Los French Open: V prvním kole dojde na dva české souboje. Členi Big 3 jsou v jedné polovině

  • Česká jednička Karolína Plíšková rozehraje Roland Garros proti Chorvatce Donně Vekičové a loňská semifinalistka antukového grandslamu Petra Kvitová začne s hráčkou z kvalifikace. Dnešní los rozhodl také o tom, že první kolo nabídne dva souboje českých tenistek. Marie Bouzková se utká s Kateřinou Siniakovou a Barbora Krejčíková s Kristýnou Plíškovou. Jediný český zástupce ve dvouhře mužů Jiří Veselý bude hrát s Rusem Karenem Chačanovem.
    27. 5., 19:39 | Aktuality |  116 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková je turnajovou devítkou a ve třetím kole může narazit na krajanku a osmnáctku nasazenou Karolínu Muchovou, která soutěž zahájí s Němkou Andreou Petkovicovou. Ve čtvrtfinále může jedna z Češek teoreticky vyzvat vítězku z roku 2019 a světovou jedničku Australanku Ashleigh Bartyovou, která loňský ročník Roland Garros kvůli koronaviru vynechala.

Jedenáctá nasazená Kvitová může v případě postupu do osmifinále hrát s Američankou Serenou Williamsovou. Předloňská finalistka a letošní dvacítka Markéta Vondroušová bude hrát s Kaiou Kanepiovou z Estonska. Tereza Martincová při své premiéře v hlavní soutěži Roland Garros narazí na Srbku Ivanu Jorovičovou.

Bartyová má v 1. kole za soupeřku Američanku Bernardu Peraovou. Obhájkyně titulu Polka Iga Šwiateková vyzve Slovinku Kaju Juvanovou.

V horní polovině pavouka jsou všichni tři hráči Big 3. Světová jednička Srb Novak Djokovič se střetne s Američanem Tennysem Sandgrenem. Obhájce titulu a třináctinásobný šampion Roland Garros Rafael Nadal z pozice třetího nasazeného vstoupí do turnaje utkáním s Australanem Alexejem Popyrinem, v semifinále může Španěl hrát s Djokovičem.

Roger Federer, který letos odehrál zatím jen dva turnaje, čeká na soupeře z kvalifikace. V případném čtvrtfinále může narazit na Nadala.

Poslední Roland Garros čeká Carlu Suárazeovou. Španělka, jež vyléčila rakovinu, se utká s Američankou Sloane Stephensovou.

• LOS FRENCH OPEN 2021 •
• ŽENY •
los českých tenistek v 1. kole
Kar. Plíšková (9-ČR) - Vekičová (Chorv.)
Kvitová (11-ČR) - kvalifikantka
Muchová (18-ČR) Petkovicová (Něm.)
Vondroušová (20-ČR) - Kanepiová (Est.)
Krejčíková (ČR) - Kr. Plíšková (ČR)
Bouzková (ČR) - Siniaková (ČR)
Martincová (ČR) - Jorovičová (Srb.)
kompletní los v pdf
• MUŽI •
los českých tenistek v 1. kole
Veselý (ČR) - Chačanov (23-Rus.)
kompletní los v pdf

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (116)
28.05.2021 16:53Od: Patik Socha
až teraz som si pozrel konečne tú sochu Rafaela Nadala v Paríži a musím uznať že je mimoriadne pekná a veľká.. no jednoducho majestátna..do tváre sa mi tam ale Rafa nepodobá(v reále mi príde škaredšísmile )Dokonale ale odzrkadluje akým veľkým je tenistom na kurte Filipa Šatriéra..čiže dobrá práca chválim umelca..čítal som ..že neskôr mu chcú spraviť sochu aj mimo areál RG za všetky jeho úspechy na iných turnajoch..vraj bude balená v zápalkovej krabičke.smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:50Od: Rafaeoli25
Škaredý? Hm, proto ho milují miliony holek a žen smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 21:55Od: Forehand
Chlapec s downovým syndrómom tu posudzuje fyzicku atraktivitu, čo ti poviem.

Svet sa v kravskú r*ť obracia :)
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:24Od: Patik
Krása človeka je subjektívna záležitosťsmile
[ Reagovat ]
29.05.2021 09:04Od: Forehand
To ti hovori mama aby ta utesila :)
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:01Od: Roger_Federer Re: Forehend
A neni jeho mama aj tvoja mama a ty je tata, proto másmile Patik ma DAWNOVŮV syndrom? smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:17Od: Rafaeoli25
Krása je fakt subjektivní, když si fakt hezká holka vezme třeba takovýho Jirku Veselýho. Ale tak tam jde i money často že jo.
[ Reagovat ]
28.05.2021 13:33Od: paddy Nepropadejte panice
ještě zhruba dva týdny a opět budeme mít na rok svatý klid

A Wimbledon se pomalu blíží, což pochopili i módní návrháři

Ať žije zelená! smile smile

https://www.novinky.cz/zena/styl/clanek/zelena-je-nova-cerna-40360774#dop_ab_variant=569211&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=475tMKWZ2gm-202105280807&dop_id=40360774&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:26Od: Kozoroh No1eho los na RG
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_French_Open_%E2%80%93_Men%27s_Singles#Draw

1. kolo - Sandgren
2. kolo - Cuevas/Pouille
3. kolo - Humbert
4. kolo - Goffin/de Minaur
ČF - Federer/Berrettini/Fritz/FAA
SF - Nadal/Rublev/Schwartzman/Monfils/Karacev
F - Medveděv/Cicipas/S. Zverev/Thiem/Bautista/Busta/Ruud/Fognini/Dimitrov/...

Do SF má Novak docela snadný los. V ČF by mohlo dojít na mač Djoker-Fed smile, ale předpokládám, že se nerozehraný Roger tak daleko nedostane. SF s Rafou bude těžkou záležitostí, dál než za tento zápas se nekoukám, Bull bude favorit, pokud tam oba postoupí.
[ Reagovat ]
28.05.2021 13:34Od: Forehand
Bude sa hrat isto večer, pod svetlami, ako druhé semíčko.

Vsetko hra Noldovi do kariet.
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:56Od: Rafaeoli25
Nadal neumí hrát pod světly a v halových podmínkách (pokud bude zatažená střecha)? Loni ve finále to neukázal dostatečně?
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:12Od: turista
Jemu může pomoci vyhnout se krátkodobým ztrátám koncentrace, které Nadal dokáže zužitkovat a tyto výpadky nemá.
[ Reagovat ]
29.05.2021 10:28Od: Stan_Borowitz
Ale má. Každý je má. Rafa je ale nemívá v kritických situacích, na bigpointech, nebo aspoň je v těchto situacích mívá méně často než soupeři. To je jedna z jeho nejsilnějších zbraní.
[ Reagovat ]
29.05.2021 11:16Od: Rafaeoli25
Má je, kdyby je neměl, byla by jeho bilance z pětiseťáků ještě jiná. Prohrál spoustu vyrovnaných zápasů.
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:39Od: Ondra979 los
tak los zajimavy, Nadal bezpochyby top favorit, ale verim, ze to nebude mit tak lehke jako se ceka. Sinner ho muze potrapit, ale co Rublev, ma nejakou sanci? jestli je to drzej fracek tak mozna..nesmi mit respekt jako kdysi Soderling..chtelo by to petisetak..a Roger at da spon 4 zapasy a bude to ok, vic cekat nemuzeme..
[ Reagovat ]
28.05.2021 08:44Od: Pe3k los
Vyšel zajímavě, cokoliv krom vítězství Nadala bude obrovské překvapení. Po zkončení antukové sezony tenis o5 ožije, tak jako každý rok smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:48Od: Rafaeoli25
Ano, to bezpochyby bude. Na zbytek sezony se těším také, na hardu může být Nadal úspěšný rovněž. Každopádně antuka letos nabídla více zajimavych příběhů, ne jen Rafu, ale i Tsipa, Ruuda, Rubleva.
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:53Od: Rafaeoli25
Jinak antuková sezona určitě skončí, ale těžko zkončí smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 08:24Od: peek
Fajn, že k článku dali foto Nadala s pohárem, další taková fotka už nebude.
[ Reagovat ]
28.05.2021 08:27Od: Forehand
Kurz 2.15.

Ukáž, že máš gule a podaj to. Prečo strielat do vetra prázdnymi slovami, nalož za 10.000 eur a budeš mať rešpekt.
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:10Od: peek
Nesázím. A je to dost malej kurz. Sázkovky už vědí a zase se napakujou. smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:17Od: paddy
Malej, ale šikovnej smile smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:54Od: Rafaeoli25
Na co je malej kurz? Když mu tak nevěříš, tak 2.15 je kurz dobrej ne? Tak proti němu vsaď, jinak to totiž budou jen kecy.
[ Reagovat ]
28.05.2021 08:22Od: Forehand Rafova socha
Páči sa mi výsledok aj moderné prevedenie. Celé to posobí sviežo, bez nejaké zbytočného pátosu, ktorý je pri sochách tradičný.

Teraz už len čakáme, či niekedy niekde postavia sochu aj Federerovi s Djokovicom.

#RafaGoat
[ Reagovat ]
28.05.2021 09:47Od: Stan_Borowitz
Já tedy nečekám, stavění soch hvězdám showbusinessu považuju za moderní modlářství. Budu rád, když Federer žádnou sochu mít nebude. Rafy je mi trochu líto, je mi jasné, že jeho nápad to nebyl.
[ Reagovat ]
28.05.2021 09:57Od: Vlk-v-trave Re: moderní modlářství
diky, nemohl jsem najit to spravne oznaceni.
[ Reagovat ]
28.05.2021 10:02Od: sojka1
souhlas, socha Rafy se mi jako takova kupodivu moc libi, ale chtela jsem o Rogerovi napsat totez.... totiz ze snad zadnou mit nebude, na "moderni modlarstvi" jsem taky neprisla a kdo vi, jestli bych... :-))
[ Reagovat ]
28.05.2021 10:35Od: gigin
Tak já to teda ve Vizovicách zbúrám.
[ Reagovat ]
28.05.2021 10:49Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:59Od: George_Renel
Aby si ho nevybrali ptáci.smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:14Od: Stan_Borowitz
Ale tak zase se zbytečně neukvapuj, gigine.

Já bych k tomu zaujal postoj stavebního úřadu ke nepovoleným stavbám vlivných nebo nebezpečných subjektů - když už to stojí... A víte vůbec, jaké by byly náklady na odstranění?!?
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:30Od: gigin
Potřebuju sojči v klidu Stane. Takže na kačky a úřady kašlu. V tomto připadku.
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:32Od: Stan_Borowitz
Chápu, šak jak říkám, když už to stojí...
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:45Od: gigin
Jo tak, tak už taky chápu.
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:26Od: aape
smile souhlas
[ Reagovat ]
28.05.2021 13:37Od: Forehand
Myslim, ze šport ma blizsie k umeniu ako ku šouniznisu, tak ako ho poznáme.

Je to prejav rešpektu k dosiahnutým výsledkom, nič viac nič menej.

Navyše výsledok sa napriklad od sochy Ronalda naozaj podaril.
[ Reagovat ]
28.05.2021 13:49Od: gigin
Jj, například Fogna nebo Nick. Z nich umění úplně sálá.
[ Reagovat ]
28.05.2021 14:09Od: Stan_Borowitz
Sport jako takový ano, ono umění je taky vlastně takový chudý příbuzný mimosportovní větve showbusinessu. Podobně jako sportovní disciplíny, které se nedají showbusinessově vytěžit, finančně obecně živoří. Což ovšem neznamená, že se nějaký "prokletý básník" nebo třeba korfbalista nemůže stát mediální hvězdou, ale je to o dost méně pravděpodobné než u těch, co jedou v té showbiz větvi...

Teď to neber jako nějaký útok na Rafu, nemyslím si, že by se to stalo, ale co kdyby jednou dopadl jako Armstrong? To budou tu sochu sundávat? Nebo k ní dávat nějakou vysvětlující cedulku? Jak tady někdo píše, je nanejvýš prozíravé se sochami počkat až nějaký čas po skončení kariéry. Když už teda musej bejt...

Zajímavé taky je, že si na ty sochy sportovců potrpí hlavně románské národy - Španělé, Italové, Portugalci...

Jinak esteticky se mi to dílo taky líbí, o tom žádná.
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:08Od: peRFect
To je dost mimo poznámka,že v době,kdy honoráře sportovců jsou v galaktických částkách,ty napíšeš,že je víc umění,než showbizz.
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:34Od: Kozoroh Re: Forehand
Uvažuje se o No1eho soše na AO. smile

https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/ao-committee-considering-commissioning-a-statue-of-novak-for-2023.698350/
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:33Od: turista
Ani bych si to nepřál. A to jsem Novakuv příznivec.
[ Reagovat ]
29.05.2021 11:50Od: Marduch
Omg, pořadatelé RG ocicividne vypustili dzina z láhve.
[ Reagovat ]
28.05.2021 02:10Od: Vlk-v-trave SOCHA NADALA
No,... tak si rikam, ze je obcas lepsi tu sochu nemit:)

https://images.prismic.io/fft-rg-commun-news/80a53ec0-09af-46f4-8372-d6d813bd09a3_CHR_3018.jpg?auto=compress,format
[ Reagovat ]
28.05.2021 02:24Od: Rafaeoli25
Není nutno stavět sochy, on svojí velikost staví nejlépe smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 08:42Od: Pe3k
To ano, Rafa ví, že má 185 cm.
[ Reagovat ]
28.05.2021 16:13Od: turista
Tak vysoký Rafa Nadal není. V Museo Cera de Madrid ho důkladně proměřili na výrobu voskové figuríny a uvedli 1,82 ms ve španělštině. Ale za tenisové umění a úspěchy by si zasloužil sochu aspoň 3m vysokou.
[ Reagovat ]
28.05.2021 16:18Od: Forehand
V muzeu maju chybu. Nadal má 185-186, on sám dokonca uvádza 187.
[ Reagovat ]
28.05.2021 17:23Od: Mr.Pink
presne tak, je stejne vysoky jako roger, mozna i o 1-2 cm vyssi
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:16Od: turista
Je to přesně naopak. A to nejsem fanda Federera.
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:31Od: turista
187cm je bizar. Tak vysoký Nadal opravdu není. V tom muzeu mají 2x krále Juana Carlose. Ve 39 letech měl 190, v 77 letech 187. Voskové figury to jeho scvrknuti zachycují.
[ Reagovat ]
28.05.2021 20:01Od: Rafaeoli25
Tak to myšleno opravdu nebylo smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 09:56Od: Vlk-v-trave
Souhlasim, socha stejne - v tomhle pripade - asi zrezavi jeste za jeho zivota.

Krom toho s tema sochama v nasi svetove historii byly jen problemy. Hlavne kdyz se zmenil nejaky nazor, tak se zase nicily... nebo zapadly nekde v zapomeni... rozpadle, pomalovane atd...

Dalsi vec je, ze nejlepe je asi ocenovat timhle zpusobem po zakonceni cinnosti aktivni, kariery...s nejakym odstupem, tak samo jak v pripade sine slavy. Trochu tendencni krok.

Krom toho se me ani provedeni nelibi... takova slatanina, ktera mi ani Nadala moc nepripomina a jeste je uveznena lany, ktere budou do 2 let rezave i s elementy sochy, ovsem mozna to je zamer, a bude to prirozene pripominat povrch v Parizi.
[ Reagovat ]
28.05.2021 10:05Od: paddy Re: Sochy jsou od toho, aby se mohly strhávat
smile

Jako Lenin, Saddám Hussain nebo loni ve svobodné zemi George Washington smile

Jen nevíme kdy přesně. 13.6.2021? smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:21Od: Stan_Borowitz
Řešením by mohly být sklápěcí sochy, nebo takové, které se dají zasunout do země a později zase vysunout. Případně modulární, aby se výměnou některých modulů zcela změnilo jejich vyznění. Jako třeba toto univerzální heslo, stačí nenápadná úprava a může viset furt:

http://www.obrazkovysvet.cz/assets/Image.ashx?id_org=600655&id_obrazky=40227
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:37Od: turista
No jo. U nás byl stržen morový sloup na Staromaku v roce 1918 a byl obnoven. A postavili dokonce pomník Marie Terezie. Masaryk a Beneš se musejí v hrobech obracet.
[ Reagovat ]
29.05.2021 10:30Od: Stan_Borowitz
Úlitba našim bezprostředním západním sousedům...
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:04Od: annah
Nějak se ta socha Rafovi nepodoba, ale provedení je hodně originální.
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:10Od: blixa
Socha je v pohodě, většina těhle oslavných děl je mnohem a mnohem horší ...
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:16Od: paddy
Kov se bohužel blbě opracovává

A kdyby byl hliněný, pak by ho spláchnul první déšť smile smile
[ Reagovat ]
28.05.2021 13:06Od: RF46
Podle me by mel byt uplacany z antuky...protoze to je povrch, ktery ho stvoril a bez ktereho by nebyl.
[ Reagovat ]
28.05.2021 19:59Od: Rafaeoli25
Bez antuky by nebyl? Proto už ve dvaadvaceti vyhrál Wimbledon, což bylo ve stejném věku jako Rožer? Ve dvaadvaceti vyhrál i AO, ve čtyřiadvaceti USO, no a v posledních kolech těchto turnajů byl už ve dvaceti, to samé na hardových Masters.
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:39Od: turista
No 16 titulů ATP před 20 lety věku je naprostý unikát. To nikdo nikdy kromě Nadala nedosáhl. To se musí uznat.
[ Reagovat ]
29.05.2021 12:08Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, že nejvíc úspěchů má z antuky, tvrdit ale, že bez ní by nebyl je nesmysl a ubohost, v tom případě by byl nula i Agassi, který mimo FO získal stejný počet GS titulů jako Nadal, Lendl a McEnroe ještě míň.
[ Reagovat ]
28.05.2021 01:18Od: Vlk-v-trave FO21 - LOS, WTA
Tady jsem se na to podival uplne jinak, nejprve jsem si nasel Kaju s Pavlinkou, ujistil jsem se jestli je Karlicka v dobre osmince, a vsechno je v cajku.

Nasazene vs. nenasazene. 1.kolo

Barty vs. Pera (skoda, ze ta Bernadeta ma fatalni koncovky, ale Ash da zabrat)

Jabeur vs. Putinka

Brady vs. Sevastova

Pliskova vs. Vekic

Alexandrova vs. Vee Wili.

Kenin vs. Ostapenko

Martic vs. Giorgi

Azarenka vs. Kuznetsova

Bencic vs. Podoroska

Kudermetova vs. Anisimova

Vondrousova vs. Kanepi

Bertens vs. Hercog

Tomu rikam masakr uvodniho kola, a to se jeste osud snazil, ze dost nasazenych chytlo kvalifikantku nebo WC.

Los ATP je proti tomu pohodicka:)
[ Reagovat ]
28.05.2021 00:56Od: Vlk-v-trave FO21 - LOS, ATP
1/8
Hledat v tehle prvni osmince favorita neni veru lehke... nekdo si rekne ten Lorenzo Mussetti ma haluzacky los, ale podcenovat Tsongu, ktereho nej. vysledek na GS je prave z Parize a je pro nej svata neni asi nejlepsi. Nikdo nevi s cim se na ten GS chysta. Czekinato je z losu jiste nadseny, Djokovice ma zmaknuteho, Minotaur neni zadna prekazka, ale ten Mussetti - tam slapne do neznamych vod. Slagrem a hned na uvod bude jiste Pouille vs. Cuevas. Obecne hodne slaba osminka, dost nevyrazna az na toho Cuevase, ktery se da na antuce i sledovat.

2/8
V tehle osmince je jasny favorit Berrettini a zbytek do poctu...asi nejslabsi skupina, Mattimu stestena fakt prala.

3/8
tady je sice hodne favoritu, ale bude jim asi prekazet ten Nadal:D Slagrem prvniho kola je urcite Monfils vs. Ramos. Cameron to tady nebude mit jednoduche, ten Sonego se jeste da, horsim oriskem bude asi spis ten Nadal. Celkem naslapla skupina. Popyrin je urcite nadseny, nebot nic lepsiho na uvod GS chytit nemohl.

4/8
Skupina Karatseva. Rublev do 4. kola muze chytit plno cholerickych uletu, i s tim by to mohl zvladnout. Slagrem tu bude asi Bozska ruka Diega vs. Zlate lytko Aslana... al obecne by nemel mit Aslan problem proplout do QF.
[ Reagovat ]
28.05.2021 00:56Od: Vlk-v-trave
5/8
Skupina Evanse, ktery si muze pinknout se Zverevem ve tretim, coz by mohl byr slagr turnaje. Ovsem Chaczanov vs. Vesely, tak tady neni co dodat, lepe to ani nemohlo dopadnout...motivace by tu mohla byt. Pak hned Nishikori, pak Agut a na zaver Evans...eventuelne jako nahradni program Zverev. Tak mohly tam byt jeste lepsi esa, aby ta motivace byla silnejsi, ale mohl dopadnout hur a hrat ve 4 osmince.

6/8
Skupina Fogniniho, a nemel by mit nejake vetsi problemy tuhle skupinu ovladnout, jediny problem tam vidim se samotnym Fogninim.:)

7/8
No tahle skupina ma celkem slusnou uroven, konecne:)
Tsitsipas, Chardy, Martinez, Kvery a 1111, cili slagr hned v prvnim kole. Monteiro, Pomuckar, Frantisek a Busta... Stefana uz muze prekvapit na uvod Chardy... aby se jeste s tim 1111m potkal.

8/8
No a to nejlepsi nakonec, jeden lepsi nez druhy. Co jmeno, to pojem.
Dimitrov, Giron, Pe11a, Ruusuvuori, Londero, Garin, Opelka, Munar, O'Connell, a famozni Bublik, a to jeste nezname 2 kvalifikanty, a jak tam jeste vleti Juan Manuel Cerundolo a Franta Cerundolo tak smele se da rict, ze to je skupina Smrti a ten Medved tam z toho spis chytne psotnik, a kdo vi, jestli se jeste nekdy na antuku vrati po tehle zkusenosti.
[ Reagovat ]
28.05.2021 01:06Od: Vlk-v-trave
Nekteri mi mozna vytknou ostrou kritikou, ze jsem nezminil Federera, ale v rozboru jsem se nezameril na hrace, kteri vnimaji RG jako treningovy program a pripravu na OH. Tady muzu pouze poprat, aby se treningovy program vydaril:)
No hledal jsem i jine, ale Svycar zustava v tomhle tak nejak osamocen.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:08Od: RFanousek
V článku je chyba, Federer může ve čtvrtfinále narazit na Djokovice, ne Nadala
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:16Od: Rafaeoli25
Autor předbíhá, s Nadalem se utká až v sf smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:28Od: Stan_Borowitz
Reminiscence roku 2011. Akorát tam to kombo bylo SF/F. Mimochodem, podle počtu gamů to bylo nejvyrovnanější finále, jaké kdy kdo s Rafou na RG hrál. Taková statistická zajímavost.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:30Od: Rafaeoli25
Přál bych si to, fakt Fedíkovi přeju, aby se chytil a alespoň skalp Djokera získal.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:56Od: Stan_Borowitz
Díky, já taky, ale úplně mi bude stačit, když to bude na Wimbledonu, tam mu má co oplácet...

Tak dobře jako v roce 2011 letos hrát asi nebude. Ale docela hezky je losem našlápnuto na finálový souboj někoho z odcházejích gladiátorů (nejspíš Rafy) s některým z přicházejících (nejspíš se Stefanosem). Bude to zajímavé.
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:06Od: Rafaeoli25
Vidím to na finále Rafy s Ruudem, Kasper hraje skvěle a nevede si o nic hůř než Tsip, pro mě velký favorit na finále.
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:17Od: Stan_Borowitz
To by nakonec taky odpovídalo té symbolice souboje starých ochránců Svatého grálu s mladými levharty, kteří vytrhli do chrámu a chystají se vychlemtat obětní nádoby...

Mimochodem, byl by to jejich první vzájemný zápas. Roger se s Ruudem utkal právě na RG, předloni. Tehdy vyhrál 3:0, ale Ruud šel od tédoby hodně nahoru. Loni už hrál celkem vyrovnaný zápas s Novakem v Římě.
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:21Od: Rafaeoli25
A letos vyprášil Tsipa v Madridu, to byl bezchybný výkon, kterým ho doslova vydeptal. Za mě favorit, o kterém se nemluví, všichni pořád Tsip Tsip, přitom Kasper skoro stejně dobře výsledky na turnajích, dvě sf Masters, obrovská kvalita.
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:23Od: Stan_Borowitz
Bude to zajímavý turnaj.
[ Reagovat ]
28.05.2021 00:45Od: Rafaeoli25
Může být, v dolní polovině všichni vidí Tsipa na finále, já to tak nevidím, ano, může do něj dojít, ale Ruud bude oříškem. Zverevovi moc nevěřím, na pařížskou antuku nemá hru. V horní části by na sf Rafy s Djokerem mělo asi dojít, ale sf přeju Federerovi.
[ Reagovat ]
28.05.2021 00:50Od: Ereinion
takže vidíš Ruuda do SF s Tsitsipasem? Celkem odvážné, ale proč ne...
[ Reagovat ]
28.05.2021 01:42Od: Rafaeoli25
Ruud má lepší formu než Zverev, ten uspěl jen na své oblíbené antuce v Madridu.
[ Reagovat ]
28.05.2021 01:45Od: Rafaeoli25
Jinak Nadal o Ruudovi mluví se zatraceně velkým respektem, dobře ho zná. Ruud pokud má stabilní formu na podání tak je ve spojeni s dobrým pohybem těžko překonatelný, Tsip se o tom přesvědčil. Uvidíme, sf Tsip vs Ruud by mělo být a v něm se uvidí, kdo z nich se podívá do svého premierového GS finále.
[ Reagovat ]
28.05.2021 11:30Od: dappe
Ruud je určitě dobrý hráč, ale psát něco ve stylu, že skoro určitě bude v semifinále...Šanci na semi má, ale podobnou šanci ho porazit má skoro každý soupeř, co by ho po cestě do semifinále mohl potkat.
[ Reagovat ]
28.05.2021 00:56Od: dappe
Také hladká prohra s Alcarazem a uhrané 3 gamy s Basilashvilim...
[ Reagovat ]
28.05.2021 01:52Od: Rafaeoli25
Ruud letos na antuce 15:4, titul Ženeva, sf Monte Carlo, sf Madrid, sf Mnichov. S Alcarazem to byl první turnaj na antuce, asi byl nerozehraný. V Mnichově byl zase možná už unavený a zmlsaný Monte Carlem. Každopádně na Masters dvě sf plus výhra nad Tsipem, kterého nikdo jiný letos na antuce tak jasně neporazil. Zraje velmi rychle a jeho hra má ty nejvyšší parametry ač proti jiným působí dost nenápadně. Když se podíváme na letošní dosavadní antuky, tak z nich vychází nejlépe trojice Nadal, Tsitsipas a Ruud, za nimi Nole. Pokud bude platit dosavadní forma i nadále, mělo by tohle kvarteto dojít logicky do sf. Uvidíme.
[ Reagovat ]
29.05.2021 00:42Od: turista
Vyrovnaný zápas, který měl Novak zcela pod kontrolou. Ale další progres udělal. To ano. Ale Tsitsipas taky.
[ Reagovat ]
28.05.2021 12:07Od: turista
To je nepravděpodobné aby nerozehraný Federer na antuce aktuálně trápil Djokoviče. Podívej se jak včera v Bělehradě Novak hrál. Minimum UE a dostatek razance.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:30Od: Mr.Pink
tak to nolemu nezavidim, ale me spis zajima, s kym se roger utka ve finale :)
[ Reagovat ]
28.05.2021 15:14Od: turista
Nole má hrozný los.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:52Od: Forehand Fantasy league
Klasické avízo pre tradičných hráčov a nielen pre nich. Každý nový člen je super vítaný.

http://www.grandslamfantasytennis.com/

Po registrácii treba dať "browse league" s názvom Tenisportal Friends a samozrejme je nutné pridať sa.

Bližšie informácie nájdete na nástenke danej ligy. Tešíme sa na účasť :)
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:36Od: paddy
pozn: žabožrouti změnili hodinu začátku losu

oni si s termíny servítky rozhodně nedělají smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:35Od: Esgalnor
Achjo, to je pro Cesky zase los. Stve me, ze na sebe obe Karoliny narazi tak brzy, obema jsem veril na QF, takhle jedna vypadne jen aby pak hrala proti Ash... Petra na tom neni zle ale proti Serene, kdovi. Slusny los ma Bara Krejcikova, ale treti kolo proti Svitoline moc nadejne nevidim, i kdyz sanci letos ma. Pro Marketu je tohle dar z nebes a az do tretiho kola proti Naomi by dojit mohla, navic Osaka je na antuce hratelna. Maruska ma asi smulu, antuka ji nejde a Katka se docela chytla, tak snad aspon ona neco uhraje a par bodu z toho osmifinale obhaji.

Urcite nejvetsi drama bude prave mezi Barou a Marketou, jedna z nich pojede na olympiadu, rozhodovat bude zebricek po RG.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:34Od: paddy BLM duo má záludný los
rumunské antukářky smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:12Od: Patik
aby ešte súčasný Thiem nevyletel s Andujarom..do prvého kola to môže byť celkom tricky oponent..rovnako ako pre Fedexa Cilič v druhom..a Chardy s Tsitsipasom môže mať tiež fajnovú zápletku..Chardy je domáci môže sa prekonať a skomplikovať zápas grékovi..Djokovič to tiež nemusí mať ako klasický lahší prvokolový zápas ..Sandgren sa vie občas hecnúť na grandslamoch môže sa brániť do tiebreakov..inak čo sa Fedexa týka bolo by dobré aby došiel aspoň niekde do osemfinále..jeden dva zápasy sú málo..4-5 zápasov za takú dlhú dobu pred trávnatou časťou na ktorú chce byť stopercent je nič..
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:07Od: hanz
Začínám podezírat losovací zařízení na grandslamech, že schválně nalosovává Češky proti sobě již v prvních kolem. Pokolikáté už!
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:29Od: paddy
Veselý naštěstí na nikoho z našich nenarazil, prý dal organizátorům nějaké peníze bokem smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 20:44Od: Lovcikurzu VOSTUDA TWEET RG
ani poriadne vlajky nevedia priradit k zidansekovej a juvan smilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.05.2021 20:29Od: ttopi
Proč je Nadal až trojka? FO nepatři mezi GS, kde si pořadatelé mohou nasadit hráče dle svého uvážení? Nechce se mi věřit, že by ho neviděli mezi 2 favority.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:54Od: Rafaeoli25
V Paříži se drží striktně žebříčku, i v roce 13 se proti museli střetnout Nadal s Djokerem už v sf, letos to samé.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:55Od: Rafaeoli25
*proto
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:04Od: Marduch
Medvedev je druhý před Rafou asi o 160 bodů. Kdyby byl druhý Rafa a prohodili bychom v tom losu jejich jména, Rafa by šel na Tsitsipase už ve ČF. A na pomalejším kurtu?
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:22Od: Rafaeoli25
Tak takhle má v of Sinnera, v čf Rubleva, tahle kombinace co se týče obtížnosti jako Tsip v čf. A kdyby byl na pozici Thiema, tak to bude obtížné podobně. Vyšlo by prakticky nastejno ať by byl kdekoli v pavouku. Je to fakt jedno z jeho pohledu.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:46Od: Marduch
SF se na RG hrají jen na Chatrierovi?
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:07Od: Forehand
Ano Marduch.

Top hraci hraju len na Chartierovi, s vynimkou jedneho zapasu 1-3 kola.
[ Reagovat ]
27.05.2021 23:14Od: Rafaeoli25
Tak sf už se nehraje souběžně, není důvod hrát na Lenglen, to samé Wimbl, ač v roce 2018 to tak vzhledem k maratonu Isnera s Andersonem udělat měli.
[ Reagovat ]
27.05.2021 20:25Od: Forehand
Z losu som sklamaný. Myslím, že ak by si to Nadal s Nolem prehodili, Nole by sa nemusel prehrýzť ani do semifinále. Goffin, Mateo a Federer, ktorý sa do QF aj tak nedostane, to je proste málo nebezpečia. Navyše Djokovicovi môže pomôcť, že sa Nadalovi dozaista vyhne vo finále. Semifinále má iný náboj.

Rafa bude naopak čeliť Sonegovi, Sinnerovi a Rublevovi, ktorí ho eventuálne môžu výrazne vyžmýkať. Popyrin rovnako nie je ideálny súper na rozbeh. Mohlo to byť aj o chlp horšie, ale aj výrazne lepšie.

V druhej polovici je to otvorené, kľudne to môže byť niekto s kým sa úplne nepočíťa.
[ Reagovat ]
27.05.2021 20:44Od: Rafaeoli25
Kdyby byl na pozici Thiema v dolní polovině, hrál by ve třetím kole s Fogninim, v of s Ruudem, takže do čf cca stejná obtížnost, v čf by dole měl Zvereva, takhle má Rubleva, což je o trochu těžší, ale ne dramaticky. V sf by měl dole Tsipa, takhle bude mít Djokera. Vyjde to tedy skoro nastejno co se týče obtížnosti.
[ Reagovat ]
27.05.2021 20:46Od: Rafaeoli25
Dole by do finále klidně mohl projít Ruud, nedivil bych se a docela bych mu to přál, s Tsipem v Madridu hrál výborně.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:27Od: paddy
přeceňuješ Rubleva, podceňuješ Bertíka a finalista Tsitsipas má walkover do SF
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:31Od: Rafaeoli25
No Tsip to má do sf až komicky jednoduchý, v sf mu ale může Ruud strašlivě překazit plány, jeho hra Tsipovi nevoní. Můj tip na finále Nadal vs Ruud.
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:39Od: paddy
a teď tu o kouzelné zlaté rybičce smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:50Od: Rafaeoli25
Proč by tohle finále nemohlo být? Sf Nadal - Djoker a Tsip - Ruud. Jak vidíš tedy obsazení sf ty?
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:03Od: paddy
tyto hry jsou zbytečné, nikdo to nikdy netrefil

Djo-Nad Zve-Tsi / Djo-Tsi / Djo

Tsitsipas má kurz 7, jednoznačná value ze všech
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:14Od: Rafaeoli25
Každopádně Ruud na to má, hraje stejně dobře jako Tsip, pade na pade.
[ Reagovat ]
27.05.2021 22:19Od: Rafaeoli25
Nad-Djo Ruu-Tsi / Nad-Ruu / Nad smile
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:51Od: Rafaeoli25
Chceš říct, že Ruud na to nemá?
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:43Od: paddy
nějtěžší los má Berrettini
brutal Djo/Nad/Tsi a kdyby dal i Fed, pak by měl skalp Big3 jako Nalbandian
[ Reagovat ]
27.05.2021 21:52Od: Rafaeoli25
To nemůže dát, přetěžké pro něj, možná kdyby se hrálo na madridské antuce, tak by nějakou šanci měl, ale ne na té pařížské.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist