Berdych přehrál Del Potra 3-0 na sety. V osmifinále na něj čeká Fognini

  • AUSTRALIAN OPEN - Tomáš Berdych prošel 3. kolem Australian Open nečekaně snadno, když přehrál světovou desítku Juana Martína Del Potra. Argentince, který zřejmě doplatil na únavu ze čtvrteční čtyřhodinové bitvy s Chačanovem, porazil i díky 52 winnerům 6-3 6-3 6-2. O čtvrtfinále, v němž od roku 2011 chyběl pouze loni, si zahraje s Italem Fabiem Fogninim.
    20. 1. 2018, aktualizováno | Aktuality |  263 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tomáš Berdych má za sebou nepovedenou sezonu a tu novou začal v Dauhá porážkou s Němcem Struffem. V Melbourne však pět dní před startem úvodního grandslamu roku vyhrál hvězdně obsazenou exhibici Tie Break Tens, zvedl si sebevědomí a 'chytil vítr do plachet'.

Na Australian Open zvládl start proti rozjetému domácímu mladíkovi De Minaurovi, poradil si s nevyzypatelným Španělem Garcíou-Lópezem a dnes v utkání třetího kola porazil přesvědčivě 6-3 6-3 6-2 Juana Martína Del Potra. Nebezpečného Argentince zasypal 52 winnery, z toho 20 esy, a po dvou a čtvrt hodinách mohl slavit postup.

Berdych měl výborné nástupy do všech setů. V prvním sice o náskok 2-0 přišel, ale pak šel znovu do vedení a nerozhodil se ani diskusí s rozhodčí, která opravila rozhodnutí lajnové a výměnu nenechala opakovat. Ve druhé sadě už si náskok 2-0 pohlídal a přidal další brejk. Ve třetím sice za stavu 5-0 nevyužil dva mečboly a další dva zahodil v následné hře při svém podání, při pátém už mu soupeř pomohl nevynucenou chybou.

"Myslím, že jsem byl na zápas dobře připravený. Držel jsem se taktického plánu a jsem rád, že tady teď stojím jako vítěz," komentoval Berdych, který vyrovnal bilanci s o tři roky mladším vítězem US Open 2009 na 5-5. "Jsem rád, že Juan pokračuje ve své kariéře i přes ty jeho zdravotní problémy v posledních letech," dodal český hráč za potlesku tribun Hisense Areny.



Berdych na Australian Open překonal svůj loňský výsledek a podesáté postoupil do osmifinále. V něm bude čelit Italu Fabiu Fogninimu, s nímž má vyrovnanou bilanci 2-2. Jediné střetnutí na tvrdém povrchu vyhrál český tenista, na grandslamu se potkávají poprvé.

"Několik zápasů jsme spolu odehráli, ale na grandslamu se utkáme poprvé. Každopádně je to skvělý hráč a já vím, že znovu musím hrát svůj nejlepší tenis. Udělám maximum pro to, abych postoupil dál," řekl Berdych.

Pokud by semifinalista z let 2014 a 2015 Berdych postoupil do čtvrtfinále, v němž za posledních sedm let chyběl pouze loni, měl by v něm narazit na Rogerera Federera. Švýcarského obhájce titulu, na kterém v Melbourne celkem čtyřikrát ztroskotal (2008, 2009, 2016 a 2017).

Šestatřicetiletý Federer letos v Melbourne neztratil ještě ani set. Dnes ve třetím kole porazil porazil 6-2 7-5 6-4 Francouze Richarda Gasqueta, kterého přehrál podesáté v řadě a vedení ve vzájemné bilanci nyvýšil už na 18-2. Včetně Hopman Cupu vyhrál od začátku roku všech sedm zápasů. 



V osmifinále Federer narazí na maďarského outsidera Marton Fucsovics. Na o jedenáct let mladšího soupeře narazí poprvé, neznámý soupeř to ale pro něj není.

"Loni za mnou dorazil do Švýcarska. Týden jsme spolu trénovali. Je to dobrý kluk, trénuje stejně jako my ostatní a jsem za něj rád, jak se mu tady daří," řekl devatenáctinásobný grandslamový vítěz Federer.

Pětadvacetiletý Fucsovics na Australian Open debutuje a připsal si první tři výhry na grandslamových turnajích. Po Moldavci Albotovi a nasazeném Američanovi Querreym si poradil i s Argentincem Nicolasem Kickerem, s nímž dnes neztratil ani set.

• AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Austrálie, tv. povrch, 55.000.000 australských dolarů
sobotní výsledky (20. 01. 2018)
• Dvouhra mužů - 3. kolo •
Berdych (19-ČR) - Del Potro (12-Arg.) 6-3 6-3 6-2
Federer (2-Švýc.) - Gasquet (29-Fr.) 6-2 7-5 6-4
Hyeon Chung (Korea) - A. Zverev (4-Něm.) 5-7 7-6(3) 2-6 6-3 6-0
Thiem (5-Rak.) - Mannarino (Fr.) 6-4 6-2 7-5
Djokovič (14-Srb.) - Ramos (21-Šp.) 6-2 6-3 6-3
Fognini (25-It.) - Benneteau (Fr.) 3-6 6-2 6-1 4-6 6-3
Sandgren (USA) - Marterer (Něm.) 5-7 6-3 7-5 7-6(5)
Fucsovics (Maď.) - Kicker (Arg.) 6-3 6-3 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (263)
20.01.2018 20:37Od: pivrnec Djokovič
Ne že bych tenis nesledoval ale celkem mě uniklo pozdvižení okolo údajné schůze hráčské asociace kterou svolal Djokovič..dnes mě totiž známej říkal jakej je to krkoun..že mu fandil ale ted už ne..prý má málo peněz..nějak se mi to nezdá..může někdo nastínit o co šlo???
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:38Od: Krisboy
Já ne, nic o tom totiž nevím.
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:45Od: pivrnec
údajně má jít o odměny z grandslamů..??
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:58Od: George_Renel
Takhle se šíří drby a zkreslují skutečnosti.
Ve skutečnosti se jednalo openíze hráčé postavených v žebříčku 100+.
Více zde: https://sport.idnes.cz/tenis-spory-o-penize-z-grandslamu-djokovic-odbory-fs3-/tenis.aspx?c=A180117_183432_tenis_ald
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:30Od: Jabadu
Jsem velký fanoušek Tomáše.
Chlapa jako hora, dříče, který má smůlu, že hraje v éře Big4.Z dvoumetráků má nejlepší fyzickou kondici již léta.
Možná přišel jeho čas ...
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:36Od: Krisboy
Troufnul by sis p.Berdycha vyzvat na souboj v dřepech (se zátěží, samozřejmě)?
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:56Od: Torn
Budou zvedat Ester??:D
[ Reagovat ]
21.01.2018 09:08Od: Krisboy
Třeba. Jabadu totiž častěji píše o činkách a svých svalech, než o tenisu, proto se ptám...
[ Reagovat ]
20.01.2018 19:07Od: Kamilos88
Tomasovi to strašně přeju, ale nemyslím si, ze z výhry nad dnešním Del Potrem se dá předpovídát budoucnost. Nevěřím tomu, ze by Tomáš porazil Juana 3:0 za normálních okolnosti a v případě, ze by byl DelPo 100% ready fyzicky. Výhru 3:0 s Juanem skoro nepamatuje ani Nole v TOP TOP formě, nebo Fedex. Takže bud Juan nebyl fyzicky 100%, nebo na Tomáše neumí. Jinak si to neumím vysvětlit. Každopádně držím palce s FF a pak bude asi konečná. Federer je Tedka podle mě proste nehratelny.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:19Od: Tornes
No jasně, výhru 3:0 nad del Potrem nikdo nepamatuje, jen tak prohrál na dvou z jeho posledních 3 grand slamů... Viděl jsi vůbec zápas, nebo jenom (fakticky velmi špatně) hodnotíš podle svého pocitu? Berdych hrál skvěle, výborně takticky a delPa k ničemu nepustil. Tečka. DelPo nebyl nemocný, nebyl zraněný.
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:23Od: Kamilos88
Neshazuji výkon Tomáše. Jenom nevěřím tomu, ze by porazil DelPotra v top formě 3:0 na sety, když to nezvládl ani jeden z hráčů BIG 4. Tot vše.
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:09Od: pivrnec
Takže aby bylo jasno,Potro prohrál s Djokovičem 3-0 na sety na US OPEN když byl Potro na 8.místě žebříčku,a pak prohrál 3-0 s Federerem na AO v roce 2009 když byl Potro na 9.místě a opět s Federerem na AO v roce 2012 když byl na 11.fleku.Takže prohrával v hodně dobré formě!
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:11Od: Kamilos88
Bavím se tady o současnosti. Nemám chuť vytahovAt nějaké zápasy z roku 1976. Jediné co říkám je, ze nevěřím tomu, ze by Tomáš Delpa sejmul ve třech setech kdyby hrál to, co umí hrát. To je cele.
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:20Od: pivrnec
No jestli dobře vidím tak jsi napsal že---Jenom nevěřím tomu, ze by porazil DelPotra v top formě 3:0 na sety, když to nezvládl ani jeden z hráčů BIG 4. Tot vše.
Tak do toho neplet že se bavíš o současnosti..
[ Reagovat ]
21.01.2018 01:01Od: Kytka
Jenomže Tomáš DelPa prostě nepustil k tomu, aby hrál to co umí. Hrál takticky skvěle, sám se chopil iniciativy a diktoval hru. 53 vítězných úderů Toma a 20 es o něčem svědčí. Hrál dostatečně sebevědomě, skvěle. DelPo se sám nepůorazil.
[ Reagovat ]
21.01.2018 01:01Od: Kytka
Jenomže Tomáš DelPa prostě nepustil k tomu, aby hrál to co umí. Hrál takticky skvěle, sám se chopil iniciativy a diktoval hru. 53 vítězných úderů Toma a 20 es o něčem svědčí. Hrál dostatečně sebevědomě, skvěle. DelPo se sám nepůorazil.
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:59Od: Kytka
Tomáš ani neví, že spolu už na GS hráli??? US Open 2O11 - Tom vyhrál 7:5, 6:0, 6:0 - jediný jejich zápas na hardu. Ve druhém kole.
[ Reagovat ]
20.01.2018 19:00Od: Kytka
S Fogninim myslím
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:58Od: Nola
nechcem provokovat, ale myslite, ze Fedex dostane dalsi vecerny zapas na CC? Novak hral 2 x na MCA, 1 x CC denny zapas v najvacsej horucave, ktory si vraj vybral :D organizatori dali prednost Zverevovi na CC, ale iba cez den, tak nech im to vydrzi, radsej Nole na MCA vecer ako cez den na CC
[ Reagovat ]
20.01.2018 19:20Od: skott
Vzhledem k tomu, že teploty v Melbourne by měli výrazně klesnout až o 10 stupňů v následujících dnech, tak je to asi jedno. Nicméně nabízelo by se, aby v night session na RLA byl spíš zajímavý zápas Djokovic/Chung, když AO je ¨Asia-Pacific¨ grandslam, než znova Federer.
[ Reagovat ]
20.01.2018 19:46Od: Nola
tak sa nechajme prekvapit
[ Reagovat ]
20.01.2018 17:39Od: svetova.dvojka
Berdych jde Federerovi vrátit porážku z loňska palec nahoru. :-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:20Od: brixner Zase ty nudle...
Jojo, nudle, to znam! Bylo sychravo, já plnej nos nudlí a tak sem si nenápadně vodfrk a po nepochopitelný změně trajektorie, kdy cílem bylo zápalubí, spíš více směrem k vodě, to přistálo mýmu kapitánovi na zádech a drželo se to jako vosa bonbónu až do doby, kdy to krásně ztvrdlo a kapitán pak šajzoval, že prej ti zatrecení rackové si už dneska fakt dělaj, co chtěj a serou i na takovou personu, jakou je von! A já pohotově pak přiskočil a hbitě mu nabíd svý Savo ze skrovnejch zásob z českejch provincií a Ariel a máchadlo a ždímačku a pak i šňůru a žehličku a za tu svojí duchapřítomnost a nenechání nadřízenýho v nouzi, sem si vysloužil půl dne dovolenky navíc, páďo francků a dva kusy pánský vochrany, páč kapitán věděl, že zmizim v tom baráku s lucernou, ale v čerstvě vypranym a voňavym svetru se mu už rozhodovalo vcelku snadno. A já zjistil, že je fakt dobrý mít u sebe furt nějakou tu nudli v zásobě, protože se to jednoduše vyplatí! Když se člověk blekurychle rozhodne...
:-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:10Od: Pedronegro
konečně něco vtipnýho :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:20Od: George_Renel Pozápasový rozhovor s Tomášem
https://sport.idnes.cz/tenis-australian-open-2018-tomas-berdych-rozhovor-fum-/tenis.aspx?c=A180120_125019_tenis_tof
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:00Od: Krisboy
Porazí Chung Djoka?
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:06Od: Pe3k
Potrápí.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:27Od: Mayo
Ne neporazí :D Chung si ani neprdne
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:56Od: dako
Chung podľa mňa preverí Djoka určite viac ako doterajší súperi a môže to byť vyrovnané. Naviac, tá Noleho noha (bedro) nevyzerala dnes vôbec najlepšie, a čím dlhšie bude Chung vzdorovať a držať sa v zápase, tým viac môže byť na tom Noleho zranenie horšie...
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:01Od: Krisboy
Taky si nejsem úplně jistej. Djok dneska proti průměrnýmu soupeři rozhodně nijak přesvědčivej nebyl. Troufnu si tvrdit, že dnešní Chung by dnešního Ramose (i s Vinolasem) přejel ve třech. Ale je to přeci jenom Djokovic, není radno ho podceňovat...
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:41Od: janek_da
jj, jako jediný dokáže přetlačit Nadalův forehand backhandem
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:43Od: janek_da
to jsem rovnou napsal, aby se jeden fanda Noleho nemusel namáhat
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:05Od: Tornes
A speciálně pro Forehanda pár faktů o konkurenci:

Od prvního do posledního vyhraného GS pro oba, Rafu i Rogera:
Průměrný soupeř na tour: Rafa 26. na žebříčku ATP, ELO rating 1966, Roger 24., ELO 1972
Průměrný soupeř na GS: Rafa 29., ELO 1957, Roger 26., ELO 1968
Zápasy s top 10: Rafa 217 (65,9 % vyhrál) z z 924 celkových (tj. 23,5 % všech jeho zápasů), Roger 269 (69,1 % vyhrál) z 1060 (25,4 %)
Zápasy s top 5: Rafa 119 (60,5 % vyhrál) z 924 (12,9 %), Roger 148 (60,1 % vyhrál) z 1060 (14 %)

Mohl bych pokračovat dál (třeba na GS s top 10, kde Rafa hrál pouze 52 zápasů (21,2 % z jeho zápasů na GS) a Roger 86 (26,3 % jeho zápasů na GS)), ale obrázek je podle mne jasný. Pokud měl/má Roger špatnou konkurenci, nechci vědět, jakou má Rafa.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:16Od: Forehand
Bože moj...

Rafa hrá vo svojej generácii s hracmi ako Djokovic a Murray hlavne plus Delpo a dalsi..

Federerova generácia je nevyrovnaný Roddick a Hewitt..:)

A k tomu rebricku. Nie je svetová dvojka a trojka ako svetová dvojka a trojka. Alebo chces tvrdit, ze svetova trojka Roddick mal vo Federovom období rovnaku kvalitu ako svetova trojka Djokovic???..Naozaj?...No a teraz sa mozes vratit k tym svojim cisielkam. Statistiky su ako plavky, vela ukazu, ale to podstatne zostava zakryte. Skus viac pouzivat zdravy sedliacky rozum.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:26Od: stopan
haha a Federer ani nehral v generacii s Nadalom, Djokovicom, Murraym,del potrom???? by som chcel vidiet Nadala hrat so Safinom2004-2005 ci nalbandianom 2004-2006, davydenkom. Lepsie povedane aku ma teraz Nadal a spol konkurenciu???? Na Nadalovi je tiez jedna zvlastnost, ktora sa vymyka beznej realite, ako ho dokazu stale drzat na vrchole, ked evidentne pred dvomi rokmi bolo vidiet ze je pomalsi a nestiha a po tolkych problemoch co mal s kolenami ostatni hraci by uz boli davno na dochodku s radostou v tvari,ze vobec este chodia.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:28Od: Tornes
No pokud se k Rogerovi na GS dostávali o 5 % bodů častěji než k Rafovi, tak asi takovou kvalitu měli...
Nemluvě o tom, že Roger hrál s Nolem i Murraym i del Potrem stejně často jako Rafa, takže mu byli zcela stejnou konkurencí jako Rafovi. Akorát Roger tam má ještě navíc tu předchozí generaci, která Rafovi chybí, a tím pádem má Rafa konkurenci slabší, co se dá dělat...

Nole - 46 (15 na GS) zápasů s Rogerem, 50 (13 na GS) s Rafou.
Murray - 25 (6) Roger, 25 (9) Rafa
del Potro - 24 (7) Roger, 15 (4) Rafa
Celkem - 95 (28) Roger, 90 (26) Rafa

Ještě něco?
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:34Od: Forehand
Ano.

Tvrdis teda, ze svetova trojka Roddick ma rovnaku kvalitu ako svetova trojka Djokovic?..Odpovedz :)

Pretoze tym padom su tie tvoje cisla skreslené. Nadalovi tam chyba cela ta predchadzajuca generacia, na ktorych si mohol spravit cisla. Rovnako ako Federer. A áno, nieco s nimi odohral, ako tinedzer..:)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:04Od: Tornes
Tvrdím, že se pokud se světové trojky z Rogerovy konkurence pravidelně dostávali do (alespoň) SF (jelikož dřív nemohly potkat Rogera) o pět % bodů častěji než ty z Rafovy, tak byly nejenom stejně kvalitní, ale kvalitnější.

A co se týká konkrétně Roddicka, tak u něj tvrdím, že ve Wimbledonu (tam zejména) a na US Open byl, v době, kdy byl ve špičce, na minimálně srovnatelné úrovni jako Djokovic. Na AO a zejména FO sice dalece zaostával, ale na FO se s Rogerem taky nikdy nepotkali.

Ty totiž zase nevidíš, nakolik rozdílná tehdy byla tour a nakolik oblíbené a neoblíbené turnaje jednotlivý hráči měli. Byl Safin absolutně špičkový hráč celkově? Nebyl. Byl Safin absolutně špičkový hráč na Australian Open, kde se udály 3 z jejich 5 GS setkání (a dva nejrelevantnější)? Ano. 2002 - finále, 2003 zranění, 2004 - finále, 2005 - vítěz, 2006 - zranění, dál už nikdy nebyl relevantní.

Stejně Roddick byl absolutní lama na FO, lama na AO, solidní na UO a skvělý ve Wimblu, kde se opět událo nejvíc zápasů s Federerem. A tak dále a tak dále.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:14Od: Forehand
Roddick a Hewitt neboli v sF castejsie dohromady, nez samotny Murray snad..

Roddick urcite nebol ani v naj rokoch lepsim hracom vo W. ako Djokovic a to aj napriek tomu, ze Nole ma travu ako najslabsi povrch. No a porovnavat ich na harde, je uz doslova urazkou..

Tie cisla su proste skreslené o tu generaciu. Mal Roger lepsie vysledky s hracmi top 5 bez Noleho a Andyho?..Mal. (Druhy bol Rafa, toho vynechajme). Jednoduche ako facka. Asi sa musime zase zhodnut, ze sa nezhodneme..
[ Reagovat ]
20.01.2018 17:21Od: Tornes
Hewitt byl top 5 hráčem 4 roky, za tu dobu měl 7 SF, 4 F a 2 W.
Roddick taktéž 4 roky, za tu dobu měl 4 SF, 3 F a 1 W
Murray byl top 5 hráčem 9 let, má 18 SF, 9 F a 3 W

Tj. na rok (neměřím dlouhověkost, ale kvalitu, když byl na vrcholu): Hewitt 1,75 SF, 1 F, 0,5 W
Roddick 1 SF, 0,75 F, 0,25 W
Murray 2 SF, 1 F, 0,33 W

Takže přes všechny ty řeči o tom, jak je Murray neuvěřitelně konzistentní je na tom de fakto stejně jako Hewitt, akorát měl štěstí a nebyl tolikrát zraněný a tím pádem hraje déle. Roddick je sice pozadu, ale na svých GS (tj. UO a W) si svou laťku drží velmi vysoko také.

Roddick jako #3-4 pravděpodobně byl lepším trávařem, než Djokovic jako #3-4. A i celkově jsou velmi porovnatelní (3 finále vs 5, když Djokovič strávil v top 5 více než dvakrát tolik času), pouze Roddick potkával lepšího Federera.

Neporovnávám hard obecně, ale UO jakožto jeden z nejhorších hardových turnajů pro Djokera a jeden z nejlepších pro Andyho. je to 2 výhry a 3 finále (snad) proti 1 výhře a 1 finále, přičemž Roddick byl v top 5 mnohem kratší dobu, tj. na svou dobu v top 5 tam má také minimálně srovnatelné výsledky.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:39Od: Forehand
Nemluvě o tom, že Roger hrál s Nolem i Murraym i del Potrem stejně často jako Rafa, takže mu byli zcela stejnou konkurencí jako Rafovi. Akorát Roger tam má ještě navíc tu předchozí generaci, která Rafovi chybí, a tím pádem má Rafa konkurenci slabší, co se dá dělat...

Je to presne naopak. Tym padom, ze Rafovi chyba zápolenie s tou slabsou generáciou, je jeho konkurencia tazsia..chi chi

Alebo chces tvrdit, ze Roger ma so svetovou trojkou a stvorkou Djokovicom a Murray rovnake cisla ako so avetovou trojkou a stvorkou Roddickom a Hewittom?
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:53Od: dappe
Bože, ty jsi minimálně ohledně sportu tak strašně hloupý.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:03Od: Forehand
Ty sa aj vies bavit konstruktivne, alebo si len pojdes svoje ako taký vertlik "si hlupy, si hlúpy".

Uz ked sa nominujes do diskusie, ocakaval by som od takého premudreleho geroja nejaký vecny postreh.

Alebo ti zas len chybaju informácie, o tychto veciach sa vseobecne pise aj na zahranicnych forach. Je to na siroku diskusiu.

No a potom tu su taki ludia, ze druhy nazor mimo ich vlastneho je hlúpy. Je dobre sa im v zivote vyhnut, ale na TP stretnes hocikoho.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:28Od: dappe
Nebudu se s tebou bavit konstruktivně, nemělo by to pro mě žádný přínos, jen ztráta času. Ta jedna dvě věty je tak maximum.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:39Od: Forehand
Ok, tak vdaka za vstup. A teraz si mozes ist naďalej škripkat zubami v pohodlí svojho domova.

Prijemne citanie :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:47Od: raduz
Přesně tak,Je to v podstatě hloupý člověk vykrádající sám sebe,a to opakovaně.Navíc má o sobě neuvěřitelně vysoké mínění.Umíněnost a zarputilost jsou mu vlastní,tudíž k diskuzi naprosto nepoužitelnej.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:09Od: Pe3k
To jsi na něj přehnaně milý ;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:11Od: Tornes
A ještě jedna taková zajímavost, jen k tomu jak tu strašně operuješ s mega kvalitou Rafovy absolutní špičky.

Rafa má, minimálně na GS, horší čísla s hráči 6-10 než s hráči 1-5. Takže tebou vychvalovaná big 4 mu vlastně představuje menší konkurenci než hráči druhého sledu (kteří byli, jen tak mimochodem, v letech 2003-2007 mnohem nebezpečnější než ti dnes).
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:14Od: Pe3k
Rafa má taku kvalitu, že vypadl 4 roky po sobě na nejdůležitějším turnaji s hráči mimo top 100 a to během svých nejlepších let...srovnejte to s Feddererem...
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:23Od: Forehand
Pockat, pockat. Sam tvrdis, ze beries smerodajne obdobie od prvej vyhry na GS.

Nezda sa mi, ze by mal Rafa od prvej vyhry na hardovom GS horsie cisla s hracmi 5-10, nez s Nolem, Fedexom a Andym dohromady. S kym takym tam prehral?..Napada ma len Berdych..
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:35Od: Forehand
Este stan a delpo ma napadá. Ale tie ich skalpy nemali taký lesk, vdaka Rafovej forme..
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:46Od: Tornes
Však prvá výhra je přece French open 2005.

Ale jinak - Gonzales, Murray, del Potro, Ferrer, Wawrinka, Berdych, ti všichni ho porazili jako hráči mezi 6. a 10. místem žebříčku.

S hráči top 10 má Rafa bilanci 39:13 (75 %), s hráči top 5 25:7 (78 %) a s hráči 6-10 má bilanci 14:6 (70 %). Naštěstí pro něj se s nima nepotkával až tak často.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:58Od: Forehand
Tak to ratas od 2005. Antuky. To mnohé vysvetluje :-)

Mas tam ale prehry s hracmi na povrchu, kde este neuspel. Este dlho neuspel. Takze to opat vo vysledku velmi skresluje.

Od 2009 prehral s Wawrinkom, velmi specificke okolnosti. S Delpom a Berdychom po navrate. S Rogerom, Andym a Nolem ale prehraval, aj ked by jeho vykonnost stacila na vyhru na GS, ak by sa s nimi nestretol. Ked prehral s Berdychom v 2015, nemyslim si, ze by turnaj aj tak vyhral.
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:29Od: Tornes
Čísla stejná samozřejmě nemá, jelikož s Hewittem a Roddickem jako 3/4 se utkával v letech 2004-5, kdy byl na absolutním vrcholu, zatímco s Murraym/Nolem v letech 2008-dále, kdy hrál celkově mnohem hůře (a kdy ho najednou i ten Roddick a Hewitt, kteří ho roky porazit nemohli, porazit dokázali).

Jen pro srovnání, abys viděl sám:

Federer x Roddick, 2004-2007 = 10:0, 2008-dále (o kus horší verze Roddicka) = 6:2 (včetně jejich zdaleka nejtěsnějšího zápasu ve Wimbledonu)
Federer x Hewitt, 2004-2007 = 11:0, 2008-dále (mnohem horší verze Hewitta) = 5:2

Kdyby se potkávali ve stejnou dobu (tj. buď Hewitt/Roddick později bo Nole/Murray dříve), tak by jejich čísla (na daných pozicích) byla velmi podobná (pouze u Noleho/Murrayho by jich bylo o něco více, jelikož by se na těch pozicích udrželi déle).
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:51Od: Forehand
Rozhodne si nemyslim, ze by mal Federer s Murraym alebo Nolem bilanciu 10:0, 11:0 a podobne..v pripade vrcholnych foriem vsetkych ucastnenych, ak tak beries cisla do 2007. Nole a Andy su iní a hlavne v globale lepsi hraci.
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:15Od: Franky
jesis ty tu dnes dostavas zas na papulu :D strasne si vyberas obdobia ktore ti sedia a Tornes ti dava stale nakladacku tak ti ostane uz asi len sezona 10 a 13 :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:15Od: stopan
nie ?? ved mlady murray mal problem porazat federera po 30tke na grandslame, co potom ak by federer bol o 5 rokov mladsi a dravejsi na vrchole vykonnosti. Murray moze tak porazit spatne hrajuceho federera ako na olympiade v roku 2012, alebo vydriet ako v australii v piatich setoch, ale herne svojim obranarskym stylom by pravdepodobne roddicka v roku 2004 ani 2005 neporazil.
[ Reagovat ]
20.01.2018 18:20Od: Franky
naco nanho reagujes :D za seba hovori aj fakt ze 36rocny Federer trieska Nadala jak maleho chlapca kde pride...Keby bol Rog teraz o 5rokov mladsi tak by mlatil Nadala uz dobrych 10rokov...okrem toho keby nenastalo od r2007 to povestne spomalovanie povrchov zas by to bolo o inom nemusel by Rog ani mladsi byt a ''hluche obdobie'' od r 2000 ako tvrdi ho*no z petrzalky by pokracovalo ;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 19:56Od: Forehand
S Murraym to má 14:13. S Roddickom 22:4.

Ale áno, to je len tým, ze Rod mal smolu, ze hral proti lepsie hrajucemu Fed. Nic iné v tom nebolo. Pozdravujem do kocúrkova.
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:34Od: stopan
s murraym ma 14-11 na grandslamoch 5-1 ak sa nemylim a vacsinu vyhier na murray v obdobi ked federer prechadzal hernou krizou sposobenou mononukleozou ci prehrami s nadalom v roku 2008 a na zaciatku roka 2009.
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:43Od: janek_da
jo, to ho i Canas 2x porazil, ne?
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:53Od: stopan
v tom roku 2008 prehral v miami aj v indian wells so Fishom, ci druhom pripade s Roddickom, s Canasom prehral dvakrat rok predtym sa mi zda.
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:56Od: janek_da
jo, s Fishem tehdy prohrál. tak je to.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:04Od: Forehand
Este tusim vyhral USO 08 v tej hernej kríze tusim.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:07Od: stopan
ano porazil murrayho vo finale ale nic to nemeni na fakte ze mal jednu z najlabsich sezon vobec, potrvdil to vykon na turnaji majstrov.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:41Od: Forehand
Isteze. Finále RG..Potom finále W, kde sa tusim dostal do finale prvykrat bez straty setu, bez straty setu vyhral aj Halle. Travnata sezóna teda velmi nevydarená..Vyhra USO08, a potom dalsie 4GS finále v rade v roku 2009, to bol rok, kde teda kriza pokracovala a vyustila az do vyhry AO10. Federer tu uz bol slaby a jeho prehry teda beriem s rezervou. Mononukleo a tak.
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:12Od: stopan
Pozri sa s kym prehral pocas sezony 2008,si velmi dobre pamatam ten matny vykon na olympiade s Blakom? Na Asustralii sa trapil dost vyrazne, turnaj v Halle nebol pre mna nikdy smerodatny kvalitou ani nasadenym hracov a to iste plati pre turnaj v Estorile. finale vo wimbledone si prehral v druhom sete ked prisiel herny kolaps za stavu 4-1 pre neho, take momenty rozhoduju vo vyrovanych zapasoch. V dany rok nemal ani halovu sezonu vydarenu, takze to OK vyhral US open ale nadrel sa dost vyrazne cestou do finale.
[ Reagovat ]
20.01.2018 21:47Od: stopan
CO sa tyka Roddicka, on chlapec mal jeden problem preco nedokazal prehrat federera, vela zapasov bolo dost vyrovanaych, ale on casto nezmyselne v klucovych momentoch nabehaval nepripraveny ku sieti a federer ho tam vytlkol alebo obhodil, co som mal moznost vidiet vzajomne zapasy tak do zakladnej rogera vedel zatlacit ale jakmile sa rozutekal ku sieti tak tam vacsinou pohorel, naopak Murray Djokovic su casto zalezeny za baseline a odtial vracaju vsetko a na siet zvlast murray chodi iba ak ho super donuti skratenim.
Roddick nebol zly hrac, mal skvely servis, ale s rogerom si to vacsinou prehraval na sieti, kde dost casto nezmyselne a netrpezlivo behal ako na popravu.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:24Od: Tornes
Hele ty se fakt nezapřeš... Dáš do svého komentu dva fakty (2 H2H) a oba blbě. Murray je 14:11, jak už jsi byl opraven, a Roddick je 21:3. Nemůžeš si aspoň taký základ zkontrolovat, než to plácneš blbě? Když už to z hlavy nevíš jistě? Tentokrát to sice mění dost málo na celkovém vyznění (ale něco přece), ale dost často to máš blbě zcela.
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:36Od: Forehand
Su to oficiálne cisla z TP..zrejme rataju exhibicie, rovnako ako kopu H2H stats...

A to je presne o com som dnes pisal. Blbé slovickarenie a napadnutý za detail, ale co to meni na veci?..Co meni na veci, ze Murray na Federa vedel a Roddick nie?..Murray Federera porazil na vsetkych jeho klucovych turnajoch, Cinci, TM, OH na tráve, Dubaj, Sangaj...Roddick ani neviem, ci ho porazil v nejakom ozaj podstatnom zápase..
[ Reagovat ]
20.01.2018 22:57Od: stopan
kamarat murray az na to z federerovej az zahadne katastrofalne zahrane olympijske velke zapasy moc nevyhraval, vacsinu zapasov vyral vo federerovej nie prilis podarenej sezone 2009 a na zaciatku roka 2009 ked mal bilanciu 6-2 odvtedy je to 12-5 pre federera, a to mal murray najlepsie roky pred sebou a to sa este a posledne 2-3 roky moc nestretavali. Roddick ako som spominal si tie zapasy s rogerom prehraval hlavne na sieti, kde naopak od defenzivne zalezeneho murryho casto behal.
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:01Od: stopan
oprava sezona 2008 a zaciatok sezony 2009
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:17Od: Tornes
Wimbl, USO, to nejsou Federerovi klíčové turnaje? Rekl bych, že by s tebou nesouhlasil...

Ty si vždy realitu mírně upravíš tak, aby ti více vyhovovala, a pak ji prohlašuješ za fakta. A když tě někdo opraví, tak "slovíčkaří". Kdybys rovnou psal fakta, nikdo by neslovíčkařil.

A něco to mění, jelikož 14:11 je celkem rozdíl oproti 14:13.

Že ani nevíš, kdy Roddick Rogera porazil mě ani moc nepřekvapuje no... Ale tak co třeba Kanada 2003, která nakonec de fakto rozhodla o pozici jedničky na konci roku, stejně jako odstartovala Andyho skvělý podzim (Kanada, Cincy, USO)? Jinak všechny tři výhry Andyho jsou z Masters 1000, Murray má jednu z GS (2013, netřeba dodávat více), jednu z WTF (RR, 2008, co více dodat?) a olympiádu (asi nejcenější z těchto výher), všechny ostatní Masters nebo níže. Žádné extra cenné výhry oproti Roddickovi rozhodně nemá, možná i naopak.

A jenom zopakuji - Roger 2008 a dále a Roger 2004-2007 je něco neporovnatelného.

A jinak je pravda, že Murray je težší match-up pro Federera než Roddick. Ale třeba takový Hewitt byl ještě horší match-up a minimálně obdobně kvalitní hráč, a jak to s ním dopadlo, když byl Roger na vrcholu...
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:29Od: stopan
Andy nie je ako Andy, Roddick casto chodil na siet a to ho v zapasoch s rogerom zabijalo, wimbledon 2009 a 2004 nebol horsim hracom vo finale, ani stvrtfinale 2007 us open nebolo pre federera lahke, na turnaji majstrov 2006 utiekol Roger hrobarovi z lopaty. Murray je pre mna slabsi odvar Nadala, zalezeny za baselinou, prevazne pasivne cakajuci co spravi super a to je ta vyhoda je mu to tazka zabijat, naopak Roddick narozdiel od murrayho bol urocnym hracom na co v konecnom dosledku doplacal.
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:41Od: Forehand
Ano, 14:11 a 14:13 je naozaj jedno, ked je druha H2H 22:3 :)

Montreal rozhodoval o pozicii jednotky?..No nehovor. A to sa hral ten Montreal v novembri?..O kolko bodov sa este hralo po tom Montreali, ked tak strasne rozhodoval?..

Ziadne cenne vyhry Andy M. nemá?..Nema tam nahodou aj nejakych xy finále z Masters, vyradenie Federa z TM, OH, atd..jj, v podstate sa hralo o gulicky, oproti tomu super dolezitemu Montrealu, ktory rozhodoval o jednotke..

Ano, Fed 04-07 a 08-10 bol ozaj rozdiel. Nastupil Nadal s Djokovicom, definitivne..
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:48Od: stopan
ano prehry s blakeom, fishom roddickom, Stepankom, Simonom, ale jasne tie prehry boli zavinene s nastupom len a len Djokovica a Nadala. :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:52Od: Forehand
Grandslamy kamarát, Grandslamy..:)
[ Reagovat ]
20.01.2018 23:51Od: Forehand
Uz len dodam, ze ak by sa v roku 2008 nedostal Nole tam, kde sa dostal a Nadal nedokoncil v Londyne to, co rok predtym zacal, plus vypadol z RG trebars v 4.kole, tak dnes ma Federer z 2008, vsetky styri GS a bola by to jeho jedinečna sezona. Zaujimave ze?..:)..Takze zrejme tam ten Nadal s Djokovicom zohrali svoju rolu.

2009?..Rafa a Nole po AO mimo a Roger okamzite berie 2 GS, tak akoby ich bral rok predtym, ak by nebolo tychto dvoch. Delpo bol taký Safinovský ekvivalent v NY.

Takze tak. Federa samozrejme tieto velke prehry poznacili aj v kontexte pripravnych turnajov.

Dobru noc
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:19Od: stopan
keby keby keby, mal nadal taku konkurenciu dnes aku mal federer v tom case tak nema ani 14 grandslamov a minuly rok by kusal akurat tak doma cipsy pred telkou.
[ Reagovat ]
20.01.2018 17:17Od: triatlet Re: Forehande,
prostě uznej, že je Roger lepší než Rafa. Což je fakt.
A bude klid :-)
Swiss hop!
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:09Od: Kamilos88
To, ze je Roger lepší, než Rafa je bez debat. Má více GS, více týdnu na N1 a více titulů. Jediné, ceho má Rafa mlžná více jsou lajky na Facebooku. Navíc Rafa má Tedka komplex z Rogera. Karta se obrátila. Není co hodnotit. Federer vede ve statistikách, které se nejvíce počítají. Takže je GOAT tečka dvacet
[ Reagovat ]
21.01.2018 00:16Od: a.magerova
No... nevím nevím... koukám na FB obou a taky tam Roger má víc všeho... ;-)
[ Reagovat ]
21.01.2018 09:11Od: Krisboy
...i dětí.
[ Reagovat ]
21.01.2018 09:11Od: Krisboy
a vlasů...
[ Reagovat ]
21.01.2018 11:23Od: a.magerova
Tak... s těmi vlasy je to lepší než loni, ale teda čekala jsem hustší háro po tom zákroku, ale asi si to představuju jako Hurvínek válku..... rozhodně však to má lepší než Petr Janda, který utratil balík za jakési chmýří na hlavě...
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:19Od: Forehand
A preco od prveho do posledneho vyhraneho GS pro oba?.. Ved to je účelové. Rafa vyhral prvy GS skoro v 18 a Federer skoro v 22. Je taký problem ponuknut celkové cisla, ked sa chces s nimi ohanat?
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:33Od: Tornes
Protože jde přece o konkurenci, ve které vyhrávali. Dokonce ani ty jsi (alespoň zatím) nikdy netvrdil, že Roger vyhrál víc GS, jelikož v roce 1999 byla menší konkurence než v roce 2008.

Ale jesli tě to potěší, tak i při započtení Rogerova začátku kariéry, kdy pravidelně končil v prvních kolech většiny turnajů (na rozdíl od Rafy, který v roce 2005 vyhrál 11 turnajů včetně 2 hardových Masters) na tom je Roger stále lépe než Rafa.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:47Od: Forehand
Od cca 2000-2007 bolo naozaj hluché obdobie, tzv, doba temna, ktorá sa velmi vyrazne dotkla aj Rogera, profitoval z nej. Pretoze ako jediny mal zhodou okolnosti vtedy svoj vrchol. Tvrdim to uz skoro 10 rokov tu :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:11Od: Pe3k
A proto jsi tu těch 10 let všem pro smích...
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:22Od: Pe3k
Lol, psát trolhandovi fakta, nošení dříví do lesa...
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:36Od: Forehand
Premostím...

Zverev. Tomuto chlapcovi extremne neprospelo, ze sa stal z nicoho nic svetovou stvorkou a za stastnych okolnosti vyhral dva Masters. Ak by ich nevyhral, nebol by v pozicii favorita, ale len slubným talentom, nadalej by na sebe pracoval, som si isty, ze na USO aj AO urobi lepsi vysledok. Nezvláda umelo vytvorený tlak vychadzajuci z dvoch masters turnajov, celý tlak na jeho osobu je tym padom, len pomyselny, cely ten humbuk okolo neho. Nechal sa vtiahnut, mozno spyšnel, spomalil, a herný progres stagnuje. Nasledky mozu byt, ze stratí rok kariéry, a az ked sa dostane opat na miesta 10-20, tak nájde samého seba..
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:42Od: Pe3k
První polovina ok, pak už zase tvá klasická fantazmagorie.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:54Od: Forehand
Ty mi fakt musis behat za zadkom a nanominovat sa do kazdeho vlakna so mnou?..Ty si bol
v minulom zivote fakt dotieravy cokel..

A vlastne aj v tomto.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:21Od: Pe3k
Něco nového nevymysliš? Na tvůj mozek není stavěný, viď?
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:49Od: Torn
Já bych upravil to tvrzení...začíná to už po slově Zverev. ...:D
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:02Od: Kozoroh
Ja bych řekl, že má podobný problém s GS, jako měla Plišková. Ta svůj mindrák odblokovala díky Jelínkovi. Pomoc mentálního kouče by mohla pomoci i Sašovi. Otázkou je, kdy na to přijde.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:08Od: stopan
toto by som uplne nenazval mentalny blok, dostat 6-3 6-0 svedci skor o fyzicke, uz minuly rok ked prehral s nadalom v australii som vravel zeby mal kus pribrat na sile, lebo fyzicky v poslednom sete totalne odisiel, mentalne sa da prehrat ale ked sa to zopakuje viackrat tak tam bude nieco viac, samozrejme fyzicka priprava sa odzrkadli potom aj v mentalnej pripravenosti hraca.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:27Od: Fandina
Jsem ráda, že Berďulka a Roger vyhráli. Tam mě mrzelo, jen že to bylo přes mého Ríšánka. A znovu mě štve, že všichni tihle moji oblíbenci jsou spolu takhle nalosovaní. Jak by mě těšilo, kdyby Berďa byl v jiné čtvrtině, než s Rogerem.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:24Od: stopan
no naozaj Zasnem, odbornik Forehand ide porovnavat herne Hewitta, Safina s nejakym priemernym Klizanom, potom Nadala ide ospravedlnovat ze ligol v prvych kolach kvoli rozdielnosti povrchov a ako argument pouzije porovnanie Roddicka na FO a wimbledone
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:29Od: Forehand
Reakciu na tvoje myslienkove pochody si najdes dole. Ak nerozumies argumentu "herný top?..To je relativne, herny top má skvelý aj Klizan", tak tu ti uz nepomozem, skus sa pripadne niekoho opytat na pointu, mozno ta usmerní. No a s tým Roddickom, to si uz v úplne inom vesmíre..
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:41Od: Pe3k
Stopan to si zvykneš, on je mimo a už roky nás tady tím baví...
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:32Od: Franky
forehand sa v tom uz sam nevyzna :D on si urobil vlastnu tour ktorej dlhe roky vladne Nadal a kazdy hrac je v inych kategoriach alebo dokonca vesmiroch ci nesmiroch (vid film Chronicles of Riddick) ...tym padom je uz uplne na smiech nieco ako kuzelnik ktory ukazuje tricky ktore uz kazdy davno prekukol ale pritom sa tvari smrtelne vazne :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:01Od: Mayo
Tak ani dnes nevydalo, azda zajtra pozriem už Býka ak bude hrať v kresťanskom čase.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:44Od: a.magerova
Nebude... prý 4:30... :-/
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:57Od: Fandina Hádky
se mi líbí. Jen tak dál!!!
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:00Od: Torn
Tjn, konečně netoaleťákuješ jen ty. :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:05Od: Fandina
Jenže oni to neumí.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:10Od: Fandina
Nudle se postupně nezužují, až úplně zeslábou, ztenčí a zmizí v krku. To mi chybí.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:12Od: Pe3k
To si asi jediná, nebo jedna z mála. Já čtu lecos, ale ty nudle nee.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:15Od: Fandina
Já je nejraději dělám a nejraději ty hodně úzké, slabé, které hezky vklouznou do hrdla.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:17Od: Fandina
A je jedno, jestli se jedná o sladké nebo slané nudle.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:44Od: Pe3k
Jasně, ale nudle si můžeš těšit i jinde, tady přeci jen je tenisový portál...
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:46Od: Fandina
Tak samozřejmě, proto já nejraději nudle jím.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:48Od: Fandina
A nejraději mám takové ty nudle, které hezky rozplynou, ty jsou nejlepší.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:02Od: a.magerova
Nejlepší je pohanka.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:05Od: Fandina
Kaše je také dobrá, hezky se rozleje, až zmizí.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:07Od: a.magerova
Né kaše... vařená pohanka, místo nudlí do polévky.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:11Od: Fandina
Já spíš uvažuji v tendencích nudlí, kaší, které stékají, tenčí se, až úplně zmizí.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:17Od: Fandina
Což se samozřejmě s pohankou v polévce nevylučuje.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:18Od: a.magerova
No... tak v tom případě bych uvažovala spíš o větším a hrubším klouzavém a mizícím materiálu... ale tak, je třeba dát šanci i menším útvarům... ;-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:22Od: Fandina
Jj, je potřeba myslet na malé i velké.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:28Od: a.magerova
Tak tak... nakonec je stejně nejdůležitější, aby protistrana patřičně ocenila naše kulinářské dovednosti... ;-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:48Od: martinek37 Tomáš x Roger
Tomáš má můj obdiv. Znovu ukazuje, že se na GS dokáže dobře fyzicky připravit. Jasně, nahrálo mu to, že byl Delpo unavený a teď v OF bude unavený Fabio. Nicméně po začátku letošní sezóny jsem opravdu nevěřil, že by došel do druhého týdne.
V případném QF s Rogerem se jeho šance jeví jako velmi malé, ale třeba ho to nakopne a alespoň ho potrápí. Roger dnes vypadá na postup ve třech a s Fucsovicsem to asi bude podobné. Tak to chce co nejrychleji porazit Fognu a pak se pokusit o zdánlivě nemožné. Za tu dlouholetou stabilitu ve světové špičce bych mu i přál nějaký ten GS titul.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:36Od: Pe3k
ma i můj obdiv, takhle by sestřelit Del Pa nedokázal nikdo z Big 4!
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:47Od: stopan
federer 6-3 6-0 6-0 na AO 2009, ale aj tak grandslam nevyhral podobne ako v new yorku nedotiahol klucove momety do vysledku a vedenie premrhal co ho stalo v konecnom dosledku zapas, lebo tak nadal ako aj del potro sa rozohrali a roger sa zosypal, preto sa mi javi Nadal ako mentalne silnejsi ked ide o nejaky turnajovi milnik, a herne sa tak vplyvom nervozity rychlo nezosype ako roger.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:10Od: Pe3k
No já ten zápas samozřejmě znám, ale verzi Del Pa z AO 09 neberu vážně... bavíme se o současném JMDP.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:14Od: stopan
dal som to sem kvoli tomu lebo v tomu roku vyhral dosial jediny grandslam , v new yorku zmietol nadala, porazil aj federera.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:39Od: Pe3k
jj, ale na začátku roku ta výkonnost ještě nebyla taková...
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:39Od: DORSCH
v 09 vyhral Delpo US OPEN,kde vo finale porazil Federera,na AO v tom roku si nespominam,tusim vsak ze argentinec v tom case dvadsatrocny plny sil bol mozno aj lepsi ako dnes-po niekolkych operaciach
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:45Od: Pe3k
Si piš, že lepší.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:06Od: a.magerova
Připomenu.... ;-)

https://isport.blesk.cz/clanek/svet-hvezd-skandaly/66051/del-potro-federer-je-zkur vysyn.html
[ Reagovat ]
20.01.2018 17:34Od: DORSCH
mne to pripadalo ako kompliment:)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:10Od: Kytka
Přesně. A bylo vidět, že si hodně věří, chodil na síť do winnerů, nebál se toho jako jindy. DelPo byl možná utahaný ze zápasu s Chacanovem, ale zase, Garcia López taky není žádné ořezávátko a Tom si v tom vedru s ní poradil prostě dřív o hodinu a čtvrt. A to se taky počítá. Možná Tomáše nakopla ta tie-breaková bláznivina.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:04Od: Nola
Tom gratulka, snad ti v zapase s Fedexom nevypnu Jastraba ako sa to stalo Gasketovi.....
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:05Od: Kozoroh
Co se tam stalo?
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:06Od: Nola
Fedex dal DF, Cicak opravila, ale to fakt vyzeralo na DF
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:33Od: spaniel
Gasquet se jeste ani jednou netrefil, co te vede k tomu si myslet, ze v tomto pripade ano? Aha, nenavist.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:37Od: Nola
si chory? Gasguet je Fedexov barancek, ani na chvilu som nezapochybovala, ze ma sancu vyhrat, iba ma ten moment nejak zaskocil, chapes to?
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:44Od: spaniel
A zitra te zaskoci ze vyjde slunce. Nebylo na tom nic, ale ty jiz naznacujes, ze se rozhodci spikli proti souperum Federera. A pak kdo je chory.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:49Od: Nola
neprehanaj, ja som konstatovala, ze to vyzeralo na DF, to je cele, si posadnuty Fedexom? dnes sledujem zapasy 1 x, pracujem a v noci spim, ale videla som auty v zapase Novaka, ci na jednej, alebo druhej strane celkom presne, a jastrab mi dal za pravdu.....
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:51Od: spaniel
Nejsi ani schopna si stat za svym, zbabelec. Precti si svuj prvni prispevek o Berdychovi.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:54Od: Nola
lutujem tvoju priatelku, si chory clovek, u teba je na prvom mieste tvoj Maestro, ano, ak nemas sancu vziat si Jastraba, tak to vyzera ako v zapase Noleho s Ramosom, kde ciarovi stali za houvno, v tomto asi ta koza na umpire....
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:58Od: spaniel
Ty lituj hlavne sebe, ze jsi mala nenavistna spina, co si ani nestoji za svym slovem.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:01Od: Forehand
Nuž, slovo gentlemana páni.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:05Od: Nola
nenavistna spina? pokracuj.... prekonal si uz Frantza, ktory si nedava servitku pred usta, ale ty si este horsi, rozdavas si to s babami, ktore ani nepoznas, urazas bez priciny, tvoje slovne prestrelky mozem vies co..... nemam problem so slovnou zasobou a pozor nie som fanynka Nadala.....
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:13Od: spaniel
Rozdavam si to s babami, ktore nepoznam? Co to ma znamenat? Jsi totalni mimoza :D
Tady jsi jen ucet, nemuzes psat ho*na a pak si myslet, ze se to nepocita, protoze jsi zena. Tak to nefunguje. Hodis ho*no do vetraku, pocitej ze ti skonci v ksichte. Jsi uboha nula, co sem nikdy nenapsala nic normalni. Popiras co jsi napsala 5 minut predtim. Jaky respekt by si za to chtela. A ze nefandis Nadalovi vim, nejsem tupy jak ty.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:20Od: Nola
:D som uboha nula, ktora nenapisla nic normalne, no precitaj si svoje prispevky v tomto vlakne a potom sa mozeme bavit, kto napisal normalny prispevok, sasko...
ak ma niekto urazi, vraciam to stejnou minci, je to spravne cesky?
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:23Od: spaniel
Kto zautocil prvni? Napsala si hejt, poprela ho a urazila jako prvni. Nemam k tomu vic co napsat, nestojis za to.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:26Od: Nola
citas? tak si precitaj vlakno este raz a priznaj konecne, kto zautocil prvy, ja nemam s tym probem, ty evidentene anoooo.....
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:32Od: spaniel
Jsi hloupa, sorry, ale ted je to vic nez jasne.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:35Od: Nola
urazil si ma, ale ja nie som fialka.... maj sa krasne pan vyvoleny, ktory sa tvari, ze mu tento portal patri, takychto typkov, ktorych by som stretla zoci-voci si podam ako malych chlapcov pane
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:39Od: spaniel
Jj, s tvou mentalni vybavou si je podas leda na kolenou za 20?.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:44Od: Nola
ty nestojis ani za dvacku, na Slovensku mame ? , tak myslim, ze oproti tebe by som zarobila....
[ Reagovat ]
21.01.2018 01:12Od: Marduch
Tak toto je dno. Jestli tohle někdo prekona, fakt nevím.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:14Od: atptour
Ty budeš těžkej primitiv. Nervy na pochodu a pak už jen urážky. S tím Gasquetem to Nola fakt jen konstatovala bez jakýchkoliv extra negativních emocí. Slušný a nezaujatý fanoušek to pochopil.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:17Od: spaniel
Muj prvni prispevek na jeji hejt byl slusny. Pak zautocila urazkou prvni. Neni snad tak tezke si to precist. Ale nejspis si jeden z tech, co to nedelaji. Navic uz ji znam, takze tezko si muzes myslet, ze budu mit vycitky.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:21Od: Nola
dakujem, ja som fakt neutocila na Fedexa a jeho fans, iba som konstatovala
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:26Od: spaniel
A ja jsem konstatoval co jsi zac. Ty jsi nenapsala, ze Gasquet mel smulu, ze pri spornem micku nesel jestrab. Napsala si, ze mu ho proti Federerovi vypli. Dobre si vedela co pises a ted zbabele lzes, ze si to tak nemyslela, ze jsi zena bla bla. Ubohe.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:32Od: Nola
boze, ty si fakt na praskoch, prepac, mne je u prdele, ospravedlnujem sa za vyraz, ako by dopadol jestrab, sledovala som prvy den - konecne zapasy a podla mna to vyzeralo na DF, podla teba nie? o to islo, o nic ine, ale ty tu stale motas aj s magerkou neuspesnost Gaspueta, ktoreho, ak ta to zaujima vobec nemusim....
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:33Od: spaniel
Chovas se jak nezna kvetinka. Z tebe bude mit tvuj taky radost, taky hnus.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:49Od: Forehand
Fanatici v plnej paráde ty vole. Precitlivelí ako predkožky. Toto je tak krásna ilustračná situácia, ako oni fungujú. Clovek poukáže na hlúpy detail, malichernost, v ktorom je nejak zakomponovaný Federer. A bum. Hned úderka, prvá formácia fanatikov ta ide zožrat. Akoze Larionov-Makarov-Krutov sú oproti tomuto mančaftu malí neškodní chlapci. To nevymyslis. Hned si špina, nula a neviem čo ešte...Trápne jak kýbel hnoja. Na grcanie.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:25Od: a.magerova
No... fakt se Ti zdá, že tohle je bez negativních emocí?!
Zvláště Nola, u které víme, jak má "ráda" Rogera... navíc ani nevíme jestli se zápas Tomáše a Rogera uskuteční, takže to bylo zcela zbytečné kopnutí... :-/

"Tom gratulka, snad ti v zapase s Fedexom nevypnu Jastraba ako sa to stalo Gasketovi....."
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:40Od: a.magerova
Navíc Jestřába nevypli jen a účelově Richardovi, ale oběma a delší čas před inkriminovaným míčkem a dali jim to oběma vědět dopředu, takže ta věta je jasně tendenční... :-/
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:47Od: Kozoroh
Nezaregistroval jsi rčení, že i slepé kuře občas najde zrnko?
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:48Od: spaniel
Ale jo, Nadal ho treba nasel 16x.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:43Od: Kozoroh Re: Spaniel
Bavíme se o Gasquetovi, víme?
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:43Od: spaniel
Primery se daji pouzit na kazdeho.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:44Od: Forehand
Zas to nepochopil. :D

Boože.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:45Od: Pe3k
Za to, ty si pan "chápavý" rofl.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:21Od: a.magerova
Bylo oznámeno hráčům, aby počítali dopředu s tím, že Jestřáb odletěl za potravou... a až se vrátí, tak prý zas budou dopředu upozorněni... no a v ten moment padl míč, o kterém Richard zapochyboval na rozdíl od rozhodčí...
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:35Od: Nola
ano mas pravdu, Cicak opravila ciaroveho.... mam celkom citak, kde skonci lopticka, ale s tebou sa hadat nebudem.dnes su ciarovi mimo s tym suhlasim, ale fakt to vyzeralo na DF, ak nemas sancu si vziat jastraba, tak je to na houvno
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:38Od: Forehand
Samozrejme, ze to vyzeralo na out...

Tu uz maju ludia problem priznat aj takuto malichernost..Zbohom zdravý rozum :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:50Od: a.magerova
Richard využívá Jestřába blbě viz teď, takže není jisté, zda právě on nechtěl zneužít absenci Jestřába... :-P
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:52Od: spaniel
Bylo to tesne a bez jedtraba nemozne urcit. Ale trolhand a zbabelec maji jasno, byl to out.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:56Od: a.magerova
No a teď Richard druhý Jestřáb po krátké době špatně, takže tu končím diskuzi s lidmi, kteří nemůžou Rogerovi roky přijít na jméno... ;-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:00Od: Nola
:D, napisem jeden prispevok, ze vypli Gasguetovi Jastraba a FFF tabor ma kolaps.... ja nevenujes svoj volny cas iba Nolemu, ty naopak....
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:02Od: Forehand
To, ze sa druhýkrát pomýlil sa vobec nevylučuje s tým, že sa prvykrat nepomýlil...Ak si toto neuvedomujes, diskusia s tebou fakt nema vyznam.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:00Od: Forehand
Zbabelec?...Takto sa správaš k ženám ty falošný moralista?..;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:14Od: spaniel
Tvoje motivace je jasna, takze to ma nulovou hodnotu. A nemusim ti smad pripominat tve utoky na magerku, ze, falesny moralisto ;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:43Od: a.magerova
No jenže, pokud Richard šanci Jestřába měl, tak ji využil párkrát blbě jen asi jednou dobře, takže to je dost diskutabilní... ale já ten konkrétní míček tak bedlivě nezkoumala, takže nemám co říct... ano my dvě máme na Rogera zcela odlišné vidění, takže by to skončilo jedině rvačkou, a protože já v této disciplíně nejsem školená, tak bych nevyhrála... ;-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:44Od: Kozoroh
A za jakého to bylo stavu?
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:45Od: Forehand
3:3, 30:30 tusim, Richard by mal breakball...
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:07Od: Krisboy
Proti Fedexovi Tomášovi nepomůže ani celý hejno jestřábů...ochočených
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:40Od: Franky
Hou hou hou....klidek vsetci...toto je uplne nepodstatna diskusia - Rog preletel v troch Gasque je von a jeden jastrab by to na 99% nezmenil...Zbytocne dlhe vlakno vela nadavok a vela zakomponovanych taborov.FFF - setrime si strelivo do neskorsich kol ;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:13Od: Kytka
Vypnout Tomovi jestřába, tak to bych si nepřála vidět tu hádku s rozhodčím. To by ho snad setřásl z empiru :))))))))))
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:51Od: EllNino Tomáš
Jsem rád, že jsem ho ještě aspoň jednou viděl hrát tak, jako hrál kdysy dávno, útočně, beze strachu (krom toho, když měl dopodávat :D to mi trochu zatrnulo), minimum chyb, drtiý forehand, síťař, dneska to byla skvělá podívaná ... anic na tom nemění ani fakt, že DelPo nebyl ve své kůži, prostě Tomáš využil dokonale situace, zná tyhle podmínky lépe než soupeř, ne nadarmo je AO jeho nejúspěšnějším GS

Strašně bych mu přál úspěch, ale když tam vidím ve čtvrtfinále zase toho Rogera, tak to podle mě zase neklapne, ale i kdyby, snad zvládne Fognu a aspoň se pokusí Rogera zastavit, protože si nedovedu představit, že by ten teď ztratil set s Gasquetem nebo poté dokonce s Martonem Fucsovicsem (Martonovi se nesměju, obrovský úspěch pro něj, mimochodem má krásnou přítelkyni :D) ...

I tak, tohle je ten Tomáš, ne ten z konce roku z US Open, ke mi z něj fakt bylo smutno ... tak ať ještě pár let vydrží, nějak mu postupem let začínám přicházet na notu, ač třeba před 3 lety bych tohle asi nikdy neřekl :D Tak jako si mě získala Máša díky finále Fed Cupu :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:34Od: EllNino
*kdysi
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:15Od: Kytka
Nejúspěšnějším GS Toma je Wimbledon - 2 semifinále a jedno finále, tady "jen" 2 semifinále.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:50Od: Kozoroh Djoker-Ramos 6:2, 6:3, 6:3
Skvělé No1e, bez zbytečných komplikací je Novak ve 4. kole. Po vyřazení Saši a neuspokojivých výkonech Doma na turnaji je pro No1eho SF účast proti Federerovi na dosah.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:39Od: dorons Delpo
Tady nekdo rikal,ze Delpo prejede Berdycha 3:0 a Federera taky. :) Jedine na Playstationu.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:35Od: Forehand
No čo uplakánkové...Vyzerá to tak, ze sa Federer cestou do finále nestretne so ziadnym top 15 hracom..A ak bude vo finále Kyrgios, tak ani na celom turnaji....A to bolo plaču kvoli žrebu Nadala. Fanatici, noo..
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:42Od: dorons Re: Nadal
No Nadal ten ma neskutecne tezky los. Pristi kolo Schwartzman se svymi 150 cm ani nevyskoci do vysky,kde mu budou letat topspiny od Nadala.. :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:46Od: Forehand
Nadal ma tiez lahky zreb. Len rozdiel medzi Rafa fans a napriklad tym fanatikom pod tebou je ten, ze sme nemali potrebu neustále vyplakávat a upozornovat na lahky zreb súpera. Fanatici si nevidis na špičku nosa, banda volov naozaj :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:00Od: dappe
Nadal má lehký los, Federer těžký. Jen mu možná bude nahrávat průběh turnaje, takže se to nakonec neprojeví. Ty tady zase pleteš dvě různé věci dohromady. Měl by si trochu omezit počet příspěvků, píšeš sem celé dny a je to zoufalý.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:01Od: Pe3k
Jen ho nechej, celý portál se baví, když čte ty jeho uplakane fantazmagorie.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:04Od: Forehand
A mozno by si mozno mal práve ty viac čítat, aby si chápal elementárne súvislosti..

Nadalovi bol a je vycitany lahky los na uso. Takze ho mal vlastne tazky, len mu nahravali okolnosti turnaja :)..
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:35Od: Tornes
Chceš fakta? Tady máš fakta ohledně losu. Tak doufám, že sklapneš.
https://ausopen.com/articles/features/game-insights-federers-quarter-pain

A btw, ty se najednou schováváš za "fakta"? TY? Kolikrát už jsi tu prohlašoval za fakta naprosto nepravdivé informace? Nebo zcela zkreslené? Nebyl jsi to vlastně ty, kdo se tu chlubil jak má Rafova půlka obrovskou šanci vyhrát, jelikož 3 z 5 největších favoritů jsou z jeho půlky, a tím pádem má Rafa těžký los? Taky krásně zkreslená informace...
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:43Od: Forehand
O čom točíš??...

Ceste turnajom sa v diskusiách odjakziva hovorí los, žreb, atd. Presne tieto terminy su pouzivané fanatikmi, ked sa bagatelizujú jeho súperi, hlavne v NY. Tak tu teraz neslovickar jak decko. Vieme o com je rec.

Ze podávam nepravdivé veci. No pre slovickarov isto. Vytrhavas uplne nepodstatne detaily, ktoré na veci nic nemenia.

Čo, 3 z 5?...pripomen mi...
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:18Od: Tornes
Možno jsi to nebyl to, v tom případě se omlouvám.

Někde jsem tu od někoho četl komentář, že Rafova půlka je těžší, jelikož 3 z 5 největších favoritů jsou z ní, a tím pádem má Rafa těžký los.
Realita byla taková, že favoriti číslo 1,3,6,7,8,10,11,12 byli v Rogerově půlce, zatímco favoriti číslo 2,4,5 a 9 v Rafově (dle sázkovek), tj. 8 z 12 favoritů bylo v Rogerově půlce (nebo třeba taky 1 z 1 favorita, či 2 ze 3, atd.) a kurz na to, že vyhraje Rogerova půlka byl 1,55.
Takže krásné zkreslení faktů a účelové vybírání, aby to zrovna sedělo tak jak chci, byť realita byla jinde ;)
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:24Od: Forehand
To som nebol ja.

Ja povazujem Federerovu polku za tazsiu, uz len z titulu Djokovica.

Hoci obaja to maju do SF velmi velmi porovnatelné.

Kyrgios ale moze byt pre Nadala uplne najhorsi super, ak bude servovat tak ako doteraz.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:57Od: safi1313
Však tak by to měli být, aby měla světová 1 nejlehčí los, ne????
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:04Od: Kozoroh
Vy se zas vyplákáváte na téma slabé éry 2004-07. Ako obvykle, Forehand = pokrytec.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:09Od: Forehand
Nie. Ja nemam problém uznat, ze Rafa mal na Uso17 slabsiu konkurenciu. Fanatici maju problem a zrejme aj ty priznat, lahsi zreb, lahsiu konkurenciu v obdobi, atd..To je pointa na ktoru upozornujem..a nepotrebujes na to ani kalkulacku, aby si to pochopil. Mozno len trochu rovnejsie zrkadlo drahy pán K.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:11Od: Forehand
A ked to minule Kamil priznal, ako jeden z mála, okamzite pribehol ten čokel Petrík a kvázi ho vysmial..To je tá sebareflexia..
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:13Od: Pe3k
Pleteš čokly z hruškama, ale my od tebe nič jiné necekame...
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:17Od: stopan
celkovo kamo je v sucasnosti slaba konkurencia v porovnani v rokmi ked koncil agassi, sampras, rafter, hanmann. Mladi hraci ako Nalbandian, Hewwit, Federer, Davydenko, Safin, neboli slaby hraci a kvalitativne boli na vyssej urovni aj mentalne nez Zverev, Kyrgios, Ak porovnam dnesnu a vtedajsiu dobu tak chyba mlada konkurencia, ktora by tu staru gardu vytlacala z pozicii, naopak su tam prevazne hraci ktory tam boli aj pred 10 timi rokmi, dnes maju prevazne po 30dsat a to je uz vek zrely na opotrebovanost a zranenia, Nadal nejako zazracne este po tych problemoch s kolenami hraje a beha tam ako mladik, ked si to zoberiem ze pred dvomi rokmi evidentne na kurte nastihal, tak je to velky zazrak.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:20Od: Forehand
Nalbandian, Safin, Davydenko a spol boli extremne neyrovnaní hráči.

Mladý Safin a Hewitt sa presadili a vyhrali GS, lebo kvalita na vrchných priečkach nebola taká vysoká ako dnes...Cez Nadala, Djokovica, Federera sa presadzuju prirodzene tazsie.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:24Od: stopan
Davydenko , Safin, Nalbandian vo vrcholnej forme boli top trieda a povedat ze vtedy nebola konkurencia a preto triumfovali je scestne, toto mozem trvdit o nadalovi na antuke, ze chyba tam konkurencia, v case ked federer zacinal boli silny na antuke okrem spanielov aj juhoamericania, Nadal by sa mal problem presadit svojou hrou na harde v tom case a v dnesnych rokoch.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:30Od: Forehand
Čo je to vo vrcholnej forme...To je relativne, vo vrcholnej forme je top trieda aj Klizan. To je relativny argument, na ktorom nejaká tvoja filozofia predsa nemoze stat. Proste boli to nevyrovnaní hráci, ktori uhrali SF GS a potom nepresli cez 3.kolo, rovnako na harde.

Ano, aj mlady Safin aj Hewitt, ked vyhrali prvy GS nebola v spicke taká silná konkurencia ako dnes.

Nadal v 24r skompletizoval karierny gS, urcite by nemal problem sa presadit, ked sa presadil s Djokovicom a Federerom.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:37Od: stopan
porovnavat safin, hewitta s klizanom je naozaj odveci totalne ako tato diskusia s tebou.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:39Od: Forehand
To bol len príklad, na ktorom som ilustroval absurdnost tvojho argumentu. Rozumeno?
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:45Od: spaniel
Ilustroval si svou hloupost. A velmi nazorne.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:17Od: Forehand
Na to aby si to pochopil, by si musel vediet rozmyslat aj v sofistikovanejšej sustave ako jednotky a nuly..

Utekaj radsej diskutovat o hovnách vo vetračke so ženami, si sa dnes vyfarbil ty pokrytček. Jeden deň tu vodu káže a druhý víno pije. Si slaboch.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:30Od: spaniel
Ja nekazal. Jen jsem ti rikal, ze na to ty nemas pravo. Nerikal jsem ze ja ano. Ale to je nad tve chapani.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:36Od: spaniel
A sranda, ze TO nazyvas zenou :D A zrovna ty, ktery tu urazel magerku, ktera je mnohem chytrejsi a slusnejsi nez to tupelo.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:58Od: Forehand
Magerke som viackrat povedal, ze rozmysla plytko, slovickari a je fanatik.To platí, ked na mna poluje pri RFyx..Ked sa vsak nebavime o Federerovi, nemame problem spolu vychadzat.

To je vsak cukor a med oproti tvojmu hulvatskemu slovniku. Ale nejaka sebareflexia z tvojej strany sa neocakava.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:38Od: a.magerova
"rozmysla plytko, slovickari a je fanatik"

Zlato... to čemu ty říkáš slovíčkaření, tomu já (a nejen já) říkám narovnávání tebou ohnuté pravdy... ano, jsem fanatik na fakta a jejich správné uvádění... a to jak já rozmýšlam asi posuzuješ podle sebe, že?!
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:51Od: Forehand
Rozmysla plytko, slovickari a je fanatik.

Este som tam zabudol dodat, ze je velmi hašterivá, ako každá žena..

:-*
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:02Od: a.magerova
Za pravdu se musí bojovat !!!

"Nemůže-li PRAVDA býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti PRAVDU."
Jan Hus
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:04Od: Forehand
A potom ho upálili ako kura, napriek tomu ze bol Hus.

:-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:17Od: a.magerova
Papež se po 584 letech za upálení Jana Husa omluvil... čekám kolik let to bude trvat tobě.... ;-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 16:25Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:47Od: stopan
ty si sam svoj argument postavil na klizanovia porovnal ho s hracmi ako Safin, ktory dokazal porazit na grandslame samprasa ci federera, takze neviem o akej obsorudnosti z mojej strany vravis, sam tu absurdnosti pleties.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:58Od: stopan
naviac Safina zradilo po vitazstve v australii zdravie, plus nemal uz take stastie ani ini hraci na zazracnu medicinu ako Nadal aby sa mu koleno zazracne uzdravovalo a udrzal si tenisovu dlhovekost.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:16Od: Forehand
Moja teoria je postavena na faktoch. Tvrdim, ze tito hraci su nevyrovnaní. Obaja vyhrali USO a nasledne Hewitt vypadol v prvom kole na AO a Safin o pár kol neskor s Hrbatým. Toto ich sprevadzalo plus minus celu kariéru. Ty mi na to argumentujes nejakým ich pomyselným topom, co je relativne, subjektivne s nulovou faktickou hodnotou. Na to som spomenul Kližana. Jednoduché ako facka.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:22Od: stopan
co uz su toto za fakty :D :D :D Nadal vyhral french open a na wimbledone sa porucal hned v uvode , to ze hrac neprejde cez prve kola moze svedcit aj o inom ako nevyrovnanosti, ale aj sirsej tenisovej spicke, Nadal pri kvalitnejsom superovi dokaze lignut hned v prvych kolach, zato ak sa nemylim federer na v australii a new yorku vzdy dosiel minimalne do tretieho kola.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:38Od: Forehand
Su to jednoduché fakty, lahko overitelne. Takze ten tvoj smajlik sa smeje akurat na tebe...

Apropos písem o vysledkoch na harde v rámci GS. Snad si to uvedomujes, ked porovnavas RG a W. Ja by som Roddicka nenapádal za zlé vysledky na RG...

Sirsia tenisova spicka, ked vypadne favorit s nenasadeným v prvom kole?...Seriously?..

Myslel som, ze mozeme podebatovat fakticky, slusne a na urovni, ale nejde to...
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:51Od: stopan
Pekne pekne sa vykrucas, ale je ti to malo platne nakolko Nadal od Roddicka vyhral french open aj wimbledon, takze take vyhovorky ze sut o uplne odlisne povrchy v tomto pripadne neobstoji a porovnavanie vykonnosti roddicka na FO a Wimledona s Nadala na FO a W je totalne smiesne :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:56Od: spaniel
Ztracis cas s hlupakem a pokrytcem.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:06Od: Forehand
Rovno povedz, ze som nenavistná špina ty primitív :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:07Od: Forehand
Bože moj. Ty si úplne v lese.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:13Od: Forehand
Napriek tomu, ze si myslim, ze s hupácim koníkom nemam sancu, vyskusam to este..

Chápeme sa o com je diskusia?...O nevyrovnanosti tebou spomínaných hracov a o vyssej konkurencii dnes v porovnaní s rokom 2000-2001, kedy mladí hráci vyhrali GS. Ako si to obhájil, co si predniesol?..Ze Nadal vyhral RG a W, ze Feder nevypadol v Australii nikdy pred tretim kolom?...Ako to s tým suvisi?..Akurat mi davas za pravdu s tym, ze konkurencia je dnes vyssia..Alebo, ze ked hrac vybuchne v prvom kole je širsia spicka?..So sirsou spickou sa mozes stretnut od 4. kola, QF...Preboha, ved..

Reagujes uplne odveci, nevieš držat líniu..Chytis sa nejakého slovicka "Klizan" alebo "Rg a W", ale uplne zabudas o com je reč. Vy ste naozaj taká jednoduchšia banda, fanatici..
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:35Od: stopan
Skoda sa s tebou bavit, odpovedal som jasne ze dnes nie ja taky tlak mladych hracov na uz stabilnych hracov top ten ako bol pred 10 rokmi, to ze si dal Klizana na uroven safina, svedci o tvojej kompetentnosti, to ze je slabsia konkurencia svedci minula sezona, a taky hrac ako Nadal by mal v dnesnom veku a so svojim hernym ponatim by mal ovela vacsi problem preliezt do semifinale grandslamu pred 12-17 rokmi. To ze poukazujes na nekvalitu hracov som ti dal jasny odkaz na nadala, a nesvedci to len o nevyrovnanosti ale aj o kvalite sirsej tenisove spicky.
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:53Od: Forehand
Na to som ti povedal, ze to vtedajsia omladina mala jednoduchsie, kedze nemala proti sebe hegemónov. Akurat dosluhujéceho Samprasa. Ved v tych dobach bol vo finále aj Clement tusim a Johanson vyhral GS.

Klizana som nedal na uroven Safina. Ukaz kde?..:)

Nadal by mal problem?..Naozaj?...3 nasobny vitaz USO a 4 nasobny finalista AO. A s kym konkretne?..S plejadou hracov, z ktorej by polovica nepresla cez 3 kolo?..
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:04Od: stopan
a preco mala omladina lahsie, lebo bola kvalitativne herne na vyssej urovni ako dnesni mladici. Prave ti mladici vytlacili staru gardu do dochodku, co sa o dnesnych mladych hracoch povedat neda.
[ Reagovat ]
20.01.2018 15:31Od: Forehand
A zaroven preto, ze nečelili takým superhrdinom, akým musia čelit mladí dnes..V tejto dobe je zaroven tenis omnoho fyzicky naročnejsim sportom, vsetko to so vsetkym suvisi..Vyhrat GS ako tínedžer?...No to chcem vidiet..

Hewitt a Safin boli velke talenty, to áno. Naplnili vsak svoj potenciál?...Oni paradoxne herne upadli vo veku, kedy mali stale napredovat...Roddick a ostatni nikdy neboli odsúdení na uspech, moj nazor..
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:30Od: Pe3k
Tvoje hlupa teorie je postavena na ještě hloupější teorii.
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:40Od: Forehand
Moja teoria je postavena na mojej teorii?..

To co je za veta, si retard?
[ Reagovat ]
20.01.2018 13:42Od: Pe3k
Nechápeš co znamená rým, nebo fakt. Nadávat umíš...
[ Reagovat ]
20.01.2018 14:20Od: Forehand
Nadavky v tvojom prípade neznamenajú vulgarizmus, su pouzité len ako slovné pomenovanie, ktoré ta najlepsie vystihuje. Na to sa nemozes hnevat chlape!..
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:42Od: spaniel
Neplac porad trololo.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:48Od: Forehand
Neplačem, len poukazujem na vašu a tvoju hlúpost. To by si nepochopil :)
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:49Od: PetaM
Hlupák ukazuje na hlupáka. :D Ty jsi Slovák, jak se patří.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:51Od: Forehand
Slovák?...Prosím?..:)

A ty si z ktorého storočia?...Utekaj na políciu, poziadaj o cestovný pas a trochu cestuj. A pochopíš aku sedláčinu si zadrel, vidlák..
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:56Od: Pe3k
LoL, zase se snažíš za každou cenu zesměšnit? Jde ti to...
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:01Od: EllNino
my aspoň víme, koho oslovujeme, a máme normální vokativ
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:06Od: Forehand
Zobuďte sa chlapci...Prídeš 1000km západne a váš vokativ majú vsetci v prdeli a ani nevedia, z ktorej diery si.

Good morning reality...
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:11Od: EllNino
ježiš jen rejpu :D nemusíš hned vyletět z kůže, já nejsem Federerův fanatik :D jsou mi Féďa i Rafík stejně u zádele
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:12Od: Pe3k
Tak hlavně, jak tam znají Petržalku :D

Btw. 1000 km západně, aby to nebylo moře...
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:52Od: Kozoroh
Pokud bude v SF No1e nebo Dom, tvá slova se ukážou jako nepravdivá.
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:02Od: Forehand
Aha, Nole je 14. Som ho radil na 16 :)

Tak oprava na TOP 13, resp Top 10, aby sa nepovedalo
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:05Od: Kozoroh
:-D Lol, ohýbáš si fakta tak, jak se ti hodí...
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:15Od: jurasekh Tomáš Berdych...
Skvěle, Tome...pořád říkám těm škarohlídům, že jsi (a zdá se, bohužel, že ještě dlouho budeš) z Čechů ten nejlepší!!! a teď hrrrr na Fogniniho :-)
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:10Od: Pe3k
Siréna, Zverev, Del poop lol, Berdych na hrad!
[ Reagovat ]
20.01.2018 17:33Od: Kytka
Na Hrad může Berďa až tak za osm let - ještě mu není čtyřicet let.
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:02Od: Krisboy
Nééééééé na hrad nééééééé!!!!!
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:29Od: Kytka
No však, ještě nějaký ten rok bude hrát tenis a za 1O let může kandidovat :))))
[ Reagovat ]
20.01.2018 20:38Od: Krisboy
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ani potom! Nechci, aby ho semlel český politický žumpostroj!!!! To radši ať se po kariéře válí s Ester do smrti někde na pláži...
[ Reagovat ]
21.01.2018 01:05Od: Kytka
Tak to bych si přála tak víc. Nebo ať vychová nějakého svého nástupce. Jinak český mužský tenis umře na oubytě.
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:01Od: Gogiska
Fabko ho vrati spat na zem. :))
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:05Od: cigan
Pod ku nam nebud tu tu su zly ludya
[ Reagovat ]
20.01.2018 11:13Od: Torn
Pokud se nezblázní a klasicky se nevyháže. :D
[ Reagovat ]
20.01.2018 12:03Od: Gogiska
Nevyhadze. Ma tu ine plany. :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist