Kvitová smetla Alexandrovovou a je v osmifinále Australian Open

  • AUSTRALIAN OPEN - Petra Kvitová na letošním Australian Open ani ve třetím zápase neztratila set. Loňská finalistka si po Kateřině Siniakové a Paule Badosaové dnes poradila snadno se 12 zápasů neporaženou Jekatěrinou Alexandrovovou. V souboji o čtvrtfinále narazí na řeckou jedničku Marii Sakkariovou.
    24. 1., aktualizováno | Aktuality |  146 komentářů
    Petra Kvitová (© AFP)Petra Kvitová (© AFP) 
     

Petra Kvitová si loni na Australian Open zahrála své třetí kariérní grandslamové finále, v němž nestačila na Naomi Ósakaovou a svou sbírku grandslamových trofejí nerozšířila.

Dvojnásobná wimbledonská šampionka, která letošní sezonu odstartovala semifinálovou účastí v Brisbane a posléze se odhlásila z Adelaide, za obhajobou loňského finále zatím kráčí suverénně. Světová osmička si bez ztráty setu poradila s krajankou Kateřinou Siniakovou, Paulou Badosaovou a dnes se 12 zápasů neporaženou Jekatěrinou Alexandrovovou.

Proti nasazené Rusce, jež v úvodním týdnu v Shenzhenu slavila premiérový triumf na okruhu WTA, v úvodním gamu odvrátila brejkbol a poté už měla na kurtu jasnou převahu. Chybující soupeřce po skvělém výkonu za hodinu hry povolila pouhé tři hry a zvítězila suverénně 6-1 6-2.

"Utkání rozhodly první dva gamy. A hlavně ten úvodní byl trošku ošemetný, vyrovnaný, ale pak jsem se chytla a hrála agresivně. Musela jsem tak hrát. Odehrála jsem zápas velmi dobře a cítila se skvěle," hodnotila Kvitová.

"Loni jsem tady došla do finále a z letošního postupu do druhého týdne jsem nadšená, protože to se vždy počítá," uvedla Kvitová a dodala: "Teď už bude každý zápas těžký. Zkusím si to užít a uvidíme."

Devětadvacetiletá Češka bude o své první čtvrtfinále na grandslamech po roce bojovat proti Marii Sakkariové. Řecká jednička si po setech 6-4 6-4 vyšlápla na světovou jedenáctku Madison Keysovou a poprvé v kariéře postoupila do osmifinále grandslamu. S aktuálně 23. hráčkou světa má Kvitová negativní bilanci 1-2.

"Naposledy jsem prohrála (v Cincinnati). Mám šanci na odvetu. A na grandslamu je to vždy jiné," řekla Češka.

V případném čtvrtfinále by Kvitová mohla narazit na domácí světovou jedničku Ashleigh Bartyovou, v případném semifinále pak na jednu z kvarteta tenistek: Cori Gauffová, Sofia Keninová, Qiang Wang a Ons Džabúrová.

O postup do osmifinále zítra zabojuje ještě Karolína Plíšková. Českou jedničku čeká souboj s jinou nasazenou ruskou hráčkou Anastasií Pavljučenkovovou.

• AUSTRALIAN OPEN 2020 •
Melbourne / Austrálie, tv. povrch, 49.100.000 dolarů
páteční výsledky (24. 01. 2020)
• Dvouhra žen - 3. kolo •
Kvitová (7-ČR) - Alexandrovová (25-Rus.) 6-1 6-2
Bartyová (1-Austr.) - Rybakinová (29-Kaz.) 6-3 6-2
Gauffová (USA) - Ósakaová (3-Jap.) 6-3 6-4
Qiang Wang (27-Čína) - S. Williamsová (8-USA) 6-4 6-7(2) 7-5
Sakkariová (22-Řec.) - Keysová (10-USA) 6-4 6-4
Keninová (14-USA) - Shuai Zhang  (Čína) 7-5 7-6(7)
Riskeová (18-USA) - Görgesová (Něm.) 1-6 7-6(4) 6-2
Džabúrová (Tun.) - Wozniacká (Dán.) 7-5 3-6 7-5
• Čtyřhra žen - 1. kolo •
Peschkeová/Schuursová (8-ČR/Niz.) - Stollárová/Jastremská (Maď./Ukr.) 6-4 6-2
S. Hsieh/Strýcová (1-Tchaj-wan/ČR) - Bouzková/Zidanšeková (ČR/Slovin.) 6-3 7-5
Hibinová/Ninomijaová (Jap.) - Hradecká/Klepačová (11-ČR/Slovin.) 6-4 6-0
• Smíšená čtyřhra - 1. kolo •
Dabrowská/Kontinen (3-Kan./Fin.) - Hradecká/Krawietz (ČR/Něm.) 6-2 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (146)
24.01.2020 17:38Od: bIbec
Koukám na skore zápasu Jonáše, který momentálně probíhá a dokázal odvrátit tři mečboly. Ve třetím vede o brejk. Tak snad to dotáhne. Těmahle turnájkama je potřeba se prokousat.
[ Reagovat ]
24.01.2020 17:10Od: Pavol Alexandrova ďalšia češka.
Zistila že s Kvitovou sa neradno zahrávať. Aj Ja som zistil.
[ Reagovat ]
24.01.2020 16:37Od: aape
Gratulace Petře, vypadá odhodlaně,
tak ať jí to vydrží až do finále
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:09Od: Frick Blixo
zapomnel jsem jednu věc - furt jsi mi předhazoval, jak Žondra zazvonil na nějakou "paní Kvitovou" a nespojil si to se slavnou a bohatou tenistkou.

Jak mi potom vysvětlíš, že jak to přepadávání důchodců, tak zejména to zaslání tipu na přepadení toho boháče, má všechny známky otipování si oběti.

Ne, blixo. My máme věřit tomu, že Žondra tedy měl dluhy (byť původní soudní spis kr. soudu v Brně hovoří o tom, že toto nešlo nijak odvodit) a chtěl je řešit tak, že přepadne někoho bohatýho - tenistku Petru Kvitovou. Že bude nesmyslně riskovat tím, že si nebude chránit totožnost - on místní recidivista, jenž se dopustil v minulosti podobné trestné činnosti, načež plán obohacení odpíská sám z vlastní vůle, protože se vyděsí Petřiny zkrvavené ruky. Naprosto to odpíská. ANI zblo nějakého majetkového požadavku. Ačkoliv si musel být vědom toho, že v ten okamžik spáchal něco, co v případě dopadení bude tvrdě potrestáno a případné majetkové obohacení (zcizení mobilu, šperků, hotovosti) by mu již tolik nepřitížilo, naopak by se (zlo)čin stal smysluplným. Současně není nic známo o tom, že by snad pachatel měl zájem Petře fyzicky ublížit. Psychicky narušen nebyl (ála útok na Selešovou).
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:09Od: Frick
Snažiš se působit dojmem inteligenta, tak si to zkus vyvodit, že případ, jak se udál, neoplývá logikou.

Žondra není člověk vysokých morálních kvalit, nicméně nechť se každému dostane trestu za to, co skutečně spáchá a ne, za to, co nespáchá.

Ano, lidé chtějí zlého lupiče a hrdinku Petru, která si zachránila život, byť za cenu těžkého zranění ruky, ale pravdu tomu musí být nadřazena (Ponechme stranou prapodivnost toho, že dojímavě se pro Guardian vysloví, že mohla být na hřbitově, přestože u soudu vypoví, že pachatel jí sám sdělil, že jí nechtěl ublížit - to je normální? S prominutím, je to kýč. Jakkoliv akceptuju případnou děsuplnost situace lupičova nože u těla, tak snad by poškozený měl s úlevou přijmout sdělení pachatele, že jeho úmyslem nebyl fyzický útok na pachatele a tedy k ohrožení života nedošlo. To je pak vymýlšení pohádek pro ovečky).
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:19Od: Fandina
Fricku, jak to bylo ví jen oni dva a nemá cenu nad tím spekulovat. Připadá ti to normální rozebírat to, že někdo někoho šel vykrást a došlo ke zranění. Fakt trapné.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:22Od: Fandina
Navíc, sám tvrdí, že tam nebyl, takže těžko z něj dostaneš to, že šel účelově vykrást nebo ublížit slavné tenistce. Zabýváš se nesmysly. Začni dělat něco užitečnějšího.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:31Od: Jon61
Zaměstnat u u pásu, tak by neměl čas se zabývat šílenými teoriemi. :)
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:35Od: Fandina
Teorie nejsou ani tak moc šílené, jsou to varianty a různé scénáře, spíš jde o to, že je to k ničemu. Není kriminalista, aby měl přístup k důkazům a mohl něco řešit. Dělat od od stolu, když nemá nic v ruce, je nesmysl. Navíc ty jeho kecy o hrdince a podobně jsou úplně mimo mísu. Nereálná situace, tak lidi neuvažují.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:43Od: Jon61
Naprosto nechápu, že někdo může obhajovat takový lidský odpad jako je Žondra. Takoví by měli skončit na doživotních galejích, když už se jich společnost nemůže fyzicky zbavovat.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:49Od: blixa
Ten se zaměstnat nenechá. Doživotní dávkař, budižkničemu trávící čas žvaněním kravin na diskuzích. Jeho další problém je chybné zpracování, i kdyby znal všechna fakta (jakože nezná), tak z toho stejně vyleze naprostá pitomost. Beznadějný případ.
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:12Od: Frick
Co jsem špatně zpracoval? Myslíš, že to bylo tak, že Žondra se jal vyloupit Petru Kvitovou, ale z důvodu úleku (phnulo se v něm svědomí?) nad způsobeným zraněním od myšlenky vyloupení náhle upustil a vystačil si s 10 000, ačkoliv je na místě se domnívat, že by lehce mohl přijít k většímu majetku?
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:31Od: blixa
Zabýváš se naprostými nesmysly. Byl Žondra spolehlivě identifikován ? Byl. Sedí na něj původní identikit ? Sedí. Sedí jeho pachové stopy ? Sedí. Má alibi ? Nemá. Udělal to ? Udělal. Všechno ostatní, jako jeho motivy, jestli šel na tip nebo na náhodu, jak to chtěl provést, proč se spokojil relativně s málem je naprosto nepodstatné a zabývat se tím může jen dement tvého ražení.
[ Reagovat ]
24.01.2020 17:08Od: Frick
1) Byl Žondra spolehlivě identifikován?

Ano, byl. Ale vyloučit skutečnost, že Petře někdo dal jeho fotku s tím, že ho má pak na rekognici označit, nelze.

2) Sedí na něj původní identikit

Ano, sedí. Seděl by ovšem na každého chlapa 25-40, co má kratké tmavé vlasy, má normální postavu a je hladce oholen či má kratší strniště.

3) Pachové stopy jsou značně nedůvěryhodné.
https://hlidacipes.org/pachove-stopy-jako-problem-ceske-policie-psovod-si-sam-stavi-konzervy-hrozi-ovlivneni-dukazu/

4) Má alibi?
Nemá. Stejně jako není dalšího důkazu, že byl v domě v Jezdecké ul. Kromě Petřiny výpovědi a nedůvěryhodné pachové identifikace. A BTW - soud má primárně dokazovat, že tam. Ne, že obžalovaný dokazuje, že tam nebyl. "IN DUBIO PRO REO"

5) Udělal to?
Tvrdí to tak jen poškozená. Ať jdou oba na detektor. :o)

Nejasný/nepochopitelný motiv je logickým důvodem pro to mít o případu pochybnosti. Zvlášť, pokud znalecké posudky se vyjádřily v tom smyslu, že u pachatele nebyly zjištěny žádné psychické problémy. Pak je na místě očekávat, že by jednal z racionálních pohnutek a při své inteligenci na rozhraní průměr-nadprůměr by měl být schopen uvážit poměr zisku a rizika.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:02Od: misa
Nemá psychické problémy se myslí to, že je schopný vnímat realitu a má zachovány ovládací schopnosti. Jinak to klidně může být impulsivní psychopat (nečetl jsem jeho posudky), kterého něco napadne a hned to jde udělat. Třeba mu před Vánoci chyběly nějaké peníze, tak šel. Pak se mu to trochu vymklo z rukou a zpanikařil.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:19Od: Frick
91. Dále soud k důkazu četl znalecký posudek vypracovaný Znaleckým ústavem zdravotním
s. r. o., a to z oboru zdravotnictví, odvětví psychiatrie a psychologie, a z oboru školství a
kultura, odvětví psychologie, jehož předmětem bylo posouzení duševního stavu a osobnosti
obžalovaného. Znalci dospěli k závěru, že u obžalovaného nebyly zjištěny znaky duševní
poruchy, kdy duševní poruchou netrpěl ani v době, kdy mělo dojít ke skutku, který je
předmětem tohoto trestního řízení. Jeho rozpoznávací a ovládací schopnosti byly tedy plně
zachovány. U obžalovaného nebyly zjištěny sklony ke zneužívání návykových látek, ani na
takových látkách včetně alkoholu není závislý. Nebylo zjištěno, že by alkohol požíval
soustavně nadměrně, zná účinky alkoholu na svou osobu, je schopen zdržet se jeho požívání a
kontrolovat průběh požívání alkoholu.
Z psychiatrického hlediska není pobyt obžalovaného na svobodě nebezpečný pro společnost,
není navrhováno uložení žádného ochranného psychiatrického léčení. Obžalovaný je plně
schopen chápat smysl trestního řízení a je schopen plnohodnotné účasti na něm.
92. Pokud jde o osobnost obžalovaného, v jeho případě se jedná o akcentovanou osobnost, pro
kterou jsou určující charakteristiky vyjadřující narušený vztah k okolí a vnímání vztahu a
hodnot. Osobnost obžalovaného je nezralá, kdy citové prožívání směrem k druhým vykazuje
prvky nezralosti, obžalovaný s druhými zakouší vyšší míru citového odcizení, než je obvyklé,
jsou u něj nezralé či nedostatečně rozvinuté vyšší city v podobě vyšší míry egocentrismu až
anetičnosti a naopak nízké citlivosti k morálním a etickým hodnotám. Obžalovaný je celkově
zaměřen na výkon a vlastní prospěch, což zahrnuje především prospěch materiální. Ten
obžalovaný používá opět k vlastní pozitivní sebeprezentaci, což v jeho pojetí znamená
prezentaci úspěchu, že něco dokázal. Je jedincem emočně poměrně stabilním, jeho afektivita
je kontrolovaná, celkové citové naladění (nálada) je pozitivní, kdy poruchy emotivity jako
takové nebyly zjištěny.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:19Od: Frick
93. Volní schopnosti obžalovaného nejsou forenzně podstatným způsobem dotčeny, má plnou
kontrolu nad svým chováním a jednáním a má dobrou schopnost seberegulace. Některé další
dílčí složky osobnosti, zejména odpovědnost či sebekritičnost, nejsou plně rozvinuté.
Převažují nad nimi složky jako vytrvalost, sebeovládání či sebeřízení, které tak život
obžalovaného výrazně podřizují výkonu a vnějšímu úspěchu. Inteligence a rozumové
schopnosti obžalovaného se pohybují v pásmu populačního průměru, resp. při horní hranici
pásma průměru. Má z hlediska mentální kapacity dobrou schopnost jednat účelně a uvažovat
v dané situaci adekvátně a racionálně, nemá potíže s myšlením ani koncentrací. U
obžalovaného nebyly zjištěny sklony k otevřeným projevům agresivity, vnitřně však prožívá
hostilní (nepřátelské, zlobné) impulzy.
Svou hostilitu je schopen za běžných okolností potlačovat a tím kontrolovat. V silné zátěži
může kontrolu ztratit a projevit se výbušně. Obžalovaný netrpí chorobnou agresivitou.
94. Z hlediska intelektu, poznávacích funkcí a osobnostní charakteristiky obžalovaný je plně
schopen si prožitky a vjemy zapamatovat, kdy věrohodnost reprodukce může být mírně
snížená vlivem tendence obžalovaného stavět se před ostatními do lepšího světla (pozitivní
sebeprezentace, defenzivní postoje), nikoli však podstatně.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:25Od: EllNino
ježiš přestaň tu s tim tapetovat, děkuju -_-
[ Reagovat ]
24.01.2020 19:18Od: Frick
Tak misa tady zpochybňoval jeho příčetnost, tak jsem mu jsem poslal soudní posudky.
[ Reagovat ]
24.01.2020 19:22Od: EllNino
existuje vzkazník ... ale to bys nebyl vidět, viď :)
[ Reagovat ]
24.01.2020 19:59Od: Frick
Přiznám se, nenapadlo mne to.
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:03Od: Hector21
jejkote mankote, to je něco mezi starou Fletcherovou a Mentalistou...
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:13Od: Frick
Zkus o tom popřemýšlet, zda ti ten případ dává logiku.
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:16Od: Fandina
Tvůj problém je, že máš vizi jak to bylo a tu si pasuješ do toho případu a hledáš v tom logiku. Jenže ty nevíš, jak to bylo, proč tam šel a jaký byl jeho záměr. Tvrdí, že tam nebyl. Dohadovat se můžeš donekonečna, ale nevíš nic. Scénářů je x. Chápeš to vůbec?
[ Reagovat ]
24.01.2020 17:12Od: Frick
Já přijímám oficiální verzi soudu a nevidím v ní logiku. Resp. snažím se upozornit na nelogičnost, případně i na možný rozpor mezi výpovědí poškozené ("měla jsem jméno na zvonkách") a skutečnostmi (pár hodin po přepadení vznikly fotografie a videa panelu zvonků bez Petřina jména, Tejkal v den přepadení sděluje médiím, že šlo o čin náhodného pachatele)
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:17Od: Fandina
Chápeš vůbec, že je rozdíl číst spíš nebo to, co se objevuje v médiích. Nejsi jeho právník, abys měl ke všemu pristp
Chápeš vůbec tě rozdíl. Nehledě k tomu, že celkově jsi mimo Míšu.. Neuvažuje logicky. Predjimas, mnohdy absolutně nelogicky a vůbec to neis pochopit, když ti to někdo řekne.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:27Od: Fandina
Omlouvám se za různě doplněná slova, bylo to z telefonu a poslala jsem to bez oprav.

Chtěla jsem jen říci, že tvoje vývody mnohdy postrádají logiku. Navíc neustále omíláš jedno z x stran a nereflextuješ, když tě někdo upozorní, že to může být i jinak. Navíc, znovu píšu, k čemu ti to je, zabývat se tím. Vím, že nemáš co dělat, ale proč se zabýváš tím, k čemu nemáš dostupné informace, přístup do spisu. Je to práce k ničemu.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:01Od: Frick
Mám rozsudek. Každý si ho může přečíst.

Jde o to, že je zde možnost, že Petra mohla poslat za mříže člověka, který čin nespáchal.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:06Od: blixa
Jasně, viděla mu z půlmetru do ksichtu a pošle tam jinýho. Ty máš fakt dost. Ještě prosím nějakou teorii, kdo za tím vším stojí. Ilumináti ? Soros ? Pražská kavárna ? :-D :-D
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:21Od: FulnekUltras
spíš spolek šalamoun - to je taky pěkná verbež ;-)
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:02Od: Frick
Jo? Taky se představ, že by ti do bytu vlítla zásahovka a šel bys v klepetech ven. Následně bys byl obviněn a odsouzen (na základě pochybných důkazů) za něco, co jsi neudělal. Ta bezmoc. To by se ti najednou takovej spolek Šalamoun hodil.

Justiční omyly jsou a budou. Snad jich je naprosté minimum ale jsou. Je to také jeden z nejpádnějších argumentů proti absolutnímu trestu.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:06Od: FulnekUltras
Netvrdím, že všechny rozsudky jsou dneska svaté. Ovšem když nasraného Johna Boka odváželi ze zatopeného karlínského baráku v trenkách, mělo to taky svoje kouzlo. ;-)))
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:08Od: Fandina
Mně se líbí to dneska svaté. Jako by to "nedneska" svaté bylo.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:11Od: FulnekUltras
souhlas - šalamoun ale třeba v 50. letech ještě neexistoval
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:18Od: Fandina
Ani nemohl, komouši si to už pohlídali. Totalita.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:26Od: FulnekUltras
tam šlo taky o výši trestů - a v tomhle směru si tehdejší východní blok s mccarthyovskými USA relativně těsně po 2. sv. válce, kdy se věci obecně řešily pořád ještě tak trochu po vojensku, nemá co vyčítat
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:31Od: Fandina
Tam se jen za názor věšelo. Máš pravdu.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:38Od: FulnekUltras
za kontakt a spolupráci s tajnými službami opačné strany
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:45Od: Fandina
Že tě huba nebolí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:50Od: FulnekUltras
bolí jedině pravda
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:00Od: Fandina
Kterou nemáš.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:57Od: Frick
Mne nejde o to, že by se spletla ale o záměrné jednání.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:59Od: FulnekUltras
nechceš mě vyprovokovat, viď? ;-)
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:11Od: Fandina
A proč by to dělala? Proč by se řezala a pak to sváděla na někoho jiného. Jakou by to mělo logiku?
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:12Od: Frick
No, že třeba nějaká prachatá firma bude nabízet tučný smlouvy raději
a) hrdince, co se ubránila agresorovi, byť za cenu těžkého zranění
b) magorce, které přeskočilo v hlavě a z bůh ví jakého důvodu si sama ublíží

Samozřejmě, nakonec může to tak být, že C) IST RICHTIG

ale co tím "c)" je, to si fakt netroufám tvrdit...
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:21Od: blixa
Ano, děkuji že jsi opět prokázal, že jsi naprostý magor. I Kebrle naprosto vyloučil, že by si podobné zranění mohl člověk způsobit sám, a kdo jiný než on by tohle mohl lépe vědět. Navíc, nikdo nemohl vůbec tušit, jestli se Petra bude schopná vrátit k tenisu, spíš se to zdálo dost nepravděpodobné. K čemu by byla pak nějaké firmě, když by už nehrála ?
Říkám to pořád Fricku, tvůj klíčový problém je chybné zpracování faktů, jsi pomatený magor jehož mozeček plodí šílené nesmysly. Pokud už nejsi v péči psychiatra, měl bys o tom rychle uvažovat. Bude to stále horší a horší.
[ Reagovat ]
25.01.2020 00:48Od: Frick
Myslel jsem to tak, že to udělala v nějakym zkratkovitym afektu, NE PLÁNOVANĚ!
[ Reagovat ]
25.01.2020 01:01Od: blixa
Číst umíš ? Kebrle vyloučil, že by si takové zranění někdo mohl způsobit sám. Čemu na tom nerozumíš ? Ty jsi větší odborník než on ? Opravdu ? :-D :-D

Jinak, jen to zopakuji :

"Říkám to pořád Fricku, tvůj klíčový problém je chybné zpracování faktů, jsi pomatený magor jehož mozeček plodí šílené nesmysly. Pokud už nejsi v péči psychiatra, měl bys o tom rychle uvažovat. Bude to stále horší a horší."
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:45Od: Frick
Na druhou stranu - mohl říct něco jiného? Pokud by připustil možnost sebepoškození, tak nebylo by to defacto vyzrazení lékařského tajemství? Já si dovedu představit, že součástí dodržování lékařského tajemství může být i nezbytnost podání nepravidvé informace.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:49Od: Frick
Tím nechci říct, že Kebrle nemluvil pravdu. Jen tím chci sdělit to, že by mohla nastat situace, kdy nestačí pouze pravdu neříct, ale je nutno neříct i přímo nepravdu.

Pokud bys byl lékař/šéf nemocnice, kde by se léčil nějaký utajovaný pacient, tak co? Blábolil bys něco o tom, že "tyto informace nepodáváme" nebo bys to rezolutně popřel, že se u tebe takový pacoš nachází?

A stejný princip by mohl být použit i u Petry. Podotýkám - je to krajní teorie.
[ Reagovat ]
25.01.2020 13:49Od: Frick
ale je nutno *ŘÍCT* i přímo nepravdu.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:38Od: Fandina
Fricku, ty nejsi normální.
Žádná firma nebude platit komukoli za to že se pořeže a už vůbec ne proto, že se bude ten dotyčný vydávat za hrdinu, který se ubránil, když se jedná o politování hodný čin a dotyčný je obětí. Nemáš to v hlavě v pořádku.
A varianta o magorovi, který se pořeže se na tento případ vůbec nehodí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:30Od: Fandina
A k čemu ti je rozsudek. To není vyšetřovací spis. Nevíš, jak to bylo. A že mohla Petra poslat do vězení nevinného, ano mohla, ale proč by to dělala? Nebo si myslíš, že si napadení vymyslela? Uvažuj logicky.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:35Od: blixa
Fandino ! Frickovi napíšeš "uvažuj logicky" ! Už jen výrazy "Frick" a "uvažuj" jsou jasný protimluv, ale ještě "logicky" ???!!! :-D :-D
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:53Od: Fandina
Tak jasně, ale člověku to nedá.
[ Reagovat ]
24.01.2020 20:58Od: Frick
Rozsudek má více jak 50 stránek a je tam uvedena hromada podrobností. Včetně výpovědí svědků, dispozic místa činu atp.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:06Od: Fandina
Rozsudek ti je na nic, pokud bys ho chtěl napadnout, pokud nemáš jiné zdroje, důkazy o tom, že dotyčný byl odsouzen neprávem. Takže je ti to nanic.
[ Reagovat ]
24.01.2020 16:03Od: rybicka
:-))
[ Reagovat ]
24.01.2020 12:36Od: Mayo
Nehneval by som sa keby sa k Novakovi pridá aj Petra a pozdvihne trofej.
[ Reagovat ]
24.01.2020 12:39Od: Petr_Fisk
To už mají natrénované i s tanečkem...:)
[ Reagovat ]
24.01.2020 12:24Od: lvicek
Prosim vas, eurosport Petu vazne nevysilal? Chtela jsem si ji pustit zpetne, fakt jsem se tesila. Ja bych je fakt uz poslala tam, kam slunce nesviti!! Kdyby tak priste GS koupila O2 tenis! Nejlepe, at ma O2 tenis zensky a eurosport chlapy, aspon budou mit spoustu prostoru si tam davat ty svoje "zajimavy" zapasy, kdyz stejne zadnyho chlapa nemame... :(.
[ Reagovat ]
24.01.2020 13:39Od: tommr
sice měli zápas Petry uvedenej v programu na E2, ale nakonec místo něj vysílali zápas Wozniacký ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:11Od: lvicek
Tak hlavne, ze ten program maji, sasci.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:14Od: lvicek
Jeste by me zajimalo, jak to komentovali. "My jsme vam sice slibili, ze budeme vysilat Kvitovou, ale hele, budem koukat na Wozniackou a vy, co jste chteli domaci Kvitovou, tak si trhnete nohou!"
[ Reagovat ]
24.01.2020 15:13Od: Fandina
Petra hrála tak rychle, že ji tam ani nestihli dát. :-)) A Caro tam dali jen tak z nouze a nakonec tam zůstala, když z toho byl poslední mač kariéry, což ze začátku nevypadalo.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:45Od: Pavlis
EuroSport nemám moc v oblibě. špatně to v Česku vedou. A úplně nenávidím ty probíhající náhledy do dalších zápasů, takže není pořádně vidět ten, co vysílají. Já když na něco kouknu, zajímá mě to, co zrovna sleduji. Metodika přístupu EuroSportu je mi prostě cizí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:57Od: Fandina
Není to televize jen pro ČR. Těžko chtít od nich, aby se věnovali jen českým tenistům, v tomhle případě. Těch zemí, kde Eurosport funguje je x a těžko se zkloubí potřeby všech. Mně by se moc líbilo, kdyby třeba alespoň jeden kanál byl víc regionální, tedy třeba při GS se třeba dvojka věnovala našincům v té určité zemi. Ale chápu, že těch zemí mají moc a asi i technicky to možné není. V tomhle směru se mi líbí, že kromě těch dvou hlavních kanálů mají na Eurosportplayeru všechny ostatní zápasy a můžu si vybrat, který chci sledovat, od začátku do konce a tak se vyhnu i těm vstupům do zápasů. Tak alespoň něco.
[ Reagovat ]
24.01.2020 16:16Od: slacker
tak ata neblokuju prava pro CR pro jinou televizi, kdyz nejsou pouze pro CR. kre-teni zasrani
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:38Od: Fandina
Můžeš to koupit sám a přeplatit je, když si tak chytrý.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:09Od: slacker
ty ses tak blbaaaaaaaaa
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:14Od: Fandina
Blbější než ty těžko, když ani nechápeš, že se za televizní práva na sportovní akce solí velké prachy.
[ Reagovat ]
24.01.2020 23:42Od: slacker
Tak kazdy monopol umoznuje vysponovat ceny, proto je nutne s monopoly bojovat. Cena se snizi a zvysi se dostupnost. proste win-win
[ Reagovat ]
25.01.2020 02:08Od: Fandina
Ano, mají monopol, jednotlivé televize na televizní vysílání. Každá na něco jiného a je to logické, všechny společnosti by těžko mohli jet na AO a zprostředkovávat televizní přenosy do všech zemí světa. Je logické, že si to vzájemně přeprodávají a předtím kupují práva u pořadatelů. Navíc ceny u jednotlivých televizních společností jsou přibližně stejné.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:40Od: lvicek
Fandino, to je prece blbost. V kazde zemi jsou ta utkani komentovana. Tzn. ze pro kazdou zemi stejne musi vyrabet zvlastni prenos. Takze uz nemuze byt takovy problem komentovat proste jiny zapas. Ja to vubec nechapu. Prijde mi, ze to jde zcela proti logice, meli by se snazit vyjit divakum vstric, ne?
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:47Od: Fandina
A co je na tom nelogického, vysílají jeden zápas a každá země má vlastní studio a namluví si to. Nevím, proč by měli dělat třeba v české redakci českým divákům schválnosti a úmyslně nevysílat české tenisty, když ví, že je diváci chtějí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:59Od: Fandina
Upřímně, mně celkem vyhovuje Eurosportplayer, tam je kromě Eurosportu 1 a 2, který je s českým komentářem ještě výběr streamů z ostatních kurtů. Takže si vyberu zápas, který chci a dívám se na to. A je mi jedno, jestli je na Eurosportu 1 nebo 2 ten nebo onen.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:04Od: Fandina
Já nejsem odborník, ale dovedu si představit, že je jedna režie pro všechny země a tam se to jen namlouvá.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:11Od: Fandina
Na Eurosportplayeru je možnost, že si k vysílání Eurosportu 1 nebo 2 můžeš zvolit řeč, s kterou to chceš poslouchat. Což potvrzuje to, že je jedno vysílání a k tomu x komentářů pro jednotlivé země.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:37Od: lvicek
No prave, ze je to i na Eurosport playeru, tak stejne ten obrazovy material musi mit i s rezii. V tom pripade jaky je problem dat pro ruzne zeme ruzne zapasy? Nekdy jsou dokonce komentovane i ty zapasy, co jsou jen v playeru. Krome toho, kdyz jsme nekde byli na dovolene, mam pocit, ze ruzne Eurosporty nevysilaly vsechny to same. Eurosport player jsem nejakou dobu mela. Uzivatelsky je to dost neprivetive, ale vicemene podobne to ma i O2. Ale abych si musela platit i O2, i Eurosport Player, to si muzou trhnout. A uz zvlast jim za to platit nebudu, kdyz vidim, jak se chovaji k divakum. Ted me vyslovene nakrkli.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:50Od: Fandina
Nemusíš platit nic. Nikdo tě přece nenutí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 22:56Od: Fandina
Jinak ale Eurosportplayer je teď co se týká streamů super a je jich tam hafo, nejen co se týká tenisu, ale i biatlonu, lyžování. To je v pohodě, že nemusíš lovit free stremy, navíc s reklamou, ale máš to přehledně i zpětně týden k přehrání. Samozřejmě zadarmo ani kuře nehrabe. Musíš si to zaplatit.
[ Reagovat ]
24.01.2020 23:23Od: lvicek
No ja si platim O2TV, ktera ma i Eurosport 1 a 2. A je to docela drahe a urcite z toho Eurosport neco ma. Nechci platit jeste neco navic, budu jen naprdnuta na Eurosport jako takovy.
[ Reagovat ]
24.01.2020 23:39Od: Fandina
Já si Eurosportplayer kupuji jen na GS, jinak ho nemám, ale ty streamy tam už vychytali. Třeba vloni jsem mnohdy lovila podle kurtů, letos je to lepší o jména, nic nelovím, je to přehledně. Ale tuhle jsem tam nemohla najít Mušku, live jsem ji nechytla, ale pak zpětně tam byla. Ono se tam jednalo o flek na kameře a také jsem myslím nemohla najít nějaký zápas pokračující po přerušení. Ale jinak je to tam teď lepší než vloni a asi i trochu lepší než na MD O2 TV, tam je těch MD jen osm a jmenovitě to tam nedávají. Ale na O2 TV je zase fajn, že když hraje víc našich holek, tak okomentují třeba jen stream a třeba jen se stoickými kamerami.
[ Reagovat ]
24.01.2020 23:21Od: lvicek
Ono by se to asi dalo vygooglit, co davali na kterem Eurosportu, ale ja na to nemam cas :/. Tak to muzem uzavrit s tim, ze proste me osobne se jejich pristup nelibi a dost me nasejrili, no...
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:38Od: Kozoroh
A to jsme ještě na tom dobře, až bude Roland Garros nebo Wimbledon, tak jen na jednom TV kanálu bude tenis a na tom druhém cyklistika (Giro & Tour de France). Mrzí mě, že si stanice Nova Sport neudržela práva na Wimbledon.
[ Reagovat ]
24.01.2020 21:38Od: lvicek
Nakonec jsou vlastne ty GS turnaje diky Eurosportu neblbejsi turnaje z cele sezony. Fakt prima.
[ Reagovat ]
24.01.2020 11:08Od: misa Petra
gratulace, přijela do Melbourne dobře připravená a její návrat do finále se může povést.
[ Reagovat ]
24.01.2020 09:59Od: Torn
Katka se asi lekla, takže Petra nestihla ani plašit, takže chyb málo atd. Uvidíme co dál. Sakkari je už nepříjemná soupeřka, obzvlášť pokud bude vracet a zápas protahovat. Pro Petru hraje asi povrch, případně zatažená střecha by mohla pomoct.
[ Reagovat ]
24.01.2020 10:24Od: tommr
když nebude Petra zbytečně moc kazit tak by měla vyhrát ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:23Od: Pavlis
Petru čeká zajímavá soupeřka, s níž má negativní bilanci. Bude si s tím muset nějak poradit. Hlavně, aby byly vyhovující podmínky.
[ Reagovat ]
24.01.2020 12:29Od: Petr_Fisk
Ten nedohraný nepočítám. Je to 1:1 a poslední vítězství má Petra.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:39Od: Pavlis
Jj, podíval jsem se do expresek. Strana 65, datum 16.05.2019 23:24. Nyní je jiná situace i povrch, takže by to měla mít Peti pod kontrolou.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:22Od: tommr Petru čeká Sakkari
což je docela překvapení ...
Petra jí má co vracet. Naposledy s ní trochu smolně prohrála loni v Cincinnati. To ale měla Petra ještě ty potíže s rukou ...
Dobrá zpráva je to, že po vyřazení Keysový má Petra s velkou pravděpodobností zajištěnou první desítku i kdyby se Sakkari prohrála. Vytlačit by jí z ní mohla snad jen Keninová pokud by AO vyhrála což se mi ale nezdá moc pravděpodobný ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 12:31Od: Petr_Fisk
Kenin "nedožije" dalšího kola...:)
[ Reagovat ]
24.01.2020 13:48Od: tommr
kdyby byla Zhang normální tak už je Keninová dávno venku. Co ta Čínanka ale dokáže zazdít je až k nevíře ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 13:52Od: misa
Myslíš, že Kenin má na to, aby vyřadila Petru?
[ Reagovat ]
24.01.2020 16:19Od: tommr
to záleží hlavně na Petře. Když bude mít Petra špatnej den tak jí Keninová může klidně porazit. Už ted má hru na top-10 ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 16:36Od: misa
Petra by využívala její slabší servis a ostře returnovala. Myslím, že můžeš být v klidu.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:06Od: Petr_Fisk
Huh...To je drama...
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:08Od: Petr_Fisk
Ach jo, tak dožila,......
ale jen díky neuvěřitelným "dárečkům" od Shuai.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:19Od: EllNino Petru čeká Sakkari
Madison dala úctyhodných 40 UE za dva sety, už s Arantxou Rus se mi nelíbila ...

Já myslím, že hratelné to rozhodně je, jen je třeba prostě tolik nechybovat, Madison nebyla schopná zahrát 3 míče po sobě do kurtu, víme, že to občas Petra taky umí, ale Madison je na tohle asi ještě horší ..

Američanky sice měly 6 holek ve 3. kole, ale jejich top 10 hráčky už jsou z kola venku a nedivil bych se, kdyby se do 4. podívala jen Kenin, případně Riske
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:23Od: tommr
s Riske to zatím nevypadá moc valně. Goergesová by jí mohla porazit ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:42Od: EllNino
asi ne, v tb se vyházela
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:44Od: tommr
začala ho dobře, ale pak se úplně sesypala. Škoda ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:12Od: FulnekUltras Zkušenosti povídám, zkušenosti...
na GS k nezaplacení. Díky, Peti.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:55Od: jirkaS kvítí
0 DF
10 UE
HUUUUSTÝÝÝ! :-o
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:44Od: drabona Petra
hrála opět soustředěně a bylo to jen o tenise, ne o bubácích v hlavě a to je dobře, pokud bude taková pohoda i v dalších zápasech, není čeho se obávat a máme sena co těšit. Gratuluji.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:53Od: farr
Naprostý souhlas. Doufejme že ji to vydrží až do finále.:)
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:12Od: FulnekUltras
zatím bohatě postačí příští zápas
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:43Od: George_Renel
Petra holt soupeřku brala jako Češku.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:45Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:41Od: rybicka
Neviděla jsem příliš z Wozniacké, ani z Petry, ale Williams/Wang stálo za to. Na konci druhého setu Wang sama sebe odbourala šokem z možné výhry a při prvních dvou MB byla vyděšená tak, že jí to bylo i vidět na obličeji. Nicméně to nakonec zvládla zaslouží gratulaci.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:14Od: FulnekUltras
ještě že tak - a pak že problém má premiér
[ Reagovat ]
24.01.2020 08:52Od: peek
Co sem, do sportu gentlemanů, taháš trestně stíhaného stbáka?
[ Reagovat ]
24.01.2020 08:56Od: Alien
Přesně!
[ Reagovat ]
24.01.2020 19:39Od: FulnekUltras
chlapci, neměli byste tak slepě věřit všemu, co vám nakuká bakalovsko-sorosovský "mainstream" - dnes už fakticky těžce minoritní sebranka bezpáteřních mediálních kreatur, které prohrávají jedny volby za druhými, havla už nikdy nevzkřísí, a modré megazločiny z období cca 1991 až 2012 jim nikdy nevadily

myslete, gentlemani, ať ty vaše životy za něco stojí ;-)
[ Reagovat ]
24.01.2020 11:40Od: slacker
toho sem tahas ty. ostatne "byt estebak" je totozne jako 'byt bisak". zmena nazvu firmy nic na podstate nemeni
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:01Od: Fandina
Promluvil necharakterní člověk.
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:06Od: Jon61
Ale nelze říci Slyšeli jste slovo Boží. :)
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:37Od: VlS Serena
je out, ups.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:39Od: jklejna
+1 zavzdušňovala se.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:36Od: VlS Petra
pěkně.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:35Od: Mantra
Serenáda out! Super, rákoska využila situace a chyb od, ke kterým ji natlačila. Paráda!
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:36Od: Oin
Supermáma v tahu, fňuk.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:15Od: FulnekUltras
pseudokorektní pokrytectví ať už táhne do hayselu
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:19Od: Mayo
Ta Péťa má šokuje, ako je možné, že je ešte stále v turnaji.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:22Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:35Od: jklejna Re: pěkný tennis
Dobře to dopadlo. A máma končí.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:15Od: EllNino Petra
Super, že se ta dlouho nezdržovala, zápas jsem neviděl, tak doufám, že to někde bude :)

Další kolo bude těžké, s oběma prohrála poslední dva vzájemné zápasy, tak je na čase to zlomit ... možná bych si víc přál tu Madison, tam aspoň vím, co čekat ... ta Maria umí bejt jako buldog
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:31Od: tommr
pro Petru by byla jednoznačně lepší Sakkari. Když pro nic jinýho tak z toho důvodu, že by Petra měla na 99,99% jistou desítku bez ohledu na výsledek ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:46Od: rybicka
Minimálně ať hrají na tři ... :-)
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:13Od: EllNino Prosívás, nemáte někdo
ten záznam Petry na ukrajinském streamu? :)
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:15Od: Fandina
https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=1066193
[ Reagovat ]
24.01.2020 08:01Od: Nenela
Je, diky, sice jsem se neptala ja, ale rada si to pustim. Z letosniho AO nemam nic, mam toho hodne v praci a nemuzu ponocovat :-(
[ Reagovat ]
24.01.2020 08:01Od: EllNino
Dekujuu
[ Reagovat ]
24.01.2020 08:51Od: paddy
Dá se tam dohledat odehraný zápas? Vidím jen live.
[ Reagovat ]
24.01.2020 18:47Od: Fandina
Já se na ten zápas teď zpětně dívám. Ale jde mi to jen v tom původně otevřeném okně. Když si odkaz nakopíruji do jiného, tak mi to skočí na úvodní stránku.
[ Reagovat ]
24.01.2020 05:08Od: Pavlis
První game Peti hrála pár minut, ale pak už v pohodě. Vedení 5-0 v prvním, pěkné. A soupeřce nabídla asi jeden brejkbol.
[ Reagovat ]
24.01.2020 10:35Od: petrulinka
Nabídla, hned v prvním gamu
[ Reagovat ]
24.01.2020 04:52Od: tommr Petra Kvitová
překvapivě snadný vítězství. Od Alexandrový jsem čekal větší odpor. Pro Petru je samozřejmě taková snadná výhra velký plus do dalších zápasů ...
[ Reagovat ]
24.01.2020 04:52Od: Pavlis
Petře gratuluji k postupu. Teď koukám na první set.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:03Od: Alien
Prosím vás, kde?
[ Reagovat ]
24.01.2020 14:38Od: Pavlis
Měl jsem zapnutý SportZone, ale tento týden to seká. Po skončení zápasu tam jde dát jeho začátek. Takže jsem to viděl do 5-0.
[ Reagovat ]
24.01.2020 04:45Od: Fandina
Petra nedala Kátě šanci. Byla to rychlovka.
[ Reagovat ]
24.01.2020 06:17Od: FulnekUltras
ani to nebolelo
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist