Konec nadějí. Šafářová prohrála s Vinciovou, Češky titul neobhájí

  • České tenistky nezískají ve Fed Cupu třetí titul v řadě. Za nepříznivého stavu 1:2 na zápasy dnes Lucie Šafářová v Palermu prohrála v třísetové bitvě s domácí Robertou Vinciovou 3-6 7-6 a 3-6. Závěrečná čtyřhra už se za rozhodnutého stavu hrát nebude.
    22. 4. 2013, aktualizováno | Aktuality |  190 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Souboj týmových dvojek byl na dnešek přeložen kvůli nedělnímu dešti, který v Palermu dovolil odehrát jediný zápas. V něm Petra Kvitová ještě vykřesala naději, když otočila zápas se Sarou Erraniovou. Duel mezi Robertou Vinciovou a Lucií Šafářovou měl rozhodnout o tom, jestli domácí tenistka vezme Češkám naději na postup a se dvěma výhrami se tak stane hrdinkou italského výběru, nebo jestli Šafářová udrží tým kapitána Pály ve hře o postup do finále.

Ruské tenistky ve druhém semifinále otočily duel se Slovenkami ze stavu 0:2 a mohly tak být inspirací pro podobný obrat, ale v dnešním zápase byla Vinciová po většinu zápasu o něco napřed. Zatímco Italka v prvním setu skvěle podávala, Lucie Šafářová si v šestém gamu vybrala slabší chvíli, která ji nakonec stála celý set. Stav 0:30 při svém servisu ještě stačila srovnat, pak ale nabídla soupeřce brejkbol dvojchybou a Italka ho využila. V následné hře za stavu 2-4 pro změnu česká dvojka vedla 30:0, vypracovala si také brejkbol, ale Vinciovou podržel servis.

Když Češka hned v úvodu druhé sady zahrála další dvojchybu a o fiftýn později přišla znovu o servis, nevypadalo to se Šafářovou vůbec dobře. Za mohutného povzbuzování dvou skupinek českých fanoušků, kteří zůstali na Sicílii, ale 25. tenistka světa nesložila zbraně a předvedla, jaká je bojovnice. Zpřesnila hru, zvýšila důraz a světovou dvanáctku zatlačila do obrany. Ve čtvrtém gamu si Šafářová vzala podání zpět, za stavu 4-3 jí pak tři vítězné míče za sebou vynesly tři brejkboly a poslední z nich proměnila.

Závěr sady si brněnská rodačka zkomplikovala, když nedokázala set doservírovat a po dalším ztraceném podání dokonce prohrávala 5-6. Šafářová ale opět zabojovala a Vinciová, žijící v Palermu, jí darovala hru dvojchybou. Rozjetá česká dvojka v tu chvíli excelovala a zcela ovládla zkrácenou hru. Nijak ji nerozhodilo, když v jeho úvodu ztratila servis, pak totiž zazářila čtyřmi body po sobě.

Pála: Nešlo vyhrávat do nekonečna
Začátek rozhodujícího dějství Češce opět utekl, prohrané podání jí ale Vinciové nabídla zpět, když při brejkbolu znovu zahrála dvojchybu."Hned v prvním gamu jsem měla 30:0 při jejím servisu. Byla trošičku zlomená z té ztráty druhého setu a je škoda, že se mi nepovedlo ji brejknout. Dala jsem jí šanci vrátit se do hry," vrátila se Šafářová po utkání k jednomu z důležitých momentů.

Šafářová pak na dvorci chvíli působila lepším dojmem, jenže v osmém gamu udělala dvě chyby a nepříznivý stav 0:40 při vlastním podání byl nad její síly. O game později ještě nejprve odvrátila dva mečboly, třetí už však Vinciová využila a poslala Itálii do finále, v němž se její tým utká s Ruskami.

Porážku, které znamená vyřazení českého týmu z letošního ročníku Fed Cupu, Lucie Šafářová oplakala. Jsem strašně smutná. Mrzí to strašně, když jsem byla velmi blízko. Nechala jsem tam úplně vše, co šlo. Když ten výsledek není pozitivní a celý tým prohraje, je to těžké," řekla novinářům.

Kapitán Petr Pála byl ale navzdory porážce na hráčky hrdý, jak se dokázaly zvednout po sobotních porážkách. "Věděli jsme, že nejde vyhrávat do nekonečna. Měli jsme těžkého soupeře venku na antuce. Myslím, že po sobotě hodně lidí holky asi zatracovalo, ale ty se nechtěly vzdát a ukázaly velké srdce. Včera se to Petře podařilo a Lucka nebyla vůbec daleko od vítězství," uvedl Pála.

Výsledky - semifinále Fed Cupu Itálie - Česko:
1. zápas: Erraniová - Šafářová 6:4, 6:2
2. zápas: Vinciová - Kvitová 6:4, 6:1
3. zápas: Erraniová - Kvitová 6:2, 2:6, 0:6
4. zápas: Vinciová - Šafářová 6:3, 6:7 (2:7), 6:3

Statistiky utkání Vinciová - Šafářová:

Esa:
8-1
Dvojchyby:
3-4
Úspěšnost 1. podání:
54 - 63 %
Brejkboly:
6/12 - 4/10
Vítězné údery:
26-32
Nevynucené chyby:
55-67
Vyhrané výměny:
106-97
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (190)
23.04.2013 15:54Od: Smazaný účet
podle http://www.wincomparator.com vyhrála Katka Siniaková v 2. kole kvalifikace v Chiassu 2x 6:0
[ Reagovat ]
23.04.2013 16:02Od: Frick
Tak ta její soupeřka není ani na rankingu. Jak se vlastně hráč na ten ranking dostane a co o tom rozhoduje?
[ Reagovat ]
23.04.2013 16:16Od: Smazaný účet
chtěla jsem tím pouze sdělit těm, kohož to zajímá, že Katka postupuje v kvalifikaci, protože jsem to tu nikde neviděla napsaný.. výkon nijak nehodnotím, ani soupeřku, protože jsem to neviděla a soupeřku neznám..
[ Reagovat ]
23.04.2013 15:14Od: Frick Hm...
Nevíte, proč byla Pironková proti Karolíně P. lehkou ousiderkou, když je o 20 míst výše?

Bohužel se kouká Karol držela jen jeden set :-(
[ Reagovat ]
23.04.2013 15:18Od: Smazaný účet
Třeba protože prohrála 5x za sebou. A naposledy se jí dařilo trochu v Hobartu.
[ Reagovat ]
23.04.2013 15:59Od: Frick
Hm, a stejně to nevyšlo. :-( Náročné a nepříjemné klima?
[ Reagovat ]
23.04.2013 15:12Od: petrulinka Lucka a Nasťa
Tak jsem se dívala na debla a holky prohrály. Nicméně mi přišlo, že Lucka hrála celkem dobře, ale Nasťa jí to docela kazila. Je to škoda, čekala jsem, že holky postoupí
[ Reagovat ]
23.04.2013 11:33Od: Smazaný účet
Kto sa uz ma v tom tenise vyznat Nieminen da Raonica, Del potra Troickeho v Monte Carlu a teraz 1:6 1 set s Anti antukarom Donskoyom fakt na zamyslenie
[ Reagovat ]
23.04.2013 07:00Od: dadaft
k dnešním kurzům::
3.35 na Burnettovou (která v kvaldě porazila Puig či Muguruzu) proti anti-antukářce Lisické mně přijde zajímavé.
taktéž 2.65 Mediny-Garrigues proti vracející se Kanepi.
[ Reagovat ]
23.04.2013 14:47Od: Smazaný účet
Jj, pěkné. Líbí se mi i na Goerges za 1.91 proti Flipkens, ta je na antuce nic moc a letos na antuce hrála jenom po AO ve FedCupu.

Nechápu kurz na Monu Barthel proti Lucce za 1.52. Hraje ve formě, pomohla záchraně ve FC. Loni v Stuttgartu potrápila ve 1/4F Azarenku. Naproti tomu Lucka je na tom opačně + únava a cesta z Palerma.

Že by i ta prohra Lucce pomohla? Dvě věci pro Lucku. Na antuce se začíná zvedat. Barthel z rodu střelkyň, třídy labilních, poddruh mouchysněztesimě jí bude víc vyhovovat.
Podle mého je takový pěkný kurz celkem "podezřelý". Ne že by to byl fix, ale dost se mi nezdá.
[ Reagovat ]
23.04.2013 15:15Od: dadaft
zajímavé je, že Milas tipuje Lisickou.
Ona to asi vyhraje, ale ta argumentace, že ve Stuttgartu dokázala porazit Li Na a Goerges je trochu divná - jo, porazila, ale už jsou to dva roky a tehdy (2011) byla Sabine úplně jinde......
letos na antuce sice porazila Tatashvili, ale pak prohrála s No. 99 a 117.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:43Od: Smazaný účet Semifinale
jsem nemel videt, protoze jsem byl v praci. Ostatne pred vikendem jsem si rikal ze o nic neprijdu dle formy nasich hracech z posledni doby a to se me potvrdilo pri poslouchani radia v sobotu. Ovsem v nedeli nastal obrat ktery zacalo pocasi a skoncila Petra.
Protoze dneska jsem mel v poledne volno a tak jsem se tesil na neplanovane pondelni pokracovani u televize.
Prvni sok byl zacatek komentovani pres mobil. To bylo neco strasneho. Nebylo by lepsi priste dat komentar nejakeho laika z Prahy a nebo to nechat bez zvuku?
Zapas jako takovy se me libil, bohuzel se smutnym koncem. Lucka bojovala, ale nestacilo to. Myslim si, ze Italky to letos pokud se nestane zazrak(forma dolu, zraneni)vyhrajou. Uz jen kvuli Sare jim to preju.
Po matchballu jsem to vypnul, opravdu nedavam tu opojnou radost soupere a slzy(smutek) po prohre.
Doufam ze budu pristi rok prat blahoprani k zisku fed cupu uz z druheho konce planety :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:17Od: Smazaný účet Dotaz
Mám asi blbej, ale zajímá mě, na který časy se můžu spolehnout? Na ty streamový nebo tady na portálu, co jsou v rozpisu? Občas hledám, najdu, čekám, nic :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:28Od: Fandina
já to raději jistím z víc míst. Tady TP a pak ještě mám dva takové odkazy:

http://www.tennisform.com/
http://www.livesport.cz/tenis/
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:34Od: Smazaný účet
já využívám tuto stránku:

http://www.livescorehunter.com/

všecko perfektně přehledné (rozlosování, live score, časy, odkazy na oficialní stránky, streamy,..)
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:35Od: gigin Re: Lunej
Je fajn se podívat na ofiko stránky, toho turnaje na order of play.
http://www.porsche-tennis.de/prod/pag/tennis.nsf/web/english-current_orderofplay
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:37Od: gigin Re: nebo
http://www.barcelonaopenbancsabadell.com/en/resultados/orden

atd, atd.... :)))
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:38Od: Smazaný účet Re: Fandina
Děkuju, já mám hlavně Streamhunter, ale občas se stane, že tady na TP je třeba uvedený, že to bude v telce a na Hunteru ne, takže jsem z toho občas jalová :) Chci se zeptat, nemluvila dneska v telce zas ta kráva Chládková? Ne že by mě zajímaly její kecy, ale jestli ji pořád mají potřebu zvát do TV..? Je fajn, že holky hned hrajou, aspoň se z toho Lucka brzy oklepe.. je to stejně sympaťačka a má hezký kukadla :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:41Od: Smazaný účet
Děkuju všem, ale já mám takovej handicap typickej pro stařenky, že neumím moc anglicky /teda skoro vůbec/, takže na ofiko stránky moc nelezu, když mi to google přeloží stylem "chtít míč létala", tak se moje sebevědomí moc nezvedne :))))
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:46Od: gigin
Tvl, já zase čtu chtíč... místo chtít míč... raději mizím :DDDDDD
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:46Od: Fandina Re: Lunej
Dnešní přenos začal tak, že Svačina komentoval přenos mobilem a trvalo to několik prvních game. Pak to bylo normální a nic ze studia nebylo. Jinak Lucka je moc hezká a sympatická holka, já jí říkám modroočka a podle mě je nejmilejší ze všech našich holčin. Hraje dobře a přitom se na kurtu tváří docela normálně oproti jiným holkám a mile. Navíc se vždycky zajímavě učeše a nosí takové zajímavé uzle na hlavě, asi vůbec nejzajímavější ze všech holek na okruhu. A fakt je milá.
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:49Od: Smazaný účet Re: gigin
Já nevím, ale místo míče vidět chtíče, není to na léčení? :))))))))))))))
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:52Od: Smazaný účet Re: Fandina
Když už tak drbu, tak se přiznám, že se mi Lucka líbí víc než Tomášova Ester, ano, je to taková světačka, Berďa vedle ní hodně zlepšil svoji image a ona má na něj určitě dobrej vliv, ale chybí mi u ní právě to, co má Lucka, taková ta bezelstná upřímnost. Ale to jen tak na okraj... Jsem zvědavá, jak si povede pod novým trenérem, je dobrá, že to zkouší, Petra mi přijde, že nemá moc ráda změny.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:02Od: Fandina Re: Lunej
Já si myslím, že tyhle tenisové páry, ona i on, že to takhle také nemusí být ono. Teď Ester je jen k dispozici Tomovi a to dřív nebylo. Každí Tom i Lucka měli vlastně své programy, tými a ne všude se hrají společné turnaje. Jinak Ester je podle mě krásná a šikovná. K Tomovi se hodí a jsou výstavní pár. Přeji jim, ať se dál daří.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:10Od: Smazaný účet Re: Fandina
To jsem neměla v úmyslu, aby můj příspěvek vypadal jako od pavlačový drbny :))) Jen píšu, jak na mě obě působí, jinak vím, že od tý doby, co má Tomáš Ester, je klidnější, vyrovnanější, no prostě láska dělá divy. Ale hlavně Tom vyspívá, i když chlapů je to trochu pomalejší :))
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:11Od: Smazaný účet
oprava "u chlapů"
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:11Od: Fandina Re: Lunej
Co se týká trenéra Lucky, tak jsem také zvědavá. A asi je to tak jak píšeš, Petra zřejmě bude konzervativnější, co se týká změn. Ale kondičního trenéra také vyměnila nějak rychle ne. Ale jinak souhlasím s tím, že asi o změně dlouho přemýšlí, než k nějaké dojde. Na Petře se mi líbí takový zodpovědný přístup. Ale také jak je hrozně milá a zároveň rozumná.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:16Od: Fandina Re: Lunej
Tak Tom určitě vyspívá a možná to bude i tou Ester. Podle mě je pohodovější ve výrazu i na kurtu a i líp hraje. A řekla bych i že je teď mohutnější, vysportovanější. Ale hlavně se mi líbí výrazově při hře na kurtu.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:21Od: Smazaný účet Re: Fandina
Tom je kus chlapa, mňam :))) A vůbec, dnešní tenisti jsou prostě čím dál pěknější, za mých dob měli všichni bílé oblečení, takže taková nuda, dneska je radost se i koukat, v čem hrajou. Petra mi přijde, že má s Kotyzou takovej opravdu "otcovskej" vztah a ne vždycky vztah hráč - trenér funguje jak by měl. A určitě je mu i vděčná, že ji pomohl dostat se tam, kde je, i když pořád slyším, aby ho vyměnila. Ale co slyším, že jí radí, tak je to OK, spíš to bude v Petře, že to, co dokázala před 2 lety, je teď hluboko schovaný. Není taková tvrďačka, jako některé hráčky, ale to ji v mých očích vůbec nesnižuje, naopak.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:28Od: Fandina Re: Lunej
Tom je krásnej chlap, kluk, manekýn a všechno dohromady. Co se týká Petry trenéra, tak já samozřejmě s nimi nejsem, abych to mohla posoudit, ale vím jedno, že hrát a rozhodovat na kurtu, jak hrát musí sama. Podle mě se stále ještě vyvíjí tenisově. Pořád něco nejde a pokud se nesejdou věci tenisové, se kterými sama není spokojená a umí je měnit za pomoci současného trenéra, tak není důvod na výměnu. Ten podle mě nastává, když selžou všechny možnosti které jsou mi známy, nevím kam dál a neví ani můj trenér, tak pak je to ten okamžik výměny. Prostě, když mi ten trenér už nic nenabízí nového.
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:37Od: Fandina
Lunej ... dobrou noc :-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 23:44Od: Smazaný účet Re: Fandina
Myslím, že se tenisově vyvíjí, jak píšeš. Měla raketový start, naprosto úžasnej, ale najednou tolik aktivit, odpovědnosti, že musím hrát pořád skvěle, protože jsem světová dvojka, to prostě unáší každej jinak. Péťa je mladá, je vidět, jako včera, že ten tenisovej talent v sobě má, na jednu stranu píšou, že je labilní, na druhou která hráčka dokáže zápas tak otáčet a přitom uvádět fanoušky pomalu do katatonie :))) Vždycky, když má hrát, mám zvýšenej tlak a moc jí fandím, aby vyhrála a kecalové měli klid zbraní. Když jde hrát Tom, to jsem klidná, protože on působí dojmem pokerového hráče, ale jak nastupuje Petra, to je prostě jako když jde bouře a ty nevíš, který směrem bude burácet :)) Taky dobrou a děkuju za holčičí pokec :))
[ Reagovat ]
23.04.2013 06:36Od: Smazaný účet Re: Lunej
mas sympaticke postrehy - jinak bych vubec nereagovala .. :-), ale celkem si vyprosuju, ze je Chladkova krava. Expert se snad zve, aby rekl svuj nazor, ma nestravitelne mentorsky styl, mozna je na stiru s mnohym jinym, ale do tenisu vidi a proto tam sedela. Mohu odsuzovat nazor, ovsem hned celeho cloveka? Ale mozna jsem jen takova druha krava, protoze to vidim jinak.. :-)

Pro ve vlakne nepritomneho VISe: rada bych se jeste vyjadrila k Lucce pistolnici, az nekdy bude prostor a cas, "splknem". ;-) :-))
[ Reagovat ]
23.04.2013 07:51Od: Smazaný účet Re: sojka
Děkuju :) Mně nevadí, že expertka říká názory, víceméně Chládková se vždy ve FC vyjadřovala pozitivně /když holky vyhrávaly/, ale kráva je u mě tím, "jakým" způsobem komentovala - to nebyl komentář, to bylo veřejné osobní pranýřování Petry (přitom FC je snad kolektivní hra), ona je komentátorka, která má být objektivní. Já to už nechci rozebírat, protože když o ní píšu, zvedá se mi opět tlak, takže to shrnu - její vystoupení bylo netaktní, neprofesionální a trapný. Za tím si stojím, ale možná jsem taky kráva :))))))
[ Reagovat ]
23.04.2013 09:55Od: Fandina Re: Kritika
řečená komukoli osobně se stává radou. Veřejně pronesená kritika vždycky vyvolá emoce. Proto je potřeba slova vážit.
[ Reagovat ]
23.04.2013 12:30Od: VlS Re: Sojka
Jsem připraven splknout, a rád :-)
[ Reagovat ]
23.04.2013 17:16Od: Fandina Re: sojka, Lunej
Podle mě máte pravdu obě, je odbornice i netaktní ... úsměv
[ Reagovat ]
22.04.2013 21:45Od: Smazaný účet
http://tenisnovinky.blog.cz/ ještě prográmek na zítra :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:45Od: misa Zhodnocení FC
1. Lucka Šafářová - dneska převedla pěkný bojovný výkon, za který zaslouží pochvalu. Nicméně v rozhodujících chvílích ji nepodržel servis nebo přišla chyba. Na top 10 to bohužel nikdy nebude, ale když bude tvrdě pracovat, může se přiblížit k 15. místu.

2. Petra Kvitová - včerejší výkon ve 2. a 3. setu super. Největší rozdíl mezi sobotou a nedělí jsem viděl v počasí. V sobotu bylo slunečno a teplo - a Petra byla dost unavená, včera byla zima - a Petra vydržela 3 sety. Jestli jí už vadí i evropské teplo, tak to je dost alarmující. Stejně tak se mi nelíbí její rameno. Přemáhat bolest prášky k ničemu nevede, může na to šeredně doplatit.

3. Tým skvěle funguje. Vidět, jak společně povzbuzují Lucku nebo ji utěšují po prohře je poučné. Zvláště u Petry, jiné tenistky v jejím postavení se starají hlavně o svou kariéru.

4. Italky: Na antuce předvedly, to co se od nich očekávalo. Zvláště Vinciová je se svou nezvyklou hrou nebezpečná skoro pro každou soupeřku. Skvěle mění tempo hry, na síti je prakticky bezchybná a na svou výšku má i dobrý servis. Její 12. místo rozhodně není náhoda.

Holkám díky za 2 poháry v řadě a obětavou reprezentaci, příští rok to třeba zase vyjde!
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:58Od: Fandina
pěkné zhodnocení. Naše holky na italky tentokrát neměly, v sobotu to nevycházelo herně, dva další zápasy byly super, ale vítěz může být jen jeden. Ale výkony Petry a Lucky moc dobré, je to příslib na příště i do sezony, pokračovat a vítězství přijdou. Ddržím palce a jen tak dál. Holky, pojď!
[ Reagovat ]
22.04.2013 21:56Od: pepin Re: misa
K zamyšlení ale je, že je tam Pála, je tam Kotyza a je tam šéftrenér, všichni vědí proti komu budou hrát, že ta Roberta hraje čopy a oni si s tím neví rady. Kdyby to bylo tak neřešitelné, tak by ta Roberta musela být No. 1.
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:13Od: Fandina Re: pepin
Jenže oni mluvily o tom, že Roberta hraje čopy a že se na to musí připravit. Takže to nepodcenily, jen je Roberta lepší než holky. Alespon teď byla.
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:14Od: Fandina
oprava ... ony mluvily ... sorry
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:57Od: Smazaný účet Petra
nevíte, kdy bude hrát Petra ve Stuttgartu? Jsem na ni fakt zvědavá, protože včerejší zápas (hlavně poslední dva sety) byl fakt luxusní. Ten její bekhend, to byla pohádka! Nadělit jedné z nejlepších antukářek světa kanára, fakt obdivuji. Petra včera ukázala, že umí hrát i pod tlakem a ani pohyb nebyl zase tak špatný. Paradoxně jí prospělo zpomalení kurtu, protože měla více času na doběhnutí a lepší zpracování. Věřím, že zase vyhraje velké turnaje a minimálně se posune před Errani, protože herně je jiná liga, než Italka. Myslím, že pokud bude zdravá a stabilizuje výsledky může být mezi top 4 a bojovat zase o grandslamy. Petro, hodně štěstí! POJĎ!
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:00Od: Smazaný účet Re: Petra
četla jsem, že hraje zítra, myslím od 13.00, také Lucka Š. Snad přechod zvládnou a nebudou příliš unavené. Přeji jim výhru, když tolik obětovaly. Tak děvčata, jedem !
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:07Od: Smazaný účet
paráda! Takže Peťulku uvidím, teda pokud bude stream, snad si zabalila formu..
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:13Od: Fandina
Tak to já se také těším. Na Petru i na Lucku. Obě hrály teďka super. Snad budou kamery!
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:14Od: PetaM
Peťa jede do Stugiho vyhrát, takže pohoda :D :D
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:15Od: Fandina
Tak to by bylo super. Peťo ... pojď pojď pojď!
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:16Od: petrulinka Re: zítřejší zápasy
Já teda nevím, jestli jsem se dívala dobře, ale v zítřejším programu holky nevidím.
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:18Od: Smazaný účet
doufám, že budou tedy hrát zítra, alespon Petra, protože mám docela volný den a ve středu bych ji pravděpodobně neviděla, což by mne mrzelo :(
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:20Od: PetaM
Koukám na rozpis, a fakt nehraje ani jedna :) Jen teda Lucka Š. hraje čtyřhru :) :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:21Od: petrulinka
No v zítřejším programu jsem našla jen Lucku v deblu s Nasťou, ale v singlu tam není ani jedna z našich holek. A jsem na tom stejně jako ty, zítra mám volno, ale středu celý den pracuju. Takže jestli budou holky hrát až ve středu, tak je taky neuvidím
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:21Od: Smazaný účet
tak zítra nehraje. Hraje jen Lucka debla s Pavlyuchenkovou.. hodně štěstí Lucko!
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:22Od: Smazaný účet
já nepracuju.. já dřepím ve škole.. zítra mám volno odpoledne, ve středu tak do 4 nemám čas.. :(
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:24Od: Smazaný účet
a ještě Bára Záhlavová Strýcová hraje debla s Goerges, Květa Peschke s Groenefeldovou..
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:25Od: petrulinka
Tak třeba dají holky až na odpoledne od čtyř, to už bych možná stíhala. Ovšem otázka je, jestli bude vůbec nějaký stream
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:26Od: Smazaný účet
loni Stuttgart dávali na Eurosportu, ne? Pamatuju si semi Petry s Mashou..
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:37Od: gigin
Dává to Supertennis tv a Slovaksport tv....
[ Reagovat ]
22.04.2013 21:17Od: tommr Re: CzechFans
Petra ani Lucka zítra nehrajou a do bojů zasáhnou až ve středu. Já si myslím, že je to jen dobře - aspon budou mít nějakej čas na to, aby se zotavily z vyčerpávajících zápasů FC ... :)
Z našich bude zítra hrát jen Karolína Plíšková v Maroku. Hraje od 11:00 proti Pironkovový i když původně měla hrát proti nasazený jedničce Cibulkový. Cibulková se zřejmě z turnaje odhlásila kvůli únavě nebo zranění. Šance Karolíny na postup tak výrazně vzrostly ... :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 21:41Od: Smazaný účet
Petra to bude mít vlastně jako v Katovicích, pokud bude chtít turnaj vyhrát, bude muset zvládnout 5 zápasů v 5 dnech. Ale v téhle konkurenci to bude trošičku věčí oříšek, to je jasné :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 21:43Od: Smazaný účet
A vůbec, pokud ji bolí rameno a hraje pod práškama, měla by se na celý Stuttgart vyprdnout.
[ Reagovat ]
22.04.2013 22:01Od: pepin Re: Jovovichu
Já jsem to tu již napsal a souhlasím s Tebou. Pokud hraje pod práškama je to k ničemu a je to jen oddalování problému. Neměla již vůbec v Palermu hrát a měla se léčit.
[ Reagovat ]
23.04.2013 07:01Od: Smazaný účet
jenže rameno za týden nevyléčíš, v neděli ji prý už téměř nebolelo krom začátku zápasu. a ze Stuttgartu obhajuje semifinále, takže by byla škoda přijít o body, jelikož los má slušný... mohl dopadnout hůř, ráda bych viděla finále Petra X Masha...
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:46Od: brixner
Nevíte někdo, jak to skončilo?? Děkuji.
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:32Od: Smazaný účet
co jak skončilo?
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:32Od: Smazaný účet nechápu
proč se všichni zajímaj o djokovice nadala a ostatní nafoukance z top 5ky . A když se Pospíšil kvalifikuje a každýmu dá těžkej klepec tak nikdo nic. To prostě nechápu.
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:09Od: Smazaný účet Re: dorticekdortas
Tak jsem se pobavila..v čem jedeš..?Tady níže takové "smysluplné příspěvky" a ty jsi to dorazil...
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:56Od: tommr škoda
žádnej zázračnej obrat se nekonal i když k němu nebylo zase tak daleko - Lucka mohla klidně ten druhej bod udělat a pak by to bylo v deblu ještě hodně zajímavý. Příští rok bych si přesto ve FC přál Italky znovu za soupeřky - myslím si, že naše mají na to, aby jim tu letošní porážku vrátily ... :)
Jinak Vinciová se s těma svejma slajzama stává postrachem českejch hráček - za poslední dva týdny jich porazila 5 v řadě (v Katowicích Andreu Hlaváčkovou, Karolínu Plíškovou a Petru a při FC zase Petru a Lucku). Doufám, že jí už brzo některá z našich pořádně vypráská ...
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:56Od: Smazaný účet
http://tenisnovinky.blog.cz/ hlasutje !! :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:07Od: Smazaný účet Re: Fanyk
No vidis a ty si to chtel zabalit:-) Celkem slusne napsany, klidne by to mohlo byt delsi a ten text pestrejsi.
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:30Od: Smazaný účet
děkuju ! :) neboj příště se polepším :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:31Od: petrulinka Re: Fanyk
Máš to moc hezké a vybral jsi velice krásnou fotku Petry. Sice máš pár drobných chybiček v textu, ale i tak super!!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:45Od: Smazaný účet FED CUP- Petra
Ja si myslim, ze brecet by nemela Lucka, ale spis Petra, ktera to s Vinciovou total prosrala! Hold pristi rok musite zabrat!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:47Od: Smazaný účet
tak se Ti podarilo udelat dalsi nick....achjo, lidska blbost fakt nezna meze....
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:51Od: PetaM
Sorry, ale v tom týmu není Petra sama a nemůže to vždy stát jen na ní :) Nikdy se nestane, aby Petra udělala 3 body. A nemůže se po ní stále chtít, aby přinesla 2 body :) Takže .. asi tak
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:16Od: tommr Re: llokiska
já bych řek, že Petra i Lucka tentokrát mají na našem vyřazení stejnej podíl - od Petry se čekaly dva body, od Lucky aspon jeden a ani jedna to nedokázala zvládnout. Vzhledem k jejich současný formě to ale byly dost nereálný očekávání a já bych jim to proto ani moc nevyčítal. Brečet nemá cenu - je třeba se dát do kupy a příští rok se můžou pokusit o reparát. Na Italky určitě mají ... :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:32Od: Smazaný účet Re: Petra
Od toho je Petra teamova 1ka. I v zebricku je lepsi hracka tzn. ze ty vysledky by tam teoreticky mely byt. A samozrejme posledni dobrou proste nejsou.
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:40Od: lars Kdo by byl v deblu ?
Me by zajimalo, kdo by hral 4hru, kdyby Lucka vYhrala? Protoze by s H+H realna sance nebyla.
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:51Od: Smazaný účet
To by me take zajimalo. Myslim, ze velkou sanci mela Petra, ale nevim s kym mozna s Luckou S....?
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:00Od: Fandina
Podle mě by hrály Háčka.
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:03Od: Smazaný účet Re: Fandina
Asi jo. Pala neni zrovna z tech, co by menil strategii na posledni chvili....
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:46Od: Smazaný účet
Kdo by hrál už není podstatné, ale možná by hrála Petra, jelikož na facebooku teamu nandavali věci do auta a Petra měla na sobě bágl, se kterým chodí na kurt, takže nevím. Ale nějaké kdyby nemá cenu řešit. I tak jsem na holky pyšná! Děkuji a věřím, že příští rok vyhrajeme!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:25Od: VlS Paves, Madrileno
kluci, co jste někdy vyhráli? Jestli něco, tak rozum to tedy nebyl!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:31Od: Smazaný účet Re: Na to je jediný komentář :
Zásah !
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:11Od: Smazaný účet
souhlasim z nazorem madrilena...
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:18Od: Smazaný účet
a já nesouhlasím s názorem Madrilena, hau, domluvil jsem !
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:40Od: Madrileno Pala ven
Lucka na to zkratka nema, zahraje jednou za uhersky rok.
Peta se snazi, ale potrebuje poradnou fyzicku - at si je klidne tlusta, Serena taky neni hubena, ale at maka.
Pala uz by to mel zabalit, chce to noveho trenera, nejaky novy impuls.
Italie byla k porazeni
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:42Od: Smazaný účet
To je názor, ale zároveň neskutečný nesmysl a provokace ! Taky velká neúcta ! Stydím se za Madrileno !
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:47Od: Smazaný účet
a ještě je to velká, ale opravdu velká nevděčnost k týmu, který získal dva fedcupové tituly. To je pro mě N E P O CH O P I T E L N É ! ! !
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:49Od: Madrileno Re: jeste jednou, pani Fosterova
Lucka ve Fedcupu vyhrava tak jeden zapas z 5ti, tzn. jeji supesnost ve dvouhre je max 20% a tudiz vsechno musi uhravat Petra ............ to je proste fakt.
Petra je na kurtu pomala, a proto musi riskovat a dela zakonite chyby.........to je proste fakt.
Pala stavi neustale na 2 hrackach do dvouhry a jednom deblu, boji se zkouset nove alternativy.............to je proste fakt.
Tak o jake neucte se bavime??? Ja nasim fandim, ale mam tu slintat blahem, kdyz prohrajeme s Italkami, ktere se nezmohli na vic, nez vracet pres sit a nase holky se porazily samy??? Proberte se, pani
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:59Od: Smazaný účet Re: Madrileno,
nechte si to svoje " pani ".Skutečně vidím, že je to provokace. Prostě způsob, jak lidi zatáhnout do nesmyslné diskuze. Jaké nové alternativy máte na mysli ? Kapitán postavil nejlepší hráčky, co máme tečka. Dokonce jela i Klára Zakopalová, i když bylo jasné, že jedna z nominace vypadne tečka. Koho by jste ještě do týmu chtěl přidat, vy pane chytrý ? A vy našemu týmu nefandíte. Vy si jen přihříváte svoje ego na jejich vítězstvích a když po dvou! letech prohrají, tak na všechny kydáte ... Vy nejste fanoušek. Tím končím diskuzní příspěvek k vám. Poděkování kapitánu Pálovi, našim děvčatům, celému týmu a všem fanouškům, kteří doopravdy fandí...Nenechme se otrávit !
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:03Od: Madrileno Re: vezmete si prasek
Vezmete si prasek, pak vlajku a bezte si zaskakat na Vaclavak, hysterko.
To,ze 2 roky vyhravaly, znamena, ze se nesmi napsat nic proti?
Podle vasi logiky maji do konce zivota narok jen na chvalu????
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:03Od: Smazaný účet Re: Madrileno
Lucka vyhrála poslední 3 zápasy ve FC a nebojím se říct, že hlavně díky ní jsme Srbky loni porazili a tady je i důkaz, že všechno na Peťe nestojí..
Nových alternativ se Pála nebojí.. Byla tu i Klára, která kdyby nedostala alergii asi by v pátek nastoupila.. A v deblu? Proč sázet na jiný pár, když H+H jsou třetí na světě?!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:11Od: Madrileno Re: s Klarou to byla smula
Souhlas s Klarou, smula.
Jenom nevim, kde berete presvedceni, ze by ji Pala postavil
Zkusil bych sestry Pliskovy
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:13Od: Madrileno Re: ctyrhra H + H
s H+H nesouhlas, letos jsou uplne z formy.
Palovi vycitam, ze vsazi na svuj tym a pritom nekouka, ze jsou z formy, to je cele. Super, vyhral se dvakrat Fedcup, ale mame moc uzky vyber
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:14Od: Smazaný účet Re: Madrileno,
tak nic, ještě mě vyprovokujete k reakci...Váš slovní výjev ukazuje jen to, kdo tady hysterčí a potřebuje prášek. Můj tep je teď zcela v normě, věřte nebo ne. Nečetla jsem od vás regulérní a pravdivé hodnocení, pouze jakousi snůšku nesmyslů, které pro mě zcela nepochopitelně nazýváte kritikou. Našemu fedcupovému týmu patří dík a uznání, i když nevyhrál.Hm, tak oni Italky jsou podle vás slaboučké ? Jen jim patří 7. a 12. místo v žebříčku WTA ve dvouhře a 1. místo ve čtyhře, že ? Zkrátka považuji to za provokaci nebo výlev zlosti. Jen tak dál. Toto je myšleno ironicky, pro vaši informaci.
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:17Od: Smazaný účet Re: Madrileno,
sestry Plíškovy, děláte si legraci ? Vlastně jsem čekala, že to vybalíte. Co vyhrály ? S nima je to sázka do loterie. To neznamená, že se nezlepší...
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:18Od: Smazaný účet Re: !!!!
A jsme doma Madrileno nebo Sandrus Novakova nebo Tomas Popin nebo ze by Zbynek Daffu, ze ty jses ten zamindrakovanej blbecek z FB, co dela ty falesny pages K+K...vsak oni si Te najdou, je to totiz nelegalni!
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:22Od: Smazaný účet Re: Bara,
je to celé od Madrilena provokace, že ?
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:24Od: Smazaný účet
Ano. Nejlepsi nereagovat.
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:24Od: Smazaný účet
no nazdar, co jsme tím zaplácli místa. Příště se ovládnu.
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:58Od: Smazaný účet Re: forsterovaalice
Vy jste skutečně objekt pro léčení u psychiatra
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:57Od: Smazaný účet Re: jezzek
přestaňte si měnit nick a přestaňte provokovat, prosím.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:34Od: Smazaný účet
Lucko, děkujeme! Zápas jsem neviděla, ale pustila jsem si závěr zápasu ze záznamu. Když jsem viděla Lucku plakat, normálně mi ukápla slza také. Nic se neděje, život jde dál a příští rok vyhrajete! Jinak jsem zvědavá na Petru ve Stuttgartu, protože včerejší dva poslední sety byly úžasný! Dát jedné z nejlepších antukářek světa kanára, to zaslouží obdiv. Moc si mi líbily ty její kraťasy od základní lajny, to u ní moc často vidět není. Hodně štěstí holky na dalších turnajích! Jste naše lvice! Děkujeme!
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:32Od: Karl Kateřina Siniaková
Katka se představí na turnaji ve Švýcarském Chiasso s dotací 25000 amerických dolarů. Katka musí nejprve projít kvalifikací, v níž je nasazená jako čtvrtá. Jedničkou turnaje bude Lucie Hradecká. :-) Rozlosování zatím není dostupné.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100028767
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:37Od: Smazaný účet
Koukala jsem.. a příští týden měla hrát ve Wiesbadenu, kde by měla být i Bára Záhlavová-Strýcová, ale z toho se odhlásila, tak jsem zvědavá, co bude dál.. přála bych jí, aby dostala divokou kartu na nějaký třeba menší turnaj WTA..
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:00Od: monty25 Re: Himbeere
Vím, že 11. - 19. května bude hrát Katka turnaj ITF v Praze... Jinak doufám, že se jí v tom Švýcarsku zadaří jako minule ve Frauenfeldu. :)

Karl: Díky za info. Každý příspěvek o Katce velmi vítám. :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:07Od: Smazaný účet
Na Prague Open se tesim, doufam, ze se tam dostanu a Katku uvidim na vlastni oci. Jinak mne celkem mile prekvapily fotky, co fotila pro ELLE je fakt kocka...ty kudrnaty vlasy jsou uzasny!;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:16Od: monty25 Re: Bara
Já bych se tam kvůli Katce taky rád podíval, ale ještě nevím, jestli mi to vyjde. Chtělo by to, aby Katka postoupila co nejdál. :) Jinak je Katka zajímavý typ a mně se moc líbí. :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:37Od: Smazaný účet
Škoda, že se v Praze nehraje o týden dřív, kdy bude státní svátek, to bych se na ní taky jel podívat :-))
[ Reagovat ]
22.04.2013 18:01Od: tommr Re: Karl
to je na tom Hradecká opravdu tak špatně, že musí jezdit na takový podřadný turnaje? Navíc tam riskuje, že pokud nezíská titul tak si ještě víc podkope sebevědomí ...
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:04Od: Karl
Máš úplnou pravdu. Lucku jsem na tomto turnaji opravdu nečekal a nezískat titul by byla ostuda i s ohledem na to, že je tam jedinou hráčkou ze "stovky". Docela bych přivítal, kdybych uviděl hrát pár Hradecká/Siniaková. Pro Katku by to byla skvělá zkušenost a (snad) posun v žebříčku nahoru. :-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:11Od: Smazaný účet
A uz je znat Katky souperka pro 2.kolo kvalifikace. Je to Chiara Frapolli...vubec neznam, je taky hodne mlada.
[ Reagovat ]
22.04.2013 19:18Od: tommr Re: Karl
pro Katku je tenhle turnaj samozřejmě velká příležitost získat nějaký zkušenosti a body do žebříčku v singlu. Nevím jestli by k tomu ještě zvládla i debl ... :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 20:01Od: Smazaný účet Re: Bara
Chiara Frapolli- Je jí 16 let, na WTA žebříčku není a na žebříčku ITF(juniorky) je až 490.. Na to, že už hraje juniorské turnaje 5 let, tak její nejlepší výsledek je 3x SF, jinak bída.. Takže pro Katku snad pohoda! :-))
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:17Od: Frick Psychika vol. 2
Tak já nevim, tady někdo říká, že kdyby jít ty zkažený setbally zlomily, tak by ten 2. set už nevyhrály. Ale snad tak nemůžete přehlédnout, že po těch setballech tam ta krize přišla, když pak nezvládla další dvě hry. Pak se samozřejmě Lúca zvedla a ještě to otočila. Tak jí nezlomily, ale asi se to sec jenom na ní podepsalo, ne? V těch dalších gemech, kdy na 5:5 a 5:6. Na druhou stranu je samozřejmě skvělý to, že se z toho dostala a TB byl super.

Chládková (já vim, teď asi někdo řeknete, že je kráva apod.) to říkala, že je u ní dost o hlavě a pokud by to s hlavou bylo lepší, tak je třeba v desítce. Nakonec, asi úplně všechny tenistky by taky něšly bulet do ručníku. Vždýt i třeba Klára říkala, že je v TOP 20 díky tomu, že je na tom líp s psychikou.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:24Od: Smazaný účet
Tak bulila, no. Byla kousek od vítězství. Tsonga bulel. Federer taky. A to hráli jenom za sebe.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:26Od: Smazaný účet Re: Frick
Ja si opravdu nemyslim, ze konretne ty dva set balls, ktery zminujes by ji nejakym zpusobem zlomily a nebyla schopna kvuli tomu dotahnout zapas do vitezneho konce. Byl to cely vyrovnany, vsechny tri sety. TB vyhrala Lucka pak si prohrala podani hned zkraje tretihu setu, ale vzapeti si ho vzala zpet. Pro mne byl rozhodujici moment za stavu 3:4 ale tam uz na vine mohlo byt cokoliv....fakt rozhodovaly jednotlive fiftyny....
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:27Od: petrulinka Re: Frick
Mě by zajímalo, kolik je ti let a jaký sport děláš?
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:28Od: Smazaný účet
Nejvetsi ubrekanek a placka je Andy to uz mu nikdo neveme, tohle prvenstvi:-)))
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:30Od: Smazaný účet Re: Fricku,
prosím! Zakonči už ten hovor o psychice. Vždyť tenis prostě na té psychice hodně stojí. Ale to neznamená, když hráčka zkazí míč, že je nějaká psychická troska... Prostě tenis je náročný na psychiku hráčů, někdo vypadá, že absolutně žádné nervy nemá, na někom je to hodně znát.Úplně Lucku chápu, že se po tom vypětí do ručníku vybrečela. Už jsem to psala, bojovaly obě do konce . Já vím, že mužský asi nebrečejí, ale někdy je pláč léčivý, jen to někdy zkus...
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:31Od: Smazaný účet Re: Frick
A tobě vadilo, že Lucka prohrála nebo že bulela? Vloni Azarenková prohrála finále se Serenou a okamžitě na sebe hodila ručník, protože taky brečela, já nevím, u mně je to projev emocí, některá práskne raketou, některá nadává, některá má slzy v očích. Psychika se během zápasu mění, ale pokud třeba máš nějaký doktorát z psychologie, tak se omlouvám a jsi tu jediný fundovaný na svém místě. :) Je vidět, že kromě odsávání tuku z břicha tě zajímá i psycho, to je chválihodné :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:55Od: monty25 Re: Lunej
Přesně tohle mě taky hned napadlo, jak Vika plakala. :( Já se tomu vůbec nedivím, ani dneska Lucce... Prostě když se člověk snaží, dělá všechno pro to, aby mu něco vyšlo a pak to nevyjde, tak je jasné, že ho to mrzí. Ženy jsou citlivé bytosti, proto je mám tak rád. :) Holt si někdy popláčou, ale aspoň je vidět, že je to opravdu mrzí... Já jsem si nedávno taky pobrečel, když Lindsey měla ten ošklivý pád ve Schladmingu a nestydím se za to.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:06Od: Smazaný účet
Jak Lucka tak Petra si zaslouží dík a uznání za jejich bojovnost a nasazení. A jeden postřeh; Lucka prohrála a není tu jediný hnusný, urážející príspěvek na jeji hlavu. Proč když prohraje Petra to nejde taky tak?
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:10Od: Smazaný účet
Taky tak, velke dik. A ze jsou vsichni s Luckou a s holkama, to se mi opravdu libi:-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:15Od: Smazaný účet
Tož jeden příspěvek na hlavu byl, ale nebyl ani hnusný ani urážející. Bohudíky.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:23Od: Frick
Lucinka má pevné ploché bříško. Asi proto :-)))
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:26Od: petrulinka
No vidíš, a už je tady kousek výš takový další podle mě "na hlavu". To už ani nemá cenu komentovat :-) Je vidět, že tento člověk zřejmě nikdy žádný sport nedělal a už vůbec ne nějaký, kde by reprezentoval. Protože jedině člověk, který reprezentoval pochopí, proč Lucka na konci brečela, ale některým je zbytečné to vysvětlovat :-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:32Od: Smazaný účet Re: Fricku,
to je trochu sexistické,ne ? To s tím plochým bříškem. Řekla bych, že to patří do jiného diskuzního fóra.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:37Od: Smazaný účet
Frick je na ty bříška vysazený, jak je vidět. No, každý máme něco :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:58Od: Frick
Jéžiš, nechápete fór? Když Petra prohraje, tak její "Petra-haters" okamžitě začnou říkat cosi o vaně apod. Tady se někdo divil, proč nikdo na adresu Lucky neřiká nějaký špatný slova, tak jsem z legrace vyslovil doměnku, že je to tim, že touto "vadou na kráse" Lucie netrpí.

A ještě tedy upozorňuju, že já žádný Petra-hater skutečně nejsem. Jak bych mohl být, když je Slávistka :-) A když dávala svou raketu Vlčákovi, tak mi bylo sakra líto, že jsem nemohl být blíže :-(
http://youtu.be/TbKOjUXmtRE?t=3m28s
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:45Od: Smazaný účet Re: Fricku,
na tvé myšlenkové pochody tedy nemám. Patříme asi do jiných " dimenzí " , tudíž asi budu na tvé příspěvky rezignovat, je mi líto.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:46Od: monty25 Itálie - ČR
Hm, tak jsem měl nakonec pravdu...

Můj komentář v pátek: "Myslím, že bude ještě víc než obvykle záležet na Petře. Bez jejích dvou bodů si české vítězství nedokážu představit..."
Můj komentář po 1. dnu: "Přesto mě to vedení Itálie 2:0 po prvním dnu až tak nepřekvapuje. Osobně si myslím, že Petra bude mít větší šanci zítra proti Saře. Proti ní zahrát umí, tak třeba to vyjde i na antuce. Pak ale nevěřím, že by Lucka mohla porazit Robertu..."

Je ale fakt, že Lucka byla mnohem blíž k vítězství, než jsem čekal. Bylo mi jí moc líto, jak po zápase plakala. :( Ale aspoň je vidět, že ji to mrzí, protože do toho dala maximum a vydala se ze všech sil.

Takže finále Itálie - Rusko, bude se hrát v Itálii... No, nevidím pro Tarpiščeva jinou možnost, než nominovat Mashu. :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:46Od: monty25 Re: Prognózy
Jinak Austrálie vyhrála ve Švýcarsku, když Sam udělala očekávané dva body a třetí překvapivě přidala Ashleigh Barty... O tomto fedcupovém (prodlouženém) víkendu mi docela vyšly prognózy, které jsem tady dával v pátek.

Itálie - ČR 60:40, postup Itálie
Rusko - Slovensko 65:35, postup Ruska
Německo - Srbsko 70:30 (přestože jsem doufal v překvapení), postup
Švýcarsko - Austrálie 25:75, postup Austrálie
USA - Švédsko 95:5, postup USA
Belgie - Polsko 25:75, postup Polska
Francie - Kazachstán 80:20, postup Francie
Argentina - Británie 50:50 (přestože jsem přál Britkám), postup Argentiny
Ukrajina - Kanada 55:45, postup Kanady (jediná špatná prognóza, i když jsem to viděl vyrovnaně)
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:52Od: monty25
Ještě jsem zapomněl...

Španělsko - Japonsko 75:25, postup Španělska
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:59Od: lars
Hmm, ten pomer rusko-slovensko 65:35 jsi, ale neodhadl :))tam to bylo minimalne 55:45 :))
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:06Od: monty25 Re: lars
To je jedno, důležitý je postupující. :D

A taky si přečti, co jsem k tomu zápasu v pátek napsal... :)
"Jak už jsem psal, i bez Mashy přeju ruským holkám. Nečeká je nic jednoduchého, ale vyrovnanost jejich týmu je větší než u Slovenek. Možná se na antuce nadřou (volba povrchu mě trochu překvapila), ale podle mě ty tři body udělají. Třeba to bude podobné jako s Japonskem, že se rozhodne až v deblu..."

Je ale fakt, že po sobotě už jsem moc nevěřil... To přiznávám. :)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:06Od: Smazaný účet Re: monty,
víš, nedá se říct "měl jsem pravdu ", ale spíš: můj názor se stal pravdivým... Asi je to slovíčkaření, ale je to blíže skutečnosti, protože tvůj včerejší výrok se stal pravdou teprve dnes. Pardon... Jinak já smutná nejsem, naopak , Lucka podala velmi kvalitní výkon a chybělo opravdu málo a mohla vyhrát ona. Takže jsem našim děvčatům poslala velký dík za reprezentaci. Co se mi nelíbilo bylo chování Italek při zápasech. Konkrétně Vinci, o které jsem slyšela od Petry, že je příjemná holka. No asi je, je ne když je na kurtě... To její věčné zatínání pěsti při míčcích, které zkazí soupeřka, na které ona nemá žádnou zásluhu, ty její výkřiky, které jsou rušivé a její některé obličeje... zařadila jsem ji někam po bok Schiavone a spol.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:10Od: petrulinka
Souhlas, to mi taky na Italkách a zvlášť na Vinci vadilo :-) Jinak se přidávám, souhlas, velký dík holkám. Vždyť kdo by po sobotě řekl, jak skvěle zahraje Petra a dnes Lucie.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:16Od: monty25 Re: forsterovaalice
No, to byl dokonce můj předvčerejší výrok. :D Počasí opravdu ovlivnit neumím a že se to rozhodlo až o den později, s tím se nedá nic dělat... Já jsem taky přál Lucce, když jsem viděl, jak se snažila. Chtěl jsem, aby se ještě hrál debl.

K Robertě: To víš, to je temperamentní Italka. :D Já teda z italského týmu nemusím jenom Schiavone. Naopak se mi líbí Flavia a z Italek mimo Fed Cup hlavně Camila Giorgi. :) Sara a Roberta mi nevadí a hlavně Sara mi přijde celkem sympatická.

Andrejka Hlaváčková to řekla v rozhovoru pro idnes.cz podobně, jako to vidím já...
Otázka: Kamarádíte s italskými tenistkami?
"Ani ne. Pennettaová je fajn, občas spolu na turnajích trénujeme. Erraniová s Vinciovou se drží stranou. Ale Schiavoneová mě nemusí. Párkrát se do mě zbytečně navezla."

Otázka: Jak? Proč?
Třeba loni na mě ve Wimbledonu už při losu vrčela, ať se při zápase nepovzbuzuju italsky.

http://sport.idnes.cz/andrea-hlavackova-rozhovoe-fed-cup-tenis-ffq-/tenis.aspx?c=A130418_205004_tenis_ten
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:35Od: Smazaný účet
To jsem ráda, že jsem si toto přečetla, zajímá mě, jaké mají mezi sebou hráčky vztahy. Francesca je protivná už na pohled, ale na první dojem se nemá dát, al je vidět, že je pravda. Sáru jsem viděla ohozenou v šatech a vypadala moc hezky, taky mi přijde sympatická. Mně osobně coby divákovi je dost protivná Bartoli, beru jen první dojem. Já celkově Italy nemám ráda, tento dojem mi utvrzuje i můj italskej majitel, takže asi tak :))
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:37Od: Smazaný účet Re: Lunej
I můj italksý majitel??? :-O
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:42Od: Smazaný účet Re: Monty,
tak jsem to s tím výrokem nemyslela, ale to nevadí. Jde jen o podtatu věci. Když v sobotu nebo v neděli řekneš Italky vyhrají 3:1, tak ještě nemůže být tvůj výrok pravdivý,protože se hraje až v pondělí, tudíž nemůžeš mít pravdu. Dnes se stal tvůj výrok pravdivým, dokonce bych šla ještě dál a řekla, ten tvůj tip vyšel, spíše než, že jsi měl pravdu. Prostě není nad filosofii, že ? Jinak vyjádření Andy o Italkách jsem slyšela, ale trvám na tom, že Vinci se mi stala po těchto dvou zápasech nesympatickou svým projevem a chováním na kurtu. S tím temperamentem máš pravdu...
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:45Od: Smazaný účet
to mi to nějak polyká písmena, pardon...
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:49Od: Smazaný účet Re: Lunej
Jakej majitel??!;-)))) jinak z tech italek mam celkem rada Saru a Vinci. Sara rekla jednou v rozhovoru, ze se ani ona sama moc nebavi s Francescou, ze nevi jak se ni bavit, ze je divna:-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:58Od: Smazaný účet
já nevím, jak se chovají mimo kurt, ale v sobotu a dnes se mi stala Vinci nesympatickou svým chováním při hře...Errani se chová lépe, tedy na kurtu...
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:02Od: monty25 Re: Bara
Ale prý se s Francescou dobře pije pivo. Aspoň to tvrdil "expert" Jaroch z deníku Sport, když s ní loni před Fed Cupem seděl na Stodolní... :D
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:23Od: VlS Re: Alice
Roberta mi svými projevy a gesty taky nějak začala být nesympatická a to docela dost. Zlatá Serena.
[ Reagovat ]
22.04.2013 17:03Od: horska.kraslice Re: Fran.
Docela mě překvapuje, co tady čtu o chování Francesky mimo kurt. Já jsem do této doby slyšela od komentátorů několikrát, že Franceska je ve společnosti oblíbená bavička.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:35Od: Smazaný účet Lucka
podala velmi dobrý výkon, kousek chyběl, to je prostě tenis. Ani bych to tak neviděla, že byla Vinci lepší...Taky se mi zdá, že prohrát je někdy nutné, aby pak vítězství bylo o to sladší. Díky holkám, za jejich bojovné srdce a ochotu vždy reprezentovat. Tak děvčata poplakat a příští rok zase uvidíme doufám vaše fedcupové srdce. Díky, můžeme být na vás právem hrdí.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:28Od: VlS Lucko
skvělej výkon. Roberta měla o trochu víc štěstí, sem tam "zlatý" prase, lajna a tak. To je holt tenis, ale můžeš jít s hlavou nahoře dál, dobrej výkon.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:20Od: lars sance byla vetsi nez se puvodne zdalo
Nakonec to bylo o par fiftynu.
skoda , ze nepromenila setboly za stavu 3:5 2.setu
Skoda UEs pri smeci na siti
asi klic. okamzik 3.setu za stavu 3:4
15-0
Do hry se začíná čím dál více vkrádat vítr, který teď prodloužil Lucčin bekhend a poslal jej za základní čáru.
30-0
Šafářová kazí na síti zdánlivě snadnou smeč a má manko dvou fiftýnů.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:22Od: Smazaný účet Re: lars
V 8. hre tretiho setu se to bohuzel rozhodlo....
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:29Od: Frick
A co je tak hroznýho na tom říct, že třeba tam mohla bejt i trošku frustrace z dvou es po sobě v předchozím setu?
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:37Od: Smazaný účet Re: Frick
hroznýho na tom není nic, jen se trochu zdá, že tenisu moc nerozumíš nebo jsi ten zápas asi nesledoval...
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:38Od: Smazaný účet
Slovo frustrace a Lucky hra mi proste k tomu dnesnimu zapasu nepasuje.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:38Od: Smazaný účet Re: Frick
Nevím. A obdivuju tě, že jsi tak v klidu po hysterických reakcích.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:43Od: Fandina
janekda ... myslíš, že je v klidu?
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:46Od: Smazaný účet Re: Fandina
No to vlastně nevím :) Ale nenechává se zatáhnout do diskuze o psychiatrech, kdo co mele za nesmysly.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:55Od: Smazaný účet Re: janekda
Ta hystericka reakce to bylo myslene na me? Nejak jsem nepochopila, co tim chtel basnik rici....
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:59Od: Smazaný účet Re: Bara
ne
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:00Od: petrulinka Re: Bara
Buď v klidu, to spíš na mě. Já totiž pořád nechápu, proč se neustále někdo musí do holek navážet, i když hrají dobře. Za ten dnešní výkon by si Lucka zasloužila od všech pochvalu a ne kecy o frustraci a zdeptanosti,a že byla psychicky dole. To podle sice byla, ale až po zápase, kdy na ni dolehlo to, že mohla vyhrát a nepovedlo se jí to.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:02Od: petrulinka
Oprava: mělo tam být "podle mě byla"
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:05Od: Smazaný účet
Kliiid! Nehadat se! Holky maji krasne prispevky na FB profilu, moc se mi libi, ze jsou vsichni fanousci s nima i presto, ze prohraly. Frick polozil jednu mimozni otazku, ale uz je vse vysvetleno.....:-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:12Od: petrulinka Re: Bara
OK, klíííd! :-) Máš pravdu :-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:13Od: Smazaný účet Re: petrulinka
:-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:10Od: Frick Hlava
Nebylo to zase trochu o psychice? Vinci 2x ESO, Lúca zdeptaná a hned 0:40 při svým podání :-(
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:18Od: petrulinka Re: Frick
Řekla bych, že ty by sis měl zajít k psychiatrovi,neboť ty tvoje komentáře tady jsou příšerné. Co tak trochu povzbuzení pro Lucku? Hrála skvěle a Roberta byla prostě o kousek lepší. Lucko, nic si tady z takových hloupých komentářů nedělej, takoví lidé za to nestojí. Přeju ti ještě hodně sportovních úspěchů!!!
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:21Od: Smazaný účet Re: Frick
Trochu mimo ne? Videl si ten zapas. Lucka zdeptana rozhodne nebyla, naopak byla odhodlana to vyhrat, bohuzel Vinci byla o fous lepsi.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:24Od: petrulinka Re: Bara
To víš, oni tady někteří mají pořád potřebu se do našich hráček trefovat. Podle mě to jsou lidé s velmi nízkým sebevědomím, a tak si ho mají potřebu na někom zvedat. Asi vůbec nemá cenu se tady s takovými hlupáky pouštět do nějakých diskuzí.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:29Od: VlS Re: Frick
kdes viděl zdeptanou Lucku? Prala se až do konce.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:30Od: Frick
Tak Svačina třeba naznačoval cosi o tom, že třeba v tom druhym setě se na ní mohly podepsat ty dva neproměněný setbally....
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:34Od: petrulinka Re: Frick
Bože ty fakt meleš nesmysly. Kdyby se na ní podepsaly ty dva neproměněné setbaly, tak by ten set snad prohrála, ne? Přitom v tiebreaku byla Lucka jasně lepší, tak nevím, kde vidíš tu zdeptanou Lucku. Nedíval ses náhodou na zápas Austrálie?
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:42Od: Smazaný účet Re: fricku,
dnes zdeptaný nikdo nebyl. Naopak obě bojovaly až dokonce. Pěkný tenis, jen ty čopy Vinci nemám ráda...Nakonec, i když skore 6:3 tomu nenasvědčuje, to bylo o pár míčcích, které rozhodly...Ale to je tenis...není to hokej, fotbal ani basketbal či něco dalšího...
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:47Od: Smazaný účet Re: fosterovaalice
Nějak takhle si představuju normální odpověd na Frickovu otázku.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:48Od: Fandina
Souhlas. Byl to hezký zápas obě bojovaly do konce a různě se to přesýpalo. Bojovaly obě a jedna vyhrála.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:55Od: petrulinka Re: janekda
Nevím, kde vidíš hysterické reakce. Pouze dostal na hloupé otázky takové odpovědi, které mu náleží. Nic hysterického na tom nevidím. Spíš jeho otázky byly docela hysterické, jako že Lucka byla frustrovaná a zdeptaná. Jak tady někdo správně podotkl, asi moc nerozumí tenisu. A taky moc nechápu, proč nemluvíš za sebe a máš potřebu se ho zastávat? Leda, že by Frick neměl občanský průkaz a tudíž by nebyl svéprávný :-)
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:58Od: Smazaný účet
Ano, typické syndromy. Tady skládám zbraně.
[ Reagovat ]
22.04.2013 15:19Od: Fandina
janekda ... podle mě se někdo zbytečně do diskuse zamotal ... úsměv
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:01Od: gigin Re: fandina vs janekda
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Tak to byl winner měsíce!!!!
[ Reagovat ]
22.04.2013 16:12Od: Fandina Re: gigine
... tebe bych chtěla mít doma ... myslím, že bychom si rozuměli ... úsměv
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:07Od: Smazaný účet
No tak to vyjde příští rok..:) Lucka zahrála moc pěkný zápas..Roberta byla o trošičku lepší no...Italky na antuce a doma, to je fakt smrtelná kombinace...vlastně naše poslední dvě prohry byly takové...Ale tak prostě nemůžeme vyhrávat pořád, musíme to taky nechat někomu jinýmu někdy :D
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:22Od: a.magerova Re: Souhlas
Prostě není každý rok posvícení.
Nevadí, aspoň to holky nezabalily a bojovaly, toho si cením.
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:26Od: Fandina
a.magerova ... také souhlas, každý den není posvícení. A dobře, že jsme se mohly dívat a tady o tom psát v tuhletu denní dobu. Mě je to jedno, já mám práci doma. Ale super hrály holky včera a dneska, že?
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:00Od: Smazaný účet
Musim se pridat k predeslym komentarum. Ted cerstve je to u Lucky urcite na slzicky,ale pro nas divaky, bojovny vykon, za ktery se nemusi stydet. Bojovala a nevzdala to. Tak si rok odpocineme a pristi rok nanovo. Holky budou mit vice casu na individualni souteze. Snad to byl start k lepsim zitrkum a zacne se konecne darit.Preji to vsem.
[ Reagovat ]
22.04.2013 13:55Od: Smazaný účet Lucko nevadí!
Sehrála jsi s Robertou moc pěkný zápas! Nevzdala jsi se, bojovala, a nakonec chyběl kousek. Přenes si tu formu i na další turnaje!:))
[ Reagovat ]
22.04.2013 14:00Od: Fandina
přesně tak ... Lucko šup šup na další turnaje. Taky držím palce. Lucko pojĎ!
[ Reagovat ]
22.04.2013 13:52Od: Smazaný účet Lucko
Vubec nevadi! Hrala si skvele, po tom vyhranem tiebreaku jsem myslela, ze te to nakopne a ono taky nakoplo, ale proste rozhodlo par micu....ale i tak super zapas. A neplakej....neni duvod.
[ Reagovat ]
22.04.2013 13:58Od: Fandina Re: Lucko
připojuji se. Hrála si super, přelévalo se to, moc nechybělo a Roberta byla trochu lepší. Tak držím palce dál, fandím a jede se dál. Šafi pojď pojď pojď!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist