Djokovič překoná rekord Federera. Světovou jedničkou bude minimálně 311 týdnů

  • Novak Djokovič se díky dnešní porážce Španěla Rafaela Nadala ve čtvrtfinále Australian Open stane rekordmanem v počtu týdnů strávených na prvním místě světového žebříčku. Srbský tenista má jistotu, že bude v čele pořadí ATP i 311. týden, čímž překoná dosavadní historické maximum 310 týdnů Švýcara Rogera Federera.
    17. 2., 19:27 | Aktuality |  142 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Třiatřicetiletý Djokovič se stal světovou jedničkou poprvé v červenci roku 2011 po svém premiérovém triumfu ve Wimbledonu. Sedmnáctinásobný grandslamový šampion aktuálně prožívá od loňského února své páté období v čele žebříčku.

Ve čtvrtek se Djokovič v semifinále Australian Open utká s překvapením turnaje Aslanem Karacevem z Ruska. Druhý muž světového žebříčku Nadal, jenž byl jedničkou 209 týdnů, vypadl dnes v Melbourne ve čtvrtfinále po pětisetové bitvě s Řekem Stefanosem Tsitsipasem.

Federerovi zatím zůstává rekord v nepřetržité době strávené v čele pořadí, světovou jedničkou byl bez přerušení 237 týdnů. Djokovič je v této statistice čtvrtý se 122 týdny za Jimmym Connorsem (160) a Ivanem Lendlem (157).

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (142)
18.02.2021 11:42Od: fazil
Gratulace. Ale chtelo by to taky nejakou konkurenci z rad mladsich hracu. AO opet vyhraje, ma opet volnou cestu az do finale. Potkat po ceste do finale jednoho hrace z top 10 a to jeste toho nejlabilnejsiho, ktery 3krat po sobe nedopodava set s breakem v zadech... No ve finale bud unaveny Tsitsipas nebo Medvedev, kteri budou radi, kdyz uhraji set. No nevim nevim...
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:57Od: Marduch
Medveděv je jasně nejlepší hráč posledních měsíců.
[ Reagovat ]
18.02.2021 12:08Od: Pe3k
Tsitsipas ani náhodou. Bude rád když uhraje set.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:41Od: soloo
kiez by zrusili FO ako minuly rok Wimbledon
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:56Od: GaelM
smilesmile
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:37Od: SwissMaestro
Rok prakticky zmraženej žebříček. To se to dělaj rekordy
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:43Od: Usm
jenže Djokovic by byl první, i kdyby zmrazený žebříček nebyl. AO vloni obhájil, FO vylepšil ze SF na finále, UO vypadl stejně jako rok před tím a Wimblas nebyl.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:05Od: peRFect
joooo, Vídeň to jistila :-)
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:07Od: turista
Přesně tak.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:46Od: Patik
Myslím že celkom zaslúžene..s Federerom proste vládli Roger jednu dekádu Nole druhú..tam nieje o čom..pre niektorých ten rekord nemá až takú váhu keďže posledný rok tá sezóna nebola kompletná..rovnako ako tu niekto písal že Nadal má toľko zápasov a setov na GS v rade tiež keby po FO nasledoval Wimbledon môžme sa inak baviť..
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:48Od: Forehand
Hej, len s tym rozdielom, ze Federer vládol len podannym.

Ked prisli králi, skutek utek :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:59Od: Pe3k
Rafa byl dvojka v éře Federera a teď zas dvojka v éře Djokovice. Každý si ho bude pamatovat jako věčnou dvojku a antukáře.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:03Od: Patik
niet čo dodať. :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:23Od: Forehand Re: Pat a Mat
Petrik a Paitik.

Toto Tenisportal potreboval. Dielo dokončené.
[ Reagovat ]
18.02.2021 12:07Od: Pe3k
Zato tebe nepotřebuje nikdo a tenisportál už vůbec ne smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:28Od: Amputace
Já bych spíš řekl, že si ho každý bude pamatovat jako hráče, který tu světovou jedničku, toho údajného goata sundával, kde se mu zachtělo a kdy se mu zachtělo.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:44Od: sojka1
tomu never, kazdy si predevsim pamatuje to prijemne... :-))
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:30Od: Amputace
Však právě ;)
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:38Od: Usm
a ještě jeden rekord už má a o který už ho nepřipraví Federer ani Nadal - každý ATP 1000 vyhrál nejméně 2x, což z něj dělá jasně povrchově nejuniverzálnějšího hráče všech dob
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:40Od: woody
Jen dokud néjaký Masters nepřestěhujou, to pak jede od znova smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:09Od: turista
Ne, protože dvojnásobná kompletace Golden Masters se zpětně neodebírá.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:11Od: spaniel
Djokovic v tom pripade nema Hamburg.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:17Od: turista
Nemá. Ale podařilo se mu to 2x zkompletovat v přesně definovaném období. Má 17GS a 81 titulů. Má ještě co dohánět na své konkurenty.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:55Od: peRFect
To poslední Cincy ...to je fuk no... Ale holt 2x Masters na papíře má a tečka. To je samozřejmě historický milníl.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:12Od: spaniel
Taky se uz M1000 nehraje na tri vitezne, takze to uz nema takovou vahu. Ale klidne si tyto pseudorekordy veste na zed.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:17Od: woody
Pseudorekordy :-)

Tohel zrovna je velmi významný počin. Dokazující velkou univerzálnost. Je tam velké price money, hrajou tam nejlepší na světě. Pseudorekord... to je ale kravina..
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:33Od: Krisboy
To víš, nervy smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:45Od: spaniel
Uspech je mit vsechny. To ukazuje univerzalnost. Mit je 2x je lepsi samozrejme, ale to uz zas ukazuje na cas.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:27Od: woody Skvěle Nole.
Fandím mu od roku 2006. V roce 2010 po prohře s Tsongou ve AO bych tomuhle nikdy nevěřil.Tam to byl zmar nad zmar.

Na druhou stranu sezóna 2011 bylo něco neuvěřitelného. Až na RG.

Škoda,že ten rekord je poznamenán covidem.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:50Od: dadaft
Na Rogerův mimořádně elegantní, přitom účinný styl hry ti dva upocení tělocvikáři nikdy mít nebudou, takže je to jedno.

Když Roger tančí mezi kapkami deště, Nole s Rafou navlékají pláštěnky...
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:25Od: sojka1 Re: ;-)
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:15Od: annah
smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:21Od: Pe3k Nole
Za nedlouho bude mít Nole 3x více týdnů na pozici jedničky než Nadal, to že Rafa není schopen se prosadit na první post žebříčku a celou kariéru strávil za zády Federera a později Djokovice ho diskvalifikuje o post goata. Takový goat musí naprosto dominovat sportu což Nadal nikdy nedokázal smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:37Od: Forehand
Som rad, ze si konecne pochopil vo svojom slamenom mozocku, ze je to medzi Rafom a Nolem :)

Rafa 5x koncorocna v golden ere.
Novak 6x koncorocna v golden ere.

Dlho nic.

Federer 1x koncorocna v golden ere, naposledy v 2009, lol.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:34Od: Roger_Federer
Golden era je od kdy do kdy?
Jako golden era 10,13,18,20 ??
[ Reagovat ]
18.02.2021 12:06Od: Pe3k
Trolhand má golden éru když si ucvrkne do trenek, což je při sledování Federera dost často smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:17Od: Forehand
Od cias kedy mala velka trojka aspon jeden GS.

Vygoogli si to
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:38Od: Forehand
Nadal bol 2/3 kariery pred Federerom a 60% kariery pred Djokovicom, ty nemehlo.

Keby vies matiku, nemusis natahovat prúty, rybar.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:39Od: RF46
..natahuj pruty kamosko...
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:49Od: spaniel
smile
Djokovic 311, Federer 310, Nadal 102 ale byl 2/3 kariery pred nimi smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:31Od: Pe3k
Dítě ve druhé třídě základní školy zvládá počty lépe než žurnalista z Petržalky smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:46Od: Forehand
Ale ved to sa spolu vobec nevylucuje :)

Federer 300 pred Nadalom a 600 za nim?..Comu na tom nerozumies?
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:00Od: Pe3k
Proč se nedokáže dostat před Djokovice? A už vím, je prostě horší hráč než Srb smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:22Od: Forehand
Nemusíme sa dostávať, pred. Ked sme pred :)

Federer kdesi za horizontom smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 12:05Od: Pe3k
Federer ani nehrál, za to Rafa balí kufry už ve čtvrtfinále smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:13Od: spaniel
600 je co proboha? Tydny na c.2? smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:18Od: Forehand
Okolo 500-600 tyzdnov za Nadalom. S touto bilancou skonci Federer karieru.

Novak to iste, vacsinu kariery za Nadalom.
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:07Od: RF46
ty ses dobrej degen z Blavy smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.02.2021 16:14Od: Forehand
Paci sa mi, ako sa uz dva dni snazis zapojit do diskusie, ale vsetci ta len prehliadajú.

Raz ovečka, navzdy ovečka. Drahá 46ka
[ Reagovat ]
18.02.2021 16:30Od: RF46
??? jak si na to prisel?
Ja jen zasnu, co tady vzdy po prohre Rafy zacnes ze zoufalosti vypisovat za podmnozinky. Ty si tak verny "fanda", ze mi je az lito, ze Rafa nevi, ze existuje takovej trouba ze Slovenska :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:19Od: turista
Nadal má 209 týdnů, ne 102.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:56Od: spaniel
Holt na antuce se dá kdeco urvat, ale počty týdnů prostě ne smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:27Od: Pe3k
Na muže jednoho povrchu je to slušné, ale nic víc z něj nebude než vječná dvojka antukář.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:47Od: Forehand
Na co su nam tyzdne, ked máme roky?...

Tyzdne mozes mat, ked si kratkodobo vyhliadnes nejaky turnaj, ako rotterdam napriklad.

Ale dominovat roku, sezone, to je pre tazsie vahove kategorie.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:57Od: Pe3k
To máš pravdu a proto taky Rafa nedominoval NIKDY.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:16Od: peRFect
Ano, to dává smysl. Roger uRoterdamoval 5,5 let, kdežto Rafa zcela zaslouženě necelé dva roky.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:24Od: Forehand
Ee...Federer sa narýchlo prihlasil do rotterdamu, aby pripísal nejaký ten týžden.

Ale aby si vyhral sezónu, musíš proste vyhrať sezónu, chápeš ten rozdiel.

Samotný Sampras povedal, že týždne sú oriešky, vždy ho zaujímala koncoročná jednotka.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:29Od: peRFect
úhel pohledu...ty 3 nebo kolik týdnů v celkovém čísle a extrémním nepoměru nic neznamenají.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:20Od: turista
Tak bude mít Nole oříšky. Ale počítají se.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:14Od: turista
Myslím si, že se to nakonec asi nerozhodne. Novak bude mít týdny na No1, nejvíc Masters a 2x Golden Masters, Rafa asi celkový počet vyhraných GS a Roger celkový počet všech titulů.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:19Od: Forehand
Rozhoduju GS.

Je to najcennejsia statistika, to je legitimny argument/
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:20Od: annah
Dokud měl Roger víc GS, tak to nerozhodovalo a GOATem byl Rafa, že... :-) je nám to všem jasné. :-)
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:24Od: Forehand
Rozhodovalo to vždy. Aj v radoch fanatikov sú ľudia, ktorí musia potvrdiť, že to tvrdím odjakživa.
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:46Od: RF46
Kdyz ono tady moc Rafa fans neni...
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:06Od: Mayo
Novak Djokovic bude mat rekord týždňov. Onedlho aj rekord GS. Bude mat väčšinu rekordov a skončí ako GOAT. Rafa bude číslo 2 a Rogi zostane za nimi s rekordom v počte víťazstiev na prestížnych turnajoch kategórie 250 smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:08Od: Pe3k Re: kozel ze švajcu
Federer drží rekord za nejvíce tenisových rekordů GOAT smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:11Od: peRFect
Přelož si zkratku GOAT, pak ti dojde, že jsi napsal neskutečnou kravinu :-)
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:35Od: Forehand
Jednooky kral slepych s bilanciou 30% vyhier s Big3, ale 60% s top 10 :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:30Od: Pe3k
Ta přezdívka jednooký král na Rafu docela sedí, děkuji.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:58Od: Frick Poprvé a naposledy v čele - nejdelší interval
Nevíte někdo, jaký je rekord v nejdelším intervalu mezi tím, kdy hráč v čele ATP rankingu figuroval poprvé a kdy naposledy?
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:59Od: Forehand
Nadal 08-2019.
[ Reagovat ]
18.02.2021 07:04Od: steve79
Jenže nesmíš zapomenout, že Rafa nikdysmile nevyhrál turnaj mistrů. Tím zase budou pořád argumentovat fans Rogera, když bude mít Rafa nejvíce Grandslamů.
[ Reagovat ]
18.02.2021 07:50Od: Forehand
Turnaje sa delia na Grandslamové a všetky ostatné.

Rod Laver.

TM je slabý arzenál.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:04Od: Pe3k
A Rod také tvrdí, že Goat je Federer smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:44Od: Usm
pokud vyhraješ na TM pět zápasů, dostaneš za to 1500 bodů. Což je o mnoho víc než SF GS, kam se po pěti výhrách taky dostanešsmile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:52Od: Forehand
A kto pocita sf Grandslamu?
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:53Od: Usm
nikdo, ale ty jednoznačně děláš z TM micky mouse turnaj a to teda ani náhodou. Hraješ pět zápasů a aby si vyhrál, tak musíš porazit 4x hráče, většinou z první desítky. To na GS nemusíšsmile
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:25Od: Forehand
áno, a môžeš aj dvakrát prehrať aby si turnaj vyhral. Čo popiera základnu filozofiu šport s menom Tenis.

Exhibícia no.
[ Reagovat ]
18.02.2021 12:03Od: Pe3k
Takže Rafa na hardu není schopen vyhrát ani exhibici?
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:03Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:54Od: Usm
4x minimálně, abych to upřesnil
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:01Od: Patik
Federer tuším 2004-2018 14rokov..ak som správne pochopil otázku..za ním tuším druhý Nadal s 11 rokmi
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:43Od: Forehand FFF - rešpekt
Fakt klobuk dole, ze to davati chalani. 3 Roky bez Grandslamu, alebo 5 rokov bez Grandslamu Federera. To sa dá vydrzat?

Nadal nevyhral jeden a neviem sa dockat dalsieho, na reparát.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:20Od: peRFect
óda na očekávání? Sám musíš uznat, že věk se v Rafově tváři extra podepsal (obrazně řečeno), včera vypadal na 45. Fyzicky už odchází a pakliže není schopen urvat vítězství na 3-4 sety, pak ho mlaďáci uběhají. Defakto může doufat akorát v to, že se soupeř vyháže. To je realita a pokud se s ní smíříš, budou se ti lépe vstřebávat prohry, které budou přicházet více a více. Rozdíl mezi námi je ale ten, že ty čekáš jen na Rafovy výhry, kdežto já se těším z předváděné hry, i když mě prohry bolí, ale herní projev Rogera je oku lahodný. To ty říci o Rafovi nemůžeš.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:33Od: Forehand
Ale prd. Nezvládol koncokvky setov..Nezvládol nervy.

Ci do stavu 6:6, 4:4, 5:5 vládal a potom sa uz podpisal vek?

Potrebuje vyhrat jeden vyrovnany zapas, aby sa v tychto situaciach citil opat doma.

Thiem, Thiem, Medvedev, Tsitsipas. Vsetky vyrovnane zapasy za rok prehral, uz 4 po sebe.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:41Od: peRFect
Tedy nepřišel ti po nějakých 2,5 hodinách výrazně unavenější než soupeř? Je to patrné i ze statistiky UE. Když nemůžeš, kupíš chyby a je velmi zvláštní, že by je začal kupit po 2-2,5 hodinách, když předtím hrál velmi přesně...
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:51Od: Forehand
Irelevantne.

Nadal evidentne nezvladol zapas v hlave, nie v nohach.

6:6, 4:4, 5:5...Zlom prisiel vzdy teraz. Keby na to nema fyziciy; odpadol by hned z kraja setov.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:24Od: dappe
Nezvládl ho fyzicky, bylo to naprosto evidentní. Čtvrtý a pátý set ztrácel, byl u všeho pozdě, z toho plynuly UE. Do koncovky setů se dostal díky zkušenostem a servisu.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:26Od: Forehand
Bože môj.

Hej, za stavu 5:5 urobil 4 lacné UE, lebo nevládal fyzicky.

Vy koľko sledujete tenis preboha, ľudia?
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:41Od: dappe
Spíše dělej něco s tím, že nepoznáš po tolika letech takové základy. Je asi jasné, že když nemáš tři sety vůbec nárok na příjmu, tak se postupem času dostane problém i do hlavy. Primárně mu to ale prohrál TB a následné postupná ztráta kondice.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:24Od: Forehand
Aha, cize inymi slovami do 4:4 a 5:5 vládal, potom ho zradila kondička :)

Bavime sa o tom, co mu PREHRALO zapas, ked Nadal palil returny z druheho servisu do saka, alebo sa vyhodil 4x za minutu a prehral gem za stavu 5:5; logicky; musi byt faktor hlava nadradena kondicii..

To, ze Tsi posobil sviezejsim dojmom je irelevantne, bavime sa o tom, co mu PREHRALO zapas.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:04Od: peRFect
Takle strhanýho Rafu jsem neviděl ani po AO17, kdy tvrdil, že několikrát málem grcal. Včera bylo prostě patrný, že měl dost a jak tu uvádí i jiní, odešel fyzicky. Ano, nemusí to být dogma pro zbytek sezóny, ale jeho herní styl je prostě jeho herní styl. Nebude pinkat na této úrovni do věku Rogera, to je prostě nemožný.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:23Od: turista
Rafa byl včera ve 4. a 5. setu už unavený. On potřebuje vyhrát 3:0 nebo 3:1 maximálně. Pětiseťáky už jsou na něj moc. Je logické, že o 12 let mladší Tsitsipas měl v závěru víc sil.
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:57Od: peRFect
Ano, přesně tak.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:26Od: Forehand
Aj na TM nezvládol koncovku s Thiemom a Medvedevom.

Ani tam nevládal?
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:57Od: turista
Tam šlo opravdu o ty koncovky na TM. Ale přece i takový šampión jako je Nadal má právo na to být někdy unavený po 17 letech veleúspěšné kariéry.
[ Reagovat ]
18.02.2021 16:55Od: Amputace
Že už byl Rafa na konci pátého setu s Tsitsipasem unavený je pravda, ale stejně tak je pravda, že zápas mu prohrál především totálně nezvládnutý TB třetího setu, se kterým neměla únava nic společného.
[ Reagovat ]
18.02.2021 17:11Od: RF46
Tak hlavne, ze vite, jak to bylo smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 17:15Od: Amputace
A ne? Prosím tě, buď trochu soudný... Viděl jsi ten zápas? Ta smeč, kterou bych snad lépe zahrál i já, podle tvého názoru způsobila únava?
[ Reagovat ]
18.02.2021 17:18Od: Amputace
Tu smeč*
[ Reagovat ]
18.02.2021 17:50Od: RF46
Fyzicka unava zrejme ne. Pak tu mame psychickou... Ale tyhle "ulety" se stavaji. Vzdyt i Tsitsi vyhazoval do outu, kdyz to mel byt jasnej winner.
Zapas sem videl, Rafa hral dost dobre do doby, nez si Tsitsi uvedomil, ze je to clovek a da se s nim hrat. Ke konci zapasu uz unava svoji roli hrala na 100proc. + rostlo porusovani pravidel (cas na servis). Nikomu ale do hlavy nevidim. Jedna smec ale zapas neprohrava.
[ Reagovat ]
18.02.2021 18:05Od: RF46
Hele, cas meri vsem stejne. Proste Rafa jde vykonem dolu, ikdyz dela co muze a nektery zmevy v jeho tenisu za posledni dobu mu hodne pomohly krivku naprimit. Ale nic netrva vecne. Tsitsi se muze dalsich x let zlepsovat a asi bude, uvidime, muzeme v to oba doufat az je na co koukat. U Rafy me stve, ze nedodrzuje time...to je jakoby proti sobe stali dva boxeri a jeden mel delsi pauzy v rohu. Kazdej kdo drzel raketu v ruce vi, ze podavat zadejchanej je neco jinyho nez v klidu. No zadnej Rafuv fanda to jeste nezminil...ikdyz, jeden si ty a ten druhej mluvi vyhradne o Fedexovi, idkyz uz nakej patek nehraje smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 18:17Od: Amputace
Prosím tě... Rafa ve třetím setu ztratil na servisu jediný míč (5 čistých her v řadě, to je až neskutečné), pak přišel TB a najednou udělal 4 UE, z toho dvě po smeči. Tak jaképak co si Tsitsipas uvědomil? Ano, od čtvrtého setu hrál mnohem lépe, chvílemi dokonce nehratelně. Ale k tomu čtvrtému setu primárně nemělo vůbec dojít. Rafa mu doslova daroval šanci a Tsitsipas se jí chopil skvěle.
[ Reagovat ]
18.02.2021 18:20Od: RF46
Jak nemelo dojit? Tenis se hraje na body.
Takze ty rikas, ze Rafa prohral proc? Od 3. (4.) setu zacal hrat spatne nebo od 3. (4.) setu zacal hrat Tsitsi dobre? A proc? Co se tedy prihodilo?
-
Na kurt proti Big3 se chodi za stavu 0:1 nebo 0:2..
[ Reagovat ]
18.02.2021 19:47Od: Amputace
Říkám to, že Rafa nebývalým způsobem domrvil TB proti pasivnímu soupeři, prohrál set, načež se jeho soupeř, který zčistajasna vycítil šanci v už takřka prohraném zápase, zásadně zlepšil. Co na tom nechápeš? Chceš mi snad tvrdit, že to, co předvedl Rafa v TB, je normální úkaz u hráče big3, nebo že si to snad Tsitsipas vybojoval svojí aktivní hrou?
[ Reagovat ]
18.02.2021 23:31Od: HolyMotors
Doufám, že mluvíš o té smeči u sítě, kterou si bohužel z hlavy nevybavím (jestli to je někde v HL, klidně hoď odkaz). Ta druhá byla relativně těžká, od základní čáry a a kazí ji spoustu hráčů, Federera jsem ji viděl zazdít mockrát. Takže tady bych byl s rozklepaným chudáčkem Rafou opatrný, prostě ne úplně jednoduchá herní situace, kterou nezvládl, normální věc.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:25Od: Forehand
No ako vidis pinka a pinka s este vacsimi uspechmi.
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:35Od: Marduch
Velkolepý milník bude pokořen smile Přes 6 let no.1 z posledních necelých 10 let. O zbyvajicich 3,5 roku se podělili Rafa, Fedex a Můra. Když už jsme u těch jedniček, tak by jeste nebylo špatné odpoutat se od Samprase ze sdíleneho rekordu jedniček na konci roku ze 6 na 7, ať tady máme komplet splnenosmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:39Od: Forehand
Vybavené, gratulujem.

Hoc je jasne, ze by to Nole s radostou vymenil za titul z Melbourne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:54Od: Marduch
Tak dobře Noleho neznám, abych to mohl posoudit:p, každopádně on se nechal slyšet, že obě dvě mety jsou hlavní dva cíle.
Na každý pád ale v Djokolandu věříme, ze nakonec nic měnit muset nebudemesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:56Od: Forehand
Gratulujem vám k tomu rekordu. Skôr ma zaujímajú koncoročné jednotky, verím, že Rafa to v roku 2021 vyrovná, hoci nezačal najlepšie. Ale je dobré, že Federerovi nezostane vôbec nič.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:52Od: turista
No tak těch 103 titulů mu už nikdo nesebere. Nadal i Djokovič jsou od této mety ještě daleko.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:58Od: Forehand
To má, ale akých :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:48Od: Usm
tak jde o to, že Nadal s Djokovicem už prakticky neobjíždní ani pětistovky, teda Nadal snad hraje pouze tu jednou antukovou v Barceloně a Djokovic si vloni nebo kdy střihnul jednu v Tokiu, jinak za posledních 8 let hraje prakticky jen ATP 1000, GS a TM
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:53Od: Forehand
Jj, kdezto Federer nepovrhne ani takym starym dobrym Estorilom, ci Istanbulom, kde moze nahanat body s 2-3 vlnou, tradicne, ako celu karieru.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:53Od: Tomas_Smid_fan
Jemu už netreba ničsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:58Od: Forehand
Veď má predsa Bazilej, čo mu viac treba.
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:47Od: turista
Už je to jistota. Aspoň v něčem bude první.
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:59Od: peRFect
...a zas je u toho Rafa v pozici dvojky :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:06Od: Nola
ahoj jedina laska na TP smile, nechapem k comu su tie hajty.... daj si fajku mieru , bude to osviezujuce pre mysel a otvor si flastisku kvalitneho vinka, zial bezo mna, bo k vam sa dostat je momentalne nemoznesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:00Od: peRFect
Miláčik,to není hejt,jen takové tenisportalovske rypnuti pro legraci.Však pro Forhanda jeho folklór :-))
Každopádně máš pravdu,kvatne vinko bych si dal,jsem dnes hocijaky rozmrzelý.Co by jsi mi nalila? :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:08Od: Forehand
Hej no. Tak Nadal bol druhý, ked mal 17 rokov tusim..Nazbierat 200 tyzdnov ako dvojka v rannom veku je vzdy lepsie ako 5. alebo desiatka..Djokovic vtedy neexistoval.

Teraz je to na preskačku s Djokovicom, jeden 300 druhy 200 a Neexistuje Federer.

Z toho vyplýva, ze Nadal je najvacsi rival jak Djokovica, tak Federera, Nadal zostáva, ostatní odpadavaju a su striedani.
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:59Od: peRFect
áno,zóstává...druhý ????
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:10Od: Forehand
Raz prvy, raz druhy.

Ale vzdy pred Federerom :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:13Od: RF46
vzdy???
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:41Od: Forehand
Sorry, musime sa uspokojit so 70% kariéry.
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:53Od: RF46
Hmm...takze vzdy se ti postavi...7/10 smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:58Od: Forehand
Kamoško, ty sa vôbec nepohrávaj s myšlienkou byť vtipný. Fakt nie :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:21Od: RF46
Ty poznas vtip? Vzdy? 7/10? smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:57Od: Tomas_Smid_fan Rekord?
hlavně zásluhou covidu, takže tímto se anuluje. Jestli ne, okamžitě zasílám protestsmile
Teda nevím komu, ale určitě žádný rekord nebudesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:05Od: blixa
Protest ? Ale jo, klidně. Hele, mohl bys zkusit lampárnu a já to pošlu na městskou váhu smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:58Od: Tomas_Smid_fan Re: Lampárnu?
proč ne, je fo taková klasika a s tvým požehnáním by zafungovat mohla.smile
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:50Od: Usm
nic proti, ale myslíte, že v roce 2020 nebyl Djokovic nejlepší i v tom osekaným COVID ročníku? Vyhrál AO, finále FO + 2x vyhrál ATP 1000 a ještě tu pětistovku po AO
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:24Od: Forehand
Bolo jasné, že Federer príde o jeden zo svojich rekordov.

GS alebo týždne.

Padli týždne a GS padnú neskôr :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:26Od: paddy
asi jó, pak se bude dělit s Nadalem o druhé místo v GS smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:28Od: Forehand
Prorok Paddy prehovoril.

Nadalov triumf je týmto spečatený :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:57Od: peRFect
Rekordy jsou od toho,aby se překonávaly.Kdo věřil pár let zpět,že Schumi neudrží počet vyhraných velkých cen a titulů?
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:16Od: a.magerova Gratuluji.
https://strelnicafenix.sk/wp-content/uploads/2020/01/ohnostroj.gif
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:13Od: svetova.dvojka
Jestli to takhle půjde dál, tak světovou jedničkou bude velmi brzy Medveděv, už možná za tři týdny...smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:53Od: turista
Je to možný.
[ Reagovat ]
18.02.2021 01:11Od: DORSCH
za tri tyzdne urcite nie,ani keby rus vyhral AO a Novak dnes vypadol,zohladnil som aj odpocitanie bodov za AO 20
[ Reagovat ]
18.02.2021 01:14Od: DORSCH
ani nie tak odpocitanie ako vyrovnanie,ked sa zapocitava len lepsi vysledok,nie oba
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist