Kvalifikant Karacev vyřadil i zraněného Dimitrova. V semifinále vyzve Djokoviče

  • AUSTRALIAN OPEN - Neuvěřitelná jízda kvalifikanta Aslana Karaceva při jeho debutu v hlavní soutěži grandslamů stále nekončí. Sedmadvacetiletý Rus si po dnešním vítězství nad Grigorem Dimitrovem, kterého limitovaly bolesti zad, zahraje semifinále. V něm vyzve vítěze posledních dvou ročníků a světovou jedničku Novaka Djokoviče, který si poradil s Alexanderem Zverevem.
    16. 2., aktualizováno | Aktuality |  265 komentářů
    G. Dimitrov a A. Karacev (© AFP)G. Dimitrov a A. Karacev (© AFP) 
     

Aslan Karacev se dostal do podvědomí minimálně mnoha českých fanoušků po restartu loňské sezony, kdy hrál na českých challengerech třikrát finále a dvakrát si odvezl trofej pro vítěze. Díky těmto výsledkům ruský tenista, který si v roce 2017 při tréninku ošklivě zranil koleno a musel na operaci, poprvé dostal šanci zahrát si na grandslamech.

A debut je to neuvěřitelný. Sedmadvacetiletý rodák z Vladikavkazu v katarském Dauhá suverénně prošel tříkolovou kvalifikací a při svém debutu v hlavní soutěži grandslamových turnajů se probojoval už do semifinále.

Karacev nedal šanci Gianlucovi Magerovi, Jegorovi Gerasimovovi ani světové devítce Diegovi Schwartzmanovi (premiérový souboj s hráčem Top 10), po senzačním obratu z 0-2 na sety zdolal Félixe Augera-Aliassimeho a dnes po setech 2-6 6-4 6-1 6-2 vyřadil zraněného Grigora Dimitrova.

"Je to neuvěřitelné. Poprvé na grandslamu a hned v semifinále," radoval se senzační smeifinalista Karacev.

Proti favorizovanému přemožiteli loňského finalisty Dominica Thiema se v úvodní i druhé sadě dostal do vedení brejku. Jenže od stavu 2-1 v úvodním dějství začal kupit nevynucené chyby a ve zbytku setu neuhrál jediný game. Ve druhé sadě sice náskok brejku také ztratil, ale tentokrát set urval na svou stranu a po hodině a půl bylo srovnáno.

Ani třetí dějství nebylo výjimkou a jako první šel do brejku Karacev. V tu chvíli začal mít Dimitrov obrovské zdravotní potíže, nemohl se pořádně hýbat ani servírovat a po hodně rychlém setu se nechal v útrobách stadionu ošetřit. Jednalo se o problém v oblasti bederní páteře, se kterým do utkání už nastoupil, ale záda ho začala trápit až v průběhu zápasu.

Dimitrov se ještě na kurt vrátil a utkání dohrál do konce, i když servíroval zhruba o 30 až 40 kilometrů za hodinu pomaleji a musel hrát na absolutní riziko. Karacevovi stačilo držet míč ve hře a nutit bulharskou jedničku běhat.

"Včera mě z ničeho nic začala bolet záda a už jsme to nestihli vyléčit. Před zápasem jsem si ani nedokázal obléct ponožky, takže jsem tušil, že to bude zlé. Snažil jsem se, ale nestačilo to," přidal Dimitrov. "Ale je potřeba ocenit i soupeře. Viděl, že mám problémy a dokázal toho využít," dodal.

Karacev dnešním postupem znovu přepsal tenisovou historii. Mimo se jiné stal prvním hráčem v open éře, který při svém debutu na grandslamech došel mezi nejlepší kvarteto, teprve pátým kvalifikantem v semifinále grandslamů a prvním ruským semifinalistou Australian Open po 16 letech (Marat Safin, 2005).

Navíc Rusku zajistil, že bude mít teprve potřetí v open éře dva semifinalisty na jednom grandslamovém turnaji. "Snažím se na to (ruské finále) nemyslet a jdu zápas od zápasu," uvedl Karacev.

V semifinále si Karacev zahraje podruhé v kariéře s některým z členů elitní desítky žebříčku ATP. Ve čtvrtek vyzve světovou jedničku a s osmi triumfy nejúspěšnějšího hráče úvodního grandslamu sezony Novaka Djokoviče., který si poradil  6-7 6-2 6-4 7-6(6) s Alexanderem Zverevem.

33letý Srb proti o deset let mladšímu Němci prožil zápas jako na houpačce. V prvním setu prohrával už 3-5, ale nakonec ho ztratil v tie-breaku. Druhá sada byla jasnou záležitostí srbského favorita a ve třetí Djokovič skóre otočil, přestože prohrával 1-4. K obratu se nabudil i rozmlácením rakety.

Ve čtvrtém setu zase sedmnáctinásobný grandslamový vítěz dokonce ztrácel 0-3, dokázal však srovnat a když při vlastním servisu za stavu 5-6 čelil setbolu, rozhodl o postupu v tie-breaku. V něm za stavu 5-5 získal soupeřovo podání, Zverev pak první mečbol ještě ustál, ale při dalším už Djokovič nezaváhal.

"Byl to vyrovnaný zápas a já jsem měl více štěstí. Saša hrál výborně a přinutil hrát na maximální výko," komentoval zkušený Srb, který v zápase spáchal výrazně více nevynucených chyb (56-38) a zahrál jen o tři vítězné údery více (48-45).

Djokovič, který měl už ve třetím kole problémy s břišním svalem, už ve čtvrtém duelu po sobě prohrál minimálně jeden set. Do semifinále Australian Open postoupil podeváté v kariéře, v minulosti takový výsledek nakonec přetavil vždy v triumf.

"Karaceva jsem nikdy hrát neviděl, až tady v Melbourne. Má výbornou formu a velkou motivaci. Na zápas se moc těším," dodal Djokovič k semifinálovému duelu.

Zítra budou o postup do semifinále bojovat Rusové Andrej Rubljov s Daniilem Medveděvem a Řek Stefanos Tsitsipas proti Španělu Rafaelovi Nadalovi.

• AUSTRALIAN OPEN 2021 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
úterní výsledky (16. 02. 2021)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - A. Zverev (6-Něm.) 6-7(6) 6-2 6-4 7-6(6)
Karacev (Rus.) - Dimitrov (18-Bulh.) 2-6 6-4 6-1 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (265)
16.02.2021 19:28Od: Davor1
Djokovičov zápas som nevidel a ani ma nejako neprekvapuje, že postúpil aj napriek "zdravotným problémom"...

Ale čo absolútne nechápem je, koľko es zahral Zverevovi smilesmile To fakt dal 23 es? A celkovo, koľko ich už zahral na turnaji, to mi u neho príde ako nejaká anomália... Nepamätám si za celú jeho kariéru, aby na nejakom turnaji trafil v zápasoch cez 20 es... žeby natrhnutý sval pomáhal pri servise? smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:37Od: soloo
https://www.instagram.com/p/CLWkixunxtT/ smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:20Od: Forehand
Zverev stal príliš blízko, moc nerozumiem tomu, prečo si neustúpil. Aj preto ten veľký počet es.

Inak v zápase to mal Djokovic neustále pod kontrolou. Zverev hral defenzívne a s týmto prejavom, navyše s papierovými údermi Djokovica nemožno poraziť. V SF Noleho čaká tradičný dáreček, ale vo finále bude mať vážneho súpera, ak to bude Nadal alebo Medvedev.
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:58Od: Davor1
Nevidel som ten zápas, ale aj tak, odohrali už spolu kopec duelov a myslím, že Djokovič sa k podobnému číslu nikdy nepriblížil, navyše Zverev má celkom slušný return. Preto mi to tak udrelo do očí. Uvidím asi až finále, tak tam som zvedavý, či opäť spraví nad 20 :D
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:38Od: Usm
v druhém kole s Tiafoem jich dal dokonce 26, taky jsem čuměl. Hlavně Djokovičův servis se vždy pohyboval v rozmezi 190 až 195 km/h a ted se dostával ke 200km/h a jednou jsem na tabuli viděl dokonce i 205 km/h - takovou rychlost jeho podání nikdy nemělo
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:43Od: soloo
Goran
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:04Od: Usm
no vida, to mě nenapadlo. Je fakt, že Ivanisevic zrovna tvrdej servisman bylsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:48Od: Forehand
Bencic raz dostala od Svitoliny 15 es :)

Čo má Svitolina v kurzových stávkach hranicu 2.5 plus resp. minus.

Veľa záleží od toho, kde hráč stojí na returne, Belinda bola tiež v kurte.
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:45Od: turista
Mezi 200-204 km/h mu první podání lítalo občas i loni v Římě kde vyhrál titul.
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:46Od: turista
Asi ten Ivanisevic mu k tomu pomohl.
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:02Od: Tomas_Smid_fan
Ne asi, ale stoprosmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:00Od: dappe
On mu servis neodešel ani v tom zápase s Fritzem, naopak ho v tom zápase zachránil. A Fritz to pak "překvapivě" v jednom gamu vyřešil celé smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:23Od: com
At to tam Karacev vyhraje cely smilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:24Od: Rafaeoli25
Je fakt, že tenis už by potřeboval zase jednou nějakou pořádnou pecku.
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:37Od: Rafaeoli25
Zverev opět ukázal, že nedokáže zvládat zápasy na grandslamu, už je to obehraná písnička a je jedno jestli stojí proti Big3 nebo proti Thiemovi a ani proti Medvedevovi by to nebylo jiné. Nemá na velká vítězství psychiku a ani techniku, nemá čím překvapit, to je jeho problém. Bude rád pokud v budoucnu alespoň nějaký grandslam vyhraje, moc jich ale určitě nebude vzhledem k silné konkurenci,talent to byl a je, ale s velkými limity. Jinak Djoker vážně zraněný není, to už je zjevný, natažený sval možná má, ale rozhodně ne natržený, divadlo co předvedl není hodný legendy jeho kalibru, smutný. No a dnešním vítězstvím se ubránil ataku Medvedeva na post jedničky. Teď kdyby Daniil vyhrál titul, z prvního místa Djokera nesesadí. To už teď může jen Nadal. 311 týdnů pro něj je tak blízko.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:01Od: soloo
pozri 3-4 set s Fritzom ved tam vyzeral na 3 promile take mal bolesti
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:08Od: Tomas_Smid_fan
jó, zaražený prdy jsou bolestivý, ale daj se snadno rozehnatsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:09Od: Rafaeoli25
Možná v ten okamžik ano, přesto to natržené nebylo a není, jinak by nebyl schopen hrát skoro svůj standard. S vážným zraněním se nedá hrát na špičkové úrovni těžký zápas na skoro čtyři hodiny.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:39Od: Usm
ano, měl velké bolesti a myslel si, že je sval natržený. Nakonec se spletl a byl jen natažený. A tady se z toho udělá pomalu třetí světovásmilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:42Od: Rafaeoli25
Určitě se nespletl, je to superzkušený profík, který zná sportovni tělo jako málokdo jiný. Musel vědět, že to nejhorší to rozhodně nebude, ale proč si nezaplakat a neudělat ze sebe ještě většího hero než je že. Ok, je to jeho volba, ale je to nedústojné, nechápu, proč to dělá.
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:04Od: DORSCH
profik je,ale v tenise nie v medicine,to ze je stale coraz neoblubenejsi je logicke,ked tym dvom Goatom coraz viac dycha na chrbat,tym by som sa nezatazoval
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:09Od: DORSCH
tiez by som velmi chcel byt tak neoblubeny ako Djokovic:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:16Od: sojka1
napriklad ja uplne objektivni zjevne nejsem, ale toto je klasicke tesinske jablicko, pricina je v nem samem, protoze se chova odpudive a jeho tenis je takova dech berouci nuda, ze se clovek za chvilicku zakonite dusi... :-))
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:18Od: Tomas_Smid_fan
Platíš pivosmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:19Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:29Od: sojka1
musela jsem si najit cenu, ja ho nepiju... je to nejake slozite s dani, musis ho vypit v hospode, at me neprijdes moc draho... :-))
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:05Od: Tomas_Smid_fan
já výhru nevyžaduju, jen jsem si to při těch odpovědích ve stejnou minutu nemohl odpustitsmile Ale jinak klidně, na jaře, zahrádka, třeba i u tenisových kurtůsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:44Od: Rafaeoli25
Tak dech beroucí nuda bych neřekl, když hraje opravdu svůj top, tak člověk nechápe, co se dá zahrát, bez ohledu na estetiku. Záleží i na soupeři, pak to často opticky na nudu vypadá.
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:30Od: sojka1
ale vsak, mam to naprosto presne... dech berouci to, co zahraje, (vrati) a nuda styl. Navic si, pokud se nejakym zazrakem vubec divam, velmi uzivam prave ty esteticke odchylky... :-)))
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:16Od: Tomas_Smid_fan
Zajímavý úhel pohledusmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:07Od: dappe
Fanoušek Nadala si stěžuje na to, že jiní mluví o zranění smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:42Od: Rafaeoli25
Ne, respektuju zranění kohokoli, ale u Djokera už je vážně šaráda. Dělat, že umirám, mít prý břišní svaly v ohni a přitom dávat v zápasech nejvíc es v kariéře. To je normální?
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:59Od: Tomas_Smid_fan
JJ, ty servisy Goranovi nezapomenusmile A tak jsem ho měl rádsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:04Od: Rafaeoli25
Škoda, že nemá ten břišní sval opravdu natrženej, pak by určitě dával ne jen ubohých 20-25 es, ale rovnou 50..
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:04Od: dappe
Tak je skoro jisté, že to přihrává, ale zraněný byl/je. Při servisu ho to neomezovalo ani v tu dobu, kdy tam jen chodil.

Djokovič tímhle způsobem turnaj vyhrát nemůže, třeba s Medvedevem by byl úplně bez šance. Jediná jeho šance je, že se mu to postupně bude zlepšovat.
[ Reagovat ]
16.02.2021 22:08Od: Rafaeoli25
Tak i Zverev ho celkem slušně rozbéhával a přesto bez problémů, žádné limity jsem neviděl.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:09Od: vasekafe
DJokovicuv vysledek vubec nehraje roli, protože letos stejne jako velkou cast lonske sezony se body neodecitaji...tudiz Novak nic neztrati ani neziska at skonci jakkoliv, pouze Medvedev můze získat
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:10Od: vasekafe
uprava letos mysleno, letos v Australii, netyka se zrejme ostatnich turnaju
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:12Od: Rafaeoli25
Aha, myslel jsem, že od ledna už se zase jede klasicky s odečty.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:18Od: Rafaeoli25
Pak je jasno no, to jsem netušil. Myslím ale, že první místo delší dobu tentokrát neudrží a Medvedev asi půjde před něj pokud vyhraje Austrálii. To už ale Djokera nebude muset trápit, cíl má splněný.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:48Od: Vlk-v-trave
jeste vyhral steve79:) 16.02.2021 11:04
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:23Od: Nola
Sasha nehral vobec zle, skvele returnoval, Novak vyhral vdaka skusenostiam, to je cele, dva sety bol sice mimo, ale vo 4.tom Novaka tlacil skoro v kazdej hre, odpisovat ho nie je mudre, dokazal porazit celu B3, je este mlady a nabuduce moze porazit kludne niektoreho hraca B3 aj na GS
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:49Od: Marduch
Bohužel přes den dřu jak Nagyova, tak snad budou k mani nějaké delší highlights..
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:53Od: Nola
ja detto, bo pracujem z domu, ale teraz to musim dohnat, zapas som videla, a poocku ten Serenin, nemohla som si dovolit uplne vypnut, Novak od 3.setu bol vzdy brejk, dole, ale zvladol to, no skusenosti
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:10Od: Tomas_Smid_fan
hlavně taky Sašova hlava. Tam kde dal Joker na BP eso, dal Saša DF.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:46Od: Rafaeoli25
Ano, jeho hlava to je tragédie a proto vyhraje minimum GS titulů a to i po konci kariér Big3. Hlavu má horší než i Thiem a Medvedev a asi i Tsitsipas a Rublev. A až nastoupí v dalších letech další talenti, tak bude tam kde je teď. Za ten jeden GS bude nakonec rád, jako Thiem. A to ten je psychicky jinde jak už jsem řekl.
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:03Od: Tomas_Smid_fan
Domovi bych ještě nějaký ten titul přál... Medvěda jsem vzal trochu na milost, ale zas No.1, no nevím. Jenže kdo jiný? Teď těch adeptů moc není, možná za rok.
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:48Od: Rafaeoli25
Tak Medvedev je blízko, pokud by teď vyhrál AO tak už je od prvního místa jen pár zápasů. Rozhodně je z mladých hráčů mentálně nejsilnější. Thiem možná ještě nějaký ten GS dá, ale jako jistotu to nevidím. Po těch prohrách s Nadalem na FO už působí dost vyhořele, USO vyhrál jen díky okolnostem a štěstí, může být rád, že takovou atypickou příležitost, kdy se vše sešlo vůbec dostal.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:48Od: Rafaeoli25
Na druhou stranu, mentálních titánů Big3 nedosahuje zdaleka ani ten zdánlivě psychicky hodně silný Medvedev. Zkrátka mladší generace jim nesahá ani po kotníky bohužel. A to se nezmění ani pokud by teď Medvedev, Rublev nebo Tsitsipas vyhráli Austrálii.
[ Reagovat ]
16.02.2021 19:03Od: peRFect
Zdravím ťa má virtuální láska.Posílám bozk :-*
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:22Od: Patik
Zverev bol v koncovke zápasu jasné lepší..ísť do tiebreaku keď už ide o celý zápas a navyše s jedným z najlepších tiebreak hráčov to chce koule..nechyboval ale bol príliš pasívny mal sa tomu vyhnúť a ukončiť to pred tiebreakom..

čo sa Djokoviča týka povedal by som že už je viacmenej okej a do finále bude 99 percentný..ale brnkať na strunu súperom so zranením si pravdepodobne neodpustí pokiaľ cíti že to má účinok..jediný kto ho tu môže odstaviť je už snáď asi len Medvedev..
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:38Od: Rafaeoli25
Medvedev i Nadal.
[ Reagovat ]
16.02.2021 20:06Od: Patik
Nadal nie..s ním si utrie zadok ako naposledy..
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:39Od: Rafaeoli25
Naposled myslíš v říjnu? :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 21:53Od: Rafaeoli25
Klidně se může opakovat finále 2012, to vidím jako pravděpodobnější. Finále 2019 prostě Djoker zahrál božsky, Nadal průměrně, stane se, ale proč by se to mělo opakovat?
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:07Od: Mayo
Boh vie komu praje titul Roger Federer.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:11Od: annah
Cipiskovi, řekla bych... :-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:45Od: Rafaeoli25
Tak Je jasný komu ne, to ale platí navzájem. Možná Karacevovi :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:51Od: Marduch
Podle toho, co pre půl rokem o Rogerovi říkal Rafa, tak jistě Rafovi smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:05Od: Mayo
Novak Djokovic je inde. Jedine Medvedev by mohol byt ešte dôstojný super. Tuto sezónu by sa mohol stať definitívny GOAT.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:06Od: gigin
Kolik si viděl loptiček?
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:09Od: Vlk-v-trave
to je chlap, ja myslel, ze to je baba...
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:14Od: gigin
Tak já nevím co je. Ale píše tu jako on.
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:40Od: Rafaeoli25
Může ho porazit i Nadal. Jinak ty myslíš, že vyhraje tři nebo dokonce čtyři grandslamy letos? To si fakt nemyslím, spíš to vidím na jeden, max.dva. 311+ týdnů asi dá, ale to je jen jeden ukazatel.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:46Od: Vlk-v-trave
tak Djokovic to vysvetlil v pozapasovem rozhoru, v tymu ma kouzelnika... tak to potom jo:))) to se to hraje...
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:51Od: Rafaeoli25
Zázračně uzdravující kouzelník, jo to se hodí. Měl by ho prodávat na netu, musel by na tom vydělat větší majlant než na tenisu a reklamách :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:46Od: gigin On
hraje tak odporný tenis. Na něm je hrozně vidět jaké je poleno, nepřirozený. Není to pěkný pohled.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:48Od: sojka1
ja skoro omdlevala u te zpomalovacky FH voleje z podsite... :-)))
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:50Od: gigin
Prostě strašné....
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:59Od: Vlk-v-trave
me se libi jak zkousi ty sve dropy, tvari se u toho jak by je sazel kazdou chvili jak Betka M.S. nebo nejaky mistr sveta a je prekvapeny, ze ten micek zahuci do saka...moje oblibena atrakce:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:02Od: gigin
Já nevím prostě. Možná tím, že je limitovaný zraněním, tak dnes mi to přišlo extrémní i od bl. Asi jsem sa moc rozněžnil na těch challengeroch. Dnes jsme křápli hráče čtvrté stovky ve třech, co víc si přát. Akorát je průšvih, že sa Landa nesešel s Babišem. To je taková kaňka dne.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:08Od: Vlk-v-trave
Jake zraneni, preci vysvetlil, ze ma fyzia s kouzelnymi prsty:D
Spis jsme rozmazleni tim koukanim na Kyrgiosa, se pak tezko prechazi na jiny zapas... jako po zapasech s tim silencem, nic zajimaveho k videni fakt nebylo...jen plno zranenych a ted nevis jestli na hlave, nebo jinak, teda krom Berrettiniho, ten se nam asi opravdu zranil...ono zraneni casto na kurt nenastupuji.
Kdyz k tomu pripoctes ty challangery, tak vlastne ten GS uz zachranuje pouze ten Karatsev:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:13Od: gigin
Karatsev tu hraje fakt dobře. Bojím se, že mu hlava odejde s Djokárnou. Ale třeba se mýlím. Koneckonců jak jsem psal Gulbis slayer is real slayer...
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:25Od: Vlk-v-trave
to nevim, ale budu toho Slayera tlacit.:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:26Od: gigin
Neasi :DD
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:32Od: Vlk-v-trave
tak nez tlacit B3 to radeji budu sledovat nameteny metanou...

Coz me hrozi, nebot jsem tu nekdy pred lety, dost neuvazene..., opravdu neuvazene... vyhlasil, ze klidne budu fandit Federerovi...ale az bude mit 40.
tvl. celkem se to blizi, takze mi moc casu s tenisem uz nezbyva :DDD
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:00Od: Tomas_Smid_fan
Zvíře se na té síti dneska taky moc nepředvedlosmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:02Od: sojka1
jenze neni ULTRON... ;-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:09Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:15Od: gigin Re: sojka
A teď vedle kdesi čtu, prej má Djokovič BH v DNA....
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:26Od: sojka1
ted nevim, jestli mam polozit otazku jako chlap - co je to za blbost.... nebo jako zenska - a kdo to rikal? :-)))
[ Reagovat ]
16.02.2021 16:06Od: gigin
Vyrazím ti dech sojči - turista.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:28Od: Vlk-v-trave
tak jiste, tihle lide jsou schopni pro vitezstvi udelat kde co...
...coz mi pripomina ten prispevek kozoroha na tema nova medicina:)
Kde vlastne je?
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:46Od: Marduch
Rekl bych, že nerozdychal ten strike čárové na USO. Holt nam ted v Djokolandu chybí kronikářsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:49Od: Vlk-v-trave
Uz od te doby? hmmm, tak to je vazne.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:51Od: Marduch
Jo. Naštěstí turista má dobrou paměť, tak občas zaskocismile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:59Od: Vlk-v-trave
Kozoroh je nezastupitelny... turista je tak dobry max. na fyzio sekci:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 16:03Od: woody
:-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 16:04Od: woody
O takovy legendy jsme chudsi. Kamilos a Kozoroh jsou smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:43Od: dako
Zverev je labil, je dosť možné, že nevyhrá ten GS nikdy, a to vyzeral zo všetkých mladších hráčov ako najjasnejší adept. On má strašne veľké výkyvy a keď sa k tomu ešte pridá jeho psychická mizéria, tak na best of five vyzerá byť bez šance na titul.

K Djokovi sa ťažko vyjadrovať. Len on sám musí vedieť, čo tým jeho správaním, vyhláseniami a prezentáciou na kurte v rôznych situáciách sleduje. Jedno je však isté, väčšine tenosových fanúšikov sa na tomto turnaji totálne zhnusil. Ostali asi len Srbi. Stačí mi vidieť tenisové portály a športové stránky, toľko hejtu som už dlho nevidel na nejakého športovca.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:49Od: Paixx
Souhlas, je zvláštní jak jeden den se tam trmácí a vypadá že hrozně trpí, hraje jenom klasický vracečky a soupeř se mu vyhází nebo to psychicky neunese v koncovce a pak se potká s nějakým outsiderem nebo třeba hraje finále a rozdává to tam jak největší frajer na okruhu a zdá se nehratelný. Příklad 2019.

Letos mu ještě hraje do karet los, v porovnání s druhou půlkou pavouka směšný...
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:52Od: Usm
cože mu hraje do karet? Pokud by nebyl kolaps favoritů, tak od druhého kola Tiafoe - Fritz - Raonic - Zverev - Thiem.

To je jako směšný los??? Se mrkni, s jakými "kalibry" hrál první tři kola Nadalsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:46Od: Paixx
Porovnávám s kým hraje, ne s kým měl hrát.

A když vidím - Tiafoe beru, ten byl dobrým soupeřem, ale pak Fritz, který by nevyhrál ani kdyby hráli 10 hodin a Djoko by chodil po čtyřech, Raonic, se kterým Novak celou kariéru zametá kurty, Zverev, kterej se bál vyhrát a je pro něj o dost lepší volbou než Medvedev nebo Tsitsipas (na GS).
Nadal první 3 kola easy, to je true, Fognini, který ho umí porážet i na GS, tedka combo Tsitsipas (odpočatej), Medvedev (kterej se zdá nezastavitelnej) a Djokovic.

Přijde mi, že těžší cesta je jasná.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:58Od: Usm
nene, Fognini na rychlém povrchu určitě není hrozba - ten nemá servis a brejknout ho není až tak těžký jako třeba Zvereva nebo Raonice, kteří ti to tam k čarám pálí 220km/h. Ted teprve dostane Nadal soupeře s tvrdším servisem, tak uvidíme, jak se s tím popasuje na tom rychlým kurtu
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:03Od: Paixx
Asi se shodneme, že do osmifinále Rafa lehčí a čtvrtfinále a dál zase težšísmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:16Od: Usm
samozřejmě, to bezpochyby, i když Tsitsipase a Zvereva pasuji tak na stejnou úroveň, ale rozhodně Medvědev vs Karacev - to je úplně jinej level :-))
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:18Od: Nola
k prispevku je sa tazko vyjadrovat, nie som Srb, ani len srbske korene nemam.... ale mozno casom si zmenim obcianstvo, nech si spokojnysmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:42Od: turista
Bude to ale hodně těžké SF. Novak Djokovič Karaceva nezná. Rus se objevil z ničeho nic a kácí tady jednoho soupeře za druhým. Bude velmi nebezpečný.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:45Od: Tomas_Smid_fan
jj, já to vidím 3:0 pro Karatsevasmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:46Od: turista
To se může stát. Karacev vlítnul do světové špičky stejně brutálně jako Nadal na jaře 2005.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:56Od: Mantra
hodně velkej rozdíl, Karacevmá jeden dorej půlturnaj, Dimitrov se dopravdy asi zranil, navíc je Karacevovi už 27? to je asi o dset víc než 2005 Nadal - aracev tenhle turnaj může vzt spíš jako latý hřeb kariery, v podstatě latý padák - to se jen tak někomu nepoštěstí. Pochybuju, že by měl karieru takhle pozdě - o už by musel být spíše jako Wávra, a ten to pálil opravdu jinak,Stanimal mode bylo nehratelný smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:58Od: turista
No tak Rafa měl necelých 19 let když tu řežbu spustil. To ano. Ale 27 let Karaceva to není konec kariéry. Hráč někdy prodá až později to co umí.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:01Od: Mantra
no třeba Wávra a jeho 3 Slamy - nenápadně má lepší bilanci než celej robokop z británie, kéžby hůl vystřelila a udělal ještě ten Wimbledon, to by byla pecka
[ Reagovat ]
16.02.2021 17:47Od: Rafaeoli25
No tak Karacev hraje jako v tranzu, jako třeba Tsonga v roce 2008. Stát se může cokoliv.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:45Od: Usm
tak znovu - Dimitrov, dokud se nezranil, tak Karacevovi moc šancí nedal. Já bych z Karaceva hrozbu pro Djokovice nedělal, možná tak v prvním, či druhém kole, ale v semifinále AO určitě nebude hrát jen to, co je nutné - možná tak až za případného rozhodnutného stavu
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:51Od: turista
No jo. Ale když se tenista dostane do SF GS tak už musí být sakra dobrý. Náhoda to není. Stejně tak jako výhra Rusů v ATP Cupu nebyla náhodná. Aktuálně mají hodně dobrých hráčů.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:03Od: Mantra
nějak moc mu fandíš, takovej Gulbis by ho povodil, to je stejná úroveň, prostě měl kliku, jako Šafa, Vodrouš , Ostapenko......... mnoho dalších, kteří jsou a byli hráči jednoho turnaje, neříkám, že není možné něajeké opáčko, ale šanci na stejný výsledek vidím tak 3%
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:11Od: Patik
Karacev by skončil na Grigorovi keby sa nezranil..Djokovič je konečná..rus prehral v momente keď sa dozvedel že bude proti nemu stáť Djokovič..a nikoho takého tu ešte neporazil..Švarcman v Austrálii nestojí za veľa a FAA taktiež..je to len súhrn okolností a šťastia ktoré priňom stojí..
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:40Od: Pavol Djoko to zvládol.
Asi preto že nemec Zverev má slovanské korene.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:43Od: Tomas_Smid_fan
A Joker germánskésmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:41Od: Pavol
Asi po otcovi.
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:52Od: Rafaeoli25
Ještěže má Nadal kořeny bezpečně hispánské :D
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:39Od: Krisboy
Nepřekročil smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:39Od: MarcelPersch
No jsem zvědavý, jestli Rafa dokáže projít Tsitsipase/Medveděva a ještě dat Noleho ve finále. Ten ti má proti němu skoro ložené.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:39Od: turista
Je to tam! Novak vyhrál.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:28Od: sojka1
je tak obtizne, fandit necemu tolik nevkusnemu, jako je hrac v tilku a s retezama.... ale ja to zvladnu... pojd, Saso! :-))
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:31Od: FulnekUltras
tak hlavně když to prospěje "dobré věci" ;-)))
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:36Od: sojka1
tenisove nesporne!
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:36Od: Tomas_Smid_fan
smile Souboj sympaťáků
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:36Od: sojka1
ukoncen... :-(((
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:16Od: Patik
Zverev hrá teraz veľmi dobre..žiadne chyby a čistá stena ako býval kedysi Djokovič..a naopak Djokovič sa snaží byť aktívny a vyhadzuje sa ako zvykol Zverev..ak tento zápas Djokovič zvládne tak v ďalšom zápase to bude ten klasický Novak ako ho tu poznáme..
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:23Od: Patik
nerozumiem aký to malo význam byť bez publika na dva dni..absolútne žiadny..kto to tam riadi..slováci ?
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:33Od: FulnekUltras
pokud tam o víkendu někdo něco chytne, tak už to neohrozí další průběh AO ;-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:10Od: mahycek
Tak třeba bude 5 set a tam je možné
všechno. I když Djoko je herec a nedá
se mu věřit v nějakou indispozici....
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:07Od: EllNino Makula
Mistryně světa! :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:09Od: sojka1 Re: vime... :-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:21Od: George_Renel
Zaplaťpánbu. Aspoň se Ester nemusí učit další disciplínu.smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:34Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:46Od: Amputace
Má cenu na to vlastně čumět..? No aspoň že je večer ta Liga mistrů :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:39Od: woody Furt tady akorát melete o zranění
O tam snad dnes má nějaký zdravotní problém?
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:41Od: Amputace
Co to teď bylo za pohled? :D
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:41Od: Amputace
Promiň to mělo být normálně nahoru :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:49Od: Tomas_Smid_fan
právě že ne, už po něm není ani památky. Asi nějaký zázrak nebo spíš ty zaražený prdy, jak jsem tvrdil na začátku.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:52Od: woody
Tak já nevim o co go? Spletl se, natržené to není. to je jasné, jinak by hrát nemohl...
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:43Od: Tomas_Smid_fan
že se takhle plete často, čili to není spletení, ale účelové ovlivňování okolí. Dnes odehrál zápas absolutně bez obtíží... Penalizovat ho nelze, ale pohrdat jím to ano.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:47Od: sojka1
pritom brisko mel zalepene Sasha.... pro me sportovne a zvlaste u tenisu nepochopitelna prohlaseni, kdyby rekl - mam asi natrzeny sval a koncim a pak - nic se nepotvrdilo, pokracuju.... a nerekla bych ani popel
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:03Od: Tomas_Smid_fan
je to narcis-manipulátor
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:37Od: Haitik OT
Do ochozů se na SF a finále vrátí diváci! :-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:40Od: FulnekUltras
v Zakopaném už jedou do plných dávno... ;-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:49Od: Tomas_Smid_fan
to už je jak ty naše vládní nařízenísmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:03Od: Haitik
Tak organizátoři hned řekli, že ten lockdown bude jen na 5 dní a je možnost, že se diváci vrátí.. Samozřejmě omezený počet, bude tam moct 12,5 tisíc diváků..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:37Od: SydneyOpen
dneska jen natržený sval nebo dneska hrajeme i se zlomenýma nohama?
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:37Od: RFanousek
To je srandovní jak je to nahoru-dolů u obou smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:37Od: Patik
Legenda hovorí že kedysi si vedel Djokovič udržať servis na začiatku setu..

Zverev už sa vracia pomaly do jeho klasického GS nastavenia..neistota..dvojchyby..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:33Od: Frantz jogurt
Na každém jiném turnaji by okamžitě odstoupil, páč v tom pupku má díru durch..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:30Od: Tomas_Smid_fan
Škoda, Joker se mohl vyoutovat z turnajesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:25Od: Tomas_Smid_fan
Joker má řekl bych nějakou psychickou diagnózu. Je-li tady někdo z oboru, asi i dokáže říct jakou.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:33Od: Amputace
Podle mě úplně jasný mučednický komplex... S tím souvisí i to jeho "omdlévání" na kurtu, které je zpravidla následováno naprosto nehratelným výkonem. Čím více vnitřně cítí, že trpí, tím lepší podává výkony. Takže já si paradoxně myslím, že těmi různými falešnými MT, kolapsy, ploužením se atd. se nesnaží přesvědčit o své bolesti ani tak soupeře, ale především sám sebe... Klidně ať mě Noleho fandové sežerou, sami musí vědět, že v poslední době jsem v jiných ohledech spíše na jeho straně navzdory většině, ale v této otázce mě nikdo nepřesvědčí o opaku - viděl jsem u něj už tolikrát situaci, že na oko sotva chodil, a přitom pak soupeře úplně rozcupoval neskutečným tenisem, že mi tohle přijde jako jediné logické vysvětlení.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:40Od: sojka1
:-))
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:53Od: turista
Novak ví, že tady jde o hodně. A za žádnou cenu nechce připustit aby mu tady Rafa odskočil o 4 GS i za cenu toho že se zničí. Ostatně Rafa v roce 2014 hrál v Pekingu s akutním zánětem slepého střeva a s teplotou. Ani za mák nevěděl, že mu hrozí sepse, sterkorální peritonitis, infekční endokarditis v případě že bude hrát dál tenis. Až doktor mu musel další hraní zakázat a poslat ho na operaci.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:00Od: Amputace
Proč jsi začal psát o úplně něčem jiném, než jsem psal já...?

Čím víc Djokovič vypadá na umření, tím lépe zpravidla hraje - mučednický komplex projevující se nejčastěji u lidí, které pohání kupředu pocit bolesti. I to je určitě jedním z důvodů, proč je takový mistr v řešení krizových situací - čím více je na dně a v krizi, tím více je nebezpečný. Naopak jeho největší slabinou (z hlediska psychiky) je pocit uchlácholení (viz jeho tradiční výpadky, kdy vede třeba 2:0 na sety a ten třetí pak prohraje 6:1 - například). Nemíním to nijak negativně, prostě jen popisuji, co vidím, když pozoruji Novakovo chování na kurtu.
[ Reagovat ]
16.02.2021 14:12Od: turista
Je to možný.
[ Reagovat ]
16.02.2021 15:01Od: turista
Novak asi na to aby hrál nejlíp potřebuje aby mu hořela koudel u zadku. Bohužel s touhle vlastností často zaspí úvod zápasu a pak musí řešit problémy. Rafa často udělá válec na soupeře na začátku a pak ani nemusí řešit podstatné problémy. To je jeho výhoda.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:20Od: Mayo
Dajte mu rovno pohár. smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:22Od: Amputace
Vidím to stejně. Pořád je očividně schopen přepnout navzdory veškerým zraněním do úplně jiného módu a to s ním pak v Austrálii může držet krok málokdo.. Ale pětiseťák si to zasloužilo, škoda :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 18:55Od: Rafaeoli25
Nemyslím, že by s dnešním výkonem Nadala a Medvedeva porazil.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:19Od: Amputace
Tohle byl takový typický point zraněného hráče no.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:18Od: .vorlik. Djoker
Stačí rozmlátit raketu a jde to jak po másle
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:16Od: Amputace
Tohle už si ale Saša dělá vážně srandu... No o ničem. Je jasno. Jediný, kdo tady může Djokoviče porazit, je Medvěděv nebo Rafa, pokud se tak o 50% zlepší.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:19Od: Usm
hele, stále se může stát, že pri Karatsevovi budou stát všichni svatí a v semi dostane Djokovice úplně dobitého a ve finále Nadala po pětisetovým duelu s Medvedem, kterýmu se natolik zhorší záda, že bude moci sotva chodit. To by byl nejštastnější GS vítěz všech dob a Berdych by se doma vzteky oběsil smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:23Od: Patik
smile tomu ver..alebo Djokovič sa pri zápase s Karatsevom zdravotne dorazí...Medvedev vypadne s Rublevom a Nadal prepíše históriu na grandslamovom debutantovi v troch setoch možno aj s kanárom..a paradoxne teda hráč ktorý nemal prípravu a sám v kútiku zvažoval odstúpenie z Australian Open kvôli zdravotným problémom ho nakoniec vyhrá bez straty setu..môžme ísť písať knihy..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:26Od: Amputace
Vzhledem k Nadalovu štěstí v Austrálii bych i věřil, že by při podobném scénáři proti tomu Karatsovovi ve finále prohrál :D
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:28Od: Patik
aj to je možné..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:21Od: Mayo
Rafa bude rad za 1 set podľa mna.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:22Od: Usm
proti komu? Ještě nedal ani Tsitsipase, natož Medvěda
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:24Od: Amputace
Tsitsipase podle mě dá, ten s ním má hodně bídný match-up a moc na něj nemá zbraně. Medvěděv bude jiná káva. Tomu bych to přál vyhrát celé.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:24Od: Mayo
By bol - prepáč
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:12Od: Mayo
Djokovic využije aj najmenšiu šancu. Je to majster.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:16Od: steve79
To je pravda. V rozhodujících momentech je opravdu nejlepší na světe už několik let.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:08Od: Amputace
S takovou je to proti Djokovičovi bez šance, i kdyby měl zlomenou nohu..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:11Od: Patik
keby tu stál Djokovič verzia 2019/20 alebo nižšie ročníky 15/16..tak teraz by som si pravdepodobne pozeral už ich tlačovku..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:12Od: RF46
Je to tak, ta jeho dominance uz je asi pryc...
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:14Od: Usm
tak ale alespoň je to zajímavější ne? Trapárna už zůstává tedy jen FO a Nadalovo nehratelné přeliftované kopečky, které jsou sice brutálně účinné, ale na oko ke zblití nekoukatelné
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:16Od: Patik
myslím že ani neni preč len sa objavila menšia komplikácia..myslím si že rovnako aj trebárs Nadal by hral takto na French Open..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:12Od: Amputace
To asi jo. Ale v klidu, Zverev si to stejně vyhází sám.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:07Od: steve79
Zverev hraje výborně, ale občas má hrozné výpadky
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:09Od: Usm
kdyby hrál výborně pořád a neměl výpadky, tak s jeho servisem by byl neporazitelný. Navíc udržet vysokou úroveň hry po celý zápas je hrozně těžký
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:10Od: Tomas_Smid_fan
Zvíře je střevo - zahodí gem, kdy má nalito, čas se podívat, kde Joker stojí, a ne, zahraje to přímo na něj a ještě bez důrazu - zbytečně ho zase dostal do hrysmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:04Od: Tomas_Smid_fan Joker
a u rozbíjení rakety po zdravotních problémech ani památkysmile Je to... Titulu GOAT se nikdy ani nepřiblíží.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:14Od: Vlk-v-trave
no v rozcileni nejake zraneni neni prekazkou...
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:02Od: Amputace
Pokud Djokovič dokáže ještě vrátit výkon z předešlého setu, vyhraje nejen tento zápas, ale také celý turnaj. To byl mód absolutně nehratelného Novaka. Těžko říct, co se s ním teď děje..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:04Od: Patik
mód absolútne nehratelného Novaka alebo mód absolútne hratelného Zvereva..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:06Od: Amputace
Hej vážně tam pálil neskutečné věci, nehratelné. Že Zverev najednou nebyl schopen pořádně zaservírovat je druhá věc.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:09Od: Patik
Pálil ale ani Zverev nezačal set najlepšie..a keď bol Novak rozbehnutý tak vypustil set..
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:01Od: Usm
Davidová si jede pro zlatosmilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:39Od: sojka1 Re: uz ho urvala... :-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:01Od: Vlk-v-trave komentatori k warningu Djokovice
.,. tak uz jsme si rikali, kde je ta temna stranka Djokovice, no a prosim, uz je vsechno vporadku...:D
dobre ze mu zustala aspon ta rukojet:D
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:03Od: Vlk-v-trave
na servisu demolition man:D
tak zase polaci perli,
a Djokovic s temi svymi dropshoty take:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:04Od: Vlk-v-trave
tipuji, ze po tretim setu Djoko skonci v satne:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:59Od: ipko Novak
meltdownsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:24Od: ipko
som nečakal, že Zvereva vyhraný a vydretý prvý set tak psychicky položísmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:23Od: Tomas_Smid_fan
Saša, Saša jede... Ale nevím kam teď míří, snad ne pro kanárasmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:22Od: Mayo
Novak Serverovič beast mode.
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:13Od: Mayo
Poraziť Djokiho v tajbrejku to dôkazu len velki tenisti. Rogi sa má čo učiť smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:03Od: Amputace
A Rafito zrovna tak :)
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:52Od: Mira17
Grigor co dodat po dlouho dobe sance udelat dobry vysledek souper velmi prijatelnej a hned bolistka nevim jak ho to limitovalo ale turnaji toho moc zatim nemusel predvest souperi nebyli stoprocentni ale on tojo nevyuzije finalista je jasny z dvojice djokovic nebo zverev protoze co jsem videl zacatek zapasu tak si snim grigor vylozene pohraval a tech chyb co delal karatsev z slajzobaneho bekendu grigor bylo az neiveritelne ze takovy hrac je v semiginale grandslsmu
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:25Od: Tomas_Smid_fan
kanárek uletěl...
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:49Od: peRFect
Má někdo stream? Freesat od nového roku neposkytuje Eurosport :-/
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:50Od: Amputace
Vyzkoušej, mně jde plynule.

http://cdn.livetv387.me/webplayer.php?t=ifr&c=1541061&lang=en&eid=1032124&lid=1541061&ci=226&si=4
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:53Od: peRFect
díky!
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:51Od: Patik
http://live.jokerswidget.org/streamvideo13/djokovic-n-srb-vs-zverev-a-ger-live-stream-5364894.html
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:29Od: Vlk-v-trave
ted komentator rikal, ze Zverev ma take problemy s brisnim svalem...hmmm zajimave... Kyrgios nakonec mel pravdu, kdyz rikal, ze tento turnaj proveri hrace hlavne fyzicky, akorat nevime jak je to u tech hracu vazne, pokud nepocitame pripad Berrettini, ktery odstoupil pred zapasem.
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:19Od: Stopball Taktický plán
Myslím, že herecká etuda, kterou sehrál No-Vax Djo-Covid v zápase s Fritzem, měla sloužit k tomu, aby si mohl brát v příštích zápasech, kde nebude mít navrch, medical time a tím rozhodit soupeře (své by o tom mohl vyprávět Berdych, Federer, Thiem a další).
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:13Od: Patik
Mám len ja pocit že Djokovič to má na saláme ? čo sa mu pohoršilo ?..
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:22Od: Pe3k
Nevím jestli je to tím zraněním nebo co, ale Djokovic je daleko od te své top formy, takhle mimo je od toho incidentu na US Open. Proto jsem tu před pár dny psal, že přes Zvereva neprojde.
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:30Od: Patik
Ťažko povedať Zverev sa môže vkľude niekde v treťom sete zosypať premňa je to hráč na dva víťazné..Djokovič zohreje telo a rozohrá sa včera zrejme netrénoval..taktika na Zvereva tam je ale ide na väčší vabank..očakával ťažký a dlhý zápas pochopitelne sa tomu chce vyhnúť..uvidíme nepôsobí presvedčivo..
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:10Od: sojka1
proboha, jak mu ten jeho "nezajem" muze jeste nekdo bastit... notoricky jev prece, pokud soupere nedrti. Jinak s natrzenym brisakem samozrejme heroicky vykon, ja mohla fungovat pouze v predklonu... :-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:14Od: Patik
Bože ešte aj ty..už sa nevyjadrujem..
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:17Od: sojka1
staci jen vyslovit Djokovic a jsem jasna... :-)))
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:18Od: Patik
Okej..smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:19Od: Patik
si tu na správnej adrese..
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:18Od: Tomas_Smid_fan
mluvíš o tenisu?smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:14Od: Mayo
Neboj sa, Djokovic otočí.
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:49Od: Krisboy Sascha
Tak co, překročí svůj stín? Když už si na to vyhrnul rukávy...smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:58Od: Vlk-v-trave
Kdyby Djokovic nebyl zraneny, mozna by vyhral, ale je zraneny, takze ma Sasenka smulu.:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:04Od: steve79
Djokovič vyhraje 3:1 na sety
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:22Od: Pe3k
Balí kufry smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:12Od: Vlk-v-trave
Tak zatim ten Alexandr svuj stin ani nemusi prekracovat. Djokovic hraje priserne, tedy ne ze by nekdy hral tenis, ktery by se mne zamlouval... ale ted je to priserne...
[ Reagovat ]
16.02.2021 11:16Od: Vlk-v-trave
ted Djok ve stylu Agassiho...no hleda se...ale to bylo pekne, co ted predvedl...asi to pro nej bude cesta hrat ihned mice po odskoku...
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:17Od: Tomas_Smid_fan
vypadá v tom jak německej fotbalista na dovolený na plážismile
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:39Od: Tomas_Smid_fan Griša
to je už diagnóza a smutná story. Vždycky mu přeju a vždycky to dopadne stejněsmile Když už to vypadá, že jde nahoru...
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:13Od: sojka1
jsem z neho taky spatna, takovy tenisovy fesak a nic z toho.... :-((
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:22Od: Tomas_Smid_fan
smutné no, vzhled sice jako ty neocením, ale jeho hru rozhodně. Nevím, nakolik si za ty zdravotní patálie může sám. Škoda, škoda, škoda...
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:29Od: sojka1
samozrejme pisu o jeho fesacke hre... ;-) a ano, asi na ledacos dlabe...
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:19Od: woody Radek Štěpánek
Nemáte nékdo indes premium a rozhovor s radkem ?
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:54Od: peek
https://www.idnes.cz/sport/tenis/radek-stepanek-rozhovor.A210212_224210_tenis_ald&h=5D1FD0865CA3BA6F6B6F9BCA27D2C18A
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:04Od: woody
Děkujusmilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:16Od: Patik
Zranený Dimitrov...čo sa všetci dohodli ?

každopádne ak by dnes nááhodou Djokovič postúpil tak s Karacevom by mohol regenerovať aj počas zápasu..čo je veľké plus pred finále..
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:25Od: No-le
Je to způsobeno dlouhou herní pauzou. Vždyť někteří nehráli skoro rok...
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:31Od: Patik
Je to tak..a skok rovno na celkom rýchly povrch asi prekvapuje telo..
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:42Od: soloo
ne ne karatsev hraje na urovni federera v top forme
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:47Od: Patik
áno ? tak hovoríš že má Australian Open vo vačku..
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:57Od: soloo
to nehovorim ale hra fenomenalne tak si zasluzil tie vyhry
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:10Od: darek.vrana Otakar Černý zemřel
https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/otakar-cerny-ceska-televize-novinar-umrti.A210216_083453_hokej_bur
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:53Od: Stan_Borowitz
Odešel jeden symbol starých dobrých - a hlavně svobodných - devadesátých let. Nejlepší éry naší země za posledních nejmíň 100 let...

Upřímně, já jsem překvapený hlavně z toho, že mu bylo teprve 77 let, to mu v té době bylo cca padesát. Vždycky jsem si myslel, že je daleko starší.
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:53Od: FulnekUltras
dvacet let v kladenské šúle udělá své ;-)
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:30Od: turista
Komentátor svobodných a tunelářských devadesátých let. Tehdy se formoval ten brajgl v čele s Klausem a s tím gaunerem Kočárníkem na Ministerstvu financí. Tunely sem, tunely tam a někteří podnikatelé v sudech na dně přehrad. Ale v televizi jim reportéři lezli do zadku, snad nejvíc Tachecí. Pan Černý si přece jen zachovával určitý odstup od těch šmejdů. Ale stalo se. Komáry už jsme nechtěli tak byli na řadě tuneláři.
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:53Od: Vlk-v-trave
byli to furt ti sami, akorat si zmenili jmenovky...oznaceni a tak, par obetnich beranku, kteri slouzili jen na opiti rohlikem prosteho lidu:D...nakonec se potvrdilo, ze porekadlo vlk se nazral a koza zustala cela zafungovalo. A dale se mohl rozvijet cesky kult ve stylu, kdo nekrade okrada vlastni rodinu.

Takze zustal lidem zase ten sport:D
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:36Od: Stan_Borowitz
Chlapci, ta doba byla jedinečná a krásná. Jasně, byly problémy (které se dnes neúměrně zveličují), všelijací šíbři se jako obvykle zorientovali první a pohádkově zbohatli (nebo skončili v těch sudech), ale i pro nás ostatní tady najednou byla svoboda, příležitosti, možnosti, naděje, Západ, ke kterému se dalo vzhlížet a brát si z něj příklad. Vše, co předtím chybělo a od té doby zase postupně ubývá a mizí...

Odchod pana Černého to jen bolestně připomíná.
[ Reagovat ]
16.02.2021 13:39Od: darek.vrana
Souhlas.
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:26Od: Tomas_Smid_fan
Legenda.
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:51Od: FulnekUltras
sice jako mediální pohůnci společně s Bubílkovou "veřejnoprávně" výrazně napomohli k rozbití Československa, ale celkově mi u něj převažují klady smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:13Od: Drzymalski
A co na to občan? Pamatuji jeho začátky v ČsT. Točil jenom štěky, nikdo nevěděl jak vypadá. Zakladatel moderního sport kanálu.
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:57Od: Torn
Docela milé překvapení. Neví někdo o tom ruském hráči něco víc? Koukal jsem, že dlouho objížděl malé turnaje, ale nevedl si úplně zle poslední roky.
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:01Od: Vlk-v-trave
V lete stravil v Ceske Republice a naucil se tam to nejlepsi, co mohl, ceho si Cesi ani sami nevazi a ted to vyvezl do Australie.
Je to mimo jine cerna mura fanousku(a) Lotysskeho Genia.
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:05Od: gigin
Který dnes

https://www.livesport.cz/zapas/vVTJ1vPs/#prehled-zapasu

V druhém kole měl být Korda, ale ten jak viděl pavúka, okamžitě to v prvním roundu zabalil.
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:24Od: Vlk-v-trave
tak jasne, uz jen ten jeho pohled zabiji, a co teprve hra.
Neni divu, ze ten Aslan dosel do SF na GS. Byl schopen celit hlavne jeho pohledu a nezkamenet.:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:14Od: Torn
Tak to díky. :D Chudák Gulbis. :D
[ Reagovat ]
16.02.2021 12:15Od: Drzymalski
Hrál v Ostravě v Komeňáku?
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:52Od: Vlk-v-trave
Tak schvalne, otazka pro mistni kronikare, historiky, mistry statistik atd.

Kdy naposledy vyhral kvalifikant GS?
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:54Od: woody
Nepovažuju se ani za jedno, ale nebyl to Goran ve Wimblasu?
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:55Od: Krisboy
ne
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:58Od: woody
Sakra
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:59Od: Vlk-v-trave
ne, vyhral ho na WC:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:07Od: darek.vrana
Mydlím, že nikdy. SF je max.
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:08Od: darek.vrana
Myslímsmile
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:21Od: Vlk-v-trave
Myslim, ze jsi vyhral cenu vlci tlapy :D
bo, mozna se pletu, ale nikdy...proto jsem to tu soupl...pamatuji si z historie nejakeho satnare, ze vyhral v AO a byl to celkem sok, ale nebyla kvalifikace. Boris vyhral jako nenasazeny, co neni malo:) ale o klasickem kvalifikantovi nevim. Ale trebas se nekdo prihlasi s nejakou zajimavou historkou. Kozoroh by urcite neco nasel, nebo paddy.
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:40Od: darek.vrana
Tak tedy:
Podle Bud Collins History of Tennis je SF nejvíc - v "nedávné" době to byl např. Dewulf nebo Volčkov.

AO
Giltinan 1977 SF
Šmíd jako WC byl 1983 ve ČF
Jediný nenasazený vítěz Edmondson 1976

FO
Dewulf 1997 SF
nenasazení Bernard, Wilander, Kuerten, Gaudio

WIM
McEnroe 1977 SF, Volčkov 2000 SF
nenasazení Becker, Krajicek, Ivaniševič
Ivaniševič jediný GS vítěz WC

US
Escude 1999 ČF
nenasazení Mal Anderson, Stolle, Agassi

z žen taky žádná kvalifikantka nevyhrála, jen Clijsters WC

(ale je to jen do 2009, potom si nejsem jistý)
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:08Od: Vlk-v-trave
skvele, diky za paradni prehled!:)
potom urcite ne. uz jednou jsem to nekdy zjistoval, a nenasel nikoho.
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:09Od: Krisboy
Počkej do neděle, pak jednoho najdeš smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 10:30Od: Vlk-v-trave
tak to se najde sam:)
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:47Od: marsden
Treba dopuje... Rusakum treba neverit!!!
[ Reagovat ]
16.02.2021 09:56Od: Stan_Borowitz
Jj, je nadopovaný Novičokem. Tím se dá vysvětlit věcí...
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:25Od: Smazaný účet Rasija
Ruský mužský tenis smileopět na výsluní ???? .smile
[ Reagovat ]
16.02.2021 08:25Od: Krisboy
Když se dva perou, třetí se směje. Historicky předběhl v semifinále Medvěděva i Rubleva, to je borec smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist