Čilič ve finále US Open přehrál Nišikoriho a slaví premiérový grandslamový titul

  • US OPENY MUŽI - Před rokem si odpykával trest za doping, dnes Marin Čilič slaví na US Open premiérový grandslamový titul. Pětadvacetiletý Chorvat ve finále dvou debutantů přehrál třikrát 6-3 o rok mladšího Japonce Keie Nišikoriho.
    9. 9. 2014, aktualizováno | Aktuality |  270 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Marin Čilič loni na US Open chyběl, neboť si odpykával trest za doping. Nepovolený stimulant niketamid ale podle vyšetřovací komise ITF užil nevědomky, a ne proto, aby si zlepšil výkonnost, a tak jeho distanc byl 'pouhé' čtyři měsíce.

Nepříjemná zkušenost ale zocelila jeho psychiku a pětadvacetiletý Chorvat necelý rok po návratu na kurty slavií premiérový grandslamový titul. Raduje se na US Open, kde svou nejtěžší bitvu absovoval v osmifinále, v němž zdolal Francouze Simona až v pěti setech.

Pak už své soupeře ničil útočným tenisem: jediný set nedaroval světové sedmičce Berdychovi, trojce Federerovi a ve svém prvním grandslamovém finále porazil za hodinu a 54 minut hladce 6-3 6-3 6-3 rovněž finálového debutanta Japonce Keie Nišikoriho.

"Je to výsledek tvrdé práce v posledních letech, hlavně v posledním roce. Předváděl jsem tu nejlepší tenis v životě," řekl při slavnostním vyhlášení na dvorci Arthura Ashe Čilič.

Čilič v obou letošních předešlých duelech s Nišikorim prohrál, svůj životní zápas ale zvládl ve velkém stylu. Hned v úvodní hře odvrátil brejkbol a od té doby na dvorci naprosto kraloval.

Na rozdíl od čtyřiadvacetiletého Japonce se mohl spolehnout na podání a také ve výměnách od základní čáry byl o poznání důraznější. K vítězství v první sadě mu stačilo jednou prolomit soupeřův servis v šestém gamu, kdy proměnil třetí brejkbol.

Čtyřiadvacetiletý Nišikori byl ze svého prvního grandslamového finále o poznání nervóznější. Dál se bránil a ani zdaleka nenavázal na své předchozí výkony. Čilič mu v druhém setu hned třikrát sebral podání a zopakoval výsledek 6-3.



Chorvatský svěřenec Gorana Ivaniševiče byl na kurtu k nezastavení a při své výšce se překvapivě lépe pohyboval. O jeho převaze hovoří i statistika - na esa vyhrál 17-2, na vítězné míče pak 38-19. Nišikori se už nedokázal dostat z letargie a grandslamové finále, do kterého se dostal jako první Asiat v historii, snadno prohrál. Za stavu 1-2 ve třetí sadě znovu přišel o servis a soupeř už finále dotáhl do úspěšného konce.

"V prvním setu jsme byli oba dva trochu nejistí. Ale pak jsem se uklidnil a hrál svou hru," pochvaloval si Čilič.

"Marin dnes hrál opravdu fantasticky. Je to pro mě velmi těžká porážka, ale na druhou stranu jsem rád, že jsem si vůbec mohl finále zahrát," prohlásil Nišikori.

Pro sveřence Michaela Changa Nišikoriho bylo před letošním US Open grandslamovým maximem jediné čtvrtfinále. Do newyorského finále japonský tenista postoupil po třech skalpech hráčů Top 10 v řadě. V pětisetových maratónech zdolal Robreda i Wawrinku, v semifinále pak vyřadil světovou jedničku Novaka Djokoviče.

V grandslamovém finále dvouhry poprvé od Australian Open v roce 2005 a šňůře 38 grandslamů chyběl jeden z tria vládců tenisu posledních let Švýcar Roger Federer, Španěl Rafael Nadal a Srb Novak Djokovič.

Zároveň poprvé od Roland Garros 2005, kdy Nadal po výhře nad Argentincem Marianem Puertou získal první z devíti pařížských trofejí, si o titul zahráli dva fináloví debutanti. Finále dvou hráčů bez grandslamového titulu se hrálo naposledy na Australian Open 2008 (Djokovič - Tsonga).

- GRANDSLAM US OPEN 2014 -
(USA / New York, tv. povrch, 18.102.000 dolarů)
pondělní výsledky (08. 09. 2014)
• Dvouhra - finále •
Čilič (14-Chorv.) - Nišikori (10-Jap.) 6-3 6-3 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (270)
09.09.2014 17:08Od: lars Jak dopadla fantasy liga?
Jak dopadla fantasy liga?
[ Reagovat ]
09.09.2014 18:10Od: a.magerova
Katastrofálně, aspoň pro mne - 25 z 28 :-/

Jinak gratulace všem na bedně :-))
1. paddy_cz
2. Mr.Pink
3. martinek37
[ Reagovat ]
09.09.2014 18:36Od: Smazaný účet
Já jsem skončila 23. šest míst od konce, kdybych na poslední chvíli nezměnila tip na vítěze, mohla jsem být ještě výš, i tak na nováčka not bad :D Na to, že sleduju hlavně mužský, tak mi body získali spíš ženský a to hlavně v tipovačkách, tým mě celkem záhy vyšplouchnul, alespoň Serenu jsem trefila :D Vlk by měl vyhlásit vítěze :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 13:46Od: Smazaný účet Čestitamo dobitnicima :)
Dodatečná gratulace Marinovi, alespoň Rogera porazil ve třech pozdější šampion, Nišikori mě trošku zklamal, od 2. setu mi to bylo jasný, proto jsem šla radši spát, ještě se podívám na hajlajty, ale i kdyby hrál jako předtím, stejně by proti takový mašině nic nenadělal, pokud toto z Čiliče dokázal udělat Goran, tak to potom klobouk dolů, o tom dopingu se dá polemizovat, pravdu se třeba nikdy nedozvíme. Teď jsem náramně zvědavá, jestli tenhle level dokáže Čilič udržet i nadále a to samý Kei a vůbec jak to celý bude dál na podzim a v příštím roce, chtěli jsme změnu, máme ji mít :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 13:33Od: Smazaný účet Čilič mě přijde jako sympaťák, gratulace jemu
Dneska fakt Nishiho přehrál o úroveň.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:42Od: martinek37
Čilič si titul za svůj výkon zaslouží. Má můj velký obdiv, jak to zvládnul. Jeho dopingovou minulost je v tomto případě zbytečné řešit. Ať už to byl omyl nebo to bral vědomě, trest si odpykal.
Nishi ukázal, že může být hráčem budoucnosti. Jsem na oba hodně zvědavý ve zbytku sezóny a hlavně v té příští.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:34Od: martinek37
Čilič byl nakonec lepší o parník. Klobouk dolů před ním, jak to zvládnul. Patří mu moje velká gratulace a obdiv, i když jsem více přál Nishimu. Ono se nakonec také ukázalo, že Marin je zkušenější. Nejlepší na tom je to, že se tady pořád psalo, jak měl Tomáš nejsnadnějšího soupeře pro čtvrtfinále a tak mu to odevzdal. To, že vyhrál Marin může být pro něho alespoň částečná satisfakce. Já jsem teď zvědavý, jestli pojede Marin na vítězný vlně nebo mu prostě jenom zrovna tenhle turnaj vyšel.
A jeho dopingová minulost? Nijak zvlášť bych to neřešil. Ono se to ani moc řešit nedá, protože sport obecně prostě čistý není. Samozřejmě jde o to, jak na to kdo nahlíží, ale názor "jednou si bral, tak si jednou provždy zapovězen", to se mi nelíbí. Nemyslím si, že by tedy všichni na okruhu zobali jak šílení, ale taky to není tak, že by byl Čilič ten zloduch a černá ovce a všichni ostatní čistí jak lilie. Realita je prostě někde mezi. Stačí se jenom logicky zamyslet nad tím, kam vrcholový sport všeobecně směřuje a každému musí být jasné, že se hledají všemožné cesty, jak výkon zvednout na co nejvyšší úroveň.
Takže Marin může být oběť omylu nebo hráč, kterému na to prostě přišli. Trest si ale odpykal a víc bych z toho nedělal. Rozhodně to nesnižuje jeho výkon na tomto turnaji a já mu titul přeji, jelikož je zasloužený.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:46Od: Fandin
Jen pro upřesnění, znovu opakuji, že nijak nechci snižovat Čiličův výkon na tomto turnaji, ani nechci říct, že jej vyhrál nezaslouženě.

Jediné, co říkám je to, že prostě skončila éra tenisu jako sportu, v němž velké tituly získávali hráči, kteří neměli oplétačky s užíváním nedovolených látek. Ale třeba je to paradoxně dobře, možná to opravdu byly jen růžové brýle. Třeba je nutné, aby už i děti věděly, do čeho jdou, když se rozhodnou pro vrcholový sport. Že bez chemie to prostě nejde.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:53Od: Roger_Federer
Vzdyt napriklad o Rafovi se to verejne mluvi uz nekolik let a od roku 2012, vice mene neustale..Tim nerikam ze je to pravda.
[ Reagovat ]
09.09.2014 12:30Od: Amputace Re: R_F
Kde se o něm v souvislosti s dopingem mluví? Maximálně někde na fórech. Nikdo se ho na to neptá, novináři, nic, v oficiálních médiích se o tom nic neobjevuje, nebo minimálně nevím, kde. Srovnej to s Armstrongem, který musel odvracet výpady nejrůznějších podezření celou aktivní kariéru.
[ Reagovat ]
09.09.2014 12:32Od: Amputace
Fandinův point je ten, že tenis byl doposud sportem, který nebyl spojován s dopingem, což je pravda. Že se od roku 2012 "neustále" mluví o Nadalovi v souvislosti s dopingem. To mi teda ukaž kde.
[ Reagovat ]
09.09.2014 12:57Od: Roger_Federer Re: Amputace
Tobe ta pauza od Wimbledonu neprijde opet podivna?, stejny postup jako v roce 2012..Nic konkretniho, jen nejake nic nerikajici vyjadreni, posouvani terminu navratu..Nastoupi nenastoupi..to vse ty spekulace zivy.
[ Reagovat ]
09.09.2014 16:31Od: Roger_Federer
www.osporte.sk/?id_cat=52&news=177995&dis=1
[ Reagovat ]
09.09.2014 20:49Od: Amputace
Schválně si zkus přečíst tu diskuzi pod tím článkem, jak moc lidé Nadala podezřívají.

A právě o tom jsem psal. Lidé si tenis s dopingem nespojují, jako si s ním spojují například cyklistiku. Ovšem nyní vyhrál GS tenista, který měl v minulosti pozitivní nález, což může mít negativní dopad na "image" tenisu.

Připadá mi to podezřelé, ano, stejně jako mi připadá podezřelý poměr počtu zápasů a (ne)náchylnosti k únavě u Rogera Federera. U Nadala se o tom ovšem více diskutuje už jen proto, že u Rogera si to nikdo ani nedovolí, a pro jeho neortodoxní tenisový styl a celkově tenisový charakter jako takový. Už pouhá jeho postava je předmětem dohadů, přitom bych velice pochyboval, kdyby měla co do činění se zakázanými látkami.

Já bych daleko spíš věřil tomu, že si ta zranění vymýšlí (přijmeme-li tedy tuto hypotézu) kvůli prosté regeneraci, kdy se svým stylem neodehraje celou sezónu na stejné kvalitativní úrovni a potřebuje zkrátka odpočinek. Navíc pokud jsi ten jeho návrat v roce 2013 sledoval, tak víš, že zdaleka nebyl tak suverénní, jak praví legenda. Jeho první zápasy ve Vina del Maru byly přímo hrozivé a to proti němu stáli soupeři třetí cenové kategorie. V Sao Paulu a Acapulcu už sice vyhrál, předváděl však hru velice nekoncentrovanou. V IW byl na pokraji vyřazení už s Gulbisem, proti Del Potrovi ve finále byl ve třetím setu break dole, takže rovněž žádná přílišná suverenita. Opravdu geniální a možná svůj životní tenis začal předvádět až na amerických betonech, tedy půl roku od svého návratu.

To současné zranění vůbec není nekonkrétní, jak píšeš. Pokud vím, tak má zraněné pravé zápěstí, trénuje s dlahou. Neustálé odkládání návratu bych přičítal jeho pečlivosti v přípravě, kdy pokud si není stoprocentně jistý, že může pomýšlet na vítězství, raději nenastoupí. Většina tenistů by to zkusila a třeba vypadala hned v prvním kole, on však ne. Tohle bych mu zrovna věřil.
[ Reagovat ]
09.09.2014 21:28Od: Roger_Federer Re: Amputace
Se vsim co si napsal by se dalo bezproblemu souhlasit.
Zkutecne nevim co Nadalovi ted je, jen rikam ze je to podivne.Ale musim rict, ze byl blazen, kdyby ho odstavili 2012 a ted by neco bral znovu za 2 roky to same...
Ale co je pro me dukazem a uz jsem ti to psal, kdyz se resilo tohle tema minule.
V roce 2012 jsem mel( a napsal jsem to i sem) uz na konci cervence( tesne po wimbledonu) info, ze je toho plne Spanelsko, Nadal ma problem z nekterym vzorkem a ze ta pauza bude dlouha..A ze se to urcite ututla.Presne to se stalo..Nemyslim, ze muj zdroj(dobry kamarad), by si to vymyslel a ono se to naho pak takhle udalo.
[ Reagovat ]
10.09.2014 00:41Od: Fandin
Dokud budou aktivně hrát, tak se nikdy u Nadala ani Federera pozitivní nález nezveřejní, i kdyby byl. A kdyby byl někdo z "odpovědných činitelů" jen vzdáleně tušil, že Čilič vyhraje grandslamový turnaj, ututlali by i ten jeho niketamid.
[ Reagovat ]
09.09.2014 16:28Od: Roger_Federer Re: Amputace
"Nadalova muskulatura a fyzická kondice stachanovce jsou sice často předmětem spekulací, ale nikdo z tenisového prostředí nahlas neřekl to, co před třemi lety nadhodil Kližan. V zákulisí přitom kolem tématu Španělova údajného dopingu čilá šeptanda rozhodně panuje. ?Nikdy jsem zakázané prostředky nebral a brát nebudu," ohradil se naštvaný Nadal."

www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/601467-osocil-nadala-vyzve-berdycha-prostoreky-klizan-spoleha-na-rady-ceskeho-kouce-damma.html
[ Reagovat ]
09.09.2014 21:46Od: Forehand
Kamarátovi to však vyšlo iba z polovice..Naplnila sa dlhá pauza..

A trafiť dlhú pauzu z možností krátka/dlhá nie je až také umenie..Možno sucho povedané, pragmaticky..Ale tak to je.
[ Reagovat ]
09.09.2014 21:48Od: Forehand
Ako píšem nižšie, Kližanove slová boli dezinterpretované, sám sa ospravedlnil..
[ Reagovat ]
09.09.2014 22:08Od: Roger_Federer Re: Peter
To nemyslis vazne..jiste dementoval aby nebyl za dementa..:), ale rekl nahlas co si mysli, nebo ho dezdrivas ze si to vymyslel aby byl zajinavy??
[ Reagovat ]
09.09.2014 22:30Od: Forehand
Klizan je populista..

Čo sa týka tej kauzy..Kamarát zo športovej redakcie spomínal, že to bola skor chyba novinára, než Kližana, ktorý jeho slová prekrútil..
[ Reagovat ]
09.09.2014 22:53Od: Roger_Federer Re: Peter
Dobre, minimalne musela timto smerem jit debata, jak priznava sam Krizan, ale samozdrejme u rozvoru jsem nebyl, nenam duvod ti tedy neverit.
[ Reagovat ]
09.09.2014 12:46Od: Roger_Federer
Nekolik nize postavenych tenistu neco naznacovala verejne(Rosol, Klizan, mrtvola Kollerer, tusim Rochus), v tenisovych kruzich se tato informace(spekulace) se objevuje jiz delsi dobu, ano jsou to porad jen spekulace..
[ Reagovat ]
09.09.2014 13:47Od: Forehand
Klizan sa ospravedlnil a Rochus obvinil celú spicku..
[ Reagovat ]
09.09.2014 12:56Od: peRFect Re: pro upřesnění
o Rafovi se ví a Rafa přiznal, že bral Creatin, což rozhodně není doping. Jinak creatin vedle zavodnění způsobuje také nadměrné pocení a vypadávání vlasů :-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 14:09Od: slacker
neni doping? Tak proc to bere?
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:03Od: monty25 Pár zajímavostí
Všechny sety v ženském i mužském finále skončily poměrem 6:3. V ženském i mužském turnaji prohrála ve finále nasazená desítka.

Jinak jsem z celého mužského turnaje viděl jenom 4. set zápasu Djokovic - Nishikori. Finále jsem vůbec nesledoval... Ale možná mě trochu překvapilo, že většina spíš favorizovala Nishikoriho. Co jsem totiž zaznamenal, tak Čilič je výborný na servisu, a to dělá v takových zápasech strašně moc. Od čtvrtfinále neztratil Čilič ani jeden set, což mluví za všechno...
[ Reagovat ]
09.09.2014 08:52Od: Dennis
Čilič je zasloužený vítěz. Moc nerozumím, proč někteří jeho vítězství snižují. V posledních třech zápasech neztratil ani set, porazil Berdycha (do té doby hrál s přehledem), Federera (G.O.A.T) a Nishikoriho (přemožitele Wawrinky a Djokoviče), navíc 8 z 9 setů vyhrál ne returnu aniž by potřeboval tiebreak. Co by jako měl hrát víc? Měl je všechny vypráskat s kanárama nebo porazit Nadala, který vůbec nestartoval? Nikdo na něj neměl, trochu štěstí si vybral možná se Simonem, ale pak už nezaváhal ani na chvíli a s přehledem si došel pro titul.
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:07Od: Smazaný účet
Skvěle shrnuto! Ten kluk si zaslouží respekt, odehrál skvělý turnaj a po právu ho vyhrál
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:19Od: Roger_Federer
Presne tak, taky mam pocit, ze uz jsme se dostali do faze, nestartuje Nadal?, musi automaticky vyhrat Djokovic, nevyhraje turnaj a vitez je slabsi..
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:54Od: babolat.cz
Hrál skvěle a zasloužil si to. Jako člověk je také skvělý. Jediná skvrna na titulu je ta, že nehrál loňský šampion Rafa.
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:08Od: Roger_Federer Re: babolat.cz
A co je stim Rafou.?
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:30Od: babolat.cz
to ví každý, a zvláště federovci mají určitě i RTG snímky.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:09Od: Roger_Federer Re: babolat.cz
Prave ze tak to neni, vis jenom to co ti "Rafa" rekne, neni ti divne ze to banalni zapesti se leci uz 2 mesice a nejsou zadne pozitivni info, ze by se mel Rafa vratit?
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:14Od: Fandin Re: No tak dopingová minulost
je skvrna daleko větší, to se na mne nezlob
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:33Od: babolat.cz
je doping a doping. Rozdíl je v dopingu co berou vzpěrači či Ben Johnson, Lance Armstrong a třeba co Enge, Čilič,Kordič či Bohdan.
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:42Od: Fandin Re: Jaký?
To se teda nechám rád poučit od odborníka.
[ Reagovat ]
09.09.2014 08:00Od: Smazaný účet
Dal jsem si tu práci a vykopal jsem Chazyho příspěvek ohledně Čiliče před SF AO 2010 s Murraym. Tehdy mu věřil a nalákal mě na něj taky, já už mu potom přestal věřit, protože šel spíše dolů, než nahoru, ale dokázal to.

Od: Chazy 27.01.2010 15:08

Cilic je snad nejpodcenovanejsi tenista spicky a ja to nejsem schopnej pochopit. Ja nevidim zadnej duvod, proc by se nemohl dostat do semifinale i ostatnich grand slamu a proc by nemohl Murrayho porazit. Na US Open ho vyklepl. Ten hrac nema o nic min talentu jak Del Potro, jen mu dele trva, nez se srovna psychicky a dokaze podavat stabilni vykony. To je jak Hewitt x Federer, jeden vyletl rychle, ale druhy toho muze nakonec dokazat daleko vic.
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:17Od: Smazaný účet Re: Chazy
jj klasik...
...skoda, ze to tu zabalil...
[ Reagovat ]
09.09.2014 14:23Od: a.magerova
Bohužel Chazy nebyl jediný, kdo rozuměl tenisu a psal tu o něm rád a odešel kvůli paků, kteří nemaj 24 hodin denně nic jiného na práci než jen prudit a nadávat či vytáčet druhé :-/
[ Reagovat ]
09.09.2014 07:28Od: Fandin Černý den pro tenis
bohužel nastal. Tenista s dopingovou minulostí vítězem grandaslamového turnaje.

Už nikdy nic nebude jako dřív.
[ Reagovat ]
09.09.2014 08:02Od: Padme
Nad tím jsem od soboty taky pořád přemýšlela.
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:56Od: babolat.cz
vyliž si za tak blbé kecy.
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:16Od: Fandin Re: Hm, takže
tobě doping ve sportu nevadí. Ok, to o tobě leccos vypovídá.
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:31Od: babolat.cz
nedopatření a určitě mu v těle letos nic nezůstalo!
[ Reagovat ]
09.09.2014 10:46Od: Fandin Re: :-)
Všichni, kdo byli přistiženi, přece užívali zakázané látky nedopatřením, někdo jim je podstrčil a tak dále. Podobně jako kriminály jsou plné nevinných, na které to "někdo ušil".
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:01Od: Smazaný účet
Mezi lety 2007 - 2011 bylo v tenisu dle stats potvrzeno 53 pozitivnich nalezu. Z toho jen 21 bylo nejak tzv. potrestano...nejak...(ne vzdy zakzem hry na nejake obdobi))
...asi stylem chodim s peskem okolo...ale nakonec se vsichni vrati do kruhu...
Vzhledem k tomu, ze v tenise se dela testu 100x mene nez v jinych sportech, a moc ne mimo turnaje, je tohle cislo celkem vypovidajici...o stavu, ktery v tom sportu je...
...asi nema smysl palit na hranici Cilice, ale spis zacit poradne kontrolovat a trestat vsechny...kdyz uz chces byt tak straaaasne korektni....
Jenze to se hned tak nestane, tenis je prominentni sport, kde se hybou prominentni prachy...
Paradoxne tenhle GS je mozna v tech nejcistsich rukou za kdo vi jak dlouho...nebot kazdy po trestu je vic opatrnejsi...ze...

Na doping v tenise mas pecialni blogy na hodiny a hodiny cteni....

Tady mas jeden z nich...
http://tennishasasteroidproblem.blogspot.com/2011/02/curious-case-of-rafael-nadal.html

Prijemne cteni...mas to na nekolik dnu...
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:03Od: Smazaný účet
ikdyz dobre je zacit timhle...

http://tennishasasteroidproblem.blogspot.com/p/the-case-against-tennis.html
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:19Od: Roger_Federer
Ale v tomto jedou vsichni..Vim ze pred lety jeden trener rikal, ze Federer ma takovou vlastni ""lekarnu"" veci ktere jeste ani nejsou na trhu a nejsou zakazane, ale veci ktere rozhodne pomahaji telu, regeneraci, tvorbe krve, unave atd..Jeho otec mel udajne vkastnit nebo spoluvlastnit velkou farmaceutickou spolecnost.
[ Reagovat ]
09.09.2014 11:49Od: Fandin
Máte oba pravdu, viz má odpověď výše nicku martinek37
[ Reagovat ]
09.09.2014 06:25Od: pauloX
Dakujem nishikorimu na najhoršie finale za pos roky,takto to vyzera ked sa tam dostane hrač ktory tam nema čo robit absolutne to nezvladol asi bol velky tlak na neho,Simon tiež nie je rambo a skoro ho zdolal
[ Reagovat ]
09.09.2014 07:18Od: Smazaný účet
Souhlasim, jedno z nejhorsich finale GS co jsem v muzskem tenisu videl. velka 4 proste je nejen nejlepsi, ale produkuje krasna finale. Trochunto primominalo letosni zensky Wimbledon, kdy se Buchard take sesypala
[ Reagovat ]
09.09.2014 08:02Od: Alois_Mlok
Aby ses nepos... Nishikori hrál svoje první finále a prostě mu nevyšlo. Čilič byl ve finále taky poprvní, ale zkrátka se s tím vypořádal líp. Viděl jsem daleko jednoznačnější finále a to i za účasti opěvovaných hráčů velké čtyřky - nechtěj, abych je připomínal, ty emile.
[ Reagovat ]
09.09.2014 16:23Od: pauloX
konečny čas 1:58 uhral 9 gemov,na to aku ma s nim bilanciu slabota,nemusel vyhrat ale uhrat aspom set mohol alebo ho trochu potrapit, ked nema hlavu nech ide hrat wta,aj čilič tam bol prvy krat a vedel ako ma hrat
[ Reagovat ]
09.09.2014 16:24Od: pauloX
každy ma pravo na nazor nie? je demokracia
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:20Od: Frick Terka S.
Od 22.9. je psaná na ITF 50k do Las Vegas, jako turnajová dvojka.

Ve stejném termínu by měla hrát Katka S. dosti nevídanou 25-tku, pokud se udrží plánovaný start-list. Hrála by na něm totiž až jako osmička!
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100032824
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:12Od: Frick GS - Primát ČR
Žádná jiná země neměla v SF grandslamů tři různé tenisty/tky.... :o)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:01Od: Frick Díky svým neznalostem
Jsem tady chtěl napsat něco ve smyslu "Co myslíte, díval se Goran, to asi bude mít radost" a teď tady čtu, že Goran ho trénuje. Tak to pro něj musí být úžasné. GS vyhrát a po 13 letech k němu přivést svého svěřence....
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:22Od: Fandina
Možná, že to byl právě ten důvod, proč Marin vyhrál, že má trenéra bývalého šampiona. Ale to měl Niši také. A udělal finále. Také úspěch.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:31Od: Smazaný účet
Je škoda, že Tomáš stále tak váhá ohledně angažování Lendla. Spousta hráčů teď mění trenéry a takřka všude je to ku prospěchu věci. Problém je v tom, že Tomáš nemá ve svém věku na nějaké zdlouhavé rozhodování a váhání čas.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:34Od: Fandina
Jestli si četla poslední vyjádření, tak on s Lendlem jedná. A chce, aby ho trénoval. Berďa neváhá.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:36Od: Smazaný účet
No, to netuším, jestli úplně to poslední, ale asi před dvěma dny ještě teda váhal.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:36Od: Fandina
Berďa neváhá, dohadují se. On ho chce. Všude se to psalo.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:40Od: Roger_Federer
A proc se ho nezeptas primo na FB?A pak nam to nereknes?..at vime co a jak.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:42Od: Fandina
Proč já? Mě stačí vyjádření, které proběhlo všude v tisku, že Berďa doufá, že se dohodnou. Zeptej se sám, když tě to tak zajímá.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:40Od: Smazaný účet
Můžeš mi sem hodit odkaz, kde to potvrdil. Koukám na články a všude čtu vyjádření typu: zvažuju to, už jsem nad tím přemýšlel, pokud se něco změní, včas se to dozvíte...
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:50Od: Fandina
Tak přesně to tam není, že Berďa neváhá, ale tak nějak to vyplývá, že ho chce a dohadují se.

http://sport.lidovky.cz/tomas-berdych-trener-ivan-lendl-d37-/ostatni-sporty.aspx?c=A140906_111748_ln-sport-ostatni_lso

http://sport.aktualne.cz/sance-pro-berdycha-k-trenovani-se-chci-vratit-tvrdi-lendl/r~3bca79ba374e11e48445002590604f2e/
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:52Od: Smazaný účet
Dohadují se, čili váhá. Nemůžou se dohodnout na ceně apod. A o čem jsem asi na začátku psala?
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:57Od: Fandina
Dohadovat se není váhat. To už je po váhání, zda si ho vzít, ale nastupuje cesta dohody dvou. To je něco jiného.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:00Od: Smazaný účet
Vidíš v tom větší rozdíl než já, ale budiž. Nebylo to z mé strany asi šťastně formulováno.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:06Od: Fandina
V pohodě ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:36Od: a.magerova
No prý dohodě brání už jen vysoké finanční nároky Ivana nebo šetrnost na nesprávném místě Tomáše.... ale kdoví.....
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:41Od: Smazaný účet
Jo, to jsem taky četla.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:48Od: a.magerova
Ale tak Berďa má určitě od HM peněz dost bo např. v Ostravě k sehnání to jeho současné pruhované tričko už není, jen ty havajské květy.... takže jestli je Tom takový škrťa či co.... jsem slyšela, že ten kontrakt s HM pod 100 mega nešel....
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:51Od: Smazaný účet
Těžko říct.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:52Od: Smazaný účet
Pokud vím tak je to 250 mega za pět let.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:52Od: Smazaný účet
5 let? Za 5 let bude Berďa rád, že je rád.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:55Od: Smazaný účet
To asi bude, ale 250 určitě dostane takže mu může bejt fuk kde bude :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:04Od: a.magerova
Vaidišová prý inkasovala od Reeboku 300 mega....
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:32Od: Smazaný účet
Fakt? Tak to je síla vzhledem k tomu, že byla nejlíp sedmá a nebyla ani jednou ve finále GS, někdy hodně přestřelí, jako třeba s Youngem, ten už v patnácti!dostal smlouvu na čtyři mega usd..
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:48Od: a.magerova
No tak pokud měla dobrého agenta, který uměl firmě vysvětlit, že je to suprová investice do budoucna..... že to pak nevyšlo je už riziko podnikání ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:54Od: lars
A kde jsi to cetla?
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:04Od: a.magerova
No je to sice bulvár, ale zrovna tomuto není důvod nevěřit...
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/175332/rozvod-vaidisove-a-stepanka-jak-si-deli-majetek-kazdy-svoje-miliony.html
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:00Od: Smazaný účet
Jo tys mě nepochopila, to bylo myšleno že za těch pět let kontraktu dohromady nakonec dostane :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:01Od: Smazaný účet
Pochopila jsem to tak, že ho 5 let bude trénovat a za to chce 250 mega.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:04Od: Smazaný účet
Tak to jsme si vůbec nerozumněli, já mluvim o tom kontraktu s HM co načala a.mag :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:07Od: Smazaný účet
Jo takhle :D No, když dva mluví o tom samém, nemusí to být to samé :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:09Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:08Od: a.magerova
No Lendl bude chtít tak minimálně 20 mega ročně plus bonusy za megaúspěchy ve stejné výši...
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:11Od: a.magerova
Od HM to Tomáš inkasuje bez ohledu na své hraní... prostě jen bude nosit a propagovat jejich hadry.... oni se můžou domluvit i po skončení tenisové kariéry.... je to třeba vidět na Edbergovi, který nosí hadry Adidas, přestože Roger má Nike....
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:14Od: Smazaný účet
No tak vzhledem k tomu, že jen za trika ročně inkasuje padesát mega, tak by s těma dvaceti asi škudlit neměl :D. Ale jestli ví, že mu ani ten Lendl ke GS nepomůže tak by to vyhozený prachy zřejmě byly, radši ať si za to koupí nějakej zámeček :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:15Od: Smazaný účet
Jj, to mě taky napadlo, jestli je vůbec v Berdychových silách se ještě někam posunout.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:19Od: Smazaný účet
Tak zázraky se občas dějou, takže buď se zázračně zlepší a začne hrát jako Čilič nebo mu musí úplně všichni větší soupeři vypadnout a pak to snad vyhraje :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 09:31Od: Roger_Federer Re: Rafaeoli
Myslim ze nemas pravdu, psalo se o 100mil za 5 let..
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:58Od: Smazaný účet
Tak že je škrt je celkem zjevný, nejen kvůli tomu, že zije v daňovym ráji, ani na charitu zřejmě moc nedává, on patří mezi ty co se nepředají, snad jen na svou milovanou ODS vždycky myslel a poslal jí vždycky pár mega, ti si to stopro zasloužili..
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:07Od: a.magerova
Ale tak dal i nějakou kačku na Paraple.... to jen tak pro pořádek.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:16Od: Smazaný účet
Nějakou kačku je myšleno obrazně nebo fakticky? :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:34Od: a.magerova
Né fakt, to nekecám, prý má Tomáš rád Svěráka, tak přispěl nemalou částkou na Paraple.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:37Od: Smazaný účet
Otázka jak velkou, jestli to byly aspoň dvě tři mega, takový částky totiž posílá těm modrým tchořům..
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:50Od: a.magerova
Jo tak to nemám tucha, kolik to bylo..... abych pravdu řekla ani jsem nevěděla, že Tom podporuje jakoukoli stranu.... i když mám raději modrou než oranžovou ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 08:29Od: Fandin Re: Jsou to jeho prachy
tak ať je klidně posílá modrým nebo oranžovým či jiným tchořům, do toho nám nikomu nic není.

Spíš by ti mělo vadit, že se angažuje v (oranžovými a zelenými tchoři) zorganizovaném tunelu tisíciletí zvaném fotovoltaické elektrárny, takže se mu každoročně všichni skládáme na navýšení jeho bohatství v rámci vyúčtování za elektřinu.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:34Od: a.magerova
Vždyť byl celou dobu v jeho boxu a každou chvíli na něj šla kamera, ses na Marinovy zápasy nedíval? Nebo jsi Gorana nepoznal?
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:38Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:52Od: freeteepek Co řikál Nishikori u sítě
Nishikori říkal po zápase Čiličovi u sítě: "Až vyrostu, taky jednou vyhraju USO!" :-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:44Od: Smazaný účet
přijde mi, jako kdyby Novak pomalu ale jistě začínal uvadat..Kei sice podal slušný výkon v sobotu, ale i průměrný Novakův výkon na něho měl stačit..jinak Marinko jednoznačně zasloužený vítěz, neměl tady konkurenci.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:50Od: lars
no 5 setu s 30. nasazenym Simonem je ukazatel konkurence
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:56Od: Smazaný účet
neztratit s Berdychem, Federerem a Nishikorim ani set? bezkonkurenční naprosto
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:13Od: lars
Tomasi nesel servis v 1. dvou setech
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:52Od: Smazaný účet
Když to posuzuješ jen podle posledních tří turnajů tak možná ano. Je to nesmysl jakkoli ho odepisovat, totéž se říkalo o Rogerovi už před šesti lety a o Rafovi před pěti, oba ukázali jací šampioni jsou a neustále se jako bumerangy vracejí, Djoker to samý. Taky nezapomínej, že má za sebou svatbu a před sebou otcovství, to se muselo nějak projevit, on je hodně emocionální typ.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:00Od: Roger_Federer Re: MM1983
Nevzpominam si ze by se Federer nekdy odepisoval, az loni.. Rafa ano.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:09Od: Smazaný účet
Ne? Já si vzpomínám na první pochybnosti v r.08 a nebylo divu, když to Rafa tehdy jasně válcoval a Roger vypadával i v začátcích turnajů, tehdy poprvé začal být odepisován..samozřejmě neprávem jako teď v případě Djokera a předtim Rafy, ani Murrayho nelze odepisovat.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:11Od: Mayo
to prvýkrát vidím od teba, žeby bol niekedy RF odpisovaný v tých rokoch ...
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:14Od: Smazaný účet
Přečti si diskuse třeba na idnesu z tý doby i vyjádření řady komentátorů.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:16Od: Roger_Federer Re: Rafaeoli25
Nevzpominam si na nejake odepisovani, ale ano v roce 2008 byl na spici Nadal a Federer vyhral jen jeden Us.open.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:23Od: Smazaný účet
Tak řada lidí říkala je to tady, teď už půjde dolů a bude vyhrávat jen občas (bylo to logický když dozráli Rafa i Djoker). Já s tim ale nesouhlasil, stejně jako nesouhlasim s tim když teď někteří odepisujou Rafu a Djokera.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:29Od: Mayo
ako niekto môže odpisovať hráčov, čo vyhrajú 1 GS v sezóne...ale jedno je isté ani jeden z dvojice Nadal Djokovič nebudú podávať také výkony v 33 rokoch ako Fedex...vlastne ja im už po 30-tke neverím ...
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:31Od: Smazaný účet
Ále prosim tě, oba toho ještě vyhrajou, Rafa min.čtyři a Djoker sedm osm a stihnou to dávno před třiatřícou :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:33Od: Mayo
No jak Djokovič vyhrá 7-8 GS , tak zožerem ponožky :) ... vlastne ani u Rafu sa mi to číslo nezdá reálne...ale 7-8 je sila
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:37Od: Smazaný účet
Hele jsou věci o kterejch se nediskutuje a tohle je jedna z nich, Rafa ve svym obýváku v Paříži nevyhraje jen když si zlomí nohu..a tu si dalších pět let snad nezlomí tak se hoď do klidu :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 13:37Od: Forehand
Prosím??

A na to si ako prisiel??

Ja som presvedcený, ze budú podavat lepsie vykony s lepsimi vysledkami..
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:35Od: Forehand
Finále výrazne zatienené oboma semifinále. Nishikori sa dnes nevedel dostať do tempa, akoby nevedel, čo má hráť, bolo to z jeho strany stereotypné a hlavne si nevedel vynútiť žiaden tlak. Ak Tom hovoril, že Nishikori nemá žiadne zbrane, zrejme narážal na výkon, akým sa dnes prezentoval Kei.

Cilic si to naopak kontroloval, hral čo potreboval. Na servise podľa mňa nepredviedol Boh vie aký výkon (54%), očakávania však predčil v medzihre, dobre returnoval, bránil a hlavne neprepadol hlbšej kríze, čo do kontextu lacných chýb.

Najväčším zážitkom bolo pre mňa nakoniec vidieť Gorana v takom uzlíku nervov, to stálo za to. Som zvedavý, či dokáže Cilic na svoje výkony nadviazať aj v budúcnosti, ruku do ohňa by som za to nedal.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:39Od: Davor1
to je trochu divné vnímanie nie? keby som videl len zápas Nadala s Darcisom, tak poviem, že Nadal nemá žiadne zbrane.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:49Od: Forehand
Ja si nemyslím, ze Nishikori nemá zbrane, to ani netvrdím..Dnes vsak tak posobil a popravde v minulosti tiež..
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:53Od: Davor1
samozrejme, dnes bol slabý a slabé zápasy mal vždy. Napriek tomu si myslím, že každý, kto sleduje tenis trochu podrobnejšie musí o jeho silných stránkach vedieť, aj keď ich niekedy neukáže naplno ako dnes...
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:34Od: tommr u mě s výsledkem finále spokojenost
1. Tomáš Berdych zůstává na 6.místě ...
2. Tomáš se může utěšovat, že prohrál s pozdějším vítězem ...
3. Murray vypadne z první desítky ...
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:37Od: Smazaný účet
Být Berdychem tak bych nejásal vzhledem k tomu, že tam nikoho vyjímečnýho neporazil, kdyby dostal v of Monfilse nebo Tsongu a ne Thiema tak bych ho chtěl vidět, už s Kližanem se moh pakovat.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:43Od: Roger_Federer Re: kvizova otazka
Kdo se nam skryva pod nickem M.M.1983...Kdo uhadnr prvi..:)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:44Od: Cico93
Rafaeoli?
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:52Od: Roger_Federer
Bingooooo, Vitej Rafaeoli25, vecny cestovali nickama..:)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:58Od: Mayo
Rafaeoli sa zmenil na fanúšika Djokoviča resp. balkáncov ? sklamal ma :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:10Od: Smazaný účet
Tak hlavně že víš komu nefandim :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:04Od: Smazaný účet
A kolik mých dalších nicků jsi ještě nerozšifroval a ani nerozšifruješ, protože ti k tomu nedám příležitost, kdybys tak tušil kolik nicků které vůbec nepodezíráš jsem já :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:10Od: Roger_Federer
Tak ono je dost zvlastni ze mas tu nutkavou potrebu :)..Nestojis si za svymi nazory a vydavas se tady za nove a nove nazory, snazisse chvikku vystupovat jako milovnik Novaka, chvilku Fedexe, chapu ze kdyz Rafa zase musi stat, je to smutne..
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:19Od: Smazaný účet
Do konce roku Marin, od ledna zpátky Rafa, pokud se nedejbože zase zraní tak Djoker a jestli ten zas vybouchne tak už to asi zabalim :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:38Od: Cico93
Tommr hlboko upadaš;(
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:40Od: tommr Re: Cico
copak se ti zase nelíbí?
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:41Od: Cico93
Murray!!
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:46Od: Davor1
to je len jeho osobný pocit po finále, každému je sympatický niekto iný a naopak. Ja by som sa potešil, keby z desiatky vypadli Nadal, Berdych a Dimitrov, lebo ich veľmi nemusím. Takže ho viem pochopiť ;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:59Od: Mayo
Dúfam, že ten nesympatický Berdych nepostúpi na TM a o Andym nepochybujem.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:02Od: Davor1
teraz mu pribudol v podobe Čiliča ďalší súper a Berdych má z tej skupiny hráčov bojujúcich o postup najhoršiu formu, takže možné to je ;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:03Od: Cico93
Ja niesom fanda Andyho a predsa ho chcem v 10.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:04Od: Mayo
aj tak Rafa nepôjde na TM už to vidím dilina...takže 1 flek sa uvoľní
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:12Od: Smazaný účet
Ale půjde, jeden turnaj ho před novou sezonou nezabije, možná dorazí už do Paříže.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:43Od: Smazaný účet
Mně všechny tři body.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:32Od: Davor1
Škoda, Kei by dnes musel hrať na 120% svojich možností a možno by ani to nestačilo. Namiesto toho nehral ani na 50 a Čiličovi to neskutočne uľahčil. Finále je ale fantázia, síce ma Nishi pred sebou ešte kopec roboty (predovšetkým na fyzičke a odolnosti), ale toto určite nebolo jeho posledné GS finále. Verím mu.
Čilič predviedol neuveriteľný tenis, turnaj vyhral zaslúžene, nikto nemôže povedať ani ň. Dosť mi pripomenul DelPa spred piatich rokov. Očakávam, že sa teraz na dlhšiu dobu usadí v desiatke a bude strašiť favoritov vo štvrťfinálových dueloch veľkých turnajov ;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:41Od: Smazaný účet
Zdalo se, ze Kei to tolik nezvladal, ale z kresla se to hovori jednoduse. Marin ho dost nicil svou agresivni hrou, ale take paradne zahral defens, mel mezihru, dobry pohyb, pomahal si slajzy paradne, lajny mu vychazely neskutecne, servis mu slapal celkem cely zapas...a jeste dobry na prijmu...
...jedine, co asi by se dalo vytknout Nishimu, par big points, ktere by mohly jeste zapas zdramatizovat...ale asi jak rikas, muselo by to byt na tech vic nez 100%. Take bych rekl, ze se projevila uz i unava, Nishi mel za sebou opravdu dve tezke sichty...ale ikdyby je nemel...Marin jel fakt jak boure...
Doufal jsem, zeby to mohl nejak uhrat...nebo v dramo...bohuzel...
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:55Od: Davor1
v tom treťom sete už ale hral Kei trochu uvoľnenejšie, niektoré výmeny výborne, akurát na tých big pointoch vždy zlyhal, ak by nejakým zázrakom ten tretí set vyhral tak si myslím, že sa to mohlo otočiť...
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:30Od: Smazaný účet
Jako velkej fanda balkánskýho tenisu jsem spokojen, i když jen napůl, přál jsem si finále Marina s Djokerem, to by mělo úplně jinej náboj, Kei byl poražen už před zápasem, bohužel. No a taky jsem moc rád, že to nevyhrál Federer, to by zas bylo několik měsíců oslavných řečí o jeho nadpozemský vyjímečnosti, fajn že jsme toho byli ušetřeni.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:16Od: kada.tom
nejvíc se mi na těch nováčků s GS líbí, jak neví kterak se přesně chovat při focení a tak :-D
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:16Od: Cico93 zlatý Nadal s Djokovicom ;())
Finále teda nic moc;( Ale gratulujem Cillicovi, hral Tu fakt výborne.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:27Od: Smazaný účet
RG 2013 se ti libilo?
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:29Od: Cico93
Tam bolo finale už vlastne v semi,)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:32Od: Cico93
Takže libilo.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:35Od: Smazaný účet
Tohle finále bylo to jak jasný a tim pádem nudný až z toho bylo člověku smutno, to překonalo i finále Austrálie letos.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:33Od: Smazaný účet
;))) ale bavime se o finale;)
A to bylo "zajimave" pouze tim, ze tam nejaci frantici protestovali...jinak totalni zapas o nicem,...uplne totalni usinacka...
Nadal ovladl uplne finale, ani se moc nenadrel...to ovsem nikomu nevadi, ale jak je to uz jine jmeno...tak je kolem toho humbuk jak na pouti;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:33Od: Smazaný účet
Finále Djoker-Marin by určitě bylo výborný, škoda.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:14Od: Smazaný účet takže má analýza
Takže analýzu zápasu vezmu místo JM (pozn. redakce Jistý Mentál), jak jsem napsal již v jiném článku. Nebudu se zaměřovat na takové sračky jako JM, nebudu řešit, že ten hrál míčky s větším odskokem či rotací pod úhlem 90 stupnu a víc, takové píčoviny pozérské jako JM řešit nebudu. Zápas zhodnotím spíše z emoční a citové stránky.

Nemohu si pomoct, ale ten Nishikori je takový ko**ot. sedí tam ted jako zmoklá slepice místo toho, aby se radoval, že jeho kamarád z ATP tour vyhrál GS titul a narušil hegemonii egomaniaka Federera, klauna Djokovice ci řitoškraba Nadala. Ale ne, Kei sedí na lavičce jako úplný ocas.

EDIT: To i ten Murray by se aspon usmál
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:13Od: Chrenda
Tomáš si může rvát vlasy, protože ho klidně mohl sfouknout, kdyby se nerozčiloval. Ale jinak gratujuji, je to ranař, ten jeho servis byl excelentní a je to i sympaťák!
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:31Od: Smazaný účet
Mohl ho klidně sfouknout, to si děláš srandu?
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:39Od: tommr Re: Chrenda
Tomáš si může rvát vlasy, protože tentokrát byl ten GS titul tak blízko jako nikdy: Nadala a Djokovice měl odklizený z cesty a Federera i Nishikoriho by moh porazit stejně jako Cilic. Škoda, že to čtvrtfinále nezvlád ... :(
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:58Od: Davor1
nato, aby porazil Federera a Nishiho by ale musel hrať presne tak kvalitne ako Čilič, čoho Berdych v súčasnej dobe nie je schopný. Určite nebol k tomu GS tak blízko ako si myslíš, skôr naopak ;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:14Od: Smazaný účet Re: tommr
Rozhodne Nesouhlasim. Nejbliz ke GS byl Rebel Berdych letos na AO...to bylo opravdu a doslovne o par micu...
...pak to finale by podle mne zvladl. Rebel se v AO prezentoval fakt skvele, dokonce tam slusne zahral i smerem k siti...
...od te doby sel dolu...ani jsem ho nevidel od te doby hrat lepe...jo tam si mel rvat opravdu vlasy...
Tady byl uplne bez sance z tou hrou proti Marinovi....a ikdyby se nejak zvencl...nevim, nevim...
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:20Od: Davor1
presne tak, tam hral o parník najlepší tenis v sezóne (a potom ešte v Rotterdame), Stan bol ale ešte lepší. Tu herne nemal ani na to štvrťfinále, ak by vo 4.kole schytal Monfilsa, Simona, Nishiho či Tsongu, mohol letieť už vtedy.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:46Od: Smazaný účet
jj Rotterdam se povedl, ale spis jsem se obecne dival na ty GS turnaje. Podle mne jeho letosni AO byl asi jeden z nej GS turnaju v jeho kariere a podle mne byl asi nejbliz k vitezstvi v GSturnaji. Pak jeste Wimblas, ale tam zazdil finale s Rafou...ale Rafa na te hline ve finale uz exceloval...a mel opravdu skvely rok...tady na AO by ho mohl Rebel dat...
...Na Rafovi bylo videt, ze je dost uz z turnaje utaveny, a to zraneni uz byl jen vysledek pretizeni...
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:09Od: a.magerova
Škoda Kei..... :-/
Gratulace Marinovi.... když nad tím, tak přemýšlím, tak jsem ve výsledku i spokojená.... nic mě nenase.e víc, než když mi Rogera někdo porazí a v dalším zápase hraje pod psa.... takže super, že toto není ten případ :-))
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:10Od: Denis92
Nj..mna len mrzi ze Marin musel prave teraz podat zivotne vykony. Inak by Rogerovi zrejme ten 18.GS uz neutiekol..co uz..asi to tak musi byt :/
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:08Od: Denis92
Prekvapivy, ale zasluzeny vitaz US Open 2014. Od QF az po titul bez straty setu. To sa nevidi tak casto. Gratulacia Cilicovi.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:08Od: Denis92
Som velmi zvedavy, akym smerom sa bude uberat dalsia Cilicova kariera a jeho vykony.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:39Od: Smazaný účet
Tak pokud se z toho nezblázní tak může vyhrát ještě spoustu velkých turnajů, min.Masters určitě, vidim to s nim dobře.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:07Od: kada.tom
Wow - paráda Marine :-)
Tohle bych od tebe asi nikdy nečekal. Tento turnaj Ti vyšel famózně a já doufám, že to začneš potvrzovat a že třeba ještě nějaké GS nebo tituly na Masters přidáš :-))
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:07Od: Alfonzo
Gratulace!
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:06Od: Bob
Šílenost!
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:04Od: Smazaný účet Potupa
USO pro mě přestalo existovat. Dopingovej trestanec!
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:26Od: Smazaný účet
Tak to si rovnou take odepis AO, RG, a Wimblas;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:28Od: Mayo
presne tak
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:28Od: Mayo
doping je bol a bude
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:32Od: Hector.Salamanca
Zcela souhlasím, čarodějko, úplně stejný pocity
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:33Od: Smazaný účet
Vás dva zrovna budu poslouchat.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:41Od: Smazaný účet
Tak si přidej třetího, neni fér ho démonizovat, potrestán byl tak co, tady hrál výborně a na to by se mělo hledět.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:43Od: Smazaný účet
Není důvod ho démonizovat? Sportovec, který užil doping, pro mě prostě jednou provždy zůstane podvodníkem a žádný trest na tom nic nezmění.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:50Od: Fandina
I když byl verdikt, že to bylo nevědomky?
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:51Od: Smazaný účet
Vždycky je to nevědomky.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:55Od: Fandina
Když si vezmu nějakou věc a je v ní něco škodlivé, co jsem nevěděla, tak za to nemohu, že mi to ublížilo. Neříkám, že to takhle bylo, ale klidně to tak mohlo být.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:58Od: Fandina
Ale samozřejmě, že neznalost zákona neomlouvá. Vrcholový sportovec, který je takhle pod neustálým dohledem dopingových komisařů, navštěvují je doma atd., by si tohle měl hlídat, aby si něco takového nevzal. To je jasné. Nicméně verdikt v tomhle případě, tak jak ho komise prověřila byl, že to vzal neúmyslně.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:58Od: Smazaný účet
Žádnej sportovec o tom nikdy neví. Všichni zcela shodně tvrdí, že to bylo omylem. Až když na některé z nich praskne fakt velká aféra, tak to otevřeně přiznají, viz. Armstrong nebo Jones.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:00Od: Fandina
Když to vzali úmyslně, tak to asi pak přiznali. Otázka je, jak to bylo tady v tomhle případě. Možnosti jsou pořád dvě. Že o tom věděl a nebo nevěděl. A reálné je obojí. Tak si vyber.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:01Od: Smazaný účet
Ach jo, ty mě zas bavíš :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:04Od: Fandina
Tak to je dobře. Život je zábava, takže buď to věděl, nebo ne. Jiná možnost neexistuje ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:05Od: Smazaný účet
To je úvaha skoro na Nobelovku, čéče :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:07Od: Fandina
Takových nobelovek by bylo. Je to jednoduché, ano nebo ne a dokaž to soudče ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:08Od: Smazaný účet
Fandino, to jsi fakt tak tupá, že nepoznáš ani ironii?
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:11Od: Fandina
A ty poznáš ironii?
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:14Od: Smazaný účet
Většinou jo, ale u tebe si nikdy nejsem jistá, co přijde za odpověď a jak ji vlastně chápat. To je jako ten tvůj rozhovor s Rogem o DC. Snad desetkrát jsi zopakovala něco, na co by přišlo i malé dítě.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:16Od: Fandina
Vidíš a on pořád odpovídal. Já jsem trpělivá s těmi, kdo se pořád vyptávají dokola jako on. Je to jako s dětmi, musíš pořád dokola a dokola, až jim to dojde ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:19Od: Roger_Federer
Nebo si byla zase rybycka a ja rybar?...:)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:19Od: Smazaný účet
On se pořád ptal? Na co? On byl neodbytný? No vidíš, a já z tý konverzace měla pocit, že neodbytná jsi spíš ty.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:24Od: Fandina
Vážně, tak si to přečti. On na mě začal reagovat první a pak pořád odpovídal. I poslední slovo měl on. Já ho neoslovila. On to byl jako první, kdo začal na mě reagovat. Mě by to ani ve snu nenapadlo se s ním vybavovat.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:28Od: Smazaný účet
Já jsem to četla. A nechápu, co máš furt s tím, kdo na koho reagoval první. Pokud by zaútočil, tak neřeknu, ale on se velmi slušně a přínosně zapojil do diskuze stejně jako ty, když jsi reagovala na můj příspěvek. Jenže zatímco on tu diskuzi někam posouval, tys jela v různých variacích stále totéž dokola, totiž že Berďa je naše jednička a musí udělat 2 body.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:38Od: Fandina
Tak si to ještě jednou přečti, o co tam šlo ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:42Od: Smazaný účet
O to, že Berdych musí udělat 2 body a že je naše jednička?
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:05Od: Fandina
Nikde jsem nepsala, že musí. Ale že by měl, to je rozdíl. Dokonce by měl udělat tři ten třetí v deblu, protože je asi každému jasné, že Berďa třikrát nastoupí. Jestli body udělá dobře, jestli ne, může je udělat někdo jiný a pořád dokola. Berďa je nejdůležitější, ale když to udělá někdo jiný, také dobře. A když prohrajem, nedá se nic dělat.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:12Od: Smazaný účet
Zapomněla jsem, že v basic levelu se musí vypisovat věty celé: musí udělat 2 body, pokud chceme vyhrát. Ale přesně o tom se tam bavíte.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:17Od: Fandina
Co ti k tomu říci. Pořád rozebíráš to samé a pořád dokola. Nakonec ta diskuse u DC vyústila, že uvidíme, co k tomu víc dodat. Ende, konec debaty.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:22Od: Smazaný účet
Jo, tak já rozebírám furt to samé dokola. Tak se ti hluboce omlouvám.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:25Od: Fandina
Nebuď uražená, vždyť ty jsi sem zavlekla diskusi o DC a pořád v ní pokračuješ. Tam skončila, že uvidíme a ty jí zase přenášíš sem a pořád budeš rozebírat, jestli dva nebo tři body a pořád dokola.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:28Od: Smazaný účet
Nejsem uražená. Někdo jako ty mě urazit nemůže. Napsala jsem ti, že se ti hluboce omlouvám.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:30Od: Fandina
Já tě urazit nechtěla, měla jsem dojem, že ses urazila sama. Sorry.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:34Od: Smazaný účet
Hele Fandino nebereš něco? Jestli jo, tak bych to rád zkusil taky :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:37Od: Fandina
Beru, ale je to tajné ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:40Od: Smazaný účet
Aha, tak ale pozor na dopingový kontroly :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:42Od: Smazaný účet
Já mám spíš podezření, že je to robot, protože když vydržíš dostatečně dlouho, zjistíš, že jsi ve smyčce a odpovědi se začnou opakovat :)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:48Od: Smazaný účet
:D..škoda že tu neni ten čtyř nebo pětimístnej kód pro ověření jestli to tak je, aby člověk věděl na čem je, jestli číslo 5 žije nebo ne :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:27Od: Smazaný účet
Nevěřil bych, že diskuse o nesmrtelnosti brouka může bejt takhle zábavná :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:22Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:27Od: Roger_Federer Re: carodejka :)
Berda udela 2 body to je jasne, nebo ne..?..no a Luky a Stepula to nejak dotahnou
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:29Od: Smazaný účet
Jasně, a když ne, tak ten třetí bod prostě někde najde Fandina.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:33Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:36Od: Fandina
Ale no tak. Na vítězství je potřeba třech bodů a to musí mít jak Francie, tak Česko. Jeden z těch dvou zemí to mít musí. Nebo ne?
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:38Od: Smazaný účet
:D :D :D :D Já myslím, že ten náš vzájemný souboj vyhraje Grónsko.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:40Od: Fandina
Já si přeji, aby vyhrálo Česko, ale když vyhraje Francie, tak to bude ona ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:46Od: Smazaný účet
Čekám, kdy postoupíš na další stupeň logického uvažování. Tohle je stále basic level.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:50Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:55Od: Fandina
Každý má jiná očekávání na internetové diskusi navíc na tenisové téma. Logiku někdy těžko hledáš tam, kde se to očekává, tady se přece jenom vyskytují jiné věci ... úsměv
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:58Od: Smazaný účet
Rozumím z toho akorát tomu "úsměv".
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:02Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:42Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:39Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:29Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:32Od: Roger_Federer
Sakra jeste Hajecek, Hajecek me vypadl.Kdo teda udela ten 3 bod?
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:34Od: Smazaný účet
:D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:05Od: Roger_Federer
Realne je jen to ze mel jako obetni beranek 4 mesice stopku..Tak latku vzal.zbytek he uplne jedno.
[ Reagovat ]
09.09.2014 01:54Od: Roger_Federer
Presne tak, muzou zato tenisove organizace, ktere to umyslne prehlizeji a mlzi..
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:08Od: Smazaný účet
:) Tak nevim proc bys nas mela poslouchat;)
Ale pokud ti jde tak strasne o princip, tak si ty zbyvajici turnaje fakt muzes take vpohode odepsat, to myslim celkem vazne:)

Jen pro doplneni, takovou zajimavost....jen jedna z mnoha mych osobnich zkusenosti...rozhovor mezi ctyrmi s OH vitezem po ukonceni kariery....co myslis...:)
Pochopitelne dopoval...celou karieru...neprehanel, ale dopoval, a co myslis....myslel si, ze to je spatne?....nemyslel...nebot jedou v tom vsichni...
Co myslis? ze Nadal nebere?....bere....i Djok bere, Fedex bere, Berda bere...vsichni berou...jde jen o to jak, co a kolik, a aby te nechytli...a nebo aspon aby to bylo v nejake hranici plus minus...no, ale o cem to potom je...jako...nakonec muzes sezrat i nejakou pitomost, kde ta zakazana latka je...a fakt to muze byt i neumyslne. Krom toho, za nejakych 10 let jsem zvedav, co budou vsechno zrat ti sportovci, nebot to bude uz uplne vsecho prolezle chemii...

Osobne se tech sportovcu rozhodne zastavam, nebot dneska v technologicke dobe je to uz davno dost relativni s dopingem. A uprimne, pravidla ok, ale jak je vytycit, ze....to uz je mnohem horsi vec. Nesnasim pouze ty, kteri nekde moralizuji, jak je doping spatnej...nebot zatim se vzdy potvrdilo, ze ti nejvetsi moralisti po ukonceni kariery priznavali, ze brali taky a celkem slusne...a nikdo je jeste ani zpetne nepotrestal....proc???
No protoze ty komise se uz na nich take napakovaly....

A prikladu by se tu dalo dat nekonecno...
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:12Od: Smazaný účet
Naprosto s tebou nesouhlasím. Napsala bych snad každý slovo přesně obráceně, ale to je ostatně tvoje věc.
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:40Od: Smazaný účet
;) Nevadi...

Slovy Noaha...proveruji se jen nekteri hraci zpusobem,... "Vlk se nazere a koza zustane cela,..." a komise si dal mne ruce...
Ja bych treba, a nejsem sam, rad proveril pana Nadala;) a nejen jeho...
Ale pokud si myslis, ze "zlodej" je jen ten, koho chytnou, a ne ten, kdo krade...tak vzdy budem v tomto rozporu;)
No, ale jeden rozpor hadku jeste nedela;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:44Od: Smazaný účet
Ne, to určitě ne. Já bych se s tebou nerada dostala do nějakých dlouhodobějších konfliktů, obvykle s tvými názory souhlasím. Ale tady mě nepřesvědčíš. Neříkám, že jiní nedopujou, ale dokud nejsou dopadeni, platí pro ně presumpce neviny. Čiliče ale chytli.
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:00Od: a.magerova
Souhlas s Vlkem, dopují v nějaké míře všichni a všichni ostatní to vědí, ale je vhodné mlčet.... chytají se úmyslně jen malé ryby, slovy doktora Ratha - čudly :-))

Je to stejné jako na vrátnici fabriky, vrátný už ví nebo tuší kdo má v krvi a proto, když mu přijde kontrola, aby dal lidem fouknout, tak on záměrně vybere ty o kterých ví, že nepijí vůbec a když potřebuje si u kontroly udělat oko, tak odchytne toho co už ho se.e delší dobu a je zas na určitou dobu pokoj ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:02Od: Smazaný účet
Ja te z nejakeho hlediska chapu;)

Ale protoze jsem vyrustal ve sportovnim prostredi - (z rodiny polovina delala neco tzv. vrcholove....nikdy nikdo z zadnym dobrym vysledkem, krom dedy, trochu segry v juniorech, dokud nemela 18let;)), tak to budu opravdu vnimat trochu jinak...nevim jestli jako lepe, ale urcite obracene....
Jinak dekuji bohu za to, ze jsem byl prumernej nouma, a nikdy jsem nemusel byt v tom tlaku a stat pred tim vyberem, hlavne kdyz mas 18 roku...nebot vim, ze ho moc nemas...
Treba v takove atletice absolutne vubec...ale vubec...
Takze presumpce neviny je mozna dobra pro divaka, ale sportovci to moc nepomuze...musi s tim denne zit...kdyz se rozhodne hrat tzv. tu dnesni hru...
Takze rozhodne obracene, je mne lito jak ho chytnou;) nebot mne je celkem jasny, ze kdyby se uprimne reklo jinym sportovcum, hodte po chytnutym sutrem, kdoz mate ciste svedomi, ze nikdy....
....noooo myslim, zeby to bylo velmi zajimave;)

Takze v tomhle na vysvetlenou u mne opravdu obracene;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 02:48Od: Smazaný účet
Btw. Myslíš, že Nadala a jiné GS šampiony nikdy netestovali?
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:23Od: Smazaný účet
Opet slovy Noaha (a nejen jeho)...
...ale testuji, testuji...ale problem je, ze nekteri dopredu dokonce vedi kdy;)

Ale to je jen jedna cast cele skladanky...;)

Dam ti jiny priklad. Je to uz radka let. Byl jsem se podivat prave na kamosku, byla dobra, atletika, ctvrtka. Byla druha, prvni byla, nebudu jmenovat, o sileny parnik pozdejsi ucastnice OH. Vsichni na tom stadione, rikam Ti vsichni, vedeli, ze bere...jenze problem byl v tom, ze kazda v tom poli take nekdy neco vzala...sileny psychologicky tlak.
Ale take vsichni vedeli, ze ikdyby nebrala, a ti ostatni sporadicky, tak stejne by vyhrala, ikdyz ne o ten parnik....a tak to funguje.
Doping ti nezaruci a rozhodne ne v dnesni dobe vitezstvi...;) Tohle mozna jeste mohlo fungovat v sedmdesatych az osmdesatych letech. Dnes je to uplne nekde jinde...nebot na tom uz stoji normalne priprava...

Vychodisko tady podle mne neni jednoduche. Nastavovani pravidel...je tezsi a tezsi...ne nahodou ten Cilic vlastne ani moc potrestany nebyl...to by potom se take mohlo stat, zeby zacal zlobit...a to by byla teprve revoluce...;) Ta komise v tom ma take svuj deal, takze nemuze jen tak nekoho odstrelit...

Je to jen takova show pro divaky, aby se jako vedelo, ze se o neco dba, presne jak to popsala magerka;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:26Od: Smazaný účet
O co ti jde? Znechutit mi sport?
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:45Od: Smazaný účet
Vubec ne;)
Jde mi jenom o to, ze ten Cilic neni zlocinec, ani nejaky trestane, ktery by si nezaslouzil GS atd...;)
Ja sport dale sleduji, a mam proste pro to pochopeni.;)
A ty sportovce budu branit;)

Muzu Ti to napsat jeste i jinak.
Dnes neni problem vyvinout neco, co ti jako pomuze. Pokud mas penize...muzes mit dokonce latku, ktera neni ani povolena, nebo ani zakazana...takze jsi tzv. uplne cista...a uplne z obliga...
No dobre, ale porad je to doping;)

Kazdy sportovec ho hleda, jedno v cem a jak... nakonec doping je i zarvani come on...

Kolem kazdego sportovce, ktery jede vrcholove, se vzdy budou motat, tzv. "radci" na to, co mu jako pomuze...nekdy to je jen psychologicke. Neco bere, mozna mu to ani stricte nepomaha, ale on ma pocit, ze jo;)

atd. atd.

Tohle neni problem sportovcu...tohle je problem businessu, ktery se na tom zivi a zivi i ty komise, sportovci jsou jen jeho obeti...a media z nich delaji jeste trestance;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:52Od: Smazaný účet
Aha, takže jo, chceš mi to znechutit. Díky.
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:00Od: Smazaný účet
Ale proc?
Jsi ucitelka, a urcite jsi take byla studentka. Nikdy jsi nehledala u spoluzaka pomoc pri nejake zkousce, nebo sis nenapsala nejake slovo na dlan, nebo pomocny vzorec na lavici atd. atd. atd. Nebo nikdy te neprosili studenti jestli mohou nakouknout do poznamek atd. atd.? Nikdy jsi nebyla ve stresu pred zkouskou, ze sis neco dla na kuraz, nikdy jsi nehladala neco, cim by sis pomohla?

Ti sportovci jsou pod sto-nasobne vetsim psychologickym tlakem...
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:02Od: Smazaný účet
plus okoli, ktere je jeste do toho vhani...;/
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:06Od: Smazaný účet
Ale aby bylo už konečně jasno. Já o tvé vysvětlování nestojím! A fakt už mě s tím řádně se*eš.
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:18Od: Smazaný účet
ok
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:04Od: Smazaný účet
Když já jsem byla líná ty taháky vytvářet. Mně většinou stačilo si to den před tím přečíst, tak proč se zabývat zbytečnou prací. Nervózní jsem mnohdy byla jak psice, ale na kuráž jsem si nikdy nic nedala. Já celkově piju alkohol jen extrémně výjimečně.
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:14Od: Smazaný účet
No tak ja jsem na ty tahaky taky kaslal, to je fakt...
...take trochu z lenosti...
...ale rozhodne nemohu rict, ze jsem si nekdy obcas nepomohl, vetsinou zpusobem tssss, septem ke kolegovi jak mas becko?;)
Jestli jsis nikdy tzv. nepomohla, tak to klobouk dolu, to totiz asi budes prvni osoba, kterou jsem v zivote potkal....;) Ale i to se muze stat...
Ovsem ve sportu take, ale sampioni to nejsou....mozna jak rekl dadaft, mozna tak v sermu...

No...ono nakonec je to i naopak jak jsme s magerkou psali. Dnes jsou nektere latky povolene, ktere treba kdysi nebyly...ze...;)
Coz je uplne drsny, hlavne pro ty, kteri kdysi mohli byt trestani za neco, co dnes je tolerovano...takze kdo tu je potom ten zlocinec;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:16Od: Smazaný účet
Ty!
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:18Od: Smazaný účet
vyse mas ok, jsem to nevidel...
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:45Od: a.magerova
Navíc je důležité připomenout, že výzkum a vývoj dopingu je vždy krok či více před dopingovými kontrolami..... jakože je vynalezeno a vyrobeno něco co ještě není známé, takže se na to v současné době ani nepřijde nebo to ještě není oficiálně zakázané..... proto se ty vzorky uchovávaj a testují se i po delší době nebo tak nějak, zas tolik do toho nevidím, takže tu uvádím takovou velmi laickou teorii.... prostě pro lepší představu... zloději mají taky rychlejší auta než policie.... a když si policie koupí stejně rychlá auta jako zloději, tak ti už zase mají nové a rychlejší modely ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:46Od: Smazaný účet
ha, mam u tebe pivo;)
ted jsem to vyse napsal take;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:55Od: a.magerova
Nebo já u Tebe?!

Piju Radegast :-P
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:01Od: Smazaný účet
Ja taky;) ale tady neni;D)))) takze jednou za uherak;)))
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:08Od: a.magerova
No jo no..... Radegast tam nemáte, ale.....
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kdo-byl-jack-rozparovac-test-dna-ukazal-na-mladeho-polaka/r~dc5b3e5436d211e4a7300025900fea04/
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:16Od: Smazaný účet
Toz diky, jak mam ted vklidu usnout;D)))
Za trest si budes muset se mnou psat az uplneho rana;)))
---
Delam si legraci, myslim, zebych mel jit na kute, abych to zitra zvladl...
...v praci...
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:19Od: a.magerova
No já už píšu z postele.... a už jsem skoro v režimu, zaklapnout noťas, odložit noťas a překulit se na bok, připotáhnou deku ke krku a spát.... :-)))))
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:21Od: Smazaný účet
No to mas dobry;)
Tak tam ma jeste par metru, teda;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:22Od: a.magerova
Jo ale ještě..... jsem nevěděla, žes prostitutka :-P
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:26Od: Smazaný účet
:D)))
Tak nespojoval jsem to uplne s tim pripadem, mam pocit, ze uz asi behat zivej nebude, ale treba ma sve nasledovniky;) No a treba mam kamaradky, o ktere mohu mit strach, no ne ...;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:28Od: a.magerova
:-))))
Čím dál lepší..... takže máš prostitutky už za kamarádky.... člověče, Ty se nezdáš :-P
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:29Od: Smazaný účet
;)))
No dneska se do toho zamotavam pekne;D)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:27Od: Smazaný účet
Ikdyz jak jsem se vyse dovedel, spis bych mel mit vic strach ze sebe, jsem zlocinec;)
...mam asi dneska nejakou psavou...no...
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:31Od: a.magerova
Takže než Tě chytne nějaká mordzábava, tak raději zaklapnu, odložím, otočím a spím ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:36Od: Smazaný účet
No nastesti jeste nemame kvantovy internet, takze zatim je to v klidu;D)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:36Od: Smazaný účet
a teleportaci;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 04:39Od: Smazaný účet
a ja se jdu asi teleportovat do peri;)
Tak dobrou;)
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:29Od: Smazaný účet
Jinak když říkáš, že pro tebe USO už neexistuje, co francouzský silnice a dálnice pošpiněný cyklisty? Chudáci, ony za to nemůžou :D
[ Reagovat ]
09.09.2014 03:34Od: Smazaný účet
To naštěstí nesleduju a ani po tom nejezdím.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist