Djokovič má zelenou pro US Open, Spojené státy zruší k 11. květnu opatření kvůli Covidu

  • Novak Djokovič loni kvůli odmítavému postoji k očkování přišel o australské léto, Sunshine Double a také sezonu amerických betonů včetně US Open. Podniků Masters v Indian Wells a Miami se nebude moct zúčastnit ani letos, nicméně v létě už do Spojených států vyrazí a US Open si po dvou letech zahraje. USA totiž k 11. květnu zruší zákaz vstupu neočkovaných cizinců do země.
    31. 1., 11:15 | Aktuality |  191 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovičovi se tak může podařit něco podobného jako v uplynulých týdnech v Austrálii. K protinožcům se po loňské deportaci vrátil, vyhrál všech 12 zápasů, podesáté ovládl Australian Open a ziskem 22. vavřínu z majorů dorovnal rekordmana Rafaela Nadala v počtu grandslamových trofejí. Navíc je znovu světovou jedničkou.

Po triumfu v Melbourne Parku doufal, že se bude moct zúčastnit i podniků Masters v Indian Wells a Miami. "Víte, v jaké jsem pozici. Je to tak, jak to je. Doufám, že budu moct hrát, ale pokud ne, tak ne," řekl na jedné z tiskových konferencí.

O výjimku či zrušení opatření kvůli Covidu-19 zřejmě žádal ředitel turnaje v Indian Wells a vynikající bývalý tenista Tommy Haas. "Bylo by fajn, kdybychom mohli opatření zrušit o něco dříve. Určitě chce v Indian Wells a Miami hrát a my bychom mu to měli umožnit. Byla by celkem ostuda, kdyby nemohl přijet."

Na prestižních akcích v Kalifornii ani na Floridě, kde naposledy startoval před čtyřmi lety, se však ani v tomto roce nepředstaví. Pro letní turnaje včetně US Open však dostane zelenou. Spojené státy totiž k 11. květnu zruší zákaz vstupu neočkovaných cizinců do země, informaci v pondělí oznámil sám prezident Joe Biden.

Pětatřicetiletý rodák z Bělehradu tak bude moct dorazit na Masters v Cincinnati a hlavně na grandslamové US Open, kde naposledy účinkoval předloni a jediná výhra ho dělila od zkompletování kalendářního Grand Slamu. Ve Flushing Meadows triumfoval celkem třikrát, naposledy v roce 2018.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (191)
01.02.2023 11:48Od: Vlk-v-trave Craig Tiley
Craig Tiley, ředitel Australian Open, předstihl současnou světovou jedničku v podrobnostech o zranění. V rozhovoru pro SEN Sportday Tiley exkluzivně uvedl, že Novak vyhrál turnaj s třícentimetrovou trhlinou v stehenní šlaše:

Hodně se spekulovalo o tom, zda je to pravda, nebo ne..... Je těžké uvěřit, že někdo s takovým zraněním dokáže to, co on, ale on je výjimečný, řekl ředitel Australian Open.

Hodně problémů kolem Novaka je, že má špatnou pověst. Nakonec si nemyslím, že by někdo mohl zpochybňovat jeho atletické schopnosti. Ve stehně měl třícentimetrovou trhlinu.
Viděl jsem snímky, doktoři nelžou.

Prožil toho hodně a vítězství 10x v Austrálii se podle mě už nikdy nebude opakovat.

Zapíše se do historie Australian Open.

Uvedl Craig Tiley

***

https://www.puntodebreak.com/2023/02/01/tiley-revela-verdad-lesion-djokovic

Je ale hlavně také třeba vzít v úvahu, že má vyjímečné možnosti... v provnání (nepočítám Nadala, Fedexe,) s tenisvým plebsem, který, ač asi žádný z toho plebsu na 10 Majorů nedosáne, mě inspiruje mnohem více..., a je jasné, že jiní hráči by to nezvládli ani tek mentálně, ale možnostma...

Muchová je jiný případ, její retro je prostě retro:0)
To je Fedex v sukni... zajímavější je spíš ta Ash...ale spíše obě holky potvrzují skvělou mentální sílu...možnostma v porovnání s Djokovičem, plebs...:)
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:53Od: Vlk-v-trave
Tím hlavně chci říst, že ty holky fakt obdivuji, a rozhodně víc než Djoka... a mám na to kurde právo.:0) Už jen z toho důvodu, že jsou to skvělé ženy...

Ať žije tenisový plebs!!!:D)))
[ Reagovat ]
01.02.2023 12:06Od: annah
Výraz plebs mi připadá mírně dehonestujici. Periferie byla lepší. :-)
[ Reagovat ]
01.02.2023 12:27Od: Vlk-v-trave
Chápu, ale mohlo to být horší... periférie se určitě neztratí, a nějaký ten lob za sebe určitě komunikačně zahraji...jinak tu je směr ke zkrácení komunikačních výměn z někt. fans B2:0)
[ Reagovat ]
01.02.2023 12:03Od: Pe3k Re: iron man Džokowič
WoW takže on vyhrál AO s 3 centimetrovou trhlinou ve svalu? Masakr. Takže nejen, že je nejlepší hráč všech dob, vypadá to, že je i největší tvrďák všech dob. Tak už chápu proč se po vítězství složil a říkal, že bylo vítězství nejtěžší. I přes zranění je o parník lepší než zbytek startovního pole, RG vyhraje na jedné noze.
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:34Od: Tennisfan77 Tvl
Jak dlouho budete řešit to zranění? smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:54Od: Vlk-v-trave
Dokud trhliny v hlavách a srdcích se nezacelí...
dávám tomu rok, max. dva :DDD
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:55Od: Tennisfan77
Já si tady připadám jako v blázinci, tady se řeší rok to, že Djokovič má vlastně ofiko už o 2 GS více bo deportace a očkování a když to ulehne a konečně vyhraje AO řeší se to, že vlastně vyhrát neměl protože byl zraněný.

Co do prdele teda chcete? smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:57Od: Vlk-v-trave
Mně to nepiš...Já nic...:D
Sem tu od blbin...:)))
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:56Od: Pe3k
Fandové Nadala to budou řešit do RG, pak pro ně nastane mnohem větší problém smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 07:22Od: woody Zranění
Nedokážu si dost dobře představit jak se hraje s trhlinou v břišním svalu, podle mě to jde pouze pod injekcemi a prášky a to dost s nejistým výsledkem, jak to bude vypadat po zápase.

Hamstring Novaka - nevíme co s tím měl, natržené to nebylo, nebo aspoň jsem tuto informaci nezaznamel. Od druhého týdne se nenachal jedinkrát ošetřit během zápasu, takže se na nějakou taktiku v podání simulace nedá vůbec vymlouvat. Navíc proč by tím úmyslné pŕicházel o tréninky ve volný den? Navíc dle výsledků v druhém týdnu byla jeho úroveň tak vysoko, že rozhodně žádnou pomoc nepotřeboval.
[ Reagovat ]
01.02.2023 08:22Od: Vlk-v-trave Re: woody
Také nevím jak je to s trhlinami...nejsem ani lékař, a závodně sport jsem dělal jen jako děcko do 13, pak už to nemělo pro mne žádný význam... ale dle těch nudlí tady si už dokáži představit trhliny v hlavě:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:13Od: Tenisovy.nadsenec US Open
Tohle bude extra motivace, Djokovič bude chtít po diskvalifikaci, prohře s Medvědem a covid banu brát US Open 2023. Pakliže bude zdravý, tak by se soupeři měli obávat debaklů, Nole nechá na hřišti duši. Tohle bude statement. smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 08:59Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:03Od: Nola
tento clanocek je zase pre Ondrika, ktory tu stale spochybnuje Novakovo zranenie brusneho svalstva na AO, Ash Barty bola tiez zranena a vyhrala Wimbledon

https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Tennis_Interviews/115915/ashleigh-barty-i-won-wimbledon-with-an-abdominal-tear-/
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:20Od: Ondřej.Jirásek
zrovna jsem to chtěl někam dát :D

můžeme si udělat malého GOATa v kategorii břišní sval:

1) Ashleigh Bartyová: triumf ve Wimbledonu 2021 (trhlina 10cm)
2) Karolína Muchová: semifinále Australian Open 2021 (kousek od finále, o trochu větší trhlina než Djokovič)
3) Novak Djokovič: triumf na Australian Open 2021 (trhlina začínala na 17mm, skončila na 25mm)

nejsem doktor, ale asi tedy bude záležet, kde ta trhlina je? proč by Nadal jinak odstupoval z Wimbledonu 2022, když měl snad jen 7mm?
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:21Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:21Od: Anonym
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:59Od: Tenisovy.nadsenec
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:33Od: Ondrej2280
Nolka, nepotesim ta:) su to baachorky, ked sa opytas hocijakeho doktora ako sa da vyhrat GS turnaj s poskodenym brusnym svalom ( ak si niekedy hrala tenis pochopis aky je to problem pri servise ) tak ti povie, ze asi nie si celkom normalna. Za mna bachorka na ospravedlnenie aby nebol za simulanta ( ale nejak mu to aj tak nepomoze, kazdy hrac na tour uz vie, ze ked Djokvic teatralne predvadza zranenie, tak je uplne fit) treba sa opytat Minotaura , alebo Dimitrova na ich nazor , a asi tusis aku odpoved by si dostala :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:35Od: Pe3k
smile smile smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:42Od: Nola
ty si vyhral GS alebo si lekar ? vies, ze aj Pete Sampras vyhral W so zranenou nohou, Fedex so zranenym chrbtom myslim USO, ale ty vies vsetko najlepsie, bo si profesionalny tenista, teba je tu skoda, no daj na ktorom mieste rankingu sa prave nachadzas, nech ti mozeme fandit smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:50Od: Ondrej2280
Ak ta pobolieva chrbat alebo noha a das si nieco proti bolesti, to beriem. Hral som s narazenymi rebrami pod flektormi zapas, a dalo sa to. Problem je, ze so svalovym zranenim si takto nepomozes a kazda dalsia namaha ho nasobne zhorsuje a nie zlepsuje ako to prezentoval Djoker- vidis ten rozdiel ? A tu sa bavime o profi zatazi po obdobie 14 dni. Neprislo ti vobec divne, ze zapas od zapasu sa mu zranenie zlepsovalo ? Ty ked si zranena alebo chora tak ti pomaha ked behas alebo sportujes a namahas sa ?:) Ani s natiahnutym lytkovym svalom nic nespravis..mam s tym velmi bohate skusenosti a nie urovni GS zapasov:)) Fakt, takymto bachorkam never, su to hluposti,a to myslim v dobrom. Ini sportovci ako Messi a Ronaldo pauzuju s natiahnutymi lytkami tyzdne a djokovic s natrhnutym vyhra GS...tak urcite :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:55Od: Ondřej.Jirásek
Marijana Kovacevic, zkus google.
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:55Od: Nola
skus odpovedat p. Jiraskovi a precitat si clanok o Ash Barty smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:57Od: Ondrej2280
Pozri ak by to bolo mozne, tak vsetci spickovi sportovci hraju v pohode so zraneniami. Naco by potom pauzovali? Su v tom velke money , takze s tymi zraneniami by ich aj donutili hrat....len keby to islo..
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:59Od: Pe3k
Tvůj oblíbenec Nadal prohlásil, že hraje se zraněním celou kariéru smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:01Od: Ondrej2280
Pe3k, pisal som o tom vyssie aky je rozdiel medzi akutnym svalovym zranenim a niecim chronickym ako je bolest v nohe a ako sa to da potlacat. Natrhnuty sval nepotlacis nicim:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:04Od: Nola
Pete Sampras mal akutne zranenie

https://www.bbc.com/sport/tennis/53099131

ale iba Novak je simulant smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:10Od: Ondrej2280
Samprasove zranenie nema nic spolocne so svalovym akutnym zranenim, teda natihanutym alebo natrhnutym svalom. Ja som hral s pomliaždenim rebier pod praskami, na par hodin som vobec necitil bolest ale potom som s anemohol otocit na posteli:))
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:15Od: Patik
Ale Pete použil flector a dalo sa. smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:09Od: Pe3k
Takže z chronickým zraněním se podle tebe hrát dá? smile
Djokovice bolela noha na tomhle AO, proč by on tu bolest nemohl potlačit, tak jako jiní?
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:11Od: Ondrej2280
Samozrejme ,ze sa da hrat s takym zranenym. Ked sa nadopujes praskami ak ta chronicky boli chrbat tak zapas odohras. Tvoj problem bude len ten, ze postupne si budes zvysovat davku.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:16Od: Pe3k
Lidi co mají chronické zranění končí s vrcholovým sportem...
Takže podle tebe se Nadalové zranění tím neustálým tréningovým a zápasovým vypětím zlepšuje? Podle tebe Nadal odehrál 1200 s chronickým zraněním, ale Djokovic nemůže odehrát ani zápas smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:21Od: Ondrej2280
S chronickymi zraneniami hraju skor vsetci profi hraci, skor ci neskor si opotrebenie vyziada taketo zranenie. A potom je uz viditelne ako to daneho hraca obmedzuje, az kym uplne neskonci.Jediny komu sa zranenie zlepsuje pocas hry je Djokovic, a tym by som to asi aj uzavrel.Ked si myslite , ze mozete sportovat zraneni a budete behat zapas od zapasu lepsie, nech sa paci, vyskusajte:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:23Od: Pe3k
Dej mi zdroje, kde Novak Djokovic tvrdí že se jeho zranění po námaze zlepšuje. Napsal si to tady hned několikrát a já ho nic takového říkat neslyšel.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:26Od: Ondrej2280
Asi si mal oci, ako behal po kurte, ci nie ?:) Ty cakas na to co ti kto povie, ja sa riadim tym, co kto robi na kurte..to je rozdiel medzi nami.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:28Od: Pe3k
Ty si tady tvrdil, několikrát, že se Djokovicovi problémy s nohou zlepšovaly po námaze, po zápasech...Takže to byl jen prostý výplod tvojí fantazie, podloženo to nemáš ničím...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:31Od: Ondrej2280
co to zas omielas ?:) Ja som videl ako behal ako srna po kurte zapas od zapasu a hral 30 uderove vymeny. Tebe to pride normalne, mne veru nie.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:33Od: Pe3k
Bolela ho noha, dal si tabletku proti bolesti, tak jako ostatní, ale to je pro tebe už na pochopení moc co? Kdyby nemohl běhat, tak by k zápasu nenastupoval, takže jestli tě překvapilo, že běhal si ještě více mimo než jak se tady projevuješ...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:36Od: Ondrej2280
Prosim ta, daj mi radu, ze aka tabletka ti spravi poskodeny sval ? To neni o bolesti ale o tom, ze sval nemoze naplno vykonavat rozsah svojho pohybu a to ti samozrejme signalizuje ta bolest, ktora ti brani v tom aby si ho uplne neroztrhol. Kazdopadne ver tomu, ze to budes na tom zranenom hracovi vidiet a nepoda ani 50 % vykon na kurte , teda ak to vobec dohra a ansladne konci.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:39Od: Pe3k
Kde píšu, že tabletka vyléčí poškozený sval?
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:43Od: Ondrej2280
Spravne, ale to ze ta to enboli, neznamena ,ze sa aj mozes rovnako hybat, natoz behat 30 uderovu vymenu....cira hlupost.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:24Od: Pe3k
"S chronickymi zraneniami hraju skor vsetci profi hraci"

Jedna z nejhloupějších vět v historii tenisportálu...Mám takový dojem, že ty nevíš co znamená slovo zranění a už vůbec nevíš co znamená chronické zranění...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:28Od: Ondrej2280
Pozri si rtg snimok kolena hocijakeho futbalistu a uvidis , co je to chronicke zranenie a opotrebenie , ktore mu ostane do konca zivota, ty chytrak:))
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:30Od: Pe3k
Mě stačí, že podle tebe hrají všichni tenisti z chronickým zraněním, ale Djokovic z nějakého důvodu nemá právo být zraněný...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:34Od: Ondrej2280
Ty taras zlava-doprava:))Ale dnes mam cas tak pokracuj, este to mozeme prebrat.

Kazdy profi futbalista nadmerne zatazuje klby takze u futbalistu bude mat kazdy z nich isty stupen poskodenia kolena, ale taketo zranenie je uplne ine ako akutne poskodeny sval.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:36Od: Ondřej.Jirásek
dám to sem znovu, ale třeba se odpovědi vyhýbáš...

ještě bych chtěl vědět jednu věc... jak je možné, že Nadal nastupoval na US Open 2009 se 6mm trhlinou v břišním svalu a v SF s Del Potrem byla už 26mm... jaktože zvládl vyhrát pět zápasů a odehrát šestý, když říkáš, že se s tím hrát nedá a ostatní lžou...?
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:39Od: Nola
nejak zostalo ticho .........smilesmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:43Od: Ondrej2280
nezostalo Nolka :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:46Od: Ondrej2280
A specialne pre teba: kazdou dalsou namahou sval nadalej poskodzujes a neliecis ho. Takze ked budes mat trhlinu vo svale 5 mm prvy den,a odohras zapas tak bude 10mm..nasledne bude este viac . V preklade, nebudes moc behat po kurte ani nahodou.Behanim sa svalova trhlina nezmensuje ale zvacsuje .
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:49Od: Pe3k
Děkujem ti, že si nám to osvětlil. Si opravdu jediný, který ví, že se zranění po námaze zhoršuje...Fakt, to tady neví nikdo, jenom ty smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:51Od: Ondrej2280
Tak mam taky dojem, ze si sa doteraz prezentoval tym, ze ti to neni uplne jasne, tak som ti to vysvetlil ako to je.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:53Od: Pe3k
Tohle je jasné všem a jediné co si ty schopen vysvětlit je to, co ví každé malé dítě, jinak nic...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:55Od: Ondrej2280
Mne sa nezda, ze to viete, z tejto diskusie minimalne vyplyva, ze si niektori myslite, ze ked hrac hra dalsie a dalsie zapasy s poskodenym svalom, ze je normalne, ze zlepsuje svoj vykon...:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:02Od: Pe3k
Problém je, že ty o tom zcela zjevně nic nevíš...
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:03Od: Ondrej2280
O com ?:) daj, som zvedavy co teraz vypotiš:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:04Od: Pe3k
Jaké zranění měl Djokovic na tomto AO? Čím to léčil? Co mu pomohlo?
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:07Od: Ondrej2280
Nemal ziadne zranenie, to nemusis nicim liecit, skusil trosku rozhodit superov, nic ine len mindgame:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:08Od: Pe3k
Jediný koho to rozhodilo si ty smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:10Od: Ondrej2280
mna nie, ja som tam nehral a smial som sa ked komentatori hlasili v zapase s dimitrovom , ze djoker isto vzda:) Tu plati jedna zasada-nikdy never Srbovi.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:04Od: Ondrej2280
Ale zda sa, ze sme tu ostali uz len dvaja, tak balime či?
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:05Od: Pe3k
To se ti zase jenom zdá a zase si v tom mimo. Odejdi a už se nevracej smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:07Od: Ondrej2280
Tak nepocitam Nadsenca, to neni diskuter...uz nevladzes?:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:42Od: Ondrej2280
Ja ti netvrdim, ze nemozes nastupit. To moze kazdy, akurat je otazka ako si zhorsis zranenie. A ver tomu, ze keby postupil tak vo finale isto nebude hrat lepsie. A toto vsetko poprel djokovic svojim vystupovanim na kurte kde naopak od zranenia behal lepsie a lepsie. V tom vidim absolutne zakladny rozdiel- NEMOZES podavat svoj top vykon za takych okolnosti, proste to nejde a kto tvrdi opak, tak verte si tomu ak chcete, ale za mna je to vymysel a nech si spravi kazdy sam na to nazor.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:45Od: Ondřej.Jirásek
takže Nadal si to taky vymyslel, trhlina se mu na USO 2019 zhoršovala podobně jako Djokovičovi na AO 2021, ale dokázal bez problémů porazit Gasqueta, Kiefera, Almagra, Monfilse i Gonzáleze. ok.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:45Od: Ondřej.Jirásek
*USO 2009
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:50Od: Ondrej2280
Nevymyslel, trhlina sa zvacsila az uz enbol schopny dalej hrat , co bolo vidno aj na vykone. SF prehral a odisiel s 5xnasobne vacsou trhlinou vo svale. Za man hlupo riskoval, lebo bolo jasne, ze to nedohra.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:51Od: Pe3k
Takže pro všechny ostatní je nemožné s tím hrát, jen Nadal je toho schopen smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:54Od: Ondrej2280
Ved aj ty s tym mozes nastupit a skoncis presne ako Nadal, s nasobne vacsou trhlinou, a v kazdom dalsom zapase sa ti to bude trhat viac a viac...a never tomu, ze sa ti naopak bude hrat lepsie a tymto sa prezentoval Djoker, ked v dalsich kolach naraz zacal prehlasovat, ze uz ho to neobmedzuje:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:54Od: Nola
tomu sa hovori

gol do vlastnej branky smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:56Od: Ondrej2280
prepac Nolka, ale vylucujem ta z dnesnej vecernej diskusie, pises uplne od veci a na to fakt nemam cas:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:57Od: Tenisovy.nadsenec
Chtít od fanouška Nadala nějakou smysluplnou a logickou odpověď je asi jako chtít od Hitlera lásku k Židům.

Oni popírají i důkazní materiál. Pouze se vaří ve své negativitě. :) Takhle obvykle fungují konspirátoři. Brzo se zde dozvíme, že celé AO hrál zdravý dvojník Djokoviče, kterého naklonovali v Číně. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:59Od: Ondrej2280
:)) chlapče na teba reagovat nema ani zmysel, takze podobne ako u Nolky.Papa
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:00Od: Ondrej2280
Ale zas aby sa neurazila, ani zdaleka ju neprirovnavam ku tebe, ta je vysoko nad tebou.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:03Od: Tenisovy.nadsenec
Onder Peter, dobrou noc priateľu.smilesmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:13Od: Usm
Takže to zrekapitulujeme. Nadal už na US open s natrženým břišním svalem nastoupil, zvládl 5 zápasů a v šestém odstoupil. Djokovič si ho na natrhl ve 4.kole a následně s ním odehrál 4 zápasy. Takže ještě jednou - Nadal 5 zápasů, Djokovič 4 zápasy smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:14Od: Ondrej2280
Kedy sa to zranil djokovic ?:)) v 4.kole ? a ty si bol kde do 4. kola ?
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:19Od: Usm
Mluvíme o natrženým břišním svalu, když srovnávame dvě stejné věci...a ten si na ano 2021 natrhl ve 4. kole s Fritzem. A pokud si viděl highlights, tak třetí a čtvrtý set na příjmu neuhrál pomalu ani fifteen, ale on to určitě dělal schválně:))
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:20Od: Tenisovy.nadsenec
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:39Od: Ondrej2280
a zas sa mu to s pridanim dalsich zapasov zlepsilo, a zapas od zapasu sa mu trhlina zmensila az vyhral finale:) Rozdiel nevidis?
[ Reagovat ]
31.01.2023 23:14Od: Usm
A Nadal s tím nedošel od začátku až do semifinále?
[ Reagovat ]
31.01.2023 23:19Od: Ondrej2280
videl si rozdiel v nadalovej hre s pribudajucimi kolami a v djokovicovej ? Nadal ako zraneny siel pohybovo aj uderovo dole ako zraneny hrac a Djoker isiel opacne..
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:18Od: Tenisovy.nadsenec
Tak on má Ondra problémy i s matematikou prvního stupně základní školy, takže po něm nemůžeš chtít tolik USM. smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 09:44Od: Amputace
No já nevím, ale vždyť ten příklad s Nadalem presne odpovídá tomu, co píše Ondřej... Nadal na US hrál se zraněním, které se mu zápas od zápasu zhoršovalo, až vyústilo v tragicky výkon v semi a vypadnutí. Djokovič se naopak i navzdory zranění zápas od zápasu zlepšoval, až svoji hru vygradoval k úplnému maximu. To naopak smysl moc nedává. Proč třeba v těch pozdních zápasech už neměl obvaz? Vždyť to jasné implikuje, že se mu to s narůstající zátěží zlepšovalo, což je nesmysl, jak vysvětluje Ondřej.
[ Reagovat ]
01.02.2023 09:58Od: Pe3k
Demagogie to je to jediné s čím přijdeš, ale jsem rád, že ses odkopal a ukázal, že si v podstatě jako Ondřej...V minulosti když Novak vyhrál s natrženým břišním svalem, tak se mu ta trhlina taky zápas od zápasu zvětšovala jako všem, ovšem letos žádnou trhlinu ve svalu očividně neměl, takže oba melete absolutní nesmysly. Nadal se celou kariéru vymlouvá na zranění a to je z nějakého důvodu v pořádku, ovšem když je zraněný Novak tak to nejste schopni rozdýchat... smile smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 10:14Od: Ondrej2280
Pe3k uz som ti raz pisal, nepis o tom, comu vobec nerozumies.

Uz len pri natiahnutom svale , mas poskodene svalove vlakna, co znamena , ze sa vo svale nachadza trhlina, dalsia nasledna namaha sposobuje vacsie poskodenie svalovych vlakien, co sa uz berie ako natrhnuty sval a nasledna namaha vedie az k uplnemu pretrhnuti svalovych vlakien a teda roztrhnutemu svalu.Pises tu uplne hluposti a ani si neuvedomujes o com vlastne pises.
[ Reagovat ]
01.02.2023 10:15Od: Pe3k
Jenomže Djokovic neměl natáhnutý sval, čili o5 se ukázalo, že nesmysly píšeš ty...smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 10:41Od: Ondrej2280
čili mu nič nebolo, si chcel inymi slovami napisat...
[ Reagovat ]
01.02.2023 10:53Od: Pe3k
Ne ty jen nevíš co přesně a tak sis vymyslel nesmysly typu natržený sval atd. smile

Btw. pokud to už teď tak nezvládáte jsem zvědav co budete dělat po RG smile
[ Reagovat ]
01.02.2023 10:59Od: Ondrej2280
Ale nie, iba som ti poradil, aby si nehovoril o tom, comu nerozumies, to bola len rada, nic ine.

A co sa tyka RG, no to iste ako minuly rok, ked Rafa vyprovodil Djokera z kurtu vo stvrtfinale:)
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:03Od: Pe3k
Proč myslíš, že si v pozici, abys někomu radil? Je tady někdo, kdo by chtěl radu od tebe? Ne. Napsal si hromadu nesmyslů a si pro smích celému tenisportálu, tak jako je tady už roky Forehand.
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:47Od: Ondrej2280
Ano, ty potrebujes radu. Pises hluposti a ja ta v nich opravujem.

A uz to fakt uzatvaram, co sa tyka zraneni. Kazdy hlupak rozumie tomu, ze zranenie sa nelieci namahanim zraneneho miesta a ked tomu nerozumies alebo nechces, tak je to tvoj problem.
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:34Od: Amputace
Na Nadalovi jsou ale ta zranění vidět a nehraje s nimi svůj top tenis. To je tak zhruba ten rozdíl oproti Djokovicovi, ale nepřekvapuje mě, že to nechápeš.
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:39Od: woody
:-D
Podívej se vývoj toho jak Novak podavá a pak tohle piš..
[ Reagovat ]
01.02.2023 14:57Od: Amputace
Jak to myslíš?
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:52Od: Martan1
Jak zlepšuje? Vždyť to má pořád horší a horší, copak to nikdo nevidí na jeho hře? Jak běhá pomalu a cupitá? To už musí být jasný úplně každému. Jeho největším problémem je výrůstek v chodidle, to ostatní jsou marginálie kterýma maskuje tenhle jeho největší problém.
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:43Od: Ondřej.Jirásek
takže Barty a Muchová taky lhaly?
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:55Od: Ondrej2280
Vsak uz budte normalni, sportoval si niekedy so zranenim svalu ? Rozumiem tomu, ze si skalny fanusik Djokera ale zas nejake hranice predsa aj v tomto mas, čo mu spapaš a čo nie...
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:57Od: Ondřej.Jirásek
dal bys mi odpověď na otázku? a je zajímavé, jak se ze skalního fanouška Federera stal skalní fanoušek Djokoviče. přestaň omílat nesmysly a odpovídej na otázky. kdyby ti to řekly Barty a Muchová, které měly trhlinu ještě větší, taky bys je osočil ze lži?

já chápu, že si dělal sport, ale určitě si neměl dostupnou tak kvalitní péči jako největší hvězdy, to by sis měl uvědomit.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:03Od: Ondrej2280
Neviem co Muchova a Barty, hlavne som vtedy nevidel ich zapasy tak sa ku tomu ani nevyjadrujem..ale za mna je to taktiez bachorka, neviem co im vtedy bolo a ci vobec nieco.

Ja by som od teba poprosil odpoved preco spickovi futbalisti pauzuju s natihnutym lytkovym svalom tyzdne ...ked djokovic s podobnym dokonca pridava zapasy ..nema to logicku predsa.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:07Od: Nola
co si pridava? ake zapasy? predvlani nehral dva mesiace po tom zraneni brusneho svalstva

vsak si aspon over, ked uz napises blbinu....

nedavno si robil ranking haterov Rafu, mal by si urobit aj ten Novaka smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:13Od: Ondrej2280
Jaj Nolka, pridaval si zapasy na AO predsa:)) Ci neodohral ich dalsich 7 potom co sa zranil?:

Najksor rozmyslaj a potom pis..pls
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:07Od: Ondřej.Jirásek
báchorky to asi nejsou, když to samy řekly, že?

nevím, fotbal nesleduju a ani mě to nezajímá. i s fotbalisty, například Ronaldem, ale spolupracovala Marijana Kovacevic, která přijela Djokovičovi pomoct na AO. bylo by fajn si o ní něco přečíst, než začneš soudit :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:18Od: Ondrej2280
Takze tomu vazne veris ?:))

Dobre, tak hadzanari alebo kto:)) Preco sportovci pauzuju so zraneniami svalov a nevyhravaju turnaje so zraneniami ?

Odpoved je jednoducha, lebo sa to proste neda.Preto existuje pojem zraneny hrac a ked takyto hrac aj nastupi a skusi to na par minut, je na nom jasne vidno, ze hra tak 50 % az kym sa to zranenie naplno neprejavi a v zapase konci. Vidis to kazdodenne na sportoviskach predsa....
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:19Od: Ondřej.Jirásek
dobrý, takže podle tebe jsou Djokovič, Barty, Muchová a další lháři. ok, to mi jako odpověď stačí :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:19Od: Pe3k
Tím vlastně popíráš všechny ty zápasy ve kterých Nadal tvrdil, že byl zraněný a že jich bylo smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:21Od: Nola
Barty je klamarka, Kaja Muchova detto, vsetci su klamari len ty si lietadlo a tymto ukoncujem zbytocnu party s tenisovym profesionalom smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:25Od: Ondrej2280
tak ak by som mal tipnut nesportovca z nasej malej diskusie ,tak Nolka, bola by si na prvom mieste :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:30Od: Ondřej.Jirásek
ještě bych chtěl vědět jednu věc... jak je možné, že Nadal nastupoval na US Open 2009 se 6mm trhlinou v břišním svalu a v SF s Del Potrem byla už 26mm... jaktože zvládl vyhrát pět zápasů a odehrát šestý, když říkáš, že se s tím hrát nedá a ostatní lžou...?
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:34Od: wojtop
Doplnenie pre tych, ktori si nechcu vygooglit:
https://www.ghanaweb.com/GhanaHomePage/SportsArchive/Black-Stars-witch-doctor-Marijana-Kovacevic-methods-of-treatment-revealed-1610438

https://www.express.co.uk/sport/tennis/1727055/Novak-Djokovic-doctor-Cristiano-Ronaldo-Australian-Open-hamstring-injury
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:11Od: Pe3k
"s natihnutym lytkovym svalom"

Kdo ze zmiňovaných tenistů měl natáhnutý lýtkový sval?
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:15Od: Ondrej2280
Podla mna si v zivote nerobil sport , mam pravdu ?:)

Ak ano, tak to skus sprintovat s poskodenym harmstringom a napis mi ake to bolo..som zvedavy co mi povies .
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:18Od: Pe3k
Co to znamená "poškozený harmstring"? To je nějaká diagnoza? Podle mě to poškození máš, jenom ne na noze...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:23Od: Ondrej2280
Poskodeny znamena nie celkom v poriadku, v preklade pre teba :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:26Od: Pe3k
Takže z chronickým zraněním může Nadal odehrát celou kariéru, ale Djokovic s "ne celkem v pořádku" nohou hrát nemůže ani zápas...
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:59Od: Tenisovy.nadsenec
Ale on sport nedělal nebo ho dělal na pralesní úrovni. Tenis si možná pinkal tak za barákem. Ten člověk neví rozdíl mezi antukou, hardem v Austrálii a hardem v NY. smile To je všeříkající....
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:01Od: Ondrej2280
Na kazdom z tych povrchov som hral, ty si o nich tak cital:)) Ale zas mas pravdu, nebolo to AO ani US :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:04Od: Pe3k
Kde na Slovensku mají přesně ty samé kurty jako v AO nebo US Open? Napiš ověřím si to.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:06Od: Ondrej2280
US Zilina, pravidelne sa tam hraju turnaje a AO hravam u Vas, Vendryne:) A antuku maju vsade, to vies..dokonca aj na trave, ak by ta to zaujimalo:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:07Od: Pe3k
Co vím, tak tráva není skoro nikde. Vendryně znám dobře, mám to kousek. Kde tam je přesně ten samý povrch jako na AO či US?
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:10Od: Ondrej2280
V hale mas AO povrch a US tam neni, aspon teda o tom neviem.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:12Od: Ondrej2280
Trvadu mas napriklad v Lipniku u Vas, tam je travnaty kurt ale aj dost obmedzeni :) Neda sa hrat ak je dlhsie sucho...ani ak viac prsalo predtym :)) a musis byt biely:) U nas , napriklad v BA..
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:08Od: Tenisovy.nadsenec
Nahoře jsi psal, že na mě nebudeš reagovat a o minutu reaguješ.smile Nikdo tě tu nebere vážně, když si ani nejsi schopný stát za svým slovem.

Téhle lži těžko někdo uvěří, když nejsi schopný rozlišit povrchy. Kdyby jsi ve svém životě hrál třeba na antuce, umělce, hardu, tak bys tu před několika dny nepsal takové nesmysly. Takže buď lžeš o tom, že jsi na nich hrál nebo si zkrátka jenom hloupý a nemáš rozlišovací schopnosti.... Nebo platí obojí, což bych řekl, že je pravda.

Šíříš jenom dezinformace a hoax.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:13Od: Ondrej2280
:))))) prosim nerob zo seba hlupaka, fakt to vyzera blbo.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:16Od: Tenisovy.nadsenec
:)))) priateľu, jsi v křeči, dej si magnesium. Přátelská rada, pane "jsem děsně nad věcí, ale poslední dny kompletně psychicky nezvládám. :)) Papasmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:19Od: Ondrej2280
ja nemozem za to , ze to nezvladas, s tym ti neviem pomoct :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:23Od: Tenisovy.nadsenec
A ani nechápeš psaný text. Dneska si zaválel, nahoře ti dělá problém matika, tady jazyk... Tvá praktická neznalost povrchů je už jenom pouhou třešničkou na dortu.smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:46Od: Ondrej2280
Verim tomu, ze keby si si buchol raz tenisovu lopticku o zem, tak ta travi rovno medzi oci....
[ Reagovat ]
01.02.2023 00:22Od: Tenisovy.nadsenec
Řekl gaučový teoretik a antitalent Ondra. :))

Hraju kompetitivně jak tenisové ligy, tak i squashové ligy či squashové turnaje, takže na rozdíl od tebe jsem schopný rozlišit herní rozdíly a vlastnosti mezi povrchy v tenise.

Své faily z minulosti už neokecáš priateľu. :) Krásně jsi se usvědčil sám. :)
[ Reagovat ]
01.02.2023 07:46Od: Ondrej2280
Ano,ano ..ty urcite hras,ale tak mozno doma na PS..ty kompetetiv:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:17Od: Pe3k
A v tvém případě myslíš, že to vypadá dobře? Celý tp z tebe má legraci...
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:22Od: Ondrej2280
Pozri Pe3k pytal si sa ma na povrchy dal som ti jasnu odpoved, dokonca ani sam nevies na com hravas, dal som ti tip na travu - Vidis na tom nieco blbe ?:)
Objasnil som ti priebeh svaloveho zranenia ako bonus ku tomu, takze v podstate to mozes brat ako skolu.
Ak sa ti zdaju naopak Nadsencove kecalkoviny inteligentne, tak nabuduce sa opytaj jeho na tie povrchy :)
O medicine nevie nic, tak tam sa nemusis ani pytat..
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:26Od: Pe3k
Ano co se týče povrchů, tak si byl alespoň schopen nějaké odpovědi, ale tím to hasne, jinak jsou tvé komentáře k smíchu a to ne teď, ale od prvního dne co si sem přišel. Až odejdeš nebo dostaneš ban, nikomu chybět nebudeš.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:30Od: Ondrej2280
To preto, ze som na nich hraval a nie som cisty teoretik ako 90% diskuterov.

A dam ti este jeden tip, do Lipniku si ber aj plavky, cez plot je tam koupalište:)

No a co sa tyka banu tak co ti poviem, na tebe ho isto nedostanem, lebo ma az tak nerozculujes, skor sa bavim :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:45Od: Pe3k
Jen ten fakt, že si myslíš, že si na tomto portálu jediný co hrál nebo hraje tenis svědčí o tom, jak moc si mimo...Navíc nikoho osobně neznáš, ale budeš tvrdit, že 90% zdejších...smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:48Od: Ondrej2280
Myslim na nejakej sutaznej urovni, nie rekreacneho hraca..a to si myslim, ze 90% sedi.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:56Od: Ondrej2280
A este k tym povrchom, ak si chces zahrat na niecom skutocne rychlom, skus si Japex, to by Fedexovi sedelo:))
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:34Od: Nola pre Nolefam
velmi zaujimavy clanok na pravde, nejak mi to neide postnut

https://sportweb.pravda.sk/tenis/clanok/655358-federer-je-uz-z-kola-von-djokovic-ma-vsetko-aby-bol-najlepsi-z-najlepsich/
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:41Od: Nola
mne je GOAT volny, skor su tam zaujimve postrehy a hlavne

je tam spominane, preco britska tlac nemusi Novaka, stoji to za precitanie, samozrejme zase budem za konspiratora a pre Davora aj Dezolat, kedze je tam navyse spominany Andy Murray smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:35Od: Ondrej2280
tak Novak si za to moze uplne sam, tym ako sa správa, tu nehra ziadnu rolu ci som anglican alebo sved alebo slovak..
[ Reagovat ]
31.01.2023 17:58Od: Nola Toni Nadal
Djokovič je až ten třetí. Nikdy nebude populární jako Federer nebo Rafa, tvrdí Toni Nadal

https://www.sport.cz/clanek/tenis-australian-open-djokovic-je-az-ten-treti-nikdy-nebude-popularni-jako-federer-nebo-rafa-tvrdi-toni-nadal-3945168
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:06Od: Amputace
Naprostá pravda.
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:12Od: Nola
vsak ja netvrdim, ze nie je
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:47Od: Amputace
Však já netvrdím, že tvrdíš.
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:18Od: woody
Podle mě se popularity Federera nepřibližuje ani Nadal. Nadal je určitě oblíbenější než Djokovič o tom žádná. Ale oproti Rogerovi je i Nadal na humny vzdálen.
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:23Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 18:56Od: Amputace
To já bych zase řekl, že přibližuje, nebo respektive že mezi nimi není hluboká propast. Ale populárnější je samozřejmě Federer. Nadalovi určitě hodně pomohlo, že si na něj lidé zvykli a postupně si ho oblíbili prostřednictvím té rivality s Federerem. Je plno lidí, kteří mají rádi oba. Djokovič takový luxus neměl a přesně jak říká Toni - přišel zkrátka ve špatnou dobu. On si to sám podle mě moc dobře uvědomuje a z toho může často pramenit i jeho frustrace a afektované chování na kurtu. Je to jen hypotéza, ale já si dokonce myslím, že na té oblibě a respektu ze strany tenisové veřejnosti mu záleží možná ještě víc, než na kariérních statistikách. Bohužel pro něj je to paradoxně to jediné, u čeho se dá skoro s jistotou tvrdit, že v tom první nikdy nebude.
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:21Od: woody
Těžko se to hodnotí.Ale když si vzpomenu na W19 a US15, tam měl Roger tak obrovskou podporu v hledišti, to jsem za celou dobu co sleduju tenis nevidel ( nepočítám domácí hráče). Takovou podporu jsem pro Nadala v žádném zapase nepostřehl.

Novak měl letos v Austrálii take nejvic fanoušků, co jsem zatim videl, za celou dobu co tam hraje.
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:22Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:44Od: soloo
nevim co mate s tym lpením na popularite smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:45Od: Nola
vsak stryko Toni s tym prisiel, nie my
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:49Od: Marduch
Je to jistota a tím pádem další motivace pro Djokera být nejúspěšnější hráčem:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:55Od: Petra86
Djokovič si za to může sám, nemůže se vymlouvat, že když tam byl Federer a Nadal tak neměl šanci. Když se člověk podívá jak se chová, co z něj vyzařuje. Každý má kladné i záporné stránky osobnosti. Na mě působí hodně arogantně, něco mi na něm nesedí, osobně ho neznám, může být jiný než na mě působí.
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:16Od: Usm
Zkus si zjistit, jak se chová mimo kurt. A vsadím se, že kdyby si ho jako bezejmenná potkala na ulici, tak s tebou prohodí pár slov spíš Djokovič než pan Federer
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:24Od: Ondrej2280
no ale akych slov...do materinej....:)))
[ Reagovat ]
01.02.2023 11:45Od: Tennisfan77
To si myslím taky. Federer tam hraje hodně toho "WOW" efektu, Nadal je taky hodně lidový. Nepříjemnější na fans je Fognini, starší Zverev, Tsitsipas, Nishikori atd.
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:15Od: ladinec
Také té mi nelíbí to hrabání se v koulích.. před podáním...smile u Nadala
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:45Od: Marduch
Velmi dobre povedal strýko Toni.
[ Reagovat ]
31.01.2023 19:46Od: Nola
si to dal na Maya smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:10Od: Marduch
Taksmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:34Od: Patik
To je taky typický Toni namiesto toho aby pogratuloval Djokovicovi povie ze nikdy nebude ako oni.. Už by sa mohol konečne zmieriť s tým ze si Nole jeho synovca natiera na chleba..
[ Reagovat ]
31.01.2023 20:48Od: Patik
Ono proste problémom je ze Nole sa objavil keď už existoval Fedal.. Jaj no prepáč Toni ze sa objavil hráč ktorý tvrdo makal a chcel vyhrávať turnaje a prekazil Fedal rozprávku.
[ Reagovat ]
31.01.2023 21:45Od: Usm
já to četl a nemám s tím problém. Má pravdu v tom, že ze začátku se fanoušci rozdělili na dva tábory kvůli souboji Fedal a na Djokovice už jich moc nezbylo. Asi málokdo čekal, že souboj Djokovic - Nadal nakonec bude ještě větší než Federer - Nadal.

A na konci taky zmiňuje, že proti Djokovicovi nemůže říct křivé slovo - vždy se Djokovic k němu choval hezky
[ Reagovat ]
31.01.2023 22:00Od: Tenisovy.nadsenec
Tenis není anketa popularity. Ještě že tak. :)
[ Reagovat ]
01.02.2023 08:35Od: mendrit
Djokimu určitě škodí i to z jaké je země. Srbsko jako více přátelské k Rusku, podobná vlajka.
V chování na kurtu a mimo něj ale Roger, Djoki, Nadal, Murray
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:51Od: Kozoroh
S křížkem po funuse, ale aspoň že tak.smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 16:14Od: Krisboy
Zas aby těch GS neměl moc, nějaká regulace musí být.
[ Reagovat ]
31.01.2023 14:11Od: Petra86
To až teď, já jsem myslela, že to zrušili už loni.
[ Reagovat ]
31.01.2023 13:57Od: Patik
Skvelá správa.. konečne to s tenisom začína byť ako tak v poriadku..sunshine double Novaka mrzieť nemusí dôležite je teraz FO.. Šanca na všetky 4 GS ožila.
[ Reagovat ]
31.01.2023 12:53Od: Nola Novak v zelenom
ma zelenu smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 12:54Od: Liverpool22
smile smile smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 12:56Od: Nola
k zelenej farbe velmi neinklinujem, ale je to farba prirody, pamatny prispevok annah, ze vyzera ako vodnik, uz mu len vrba chyba smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 13:04Od: Vlk-v-trave
lepší bude asi ta housenková stonožka s leprikonem:0)

https://www.youtube.com/watch?v=SluR6LlXy6U
[ Reagovat ]
31.01.2023 14:04Od: Liverpool22 [ Reagovat ]
31.01.2023 11:36Od: Pe3k
Takže IW a Miami bude bez Djokovice, Nadala, Medvedev je v herní krizi. Tyhle dva masters budou bez favorita. Jsem zvědavý kdo toho využije. Snad Lehečka, Korda, FAA při nejhorším Tistipas.
[ Reagovat ]
31.01.2023 11:45Od: Tennisfan77
Lehečka je otazník, Korda může překvapit, šanci má určitě Rublev, zejména na dva vítězné, Zverev, Tsitsipas bude n.1 favorit na obou podnicích otázka co Fritz a Alcaraz. smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 11:49Od: Pe3k
Otazník je spíše Korda, když je zraněný, ne? Zverev se teprve pomaličku zvedá tomu šance nedávám, Alkáč taky ještě nehraje, těžko říct, kdo z toho vytěží.
[ Reagovat ]
31.01.2023 11:52Od: Smazaný účet
Medvedev ma ideálnu šancu vstať z popola a opatovne sa oddeliť od tenisového plebsu, od zdecimovaných porcelánovych oponentov.
[ Reagovat ]
31.01.2023 12:28Od: Vlk-v-trave Re: ...tenisového plebsu
Dík za inspiraci pro nový název..., zaměňuji tedy Kozorohovu tenisovou periférii za tenisový plebs....:))) (děkuji tím Kozorohovi za léta inspirace, neboť vydržela periferie dlouho, ale ještě drříme pověstné 1111, jestli ti to nevadi:D)

To bude mít cenzor TP radost, až se bude rozhodovat, zda toto označení nenarušuje pravidla diskuse a urážení hráčů... zajímavé je že periférie prošla...prostě skandál...:D

Neměl by ale protestovat, jestli vezmeme v úvahu to pověstné něco jako Tomic, tak analogicky v tuto chvíli se tu opravdu bavíme krom Djokoviče o plebsu...:DDD neb jiní mají výsledky něco jako Tomic...tedy přinejmenším ti, co aspoň absolovali finále GS, že:D Takže se nám otevírá pěkný prostor na ultimátní plebs:DDD Tam vidím už Vlka (Wolfa):D

Uvažoval jsem o lůzrech...ale tam je to silně tímhle portálem definováno na Zvereva...takže by to bylo hodně ohraničené....na jednoho hráče, také je zajímavé, že se to nevnímá jako urážka hráče....no ale plebs...má širokou škálu užití, větší než periférie...nebo lůzr atd...u mě se už ujalo :DDD

@Ellnino, hele tak si zapiš změnu periférie na plebs :D
[ Reagovat ]
31.01.2023 13:12Od: woody
smilesmile
[ Reagovat ]
31.01.2023 14:25Od: makro99
ty jo... tenisový plebs? no není to špatný, ale za mě teda periferie o několik levelů výš - to má poetiku smile
ale to jen taková jednorázová out-siderská poznámka..
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:04Od: Vlk-v-trave
počítám s počátečním odporem ...
...podobně to bylo z přechodem z dřevěných raket na nové, kde se dřeva sentimentalista a poeta Noah držel jako mohykán a dokonce s ní jako poslední hráč vyhrál titul na GS...ale nakonec si lidé, hráči zvykli na nové technologie a rychlejší dynamiku zápasu.

Počítám s tím..., že přechod bude bolestný a nějaká ta oběť bude, ale ve výsledku očekávám zrychlení dynamiky komunikačních výměn...a dokonce i plno přímých komunikačních fiftýnů, což ale neznamená, že nějaký ten periférní lob nemůžeme pustit:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:12Od: makro99
díky za shovívavost - zkusit tom někdy v únoru použít :)
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:15Od: Vlk-v-trave
Myslíš během Golden Swingu:)
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:20Od: makro99
Bingo! tam to bude pasovat :) hnedka v Cordobe to tam pošlu...
[ Reagovat ]
31.01.2023 15:21Od: makro99
koukám, že obě dosavadní WC dostali titáni - Pella a JMC!
[ Reagovat ]
31.01.2023 16:01Od: Vlk-v-trave
Pella, další kvalitní zápis do tenisové historie. Odehrál jeden zápas na GS, aniž by měl jediný bod v žebříčku, a teď Cordoba... tedy už druhý zápas bez žebříčkového postavení...na tak vrcholných podnicích... nevidím ho v Buenos, takže nevím na kolik tu šňůru může protáhnout...
[ Reagovat ]
31.01.2023 16:53Od: makro99
tak finalisti předchozího turnaje pak mívají takovej ten speciální status...
[ Reagovat ]
31.01.2023 11:29Od: Tennisfan77
Kostky jsou vrženy.smile
[ Reagovat ]
31.01.2023 11:26Od: Krisboy
smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist