Djokovič získal jubilejní 50. titul. V Indian Wells opět vyhrál finále s Federerem

  • ATP INDIAN WELLS - Novak Djokovič počtvrté v kariéře vyhrál turnaj Masters 1000 v Indian Wells a ziskem jubilejního 50. titulu překonal svého trenéra Borise Beckera. Ve finále zdolal stejně jako před rokem ve třech setech Švýcara Rogera Federera.
    23. 3. 2015, aktualizováno | Aktuality |  377 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič oplatil Rogeru Federerovi finálovou porážku z nedávného turnaje v Dubaji, v 38. vzájemném utkání vybojoval 18. vítězství. V tomto roce si připsal druhý titul po grandslamovém Australian Open.

V bitvě dvou nejlepších tenistů současnosti rozhodl první set jediný brejk, který se Djokovičovi povedl na 4-2. Ve druhé sadě sebral Federerovi servis už ve třetím gamu, ale druhého hráče světa nezlomila ani hrozba další ztráty podání za stavu 2-4. Švýcar brejkbol odvrátil, sám v další hře Djokovičovo podání prolomil a dovedl set do tie-breaku, v němž se soupeř dopustil tří dvojchyb.

Statistiky zápasu
Djokovič - Federer
8
esa 6
5 dvojchyby 3
63 % 1. podání 'in' 59 %
77 % úsp. 1. podání 72 %
26
winnery 27
35 nevyn. chyby 43
6/8 hra na síti 19/32
5/13 brejkboly 2/10
čas: 2:17

V rozhodujícím setu se Djokovič ujal vedení 2-0, ale Federer ještě vyrovnal. Na to srbský tenista zareagoval rozmlácením rakety, a jako kdyby mu to pomohlo. Další bod už Federerovi nedovolil získat a při jeho podání proměnil po dvou hodinách a sedmnácti minutách hry druhý mečbol.

"Cítil jsem obrovskou úlevu. Viděl jsem, že nejsem sám, kdo pod tlakem chybuje. Ale myslím, že to byl z mé strany skvělý zápas. Hrál jsem velmi dobře, s velkou intenzitou a velkým úsilím dobře trefit každý míček. Soustředil jsem se na každý okamžik," komentoval Djokovič.

"Novak hrál dobře a po většinu zápasu držel vedení. Navíc na konci našel extra energii. Bylo to těžké, ale zápas jsem si užil," řekl Federer. "Snažil jsem se hodně soustředit na svůj servis, protože Novak skvěle returnuje druhé podání."



Djokovič získal jubilejní 50. titul, což se mu povedlo jako 12. tenistovi v open éře, a překonal svého trenéra Borise Beckera. Na turnajích Masters 1000 vyhrál pojednadvacáté, úspěšnější jsou jen Federer (23 titulů) a Rafael Nadal (27 titulů).

"Je to velký milník, rozhodně to neberu jako samozřejmost. Jsem teď v nejlepších letech své kariéry, tak věřím, že další tituly ještě přidám. Neustále se snažím hledat novou motivaci, protože to je něco, bez čeho se neobejdete, pokud chcete hrát tenis na té nejvyšší úrovni," řekl nejlepší tenista světa.

V Indian Wells Djokovič navázal na své triumfy z let 2008, 2011 a 2014 a ziskem čtvrtého titulu se vyrovnal dosud nejúspěšnějšímu hráči v historii turnaje Federerovi.

"Je skvělé, že se mi podařilo vyhrát tento zápas na tak velkém turnaji. A vyhrál jsem ho způsobem, že jsem se cítil být lepším hráčem na kurtu. Dodává mi to novou sebedůvěru, a to nejen do zápasů proti Rogerovi, ale pro celý turnaj v Miami i zbytek sezony," řekl sedmadvacetiletý Djokovič, který začne 138. týden v čele světového žebříčku. Už jen tři týdny ho dělí od vyrovnání počinu Španěla Nadala.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 7.107.445 dolarů
nedělní výsledky (22. 03. 2015)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Federer (2-Švýc.) 6-3 6-7(5) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (377)
25.03.2015 09:41Od: VlS
Navlíkl jsem si chrániče, helmu a brusle a jdu se kouknout, co se tady děje. Nic. Tak to zase sundám.
[ Reagovat ]
25.03.2015 09:32Od: Cico93 a čože je to 50-tka
https://www.facebook.com/djokovic.official/photos/a.170100739709452.50510.161367337249459/913103142075871/?type=1&theater
[ Reagovat ]
25.03.2015 10:47Od: Kozoroh
Dík, že jsi tu dal odkaz, pěkná koláž :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 18:51Od: ipko
Gomboš zatiaľ neprekvapuje, ale nie je to až taký debakel.. :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:38Od: Smazaný účet
Brzdi chlape. Ze Znojma je tam kdo??? Mozna Spenat, ktery nastoupil do jednoho.mace.Kometa je se Spartou a par dalsima nejtradicnejsi cesky klib. To ze melo poslednich 20 let smulu na majitele a totalne se kaslalo na mladez, se bohuzel stava. Bsechno slo navrch, mladez patri pomalu k nejlepsim v zemi, za par let bude plno odchovancu. A zlin je naprosty unikat, co se tyce odchovancu jinak ma vetsina tymuodel Komety.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:38Od: Smazaný účet Re: Dominik
To melo byt pod Dominika, prominte.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:57Od: Roger_Federer
Nic proti tobe, ani proti Komete.
Behem serie mel babolat.cz par hloupouckych poznamek ke Zlinu..
Ted to exceluje od vcera Cajankem.
Nechtel jsem se poustet do nejakych hloupech debat.
Osobne si myslim, ze by Kometa mela uz vyhrat titul..za posledni 4 roky 2x padla ve finale..
[ Reagovat ]
24.03.2015 13:41Od: babolat.cz
jsi dokonalý etalon demagogie. Dávám si tě do ignorace.
[ Reagovat ]
24.03.2015 16:36Od: kada.tom
a já si myslím, že by Kometa ani Sparta vyhrát neměly, tj. doufám, že vyhraje Třinec nebo Litvínov :-)
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:25Od: Mayo
no El Matador má teda riadny žreb, som zvedavý kam to dotiahne...každopádne Andyho som nechcel ale keď už je tam, tak by som chcel ich vzájomný zápas v SF
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:11Od: PetaM Fantasy - Miami
Ženy začínají už dnes, napište mi prosím své týmy do 16:15!!!!!!!!!!

Muži začínají zítra, tak taky co nejdříve, díky :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 08:29Od: Stan_Borowitz 300
Leonidas, Sparta, Xerxes... a počet příspěvků před tímto.
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:08Od: janek_da
Teď kdo zradí.
[ Reagovat ]
24.03.2015 07:57Od: gigin tomasinho
Ty vůbec nevíš o čem meleš. Vůbec netušíš, co ten člověk pro klub udělal. Netušil jsem, že si takový mašťák.

Jinak postup Komety jasný, gratulka.
[ Reagovat ]
24.03.2015 08:02Od: Smazaný účet
Dekuju, paradni serie. Ukazali jsme, ze na Morave umime grat hokej jako malokdo. :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:43Od: Roger_Federer
Brno zaslouzeny postup, vcera jasne lepsi.Zlin strelecka mizerie.
Gratulace.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:16Od: Smazaný účet
Díky, jenom takový poznatek. Čája před sérii říkal, že může skončit až mu lidi přestanou nadávat, že to bude znamenat, že už to není ono. A včera poprvé od té doby, co jezdí do Ronda, na něj opravdu nikdo za celý zápas nenadával. Výjma jeho vyloučení, kdy to začalo skandovat pár jedinců v kotli.
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:52Od: dappe
Vyrovnaná serie. Trochu mi vadí, že postupem Brna se Třinec a Sparta utkají už v semifinále, to letos mělo být až finále...
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:59Od: babolat.cz
kecy, za co sparta? ten jalovej rolínek? předčasné finále je litvínov -kometa
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:09Od: Smazaný účet
Ti garantuju, že kdyby postoupil Zlín tak by Třinec jako vždycky udělali a ve finále zas klidně mohli vyhrát. Celé lize z nich lepilo. :) Teď je to naprosto otevřený a může vyhrá prakticky kdokoliv.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:11Od: Roger_Federer
Tak stim souhlasim..
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:20Od: dappe
Podle mě je Třinec kvalitou o krok před ostatními a doufám, že se to potvrdí. Já nemám zase až tak úplně pozitivní názor na play-off. Je to divácky atraktivnější, ale prostě nevyhrávají pravidelně ti opravdu nejlepší.
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:36Od: Cico93 Re: venco
Máte najlepšieho brankára. !
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:09Od: Smazaný účet
Jj, Cilo je skvely. Bavili jsme se, nebude nahodou v narodaku? Treba kryt zada Lacovi?
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:13Od: Cico93
Laco je jasná 1.
Dvojkou bude asi Hudáček a ako trojka má určite šancu, by mu pomohla keby vychýtal titul.
Ale ešte nevieme čo bude s Halákom

Ale do budúcna určite ano.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:13Od: VlS
Tak chlapci, a teď zas o biatlonu, jo?
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:15Od: Smazaný účet
Tady jsme aspoň v diskurzu míčových sportů. :-P
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:59Od: VlS
S biathlonem zas u individuálních sportů s určujícím prvkem psychické odolnosti :-)
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:04Od: VlS
A, už jsi viděl hrát lední hokej s míčem? Proč ti kluci v těch klíckách nosí ty masky?
[ Reagovat ]
24.03.2015 13:24Od: monty25 Re: VIS
Hokej s míčkem je velmi populární v Rusku, říká se tomu bandy. :) Dokonce jsem viděl v jednom dokumentu, že Rusové hráli původně jenom hokej s míčkem a normální hokej je naučili až Češi. :D
https://www.youtube.com/watch?v=qXvn2FKeN4I
[ Reagovat ]
24.03.2015 13:48Od: Smazaný účet
Tak jiste, jako kluci jsme to hravali na placku za barakem normalne;)
[ Reagovat ]
24.03.2015 15:48Od: VlS
Jasně, že jsme mastili banďák s tenisákem, pozemní hokej se hraje taky s míčkem, ale lední ne :-). Mě to je jedno, jen koukám, jak někteří, kterým strašně vadilo pár poznámek o biatlonu na TP tady mastěj hokej na TP, jen to sviští :-))
[ Reagovat ]
24.03.2015 16:16Od: Smazaný účet
Jo, splet jsem se. :) mo ono je snad Visi rozdil, kdyz se rozebira biatlon uprostred semifinale velkeho turnaje a kdyz je mezi tur.ajama a stejne by se tu nic moc nedelo. Krom toh skoncila vyrazna osobnost nejpopularnejsiho ceskeho sportu.
[ Reagovat ]
24.03.2015 16:34Od: VlS
Nejpopulárnější českaj sport je hospodskej a internetovej koučink, tos ještě nepostřehl? Mi je to jedno, klidně si pokecejte o hokeji, nebo fotbalu, ale nechte taky dejchat ty, kteří si chtěj plknout o lyžování. Určitě se shodnem, že curling teda ne, to by nešlo, páč jináč tady prodávat košťata.
[ Reagovat ]
24.03.2015 16:35Od: VlS
budem prodávat
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:20Od: Smazaný účet Re: Gigin;)))
Gigine, dekuji za to pekne mašťák.
Fakt.... udelals mne radost;)))
Uz jsem cekal to tradicni dem...;D))))
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:02Od: Smazaný účet
:D Však to mu neubírám, ať si dělá pro klub, co chce. Když se ale veřejně a hlavně pravidelně chová jak naprostý odpad, tak mu tleskat fakt nebudu.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:12Od: gigin
Říká fanoušek Můry, který nefuckuje, nechytá se za nohu a různě jinde, když něco nedoběhne atd.. To je příklad pro děti.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:17Od: Smazaný účet
:D Už ti rupla cévka?
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:21Od: gigin
:DDDDDDD Ale houby. Jen si prostě myslím, že se v něm pleteš. Jinak je to fuk :))
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:24Od: Smazaný účet
:-))
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:25Od: Roger_Federer Re: nejvic
me bavi jak se tady babolat.cz, fanousek tymu postavenem na 1%odchovancu kdy pulku maji ze Znojma a tretinu ze Zlina, extraligu si ani nevybojovali ale koupily,se bude navazet na tradicniho Zlinskeho klubu.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:35Od: babolat.cz
čajda je celý zlín? tak to končíte v extralize...
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:57Od: Smazaný účet Re: RF
Tebe taky trefil puk nad stridackou do hlavy ze...
...ty tradicni klube...
Synku ja te tu sleduji s temi hojekovymi prispevky...
...se ale obcas neda...
[ Reagovat ]
24.03.2015 07:32Od: Smazaný účet Chtělo by to
Pořádný travnatý turnaj Třeba Mastres 1000 nebo WTA Premier 5 na trávě. Protože většina hráček jezdí jen na Wimbledon, a měli by udělat nějaký větší turnaj na trávě. Protože to je rasismu a diskriminace vůči trávě.
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:13Od: Smazaný účet Spaniel - Neco nejen pro tebe;)
Abychom si porozumeli...
Koukni na to az do konce...pokud se ti bude chtit...pochopitelne...
Snad to rozetne ta neporozumeni...pokud ne...neva...
Mel jsem i lepsi, ale nemam dnes moc cas...
a dost veci tu i kdysi daval JM...

http://www.perfect-tennis.co.uk/tennis-court-surfaces-and-court-speeds/
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:14Od: Smazaný účet
hlavne kdyz tak kapitolu:
Why I think Court Pace Rating is Flawed;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:16Od: spaniel
Mam samozrejme přečtene a v zalozkach :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:24Od: spaniel
Jinak ten samy odkaz jsem daval sem dole ve 20:09 a ty mne ted pises, at si to přečtu :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:04Od: Smazaný účet Re: spaniel
Jsem si nevsiml no;)))
Mam celkem dost prace, a doma oprav;)))
---
[ Reagovat ]
24.03.2015 08:21Od: Stan_Borowitz
Skvělé. Zejména to video s rozdílem odrazu stejného servisu ve WB v roce 2003 a 2008. To by mne zajímalo, co na to říká ten pán, co má na starosti trávu ve WB, který se dušoval, že k žádnému zpomalování nedochází.
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:01Od: PH94
Skvělý :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:31Od: VlS
Dobrej článek
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:53Od: ipko
Lacko veľká psychická odolnosť.. otočiť zápas s Kudlom, ktorý hraje doma.. dúfam že už tie hrôzostrašné výkony skončia a spadne to z teba.. zabojuj o hlavnú súťaž.. :) dnes aj Gomboš cez Mahuta, je to neskutočný tenisový deň.. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:22Od: Davor1
Zajtra obaja podľa mňa končia. Z toho dnešného Lackovho víťazstva nie som nejak odvarený, Kudla je slabý a takisto bez formy ako Lacko. Haase je oveľa kvalitnejší a povrch mu bude sedieť omnoho viac, pre Lacka je to strašne pomalé.

Noro by mohol prekvapiť, ak by mal super deň, ale veľmi mu neverím, Darcis je asi najťažší možný súper z kvaldy a už dosť dlho hrá v dobrej forme.

Dobrý los do prvého kola má Kližan, Lorenziho by mal zvládnuť. Potom ale Djoko, takže koniec.
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:25Od: spaniel
Slovensky Del Potro ;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:46Od: ipko
Lukáš tak ešte jedna šanca.. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:47Od: EllNino
nepustí :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:48Od: PH94
Je to tam :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:50Od: ipko
paráda.. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:39Od: PH94
Allertová i Hradecká postup :) Skvělé :) Hlavně Denča už potřebovala nějakou tu výhru.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:36Od: Smazaný účet Nadal SK-CZ
https://www.facebook.com/RafaNadalSKCZ?fref=nf
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:34Od: ipko
Lacko na pokraji veľkého triumfu.. :P
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:40Od: PH94
Koukám :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:42Od: PH94
no..5-5 :D Jsme to zakřikli
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:44Od: EllNino
6:5 :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:33Od: Forehand Rafa a Queens?..
Výborne..Vždy keď vyhral Wimby, tak predtým štartoval v Queense..

A ešte lepšia bilancia je, po piatich štartoch v Queense urobil pat finále Wimbledonu..Konecne Rafa nasiel pricinu..Dobrý tah :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:36Od: Smazaný účet
;)))
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:50Od: r.Fever
Rafove šance vo Wimblase sú asi také ako Federerove na French Open...

Musel by mať kusisko šťastia na žreb a zrejme posledný trávnatý výkrik formy aby sa prekúsal aspoň do finále, a v ňom by musel byť súper z kategórie "first-time Wimbledon finalist".
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:57Od: Forehand
Zhruba áno, majú podobné šance..Hoci myslím, že Nadal je pre Rogera na RG vacsou prekazkou, ako Roger pre Rafu na Wimby..

Pre Rafu hovori aj to, ze bude mat o tyzden dlhsiu pauzu medzi antukou a trávou..Ten prechod je drastický a hrat v nedelu finále RG a v utorok jediný prípravný turnaj pred Wimledonom, to je skoro proti zdravému rozumu..
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:06Od: r.Fever
No to rozhodne je, ale najmä z dôvodu, že takmer 34-ročný hráč ťažko "ubehá" a "udolá" 28-29(?) ročného hráča v zápase na 3 víťazné, tobôž na antuke.

Hrať Queens Club je ale dobré rozhodnutie, tie kurty sú identické k Wimbledonu a pomalšie od Halle. Ja sa na tú "predĺženú" trávnatú sezónu teším, no stále je to len 1 týždeň. Aj keď by to hralo Rafovi do karát, bol by som rád, keby sa predĺžila ešte o 1 týždeň, a z Miami by som kľudne urobil turnaj na rýchlej americkej zelenej antuke. Ďalšia vec, čo by hrala Nadalovi do karát :D Hoci pri tej rýchlosti hardu v Miami by to možno bolo ešte rýchlejšie v antukovom prevedení.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:26Od: Smazaný účet
Tak Jirka v druhým kole Ferrer znovu nepříznívý los .
Toma by mohl hrát ve čtvrtfinále s Rafalem , myslím , že příznější los jako na IW
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:50Od: Smazaný účet
Jak je mozny, ze Novak vydelal na price money vic nez Rafa? Pri Rafovych titulech s GS a rekordu na masters...??? A to samozrejne ma i vic viteznych turnaju celkove. To nedava smysl. Chapu, ze se odmeny kazdym rokem zvysuji, ale to je dost nepomer. Nebo vysvetli mi to nekdo..:-)?
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:51Od: Smazaný účet
Rafa cca 71mil. USD a Nole 72mil. USD
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:56Od: spaniel
Nole ma pres 76mil
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:58Od: Smazaný účet
Dokonce... na wiki maj stary zapisky :-(
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:12Od: spaniel
Urcite to bude tim, ze Nole vyhral vetsinu svých titulu v posledni dobe, navic ma skvele tempo získávání M1000, ktere jsou lepe dotované. Prize money je stejne o nicem ukazatel, kdyz je Ferrer sedmy a McEnroe třicátý.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:09Od: Smazaný účet
Tak když Nadal ve třech sezonách půlku promarodil? Nole nikdy výrazně nechyběl, pravidelně se dostává do závěrečných kol, je poslední roky jednoznačně nejstabilnější hráč. A jak říká, price money se zvyšují.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:46Od: Mayo
čo sa divíš? už len napríklad tým, že Býk toho dosť vynechal už za svoju kariéru...
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:02Od: Smazaný účet
Ok ja to beru, ale ma preci jen na konte take vic GS i masters finale. Proste na to, ze toho Nole vyhral zhruba o polovinu mene, nebo reknene 2/3 z toho co Rafa, to je neumerny.
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:09Od: Mayo
a vlastne neni to jedno, kto má koľko prize money?
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:20Od: Kozoroh
Finanční odměny jsou na turnajích rok co rok vyšší a Djokovič v posledních letech (od 2011) vyhrál víc GS a 1000 než Nadal. Já ostatně počítám s tím, že jednou předstihne i Federera.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:15Od: panzer.dragon nadal
u toho rafana asi hrozí, že kdyby nějak z kraje padnul na rg tak půjde mimo top10..
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:44Od: panzer.dragon
ono by asi bylo i dost nepříjemný pro něj, kdyby vypad z top 4, protože by pak mohl na rg mít djoka už ve čtrfinále.. je to tak?
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:49Od: Smazaný účet
Jo je
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:54Od: Smazaný účet
Rafa sice s kazdym dalsim zapasem sili, ale to neplati u RG. Pokud ma vyhrat, je jedno jestli chytne Djoka v qf nebo ve f.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:57Od: Smazaný účet
A mozna pro nej dokonce lepsi v qf, ke konci turnaje by uz nemusel zvladat fyzicky.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:12Od: Smazaný účet Roger
Zajímavé, ze Roger opět vynechal Miami a jede do Istanbulu. Podle me se soustředí na French open, tam cítí šanci na zisk dalšího GS. Rafa není ve formě a Novak na antuce není nejak zázračný. Možná to je blbost ale já v tom vidím souvislosti.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:38Od: Forehand
Sancu vidí na RG?..To nedáva zmysel ani v spojitosti s Istanbulom...

Proste sa mu tam ísť oplatí, Miami oželel lebo sa mu tam nikdy extra nedarilo a body v kontexte svetovej jednotky nepotrebuje, pozerá sa na to realisticky..
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:56Od: Smazaný účet
Možná mas pravdu já si myslím ze vidí šanci pravé na RG ber ze Rafa je z formy a Nole na antuce nejak nedominuje. Chce věnovat přípravu antuce a zkusit to pravé na RG to si myslím já. Sám dneska psal ze se chce připravit pravé na antuku. Proti Novakovi ma podle me více šanci tam než ma trávě. Ale možná nemam pravdu ale myslím si to
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:59Od: Smazaný účet
Myslim si opak. Fedex na trave nejlepsi. Loni to bylo o chlup.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:03Od: spaniel
Ja to vidim jinak. Vloni na antuce moc neuhral (finale v MC) a jinak zadna slava. Ma moznost uhrát dost bodu. Treba je zvedavy kam by ho to mohlo dostat. Plus, trava jde rychle po antuce, treba loni cítil, ze nebyl dostatečně rozehrany. A penize z Istanbulu budou asi hodne zajimave. Jak pise forehand, Miami je pro nej asi nejhorsi turnaj, navic sam rekl, ze v zaprahu s podobným turnajem v IW je to na nej asi moc. Nechce se odvarit.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:42Od: Smazaný účet
Taky myslím, ze letos chce vsadit na antuku. Vidí oslabeneho rafu a cítí šanci něco uhrát práve na antuce
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:45Od: Forehand
To ci je Rafa oslabený podla mna este nie je parné v tejto fáe sezóny..Ked Rafa nevyhrá MC, Rím aj Madrid, až vtedy bude jeho pozícia pred RG regulerne oslabená..
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:04Od: Smazaný účet
Loni taktez nevyhral MC ani Rim, v Madridu jen tak tak...a vsichni jsme videli jak to na RG dopadlo. A to mu vsichni taktez predpovidali ze nedojde ani do semi. Klid Peter, Rafa to da :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:04Od: Smazaný účet
To je pravda. V IW nevypadal nejak špatně ale nedokázal to dotáhnout do konce a Miloš toho využil. Záleží jak bude fit na antuce ještě když hraje Miami
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:10Od: spaniel
Dneska v Miami spadl na tréninku, 10 minut ležel, trénink nedokončil a odešel s jednou botou na noze. Neco s kotnikem, ale snad pry nic vazne.
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:14Od: Smazaný účet
A kdo spadl na tréninku?
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:16Od: spaniel
Ten o kterem se tady mluvi.
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:24Od: Smazaný účet
Už vidím
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:53Od: Mayo
Roger má väčšiu šancu prot ND na RG než na W? tak to som prekvapený...však nie lepšieho hráča na tráve...
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:11Od: Roger_Federer gigin
Cajda prave ukoncil karieru....;(;(:(:(
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:11Od: Smazaný účet
ale tak titul má z loňska, to je paráda. Zlínu hodně pomohl.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:32Od: kada.tom
už bude brečet jen doma, na stadionu ne, leda by šel trénovat :-D (ale nic ve zlým, jen mi tohle na něm vadí, hokejista je to dobrej) :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:48Od: Smazaný účet
Konečně, ču.ák jeden :-))
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:56Od: monty25 Re: tomasinho
Ale tady ti byl dobrej, co? :D
https://youtu.be/llZu0SykVHE?t=4m16s

BTW: Mám jeho reprezentační dres č. 16 (letos ho vezmu do Prahy na MS). :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:15Od: Smazaný účet
Pro oba. Ne, jeden z nejpřeceňovanějších českých hráčů v posledních 15 letech. Hráč, kterého jsem prostě nikdy neměl rád a poslední roky největší odpad extraligy. Až takový, že i Duda je proti němu fajn. Takhle by to vysvětlení asi stačilo. Jsem rád, že ty vrchní mrdky ze Zlína končí.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:17Od: spaniel
Nejprecenovanejsi...co mne to rika...
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:45Od: Smazaný účet
:D Mně to říká Del Potra, nevím jak tobě :-)))
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:30Od: monty25 Re: tomasinho
Duda je proti němu fajn? :D A co Duda zahrál v repre?

Co se týče extraligy, tak to nehodnotím. Dřív jsem fandil Zlínu, ale už to několik let nesleduju (předpokládám, že ty asi budeš fanoušek Vítkovic)... Vážím si každého hráče, který pomohl v reprezentaci k úspěchu a je mi jedno, za koho hrál nebo hraje. Krom toho, Čajánek hrál v sezoně 2008/2009 i za můj oblíbený klub v KHL (Dynamo Moskva) a výrazně pomohl k zisku Spengler Cupu. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:44Od: Smazaný účet
Myslel jsem chováním. Duda je prostě vypatlanec, který za to, co dělá, prakticky ani nemůže.

Čajánek je vychcaný zmr.d. Takže asi takhle.

A hokejově jasně, že Čajánek dokázal víc, i když Duda měl talent na to se pravidelně prosadit v NHL, ve WHL na konci 90. let udělal přes 100 bodů. Jenom to byl vždycky úplný vypatlanec.

A ty kecy o repre, panebože, jak z učebnice desetiletého kloučka. Je normální, že v repre každý fandí nehledě na to, kdo tam je. To ale neznamená, že když se někdo chová jako ču.ák, tak že to neřeknu jenom proto, že dal pár gólů před 10 lety.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:55Od: monty25 Re: tomasinho
Nemusí to být normální, že každý fandí repre. Třeba fotbalová repre už je mi x let volná a jsem tomu jedině rád, protože fandit letcům typu Lafata, Pilař nebo Limberský by se mi fakt nechtělo. Naopak mám zase v českém fotbale oblíbené kluby v první i druhé lize (a repre fandím holkám, kde zase oblíbený klub nemám :D).

Pokud jde o Čajánka a jeho chování, tak je fakt, že někdy ho popadl amok a nechoval se správně, ale srovnávat ho s Radkem "já v žádný kabině nebyl" Dudou mi přijde hodně mimo mísu... Řekl bych, že Čajánek byl takovým typem hráče, který nebyl moc oblíbený jako soupeř, ale zároveň by ho každý bral do svého týmu. To si myslím, že se o Dudovi říct nedá. :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:25Od: Roger_Federer Re: thomasinho
Uplny vypatlanec jsi zcela jiste ty.
[ Reagovat ]
24.03.2015 06:43Od: Smazaný účet
Dík, od někoho, kdo neopíše správně nadvakrát nick, mi to rve srdce.
[ Reagovat ]
24.03.2015 07:44Od: Roger_Federer
Sasku, jsi tady jeden z nejvetsich uplakanku.. Jak se tady "Andymu se tady porad jenom krivdi" nedej boze aby nekdo pouzil nejake negativni nebo sproste slovo :)..
A potom tady predvedes takovy ho-vna na adresu nekoho koho pravdepodobne vubec neznas..Pokud ti teda v minulosti nejaky hokejista neobtahl starou, to bych pochopil.
[ Reagovat ]
24.03.2015 07:59Od: gigin
Přesně tak, Dominiku.
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:21Od: Smazaný účet
:D Se mi líbí, jak jsem tady fňuknám šlápl na kuří oko a je z toho haló a právě ty fňukny se ještě snaží dělat fňuknu ze mě. Kdybys nevybíral jen to, co se ti hodí do krámu, tak bys tohle v životě nemohl napsat.

Co se týče Andyho, tak ano, když cítím, že je mu křivděno, ozvu se, to je běžné. I tak jsme tady s Mutem jedni z mála, kteří ho dokáží ohodnotit objektivně. Jsme zároveň jedni z největších jeho kritiků, protože na něj máme vyšší nároky.

Proto chápu i vás, že se ozvete, akorát mě mrzí, že od rozumných uživatelů přichází takové osobní invektivy. Jasně, urážet jsem začal já, ale ne vás, ale někoho, kdo si to za své chování prostě zaslouží.

A ne, neznám ho osobně, to ale snad neznamená, že nemůžu hodnotit to, jak se projevuje na ledě. Jak se chová v prostředí, kde ho sledují tisíce lidí, kde ho sledují malé děcka. Pak se nemůže divit, že je terčem kritiky. Podobně to máš ve fotbale se Suáreze, podle kamarádů a spoluhráčů je super, v soukromí pohodový chlápek. Ale bohužel, chová se na hřišti jak kretén a to přesně tohle ti lidí vidí. Takže když se prostě podle mě chová jako ču.ák, tak to řeknu. To je celé no.
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:48Od: Roger_Federer Re: tomasinho
Petr Cajanek je muj temer soused(stejna ctvrt) a zname se a potkavame vic nez 20 let.
Takze ano rozhodne je to daleko vic osobni nez jakykoliv koment k Murray.
Hlavne proste kritizujes(urazis) nekoho koho proste neznas..
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:56Od: Smazaný účet
Jak ohraná písnička, však jsem ti to popsal v tom komentáři. Když člověka neznáš, hodnotíš ho tak, jak ho vidíš ty, jak se prezentuje veřejně. Jasně, není to ideální, ale je to tak. Já ho hodnotím podle toho, jak se chová veřejně, protože to mě zajímá. Já sleduju hokej, kde se chov jak kretén, ne jeho osobní život.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:01Od: babolat.cz
ty voe, hodnotíme ho jako hráče, ne jako kamaráda z písečku...
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:22Od: Roger_Federer
;)..jasne.:):):):).ty si posledni dobou dost mimo, takze tezko rict co myslis tim co pises..
To "king best of the best
", co pises uz tydny dokola vypada v aktualni dobe jako dusevni porucha..
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:31Od: Smazaný účet
Jak se konkrétně projevuje to, že jsem mimo, můžeš mi to objasnit? Protože já jsem nic nepostřehl. píšu tady stejně jako poslední roky.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:49Od: Roger_Federer Re: tomashino
ale to je reakce na babolata.cz.
[ Reagovat ]
24.03.2015 13:05Od: Smazaný účet
Jo, pardon, blbě jsem se díval.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:56Od: Roger_Federer Re: thomasinho
Do toho ma hodne daleko.., vubec nevis o cem mluvis.
Nehlede na to, ze je to jeden z nejlepsich hokejistu poslednich 15-18 let.
[ Reagovat ]
24.03.2015 00:04Od: janek_da
Kdyz byl v repre PČ, tak jsem byl klidnější. Naopak pro mě jeden z těch podceňovanějších hráčů. Parádní bojovník. Nevím jak poslední leta, to už hokej moc nesleduju.
[ Reagovat ]
24.03.2015 08:00Od: babolat.cz
si děláš pjdel, rovnou napiš za posledních 100 let a bude o stejná blbost. a pokud bych o tom uvažoval, tak kolik hokejistů máš v okruhu těch nejlepších-10,20,50,100?
[ Reagovat ]
24.03.2015 09:41Od: Roger_Federer Re: babolate.cz
ocem tocis?
Bavim se samozdrejme o Ceske Republice..
Jeho kariera je jedna z nejlepsich u nas..hrave zapadne do top 30 hracu poslednich 20 let.
Prinos pro Zlinsky klub ti tady ani nebudu vysvetlovat a popisovat, bylo by to na dlouho, kdy napriklad v dobe krize sahl do vlastnich penez radove miliony aby hraci meli ne vyplaty..
Velky srdcar a ikona klubu.
Ale to tezko muze pochopit nekdo kdo je fanouskem klubu, ktery nema temer zadne vlastni odchovance a je polatany ze vsech klubu kolem..ze.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:02Od: babolat.cz
hravě v TOP30 za posledních 20 let? možná pouze na extraligové úrovni...
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:09Od: Roger_Federer
:):):);)..Rozhodne se bavime o vsech ceskych hracich poslenich 20 let..
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:13Od: babolat.cz
nezapomeň, že spousta hráčů hraje NHL a jiné mnohem lepší ligy již od 18 let...jsi mimo, pouze fanatic fanoušek, stejně jako tvůj nick
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:32Od: Roger_Federer
Podle meho nazoru nevis vubec ocem mluvis..
Kazdy "odbornik" na hokej mi da za pravdu.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:24Od: janek_da
Tak schválně:

Určitě mi vypadlo pár hokejistů. První desítka by měla být bez debat. Čajda podle mě patří na pomezí druhé a třetí, ale tady už záleží hodně na subjektivním hodnocení. Třeba Havlát, potenciál veliký ale výsledky nic moc. Nedvěd úplně věc vkusu. Některé vítěze z Vídně 1996 moc neberu, protože v rámci těch 20 lety hráli jenom chvíli.

1.desítka
Jágr, Hašek, Straka, Eliáš, Patera, Procházka, Židlický, Reichel, Holík, Hejduk

2.desítka + tři
Kaberle T. a F., Sýkora, Tlustý, Voráček, Vokoun, Špaček, Dopita, Havlát, Ručinský, Nedvěd, Hudler, Lang
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:33Od: janek_da
Samozřejmě Výborný. Ten mi vypadl při editaci textu.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:37Od: Roger_Federer
cs.m.wikipedia.org/wiki/Petr_Čajánek
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:54Od: babolat.cz
a co brankáři? Bříza, Čechmánek...a jsi kolem 10 let (krom skutečných es), běž ještě dál, co Šlégr a vůbec NAganská generace a zlatý hattrick?
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:07Od: janek_da
Nečteš? Psal jsem, že pár jmen určitě vypadlo. Promiň, že jsem ti nevypsal, kdo mi vypadl. Čechmánek, Šlégr souhlas. Pak z Nagana asi ještě Kučera. Jinak jich mám v tom seznamu celkem dost.

Asi i Svoboda, už za ten gól. Pořád je ale Čajánek v pohodě v třicítce. A to je tam x hráčů srovnatelných s Čajánkem.
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:18Od: Roger_Federer
V celku sranda ze pripominas Cechmanka, ktereho ve Zline muze malokdo, ale Cajanek je blb..
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:00Od: Smazaný účet
Co dělá v první desítce Eliáš, který ani nevyhrál olympiádu, ani nemá zlato na MS?
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:12Od: janek_da
A Holík, že? Navíc už Američan :-/
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:41Od: Cico93 Re: janekda
1 desitka ;-)))-)

Hossa, Demitra, Gáborík, Pálffy, Šatan, Bondra, Chára, Višňovský, Stumpel, Halak.
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:01Od: Mayo
ja by som asi videl prvú desiatku SVK inak...ale nie tak rozdielne zase
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:05Od: babolat.cz
tak do slovenský 10 by se čajda asi vešel :-)
[ Reagovat ]
24.03.2015 12:08Od: Cico93
nevešel určite nie.
[ Reagovat ]
24.03.2015 15:42Od: Forehand
Je rozdiel urobiť zoznam TOP 10 hráčov repre a TOP 10 NHL...

U nás je za repre top Šatan napr, ale v NHL je až na konci prvej desiatky..
[ Reagovat ]
24.03.2015 08:00Od: Smazaný účet
K Cajovi. Mizu rict, ze jsem se pohyboval v zakulisi a trener Komety na jedne tiskovce rekl neco ve smyslu: Cajanek je pro me velky lidr, z jeho strany jsem zadne velke nefer veci v teto serii nezaregistroval, hon na nej vytvorila media. Akorat se to zadnemu novinari nevyplatilo otisknout. :D Ja ho nemel rad v dresu Zlina ale jinak ho respektuju. Nikdy nezapomenu , jak vstrelil na MS 2009 Sved v QF gol v oslabeni tri na pet...
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:07Od: Smazaný účet
Kolik bodu obhajuje Rafa v Miami, pisne nekdo prosim?
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:11Od: Smazaný účet
tak krásně so to dá vyhledat i tady na tenisportalu...
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:02Od: Smazaný účet
Nejak ni uniqlo, ze hral loni f. Ted uz vim :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:04Od: horska.kraslice
https://www.youtube.com/watch?v=xEBevIuqh7g
Ale že to klukům slušelo.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:38Od: mahycek
Souhlas, opravdu je to až zarážející, že v současné době, není nikdo, kdo by ho mohl, na postu jedničky vystřídat. Mladí zatím nejsou, bohužel. To by musel dosti selhat na tisícovkách a na 2 a 3 Grand Slamu a Roger vyhrát. Nebo se zranit. Teď jsem si vzpoměl, v roce 2009 na AO Roger prohrál s Rafou a při ceremoniálu plakal. Tak to říkal Michal Šíma na Eurosportu, že Nadal bude mít snad 3600 bodů náskok. A to ho ještě bude čekat antuková sezona a že Roger ho nemá šanci vystřídat. A stalo se. Nadal vypadl na R.G ze Soderlingem, Roger to následně vyhrál a pak zvítězil ve Wimblu, nad Rodickem a hylo to. To měl údajně Nadal problémy, že se mu rozvádí rodiče. Nic takového Djokovi nepřeji, ale všechno je možné. Ale nikoho jiného, než Rogera fakt nevidím. Co říkáš Pe3k ???
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:41Od: babolat.cz Re: The Best of the best
Rafův čas ještě přijde...bude to znovuzrození titána.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:59Od: Smazaný účet
a na jak dlouho přijde? ;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:01Od: Pe3k Re: mahycek
Souhlasím. Nadal už nyní ztratil dost bodů, aby se mohl k Djokovicovi vůbec přiblížit. Během antukové sezony moc bodů nasbírat nemůže a na podzim se od něj asi zase ničeho nedočkáme. Murray se postu světové jedničky zatím nikdy nepřiblížil a pochybuji, že se mu to podaří letos...Takže jediný kdo přichází v úvahu je Roger a i když bych mu to přál, moc realisticky to nevidím...Z mladých asi nikdo. Časem možná Nisikori nebo Raonic, ale to tak v sezoně 2017 nejdřív.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:35Od: babolat.cz gigine
Dnes Kometa tak vévodí, až je mi Čajdy líto...
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:15Od: Smazaný účet Rafa v Queensu
We?re delighted to announce 14 time Grand Slam Champion Rafa Nadal will return to the 2015 Aegon Championships
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:25Od: Smazaný účet
Hmmm, v Halle se mu evidentne nelibilo;)
Jooo, to bude letos v Queensu dostavenicko...
Ale Roger asi zustane verny Halle co?;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:31Od: Smazaný účet Re: ..
minule dostal v Queense startovne 1mil, to iste plus mensie dane mu ponukli dalsiu sezonu v Hale, tak isiel tam.. v Queense sa teda poucili, tak mu ponukli 1.5mil startovne.. tak je Nadal opat v Queense..
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:49Od: mahycek
Tak jsem si teď dočetl všechny komentáře, na včerejší finále. Byly celkem v pohodě, bez urážek a to se mi líbí. Hru nemá cenu hodnotit, bylo to kvalitní utkání, akorát Roger nakupil moc chyb a Djoker neskutečně selhal, ve zkrácené hře 2 setu. Přiznám se, že jsem Rogerovi moc nevěřil ve 3 setu, neměl tentokát svůj první servis, jako třeba v zápasech minulých, nebo v Dubaji. Takže Djoker vyhrál tentokrát zaslouženě i když po té rozmlácené raketě, jsem mu přál prohru. To praví šampioni nedělají a taky jste viděli, jak pije z té láhve. To bylo, jako když člověk po 3 denním chlastu je v těžkém deliriu. V tom jsem na jeho povahu, nervní balkánskou názor nezměnil. Ale dost. Také bych brzdil názory, že začíná jeho bájná sezona 2011. Stačí 1 - 2 nepovedené turnaje, nebo nedej bože zranění a forma je pryč. A do konce roku, nemusí už žádný Grand Slam vyhrát. A nezapomeňte, že také začne antuková sezona. Tím, ale nemyslím, že by na ní musel excelovat, jen Rafa. Dokonce si myslím, že se nemusí letos dostat na Rolland Garros, ani do semifinále. A Roger?? Třeba mu antuková sezona vyjde dobře. Takže brzděme s Novakovými rekordy, na to je moc času.
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:52Od: Smazaný účet
Novaka na RG nemá kdo vyřadit.
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:58Od: Forehand
Pravda, veď tam uspel už 9krat...
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:05Od: Smazaný účet
Nadal ho letos nevyřadí...
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:21Od: Forehand
Ani nebude musiet..Nole sa k nemu nedostane..Mam citák :)
[ Reagovat ]
24.03.2015 11:08Od: Mayo
Nadal ho nemal vyradiť už od roku 2011 ... no cemment, jasnovidci podaktorí
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:00Od: Pe3k Re: mahycek
Novak na to sice herně má, ale co se týče vyhrávání grandslamů, nemá takový tah na branku a takový instinkt zabijáka jako Fedex a Rafa. Ti dva by prostě vyhráli každý slam, kdyby k tomu měli příležitost, kdežto Novak prohrál spoustu zápasů kde byl favorit a s hráči, kteří jsou výkonnostně mnohem níže než on. Co mi ovšem vrtá hlavou je post světové jedničky, protože v současné době není na okruhu nikdo, kdo by jej mohl sesadit (pokud nebude zraněný) a tak může Novak setrvat na této pozici velmi, velmi dlouho...
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:08Od: Roger_Federer
Novak proziva famozni zacatek sezony, ale tyhle prognozi..uz tady byly na zacatku roku 2013 jak ziska "granslem", nema ho kdo zastavit atd..
Ale prave pri jeho "vlade" se dokazali prosadit i jini hraci..(Murray2x, Cillic, Wawrinka).Byl bych opatrny, protoze Novak proste strida vynikajici obdobi a slabsi.
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:43Od: Smazaný účet Myslíte si
Že by na Wimbledonu Petru nasadili jako jedničku nebo dvojku. Protože se jí tam nesmírně daří a Sereně, Marii moc ne tak mohli by ji nasadit výš. Já osobně myslím že ano, Petra je momentálně nejlepší hráčka na trávě a jediná hráčka na okruhu co dokáže hrát na trávě krásný a vyrovnaný tenis
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:44Od: Smazaný účet
Ne, nenasadili.
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:48Od: Smazaný účet
Určitě ne. Možná může být nasazená jako trojka, jestli udrží 4. místo s ne moc velkým odstupem na Simonu. Snad to někdo upřesní, ale podle mě Wimbledon nasazují tak, že k žebříčku ještě jednou přičtou body uhrané za poslední rok nebo dva na trávě, takže může dojít k určitým posunům.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:05Od: Smazaný účet
No a Petra za poslední roky má nejlepší výsledky na trávě. Tak by mohli
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:00Od: VlS
Tak říct o Sereně, která vyhrála 5x Wimbledon, že jí to tam nejde, to je fakt na pokraji demence.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:04Od: Smazaný účet
poslední dobou. 2013, 2014 nic moc, Petra si to zaslouží ne když od roku 2010 tam byla vždy minimálně v QF
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:13Od: spaniel
Me by zajimalo proc cpes stejny koment pod kazdy clanek? Dala si to sem i pod Halep, kde se vic hodi, sem vubec.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:38Od: Smazaný účet Re: spaniel
Zbytecny tohle;) To jsou uz prkotiny....
,,,, nebot skoncil biatlon, sjezdove lyzovani, a krouzeni na lede, jeste strasi trosku fotbal a hokej, ok, ale v obdobi prelomu unora a brezna...frekvencni rychlost vsech udalosti letela tak 100prispevku za hodinu, bez rozdilu clanku, vlakna, vseho proste;D)
A to nepocitam ani ty fobie, a zaloby;D)
Chlape ta nerozlisuje vubec;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:26Od: Smazaný účet
A k čemu by jí to bylo dobrý? Rozdíl mezi 4 a 1 prakticky není.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:35Od: Smazaný účet
ale byla by jistota že by na Serenu narazila až ve finále. A finále Petra vs Serena by bylo naprosto dokonalé
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:41Od: ipko B.Bystrica-Nitra
Bystrica dnes po dobrom výkone opäť dokázala vyrovnať sériu, čo znamená že sa ešte raz pod Urpín vráti.. zatiaľ reklama na hokej, podla mňa o triedu lepšia séria ako Poprad-Košice.. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:23Od: Stan_Borowitz Nejpohodovější los
má Roger...
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:25Od: Pe3k Re: Stan
Něco mi říká, že v Miami neztratí ani set :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:26Od: janek_da
hlavně aby vyhrál titul
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:54Od: Stan_Borowitz
No tak může si příští neděli přepsat fixou jednu nulu na poháru, co má z roku 2005, zvednout ho před zrcadlem nad hlavu, udělat selfie a dát na twitter.
[ Reagovat ]
24.03.2015 05:08Od: Smazaný účet Re: Re: :)))
To snad může napadnout jenom tebe!
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:28Od: kada.tom
jojo, tento týden bude klídek :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:36Od: PH94
Berda má dobrý los :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:22Od: Kozoroh No1eho los
2. kolo - Kližan/Lorenzi
3. kolo - Müller/Jaziri
4. kolo - Robredo/Cuevas
QF - Ferrer/Simon/Karlovič/Rosol
SF - Nišikori/Raonič/Dimitrov/Bautista-Agut
F - Nadal/Murray/Wawrinka/Berdych/Lopéz/Gulbis/Tsonga...

Pokud Kližan postoupí, tak ho čeká brutální masakr :DD
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:24Od: Forehand
6:3, 6:4?..:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:25Od: Smazaný účet
Neuvěřitelně pohodový los. Jinak u Noleho nemá cenu los vůbec rozepisovat. Důležitý je se koukat do druhé poloviny, kdo je jeho potenciální soupeř pro finále. A kdo to je, je snad jasné :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:40Od: SwissMaestro
Hm takže Djokovič konečná hned ve druhém. Doufám v Kližanovo zatmění :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:54Od: gigin Tak tady teda
http://www.atpworldtour.com/posting/2015/403/mds.pdf
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:54Od: Forehand
Pekelný žreb pre Rafu..
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:55Od: gigin
Jupíííí, El Matadora zmasíme!! Tolik jsem se na to těšil :DDD
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:57Od: gigin
Ale předtím si Býka pořádně rozparádíme tím, že klepneme jeho kámoša Pica!! Děkuji ti Bože za takový los. Come on!!! :DDD
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:58Od: Smazaný účet
A po Rafovi Tomic, to už bude větší sousto.
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:00Od: gigin
Ten maróduje se zádama..
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:00Od: Smazaný účet
No jo. Tak teda Berdych :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:59Od: Forehand
Gigine, Rafa mu to bude mastit s takou monotónnosťou do BH, že génius dostane takú depku, že praští s tenisom, uvidis..:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:00Od: gigin
Do BH to může valit od dušu :)))
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:13Od: Forehand
Veď práve..Si myslí, že to je jeho zbraň a Rafa ho dostane do obrazu :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:14Od: tito
Do forehandu, ten je jalovej. Stačí nahazovat a Génius se vyhází sám. Ale to se bavíme o opravdu nereálném vývoji turnaje :-)
Hele nejlepší los má Ryan : Melzer, Chardy, Raonic, Izzy nebo Dimitrov, Nishikori, Djokovic, Rafa :-) To není ruská ruleta, to je tenisová poprava.
Jurgena by měl dát, Chardy jak se vyspí, Milos pravděpodobně konečná...
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:22Od: tito
Thiem taky nic moc...
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:59Od: tommr
nebyl bych proti. Čtvrtfinále Berdych vs. Gulbis by se mi velice zamlouvalo ... :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:04Od: Smazaný účet
pěkná odveta za RG i s úrokama.
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:56Od: janek_da
?
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:51Od: Smazaný účet Takže Tomáš:
R2: Granollers/Chung
R3: Tomic/Istomin/Q
R4: Tsonga/Monfils
R5: Nadal
R6: Murray/Wawrinka
R7: Djokovic
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:56Od: tommr
aspoň to čtvrtfinále by udělat moh ... :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:59Od: Smazaný účet
Buď vypadne ve 3. kole s Tomicem nebo až v SF.
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:01Od: tommr
u Tomice je otázka jak na tom bude zdravotně ...
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:09Od: Smazaný účet
já se teda tradičně nejvíc obávám nejbližšího soupeře, takže hlavně pozor na Granollerse.
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:58Od: Smazaný účet
Nějaká snadná cesta to není, zvlášť s ohledem na Tomášovy výkony v posledních zápasech, to by mohl zlobit už Granollers.
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:03Od: tommr
no je fakt, že pokud bude hrát v Miami tak jako hrál proti Federerovi tak nemá šanci ani proti tomu Granollersovi ...
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:16Od: EllNino
ale tak vždyť víš, že při jeho konzistenci s hráči mimo top 10 hraje daleko líp, než s hráči top 10...navíc v Miami je rychlejší povrch než "antuka" v IW :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:44Od: tommr
no tak doufejme, že se proti slabším soupeřům Tomáš zase chytne ...
S těma povrchama je to ale trochu sporný. Včera tady byl jeden přehled (dávala ho sem tuším Kvitovka) a v něm bylo uvedený Miami jako nejpomalejší povrch - dokonce i to IW bylo ohodnocený jako rychlejší ...
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:48Od: EllNino
ale je to nesmysl ...vždyť to mužeš posoudit na videjích, pomalejší tvrdý povrch než v IW najdeš těžko :) včerejší finále dvouhry toho bylo jasným dukazem :D ...neříkám, že v Miami je to lepší, ale přeci jen o trochu ano :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:09Od: spaniel
Podle vsech dostupných údajů je v Miami pomalejsi povrch. Prece jen ma měření a kategorizace vetsi vypovídací hodnotu nez tvoje subjektivni dojmy.

http://www.perfect-tennis.co.uk/tennis-court-surfaces-and-court-speeds/
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:21Od: Smazaný účet Re: spaniel
No sice pekne, ale stejne odraz mice je odraz mice, a to nebudu hovorit ani o jeho kvalitach...
Myslim, ze rozdil az tak velky nebude, myslim tu rychlost...v Miami je tzv. pomalejsi, ale fakt ti nevim, na kolik tyhle rozdily jeste maji vliv...
v Miami je jiny matros, odrazy micu jsou jine....myslim, ze to muze byt zasadnejsi nez ten rozdil rychlosti, ty dohady tam byly furt, na vsech forech...kolem Miami a IW, nebot ne jednomu se zdalo, ze jak je mozne ze Miami ma pomalejsi povrch, a pritom se jim zda, ze to lita rychleji...atd.
---
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:24Od: Smazaný účet
proste bych pockal az to zacne a kouknul jen na to jak to bude odskakovat;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:37Od: spaniel
To doufam nemyslíš vazne ze bys byl schopny na obrazovce rozpoznat případný rozdil. Ano, mezi Cinci a Miami, ne mezi IW a Miami, kde to bude treba o par procent rozdil.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:40Od: Smazaný účet
Jako myslis rozdil rychlosti?
Tak to nepoznam pochopitelne...jsem nikde nepsal;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:35Od: spaniel
Jenže tady se řeší rychlost, ne odskok, takze trochu nechapu. Kdyz uz to chces zvrtnout jiným směrem a bavit se komplexneji, tak uz do toho můžeme zahrnout krome odskoku i jine mice, teplotu, vlhkost.
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:47Od: Smazaný účet
No resit rychlos nekomoplexne...nevim...
To taky muzu napsat, ze Wimbledonska trava je pomala jak prase...a pravda to svym zpusobem je...
...no, ale zeby to byla pro antukare vyhoda...nevim...
Takze se omlouvam, ze jsem do toho zasahl...timhle zpusobem;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:49Od: Smazaný účet
jo a ty mice jsem tam uvedl;)
jen tak mimochodem, ledabyle...ale jo...
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:52Od: spaniel
Rychlost se da řešit jedine nekomplexne. Je to jeden parametr. Komplexně se daji resit jen podmínky, z kterych je jednou prave ta rychlost. Rychlost je dana koeficientem třeni povrchu, odskok tvrdosti podkladu. Takze trava je rychla, protoze je tam minimalni třeni a ma nízký odskok, protoze podklad (hlína) je měkký. Antuka je pomalá protoze částečky antuky způsobují vysoké třeni az odskok je vysoký protoze podklad je tvrdý vápenec. S hardem se da hodne pohrát, se všemi parametry.
[ Reagovat ]
23.03.2015 21:15Od: Smazaný účet
Se ti neco stalo...nebo co...
---
Ale kdyz uz se tu prsis temi zapisky z pdfu a parametry, ktere organizatori uvadeji....tak jen jednu zkusenost, dva roky zpatky jsem psal organizatorum do Kalifornie, jen tak ze srajdy...co mne napisou, co do te srajdy vsechno davaji, byli vlidni, dostal jsem odpoved, se slozenim, i jsem ji tady na TP uvadel...
Pochopitelne jsem je pochvalil, a dale jsem se jich ptal jak tedy mam brat ten parametr rychlosti....a jak tomu to odpovida atd.
....nikdy mne uz neodpovedeli...
---

Ale nemel jsem reagovat, jeste jednou se omlouvam,...
...v kazdem pripade od zacatku mne slo o ty odrazy....
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:00Od: spaniel
Aha, takze tim ze odepisu, co vim, tak se mne neco stalo. Jasne. Asi mam stejny problem jako Amputace, zjevne ti nerozumím.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:31Od: Smazaný účet Re: spaniel
tvuj post>>>>
Jenže tady se řeší rychlost, ne odskok, takze trochu nechapu. Kdyz uz to chces zvrtnout jiným směrem a bavit se komplexneji, tak uz do toho můžeme zahrnout krome odskoku i jine mice, teplotu, vlhkost.
---
A pak mne napises jak se meri rychlost, kde se ten odskok jaksi zahrnuje....
fakt super pokec...
---
Tak jestli se chces k Amputaci prirovnavat,,,s tim, ze mne nerozumis....ok.
Ja si na silu nemusism s kazdym rozumet...

Pochopitelne se priste vubec nebudu namahat s nejakyma omluvama...

Myslim, ze jsem vam do toho neslusne skocil...
a kdyz tak jsem mohl reagovat ne na pul huby...a nedoplnovat na 3krat...
To je asi tak vse...
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:36Od: spaniel
Já ti nepsal, jak se měří rychlost.
A uz vubec ne, ze to zahrnuje odskok.
--
Psal jsem, co ma vliv na rychlost a co na odskok. Dve oddělené veci, jen aby bylo jasno, ze rychlost a odskok spolu vubec nesouvisí..,
--
Na rychlost je ATP standardizované měření, kde se nějakým strojem střílí mic stejnou rychlosti a rotaci a měří se rychlost po odrazu.

A nebuď ublizeny, rozhodne jsem nepsal nic, co by melo byt důvodem k hádce.
[ Reagovat ]
23.03.2015 22:49Od: Smazaný účet
Na ublizeneho si nehraju;) Si myslim, ze jsem proste neco napsal uplne ne dobre...nevim jak ti to mam jeste napsat...
---
Mam tedy dotaz, abychom si porozumeli.
Meri to nejaka komise ATP, pro to specialne zvolena, nebo se o to stara organizator turnaje.?
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:15Od: spaniel
Vpoho.
--
Vis ze nevim? Taky by me to zajimalo.
[ Reagovat ]
24.03.2015 10:17Od: Smazaný účet
No, ja o komisi neslysel, jen o organizatorovi, ktery se o to ma starat.... a mereni dela, buh vi jak...dokonce nekteri ho ani nedelaji, - mensi turnaje, takze u povrchu DecoTurf se stava, ze ani rychlost nenajdes...;)
Proste to ani nezmeri..."nikoho" to nezajima...stejne nakonec si to musi tzv. osahat ten hrac na kurtu...
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:49Od: gigin
http://www.miamiopen.com/en/scores-and-results/draws
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:51Od: gigin
Kurňa, před chvilkou to tam bylo a už to tam není, sorry :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:52Od: Smazaný účet
ale jo, je to tam :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:52Od: gigin
A už to tam zas je :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:07Od: Smazaný účet
Delpo hraje s Pospisilem v prvím kole.
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:22Od: Smazaný účet
A ten kdo vyhraje, tak bude hrát s Grigorem.. Hm, takže Grigor neuhraje nic ani v Miami..
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:23Od: Smazaný účet
A když vyhraje, tak s Grigorem :(
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:26Od: Smazaný účet Re: PetraFans
Byl jsem rychlejší! :DD
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:33Od: Smazaný účet
Tsss... :DDD :P
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:03Od: ipko
oneskorená gratulácia Novakovi.. videl som zápas iba do stavu 5:2 v 1.sete.. dovtedy sa naozaj moc na returne Roger nedostával.. Novak v 1.sete naozaj parádny na servise.. Roger dosť nevynútených chýb, ale aj tak 2 krát súpera zápase brejkol.. Djokovič podal výkon viac než presvedčivý, okrem koncovky tiebreaku.. zrejme si podmaní aj Miami, naopak Roger už usilovne pripravuj na RG a aspoň to do semi dotiahneš.. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 16:40Od: steve79
Roger má šanci porazi Novaka na kurtech jako jsou dubaj,Wimbledon, cincinnati. Na pomalejších hardech bohužel je Novak jasná jednička. To co by bylo tady eso, tak djoko vrátí.
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:22Od: Mayo
Miami je ešte pomalšie ako IW? alebo je to rovnaké?
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:41Od: Smazaný účet
myslím že pomalejší. NA Grand slam.cz psali že Miami je o něco pomalejší
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:43Od: Smazaný účet
Indian Wells Plexipave IW 2- středně pomalý
Miami Laykold 1 - pomalý
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:50Od: VlS
Myslím, že Mia je rychlejší, než IW, někde mezi IW a Dubai. IW je z hardů nejpomalejší.
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:22Od: Smazaný účet
Bývalo rychlejší, ale už je minimálně stejně, ne-li pomalejší, ane zase ne s tak vysokým odskokem. Ale další povrch jak ušitý pro No1eho.
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:14Od: Smazaný účet video
Zda se mi že zvitezil Federer gdiš se koukam na vdeo co ste dali,totiž ukazali jste jenom Federerovu hru!!!Jako da Nole ne vihral,nebo je to na shval.Nenavidite Noleta!!!!
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:19Od: Mayo
aká roleta?
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:38Od: Kozoroh Bývalý tenista Bob Hewitt byl uznán vinným ze znásilnění
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/659175-byvaly-tenista-bob-hewitt-byl-uznan-vinnym-ze-znasilneni.html#hp-artcl

Bob Hewitt byl v 60. a 70. letech znám jako vynikající deblista. V mužském deblu získal 9 GS titulů a ve smíšeném 6. V obou disciplínách zkompletoval kariérní Grand Slam. Roku 1976 se stal prvním hráčem, který obsadil první příčku v deblovém žebříčku ATP.
Jeho nejlepším grandslamovým výsledkem ve dvouhře je semifinále Australian Championships 1960, 62 a 63.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:24Od: Cico93 Miami víťazi
Rafa
Victoria

vaše tipy?
moje je skôr prianie teda.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:26Od: janek_da
Ferrer
Baczinszky
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:26Od: Cico93
Davida berem.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:59Od: VlS
Neodhlásila se Baczinski z Mia náhodou?
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:10Od: janek_da
Ty pravdu máš. No tak má Timea smůlu, mohla vyhrát turnaj.

V tom připadku to dáme Karolině.
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:51Od: VlS
Tak jo:-))
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:35Od: Grape
Novak
Serena (pokud teda bude zdravotně v pořádku, jinak asi Maria).

Přání by bylo Tomáš či Kei a u žen Simona či některá z našich.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:43Od: PH94
Simona je dost vyždímaná :) Ta bude ráda za každé kolo :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:52Od: Grape
No právě proto píšu, že je to jen přání :-) Tipuju Serenu, případně Marii.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:39Od: Mayo
Ilhan
Liziki
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:42Od: PH94
No1e a Azarenka :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:44Od: Smazaný účet
Novak a Karolína Plíšková
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:53Od: Smazaný účet
Del Potro a Vaidišová
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:08Od: PH94
To by bylo nejlepší :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:10Od: Kozoroh
Ale je to utopie...
[ Reagovat ]
23.03.2015 16:31Od: kada.tom
naprosto s tebou souhlasím - Rafa a Viktorka :-))
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:19Od: PetaM OT - FANTASY --- MIAMI 2015
Fantasy Masters - Miami

Link k pravidlům a tabulku najdete na stránkách Fantasy.

Systém je podobný, jako v IW, leč byly !provedeny změny!:

1/ Každý musí stvořit 2 týmy hráčů, ATP 5 hráčů a WTA 5 hráček
2/ Pravidla výběru hráčů:

ZAKÁZANÍ HRÁČI:
a) Hráči Top 10 (do OF)
b) Hráči, se kterými hrajete v bonusové 5ce

V týmu mohou být pouze hráči:
a) pouze 1 hráč/ka z top 11. - 20.
b) 4 hráči/ky výše než 21. místo
Povinní hráči:
a) 1 povinný hráč nad Top 50 (50. - nekonečno)

OSMIFINÁLE
Od OF si můžete zvolit hráče a hráčku z Top 10, podmínkou je, abyste v týmu měli dosud hrajícího hráče/hráčku. Dosud hrající hráč bude přepsán a nahrazen hráčem Top 10 (dosud nasbírané body za přepsaného hráče zůstávají).

* vybírá se dle rankingu, který byl vydán 9. března 2015
Ranking bude viset v záložce s názvem: Ranking ATP/WTA.

---

Organizátor turnaje: PetaM

Paralelně se pojede H2H, jako v IW :)

Své týmy mi (PetaM) napište do chatu ve Fantasy. Pokud se vám nechce chodit tam, můžete i sem do Vzkazů!!!!! Uzávěrka týmů je před prvním zápasem hlavního pavouka. (Rozhodující je čas, kdy mi vzkaz přijde. Takže když mi ho napíšete 5 minut před zápasem, budiž, ale jste zodpovědní a IW jste hlásili skvěle :) )
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:14Od: Smazaný účet
Muzu poprosit o link?????
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:15Od: PetaM
Fantasy: http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624#comment31602

Ale je to celoroční soutěž, takže nevím, jestli se může přistupovat. :) To bude muset rozhodnout Vlk :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:26Od: Smazaný účet
Aha...tak zkusis se zeptat?:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:17Od: baggik
Letos už snad toho Nadala v Paříži udolá, vždyť je to pro ostudu ten turnaj jednoho hráče. Přitom jinde na antuce se už podařilo ho skalpovat, ale ta Paříž pořád odolává.
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:25Od: Mayo
tak jinde na antuce to je na 2 víťazné...na 3 je to predsalen ťažšie...a Rafa si tam nesmierne verí pochopiteľne...ale raz to príde samozrejme a možno už tento rok
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:06Od: Mayo
Nájde Djoki súpera v tejto sezóne?
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:14Od: Smazaný účet
Serena Williams je jeho soupeř
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:05Od: Smazaný účet @FANTASY RACE - KRALOVSKY GS 5tka > 7.TYDEN (TOP-20)
1 /1/ PetaM 6631
2 /2/ BooOoo 6344
3 /3/ Lunej (d) 5017
4 /5/ PetraFans (d) 4638
5 /4/ Ta-dah (d) 4590
6 /6/ Jam 4589
7 /7/ paddy_cz 4364
8 /10/ Mutademus 4148
9 /14/ Bajerece (d) 4130
10 /9/ EllNino 4088
11 /13/ pingwin 4027
12 /12/ Empe (d) 4006
13 /8/ Haitik 3997
14 /11/ a.magerova (d) 3945
15 /16/ Mr.Pink 3832
16 /18/ phh (d) 3731
17 /17/ Belasis 3697
18 /15/ Tito1 3670
19 /20/ anakin01 3609
20 /22/ Forehand 3487
--------------------------------------------------

Behem dvou tydnu probihal vyznamny turnaj v IW. A Fantasy nezustala pozadu... PetaM a Janekda, mecenasi tehle poustni akce zorganizovali turnaj a to prineslo nekterym body do celorocni Race...a tim soutez zapsala dalsi kapitolu sveho vyvoje;) No a nutno dodat, ze tahle akce se rodila v bolestech....
....A mozna proto soutez zcela ovladly zeny;)

Kralovnou Pouste se stala bezpochyby Bajerece a za chvili bude zapsana na historickou tabuli;) Z turnaje si odnasi Pohar Kalifornske Pouste....a ode mne ma jeste pusu na celo a 525 b. do race;D)
Nas H2H turnaj ovladla dalsi zena PetraFans, a ta si pro zmenu odnasi Poustni Ruzi....a stala se tzv. princeznou pouste....a pripisuje 250 do race...

Anakinovi a Titovi tak nejak vse uteklo pred nosem, ale myslim, ze mohou byt s vysledkem velmi spokojeni;) Posledni v pousti prekvapive Oskar, mozna osud....:) Forehand s Janekdou predstavili pred turnajem dream tymy, ale nakonec jsou radi, ze jsou radi...;) A Oskar je musel zachranovat na posledni chvilu...
Lidr race si v pousti vedl ne jako lidr, a nechal pred sebou hned 16 jinych hracu;) Ale Gigin v Top10...;) Dobry turnaj zahral take nas posledni GS vitez BooOoo....Jam zaprezentoval neskutecny tym...a kdo by na zacatku rekl, ze bude take v top10;)

Turnaj v pousti hralo 31.hracu. Nejen Venus Williams chybela, ale i Lunej, ktera ji ma v 5tce, ale i prez neucast v Kalifornii si drzi bez problemu celkovou treti pozici.
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:06Od: Smazaný účet
Nase nova Kralovna Pouste se proletla do top10, nasbirala 4130 bodu a utoci na Mutadema....na jeho osme misto ji chybi 18bodu;) Je to nejen skokanka dvou tydnu, ale vubec skokanka souteze;) Jak se rika, od sameho dna az na vrchol...;) Zato jeji partak sice IW zahral paradne, ale prez to ho 5tka poslala mimo top20.

Na cele race si PetraFans, tedy nase nova princezna pouste vyslapla na Ta-Dah...No, bude to jeste zajimave;)

Dalsi udalosti je vypadnuti Haitika z top10. Ale drzel se opravdu velmi skvele;) Uvidime jak s nim zamava jeste Miami.;) EllNino se dostal na hranu top10, a Tucnak mu slape na paty...Tucnakovi slape na paty ovsem take Janekda, se svym LTC si pripsal 116 bodu po IW...takze to pomalu roztaci;)

Nas batuzek Blixa se prodral do top40, a tim definitivne mezi nas zapadl;)

Stale nejlepsim hracem bez pouziti divosky je Tito!!! Na turnaji v IW skoncil na neuveritelnym 3.miste, takze takova pomyslna bronzova placka, jenze to mu tolik nepomohlo, 5tka rupla, a mirne klesl z 15. placu na 18....stale druhym nej. hracem bez divosky je Freedas...ktery take paradne zahral IW, ale 5tka rupla, a tim vypadl z top20...Gigin sice nabral za IW nejake ty body, velmi povedeny turnaj, 8.misto, ale ze sve pozice se nhl, ani nepreskocil ty, kteri nehrali....opet tu rozhodovaly situace z 5tky...ale uz ogarovi chybi jen kusek;) ComeOn Gigin;)!

Novacek cejo proziva stupnovy progres, uz se dostal na 25. pozici a jde pomalu na top20. klidne krok po kroku;)

Wecqy, Jsemtadydnesprvne > co tihle dva maji spolecneho? Oba v IW nehrali, ale przez vsechno sli v Race nahoru;)

Jinak vetsinou bez vetsich zmen...\
Zbytek najdete v tab. Dalsi Update po Miami!:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:22Od: janek_da [ Reagovat ]
23.03.2015 12:55Od: PH94
Kdy bude los hlavní soutěže u chlapů? :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:03Od: gigin
Dnes asi ne? Kolik tam je posun, mínus pět hodin, takže nějak večer našeho času? Ale jen tak střílím..
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:47Od: r.Fever
tak tak, dnes cca 18:00 by mala byť out
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:54Od: gigin Jankela hraje v Miami?
http://imgup.cz/images/2015/03/23/jt.jpg

A napsaný tam jakože je. Nevíte někdo?
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:50Od: Pe3k Novak Djokovic videa
Novak Djokovic - Nothing Is Impossible ? ! ? | Tribute | 720p HD
https://www.youtube.com/watch?v=jfxgLQTSXLA

Moet Moments Djokovic Wins Indian Wells
https://www.youtube.com/watch?v=5OEN_jFiJbk

Novak Djokovic - Best Points @ Indian Wells 2015
https://www.youtube.com/watch?v=FRLayfuKT48
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:26Od: turista
Novak Djokovič je ještě poměrně mladý a může hrát takhle skvěle hodně dlouho. Jsem přesvědčený o tom, že jednou překoná všechny Connorsovy rekordy právě on.
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:55Od: Smazaný účet
Bude na tom stejně jako Roger v letech 2001-2007 cca.

Sám na vrcholu, žádná konkurence. Otázka kolik posbírá GS v té době. Pořád tady totiž bude Rafa který je schopný hrát i na vozíku a dokud mu neodřežou nohy, tak bude objíždět turnaje.

Bohužel se blíží pomalu konec velké trojky (čtyřky) a dalších 100 let se taková éra nezopakuje. Mě je tady třeba líto Berdycha. Chudák dělá co může akorát se narodil v nejhorší možné tenisové době kdy jsou 3 hráči a zbytek světa.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:07Od: Cico93
Ale dá sa to zlomiť.
Wawrinka a Cillic to dokázali, teraz je na rade David a Jo.-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:14Od: Stan_Borowitz
Jo asi už svých pět minut slávy a jedinou šanci měl onehdá na AO.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:17Od: Cico93
Mne sa najviac páčil tie 2 roky po sebe na tráve.
Tam to bol výborny tenis, neviem či má nato ešte niečo také zopakovať.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:17Od: Smazaný účet
Asi máš pravdu. Problém jsou ty americké hardy, tam to je k ničemu. Hraje mu to šíleně do karet ten pomalý povrch. Na rychlém to zase bude jiné. Ale GS a 2x Masters na začátku roku je krásné. (2x proto, že nepředpokládám, že by vyhrál někdo jiný Miami, než Nole).
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:24Od: Cico93
Tie betony sú jeho to je jasne, ešte v Cinci naňho Roger pri takej forme určite má.
a Miami?

Žeby zopakoval double?
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:27Od: Stan_Borowitz
V Miami se může porazit jedině sám nebo zásahem vyšší moci (zranění apod.)...
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:50Od: Davor1
V Miami ho môže poraziť Murray, ak by mal veľmi dobrý deň.
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:14Od: darek.vrana Psychika
Včera bylo vidět, jak je to pod tlakem těžké. Djokovič v tiebreaku tři dvojchyby, Federer zkažené smeče, dvojchyba na brejkbol, není to jen věc Tomáše nebo Lukáše...
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:51Od: r.Fever
všimol som si že máš skvelý talent vtiahnuť Berdycha, Rosola, Pavláska, Veselého do každej diskusie :)

ku včerajšku, Djokovič zaslúžene, tam nebolo o čom, možno za stavu 2:2 v treťom to bolo na vážkach, ale Noldo mal vyhrať 6:3 6:4 dovi dopo.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:25Od: darek.vrana
Protože jsme na českém fóru, tak se o nich mluví víc. Zvlášť poslední dobou dostávají co proto, že na tenis nemají hlavu a jsou to labilové. Včera se ukázalo, že to postihuje i ty úplně nejlepší. Tak jen proto.
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:52Od: PH94
To ví moc dobře každý, kdo tenis hraje nebo hrál :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:45Od: gigin OT - sorry, vencape, babolat
http://imgup.cz/images/2015/03/23/pc.jpg
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:20Od: babolat.cz
dnes rozhodně nebude brečet Kometáá...spíše to vypadá na rozlučku Čajdy.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:54Od: Smazaný účet
No počkej gigine po zápase! :)) Ale já su klidný, jsem vítězný talisman Komety, dvakrát jsem byl v tomto play off v Rondu a dvakrát jsme vyhráli, dnes jdu zase, takže slovy klasika "vo to strah nemam". :-P
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:11Od: Pavol Tiper.
Dnes som sice vyhral lebo son vsadil na Halepovu a Djokovica, ale ked som to pozeral tak som troska zosedivel. V prospech o 6 rokov mladsich a jeden zapas odychnutych na ich a moje stastie rozhodol treti set. Inac to boli vyrovnane zapasy.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:00Od: PH94
Pokud No1emu vydrží zdravý, tak může zaútočit na rekord Federera v počtu týdnů na špici světového žebříčku :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:11Od: Smazaný účet
Uz ted mu chybi nejakych cca 6 tydnu na Rafu, ale Rogera myslim neda. Ja myslim, ze se Rafa jeste zvedne a vrati se na trun, davam tomu rok, mximalne dva :-D
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:14Od: spaniel
Lol, za 3 týdny už bude před ním.
A Novak má k Rogerovi ještě hodně daleko, více než 3 roky...
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:25Od: SwissMaestro
Roger ještě nějaký ten týden přidá :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:34Od: Forehand
Maximálne týždeň niekde na pláži..:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:20Od: babolat.cz
s Mirkou, která tam vypadá jak vyplavená velryba
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:23Od: Stan_Borowitz
Tohle je dost ubohý.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:24Od: janek_da
souhlas
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:25Od: Cico93
souhlas
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:27Od: gigin
Možná by bylo lepší sa tam válat s Picem.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:28Od: Cico93
Šak prečo nie? Pico je veľký sympaťák.-))
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:30Od: gigin
Tak to každopádně :))
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:30Od: janek_da
a ještě jednou souhlas
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:48Od: Smazaný účet
Tak to fakt hnusny, jsem Rafanovka,ale sama po detech, chudak Mirka :-( chlapi nemaj predstavu, jak je tezky se znovu dostat do formy.
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:04Od: babolat.cz
to není pravda, to jsou výmluvy, je to o životním stylu. Nemusí dřepět celý život na tribuně...
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:10Od: Smazaný účet Re: RF
Tak ja pribrala po prvnim diteti 30kg, za pul roku jsem je dala dolu, ted po druhym 23kg a je to 7 mesicu a zbejvaj mi 4 kila. Honim se jak blazen, skoro nejim, kazdej den venku s kocarem a stejne to jde hrozne pomalu a je to drina jak prase. Taky mi uz neni dvacet a Mirka uz ma taky po tricitce, jde to holt tezce a pomaleji,ale jde...
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:53Od: Smazaný účet
Sorry ja nevim presne kolik, nekde mi to vyplivlo, ze 6, tak omluva.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:00Od: woody IW Final
Bylo to skvělé,jako fanoušek Djokera mám samozřejmě radost,že vyhrál!Nicméně nutno říct,že Rogerova hra na Djokoviče platí,vždy když má hrát s Rogerem jsou to nervy,protože když se mu daří dokáže Djokera vystřílet celkem suše jako třeba v Dubaji.Djoker by v zápase s ním mohl být někdy více aktivní a nespoléhat tak často na soupeřovu chybu z BH. Nadruhou stranu poklona,ze Nole zvládl vyhrát zápas na neutrální půdě,kde ale celý stadion jásal při každé jeho chybě!Poklona oběma ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:28Od: Smazaný účet Re: ...
vsak Nole bol agresor.. plus na RF backhand sa Nole vcera vysral, vcera prave uplne rozbil jeho forehand.. a to je uz co povedat, ze Nole prevysil Federera v jeho najvacsich zbraniach a nedovolil mu chodit na siet, tak ako v Chine a Dubaji..
kdezto ked RF hra proti RN, tak ma pocit, ze musi vsetko zmenit, ako vie RN zahrat na RF.. kdezto Djokovic vie rozlozit takticky nielen Federera, ale i Nadala.. ked treba Djokovic vie svoju uroven tenisu zdvihnut o dalsi level voci tymto dvom panom tenistom..
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:43Od: spaniel
Lol, to snad ne. PoMale hardy jako je v IW Novakovi proste sedi jako nikomu. Cim pomalejsi povrch a vyssi odskok, tim obtížnější je hrat sit-volej nebo celkove dostat se k siti. Dava to Novakovi cas postavit se k prohozu, Fed ani nestihne dobehnout k siti. Je tezsi dat eso, snadnější trefit return. Tezko se da winner, obrana ma proste výhodu. K tomu si pripocti horsi Fedexuv den (obcas mívá forehandove vypadky) a naopak velmi dobry vykon Novaka (az na ten maly kolaps) a je to jasne jak facka. Tady nejde o rozebrání soupere, ale proste o podmínky a aktuální formu. Pokud je tak schopny pozvednout svuj vykon a systematicky je rozebrat, neprohral by s Federerem zadny zapas a uz by mel RG. Rychly hard pomáhá RF, pomaly Nolemu a antuka RN, to je základ.
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:56Od: Stan_Borowitz Asi to budu muset probrat
a kolegou Larry Ellisonem na nejbližší schůzce klubu miliardářů. Ten povrch je prostě moc pomalý, napřesrok tam musí nechat dát aspoň něco jako v Dubaji nebo Cincinnati...
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:04Od: Smazaný účet
To byl mega rozdíl když ukazovali v přenosu včera odskoky v Dubaji a IW. Rozdíl 40 cm... A ty Rogerovi FH které lítají 150 km hod byly včera o polovinu pomalejší. Nevím jestli mi to tak přišlo, nebo to tak bylo.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:10Od: Stan_Borowitz
Na tom je krásně vidět, jak může ATP volbou povrchů "regulovat", koho chce mít na špičce, jaký tenis se má trénovat a hrát. Dva různé povrchy, dva diametrálně rozlišné zápasy a výsledky mezi týmiž hráči. A přitom jsme pořád na hardu...

Podle mne by to měla ATP v rámci tisícových turnajů trochu střídat. Tedy když je Miami super pomalé, mělo by Indian Wells být rychlé. Podobně jako je tomu u dvojce turnajů Montreal/Torontom vs. Cincinnati. Stejně tak by třeba AO mělo zůstat pomalé, ale na USO by se povrch měl zrychlit.
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:00Od: Smazaný účet
Ten rychlý útočný tenis včera nešel vůbec vidět no. Je to více o obraně. Věděl jsem, že povrch v IW je pomalý, ale že to bude takový rozdíl jsem fakt nečekal.
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:32Od: Smazaný účet
Kdy uz to konecne rogerovci pochopi, ze se maji bat Djoka, ze jejich milackovi bere vsechny tituly ( v poslednich dvou letech), a ne se porad navazet do Nadala...copak to nevidite? A nedaji si rict a nedaji...:-D
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:37Od: Roger_Federer
proc? zapas vyhral ten lepsi.
Me spis prijde ze fandove Noleho(aspon tady)nemaji a nemeli v minulosti tu drzost sesmesnovat a bagatelizovat vysledky Federera jako ty a tobe podobni Rafaeoli25, takze neni duvod jim vracet stejnou minci..
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:04Od: Smazaný účet Re: RF
Jako uz me fakt stves Rogeeere..ja nikdy nenadavala na Federera a nepsala jsem o nem nic hnusnyho, ani bych si to nedovolila, pac muj chlap je jeho oddanej fanda a ja to respektuji. Ovsem kdyz hraval Rafan s Rogerem, tak jsme kazdej koukali na tv v jinym pokoji, to bysme se asi moc nemilovali...ale urazet se kvuli tomu, proc? Nase domacnost jen kvete, ehmm teda mimo spolecnych zapasu techto dvou..
A psat ti, ze nejsem Rafaeoli je uz uplne zbytecny, ty ses proste nekde zasek a nejde ti to z hlavy. Jsem z toho uz unavena.
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:18Od: Roger_Federer
No moje babicka tak byla Grace Kelly.:).
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:25Od: Smazaný účet
Gratuluju :-D
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:58Od: Roger_Federer
Nevadi, ani kanadanbezhokejky si nebyl Rafaoeli..ja si vklidu pockam, az se zase zapomenes prelogovat..
Vrchol nevkusu se vydavat za zenskou.;).
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:04Od: Smazaný účet Re: RF
Ty jsi vazne pacient..je mi te lito. Prelogovani se nedockas, a me tesi ten fakt, ze budes cekat marne. A az se nekdy probudis z toho fanatismu, tak to bude pro tebe vysvobozeni.

Admine..halooo..nenech prosim Rogera trpet tak dlouho :-D
[ Reagovat ]
23.03.2015 18:30Od: Roger_Federer
To by me zajimalo co by mi jako mel rict admin?On te zna osobne?.Jinak zalozeni noveho emailu 2minuty, noveho nicku tady 2minuty.
[ Reagovat ]
23.03.2015 19:22Od: Smazaný účet
To by me zajimalo, kdo vsechno tady si jeste mysli, ze jsem Rafaeoli... asi v tom budes sam, ty tim uplne zijes :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 23:29Od: Roger_Federer
Me si uplne volny..ty ses tady zdiskreditoval totalne sam.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:45Od: Forehand
No zatial mu zobral jeden GS, ak dobre rátam..Keď Nole zoberie Rogerovi 6GS, tak sa to preklopí..Momentálne platí, že enemy of my enemy is my friend..

Preto má Nole tak málo neprajníkov, lebo si ho Federerovci a Nadalovci preťahujú podľa svojej potreby..Bolo by preto celkom paradoxné, ak by sa hypoteticky dostal Rafa na 17GS, potom skončil kariéru, Roger by zostal na 17, tiež by skončil kariéru a Nole by hral..V prípade, ze by získal Nole 17 GS a hral by finále so sancou na zisk 18ho GS, tak ti garantujem, že zrazu budú Nadalovci s Federerovcami takí kamaráti, že to bude pripomínať priam rodinné
puto..Vtedy by uz bol Nole nepriatel štátu :))
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:51Od: tito
:-))))))
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:05Od: Roger_Federer
:)
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:19Od: janek_da
Pár grandslamů předtím by ale Nadalovci fandili Federerovi.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:01Od: Cico93
.-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:08Od: Stan_Borowitz
Nejlepší na tom je, že to vůbec není nereálný scénář...
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:43Od: Forehand
Ak vyhrá Novak 4 z najblizsích 5GS tak možno áno...Ale jeho strata je pomerne velká..Treba si uvedomit, ze mimo 2011 ziskal v kazdom dalsom roku len jeden GS..V mojich ociach ho moze mrziet najma USO 2014, ak by ho vyhral, utocil by v Paríži na čistý Grandslam..

Pozn*- Pre mna je cistý GS vyhrat vsetky styri turnaje za sebou, presné poradie je uz malichernost :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:48Od: Kozoroh Re: Forehand
Čistý Grand Slam lze získat jen tak, že tenista vyhraje všechny čtyři GS turnaje v roce. Pokud je získá v rozmezí dvou let, jako např. Martina Navrátilová (Wimbledon, US Open, Australian Open roku 1983 a French Open 1984 (+ Wimbledon a US Open 1984), tak se jedná o nekalendářní Grand Slam.
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:51Od: Kozoroh
Tím chci říct, že pojem "čistý Grand Slam" bys Forehande neměl zaměňovat s "meziročním Grand Slamem".
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:58Od: Forehand
Veď to bola nadsázka..;)
[ Reagovat ]
23.03.2015 14:57Od: Forehand
Alebo aby som nekládol na Noleho velký tlak..V apríli bude mať 28 rokov..Ak vo veku 28-30 získa 6GS, tak bude mať v 30rokoch 14GS a bude mať slušnú východiskovú pozíciu na záver kariéry, pokial predpokladáme dlhovekosť ako u Federera..

Ale to sa velmi tazko predvída, IW mu vyšiel, v Miami može zakopnút a vypadnúť trebars s Dimitrovom a už sa tie počty budú javit o moc menej reálne..Forma je vrtkavá..
[ Reagovat ]
23.03.2015 15:01Od: Smazaný účet
Djokovič zažívá letos nejlepší vstup do sezony od onoho roku 2011. Australian Open a Indian Wells od té doby nevyhrál, když to připočteme ještě s koncem minulého roku, tak taková fenomenální čísla neměl ani na přelomu 2010/2011. Teď nepochybuju o jeho výhře v Miami a pak se může dít cokoliv.
Jinak já Noleho plně respektuju a případný post GOAT v počtu GS mu dopřeji daleko více než Rafounovi. :) I když byl by to paradox, nejlepším hráčem historie by byl hráč, který je v oblibě ve stínu dvou jiných.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:50Od: Smazaný účet
Tak tak Peter :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:14Od: Smazaný účet Wimb 2014
Mě to přišlo úplně stejné jako Wimbledonské finále, nemůžu si pomoct. To byl stejný tenis, Nole měl jasně navrch a Roger bojoval a pořád to dotahoval až do finálního setu, který Novak vyhrál.
Ale rozdíl povrchu byl patrný. Tohle je prostě Noleho parketa. V přenosu ukazovali výšku úderů ve finále v Dubaji a srovnání se včerejším zápasem, tak ty odskoky v IW oproti Dubaje byly o 40% vyšší. Šlo to vidět i v mezihře, kde Novak Rogerovi prostě všechno vracel tak dlouho, dokud se Roger nevyhodil.

Každopádně to byla skvělá podívaná od začátku do konce a samozřejmě o nervy. Pokud kluci udrží současné formy, tak se ještě letos párkrát potkají. Jsou prostě o třídu výše. Roger je na svůj věk neskutečně rychlý a má skvělý pohyb. Škoda, že jsme pořádný tenis viděli až ve finále a nikdo ty dva nějak extra neprověřil. V Miami je myslím úplně jasné kdo vyhraje. Zbytek hráčů tam jede na vyplnění pavouka. Ale kdo ví. :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:05Od: Stan_Borowitz
Tam měl Roger ale v pátém setu šanci jít do breaku a při troše štěstí i vyhrát, tady to ve třetím už bylo jednoznačné a nepomohla by ani kupa štěstí.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:59Od: Smazaný účet
Jo to je fakt, ale tady zahrál nervydrásající break který nakonec urval pro sebe a hned na to ztratil zase servis.

Jistota na servise tam nebyla bohužel. Snad jedna čistá hra? Novak měl servis mnohem konzistentnější.
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:33Od: VlS
No, tak ten TB mu Nole docela daroval, nemyslíš?
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:11Od: Kozoroh
Spíš finále IW 2015 připomínalo duel ze základní skupiny TM 2013 - Djoker vyhrál první set, druhý nedotáhl, Fedex ho získal v TB, v rozhodující sadě Djoker dominoval a vyhrál ji 6:2.
[ Reagovat ]
23.03.2015 11:40Od: Smazaný účet
Tak je dobře, že Novak vyhrál. Zvrátil si tu bilanci kdy ho Roger dal 2x po sobě ve dvou setech. Po třetí už by to bylo těžké.

Je škoda finále TM, tam by mě zajímalo jak by to dopadlo.

Sranda je, že se na Rogera dívám už mnoho let a po určité době jde předvídat jeho hru dopředu a znát +- výsledek. Včera šlo vidět od začátku, že je rozladěný a říkal jsem to přítelkyni po pěti gamech, že to dneska prostě nejde a prohraje. Poznám to tak, že když Roger běží na FH tak vidím každý úder v pásce, nebo outu a jenom doufám, že se to vleze do kurtu. A tohle jsem přesně prožíval včera.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:01Od: baggik
Kde berete to že ho porazil dvakrát po sobě 2:0? Vždyť byla Dubaj, to je jednou a předtím turnaj mistrů, kde vyhrál Novak. Mezitím byla pouze nějaká exhibice hraná ne jeden set.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:02Od: Cico93
TM sa nehralo totiž.
Dal ho v Číne a Dubaji 2x 2:0.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:07Od: baggik
Jo teď koukám, že roger zapomněl nastoupit,tak je to ok. A já si ten zápas přitom tak živě vybavuju. :-D Nic, moje chyba, omlouvám se.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:03Od: spaniel
Na TM nehráli. Takže Šanghaj 2014 a DUbai 2015, 2x2:0
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:13Od: Stan_Borowitz Re: Kamil
To je pravda, já jsem třeba po prvních dvou gamech s Bolellim na AO taky čekal, že zápas prohraje, tak jsem šel raději spát.

Ale on to říkal někde i Rafa, že na kurtu se hraje proti dvěma Rogerům. Jeden je neporazitelný a má zápas pod kontrolou od začátku do konce. Pak že je ale druhý Roger, který se porazit dá - někdy s větším, jindy s menším úsilím.
[ Reagovat ]
23.03.2015 12:31Od: spaniel
A že má ten Rafa takové štěstí pořád na toho druhého teda :D
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:02Od: babolat.cz
co pořád? co slovo to "perla", spanieli
[ Reagovat ]
23.03.2015 13:45Od: Stan_Borowitz
Bez antuky je to zhruba 1,3:1, což znamená, že je Rafa proti ostatním prostě klikař :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:19Od: Smazaný účet Re: error
to bolo 40cm a nie 40%.. a to je dost velky rozdiel..
[ Reagovat ]
23.03.2015 20:49Od: spaniel
Neni to podstatný rozdil. Dubaj byla 78cm a IW 112cm. V podstate je to 34cm rozdil, coz je zhruba 44%.
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:02Od: dadaft
holt jsou časy velké čtyřky pryč. Rafa je dojebaný, Roger nezadržitelně stárne, Andy je mimo.

Jeden Novak vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny přejede, porážkami sváže.
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:20Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 09:58Od: Pe3k Re: dadaft
Nadal se pomalu vrací do formy, těžko říct kam až se dostane, ale ještě není tak starý, abychom jej odepisovali a na antuce bude zase favorit. Murray je na tom fyzicky a herně dobře, ale má v hlavě nějaký problém, který se určitě dá odstranit. Možná mu jen trvá dlouho se dostat na úplný vrchol. Myslím si, že ještě minimálně 2 sezony tahle big four bude držet pohromadě a bude vládnout Atp.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:36Od: tito
Asi tak. Nelze dle začátku sezony nic vyvozovat. Nole je konzistentní a včera byl opravdu 2/3 zápasu lepší ve všech úderech (pokud pominu hru na síti, kde se toho až tak moc vzhledem k povrchu nedělo). Byly tam pochopitelně četné rally s Noleho razantní obranou, kdy vracel potencionální winnery do ještě větších úhlů a uváděl Rogera do bezmocnosti, ale taky jsem viděl spoustu chyb od Federera, které nebyly vynucené. Těch inside outů z forehandu utopených v síti, výpadky koncentrace v bigpointech, nedůvěra v long line z BH a v cross z FH po předchozích chybách... Schválně neuvádím outy po nečistých, s tím se dalo počítat. Navíc tam možná byla neúspěšná taktika znejistit Noleho na BH, která se vůbec nedařila. Uvidíme až podle dalších zápasů, jestli toto je správná strategie. Podle mne převažovaly nevynucené chyby a Roger nakonec selhával i ve své nejjistější disciplíně, kterou je podání. A s debetem 2 "zbytečně" ztracených fiftýnů v každém gemu se vyhrávat prostě nedá. Zvlášť proti takovému hráči, jakým je Novak. Trochu nadsazené, ale je to tak. To samé jsem viděl v letošních zápasech Rafy. Ale ani jednoho, ani druhého bych nezatracoval, sebevědomí se může změnit během jednoho turnaje, nic jiného (zásadního) v tom nevidím. Pochopitelně se to týká i Andyho.
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:02Od: Stan_Borowitz
Amen... začíná to vypadat na opakování sezóny 2011. Když ho nezastaví Roger a na RG možná Rafa, tak asi nikdo...
[ Reagovat ]
23.03.2015 10:03Od: PH94
Andy není mimo, ale hraje to, na co má :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 17:24Od: Smazaný účet
Po AO by tohle neřekl nikdo, teď je zas Andy mimo. Jak je to jednoduché :-))
[ Reagovat ]
23.03.2015 08:53Od: Pe3k some stats
Since 2011 Djokovic won 16 of the last 37 Masters, Nadal 9, Federer 6, Murray 3.

59-5 Federer's record on grass and hc in the last 52 weeks (calendar year). 16-3 against top 10 players, and 15-4 in deciding sets. His overall record since RG of last year is 61-7.
[ Reagovat ]
23.03.2015 08:23Od: Pe3k WTA TRIBUTE HD [1080] Indian Wells 2015 [ Reagovat ]
23.03.2015 08:12Od: panzer.dragon IW
pěknej zápas, Fedex bohužel celou dobu dotahoval, ten věk djoka je vostrej, asi se bude postupem času zapisovat do různejch ATP rekordů
[ Reagovat ]
23.03.2015 08:18Od: PH94
Hlavně ta Djokovo fyzická kondice a psychická nezlomnost :) Je to opravdu síla :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 08:22Od: Kozoroh
Obrana, obouručný beckhend, return... No1e je komplexní hráč, umí vítězit na všech površích :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 08:02Od: PH94
To jsem si pochutnal :) Zápas se vším všudy :)
[ Reagovat ]
23.03.2015 07:39Od: Kozoroh Drobná chyba, pane Zabloudile
Djokovič dnes zahájil 139. týden na 1. místě, nikoliv 138.
Viz - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ATP_number_1_ranked_singles_players#Weeks_at_no._1
[ Reagovat ]
23.03.2015 07:37Od: Smazaný účet gratulace! :-)
skoda, ze se o toho Djokovice kazdy tenis rozbije.. krasa je krehka! ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 07:18Od: tito
Zaslouženě :-)
[ Reagovat ]
23.03.2015 06:40Od: Kozoroh Serbinátor
Tak mi oba tipy/přání na vítěze/vítězku vyšly :-) Gratulace Simoně a Novakovi!
No1e obhájil titul, což se v IW naposledy podařilo Fedexovi před devíti lety, kdy Roger vyhrál potřetí v řadě. Djok zároveň vyrovnal Fedexův rekord v Indian Wells, oba mají po čtyřech titulech. A v budoucnu tento rekord bude pravděpodobně patřit už jen Novakovi.
IW 2015 je pro Djokera jubilejním 50. titulem. Djok jí dosáhl jako 11. profi-hráč tenisové historie.
Bylo to opět pěkné finále od obou dvou. Roger bojoval a vynutil si třetí set, ale na Serbinátora stejně nestačil. Na hardu (na tom pomalém zvlášť) je No1e fantastická mašina. Bilance mezi FedExpresem a Serbinátorem je po dnešku 20-18, ale ve finále turnajů ATP je lepší Djoker, 7:5 (a to nepočítám loňský TM).
No a teď se Serbinátorem hurá do Miami! ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist