Kerberová prohrála s Vandewegheovou a titul v Melbourne neobhájí

  • AUSTRALIAN OPEN - S Australian Open se dnes rozloučily obě světové jedničky. Po Murraym končí i nejvýše nasazená mezi ženami Němka Angelique Kerberová, která v osmifinále prohrála s Coco Vandewegheovou a neobhájí tak loňský titul. Američanka si o semifinále zahraje se Španělkou Muguruzaovou.
    22. 1. 2017, aktualizováno | Aktuality |  154 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Angelique Kerberová má za sebou životní sezonu, během které získala první dva grandslamové tituly a stala se světovou jedničkou. V novém roce však zatím nepředvádí nijak oslnivé výkony a po sedmi zápasech má bilanci 4-3, přičemž zaznamenala jedinou dvousetovou výhru.

Po dnešku je jisté, že devětadvacetiletá Němka neobhájí triumf na Australian Open. Loni v Austrálii slavila svůj první grandslamový triumf, jinak ale v Melbourne nedošla dál než do osmifinále. A potvrdila to i při svém jubilejním 10. startu.

Statistiky zápasu
Kerberová - Vandewegheová
0 esa 6
2 dvojchyby 2
59 %
1. podání 'in' 51 %
58 %
úsp. 1. podání 78 %
39 %
úsp. 2. podání 54 %
7 winnery 30
15 nevyn. chyby 20
1/2 hra na síti 10/15
1/1 brejkboly 4/6
čas: 1:08

Ve čtvrtém kole Kerberovou zastavila Američanka Coco Vandewegheová, která uspěla poprvé až ve třetím vzájemném duelu. Levou rukou hrající Kerberová podlehla 35. hráčce světa za hodinu a osm minut.

Favorizovaná Němka v nočním utkání příliš chybovala a nestačila na rychlou hru Vandewegheové. Ve druhé sadě sice Kerberová vedla 3-1, ale pak ztratila pět her v řadě.

"Celý zápas jsem neměla cit pro míč. Nehrála jsem dobře od první výměny. Prostě jsem měla špatný den," komentovala poražená svěřenkyně Torbena Beltze. Obhájkyně titulu vypadla z Australian Open před čtvrtfinále poprvé po deseti letech. V roce 2007 vyřadila Lucie Šafářová v osmifinále Amélii Mauresmovou z Francie.



Kerberová od triumfu na loňském US Open odehrála sedm turnajů a jen jednou se dokázala dostat dál, než do čtvrtfinále. Povedlo se jí to na Turnaji mistryň, v Singapuru podlehla až ve finále Slovence Cibulkové.

Vinou slabé formy Kerberová může přijít o první místo v žebříčku, na které si dělá zálusk Serena Williamsová. Američanka, kterou ve čtvrtfinále čeká Barbora Strýcová, se na tenisový trůn vrátí v případě zisku rekordního třiadvacátého grandslamového titulu.

Vandewegheová i Muguruzaová jsou ve čtvrtfinále AO poprvé
Vandewegheová dnes hrála v osmifinále Australian Open poprvé a připsala si v něm premiérový skalp světové jedničky. Do čtvrtfinále grandslamu postoupila podruhé v kariéře, když vyrovnala své maximum  z Wimbledonu 2015.

"Poprvé jsem porazila světovou jedničku, to není špatné," radovala se Vandewegheová, jež porazila hráčku Top 10 podeváté v kariéře. Z posledních šesti duelů proti soupeřkám z elitní desítky prohrála pouze s Garbiñe Muguruzaovou. A právě světová sedmička a vítězka loňského French Open její příští soupeřkou v boji o premiérové semifinále.

Třiadvacetiletá Španělka Muguruzaová dnes porazila rovněž hladce 6-2 6-3 Rumunku Soranu Cirsteaovou a také ona si zahraje ve čtvrtfinále Australian Open poprvé.

"Tohle pro mě byl velmi důležitý zápas. Konečně jsem tady dokázala v osmifinále vyhrát," řekla Muguruzaová. "Snažila jsem se hrát agresivně, ale zároveň co nejméně chybovat. Jsem spokojená s tím, jak jsem to zvládla."

• AUSTRALIAN OPEN 2017 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 13.694.800 dolarů
nedělní výsledky žen (22. 01. 2017)
• Dvouhra - osmifinále •
Vandewegheová (USA) - Kerberová (1-Něm.) 6-2 6-3
Muguruzaová (7-Šp.) - Cirsteaová (Rum.) 6-2 6-3
Pavljučenkovová (24-Rus.) - Kuzněcovová (8-Rus.) 6-3 6-3
V. Williamsová (13-USA) - Barthelová (Něm.) 6-3 7-5
• Čtyřhra - osmifinále •
Hlaváčková/Shuai Peng (12-ČR/Čína) - Klepačová/Martínezová-Sánchezová (Slovin./Šp.) 6-2 6-0
Hozumiová/Katová (Jap.) - Strýcová/Mirzaová (4-ČR/Ind.) 6-3 2-6 6-2
Makarovová/Vesninová (3-Rus.) - Kr. Plíšková/Golubicová (ČR/Švýc.) 7-6(5) 2-6 6-2
• Smíšená čtyřhra - osmifinále •
Atawová/Lindstedt (USA/Švéd.) - Hlaváčková/Roger-Vasselin (3-ČR/Fr.) 0-6 7-6(6) 10-8
Dellacquaová/Reid (Austr.) - Krejčíková/Ram (8-ČR/USA) 5-7 7-6(2) 10-7
JUNIORKY
• Čtyřhra - 1. kolo •
Hindová/Marková (ČR) - Džainová/Stevensová (Indie/Niz.) 7-6(7) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (154)
23.01.2017 01:49Od: Alexandria
Keby sa to Barbora rozbehla,ale rozvazne,aby sa Serena musela hybat,trebars aj sa tym sposobom nakopia chyby,ale to mie je fair play
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:25Od: Lunej..
Na Barcu si pockam, jsem zvedava, co proti Serene uhraje, protoze Serca neni co byvala a Barca je co nebyvala :)
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:28Od: FulnekUltras
přesně vystiženo ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:39Od: FulnekUltras Jsem to čekal
světových jedniček je dneska dvacet do tuctu... ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:41Od: Jabadu
No tak - asi tak dvě! A jedna je dlouhodobě zraněná - císařovna.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:46Od: FulnekUltras
Tak o dlouhodobě vyvolené vyšší šlechtě není třeba pochybovat... ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:24Od: Frick Cibulková
Je to kráva.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:35Od: Jabadu
Hele, hombre, važ slova stran ženy, která je zde doživotně oslovována křestním jménem (jako členka TOP 5).
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:37Od: kada.tom
a tak to ví snad už všichni, ale tak připomenout si to určitě není od věci :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:41Od: triatlet
Snížit se na Frickovu úroveň?
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:20Od: Smazaný účet No nekterym rejpalum bych chtel jen pripomenout...
Ze od roku 2007 nebylo jine hracky nez Sereny, naposledy se to povedlo Justine Henin prave v roce 2007, ktera by behem jednoho roku vyhrala 2xGS!!!
v roce 2006 se to pred Justine podarilo Amelii Mauresmo, a pred Amelii jeste jednou Justine a v roce 2001 Jennifer Capriati, v roce 2000 Venus W., potom v roce 1997 Martine Hingis, a potom je to uz Steff, Monika S. a Martina N. atd.., takze at chcete nebo nechcete Angelika se zaradila mezi legendy typu Serena, Venus, Amelie, Justine, Jennifer, Steff, Monika S., Martina N., Martina H. atd... nebot jsou to hracky, kterym se povedlo v jednom roce urvat vic nez jeden GS...a uprimne, zadna sranda to ted neni, nebot WTA spicka celkem siroka...agresivni tenis, vydrzet cely rok v dobre kondici, Angie jeste byla ve finale Wimbledonu...finale OH...
Jako nevim, nemusim ji, ale u mne rozhodne klobouk dolu...
Ted sice vypadla, ale sezona jeste neskoncila,,,uvidime, jak si s tim dale Angie poradi, ale myslim, ze uz nikomu nic dokazovat nemusi...po dlouhe dobe urcite dobra No.1...
,,,styl nestyl...;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:35Od: triatlet
Respekt!
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:51Od: horska.kraslice
Fakta mluví.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:30Od: vrabejka
Bohužel Angie stalo se. Coco už ničila ve 3.kole GENIE a Angie také.
Angie ale bude za osmifinále spokojená. Všechny zápasy se herně trápila není to prostě ona. Sice ztratí hodně bodů, ale pozici no. 1 snad udrží.
Teď se musí dát dokupy a na jaře vyhrát co nejvíc bodů jelikož nic nebhajuje.

Coco už mi vyřadila 2 favoritky tak doufám že už Mugu bude konečná.

VAMOS Garbine!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:37Od: Smazaný účet
No nevím jestli světová jednička má být spokojená za osmifinále....
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:38Od: EllNino
ty tu Angie hodně nemužeš vystát co ? :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:43Od: Smazaný účet
Ne :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:45Od: vrabejka
Vzhledem k výkonům na začátku sezony určitě. Serena vyletí v osmifinále taky takže pohoda
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:45Od: Smazaný účet
Jsi si nějaký jistý :) já ti to ráda připomenu
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:55Od: vrabejka
Bára ji zdola.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:51Od: Krisboy Re: Havlát
výjimečně s tebou souhlasím. Osmifinále nemůže pro žádnou světovou jedničku bejt úspěch. No way.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:14Od: Smazaný účet Bára vs Serena
Myslíte že má opravdu jen minimální šanci Bára? Já asi budu o malinko víc fandit Sereně ale za postup Báry bych i tak byla ráda. Bára to myslím Sereně max znechutí ale nemyslím že ji porazí, zvlášť servis bude Serena lehko akatovat, Bára se musí modlit ať zítra Sereně nejde return
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:18Od: Haitik
Šance, alespoň minimální je vždycky.. Když Sereně nepůjde servis, tak to bude hratelné..
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:42Od: FulnekUltras
přesně - servis nemá Barča vůbec tak špatný, aby to na současného Konga nemohlo stačit
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:20Od: kada.tom
viděl bych to tak 70/30 pro Serenu, tedy Bára určitě šanci má, nicméně asi se shodneme, že záležet bude na Sereně - pokud jí půjde servis, return a nebude všechno rvát do autů a sítě, tak není co řešit

osobně si myslím, že Bára Serenu potrápí, ale Serena postoupí
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:23Od: Smazaný účet
Jo to se shodnem, pokud Serena bude mít den tak Bára prostě nic nenadělá, Bára neumá žádnou zbraň kterou by mohla Serena ohrozit. Pravá zkouška pro Serenu bude až ve Čtvrtfinále Makarova i Konta budou dost nebezpečné, Káťa a GS to je jasný a Konta má životní formu, to Venus to má opoznání lehčí
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:45Od: FulnekUltras
Venus jde nenápadně - a pokud nenarazí na tu, které to vždy musí nechat, tak může klidně získat i titul
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:30Od: Nola
vyradenie Sereny Barou, mam ju z ceskych hracok najradsej, by bola vacsia haluz ako dnesne vyradenie Andyho...
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:48Od: horska.kraslice
Já si myslím, že Serenu ani nepotrápí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:21Od: Jabadu
Vsaď na Serenu. Rád ti potom připálím "mrkev", kterou si ubalíš z tiketu ... "devatenáctiletá" dívko.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:13Od: patriks
Bára Serenu neporazí ani náhodou. Sledoval jsem v noci čtyhru Bára se Saniou a japonky. Co tam nadělala levněj chyb, hrůza a to byla "jen" čtyřhra.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:47Od: horska.kraslice
Bára už dlouho jede na vítězné vlně. A to nejde pořád. Krize přijde.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:25Od: Ravik světová nula
Nesnaším tu Cocotku jak se nosí po kurtu, ale dnes prostě světová nula byla úplně mimo a hamburgeržroutka si to uhrála sama ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:58Od: Jabadu
:DDD
Světová nula - to se ti povedlo.
Přišel čas, aby na trůn nastoupila nová královna (když císařovna je zraněná).
"A to bude jinej sekáč, pánové! ... Ta se nezakecá."
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:12Od: blixa
:D :D I když ukecaná je dost ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:23Od: Jabadu
Drobné logopedické vady obou dvojčat jsou nepatrné a možná souvisí s tím, že nejsou (zatím) majitelky výstavních chrupů, jakými disponují třeba Petra nebo Gábinka.
Ale to se dá v pohodě upravit. A při jejich příjmech ...
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:30Od: blixa
Zajímavý je ráčkování Káji v češtině a jeho skoro absence v angličtině. To nevím jak dělá :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:34Od: Jabadu
Angličtina je měkký jazyk a mluvit v ní je pro jazyk (myslím ten v ústech) mnohem snazší.
Čeština je na mluvidla nesmírně náročná. A ještě to "ř"...
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:36Od: blixa
Nevím, no. Znám několik lidí co ráčkujou a vesele ráčkujou ve všech jazycích kterými mluví :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:41Od: Jabadu
Karolína neráčkuje. České R nemá sice dokonalé, ale anglické R se od toho českého výrazně liší. U ní je to spíše o přepnutí v mozku, které R má zrovna používat. Na tom není u bilinvgních lidí nic zvláštního.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:53Od: blixa
No, u ní je to různý. Někdy ráčkuje trochu, někdy málo, někdy jako prase :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:48Od: Fandina
Nevím, jestli je to přímo ráčkování, ale mně připadá, že nějak jinak říká l.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:50Od: FulnekUltras
Jde vlastně jen o polohu jazyka - a když je to v řeči, se kterou je dotyčný vnitřně propojen, najednou se daří... ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:54Od: Fandina
Tak samozřejmě, když bude chtít, tak navštíví logopeda a dá se to nacvičit.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:15Od: Jabadu
Od určitého věku už ne - bohužel.
Všemocnost logopedie je všeobecně rozšířený omyl. Vady řeči většinou způsobuje nějaká fyzická anomálie v mluvidlech - nejčastěji to bývá chrup, či vzájemné postavení horní a dolní čelisti - a to se koriguje dost těžko.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:17Od: Jabadu
... to ale není problém obou sester Plíškových. Podle mě, jde jen o to, že od malička používají dvě mateřštiny. Proto to někdy zní trochu divně.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:27Od: Fandina
Co to je dvě mateřštiny? Týna mluví skoro stejně jako Kája.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:35Od: Jabadu
Odmalička se určitě učily česky i anglicky. Bilingvní výuka. Bohužel tato metoda má i své zákonité nedostatky - například upřednostňování jazyka v niterním myšlení. Mozek oba jazyky střídá a dochází pak k nepřesnostem v pochopení situace, problému ...
Netuším, zda je to tak u Plíškových, ale možné to je. Jsou to drobnosti, ale u mediálně známých tváří si drobných odchylek lidé po čase všimnou.
(A už bych o tom nemluvil)
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:39Od: Fandina
Myslím, že to tak u nich není. Podle mě je to jen to špatné kladení jazyka, které se dá cvičením odstranit. Žádný problém.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:36Od: FulnekUltras
jednou mluvíš ze srdce a podruhé to fjákáš ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:40Od: Fandina
Ne. Jen dáváš spatně jazyk. Nic jiného za tím nehledej.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:43Od: Jabadu
Kladení jazyka ale není problém toho svalu, nýbrž chrupu.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:46Od: Fandina
Dobře, dává špatně jazyk na zuby, případně špulí rty, napsala jsem to zjednodušeně.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:21Od: Fandina
Ale dá se i v dospělosti. Známý je případ anglického krále Jiřího, otce Aležběty. Nebo mě zaujalo, že třeba Jolana Voldánová, oceňovaná televizní moderátorka měla vadu řeči myslím, že ještě v patnácti letech. Chce to cvičit a cvičit a cvičit a ono se to podá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:30Od: blixa
Spíš nácvik rétoriky, to by pomohlo víc.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:31Od: Fandina
Já myslím, že je to kladení jazyka a na to existují různá slova a cvičení.
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:25Od: VlS
Já si myslím, že to má na háku. Nejspíš neplánuje dabing nebo slavnostní řečnictví jako kariéru po kariéře.
Jabadu, není automaticky pravda, že vada řeči je funkcí zubů, naopak je to spíš výjimka a u R skoro nesmysl. Anglické ÁR je o hodně jiný zvuk, než česke RRR, prostě to anglické je hladké a nedrnčivé a v podstatě odpovi dá výslovnosti R Plíščaty v češtině. Proto to v anglině není slyšet.
Nevím, jak byly holky od malinka vzdělávané v anglině, ale tahle odchylka s tím nesouvisí. Znám řadu lidí vychovávaných bilingvně a nemají s tou jinakostí zvuku problém. Řeč se děti učí dříve, než umí psát a prostě opakují zvuk, který má nějaký význam v tom kterém jazyku. Děti neví, že R zní v různých jazycích různě a je jim to šumák, používají slova, ne písmena. Plíščata Mají logopedickou vadu, tak, jako ji má řada jiných lidí a je otázka, jestli má smysl se jí zabývat. Asi se klidně domluví i s ní .
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:04Od: Marduch
Zvláštní je, že občas to r dá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:04Od: Forehand
Finále Serena, Muguruza je uz len formalitou..
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:22Od: aligo
:D :D :D ten byl dobrej :D :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:27Od: Smazaný účet
No me spis zajima kolik tomu davas procent, ze to tak nebude;)

Nepodcenoval bych ani Barunu, staci jak bude nadavat behem zapasu jak dlazdic, to Serenu rozhodi, a jeste to muze byt zajimave;D)

Dale bych ti chtel pripomenout, ze Karolina byla schopna porazit na USOpen Serenu v SF...

Johanka jeste nikdy se Serenou nehrala...

CoCo ma s Garbinou lepsi H2H, pravda, na trave, ale tady je rychly povrch, to muze CoCo sedet...

Hodne muze pozlobit Nasta, ktera zatim prekonava vsechna ocekavani, uz 4x za sebou trefuje v zapase kurt...to snad ani nepamatuji, takze ji sedi nejen asi povrch...

Jako muze se stat, ale je to urcite len formalita???
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:44Od: tommr
jestli bude Bára proti Sereně hrát tak jako hrála dneska v deblu tak schytá těžkej výprask ... :(
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:46Od: triatlet
Jestli přistoupí Serena k zápasu s Bárou tak jako ke čtyřhře, tak se těším na čtvrtfinále :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:49Od: tommr
zřejmě si nezaregistroval, že Williamsky odstoupily kvůli zranění Venus, která si s tou její rukou troufá jen na singla ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:52Od: aligo
pointa byla to že nenastoupila tečka, o důvodu tu nikdo nemluvil...
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:55Od: tommr
pointa byla v přístupu Sereny, která ale s odstoupením z debla neměla nic společnýho ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:48Od: triatlet
Podle žebříčku je Serena stejně jednoznačná favoritka. Tak to neřeš :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:52Od: FulnekUltras
oficiálně
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:08Od: Hector21
nějak vypadla Konta, to je spolu s Nastěnkou regulérní černý koník turnaje...

finále Mug nebo Nasti proti Kontě....
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:14Od: blixa
Vy malověrní ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:01Od: Hector21
Malověrný čase kostižerný
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:56Od: brixner
Ses asi posral, né?
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:58Od: Frick Vysvědčení našich hráček 3/2017
1) Karolína Plíšková
(GS 2000 Australian Open R16, 240 b.)

Po dvou "trénincích" v prvních dvou kolech přišla v tom třetím "ostrá" zkouška. A bylo zle, nedobře. Skutečně se mi nechce věřit, že by v silách Karolíny nebylo zabránit stavu *5:2 ve třetím ve prospěch soupeřky. Ta pak naštěstí odpadla, ale takto se dá vyhrát tak 1 ze 20 zápasů. Snad další zápas Karolína nepodcení ani na vteřinku.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

2) Bára Strýcová
(GS 2000 Australian Open R16, 240 b.)

Bára parádně protancovala prvnimi třemi koly, neztratila ani set, ve čtyřech sadách navíc ztratila max. tři gemy. Věčná škoda, že los neni více milosrdný.

ZNÁMKA: 1 (9/10)

3) Lucie Šafářová
(GS 2000 Australian Open R64, 70 b.)

Již po losu bylo jasné, že Lucčiny šance na vyšší bodový zisk jsou prachmizerné. Nakonec to dopadlo podle očekávání. Nicméně 9x chybělo taaaaakhle málo, aby z toho nebylo ani těch 70 bodů za R64. Co k tomu vůbec říct. Je fajn odvrátit 9 mečbolů, ale mnohem, MNOHEM více fajn je nenechat to tam dojít. Zvlášť proti hráčce, co se půl roku hledá a dlouhodobě se motá kolem 40.- 60. místa. Proti Sereně mohla Lucka jen překvapit. Nepřekvapila, ale určitě nezklamala. Bohužel nulová schopnost využít aspoń jeden ze šesti BB kombinovaná se dvěma dosti zbytečnými ztrátami servisu rozhodly. Může se člověk chlácholit, že proti naprosté většině hráček by ten výkon stačil, ale že je los svině, na druhou stranu je ale pak nutné se ptát, co bránilo Lucce tento výkon předvést i tam, kde žádný svinský los nebyl. To asi ale už si musí přebrat sama.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

4) Kristýna Plíšková
(GS 2000 Australian Open R32, 130 b.)

Jeden skalp žebříčkové sousedky, jeden skalp nasazené. To určitě není špatné. Škoda pak zcela děsivého počtu UE v R32 s Kerberovou, kdy to mohl být mnohem zajímavější zápas. Progres tam je určitě, ale stále spoustu práce má Týna s Fassatim před sebou.

ZNÁMKA: 2 (7/10)
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:58Od: Frick
5) Kateřina Siniaková
(GS 2000 Australian Open R128, 10 b.)

Bohužel, po vítězném Šenzenu jsme od Katky určitě čekali více. Julia do R128 sice nebyl úplně trviální los, ale určitě ani ne příliš těžký. Set a půl to vypadalo na hladký postup, pak se ale bohužel soukolí zadrhlo. Snad příště.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

6) Denisa Allertová
(GS 2000 Australian Open R128, 10 b.)

Denče se na přípravných turnajích pranic nedařilo a tak bylo ve vzduchu i nemalé riziko toho, že si myš Cibule pohraje s kočkou Denisou. Dvě třetiny zápasu tomu ale tak určitě nebylo a kdyby Denisa nesekala astronomické množství UE, klidně mohla první sadu vyhrát. Ve druhé sadě jí pak bohužel zmiňované nevynucené chyby již zcela pohřbily. Škoda. Nicméně Denča ukázala, že to v tý ruce má a že pozice kolem 100. místa je strašně, strašně hluboko pod její možnosti. Jen musí hrát více vyrovnaně.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

7) Jesika Malečková
(ITF 50 Oralndo R16, 5 b.)

To určitě není výsledek, který by někam posouval :-(

ZNÁMKA: 3- (4/10)

8) Marie Bouzková
(ITF 50 Oralndo R16, 5 b.)

Maruška bohužel nenastoupila do OF. Snad to není vážné.

ZNÁMKA: N

9) Markéta Vondroušová
(ITF 12 Stuttgart W, 12 b.)

Poprvé od 13.5.2016 si zahrála Maki na tůře. A comeback to byl nejlepší možný - titulový. Snad na to Maki naváže i na vyšších turnajích.

ZNÁMKA: 1 (9/10)
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:02Od: Smazaný účet
Možná jsem přísná ale Katce bych dala 4- protože to byl hrubě nezvládnutý zápas, Julča není žádné ořezávátko ale měla to dotáhnout. Katka prostě nepotvrdila svou formu z Shenzhenu, v Melbourne se možná dalo uhrát i osmifinále....
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:59Od: Frick
Od toho 30. do nějakého 75. místa je to neskutečně vyrovnané. Předtím Katka tyto zápasy vyhrávala, na AO se to bohužel obrátilo. Je to nepříjmné, ale je vcelku normální porážka.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:01Od: Smazaný účet
Jo ale po Shenzhenu kde porazila Kontu i Halep jsme přece jen čekali na AO více, prostě Katka neprodala dobrou formu, určitě to 1.kolo mohlo být hratelnější ale i mnohem nehratelnější
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:42Od: tommr
myslím si, že s hodnoceními hráček by si měl počkat až po skončení GS. Ani WTA nezveřejnuje během GS oficiální žebříček ...
Jinak z tvýho hodnocení opět čiší zaujatost proti Karolíně. Jak můžeš dát Kristýně (která ve třetím kole utrpěla debakl s vyčichlou Kerberovou) lepší známku než Karolíně (která zvládla třetí kolo proti skvěle hrající Ostapenkový)? To je úplně na palici ... :(
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:55Od: aligo
souhlas ve všech bodech s tebou...
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:57Od: Frick
Protože od Karolíny čekáme mnonásobě více než od Kristýny.

Tommre, kolikrát ti mám ještě opakovat, že hodnocení se odvíjí od očekávání, které do jednotlivých hráček vkládáme.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:03Od: tommr
nevím proč by se mělo od Karolíny očekávat mnohonásobně víc než od Kristýny když jsou téměř totožný fyzicky a měly až do juniorských let téměř stejnou kariéru. To že Karolína se svým talentem nakládá podstatně líp než Karolína přece nemůže být důvodem k jejímu horšímu hodnocení ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:05Od: tommr
vloudila se chyba - mělo tam být:
... Karolína se svým talentem nakládá podstatně líp než Kristýna ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:15Od: blixa
My, král Fick I. ? Nebo co má znamenat to mykání ?
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:19Od: Frick
Ok. Takže jsem zde jediný, kdo čekal od 5. hráčky světa lepší výsledek než od 58.?
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:29Od: blixa
To nevím, ale jen že tvoje "očekávání" jsou obvykle zcela nesmyslná, protože vnímáš realitu jen přes čísla nebo jiné povrchní ukazatele a podstatě věci vůbec nerozumíš.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:30Od: Frick
Tak mi sděl nějakej podpovrchní ukazatel, podle kterýho by bylo na místě očekávat (třeba) semifinále i od Kristýny.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:52Od: blixa
:D :D :D Ne, ty nepochopíš opravdu nic. Extrakt blbosti :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:00Od: Frick
Takže ty jsi od Kristýny na AO očekával obdobně dobrý výsledek jako od Karolíny?
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:03Od: EllNino
jsi mimo, sory ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:05Od: blixa
Ne, protože ty skutečně podstatné ukazatele tomu úplně nenasvědčovaly.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:02Od: Frick
Navíc tedy skvěle hrající hráčka nedostává kanáry ani totálně nekolabuje za stavu *5:2...

Ano - měla v tom zápase dobrý momenty. Ale ty měla třeba i Denisa, když hrála s Dominikou.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:15Od: lars
" takto se dá vyhrát tak 1 ze 20 zápasů"
A jakym zpusobem si na toto prisel ??
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:28Od: Frick
Tak ne. Prohrávat 2:5* proti rozjetý soupeřce je skvělá situace.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:50Od: brixner Snad to nevyhraje nakonec mamba...
To by mi šlehlo...
Teď už jen Kája!
Ale i starší z mamb bych snesl...
Byl jsem si dát kyslíkovou komoru a teď todle! Bych se posral z tohodle...
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:55Od: FulnekUltras
starší mamba je naprosto v pohodě ;)
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:58Od: brixner
Jo, starou mambu bych skous :-) Ale raději Kájku, to je jasný!
Jak já ty mamby neměl nikdy rád...A teď mi stará mamba nijak tvlášť nevadí, to už je skoro jako s Beckerem :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:30Od: Kozoroh
Kerberová dokonala dílo zkázy světových jedniček a obhájců singlových titulů na letošním AO. Aby ani jeden z nejvýše nasazených singlistů nepronikl do ČF, k tomu došlo v open éře AO vůbec poprvé a aby ani jeden z vítězů předcházejícího ročníku se neprobojoval mezi 8 nejlepších se naposledy stalo v roce 2006, kdy Safin nestartoval a S. Williamsová skončila v 3. kole na Hantuchové.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:04Od: Haitik
No, vypadnout teď už jen Serena a Venus, tak máme novou GS šampionku.. :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:05Od: Frick
A co Mugu?
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:23Od: Haitik Re: Frick
A no jo.. :D Na ní jsem úplně zapomněl..
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:16Od: horska.kraslice
Johanku?
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:31Od: Smazaný účet
Lucka musí jet na MS 1.úsek tam se to trestné kolo dá sjet
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:41Od: Fandina
Souhlas, teď si to vyzkoušela, takže může.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:30Od: Hector21
to byl super záběr...
už zavřeli areál, poslední uklízečka odmetá a česká štafeta ještě střílí...
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:57Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:25Od: blixa
Tak Lea dostala 3 minuty byť bez trestného kola. To je zcela o ničem, volba Lucky je naprosto jasná. A kdyby nějakým zázrakem nejela trestný kolo, tak to může být i na medaili :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:00Od: triatlet
Krásně se posunuly Ukrajinky. Po 1. úseku kolem 20. místa a skončily 4.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:21Od: Smazaný účet
ale taková sekera na Korejky a japonky no to ne
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:10Od: Frick Hm
Takže Eva s Verčou to už jen doplácaj.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:09Od: Smazaný účet
střelecký výbuch... myslím že je jasné kdo štafetu na MS pojede
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:14Od: blixa
Jakej výbuch ? Ztratila 56s, proti Markétě která dala minule dvě minuty, pohoda. Já myslím že dobrý ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:20Od: Fandina
Kde jsou ty doby, kdy tam byla Jitka Landová.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:22Od: Smazaný účet
Přesně co bychom za ni dali, sice taky občas blbla ale teď by nám moc pomohla, nebo Zvařičová škoda té nehody
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:01Od: Frick Lucka
Bylo to hodbě nahnuté, ale poslední výstřelem nezklamala.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:07Od: Frick
Je to osmá česká ženská štafeta v řadě s trestným kolem.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:10Od: Hector21
1 plus 8

jejda...
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:11Od: Hector21
stáhnout,!!! to je zbytečné plýtvání silami Evči a Verči
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:58Od: Smazaný účet
Charvátovou už nikdy nedávat, u ní prostě žádný zlepšení není co štafeta to trestný kolo, ještě že Gábina nejela zase by to bylo úplně zbytečný plýtvání sil
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:01Od: Smazaný účet
Tam je obrovskej blok a myslím že se asi nikdy střílet nenaučí jako Gössner
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:19Od: blixa
Jsi blb, Havláte. Lucka i s trestným kolem je schopná ztratit jen minutu, Markéta i Lea víc jak dvě. Lucka je jasná voba.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:20Od: Smazaný účet
no max na 1. úsek, ale já to nechápu snad trénuje, je bezvětří a ona netrefí 4 terče to je na hlavu prostě
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:54Od: George_Renel
Ta solidarita s Murrayem je obdivuhodná ;-))).
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:22Od: Jabadu
Vcelku by mě zajímalo, jestli si "Kudrna" vsadil na "tutovku"?
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:22Od: Tuttovka
Na mě nesázej. Mě poslední rok úplně odešel bekhend :D.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:17Od: VlS Sojko
tak je za těmi výsledky zrychlení kurtů, nebo ne? Já bych řek, že vypadávání obranářů s tím může souviset.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:18Od: Krisboy
Určitě to má velkej vliv.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: Nola
Angie nevadi, vyhral titul je jednoduchsie, ako ho obhajit, tlak to musi byt obrovsky
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: VlS CoCo
jsem nevěřil, ale výsledek se mi líbí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:15Od: Krisboy
Já jsem to tušil. CoCo když je v ráži, jde z ní až strach :) Jako Petra nebo Karolína.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:19Od: VlS
Jo, já vím, ale většinou to vydrží jen set, nebo tak a vypadává z role. Ale já ji mám docela rád, vypadá jak holka do bepohody, žádná slečinka.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:21Od: Torn
Na tiskovce byla taková od rány docela....:D Dostat od ní míčem bych teda nechtěl.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: Smazaný účet
Angie je strašně slabá, jestli se nevzpamatuje tak půjde hodně dolů. Serena má velkou šanci vzít si svůj trůn zpět a WTA by tak mělo znovu právoplatnou jedničku
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:14Od: Torn
Doufám, že Karolína zase zamíchá s pořadím rankingu a Sereně tu možnost nedá, stejně jako jí nedala n Cinci Kerber. :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: janek_da
aspon se trosku procisti rady jejich fanousku. Fandit Angie me bavilo jenom se sprchonem
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: kada.tom Kerber OUT!
Wow! To byl parádní zápas v podání Vandeweghe! Kerbe absolutně nulová, krom začátku 2. setu si ani neškrtla a Američanka jí naprosto rozsdrtila!

V RLA to dnes bylo pohřebiště favoritů - vyjma Venus svoji pozici nezvládla Světlana, Andy, Kei a nakonec ani Angelique!

A tohle je hozená rukavice pro Serenu! Jednak z pozice té, že je nejvýše nasazenou a jednak proto, že má šanci na titul, neboť jí odpadla největší konkurentka! a samozřejmě - Serena má šanci získat post světové jedničky zpět!
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:15Od: kada.tom
Aby se stala světovou jedničkou, musí získat titul.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:16Od: Smazaný účet
To doufám Serena dá, má relativně snadnou cestu. Moc moc si přeji finále Williamsek, to by bylo epické
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:21Od: Torn
No, zápas by to byl dost o ničem, protože by to vyhrála na 90% Serena.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:22Od: janek_da
tak treba by se stal zazrak a konecne by to byl zapas na krev
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:24Od: kada.tom
to je můj sen, přál bych si takové finále :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:15Od: tommr
Kuznetsova ani Nishikori rozhodně nebyli favoriti ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:16Od: Smazaný účet
Žebříčkově ano
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:19Od: lars
Kuzna byla
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:24Od: kada.tom
ale byli ...zrovna ty, který tak ctíš žebříčky tady budeš toto psát :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:12Od: Krisboy
Nejpozději po dvojbloku Miami/Indian Wells se tam Kája rozvalí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:12Od: Pavlis
Coco je teda fraajerka. Viděl jsem její trápení s Bouchard, kde se vzchopila až v závěru, dobrou půlku zápasu byla Kanaďanka lepší, a dnes bez problému dá A. Kerber. Respekt. Gratuluji.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:11Od: Smazaný účet
Jestli zejtra nepřijde konec světa tak nevim
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:11Od: Jabadu
Karolíno, přišel tvůj čas!
Kdy, když ne teď? ... Kde, když ne tady?
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:22Od: lars
ta je v 2. pulce pavouka se Serinou
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:24Od: tommr
to ale nevylučuje možnost, že přišel její čas ... :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:38Od: blixa
Serena neprojde přes Johanu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:54Od: lars
mozna
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:54Od: Krisboy
To by bylo hezký, jen ať se tam porubou :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:09Od: Fandina
Kájo slyšíš?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist