French Open odloženo! Hrát se bude na přelomu září a října

  • Roland Garros byl kvůli pandemii koronaviru přeložen na přelom září a října. Původně měl pařížský turnaj začít 24. května. Pořadatelé Wimbledonu naopak potvrdili, že dál počítají se zahájením turnaje na trávě v londýnském All England Clubu 29. června.
    17. 3., aktualizováno | Aktuality |  114 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Francouzská tenisová federace dnes oznámila, že hlavní antuková akce roku se bude hrát od 20. září do 4. října. Na první polovinu září je přitom naplánováno US Open, kterým vrcholí sezona na amerických betonech.

Nový termín ale vyvolává rozpaky. Nejen, že by tenisté měli na přípravu na jiný povrch jen týden, turnaj by v kalendáři kolidoval s několika dalšími podniky ATP a WTA. Ve stejné době se má hrát i exhibiční Laver Cup v Bostonu.

"Tohle je šílenství. Zásadní oznámení Roland Garros o změně data na týden po US Open. Žádná komunikace s hráči nebo ATP. Máme v tomto sportu nulový hlas. Je načase se spojit," zlobil se ve tweetu kanadský tenista Vasek Pospisil.

Podle předsedy francouzské federace Bernarda Giudicelliho se ale jednání odehrálo. "Měli jsme výměnu názorů s ATP, WTA, ITF a informovali jsme i pořadatele ostatních grandslamů," prohlásil s tím, že zrušení turnaje bylo pro pořadatele nemyslitelné.

French Open, které se koná od roku 1891, se nehrálo pouze kvůli světovým válkám v letech 1915-19 a 1940-45. "V současnosti nedokáže nikdo předpovědět, jaká bude zdravotní situaci 18. května (začátek kvalifikace) a nynější omezení znemožňují připravit se na turnaj a uspořádat ho v plánovaném termínu," uvedla francouzská federace v prohlášení.

Po letošním ročníku měly na základě postavení tenistů a tenistek v žebříčcích ATP a WTA vzejít nominace na olympijské hry v Tokiu.

Na obou profesionálních okruzích se nebude hrát minimálně do začátku května. Kvůli koronaviru už byly zrušeny velké turnaje v Indian Wells a Miami či ženský Prague Open.

Wimbledon zatím pokračuje s přípravami
Nyní se situace dotkla i jednoho z grandslamů. Francie ode dneška omezila kvůli šíření nového typu koronaviru pohyb obyvatel na veřejnosti a na 30 dní uzavřela vnější hranice schengenského prostoru. V zemi je více než 6600 potvrzených případů nákazy koronavirem a 148 mrtvých podle pondělní bilance.

Nejbližším grandslamem v kalendáři je tedy nyní Wimbledon, který má začít 29. června. V All England Clubu zatím počítají jen s uzavřením muzea. "Ačkoliv pokračujeme v plánování turnaje, situace se neustále vyvíjí a my budeme jednat zodpovědně, v nejlepším zájmu široké veřejnosti," uvedl výkonný ředitel All England Clubu Richard Lewis v prohlášení.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (114)
18.03.2020 20:45Od: RF46 Forehande..
Uklidni se, nepanikar, vymaluj par mandal.

Od chvile, co se tu objevila zprava o pusunu terminu RG se tu projevuje pouze tvoje "detske" ja. Parkrat se nadechni a pust ke kormidlu zase dospelaka.

Opravdu sem necekal, ze te to takhle pohlti. Nemalou roli v tom bude hrat tech nekolik hovadin co si tu narychlo sesmolil a ted se je snazis obhajovat. Moc to nejde, tobe zvlast. Bud v klidu, par dni to tady bude viset a pak se na to zapomene. Navic...stejne si tu za saska, takze zadna ujma nenastala.

Drzim palce!
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:52Od: Amputace
Já už se ohromně těším na reakce vás "jsme neustále ohromně nad věcí" FFF, až bude v ohrožení také termín Wimbledonu :) Což podle mě vzhledem k tomu, jak ke Coronaviru přistoupili v Británii, téměř určitě bude...
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:16Od: Forehand
FFF no. 46..Myslim, ze prave on sa tu vehementne bil do hrude, ako RG nejde presunut, ze je to nereálne. A zrazu bum, kladivo do hlavy. Dalsi tvrdy stret s realitou pre fanusika Rogera Federera..
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:25Od: RF46
?? Ja ? Najdi to prosim.
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:30Od: Forehand
Mozno to bola 47ka, pletiem si vás. Ale niekto tebe podobný, ste na jedno kopyto.
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:32Od: RF46
Proto ti to rikam, nejdriv premyslej, uklidni se a az potom placni ty cvoje moudra na ty internety.
[ Reagovat ]
19.03.2020 10:54Od: Forehand
Naopak, tie tvoje trucovité kŕčovité vzdory sú natolkto tuctové, tak typické pre vaše stádo, že tá tvoja poradová 46ka len symbolicky ilustruje tvoj, nijaký charakter.
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:28Od: RF46
Amputace a Forehand...jako dvojka k sobe patrite, to bezpochyby...nicmene jeste jeden by se mezi vas do party hodil...treba Mozek?
[ Reagovat ]
19.03.2020 04:26Od: Amputace
Moji inteligenci neurazíš, kolego, to buď úplně v klidu. Já akorát říkám, že vy tady hejtujete přesouvání RG, protože váš Wimbas je zatím v klidu, ale až nebude a přesune se třeba na listopad pod střechu, budete to kvitovat s úplně stejným klidem jako my RG.
[ Reagovat ]
19.03.2020 12:47Od: RF46
Wimblas je podle me mimo hru... ale OK, tobe a Forehandovi prijde chovani FO sympaticke...co an to rict.
[ Reagovat ]
19.03.2020 13:01Od: Amputace
Nepřijde mi sympatické (o sympatiích z mé strany nepadlo slovo), přijde mi podnikatelsky logické. Už mě nebaví, jak mi pořád někdo podsouvá něco, co jsem nenapsal. Nauč se hergot nejprve číst, pokud se mnou chceš vést diskuzi.
[ Reagovat ]
19.03.2020 13:18Od: acc
Uznavam, ze tvoje komenty nectu moc se zaujetim...protoze je to strasne moc balastu..takze to svadi k tomu preskakovat radky.

Takze se omlouvam, pokud sem spatne pochopil, ze schvalujes posun a prijde ti to jako chytry krok (jako Forehandovi).
[ Reagovat ]
18.03.2020 22:57Od: Denis92
Wimbledon tento rok nebude. Ani v juli ani v ziadnom inom termine.
[ Reagovat ]
19.03.2020 08:35Od: Krisboy
Wimbledon bude v prosinci v Dubaji.
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:14Od: Forehand
Tak si zo seba tu frustráciu dostal von, potreboval si to priatelu..

Isto si bol v klude, ze sa RG zrusi, a zrazu presun, ktory je v tenisovej historii precedensom. Navyse si RG chytro zarezervovali atraktivny termín :)...

A mozes zacat obhryzat uz tak obhryzene nechty v kontexte W. ty ubolená dušička :)
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:26Od: RF46
"Navyse si RG chytro zarezervovali atraktivny termín"
-
:)) ty si sam pro sebe chystas ten material :))
[ Reagovat ]
18.03.2020 23:00Od: Patik
že :) chudák aký bol smutný keď sa dozvedel že rušia turnaje..akonáhle preskočila iskra nádeje s presunom French Open tak tu je každý druhý príspevok od neho..pozri aký je šťastný..veď mu to dopraj :)
[ Reagovat ]
18.03.2020 23:47Od: RF46
Ok, mas pravdu, zachoval sem se jako sobec!
[ Reagovat ]
19.03.2020 10:56Od: Forehand
No vidis, konecne si si nasiel kamaráta..

Seberovného..:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 16:19Od: JCFerrero
Nie je nic viacej dominantne vo sporte ako Rafa na RG mozno okrem 1rocnika vzdy kazdeho zdemoloval uplne lahucko, ale CHLPACI retardovani budu tvdrit ze mu pomáhaju orgnizatori, ale take krce ze fukalo a poslali ich hrac, ano keby nefukalo chlpac jasne 3:0 uz sa trosku spamatajte.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:47Od: Vlk-v-trave
Tak ATP nema co kritizovat, neni to jejich podnik.
Hraci...no to je trochu komicke...jsou fakt rozmazleni uz.
Ale presunuti terminu dost zvlastni... klidne to mohli nechat na ten konec kvetna...ikdyby se hralo bez divaku, stale mohou snizit prize money o 50%.
Nakonec jde o tenis, nebo jen o prachy? Jasne zadarmo hrat je nesmysl, ale stale 50% je podle mne moznych. Prijem z TV prav by to mel pokryt... letadla urcite budou letat, sice v omezenem poctu, ale pochybuji, ze vic jak 2 mesice bude vsechno zavrene, to by uz nikdo nerozdychal ekonomicky ani za 2 roky...a kdyby to tak bylo...tak potom jakykoliv jiny termin je uz "mimo lety".
Asi zbrkle rozhodnuti, ale RG jako GS ma na to pravo presunovat sve mistrostvi klidne i na zari, a pochopitelne je nemusi zajimat, ze ve stejnem obdobi se hraje LC, nebo, co si o tom mysli hraci... horsi to je asi vzhledem k USO - nebot mezi US a FRA jestli jde o GS jsou jiste dohody...

V kazdem pripade si myslim, ze nejen Nadal by hral i za 50% prijmu v kvetnu.

No skoda no:) Mohlo to byt v tom kvetnu zajimave.

V ten presunuty termin moc neverim... ATP se bude chovat agresivne, hraci budou remcat...a RG nakonec ustoupi...
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:25Od: steve79
To už rovnou můžou dát titul Nadalovi. V případě, že bude shoda termínu s Laver cupem, tak na Frech Open bude pár hráčů z desítky.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:36Od: Kamilos88
Hlavně střelit antuku uprostřed hardové a před halovou sezónou můžou jenom retardi z Francie.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:38Od: Forehand
Bežná vec, počas mnohých rokov v rámci starého DC.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:45Od: Kamilos88
Teď je to už hloupost, většina elitních hráčů s antukou končí právě na French Open, potom na ni nikdo ani nešlápne pokud vyloženě nemusí. Pár výjimečných zápasů v DC proti hráčům druhého sledu není antukový tenis.

Co si pamatuju, tak Rafa hrál v kariéře po French Open antuku max.2x někde ve Stuttgartu. Federer hrál DC proti Gasquetovi.

Takže tvoje "běžná věc" byla aktuální tak 2-3 dekády zpět.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:56Od: Forehand
Bezna vec, este dva roky dozadu ty dekáda..

Federer DC nehraval, lebo ho zaujimal len osobny progres, nie narodný. To nebolo o antuke.
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:56Od: acc
Ty ses dobre mimo :)
[ Reagovat ]
18.03.2020 16:16Od: Forehand
Nezvládaš :)
[ Reagovat ]
18.03.2020 16:37Od: acc
https://www.daviscup.com/en/players/player.aspx?id=800202678

https://www.daviscup.com/en/players/player.aspx?id=800226907
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:46Od: turista
Federer a wawrinka hráli DC na antuce v listopadu 2014 v Lille. Wawrinka nejdřív porazil přemotivovaného Tsongu, Federer pak s Monfilsem jasně prohrál. Debla vyhráli Francouzi a třetí bod přidal Federer, který zdemoloval Gasqueta, který kladl jen symbolický odpor. Skončilo to 3:1 pro Švýcarsko. Už se ani nehrál 5.zápas.
[ Reagovat ]
18.03.2020 19:25Od: miledus
Debla vyhráli Švýcaři, to jen tak na okraj..
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:35Od: turista
Spletl jsem se.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:38Od: Forehand
Ty si naozaj myslíš, že Djokovic, Thiem, Zverev, Tsitsipas, Medvedev a "pár hráčov z desítky" dá prednost LC pred RG?...

:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:56Od: Mayo
Ja len dúfam, že sranduje chalan.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:58Od: Forehand
Mal by sa ist otestovat, + studeny obklad.
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:39Od: turista
Proč by mu dávali titul? Djokovič LC nehraje tak klidně může neadaptabilního Nadala začátkem října na RG rozprášit a bude vymalováno.
[ Reagovat ]
18.03.2020 13:41Od: JCFerrero
Chlapaci zabite sa uz :D to je neskutocne co predvadzaju chlpac fans.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:17Od: Kamilos88
Sám vidíš, že bez chlupáče ani French Open nebude.

Kéž by se o tebe v životě taky tak někdo zajímal.
[ Reagovat ]
18.03.2020 13:39Od: Mayo
To je dobrý nonsens. Pre Rafu na picu podmienky v tomto obdobi. Myslím, že Djoki urobí 2. FO
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:01Od: Kamilos88
Však mu volali a řekl, že je to good.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:02Od: JCFerrero
Hej rafa je organizátor, nebyt tej pomoci od francuzov rafa by vlastne nikdy nevyhral RG, je to vlastne premierny hrac
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:09Od: Kamilos88
To říkáš ty. Já říkám, že mu nadržují. Jestli by to bez pomoci organizátorů vyhrával, nebo ne, to nevíme.
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:08Od: Ondra979
hele vsichni vime, ze Nadalovi na FO proste podkuruji..je to mnohokrat overeny fakt. myslim, ze to vubec nepotrebuje, ale oni to stejne delaji..takze se ani nedivim ,ze mu volali, ale na ostatni kaslali..no obrazek si udela kazdy sam
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:10Od: Mayo
A komu majú volať? Pospisilovi?
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:16Od: Forehand
Mnohokrát?..

Tak skus vybrat 2-3 rocniky..:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 19:43Od: Amputace
Je to debi.lita. Podle nich mu nadržují už třeba tím, že na RG není střecha (kvůli němu ji zřejmě schválně nikdy neřešili). Současně ale vůbec nechtějí chápat, že pro Nadala jsou nejnevýhodnější podmínky ty, kdy mrholí, kdy je navlhlá antuka atd. - to je vlastně ta nejlepší příležitost, kdy Nadala na antuce porazit, nikoli na antuce pod střechou (lol). Z konkrétních ročníků pak mají vlastně jen ten loňský, kdy musel hrát Thiem semi a finále den po sobě, což samozřejmě bylo od začátku celého turnaje zaranžováno kvůli Nadalovi (nehledě na to, že Nadal by to s velkou pravděpodobností vyhrál tak či tak).

Měli by se tihle magoři raději zaměřit na svého Rožera a na to, jak ve Wimbledonu všechno jede podle něj. Má ty nejvýhodnější časy a vždy, za všech okolností center kurt (což nemá ani Nadal na RG btw.). Hrozně bych je chtěl vidět, kdyby se nakonec musel změnit termín i toho Wimbledonu, což je zřejmě letošní poslední šance Rogera urvat GS titul.

Pokud jde o RG v září, vůbec nechápu, proč do toho tahá někdo Nadala a jeho zájmy. Je to logické podnikatelské řešení. Jde o 1 ze 4 GS. Každý GS vygeneruje zdaleka nejvíce peněz z celého tenisu (už jen proto, že GS mají největší areály, sledovanost a trvají dva týdny místo jednoho), takže i kdyby se měl vynechat Laver Cup, který (kromě Kamilose) stejně nikoho nezajímá, přijde mi v pořádku, aby se RG odehrál. Ty podmínky budou stejně zřejmě tak na houno, že to Nadal nevyhraje, takže nechápu, proč tady všichni křepčí o jakési nespravedlnosti vůči ostatním. Je to prostě jeden ze čtyř nejdůležitějších podniků toho sportu, zbytek holt vzhledem k okolnostem, které nikdo neplánoval, musí jít stranou. Ať se holt ti, kteří budou cítit své šance větší na antuce, odhlásí z US Open a naopak. Situace je taková, že nejde vyhovět všem.
[ Reagovat ]
18.03.2020 14:03Od: Mayo
si mimo
[ Reagovat ]
18.03.2020 10:38Od: Haitik
Divím se, že to neoznámili v live přenosu na FB.. Trošku zklamání..
[ Reagovat ]
18.03.2020 08:44Od: Kamilos88 :D
RG opět ukazuje, že je to nejhorší GS roku a jeden z organizačně nejslabších turnajů. Nejen, že nadržují Nadalovi celou kariéru a cíleně poškozují jeho soupeře, ale ještě si jen tak střelí z patra termín konání turnaje.

Já bych ten GS regulérně zrušil celý, stejně to kromě Nadala nikdo nebere vážně.
[ Reagovat ]
18.03.2020 08:50Od: gocii
Jedinej kdo to nebere v?žně jsi ty a to jen kvuli Nadalovi...
[ Reagovat ]
18.03.2020 09:10Od: Kamilos88
A ty se mi divíš? Nejdříve mu tam sypou 100 tun antuky na centr navíc, v SF s Federerem je pošlou na kurt v totálně neregulérních podmínkách, Thiemovi jakožto největší hrozbě na cihle přesunou absolutně nepochopitelně zápas na druhý den aby byl ve finále unavený, roky cíleně nedělají střechu atd.

Těch situací tam bylo za poslední dekádu XXX a jediný, kdo z toho těží je právě Nadal.

Tak se mi pak nemůžeš divit. Proti Rafovi nemám nic, ba naopak. Vadí mi akorát jeho působení v Paříži.

Už mi to trošku smrdí, nic víc.
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:00Od: Amputace
Ty jsi prostě deb.il, Kamile, promiň mi to. Vidíš A, na B totálně se.reš. Jasně, střechu tendenčně nestavěli kvůli Nadalovi, protože Nadal miluje déšť a zmoklou antuku. Navíc kdyby střechu postavili dřív, vydělají víc peněz, ale kvůli Nadalovi to roky odkládali, určitě tam nebyly žádné konstrukční problémy, problém s nějakým zadotováním či něco podobného - panebože, Kamile...

100 kilo antuky už mě přestává bavit... Dej relevantní odkaz či zdroj, nebo už to neopakuj.

Thiem byl obětí souhry okolností, odkládání zápasů kvůli dešti atd. Pro organizátory je vždy nejvýhodnější něco uskutečnit v termínu, než řešit odklad (to ty ale nikdy nepochopíš, v tvé hlavičce je jenom Nadal Nadal Nadal - a banda milionářů, kteří všechno dělají ne tak, aby na tom sami co nejvíc vydělali, ale protože Nadal to tak chce). To samé samozřejmě platí pro zápas s Federerem v silném větru. Oba tam byli vysláni ve stejně neregulérních podmínkách, protože organizátoři nechtěli finále odkládat na pondělí. Tvoje představa je, že se v ten den organizátoři sešli a domluvili se, že se zápas odehraje, protože by vítr mohl pomoct Nadalovi. (V tvé hlavě bych opravdu nechtěl být...)

Nikdo nikdy za celou historii tenisu nedosáhl to, co Nadal na antuce, ani ten tvůj Goat ne, a aby ses s tím nějak vyrovnal, snažíš se jeho úspěchy bagatelizovat tím, že mu na RG organizátoři nadržují. Z psychologického hlediska ti vlastně rozumím - je to projev zoufalství vyvěrající z utkvělých představ. Ale číst to pořád dokola už mě nebaví.
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:10Od: Ondra979
nikdo nepopira, ze Nadal je na antuce fenomen, ale zaroven mu poradatele proste nadbihaji..uz se to stalo vickrat, ale loni asi nejvyrazneji. Thiem hral ve ctvrtek QF, patek- sobota tezke SF, a v nedeli hned F. NAdal hral v utery, v patek SF v podminkach za hranici regulernosti..takze spravne bylo patecni zapasy odlozit na sobotu a finale hrat v pondeli, to je celkem bez debaty..proc se tak nestalo vi jen poradatele..a mozna Nadal
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:25Od: Amputace
Proč se tak nestalo je přece úplně jasné. Vám nedochází základní počty. Když mám nějaký program akce a najednou musím ten program změnit, tratím na tom. Automaticky tedy dělám vše pro to, abych to měnit nemusel a vše se uskutečnilo podle plánu. Vy vůbec nechápete, že organizátorům je nějaký Nadal úplně u prd.ele, jde jim o prachy. A v tomto případě se vše sešlo proti Thiemovi - z toho ale přece nemůžete konspiračně vyvozovat, že to organizátoři takhle naplánovali, aby Nadal vyhrál. Proč by to navíc dělali? Vždyť nemůže být pochyb, že už nějaké minimálně tři ročníky Nadal prestiži RG spíš ubírá, protože je dopředu jasné, že vyhraje. Ten turnaj je ze všech 4 GS nejméně atraktivní, protože postrádá zápletku a má jediného hegemona. Z podnikatelského hlediska není Nadal v posledních letech pro organizátory RG vůbec výhodný. Tak zkuste taky někdy používat palici, než něco, co se vám nějakým zdá být, hned vyhodnotíte, že to tak je...
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:31Od: Ondra979
neco na tom je, ze RG je nejmene atraktivni, ale nic to nemeni na tom, ze Nadalovi jdou slusne receno "na ruku", proc to delaji nevim, ale je to tak. Dam priklad - Thiem zadal o presun zapasu na pondeli - zamitnuto. Kdyby byl v podobne situaci NAdal, tak ja jsem presvedcen, ze by mu vyhoveli..
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:40Od: Amputace
Přesvědčen být můžeš, ale realita to není. To jen pro vás je to realita. Já si také myslím, že ve W. vždy stranili Rogerovi, ale nikomu to v každém druhém svém příspěvku nepodsouvám podobně jako Kamilos.
[ Reagovat ]
18.03.2020 20:48Od: Amputace
Podívej, v zásadě jde o to, že Kamilos tady plácá například cosi o střeše, jejíž absence měla Nadalovi během jeho kariéry "CÍLENĚ" pomáhat. Dokázal si ale vůbec před tím, než plácl nějaký takový nesmysl, zjistit, během kolika Nadalových zápasů na RG začalo pršet a střecha by tedy musela být využita? Mě z těch zásadních a vyrovnaných napadá jen finále 2012, kde Nadalovi absence střechy rozhodně nijak nepomohla, protože se hrál prakticky celý set na promočené antuce a za mírného mrholení - tedy za těch nejhorších možných podmínek pro Nadala. A ani jeho rozhazování rukama nad žalostným stavem antuku nic nezměnil na tom, že to stopli až po setu a tuším třech gemech...
[ Reagovat ]
18.03.2020 21:31Od: RF46
Mila Amputace - byl zapas Rafa - Dominik na FO stejne ferovy pro oba dva?
[ Reagovat ]
19.03.2020 04:16Od: Amputace
Já píšu o střeše a ty o Thiemovi... tolik k vaší (FFF) argumentační podstatě.
[ Reagovat ]
19.03.2020 10:58Od: Forehand
Cislo 46 naslo za 15r jeden zápas, ktory spochybnuje..:)

A este stále sa necíti cocotno..Neborák.
[ Reagovat ]
18.03.2020 09:20Od: Kamilos88
A pak se na internetu dočteš, že organizátoři přesunutí komunikovali i s Nadalem a ten je s termínem konání OK.

No a pak jiní hráči tweetujou, že jim nikdo nic neoznámil, nebo s nimi řešil.

Tak si to přeber po svém.
[ Reagovat ]
18.03.2020 09:33Od: Forehand
Plačeme..:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 09:49Od: Kamilos88
Vůbec ne, víš sám, že je to pravda, ale jako fanatický fanoušek to nikdy nepřiznáš. Řekl jsem svůj názor, ať si to každý přebere po svém. Amen.
[ Reagovat ]
18.03.2020 10:08Od: Forehand
A plačemé..:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 11:27Od: Patik
po väčšine čítam len sťažnosti na tento presun..nielen od fanúšikov ale aj od samotných hráčov a kompetentných..našli sa aj takí čo fandia antukovému tenisu a nesúhlasili s tým lebo brali ohľad na časť sezóny ktorá mala práve prebiehať..videl som aj hlášky typu čo riešite veď dajte trofej Nadalovi a pome normálne pokračovať v sezóne..niekto tu písal že French Open organizátori si želajú aby sa zapísal tento turnaj do dejín kvôli úspechom jedného hráča zrejme to hovorí za všetko..viac netreba ani riešiť..
[ Reagovat ]
18.03.2020 13:19Od: Forehand
Vidis, a pritom mas stále potrebu to riesit..
[ Reagovat ]
18.03.2020 15:49Od: turista
Nech to na Djokovičovi ať ho tam v té Paříži na RG porazí podruhé.
[ Reagovat ]
18.03.2020 07:35Od: Kozoroh Kritika na adresu RG
US Open:
https://twitter.com/usopen/status/1240046495367401472

Laver Czp:
https://twitter.com/LaverCup/status/1240100769052815361

Raul Zurutuza, ředitel turnaje v Acapulcu:
https://twitter.com/i/web/status/1240046120694247426

Co USTA naznačuje, to pan Zurutuza řekl na plnou hubu - pořadatelé RG jsou podrazáci, postupovali bezohledně vůči ATP, ostatním turnajům, hráčům aj.
Pořadatele RG považuji za nejhorší že všech GS promotérů, ale včera tomu nasadili korunu!
[ Reagovat ]
18.03.2020 07:24Od: ttopi Laver Cup
https://www.facebook.com/919684201435428/posts/3593804937356661/
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:29Od: Frick Trochu problém
bude s o 2 hodiny časnějším setměním. Čili denní program by musel začínat o 2 h dříve.
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:47Od: Kytka
Pravda, tam nemají osvětlení. Ale asi bude střecha, jedna.
[ Reagovat ]
17.03.2020 23:02Od: paddy Re: možná se nebude hrát ani RG 2021
https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/pandemie-koronaviru-muze-trvat-dva-roky-varoval-nemecky-vedec-40317072?seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
[ Reagovat ]
17.03.2020 23:22Od: Fandina
Letos by to mělo být dobré, tohle se píše v článku viz odkaz dole o letošní FO.

Díky střeše se odehrají všechna čtvrtfinále mužské i ženské dvouhry na kurtu Philippa Chatriera s kapacitou pro 15 tisíc diváků. Díky tomu budou mít všichni postupující do semifinále stejné podmínky a žádný ze zápasů se díky střeše a osvětlení neprotáhne do dalšího hracího dne. Hrát se teď navíc může i ve večerních hodinách, což mají organizátoři v plánu, večerní program by měl obvykle vypuknout v 17:00.

https://www.tenisportal.cz/zpravy/kurt-philippa-chatriera-ma-hotovou-strechu-nyni-bude-probihat-testovani-27802/
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:35Od: RF46
Forehande...
To RG te celkem pohltilo, chapu, vidina dalsiho GS pro Rafu. Nicmene takhle strelit termin bez konzultace s hracema (slusnost) a s vedomim, ze Francie je na zacatku sve "krivky", tak to je podle me celkem ulet.
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:12Od: Forehand
Kolko turnajov konzultuje jeho zaciarok s hrácmi?..:)
[ Reagovat ]
18.03.2020 09:59Od: turista
Nadal má rád železně zaběhané zvyky. Takže v říjnu RG patrně nevyhraje.
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:08Od: darek.vrana
Já jsem zvědavý, jak to udělají se žebříčkem. Zatím se body odečítají. Pokud se nebude hrát rok, tak potom bude světovou jedničkou dejme tomu Zapata Miralles, který došel nejdál na challengeru v Nur-Sultanu:).
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:13Od: tommr
zatím se za neodehrané turnaje ještě nic oficiálně neodečetlo. Jako první by se měly odečítat body za lonské IW v pondělí 23.3. Uvidíme jestli k tomu opravdu dojde nebo jestli se dočasně zmrazí žebříček a zůstanou body z 9.3 ...
[ Reagovat ]
18.03.2020 00:14Od: darek.vrana
No já jsem četl na tenisovysvet.cz, že se už rozhodlo, že se budou body normálně odečítat.
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:15Od: Fandina
Teoreticky by to také šlo udělat tak, že by se nakopírovaly body z minulého roku do letošního za období, v kterém se nuceně nehraje.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:44Od: paddy
nejen Trump řekl, že krizová situace v USA se může protáhnout do srpna, takže US Open je pasé
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:45Od: Forehand
No vidis, tak sa RG moze posunut o dva tyzdne skor a Pospisil bude spokojný :)
[ Reagovat ]
18.03.2020 10:39Od: Haitik
Tak vzhledem ke zdravotnictví v USA to tam bude trvat ještě dlouho, nejen do srpna..
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:33Od: Patik
Tomu ani sami organizátori neveria..podľa mňa sa aj bude hrať..ale možno tak Australian Open..v januári..ak vôbec..niekoľko mesiacov to bude ešte postupovať po európe..a aj keby to skončilo v septembri čo neskončí..tak jasné prvé čo ľudia urobia že pôjdu na tenisový turnaj..budú radi keď začnú otvárať hranice..
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:38Od: SwissMaestro
Nemůže se čekat se životem až to úplně vymizí. To bychom žili v karanténě celý zbytek života.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:53Od: Patik
To nie..ale čo myslíš že keď sa situácia akotak stabilizuje ako to bude..hurá poďme opäť do ulíc a ideálne na preplnené štadióny..ak sa to odohrá tak sa to odohrá preto že to musíme odohrať a nie preto že to chceme odohrať..turnaj bude..ale bude neplnohodnotný..chabý..medzi ľudmi a hráčmi budú i po stabilizovaní situácie pochybnosti obavy..niektorí hráči možno ani nepricestujú..
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:26Od: Forehand
Napriklad Federer?
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:52Od: Patik
Myslím že nielen on..napríklad Djokovič rodinne a sociálne založený tenista možno hneď za ním..a mnoho ďalších hráčov myslím si..
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:10Od: Forehand
Lol..Djokovic urcite vynecha RG, lebo je rodinne založený..

Chod sa otestovat Paitik, len tak pre istotu...
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:16Od: Patik
veď za normálnych okolností by ho samozrejme nevynechal..súdim podľa toho ako sa vyjadril k Indian Wells keď ho zrušili..že aj keby sa hralo tak pocestuje domou a nenastúpi..a vyzval k tomu aj iných hráčov a ľudí..
[ Reagovat ]
17.03.2020 22:46Od: Forehand
Nerozumies tomu, ze sa bavime v rovine, ze virus na svete uz nebude otazkou?
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:42Od: Forehand
epidemológ, virológ, odbornik na tropicku medicinu, paitik.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:47Od: Patik
Sám tomu neveríš..a klameš sám seba keď si myslíš že je to dobrý nápad..len ti zasvietili očká že Rafa bude môcť odohrať French Open..
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:52Od: Forehand
Pena na hube, dalsi fanatik, ktory sa pozera na RG skrz Nadala..Udus sa tým hejtom.

Ja si myslim, ze sa odohra aj Wimbledon a dufam v to, ako fanusik tenisu. Kazda krajina je dnes v plnej pohotovosti a 60 dni intenzivnej snahy je velmi dlhý čas. Vysledky pridu.
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:07Od: Patik
Pozerám sa na tenis celkovo..ako fanúšik tenisu si želám aby sa hralo čo najskôr samozrejme ale ako človek nehladiaci na šport si želám aby sme to zbytočne nesílili..Každá krajina je dnes v plnej pohotovosti a 60 dní intenzivnej snahy je velmi dlhý čas..áno možno je..ale nie nato aby sme šli s úsmevom fandiť na štadión..to je môj názor..
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:25Od: Forehand
Pochopitelne sa bavime v rovine, ze hrat sa bude dat. Teda, vsetci budu spat v beznom zivote. Zrusit to je to najmenej, ak to mozné nebude. Ale stanovit nahradný dátum je legitimne a muselo to prist, ak ambicia je.
[ Reagovat ]
17.03.2020 21:47Od: Patik
je to všetko v poriadku..povedať sa môže snaha uskutočniť to sa cení..aj keď streliť nejaký dátum v tejto situácii navyše bez nejakej konzultácie s hráčmi..no nech si o tom každý utvorí svoj názor..ale ako hovoríš pri najhoršom sa to zruší..
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:31Od: mahycek
Zdravím všechny, nebyl jsem tady, ale to je teda něco,
Roland Garros po Flushing Meddows.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:43Od: Patik
Nerozumiem prečo sa s tým proste nezmieria a nepovedia si vzhľadom k aktuálnej situácii a jej priebehu a pribúdania nákazy že dobre je to proste v prdeli nebudeme to síliť a teraz všetko stláčať do krátkeho časového úseku..lebo je sranda odohrať olympiádu a tri grandslamy každý na inom povrchu behom jedného dvoch mesiacov..osobne by som to spravil teda že dobre ak máme pokračovať..pokračujeme v sezóne a pokračujeme v pláne čo sme neodohrali proste smola..nič tým nenarušíme..ale tým že niekde vsunú French Open urobia vo veciach chaos..
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:23Od: steve79
Priznam se, ze mi tenis na antuce bude moc chybet letos.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:30Od: turista
No tak chybět bude. Ale nevím zda to spraví tenhle francouzský hokus-pokus.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:22Od: steve79
Tohle je šilenstvi. Je tesne po Us Open.
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:58Od: Kozoroh Pospisil přitvrdil v kritice pořadatelů RG
"Vždy se snažíme, aby to fungovalo pro všechny, a oni (pořadatelé RG) toto rozhodnutí nekonzultovali s ATP, hráči nebo s jinými turnaji. Je to velmi sobecký tah. Právě teď ukazují sílu a je to docela arogantní."

Zdroj:
https://twitter.com/christophclarey/status/1239980851561037824
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:27Od: tommr mnoho povyku pro nic
letos se už nejspíš stejně žádnej tenis hrát nebude a budeme ještě moc rádi pokud se bude hrát už příští rok ...
Kdyby se ale čistě teoreticky podařilo koronavirusovou krizi zvládnout do začátku podzimu tak na novým termínu FO nevidím nic závadnýho ...
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:00Od: marsden Nesmysl
Termin je nesmyslny. Zima, zadna priprava, prechody z ruznych povrchu.
Nehralo se v historii kvuli valkam a co resime ted? Virovou valku. A nejspis to vybojujem, bohuzel za cenu ztraty mnoha zivotu. A to je to v tuhle chvili to nejdulezitejsi. Lidsky zivot. Nic neni vic. Na zacatku me taky stvalo o kolik koncertu prijdu, dovolenou a bohuzel i Mutua open. Prvne v zivote mam listky na tak velky turnaj. Nejspis neprobehne. A co s tim? Na koho a proc mam rvat. Je to realita. Proto si myslim, ze kdyz letos nebude Rolland Garros nic se nestane. Ano, ja ja jsem jen pasivni divak, nejedu tam vydelat jako hraci, ale dostavam se znovu k tomu nejdulezitejsimu a to je zivot.
Takze asi tak.
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:00Od: Forehand
Ten Pospisil, a ze sa mu dáva v kontexte tohto rozhodnutia priestor..To je silenství :)
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:32Od: Kozoroh
Je členem rady hráčů ATP. Proto je o jeho komentář zájem.
[ Reagovat ]
17.03.2020 18:59Od: Elip13
Těžko říct, jestli je tohle lepší než FO zrušit
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:28Od: tommr
kdyby se v daným termínu hrát mohlo tak by to bylo stoprocentně lepší než z nějakýho malichernýho důvodu nehrát ...
[ Reagovat ]
17.03.2020 19:44Od: Forehand
Jj..Navyše, ked je 15 marec a nikto nevie, co bude za dva mesiace.

Vsetci sa len domnievajú.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:01Od: dappe
V tomhle případě se ale nejvíce domnívají organizátoři RG. Podle mě je dobře, že to zatím oficiálně neruší, ale ten datum vnímám jako takový projev, že se toho letos nevzdávaji. Nemyslím si, že je to reálné (i vzhledem k tomu, že to zřejmě ani s nikým nekonzultovali). Odložit to s tím, že se dle situace na okruhu a hlavně ve světě bude hledat řešení, případný náhradní termín apod. To by bylo vhodnější. Tohle je výkřik do tmy.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:30Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
17.03.2020 20:31Od: turista
Nikdo neví ani jak to bude u nás za 14 dní.
[ Reagovat ]
17.03.2020 18:55Od: Masters_Mandatory Lol
Lol
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist