Karolína Plíšková podlehla Kozlovové a semifinále v Madridu neobhájí. Ve druhém kole vypadla i její sestra

  • WTA MADRID - Karolína Plíšková v Madridu druhou výhru proti ukrajinské soupeřce nevybojovala. Po přežití mečbolů v prvním kole dnes podlehla ve třech setech Kateryně Kozlovové a neobhájí tak loňské semifinále. Výsledek z roku 2018 nevyrovnala ani její sestra Kristýna, která v boji o osmifinále prohrála s Chorvatkou Donnou Vekičovou.
    7. 5. 2019, aktualizováno 8. 5. 2019 | Aktuality |  156 komentářů
    Karolína Plíšková (© AFP)Karolína Plíšková (© AFP) 
     

Plíšková, jež se minulý týden kvůli zdravotním problémům odhlásila z turnaje v Praze, musela ve španělské metropoli tvrdě bojovat už v prvním kole. S Ukrajinkou Dajanou Jastremskou odvrátila čtyři mečboly a zvítězila ve třech setech, proti její krajance Kozlovové už úspěšná nebyla.

Svěřenkyně Conchity Martínezové dominovala pouze v druhé sadě, kterou vyhrála za necelou půlhodinu. V rozhodujícím třetím setu se Kozlovová vrátila na úroveň hry z prvního setu a i zásluhou chyb Plíškové si připsala jedno z největších vítězství kariéry. Rozhodující brejk získala Ukrajinka v devátém gamu a poté zápas dopodávala čistou hrou. České favoritce nebylo nic platných ani 14 es.

Kristýna Plíšková měla v zádech dvě výhry z kvalifikace a třísetový duel s Martou Kosťjukovou, loňskou cestu až do osmifinále ale nakonec nezopakovala. V boji o postup mezi šestnáctku nejlepších česká tenistka podlehla dvakrát 4-6 Chorvatce Donně Vekičové.

Vekičová si o čtvrtfinále zahraje s krajankou Petrou Martičovou, která ze druhého kola postoupila bez boje. Dnes proti ní nenastoupila světová čtyřka Angelique Kerberová z Německa, jež odstoupila kvůli zranění kotníku.

Jako jediná z českých tenistek se tak letos do osmifinále dostala obhájkyně titulu Petra kvitová, která už včera zdolala Fracouzku Mladenovicovou. Dnes měla den odpočinku a jen se dozvěděla jméno své příští soupeřky. Ve středu se utká s Francouzkou Caroline Garciaovou (h2h 4-3), která si dnes poradila 6-4 3-6 6-1 s Rumunkou Soranou Cirsteaovou.

Přes dvě a půl hodiny strávila na kurtu světová jednička Naomi Ósakaová s 73. hráčkou žebříčku Sarou Sorribesovou. Japonka nakonec domácí tenistku zdolala 7-6 3-6 6-0 a poprvé postoupila v Madridu do osmifinále.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 7.021.128 eur
úterní výsledky (07. 05. 2019)
• Dvouhra - 2. kolo •
Kozlovová (Ukr.) - Kar. Plíšková (5-ČR) 7-5 2-6 6-4
Vekičová (Chorv.) - Kr. Plíšková (ČR) 6-4 6-4
Ósakaová (1-Jap.) - Sorribesová (Šp.) 7-6(5) 3-6 6-0
Halepová (3-Rum.) - Kontaová (Brit.) 7-5 6-1
Martičová (Chorv.) - Kerberová (4-Něm.) bez boje
Sasnovičová (Běl.) - Schmiedlová (SR) 6-2 6-2
Garciaová (Fr.) - Cirsteaová (Rum.) 6-4 3-6 6-1
Saisai Zheng (Čína) - Cornetová (Fr.) 6-2 3-6 6-4
• Čtyřhra - 2. kolo •
Su-Wei Hsieh/Strýcová (5-Tchaj-wan/ČR) - Bradyová/Mooreová (USA/Austr.) 6-3 7-6(2)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (156)
07.05.2019 23:16Od: Fandina
Caroline Garcia dneska hrála moc dobře. Sice druhý set s Cirsteou prohrála, ale jinak to bylo od ní dost sebevědomé. Zjevně její rychlé hře Madrid vyhovuje. Je to moje holčina, ale Petruška víc. Doufám, že vyhraje, i když vím, že mají dost vyrovnané skore. Ale moc držím palce Peti. Snad nebude den blbec a bude se jí hrát lépe než s Kiki. Pojď!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:59Od: Fandina Káji
je mi líto. Od konce března hrála tři zápasy a dvě prohry na dvou turnajích. A navíc se na ní vrhli zpochybňovatelé všeho, aby si do ní kopli. Fakt mi to připadá trapné, že se někdo tak angažuje, aby zpocchybnil to, co druhý říká. Je to ubohé. Fakt je mi jí líto.
Doufám, že se brzy dá dohromady a zase se jí bude dařit. Moc držím palce. Kájino pojď!!!
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:07Od: Blondie
hlavně si myslím, že bychom si my, příznivci Kvitové, měli velmi dobře pamatovat, jak nám bylo, když pitomci zpochybňovali důvod jejího zranění. Už z toho důvodu Karolínina slova o nemoci zpochybňovat nemohu :D
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:53Od: Andrew89
srovnáváš absolutně nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:54Od: Blondie
ale princip je podobný - věřím, že Karolína nemocná prostě je. Akorát to, jak se s tím snaží vypořádat (plány na turnaje i komunikace) jsou velmi nešťastné.
[ Reagovat ]
08.05.2019 02:05Od: Andrew89
normálně s tebou často souhlasím...v tomhle to nejde i kdybych chtěl. To jsou diametrálně odlisné věci, který nemají ani stejný princip
[ Reagovat ]
08.05.2019 08:46Od: rybicka
Ano, nechutná deb.lita těch zpochybňovatelů, byla očividnější a jasnější. Nicméně nějak jsem si nevšimla, že by Karolína byla ufňukaná, vymlouvající se při nezdarech, či svého emocionálního výbuchu, na jiné. Své chyby a prohry nese, jak ji tu někdo nazývá - ve své žirafí výšce bez výmluv!

Za sebe, já ji o ta negativa zde, právě i proto, přeji stále víc a víc. A jen tak k úvaze. Kdyby Petra ukončila kariéru, také byste do Karolíny takto šili?
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:18Od: petrulinka
Tak pokud vím, zpochybnila si to Plíšková sama. Kdyby byla tak nemocná, jak říká, nebyla by naprosto schopná hrát vůbec nic. Přesně v té situaci byla kdysi Lucka Šafářová a nebyla schopná vůbec v té době hrát. Není možné, aby s nějakým neznámým virem hrála, a aby jí to vůbec lékaři umožnili. Pokud hrála, dala tím na vědomí, že vlastně žádnou neznámou chorobu nemá a může hrát. To prostě není kopání do Plíškové, je to jen konstatování skutečnosti. Zavinila si to sama. Jak se říká, mlčeti zlato
[ Reagovat ]
08.05.2019 02:03Od: Andrew89
přesně co jsem tu dneska celou dobu psal. Jde o to, co vypouští její tým do medií. Pokud vím, tak to prohlášení přišlo jako reakce na článek na Idnesu. To vyjádření prostě nebylo dobře napsaný a to je to co mi vadí. Tým má neschopnej v tomhle směru - tohle manažer nezvládá.
A vůbec se nedivim reakcím lidí....vyprdla se na OH kvůli ZICE ( lhala), pak velmi třaskavý rozhovor, kde vesele prohlašovala, že FED cup musí celý týden protrpět a musí mít někoho sebou aby to vůbec dala...tenhle obraz si udělala sama. Nikdo se tu nemůže pak divit, že mají lidi názory jaký mají. I přes tohle jí fandím v zápasech, kdy nejde vyložene proti někoho komu fandím. Nejsem com, který by nejraději viděl Petru ve stavu v jakém byla, což mi přijde nechutný. a ne, Karolíně žádnou nemoc nepřeju, jen komentuju její vyjádření.

Ani ty ani já nezpochybňujeme, že nějaká nemoc neproběhla, ale tu rošádu co kolem toho vznikla. Přesně tak, okamžitě jsem si vybavil Lucku...a co udělala? no nehrála nikde a nikam nejela, trvalo to nějakou dobu než se přišlo na to co jí je.
[ Reagovat ]
08.05.2019 02:05Od: Andrew89
tím chci říct, že to asi nic vážného, jak nám bylo podsouváno nebylo.
[ Reagovat ]
08.05.2019 15:22Od: misa
Díky bohu, že nejela na OH :)
[ Reagovat ]
08.05.2019 15:41Od: lars
O tvym fandeni Karol pochybuji
[ Reagovat ]
08.05.2019 13:37Od: Fandina
Pokud někdo řekne, že nehraje, protože je nemocný, tak to beru na vědomí a nebudu to zpochybňovat a dělat z druhého lháře.
[ Reagovat ]
08.05.2019 22:56Od: lars Re: petrulinko
Neblabol a neklam.
Nikdo z tymu Karol mediim nesdelil, ze ma Karol neznamy virus
Lucka S. byla v jine situaci, nebo si snad cetla lekarskou zpravu Lucky S. z ty doby, ze to tak presne vis ??
Karol mela krevni testy z 29.4. spatne , takze nemohla hrat zapas.
Dalsi krevni testy asi 2-3.5. ukazaly zlepseni (zrejme vlivem probihajici lecby), takze mohla asi omezene trenovat
zapas hrala 5.5.
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:13Od: tommr Kristýna Plíšková
dneska to byla celkem zbytečná prohra. Vekicová nebyla o moc lepší, ale dokázala se prosadit v důležitých momentech. Statistika brejkbolů je výmluvná: Kristýna proměnila jen 2/9 zatímco Vekicová 4/5 ...

Kristýna se po Madridu rozloučí s první stovkou a při jejím vlažným přístupu k tenisu se tam bude asi jen těžko vracet ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:34Od: Vaslab
Se vším souhlasím, až na (ne)návrat do stovky. V race žebříčku je totiž momentálně 61. a v dohledné době obhajuje jen 60 bodů za ČF v Norimberku, potom jen drobné bodíky. Takže i když bude mít po zbytek sezóny "průměrné" výsledky jako doposud, na stovku to stačit bude.
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:11Od: com
dnesek skoda slov.. Ale tak doufam, ze Kvitova zitra nebude trhat partu :D
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:26Od: Blondie
už ji trhla, com(iku). Je o kolo dál ;)
[ Reagovat ]
07.05.2019 23:08Od: George_Renel
Víš, kdybys ctil "přej a bude ti přáno", nebyl bys za takového exota.
[ Reagovat ]
08.05.2019 00:21Od: Alien
Prosím vás, zdá se mi to, anebo ten com nefandí Petře? Co mu jako je?
[ Reagovat ]
08.05.2019 00:37Od: pingwin
To musí každý fandit Petře?
[ Reagovat ]
08.05.2019 08:48Od: rybicka
Nemusí nikdo fandit nikomu, ale přát špatné..?
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:08Od: Blondie
Že Petře nevadí, je v pohodě. Ale skoro se zdá, že ji fanaticky nesnáší. Asi nějaký mindrák? :D
[ Reagovat ]
08.05.2019 01:09Od: Blondie
*nefandí
[ Reagovat ]
08.05.2019 08:44Od: rybicka
Ubohost trapáka!
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:07Od: EllNino Maruška Bouzková
klepe na dveře první stovky a uprostřed antukový sezóny jede na hardovou pětadvacítku !!? .... absolutně nechápu, co tam jako hledá :D ....
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:39Od: Vaslab
Jediné rozumné vysvětlení je, že po těch dvou turnajích ve Španělsku, kam je přihlášená, se uzavírá žebříček pro Wimbledon. Když se dostane na cca 105-107 místo, mohla by se tam dostat přímo bez kvaldy. Samozřejmě by to ale chtělo vyhrát tuhle pětadvacítku a na té následující 60k alespoň semifinále, což se vzhledem k jejímu žebříčkovému postavení jeví jako celkem snadné, ale moc tomu nevěřím. Rád bych se spletl :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:05Od: sojka1
a Tynda se mi dneska tak libila.. tunta je to... :-(((
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:13Od: FulnekUltras
Proti Týně v zásadě nic nemám, ale vypadá to na nějaké zasunuté trauma z dětství, spuštěné po letech zásunem do větráku.
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:51Od: Fandina
Jako obvykle trapný komentář.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:49Od: EllNino
Hlava, hlava, hlava !!
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:00Od: sojka1
by to mela jeste zkusit hlava - nehlava.. :-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:03Od: Smazaný účet Re: otľkať hlava nehlava [ Reagovat ]
07.05.2019 22:16Od: Ela-fon-isi Re: Týna
dobrý to bylo i přes prohru. Na rozdíl od sestry je mi sympatická, možná kvůli tomu, že jsou na její tváři vidět emoce.
[ Reagovat ]
08.05.2019 08:51Od: rybicka
... a možná proto je o tolik míst níže?
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:41Od: dadaft
teď chodí Týna často na síť a hraje tam božsky.......... neměla by se toho bát
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:41Od: EllNino Škoda
Dneska hraje Týna velice atraktivní tenis ... jako ona tenis opravdu hrát umí, jak říká Andrejka, ale prostě ta hlava
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:43Od: dadaft
jj, teď se už pár minut dívám a líbí se mi to ............. ale ty big pointy!?!?
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:50Od: dadaft
ach bože, jenom ji člověk pochválí a už se zase vytřepe ......
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:52Od: lars
Tyna tam nema trenera, aby ji pomohl
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:53Od: Dobry-den
Té už nepomůže ani svěcená voda.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:59Od: lars
Tvymu konci dnes nepomuze asi svecena voda :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:14Od: Dobry-den
Dobrou-noc
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:06Od: turista
Škoda Kristýny, soupeřka byla k poražení.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:35Od: dadaft Karolína
já nevím,
nemyslím, že by si tu nemoc cucali z prstu,
na druhou stranu Karolina dobře podávala a taky na svoje poměry dost běhala bez nějakých známek nemoci (OK, snad start na míč směrem dopředu nebyl bůh ví jaký, ale kdy u ní je?) ,,,,,,,,,,,, úplný konec zápasu jsem neviděl, možná jí to vyšťavilo víc, než je normální.............. tyhlety viry jsou mršky.
ale kdybych nevěděl, asi bych si řekl, že je kapku z formy...
no, uvidíme, co bude dál, snad to nebude nic dlouhodobějšího.

Týna
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je zkrátka Týna.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:34Od: Dobry-den Týna
Je mi té holky fakt strašně líto. Tenis hrát umí, ale omezená mentální kapacita jí prostě nedovolí naplnit svůj potenciál... A lepší to už nebude. Nikdy. :-(
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:26Od: tommr Kristýna Plíšková
rozdíl mezi hráčkama je jen v tom, že Kristýna zahazuje jednu šanci za druhou zatímco Vekicová oba svoje brejkboly využila ... :(
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:08Od: turista
Kristýna holt nebyla schopná proměnit své šance. A bylo jich dost. Navíc Vekic taky není žádný mentální titán, spíš křehká květinka. Škoda na druhou.
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:15Od: tommr
ve srovnání s Kristýnou Vekicová mentální titán je ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:17Od: sojka1
uf, konecne promeneno.. Divam se az od ted a zasnu, jak se Tynda opira i do FH, uza.. :-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:21Od: EllNino
k čemu, opět ztráta ze 40:15 :/ dávno měla mít set v kapse a místo toho 4:5*
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:22Od: sojka1
na zabiti.. ale dneska se hecne! ;-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:23Od: EllNino
ne, bohužel
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:56Od: EllNino Týna
Super, nevyužije brejkbol připo*ranou hrou a pak pustí ze 40:0, naprosto typické pro ni ....
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:57Od: com
delas jak kdybys ji fandil :D
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:58Od: EllNino
proč bych neměl :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:01Od: EllNino
Místo 5:1 je to 2:4 ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:02Od: Dobry-den
Detajl :-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:10Od: Blondie
Být Karolínou, tak se vykašlu na Řím. Madrid asi chápu, obhajovala hodně bodů. Ale v Římě neobhajuje, pokud si dobře vzpomínám, nic, popř. jen druhé kolo (slavná story se Sakkari). Tak doléčení.
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:49Od: lars
`V Rimu neobhajuje body , ale muze snizit ztratu za neobhajeny Madrid
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:01Od: Blondie
jasně, ale pro ni je lepší se uzdravit a pak urvat své klasické QF nebo SF v Paříži... :D
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:48Od: FulnekUltras Pěkně Katka Kozel
Plechovi se nedá fandit ani při nejlepší vůli. A karmu neošulí ani "mainstreamově" zmasírovaný Staromák. V těchto májových dnech doslova balzám na duši.

https://www.youtube.com/watch?v=VqDquXWX4Hg
[ Reagovat ]
07.05.2019 22:49Od: Fandina
Nevím, kdo je Plech, ale pokud myslíš Káju, tak té se fandit dá. Je to hodná holka. Jen blb to nevidí.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:57Od: Blondie
Jak tak koukám na CG vs SC, tak Petra končí v osmifinále :(
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:04Od: Torn
CG se umí kousnout a vyřadit i lepší hráčky, ale obvykle to má tak 2krát 14 dní v roce, tak snad si to nevybere teď. :D
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:13Od: tommr
pokud bude hrát jako proti Mladenovicový tak je to jistota. Snad se ale Petra o něco zlepší, protože hůř už ani hrát nemůže ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:45Od: LukasH
Ty jsi hroznej skeptik. :-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:07Od: Blondie
Jsem! Připravuji se vždycky na nejhorší a pak jsem moc ráda překvapena. Zítra budu samozřejmě držet pěsti ;D
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:09Od: LukasH
:-) Uvidíme. Každopádně s Mladenovič to byl unavenej, otravnej tenis. Vysoký míče dozadu plus returny toho typu. Se střílečkou se Petra (snad) dostane víc do rytmu.:-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:49Od: Andrew89 presne jsem cekal
ze se tu bude zpochybnovat kvalita od Kozlove. Dneska hrala paradne krom druheho setu. Vsichni najednou vidi,ja je vlastne Karolina nemocna. Tak urcite. Jedno slovo...karma. Muck Come
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:53Od: Torn
Seš stejnej trapák a ubožák jako Fulnek. Kozlova určitě vyhrála zaslouženě, ať je Kája nemocná nebo ne, třeba by jí porazila i kdyby byla 100%, nicméně realita je taková, že Karolína je prostě mimo, divim se, že vůbec uhrála prní kolo.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:54Od: cabuna
+ 1000
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:56Od: Blondie
Souhlas...
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:56Od: Blondie
Kozlovová hrála skvěle a její hra mě hodně bavila. Ale na Karolině bylo opravdu vidět, že má zdravotní trable. Byla taková celkově utlumená.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:04Od: rybicka
A hlavně je to vidět na jejím týmu. Očividně ji nikam netlačili, očividně trpně čekali na nezdar. Hrdla je emocionální a Káju hodně postrkuje (vedlejší proč), ale nyní ty dva zápasy jsou i s Conchitou pasivní, jako lidé v čekárně městského autobusu...
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:10Od: Blondie
přesně tak, taky jsem si toho všimla. Ale když hraje Madrid, tak tam nějaký posun bude a na Řím či Paříž už bude ok :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:18Od: rybicka
Tak snad, je to k vzteku. A to ani nemluvím o nepřejících z Česka...
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:20Od: Blondie
Ale tož... já taky často fandím proti ní. Ale nemám ráda, když se kope do někoho, kdo ty potíže zjevně má. Ať se uzdraví, je jí dobře a může dělat, co má ráda.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:33Od: rybicka
Vím a jako každému, taky je mi někdo bližší a někdo méně. Ale štvou mě ti, co plivají jen z "plezíru" a radují se z neúspěchu jiných - jen aby se sami cítili lépe. V teple u počítače, nebo v hospodě u piva - sami nic neprodukující.
[ Reagovat ]
07.05.2019 21:35Od: Blondie
jj...
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:06Od: Smazaný účet
Kozlovova má teď lepší období, ale že by to v 25 letech byla až tak kvalitní hráčka. Má štěstí na los - trápící se Katka, nemocná Karolína...
Nevím, třeba se pletu.
Pamatuj, že kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.
Na zdravici pro com(ik)a je zatím čas...
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:09Od: Blondie
on com umí docela kvalitně provokovat :D naštěstí mu ten trolling nevychází tak brutálně, že si člověk vystačí se soucitným (a spokojeným) úsměvem. A to mu přitom samotné Karolíny může být i docela líto, protože nemocná zjevně je.
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:13Od: lars
A videl si ten zapas Kozlov - Karol?
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:41Od: Alien
Tak teď už snad nebudete zpochybňovat, že Kajda hraje s virusem, co! Ahá?
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:33Od: Smazaný účet Ashleigh
Pěkný článek - https://www.playersvoice.com.au/the-special-one-our-sister-ash/#zmFrFlH84uI1AV3U.97
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:25Od: jirkaS
doufám že kozlová schytá vejřez od bebe :-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:12Od: tommr
jj Bencicová si to tam dneska s tatíkem dobře ohlídla a KK vypráší kožich ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:24Od: tommr Karolína Plíšková
druhej zázračnej obrat bohužel nevyšel. Na Karolíně bylo dneska vidět, že je po nemoci zesláblá a v zápase jí drželo jen dobrý podání ...
V Římě to už snad bude zase o něco lepší a na French Open by už mohla bejt dobře připravená ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:32Od: cabuna
Dnes jsem si právě říkala ,že by pro ní bylo i lepší aby vypadla a měla čas si odpočinout a trénovat trochu .Sama by to neudělala je jasný že každý kdo dělá vrcholový sport to za každou cenu chce zkusit ,ale pro ní fakt lepší.
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:16Od: tommr
hlavně je ale potřeba aby už byla Karolína opravdu fit. Přecházet nějaký nebezpečný virový onemocnění je velký riziko. Nerad bych aby Karolína skončila jako třeba Lucka Šafářová ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:28Od: cabuna
Lucka se mi taky hned vybavila když dr Kolář říkal že měla 14 dni po Miami atb a nezabrala a museli požádat wta o nasazení kortikoidů.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:22Od: aligo :))
:))
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:21Od: Fransoas
Karolína se nechala chytit do takříkajíc do pasti.Další z favoritek vypadla s hráčkou,ketrá nemá odpovídající výsledky.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:22Od: LukasH
Karolína rozhodně favoritkou nebyla. Je vidět, že není ok, jak říkala. Kdyby neměla svoje podání, prohrála by už v prvním kole.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:44Od: Linka
A to je zarážející, většinou když není tenistka úplně ok, tak je to znát především na podání! A Karolína podává skoro jak stroj!
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:02Od: FulnekUltras
Plechoví vojáci to mají nadrilované ještě z Chomutova.
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:48Od: LukasH
Protože Karolína je jedna z mála, možná snad jediná se Serenou, která obecně líp podává než hraje. Vzpomínám, jak právě Serena byla samá nevynucená chyba, stála na základní čáře, všechno vyhodila, ale pak sázela esa. A Karolína to má poslední dobou dost podobně. Je to neobvyklý.
[ Reagovat ]
07.05.2019 19:59Od: Linka
Tak takhle to má od začátku, ale zarážející pro mě je, že takhle podává právě teď.
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:07Od: LukasH
Má spolu se Serenou dokonalou techniku podání. Bez pohybů navíc, skvěle naučenou. Jasně, někdy taky nejde. Obě podávají většinou do rohů s velkou přesností na cm a ne na lajny. Třeba Petře to v jedný fázi pořád lítalo do sítě a Vaněk jí řekl, že to špatně trefuje. Nemá prostě tak dobrou techniku.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:23Od: aligo
Hlavně Kozlova má letos i pěkné výsledky na antuce
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:21Od: marcel19752
Kazlova nehrála,až tak senzační tenis. To jen vynikla mizerie a přehazovaná Karolíny. První 2-3 výměny měla šanci Karolína diktovat tempo hry a tak se toho vždy chopila Kozlova.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:20Od: Jon61
Karolína nebude při své výšce tak pohyblivá jako menší hráčky, musí hrát proto tvrději, ne míčky jen vracet, aby je zabíjela soupeřka. Také hrozí z její strany, že chybu udělá spíše ona, zápas to ukázal, míček skončil mimo kurt nebo v síti.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:48Od: lars
Podle ceho si poznal, ze by ty tvrsi udery casto nevyhazovala do autu ?
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:57Od: Jon61
Jistě, že by je také vyhazovala do autu, ale soupeřku by dostala pod tlak, což dokázala ve druhém setu. Karolína nemá hru založenou na pinkání, nemá účinnou obranu, ale na tvrdém podání. Měla by být ona, kdo má mít ve výměnách iniciativu.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:16Od: Dobry-den GRATULKA
;-)
[ Reagovat ]
07.05.2019 20:04Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:06Od: Blondie
Teď přijde break na 5:3 a hotovo.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:57Od: marcel19752
ve 3setu karolína snad nevyhrála jedinou výměnu ve ,které se hrálo. Pokud Kozlova dá krátší Míček, Karolína ho jen přehodí zpět ,kdežto Kozlová dává vinnery. to opravdu musí hrát tak předposraný tenis ...nechápu
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:58Od: Andrew89
nechava jo hrat...ve druhem tlacila a bylo to o necem jinem. Ted hraje Kozlove hru a to neni dobre
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:53Od: petrulinka
Nechápu, jak může někdo věřit tomu, že je Karolína nemocná. Já osobně jí to tedy věřila, ale potom, co bylo řečeno, že téměř měsíc nemůže trénovat, že je v péči lékařů, že má v těle neznámý virus a lékaři jí zakázali hrát, že se bude v minulém týdnu podrobovat testům, a teprve potom se rozhodne, kdy se vrátí k tréninku, že bere kortikoidy, což je mimochodem pěkné svinstvo, a že se nad dalšími antukovými turnaji visí otazník, a že se budou soustředit hlavně na to, aby se stihla připravit na FO, ale přitom prakticky druhý den po tomto prohlášení odletěla trénovat do Madridu a nakonec hraje i turnaj, tak jí tedy nevěřím ani nos mezi očima. Lže, jako když tiskne, tak jako celý její tým a dělá z lidí pitomce. To mi silně připomíná jednoho našeho politika, s tím by si mohla ruce podat. Takže kdo jí to věří, jeho problém, ale mně teda zklamala, je lhářka ulhaná.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:55Od: Blondie
jsem asi naivní, ale věřím jí to. No a jestli si vymýšlí, tak karma je neomylná. Ale opravdu si myslím, že nemocná je.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:19Od: annah
Já jí taky věřím. Myslím, že by se neodvážili pustit do světa informaci, že je v péči týmu doktora Koláře, kdyby to nebyla pravda.
[ Reagovat ]
08.05.2019 09:00Od: rybicka
Jestliže jí bylo povoleno léčit se kortikoidy... A přitom není nemocná, pak je tedy mnoho dohlížitelů a lékařů značně "ne na svých místech", že?
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:22Od: Jimbo
Jasně, že je nemocná, když si vzala za manžela takové hovado.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:27Od: annah
To ale nebude virus, nýbrž něco s povahou nebo inteligencí.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:19Od: LukasH
Pochybuju, že by to pouštěli takhle do médií, kdyby to nebyla pravda. Řekla, že moc netrénuje. Herní projev má nevýraznej, drželo jí v podstatě jen podání. A komentátor řekl, že kortikoidy vysadila.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:42Od: Chrenda
Co to tady meleš za hovadiny? Proč by proboha lhala? Uff, to je ale bezdůvodné zášti. Že se nestydíš.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:32Od: tommr Karolína Plíšková
druhej set odehrála Karolína na jedničku. Snad jí to vydrží i do třetího ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:33Od: com
Tak tak, Kozlova by se mohla co nejdrive sesypat
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:47Od: tommr
zatím to na to nevypadá ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:49Od: Blondie
sesype. Tohle zase Karolína umí, zvládne využít tu šanci, kterou dostane.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:57Od: kodkar
A myslím že už je vymalováno:-(
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:00Od: Blondie
Ale houby. Karolína vyhraje.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:01Od: Blondie
Vidíš? KK to prostě nedá psychicky :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:14Od: kodkar
Možná to nedá psychicky, ale herně jo:-(
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:29Od: Jon61
Na returnu se nedařilo, ale vlastní podání odehráno s přehledem. Tak snad bude třetí set a hlavně vítězný.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:23Od: tommr Karolína Plíšková
ted se hraje hezkej tenis. Způsob jakým si Karolína vybojovala brejk byl obdivuhodnej ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:12Od: com
uz mě s těma dropšotama sere
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:18Od: tommr
konečně jí jeden nevyšel ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:21Od: com
a ted dalsi :) konecne uz ji to nevychazi .)
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:12Od: tommr Karolína Plíšková
Karolína začala stejně špatně jako proti Yastremský. Otočit zápas proti zkušený Kozlovový bude ale mnohem těžší ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:54Od: Smazaný účet
Zkušená Kozlovová. Pobavilo.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:05Od: Blondie
KP: 5:7, 6:1, 6:3
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:31Od: Blondie
Hm, druhý set jsem tipla skoro stoprocentně! XD
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:33Od: tommr
podobnou odchylku bych bral i ve třetím ... :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:05Od: Andrew89 tak
nakonec jsem Karolinu stihnul a nejaka nemoc na ni tak znat neni. Kozlova hraje dobre. Prvnit se si prohrala sama.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:06Od: Blondie
Ale je... vždyť je očividně taková umrtvená. Bez ironie.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:13Od: Andrew89
hele to je jeji rozhodnuti...hraje,tak ji muzu hodnotit. Com proziva karmu,ktera je zdarma v primem prenosu.

Btw: Angie se odhlasila
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:19Od: Linka
Aha, Angie kvůli kotníku!
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:19Od: com
asi si jeste neslysel o trisetove kralovne :D muck :D
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:24Od: Andrew89
Petra dneska nehraje:)
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:03Od: Jon61
Jak odejde servis, tak má Karolína na problémy zaděláno.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:23Od: tommr Karolína Plíšková
za normálních okolností bych považoval cokoli jinýho než jasnou výhru Karolíny za neúspěch. Nemocí oslabená Karolína bude ale nejspíš ráda když horkotěžko vydře výhru podobně jako v prvním kole ...
Letošní výsledky Kozlovový na antuce navíc budí respekt ...
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:40Od: Linka
S tímhle podáním nemůže prohrát.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:44Od: Blondie
jo, to je fakt vražedná zbraň.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:47Od: rybicka
Jenže nemůže vydržet celý zápas.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:49Od: tommr
a už je to bohužel tady ... :(
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:49Od: Blondie
většinou vydrží, ne? Je tam obvykle jen menší výpadek. A Kozlovová je podle mě typ, co se vedení proti pětce lekne a sesype se.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:51Od: Blondie
to říkám :) je důvod, proč je Karolína někde a Kateryna o dost níž.
[ Reagovat ]
07.05.2019 16:54Od: Linka
Přesně.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:01Od: Blondie
a musím říci, že Karolíně jsem tu nemoc věřila z principu (stejně jako se mi hnusilo zpochybňování důvodů Petřina zranění) a je vidět, že opravdu není ok.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:03Od: rybicka
Zase je hotová hned od počátku. Snad to rozhýbe jako minulý zápas, ale stejně to tento turnaj pro ni nevypadá :-(
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:07Od: Blondie
Ale velmi špatně vypadala i v Miami, kde s zápasy protrápila a najednou zničila Halep a byla ve finále :)
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:08Od: Linka
Já jí teda nemám tolik nakoukanou, ale ona mívá ty první dva, tři zápasy v turnaji vždycky takový uhaluzený.
[ Reagovat ]
07.05.2019 17:10Od: Blondie
Ale až poslední dobou... dřív jela na jistotu hrozně daleko v každém turnaji.
[ Reagovat ]
07.05.2019 18:14Od: Blondie
Hm, lekne se KK i teď? Moc čile a sebevědomě nevypadá, jako kdyby měla tep na 180.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist