Halepová si v Pekingu postupem do finále zajistila post světové jedničky!

  • WTA PEKING - Simona Halepová v semifinále turnaje v Pekingu porazila Lotyšku Jelenu Ostapenkovou, oplatila jí porážku z letošního finále Roland Garros a v pondělí se poprvé v kariéře posune do čela světového žebříčku. Od jeho vzniku (rok 1975) bude 24. jedničkou a sedmou, která v době, kdy usedla na trůn, nemá grandslamový titul.
    7. 10. 2017, aktualizováno 8. 10. 2017 | Aktuality |  295 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Simona Halepová letos už třikrát zápas, v němž hrála o post světové jedničky nezvládla. Ve finále Roland Garros proti Jeleně Ostapenkové, ve čtvrtfinále Wimbledonu proti Johanně Kontaové ani ve finále turnaje v Cincinnati poslední krok na cestě na tenisový trůn neudělala.

Štastným se ukázal být až turnaj v Pekingu. Současná vládkyně Garbiñe Muguruzaová tam kvůli nemoci vzdala hned svůj první zápas, Karolína Plíšková zaváhala v osmifinále s Rumunkou Cirsteaoovu, Jelina Svitolinová ve čtvrtfinále prohrála po nevyužití mečbolu bitvu s Caroline Garciaovou a Halepové tak v čínské metropoli 'stačilo' postoupit do finále. 

A to šestadvacetiletá Rumunka dokázala. Po výhrách nad Riskeovou, Rybárikovou, Šarapovovou a Kasatkinovou si na čtvrtý pokus konečně poradila i se svou poslední překážkou k posunu na post nejlepší hráčky světa. Jelenu Ostapenkovou v dnešním semifinále přehrála za hodinu a čtvrt 6-2 6-4, když za celé utkání přišla pouze jednou o své podání.

Halepová tak v pondělí vystřídá v čele žebříčku WTA Garbiñe Muguruzaovou. Španělka kralovala pouhé čtyři týdny, předtím byla na 1. místě šest týdnů Karolína Plíšková. Letos je už pátou světovou jedničkou, v prvn polovině sezony se v čele vystřídaly Němka Angelique Kerberová a Američanka Serena Williamsová, jež byla sesazena kvůli těhotenství.

 


"Je to pro mě velmi emotivní. myslím, že to bylo poprvé, co jsem na kurtu plakala. Ale je to pro mě výjimečný den," řekla svěřenkyně Darrena Cahilla Halepová krátce po svém vítězství, které jí dalo jistotu posunu do čela. "Je úžasné, že se mi to povedlo. Doma to každý sledoval a já bych chtěla všem poděkovat. Tohle je prostě můj den," radovala se.

Halepová je od vzniku žebříčku WTA v roce 1975 čtyřiadvacátou jedničkou a sedmou, která v době, kdy usedla na trůn, neměla grandslamový titul. Před ní byly v podobné roli Karolína Plíšková, Dánka Caroline Wozniacká, Ruska Dinara Safinová, Srbka Jelena Jankovičová, Francouzka Amélie Mauresmová a Belgičanka Kim Clijstersová. Jen Mauresmová a Clijstersová grandslamový vavřín později získaly.

V nedělním finále, které bude jejím šestým letošním a celkově 27. na okruhu WTA, bude Halepová usilovat o celkově 16. a druhý titul v sezoně. Podnik kategorie WTA Premier Mandatory může vyhrát počtvrté.

Poslední soupeřkou Halepové bude už deset zápasů neporažená Francouzka Caroline Garciaová, která dnes zdolala 6-3 7-5 českou finalistku  z roku 2014 Petru Kvitovou.

Ve čtyřhře se do finále dostaly Andrea Hlaváčková s Maďarkou Timeou Babosovou, o třetí titul v řadě budou hrát proti nejvýše nasazené dvojici Martina Hingisová a Yung-Jan Chan.

• WTA PREMIER MANDATORY PEKING •
Čína, tv. povrch, 7.027.063 dolarů
sobotní výsledky (07. 10. 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Garciaová (Fr.) - Kvitová (12-ČR) 6-3 7-5
Halepová (2-Rum.) - Ostapenková (9-Lot.) 6-2 6-4
• Čtyřhra - semifinále •
Babosová/Hlaváčková (4-Maď./ČR) - Makarovová/Vesninová (2-Rus.) 7-5 6-7(4) 10-8
Hingisová/Yung-jan Chan (1-Švýc./Tchaj-wan) - Mirzaová/Shuai Peng (3-Indie/Čína) 2-6 6-1 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (295)
07.10.2017 22:17Od: Frick OT - skvělý sportovní portrét
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096066178-televizni-klub-neslysicich/214562221800010
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:13Od: Frick Bára Kr.
Celkem překvapila, když dala hladce kanadskou Rumunku. No ale je to velký rozdíl. Být v hlavní souteži či třeba být nasazená v kvaldě a porazit dvě slabší hráčky a hrát přetěžkou tříkolovou kvaldu.
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:04Od: Frick Vysvědčení našich hráček 40/2017
1) Karolína Plíšková
(WTA 1000 Peking R16, 120 b.)

Bohužel, Karolína v Pekingu potvrdila neýrazné asijské výsledky, když v OF ostudně bouchla se Soranou. Zejména prohra druhého setu i přes vedení 5:2 a 40:0* byla vysloveně trapná.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

2) Petra Kvitová
(WTA 1000 Peking SF, 390 b.)

Po roce se opět Petra dokázala probojovat do "final four" velkého turnaje. To je třeba vyzdvihnout. I když třeba herně to nebylo 100%, tak semifinále je prostě semifinále.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

3) Bára Strýcová
(WTA 1000 Peking QF, 215 b.)

Bára možná překvapila i samu sebe a v neoblíbeném Pekingu se prokousala do ČF. Dozajista jí k tomu pomohla indispozice Muguruzy v prvním kole, ale následující dvě jasné výhry nad Julii a Dašou určitě nepřišly samy. No a proti Petře je to zkrátka pro Češky zakletý.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

4) Kateřina Siniaková
(WTA 1000 Peking R64, 10 b.)

Kateřina bohužel i v Pekingu potvrdila mód "buď titul nebo (skoro)nic" a složitě se vracející Stosurové dovolila první výhru od návratu na kurty. Navíc dosti hladkou.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

5) Kristýna Plíšková
(WTA 1000 Peking R64, 10 b.)

Po těch hrůzných výkonech v Tokyu, Soulu a Taškentu přišel spravedlivý trest v podobě "neřešitelného" losu do 1. kola. Zejména ve druhé sadě Týna celkem vzdorovala (a možná by takový výkon na předchozí přemožitelky stačil), ale Petra je prostě Petra.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

6) Anastasia Zarycká
(ITF 50 S.M. di Pula R32, 1 b.)

Bohužel, Nasťa první zápas po cca 10 týdenní pause nedala.

ZNÁMKA: 3- (4/10)
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:30Od: Frick Jako od 13:30 SELČ v neděli? :o)
Kvitová (12-ČR) - Garciaová (Fr.) ... od 13:30 SELČ
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:29Od: fialka
Ak to tu bolo, tak sorry

Dominika ukončila sezónu. :(
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:45Od: aligo
ok
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:47Od: tommr
mluví se dokonce o tom, že by mohla ukončit kariéru ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:07Od: Frick
Kde?
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:18Od: aligo
Proč jde
[ Reagovat ]
08.10.2017 08:46Od: tmora
Super zprava!
[ Reagovat ]
08.10.2017 11:23Od: fialka Re: tommr
agentúra JPP?
Vyjadrila sa k ukončeniu sezóny.

https://sport.aktuality.sk/c/299253/dominika-cibulkova-je-uz-unavena-v-tejto-sezone-skoncila/
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:06Od: Rogers Halep No 1
Zase další jednička bez GL kolik jich ještě bude?
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:16Od: Frick
Svitolina?, Konta?, Keys?, Garcia?
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:24Od: aligo
Šafářová? Strýcová?
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:48Od: tommr
co je to GL?
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:54Od: slacker
GAmbrinus Liga
[ Reagovat ]
08.10.2017 08:33Od: dunphy
GrandsLam
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:48Od: patriks Petra
bohužel už není velká šampiónka, v závěru druhého setu se složila stejně jak to dokáže Kristýna Plíšková. Trénink a výsledky jsou tím tak znehodnoceny.
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:53Od: Jabadu
V podvečer nebo za úsvitu?
Vyber si.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:00Od: aligo
kecy
[ Reagovat ]
08.10.2017 11:11Od: bella
-1000
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:35Od: peggy
Uz se Petre muze dobre dychat.Blahoprani francouzce.
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:11Od: Fandina
Květa Peschke s Groenefeld se kvalifikovaly na TM. Gratulka!!!
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:20Od: Jabadu
Branky, body vteřiny ... (asi tak před třiceti lety)

"A na závěr ještě jedna krátká zpráva z tenisu. Mezinárodní mistrovství České republiky v lawn tennisu, kam se kvalifikovalo pět českých hráček, se letos uskuteční v ... v jistém Singapuru. Všem pěti hráčkám gratulujeme a přejeme hodně štěstí.
Přeji vám hezký a ničím nerušený zbytek večera."
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:21Od: Jabadu
... ČSSR, safra!
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:23Od: blixa
No ještě že ses opravil, soudruhu !!! Už jsem si chystal stranickou důtku ! :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:29Od: Jabadu
Dyk já jsem nebyl ani v SSM!
Ale to nevím přesně! Prý jsme všichni měli legitimace i s fotkama u "nějakého vedoucího".
Ale s medicinbalem v roce 1985 jsem na Strahově cvičil!
Zprvu jsme se ošívali, ale pak nám přivedli partnerky a bylo po revoltě.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:44Od: blixa
Já byl. Vstoupil jsem do něj v prváku na průmyslovce, kdy jsme první den vykuleně seděli při nějaké úvodní hodině v lavicích a najednou do třídy vběhnul nějaký chlapec asi ze čtvrťáku, přerušil vyučujícího a pravil, "Jste všichni v SSM !". "Je někdo proti ? Ne. Tak průkazky pak budou u mě. Ahoj". A bylo to ! :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:54Od: Jabadu
Jo, tak nějak to bylo.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:57Od: Frick
To je jasný. Angažoval se už od puberty a teď ze sebe dělá největšího buržousta.

Jakoby je neznal, člověk. Tyhle typy.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:05Od: Jabadu
A to říkáš ty, "kamarád" takového kapitalisty jako je Pavel Novotný?!!
Ondřeji vetchému budou platit 700 litrů za pomluvu (nějaké vydavatelství) a hádej, po kom budou chtít náhradu?
V civilním, neveřejném soudu. A s právnickými esy.
Mladej Novotnej by z toho vyšel nejlépe, kdyby mu Vetchý rozbil hubu. Jenomže Ondra je formát a chlap.
Vyšší princip mravnostní mu neumožní zabývat se takovým hnoj ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:15Od: Frick
No, to je FORMÁT. Vzdal se možnosti dát Novotnýmu do držky a místo toho se skromně spokojil s častkou, na kterou člověk s čistym mediánovym platem vydělává tři roky.

Je to naprostá nehoráznost toho soudu - tyhle peníze se ani přiznávaj příbuznejm obětí dopravních nehod.

A co se mu tak stalo povýšenci havlojdnímu?
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:23Od: Jabadu
Já si myslím, že soudkyně chtěla výší částky odradit podobné ... ehmm ... já nenalézám vhodné slovo.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:36Od: blixa
Já bych Novotnýmu napařil ještě tak dvojnásobek. Ať je každýmu jasný, že bejt šmejdem se sakra nevyplatí ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:43Od: slacker
ja bych ti naparil 10-tinasobek , abys vedel ze bejt modrobolsevickym hajzlem se nevyplaci :-D
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:51Od: Jabadu
Tedy pane slacker, vy máte dnes ale výrazy ...
:-)
[ Reagovat ]
08.10.2017 10:57Od: triatlet
Nejen dneska. Slacker a Frick jsou na ban dlouhodobě.
Na jedné straně se Ondra Jirásek nimrá s grafikou, skvělými články a vedle toho nemá šéfredaktor sílu takovýhle provokatéry zabanovat.
[ Reagovat ]
08.10.2017 16:28Od: slacker
drz kusnu pristipkari, na ban jsi leda tak ty, Fandina nebo Blixa.
[ Reagovat ]
08.10.2017 16:47Od: triatlet
Slacker pouze uráží ostatní, nebo neunáší výsledky českých tenistek/ tenistů.
Ničím obohacující nick pro TP.
Pěkné odpoledne vinšuju :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:50Od: Jabadu
Pro to vydavatelství je ta částka malina.
Ten druhý soud (zřejmě neveřejný) bude Pavla Novotného hodně bolet. Asi to zatáhne tatík.
Ale řekněte mi, jak syn učitelky a celkem pohodového, oblíbeného moderátora (kterej kromě keců nic jinýho neumí - zpívat, hrát na něco ...), se může dostat do takové situace?
Vždyť ty geny nemůže mít zase tak špatný ... napadá mě "Menšíkův komplex".
Vladimír Menšík trpěl komplexem "nevzhledného muže", vadil mu jeho vzhled, otylost, bral na to antidepresiva ... ale nic pro to neudělal!
Necvičil, neplaval, nejezdil na kole ... nevzepřel se genům a osudu.
A proto ho alkohol nakonec dostal.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:54Od: janek_da
Se mi zdá, že umí psát o vaření ještě.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:58Od: Jabadu
Vážně?
:DDD
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:59Od: janek_da
https://www.databazeknih.cz/knihy/chutovky-petra-novotneho-28637

atd ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:00Od: janek_da
Ale hlavně má agenturu pro zastupování umělců. Je hodně pracovitý, to klobuk.
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:06Od: Jabadu
To přebral po otci. Ten v tom byl dost úspěšný. Pořád mi tam ale falíruje, proč má tento tvor potřebu hrabat se v soukromí dvojnásobné a proč to vlastně dělá?
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:25Od: Frick
Alkohol, a samozřejmě i kouření (snad i 60 dával?). V kombinaci s tim astma - a bohémskym životnim stylem suztečně šel předčasnému skonu naproti. No ale asi je pravdou, že kdyby třeba o 20 let mladší - tj. třeba 55 let by mu bylo v roce 2004 a ne 1984, tak by mu oderní medicína pomohla si život prodloužit.
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:40Od: Jabadu
František Peterka by se z něj asi nestal, ale chci tím naznačit, že jít proti genům a osudu je správné.
Dodá to sebevědomí a vo tom to je!
Největší ranař českého filmu celý život chtěl být vzpěračem. Jenomže to bylo za éry "první generace steroidů". A on, jako člověk, který k tomu neměl přístup se nemohl měřit s nasolenými Rusy, Bulhary, Rumuny, Čechy ... Dřel jako zvíře, ale na "tehdejší sport" jako amatér neměl šanci.

Všichni mí předci byli tlustí jako prasa ...
Já se vzepřel.
Ale s geny se musí bojovat celý život.
Kdybych na měsíc vysadil trénink ... hotovo, konec, zmar ... ztráta koncentrace.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:45Od: tommr Race to Zhuhai (Elite Trophy)
ještě před pár dny jsme měli v Race tři želízka v ohni. Po dnešku už má reálnou šanci na postup jen Bára Strýcová ...

Bára je zatím na 22.místě a postup si může vybojovat dobrými výsledky v Linci a v Lucemburku ...

Lucka Šafářová je zatím na 27.místě, ale kvůli zranění zápěstí předčasně ukončila letošní sezónu ...

Petra Kvitová přišla o šanci vybojovat si postup dnešní nečekanou porážkou s Garciaovou. Zatím je na 28.místě a maximum co může dosáhnout je 20.místo pokud získá titul v Tianjinu. To by na postup stačilo jen v případě, že by se některá z hráček před ní z ET odhlásila nebo kdyby dostala WC ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:53Od: Jabadu
O "nečekanou" porážku nešlo. Petra hrála nadstandardně (kromě servisu).
Zápas víceméně rozhodlo 11 DF Petry, ale s tím se musí počítat.
Caroline hraje v životní formě a zápas s Elinou byl masakr.
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:00Od: tommr
to říkáš ted, ale před zápasem všichni pasovali Petru na jasnou favoritku ... :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:02Od: Jabadu
Dnes jsem nenapsal k "vyvolené" ani čárku, protože mi to bylo jasné už včera.
Tajně jsem doufal, ale Caroline byla jako skála - přesně podle předpokladů.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:34Od: LukasH Re: Tommr
To si tedy nemyslim. Garcia je v extremni forme a Petru uz porazila na Fed cupu. Nic proti Bare, ale Petra by asi musela hrat pravou, aby s ni prohrala a podani ji neslo stejne. Petra naopak muze byt rada. Podala slusny stabilni vykony hodny hracky top 10 bez nejakych vykyvu a vi, na cem dal pracovat.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:38Od: Bee
Pokud Cibule ukončila sezónu, tak by se Petra ještě teoreticky do Zhuhai podívat mohla, ne?
[ Reagovat ]
07.10.2017 21:56Od: tommr
Cibulková nebyla na postupovým místě takže pro Petru se jejím odstoupením nic nezměnilo ...
[ Reagovat ]
08.10.2017 12:07Od: EllNino
ale spousta tenistek je zraněných, a třeba sezonu předčasně ukončí, třeba Mladenovic, Kuznetsova, Vandeweghe ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:25Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnaje v Pekingu...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky z Pekingu ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka je v Pekingu ve finále ve kterém může za výhru získat dalších 350 bodů ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Karolínu Plíškovou ...

1. Halep 6175 (+570) *
2. Muguruza 6135 (+530)
------------------------------------
3. Plíšková, Karolína 5605
------------------------------------
4. Svitolina 5465 (-140)
5. Williams, Venus 4642 (-963)
6. Wozniacki 4640 (-965)
7. Ostapenko 4510 (-1095)
8. Kuznetsova 4005 (-1600)
9. Konta 3795 (-1810)
10. Garcia 3510 (-2095) *
11. Cibulková 3330 (-2275)
12. Kerber 3181 (-2424)
13. Mladenovic 3035 (-2570)
14. Keys 2823 (-2782)
15. Vandeweghe 2819 (-2786)
16. Stephens 2722 (-2883)
------------------------------------
17. Kvitová 2532 (-3073)
------------------------------------
18. Radwanska, Aga 2370 (-3235)
19. Vesnina 2300 (-3305)
20. Sevastova 2295 (-3310)
...


Karolína Plíšková se i přes nečekané vypadnutí už ve třetím kole posunula na třetí místo ...

Petra Kvitová se díky postupu do semifinále posunula na 17.místo ...

Světovou jedničkou bude od pondělka Halepová. Ve finále už půjde jen o to jaký bude mít Halepová na ostatní náskok ...

Garcia se díky postupu do finále dostala do první desítky ve které nahradila Cibulkovou ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:38Od: aligo
a Caroline G. útočí na Singapor...:))
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:47Od: tommr
jj pokud by zítra vyhrála nad Halepovou tak by se dostala na poslední postupový místo před Kontaovou ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:40Od: aligo
to by bylo hodně velké překvapení... :OO
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:10Od: lars
"Američanka Serena Williamsová, jež byla sesazena kvůli těhotenství."
A kdo Serinu takto ztrestal ? :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:23Od: Frick
Nějakej Arménec
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:07Od: Frick BTW
Všimli jste si vůbec, že tu vlastně není žádnej článek o zápasu Petry? Jen aktualita...
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:26Od: tommr
jj redaktoři TP asi truchlí za Petru ... :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 17:47Od: Frick 14.5.-9.10.2017
Pět různých světových no. 1, tomu řikám celkem fofr.
[ Reagovat ]
07.10.2017 17:02Od: Jabadu Ad Simona ...
Z objektivních fanoušků snad není jediný, který by jí to nepřál.
Zasloužila si to stejně jako Garbině, Karolína a třeba dojde i na Elinu.
Pokud se vrátí Serena ve formě (což je při její zabejčilosti možné), GS tituly se budou vyhrávat ostatním těžko.
Serena prostě má muskulaturu vrcholového sportovce - muže a už neřeším, jak k ní přišla. Nikdo ji nechytil, je potřeba to vzít jako fakt.
PS:
Výkony Petry jsou výrazně nad očekáváním a věřím, že velkou ránu ještě dá. Má totiž šestý smysl šampiónů. Sice nikdo neví co to je, ale ona ho má!
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:21Od: Lunej..
Při čem jí jako měli chytit?
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:39Od: Jabadu
Sám mám muskulaturu, která z mládí není úplně čistá.
A je zhruba na úrovni Sereny. A to jsem muž. Muži mají přibližně dvakrát více svalových vláken, než ženy.
Netvrdím, že to natural bodybuildingem nejde - jde o černošku a beru, že předpoklady jsou tam lepší, ale tělo naturálů (mezi něž se dnes počítám) vypadá jinak.
Třeba i takto, ale ta nemá přes bicák 45 cm.

https://www.vegetarianbodybuilding.com/wp-content/uploads/2015/10/women-bodybuilding-growing.jpg

Howgh!
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:28Od: Fandina
Tady na té fotce nevypadá, že by se nějak vyjímala z davu.
https://media.super.cz/images/gallery/0000000007990556/qkmeh6507kKgaEH-AaWA3g/50cdd8ee39953a8b53a70400-52343?size=539
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:35Od: .vorlik.
Tak ma proste vetsi hladinu testosteronu, nejakou poruchu poruchu metabolismu, ktera brani regulaci nebo tak. Ronie Coleman mel snad poruchu syntezy myostatinu, proto (i kdyz sype, ale to vsichni) byl naprosto nedostiznej
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:44Od: Jabadu
Já to myslel jinak:
V mládí nabereš "hmotu" pomocí látek, které tělu připomínají testosteron - jsou to ale uměle chemicky vytvořené látky, které v těle dělají neskutečný bordel - viz Grznár.
Sám jsem si tím prošel a kdyby mi nebylo 17 let, tak bych dávno umřel.
Ta "svalová hmota" se dá udržet, ale musíš cvičit.
Případy šílenců typu Zaremby (invalida) ... a jiných jsou známy.
Takto - chci věřit, že Serena je už léta čistá.

Ukaž mi ženu, která má natural cvičením přes bicák 44 a více cm.
To je celý.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:48Od: blixa
Nevím, ale myslím že 44 nemá. Ona taková Angie má možná stejně, jen ty svaly nemá tak vyrýsovaný.
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:08Od: .vorlik.
Jo jasně, každej kdo je nějak výjimečnej hned sypal anabolika a brutalitky. To jsou mi zas konspirace. A máš pravdu, že ti ženu, která má takovou muskulaturu jen tak neukážu. To jsou prostě výjimky z výjimek a právě i proto dosáhla Serena takovejch věcí. Jágr hraje NHL v 45 letech, přitom ostatní končí mnohdy už v 36, nejpozději v 40 a výkonnostně nejsou i tak zdaleka tam, kde byl Jágr předminulou sezónu...
Navíc tvoje teorie má trhliny. Když vysadíš anabolika, růsťáky apod, tělo začne ochabovat oproti tomu stavu, kdy je bereš a můžeš cvičit sebevíc. Pokud ne hned, tak ale určitě v rámci měsíců. Serena si tu brutální postavu drží roky. Kromě toho jsou tu další nežádoucí účinky jako alopecie, sterilita, řídnutí kostí apod. Nevim o tom, že by s tim měla Serena problémy...
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:20Od: Jabadu
Máš pravdu.
Držet si figuru a objem je velmi složité a je to dřina.
Muži to mají přesto snažší.
Existují "směsi", které znají především hollywoodské herecké hvězdy (týpci, co do toho dělaj, jsou zahrnuti už ve smlouvě třeba s Paramountem).
Má to různé názvy, ale v podstatě jde vždy o anabolické steroidy.
Tu je hvězda Titanicu za tři měsíce boxerem, onehdy je ze štíhlého J. Gyllenhaala za půl roku akční hvězda se svaly Arnolda.
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 20:32Od: .vorlik.
Hele já o tom asi nehodlam dál diskutovat. Takhle se tu můžem dohadovat hodiny a nikam by to nevedlo. Každej má svůj názor. Já osobně odmítam shazovat haldu megaúspěšnejch a vyčnívajících lidí úvahama o tom, jak vlastně podváděli apod. To by byl feťák již zmiňovanej Jágr, Bolt, Pavarotti si asi nechal udělat nějaký robotický hlasivky, Hawking má od mimozemšťanů předělanej mozek...
Navíc tenis zdaleka neni jenom o fyzický výkonosti a muskulatuře. Věřim, že i kdyby Serena neměla takovou páru, tak je i přesto úspěšná, i když třeba ne tolik.
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:09Od: Lunej..
Nemas zadne argumenty ani dukazy, jen tu placas slamu. A o tvem tele atd. vim tolik, kolik jsem ani vedet nechtela. Chapu, ze mas asi nejakou potrebu porad psat kolik udelas kliku, kolik mas pres bicak atd., ale tvoje nicim nepodlozene teorie o Serenine zobani jsou hloupe. Bez si o tom popovidat s Fulnekem, to je dalsi expert.
[ Reagovat ]
07.10.2017 22:38Od: slacker
kolik mas pres bicak?
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:21Od: Jabadu Kdo včera viděl zápas ...
Svitolina : Garcia, tak mu muselo být jasné, že dnes bude malá naděje porazit kteroukoliv z těchto dvou.
Co se týče podání, Petra zřejmě zkouší riskantní druhé a chce si ho zafixovat. Asi tam není cit v ruce na nějaké chytračení, tak hraje první s rotací. To je asi dobře - co má jiného dělat.
Servis je samozřejmě alfou a omegou dnešního tenisu a jediná hráčka, která má tuto činnost zmáknutou je Serena.
Karolína bohužel padá s 1. servisem někam k 50% a už to není zbraň. Esa jsou jí k ničemu, když neudrží servis.
Všechny hráčky z první desítky se na servisu výrazně zlepšily. Naše hráčky s ním mají problém od dětství nebo se výrazně zhoršily (Karolína, Petra).
Uvidíme, jak bude v příští sezóně.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:34Od: LukasH
Kdo vi, jak ji omezuje ta ruka. Pro podani mozna klicovy..stejne jako neustaly dvojchyby Marie po tom rameni. Ale verim, ze se to vylepsi a s Vankem neco vymysli :-) Pro me tedy hra Petry nad ocekavani. I pohyb a to je co rict. Navic lepsi, kdyz hodi raketou a pak zas normalka nez jak se tam driv otravene plouzila.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:19Od: Smazaný účet porážka
Petra prohrála a spoustu jedinců to tady prostě nerozchodilo. Většina ji viděla ve finále a možná jako vítězku, po tom když porazila špatně hrající Báru.Ale ona na tom není zas tak dobře, aby vyhrávala dobře obsazené turnaje.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:45Od: Fandina Petra
škoda. Včera říkala, že se cítila proti Barče unavená a dneska to asi pokračovalo. Caroline porazila na USO, myslela jsem, že dneska to bude to samé. Nestalo se. Takže gratulka mojí Garcii. Mám radost, že je ve finále, jen mě štve, že Petra ne.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:49Od: Fandina
Zápas jsem neviděla, byla jsem na cestě, ale podívám se se záznamu. Předpokládám, že Caro hrála dobře.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:55Od: Lina
Garcia vyhrála zaslouženě, výborné podání i return.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:17Od: pepin Re: Fandina
Ahoj, podívej se a myslím si, že usoudíš to co většina lidí, kteří se na to dívají nezaujatě. Bez podání se vyhrát s lepšími soupeřkami prostě nedá. To samé platí o Plíškové. U Petry je ještě zarážející, že kromě servisu ven z dvorce u ní není vidět nějaká zásadní variace.
[ Reagovat ]
07.10.2017 17:45Od: Fandina
Ahoj, tak to samozřejmě, že podání je základ. Jenže znáš to. Jsou období, kdy ti jde podání, jindy zase FH, pak něco jiného. Chce to vždycky komplex všeho. Dívám se teď na záznam zápasu a Petra zas tak hrozně nehaje, ale Caroline je lepší. Tak to prostě chodí, že vyhraje ta momentálně lepší. Souhlasím s tím, že na Serenu, která byla skoro vždycky jinde, má málokterá. Ale také vím, že Petra když si to sedne, taky umí porazit každou. Což se o jiných hráčkách tak úplně nená říct.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:42Od: bIbec
Kvítko bude patřit příští rok k nízko nasazeným na GS a na ostatních velkých turnajích ani nasazená nebude, takže se můžeme těšit na spoustu zápasů s top hráčkama.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:45Od: slacker
prvni pulrok ji cekaji same tezke obhajoby
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:54Od: Kytka
Tak 11 místo není zase tak nízko. A u Petry je jedno, kolikátá je. Pokud má formu, sejme kohokoliv.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:00Od: bIbec
jj, nemá. Ale asi je to celkem jedno. Petra už není nejmladší a nečekám od ní zázraky. Ale s těma top hráčkama dovede zahrát kolikrát pěkně.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:01Od: bIbec
to byla reakce na tommra.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:55Od: tommr
nasazení na AO ještě jistý nemá ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:36Od: Smazaný účet Prostě na
Garcii v současný době nemá, tak nevím co tady řešíte.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:38Od: EllNino
koukni na výsledek z US Open, ty současná dobo :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:39Od: Smazaný účet
To je jediné, odborníku.Jinak nula.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:40Od: EllNino
má to s ní tuším 3:3 ty nulo :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:41Od: Smazaný účet
Cováš se jako jiřík kvešu.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:42Od: EllNino
opravdu ? konkrétně v čem ? :) jen jsi napsal kravinu, tak jsem tě opravil, US Open byl před pár týdny
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:44Od: slacker
no vsak Kves dle svych slov dela to same, opravuje a reaguje na kraviny tech druhych :-DDD
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:46Od: Smazaný účet
Kdyby na ni v současný době měla, tak snad vyhrála.Psal jsem v současný.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:44Od: LukasH
To rozhodne. Akorat se tu vzdycky vyroji spoustu hejtru a pseudofanousku a paradoxne vic, kdyz Petra prohraje uplne dustojne jako dneska. Pritom kolik jen bylo zapasu v minulosti, kdy hrala fakt nemozne..a to letos od USO ani jednou.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:45Od: LukasH
Oprava: to rozhodne ne :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:50Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:58Od: Lunej..
Pred par mesici se tu plakalo, jestli se Petra vubec vrati k tenisu a uz se tu zase pinda, jak blbe hraje. Zlaty SM.:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:59Od: LukasH
Jenze ona prave blbe nehraje a presto je tu zas nablito :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:08Od: Lunej..
Bylo, je a bude:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:49Od: Lina
Rozdíl je v tom, že Kveš píše blbosti, kdežto ElNino opravuje Tvůj výrok na pravou míru.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:51Od: triatlet
Už to, že někoho napadne srovnávat EllNina s Kvešem, je naprosto absurdní :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:53Od: Fandina
Tak velký rozdíl zase mezi nimi není. Každý má svoje.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:00Od: Lina
Přeháníš. Antipatie by měly jít v některých případech stranou.
[ Reagovat ]
07.10.2017 17:40Od: Fandina
Ani ne. Kveš byl fanoušek Petry a všechno tomu podřizoval. To bych mu nevyčítala.
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:04Od: Lina
Povinost Petry vyhrát je pro někoho silnějš než psát blbosti. :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:30Od: Smazaný účet
Na idnesu jsem četl o nějaké šelmě....(Petře)jo šelma ona je ale možná tak proti českým hráčkám!jinak to je slabota
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:33Od: LukasH
Ach jo...hrala uplne stejne, ve vymenach mozna lip nez s Barou....akorat tam dneska stala rozjeta Garcia
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:29Od: .vorlik.
Obrovska skoda. Petry hry mi prisla dobra, ale chce to zapracovat na servisu. Tech dvojchyb je proste sakra moc. Nebyt tech dvojchyb a nepromenenych breakpointu v prvni hre, mohl ten vysledek vypadat presne naopak. Ale Garcia hrala vytecne, mela spoustu nechytatelnych micu, skvele podani. At to tam vyhraje cele.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:27Od: tommr Petra Kvitová
před zápasem sice tvrdila, že se těší a že určitě podá svůj nejlepší výkon ale ve skutečnosti to bylo právě naopak. Hrála a hlavně podávala ještě hůř než proti Báře a s tím se proti rozjetý Francouzce samozřejmě nedalo uspět ... :(
Dnešním zápasem nejspíš pro Petru skončila celá sezóna. Letos si nezahraje ani TM ani ET a nebude ani tradiční finále FC s českou účastí ... :(
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:29Od: EllNino
což se dalo čekat tommre, když začala hrát v květnu ... účast na ET se rovnala zázraku a na TM utopii ...

Já ani nedoufal, že by se mohla vůbec dostat do semifinále Premier Mandatory turnaje nebo vyhrát Premier turnaj, být ve čtvrtfinále GS ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:32Od: LukasH
Presne
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:35Od: tommr
já vím, ale stejně je ten konec sezóny letos nějakej smutnej: Karolína je z formy, Petru, Lucku a Markétu sužujou zranění a ani ten FC se nám letos nevydařil ... :(
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:37Od: EllNino
Karolína má holt slabší období, to se stává, Lucka je zraněná každou chvíli, to už není žádná novinka ... Markéta dojela na náročnou první půlku sezony, tak lepší je se dát do ledna dokupy, než to hnát teď zbytečně do extrému ...

Fed Cup vyhráváme furt a pokud holky budou chtít, zase vyhrajem, už je to nuda, ať to taky vyhrajou jiné a zdravě se tím zvýší rivalita, určitě z toho musely být už ostatní týmy otrávené :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:32Od: petrulinka
A máme tím jistotu, že bude od pondělí levnější máslo?
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:36Od: tommr
a jak to spolu souvisí?
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:38Od: EllNino
že to je jen sport a nesmí se to tolik prožívat, pořád máme vlastní životy :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:39Od: Kytka
Co sem taháte máslo?
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:42Od: George_Renel
Já raději sádlo. Doma vyškvařené. :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:44Od: petrulinka
TO já taky a k tomu čerstvý domácí chleba
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:47Od: Fandina
:-))
nebo chleba se sádlem a se solí a nebo šnitlíkem.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:54Od: Fandina
nebo s cibulí :-))
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:07Od: Lina
Jj, jen nesmí mít člověk problém se žlučníkem. :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: Smazaný účet Naše dívenky
vyhrávají pouze zhruba do ČF, a tam z 90% končí.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:24Od: George_Renel
Petra se dnes nechala přeservírovat. Ve výměnách překvapivě neztrácela, většinou byla lepší. Ale ty servisy ji srážely kdykoli to vypadalo, že se nadechla.
Jsem zvědav na los dalšího turnaje, kdyby se Garcia odhlásila.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: EllNino
tak to Petru neohrozí, ta zůstane podle mě 2. a na místo Garcíi pujde trojka
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:40Od: tommr
je ale otázka jestli tam Petra bude vůbec startovat. Petra dneska nevypadala zrovna fit a dnešní porážka jí vzala i poslední motivaci, protože ET je už ztracený ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:40Od: EllNino
jo i to je možné
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:41Od: EllNino
ale ještě pár bodů by si to chtělo uhrát, aby se jí lépe vstupovalo do nové sezony a udržela aspoń to nasazení na Grandslamech :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:53Od: tommr
pár bodů by se jí samozřejmě ještě hodilo to je pravda. Ideální by bylo kdyby v Tianjinu vyhrála ve finále nad Sharapkou čímž by si ještě navíc vylepšila sebevědomí ... :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:11Od: Lina
Pokud nemá vážnější problém, tak hrát bude. Bude si chtít ještě zahrát, když se vrátila zpět tak brzy s chutí hrát.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:23Od: LukasH
Prohra samozrejme mrzi, nicmene se mi od USO Petra libi. Prijde mi, ze se ve vymenach udrzi vic nez kdy driv. Ty dvojchyby jsou hruza, to jo, ale na to muze mit vliv i ta ruka, Petra i driv zminila, ze ten cit tam neni stoprocentni (samozrejme dal uz to vytrubovat nebude). Pokud takhle bude hrat Petra pristi rok a eliminuje trochu ty DF, verim na navrat do top 10.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:26Od: petrulinka
To máš pravdu, taky mi přijde, že se ve výměnách udrží a umí je vyhrát a myslím si, že ty dvojchyby souvisí taky s tím, že díky té ruce vlastně podání vůbec nemohla půl roku trénovat, tak se to hold nějak projevit musí. Ona pořád necítí 2 prsty a ruku nemá 100% dobrou a nikdy mít nebude.
[ Reagovat ]
07.10.2017 19:16Od: lvicek
Je dost mozne, ze musela i upravit techniku na podani kvuli tomu zraneni. Myslim, ze zrovna na nem se to muze hodne projevit. A ze muze ruka v necekanych chvilich haprovat. Ale doufam, ze se s tim nejak srovna, v predchozich zapasech si i pres ty dvojchyby podanim take dost pomahala. Mozna take s rostoucim mnozstvim zapasu tesne za sebou jsou prsty mene regenerovane... Jinak mi prijde, ze povetsinou, co jsem mela moznost videt, hraje celkem pekne, i v tech zapasech, co prohrala. Vetsinou to nebyl totalni vybuch, ktere pred tim take mela v repertoaru... Hlavne bych ji prala, aby ji vysel dobre pristi rok, aby byla celou dobu zdrava a nemusela resit jine problemy a aby ji treba aspon trochu priznive vychazel los na zacatku roku, kdy bude asi nejniz v zebricku. Je skoda prohrat v prvnim kole s pozdejsi vitezkou... Budu rada, kdyz bude ona hrat rada a ja se na ni budu moct divat a fandit ji :).
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:18Od: Andrew89 Tak bohuzel
to nevyslo. 3DF v predposlednim gemu rozhodly. Carololine je na vlne . Mel jsem pravdu s tim ze Elina je daleko lepsi souperka pro Petru a to se taky potvrdilo. skoda ze Elina vcera nevyhrala. Nepredpokladam ze bude Garcia startovat dalsi turnaj a u Petry si taky myslim,ze ho vynecha. uvidime. Kazdopadne po vsech lapalijich Petra dokaze hrat na vysokr urovni a to o tu hlavne jde:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: slacker
Kvitova od roku 2011 mela hlavne brutalne dominovat svetovrmu zenskemu tenisu, bohuzel v tomhle dosud strasne zklamava rok co rok, uz 6 po sobe.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:26Od: EllNino
kdo říkal, že měla ? ... možá její pseudofanoušci ... a letošek snad nemůžeš ani počítat
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:34Od: triatlet Re: EllNino
Přesně. pseudofanoušci typu slackera, kteří koukají jenom na výsledky.
Letošní zápasy Petry si užívám. Po Birminghamu se strhla mánie, že vyhraje Wimbledon. Přál jsem si, aby zakončila rok v top 30. Snad to vyjde. Pár (desítek/ stovek) bodů z Tianjinu by se mohlo hodit. Doufám, že tam bude hrát.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:28Od: petrulinka
A to řekl kdo, že by měla dominovat, ty? Taková věc se snad nedá nařídit, ani nijak odhadovat. Hraje tak, jak hraje, dle mě pořád dobře i po zranění. Dosáhla toho už hodně a myslím, že ještě dosáhne
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:31Od: slacker
rikalo to dost lidi i tady na TP i mezi byvalimi hraci
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:31Od: EllNino
tak říkat si může každej, co chce, a dělat taky ne ? to je tvoje heslo
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:30Od: tommr
se Svitolinou by to dneska pro Petru dopadlo úplně stejně ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:33Od: EllNino
nemyslím si, ta by jí tak brutálně nechodila do servisů ... proč myslíš, že Petra tak riskovala ? protože García nažhavená stála v kurtu na bombu z forehandu, proto tolik riskovala 2. podání
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:35Od: Andrew89
asi tak. Garcia stále metr a půl v kurtu. Je jasný, že musel riskovat. Ale kdo hledá ten najde. :) v SF jsem nedoufal, takže jsem spokojený.:) Letošní sezona byla po tom zranění fuč tak jsem rád za každý zápas a výhru:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:17Od: Pavlis
Garcia má očividně dobře vymyšlený způsob, jakým podává. Byť oku mi to příliš neladí, ale do kurtu jí to padá. Kdežto Petra má úplně jiný styl pohybu, z kterého neuhraje nic. Naučit se dobře podávat, to je v tenise to nejtěžší. Ale jo, po týdnu Caroline Garcia znovu gratuluji, ať to vymydlí v Asii celé.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:19Od: EllNino
Petra má styl pohybu celkem dobrý, García si tímhle stylem může zadělat na operaci ramene za pár let, rve to jen rukou se mi zdá

Nejlepší styl je ten, co má Karolína, jednoduchý, bez zbytečných cirkusních kudrlinek, kterýi se nechává rozhodit Katka Siniaková například ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:21Od: Kytka
Jo Karolína by ji mohla zvládnout, na Garcíu umí. To by ale nesměla tak hloupě prohrát už v osmifinále.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:16Od: EllNino Ještě jednou gratulace
Petru zradil servis, včera 11 dvojchyb nevadilo, dneska ale na druhé straně nestála Bára, nýbrž ve velmi dobré formě hrající García, která vůbec nebyla unavená, naopak, byla nabuzená jako už dlouho ne ...

Od stavu 0:4 to Petra zlepšila, ale krom jednoho brejku se na víc než pár shod nezmohla, sama sa servisu pravidelně dvojchyba do gemu, a když za stavu 5:5 začnete dvěma dvojchybami, tak to je téměř jistě prohrané ... škoda, ale tak nějak jsem to čekal, už včera nehrála moc dobře a s tímhle servisem se proti dobře podávající soupeřce uspět nedá ... ve výměnách byla leckdy lepší, ale vždycky si vybrala gem, kdy se vyházela, a to ne ve výměnách, ale tím, že udělala 2 a více dvojchy, ty 3 už byly opravdu zmar ...

Gratulace Caroline a přeji jí ten titul, momentálně by byla na TM svěžím větrem a společně s Ostapenko by to tam mohly slušně zamíchat, protože mají teď obě velmi dobrou formu narozdíl od trápící se JoKo, která ale ještě může zabojovat, uvidíme ...

Petře přeju, aby se dostala na ET, ale nevím, asi to nevyjde ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:19Od: tommr
na ET by se po dnešku mohla dostat už jen díky WC ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:24Od: Andrew89
ani bych sr nedivil kdyby ji dostala:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: triatlet
Ale Ash zůstává pořád ve hře :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:20Od: triatlet
I když víc přeju JoKO, tak Caroline předvádí teď parádní tenis.
Respekt. I tatík měl radost.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:16Od: Krisboy
Petra si drží obdivuhodně vyrovnanou bilanci na servisu. 10 dvojchyb v každém zápase, je na ni spoleh.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:15Od: triatlet Caroline,
vítej v top 10!
Povedených 14 dnů.
Petra bojovala, nevzdávala se ani za stavu 0:4.
Doufám, že bude Petra fit a v Tianjinu přidá nějaké výhry.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:14Od: vrabejka
Pěkně Caroline :) Zasloužený postup :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:14Od: Dobry-den Gratulace
Caroline hladce postupuje. Navíc pošetřila síly, které se jí budou proti Halepce určitě hodit. Bylo by super, kdyby zítra vyhrála a vybojovala si účast na TM.

Od Petry skvělý turnaj, jen tak dál.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:12Od: Kozoroh Iqe má jasno :DD
Jiří Kveš, 7. 10. 2017, 15:07
Tři vymyšlené dvojchyby a je asi hotovo. :-(

https://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A171007_080835_tenis_ten&razeni=vlakno
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:13Od: Andrew89
:D:D
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:17Od: triatlet
Kvěš je mistr konspirací :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:12Od: baggik
Hele postoupila Garcia.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:09Od: Bloody13
A 40 DF během turnaje, to je 10 prohraných servisů. Taky mazec číslo!
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:07Od: petrulinka
No tak si pos...t game, to se hned tak nevidí, hrůza
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:10Od: Kytka
Přesná Petra, na naší hráčku se vyhecuje k super výkonu a pak následující zápas takhle podělá. Bylo by lepší, kdyby proti Garcie hrála Bára.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:12Od: EllNino
ta by proti téhle Garcíe dostala dva kanáry ... hraje teď neskutečně, Petra nedělala ve výměnách moc chyb, ale zradil ji servis, opět 11 dvojchyb, ale García není Bára ... a ono je celkem jedno, jestli dá dvojchybu, nebo jí Caro zabije return, výsledek by byl stejný
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:13Od: slacker
neni to jedno. ma zvysit procento prvnich servisu pak nemusi riskovat DF na druhem servisu
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:17Od: EllNino
to procento nemá zase tak nízké
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:20Od: Kytka
V posledním zápase na AO Bára Garcíu porazila ve dvou setech. Má na ní hru a je to bojovnice.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:21Od: EllNino
tak na AO García rozhodně nehrála jako dneska ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:24Od: Kytka
To nic nemění na tom, že dneska hrála Petra hrozně. Prostě nahoru dolů, jako vždycky,
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: EllNino
hrozně nehrála, podávala hrozně, a to je sakra rozdíl
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:28Od: Kytka
No těch minel bylo taky moc.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:31Od: EllNino
no zase tolik jich nebylo, Petra jich umí daleko víc, a výkon Garcíi neoceníš ? Hraje životní tenis
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:47Od: Kytka
Ale proti tomu nic, García hraje posledních pár týdnů úžasně, ale kdyby Petra líp servírovala, měla šanci.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:22Od: Lina
Nechápu. To měla Petra nechat zápas Báře?
Proč si neužívat každý Petřin zápas. Vůbec se nemusela letos vrátit nebo jí to nemuselo jít. Navíc nemá ruku zcela v pořádku a může to trvat i několik let než budou všechny prsty ok nebo nemusí být nikdy.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:27Od: Kytka
Neříkám nechat Báře. Ale prostě ten její tenis nahoru dolů během dvou dnů mně rozčiloval vždycky. I když jsem hrozně ráda, že se po tom šíleném útoku dala tak dohromady a může hrát, že jí to neukončilo kariéru a v tomhle směru jí přeji jen to nejlepší.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:34Od: EllNino
ale Petra hrála podobně jako včera s Bárou, s Bárou moc dobře nehrála ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:25Od: LukasH
Proti Bare rozhodne nepodala super vykon, jen Bara je daleko slabsi nez soucasna Garcia a navic ji Petra nesedi.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:07Od: slacker
tak to je fakt uz vrchol, narvat servis do riti 3DF
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:07Od: Bloody13 3 DF v gemu
To je fakt k pláči
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:06Od: EllNino
Gratulace Garcíe k finále
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:04Od: baggik
Koukám, že se dneska moc lidí na ten zápas nedívalo. Halepová hrála dneska skvěle, byla hladová aby už měla konečně klid. Celkově měl zápas vysokou úroveň.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:11Od: Kytka
Já tedy Halepovou zrovna nemusím. Uřvaný, ulítaný prcek.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:12Od: Smazaný účet
Ale furt lepší, než Cibule.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:42Od: Kytka
Výsledkově. Jinak na Cibuli koukám docela ráda. Na Simonu od té doby, co řve jak pavián koukat nemusím.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:13Od: Lunej..
Ja Simone verila, bylo videt, jak hraje soustredene a jde si za svym. Konecne:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:15Od: baggik
Já taky ne, ale dneska Jelenka hrála dobře ale nestačilo to. To jsou ty chyby, které bohužel chodí při vyrovnaném stavu dvě po sobě.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:51Od: petrulinka
Tak teď to říkal komentátor 35 dvojchyb v tomto týdnu, mazec
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:56Od: sprchon
To jsem dal jen dneska.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:56Od: slacker
ja rozumel 45
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:59Od: PetaM
To ne :) Před zápasem jich měla nějak 28 :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:36Od: EllNino
Zase už 7 dvojchyb, to je prostě hrozně moc, dvojchyba do gemu, někdy i 2
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:38Od: slacker
jenze to je zapas co zapas ty jeji DF, prumer snad 10 na zapas
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:39Od: EllNino
včera 11
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:43Od: slacker
ja bych ji poradil zvysit procento prvnich podani na 100 pak nebude riskovat DF :-D
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:28Od: Dobry-den Vidite to?
Petra v suchým triku.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:22Od: Andrew89 3:6
Garcia těžila z užasnýho začátku, ted to bude doufám něco jiného. Pojd Petro:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:04Od: Pavlis
Ledová sprcha. Jednou to přijít muselo. Asi ani nepomůže, že bych nějaký set nesledoval.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:16Od: Lunej..
Me vzdycky udivuje, ze nekoho Petra udivuje. Jako kdybyste ji videli poprve hrat nebo co...:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:23Od: LukasH
Petra ale blbe nehraje, kromen tech dvojchyb. Videl jsem to od stavu 2:0. Garcia hraje mimoradne dobre.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:37Od: petrulinka
A právě ty dvojchyby ji totálně srážejí. Kdysi hodně dobře podávala, ale v poslední době to je katastrofa
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:44Od: Nancy_z
Hlavně kvůli zraněné ruce to podání neměla čas trénovat. Snad si to líp sedne příští sezónu.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:51Od: PetaM
Pročpak asi blbě podává ... Hm, že by to souviselo s tou zmrzačenou prackou? :D

Každopádně, Petra byla zvyklá z minulého konce sezóny strašně riskovat druhý servis. A tehdy jí to neskutečně vycházelo. No, pokračuje v tom pořád, protože když zkoušela slabší druhé podání, tak jí to holky prostě zabíjely. A Garcia s tím, jak stojí hodně blízko, je pro to zabíjení druhých podání jako dělaná. Ani se nedivím, že riskuje.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:05Od: Lina
Podávávala líp, ale taky si vybavuji zápasy, kde nasázela spoustu dvojchyb, takže nic nového.
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:03Od: Andrew89 Caroline
padalo totálně všechno. Za první ztrátu si petra může sama...ale za druhou returnovala Caroline jak bohyně..s tim se nedalo nic dělat. Caroline tohle ale nemůže dlouho vydržet...Petro ted si podrž podání a půjde to
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:14Od: slacker
odvraceni BP DF neni moc chytre ani ucinne
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:17Od: Andrew89
:D to ne no :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:01Od: blixa
Kanár to nebude ;-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:57Od: Bloody13
No to je zase humáč zápas od Petry, fakt!
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:55Od: PetaM
"Kvitová schytala 2 kanáry a v Pekingu končí." Už vidím ty titulky :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:04Od: PetaM
Tak ne. Teď to ještě může být "s výpraskem" :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:53Od: bIbec
Caroline zatím v GOAT módu. To bude těžké pro Kvítko.
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:42Od: Nola Simona
nie je o nic horsia jednicka akou bola Kaja, ma dokonca na konte cennejsie tituly, 2 x bola finalistkou GS, vybojovala si post sama, nepotrebovala k tomu zavahanie superiek, ze ano..... vzdy sa pousmejem, ked si spomeniem, ako tu bola Angie Kerber zo vsetkych stran atakovana, taktiez v poslednej dobe Garbine, pre mna su tieto dve hracky niekde inde v celkovom hodnoteni ako Simona, Kaja zaostava dokonca aj za Simonou, a nielen iba za nou, Petra Kvitova jednickou nikdy nebola, ale Karolina je o parnik za nou, tituly zbierala v inej konkurencii, ona bola dominantnou hrackou, Karolina musi este velmi vela dokazat, aby sa jej aspon priblizila
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:47Od: baggik
Tak jestli někdo zpochybňoval první místo Angie nebo Garbine tak je to vůl. Kája se Simonou mají sice nějaký týden v žebříčku, ale stále jim chybí grandslam a bez něj i to první místo nemá takovej lesk.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:22Od: lvicek
Tak vybojovala si prvni misto sama a nepotrebovala zavahani souperek, to je dost pochybne tvrzeni. Napr. ted v Pekingu Muguruza vypadla v prvnim kole a stejne ji Halep zatim predbehla jen o 40 bodu. A behem posledniho roku nekdy jiste zavahaly vsechny... Coz je celkem videt na pomerne nizkem bodovem zisku, ktery na tu jednicku momentalne staci.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:27Od: slacker
proste by mela WTA zavest dodatecne pravidlo ze jednicka musi dosahnou urcity limit bodu, jinak se proste zadna jednicka vyhlasovat nebude. Ya basta
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:33Od: Kytka
GS je otázka dvou týdnů, když je momentálně skvělá forma a troška štěstí a jednička jsou průběžné, stabilní a velice dobré výkony během celého roku. No až se vrátí Serena, tak jim všem srovná brka. Je jen pár hráček, které ji dokážou porazit. A jsem ráda, že mezi ně patří i naše Petra a Karolína. Simonu Serena přejede jak nic.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:36Od: slacker
v rade oboru je uplne bezne ze se treba prvni (zlata) cena neudeluje pokud kvalita prihlasenych projektu nesplnuje urcite podminky. klidne se treba zase udeli vice strbrnych a bronzovych cen najednou.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:42Od: triatlet
Petra x Serena 1:5
Simona x Serena 1:8
Až takový rozdíl tam nevidím.
Sám jsem zvědavý, jak bude Serena hrát po návratu, ale myslím, že spíš než o no.1 zabojuje o nějaký GS titul.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:47Od: Nola
to su zase kecy kyticka
"No až se vrátí Serena, tak jim všem srovná brka. Je jen pár hráček, které ji dokážou porazit. A jsem ráda, že mezi ně patří i naše Petra a Karolína. Simonu Serena přejede jak nic"

Simona porazila Serenu presne 1 x, na TM, presne tak ako Petra a Karolina, Karolina a s nou stretla iba 2 x, zatial co Petra a Simona ovela castejsie, pretoze sa presadili na okruhu zrejme skor ako Kaja, over si radsej fakty...

Jedina hracka, ktora ju dokazala porazat, resp. hrat s nou vyrovnanu partiu bola Azarenka, jedna lastovicka leto nerobi.....
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:53Od: bIbec
a Alizé.
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:53Od: bIbec
(z těch ještě aktivních)
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:54Od: EllNino
a Jelena
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:57Od: EllNino
a samozřejmě Sibylle Bammer ... Serenina noční můra :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:36Od: Nola
ktora Jelena, su dve Jankovic a Dementieva, obe ju dokazali porazat :D

aj Bobina Vinci dokazala Serenu porazit na USO, ale titul jej usiel, tak ako Kaje, cennejsi je skalp Sereny u Petry, ktora si dosla pre titul, Angie, Garbine, aj nasa Janka Cepelova Serenu porazila :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:32Od: Kozoroh
Jen Vika? A co Justine Heninová nebo Kim Clijstersová? To už je dávno, že?
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:36Od: Kozoroh
Justine dokázala 4x porazit Serenu na GS, o čemž si Vika může jen nechat zdát.
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:42Od: Nola
OK, Vika je GS sampionka, byvala NO1, v case kralovania bola dominantnou hrackou, bavime sa o porazkach Sereny, reagovala som na Kytku, ktora zhodila Simonu a vyzdvihla vyhry ceskych hracok......
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:35Od: brixner Tak se dočkala...
Dřív mi Halepka nijak nevadila, prostě tu byla, občas něco vyhrála...Od doby, co začala řvát jak Godzilla, jí prostě nemusím ani vidět.
Vona se na tom trůnu moc nevohřeje, jen co se pořádně rozpinká moje největší voblíbenkyně VVV! To zase nastane čóro móro! Nemyslete si, vono se vohánět pálkou a k tomu ještě kojit, dá fest zabrat, to vidim na svý jedný sousedce! Ta mi řekla, že "škoda, že to nemám s tebou, Brixi, ty bys to aspoň naplánoval, abych kojila hlavně v létě a mohla sem si ty svoje kojící inštrumenty i vopálit u rybníka, ten můj blb prostě neumí plánovat, ale ani počítat, což jsou zrovna tvoje veliký ctnosti a mě to teď sere! A mělo by to aspoň modrý voči po tobě..." Takže vona je teďky fakt chudák, furt jen kojí a kojí, uklízí, kojí, spí, kojí, de do krámku, kojí...Já jí s tim kojením často pomáhám, prostě jsem dycynky při ruce, vona je na mojí šikovnost prostě zvyklá, ten její bloudek je traktorista a je furt v prdeli, ale zase umí docela dobře orat, to já dělám křivý brázdy, takže se do toho nemontuju!
Takže až bude mít VVV vodkojeno, nastane to pravý peklo a věřím tomu, že se pořadí na špici zase pěkně promixuje!
Ježišimarja, já tý VVV tak strašně fandim!!!
:-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:36Od: triatlet
NRP
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:47Od: slacker
CC
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:48Od: triatlet
NN
[ Reagovat ]
07.10.2017 15:37Od: Kytka
Jo přesně. Taky mi začala vadit od doby co tak hrozně řve. Vidět ji od té doby nemusím. A ta její zarytost být první.... No až se vrátí Serena, tak ji ukáže.
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:25Od: Krisboy
Tak se jí to nakonec přece jen povedlo. Gratuluju, užij si svých pár týdnů slávy :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:38Od: lars Errani
uz hraje . A bez WC oproti protekcni hrisnici
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:50Od: monty25 Re: lars
A taky skoro bez trestu...
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:10Od: bella
no jo, chudinka masenka, vid?
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:26Od: monty25 Re: bella
Sorry, ale tohle jsou jenom provokace. Proč by Errani měla dostávat nějakou WC, když nehrála jenom dva měsíce? Navíc už druhý rok hraje soustavně tužku a za celou kariéru má jediný větší titul z Dubaje. Srovnávání s Mashou je fakt úplně mimo mísu...
[ Reagovat ]
07.10.2017 16:39Od: lars
Proc se tu snazis zmast ? Kolik ti za tu spinu Marfusa plati ? :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 17:06Od: bella
On, bohuzel nevidi dal, nez na spicku masinyho frnaku. Ostatni jsou povl, zvlast pokud se vyjadri nejak jinak, nez on. Ani tu Errani nema nastudovanou. Treba finale FO nebo dlouhodobejsi svetova jednicka a dalsi uspechy. Ale oproti Mase jsou vsichni luzri.
[ Reagovat ]
07.10.2017 18:20Od: monty25 Re: bella, lars
Vy dva se mi fakt zdáte... Tak zaprvé jsem psal o titulech, ne o finálových účastech a zadruhé nevím, proč do toho taháš debl. To je úplně jiná disciplína.
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:36Od: Kozoroh Simona na 1. místě
Někteří z vás se tady smějí, že Simona si 1. příčku vybojovala po několikaro zakopnutích, ale že Kája k trůnu přišla jako slepá k houslím, nikomu nevadí...

Simona se tedy 1. místa dočkala, no ale její nástup nemá to patřičné grády. Přeci jen dostat se na vrchol díky GS vítězství nabízí větší pompéznost.
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:37Od: EllNino
já myslím, že tady to vadí spoustě lidem, hlavně Frickovi, spíš si myslím, že je tu víc lidí než míň, kterým vadí, že byla Kája 1. :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:39Od: blixa
To vadí skoro všem. Ono jim vadilo i koťátko, ale tam nemohli ani ceknout, protože má dva GS :-P
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:56Od: EllNino Dotaz
Nemá někdo číslo 9/10 TenisArény a mohl by mi naskenovat rozhovor s Ivetou Benešovou ? :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:50Od: Andrew89 Gratulace
Simone...za letosni sezonu si to zaslouzila!:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:45Od: PetaM
Kdyby byl ženský tenisový trůn muž, tak by to byl letos strašný děvkař. :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:46Od: blixa
Jakej děvkař, choval by se prostě přirozeně, dle svých biologických dispozic ... ;-) :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:49Od: Lunej..
Neni nad vlastni zkusenost vid?:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:02Od: blixa
Tsssssss ... bejvávalo .. :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:08Od: Lunej..
Neplac dedo, treba bys nejakou babku jeste ukecal.. treba na vysi sveho duchodu:D
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:19Od: blixa
To by mi ta moje "nebabka" dala ... :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:18Od: lars
ty ses "vyspal" s tehotnou zenskou s jinym muzem ?
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:21Od: blixa
I to se možná stalo :D Akorát že ještě nevěděla, že je těhotná ... :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:46Od: lars
Ale Serina vedela, ze je tehotna, kdyz byla no.1 letos
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:46Od: EllNino
a jsou to má souvislost ? ...
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:50Od: PetaM
Tudíž - děvkař.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:08Od: themimone
Je to takové zvláštní a moc dobrý obraz to v současnosti na ženský tenis nedává. Prostě to má takovou pachuť kvazi jedničky kdy žádná z hráček není schopna si udržet dlouhodobě lepší úroveň a pozice světové jedničky je tak trochu(hodně) tím znehodnocena. Nechci nějak brát všem těm holkám ten úspěch, ale do té doby, dokud neznačnou působit jako světové jedničky i na kurtu, tak to bude pro celý sport bída.

Je jasné že další Serenu jen tak znovu asi neuvidíme a ani bych si něco takového nepřál, ale ty situace, kdy zisk toho pomyslného triumfu je v držení hráčky, která je schopná prohrát na dalším turnaji prakticky s kýmkoliv a za 2 týdny zase spadnout v žebříčku dolů, to je poněkud smutné
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:23Od: Lunej..
Proc smutne? Proste hracky starnou, takze Serena, Masena, Vika atd
maji to nejlepsi za sebou a mladsi generace je dravejsi takze si udrzet dlouhodobe konstantni vykony neni jednoduche. Ja sice s nostalgii vzpominam na bitvy Sereny s Masenou, Vikou, Petrou, chybi mi Lina, ale to je holt zivot.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:56Od: themimone
tak smutné je to, že jedničkami jsou hráčky, ze kterých nejde strach a jako jedničky ten respekt nemají, stejně všichni ví, že do měsíce už tou jedničkou zase nebudou.
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:04Od: marekv
Já bych to tak neviděl. Prostě je to dlouhoidobý žebříček, který přináší různé situace. Někdy je jednička nesestřelitelná, jindy je adeptek víc a točí se.Za desítky a desítky let, co ten žebříček funguje budou nastávat prostě různé situace.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:24Od: Kozoroh
Pořád lepší, než když okruh terorizovala Serena.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:35Od: Lunej..
Nebo Djok.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:43Od: Kozoroh
Potrefená husa se ozvala...
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:45Od: Lunej..
To je snad zakazane? Ze to pises zrovna ty, ze? Mej se
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:03Od: themimone
no to nevím, mně to přijde jako dva extrémy a ten s tou Serenou je o něco lepší. Máš v top 4 tenistky v uvozovkách s průměrnými výsledky a pozici světové jedničky si (zatím to tak vypadá) budou střídat na základě střídání lepších a horších období.

Nikdo neočekává že někdo bude sedět na trůnu 5 let, ale aspoň jeden rok s momentálně top hráčkou přece není něco za normálních okolností nepředstavitelného, co by si fanoušek tenisu nemohl přát než tento kolotoč
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:30Od: Kozoroh
Kdyby nešlo o Serenu, tak bych s tebou souhlasil. Když ale okruhu dominuje 35letá skorodůchodkyně, není něco v pořádku a tento stav je nepřirozenější, než když se jedničky střídají, jak je tomu letos.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:04Od: Mayo
Simona nambr van, to sú mi veci.
[ Reagovat ]
07.10.2017 11:00Od: EllNino
Gratulace :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:47Od: svetova.dvojka
tak přece...
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:43Od: monty25 Nová jednička
Nemám rád, když se mluví o nezasloužené jedničce nebo nejhorší jedničce v historii. Každá jednička je zasloužená, bezesporu i Halep. Každopádně v ženském tenise je poslední dobou tolik jedniček a tolik grandslamových vítězek, že už to trochu ztrácí význam. Proto jsou pro mě top hráčky jenom ty, co mají oboje.
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:41Od: janek_da
Gratulace blixo. Tak se dostalo i na tvoje kotě.
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:42Od: blixa
No jo, no. Ale my se vrátíme ! A s námi, přijde ..... ;-) :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:29Od: Haitik
Bože, bože..
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:23Od: triatlet Simona - no.1
Škoda, že to nevyšlo už na RG.
S Penko sehrály pěkný zápas. Nejvíc se mi líbila výměna za stavu 1:2 a 30:30.
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:20Od: kada.tom
Neuvěřitelný, Halep zvládla konecčně vyhrát asi už pětašedesátý zápas, po jehož vyhrání se mohla stát světovou jedničkou :-D

Ne, gratulace. Byť tedy to neustálé střídání jedniček se mi vůbec nelíbí. Už aby se vrátila Serena, snad ve své nejlepší formě. Nebo Vika :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:22Od: blixa
Tvl, ty seš strašná konzerva. Jak tam nesedí jedna bába 10 let, tak seš nějakej neklidnej :D :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:23Od: kada.tom
Přiznávám, jsem konzervativní :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:24Od: blixa
Spíš konzervovanej :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:28Od: Torn
A hermeticky uzavřenej. :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:38Od: Lunej..
Nastesti co se kadovi libi nebo ne je kazdymu ukradeny:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:32Od: lars
spis zkadena konzerva :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:19Od: Torn
Každá měsíc nová jednička, to je po dlouhé době docela svěží vítr. :D Ještě by do konce roku mohla Svitolina. :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:15Od: blixa
Tož bábino, užij si to, gratulace tobě i Simoně a hlavně bacha na špičky ! ;-) :D
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:17Od: Lunej..
Dekuju dedo, jsme si to uzili oba:) prala bych si finale s Petrou:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:32Od: tommr
já taky a ideální by bylo kdyby Petra spráskala novopečenou jedničku jako psa ... :)
[ Reagovat ]
07.10.2017 10:37Od: Lunej..
Vim, ze jsi velmi prejici tvor:P preju Petre vyhru, ja mam splneno:)
[ Reagovat ]
07.10.2017 12:08Od: bella
+100
[ Reagovat ]
07.10.2017 13:42Od: triatlet
Mně by stačilo, kdyby Petra hrála se Simonou pěkný finále. Výhra je bonus navíc.
Přát někomu, aby ho soupeř spráskal jako psa? Tommrovi musí Simona hodně ležet v žaludku...
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:10Od: Lunej..
Nejvic mu lezi v zaludku Kotyza, pak ja a pak tenistky, co nehraji jak on chce a nedelaji co on chce:D
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:13Od: triatlet
Vypadá to, že dneska mu bude v žaludku ležet i Petra a Caroline :-)
[ Reagovat ]
07.10.2017 14:15Od: Lunej..
Nema to lehky no.:)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist