Federerovi se po operacích kolene nadále nedaří. V Halle poprvé v kariéře skončil před čtvrtfinále

  • ATP HALLE - Roger Federer po dvou operacích kolene stále marně hledá svou nejlepší formu. S deseti triumfy nejúspěšnější hráč turnaje v Halle v rámci letošního ročníku skončil již ve druhém kole po porážce s o 19 let mladším Félixem Augerem-Aliassimem. Na svém oblíbeném podniku hrál poosmnácté a takto brzy nikdy nevypadl.
    16. 6., aktualizováno | Aktuality |  141 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     

Roger Federer kvůli dvěma operacím kolene přes rok nehrál a ani v Halle, kde je s deseti triumfy nejúspěšnějším hráčem turnaje, se do své nejlepší formy nerozehrál. Devětatřicetiletý Švýcar kvůli přípravě na slavný Wimbledon a právě podniku v Halle po postupu do osmifinále odstoupil z French Open, aby měl čas adaptovat se na jiný povrch a v All England Clubu zaútočit na 21. grandslamový vavřín.

Na německém pažitu se mu ale nedařilo už v prvním kole, v němž měl velké potíže s Iljou Ivaškou a suverénně nepůsobil ani dnes proti o 19 let mladšímu Félixovi Augerovi-Aliassimemu.

V utkání si vypracoval jediný brejkbol a sám čelil 15 hrozbám. Zatímco v úvodním dějství zvládl všechny čtyři odvrátit a po 35 minutách šel do vedení, v dalších dvou setech už byl jasně lepším hráčem finalista předchozího podniku ve Stuttgartu a Federera porazil 4-6 6-3 6-2.

"Nepočítal jsem, že se s ním někdy utkám. Myslel jsem si, že už hrát nebude, až se dostanu na ty největší turnaje. Byla to pro mě obrovská čest si s ním zahrát. Když vyhrával grandslamy, tak mi bylo pět let," řekl Auger-Aliassime, který se narodil také osmého srpna a zápas zakončil 13. esem.

Federer se své oblíbené generálky zúčastnil poosmnácté v kariéře a vůbec poprvé vypadl dříve než ve čtvrtfinále. Od prvního triumfu v roce 2003 se s výjimkou ročníku 2016 vždy dostal minimálně do finále.

Auger-Aliassime, který v neděli ve Stuttgartu prohrál isvé osmé finále na okruhu ATP, se ve čtvrtfinále utká s Marcosem Gironem. Americký kvalifikant dnes otočil souboj s domácím Janem-Lennardem Struffem, který nedokázal navázat na včerejší skalp světové dvojky Daniila Medveděva.

 

Andrej Rubljov v Halle pokračuje bez ztráty setu. Nasazený Rus si po Karenovi Chačanovovi poradil také s Jordanem Thompsonem, Australana přehrál dvakrát 6-4. O své první semifinále na trávě zabojuje proti Philippovi Kohlschreiberovi.

Kohlschreiber na domácím pažitu zdolal 6-4 7-6(4) Corentina Mouteta a poprvé od května 2019 postoupil do čtvrtfinále turnajů ATP. V něm vítěz ročníku 2011 zaútočí na své první semifinále na této úrovni od ledna 2019.

• ATP 500 HALLE •
Německo, tráva, 1.455.925 eur
středeční výsledky (16. 6. 2021)
• Dvouhra - 2. kolo •
Auger-Aliassime (Kan.) - Federer (5-Švýc.) 4-6 6-3 6-2
Rubljov (4-Rus.) - Thompson (Austr.) 6-4 6-4
Kohlschreiber (Něm.) - Moutet (Fr.) 6-4 7-6(4)
Giron (USA) - Struff (Něm.) 6-7(1) 6-3 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (141)
17.06.2021 15:17Od: mahycek
Když to tady tak poslouchám, tak ať
srb vyletí hned v prvním kole, či
týdnu...
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:26Od: kubiik
Záleží, ve kterým kole narazí na Jirku...los bude pro Djoka klíčový. Pokud by to vyšlo na finále, tak má aspoň 1200 bodů jistýchsmilesmile
[ Reagovat ]
18.06.2021 13:01Od: turista
No kdyby Veselka náhodou vyhrál Wimbledon tak by mu to snad pomohlo.
[ Reagovat ]
18.06.2021 21:13Od: Stan_Borowitz
Jak náhodou. Pořád je jeden z hlavních favoritů.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:59Od: Vlk-v-trave Queens
Dany Evans
\o/-\o/-\o/
Pecka. To se to na trave hraje, kdyz se na ni umi hrac pohybovat, a da se to zvladnout i bez s/v :)
Za chvilu zapas dne Berrettini vs. Mura :)
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:49Od: Vlk-v-trave
No Matti dnes na servisu hodne dobry, Andy celkem bez sance. Par hekych vymen, ale jinak az tak dobre to nebylo.
V dalsim kole Dany x Matti, takze se je na co aspon dal tesit:)
Za chvili Lopez x Sampon, jsem celkem zvedavy na Feliho, radost sledovat... a doufam, ze Denise vynda z pavouka...:)
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:59Od: EllNino
žádný takový :D
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:05Od: Vlk-v-trave
:D no Feli dost spatne... takze za chvili neni co resit.
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:21Od: Tomas_Smid_fan
Co tam provádělsmile Nešly mu servy a Shapo střílel jedno eso za druhým?
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:24Od: Tomas_Smid_fan
Už to vidím, BB a příjem 2.servu?
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:30Od: peggy
Jo pane Federer léta leti a sil ubývá a Vy si to nechcete pripustit.Jdou Vam hlavne penize z reklamy.Hrajete stále slušný tenis,ale mladi začínají být lepší,pro Vás, Rafu a brzy i Djokovice.Takovy je zivot.smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:38Od: Pe3k
Máš tu článek o Rafovi plný dobrých zpráv smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:53Od: steve79
Já si myslím, že jasný favorit je Djokovič. Vzít set mu může Rafa a možná Roger. Medvěděv, Thiem, Zverev nemají šanci. Tsipsipase nedokážu odhadnout.smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:33Od: Pe3k
Djoko velký favorit a dál nikdo.
Spolufavoriti: Nadal, Zverev, Tsitsipas.
Teoreticky můžou jít daleko: Fed, Můra, Mateo, FAA.
Nečekám nic od: Thiem, Medvěděv, Rublev, Šapo, Rao.
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:42Od: kubiik
S tím se dá souhlasitsmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:58Od: SwissMaestro
Toreticky může být hned v prvním kole Murray- DJokovič či Federer - Murray, je to tak?
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:28Od: Pe3k
Kdyby Djoko vyfasoval Můru smile
Ještě jsem zapomněl zmínit Čiliče, ten bude v prvních kolech nebezpečný.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:52Od: RFanousek
Ten má ještě solidní šanci se vlézt mezi 32 nasazených. Doufám, že to dá
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:31Od: Usm
při vší úctě, Murray je momentálně výkonnostně úplně jiná liga než býval před tou operací s kyčlí. Snad si nemyslíte, že v současnosti by měl na to Djokovice vyřadit, byť v prvním kole? Tam ty jeho fyzické možnosti budou těžce limitující.

A jinak se vsadím, že organizátoři udělají vše proto, aby Murray dostal nějakého hratelného nasazeného hráče a ne Djokovice nebo Nadala :-)
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:34Od: SwissMaestro
V prvním kole? Určitě by na to měl :)
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:45Od: ipko
myslím si, že po zápase proti Benoitovi bol sám Andy prekvapený na akej úrovni bol jeho pohyb.. dnešný zápas proti Berrettinimu napovie ešte viac, ale naozaj by to nemuselo byť vôbec zlésmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:47Od: SwissMaestro
už v Římě jak trénoval s Novakem na antuce měl skvělý pohyb
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:53Od: ipko
a určite má viac času ako Roger, čo sa týka možnosti priblížiť sa svojej úrovni z minulosti, takže na Andyho ešte pozor
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:56Od: kubiik
Ze by opet BIg4? smilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:44Od: Stan_Borowitz
Na okruhu veteránů se možná zase dají dohromady...
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:47Od: kubiik
smilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:40Od: woody
Kamaráde do prvního kola by byl Murray važné problém, ještě na centru, doma, první zápas, po tom co má za sebou na RG. Vážně do prvního kola ne...
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:49Od: Nola
jj, tak nejak to citim aj ja
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:28Od: Tomas_Smid_fan
smile To by musel jet Joker do Londýna úplně bez tréninku na pažitu.
[ Reagovat ]
17.06.2021 09:29Od: Ereinion
Po Wimbledonu 2019 jsem psal, že to byla Rogerova poslední šance na GS a bohužel jsem měl asi pravdu...oklepat se z takové prohry v takovém věku musí být extrémně těžké a to zranění kolene možná i vyplývalo z této prohry...na ten level, co měl tehdy, už se asi nedostane, nicméně na zakládě toho, co jsme viděli na RG, tak pořád může udělat ve Wimbledonu s dobrým losem QF, možná i SF...je tam o dost pomalejší tráva než v Halle, což tentokrát bude Fedexovi vyhovovat, ty reflexy jsou už horší
[ Reagovat ]
17.06.2021 09:41Od: Ondra979
no je to mozne, ale uvidime, s temi reflexy na tom neco muze byt..ale W19 byla samozrejme dost tezka porazka a taky jsem neco takoveho tusil, ze uz se takova sance nebude opakovat a vypada to dost pravdepodobne. to se proste nemelo stat, ale bohuzel stalo..
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:19Od: steve79
Je to logický. Roger už není tak rychlý a nestíhá být u úderů včas. Hlavně na hardu to je v posledních dvou letech vidět.
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:36Od: kubiik
Nj Roger zpomalil, Rafa zpomalil..co Novak? Měl by držet basu a zpomalit taky smilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:01Od: woody
Nesouhlasím smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:14Od: kubiik
Je z nich nejmladší, měl by jim prokázat úctusmile Dívej na Rafu...solidárně pustil RG, aby Rogera nepřekonalsmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:03Od: Tomas_Smid_fan
ano, jediné správné řešení je 20-20-20smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:06Od: Ondra979
ano, ale obavam se, ze Djoker bude proti..
[ Reagovat ]
17.06.2021 08:12Od: Stan_Borowitz
Mne teda překvapilo, když po tom zápase na RG s tím Němcem, jak po něm odstoupil, Roger prohlásil, že je unavený, protože 4 hodiny denně SAMOZŘEJMĚ netrénuje. Tak ce teda dělá, když nehraje turnaje? Dně hodiny dopoledně a dvě odpoledne, z toho jedna výhradně servis, mi nepřipadají jako hodně tréninku, zejména když se vrací a je mu tolik, kolik mu je.
[ Reagovat ]
17.06.2021 08:28Od: steve79
To máš pravdu. Včera tam chyběla agresivita. Uvidíme co Wimbledon. Pořád tvrdím, že z French Open neměl odstupovat. Přece jenom je to Grandslam
[ Reagovat ]
17.06.2021 08:28Od: Anonym
To máš pravdu. Včera tam chyběla agresivita. Uvidíme co Wimbledon. Pořád tvrdím, že z French Open neměl odstupovat. Přece jenom je to Grandslam
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:06Od: Forehand
Federer vraj ako junior trenoval len dve hodiny denne, kazdy druhy den.

To mi pride celkom velkorysý rezim, mat v tyzdni 3-4 dni volna a dosiahnut 20 GS.
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:22Od: woody
A co jsis představoval? že je na kurtu každej den 8 hodin ? to by asi nehrál do 40, ale do 25... Není důležitá kvantita, ale kvalita. A fyzická kondice se dá nabrat jinak než na kurtu.

To je ten základní faktor úspěchu, zvolit cestu se smyslným tréninkem, správnou regenerací a plánováním.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:44Od: Stan_Borowitz
Píšu někde něco o osmi hodinách? A kde?

Zrovna u tréninku je důležitá kvalita i kvantita. Čtyři hodiny by měly úplně stačit, dvě dopoledně, dvě odpoledne, z toho jedna hodina servis (já bych ji dal navíc, ale nebudeme Rogera přetěžovat). To mi nepřipadá moc, zejména když nehraje skoro žádné turnaje.

Běháním v lese nebo vzpíráním v posilovně úderovou jistotu, timing a kvalitní servis fakt nezískáš

No a smyslný trénink může absolvovat potom s fyzioterapeutkou...smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:12Od: woody
Já jsem Tvůj příspěvěk špatně pochopil, myslel jsem,že mysliš,že 4 hodiny je málo..

Ale i tak si myslím,že trénuje 2 x denně tak 2x v týdnu (tenis). Zbytek bude buď volno nebo posilka a fyzio..
[ Reagovat ]
18.06.2021 05:54Od: Stan_Borowitz
Asi máš pravdu. Otázka je, jestli to bude stačit na ty cíle, které si dává, a na to, jak se mu aktuálně daří.
[ Reagovat ]
17.06.2021 07:37Od: steve79
Druhé kolo není žádný zázrak. Po výkonech na French open jsem tipoval v Halle lepší výsledek. Třetí set byl poměrně jednoznačný.
[ Reagovat ]
17.06.2021 06:50Od: Lovcikurzu WIMBLEDON
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/200222786_10158487553893732_1346504139388271126_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-3&_nc_sid=0debeb&_nc_ohc=3yznQiyE7SsAX_iDEQE&_nc_oc=AQkSjigG1fW8GrIbc59jvLgQnOzC-ngyWN9U4xu-O5cgMui6VJkfVLDi7-SDIbD2sxg&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=d6554b2dc0a559a25bb4b0e9ce2c83ce&oe=60CFCA6A

uz se to chysta smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 02:15Od: stafel
JooooosmileAliassime byl zadarmosmile díky Rogeresmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:27Od: paddy true GOAT - Steffi Graf
14.6. měla 52. narozeniny smile

Only tennis player in history to have won each of the major Grand Slams at least four times smile

kam se hrabe Djokovič s těmi dvěmi ušmudlanými kariérními GS smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 00:16Od: darek.vrana
Ovšem jak by to bylo, kdyby ten její pošahaný "fanoušek" nebodl kudlou do zad Selešovou...
[ Reagovat ]
17.06.2021 04:27Od: Mac
jo jo, zrovna jsem se dival, zhruba polovinu svych titulu ziskala po odstraneni rivalky (nerikam ji samou), ale casem na to historie zapomene...
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:17Od: paddy
Ten Ind na Twitteru to psal
Monica Seles Stabbing: Apr 93

GS before incident
Graf (Age: 24): 11
Seles (Age: 18): 8

After the incident
Steffi: 11 titles
Seles: 1 title

Overall,
Steffi: 22
Seles: 9

ALE
silný soupeř ti vždycky zvedne výkonnost jako u Big3 vzájemně.

1999 Graf sehrála se Serenou 2 vyrovnané 3set zápasy (1:1)
Jako 30letá!!
Serena 1999 smazala Hingis a Davenport v nejlepších letech 2:0

Selešové by forma určitě nevydržela celou dekádu. Djokovič i Rafa také měli výpadky. Kdokoli z Big by měl dávno rekord a už by se moc nesnažil, kdyby nebyli 2 ostatní.

Steffi skončila ve 30 a má jen o 1 tutul méně než Serena.
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:24Od: paddy
Steffi má kalendářní GS vč Golden Slam smile

Kdo z vás to pánové smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 07:54Od: Stan_Borowitz
Tak to je především v úplně jiném sportu (aniž bych chtěl výkony Graffové nějak zlehčovat).

Bratři Pospíšilové byli mistry světa tuším 27x. Také fantastický výkon, ale s Djokovičem je nikdo nesrovnává.
[ Reagovat ]
17.06.2021 08:48Od: Usm
a jakou konkurenci měla Graff proboha - kdyby Djokovic neměl ve své éře Nadala s Federerem, tak dneska už má 30GS
[ Reagovat ]
17.06.2021 12:14Od: Mantra
Seleš by došla dál, mnohem dál, ale nestalo se, bohužel.
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:15Od: paddy outfity pro Wimbledon 2021
odborný komentář určitě poskytne Fandina smile

Federer
http://www.fedaltennis.com/roger-federer/federer-outfit-wimbledon-2021/

Nadal
http://www.fedaltennis.com/rafael-nadal/nadal-outfit-wimbledon-2021/
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:25Od: dako
Snáď to Rafa neodpíska. Na tráve sa môže stať čokoľvek a jeho agresívnejší štýl s dobrým servisom, tam posledné roky funguje.
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:29Od: paddy
prohra byla bolestná a Rafani začínají prozírat smile

GS since 2011
Djokovic: 18
Nadal: 11
Federer: 4

As a Rafa fan, its hard to admit. But we're seeing the GOAT

https://twitter.com/SriniMaama16/status/1404127538004201472
[ Reagovat ]
17.06.2021 00:02Od: dako
Ja ako Rafa fan nemám problém uznať, že Novak je najlepší. Ubil Rafu na RG a podarilo sa mu otočiť aj finále. Momentálne mu ten status právom patrí. Konečného GOATA bude ale fakt možné určiť až po ich kariérach. V momentálnej situácii na tom najlepšie vyzerá Novak, no ja verím, že Rafa ešte bude schopný 2 - 3 roky vyhrávať tituly (možno sa mýlim). Roger je už v tomto boji odpísaný, podľa mňa.
[ Reagovat ]
17.06.2021 00:04Od: turista
Myslím že černá série Novakovych 5 porážek na antuce byla hořká víc. Porážku na RG Nadal přežije a v září v NY bude nebezpečný.
[ Reagovat ]
17.06.2021 07:04Od: Mayo
Cenim, ty proste vies darmo
[ Reagovat ]
17.06.2021 01:41Od: Forehand
Since 2010

Nadal 14 a uz to vyzera inak, ze ano :)
[ Reagovat ]
17.06.2021 08:17Od: Stan_Borowitz
Tak pořád je tam dost velký rozdíl. Poslední dekádu, především od toho neuvěřitelného vzestupu výkonnosti v roce 2011, prostě Djokovič dominuje, to se mu nedá upřít.
[ Reagovat ]
17.06.2021 10:35Od: kubiik
Tak zase je třeba vzít v potaz, že Nadal 2012 zranění (vynechal UO12 a AO13), 2014 zranění finále AO, UO vynechal opět zranění. Pak se žádný zázračný návrat nekonal a padla na něho deka 15-16. Djok měl pokles 17 a část 18. Být oba ok, tak asi přidali něco navíc, ale Rafa tam přišel potenciálně o víc. Kdo ví třeba by karierní GS získal Djok až teď. Neříkám, že Rafa by ho s těma GS dohnal, ale rozhodně by tu ztrátu mohl snížit třeba na rozdíl 3 GS, což už pak jako "dominance" nepůsobí. Ale samozřejmě uznávám - jsou to pouze teoriesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:01Od: Forehand
Djokovic 15GS
Nadal 13GS

Djokovic jednotka na konci roku 5x
Nadal jednotka na konci roku 4x

To mi ako dominancia nepride, aspon pokial sa bavime o uzavretej druhej dekáde 21 stor.

Dominancia zrejme nastane az v dekáde súčasnej, kde už má náskok.
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:12Od: kubiik
Jo aha vy se bavíte o dekádě...to jsem přehlídnulsmile No tak pokud je to opravdu 15/13, tak to o dominanci nevypovídá. Spíš to ještě umocňuje tu teorii, kdyby oba neměli výpadek, kde si prostě myslím, že Rafa tím ztratil víc a za tu dekádu klidně mohl mít o GS víc než Djok.smile No a v téhle dekádě si myslím, že u Rafy budem rádi když přidá ještě aspoň 1 GS..ale když budu optimista věřím, že přídá ještě 3smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:26Od: Ondra979
tak ty 3 jsou asi unreal. tady uz je treba pocitat s tim ,ze se bude pomalu ale jiste zhorsovat..kdovi jak na tom bude za rok, na jedno RG to jeste urcite stacit muze, ale taky nemusi..letos ma sanci jeste i ve W a mozna na hardu, ale tam uz mu na Gs moc neverim, tam uz je tech vlcaku vic co ho dokazou porazit, na RG nevime, jak by dopadl s Tsitsim nebo Zverevem ale za rok uz budou mit dobrou sanci ho porazit i tam. Roger zacal odchazet az kolem 37 let vyjma travy..tam to udrzel jeste o rok dele ale ale on je jiny somatotyp
[ Reagovat ]
17.06.2021 11:40Od: kubiik
Hele letos to vidím na W, zlato z OH, příští rok AO, RG, konec kariéry a čausmilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:09Od: fazil
Skoda, cekal jsem aspon semi. Ale bez servisu to proste nepujde. Do Wimbledonu je potreba jeste troslu potrenovat. Jinak Felix vyborny zapas. Jeho hra je na travu idealni...
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:06Od: RFanousek
Vidím že tady někteří Rogera pro Wimbledon odepisujete. Nevím, na tři vítězné je to něco jiného, navíc ve Wimbledonu zafunguje jeho aura, myslím si, že úplně ho odepisovat není správné.
Kdo kromě Djoka s Nadalem je větší favorit na titul? Next Gen? Murray? Nějaký servisman jako Raonic nebo Isner?
Za mě Djokovic, Nadal, Federer jsou favority v tomto pořadí
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:10Od: FulnekUltras
ani v Chrámu to nelze uhrát jenom hlavou - a přesvědčí se o tom i krakatice smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:44Od: Tomas_Smid_fan
Rafa nestíhá na antuce, tak na trávě už vůbec. Joker tam šance má, ale já doufám, že titul vyhraje někdo mimo Big3, tedy krom Rubla s Medvědem a ani Zvíře by mi nebylo úplně po chuti. Na Rogera jsem nezapomněl, měl nehoráznou smůlu s W loni, kdy měl možná jakous takous šanci na výraznější výsledek. Teď nejsem pesimista, ale realista - překvapilo by mě moc, kdyby tam uhrál víc jak tři kola. Už po zápase s Ivaškou jsem psal, že hraje hodně nevyrovnaně a bez zlepšení to nepůjde.
Prostě po operaci v jeho věku je vůbec zázrak, že poráží o 15let mladší soupeře z první stovky.
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:52Od: RFanousek
Nestíhá na antuce protože prohrál s Djokovicem vyeovanyy zápas a všechny ostatní by s prstem v nose porazil?
Big 3 jsou pořád pro mě favoriti. Roky mě naučily
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:53Od: RFanousek
Vyrovnaný
[ Reagovat ]
17.06.2021 00:21Od: Tomas_Smid_fan
Přijde mladý, to bude sekáč, ten se nezakec?... Chyby, co dělal Rafa na antuce se na trávě znásobí. Pokud dá SF, budu se divit, F a W to by pro mě bylo blízko zázraku.
Rafaeoli taky před RG nechtěl pochopit, že Rafu netipuju na vítěze. Mělo to být jasné, skoro na 100%...
[ Reagovat ]
17.06.2021 07:41Od: Ondra979
taky to tak vidim, teda letos uz teda bohuzel bez Feda jako top favorita, ten muze pouze prekvapit. ale favorit cislo jedna na W je Novak, dvojka je Rafa, tak to je. samozrejme doufam, ze to vyhraje nekdo jiny, ale zatim si to nedokazu moc predstavit..
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:58Od: Fransoas
Po prvním setu to vypadalo,že to má Roger pod kontrolou.Potom se mladý Kanaďan rozehrál k přesnější hře - ukořistil druhý set a z herní pohody se mu dařil více první servis,kterým zápas dokončil.Překvapivě přestřílel Rogera na esa.Na přípravu Wimbledonu má Roger poměrně málo času k vylepšení servisu,atak to bude velice zajímavé jak se to bude vyvíjet.
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:44Od: paddy Rafa jede... [ Reagovat ]
17.06.2021 09:47Od: woody
smilesmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:49Od: FerrariF50
Nj, holt starý časy se nevracej, život je změna, co k tomu víc říci, ... nečekat zázraky a užít si jeho možná poslední sezónu, ... pokud mu to nepůjde, asi to ukončí.
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:28Od: RF46
Přesně tak!
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:31Od: TML
Myslím, že Federer a Venus Williams jenom natahují neodkladné. A ješte Stosur, ta je už pár let prakticky volný los
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:33Od: SwissMaestro
Tak Federer se právě vrací po zranění, to nemůžeš srovnávat s Venus která na to už nemá
[ Reagovat ]
17.06.2021 00:07Od: turista
Venuše už opravdu přesluhuje.
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:25Od: SwissMaestro prepis konference
Federer in his press conference:
"Today I needed time to digest the third set, I was unhappy for how it ended, was similar to Geneva one. I took my time before coming into press conference because I didn't want to say wrong things played by emotions"
"It wasn't a good attitude from my side. I was disappointed the way I was feeling on court, the way things were going, that I'm not getting better spells and other stuff. I think the whole difficulty of the comeback got to me as well a little bit, how much I've to push myself on every point, try to make things happen. I realized it wasn't going to be my day. There was nothing I could do. I started to get really negative & this is not normally how I'm. It's not something I'm happy about & proud about. At the same time, if you look at my, whatever 1500 matches I've played, these things can happen. The good thing is that i know it won't happen the next time, the next time and the next time I'm on court. I think that's also one of the reasons I wanted to take time between the matches and press conference to truly understand why did I feel this way. Speak to Ivan little bit, to figure it out. And then straight away, head up, look away & don't take silly decisions right now. Just stay positive and we take it onto the next goal which is clearly Wimbledon."
"Last year everything happened very quickly. After Indian Wells cancellation we were all trying to understand how the situation would evolve. Few weeks later #Wimbledon was cancelled and we were shocked, but we know the reason of course".
"I got a lot of information from my matches in the last weeks. Changing surface is not easy, #AugerAliassime is a great player and today he was better".
"The rehab process was a huge challenge for me. Everybody who has had multiple surgeries knows what I'm talking about. Things don't come easy anymore and that's sometimes is the major concern"

"dont take silly decisions right now" To nezní dobře, to jako chtěl skončit po tomto zápase?
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:02Od: Forehand
To bude smutny koniec. Federer ma asi od seba ocakavania odtrhnute od reality.
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:10Od: paddy
mladá generace má teda nízké ambice smile

FAA se profiluje jako tříhvězdičkový tenista - zná někoho, kdo vyhrál GS, a chce si s ním zahrát

Co znamenají hvězdičky na náramenících policajtů?
1 hvězdička = umí číst
2 hvězdičky = umí číst i psát
3 hvězdičky = zná někoho, kdo umí telefonovat

Roger už to má asi za pár, slabší lýtkové svaly (myslím sám nedávno říkal) a horší fyzička jen tak lehce nezmizí. Také věk se projevuje zrychlujícím tempem. 34 a 37 není takový rozdíl jako 37 a 40. Je načase dohrát sezónu a rozloučit se důstojným způsobem.

a Rafa se řítí mílovými kroky za ním...smile

skončeme pozitivně, travnatá, tedy zelená sezóna je konečně v plném proudu smile
přesto se najdou někteří, kteří zelenou nedokáží strávit
https://www.youtube.com/watch?v=QLL7HxJdxpY&t=7s
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:03Od: Forehand
Akoze Rogiho vysledky su na míle vzdialené od vysledkov Nadala?..:)

Milove kroky?
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:59Od: Paseka
Takhle to dopadá, když někdo neví, kdy má skončit!
[ Reagovat ]
16.06.2021 21:21Od: dappe
Takhle to vypadá, když někdo píše o něčem, o čem ví úplné hov.no. Před zraněním patřil pořád k nejlepším na světě, málem vyhrál Wimbledon, ještě na TM vyřadil Djokoviče. Pak se na začátku 2020 zranil na AO, musel na operace, do toho Covid situace. Dost pravděpodobně by skončil 2020, ale logicky se chce rozloučit na kurtu, před lidmi. Proto se snaží dostat do formy, a co nejlépe se rozloučit s kariérou.
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:16Od: Tomas_Smid_fan
zas jedna moudrá hlavasmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:41Od: spaniel
Jeste bych nevynasel soudy. I kdyz je mu skoro 40, neverim ze toto je jeho max. Je nerozehrany a kolena ma porad v hlave. Verim ze jeho top je mnohem vys. Nebude to 2017 level, ale urcite mnohem lepsi nez toto.
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:14Od: SwissMaestro
Roger on why he was late to today?s press conference: ???? ?Today I needed time to digest the third set, I was unhappy for how it ended, was similar to Geneva one. I took my time before coming into press conference because I didn't want to say wrong things played by emotions"

To zní jako kdyby býval chtěl říci něco ve stylu "Jestli takto budu hrát nadále, nemá to cenu"
-
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:19Od: Mantra
přesně tak to asi je, se nedivím, asi by měl skončit
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:21Od: SwissMaestro
Na tohle je ještě brzo. V roce 2016 se taky vracel pomaličku a pak si musel dát ještě pauzu. Jasně, na tu teď nemá čas, ale sám říkal, že od sebe do Wimbledonu moc neočekává. Za úspěch tam budu považovat druhý týden.
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:35Od: Mantra
v 16tém mu bylo o 5let méně, jsem s ním uplně stejně starý a vím o čem píšu, jde to všechno rapidně dolů - hlavně člověk jaksi hledá pohodlnou cestu, hlava pracuje sama, ta se nenechá moc oblbnout, prostě to tak jesmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:05Od: Forehand
OH2021, USO21, AO22, W22 este urcite strihne bez ohladu na vysledky.
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:16Od: SwissMaestro
Taky to vidím na konec na W22. Koneckonců slíbil účast v Halle 2022
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:31Od: Forehand
Ano, proste v sezone 2021 karieru neukonči, stále tam bude pochybnost, ze zle vysledky mozu byt proste sposobené len dlhou hernou pauzou a v podstate bude mat pravdu. Koncit 2021 by bolo zbrklé, preto da tomu sancu este 2022.
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:58Od: dappe
To jo, ale tohle je otázka formy. Je tady i zdravotní hledisko, je po dvou operacích. Vůbec bych si rokem 2022 nebyl jistý. On se určitě vrací proto, aby se dobře rozloučil, takže se bude snažit, ale zdraví už ho k tomu nemusí pustit.
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:54Od: brixner Klídek!
Vono pude jen vo tu nerozehranost, von ten přechod z antuky na hlínu je dost vošemetnej a Halle jí má dost rychlou. Ve Wimblu to bude vo něčem jiným, vsadim svojí artistku, že Roger bude min. v SF!smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:23Od: Alien
Nééééééé, to néééééééé! FedExi?
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:10Od: mahycek
No jo, no. Viděl jsem také utkání, některé
byly fantastické údery, ale když si neudrží
svůj servis a pak return je v prdeli, to

nemůže uhrát. S 90% servisu se Roger musí
dostat daleko, Tak má mnoho času na
vypilování. Ve Wimbledonum tráva je jiná.
Jo, chybí praxe, ale já stále věřím,
že se dostane daleko a neduhy vypiluje
Mizím od zítra a nebudu číst, že je
fackáč apod. Při losování rád přijdu.
Vyvětrám si rád hlavu. Tak nyní fotbsl.
Do losování čtvrtek budu na fotbale a
Fedex také. Švýcaři dnes....smilesmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:51Od: Mayo
Roger Roger. Zrejme už bude fackovací panák iba.
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:31Od: com
tak tak, kazdej si bude přát Federera do prvniho kola smilesmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:50Od: sojka1
treti set jsem odchodila :-)) uz jsem si ho dokazala odvodit i bez sledovani, FAA, ktereho jsem videla teprve tak podruhe, potreti, hral velmi dobre, mlady, rychly, pruzny; Roger postupne pomaly, chybujici, neservirujici, stale za ocekavanim (toho ja se uz nezbavim) ale realne - jeste jde o stav navratu po operacich... jenze uz ty samotne jsou varovanim. Nevim, zda to pujde a jak to pujde, tohle by me ale rozhodne bolelo... stejne podeziram FH, ze dneska bodal spendliky do panacka voodoo, to prece jinak neni mozny... :-)
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:40Od: Forehand
Nevidel som ani lopticku ale bol som presvedčeny ze zahučí.
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:00Od: annah
Já jsem třetí set neviděla, musela jsem z domu, a výsledek mě pak vůbec nepřekvapil - podle toho, co Roger předváděl v tom druhém. Mám dojem, že je to prostě konečná. Poslední šanci na GS minul v roce 2019 v Chrámu. Nebýt těch operací a covidové pauzy, tak by během minulého roku asi ještě něco málo uhrál. Ale teď už je nejspíš pozdě. Ve Wimbledonu by velkým úspěchem bylo i osmifinále.
Musíme se smířit, že Maestro odchází. smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:41Od: a.magerova
Tož co,
tož nic,
někdy příště... smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:29Od: ipko
inak 5 es za sebou od Félixa v treťom sete, to bolo naozaj niečosmile
[ Reagovat ]
18.06.2021 13:00Od: turista
Jak je možné, že Felix takhle bombí proti slavnému Federerovi a ve finále proti komukoliv to nedává.
[ Reagovat ]
18.06.2021 21:12Od: Stan_Borowitz
Ve finále by tak nebombil a s Rogerem by prohrál 0:2.
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:23Od: ipko
nebolo to dobré, ale z veľkej časti za to mohol naozaj nebojácny výkon od Félixasmile ja stále však Rogerovi verím na solídny výsledok vo Wimbledone
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:03Od: Mantra
no v tomhle stavu už je solidní hodně široký pojem, 2-3 kolo? když nechytne smůlu v 1. jako fan RF mě to mrzí, ale buďme soudní.... btw teď jsem se podíval na fotky "presidenta" od soudu - tvl. ten taky není soudnej smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:06Od: ipko
minimálne osemfinále, na 3 vítázné sety si to Roger musí postrážiť v tých úvodných kolách
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:16Od: Ondra979
no snad. ale jiste uz neni asi nic..tohle nebylo dobre
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:17Od: Ondra979
my mame jeste presidenta?? mrknu na tu trosku, nevim, co do nej perou ze jeste drzi pohromade
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:28Od: Mantra
to nedělej smile ten je hotovej, Biden je mentálně ko, ale fyzicky aspoň vypadá jako čilej stařík, tohle je zombie a když si přečtu co kde řekl, tak nevím zda to je vůbec možné
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:21Od: FulnekUltras
Havla v jeho druhém funkčním období převáželi mezi Prahou a Lanzarote většinou už jenom naležato a s plenami - ale to "elitě národa" samozřejmě nikdy nevadilo. smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:23Od: Forehand
Ten pocit, kedy má po dnešku Roger polovicu trávnatej sezóny za sebou. Možno aj vačšiu polovicu :)

Kurz 3.6 zadarmo, určite odporúčam nebáť sa toho a skúšať od prvého kola so súperom aspon trochu príčetným.
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:22Od: Mr.Pink
neprovokuj :)

a rozhodni se, bud ma za sebou polovinu, nebo vetsinu travnate sezony za sebou, vetsi polovina je kockopes :)
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:29Od: Mantra
hlava na tři půlky smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:40Od: Forehand
No ak odohra na trave 3 zapasy; dalo by sa povedat ze ma vacsiu polovicu za sebou.

Kazdopadne, nie som Rogerov najvacsi fanusik, ale viac ma to bavilo sledovat ho, ked mal sancu vyhravat velke trofeje. Toto je uz onicom. Bez emocie pre mna.
[ Reagovat ]
16.06.2021 20:08Od: Mr.Pink
ja narazel na to, ze vetsi neno mensi polovina neexistuje

v londyne je pomalejsi trava, v halle je to extremne rychle, tam mival problemy casto
[ Reagovat ]
16.06.2021 22:11Od: Forehand
Isner, Coric, Fritz, Cilic, Norrie, Mannarino, Millman, Struff, Kyrgios, Nishikori, Popyrin, Sangren..to su len narycho mena z nenasadených hráčov, ktorí ho podla mna vyradia ak ho dostanú, uz v prvom kole.

Ale je tam aj Ramos Viňolas :)..Toho chce Roger dostat
[ Reagovat ]
16.06.2021 23:05Od: Vlk-v-trave
To bylo opravdu hodne narychlo...:)

Isner - ma plno problemu ve Wimbledonu, by muselo byt extremne sucho,
Coric - toho hrace nikdo od brezna nevidel na kurtech, a tedy nic nevim o tom, zeby se ted vracel...,mozna jo, ale sazet bych na nej nechtel
Fritz je dost v lese, a na trave nic moc,
Cilic - ten se sice ted zvedl, ale na Fedexe proste neumi hrat...
Norrie - jo Cameron mozna, ale tipovat bych to nechtel driv nez bych videl prvni jine zapasy.
Mannarino - no nevim, nevim, nejak to na te trave necitim...
Millman - na hardu mozna, na trave tomu moc neverim...
Struff na antuce bych tomu veril vic,
Kyrgios - bohuzel ma pro Fedexe slabost, on by si s nim vic hral, nez hral...
Nishikori - uplne mimo, nejen na trave,
Popyrin - ten je celkem zajimavy, ale porad bych asi vahal
Sangren mozna tak na hardu...na trave tezko...

Ja bych spis veril ke Cameronovi, Popyronovi, pripadne Kyrgiosovi:

Travaglia
Draper

Jenze trava je zivy material, a hodne bude zalezet na hodne vecech... podle kvaldy to nezjistis, se hraje jinde, takze nekde v prvnich zapasech by se to eventualne dalo tipovat...
[ Reagovat ]
16.06.2021 19:01Od: turista
No to šetření starty na turnajích po operacích mu moc neprospělo. Není prostě rozehraný a tady proti němu hrál talentovaný a snaživý soupeř, kterému jen nejdou ta finále. Ještě by se měl o něco pokusit. Takhle se loučit se asi nechce.
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:21Od: Tomas_Smid_fan Roger
odvedl solidní výkon v prvním setu, říkal jsem si, že tam vidím zlepšení. Ve druhém setu ale jako by mi to chtěl vyvrátit, přišly slabší chvíle na returnu, ale především servisu, který by ho měl hlavně držet v tlaku. Ve třetím se krize prohloubila. Nutno ale dodat, že FAA hrál velmi solidně, soustředěně a měl často i smůlu na těsné outy. Statistika byla ještě v prvním pro Rogera příznivá, ale velký rozdíl byl celkově v úspěšnosti i účinnosti 1.servisu. FAA je možná lepší typ hráče pro trávu než pro antuku. Tedy nevím ako si s tým strýko Toni poradí...
A jak si s tím poradí Roger ve Wimbledonu, toho se trochu obávám. Bez účinnějšího servu si ho tam vychutná kdekdosmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:11Od: Pe3k
S tím co teď Federer hraje by neprošel kvalifikací na Wimbledon, natož Wimbledonem. Felix hrál dobře, na trávě má velký potenciál.
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:15Od: insanezy_
To zase neblazni s tou kvaldou
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:58Od: Mantra
no on by tam asi fakt narazil, někdo by se našel
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:04Od: Mantra
je to tady, labutí píseň. Ač je mým oblíbencem, tohle si myslím už musíme odškrtnout. Lepší to nebude, bude se plácat než si přizná konec. Měl by to na Wimbledonu odpískat a rozloučit se než to přejde do pozice komedie. Bye smile
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:10Od: DORSCH
najhorsie prenho je,ze z prehry ani nebol prilis nastvany
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:13Od: DORSCH
ja ked prehram vyrovnany zapas tak celu cestu domov nasrane kopem do kamenov:)
[ Reagovat ]
16.06.2021 18:24Od: Mr.Pink
ale tohle nebyl vyrovnany zapas
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:24Od: Tomas_Smid_fan
na psycho má ATP Jokerasmile
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:01Od: jklejna
konkurence je velká
[ Reagovat ]
16.06.2021 16:59Od: dako
Ešte som nevidel v podstate celý Rogerov zápas od návratu, ale príde mi, že hodne utrpel servis. Skoro všetci jeho súperi ho v esach prestrieľali.
Z toho, čo som videl, tak dosť trpí aj BH, tam pri trocha rýchlejších úderoch od súpera nestíha BH s náprahom a len jednoducho slajzuje.
Return tiež slabota.
Som zvedavý na Wimbledon. Strašne by som chcel vidieť zápas s Rafom.
[ Reagovat ]
16.06.2021 16:53Od: RFanousek
Musím přiznat, že FAA mě hodně překvapil jak dobře hrál, ještě jsem ho hrát neviděl a čekal jsem něco trochu slabšího. Federer nebyl nějaký zvlášť silný dneska ale na hodně soupeřů by to v klidu stačilo.
[ Reagovat ]
16.06.2021 17:00Od: jklejna
smile,
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist