ITF by mohla hráče pokutovat, pokud vynechají French Open

  • Dle americké televizní stanice ESPN jedná Mezinárodní tenisová federace o tom, že by tenisty, kteří vynechají letošní French Open, pokutovala. Nový termín antukového grandslamu však koliduje s exhibičním Laver Cupem Rogera Federera a začíná týden po skončení US Open.
    26. 3., 09:22 | Aktuality |  63 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

French Open bylo přesunuto na 20. září až 4. října, což vyvolalo velkou kontroverzi. Týden předtím se totiž dle momentálního kalendáře dohraje US Open a nový termín koliduje s exhibičním Laver Cupem, jehož zakladatelem je švýcarský fenomén Roger Federer.

Přesun antukového grandslamu schytal obrovskou kritiku a reakce ze stran hráčů, již ani nevěděli, že se změna termínu chystá, byly vesměs pouze negativní.

Dle americké televizní stanice ESPN se Mezinárodní tenisová federace (ITF) chystá tenisty, kteří se místo French Open rozhodnou hrát jiný turnaj, pokutovat.

To by znamenalo, že Federer bude muset přesunout svůj Laver Cup, jenž je na programu od 25. do 27. září v americkém Bostonu, jinak zaplatí pokutu.

"Bohužel se nikdy nezavděčíte všem. Na druhou stranu tu jiná možnost asi ani není. Na grandslam dorazí 128 mužů i žen, navíc tu máme kvalifikaci a čtyřhry. Laver Cup hraje 12 hráčů. Nemluvím ani o tom, že spousta hráčů je finančně závislá právě na tom, kolik si vydělají na grandslamech," řekl kapitán švýcarského fedcupového týmu Heinz Günthardt.

Rekordman v počtu grandslamových trofejí ani ITF se zatím k tomuto nevyjádřili.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (63)
26.03.2020 23:30Od: FulnekUltras jen tak...
od pátku do neděle má u nás teplota vystoupit dost nad 11°C, což už covídek moc rád nemá - takže vzhůru na čerstvý vzduch... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=hJnd-XMxfyM

https://www.youtube.com/watch?v=pkOeB7ntVSI

https://www.youtube.com/watch?v=I0NXYbceRmI
[ Reagovat ]
27.03.2020 00:42Od: FulnekUltras
upřesňuji - v neděli už to nebude úplně ono
[ Reagovat ]
27.03.2020 09:51Od: Vlk-v-trave
Na Floride, kde je prez den 28-30, si ten tvuj covidek vesele poskakuje mezi lidma:)
Ale mozna je tam veselejsi...
[ Reagovat ]
27.03.2020 16:52Od: Petr_Fisk
Narazil jsem náhodně na:

https://www.theguardian.com/environment/2020/mar/27/canada-mourns-takaya-the-lone-sea-wolf-whose-spirit-captured-the-world-aoe
[ Reagovat ]
27.03.2020 12:18Od: Petr_Fisk
Podívej se například na Írán, teploty a počet nakažených. Použij selský rozum a nevěř kdejakému neověřenému nesmyslu, co se píše...:)
[ Reagovat ]
27.03.2020 17:51Od: FulnekUltras
podnebné pásy a tomu odpovídající genovou odolnost berte v úvahu, chlapci - jinak už jen dodám, že sociální skupina, která si už za života objednávala pokud možno hodně okázalé náhrobní kameny, mě nikdy nijak zvlášť nebrala, a v posledních dnech ještě míň
[ Reagovat ]
27.03.2020 18:31Od: Petr_Fisk
Kámen budu řešit tak za čtyřicet let a na geny se nedá moc argumentovat. Uvidíme za měsíc v našem klimatickém pásmu a pak dáme řeč...:)
[ Reagovat ]
27.03.2020 18:52Od: FulnekUltras
Už těch "čtyřicet let" jasně dokazuje, jak příliš mnoho prázdných úvah o budoucnosti škodí. Dotyčnému i jeho okolí pod bezpečnou distanční vzdáleností. No ale pět minut ve frontě u kasy bych s tebou snad vydržel. ;-)))
[ Reagovat ]
27.03.2020 19:22Od: Petr_Fisk
Díky, vážím si toho...:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:23Od: patriks
Francouzi jsou odjakživa namyšlený a koronavirus se asi někam do září vypaří.
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:36Od: Nola
maju byt, ale na co, historia im dava za pravdu, Napoleon, Kral Slnko...
https://en.wikipedia.org/wiki/France
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:42Od: Nola
a hlavne Alain Delon :D
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:10Od: Patik
French Open things sucks again..
[ Reagovat ]
26.03.2020 22:37Od: Forehand
Kto by to bol povedal, ze ti anglictina pojde lepsie ako slovencina.
[ Reagovat ]
26.03.2020 19:21Od: Nola
uhorkova sezona :D tento rok budeme celkom spokojni, ak sa odohra trebars nejahky halovy turnaj niekde v Antarktide, alebo na severnom pole., korcule a raketa v ruke.... ale ta Cina zase nemusi byt celkom bez sance.... dokazu nasadit travu a pripravit ju celkom v pohode, Cinania su kreativni.... hard a antuka nie je ziadny problem, svet je momentalne naruby, ale citat tu, ze nejaka ITF bude rozdavat pokuty je z inej dimenzie.... snad to neberiete vazne ? :D smejem sa, sami nemaju ziadne rozumne riesenie a este sa vyhrazaju? komu vlastne, su smiesni a uplne bezmocni...
[ Reagovat ]
26.03.2020 19:36Od: Petr_Fisk
Jsou tam přinejmenším dva háčky...
1. Čína ještě není za vodou a "doběh" nemoci může trvat řadu měsíců.
2. Jiné části světa jsou, co se nákazy týče teprve na začátku a můžou kulminovat o několik měsíců později.
Bez léku a vakcíny si nějaké mezinárodní přesuny hráčů, jejich týmů a vůbec všech kolem, těžko někdo vezme "na triko".
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:02Od: Nola
nemam pocit, ze my, sme ti povolani.... sme uz davno v podruci nejakej vyssej moci, ktoru nejde definovat, aby ma niekto nenapadol, nemyslim, ze su za tym mimozemstania, resp. este nieco viac....nasa konzumna spolocnost nas zial dostihla, nezazili sme ziadnu vojnu, neboli sme na pokraji prezitia, kazdym rokom sa nasa zivotna uroven dvihala, aj ked nezijeme v tom vysnivanom zapadnom svete, ale pravdou je, ze si mozeme dovolit ovela viac ako nasi rodicia a prarodicov nejdem ani spominat..... verim, ze tento rok je takou skuskou odolnosti a vsetko sa vrati do starych kolaji, s tym, ze si zacneme viac vazit kadzu chvilku , ktoru nam tento svet poskytne a tenis nebude nasou prioritou, ale iba zalubou a poskytne nam vela dovodov na zabavu, ved tym ten tenis odjakziva bol, herci na kurte, nic viac, nic menej....
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:19Od: Petr_Fisk
Velký souhlas a malé ale....
Planeta se čistí a já naopak cítím, že se vše do starých kolejí nevrátí...:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:38Od: FulnekUltras
Pokud srovnáme s obdobím 1918-20, tak bych v daném systému zanechal všech iluzí. Posunu lidí uvěřím teprve, až pro ně nebude 14 dní úplné karantény "drakonickým opatřením", ale pozitivně vnímanou nutností k dosažení aspoň minimálního výsledku.
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:44Od: Petr_Fisk
Svoboda je poznaná nutnost (Benedictus de Spinoza).
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:56Od: FulnekUltras
"Svoboda" v konzumním hrabivém kapitalismu je prázdná fráze. Stejně jako "demokracie", "věčný" ekonomický "růst" a podobné maloměšťácky zvrácené pojmy. Například onen léta až perverzně zbožňovaný "růst" teď mimochodem tvrdě narazí na realitu jako první.
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:02Od: Petr_Fisk
Tím bylo myšleno, že posun vůbec nemusí být dobrovolný...:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:37Od: FulnekUltras
Jen je otázka, jestli to po úvodních tragických jednotkách nakonec někam posune mnohatisícová "suchá statistika".
[ Reagovat ]
27.03.2020 00:06Od: blixa
Ty si to užíváš, viď ? Jak správný zasraný bolševik se pevně držíš mantry "čím hůř, tím líp" ...
[ Reagovat ]
27.03.2020 00:45Od: FulnekUltras
Hluboce se mýlíš. Držme si navzájem všechno, co se ještě dá bez úhony chytit. ;-)
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:15Od: Nola
ty si to evidentne uzivas... ver mi, ze kazdy extrem nema u mna pochopenie
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:23Od: FulnekUltras
ve stylistickém extrému prázdných floskulí a nálepek už žijeme 30 let, tak teď možná přijde doba, kdy se věci - aspoň díky lidskému pudu sebezáchovy - začnou nazývat pravými jmény
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:26Od: FulnekUltras
a užívám si to asi jako ten Holub ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=pdy21vVk-Ts
[ Reagovat ]
26.03.2020 20:29Od: Petr_Fisk
Aktualita k Číně...

https://www.theguardian.com/world/live/2020/mar/26/coronavirus-live-news-update-world-lockdown-global-deaths-india-uk-us-australia-china-latest-updates
[ Reagovat ]
26.03.2020 14:32Od: steve79
Oni to můžou udělat tak, že tam přijedou a vypadnou v prvním kole.
[ Reagovat ]
26.03.2020 15:57Od: FulnekUltras
to bych se už na to ...... rovnou
[ Reagovat ]
26.03.2020 19:08Od: blixa
Všichni ? Tak to bude dost zajímavý první kolo ... :-D :-D
[ Reagovat ]
26.03.2020 19:38Od: Petr_Fisk
Musíš pořád do všeho šťourat a kazit tak lidem radost z originálních nápadů?...:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 21:12Od: blixa
Já do toho nešťourám ! Jen bych to rád viděl :-D :-D
[ Reagovat ]
26.03.2020 22:05Od: Petr_Fisk
To asi neuvidíš....Je to něco podobného jako přestupný světelný rok...:)
[ Reagovat ]
27.03.2020 00:02Od: blixa
No asi ne, ale představa je to zajímavá. Dva hráči třeba TOP100 a oba se zoufale snaží prohrát :-D A nebo ještě lépe, jeden z TOP10 a jeden z TOP100 :-D :-D
[ Reagovat ]
27.03.2020 05:03Od: Petr_Fisk
"Jestřábí oko" si zuřivě využívají proto, aby dokázali, že ten míček rozhodně zahráli do autu.
Zásadně si neberou MTO, protože by hrozilo, že soupeř vypadne z tempa a oni budou naopak příliš zdraví.
Nutí diváky aby fotili s bleskem, protože touží po tom být oslněni.
Pokud jim rozhodčí nespravedlivě uzná míč jako dobrý, rozsekají raketou umpire.
Nejšťastnější jsou, když fouká velký vítr a po losu volí servis proti slunci.
[ Reagovat ]
26.03.2020 14:10Od: gigin I tohle přínáší karanténa...
https://sway.office.com/nuVPnuxEWkPGp5ao?ref=Link
[ Reagovat ]
26.03.2020 13:57Od: FulnekUltras Informací plná řiť
ale lidi už si dneska priority hledají a najdou sami.
[ Reagovat ]
27.03.2020 12:43Od: Fandina
Informace si lidé odjakživa umí vyhodnotit sami. Záleží ale na inteligenci vyhodnocovatele.
[ Reagovat ]
27.03.2020 12:46Od: Petr_Fisk
:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 12:42Od: paddy
I kbyby se něco konalo, tak žádné pokuty nebudou, jen by bylo hodně zraněných hráčů :)
[ Reagovat ]
26.03.2020 13:01Od: Vlk-v-trave
Budou jen pokuty hracum, kteri nebudou hrat v predepsanych rouskach a nebudou mit rukavice a vlastni rucniky.
[ Reagovat ]
26.03.2020 12:30Od: Petr_Fisk
V září bude mít svět úplně jiné starosti než tenis a jakési diskutabilní pokutování.
[ Reagovat ]
26.03.2020 11:51Od: Vlk-v-trave
A kdo bude pokutovat zkorumpovanou ITF, ktera prodala za nehorazne penize DC jednomu "nejmenovanemu" kopalistovi v jedne "nejmenovane" zemi, kde si z toho udelali narodni mistrostvi...:)
[ Reagovat ]
26.03.2020 11:04Od: ttopi
Troufnu si říct, že pokud by se nepodařilo LC přesunout, bude ho Federer hrát. Ale nevím kdo by hrál s ním :-D
[ Reagovat ]
26.03.2020 11:07Od: SwissMaestro
V Americe se všechno zruší, epidemie tam bude mít velký průběh. Nečekám, že se bude konat LC či USO.
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:18Od: Kozoroh
Tohle zavání obchodní válkou mezi ATP/WTA a ITF.
[ Reagovat ]
26.03.2020 12:32Od: Petr_Fisk
Mají jen"roupy"...
Až budou v horečkách a budou mít problém se nadechnout, tak je válčení rychle přejde.
[ Reagovat ]
26.03.2020 12:50Od: Vlk-v-trave
Hlavne nechapu jak si mohou dovolit pokutovat hrace za neucast na podniku FRA Tenisove Federace (NIS), tedy jedine, zeby jim to NIS nejak preprodali, o cemz zatim jsem neslysel...nebo by jim pustili nejake vlastnicke prava na RG...o cemz take pochybuji...

Hlavnim Partnerem je BNP, ktery je take klidne mohl pritlacit do zmeny terminu, nerikam, ze to tak je...ale nedivil bych se, nebot duleziti partneri v obecne situaci nemusi mit naladu na podporu sportovniho svatku.

Rychle presunuti terminu RG muze byt pochopitelny i vzhledem k mnoha strategickym partnerum, kteri RG pomahaji prezit...RG ji ma nejvic zde vsech GS. Ma jich tech hlavnich nejakych 21. Jestli se nakonec RG uskutecni, to nevime, to je asi ve hvezdach, a nejen situace kolem viru, ale prave i ekonomicka situace tech partneru bude hrat v tomhle svou roli.../ jen muj odhad.
[ Reagovat ]
26.03.2020 13:06Od: Petr_Fisk
Jediné, co mě napadá, že lidem začínají davově "téct nervy" a dělají a říkají "k.kotiny", které by ještě před měsícem nepřipadaly vůbec v úvahu.
To snad nemá cenu ani logicky rozebírat.
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:03Od: Denis92
Na Federera sa to aj tak nevztahuje, nie? Ved on uz RG vynechal niekolkokrat.

On ma splnene vsetky 3 podmienky na zaklade ktorych moze dobrovolne vynechavat turnaje. Alebo to plati len pre ATP?
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:06Od: SwissMaestro
Tato pravidla platí když hráč nechce hrát turnaj. Tady by se však penalizovala hráčova účast na jiném souběžně hraném turnaji hádám.
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:12Od: Kamilos88
To by byla šikana.

Jakože French Open je povinný pro všechny?

Hloupost, kdo má splněny podmínky, tak se na to může s klidem vysrat. Chci vidět, jak dají Rogerovi pokutu, že nehrál FO.

Stejně je to fraška, když vidím situaci COVID ve Francii, tak nevím, co se pořád řeší.
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:30Od: Denis92
Ano, moja chyba. Potom plati moj prvy prispevok dole. Ako mozu pokutovat niekoho, kto sa chce zucastnit ineho turnaja v povodnom termine? Co keby USO dalo rovnaky termin ako RG? Pokutovali by vsetkych? :)
[ Reagovat ]
26.03.2020 10:36Od: Kamilos88
ITF je banda podplacených šlapek. Dokazují do každý rok ,stačí jim zamávat prachama před hlavou a udělají i patý GS.
[ Reagovat ]
27.03.2020 05:14Od: Mr.Pink
Roger bude jednat o presunuti LC, pravdepodobne by se hral az v prosinci.
[ Reagovat ]
26.03.2020 09:48Od: Kamilos88
Už vidím jak dá ITF pokutu někomu z BIG3.

Mě by vůbec zajímalo, jak tam funguje ten jejich moloch. Mě příjde, že ty slova Grotha o tom, že ITF chce ve spolupráci s organizátory French Open zlikvidovat LC, připadá čím dál věrohodnější.

Obecně se ty zájmy napříč organizátory dost rozcházejí. Wimbledon zruší, ale FO přesunou?

A USO bude hrát kdo? Pandemie v USA ještě ani pořádně nezačala, ti budou poslední a tam to bude takový mordor, že se z toho Amíci nedají dokupy rok.
[ Reagovat ]
26.03.2020 09:47Od: jirkaS
pokutovat hráče za neúčast na turnaji,
který se nekoná :-D
[ Reagovat ]
26.03.2020 09:39Od: Denis92
Ako mozu pokutovat hracov, ktory sa rozhodnu hrat ine povodne planovane turnaje v tom obdobi? ITF je nad ATP/WTA?
[ Reagovat ]
26.03.2020 09:35Od: SwissMaestro
Vůbec představa, že LC se bude konat a ITF bude pokutovat Federera, to si pak rád počkám na všeobecnou odezvu :)
[ Reagovat ]
26.03.2020 09:34Od: SwissMaestro
Svoboda se slušně vytrácí pod záštitou viru :)
[ Reagovat ]
26.03.2020 12:34Od: Petr_Fisk
Klasika...Ve vypjatých situacích se "odkope" kdekdo.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist