Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Bouzková se musela odpojit od sítí, smršť kritiky ji zasáhla. Vůbec to tak nebylo, hlásí

  • Za ošklivou zkušenost, kterou už nechce zažít, označila Marie Bouzková smršť kritiky, jež se na ni a Saru Sorribesovou snesla po Roland Garros. Česko-španělská dvojice se dostala ve čtyřhře do čtvrtfinále po diskvalifikaci japonsko-indonéského páru Miju Katóová, Aldila Sutjiadiová poté, co Katóová trefila při přerušené hře míčkem sběračku. Příval negativních emocí za to, že Bouzková se Sorribesovou incident u umpirového rozhodčího reklamovaly, donutil českou hráčku na čas opustit sociální sítě. Novinářům v Londýně řekla, že se v roli padoucha cítila špatně.
    4. 7., 14:36 | Rozhovory |  170 komentářů
    Marie Bouzková (© AFP)Marie Bouzková (© AFP) 
     

"Opravdu jsem nečekala, že se to takhle rozmázne. Týden potom jsem si musela vymazat sociální sítě, protože ona o tom pořád povídala dál a dál. Z WTA nám říkali, že máme být ohleduplné a stavět se k tomu neutrálně, ale ona do toho šla docela naplno," řekla Bouzková.

Katóová, která poté triumfovala ve smíšené čtyřhře, se vracela k události dalšími vyjádřeními. "Nevím, jestli chtěla být v centru pozornosti. Když jsme tu situaci vysvětlovali s rozhodčími a ostatními hráči, nebylo o čem spekulovat. Prostě byla naštvaná, trefila sběračku a taková jsou pravidla. Bylo divné, že když si to vše zavinila, otočila to na svou stranu a my byly naopak ty špatné," uvedla čtyřiadvacetiletá hráčka.

Dodala, že ji také mrzely dezinterpretace. "Nejvíc hloupé bylo, že internetem kolovalo jediné video, asi patnáctivteřinové, kde pomalu trefuje ten míč a hned se za sběračkou běží omluvit. A pak střih, jak my se smějeme. To bylo strašně zkreslující. Vůbec to tak nebylo," prohlásila. Podle Bouzkové se Katóová omluvila až po několika minutách. Češka se pak se Sorribesovou smála něčemu úplně jinému. "Řekla jsem Sáře něco mou špatnou španělštinou. Něco, co není gramaticky správně a Sara se tomu zasmála. Na videu to ale vypadalo, že se nevhodně smějeme jim," řekla.

Zopakovala, že Katóová je emotivní hráčkou dlouhodobě. "Celý zápas, zejména na konci prvního setu, házela pořád raketou. Já proti ní hrála už v Austrálii a tam to bylo také. Spousta hráček nám řekla, že ví, jak se chová a že je nepřekvapuje, že se jí něco takového stalo," uvedla. "Lidem z tenisu bylo divné, že máme takový problém. My, které jsme ty nejméně konfliktní hráčky. Když se jim to vysvětlilo, bylo jim to jasné. Jak řekl rozhodčí, jinak než diskvalifikací to bohužel dopadnout nemohlo. Djokovičovi se na US Open stalo něco dost podobného," připomněla.

Po utkání napsala Katoové podpůrnou zprávu, Japonka jí neodpověděla. V roli "padoucha" se Bouzková, která získala před třemi lety cenu Karen Krantzckeové za fair play a příkladné vystupování na kurtu i mimo něj, necítila dobře.

"Snažila jsem se to lidem vysvětlovat, ale pak už jsem si říkala, že jsme asi opravdu udělaly něco špatného. Prožívala jsem to ještě víc než Sara. To čtvrtfinále jsme si pak vůbec neužily. Cítila jsem, že všichni chtějí, abychom prohrály. A kdybych na síti nechtíc někoho napálila, což se v deblu stává, říkala jsem si, že ten volej radši zkazím, než aby se to někoho dotklo. Určitě mi trvalo dva týdny, než jsem se z toho otřepala," řekla.

Přestože na sociální sítě se vrací jen pozvolna, věří, že v reálu se situace vyjasnila. "Všichni už jsou milí. Děti za mnou chodí pro fotku, takže fanoušky pořád mám. Zdálo se mi, že je všechno špatně a to, co jsem celou kariéru budovala, že se zapomnělo. Snad to zase bude lepší," přála si.

Událost považuje za velkou zkušenost. "Kdybych tam byla sama, asi bych už vůbec na nic neupozorňovala. Doufám, že se do podobné situace už nedostanu," dodala Bouzková.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (170)
05.07.2023 04:14Od: bIbec
Je fakt, že nechápu, že má nějaký borec potřebu nějakou holku jebat na soc síti.
A to kolikrát nejsou jenom anonymové ale lidi s reálnými jmény a fotkami.
Neříkám političky, ty by člověk jebat měl, to je jasný, ale tenistku?

Teď mluvím o těch soc sítích. Tady na fóru je to spíš diskuze. Nikdo jí tu nepíše urážky pod nos, to je velký rozdíl.

Každopádně člověk s těmi urážkami musí počítat, když už tu SS má. Lidi dovedou být píče.
[ Reagovat ]
05.07.2023 15:13Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
05.07.2023 03:39Od: JLi Otupělost
Dnes už je asi normální, až že lidi si jedou svoje bez ohledu na to jestli někdo v jejich blízkosti je rozrušen natolik že má záchvat pláče. Otupělost vůči druhým se stává normou
[ Reagovat ]
05.07.2023 15:14Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
05.07.2023 00:33Od: lenkamarkova
Nechápu negativní komentáře na Bouzkovou. Rozhodl rozhodčí, ne ona. Je to ještě s Kvitovou a Muchovou naše nejsympatičtější tenistka. Sociální sítě mít musí kvůli sponzorům. Musí být hrozně nepříjemný, když jim na sociální sítě píší lidi po prohře sprostý zprávy, hlavně sázkaři.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:12Od: A211 Když
Když B. Krejčíková vyhrála RG tak byla miláček národa potom to nějak prokaucovala a ztratila hodně příznivců.M. Bouzkova může tímto karambolem přijít také o příznivce pokud to bude připomínat, dámy by se měli poradit s odborníkem na PR.U MB mě přijde i divný výběr toho trenéra asi je to někdo do přízně s bývalým kapitánem DC.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:19Od: misa
Asi není žádný dobrý trenér volný, tak jezdí po turnajích se sparingpartnerem. Lepší než sama. Časem se třeba někdo objeví.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:33Od: Kozoroh Bouzková požadovala diskvalifikaci soupeřek
https://youtu.be/PaLkaCioiao

Nešlo jenom o nějaké upozornění na pláč sběračky míčků, ale o jasnou žádost o diskvalifikaci, zcela jasně tam od nich zaznělo "this is default" (po jedné minutě ve videu). V tom je ta neférovost, hráč by prostě neměl po rozhodčím žádat diskvalifikaci soupeře. Je to totiž svým způsobem střet zájmů.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:39Od: victim
Našel jsi tam taky moment kdy jí už rozhodčí usadil?Kafrala a kafrala a jemu už došla trpělivost.Bylo to ubohý.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:46Od: misa
To sis pravděpodobně vymyslel smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:52Od: Kandinsky1
Nevymyslel, do rozhodčího a supervisora tam hučela v jednom kuse.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:55Od: victim
Tak se na to podívej sám.Pravděpodobně.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:56Od: paddy
Naprosto normální upozornit rozhodčího, aby konal
např ve fotbale hráči vyžadují penaltu, autové vhazování, přímý kop po faulu nebo červenou kartu pro soupeře

A neříká se jim udavači smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:03Od: victim
Taky za to maj dostat kartu.Vážně chceš srovnávat tenis s fotbalem?
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:08Od: Fandina
On je rozdíl požadovat penaltu nebo diskvalifikaci. Já to vidím tak, že nejde o pravidla, ale celkově o přístup, slušnost. Viděla jsem záznam a ta podavačka plakala, ale nikdo k ní nešel, aby se zeptal jestli je raněná nebo o co jde. Dobu stála a brečela a holky stály u sítě a debatovaly s rozhodčím. To mi na celé té situaci připadalo absurdní a neslušné.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:23Od: Kandinsky1
Vždyť rozhodčí k ní šel hned po upozornění od těch dvou. Ale zřejmě mu řekla, že se nic vážného neděje, tak hned odešel.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:29Od: victim
Jenomže to nevysvětlíš lidem kteří jsou přesvědčení o tom,že je Maruš bůžek kterej nemůže udělat chybu.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:40Od: Fandina
Když někoho vidím brečet, tak jdu k němu. Ne k rozhodčímu. Připadá mi to logické. Obě běžely k rozhodčímu. Ne k holce.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:42Od: IngStavinoha
tohle je jedna z věcí, Fandi, ve které s Tebou musím bezvýhradně souhlasit smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:43Od: Kandinsky1
Tím jen ukázaly o co jim od začátku šlo.
[ Reagovat ]
05.07.2023 05:39Od: Mony
To je přirozené říci to nejdříve empireovi, stejně tak, jako když uvidím kolabujícího v hledišti. To bych Marii nevycital. Horší je to už s tim nátlakem na diskvalifikaci, když nevím o co jde.
My tu chceme Marii buď upálit nebo ponechat ji za" Svatou"..ono ale v zápalu boje je člověk akčnější, než doma na zahradě. To je stejne s polikama. V podstatě slušný člověk se lehce stane hyenou.
Určitě Marie nějaké mínusy ukázala(mně vadilo, ze lhala po zapase, ze netlacila na rozhodčího), ale také ukázala že neni nějaká ťuňťa, které je všechno jedno..
Sama také kdysi dělala sběračku
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:13Od: Kozoroh Re: paddy
Penalta a to další, co jsi vyjmenoval, nejsou srovnatelné s diskvalifikací, lol. smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:52Od: wojtop
Futbalisti nežiadajú kontumáciu, čo by bol ekvivalent tohto defaultu.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:57Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:59Od: Kandinsky1
No, v dnešní době se najdou tací, kteří požadují kontumaci kvůli údajnému rasismu.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:02Od: IngStavinoha
to už je snad tak dva roky zrušené - resp. přehlušené "novými" píčovinami ;-)))
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:09Od: Kandinsky1
Kdepak, zrovna nedávno se odehrály kontumace v mládežnických zápasech, kdy na jedné straně byli nějací Evropané a na druhé nějací Arabové.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:17Od: IngStavinoha
tak to jsem úplně mimo ;-) no, k smíchu to teda vůbec není...
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:26Od: Kandinsky1
Možná překvapí, že rasismu se měly dopustit arabské týmy.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:34Od: IngStavinoha
třeba v SAE by mě to překvapilo ještě víc...
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:07Od: misa
Kdy už konečně uznáš, že jsi lhář a šiřitel fake news?
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:10Od: victim
Můžeš být konkrétní.V čem jsem lhal?A jakou fake jsem rozšířil?
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:16Od: misa
Reakce na nick Kozoroh.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:30Od: misa
Na jedné straně požaduje po jiných férovost a na druhé se neštítí na základě vylhaného tweetu urážet někoho jiného.

To už je taková diskuzní klasika internetového světa :)
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:02Od: misa
https://www.tenisportal.cz/zpravy/bouzkova-po-diskvalifikaci-souperek-jen-jsme-chtely-rozhodciho-upozornit-tu-holku-to-asi-bolelo-39271/#comments

Kdo chce, může si komentáře Kozoroha z 5:04 a 12:41 sám přečíst. Po jiných požaduje férovost, ale když jde o jeho osobu, tak rázem uplatňuje jiná pravidla. Hnus.
[ Reagovat ]
05.07.2023 05:15Od: Mony
Tak už nám jako poslední gentlemansky sport zůstává jen ragbysmile...
Díky za odkaz..taky bych od Marie čekal, že se do toho nebude tak motat, když nic neviděla. Myslel jsem, že jen upozorňovala na plačící podavačku, jak popisovala po zapase, ale ona i dost tlačila , takže se stává i lhářkou. .Ono to ale v tom humbuku na sockách není lehké se bránit..
Hezký kvalitní klip v duchu našich "Strepin"..pořád věřím, že ale tenis na úroveň fotbalu ještě nespadl
[ Reagovat ]
05.07.2023 08:44Od: Krisboy
8.září! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.07.2023 09:34Od: Mony
Jaké 8.září?
[ Reagovat ]
05.07.2023 09:46Od: Mony
Ono je to taky o slabosti rozhodčích. To, co jsem viděl v tom klipu, tak oni vlastně diskvalifikovat vůbec nemuseli , kdyby ty pravidla pořádně znali a drželi se své intuice a pocitů
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:37Od: IngStavinoha jen jedna z mnoha dalších obětí závislosti na sítích
nic víc smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:05Od: com
Ale tak negativni reklama taky reklama smile Aspon ji bude kazdej znat smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:08Od: victim
A o češích si něco pomyslí
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:16Od: misa
Sociální sítě bych zrušil, nebo zavedl natvrdo možnost diskutovat jen s ověřenou identitou s tím, že každý bude muset nést za své psaní následky. Zatím je to asi nereálné...

Hlavně je to miliardový byznys s daty uživatelů, nic víc. Není vůle něco měnit.

Celá ta moje dnešní vzteklá diskuze je reakcí na anonymní lůzu (včetně některých jedinců na TP), která si troufne na dost, když je skrytá pod shlukem písmen.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:20Od: Stan_Borowitz
smilesmilesmile

Naprostý souhlas. Asociální sítě jsou rakovinou společnosti.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:23Od: Kandinsky1
Ony zas tak anonymní nejsou. Když tam budeš někomu vyhoržovat smrtí, tak už si tě policie najde.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:32Od: victim
Tak teď se bavím dobře já.Ty jsi dnes urazil minimálně tři diskutující a potom si stěžuješ na ostatní.To je síla.
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:59Od: misa
Když někdo bezdůvodně uráží Marii, tak ho s chutí pošlu do ...
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:40Od: victim
bezdůvodně?Aty urážet můžeš?
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:53Od: misa
Urážím nějaký shluk písmen a číslic, za kterým ani nevím, jestli se skrývá muž, žena nebo pes :) Ty a tobě podobní z pohodlné pozice urážíte konkrétního člověka, o kterém víte, jak se jmenuje, jak vypadá, kolik má let, atd.

Proto s vámi nemám žádné slitování.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:17Od: victim
No vidíš,já jsem tě neurazil ani jednou.Dokonce ani tu Marii ne.Jediný kdo tu uráží jsi ty.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:24Od: misa
"Marie
Srovnávat situaci její s Djokerem to už mi nebere hlava.Asi pořád nechápe co provedla nebo nemá soudnost.Unbilievable."

Z 15:02. Jo a ještě si příště najdi, jak se píšou cizí slova v angličtině.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:32Od: victim
A to je urážka?Ty budeš taky asi z cukru viť.A ještě navíc punťa.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:33Od: Kozoroh
Míšu neřeš, ta je mimo. smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:37Od: victim
No vidíš a já myslel že mluvím s chlapem.Tak to už dává trochu smysl
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:40Od: misa
Mýlíš se, lháři. Nechápu, proč ses montoval do ženského tenisu, o kterém jinak prakticky nepíšeš. I Vlk se tehdy u toho tweetu divil, co jsi za vola :)
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:41Od: misa
Ty jsi dyslektik, nebo jen retardovaný?
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:44Od: victim
Ježišmarja jakej zase tweet?Prober se už.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:54Od: misa
S tebou se nebavím. Umíš to pochopit?
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:58Od: victim
Já tě miluju fakt.To bylo úžasný.Diskuze kam se hrabou politici.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:04Od: misa
Fakt nemůžu za to, že jsi hloupý. Sbohem smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:50Od: victim
Opět urážíš no neva.Ptal jsem se na lži a fake.Čekám na odpověď.
[ Reagovat ]
04.07.2023 22:57Od: misa
Po několikáte ti říkám, že tobě jsem o žádném tweetu nic nepsal. Podle tvé často nesmyslné skladby vět a neexistenci mezer mezi nimi je moje otázka na místě :)
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:04Od: victim
Tak to se omlouvám.Vidíš jde to.A co se týče mého psaného projevu holt už jsem nějaký ten čas ze školy.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:08Od: misa
Mě prostě neskutečně štvou blbci, kteří se pomalu neumí bez chyby ani podepsat, ale zato mají plnou hubu rozumů smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:13Od: victim
A zase urážka.Mohl bych argumentovat tím,že češtinu máš za jedna ale zase ti jde šejdrem něco jiného.Navíc se snažíš obhájit neobhajitelné.
[ Reagovat ]
04.07.2023 23:16Od: IngStavinoha
když už jsem tady dnes zmínil postupující degeneraci soudobé společnosti, tak k jejím typickým vnějším projevům obzvlášť právě na sociálních sítích patří cíleně demagogické povyšování formy nad obsah - tenhle způsob pokřivené argumentace, když už to jinak nejde, mají hodně rádi mj. diskuzně protežovaní kartousovští elfízlové na bakaloznamu, ale až takhle hluboko jsi snad ještě určitě neklesl ;-) smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:49Od: bIbec
Já bych do toho asi úplně nezasahoval.

Souhlas, že sociální sítě sou špatné, ale né kvůli tomu, že tam někdo někomu nadává.

V obecné míře nahrazují přirozenou lidskou interakci a vedou k závislosti.
Ono to uměle vytvořené maso z laborky taky může chutnat dobře, ale dříve nebo později z něho lidi dostanou toho raka.

Teď je na vzestupu AI. Je dost možný, že během pár let už nebudou mít někteří lidé potřebu komunikovat ani přes ty soc sítě.

To bude teprve depka společnost.
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:39Od: IngStavinoha
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:06Od: Mikhardio WTF ?
Tak když se zachovala jako pí*ča, co by čekala ?!
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:42Od: IngStavinoha
před 30 lety by jí to řekl někdo rovnou na místě a teď už by byla dávno v klidu smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:44Od: EllNino
Před 40 lety by ji pochválili místní hodnostáři, žalovat nechci, ale hlásit se to musí
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:54Od: IngStavinoha
ok ;-))) - tak to zkrátím na pouhých 10 let zpátky a věřím, že ještě i tehdy by se všechno v klidu vyřešilo rovnou na místě a ke spokojenosti všech zúčastněných stran - výměna sběračky, maximálně warning pro Kató - a dnes už by se tím dávno nikdo nezabýval, čímž by se otevřel luxusní prostor na řešení mnohem důležitějších věcí ;-)
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:55Od: EllNino
Ano, v té době se novinář styděl použít status z twitteru jako hodnotný zdroj ... dneska je to běžná praxe i tady
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:08Od: IngStavinoha
tak tyhlety statusy jsou už jen taková drobná dráždidla navíc, tenké "sociální" špejličky pro vytrvalé nimrání v exkrementech ;-)
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:54Od: victim
Kdyby byla zticha tak si na to už dneska nikdo nevzpomene
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:14Od: IngStavinoha
což ovšem předpokládá přirozenou snahu vyhrát na kurtu normálním tenisovým způsobem
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:44Od: Kandinsky1
Bouzková je bonzačka a trapná lhářka. Na uložto si můžete stáhnout celý zápas a pak uvidíte, jak celou dobu postávají u rozhodčího a supervisora a tlačí na ně, i když nic neviděly.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:27Od: paddy
Nabízel jsem tady, že spočítám rychlost z doby letu u nezpomaleného záběru.
Kdo ma ten záznam a dokáže ve video-editoru změřit čas na desetiny sekundy, tak pak lehce spočítám průměrnou rychlost letu.

Dříve jsem tady počítal, že míč mohl mít 50 a více km/h, ale rozhodně ne 30 km/h, protože let by musel trvat 2,4 sec, přičemž zpomalený záběr byl rychlejší, takže tech 30 můžeme s klidem vyloučit.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:38Od: Kandinsky1
Co to s tím má společného ?
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:39Od: paddy
Že tady vyvrátíme nesmysly o pomalém míči smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:43Od: Kandinsky1
Byl to pomalej oblouček, v tenise nic pomalejšího prakticky nenajdeš.
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:48Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:41Od: Kandinsky1
A tohle tam v reálném čase vidět není. A hlavně je to naprosto irelevantní, protože i mladší tenistky snášejí daleko větší rány, třeba když schytají při čtyřhře podání od spoluhráčky.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:47Od: Stan_Borowitz
Zvláštní, že se neřeší, proč nechali na takovém turnaji sbírat míčky psychicky totálně labilní dítě, které po naťuknutí volně letícím tenisákem psychicky zkolabuje. Co by ta nešťastná holčička dělala, kdyby ji někdo jako Karlovič trefil servisem? Skončila na uzavřeném oddělení pařížského blázince? To je jednoznačné selhání organizátorů, ta holka tam neměla co dělat.

Pokud vím, tak Bouzková jen upozornila na to, že sběračka brečí. Za to ji snad není nutné lynčovat.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:52Od: victim
Tak to nevíš nic.Ona tam celou dobu orodovala právě za to aby soupeřky diskly,přitom sama neviděla co se stalo.Sběračka chytla záchvat asi proto že se stala středem pozornosti což ale nemělo co dělat s japonkou.Pak se nesmyslně vymlouvá a diví se že jí ti lidi nebaštěj.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:54Od: Stan_Borowitz
Aha, dík za dovysvětlení, až tak jsem se o to nezajímal, myslel jsem, že jen upozornila na ten hysterák. To dost mění situaci...
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:58Od: victim
Prostě se má zápas rohodnout na kurtu pokud se nestane něco extrémního což nebyl tento případ.To je asi to co lidi štve nejvíc.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:04Od: misa
Tak ať nadávají na dvojici rozhodčí/supervizor. Ale to nejsou známí lidé, tak co by z toho ti internetoví anonymové měli? smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:11Od: victim
Rozhodčí chtěl původně jenom napomenout ale Bouzková do něj hustila tak dlouho až to skončilo jak to skončilo.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:16Od: George_Renel
Mám tušení, že jsi sázkař......
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:20Od: victim
Spatně nejsem.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:32Od: Kozoroh
Tohle je ubohý pokus o argumentační faul. smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:47Od: misa
Jsem rád, že jsi taky přišel! Jak se díváš na tvůj trapný komentář ohledně Bouzkové, kdy jsi na základě přejatého tweetu nějakého anonyma tvrdil, že Bouzková/Sorribes se smály v době, kdy se oznamovala diskvalifikace? Přitom k momentu se smíchem došlo o několik minut předtím.
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:26Od: Kozoroh
Koukni se na sebe, jediný trapný jsi tady ty. smilesmile Bouzková se zachovala nefér, za to dostala čočku od fanoušků a hraje si na chudinku.
[ Reagovat ]
04.07.2023 19:45Od: misa
Aspoň uznej, že jsi lhal smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:21Od: misa
Ano chtěl. Pak ale sám vstal a šel se na holku podívat. Myslíš, že kdyby tam Bouzková nešla, tak by se dál pokračovalo s brečící a třepající se holkou v pozadí a všichni by se tvářili, že se nic neděje?

Kdyby jenom došlo k nastřelení bez dalších následků, tak by vše skončilo napomenutím. Tím, že holka dále brečela a musela odejít, nabyla jiná možnost než diskvalifikace. Nějaké řeči Bouzkové (která měla podle pravidel pravdu) nehrály v celé události žádnou roli.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:27Od: victim
Od pravidel jsou rozhodčí.Sběračka nebrečela kvůli nastřelení a proto to nedává smysl.Japonka jí ten záchvat nevyvolala takže jí diskvalifikovali vlastně za něco co nezpůsobila.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:31Od: misa
Jasně, ty už víš, proč ta holka brečela. Japonka jí sice trefila, ale záchvat holce nevyvolala. Začínám se bavit smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:40Od: victim
Tak se bav.Evidentně ani nechápeš pointu.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:41Od: misa
Pointu čeho? Že nerozumíš ani psanému textu v mateřském jazyce?
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:44Od: victim
Pointa není ani sběračka ani rozhodčí ale to že se Maruš zachovala uboze.Howgh.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:49Od: misa
Protože chtěla dodržování pravidel. To je fakt ubohé. I když v Česku asi ano...
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:56Od: victim
Naposled.Od pravidel jsou rozhodčí.Pokud tento případ byl podle tebe na diskvalifikaci tak s tím ti nepomůžu.To jsme oba na jiný planetě.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:02Od: misa
Rozhodčí/supervizor rozhodli že byl na diskvalifikaci. Bouzková v jejich rozhodnutí nehrála roli. Dodnes jsem nepochopil, proč si někteří lidé myslí opak. Asi to souvisí s jejich paranoidním viděním světa.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:15Od: victim
Ani jeden z nich to neviděl.Rozhodčího máš na videu a super rozhodl na základě diskuze toho co mu bylo řečeno.Mimochodem sám rozhodčí musel Marii usadit aby už dala pokoj.To ti přijde ok?
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:04Od: Stan_Borowitz
Souhlasím, tohle je absurdně formalistický výklad pravidel. Takhle můžou diskvalifikovat hráče třeba i tehdy, když před podáním odhazuje směrem ke sběračům míčky, kterými nechce podávat. Stačí, aby sběrače ten míč naťukl, ten se zhroutil a udělal hysterickou scénu...
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:32Od: JLi Re: ..
A to víte jak, že jste si tak jist?
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:37Od: Kozoroh
Slyšel jsi o ruchových mikrofonech? smilesmile Např. o Kyrgiosově slavné hlášce směrem k Wawrinkovi "Kokkinakis vojel tvoji holku, sorry kámo, že ti to musím říct" víme díky nim. A stejné to je s požadavkem Bouzkové na diskvalifikaci soupeřek.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:04Od: Stan_Borowitz
Taky Bára Strýcová měla slavnou hlášku do ruchových mikrofonů...smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:02Od: Kandinsky1
Podle mě to je nějaký protekční spratek. Nevěřím tomu, že to je tenistka, z jejichž řad se rekrutují sběrači.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:16Od: Kandinsky1
Jako od elektřiny, vody a tak? Proč, proboha smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:51Od: Stan_Borowitz
smile smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:58Od: Dobry-den Bouzkovka
Marie měla příležitost mlčet, ale místo toho se rozhodla v tom lejnu pořádně vyválet. Třeba se jí nová role tenisové potvory zalíbí. Určitě je to zajímavější než její letošní tenisové výkony. :))
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:01Od: com
smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:31Od: Astarin
Já Marii fandím dál. Nadávat můžou lidi na rozhodčí, kteří rozhodli. Tenhle hejt nechápu.
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:16Od: misa
Výborný článek o asiatském ksindlu, z kterého někteří (i krajani Bouzkové) dělají oběť.
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:20Od: Krisboy
Woe tobě z toho dobře hrabe smilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:27Od: misa
Třeba by sis mohl přečíst ten článek nahoře.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:17Od: Mony
To jsem nevěděl, že jsi takový magor
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:43Od: Krisboy
Napadlo mě úplně totéž. Už před nejakou dobou tedy. Mísu jsem měl za jednoho z nejlepších a nejslušnějších fanoušků Lucky, Marie a některých dalších, ale tohle těžce nezvládá a tím rasistickým výblitkem se odkopal pěkně.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:50Od: misa
Běž třeba do Francie jim povykládat, jak jsou rasističtí. Za pár desítek let je po nás.
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:52Od: Stan_Borowitz
Neřekl bych, že ve Francii (i jinde) dělají problémy zrovna Asiati...
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:58Od: misa
To jistě ne. Ale jen jsem reagoval na přehnané obvinění ze strany Kris. z rasismu za to, že jsem označil diskvalifikovanou za Asiatku. A její povaha je popsaná v článku nahoře.

Neustálé sebeobviňovaní z rasismu, ustupování jiným kulturám a nenávist k té vlastní je jeden z důvodů, proč je na tom (zatím jen západní) Evropa tak špatně.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:00Od: Stan_Borowitz
Njn, to je zase jiný příběh...
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:03Od: Krisboy
Tys nemluvil o "Asiatech" ale o "asiatském ksindlu". Rozdíl v tom je veliký.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:07Od: misa
Ksindl na základě popisu dané "chudinky" uvedeném v článku.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:24Od: Kandinsky1
Chudinka se teď dělá z Bouzkové.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:04Od: Krisboy
Pokrytec a zbabělec smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:09Od: misa
Běž nadávat na Češku jak je hrozná. A pak se omluv všem Japoncům za příkoří, které jsme jim Bouzková a já způsobili smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:18Od: George_Renel
A o Pearl Harbor?smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:18Od: Krisboy
smile
Ty jsi fakt blázen.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:25Od: misa
Moralizuje někdo, kdo tady prosazoval vulgární přezdívku "Praserena". Dojemné :)
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:19Od: Mony
My neobviňujeme Marusku, já věřím, že jen šla upozornit empire na plačíci sběracku, ale ty z této hlavně pro Japonky nešťastné události děláš buď z nich nebo že všech Japonců ksindl... emoce absolutně nezvládáš
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:02Od: victim Marie
Srovnávat situaci její s Djokerem to už mi nebere hlava.Asi pořád nechápe co provedla nebo nemá soudnost.Unbilievable.
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:09Od: Krisboy
Jsou dvě možnosti: a) nemá čisté svědomí, proto o tom furt žvaní a zamotává se do toho b) není příliš chytrá.

Měla se k tomu vyjádřit dvěma třema větama a dál se v tom nešťourat ať si o tom myslí kdo chce co chce.

"Kdybych tam byla sama, asi bych už vůbec na nic neupozorňovala."
Výborně, takže to bylo celé práce Sáry. Bravo, Marie.
Prosím tě prosatana živého - už mlč!!!!!
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:15Od: misa
Další z nekonečné řady českých hlupáku. Gratulace smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:18Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 15:17Od: misa
Neprovedla vůbec nic. Jen žádala rozhodčího o uplatňování pravidel. Někteří jedinci s IQ houpacího koně to nepochopili ani měsíc poté smile
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:15Od: victim
to nemyslíš vážně viděl jsi to vůbec?
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:44Od: misa
Viděl. Už několikrát jsem tady popsal, k čemu tehdy došlo.

1. Japonka trefila míčkem sběračku. Rozhodčí to viděl a okamžitě udělil napomenutí.
2. Dále se mělo pokračovat ve hře, ale Bouzková/Sorribes si všimly, že holka brečí a třepe se. Šly to oznámit rozhodčímu.
3. V diskuzi žádaly diskvalifikaci Japonky, protože její zásah vyvolal u holky další následky.
4. Rozhodčí nejdříve nesouhlasí, ale pak si všimne, že holka pořád brečí. Vstane z umpiru a jde za ní. Vidí, že na tom není dobře. Vzápětí zavolá supervizora a začínají mezi sebou diskutovat.
5. Po několika minutách pláče je jasné, že sběračka dál nemůže pokračovat a odchází z kurtu.
6. Je oznámená diskvalifikace, protože pravidla nepovolují jinou možnost.

Jakou špatnou roli sehrála v celé události Bouzková?
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:09Od: victim
1.Neviděla co se stalo,ale domáhala se diskvalifikace.2.Holka nemohla brečet kvůli tenisáku ale pravděpodobně kvůli pozornosti.3.Když měla takovou starost o sběračku proč si se Sarou vypráví historky z natáčení.4.Proč posílá sms japonce když se nemá za co stydět.Mám pokračovat?
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:28Od: misa
Ten tenisák letěl slušnou rychlostí. Nick paddy to tady počítal a došel k rychlosti okolo 50 km/h. Rána do holky byla slyšet i v přenosu, stejně jako údiv diváků, kteří si toho všimli.
[ Reagovat ]
04.07.2023 17:35Od: victim
Na eurosportu to tehdá rozebírali a mluvili něco o 20-30 km/h.To fakt nebolí.Jednou jsem dostal smeč do koulí a dneska jsem otec.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:03Od: Stan_Borowitz
Taky bych to viděl spíš na těch max. 30 km/hod. To byl volně poslaný míč, žádné vzteklé odpálení. Jesli se po tomhle někdo sesype, nemá co dělat v blízkosti tenisových kurtů. Vzhledem k tomu, že je to dítě, není to ale jeho vina, ale rodičů a organizátorů turnaje.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:05Od: victim
Souhlas ale jsme zase u toho.Chybu odskákala japonka a diváci.A sportovní duch.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:19Od: Stan_Borowitz
U té Japonky, jak se to vezme, tak se potom mohla soustředit na mix a ten vyhrála, jestli se nepletu. Mohla ta diskvalifikace nakonec být taková nechtěná pomoc, něco jako odsun sudetských Němců po válce...
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:21Od: victim
to v tu chvíli ale nikdo nemohl tušit
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:15Od: paddy
Nesmysl, já to tady dokonce počítal. Bohužel záběr byl nerovnoměrně zpomalený, což ztěžuje přesné zjištění.

Když to vezmeme obráceně, pak rychlost 30 km/h = 8,3 m/s
Vzdálenost byla cca 20 m, to víme skoro přesně, protože známé rozměry kurtu a trojčlenkou lze dopočítat vzdálenost k tribuně.

Potom míč by musel letět 20/8,3 = 2,4 sec. Byl tam však dříve čili musel být rychlejší. Mohlo to být tak 1,5 sec a bylo v tom částečně zpomalení.
Když 20 m trvá 1,5 sec, pak 48 km/h.

Z mého pohledu těch 50 km/h tam min. bylo. Víc propočtů je v článku, kde se to poprvé řešilo.
=
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:19Od: victim
i to se ale dá přežít ne?
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:38Od: paddy
Tam jde ale o princip, který je definován v pravidlech. Jinak je můžeme rovnou zrušit.

Stejné je, že když někdo překročí rychlost o 1 km/h, nic se neděje, ale někde musí hranice.
[ Reagovat ]
04.07.2023 18:54Od: victim
to je na diskuzi,papír neobsáhne všechny aspekty života proto je třeba posuzovat věci zdravým rozumem.Sport nejsou silniční pravidla.A o to tu ale ani nejde.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:12Od: Otmar
V celé téhle diskusi nějak chybí úloha Japonky, která hrubým porušením pravidel v přerušené hře celou situaci způsobila. Na tyhle situace pravidla pamatují, rozhodčí podle nich rozhodli a tečka. Rychlost míčku, pláč, urgence, délka pláče, kdo co plácal...zcela nepodstatné. Podal někdo proti rozhodnutí protest? Zajisté nikoliv, že?
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:30Od: victim
tady vůbec nejde o japonku ani o sběračku ale o chování Marie co je na tom k nepochopení.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:57Od: Otmar
I kdyby šlo jen o chování Marie, tak zase nejde o nic jiného, než že upozornila na hrubé porušení pravidel a navíc měla evidentně pravdu, což potvrdilo rozhodnutí rozhodčích. I kdyby se mi to nelíbilo, nic to nemění na faktech. Nebo už jsme si zvykli trefovat se do lidí, kteří si pravdy váží?
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:01Od: victim
Jak mohla upozorňovat na něco co sama neviděla?Přijde ti to normální?
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:36Od: lvicek
Trefu nevidela, ale videla tu holku brecet. Proto si mozna sama myslela, ze to bylo horsi. Kazdopadne je ale zbytecne tady do diskuzi furt blit nejake nesmysly. Maruska byla cele roky vsemi oblibena a i kdyby tady treba spatne posoudila situaci, co takhle si rict, ze udelala chybu, ze treba z jejiho pohledu to vypadalo hur atd. a aspon trochu ji po tech letech verit a ne hned do kazdyho clanku od ni psat, ze je bonzacka, lharka a podvodnice (jako prosim?? Bonzacka za to, ze upozornila na placici malou holku? A kde jako podvadela? Lidi uz se totalne zcvokli, fakt.) Vzdycky existuje vicero uhlu pohledu a tady ta online medialni masaz, jak je Maruska odporna, to je fakt strasny. Stejne ji neznate, jako jste ji neznali, kdyz jste tvrdili, ze je to Maruska jahudka, slunicko nase. A pokud si myslite, ze to bylo ubohy od Marie, tak od vas tyhle vylevy jsou desetkrat ubozejsi.
[ Reagovat ]
04.07.2023 21:46Od: victim
Tak teď jsem zmaten.Chybovala Maruška podle vás nebo ne?Z vašich vyjádření jsem jelen
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:04Od: lvicek
A ty, osobo, která tvrdíš zcela vsevedoucne, ze holka nemohla brečet kvuli tenisaku (přitom ani nevíš, kam pořádně ji to trefilo, některá místa mohou být mnohem bolestivější), tak jak by sis to jako představoval, kdyby Sára s Maruskou se neozvaly? Že by se pokračovalo v zápase s klepajici se a brecici sberackou? Ona totiž pořád brečela a proto na ni ty dvě upozorňovaly. Stejně by to muselo nakonec dopadnout tak, že by ji odvedli z kurtu pryč.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:16Od: IngStavinoha
náhradnice byla určitě k dispozici
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:19Od: misa
Přesně tak, dopadlo by to stejně.
Někteří myslitelé ale pořád věří, že za celou diskvalifikací stojí Marie a bez jejího zásahu by Japonka hrála dál.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:24Od: IngStavinoha
je to více či méně přifouknuté ze všech stran - pro mě spíš důkaz postupující degenerace současné společnosti
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:42Od: victim
Přesně
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:24Od: victim
Vážně mi tady někdo bude tvrdit že holka brečela kvůli tomu?To jsou dneska lidi z cukru?
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:42Od: lvicek
Nevím, proč brecela, ale brečela...
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:48Od: victim
tak tam neměla co dělat
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:56Od: lvicek
Tak ji to měla Kato poslat o zem a nemusel nikde nikdo diskutovat. Holka brečela kvůli ní a pokračovat se nedalo.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:59Od: victim
To nemá cenu nikam se nedostanem.Já chci jenom aby naši kterým fandím vyhráli na kurtu a ne takhle.
[ Reagovat ]
04.07.2023 20:28Od: victim
jak nevím vždyť to na tom videu vidíš ne kam ji to trefilo to už jste lidi líný i koukat?
[ Reagovat ]
04.07.2023 14:42Od: JohnB
Tak snad se probonzuješ daleko i ve Wimbledonu
[ Reagovat ]
04.07.2023 16:18Od: Kandinsky1
Snad ne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist