Duo H+H ve finále neuspělo. Australian Open ovládly Hingisová s Mirzaovou

  • Andrea Hlaváčková a Lucie Hradecká při premiéře ve finále Australian Open svůj třetí grandslamový titul nezískaly. V boji o něj podlehly největším favoritkám turnaje Martině Hingisové se Saniou Mirzaovou, které tak vyhrály už 12. turnaj včetně tří grandslamů během jedenácti měsíců.
    29. 1. 2016, aktualizováno | Aktuality |  142 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Andrea HlaváčkováLucie Hradecká si dnes poprvé v Melbourne a popáté v kariéře na grandslamovém turnaji zahrály ve finále. Na triumfy z Roland Garros 2011 a US Open 2013 ale navázat nedokázaly.

V boji o třetí společný grandslamový vavřín nestačily na nejlepší pár současnosti Martinu Hingisovou a Saniu Mirzaovou. V Rod Laver Areně podlehly takřka neporazitelné dvojici po vyrovnaném prvním setu 6-7 3-6.

Hlaváčková s Hradeckou šly v první sadě čtyřikrát v řadě do brejku, ale ani jednou výhodu neudržely. Za stavu 5-4 podávala Hradecká na zisk sady, jenže k setbolu se Češky nedostaly a o úvodní dějství přišly v tie-breaku poměrem 1-7. Ve druhém setu české tenistky rychle prohrávaly 1-4 a 2-5. Snížily ještě na 3-5, při podání Hradecké odvrátily tři mečboly, ale podobný obrat jako ve čtvrtfinále se jim už nepodařil.

Hingisová s Mirzaovou prodloužily svou neporazitelnost už na 36 zápasů, když poslední porážku utrpěly loni v srpnu. Pětatřicetiletá Švýcarka s devětadvacetiletou Indkou spolupracují od loňského března a během 11 měsíců ovládly už 12 turnajů, z toho osm v řadě. Na grandslamech prohrály pouze ve čtvrtfinále Roland Garros s pozdějšími šampionkami Mattekovou a Šafářovou, pak už dobyly Wimbledon, US Open a dnes i Australian Open. Vítězky loňského Turnaje mistryň mají zápasovou bilanci 69-7.

"Gratuluju holkám k úžasné šňůře, kterou znovu prodloužily. Chtěly jsme ji s Andreou přerušit, ale nešlo to. Ony hrály příliš dobře," řekla třicetiletá Hradecká. "Jsou pro nás motivací, abychom se zlepšovaly a jednou je třeba porazily," dodala o rok mladší Hlaváčková.

"Holky nás v prvním setu dokonale prověřily. Byla to vyrovnaná a napínavá sada. Každý možná řekne, že to byl jeden brejk za druhým, ale vy máte nejlepší deblový return," řekla bývalá světová jednička ve dvouhře i ve čtyřhře Hingisová směrem k českým tenistkám. "Byl to pro nás náročný turnaj. Jednou byla obrovská horka, pak zase pršelo. Nebylo to snadné a jsem ráda, jak jsme to se Saniou zvládly," dodala zkušená Švýcarka, která tak na French Open bude moct s Mirzaovou útočit na nekalendářní grandslam.

Hingisová získala pátý titul ve čtyřhře na Australian Open a první po 14 letech. Naposledy v Melbourne vyhrála s Ruskou Annou Kurnikovovou v roce 2002. Celkově do své sbírky přidala 21. grandslamovou trofej; pět titulů vybojovala v singlu, dvanáct v deblu a čtyři v mixu. Deset z nich slavila v Melbourne.

Mirzaová dnes získala šestou grandslamovou trofej, z toho třetí ve čtyřhře žen. Tu první přitom vybojovala teprve loni na trávě v All England Clubu. V Melbourne má ještě šanci vyhrát i mix, ve kterém ji dnes čeká semifinále po boku Chorvata Ivana Dodiga.

Stříbrné medailistky z OH v Londýně Hlaváčková s Hradeckou se krátce po triumfu na US Open 2013 rozešly, ale po roce síly znovu spojily a pomalu se vrací do bývalé formy. Na první titul na okruhu WTA po návratu však stále čekají, když od podzimu 2014 prohrály všechny čtyři finálové zápasy.

Hlaváčková s Hradeckou, které ve čtvrtfinále utekly z mečbolu, tak nedokázaly navázat na loňský triumf Lucie Šafářové. Ta loni triumfovala s Američankou Bethanií Mattekovou-Sandsovou, ale letos v Melbourne kvůli nemoci chybí.

Šanci vybojovat na letošním Australian Open grandslamový titul má z českých tenistů ještě Radek Štěpánek, kterého zítra s Kanaďanem Danielem Nestorem čeká finále čtyřhry mužů.

• AUSTRALIAN OPEN 2016 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 11.935.000 dolarů
páteční výsledky (29. 01. 2016)
• Čtyřhra žen - finále •
Hingisová/Mirzaová (1-Švýc./Ind.) - Hlaváčková/Hradecká (ČR) 7-6(1) 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (142)
30.01.2016 09:59Od: Frick George Renel
Pošli je to hajzlu nebo jsi snad pokrytec?
[ Reagovat ]
30.01.2016 10:55Od: George_Renel
Do hajzlu pošlu tebe, protože tys to semeno zla zašel. A tak je to s tebou vždy, když trousíš špínu. Zaseješ, čekáš co se urodí a pak se v těch hovnech donekonečna přehrabuješ.
[ Reagovat ]
30.01.2016 11:03Od: Frick
Já skutečně nemám zodpovědnost za to, že tady někdo začal poměrně obsáhlou diskuzi o filmové tvorbě.

Pokud je zde off-topic tak zavženíhodný, neměli uživatelé, jenž jsou bráni za (řekněme) respektované, napsat, ať sem nedávám off-topic nebo to jednoduše nechat projít bez povšimnutí? Místo toho přiživovali off-topicovou diskuzi. Já s ni samozřejmě problém nemám.

Mám ale rozhodně problém s tim, aby jsi to ty vyčítal selektivně a ne plošně.
[ Reagovat ]
30.01.2016 11:12Od: George_Renel
Ty máš úplně jiný problém...... Ten je v tvé hlavě. A, pravda, s tím nic nenadělám. Tak si můžeš v tom hnoji lebedit dále.
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:11Od: Frick 25.000 Sunrise
Jesika i Markéta jsou ve druhém kole. :o) To si obě zahrají ještě dnes.
[ Reagovat ]
29.01.2016 17:41Od: Fandina
Terka Smitková hraje na ITF ve Francii s Dodin a první set vyhrála 6:2, tak ještě jeden Terko, pojď!!!

http://live.batmanstream.com/static/freepopups/34848807237860.html
[ Reagovat ]
29.01.2016 17:54Od: Frick
A už se zesrala. 0:3*

Tu by měla trénovat Chládková. Ta by jí to hysterčení vyhnala z hlavy fackama.
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:03Od: Mantra
krásně vypustila třetí set - ta má problém jako kvitová, marnost... a to jsem ji dnes tipoval výhru (nevsazel)
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:08Od: Frick
6:2 2:6 1:6

Špatný, špatný. A už to trvá prakticky rok. Musí ta holka něco změnit. Trenéra. Více pracovat se sportovním psychologem atp.

Určitě to v rukách a nohách má.

Teď ta hlava.
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:04Od: Frick OT - filmové okénko
https://www.youtube.com/watch?v=HNtGNNfCDKc

Tento český film bude masakr. Doslova. Ta syrovost.
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:05Od: EllNino
včera jsem viděl Lídu Baarovou, taky síla ..
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:13Od: Frick
Komerční. Tohle bude klubovka. Už ten ČB obraz. Vypadá jako kdyby to bylo natočeno fakt v těch 70. letech. Kdyby to bylo barevný s nějakým COOL sudeným modrým filtrem, tak by to bylo umělý. Jen škoda, že to nebylo natočený na skutečný film, nejlépe i trochu zrnící.
[ Reagovat ]
29.01.2016 14:55Od: Haitik
Wo, trailer vypadá hodně dobře!!!
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:20Od: FulnekUltras
Uvidíme, zda i včetně popravy...
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:28Od: Frick
Nakonec nám jí bude líto. Docela je ta Polka hezká.

BTW: Pokud jste někdy četli, že když ji vedli pod šibenici, tak byla hysterická vč. pokálení a pomočení, tak prý je to urban legend.
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:46Od: FulnekUltras
Tohle přímo potvrdil i soudní znalec psychiatr v jejím případu. Dobře zpracováno v dokumentárním cyklu čt před nějakými deseti lety. A myslím, že film z tohoto dokumentu vychází velmi přesně.
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:31Od: Frick
Aj Twitter má Olina

https://twitter.com/OHepnarova

Volal mi trenér Růžička chce mě do týmu jako odbornici na nájezdy. #chcemezlato #ruzicka

Dneska to nepůjde v dešti to klouže a mohla bych omylem zůstat na vozovce.

Není nutné mít řidičský průkaz, ale řidičské odhodlání. #ajedes #praha #auto

Nejbolestnějšíí je pohled na prázdný tramvajový ostrůvek.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:02Od: VlS
Fricku, jási o tom nemusím nic číst, protože to dobře pamatuju. Naše společnos degeneruje a spěje k zániku, dekadence nezná mezí. Natočit film a duševně vyšinutým hromadným vrahovi a pokoušet se vysvětlovat něco víc, než že jí hrklo v kouli může jen úchyl. Bejt z toho na větvi a zírat s otevřenou hubou může jen další úchyl. Svět štve kde koho, kdyby měl každeho koho svět štve zákeřně zabít 10 lidí, tak by tady za chvíli nikdo bezůstal. Ale svět by už nikoho neštval, to pravda je.
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:47Od: bIbec
to bude zase úchylů v kinech :-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:48Od: bIbec
ale je potřeba říct, že oni sou tam každej den, každou hodinu, když koukaj na ty hollywoodský sračky.
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:52Od: Smazaný účet
mi se treba libil Most spionu, jak nebezpecny jsem uchyl?
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:58Od: bIbec
těžko říct :-) Já Spielberga moc nemusím. Tenhle film asi nikdy neuvidím :-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 20:03Od: blixa
Standardní úchylka, nic zajímavého ;-)
[ Reagovat ]
30.01.2016 09:18Od: Smazaný účet
hospodynka odlozi zasterku, si zaskoci do multaku, zaslzi a specha dovarit gulasek.. tak?
[ Reagovat ]
30.01.2016 13:35Od: blixa
Asi tak ;-) :D
[ Reagovat ]
30.01.2016 14:24Od: Smazaný účet
aby si nakonec neodbehla na vic Bergmanu nez ty.. ;-)
[ Reagovat ]
30.01.2016 15:26Od: blixa
Tak to už by byla zajímavá úchylka ;-) :D
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:57Od: blixa
Jo, to jsou skuteční úchylové. Jinak nevím, proč by Olga Hepnarová měl být špatný film. Ono obvykle nikomu "jen tak" nehrábne. Takovéhle činy se obvykle nedělají z nějakého "hrábnutí" ale z toho nejhlubšího lidské zoufalství. Ale na TP jsou všichni šťastni, tak co už ;-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 20:11Od: VlS
Jo, fajn, dopřejme si to vzrůšo, koukat na hnus a špínu, protože to je cool. Nevím, příběhy - což jsou knihy a filmy rozlišuju na dobrý a špatný, ne na Hollywoodský a jiný.
Ale souhlasím, že věci jako je Kill Bill a další Scorsisiho věci jsou úchylárny pro úchyly.
[ Reagovat ]
29.01.2016 20:20Od: Smazaný účet
Kill Bill je Tarantino, nemýlím-li se.
[ Reagovat ]
29.01.2016 20:21Od: blixa
Taky nějak výrazně nerozlišuju Hollywood a zbytek světa. Jen bohužel většina produkce běžící v kinech jsou dost hrozný srágory. To ovšem Tarantino nebo Scorsese rozhodně nejsou. Už jsme ale dávno zjistili, že my dva máme na kulturu zcela odlišný pohled, tak nebudeme zakládat flame.
[ Reagovat ]
29.01.2016 20:50Od: VlS
Dobře, mír, nevidím nic očistnýho brodit se hnusem, krutostí a krví.
[ Reagovat ]
29.01.2016 21:02Od: Roger_Federer
Chapu vzhledem k tvemu veku, tvorba Tarantina ti asi neni po chuti, ovsem do sracek to ma daleko.
[ Reagovat ]
29.01.2016 22:12Od: VlS
A až něco takovýho potká tebe nebo tvou rodinu, bude to fajn? Toužíš vidět střeva svejch děcek na zemi, podříznutýho svýho tátu, rozkuchanýho sebe? Líbí se ti představa vší tý bolesti? Stejská se ti po tom, že tady u nás 70 let nebyla válka? Proč nejdeš do Aghanistánu?
[ Reagovat ]
29.01.2016 22:49Od: VlS
Pardon, to patří pod Črnýho Petra
[ Reagovat ]
29.01.2016 22:58Od: Smazaný účet Re: Roger_Federer
A kdo, nebo co rozhoduje o tom, jestli to je dobry nebo ne?
To ze nekdo tohle nazve filmovym postmodernismem, jeste neznamena, ze to je dobre a rozhodne to nemusi mit daleko trebas ke sracce. Rozhodne Tarantina nepovazuji za nejakeho tvurce famozniiich del;), nevim jestli bych to primo nazval srackou, nebot jsou urcite horsi...

A mozna neni ani zamerem toho Tarantina, aby to bylo nejake famozni dilo, a mozna se jen bavi tim jak to ti filmovi kritici intelektualizuji a on jen priklada to polinko absurdismu dal, co to jde...prekracuje schvalne ty hranice...s nejakou tou nonsalanci...a ti intelktualove mu to jen proste zerou;)

Trebas totalni srackou bych nazval film Almodovara, La piel que habito...a celkem by me zajimala uprimnost i toho Banderase, jestli sam vydrzel se na tohle koukat. Ja bych tomu Pedrovi jen tak ze srandy dal takovy dobrodruzny ukol, nechal bych ho, na to sve dilko koukat kazdy den rano a vecer, tak mesic...podle me by ho odvezli do cvokarny...a jestli ne, tak je proste sam uchyl a neni se cemu divit;D)))

Jestli jde o Tarantina....trebas Desperado podle me nebyl uplne spatny...tak jako nejaka takova oddychova komedie, nebyl ten film az tak syrovy, takze celkem dal vystihnout ten nadhled...ale jinak obecne...proste takova spotrebni komedie, raz vidis zasmejes se, a casem muzes vyhodit do mentalniho kose...podobne asi i Pulp Fiction...ikdyz tam se obcas uz ta metafora ztraci...v te syrovosti...ale pokud ho Vls nazve srackou, tak svym zpusobem ma pravdu, vzdyt ve volnem prekladu to znamena sracka, takze by autor mel byt potesen;) Vlsovym pohledem...
[ Reagovat ]
29.01.2016 22:58Od: Smazaný účet
Krom toho Tarantino "neobjevil tzv. ameriku"... tenhle styl filmove metafory, kdy dovedes neco do ad absurdum v ramci nejakeho nasili uz ve sve filmove tvorbe davno predvedli francouzi...trebas s Belmondem...amici jsou v tomhle vzdy pozadu;D))) Jen se tvari, ze jako oni neco vymysleli, a pak to svetu na silu naperou. Kdyby trebas vladli kulturne svetem Cinane, tak mozna by po nem nestek ani ten posledni pes v nejakem zapadakove;)

Jinak zajimava debata;) No je videt, ze je opet ve finale No1e a Andy;D) a ve WTA Serena;)

Ale tak nejak opravdu by me zajimalo, kdo, nebo co o tom rozhoduje, co je jako dobry a co ne. A pokud je to jen otazkou vkusu, tak to podle me... ma Tarantino do dobreho filmu spis dal nez bliz...
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:14Od: blixa
A já myslel, že TP se kultura nějak moc netýká a hle, zde přímo erudovaný filmový kritik ;-) No což. Já jsem spíš ze staré školy (Felini, Bergman, Saura, ale i Greenaway, Lynch atd ..) ale že by Trantino měl k dobrému filmu spíš dál ? Chmmm .. a co je pro tebe "dobrý film" ?
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:30Od: VlS
Blixo, jedna rovina je dobrý film kontra sračka ( vlku, nepoužil jsem to slovo ani jednou) z jakéhosi hlediska, což se vůbec nevylučuje s pijmy dekadence, nebo úchylárna z normálního ldského hlediska.
Vraťme se k "Otloukánkovi" jak sama sebe ta šiblá vražedkyně nazývala ( ale v Němčině).
To ji fakt budeme vysvětlovat, omlouvat, glorifikocat? Proč? Aby si další pako vzalo větší báklaďák bež Erenu a najelo ba víc zalidněný místo, než je refýž tramvaje?
Ti mrtví, to byli normální lidi, kteří jeli do práce, k doktorovi, na nádraží a tak. Kvůli jedný jeblý holce byli mrtví. Nezasloužili by si spíš vysvětlování oběti? Děcka, kterejm se nevrátil táta, nebo náma, jak je to postihlo, co jim to vzalo, co to způsobilo.
Oslavujeme zhovadilost a hnus. Dobro a liství není cool, hledáme hnus. Jsme opravdu tak pošahaní, že se nám to líbí? No tak to pitěš koště, mám kliku, že asi umřu dřív, než tuhle dračí setbu skludíme tak, že se budeme ze srandy zabíjet jen tak ba ulici, protože tu jasnou hranici, že vražda je fuj relativizujeme a glorifikujeme vrahy.
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:49Od: blixa
Nevím, těžko ti porozumět. Ten film jsme nikdo neviděli, netušíme jak, proč, kudy. To že točíš film o vraždě předjímá její omlouvání a glorifikaci ? Cítím v tobě nějakou umanutost a hrozně jednostranou interpretaci, ale jsem dalek se s tebou pouštět do půtek.
Jinak , když už jsme u toho , kdy býval i v dávné minulosti nejvíce oslavován a glorifikován ? No přeci vítězní vojevůdci, v praxi masoví vrazi ;-) Proti tomu jsme s nějakými filmy legrační žabajzníci :D
[ Reagovat ]
30.01.2016 00:02Od: Smazaný účet Re: vls
ja nereagoval na tebe;) nebo jsem neco nepochopil...
[ Reagovat ]
30.01.2016 00:24Od: bIbec
"Oslavujeme zhovadilost a hnus. Dobro a lidství není cool"

Nemyslím, že oslavujeme, ale rádi na to lidi koukaj. S tím lidstvím máš pravdu.. respektive ono je to těžké, je spousta hollywoodských filmů, které se tváří strašně lidsky, ale ve skutečnosti sou prvoplánové. Příliš povrchní. Necitlivé. Všecko nám řeknou, vedou nás za ručičku. Pouštějí nám k slzičkám dojemnou hudbu, abychom sami brečeli! Citově nás vydírají. Lidi chcou být citově vydíraní. A tvářej se vážně. Proto sou horší jak ty Tarantinovky. Z mého pohledu.
Jasudžiró Ozu točil hezké, lidské filmy.
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:54Od: Smazaný účet
No;) necitim se jako kritik;) Ale jak uz nekdo vpoho napise, ze neco urcite sracka neni, a pritom ten rejza to na tom tak trochu postavi...;) Tak me to zaujme.

Dobry film...no mam to v te otazce;) A asi bych to opravdu hledal v tom, jestli ten film prekroci nejaky vkus a cas. Potkal jsem trebas cloveka, pro ktereho filmy Johna Wayna jsou famozni, ale trebas takovy Tarantino asi neee...az tak stary nebyl. Tim chci jen rict, ze ten vkus je ruznorody...ale pochopitelne asi i tady bychom nasli diry a problemy v tom hodnoceni...takze bych dodal i ten cas.

Sam, a ne jednou jsem se pristihl, ze jsem si rekl, jooo to byl opravdu skvely, dobry film, ale trebas po roce, jak se me nekdo na neho zeptal...nebyl jsem schopny rict o cem to bylo;) Coz je podle me celkem takovy normalni jev, ale asi dulezity v tom zpetnem pohledu.

Takze asi takovy, ktery prekroci nejakou modu, vkus, cas ho nejak proveri. A v neposledni rade...pokud to prekroci, tak se nejak toho divaka dotkne, zasahne tak, ze se pod tim vlivem i trebas zmeni, v tom smyslu dobrem, ze mu to proste take neco da...trebas jak v hudbe......a myslim, ze mezi lidma se to da i zjistit, jak si s nema povidas...vzdycky najdes neco, na co vsichni reknou, joo, to bylo opravdu dobre, to me zasahlo atd....a pritom spektrum vkusu tech lidi je proste ruznorode...slusnem fenomenem je trebas Amadeus od Formana...kdy jsem se potkal s mnoha lidma, kteri proste klasika nic...Mozart jim nic nerika, ale jo, ten film je zasahl...a asi normalne by nekteri takovy zanr nedali...

Ale neznamena to, ze bych odhodil nejakou i jinou funkcnost filmu...jako zabava a odpocinek atd...jo, urcite. Takze je asi otazka na kolik se divak vraci k Muzi z Ria, a nakolik k Pulp Fiction v te forme zabavy. Mozna prijde jina moda, ktera oba filmy vymaze nejak z pameti...nekdy si staci pockat na nejakou tu novou post-post moderni vlnu;) Tim chci rict, ze i ten Muz z Ria muze mit k dobremu filmu dal...nez bliz...;) A jen je otazkou vkusu..
[ Reagovat ]
30.01.2016 00:25Od: Lunej..
Jak se dá určit dobrý film, když máme každý jiný vkus, vidíme nějaký film v určité náladě kdy se nám zdá skvělý a o pár let později si řekneme "bože, co to je?". Za dobrý film považuju ten, který jsem schopná vidět třeba podruhé i potřetí. Třeba Kill Bill je pro mě taková oddechovka, sice plná krve, násilí, ale má to i svoji náplň. Pomsta, láska, nenávist, odvaha - i když dost drsně pojaté.
[ Reagovat ]
30.01.2016 00:30Od: VlS
To je ke kinematografii obečně, nicméně ta upoutávka už vypovídá, o čˇem ten film bude.
Víš , už kdysi dávno jsem videl film - ještě Jugoslávskej - Okupace v 26 obrazech. Drsnej, fakt hodně drsnej, ale měl pointu a měl východiska. To ně u těch mnoha dnešních filmů chybí a vraždí se jen, aby se vraždilo, potoky krve nejsou dost hluboký a někdo pořád hledá, ciˇím by šokoval víc, než ti před ním. To mě děsí.
[ Reagovat ]
30.01.2016 01:08Od: Smazaný účet
Ja to chapu;) Ja se ale vubec nevyjadroval k tomu Rencovi. Muj pohled na jeho filmy ani psat nebudu, pro me ztrata casu...tyhle filmy na zaklade skutecnych udalosti, v tomhle duchu... casto spis ve mne vzbuzuji myslenku, ze jde o hyenismus rezisera...tak jak nekdo krade, kdyz jsou zaplavy, cili vyuziva situaci - nestesti jinych lidi, aby profitoval, tak samo casto vnimam tenhle zanr...ze reziser vyuzije nestesti a na tom profituje...

Jednou jsem jel takhle v metru, a tam jsem si cetl bilboard....s claimem, ktery propagoval knizky: "Krasny darek pod stromecek pro milovniky historie" A ted ty tituly Hitler vudce atd. Musolini a nove skutecnosti atd...

Tak jsem se tomu zasmal, a predstavil jsem si, jak se tvari ten milovnik historie jak dostane takovy pekny set knih v ten vanocni pryyy laskyplny cas;)

Ale pochopitelne skoro kazdy o tehle osobnostech rekne....vrazi, gauneri, hruza, hnus...ale uz dalsi rok se toci o nich novy film, nebo tiskne nova kniha...

To vypovida o ledascem;) A je to i o te pavlacove frickovine...ne jednou si tu ctu hnus, ale iluze si nedelam,...rekl bych ze se i nekteri uz tesi az si zase prectou najaky ten hnuj...
...a na tom je prave ten Tarantino postaven;))) Kdyz tehdy natocil ten svuj Pulp Ficltion, tak jsem nekde cetl clanek, ze se dokonce tim bavi...tim pojetim, ze pryyy tim ukazuje jaci lide vlastne jsou, takove to zrcadlo...a aby to nebyl hnuj, tak proto ten nadhled...vyuziti tzv. nevkusu...dokonce, kdyz byla premira nechal cakat na ty prvni rady kecup;))) Aby tu formu jeste pekne zvyraznil...

Ano je to zvlastni doba...nevim jestli me to desi nebo ne...ale za dobre to povazovat asi nebudu;) A vracet se k tomu asi take nebudu...ikdyz u neho je to tzv. metafora... horsi jsou asi ty filmy, kde ty vyuzivas fakt ta nestesti...mozna u nekterych ten zamer je i dobry, a da ti to vychodisko, ale u toho nejen Rence... davno tak nejak pochybuju;)
[ Reagovat ]
30.01.2016 01:42Od: VlS
Víš co, Forman nikdy nemusel sahat k takovejm zoufalostem, vem si Hair, de facto oslava lidství a další a další ( na Lásky nebo Hoří nezapomínaje). Vezmi si Vláčilovo Údolí včel - jasný sdělení, že fanatismus je zlo a jak úžasně kultivovanejma prostředkama, , ale, kašlu na to. Jo, a zuejtra stejně vyhraje Serena.
[ Reagovat ]
30.01.2016 09:47Od: bIbec
Mně by třeba Tarantinovky nikdy nenapadlo brát vážně. To je asi důvod, proč je nepovažji za škodlivé. Vedle těchto pánů bych ho prostě nestavěl. Pro mě je to něco jiného.
Pak ještě k tý kvalitě, co je dobrý, co už ne. Točily se dřív lepší filmy jako dnes, nebo je to jenom moje zdání? Zmiňuješ Vláčila a Formana a ne nikoho současného, takže ta otázka se nabízí.
Já třeba když poslouchám svoji mámu, když mi říká, na co dřív chodila do kina, tak musím říct, že celkem žasnu. Že chodila do kina tady v Prdelkovicích a na co si člověk vůbec mohl zajít. Dneska už ty malý kina moc nejsou. V Prdelkovicích už to kino zkrachovalo. Všecko řídí multiplexy. Lidi ani nechcou nějaké hlubší filmy. Chtějí všecko jasně, jednodušše. A přesto je film stále fenomén. Tady se dostávám k tomu vlivu. Lidskost hledej v umění. Lidi stále koukaj na filmy jako dřív, ale všeobecně je tu ta tendence dnes říkat věci jasně, jednodušše, povrchně, promlouvá příliš násilně, necitlivě. Film najednou nevede k zamyšlení, vzdaluje se něčemu, čemu já osobně říkám umění.
[ Reagovat ]
30.01.2016 09:55Od: bIbec
takže jaksi degraduje ten intelektuální rozměr. Co se týče toho morálního vlivu, to si netroufám říct. O tom třeba může přemýšlet nějakej pán nahoře nebo třeba ministr propagandy, já nevím.
Pro mě ani není tak strašně důležité co film říká, ale jak to umí říct.
[ Reagovat ]
30.01.2016 17:02Od: FulnekUltras
Pro stávající režim je povrchnost přímo existenční podmínkou. Takže proč si v umění kromě povrchnosti na první pohled nepěstovat i trochu té plytké manýry pro intelektuály z "katovny"? ;)))
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:32Od: bIbec
rozhoduje o tom asi nějaký ten vnitřní postoj, který každý k té kinematografii má. U mě se dá říct, že film začal být mým koníčkem až v momentě, kdy sem ho začal brát jako "umění". Obecně o tom nerozhoduje nikdo. Já např tady neříkám žádné PRAVDY. Vše co zde napíšu, je moje.
Tarantinovky mám rád hlavně kvůli dialogům. Jináč poznamenal si ten NADHLED. Ano. To Tarantinovi nechybí a to je strašně důležitý. To je přesně to, co u filmů takového typu vyžaduju. Člověk má prostě pocit, že sleduje jenom film. A je to prdel :-) Scorsese je fajn. I když třeba Prokletý ostrov (nejnovější film, co sem od něj viděl) mě nezaujal.
[ Reagovat ]
29.01.2016 23:41Od: bIbec
jinak současnou Ameriku asi zachraňují hlavně Jarmusch a P.T Anderson. A pak určitě ještě někdo, ale teď si nevzpomenu. Lynch už dlouho nic nenatočil. Třeba i pro toho Woodyho Allena mám slabost.
[ Reagovat ]
30.01.2016 00:27Od: Smazaný účet Re: blbec
No ja si myslim, ze se nejak nerozchazime;) Sam jsi potvrdil, ze jde o nastaveni divaka, takze o nejaky vkus;)

Urcite najdes film, ktery ho prekroci, tedy najdes cloveka, ktery trebas ma Tarantina v pazi, i Woodyho Allena, bo ma uplne jiny vkus...a trebas najdete neco, co oba reknete, jo, to bylo dobry;)

A jestli jde o nadhled, tak si myslim, ze ho de Broca s Belmondem lepe uzil nez Tarantino s Travoltou...

Znam lidi, kterym trebas film vubec nic nerika...a jestli uz na neco koukaji tak je to nejaky ten dokument o rybkach v oceane a jsou schopni u toho prozit zivot...nebo znam lidi, co jsou filmovi maniaci, ale je pro ne absurdni, zeby se divali na nejaky sport, pro ne uplna ztrata casu a pritom ho ztraceji jinak;) Jasne je to ruzne...

A ted nam jeste zustala otazka, jaky vliv tedy ma filmove umeni na divaka a co ma splnovat;))) atd. atd. Moje otazka kdo je take trochu zamer, nebot vliv producentu na to, co divak dostava tu je...a kdyz tomu das jeste nejakou poradnou cenu...casto je to tvoreno spis umele...cimz muzes i mit vliv na hodnoty u lidi, ktere se ti mohou diky tomu trebas i posouvat, nekdy i dost absurdne.
[ Reagovat ]
29.01.2016 21:23Od: Pedronegro
Tarantino je fajn úchyl :)
[ Reagovat ]
30.01.2016 07:47Od: Smazaný účet Re: toto je ta roztomilá holka
http://www.dooffy.com/cs/vrazdy-olga-hepnarova-trest-smrti-za-smrt-8-lidi-1973.html
[ Reagovat ]
30.01.2016 08:00Od: Smazaný účet Re: Také jeden názor.
17.9.2008 13:24 - Bartalmission

Každý má právo na svůj názor. Já osobně s názorem poněkud demagogicky hlásajícím, že Olga Hepnarová byla obětí, hluboce nesouhlasím. Pokud je možné o této psychopatické vražedkyni, která se nedokázala vyrovnat se svojí lesbickou orientací, dá hovořit jako o "oběti", tak snad jen v přeneseném významu slova jako o oběti nedopatření. A příčina toho nedopatření spočívala opět zase v její osobnosti a nikoliv až tolik ve společnosti, jak by se rádo presentovalo. Takové presentování je však velmi laciné a mělké. Pokud by byla O. Hepnarová alespoň relativně rozumná, odešla by z lidské společnosti někde do ústraní. A to sama dobrovolně neudělala. Bohužel. Na celoživotní internaci v psychiatrické léčebně to s ní (opět bohužel) nebylo, nebyla totiž duševně chorá. Naopak, byla znaleckým posudkem shledána plně odpovědnou za své činy. Porucha osobnosti, kterou Olga trpěla, nepředstavuje nemoc. A podle dnešních kriterií již ani poruchou osobnosti není. Byla egodystonní lesbičkou. Tedy podle dnešních měřítek "v normě", zcela normální... Ale masivní psychopatologie ve struktuře její osobnosti musela být objektivně konstatována. Pokud se ve svých čtrnácti letech neúspěšně pokusila o sebevraždu a následně téměř rok strávila v psychiatrické léčebně, musela být narušenou osobností. Statisticky vzato - takových narušených osobností je však v naší republice i jinde ve světě velmi mnoho. Pokud by všichni tito narušení jedinci měli být "obětmi", potom by se tedy s "obětmi" poněkud roztrhl pytel... Proč by měla mít zrovna Olga Hepnerová oproti desetitisícům jiných psychopatů jakousi výjimku či privilegium...??? A co skutečné oběti těch narušených psychopatů a sociopatů, např. tzv. "šílených střelců" nebo heparinových či jiných vrahů...? Ty jsou tedy asi "spravedlivě" potrestáni za ty - ne však jejich - psychopatické "oběti"? Ne, nechci být ani ironický ani cynický. Ale demagogie, falsifikace a manipulace mě pobuřují. Proto reaguji tak, jak reaguji. Tedy břitce
[ Reagovat ]
30.01.2016 17:09Od: FulnekUltras
Ony ty lidské příběhy mnohdy mívají zápletky někdy opravdu docela nahodilé. Olgu tehdy bezprostředně před jejím hrůzným činem patrně nejvíc rozhodil krach původně jakoby nadějně se vyvíjejícího "vztahu" k její spolubydlící na intru. Do poslední chvíle věřila, že si nenajde kluka, ale bude partnerkou pro ni...
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:32Od: Frick
Pokud by vás toho zajímalo víc, tak tady jsou obsáhlé web stránky o tomto případě

http://www.pantharei.estranky.cz/
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:38Od: George_Renel
Opět musím konstatovat. Jdi do hsje. Co to sem taháš za OT? Kdyby byl admin co k čemu, tak to smaže. Zase jen zasíráš rubriku.
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:44Od: Frick
Sportovní i nesportovní off-topic tu není řídkým jevem.

Nebo si nevzpomínáš na ty sálodlouhé diskuzue o vlivu katolické církve na společenský život v Polsku?

Pravda, začalo to u Agy, ale pak už se diskuze sotčila na míle daleko od její osoby.
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:48Od: George_Renel
Opět OT. Opět ty. Jsi nemocný člověk. Jenom obtěžuješ. Soustavně to děláš pouze ty, jiní naprosto ojediněle. Tak tu tvou úchylku nezamlouvej.
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:56Od: Frick
Zajímavé, že se podobně nechováš, pokud tu Fandina aspol. vytvoří nečitelné nudle, jejímý obsahem jsou zpravidla osobní hádky.

Ale to je jistě v pořádku. Protože se toho dopustí někdo jiný.
[ Reagovat ]
29.01.2016 16:01Od: George_Renel
Ta alespoň netahá špínu jako ty. A nemíním s tebou dál diskutovat. Prostě jsi udělal další přešlap auase chceš odvést pozornost tím tvým " A oni zase mlátí černochy". Raděj sleduj čísla v USA, Džesika se zadrhla.
[ Reagovat ]
29.01.2016 17:29Od: Smazaný účet Re: Frick
Sahodlouhe?
Par prispevku behem jednoho dne, a ty tomu rikas sahodlouhe?
Jdi se lecit dementni fasisto.
A jak pojedes do ty lecebny, tak priber sebou jeste par mistnich trotlu, aby ti tam nebylo smutno a mohl bys jim sahodlouze vypravet o tom jak si nejaka biatlonistka zapomnela nekde hulku na trati...tam ti tvi priblbli pritleskavaci mohou delat spolecnost... jen zjisti jestli je tam fitko, at ma ten mistni svejkovy sasek kde posilovat...a nechytne tam z toho jeste depku.
[ Reagovat ]
29.01.2016 17:53Od: Frick
No, aspoň, že v tom nejedu sám.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:11Od: VlS
Zaplať pánbu, že v tomhle vás žádny masy nejsou
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:35Od: Smazaný účet
Tak jiste, ze v tom nejedes sam. A dokonce v jedne veci i s Tebou souhlasim. Nekteri radi tu tvou TP pavlac navstevuji, a nekteri se jeste u toho tvari pokrytecky, ze je to jako poburuje...kdybys v tom nebyl sam, tak ty tve sahodlouhe plky na pavlaci o vsem a o nicem nikdo nenavstevuje, rozumej nekomentuje a max. te s tim poslou jednou za cas profilakticky do haje jak George. A argumentovat mu tim, ze mu brecis, ze nekomu jinemu nic nerekne jen potvrzuje, ze ses jeste zbabelec (a zbabelec jen pritahuje k sobe zbabelce), nebot se nedokazes s tim sam porvat, s tou svou pavlaci, krom toho me to prijde jako klasicka krivarna, nebot prave George reaguje i negativne na ty nudle...a celkem je striktni k ruznym jinym vecem...tematum..., vcetne me...takze proste totalni ulet, co predvadis...

To je tak vsechno za me...
...ja narozdil od Vlse moc neverim, ze by si lide v tom masove nelibovali...neznam nejak cisla blesku atd. ale pochybuji, zeby to nebyly nejprodavanejsi noviny a mozna nejvic navstevovane stranky, podle me to je dost masova zalezitost...mozna na TP to muze delat problemy, nebot je to specificky portal, zadny masovy portal o vsem, ale az tak iluze si moc nedelam...
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:15Od: Smazaný účet Re: Frick
Můžeš mi poslat link ohledně té katolické církve v Polsku? Klidně do SZ.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:24Od: Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/los-turnaje-mistryn-kvitova-a-safarova-se-utkaji-ve-skupine-17366/#comments

na svou obhajobu uvádím vláko načnuté....
24.10.2015 17:41 Od: fanynka5

Která mělo snad 100 příspěvků, přičemž já jsem v něm mlčel.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:33Od: Smazaný účet
Díky, ty kks, to je diskuzička. To mně úplně uniklo. :-O :D
[ Reagovat ]
29.01.2016 11:05Od: rusedski
Marie Mestlová
Andreo,makej,kdyz jsi byla mala privedl Ti deda na bruslicku a chtel na mne,ze
budes MS.Ja rekla ,,Jirko"naucim ji bruslit,ale ta by byla na tenis.Byla to pravda a proto Andreo makej mas na to!marus.

No vidíte, vy jí tady nadáváte, ale nebýt peggy, tak nejsou ani H+H :))
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:22Od: FulnekUltras
a nejčerstvější poděkování určitě i Petru Pálovi...
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:46Od: Frick Škoda...
že Chládková netrénuje profíky. Je chytrá a rázná.
[ Reagovat ]
29.01.2016 11:21Od: Frick
...jako Petru.

Pokud by se z toho Petra okamžitě psychicky nesesypala.
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:32Od: Fandina
Highlights ze zápasu tady na stránce mají skoro 15 minut a na začátku tam jsou pěkné body Háček a také je tam vidět, že Hráďa někdy u sítě hraje jednoručným FH.
[ Reagovat ]
29.01.2016 11:08Od: babolat.cz
velice zvláštní hrát voley jednoruč u sítě-to se jen tak nevidí
[ Reagovat ]
29.01.2016 11:18Od: Fandina
nevím, jestli volej, ale někdy i u sítě hraje FH obouruč
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:16Od: Smazaný účet Vedel bych o jednom paru...
ktery by dokazal utnou tu jejich serii;) Ovsem momentalne neni k dispozici, ale snad uz ve Francii budou zpet...;)
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:37Od: VlS
Jo, taky doufám.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:23Od: Kamikadze
Jako myslis Errani s Vinci, jo? :D Santinu muzou porazit jenom sestry Williamsovy ve Wimbledonu, jinak NIKDO!! ;-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:03Od: Smazaný účet Re: netrefils
H2H
Bety/Lucy vs. Martina/Sanie 2:0 :)P
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:15Od: tommr
taky jsem si dneska vzpomněl se slzou v oku na Lucku s BMS. Ty by Hingisovou s Mirzou s jejich dnešním výkonem smetly z kurtu ...
[ Reagovat ]
29.01.2016 17:55Od: VlS
Přesně, Bětuščina dravost a zabijáckej instinkt, Lucčin servis a pecky z BL a bylo by zameteno.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:48Od: Herbert_Hoover
Fernandez/Zvereva?
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:49Od: babolat.cz
jedině Šafi
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:59Od: kada.tom
Škoda. Ale alespoň nedostaly vyloženej nářez. Snad příště :-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:24Od: FulnekUltras
Andy tam - aspoň podle HL - místy lítala trochu jako rapl...poziční souhra soupeřek byla mnohem větší.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:13Od: VlS
Nevím, kdo je HL. Viděl jsi to? Jak to bylo podle tebe?
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:31Od: FulnekUltras
highlights
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:56Od: Frick Bože....
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/258714/navratilova-otevrene-promluvila-o-kvitove-nici-ji-laska.html

Navrátilovou bych nebral, řekl bych, že největší devízovou tohoto spojení by byla mediální zajímavost.

Rovněž ty kecy o tom konci. Boha.

Proč by tak strašně "klapání" v osobním jí mělo negativně ovlivnit na kurtu...?!
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:15Od: VlS
Vkládáš Martině do úst něco, co neřekla, respektive to tam vkládá už titulek - běžnej novinářskej trik, jak zvednout sledovanost. Celej článek je papírově v dnešní MF Dnes. Se závěrem, s Martinou proboha ne bych souhlasil.
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:16Od: Smazaný účet
Je to dlouhý? Má cenu si to kupovat? :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:25Od: VlS
Nemá, je to stránka, ale Martina tam jen tak kecá - mimo jiné se chválí, jak dobře tu Agu trénovala, akorát výsledky přišly s opožděním a tak. Taky tam popisuje, jak si bude štelovat motorku - to bych fakt rád viděl. Trochu američtější než Američanka - asi tak.
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:28Od: VlS
Jo - Martina by Petru trénovala ráda, kdyby se Petra ozvala, ale musela by Petra jít trénovat na Foloridu. No, tak si myslím, že afinita Petry a Floridy je dostatečně známá a v těchto souvislostech důležitější, než všechny Petřiny lásky dohromady.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:45Od: vendulkabendulka
Kupovat co? Blesk? V zadnem pripade a nikdy.
Je to jenom vycuc z Radiozurnalu http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/1578665
[ Reagovat ]
29.01.2016 15:17Od: Smazaný účet
To je hrozně jednoduchý - je prakticky nemožný z pozice ženský vést plnohodnotný partnerský vztah a zároveň dělat vrcholový tenis. Když ty holky tvrdí, že je pro ně těžký mít nějaký partnerský vztah, nemluví do větru.
Pokud Petra má v tenise nějaké ambice, musí ta příprava být stoprocentní, maximální. Teď nemyslím to, že by Petra flákala tréninky nebo tak, ale jde třeba i o takové zdánlivě nepodstatné detaily jako jestli na ten turnaj odletět dřív nebo ještě den zůstat doma a být se svým chlapem.
Buď může mít plnohodnotný naplněný vztah nebo nejvyšší ambice a hlavně nejvyšší výsledky v tenise. Pokusí-li se mít obojí naráz, nevyhnutelně to dopadne tak, že nebude mít ani jedno.
Nemusí se s přítelem rozejít ani skončit s tenisem, ale musí si ujasnit priority a jedno z toho upřednostnit a podle toho pak přistupovat k druhému. Prostě počítat s tím, že když bude naplno šlapat jedno, nebude naplno šlapat druhé.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:08Od: VlS
Myslím si, že to je věc Petry a nestav nikoho před volby Tenis, nebo vztah. U ženský vyhraje vztah a budete brečet. Podívej se Na-li, Podívej se Kim, ani manželství a tenis se nevylučuje.
[ Reagovat ]
29.01.2016 18:19Od: Smazaný účet
Já nikoho před volbu nestavím, před tu se staví sama tím, že si kdysi vybrala, že bude hrát tenis. Díky němu na jednu stranu nechutně zbohatla, ale na druhou stranu na ní klade ohromné nároky, tak to prostě je.
Kim je hodně specifický případ, který v otevřené éře snad ani nemá obdoby a co se Li týče, tak tam její manžel obětoval svoji kariéru kvůli ní. A že by se ten Petřin hokejista kvůli ní vzdal vlastní kariéry, tomu snad nemůže věřit ani Petra.
Oba tebou zmiňované příklady tak paradoxně spíš potvrzují, že partnerský živost a tenis spolu moc dohromady nejdou. Pouze za hodně, ale hodně specifických podmínek, což se obávám se Petry moc netýká.
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:24Od: blixa
Dá se taky zbohatnout chutně ? Ty viš všechno Rupprt, ty budeš vědět i tohle ;-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:25Od: Smazaný účet
Ale no tak, nedělej, že jsi ten obrat ještě nikdy neslyšel :-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 19:47Od: Frick
Dá se zbohatnout chutně.

A jistě víš, kam mířím.
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:55Od: Ma3ek
Pod Milos!jediny hrac ktory ho porazil v roku 2016 je Rafa Nadal v Abu Dhabi 2:0 :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:24Od: Kamikadze
Ten samej nadal dostal v Dauha 6:1 a 6:2 od Djokovice, tak co teprve Djoko udla s Milosem, kdyby tady dosel do finale? :-D
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:54Od: mkubis17 pocasi
Muze mi prosim nekdo rict jak to vypada s pocasim? Cekam na zapas junioru tak jaky sou vyhlidky kdy by se mohlo hrat. Sem v praci tak nemam cas to hledat diky
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:42Od: Frick 25.000 Sunrise
Je pátek dopoledne a zatím tam byly odehrány čtyři zápasy prvního kola :-D Ach, to počasí.

Dnes už by ale pršet nemělo, a tak to bude velice nabité.

Pro Jesiku Malečkovou můžou nastat problémy - je psaná do Midlandu a zatím nemá jistou hlavní soutež.

Byť je druhá pod čarou a v listu hráček je stále Lucka Hradecká, jejíž účast tam je mimořádně nepravděpodobná.
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:10Od: rusedski
Jesika se vejde stejně jako Nicole, o tom vůbec nepochybuji...
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:14Od: Frick
Snad budeš mít pravdu Gregu.
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:06Od: bIbec písnička pro vítězný pár :-* :-) [ Reagovat ]
29.01.2016 08:44Od: tommr promarněná šance
Hingis/Mirza byly dneska rozhodně hratelný a hlavně v prvním setu dělaly na jejich poměry nečekaně hodně chyb. Háčka toho bohužel nedokázaly využít když v prvním setu dobře hrající Andreu strašně chybující Lucka nepodpořila. Ve druhým setu už kazily Adrea i Lucka zhruba stejně a Hingis/Mirza dominovaly se svojí chytrou hrou ... :(
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:09Od: VlS
Bohužel, je to tak, Andrea v prvním výborná. Ve druhým se snažilo hrát víc všechno sama a i proto dělala víc chyb. Lucka může být hodně užitečná, když jí funguje servis, což nebyl dnešní připad. Ten obouručnej FH je hrozná zbraň - bohužel soupeřek. Ponalý, nerazantní, nepřesný.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:52Od: freeteepek
Mě Andrea přišla slabá na servisu i při smečování na síti. Při jijím podání silně hrozila ztráta gamu. Soupeřky na tom byly podobně při podání Hingisový. Už si nepamatuju, proč to Lucka za stavu 5:4 nedopodávala. Mám ale pocit, že ona debla dala snad jen jednou zatímco její první první podání se servisem Andrey vůbec nedá srovnat.
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:13Od: tommr
s podáním měly problémy obě. Lucka má možná větší ránu, ale zase málokdy první podání trefí ...
Jinak já jsem si dneska dělal podrobnou statistiku dobrejch a špatnejch míčů našich holek. V prvním setu měla Andrea poměr +9 (24/15) zatímco Lucka -9 (14/23). Ve druhým setu už to bylo vyrovnanější - Andrea měla +1(14/13) a Lucka +2 (14/12). Celkově byla tedy Andrea jasně lepší - měla víc dobrejch míčů i mín chyb ...
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:39Od: freeteepek skvělý tenis
A naše holky rozhodně nebyly bez šance. Tiebreak prvního setu byl i o štěstí. Hlavně ten milimetrovej IN od Hingisový na 3:0 byl hrozně důležitý balon. Ve druhém setu už soupeřky byly v pohodě zatímco tlak na naše hráčky se ještě zvýšil.
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:38Od: George_Renel
Pěkný debl, který rozhodl první set. Trošku nerozumím té až skoro zášti australského publika vůči našemu páru. Přitom na kurtu rozhodně působil sympatičtěji.
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:50Od: tommr
to by chtělo podrobný údaje o etnickým složení publika. V Austrálii žije hodně Indů pro který je Mirza tenisovou modlou ... :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:57Od: Herbert_Hoover
Pro mě je zase sexuální modlou :)) strašně jí to zase slušelo :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:57Od: Herbert_Hoover
Pro mě je zase sexuální modlou :)) strašně jí to zase slušelo :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:02Od: Frick
Míříš k obvodu hrudníku?
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:09Od: Herbert_Hoover
Taky :D ale i ve tváři mi přijde strašně roztomilá, úplně k sežrání :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 21:10Od: Jan
Taky mě zaujala :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 21:11Od: Jan
Ale Hingisová také není marná.
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:38Od: PetaM
Ještě loni to bylo takové všelijaké, bez titulu, bez většího úspěchu, na TM jen díky odhlášení Makarove s Vesninou. Nešlapalo to tak, jako před rozchodem a ještě před nedávnem vypadnutí v prvním kole v Aucklandu ...

A teď finále AO, navíc se skvělým skalpem páru Chan/Chan a plus ze dvou MB ... Uvidíme, jak to bude pokračovat dále, no ale snad těch finálových účastní bude co nejvíce :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:36Od: Fandina
Druhý set jsem moc neviděla, ale v prvním škoda nedopodávání za stavu 5:4. V TB to zvládly lépe Hingis s Mirzou, jinak to byla přetahovaná.
Škoda.
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:36Od: EllNino
Gratulace Sanie a Martině :) Háčka dobrý turnaj, jen tak dál :)
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:35Od: Smazaný účet
Velká škoda, ale tak třeba příště :-)
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:33Od: Frick Škoda
Hratelný to dnes bylo. Bohužel ale v "neservisu" Háčka Sanye a Martině zdatně sekundovala :-/

Jinak ale samozřejmě velký úspěch a ti, co tvrdili, že to už s H+H nebude jako dřív, budou muset své rozhodnutí zrevidovat.
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:48Od: tommr
nebude to jako dřív - zejména Lucka už je jen stínem bývalý skvělý deblistky. Háčka ve formě z let 2012-2013 by dneska Hingis/Mirza smetly ... :(
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:49Od: EllNino
a mohl bys třeba hodnotit z pohledu celého turnaje a ne jen podle jednoho zápasu...
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:52Od: PetaM
A nechtěl bys ještě, aby změnil vodu na víno? :D
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:52Od: tommr
neposuzuju to jenom podle dnešního zápasu, ale beru to z dlouhodobýho hlediska. U Lucky čekám postupnej propad i v singlovým žebříčku ...
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:55Od: EllNino
tak ten už se děje, a není postupnej, po Praze nebude ve stovce, nebo je to aspoň pravděpodobný ...
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:01Od: Frick
Ale no tak klid. Co jste říkali před RG 2014, když se po neobhájení finále ve Štrasburku propadla až na hrůzný 200. místo...
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:05Od: EllNino
tak já jsem se jí tu vždycky zastával, to víš :), má hru na to v tý stovce bejt, konečně je zase trochu zdravá, takže stačí jeden povedenej turnaj a body nahraje ...akorát moc nerozumím tomu, proč radši nezkusila zase tu šňůru Acapulco, Monterrey, myslím, že by to pro ni bylo lepší než Petrohrad, Dubai, DOha ...ale tak třeba se tam chytne ...:) uvidíme, tohle finále jí psychicky pomůže, navíc tu nehrála zle ani v singlu, kdyby využívala BPs ...
[ Reagovat ]
29.01.2016 08:57Od: Fandina
Pamatuji se, jak si tady vloni tvrdil, že Hráďa nemůže skončit ve stovce, natož v padesátce na konci roku a ona tam téměř celý rok byla. Ano, pokud neobhájí loňské body, tak v žebříčku klesne, ale zase proč jí tak podceňuješ, když klidně třeba něco zahraje, jako vloni, když si jí tak nevěřil.

Jinak souhlasím s tebou, že dřív se mi zdála Hráďa v deblu lepší než teď.
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:06Od: tommr
vidím jak Lucka v poslední době hraje. S tím jak jí věkem odchází fyzička jí odchází i její údery zejména podání a psychika byla vždycky její slabinou. V deblu jí drží nad vodou Andrea, ale v singlu jí už nepomůže nikdo ... :(
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:12Od: Fandina
Já bych jí přála, abys neměl pravdu s tou fyzičkou a odcházením. Dneska jsem viděla první set a měla tam některé supr údery, ale je škoda, že dřív se u ní dalo spolehnout na podání, byla i esa a dneska to nebylo takové. Kdyby bývala dopodávala první set za stavu 5:4, tak se to mohlo vyvíjet úplně jinak. V TB se mi zdálo, že Háčka málo riskovaly a dopadlo to jak to dopadlo. Jinak s tebou souhlasím, že Andrejka hrála výborně, líbila se mi tu moc už pár jejich zápasů, byla v tom páru lepší. Hráďě podle mě chyběl ten risk, v některých chvílích mohla zasadit ránu, ne vyměňovat a nakonec s zahrát mimo, což se jí několikrát stalo. Ale na začátku tam zase udělala pár pěkným nečekaných bodů, škoda, že jich nebylo víc.
[ Reagovat ]
29.01.2016 09:17Od: EllNino
fyzicky je na tom dobře
[ Reagovat ]
29.01.2016 10:36Od: VlS
Problém je, že nevydrží ve výměně, když dá jeden slušnej míč, tak druhej většinou zazdí. No, ale body za finále v deblu dobrý a výkon páru rozhodně o několik levelů lepší než Kája s Julčou, to zas jo.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:19Od: freeteepek
Káju s Julčou vůbec nezmiňuj. Ty strašně svazovala nervozita. Julča je labil a tím Káje vůbec nepomohla. Takticky ten zápas taky nezvládly.
[ Reagovat ]
29.01.2016 12:23Od: freeteepek
Háčka jdou jednoznačně nahoru. SF grandslamu a prohrát po takovém boji s momentálně neporazitelným párem? Slyšels, jak se jim Hingisová s Mirzaovou v závěrečný řeči klaněly? Na takový odpor nejsou zvyklé.
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:04Od: PetaM
Finále GS :) :D
[ Reagovat ]
29.01.2016 13:21Od: tommr
Háčka se sice v poslední době trochu zlepšily, ale jejich hra na úrovni z let 2012-2013 ještě zdaleka není a nejspíš asi už nikdy nebude. Hlavně Lucka se mi zdá hodně vyčpělá ...
Ty řeči vítězek při ceremoniálu se musí brát s rezervou. Přece nebudou říkat, že porazily slabý soupeřky. Tím by degradovaly i vlastní výkon ...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist