Wimbledonské repete: Kvitová vyhrála finále proti Bouchardové i ve Wuhanu

  • WTA WUHAN - Petra Kvitová ovládla premiérový ročník turnaje v čínském Wuhanu. Třetí nasazená Češka dnes v repríze wimbledonského finále porazila Kanaďanku Eugenie Bouchardovou 6-3 6-4 a v Číně tak vybojovala už svůj 14. titul. Vítězstvím si také zajistila počtvrté za sebou účast na Turnaji mistryň.
    27. 9. 2014, aktualizováno | Aktuality |  535 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petře Kvitové se na premiérovém ročníku turnaje v čínském Wuhanu daří. Česká jednička tu postupně porazila Italku Knappovou, krajanku Karolínu Plíškovou, Francouzku Garciovou a Ukrajinku Svitolinovou a potřetí v letošní sezoně se tak probojovala do finále turnaje WTA - letos hrála rodačka z Fulneku finále Wimbledonu a těsně před US Open také na turnaji v New Havenu, v obou případech uspěla a získala titul.

Ve Wuhanu proti Kvitové ve finále nastoupila dvacetiletá Kanaďanka Eugenie Bouchardová, kterou česká hráčka porazila v červenci ve finále Wimbledonu při svém druhém triumfu na londýnském grandslamu. Obě tenistky měly ve dnešním finálovém klání stejnou motivaci - kvalifikovat se na Turnaj mistryň v Singapuru.

Česká jednička vlétla do finále jako uragán, když hned ve druhé hře úvodního dějství sebrala mladé Kanaďance podání a ujala se vedení, o které díky agresivní hře a tvrdému podání do konce setu nepřišla. Dvojnásobná grandslamová vítězka v první sadě trefila celkem 12 vítězných míčů a dopustila se pouze 7 nevynucených chyb. Turnajová trojka v prvním setu nečelila jedinému brejkbolu a za 32 minut hry vedla 1-0 na sety - první sadu získala poměrem 6-3.

Ve stejném duchu se nesla i větší část druhého setu - Kvitová na kurtu dominovala, výborně podávala, hrála agresivně a Bouchardová jejímu tempu nestačila. Hned v první hře druhého dějství si Češka vypracovala při podání Bouchardové dva brejkboly a proměněním toho druhého se dostala do vedení. Před čtvrtou hrou požádala Kanaďanka o ošetření bolavého prstu na levé ruce, ani delší pauza však rodačku z Fulneku nijak nerozhodila.

V šesté hře čelila při svém podání dvěma brejkbolům, oba ale díky skvělému prvnímu podání zlikvidovala a nedopustila tak žádný zvrat. Sama pak v následující hře Bouchardové podání vzala a za stavu 5-2 měla možnost zápas ukončit. To se však české jedničce nepodařilo - v osmé hře Kvitová odvrátila pět brejkbolů, šestý už ale Kanaďanka díky chybě Češky proměnila a snížila na 3-5. V desáté hře už ale wimbledonská vítězka nepochybila a utkání po hodině a dvaceti minutách ukončila a získala tak již svůj 14. titul!

"Bylo to super finále, Eugenií odehrála dobrý zápas. Jsem moc ráda, že jsem tu hrála, moc se mi tu líbilo a všechno bylo skvělé. Díky mému týmu, protože bez něj bych to nikam nedotáhla," řekla vítězka na kurtu.

"Vím, že všichni si přáli, aby tu stála Na Li, ale ta tu není. Myslím, že tahle trofej bude velkou vzpomínkou právě na ni. Doufám, že se jí bude dařit dál stejně tak, jak se jí dařilo v tenise," dodala česká jednička s odkazem na ukončení kariéry čínské tenistky Na Li.

"Byl to skvělý týden. Musím pogratulovat Petře, zase mě porazila, už podruhé letos. Chtěla bych poděkovat všem, kteří se na tomto turnaji podíleli, protože odvedli skvělou práci. Je to první ročník tohoto turnaje, ale myslím si, že to zvládli skvěle. Díky také všem fanouškům za podporu," řekla v rozhovoru po utkání poražená finalistka Bouchardová.

Kvitová poletí do Singapuru
Čtyřiadvacetiletá hráčka z Fulneku znovu vylepšila svoji vynikající finálovou bilanci, v kariéře vyhrála 14 zápasů o titul a jen čtyřikrát odešla poražena. Vítězstvím na turnaji ve Wuhanu si Kvitová zajistila počtvrté za sebou účast na Turnaji mistryň. Díky titulu si rovněž udržela pozici světové trojky před Ruskou Marií Šarapovovou.

Se čtrnácti turnajovými triumfy ve dvouhře je Kvitová čtvrtou nejlepší českou tenistkou. Před ní jsou jen Martina Navrátilová (167), Hana Mandlíková (27) a Jana Novotná (24).

Čtyřhru v Číně vyhrály Švýcarka Marina Hingisová s Italkou Flavií Pennettaovou, které oživily šance na postup na Turnaj mistryň.

Výsledky - Wuhan (tvrdý povrch, dotace 2,440.070 dolarů):
Dvouhra - finále:
Kvitová (3-ČR) - Bouchardová (6-Kan.) 6-3 6-4
Čtyřhra - finále:
Hingisová/Pennettaová (6-Švýc./It.) - Blacková/Garciaová (8-Zimb./Fr.) 6-4 5-7 12-10
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (535)
28.09.2014 13:36Od: George_Renel Karolína dnes
unavené, odchozené, lajdácké. Takhle zle už dlouho nehrála.
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:35Od: pockerface
hezky tam Karolína po zkaženém posledním míčku mrskla s tou raketou :-) Tak alespoň víme,že jí ta prohra není fuk.Škoda mohla si v Pekingu nahrát hodně bodů.Ale už toho asi měla plné zuby a hlavně jí neseděla hra Hercog.Tak teď jdeme na Báru,snad alespoň ta vyhraje.
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:39Od: lars
Jsi s Barou velky optimista :))
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:41Od: pockerface
možný je všechno.Ale to by Simona musela hrát hodně mizerně a Bára předvést jeden ze svých životních zápasů.
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:35Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 4:6 6:2 2:6
tak Karolína bohužel dnešní zápas nezvládla a loučí se s Pekingem už po prvním kole. Zdá se, že jí těch pár dnů volna co ted měla spíš uškodilo ... :(
Dnešní prohra znamená i to, že její šance na účast na letošním TŠ jsou už prakticky nulový ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:33Od: EllNino
No nic je na čase si dát oraz, ta asijská tura už byla moc dlouhá, nevadí, finále titul a 3. kolo na Premier 5 je super výsledek, dneska bohužel už moc nebylo z čeho brát ...tak karol připrav se na halu a je to :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:28Od: Smazaný účet
Tak gratuluji Hercog , Plíšková někdy příště ale jsi dobrá máš na to být příští rok výš v žebříčku .
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:16Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 4:6 6:2 0:3
vstup do třetího setu ovšem Karolíně vůbec nevyšel. To už bude jen těžko otáčet ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:22Od: George_Renel
Jak už jsem psal včera, ten včerejší debl nebyl dobrý nápad....
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:27Od: blixa
Je to pořád o jednom breaku ale ten se nedaří získat :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:28Od: sprchon
Hlavně Hercog ví, jak na ní... Karolína nejraději hraje z výšky a tyhle čopy jí docela dělají problémy.
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:40Od: lars
No a proc 2.set Kaja vyhrala jednoznacne 6:2 ??
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:04Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 4:6 6:2
tak Karolína to zvládla a je srovnáno. Snad si v třetím setu povede stejně dobře jako ve druhým ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:00Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 4:6 5:2
ve druhým setu se Karolína zlepšila a zdá se, že už konečně na hru Hercogový našla recept.
Ted bude podávat na vítězství - jsem zvědavej jestli to zvládne ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:02Od: blixa
Zvládla zcela hladce. ;-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:40Od: pockerface
vůbec to Poloně a Karolíně nezávidím.Ten pohled do prázdného hlediště je strašný.To se jim musí opravdu blbě hrát.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:42Od: misa
Kdyby se u nás hrál nějaký turnaj WTA a byl třeba zápas Kanepi - Lepčenko, těžko říct, kolik lidí by přišlo.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:45Od: pockerface
to je fakt.Ale tím jak je tam ten kurt strašně velký,tak to vypadá hrozně.Doufám,že alespoň na Petru diváci přijdou :-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:36Od: pockerface
nápady by byly ne že ne.Ale Karolíně to dneska všechno strašně lítá mimo kurt nebo do sítě.Ne a ne se pořádně trefit,jsou to bomby,ale holt to dává do autu.Dnes na jejím obličeji prostě vidím únavu a flustraci.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:44Od: blixa
Vypadla z "vítězné vlny" a dopadla únava, fyzická i psychická. Teď by to chtělo dobít baterky.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:47Od: pockerface
teď by to hlavně chtělo udržet svoje podání.Těžko říct,co by bylo pro Karolínu lepší jestli postoupit nebo prohrát a mít delší čas na odpočinek.Jenže za Peking jsou velké body,takže bych samozřejmě přál Karolíně postup co nejdál.Třeba se teď rozjede a zápas otočí.Já v to doufám.
[ Reagovat ]
28.09.2014 13:05Od: tommr
vypadnutí už v prvním kole by pro Karolínu znamenalo prakticky konce nadějí na letošní TŠ ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:50Od: blixa
Hmmm, 4:1, že by se jen potřebovala rozehrát ??!!
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:29Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 4:6
Karolíně se nedaří - hra Hercogový jí evidentně vůbec nesedí ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:25Od: pockerface
trochu mě zaráží,že je v Pekingu tak málo lidí.Asi Číňany zápas Karolíny a Polony nezajímá :-( škoda zasloužilo by si to lepší atmosféru.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:23Od: pockerface
tak Kei to už asi taky nepustí 7:6,5:3
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:18Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 3:4
Karolína nejdřív přišla o podání, ale vzápětí si brejk vzala zpátky. Zatím je to lítej boj ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:22Od: pockerface
4:4 snad to Karolína dohraje do vítězného 1.setu.S jejím typem hry prostě na to má.Ta holka má opravdu velký potenciál dostat se do top10-15.Příští rok by potřebovala uhrát pár parádní GS jako Eugenie a rázem bude Karolína v top10 :-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:26Od: tommr
no zrovna dneska na to Karolína rozhodně nevypadá. Zatím se jí moc nedaří ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:33Od: pockerface
dneska mi přijde taková bez energie,vzteká se,řekl bych,že na mě působí vyšťaveným,unaveným dojmem.Ale nic na tom nezmění,že ten herní potenciál v sobě má.Ale asi se na ní projevuje únava za poslední týdny,kdy toho odehrávala opravdu hodně.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:33Od: EllNino
má toho už evidentně plný zuby, potřebuje oraz ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:17Od: pockerface
Karolína hází raketou a chudáček malá Číňanka jí raketu pokorně podává zpátky do ruky :-),tak když už,tak s na ní za to Kájo usměj :-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:16Od: Smazaný účet YES! :)
Mala Erraniova vypadla s ešte menšou Naraovou :) :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:13Od: pockerface
bože, tak Karolína z 2:1 to "uhrála" na 2:4,ach jo.Přitom to projíždí po svých chybách. Poloně stačí jen vracet do kurtu.
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:14Od: PetaM
To stačí skoro všem :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:09Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 2:3
Karolína bohužel brejk nepotvrdila a v pátý hře při podání Hercogový promarnila brejkbol. Škoda ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:00Od: majkl005 ???
Myslíte, že kdyby bylo povoleno stát na returnu až v hledišti, že by toho Polona využila ? :D Mě příjde, že určitě !
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:19Od: sprchon
Jo :D Když jí to první podání chodí, tak určitě.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:56Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog 2:1
dobrej začátek - Karolíně se ve třetí hře poved brejk ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:06Od: pockerface
no a už je to 2:2,škoda vypadalo to na dobrý začátek.Snad to Karolínu nerozhodí.Je v ní opravdu velký potenciál,jen ho hezky dál rozvíjet a opravdu bych věřil,že by se mohla do 2 let dostat někam mezi top10-15
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:55Od: pockerface
Eranni out.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:57Od: tommr
konečně nějaká dobrá zpráva ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:48Od: tommr Karolína Plíšková vs. Hercog
hráčky už se rozehrávají. Hlediště zeje prázdnotou, vidím tam ale jednu českou vlajku ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:45Od: Smazaný účet
Bohužel to Monča nedala. Ale byl to boj. Škoda no. :/
Alespon Venus mi udělala radost :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:42Od: blixa
Juchúúúú, Andrejka mi postoupila, taky Venus a Samice, dneska se daří ;-) Tak ještě Kája a a Barunka !!
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:45Od: tommr
pro mě jako pro fanouška Petry a Lucky je to zatím samá špatná zpráva ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:46Od: blixa
Proč proboha ?
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:50Od: tommr
Petkovicová, Venus a Stosur můžou předstihnout Lucku v žebříčku a Venus může vyřadit Petru v osmifinále ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:54Od: blixa
Lucka si to musí holt uhrát sama a Venus se nebojím, na tu Petra hrát umí, kdežto Heather je nevyzpytatelná.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:55Od: EllNino
Lucka musí zabrat sama, myslím, že minulej tejden jí soupeřky pomohly hodně,tak teď se musí taky předvest ona ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:49Od: blixa
Jsem taky fanoušek Petry a Lucky ale nic špatnýho mi na tom nepřijde. To jako myslíš že ty poražený by byly snažší sousto ?
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:50Od: PetaM
Ne, jde mu o žebříček :D :D :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:51Od: blixa
Jo ahááá :D :D Jasný, žebříčkový král ;-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:51Od: EllNino
ne kvuli žebříčku víš :) Petko ztrácí na Lucku 8 bodů
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:58Od: tommr
po dnešku už má na Lucku náskok 100 bodů ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:41Od: dadaft
Bennetka klasika a ani Tommík Robredů to neustojí. ((
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:36Od: Smazaný účet
Tak Maruš konečně vyhrála ve dvou setech taky! :D
Dneska se mi její výkon líbil.. Servisem si celkem pomáhala, když potřebovala, tak na returnu taky zabrala.. Dobrý výkon! :-)) Pořád tam byli nějaké zbytečné chyby, ale fakt jinak hrála dobře.. :-))

Statistiky
Maria W/UE 23/20
Kaia W/UE 13/25
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:22Od: Smazaný účet Nicu vs Petko
Po dlouhé době si hráčky udržely podání. Je to jak maraton.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:34Od: sprchon
Ale to podání ruky nebylo pěkné. :D Monča se na Andreu ani nepodívala.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:36Od: dadaft
Monica bude hodně zklamaná, takový boj celý zápas,,,,,,,,,,,,,, a tak smutný a rychlý konec.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:44Od: tommr
Niculescu si to prohrála ultrapasivní hrou v TB druhýho setu kdy měla Petkovicovou na lopatě ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:08Od: pockerface
zápas Maria x Kanepi bude asi taky dost dlouhý,pokud se Kanepi nesloží a nenabere to rychlý spád.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:11Od: sprchon
Těžko říct, zatím je to jen jeden break...
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:30Od: sprchon
Tak už je hotovo... 6:4, 6:1
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:06Od: Smazaný účet
já ten tenis Niculesuové žeru :) je to nádhera. Kdyby ale hrála proti mě, tak ju asi nakopu. Bych na to neměl nervy :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:13Od: dadaft
jj, Monica je hodně "svá". ))
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:20Od: Smazaný účet
a to je dobře. hráčky tím hodně deptá :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:23Od: sprchon
Trochu deptá i mě a to proti ní nehraju. :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:03Od: dadaft China Open
nevím, jak se na rychlost povrchu v Pekingu budou dívat muži, ale pro ženský tenis momentálně jedny z nejlepších tvrdých kurtů světa, bych řekl.

očekávám spoustu krásných zápasů.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:44Od: tommr Petkovic vs.Niculescu 2:6 7:6(8)
Petkovicová už byla jednou nohou venku, ale v TB dokázala odvrátit 3 MP. Niculescu ten TB odehrála strašně pasívně. Vypadá to, že ted už to Petkovicová otočí ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:48Od: Smazaný účet
Nevím nevím. Přeji to moc Monice. Chvílemi se hraje velmi hezký tenis. Jen si Petko myslí, že to všechno uhraje na siti :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:57Od: dadaft
od BL se proti Monice v téhle formě zakončuje dost těžce. ))
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:58Od: tommr
tlačit se na sít je proti Niculescový dobrá taktika jen to Petkovicová nesmí pořád pálit do sítě ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:59Od: Smazaný účet
Monica se dobře prosazuje při podání Petko. Jen by to chtělo potvrdit brejk. Monico c´mon
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:12Od: tommr
při vlastním podání je ale poloviční ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:19Od: Smazaný účet
to jo, právě to by chtělo vylepšit. Dnes ani jedna nehraje svůj nejlepší tenis.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:44Od: pockerface
na Nova sport dávají finále Kuala Lumpur Nishikori x Benneteau
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:51Od: dadaft
přenosy Novasport HD (a ČT Sport) jsou lahodou na duši - nejen pro obraz, ale i pro zvuk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, když si vzpomenu na tu katastrofu, která je typická pro Eurosporťácké grandslamy, fujtajbl.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:17Od: dadaft
hodně pohledný a parádní tenis musím říct, co tak teď koukám,,,,,,,,,,,,,

trochu to připomíná Makarovovou s Muguruza, samozřejmě v mužském levelu --- ale ta snaha z obou stran po otevření kurtu a zakončování tam z obou stran je.
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:26Od: pockerface
jo pěkný tenis.Nevím komu to víc přát.Ale o malinko víc asi Bennetauovi
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:42Od: dadaft
tak na Karolínu s Polonou si ještě počkáme.
Andrea dokázala uhrát 2. set v brutálním tajbrejku.
velmi dlouhé výměny.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:39Od: sprchon Petkovic vs Niculescu
Tak pinkálistky ještě nedopinkaly. Ale pěkná otočka. Koukal jsem teď na TB a je to trochu něco jiného, než třeba to včerejší finále. :D Takže Karolínu si pustím nejdříve k obědu.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:41Od: Smazaný účet
No někdy si myslím , že chtějí dát ten rekord co tu byl předevčírem oslavil 30 let :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:42Od: PetaM
To je hnus, co Monica předvádí. Useknout pravou ruku! :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:43Od: EllNino
Šlajs :D :D .....
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:38Od: Smazaný účet
To co vidím v zápase Petkovic vs Niculescu je nemožné tak pěkný tenis jsem už dlouho neviděl .
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:44Od: dadaft
hrajou teď obě hodně dobře. tajbrejk byl famózní.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:23Od: Smazaný účet
Máša teda zatím nic moc :D
ale asi fandím Káje, ona vždycky něco spadne v žebříčku a pak začne hrát zase nějak jinak a zase se vrátí.. :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:29Od: Smazaný účet
Náhodou na to, že se hraje 1. set hraje Maria celkem dobře.. :D Ale Kaia jí to hodně ulehčuje noo..

No a než jsem to dopsal, tak si Maria prohrála servis čistou hrou..
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:40Od: Smazaný účet
Rozhodně fandím Kanepi , Sharapova se mi vůbec nelíbí , ok přiznávám se je to tím jak se chová , přijde mi strašně namyšlená.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:46Od: triatlet
Chová se např. tak, že vtipně glosuje cesty ekonomicjkou třídou, nebo dokáže uznat dobrý míč soupeřky (zápas s Luckou).
Taky ji nemusím, ale uznávám, že je ŠAMPIONKA.
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:52Od: Smazaný účet
Je to ŠAMPIONKA o tom není pochyb , není nepoctivá , ale je namyšlená , ve všem vidí peníze atd , myslí že si každý může dovolit to co ona
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:18Od: PetaM
Ach jo ... Tak Heather prohrála ... :( :( Venuše, jsi strašná! :D Tak nám aspoň s Petrou ukažte ve 3. kole pořádnou bitvu! :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:43Od: monty25 Re: PetaM
Nebuď smutnej... :)
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=614118948332
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:45Od: dadaft
no to si píš, těšák už teď. )))))))
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:47Od: Smazaný účet
Venus s přehledem a teď i Monica Niculescu hraje velmi krásný tenis s Petko :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:45Od: tommr Venus Williams
v prvním kole smetla nebezpečnou Watsonovou 6:3 6:1. Zdá se, že se má Petra na co těšit ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:02Od: EllNino
ve 2. číhá García, uvidíme :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:08Od: tommr
to by nebylo o moc lepší ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 10:19Od: triatlet
Petra i Venus během sezony shodně vypadly 6x dřív než ve 3. kole.
Pokud ovšem přežily 3. kolo, tak Venus pokaždé ve finále, Petra 1x čtvrtfinále, 1x semi, 3x vítězství.
Doufám, že vzájemný souboj bude a Petra nás nebude napínat tak jako ve Wimbledonu...
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:38Od: Smazaný účet
Venus to dává v pohodě. :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:41Od: dadaft
zato Petko moc ne.
Monica je nějak rozjetá poslední dobou.
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:50Od: Smazaný účet
To je dobře. Monča hraje dobře. :) Jen tak dál
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:27Od: dadaft Makarova - Muguruza 67 64 64
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, !!! parádní zápas !!! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
gratulace Káti.
mrzí mě, že jedna z vás musela vyletět už v prvním kole. ((
vysoký level hry.
drama.
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:48Od: tommr
mě zase mrzí, že jí ve druhým kole potká Karolína - pokud tedy vůbec přejde přes Hercogovou což taky nebude snadný ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:24Od: pockerface
bude Karolína někde na streamu?
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:29Od: EllNino
jj z Pekingu jsou všechny zápasy z 3 největších kurtů na streamu :D ...
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:33Od: pockerface
dík a kdyby sem někdo ten stream hodil,byl bych moc vděčný :-) Přiznám se,že jsem počítačový negramot a tyhle věci prostě neumím najít.:-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:35Od: EllNino
http://www.draculastream.eu/ :D tady :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:36Od: pockerface
díky moc
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:36Od: Smazaný účet
Já používám na streamy tyhle stránky:
http://www.frombar.com
http://www.drakulastream.eu
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:23Od: pockerface
dnes fandím Robredovi.Už je to taky třicátník a skalp Andyho by si zasloušil :-)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:09Od: vrabejka
Po kom bude hrat Kája? :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:13Od: EllNino
po Petko :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:16Od: dadaft
http://www.chinaopen.com.cn/en/scores/schedule.html
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:17Od: dadaft
dost se těším - Karolína proti Poloně? to je pro mě lákavé. ))
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:59Od: Smazaný účet Berdych
Berdych ma v 1. Kole lopeze, to vypada na brzky konec v pekingu
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:33Od: dadaft China Open
nám začíná pěkně zvostra.

Makarova - Muguruza 67 64 ,,
nesmírně vyrovnané střetnutí dvou elitních hráček současnosti.
lítá to pekelně a winnery prší.
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:46Od: VlS
a nepochopitelný chyby taky :-((
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:58Od: dadaft
nesmírně vyrovnaná přetahovačka se vším všudy.
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:03Od: historik nevíte prosím vás někdo
co je s Petrou Cetkovskou? Myslím, že od US Open s zase nikde neobjevila:-(
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:34Od: dadaft
nevím, ale tipovat nebude moc těžké - zdravotní problémy?
[ Reagovat ]
28.09.2014 09:04Od: EllNino
odhlásila se ze všech turnajů a do konce roku užasi hrát nebude :/
[ Reagovat ]
28.09.2014 00:52Od: aligo hezká fotka :)
http://media.sport.cz/images/gallery/0000000009990643/I6h2HiLadDXm-72EEFpKoQ/5426a9582af7464d40080100-184507.jpg?20140927141341
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:35Od: ludolf statistická analýza finále
http://www.wtatennis.com/news/article/4176661/title/brain-game-kvitova-vs-bouchard
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:34Od: monty25 OT - Tenis trochu jinak :D
Před chvílí v Country estrádě na Telce běžela tahle scénka... :D
http://www.youtube.com/watch?v=H9sClD6cMAI
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:44Od: PetaM
Jooo, ta je dobrá :D To byly časy ... :) :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:00Od: sosna
Nevíte někdo, proč Kája v live rankingu spadla z 29. na 31. místo? To jí ta třicítka zase uteče nebo to mají blbě na live-tennis.eu?
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:02Od: VlS
Protože Sabina tam má už započtený první kolo Pekingu a Kája ještě nehrála
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:07Od: VlS
Teď v tom bude pár dní binec, první kolo se hraje 3 dny
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:58Od: Smazaný účet
prej že je Petra labilní :D ale 4 rok v řadě na turnaji mistryň.. to nemá ani Serena
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:13Od: Smazaný účet
no tak Serena hlavně nebyla zdravotně ok
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:24Od: Smazaný účet
jo to je pravda no.. a Máša taky..a Vika letos taky :D ale nevadí:D
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:19Od: Titan
To je jen a pouze problém Sereny. Krom toho Petra a její virózy byly letos celkem aktuální...:-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:51Od: Smazaný účet Anketa :)
viem , že ešte nie je koniec sezóny a niektoré hráčky sa ešte môžu vytiahnuť ale tuto anketu dam aj na konci sezóny aj teraz :D

1) Aká hráčka vyhraje 'Most Improved Player' ?
a) Genie
b) Simona
c) Garbine

2) Aka hráčka vyhraje 'Newcomer of the Year' ?
a) Belinda
b) Madison
c) Elina
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:53Od: Smazaný účet
1) a/b, 2) Belinda
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:56Od: PetaM
1. a) Genie

2. a) Belinda
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:01Od: VlS
Tak pro kategorii 1 je to Karolina Plíšková, dvojka je jednoznačně Belinda.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:03Od: blixa
S tím bych se ztotožnil ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:46Od: Smazaný účet
ale tu nejde o sympatie k hračke ale o to ako sa v rankingu posunula a čo za ten rok dokazala :)
ano Karolina posledne 3 alebo 4 turnaje hraje skvele ale tento rok si to jednoznačne zasluží Genie. Vyhrala jeden menší turnaj ale čo je najdôležitejšie na GS predvadzala tento rok niečo užasne. :) 2 SF a jedno dokonca Finale :)
podla mna prave Genie si zasluží vyhrať tuto cenu :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:29Od: skott
1)
vzhledem k tomu, že Bouchard loni vyhrála nováčka roku, je vysoce pravděpodobné, že letos získá ¨Most Improved Player¨, na rozdíl od loňska to bude i zasloužené. Simony skok nebyl tak výrazný, vzhledem k tomu, že loni už byla na hranici Top 10 a místo Muguruza Blanco je kandidátkou jednoznačně Coco Vandeweghe letos.
2)
Za mě jednoznačně Elina, titul vyhrála už loni a přitom nebyla ani mezi kandidátkama. Ale dovedu si představit, že vyhraje Belinda, její bleskový přechod z juniorek je impozantní, suveréně vede všechny věkové statistiky v současnosti.
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:47Od: Smazaný účet
s tou CoCo nesuhlasim. Podla mna tam patri Garbine :)
Obe vyhrali jeden turnaj a Garbine sa viacej darilo na GS :) tiež sa v rankingu dosť posunula a vyradila aj No.1 Seeree .
ale to je len moj nazor :) ten tvoj ti neberiem :)
a dakujem že si sa vyjadril k ankete :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:43Od: skott
je pravda, že čtvrtfinále FO je pádný argument ve prospěch Muguruza Blanco, ale na druhé straně stojí veleskok Coco o 75 míst vzhůru...;)
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:54Od: VlS
Tak otázka je, kdo a co hodnotí. Pro tuto kategorii existuje relativně objektivní kritérium a to je posun v rankingu. Tam Genie prohrává v rámci stovky s vyrovnanou dvojkou Kájou a Garbine a samozřejmě s Belindou. Pokud nejde o objektivní hlediska, tak půjde o to, které holce to sponzor koupí.
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:55Od: skott
bohužel to objektivní hodnocení nelze použít vždy, jak je vidět na případu Bouchard vs. Halep, kde Simona už nemohla prakticky jít výš z 11. místa.
Vítězky většiny kategorií vybírají oficiálně zástupci médií, ale pravděpodobně tam má slovo samotná WTA vzhledem k tomu, že nejsou ani rámcově stanovená kritéria a proto například nováčka roku vyhrávají tenistky i po několika kompletních sezonách na okruhu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:55Od: Smazaný účet Jinak k tom srovnávání
Tak chci k tomu dodat nesrovnávejte prosím minulou dobu tenisu a tu dnešní , to znamená to co hráčky dokázaly dříve a co dnes , si vzpomente jaký byl tedy tenis a jaký dnes , dnes je strašně našlápnutý a těch hráček TOP je opravdu hodně , kdyžto teda byli hráčky a jenom ta jedna vynikala zvlášt zrovna včera byla zpráva o tom jak dlouhá byla výměna a zápas , myslíte , že to dnes je možný? Ne není
Takto to beru já aspon z mého hlediska na tenis .
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:06Od: Kozoroh Re: Jó?
Já znám jednu epochu, která byla ohromně našlapaná, kdy se o tituly přetahovaly tři superhráčky - 80. léta a dominance Chris Evertové, Martiny Navrátilové a Steffi Grafové. To byla nejlepší éra ženského tenisu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:08Od: Smazaný účet
Dobře ale vždy jedna z nich vyhrála 2GS v roce , kdyžto ted
AO Lina, FO Sharapova, Wimbledon Kvitová , USO : Williamsová .
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:52Od: Kozoroh Re: HaHa, nemáš pravdu!
1981:
FO - Mandlíková
W - Evertová
USO - Austinová
AO - Navrátilová
Mandlíková porazila v SF FO Evertovou, ta jí to o měsíc později ve F W oplatila. Navrátilová na USO prohrála finále s Austinovou, ale AO vyhrála, když porazila Evertovou.

To letošní rok má 8 různých GS finalistek. A já se ptám - je to prvek slabé, nebo silné konkurence?
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:43Od: Smazaný účet
dobra otazka :)
[ Reagovat ]
28.09.2014 01:38Od: freeteepek Re: silná konkurence
Je to prvek silné konkurence. Hra je rychlejší, náročnější. Hráčky jsou lépe fyzicky připravené. Tvrdší a rychlejší hra znamená větší náchylnost ke zranění a únavě. Tenisový svět se od doby Navrátilové a spol. mnohonásobně rozrostl o celý postsovětský blok např. Ohromný tenisový rozvoj probíhá v Číně. Být konstantně výborný je čím dál těžší. Caro byla 2 roky světovou jedničkou. Dnes se plácá na chvostu první světové desítky, ale přitom hraje líp než dřív.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:09Od: Jabadu
Troufnu si tvrdit, že ani jedna by neměla šanci proti dnešním terminátorkám z první čtyřky.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:31Od: VlS
Taky si myslím
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:47Od: Smazaný účet
jiste, ale dostavame se do zvlastnich poloh, ony hraly drive a za drivejsich podminek, kdyby hraly dnes, prenesly by svuj talent i osobnost do dnesnich podminek... a opravdu vime, jak by to dopadlo?
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:50Od: blixa
Srovnávat sportovce různých generací je zcela nesmyslné.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:50Od: PetaM
Přesně. :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:52Od: FulnekUltras
plný souhlas...
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:03Od: VlS Re: Sojka
Asi máš pravdu a už se to nikdy nedozvíme. Proto souhlasím s Blixou, nemá to smysl.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:13Od: Smazaný účet
nema, ale tu "O nejlepsim hraci historie" si na dobrou noc klidne dat muzeme.. :-)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:16Od: VlS
Ale to byl, je a bude jeden a ten samej! Jára Cimrman!
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:23Od: Fandina
Ze Švajcu :-)))))))))
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:28Od: Smazaný účet
mas to u me, Fandinko.. ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:32Od: Fandina
ale vážně, statistika mluví za vše ... úsměv
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rekordy_ATP_Tour
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:10Od: Kozoroh Re: Jabadu
Stejně tak mohu říct, že dnešní "terminátorky" by s materiálem, jaký používala Martina aspol. proti nim nic neuhrály.
Mě prostě štve ten argument, že dnešní hráčky by ty z minulosti porazily rozdílem třídy. Jenže my tenistky nebo tenisty z minulosti "vytrháváme" a "předhazujeme" predátorům v dnešní aréně. To není spravedlivé srovnávání.
Krom toho jsem ve svém příspěvku reagoval na konkurenci. Triumviátu Chris, Martina, Steffi se nic nevyrovná, ani dnešní čtyřka Serena, Simona, Marfuša a Petra.
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:28Od: VlS
Víš, materiál je "jen materiál" ty minulé by si smlsly na dnešním a naopak. V čem bude velikej rozdíl bude fyzička. Za 15 let bude zase lepší, než je dnes.
[ Reagovat ]
28.09.2014 00:50Od: Smazaný účet
mas prevdu, ale stejne jsou vsechny tyto uvahy mimo, kdyby hracky minulosti hraly dnes, maji prece dnesni pripravu a jsou stejnymi terminatorkami se stejnou fyzickou, blixa uz rozhodl, je to nesmysl.. :-))
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:53Od: Fandina
OT ... Jirka Veselý v Orleánsu vyhrál se Stakhovským první set 7:5, ve druhém se mu nedařilo na podání a prohrával už 5:2, teď je to 5:4 a podává. Jirko pojď!
http://new.livestream.com/ATP/orleans2014centrecourt
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:06Od: Fandina
Oprava, první set vyhrál Jirka 7:6, druhý prohrál 5:7. Tak uvidíme, jak to bude ve třetím. Zatím to bylo dost vyrovnané od obou.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:07Od: Jabadu
Sákryš, mně to nefunguje. Ani streamy z livescorehunter. Co s tím?
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:10Od: Fandina
Mně to jde i tenhle
http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/2429031571374460.html
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:22Od: Jabadu
Díky. Já jen zapomněl, že Adobe Flash Player se nyní kamarádí s Chrome.
Operu nemá rád. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:24Od: Fandina
I Firefox má Adobe rád ... úsměv
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:27Od: Fandina
Ale Jirka tedy ve třetím setu kanár. To bylo hrozné, DF, na mečbol ještě k tomu. A druhý set vypadal, že by to mohl vyhrát. No nic Jirko. Třetí set děs.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:35Od: Jabadu Malé zamyšlení ...
Nechci dělat chytrého, sám jsem hrál tenis pouze na okresní úrovni.

Ivan Lendl ukázal (jako hráč i trenér) kudy vede cesta. Především neskutečná dřina. Je spočítáno, že u dlouhých zápasů naběhá tenista kolem 40 km. Ve sprintech! Takže takový maraton. Maratónec ovšem vyhraje a měsíc odpočívá. Tenista ne. Pohled na současný mužský i ženský žebříček napovídá, že vládnou pouze téměř nelidští terminátoři. Atleti, gymnasté a kouzelníci dohromady. Ti ostatní nemají šanci. Přitom trénují stejně a možná i víc.
Tomáš má na svou výšku neuvěřitelnou kondici. Z dvoumetráků se s ním nikdo nemůže měřit. Ale nevěřím, že mu tělo vydrží do 35 let.
Petra je přírodní úkaz. Kdyby nehrála tenis a nedřela jako kůň, pravděpodobně by měla problém s nadváhou. Je to prostě ten somatotyp. A i když se nemůže cpát buřty s cibulí (narozdíl třeba od Ivanovič nebo Máši), přesto bojuje a když jí to jde - je jedno, kdo na druhé straně stojí. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:40Od: FulnekUltras
dobře vystiženo...
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:45Od: blixa
Čekám nějakou pointu ... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:48Od: FulnekUltras
Serena Neserena... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:52Od: Jabadu
Pointu? Spíše si troufnu prognózu:
Tomáš bude hrát dlouho. Má na to figuru a stavbu těla. Otázka je, na jaké úrovni.

Petra (ač bychom si to jistě všichni přáli) asi do 30 let hrát nebude. Nebude to mít zapotřebí. Už teď je nesmrtelná! :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:03Od: FulnekUltras
Hráček s víc než jedním wimbledonským titulem je v novodobé éře tuším jen osm - což je už sakra elitní společnost.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:52Od: Smazaný účet
závisí to taky na stravě, sama Martina o tom nedávno mluvila a označila to jako důvod, že hrála až do svých 50 let.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:05Od: VlS
No, nepopírám důležitost životosprávy ( nejen stravy ), ale obrovskej podíl na tom mají geny a s tím nenaděláš nic.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:05Od: skott
40 kilometrů a ještě ke všemu ve sprintu? :-)) a to si vzal kde? absolutní blábol, tenisté nenaběhají ani 10km za utkání. Vždyť tolik neměli ani vzdáleně Isner s Mahutem za 11 hodina a tři dny...
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:24Od: a.magerova
Hráč během utkání může naběhat 1,3-2,5 km (3 sety) a 2,4-4 km (5 setů).

http://is.muni.cz/do/rect/el/estud/fsps/ps10/fyziol/web/sport/raket-tenis.html
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:34Od: skott
přesně tak, například Fedexův standart je tak kolem 2km během roku a extrémní pětiseťáky (jako Nadal-Djokovič ve finále AO) mají hráči kolem 6 až 8 kilometrů.
[ Reagovat ]
28.09.2014 08:57Od: dadaft
tak.
doporučuji si někdy zkusit uběhnout maraton Jabadu, pochopil bys, jaká je to mystifikace, že tenista naběhá za zápas 40km. )))))

nicméně v tenise ty dva až tři kiláky stačí až na hlavu, protože jsou složené ze sprintů, z náhlých změn směru, běhá se do boku, dopředu i dozadu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
a co hlavní - běh je jen jednou z mnoha součástek hry, protože tenis patří mezi nejkomplexnější sporty.

stát se špičkovým tenistou vyžaduje mnoho mnoho talentu a neméně píle a dřiny.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:25Od: sosna
Jak si vede Maruška Bouzkova, prosím...
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:31Od: R01316
prvni set prohrala 6-2 http://scores.itftennis.com/?alias=itf&layoutid=72&versionid=1&language=en
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:06Od: PetaM
Když se tak dívám na ty naše ženy, kolik mají titulů ... Petra je čtvrtá, zatím. Martinu nepřekoná, to by musela chytit formu tak na 10 let, což je prakticky nereálné (ale nezakřikněme to :D :D :D ). Každopádně, celkem reálné je, že překoná Hanu i Janu, bude to ale nesmírně těžké, ty dva ztracené roky, kdy to s Petrou vypadalo všelijak, jenom ne dobře (2012, 2013), prostě nevrátí. Nevadí, koukáme do budoucnosti a já věřím, že jestli Petra vydrží v tom poctivě makat, jak maká teď, tak za pár let už bude českou dvojkou ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:08Od: PetaM
Ano, můžete mi oponovat, že roky 2012, 2013 nebyly tak neúspěšné, má z nich dohromady 4 tituly, budiž, není to nula, což je super :D Ale mohly být zaručeně lepší a už mohla být Petra mnohem blíže tomu 2. místu :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:12Od: FulnekUltras
Nebuďme neskromní - stačilo by ještě "pár" GS a nějaký čas v pozici světové jedničky. Z tohoto pohledu je v naší historii lepší jen Martina Navrátilová, ale to je zas spíš neženský somatotyp...
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:13Od: PetaM
Věřím, že pár GS ještě přidá. Kdybych měl tipovat, tak první newimbledonský GS přijde na AO. Tipuju, že časem možná ještě FO. Na USO jí moc nevěřím, ale ona je schopná všeho ... Vypadávat v prvních kolech, jednou to tam prostě vyhrát a pak zase vypadávat v prvních kolech :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:18Od: FulnekUltras
Ty její ženské výkyvy jsou ovšem přenádherné... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:19Od: PetaM
Bez toho bych jí snad ani nefandil :D Ne, to samozřejmě nemyslím vážně :D Ale je to jeden z aspektů a dílků skládanky, proč jí fandím :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:23Od: FulnekUltras
zkrátka jako celek dokonalé - a v našem tenise dosud nevídané... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:23Od: PetaM
Tak tak :D Od Petry nemůže člověk na žádném turnaji nic čekat :D Vždy udělá pravý opak :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:26Od: FulnekUltras
O to větší je radost z KAŽDÉHO vyhraného zápasu... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:27Od: PetaM
Přesně :D Jsme jako Gottové :D Nikdy to nečekáme :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:32Od: FulnekUltras
A v tom je právě od ledna 2012 ten pokrok krásně vidět! ;-))
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:38Od: Smazaný účet
Tento rok se mi v GS líbil jak v ženské tak mužské části tento rok nevyhrál jak tenista/tenistka 2GS
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:10Od: blixa
Všelijak, všelijak ... byla celou tu dobu, až na dva týdny, v TOP10. Víš kolik holek by takové všelijak bralo ?
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:11Od: PetaM
Já vím, já vím. Teď mluvím o titulech a dotahování se na naše nejlepší hráčky :D

Jasně, F, SF, ČF jsou fajn, ale titul to prostě není :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:12Od: Smazaný účet
Jj ale já myslím , že ona sama nebyla spokojená , že v těch rocích chtěla víc.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:16Od: PetaM
Ale letos to nám /a hlavně sobě/ celkem dost vynahrazuje :D A navíc je úspěšná na velkých turnajích, neobjíždí nějaké 280 a nesbírá tam tituly jeden za druhým :D To je o to lepší :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:47Od: Kozoroh Re: Martina Navrátilová - GOAT
Petra samozřejmě Martinu nedá, to by musela 10 let v kuse vyhrávat 15 turnajů ročně (nebo 15 let 10 turnajů ročně). To je Mission Impossible :-D
Výsledky, kterých Martina dosáhla, jsou fantastické! Kromě 167 singlových titulů vyhrála 177 turnajů v deblu (což je taky rekord) + 10 titulů v mixu = v tenise dosáhla astronomické cifry 354 turnajových triumfů!
Martina vlastní celou řadu rekordů, nejen turnajových nebo na GS. Třeba je jedinou hráčkou, která byla přes 200 týdnů jedničkou v singlu i deblu.
Pro mě je Martina nejen největší českou tenistkou, ale i nejlepší hráčkou historie!
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:48Od: PetaM
No jasně, ale já jsem skromný, a doufám, že Petra bude druhou nejlepší ČR :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:20Od: Mayo
Navrátilová nemá nato byť GOAT
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:44Od: Kozoroh
A proč ne? 354 titulů a 200 týdnů na 1. místě v singlu i deblu mluví za vše :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:24Od: Smazaný účet Re: Mayo
Právě Martina je jednou z těch, které mají nárok na titul GOAT. Snad jen Steffi má podobně velký nárok (a to ještě jen ve dvouhře, v celém tenise se Navrátilce nikdo nevyrovná). Není náhoda, že v mnoha anketách a hodnoceních právě ty dvě obsazují první dvě místa...
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:58Od: Jabadu Přidal bych se k rozboru ...
rychlosti úderů:
1. Serena na to má svaly. Má sílu jako statný chlap.
2. Maria na to má páku. Je asi o 8 cm vyšší než Petra. Uvádí 189 cm, ale prý má 191 cm.
3. Petra to má robustní postavou, ale hlavně uvolněnými ramenními klouby. Hraje švihem - což je ideál. Podle mě se to nedá naučit. Je to dar.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:00Od: Smazaný účet
je to dar.. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:08Od: FulnekUltras
od pěti let cizelovaný ránami na plné pecky - klidně i pánubohu do oken... ;-)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:14Od: Fandina
Mária má určitě víc než Petra, ale že by Petra byla nějak proti ní robustní, to zas tak úplně nesedí. Mária je kostnatější než Petra a ta je zase víc oblejší v těle, to určitě. Ale robustnější, to bych třeba proti Márii tak neviděla.

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2011/07/02/123185-kvitova-and-sharapova-with-their-wimbledon-trophies.jpg?itok=4RMYVHpw
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:34Od: VlS
Když jsme u toho - švih a zrychlení má super, možná by to bral tu a tam nějakej chlap. Britští komentátoři dnes slintali hlavně ned jejím druhým servisem, jeho razancí a hloubkou - říkali, že to je strašná zbraň a mám tendenci s nimi souhlasit, myslím si, že Petra má skutečně jeden z nejlepších druhejch servisů na okruhu a necítím se na to, abych seřazoval Marii, Serenu a Petru do nějakého pořadí.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:51Od: blixa
Jo, přesně tak. Já bych měl dokonce tu drzost tvrdit, že má nejlepší druhý servis na okruhu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:50Od: Smazaný účet
Stream na Buzkovou asi neni co?
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:00Od: Smazaný účet
myslis Bouzkovou? :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:02Od: Smazaný účet
jj :) a nebo na Veselého ze zvukem :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:05Od: Smazaný účet
streamy sem hodi nekdo sikovnejsi, ja jen, ze Roman Buzek byl dobry hrac, ale Milan Bouzek byl lepsi.. ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:20Od: Fandina
Já mám také hodně moc slabý zvuk na Veselého ale stream je solidní.
http://new.livestream.com/ATP/orleans2014centrecourt
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:46Od: Fandina
Tak ted je ten zvuk už v pořádku. Ale ve druhém setu se Jirkovi moc nedaří na podání. První vyhrál 7:5, ve druhém je to 5:2. Tak uvidíme, jak to dopadne.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:47Od: Fandina
ve druhém 2:5 pro Jirku
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:42Od: pockerface
dost mě štve,že takový Slovak sport koupí práva na vysílání TM žen a naše ČT4 sport na to kašle.A to Slováci nemají na TM žádný zástupce.Já to nechápu,hlavně,že tam dávají golf.Nic proti golfistům,ale zajímala by mě sledovanost golfu.Tenis je z mála sportů,kde jsou naše holky a i kluci dost vidět,jsou v top10 a prostě se na veřejnoprávní televizi nebude vysílat.Nevím co už by víc chtěli.Možná,aby si ty vysílací práva koupila Petra sama a Tomáš a Radek by jí mohli přispět :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:36Od: VlS
A zapomínáš býčí rodeo, na to je u nás veliká fronta :-))
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:57Od: Kozoroh Re: Souhlas
Taky mě to dost štve, že na TM Kavčí hory zvysoka kašlou...
Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby se Petra nebo jiná Češka nebo Čech probojovala do finále AO nebo USO. Mám tušáka, že ČT by toto utkání neodvysílala :-P
Každopádně mě tvůj koment navedl k tomu, abych napsal na ČT :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:17Od: pockerface
hm,napiš a už to vidím jak ti odepisuji:drahé,obavy,že by nebyla dobrá sledovanost,špatné časy-Asie.Zápasy brzy ráno nebo dopoledne.A největší výmluva,že ČT4 sport vznikla pro vysílání málo obvyklých a ne tolik populárních sportů.Na atraktivní sporty si může veřejnoprávní poplatník přece zaplatit placené komerční stanice.
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:43Od: mrafe
Stacilo dnes sledovat BBV, 10 minut footbal, a Petre venovali pak 30 sekund
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:01Od: FulnekUltras
Děs - zato celé hodiny na čt běžně jede Bosákův milovaný golf, případně pokerová tour (blijicí smajlík).
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:13Od: Smazaný účet
Já si nestěžuju, golf sleduju, ale taky myslím, že nebýt v Redakci sportu Bosák, tak čt PGA nevysílá. Víc mi vadí až přehnaný důraz na českou fotbalovou ligu, které klidně věnují přes 50% zpravodajství. Na otázky ohledně tenisových GS asi nemá smysl se ptát, i na dotaz "budete vysílat finále AO, pokud tam postoupí český hráč nebo hráčka?" by zřejmě odpověděli, že by byl problém s vysílacími právy.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:20Od: Fandina
Ale z Roland Garros vloni i letos ČT odvysílala dost zápasů. I když to bylo na Eurosportu, tak to dávala i ČT.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:24Od: Smazaný účet
Tam měli nějakou sublicenci na omezený počet vysílacích hodin, ale každý vlastník/distributor autorských práv má podmínky nastavené jinak. Je otázka, jestli by to šlo s AO nebo USO.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:29Od: Fandina
To by mě také zajímalo, Wimbledon se dá vidět i na neplaceném Fandovi a super zápas, jako letošní finále s Petrou dala Nova na hlavním kanále, takže to je také k vidění jinak než na placených kanálech a to jsou dva GS v Evropě, takže ke sledování během dne a večer. Ale co se týká AO a USO, tak tam je to možná míň zajímavé pro samotnou ČT, když se to hraje v noci nebo brzy ráno. Ale třeba Hopman Cup také ČT dávala. A licenci si sehnali.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:36Od: FulnekUltras
To bylo ovšem hned na přelomu let 2011-12, kdy byla Petra z "veřejnoprávního hlediska" zřejmě ještě "výsledkově spolehlivá". ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:58Od: Smazaný účet
Hopman Cup dávali na ČT i ten poslední (2013/14).
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:16Od: Fanda67
A v noci v Radiožurnálu informovali o vypadnutí Nikol a to ze Petra bude hrát finále nic - nechápal jsem.
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:33Od: FulnekUltras
To je už asi ta "mediální atraktivita" dle chápání mladých mediálních rychlokvašek, které se učí na US-vzorech.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:27Od: Smazaný účet Pozitivni
Pozitivni je, ze Petra se nejvice zapotila s Karolinou. Snad nase dalsi budouci tenisova hvezda
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:29Od: blixa
No ale já bych netvrdil že to bylo Kájou. Spíš měla nejhorší den.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:49Od: darek.vrana
Mód máš podle toho, kdo stojí proti tobě.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:50Od: darek.vrana
To mělo být níž.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:51Od: blixa
U Petry ??? NE !!!! :D ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:45Od: Jabadu
Karolína dobrý, ale Petra nebyla v módu RoboCop. Dnes to mělo být 6:3 6:2 (nebýt rozhodčí). Ale nechť. Rozhodčí to neudělala schválně. Jinak žebříček už by měl odpovídat realitě. Dvojkou celodvorcová Halep + tři největší a nejzkušenější hitterky na okruhu. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:03Od: PetaM
Já si myslím, že na konci roku bude žebříček: Serena, Máša, Petra, Simona. :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:05Od: blixa
Je to dost pravděpodobný.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:03Od: freeteepek Bouchardová
Jestli chce Genie Petru někdy porazit, tak musí 1. doufat, že nebude Petra ve formě 2. pořádně máknout v posilovně, protože mají s Petrou podobný herní styl, ale Petra je prostě silnější, posílá rychlejší balony a Genie to pak při svém agresivním pojetí nestíhá 3. Možná by Genie měla v agresivitě v zápasech s Petrou na trávě nebo na takto rychlém povrchu, jako ve Wuhanu je, ubrat. Stačilo by ustoupit o krok dozadu. Nemyslím hned na začátku zápasu, ale třeba po prohraném prvním setu. Došlo by pak možná na delší výměny a byla by větší šance, že rozběhaná Petra bude více chybovat. To by Petru přimělo zpomalit a Genie by pak zase mohla zrychlit.
To je můj skromný lajcký názor:-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:07Od: EllNino
jenže Genie zase nemá tak dobrou obranu, aby so mohla dovolit luxus ukročit dozadu, protože ty pecky od Petry by byly ještě hůř vybratelné podle mýho názoru :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:10Od: Smazaný účet
mne se prave zdalo, ze kdyz doslo na vymeny, tak se Bouchard naopak chytala, Petra je nachylnejsi k minele.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:11Od: Smazaný účet
ale Kotyza ji tam poradil krasny spek.. ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:13Od: PetaM
Jaký? :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:16Od: Smazaný účet
bylo tam toho vic, treba kratsi rozehravaci balon na telo.... ale kouzelny byl pokyn hrat jednoduse tam, kde Evzena neni a hrat do kurtu.. :-)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:18Od: PetaM
Jo, to poslední si pamatuju :) Někdy je zbytečné kombinovat :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:22Od: blixa
To je proto, že Petra se snaží hrát do protipohybu, jenže ten musíš správně odhadnout, ne vždy se to podaří. Proto jí radil zjednodušit hru a hrát tam co Evža není. Není to tak účinné ale je to spolehlivější.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:24Od: Smazaný účet
ja vim, prave ten protipohyb zminoval..
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:08Od: Smazaný účet
nazor obecne dobry, kazdym ustoupenim vzad nechavam prostor vymene nebo posilam pozvanky na kratas, kdo zvalda.. :-) Jen nesouhlasim, ze je Petrina rychlost zalezitost sily, tu totiz dostala do kolibky jako bonus.. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:13Od: Smazaný účet
zvlada, jeee
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:09Od: PetaM
No ještě jí raď! :D :D :D

Buďme rádi za další Top 10 hráčku, na kterou Petra relativně umí ... :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:15Od: blixa
Stačí zvolit pomalejší povrch :D Tam se Petřiny zbraně trochu otupí.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:26Od: Smazaný účet
Nesouhlasim, ze maji stejny styl. Snad jedine v tom, ze obe berou mive rychle po odskoku. Jinak Petra hraje daloko vice balo svihove, Nouchard ma trochu prapofivny backhand. To neni o posilovne, ale technice. Jinakmsouhlas, ze kdyby si vice couvla jeji sance by se zvetsily.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:16Od: FulnekUltras
kanadské dřevorubkyně naštěstí couvat moc ve zvyku nemají...
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:21Od: Smazaný účet
:-)) dnes jsem se teprve poradne na tu Evzenu podivala, ma nadherne drzeni tela, zadna princezna, kralovna.. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:25Od: FulnekUltras
v tenise MOŽNÁ až budoucí... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:26Od: Smazaný účet
;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:42Od: LukasH
Opožděná gratulace Petře.:-) Dneska hrála skvěle, což ona téměř vždycky, když je ve finále. Zároveň si pomalu, ale jistě rozšiřuje počet svých oblíbených turnajů, což vlastně platilo v minulosti jen o WImbledonu. Je vidět, jak jí opravdu svědčí ty rychlejší povrchy a ta hra je hned jiná. Myslím, že by ty Garcie a Svitoliny na USO měla daleko větší problém porazit. S Evžou to dneska nebyl takovej masakr jako ve Wimbledonu, ale žádná větší komplikace naštěstí nenastala.
Musím říct, že se mi Evža moc líbí herně. Souhlasím s Blixou, že má jen takovou masku "arogance", která jde pomalu dolů. Podle mě, když totiž vidí Petru a má jí vedle sebe, tak to ani nemůže být jinak, protože právě Petra je absolutní opak tý americký školy - tvař se takhle, dělej tohle.:-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:21Od: FulnekUltras
Jj, Petra může na WTA lidsky proškolit kdejakou husičku...
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:35Od: Jabadu Full match ... [ Reagovat ]
27.09.2014 15:59Od: Smazaný účet
Za Petru mám radost, bohužel jsem to zaspala, ale gratuluju k titulu a postupu do Singapuru. Když hraje takhle, hned je to o něčem jiným a líp se na to dívá, teď ale nesmí usnout na vavřínech, že má letos jako už odčiněno :D Koukala jsem jen na Ninju a s Jarkkem to byly často parádní výměny, a vůbec Nišikoriho pohyb po kurtu je nádhera, akorát že to s ním semtam houpalo nahoru dolů, takže aby se nakonec Bennetka přece jen nedočkal :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:43Od: Smazaný účet
Prosímvás má někdo stream na Lisickou?
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:44Od: blixa
http://live.shiftyland.net/
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:08Od: Michaelus
To musí všechny číňanky hrát tak divně? Li byla čestná vyjímka :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:06Od: kohlik
ale ta Xu se mi docela líbí , silný údery od základní čáry, velkej talent
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:02Od: Smazaný účet
Rozhovor s Petrou:

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/215525/kvitova-zprisnila-hru-a-chvalila-divaky-tak-trochu-si-me-adoptovali.html
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:01Od: Smazaný účet
Kolik výher potřebuje Aga, aby jela do Singapouru?
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:11Od: A.R.R.
Já sice přes ty statistiky moc nejsem, ale na oficiální kvalifikaci by asi musela Peking vyhrát.
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:16Od: blixa
Podle live-tennis stačí 2 kola v Pekingu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:15Od: PetaM
Prý ČF :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:21Od: EllNino
aha, tak to toho víme :D :D ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:25Od: A.R.R.
Víme všichni zase velké kulové :-D
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:27Od: PetaM
Co ti na tom není jasné? :D Když Aga postoupí do ČF, bude hrát v Singapuru :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:40Od: EllNino
to , že někdo píše, titul, někdo 2 kola a ty čtvrtfinále a teď si vyber :DD
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:44Od: PetaM
Tak ono ... Aze zbývají 2 kola do ČF :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:48Od: Smazaný účet
Zájimalo mě dlouho proč to Klárce tak nejde , proto jsem veškterou pozornost věnoval tomuhle zápasu a už to vidím jediné co Klárka má dobré je razance , ale podání trefit hrůza , na riternu to přestřlí a když už je výměna skončí to tím že to Klárka narve do sítky .
Nevim je to jedna z našich hrček top 100 o kterou se bojím že přijdeme bud tim že skončí a nebo bude hrát dál ale stejně ze 100 vypadne , druhou hráčkou je Karolína Plíšková , ale ta si myslím že se zlepší.
Ale máme další hráčky které maji naději do top 100 : Krejčíková , Siniaková , Allertova , možná Hradecká , Hlaváčková , Vaidišová
Jenom čas ukáže .
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:49Od: EllNino
myslíš Kristýnu žejo ? ...Karolína ta je tam dost hluboce usazená :D ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:50Od: blixa
Kája snad ne ??!!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:52Od: Smazaný účet
jejda promin a ještě jsem si říkal snad to nespletu :)
Myslím Kristýnu omlouvám se Karolíně ta má na top 20 určo , při tom jak hraje .
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:46Od: Kozoroh Wuhanský triumf
Jsem rád, že Petra porazila Evžénii a získala 14. titul WTA. Dnes se jednalo o jejich nejvyrovnanější zápas, ale Petra to stejně zmákla ve dvou setech. Dalším úspěchem je kvalifikace do Singapuru. Kvitová tam bude velkou favoritkou, doufám, že se tam střetne se Serenou a porazí ji! Nejlíp ve finále :-) (Sereně tím sice zkazí hattrick, ale vadit mi to nebude).
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:00Od: FulnekUltras
Tak tenhle scénář bych taky bral všemi deseti...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:45Od: PetaM Genie:
"Vím, že jsem dnes hrála lépe, než ve finále Wimbledonu, ale nestačilo to, víte, Petra je podobná hráčka, jako Serena, prostě, hraje se s ní strašně těžce, navíc ona je strašně rychlá, nečeká na nic a já prostě nemám při její hře dostatek času a prostoru, něco vymýšlet, je to šampionka a opravdu zasloužená"
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:50Od: tommr
Bouchardová to vystihla dobře. Když dostala od Petry trochu času tak byla Bouchardová Petře naprosto vyrovnaná soupeřka. Jenže Petra jí na rozdíl třeba od Wozniacký ten čas prostě nedá ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:06Od: VlS
Dost si to u mě vyžehlila
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:59Od: dadaft
takže s tou její nevychovaností to nebude tak zlé, tohle nejsou slova namyšlené krávy.
snaží se hýřit sebevědomím, ale dokáže říct i rovinu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:49Od: Fandina
Přesně tak, normální holka tenistka. Žádná náfuka.
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:52Od: Smazaný účet Re: Fandino,
já si myslím, že zápasy s Petrou na ní mají pozitivní vliv....Už nemůže být tak nafouklá, když prohrává. Je plus, že to sama přiznává... S Petrou ( a Serenou ) je těžké hrát, když hrají tak rychle a nedají mi prostor něco vymyslet....
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:55Od: Fandina
Mě nepřipadala nafouklá nikdy, ale to už jsem to tady psala. Můj názor.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:17Od: Kozoroh Re: Souhlasím s Fandinou
Holt stokrát opakovaná lež se stává pravdou :-P
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:56Od: Fandina
zase oprava ... mně ... úsměv
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:47Od: Smazaný účet
Tolik chyb v interpunkci v tak krátkém odstavci aby člověk pohledal. Hnus.
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:17Od: Smazaný účet
tu negaci vůči Eugénii pozoruju od Wimbledonu. Ty její pozápasové prohlášení byly komické a nedivím se, že ji lidi shledávají arogantní. Tu negaci samozřejmě pociťuje, tak už si dává pozor, co říká. A možná to není jenom o tom, že si dává pozor, možná se od Wimbledonu i něčemu naučila .-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:27Od: blixa
Ona ta "arogance" nebo jak to nazvat většinou jen zakrývá nejistotu. Ona to bude asi docela normální holka se spoustou pochybností, možná i mindráčků, což je v jejím věku úplně normální, jenže její mediální poradci do ní nabuší, jak to zakrýt, jak neprojevit slabost, jak zastrašit soupeřky. Jenže ono aby tohle fungovalo, tak by člověk musel mít slušný herecký talent a to Evžena nemá, takže to působí poměrně nepříjemně a hloupě. Ale je vidět, že už v té hrané suverenitě tolik netlačí na pilu a až bude zkušenější, tak možná zmizí i ta vnitřní nejistota a bude z ní docela milá holka. Pokud se nepletu ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 17:33Od: R01316
Naprosto s tebou souhlasim. Podle me si je vedoma svoji image a dava si ted vetsi bacha na to, co rekne. Navic skutecnost, ze parkrat dostala vyprask s kanarem, ji trochu prizemnila. Nerekla bych ale ze jeji prehnane sebevedomi je jenom zasterka nejake nejistoty nebo prehnaneho tlaku medialnich poradcu. Tohle jeji ego v ni bylo pestovane uz od malicka, davno pred tim nez o ni byl nejaky medialni zajem....
[ Reagovat ]
27.09.2014 17:37Od: Faddova
taky myslím, o to víc jsem ráda, když jí dá Petra (nebo kdokoli jiný) pořádně pa prdel ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:30Od: FulnekUltras
PŘESNĚ TAK !!! :-D :-D :-D
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:26Od: blixa
Dovolím si mírně nesouhlasit. Člověk, který má skutečně silné ego se projevuje jinak, daleko víc uvolněně. Ta řeč těla a její pokerface ale svědčí spíš o tom, že je to hrané a něco maskující. Ale jen můj názor.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:35Od: R01316
pokerface nasadi pri hre proto, aby nebylo videt, ze je nas.ana, kdyz prohrava, a navic proste nedava emoce moc najevo, podobne jak treba Kaja Pliskova
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:25Od: Fandina
To bych neřekla, že se tváří pokerface, když je naštvaná, že prohrává. Ona se tak tváří pořád. Co se týká Karolíny Plíšky, tak ta se emotivně umí projevit, ne často, ale umí.
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:41Od: Smazaný účet
souhlas, kdyz me "formovali", jedna ze zasad byla nenasilnost, a ze obcasny (civilizovany) pruchod emoci je mozny, totiz zadouci.. ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:29Od: rib
správně, když jsi vyrovnaná a sebevědomá, tak nemáš potřebu se pořád za každou cenu tvářit pozitivně, radostně atd. Prostě se nebojíš být víc autentická, což srdce kohokoliv spolehlivě pozná... Viz D. Kahneman - Myšlení rychlé, myšlení pomalé, aneb Systém 1 nikdy nespí
[ Reagovat ]
27.09.2014 21:56Od: R01316
takze nevyrovnany a nesebevedomy clovek bude o sobe pred kamerama suverene tvrdit, ze nema zadne chyby, ze je nejlepsi, a s ostatnima si ani nepotrese rukou, protoze to bude pod jeho uroven? Moje sebevedomi je teda dost mizerny, takze diky za navod, doufam, ze to bude u mne fungovat, traba aspon oblafnu okoli....
[ Reagovat ]
27.09.2014 22:07Od: blixa
Ano, protože člověk skutečně sebevědomý nemá zapotřebí ho takto hloupým způsobem demonstrovat.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:42Od: EllNino Klára
Sezona jako přes kopírák té loňské, super začátek roku, pak mizerná antuka, slušněj Wimbl a pak šílenej konec ...:/
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:40Od: pockerface
tak Klára prostě nechce vyhrát.Z 3:0 na 4:5.Opravdu působí,že jí to vůbec nebaví asi jí k životu stačí price money co dostává za první kola :-),tak na druhou stranu je vidět,že holka je skromná :-).No dávám jí rok maximálně dva :-) a skončí.Už má věk a opravdu se pořád plácá v 1.kolech,to už je zázrak,když postoupí do 2.-3.kola.Nevím jestli by taky neměla angažovat psychologa,ale třeba ho má.Prostě u Na Li bylo vidět,jak jí tenis baví,stále úsměv u Kláry to vidět nejde,ale třeba jí baví ještě víc než Na Li,ale ty obličeje jsou hrozný.Na tom by měla zapracovat,ale těžko už se asi změní.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:42Od: PH94
Opravdu težko se jí fandí...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:45Od: tommr
jj ke konci to Klára pěkně odflákla. Možná se jí nechtělo nastoupit proti Kerberový a schytat od ní výprask ... :(
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:47Od: EllNino
ale to ne prosímtě ...to je přece blbost :) furt lepčí dostat od Kerber, než od Zariny, to je podle mě teda horší
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:53Od: tommr
já vím, že je to nesmysl, ale už mě opravdu nenapadají žádný rozumný důvody proč hraje Klára v poslední době tak špatně a odevzdaně ... :(
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:56Od: EllNino
protože je frustrovaná, že jí nejde servis ...ale pořád si myslím, že je konkurenceschopná, do tý padesátky do stačí :) ale ty obhajovy z kraje roku ...no nevím :/
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:30Od: EllNino
"Teď jsi to pěkně rozcupitala" ...a Klára plačka :D ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:31Od: PH94
přesně :DD hrozný s ní...já bych na tohle nervy neměl
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:28Od: Smazaný účet
Hodně pěkná trofej .. Originální, ale ne směšná jako některé
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:27Od: Smazaný účet
Aga postupuje. Super. No a teď koukám na Koukalovou
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:28Od: Smazaný účet
Klára má roztomilý outfit. :D naše Šmoulinka
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:29Od: PH94
:DDD
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:32Od: Smazaný účet
Klára nehraje špatně, jen ji sráží ta nechuť vyhrávat
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:33Od: PH94
To nikdo neříká,že hraje špatně..ona umí hrát,ale pokud nezmění přístup,tak se bude už jen propadat a propadat..
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:35Od: Smazaný účet
odvoávám :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:26Od: A.R.R.
Dnes super den, Petra titul, Martina titul, Aga postup :-) Jen Klárka asi nepřekvapí....
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:04Od: petrulinka
Petra, Martina a Klárka??? Proč teda, když už říkáš Klárka, proč nenapíšeš Petruška, Martinka?
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:09Od: A.R.R.
Protože Klárce říkám odjakživa Klárka :-D Jako všem Klárám, které znám....
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:23Od: PH94
Asi nikdy nepochopím proč se u toho ta Klára tváří jako kdyby tenis bylo to největší utrpení...fandím jí fakt jen proto,že je češka :D Jinak je ta holka totálně na ránu :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:26Od: tmora
Trochu poopravim. Klára se tváři se jako by ji to vubec nebavilo ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:27Od: EllNino
no vyhazuje se děsně, přitom Zarina jen vrací ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:37Od: Titan
Náhodou. Je pár momentů, pro které stojí za to žít. A úsměv Klárky k nim patří...;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:22Od: Smazaný účet ked som teraz pozrel highlights zo zapasu
a ako si na konci podali ruky , neviem ale mne tam niečo chybalo :D viem , že nie su veľke kamošky ale viacej sa mi pači ked sa hračky obíjmu alebo aspon pobozkaju :D

Lucka vie ako na to :D
http://www.youtube.com/watch?v=Tc2tnaQ0vdA
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:24Od: FulnekUltras
no Evža byla dost otrávená, ale ani se jí nedivím...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:18Od: Smazaný účet
Aga s nebezpečnou Coco haje docela dobře
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:17Od: tmora Peking TV
Nevíte bude Peking v TV nebo jen na streamu?
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:47Od: tommr
bude to vysílat Slovak Sport, ale bohužel až od pondělí ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:50Od: tmora
Diky..
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:17Od: Frick BTW
Jak to dneska vidíme ten náš český greatest match?

1:0 (75. Latka)

klasika, no...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:21Od: Frick
SLLAAAAAAAVIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:16Od: pockerface
tak snad se Klára rozjela a druhý set už nepustí.Přál bych jí postup do 2.kola.Ale je fakt,že chvílemi Klára působí,jako kdyby jí ten tenis nebavil.Ale každá hráčka má svůj projev na kurtu.Tak go Kláro go.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:15Od: EllNino
Tak to ne, Berdych má do 1. kole Lopeze :D ...ježiš
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:17Od: pockerface
že by konečná? na toho Tomáš prostě neumí zahrát.Myslím,že když viděl los,tak se orosil a možná dostal potničky :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:18Od: pockerface
a Lopez zajásal a řekl si fajn postup není nereálný.Ale třeba Tomáš překvapí.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:15Od: Frick Je to pěkný
Nějak ale pořád mám problém zařadit Eugenii k silnejm hráčkám. Bára i Karolína nebyly s ní daleko od výhry. Docela by byl zajímavej souboj s Luckou, tak třeba se ještě dočkáme.

Petra nám pořád dluží tu epic battle, kdy posadí na kolena Serenu. Nebo aspoň Marii či Simonu. Spolu s těmito hráčkami zřejmě Petra tvoří jakousi "big four" (aktivních) hráček této sezóny. A bylo by fajn nějakou z nich porazit.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:16Od: Michaelus
njn... ale dočkáme se neboj ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:19Od: FulnekUltras
Velký sen se jednou vyplní... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:18Od: Smazaný účet
dufam, že sa dočkame zápasov so Simonou , s Mariou a aj so Serenou už na TM :)
(so Simonou v skupine, s Mariou v SF a so Serenou vo finale!) :D :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:23Od: pockerface
já bych taky strašně rád viděl zápas se Serenou.Přijde mi,že kromě USO Serena prostě není to co v loňském roce a že je snadněji porazitelná než loni.A věřím,že Petra by jí mohla na TM porazit a to Sereně moc fandím.Jinak Eugenie mi taky přijde spíš blíže k těm mladým puškám.Ona je tak vysoko v žebříčku,protože se jí letos mimořádně podařili GS a tím nasbírala strašnou spoustu bodů.Jinak na ostatních turnajích bych řekl,byla výkonnostně na tom stejně jako Coco,Bencic atd.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:14Od: Smazaný účet
Petra mě příjemně překvapila. Vyhrála krásný turnaj a dostala krásnou trofej. Ale co, vyhrála nad hráčkou top10. Taže tu snad už nebudou kecy.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:20Od: FulnekUltras
žebříčkových teoretiků ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:14Od: EllNino
Tak Karol začíná s Polonou Hercog :D ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:15Od: Michaelus
Překvapivé! :D
Tolik zápasů se bude opakovat :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:12Od: Smazaný účet
Klaruš ta modrá sluší .. :) snad vyhraje celej turnaj, abych jí v tom outfitu viděl i s úsměvem na tváři.. :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:11Od: gedzitka
Tady už je dnešní finále :-) http://www.youtube.com/watch?v=HNGEeurvjpk
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:09Od: Frick Avrilce
je 30?!!!!!! Takovýmu děvčátku?
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:10Od: Smazaný účet
ona bude dievčatko asi ešte dosť dlho :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:15Od: Titan
Je to stařena...:-)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:08Od: Titan Trofej
Nicméně trofej z Wuhanu je velmi pěkná a zatím jí kromě Petry (a Martiny s Flávií) nikdo nemá.
Euroamerická civilizace by si měla vzít příklad a nedělat z předávání cen kuchyňský výprodej...:-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:17Od: FulnekUltras
Ten příklad by se hodil i v mnoha jiných oborech... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:07Od: kohlik
momentálně by dal koukalovou do fed capu snad jen blázen, předvádí ostudnej tenis
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:08Od: Smazaný účet
Nevim ci ostudnej , nevim či se hodi do Fed Cup , ale opravdu se ji nedaří.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:03Od: pepin Huml
Copak tomu asi říká soudruh Huml. Já vím, že když viděl ten šek tak se mu zase podlomily kolena. Jsem zvědavý s čím zase přijde.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:08Od: Smazaný účet
že zrovna jeho to pálí, papaláši se mají dobře a navíc se u toho tak nenadřou, ani z nich neleje, když kolikrát spí v práci a to ani nevíme, kolik prachů mají kde ulitých. Kážu vodu, chlastám víno :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:12Od: Titan
Třeba s tím, že se ruší důchody, páč příjemců je více, než lidí, kteří na ně makají... Kvitová se o rodiče postará, ovšem o ty své, na tvé patrně kašle a spíše navyšuje rozpočet chudého Monaca...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:20Od: pepin
Ty by jsi snad chtěl, aby financovala jiné rodiče? Řekni Grossovi, Rathovi a spol, at nekradou a na důchody bude dost. A navíc, ti je nevydělali jako Petra.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:21Od: blixa
Nenavyšuje. Monaco má nulovou daň pro fyzické osoby.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:36Od: Titan
Monaco žije z nemovitostí, tu si každý občan musí koupit, tedy i Petra. Navíc je tam něco jako banky. Ani jedna z těchto věcí nevykazuje v ČR zisk jediné koruny...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:48Od: blixa
Nemovitosti nevlastní Monako ale soukromníci. Daň z nemovitosti je nula. Monako z nemovitostí nic nemá. Banky v Monaku jistě jsou, ale ty víš, jakou banku Petra má ? Může mít jakoukoliv včetně těch v ČR. Tvoje úvahy jsou jako vždy naprosto mimo.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:51Od: George_Renel
Hloupému vše hloupé. Co takhle daně těch co Petra zaměstnává? Ale to by chtělo přemýšlet a ne kopat....
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:21Od: FulnekUltras
Huml je mi u řiti stejně jako Ruml... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:03Od: Titan Vy toho naděláte se samozřejmou věcí :-)
Dnes 27.9. má narozeniny Simona Halep, dále v roce 1991:
No.1 album on Billboard 200 albums: Metallica by Metallica
No.1 men's tennis player: Stefan Edberg
No.1 women's tennis player: Monica Seles
Další dnešní narozeniny:
Olga Puchkova (1987), Monica Puig (1993).
(Gwyneth Paltrow (1972), Avril Lavigne (1984))
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:11Od: Smazaný účet
včera Serena , dnes Simona :)
netušil som , že maju narodeniny hneď po sebe
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:58Od: Smazaný účet ss
nemáte fotku Petry jak drží trofej ?
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:57Od: Smazaný účet CoCo
niekedy dáva do druheho podania taku silu ako do prveho. Neviem či nerozmýšľa pri podaní alebo čo ale zbytočne chyby a dvojchyby su z toho.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:51Od: UnrealTom
výborně, neměla šanci :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:48Od: Smazaný účet Klárku
na tom kurtu skoro nevidím, jak je sladěná jako modrý obláček :) Coco bych v té blonďaté barvě taky skoro nepoznala, snad Aga vyhraje, aby Freedom zase nemusel zapíjet žal :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:51Od: EllNino
Klárka zase ksichtíky :D ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:52Od: Smazaný účet
ano přesně, ale ona to umí Aga taky :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:27Od: A.R.R.
Aga dělá nejhezčí ksichty na okruhu :-D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:58Od: Patri.k
To je bída s tou Koukalovou, ta ať dostane kohokoliv tak vypadne.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:43Od: Pe3k Petra
Pěkně jí zase vyklepala. Gratulačka :)

Highlights:
https://www.youtube.com/watch?v=9dhtGdInybo
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:39Od: pockerface
pokud Simona bude hrát v Pekingu neslaně,nemastně a brzy skončí a Petra udělá slušný výsledek,tak by po Pekingu Petra mohla zakotvit na 2.místě.To by bylo super.Tak Petro jdi do toho!
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:41Od: ludolf
Bude záležet i na Marii, které bude v live asi 200 bodů před Petrou.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:45Od: blixa
Simona nic neobhajuje, loni vypadla už v prvním kole kdežto Petra obhajuje semifinále. Takže posun je pravděpodobný jen když Petra Peking vyhraje :D Posun před Simonu je spíš pravděpodobný po Moskvě, kde obhajuje loňské vítězství.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:46Od: tommr
je to ovšem dost nepravděpodobný. Petra může Halepovou předstihnout jen pokud dojde aspoň do finále ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:55Od: pockerface
tak to jo.Já zapomněl,že Simona vylítla až letos a je tam Maria.No,tak třeba po TM :-) Ale to by musela taky dojít daleko,obhajuje SF a Simona je nováček na TM.Ale to nevadí,hlavně kdyby se Petra udržela v TOP3 a hlavně,aby jí vyšla v r.2015 AO.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:58Od: Michaelus
Ale Simona zase obhajuje Moskvu a Turnaj Šampionek v Sofii. To je asi 600 bodů ne? :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:59Od: Smazaný účet
kolko je vlastne bodov ked vyhra Sofiu? 600?
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:02Od: Michaelus
600 jsem myslel dohromady s Moskvou...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:07Od: Michaelus
Body za Sofii bez prohry (což Simona měla) - 375b.
Body za vyhranou Moskvu- 470b
Dohromady: 845 bodů !!
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:09Od: Smazaný účet
dobre ja sa len pytam ! :) :D ;)

Som rad, že obhajuje toľko bodov. Tak ju Petra môže predstihnuť :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:11Od: Michaelus
Dobrý já jsem to nemyslel zle :DD
Taky mě to totiž překvapilo :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:58Od: Smazaný účet Re: ano ano
ked tento rok Petra obhaji väčšinu bodov a na AO'15 dojde daleko tak môže pomýšľať aj na No.1 :)
ale to predbieham.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:23Od: FulnekUltras
však se dočkáme... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:31Od: Smazaný účet
:) ano
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:51Od: Smazaný účet
kiež by Simona vypadla v Pekingu aj v Moskve vypadla v prvom kole , a Petra by obhajila SF :) tak ano
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:39Od: FulnekUltras 14. WTA titul pro Petru
Dobře, že se na té ošidné třináctce moc nezdržovala a dnes šla zase nádherně za svým cílem. Genie jí to ale především ve druhém setu rozhodně neusnadňovala až tolik, jak ukazuje konečný výsledek - i když výrazně horší zápasová bilance Petry na prvním servisu, nahrávající soupeřčinu returnu, by k takovému konstatování mohla svádět.
Klíčové momenty byly podle mě tři - všechny ve druhém setu:
1) Petra zvládla na podání čtvrtý game po dobře načasovaném a možná i trošku taktickém medical time Evženky;
2) Petra na servisu dotáhla i už poněkud "nahnutý" game číslo šest;
3) Davidovo uklidnění po dvou prohraných gamech na 5:4 - tady vlastně nakonec nešlo ani tak o obsah toho, co Petře říkal, ale spíše jak to říkal (a jak on to umí říci ;-)), a tohle je u žen nejen v tenisu, marná sláva, prostě nejdůležitější... ;-) Nevím, kdo z občasných takyodborníků by po dnešku chtěl ještě měnit trenéra??? ;-)
A v pozadí za tím vším - přestože dnes měla mediálně mnohem víc propagovaná Genie v hledišti navrch - nenápadně stojí tichý skromný stín Petřiny čínské "sestry" Li-na.
Úspěch ve Wu-chanu pak určitě Petře ještě víc zvedne sebevědomí i pro asijské turnaje obecně. Singapur bude nesporně obrovskou motivací.
Děkujeme, Bumbrlíčku, za dnešní krásný zážitek...
a rubej dál !!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:55Od: Smazaný účet
nebyl to puvodne Bumbumlicek? To se mi libilo mnohem vic, takhle je v tom zase ta zavodka.. ;-) Jinak souhlas a gratulace Petre, nechce se mi omilat uz vselijak zde recene. Jen musim vypichnout stin cinske sestry, protoze si to zaslouzi a dojal me. A k tomu uklidneni hracek, David je vyborny. Moc se mi libilo i se Svitolinou, krome skveleho vhledu, jeho "ona na tebe nema" a tiseji "nikdo na tebe nema".. :-) Ja jsem totiz porad nechapala to dobrotive pusobeni Safare a Petrino "prijela jsem se bavit tenisem" apod. Je to prece jenom boj a me ucili "jdes vyhrat, podavas na vitezstvi, mas, nemuze byt silnejsi nez ty"... ac se to nekomu zda primitivni, takhle nekomplikovane to v hlave proste musi fungovat.. :-) Jeste jednou gratulace!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:08Od: pepin Re: sojka
Tak David všeobecně patří k uznávaným odborníkům, na druhou stranu je to celkem logický jev ve všech sportech, že když se nedaří, a to u Petry bylo, tak se začne o výměně trenéra mluvit. To není nic neobvyklého. Jak je vidět, tak to ustáli a vypadá to, že to bylo dobře.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:30Od: FulnekUltras
Každopádně je ženský tenis - minimálně oproti mužskému (o mužských kolektivních sportech ani nemluvě) plný neprobádaných a někdy až neprobádatelných duševních hlubin...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:12Od: FulnekUltras
Ono právě ta kantýna má své kouzlo, když si z ní jedna skvělá normální holka tu a tam odskočí porazit nějakou tu modelku nebo kulturistku. ;-))
Šafář podle mého skutečně není úplně optimální řešení, zvlášť pokud má Petru jenom na jakýsi vedlejší grandslamový úvazek. Je to v každém ženském sportu rozhodně velká alchymie - zrovna dneska začíná MS basketbalistek, taky trenérská i psychologická "lahůdka"... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:30Od: Smazaný účet
a tak ten vedlejsak mi moc nevadi, ja psychologii chapu jako kozni treba.. zkousim sablony (masticky) a mozna nektera zabere... :-))) Ne, vazne, hodne obtizne. Protoze je pusobeni prave mozne jen zprostredkovane a je zavisle na komunikaci, to neni jako zrentgenovat nohu nebo ocihnout FH a vidim hned pricinu problemu i moznost napravy.... :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:35Od: FulnekUltras
právě osobní a soustavná komunikace je myslím u Petry nejpodstatnější...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:39Od: Smazaný účet
myslim, ze prave to velmi dobre zvlada Kotyza a zasmodrchany uzle se pak uz daji rozvazovat i mobilem.... ale co ja vlastne vim... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:48Od: Smazaný účet
jeste bych pripomnela, ze psycholog snad prave uci cloveka vyhodnocovat situace, zaujimat adekvatni postoje, volit primerene formy jednani a ziskat diky tomu vsemu SAMOSTATNOST..
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:17Od: FulnekUltras
Situace se ovšem mění i krátkodobě podle jednotlivých soupeřek. Hodně důležité je vnitřní vyladění na konkrétní zápas tak, aby už na jeho začátku stála hráčka ZDRAVĚ NAD věcí (sama sebou i protivnicí) a byla optimálně schopná prodat své maximum. A to samozřejmě souvisí i s aktuálním osobním životem. Dlouhodobé zrání a zvyšování oné psychické samostatnosti jde pochopitelně s věkem a vlastními zkušenostmi - a tady už myslím Petra od roku 2011 postoupila o řádný kus cesty dál.
[ Reagovat ]
27.09.2014 13:57Od: Smazaný účet
jiste ano, ale v priprave na konkretni hracku vidim mnohem vetsi prostor pro Kotyzu.. :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:37Od: FulnekUltras
Dneska se ukázalo, že když je potřeba, David zvládá všechno. ;-))
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:06Od: Smazaný účet
vsak myslim prostor pro nej a ne pro Safare.. ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:39Od: blixa
Klárka právě začíná na http://live.shiftyland.net/
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:37Od: tommr průběžnej žebříček WTA
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni po odečtení lonskejch bodů z Tokia a přičtení letošních bodů za Wuhan.
Čísla v první závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou, čísla ve druhý závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Lucku Šafářovou.

1. Williams, S. 9430 (+3504) (+6840)
2. Halep 6036 (+110) (+3446)
------------------------------------------
3. Kvitová 5926 (0) (+3336)
------------------------------------------
4. Sharapova 5680 (-246) (+3090)
5. Li 5270 (-656) (+2680)
6. Radwanska, A. 5035 (-891) (+2445)
7. Bouchard 4793 (-1133) (+2203)
8. Wozniacki 4455 (-1471) (+1865)
9. Ivanovic 4180 (-1746) (+1590)
10. Kerber 4050 (-1876) (+1460)
11. Jankovic 3635 (-2291) (+1045)
12. Errani 3215 (-2711) (+625)
13. Cibulkova 2982 (-2944) (+392)
14. Makarova 2850 (-3076) (+260)
-------------------------------------------
15. Šafářová 2590 (-3336) (0)
-------------------------------------------
16. Pennetta 2582 (-3344) (-8)
17. Petkovic 2515 (-3411) (-75)
18. Suarez Navarro 2420 (-3506) (-170)
19. Williams, V. 2155 (-3771) (-435)
20. Cornet 2140 (-3786) (-450)
...

Petra Kvitová tento týden obhájila body za lonskej titul z Tokia a udržela si tak třetí místo v žebříčku. Její ztráta na druhou Halepovou se snížila na pouhých 110 bodů.
Petra si kromě toho už definitivně zajistila účast na letošním TM ...

Lucka Šafářová sice vypadla ve Wuhanu už v prvním kole a neobhájila tak lonský čtvrtfinále z Tokia, ale v žebříčku zůstává i nadále na 15.místě i když s podstatně menším náskokem ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku posun Bouchardový na sedmý místo, pokles Kerberový na desátý a návrat Cornetový do první dvacítky na úkor Stosurový ...
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:39Od: Smazaný účet Re: tommr
yees, na toto som čakal :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:35Od: pockerface
Gratuluji Petře k vítězství a postupu do Shangaje a nyní si může Petra Peking vychutnat bez nervů.Kdyby náhodou jí nevyšel,tak se nic neděje.Jsem rád,že Petra může být do TM v klídku a začít se pomalu připravot.Hodně štěstí Petro a dík za hezké zážitky v celém tomto týdnu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:42Od: gedzitka
Co by dělala v Šanghaji? :-D...Singapur bude lepší místo :-D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:59Od: pockerface
no jo,ta Asie se mi motá.Samozřejmě,že v Singapuru :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:32Od: Patri.k
Turnaj v Pekingu už začíná dnes, mě osobně to nevadí, ale zas, nezačínají to přehánět, ze začátku sem tam se začínalo v neděli, teď už i v sobotu, delší vysílací práva a víc prodaných vstupenek, ale asi by to mělo mít určité pravidla a kulturu.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:28Od: Roger_Federer nadelate
jaka si 500tistovka a tady je radosti jak po granslemu..:):)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:31Od: Smazaný účet Re: ;)
900 bodov, nie 500.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:37Od: Patri.k
Já si spíš říkal, že Premier turnaje jsou často podceňovaný, aspoň netenisovou veřejností, o Grand Slamu ví každej jouda co nesleduje tenis, ale že existují i nějaký Premier turnaje o tom ani neví a přitom jsou to turnaje, kde jsou všichni nejlepší a dotace nejsou vůbec malé a 900/1000 bodů pro vítěze rohodně není málo.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:41Od: Smazaný účet Re: Patri.k
sam by som to nepovedal lepšie. suhlasim.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:40Od: tommr
Wuhan je ekvivalentem mužskýho Masters. Kdyby se tvýmu oblíbenci podařilo takovej turnaj ještě někdy vyhrát tak by si byl taky štěstím bez sebe ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:09Od: Roger_Federer Re: tommr
bych chlasta tyden v kuse :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:28Od: Smazaný účet
Bouchardová moc Petru asi v lásce nemá , když proti ní prohrála titul ve Wuhanu i Wimbledon ?
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:30Od: Smazaný účet
asi nie , no :/ :D ale ani saa jej nečudujem :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:28Od: Smazaný účet
Pozerate niekto zapas Aga vs. CoCo ?
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:29Od: Smazaný účet
já ne, ale očekávám vítězství Cocina.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:32Od: Smazaný účet Re: anakin01
zatiaľ celkom dobry zapas, neviem prečo ale myslím , si že to budu 3 sety alebo aspon 2 tiebreaky
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:22Od: Smazaný účet Peking
je tisícovka, že?
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:23Od: VlS
Ano
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:15Od: Patri.k
Suuuuper, nevím jestli je to tím, že ji Bouchardová sedí, nebo možná spíš to bude tím, že prostě Petra ve finále hraje jako obvykle fantasticky.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:37Od: pockerface
myslím,že jedno i druhé.Petře podle mě hra Eugenie sedí a zatím se s ní utkala v konečné fázi turnaje a to je Petra většinou už k nezastavení.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:07Od: misa Petrušce
se lámal hlas, když mluvila o své kamarádce Li Na. Je to velmi milá holka, monty25 by napsal nesympatická a nehezká, ale možná mu to jednou dojde :-)

Petra počtvrté na TM, 2 grandslamy, 2 Fed Cupy, řada dalších cenných titulů, už teď se řadí mezi nejlepší tenistky posledních cca. 20 let. A ještě má tolik před sebou. Je to opravdu mimořádná reprezentantka naší země.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:14Od: Smazaný účet
Bylo vidět, že to, co říká, myslí vážně upřímně, ne jen jako společenskou frázi.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:16Od: Patri.k
čekal jsem, že za to sklidí bouřlivější potlesk :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:16Od: Smazaný účet Re: monty
na montyho se vyser, je to jenom zasranej pičus a panic, kterej mrda ovce ve stáji.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:19Od: Smazaný účet Re: poprosila bych admina!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:22Od: Smazaný účet
walter.smith si nezaslouží komentovat, největší trest pro něj je to, když se ráno podívá do zrcadla
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:25Od: Smazaný účet
nebo když vejde do stáje za ovcemi a ty před ním zdrhnou.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:24Od: VlS
Taky bych poprosil admina.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:21Od: Smazaný účet
palec dolů
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:12Od: misa
Když použiju filtr, zmizí všechny příspěvky, které na tu špínu reagují. To je dost nedomyšlené...
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:55Od: pepin
Teda Montyho nemusím, to se zde ví, ale vážený někoho takhle přiblble urážet, to je tedy známka vysokého IQ.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:29Od: monty25 Re: misa
Napsal jsem tady někdy o Petře, že je nesympatická a nehezká? Nenapsal, tak mě neštvi.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:01Od: petrulinka Re: monty25
Napsal jsi, že nemusíš z TOP10 Agu a Petru, a že je to o sympatiích. To je to stejné, jako bys napsal, že ty dvě ti nejsou sympatické. Ale o kráse jsi nic nepsal, to je fakt.
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:20Od: monty25 Re: petrulinka
Nenapsal jsem ani to, že je nemusím...
"Jinak jsou dvě hráčky z Top 10, kterým přeju opravdu málokdy. Kromě Petry je to ještě Aga. Nic proti nim nemám, ale je to prostě o sympatiích..."

Jsou momenty, kdy jsou mi sympatické i Aga a Petra. Akorát jsou mi prostě ostatní holky sympatičtější, to je všechno. Nevím, proč si to hned někdo vykládá tak, že Agu a Petru nemusím... Nemusím Strýcovou, Schiavone, Niculescu, Rodionovou a Amanmuradovou, ale z nich není v Top 10 ani jedna. :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:28Od: blixa
Hele, trenére, Monika ti dneska vyhučela z kvaldy ! Dělej s tím něco, nebo tě vymění a Dulcinea se ti začne rozpadat ;-) :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:36Od: monty25 Re: blixa
Mně bohužel "vyhučely" z kvaldy Pekingu všechny favoritky. :( Kiki a Donna už v 1. kole, Monča ve druhém... Kiki sice měla hratelnou Soler, jenže je totálně z formy. Donna prohrála s těžkou soupeřkou (Lepchenko) a Monča na Polonu Hercog holt neumí, protože jí nevyhovuje ten celodvorcový styl (prohrála proti ní v Pekingu už loni)...

Jinak Monča má dneska narozeniny, tak na ni buď hodný! :) Jenom škoda, že to neoslavila vítězstvím...
[ Reagovat ]
27.09.2014 12:54Od: blixa
Já jsem na ni pořád hodný ! ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:02Od: misa Re: monty25
O sympatiích viz petrulinka. A kdyby ti přišla Petra hezká, tak bys ji měl alespoň v tom svém žebříčku tenisových krásek, ne? :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:43Od: monty25 Re: misa
Na petrulinku jsem už reagoval... A ty si jako myslíš, že všechny hráčky, které nejsou v mém žebříčku krásek, jsou automaticky nehezké? Tak to si teda myslíš špatně. Některé se mi líbí víc a některé míň. To je snad normální u každého člověka a nevidím důvod, proč bych to měl nějak dlouze vysvětlovat... Nelíbí se mi, že tady vyvoláváš zbytečné spory a zatahuješ mě do diskuse, do které bych se jinak vůbec nezapojil.
[ Reagovat ]
27.09.2014 14:52Od: misa
Mně se zase nelíbí, že vždy, když Petra hraje finále, tak je ti to buď jedno nebo přeješ soupeřce. Nemáš povinnost jí fandit, ale nemusíš to tady pořád psát.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:09Od: monty25 Re: misa
Myslím, že si tady můžu psát, co chci. To samé můžeš ty, ale nepiš tady za mě a nevkládej mi do úst (klávesnice) něco, co jsem nikdy neřekl (nenapsal). Nic víc po tobě nechci... Jinak ti ale vyhovím a pokud Petra nebude hrát zrovna proti mojí favoritce, tak se k tomu radši nebudu vyjadřovat, abych tady nemusel čelit Kvitovcům tvého ražení. Kde jsou ty časy, kdy TP býval celkem tolerantní...
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:18Od: misa
Dnes jsi nějaký naštvaný, neukončila Maria kariéru?

Jsi celkem zvláštní, že když hraje Češka proti nějaké hráčce, která není tvá favoritka, přeješ často cizince. A problémy s tím máš u řady lidí, ne že bych s tím začal já.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:20Od: monty25 Re: misa
Jsem naštvaný na každého, kdo tady píše za mě a ještě k tomu nepravdu...
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:28Od: misa
Včera jsi napsal:
"Jinak jsou dvě hráčky z Top 10, kterým přeju opravdu málokdy. Kromě Petry je to ještě Aga. Nic proti nim nemám, ale je to prostě o sympatiích."

Z toho logicky plyne, že je ti Petra nesympatická, tak nevím, proč to popíráš.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:32Od: monty25 Re: misa
Z toho plyne leda tak velký kulový. Napsal jsem jasně, že proti nim nic nemám a tím "je to prostě o sympatiích" jsem nemyslel nic jiného, že ostatní holky jsou mi prostě sympatičtější. To ale neznamená, že jsou mi Petra a Aga nesympatické, jak se mi tady pokoušíš vnutit.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:51Od: misa
Mávám nad tím rukou :-) Možná bys mě měl zařadit do ignoru jako 40 ostatních lidí. Nebo ty už jsi ho zrušil, protože ses nemohl dozvědět, jestli ti tady nepomlouvají Marušku?
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:59Od: monty25 Re: misa
Už jsem tady minimálně před měsícem psal, že jsem přestal používat ignor a nahradil jsem to tím, že mám svoje oblíbené diskutéry zvýrazněné (tzv. "anti-ignor" :)). Ignor je tady úplně na ho*no, ale to už jsi poznal sám (viz tvůj příspěvek ve 14:12)...
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:29Od: misa
Je nanic, to máš pravdu. Dnešní diskusi neber tak, že bych tě neměl rád. Slušné vyjadřování o tenistkách je tvá přednost, za tu nehezkou Petru se omlouvám.

Jen žádnou autocenzuru, to by to tady pak nemělo smysl (samozřejmě, kromě takových jako w.s111). Klidně zase příště napiš, že přeješ soupeřce Petry, já to přežiju :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 18:56Od: Fanda67
No komu Monty fandí tomu se většinou nedaří, takže jako fanouškové Petry ještě můžeme být rádi že fandí jejím soupeřkám :)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:47Od: FulnekUltras
asi tak... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 23:15Od: monty25 Re: Fanda67
Tak to jsi mě teda pobavil. :D Vždyť nejspíš budu mít tři favoritky na TM. :) Neříkám, že v budoucnu to nemůže být jinak ("mladé pušky" musí ještě zamakat), ale momentálně mám jako tenisový fanoušek hodně důvodů ke spokojenosti. :)

BTW: Sám jsi tady nedávno psal, že fandím těm hráčkám, které se staly nebo stanou světovými jedničkami... Takže si nějak protiřečíš. :D
[ Reagovat ]
28.09.2014 11:31Od: Fanda67
Jestli ta tvá spokojenost není způsobená nízkými nároky na svůj tým
- tvé bývalé světové jedničky uhrály letos stejný počet GS jako Petra
- Viktorie zřejmě rozmlátila tolik raket že už neměla čím hrát a ukončila sezónu :)
- k účasti tvých tří hráček na TM přispěla dle tvých slov "pozitivně" LI NA ukončením kariery, ono by asi bylo "nejpozitivnější" kdyby všechny hráčky kromě tvých ukončily karieru a ty se tu budeš tetelit blahem jakej máš skvělej tým :)))
- když jsem ti nabízel sázku k tomu Wimbledonu tak jsi jí nepřijal, takže jim sám nevěříš, a to je hodně smutný........
[ Reagovat ]
28.09.2014 12:05Od: monty25 Re: Fanda67
No pokud to chceš počítat jenom na GS, tak prosím. Je fakt, že to letos mohlo být lepší a pořádně uspěly jenom Masha na RG a Caro na USO... U Viky byla celá sezona ovlivněná zdravotními problémy, takže tam je jakékoliv hodnocení úspěšnosti nebo neúspěšnosti zbytečné. Prostě to byla smolná sezona a moc se s tím dělat nedalo... Kdyby Na Li neukončila kariéru, tak by se tam holt dostaly dvě. To taky není špatné. :) Loni jsem tam měl jenom Viku (navíc nebyla úplně fit), protože Masha tam nemohla hrát kvůli zranění. To už je prostě tenis... Co se týče té sázky, tak mě přišla trochu nesmyslná. Nevím, co bude v roce 2016 a když budu mít před Wimbledonem třeba půlku hráček zraněných, tak mám smůlu. :D Jinak já se sázet opravdu nebojím, ale spíš normálně (u Tipsportu). Zrovna včera jsem prohrál tři kila, když jedinou chybou na tiketu byla Francie, která prohrála basket s Tureckem o dva body. :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:22Od: Smazaný účet
Sorry, že se vložím, ale čistě pragmaticky: nehraje Češka proti cizince (to platí ve Fed Cupu a na OH), ale dvě soukromé podnikatelky proti sobě :) Je každého věc, komu fandí, tohle kádrování na TP už bohužel fakt začíná nabývat obludných rozměrů.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:29Od: misa
Zajímavé, že i zahraniční komentátoři při přenos říkají, že Kvitová je Češka.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:34Od: blixa
To že jsou soukromé podnikatelky nějak ruší jejich národnost ? Co se tady člověk nedozví .. :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:41Od: Smazaný účet
Neruší, zase to záměrně překrucuješ. Její národnost ale není podstatná. Podstata mého příspěvku je v tom, že nikdo nemá právo "nutit" kohokoli jiného, aby fandil jen podle národnosti. Stejně jako považuju za úplně normální, že budou někteří Češi v zápase Liverpool - Sparta fandit Liverpoolu (ostatně já v tomhle případě taky :D ), tak chápu i to, že v zápase Kvitová - Bouchard někteří Češi přejí Eugenii a žíly mi to (narozdíl od mnoha jiných zde) netrhá.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:45Od: monty25 Re: ghost
Co se týče toho Liverpoolu, tak já taky. :D Před chvílí mě ale pěkně nas*ali... :(
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:47Od: blixa
Tak pro někoho podstatná je, pro někoho není. Jinak to píšeš nerozporuji, ale cca půlka tvého příspěvku byla "čistě pragmaticky: nehraje Češka proti cizince (to platí ve Fed Cupu a na OH), ale dvě soukromé podnikatelky proti sobě ", což je naprostý nesmysl. Pořád hraje Češka proti "cizince", s tím že to jsou soukromé podnikatelky to přeci vůbec nesouvisí. Já předpokládám, že jsi ve skutečnosti chtěl vyjádřit, že to v tomto případě nejsou reprezentantky nějakého státu, a skutečně to nejsou ale chtělo by to se naučit se vyjadřovat a ne psát hovadiny ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:55Od: Smazaný účet
Ne, tím jsem chtěl jen jasně naznačit, že (z mého pohledu) národnost na turnajích není podstatná, s vyjadřováním problémy nemám.
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:58Od: blixa
No, tak to evidentně máš protože nic takového si jasně nevyjádřil :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 16:01Od: Smazaný účet
Jak pro koho ;)
[ Reagovat ]
27.09.2014 15:44Od: Smazaný účet
A ještě jedna věc, dělám rozdíl mezi fanděním a fanatismem. S fanoušky je diskuze možná, s fanatiky vyloučená. TP je ukázkovým příkladem.
[ Reagovat ]
27.09.2014 19:40Od: a.magerova Re: Souhlasím a podepisuji !!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:04Od: Smazaný účet Pojd
Petra hrála super i když měla pár škobrtnutí, ale nechápu jednu věc, nebylo slyšet, ale co se dělo, když rozhodčí neuznala ten dobrý míč dle dračího oka ? to by tam to oko vůbec nebylo potřeba, když si to stejně rozhodnou podle sebe :)
Druhý moment se mi líbil, když mluvila Eugenie, už jsem skončila...tak ne neskončila :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:06Od: Smazaný účet
dračí oko :D :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:12Od: Smazaný účet
dobře tak jestřábí nebuď puťka :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:08Od: Smazaný účet
Bouchard vcelku sympatický rozhovor, trochu mi to přišlo, že chudák neví, co má dělat, kolem samý Číňani, a teď kam se postavit, atd. :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:12Od: Smazaný účet
Mě to přišlo vtipný :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:09Od: petrulinka
Ona ten dobrý míč uznala, ale místo toho, aby dala Petře fiftýn, tak nechala opakovat výměnu, a tak podle mě dost celou hru ovlivnila
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:13Od: Smazaný účet
Aha chápu
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:21Od: Patri.k
Tak pokud existuje teoretická možnost, že soupeřka mohla míček zahrát, nebo míček lízl její raketu, tak se míček neuznává jako dobrý. I když tuhle situaci si už nevybavuju, trošku jsem při tom zápase přidřimoval, bylo to na mě moc brzo :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:23Od: Smazaný účet
mam dojem, ze rozhodci prave avizovala dotek rakety Bouchard..
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:26Od: aligo
aut se zval, až když byl míč dávno odehranej a odehranej někam do pryč... měl to bejt jasný fiftým pro Petru
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:32Od: Smazaný účet
jestlize je sporny mic nejak souperkou skrtnuty, odehrany, je uplne jedno kam, vymena se opakuje. Muselo by to byt ciste eso nebo win, podle me.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:41Od: Smazaný účet
ne tak úplně, pokud je late call, tak by to měl být míček pro Petru. Nevím, kdy byl zahlášen out, takže nechci říct, že bylo Petře ukřivděno.. každopádně Petra vyhrála, takže je to jedno :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:01Od: ReadyTeddy Gratulka
Petře, ať jí forma vydrží do Turnaje mistryň!
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:58Od: Neor
Kotyzovo triko je vševypovídající "Just do it" :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:48Od: FulnekUltras
David - i když to na první pohled nemá v popisu práce - je hlavně psychologický mág, který Petře pořád maximálně sedí...
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:58Od: Smazaný účet
Tam byly málem i slzy, když mluvila o Li Ně!! :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:57Od: Smazaný účet
No jo, Číňanům přehlídky vždycky šly :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:50Od: FulnekUltras
Jsou to sympaťáci - zrovna jako Newhaveňáci... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:55Od: Smazaný účet
sezona je skoro na konci a Petra porazila len jednu hráčku TOP10 a to prave dnes. Dufam, že to do konca sezony (v Pekingu , možno v Moskve a hlavne na TM) napraví :) :) :)!
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:56Od: aligo
Ja nevím ze resite takovýhle blbosti....
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:59Od: Smazaný účet
z Moskvy se odhlásí, nemá důvod tam jet, jen se unaví před Singapurem, krom toho přesun z Moskvy do Singapuru by byl do hubu...
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:01Od: aligo
Uz loni to tak udelala
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:52Od: FulnekUltras
Někdo se v takových věcech holt vyloženě vyžívá... ;-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:00Od: rib
ty jsi ale Ťulo hlúpý
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:01Od: kada.tom
i kdyby neporazila žádnou, tak co :-)
má 3 tituly, co víc si přát :-)

už se těším na Peking a Singapur :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:51Od: aligo
Chudák Genie... skoto to ani neunesla... :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:08Od: rib
jj, neunesla :-)))
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:50Od: aligo poprve
Ono by se dalo vlastně říct he Petra poprvé v kariéře obhájila titul :) sice z jineho turnaje ale obhájila body což je ohromný úspěch :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:52Od: tommr
jj Wimbledon a New Haven už sice vyhrála dvakrát, ale to nebyly klasický obhajoby ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:50Od: kada.tom
rozhodčí je dekorovaná jak kdyby sama ten turnaj vyhrála :-DDD
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:51Od: Smazaný účet
:DDD ešte ta hudba
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:55Od: Smazaný účet
Nic proti Genie, ale při té předávce poháru se tvářila jak šťovík, chápu její zklamání, ale má hezký úsměv, tak tím určitě nic nezkazí. Aspoň, že při tom projevu toho využila.
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:54Od: FulnekUltras
Poražený finalista (finalistka) to v první chvíli nemá lehký...
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:48Od: Smazaný účet Petra
vyhrala od roku 2011 v každom roku aspoň jeden titul buď Premier Mandatory (v roku 2011 Madrid) alebo Premier5 :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:44Od: kada.tom
zajímavá trofej :-DD
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:45Od: PetaM
Mně se celkem líbí :) :) Viděl jsem teda mnohem horší :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:46Od: kada.tom
však jo, neříkám, že je ošklivá :-)
na druhou stranu - viděl jsem lepší :-)
každopádně Petra má další kousek do sbírky :-D
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:48Od: PetaM
Ano, jsou i hezčí :D Ale tak záleží na vkusu :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:46Od: aligo
Me se taky líbí
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:46Od: Smazaný účet
Škoda, že jí pohár nepředá Lina, to by bylo super, skvělá hráčka a její kamarádka :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:51Od: tommr
to ještě není jistý ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:52Od: Smazaný účet
co? :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:54Od: tommr
no třeba se tam Li Na ještě objeví ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:56Od: Smazaný účet
hm, místo Liny chlap, zklamání :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:16Od: VlS
S hnědejma botama k černýmu obleku :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:30Od: blixa
Co ty víš , třeba je to v Číně cool :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:02Od: rib
jj, trochu jako raketa, palcát, a ještě jiné fantazie se nabízejí... :-)))))
[ Reagovat ]
27.09.2014 11:56Od: FulnekUltras
a v Petřiných rukou ještě zajímavější...
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:40Od: Smazaný účet :) Gratulujem :)
zaistený TM, 14. titul, porazila hračku TOP10 , obhajila body :)

videl som len druhy set, Petrina najväčšia slabosť je pohyb
ale keď hra tak ako dnes , tak ju superka nema šancu dostať do nejakeho väčšieho pohybu. Neda jej šancu. :)

Genie :) som rad , že si sa na turnaji dostala tak ďaleko . :)
Dufam, že v Pekingu si aj ty zaistíš TM. :)

teraz už len rychlo do Pekingu
#ChinaOpen :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:37Od: Smazaný účet
Posledních 22 zápasů, bilance 19:3, skvěle Petro!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:37Od: kada.tom
Moc pěknej výkon, Bouchard si škrtla víc jak ve Wimbledonu, ale i tak - dneska zase jízda od Petry :-)

Titul Nr. 14 pěknej a dosti významnej (jsem zvědav na trofej) a TM zajištěný :-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:36Od: PetaM
Poprvé od roku 2011 Petra vyhrála více, než 2 tituly v sezóně, což je úspěch! :D
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:49Od: tommr
a to ještě není sezóny konec ... :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:36Od: Smazaný účet
Super. Gratulkaaa .-)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:35Od: Michaelus
Užasná Petra moc si to zaslouží!! Bouchardka odevzdaná.
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:34Od: Smazaný účet
Gratulace Peťo jseš skvělá.
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:34Od: Fandina Gratulace velikánská
Petře za titul, hru, celý průběh turnaje. Super super super a jen tak dál Peti. Držím palce. Pojď a gratulace veliká.!!!
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:34Od: PetaM
Je to krása! Nádherná hra, super! 14 titul je doma, gratulace!!!!!! :)
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:33Od: Smazaný účet
Gratuluju, paráda. ;-))
[ Reagovat ]
27.09.2014 10:34Od: Smazaný účet
Je prostě skvělá a jsem ráda, že zase vidím její skvělý tenis :) Jo !!
[ Reagovat ]
27.09.2014 20:00Od: FulnekUltras
A věřím, že takový skvělý tenis teď uvidíme od Petry čím dál častěji... ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist