McEnroe chce Djokoviče na US Open: To, že sem nesmí, považuju za vtip

  • Legendární John McEnroe by považoval za vtip, kdyby se Novak Djokovič nemohl kvůli chybějícímu očkování proti koronaviru zúčastnit nadcházejícího US Open. Srbský hráč může na turnaji v New Yorku útočit na 22. grandslamový titul, kvůli odmítavému postoji k vakcíně mu však hrozí, že mu úřady stejně jako na začátku roku při Australian Open neumožní vstup do země. Los turnaje v New Yorku se uskuteční ve čtvrtek.
    24. 8., 13:14 | Aktuality |  201 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

"Nemyslím, že je to fér," citovala McEnroea agentura Reuters. "Nechal bych se sice očkovat a pak šel hrát, ale on má velmi silné přesvědčení a je třeba to respektovat. Máme za sebou už dva a půl roku pandemie a myslím, že lidé ve všech částech světa o ní vědí zase víc. Myšlenka, že sem Novak nemůže cestovat, je jako vtip," doplnil čtyřnásobný šampion US Open.

Pětatřicetiletý Srb již musel kvůli absenci očkování vynechat na začátku roku Australian Open, kde měl obhajovat titul. Jeho neúčasti využil španělský rival Rafael Nadal, jenž turnaj vyhrál a díky dalšímu vítězství na Roland Garros se dostal s 22 grandslamovými tituly do čela historického žebříčku. Djokovič sice v červenci ovládl Wimbledon, stále má však na svém kontě o triumf méně.

McEnroe přemítal, zda právě tyto komplikace ohledně očkování nestály Srba post nejúspěšnějšího hráče historie. "Je to otázka, na kterou by všichni chtěli znát odpověď. Je ale jasné, že z toho Rafa těžil. Pokud někdo vyhrál osmkrát nebo devětkrát Australian Open (Djokovič), pak je jasné, že by měl i na tom dalším šanci," uvedl McEnroe.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (201)
25.08.2022 17:10Od: Nola Novak sa podla predpokladu odhlasil
z USO, Rafani mozu oslavovat, najvacsi super, ktoreho kedy stretol je vdaka politike z kola von, pozriem si par zapasov, bo tenis milujem, ale budem ho sledovat asi s takym zaujmom, ako ho sleduju Fedexfanssmile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:58Od: turista
Oslavovat mohou. Ale nikde není psáno, že v NY vyhraje Nadal.
[ Reagovat ]
25.08.2022 23:08Od: Patik
A kto iný to vyhrá..mladí sú motáci vypadávajú v prvých kolách Masters..Nadal bude plakať celý turnaj a uhrá ho bez straty setu..tieto scenáre tu boli už niekoľkokrát.
[ Reagovat ]
26.08.2022 11:17Od: Rafaeoli25
Nic jistého nemá. A už vidím reakce, když nevyhraje - to si na něm kdekdo smlsne, jaký je to vrták..
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:08Od: Patik
Tak už je to oficialne.. Djokovic withdraws.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:32Od: Tennisfan77 Off topic
Jinak ten Kuzuhara je celkem dobrej, včera jsem ho zkusil proti Ramovi a easy 2:0, dneska je zase outsider, Cobolliho by sundat mohl.

Včera bylo fajn, jak každý tipér brečel, že Ram prohrál s no name hráčem a borec juniorská světová jednička, která hraje navíc doma.

Člověk se pak nemůže divit, že mají sázkovky takové zisky.smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:29Od: Nola M o d e r n a
sponzoruje USO smile , snad pochopi kazdy, preco tam Nole hrat nebude smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:14Od: Ondrej2280
Hnusni anglosasi aj s ich establishmentom:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 09:24Od: woody
Smutné je to, že nám politická rozhodnutí kazí boj o nejúspěšnějšího hráče v počtu GS. Místo abychom se bavili o tom, kdo vyhraje US, tak se řeší jestli ho vůbec pustí do USA.

I kdyby nakonec dostal vyjímku, tak stejně je šance na úspěch mizivá...
[ Reagovat ]
25.08.2022 11:17Od: George_Renel
Kdo ví jak to všechno bude, když těhotná Nadalova manželka je v nemocnici a jde na operaci.
[ Reagovat ]
25.08.2022 11:47Od: Tennisfan77
Nadal uvedl, že své plány nezměnil, akorát tam pojede bez ni.
[ Reagovat ]
25.08.2022 11:55Od: George_Renel
Operace není zřejmě zcela banální a jestli se něco zvrtne, do smrti si to bude vyčítat.
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:23Od: Ondrej2280
jaku ty mas starost o Nadala:)))) on vie co ma robit, a nepotrebuje radit z tenisportalu:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:47Od: George_Renel
Mě laskavě vynech. Já jen konstatuju stav a nikomu neradím, touto úchylkou spíše trpíš ty.
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:04Od: Ondrej2280
nevyzera to tak:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:21Od: Tennisfan77
Tak my nevíme, jak rozsáhlá je operace a hlavně jaký mají mezi sebou vztah, kdo má jaké slovo.

Rafa může chtít zůstat a Xisca mu třeba říká, ať jede a hraje.

To nemůžeme vedět.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:32Od: Patik
To ti nepovie žiadna žena že choď a hraj zatiaľ čo ja budem v nemocnici..možno len taká čo obetuje seba pre manželove potešenie.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:36Od: Tennisfan77
Tak ona se tomu podřizuje celý život, čili to asi nebude žádná novinka.

Obecně Nadal s Federerem ale mají fajn, že pocházejí z pokorných zemí, což jim umožňuje normální život. Federer ve Švýcarsku normálně chodí po letišti a ulicích, Rafa na Mallorce totéž.

Když jsem byl letos v akademii, tak Rafa trénoval, kolem bylo 100 lidí a nikdo neřekl ani slovo.

To se třeba v USA prostě stát nemůže a ani u nás.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:45Od: Patik
však jasné keď jej domou manžel nosí milióny a po každom turnaji ju zoberie niekde do Karibiku tak je rada že sa má ako v bavlnke a bude čušať..ale žiadna žena nechce aby si jej muž počas jej operácie pinkal na kurte a ešte keď je celý rok odpasený v zahraničí na turnajoch a ona sedí celý rok sama doma..ak jej toto vyhovuje tak buďto je hlúpa alebo je pekná zlatokopka..
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:25Od: Tennisfan77
Nemyslím si, že je Xisca zlatokopka, ostatně je s Rafou od útlého mládí, takže to spíše vidím na harmonický vztah.

Nicméně jak psal Roger Rafovi na Twitteru, "Až s dětmi poznáš, jak těžký tenis je".

A speciálně s těmi malými. smile Na druhou stranu Španělé jsou dost rodině založení, čili si myslím, že to Nadala ovlivní dost.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:44Od: Patik
ahá a preto nemôže byť zlatokopka lebo s ním je od mlada..? samozrejme netvrdím že je zlatokopka môže byť aj hlúpučka..alebo si teda aspoň neviem vysvetliť ktorej žene vyhovuje tento spôsob žitia..Nadal je do tenisu maniak ak zrovna nieje na turnaji tak je strčený v telocvični..u nás alebo aspoň v okolí kde žijem ženám pred 30tkou dávno tikajú biologické hodiny..navyše je poväčšine roku doma sama bez muža..Federer ten si zobral Mirku a ona trávi čas aspoň s deťmi..tá si mohla aspoň povedať že už má vlastnú rodinu..ale Xisca ? hmm ako koniec koncov je to jedno čo ma je po nich ako si zariadia tak majú oni vedia najlepšie čo kde ako..ale keby som mal povedať nejaký svoj dojem z nej tak príde mi taká osamelá..
[ Reagovat ]
26.08.2022 11:21Od: Rafaeoli25
Co to máš pořád s těmi biologickými hodinami, fakt děsná představa, že před třicítkou každá musí mít děti, jinak to nejde. No jestli žiješ v katolickém Polsku nebo nějaké katolické výspě jinde, tak tam tomu věřím, ale svět je jinde.
[ Reagovat ]
26.08.2022 12:53Od: Patik
Neviem asi žiješ v jaskyni alebo v kláštore..u nás majú 18 ročné dievčatá už jedno alebo dve deti..25- 30 ročné nehovoriac to už je 5 rokov vydaté dve deti manžel stavajú alebo už majú postavený dom..novostavby..tu ženy nad 30 nemajú deti buď len preto že ich nechcú celý život alebo ich nemôžu mať skrz zdravotný problém alebo pravdepodobne riešia roky umelé oplodnenie..ženy nad 30 už niekoľko deti niektoré už aj raz či dvakrát rozvedené..
[ Reagovat ]
26.08.2022 14:56Od: George_Renel
Jestli to spíš nenavozuje otázku kde žiješ ty?
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:00Od: Ondrej2280
To hej:))tak teraz som spozornel aj ja co to za miesto kde si Patik naživa:)))
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:20Od: Rafaeoli25
No pokud žije v nějaké katolické komunitě, tak to možné je. Pak ještě v romské nebo muslimské. Jinde nevím smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:37Od: Patik
to asi v čechách a v Manacore sa žije tak že deti až po 30tke..samozrejme 18ka s deťmi to je už extra prípad ale našiel by som tu také..čo sa vrátili z diskotéky v 16 nabúchané..ale hovorím ti tu v tomto okrese tu keby si chcel hladať nejakú bezdetnú 25-30 ročnú ženu tak sa zapotíš..väčšina buďto slobodné mamičky alebo zadané mamičky..alebo tehotné..aj kamaráti mimo okres čo majú kolegyne hovorili že to nemáš šancu že keď nájdeš slobodnú bezdetnú tak je to väčšinou len nejaká trubka alebo lezba..alebo jej treba vrece na hlavu..a to neni ani žiadna romska komunita alebo moslimovia ani nič..proste klasika..
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:42Od: Rafaeoli25
Můžu se zeptat co je to za okres? Určitě to není Bratislava ani žádná vyspělá část Slovenska. Jinak no to je věc na chlubení - nechat se zbouchnout na diskošce a mít sotva ukončenou základku. To je model hodný následování fakt že jo smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:52Od: Patik
veď aj ja hovorím že to sú ešte mladé naivné dievčatá netvrdím že sú dobrým vzorom pre ženské pokolenie.čo sme mali stretávku po desiatich rokoch zo strednej tak väčšina už mala 5 ročné deti stavali baráky a podobne..detí nemali len tí ktorí nemali buďto šťastie v láske alebo si potrpia na kariéru v práci..kamaráti bratranci rovnako tak..každý jedno dve deti..niektorí ženatí..
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:55Od: Rafaeoli25
Pořád jsi neřekl, jaký to je region atd., to je podstatné. V Americe taky nemůžeš srovnávat LA a NY s nějakým zapadákovem v Kansasu.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:03Od: Patik
to je jedno kde žijem..si pozri kedy mali deti niektorí tí tenisti..Federer,Djokovič mal 35 a má 6 ročného syna..Fritz čo ma napadá ešte tak narýchlo koľko má rokov 24 už má dieťa niekoľko ročné..,Medvedev ženatý koľko majú rokov..Khachanov..a našiel by som ich spústa..
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:05Od: Rafaeoli25
Pak máš ale jejich úplné opaky - Nadal, Berdych, Monfils, Ferrer, taky ti jich můžu najít spoustu.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:10Od: Patik
no môžeš ale vy ma tu beriete jak keby sme sa tu hromadne párili všetci v útlom veku..u nás je normálne že mladé 20-30 ročné ženy už majú jedno dve deti..
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:14Od: Rafaeoli25
Říkám, někde na venkově to možné je, tam se žije částečně ještě pořád po staru. Ale ve městech je realita jiná, pakliže má žena mnoho příležitostí k realizaci a nemusí čučet jako na vesnici bez jakýchkoli zdrojů vyplnění času, tak realizuje svůj život jinak. Tak to je. Chápu, že když nemá člověk na vesnici co dělat, tak dělá děti no smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:17Od: Amputace
Ne, ty jsi napsal, že "u vás" mají běžně dvě děti už 18ti letá děvčata. To je hláška, která vzbudila rozpaky. 20-30 je normál. 30-35 dnes už též.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:27Od: Patik
nie to som nenapísal..napísal som že majú ale nie bežne..
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:28Od: Rafaeoli25
Přečti si příspěvek že 12:53.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:30Od: Patik
no čítam..a kde tam je že dievčatá majú bežne ?
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:32Od: Rafaeoli25
V 18 mají jednou dvě děti, napsals to, jakoby šlo o běžnou věc.
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:02Od: Amputace
Říkají ti něco pojmy implicitní a explicitní? Z toho příspěvku je naprosto zřejmé, že to není - přinejmenším - nic neobvyklého. Naopak, kdybych šel do důsledku a bral to stejně jako ty doslova, tak píšeš: "u nás majú 18 ročné dievčatá už jedno alebo dve deti.." Vyjdu-li čistě z této věty, je to jasná informace, která říká, že je u vás normou pro mít už v 18ti alespoň dvě děti. Běžně tam vůbec nemusíš psát, aby to normálně uvažující čtenář pochopil, že to běžné je. Naopak, kdybys přidal slovo "někdy, občas" či podobně, byla by to jiná. Ale takhle zkrátka konstatuješ fakt, bez přívlastků. Neuč mě tady stylistiku.
[ Reagovat ]
26.08.2022 18:43Od: Ondrej2280
Tak nemal si to.pisat,teraz uz je neskoro:)))))
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:08Od: Rafaeoli25
Ferrer první dítě letos v jeho 40, Berdych děti zatím neplánuje, takže asi taky až ve 40 nejdřív, Nadal je v tomto srovnání ještě hodně napřed smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:11Od: Rafaeoli25
Berdycha bys tedy nazval jak, když ten už kariéru zabalil, takže o to nejde a stejně děti nechce? No ona je nechce možná hlavně Ester, tak s tím nic nenadělá smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:43Od: Rafaeoli25
Trubkou bych označil právě tu slabomyslnou se základkou, co si v 16 nechá udělat dítě. To trubka je smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:17Od: Rafaeoli25
Žiješ v nějakém ultrakatolickém regionu Slovenska nebo kde? Fakt nevím. Já mám mezi svými cca 100 blízkými kamarády a známými tak zhruba 60% žen, takže řekněme 60, z různých profesních skupin atd. Jen 10% mělo děti před 25.rokem, dalších 30 před 30.rokem, zbytek později nebo vůbec.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:19Od: Rafaeoli25
Dvě děti před dvacítkou to bylo běžné před půl stoletím, to ano, jenže od té doby se to v Evropě totálně změnilo a proto také Evropa zásadně stárne, pokud sis nevšiml smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:25Od: Amputace
Do Paťovy dědiny se ještě nedostala antikoncepce, tak mu nemůžeš mít za zlé, že mít tam dvě děti do 18ti je běžný standard ;)
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:29Od: Rafaeoli25
No skoro to tak vypadá..smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:23Od: Amputace
:DDD Stále se zlepšuješ.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:22Od: Rafaeoli25
A Xiscu prosím tě pořád nehodnoď a nemluv za ní, když jí neznáš. Zlatokopka není, to by ještě dlouhou dobu poté, co s ním začala žít nechodila do práce. Ona je právě velmi individuální, moderní ženská. A to jí kvituju.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:30Od: Amputace
Jj, je hodně v pohodě, i tak působí. Nejezdí na všechny Rafovy turnaje, ale jenom, jak se jí chce, vyzařuje z ní, právě jak píšeš, individuálnost. Rozhodně nebudí dojem přívěšku úspěšného sportovce, jako mnoho jiných.

Je vtipné, jak je Patik tím myšlením tak 30 let zpátky. Je pro něj totálně nepředstavitelné, že by žena mohla mít nějaký vlastní život, vlastní zájmy, vlastní kariéru. V jeho představách totiž každá žena sedí doma a čeká na muže, až se vrátí z práce. Tudíž se Nadalova žena zákonitě musí doma hodně nudit, když nemá dítě a Rafa je věčně pryč. Logic.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:37Od: Rafaeoli25
Přesně smilesmile. Jinak to, že s ním vše neobjíždí, je mi moc sympatické, bere to s nadhledem. Když jsem viděl, jak Mirka a Jelena i ta od Murrayho prožívají každý zápas, jak lomí rukama, zatínají pěsti jak posedlé, tak vedle nich působí Xisca jako úplně normální osoba. Skutečně má velký nadhled, plno vlastních zájmů, svou hrdost, to vše je ale odvislé i od přirozené inteligence.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:39Od: Rafaeoli25
Jinak jestli něco nesnáším, tak zatvrzelé konzervativce, pro které existuje jediný správný řád - ten před nástupem antikoncepce, potratů a ženské rovnoprávnosti smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:46Od: Patik
no dobre že 30 rokov pozadu..ja mám pocit že naopak vy žijete v praveku kde sú ženy frigidné a zakladajú rodiny keď im ťahá na 40 smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:53Od: Rafaeoli25
No očividně nežiješ v realitě ty, podívej se na stárnutí populace v celé Evropě a to dokonce i v ultrakonzervativních zemích jako je Polsko. Trend je jasný, ano, v některých venkovských regionech je porodnost stále celkem vysoká a tolik se tam toho nezměnilo, ale v městských aglomeracích a ve vyspělých regionech jsou ženy již velmi samostatné, maji celou škálu zájmů, kariéru a se založením rodiny nespěchají a když už, tak mají často jediné dítě. Takže společnost je dnes různorodá a to stěží okecáš, i čísla mluví proti tomu, co říkáš. Prostě se smiř s tím, že již podstatná část společnosti je liberální a pro mnoho žen existují i jiné radosti než plození dětí. Tak těmto ženám jejich představy nech, i když je to pro tebe asi těžké. Do soukromého života ať nikdo nikomu nekecá.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:06Od: Patik
veď ja nekecám nech si robia čo chcú..ži a nechaj žiť len ti píšem že ako to tu chodí a čo viem tak nielen tu ale aj ďalej od nás..stretávam kopec ľudí..ale v poriadku možno u vás je to tak ako je nehádam sa..
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:09Od: Rafaeoli25
Fakt nevím, kde žiješ. Čísla ale hovoří jasně - evropská populace stárne, dětí ubývá a starších matek zásadně přibývá.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:13Od: Amputace
Je to tak ve většině vyspělé společnosti. Nemít do 30ti dítě není dnes nic nenormálního. Rozhodně je to mnohem mnohem normálnější, než mít dvě děti do 18ti. A to ani nepotřebuji (a snad raději ani nechci) vědět, kde je to "u vás".
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:17Od: Rafaeoli25
Dvě děti v 18, ve 20 mají obvykle ženy, ale i můžu s nízkou inteligencí, bez ambice vyššího vzdělání a pracovních cílů atd. Jsou to často lidé bez vzdělání a bez zájmů a ti k plození dětí v brzkém věku inklinují, to nikdo nezpochybňuje smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:17Od: Rafaeoli25
*i muži mělo být.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:23Od: Amputace
V 18ti, neřku-li v 17ti či 16ti ještě člověk k ničemu příliš neinklinuje - pokud jde o rodinné plány apod. V realitě je to tak, že buchta, co má dvě děcka do 18ti, se prostě nechala nabouchat buďto úplně náhodnými týpky někde na zábavě, nebo někým, kdo jí něco nasliboval a potom se na ni pravděpodobně vys.ral. Zkrátka IQ pravděpodobně pod 100, ambice nulové, vychozená základka a učňák. V tomto věku ještě rozhodně nejde o promyšlené rozhodnutí či plán (nebo velmi zřídkakdy). Mladí lidé, kteří už spolu mají nějaký hodnotný vztah a rozhodnou se mít dítě, se na to většinou nějak připraví, vytvoří nějaké zázemí, našetří. To lze do 18ti těžko stihnout.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:27Od: Rafaeoli25
Každopádně lidé jako Berdych, jeho Ester, Monfils a další by si měli uvědomit, že nejsou sakra normální podle Patikových kritérií smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:32Od: Patik
to som nepovedal..ja som napísal a mal namysli že žijete v praveku keď neviete že tak svet funguje a nie že žijete v praveku lebo ste starší a nemáte deti.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:35Od: Rafaeoli25
V jakém pravěku žijeme? Evropa dramaticky stárne a i ubývá její populace. Čím myslíš, že to je?
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:08Od: Amputace
V pravěku žiješ právě ty. To je to, co ti vůbec nedochází. Ženy jsou už dlouho emancipované. Mají kariéry, vlastní životy, sny. Už dlouho není (či nemusí být) jejich primárním životním posláním rodit a vychovávat děti. To akorát ty stále žiješ v této předpotopní iluzi. Nebo dříve snad bylo běžné mít děti až po třicítce? Nebo z jakého důvodu pořád vytahuješ ten pravěk? Rafaeoli ti to vysvětlil velice jasně a několikrát, co stále nechápeš? Jsou na to i čísla a nějaká dědina, kde bydlíš (na tom nic špatného, sám mám venkov rád), která vybočuje ze standardu, na obecné skutečnosti nic nemění.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:29Od: Patik
to súhlasím.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:19Od: Rafaeoli25
Je ale faktem, že tito lidé drží ta červená čísla stárnoucí a klesající populace alespoň méně červená než jsou, to je pravda smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:25Od: Patik
tak nájdu sa všade matky ktoré otehotneli priskoro to som skôr uviedol ako príklad že aj také sa tu stáva a také tu nájdeš..ale od 20-30 tu u nás to tak častokrát býva že mladí majú 17-18 rokov dajú sú sa dokopy sú spolu príklad 5-6 rokov alebo aj menej on ju požiada o ruku o dva roky ich vidíš tlačiť kočiar..všade je to ale o prioritách..
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:31Od: Rafaeoli25
Říkám no, města nejsou venkov, čím víc zájmů a příležitostí, větší prostor pro realizaci, tím větší pravděpodobnost, že děti odloží.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:35Od: Patik
a čo robí taký mestský človek ? okrem práce ?
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:39Od: Rafaeoli25
No možnost zabavit se je dosti široká, daleko víc přátel atd., ale i inteligence hraje svou roli, další faktor.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:41Od: Patik
čo ? možnosť zabaviť sa ? a myslíš že ľudia na dedine žijú ako opice že nepoznajú zábavu..veď mestskí ľudia chodia na dedinské zábavy a naopak dedinčania na mestské diskotéky..viac priateľov ? na dedine pozná každý každého v meste nepoznáš suseda..a čo s tým má inteligencia ?
[ Reagovat ]
26.08.2022 19:16Od: Rafaeoli25
Nejlepší jsou fakta a podstata věci..Zatímco vývoj počtu novorozenců od roku 2001 do roku 2017 kolísal, průměrný věk rodiček rostl bez přerušení každý rok. V roce 2001 činil průměrný věk maminek při narození dítěte 27,3 roku. V roce 2010 prolomil třicetiletou hranici a v roce 2017 dosáhl úrovně 30,7 roku. Ještě výraznější zvýšení se týkalo prvorodiček.
[ Reagovat ]
26.08.2022 19:16Od: Rafaeoli25
Chceš popírat tyto statistiky? To jsou tvrdá data, ne osobní pohledy a dojmy..
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:16Od: Amputace
Tak je snad obecně známou pravdou, že inteligence se stahuje do měst. Na vesnicích často pracují lidé manuálně - tím z nich nechci dělat hlupáky, ale řídící, vývojářské, kulturní pozice, k jejichž výkonu je zapotřebí především inteligence a intelektu (nikoli fyzická zdatnosti), jsou k nalezení převážně ve městech. Je to dáno i infrastrukturou, počtem obyvatel a fungováním měst ve srovnání s vesnicemi. Úplně stejná rovnice platí, že když je někdo skutečně dobrý ve svém oboru, nezůstane v ČR, ale obyčejně vycestuje za prací do zahraničí. Řekni mi, kdo je skutečnou špičkou v oboru a bydlí na vesnici, takového člověka bych chtěl skutečně poznat.
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:27Od: Amputace
Jinak ano, já znám lidi z vesnice velmi dobře. Můžeš to zaonačovat, jak chceš, ale fakt je ten, že na vesnicích se převážně chlastá, prcá a manuálně pracuje. Ptáš se na rozdíl mezi zábavou na vesnici a ve městech? To jako vážně? Kultura je na vesnicích prakticky neexistující pojem - divadlo se rovná tomu, že jednou za pár měsíců přijede do kulturáku skupina ochotníků, do kina se musí dojíždět do nejbližšího města, něco jako filharmonie, opera je úplně mimo záběr. Přijede-li do ČR Iron Maiden, na vesnici hrát pochopitelně nebudou. Dále: na vesnicích jsou dvě hospody a jednou měsíčně zábava. Ve městech jsou desítky barů, hospod, diskoték, klubů, zkrátka podniků zaměřených na nejrůznější typ klientely, žádný dole v dědině točí 10° i 12° a nahoře jen 11°. Rozmanitost prakticky všeho, na co si vzpomeneš, je ve městech mnohonásobně vyšší. Vesnice má přírodu, lidé jsou více spojeni se zemí, s fyzičnem, není divu, že tam děvuchy mají děcka v 18ti. Ve městech je ten model úplně jiný. Lidé jsou více rozumově založení, více kariérističtí a do jisté míry i více sobečtí.
[ Reagovat ]
26.08.2022 18:45Od: Ondrej2280
Chlape,toto su nazory tak z roku 1970 z cias sovietskeho zvazu...
[ Reagovat ]
26.08.2022 19:21Od: Rafaeoli25
Ono mu to ale celkově vázne s fakty. Každopádně tenhle konzervativistický pohled na svět tu je, není sám, je ale fajn, že každý už si může žít podle svého.
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:25Od: Patik
Keby to bola moja tehotná žena tak už dávno cestujem za ňou..
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:47Od: Ondrej2280
Ty?:)tak tomu neveris:))
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:29Od: Patik
Myslím si že si slobodný a nemáš deti.
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:32Od: Ondrej2280
No ja si myslim,ze keby ro bola tvoja zena,nechcela by aby si ty cestoval za nou:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 20:09Od: Patik
je jedno kam by ma ona posielala rozhodnutie je na mne..Xisca sedela nespočetnekrát na tribúne čučala na jeho zápasy niekoľko hodín denne a on nemá možno ani chochmes byť pri nej hodinku po operácii..ja ako jej manžel by som to bral ako povinnosť.
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:28Od: Rafaeoli25
Sorry, ale ty nevíš nic o Nadalovi a jeho vztahu k rodině atd., jinak bys takhle nemluvil. Právě Mallorčané jsou pověstní svou prorodinností, silou vazeb, celé generace Nadalových bydlí blízko sebe, i v jednom domě, pokud to nevíš. Už od dětství měl např.obrovský strach o sestru a stačí, aby jí nebylo dobře a už jí volá, co se děje, aby se ujistil. Natož, když je Xisca v nemocnici. Samozřejmě, že jsou v neustálém kontaktu. Ona sama ale nechce, aby přijel, jinak by to udělal. Ta snaha ho za každou cenu znectít bez znalosti faktů, to je promiň fakt ubohý.
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:06Od: Kozoroh
A část lidí tomu tady ještě tleská, protože v potížích se ocitl tenista, kterého nesnáší, jelikož narušil Fedal nadvládu. Že vynucená neúčast No1eho jde proti principům open tenisu je vůbec nezajímá. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:26Od: Patik
Nech tlieskajú len ukazujú co majú v gebuli.. Alebo teda co tam nemajú.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:55Od: Amputace
Že to píšeš zrovna ty - kdo se tady otevřeně radoval z Nadalových zranění. Nechť žije pokrytectví.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:06Od: Patik
ty čo si povedal že na mňa nebudeš reagovať a reaguješ na mňa v každom druhom príspevku mi sem prosím ťa skopíruj kedy som sa tešil z niekoho zdravotného problému..nechce sa ti to hladať a ani by si nič nenašiel..nikdy som totižto nikomu neprial zdravotný problém pred karmou mám rešpekt..
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:17Od: Amputace
V každém druhém příspěvku, jisté, zvláště za poslední dva tři měsíce jsem jich tady napsal věru desítky a každý druhý byl reakcí na tebe.

Vím, říkal jsem to, ale tohle se nedalo. Šílené. Stále jsem nepochopil, proč se sebe na tomto portále cíleně děláš morální hovado.
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:20Od: Ondrej2280
Chlape ty mas ale kratku pamat:)pises tu o tom ako zelas nadalovi zlomeninu nohy za co si sa potom aj ospravedlnoval,o tom ako by si divakom naplul do tvare a podobne uletene nezmysly..ja si vobec nemyslim ako pise Amputace ,ze robis tu na portali zo seba to moralne hoviadko...podla mna ty nim aj si...
[ Reagovat ]
25.08.2022 20:16Od: Patik
nečítal si potom asi pozorne..alebo si neporozumel tomu čo píšem ohľadom jeho zranenia..a napluť niekomu do ksichtu nieje želať zdravotný problém..a nebudem sa ani baviť o nejakej morálke tu mi povedia že som hovädo a v reálnom živote sami chodia bez chrbtovej kosti.
[ Reagovat ]
25.08.2022 21:53Od: Ondrej2280
Ked o niecom nemas ani.paaru,tak sa.logicky o tom ani nemozes bavit...cital.som to velmi pozorne,lebo taku stupiditu si mohol vypotit iba ty..a dobre ,ze ti to Amputace pripomenul.:)
[ Reagovat ]
26.08.2022 08:27Od: Pe3k
To ty by ses v tom případě nemohl bavit o ničem smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:32Od: Rafaeoli25
Pro tebe je blbec kdekdo, hlavně si to pamatuj a neměj krátkou paměť, abys to říkal vždycky od začátku až do konce smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 07:46Od: Kozoroh
Letošní tenisová sezóna je pokažená politikou. smile Z grandslamů jen RG nebylo ovlivněno zásahy zvenčí. V příštím roce bychom se měli vrátit do starých kolejí, bez očkovacích mandátů a protiruských zákazů. smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 10:31Od: Tennisfan77
To je otázka. Nevíme, jak by Djokovič hrál na RG, kdyby měl za sebou třeba vyhrané AO a celou jarní sezónu.
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:24Od: Ondrej2280
no, prehral by s nadalom na RG, ako uz nespočetne krat a ako sa to aj stalo v realite a nie v tvojich vymyslenych scenaroch, čo keby a podobne..
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:28Od: Patik
Píšte si všetci.. Hovorí k nám prorok Ondrej.
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:49Od: Ondrej2280
Ako skoncil ten zapas na RG 22?;)...pripomen mi...a to bola ta realita:)

.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:34Od: Patik
skončil presne rovnako ako v roku 21..Nadal stratil set a už tu mali všetci bobky.smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:22Od: Tennisfan77
Ty mi říkáš, že mám scenáře coby kdyby, ale řekneš, že by Djokoviče i tak Nadal prakticky 100% porazil.

Guru promluvil. smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:35Od: Patik
hej a najlepšie je že Nadal tam s ním minulú sezónu prehral..ale nie Rafa proste 100 percent smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:06Od: Amputace
To je to, co někteří neodkážete stále pochopit (nemyslím ve zlém). Když se predikuje, vychází se z nějakých opěrných bodů, jejichž síla a hodnota se střetává s tím, co už se skutečně stalo, co je reálné, co jsou fakta. I hypotézy mají určité zákonitosti. Když Ondřej řekne, že by Nadal vyhrál, jeho tvrzení je podepřeno neoddiskutovatelně vyšší pravděpodobností, než když řekneš, že by vyhrál Djokovič v případě, že by za sebou měl vyhrané AO. Proč? Dokazuje to zkrátka mnoho případů z minulosti, scénář, který se často opakoval a který většinou vyzněl v prospěch Nadala. Další věcí je, že vůbec nikde není psáno, že by Djokovič na AO porazil Medvěděva (dostal-li by se k němu). Já si to třeba nemyslím. Tvoje hypotéza má hned trojí trhlinu: vítězství Djokoviče na AO je jen další hypotézou; Nadal v minulosti Djokoviče na RG porazil několikrát i přesto, že Djokovič vyhrál AO, navíc vyhrál RG 14x; a konečně, ten zápas mezi Nadalem a Djokovičem na RG skutečně proběhl a vyhrál ho Nadal. Více pravděpodobné tak stále je, že by RG vyhrál Nadal i přes absenci okolností, které uškodily Novakovi.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:27Od: Tennisfan77
Není třeba to dále komentovat, už tak sis dal dost práce. Můžeš si všimnout, že komentuji dle uživatelů/příspěvků. V tomto vlákně s tebou do diskuze nepůjdu, vyjádření není ani mířeno na tebe.
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:21Od: Ondrej2280
Na tom uz ani nemas co komentovat,vysvetlil ti to detailne:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:21Od: Kozoroh Re: Amputace
Medvedev během letošního AO nepůsobil extra-silně. Musel odvrátit mečbol proti FAA, ztratil set s Tsitsim, Gyrosem či s Cressim. Loni na AO předváděl lepší tenis, ale No1e ho docela snadno porazil ve třech setech ve finále.
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:59Od: Amputace
Já si zkrátka myslím, že by to měl Djokovič přinejmenším hodně těžké. Mluvit o nějakém titulu, nebýt covidu, či dokonce o ukradeném titulu, mi v tomto případě přijde úplně mimo. Poslední GS zápas 3:0 klepec pro Medvěděva, špatný match-up, nic lehkého pro Novaka.
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:16Od: Kozoroh
Jenže loni na USO šlo o kalendářní GS! No1e podlehl tlaku, jakému žádný tenista od dob Lavera nebyl vystaven. Mimoto Djoker měl těžší cestu do finále než Med, co se zápasů i soupeřů týče. Rovněž třeba dodat, že na AO je No1e mnohem silnější než v NY. Ač jsou oba majory hardové, tak se svými vlastnostmi liší.
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:35Od: Ondrej2280
takze vyhovorky...
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:53Od: Kozoroh
Nikoliv, kontext.
[ Reagovat ]
26.08.2022 13:47Od: Amputace
Nole nepodlehl žádnému tlaku, možná v posledním setu, kdy cítil, že ten den to prostě nepůjde a do toho se přidali lidi, kteří byli snad poprvé na jeho straně, což ho dojalo. Pusť si znovu první set.

Neřeknu, kdyby Djokovič vedl 2:1 na sety a pak se pod tíhou vidiny kalendářního GS zhroutil, ale žádné podobné obrazy ten zápas vůbec nenabízel. V prvním setu ho Medvěděv doslova vyservíroval z kurtu, Djokovič neměl vůbec nárok s tím jeho servisem cokoli udělat. V druhém měl sice šance, ale Medvěděv byl prostě v tom zápase jasně lepší, daleko lépe zvládal big pointy, byl lepší v mezihře, skvěle servíroval. Ve třetím už byl Djokovič dost rezignovaný, věděl, že je horším hráčem. Ta hláška, že Djokovič podlehl nějakému tlaku, to už je takový evergreen jeho fans, ale ve skutečnosti ho Medvěděv prostě jasně přejel.

To je první věc. Dále, jistě že je na AO Djokovič silnější než na US Open, ale Medvěděv je pro něj dlouhodobě velice nepříjemný soupeř prakticky na jakémkoli hardu. I zápasy, v nichž ho poráží, vyhrává těsně. Většinou velké bitvy. Jestli si myslíš, že by si Djokovič na AO22 prostě v klidu došel pro titul, ale covid mu v tom zabránil, tak já si to nemyslím. Určitě ne s Nadalem a Medvěděvem v turnaji.

Jestli potřebuješ hledat odůvodnění té porážky z US v losu, tak to jsme vážně asi na konci. To pak můžeme pozpochybňovat polovinu výher/porážek big3 na GS. Proč dostal Nadal čočku ve finále AO19? Byl nervózní a pod velkým tlakem, protože 3 poslední finále AO prohrál, v jednom finále se zranil, má tam obecně smůlu. Navíc měl těžší los než Djokovič... Ne, samozřejmě že ne, Djokovič ho prostě přejel. Stejně tak Medvěděv Djokoviče na US.
[ Reagovat ]
26.08.2022 14:52Od: Patik
"Určite nie s Nadalom a Medvedevom v turnaji"..že s Nadalom smile..no hlavne ten by mu tam zabránil smile ten bol dobrý....
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:22Od: Amputace
Nezabránil, ale třeba by narazil v pavouku na oba a Nadal by ho mohl unavit na zápas s Medvěděvem. Ale rozumím, že tohle je na tvou hlavinku moc vysoká matematika.
[ Reagovat ]
24.08.2022 20:53Od: Pavol Existuje niečo vyššie.
Ja to nazývam hmota. To bude rozhodovať kto prežije o pár dni dlhšie alebo kratšie. Ale v princípe sa to zaokrúhli a je to narovnako. Priemerný vek zaočkovaných a nezaočkovaných sa spočíta vydelí dvoma a nič sa nestane. Výsledok je úplne zbytočné nič nehovoriace číslo. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
24.08.2022 21:01Od: Pavol
Tiež nechápem prečo by nemohol hrať. Že by ovplyvnil celosvetovú pandémiu neschopnosti politikov. smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 20:48Od: DJOKERTHEGOAT
Každopádně je jasné, že by ATP neměla opět udělovat body za US Open. Proč? Jedná se o rozhodnutí státu a ne turnaje - na rozdíl od Wimbledonu- by jeden namítl. No, to by však nesměli mít dovoleno domácí neočkovaní hráči hrát. Takto to je silně diskriminační. Tečka. Žádné body. Bude to komedie sledovat Nadala jak opět křepčí s trofejí na turnaji kde mu opět byl odklizen největší soupeř.
[ Reagovat ]
24.08.2022 21:11Od: Rafaeoli25
Já stojím v covid otázce za Djokem, nicméně nechápu, že veškerá zášť se neustále u některých stáčí vůči Nadalovi. Jakoby ten mohl za to, že Nole nemůže hrát. Nevím, co čekáš, to měl Nadal před Austrálií odstoupit taky a nechat vyhrát Medvěda? Nebo jak? Jinak nevím, kde bereš přesvědčení, že Nadal určitě vyhraje, nemá jisté nic. Jedno jisté ale je: ať Nadal vyhraje nebo prohraje, stejně bude u svých oponentů pod palbou kritiky. Pokud vyhraje, bude to proto, že nemohl hrát Djoker, pokud prohraje, bude vysmíván, že to nevyhrál, i když tam on nebyl. Každopádně nevím, proč to tak prožíváš, když je dle tebe Novak stejně GOAT, bude jím dle tebe, i kdyby měl Nadal i o 5 GS víc než on ne? Tak co řešíš..
[ Reagovat ]
24.08.2022 22:06Od: Martan1
Řekl jsi to perfektně, není co dodat.smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 10:34Od: Tennisfan77
Ale i Johny a každý soudný sportovec ví, že Nadal má nejvíce GS primárně díky covid komedii.

Djokovič by velmi pravděpodobně vyhrál loňský Wimbledon, vyhrál by asi i AO a nevíme jak by po celé sezóně hrál na RG, čili dost reálně mohl mít 23, možná 24 GS a Nadal 20.
[ Reagovat ]
25.08.2022 11:58Od: Marduch
Takhle to fakt nemůžeš říct. Nikdo neví co by kdyby. Za mě, jedinou věcí, o které jsem v téhle "kauze" přesvědčený, je, že neúčast Djokoviče na hardových GS dodává Rafovi extra boost pro jeho motivaci, on s jeho pověstným zacílením na věc ty absence/výpadky rivalů většinou využívat dokáže.
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:20Od: Tennisfan77
To, že Rafa situace umí využít vůbec nerozporuju.smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 16:53Od: soloo
prečo by to nemohol povedať? ked to povedal
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:21Od: Katreska
Oprav ma, ak sa mýlim.

Myslela som, ze kvoli Covid komedii mal Djokovic moznost hrat dvakrat US Open bez Nadala, Nadal mal moznost hrat bez Djokovica jeden GS a teraz mozno druhý. Nadal má o GS viac, lebo tú šancu proste využil.

Tych 10 extra moznosti Djokovica na GS bez zraneného Nadala nerátajme..:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:29Od: Ondrej2280
nemylis sa:)...proste len tak tára o tom , čo keby a nejak nepostrehol, kolko moznosti mal djokovic a ani nezaznamenal jeho prehry priamo na RG vo vzajomnej konfrontaci :)
[ Reagovat ]
25.08.2022 12:27Od: Ondrej2280
ty si iny traged:)) to si ako vypocital?:) prehral s nadalom RG finale 20-Prehral, prehral aj stvrfinale RG 22..kde beres ty tie tie svoje cisla, odhady a podobne, to je fakt zahada.Obe prehry zaznamenal v priamej konfrontacii, ked chcel mat 23-24 GS , mal vyhrat, branilo mu v tom snad nieco?
[ Reagovat ]
25.08.2022 14:24Od: Tennisfan77
Tak loňské USO se posral stejně jako Federer když vyhrál 3 GS v roce, ten velký slam není prdel, ví to i Serena.

Chtěl jsem dodat, že to ví i Nadal, jenže jsem si vzpomněl, že se tomu ani nepřiblížil.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:15Od: Amputace
No a co? Tohle je úplně bezpředmětné. Posra.l se, to k tomu přece patří. Další věcí je, že ho Medvěděv totálně přejel, zvláště v prvním setu, kde prohrál na svém servisu tuším dva míče a měl 90% trefených prvních servisů, nebo něco kolem toho čísla. S tím by nic moc nenadělal ani nepos.raný Djokovič.

A přesně jak někdo napsal: díky "covid komedii" měl také Djokovič možnost vyhrát GS bez Nadala, nevyužil toho. Nadal ano. Nevidím důvod, proč by se mu to mělo neustále omlacovat o hlavu.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:22Od: Tennisfan77
Nemusí, Nadal ale hrál dle mého s Medveděvem trošku slabším, než kterého potkal ve finále USO Djokovič. Další věc je ta, že to Medveděv ve finále AO fakt vyloženě prosral, chyběl mu fifteen na 3:0 na sety.
[ Reagovat ]
25.08.2022 15:31Od: Amputace
To si též myslím, že ve finále US byl Medvěděv o něco silnější než ve finále AO. S řečmi, jak si to ale celé pos.ral sám apod. nicméně vůbec nesouhlasím. Byl to typický zápas, ve kterém bylo nádherně vidět, jak je ten proces růstu a poklesu kvality obousměrný - jak se Nadal stále zlepšoval a Medvěděv úměrně tomu hrál hůř a hůř.

Žádný fiftýn na 3:0 Medvěděvovi nechyběl (match-ball neměl ani jeden).

Také by sis možná mohl připomenout, jakým způsobem Nadal ty tři breakbally, které ti tolik leží v žaludku, odvrátil.

Další věc: úplně jsi už zapomněl, že Nadal měl setball na 1:1 na sety. To si zase posral Nadal, což? (Dle tvé logiky.)
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:24Od: Ondrej2280
Medvedev hral vo finale AO hlavne proti mentalne uplne inak nastavenemu hracovi...nadal tu vyhru vydrel lebo makal ako o zivot..djoker sa polozil..a medved ho dorazil
[ Reagovat ]
24.08.2022 22:59Od: dappe
Není to diskriminační vůbec.
[ Reagovat ]
24.08.2022 23:34Od: turista
Je to diskriminace.
[ Reagovat ]
25.08.2022 00:11Od: dappe
V žádném právní řádu na světě tohle diskriminace není. Ono to má totiž nějaké podmínky/předpoklady, aby nebylo diskriminací každé přiblblé naříkání společnosti.
[ Reagovat ]
25.08.2022 23:03Od: turista
Je to diskriminace cizinců vůči občanům USA.
[ Reagovat ]
25.08.2022 01:05Od: brixner
A s jednim gumovym chodidlem!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:09Od: Torn Novak
Jako ta situace s tím, jestli to byl, nebo nebyl podvod, byla nešťastná.

John Isner říkal, že snad diváci nemusí být očkování (samozřejmě Amíci), tak mi přijde trochu hloupé zrovna Novaka prudit. Chápu to u XY turistů, protože Ti si lítají, kde chtějí, ale Novak je docela ostře sledovaná osoba, určitě by si hlídal, jestli bude někde běhat po New Yorku atd.

Obávám se, že tady prostě v principu nejde ani o to očkování či přímo osobu Novaka, ale jde o to, že by tím "pomyslně" prohráli, což by před veřejností nevypadalo dobře a mělo politický dopad. Jde jen o politiku. Nikomu nezáleží na tom, jestli Djokovič poprská v restauraci osmiletou holčičku, co má rakovinu.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:18Od: Patik
oni aj prehrali alebo ešte len prehrajú rovnako ako prehrali v Austrálii..
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:20Od: Torn
Možná, kdyby to nechali takticky vyšumět jako ve Wimbledonu, tak udělají líp.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:01Od: Torn Azarenka
Měla hrát exhibici na podporu Ukrajiny, ale Kostyuk se nelíbilo, že by jí měla hrát Běloruska, že nevyjádřila jasnou podporu Ukrajině atd.

Může mi někdo vysvětlit, jak si tu podporu představuje? Nejen tedy Marta, ale i Svitolina a další, co se toho furt dožadují.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:11Od: DJOKERTHEGOAT
Svitolina a Kostyuk jsou ******
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:15Od: Nola
Aza bola vlani za vodkynu, ked obhajovala na AO po prilete domacu karantenu na hoteli, bez moznosti treningu.... iba sa jej vracia pozicane, aj ked s tym nemusim suhlasit....

som zvedava, ci tieto damy napadnu aj plagat organizatorov USO na ktorom figuruje Medved, alebo budu drzat bobrika mlcanlivosti, len aby si nepohnevali organizatorov ....
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:19Od: Torn
Jako možná jo, ale zkrátka si říkám, kdybych já byl v kůži třeba Azarenky, co bych dělal? On je problém, že sice se vyhradit vůči tomu může, ale stojí jí to za to? Protože jak dopadla Peng Shuai. Řekla pravdu/svůj názor a jak dopadla. Ti pak nějakej magor zastřelí nebo unese rodinu.
[ Reagovat ]
25.08.2022 01:08Od: brixner
Uplně normálně - nakreslim fixem na pálku UA vlaječku a du! Ale ať sedí VVV raději doma na prdeli a už nikam nevylejzásmile
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:48Od: bardunek666 #zastavtepodvodnika!
Člověk, který vědomě šířil virus a následně se podvodem chtěl dostat do Austrálie, by z morálního hlediska měl dostat úplný zákaz hraní.
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:58Od: Torn
Z morálního hlediska by měli dostat zákaz i ti hráči, co vědomě hráli s covidem, stejně tak hráči typu Kyrgios atd. Na morál se dávno už nehraje. :)
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:00Od: Krisboy
...a někteří by měli dostat úplný zákaz přemýšlení a veřejného vyjadřování, protože tím dělají nebetyčnou ostudu rodičům smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:03Od: Torn
Viď, Krisáku? :D Bych ho seřezal plácačkou na mouchy. :D
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:06Od: bardunek666
Ale tati...smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:32Od: Krisboy
Ale ne, stačí se mu vysmát smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:01Od: Rafaeoli25
Bože smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:04Od: bardunek666
Ano, to si říká každý, když tady čte ta tvoje moudra. Starej se raději, ať ti Alcaraz nevyhoří v prvním týdnu na USO
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:06Od: Rafaeoli25
Rozhodně jsem nikdy nenapsal takovou ptákovinu, co ty před chvílí. Člověk jen kroutí hlavou. A žádný můj Alcaraz to není, za to ty jsi posedlý nenávistí k Djokovičovi. Můžeš kvůli nemusí aspoň spát?
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:07Od: Rafaeoli25
*kvůli němu
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:22Od: bardunek666
A ty usneš bez toho, aniž bys ses nepletl do nějakého vlákna tady?
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:34Od: Krisboy
smile
Fandina25
[ Reagovat ]
24.08.2022 18:31Od: Rafaeoli25
Než do mě začneš pálit, nejdřív si radši ověř fakta. Píšu tak pod 5% článků, spíš ani to ne.
[ Reagovat ]
24.08.2022 18:47Od: bardunek666
smile1*smile Tomu sám neuvěříš. Stejně jako to, že nejsi vypleskaný z Alcaraze. smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 18:53Od: Rafaeoli25
Asi trpíš stihomamem, klidně si to projdi a spočítej, pod kolik článků jsem např.za srpen psal. Jinak jestli sis nevšiml, tak jsem fanda Nadala, Alcaraze beru jako naději do budoucna až Big3 skončí. Prostě plácáš nesmysly.
[ Reagovat ]
24.08.2022 19:12Od: bardunek666
Z dnešních šesti článků jsi přispěl do tří. To jest 50 %. To hovoří za vše. Takže neblábol
[ Reagovat ]
24.08.2022 19:24Od: Rafaeoli25
Hovoří to o ničem, před časem jsem tu nenapsal celý týden ani čárku, takže 0 za 50 článků. Slovo průměr ti asi nic neříká viď. No ale za to já ti fakt nemůžu.
[ Reagovat ]
24.08.2022 23:42Od: turista
Blábolis ty a samé kraviny. Naštěstí jsi nula, která nemůže Djokoviče zrušit.
[ Reagovat ]
24.08.2022 23:43Od: turista
Adresováno nicku bardunek 666.
[ Reagovat ]
25.08.2022 13:29Od: Patik
Frantz.
[ Reagovat ]
25.08.2022 08:57Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:10Od: Torn
To on bude hořet.. :D Touhou po vítězství, ale taky mu nefandim. :D
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:08Od: Patik
no a už je to tu.smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:09Od: Rafaeoli25
Fakt idiocie.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:25Od: Nola
paddy sa neozval, ale jeho alter ego bardunek66 smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 21:35Od: Rafaeoli25
Nevim čí je co bardunek, ale je to..domysli si sama.
[ Reagovat ]
24.08.2022 22:05Od: baba
bože, i takovéto názory má člověk...a určitě si ještě myslí, jak morální a rozumný jeho názor je ...
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:44Od: Patik
Ak tam má Djokovič štartovať tak už je pravdepodobne dávno v Amerike a nikto z nás nemá ani šajnu že tam je..pravdepodobne ho však poslali do prdele lebo tam sedí banda kovid hňupov..bohužiaľ nežijeme v demokracii dneska keď máš názor a presvedčenie média sa na tebe povozia behom týždňa ho zdiskreditujú bude mať kulové..a ako darček ešte primitívovia na internete budú vypisovať že tak mu treba..byť ním odhlásil by som sa 5 minút pred zápasom.
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:51Od: Nola
je stale doma, preco by mal absolvovat podobnu sikanu ako na AO? Amici ho tam nechcu, inak by uz davno USTA poziadala o vynimku, tak ako vlani pre vsetkych tenistov..... Lendl a John v tom maju jasno, neidem sa rozpisovat, pretoze niektori tu budu akurat ochkat blahom a vypisovat svoje uz tak obohrate komenty "dodrziavanie pravidiel"
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:01Od: Patik
on má svojích ľudí ktorí už vedia čo a ako on už možno týždne vie či sa bude dať alebo nie..a tí ľudia ho tam už možno dostali len sa o tom mlčí aby nebolo dusno pred turnajom..alebo je doma a už dávno vie že to nepôjde..netušíme čo sa kde ako deje..vieme len to čo nám napíšu média..nevieme čo USTA..netušíme..Djokovič vie najlepšie..
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:03Od: Rafaeoli25
Tak myslím ale, že zase není tak těžké e nemožné zjistit, jestli je teď v Marbelle nebo ne.
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:04Od: Krisboy
Nemáš pravdu, (nejen) tady je spousta lidí, kteří jeho případ od Austrálie dodnes znají naprosto podrobně, byli u všech rozhovorů, četli všechny zákony, vyhlášky a omezení, znají dopobrobna zákony austraské federální, australské victorijské, americké federální, americké newyorské, četli všechny smlouvy, žádosti, přihlášky a všechno mají pečlivě zdokumentované smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:14Od: Patik
tak to hej..ľudia na sociálnych sieťach ževraj vedia najlepšie..
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:17Od: Rafaeoli25
Tak ale to platí pro obě strany, fanatiků na obou názorových pólech, co nepřipustí jinou pravdu je víc než dost, pragamatiků a realistů pramálo..
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:06Od: Rafaeoli25
Pozn. - dle poslední fotky z jeho instagramu, kterou včera přidal, si nemyslím, že je v USA.
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:16Od: Patik
ahá tak to je potom jasné..pridal fotku na instagram..
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:19Od: Rafaeoli25
Podle toho se neorientuji, jen jsem to po dlouhé době skouknul, i kvůli tomu, kde se nachází, je to první status asi po třech týdnech. Prostředí, kde je vyfocen, nevypadá jako americké, to je to jediné, co tím chci říct, jestli jsi to nepochopil..
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:08Od: Patik
pridať neaktuálnu fotku a zmiasť ľudí je najmenej.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:10Od: Rafaeoli25
Možné je všechno, ale v tomhle případě si to nemyslím.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:15Od: Patik
vkľude to mohlo byť zámerne..alebo aj nie.
[ Reagovat ]
24.08.2022 17:15Od: Rafaeoli25
Uvidíme.
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:56Od: Rafaeoli25
Musíš ale zase rozlišovat. V Evropě co se týče covidu zavládl rozum, což je dobře, ve sportu ani jinde žádná omezení, ani co se týče neočkovaných. V USA, Austrálii a Číně se ale rozhodli v absurdní covidové restrikčnosti pokračovat a nechtějí ustoupit. Djoker má smůlu, že zrovna v těchto dvou zemích se zrovna hraje polovina grandslamů, pech.
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:31Od: Nola
ja si pockam, co na to paddy smile, ten ma zmapovane vsetky mainstreamove media a nejaku tu perlicku istotne pusti...
[ Reagovat ]
24.08.2022 14:18Od: DJOKERTHEGOAT
Nevadí. Karma je zdarma :-)
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:14Od: Rafaeoli25
Jak je to myšleno?
[ Reagovat ]
24.08.2022 14:14Od: Krisboy
Nepřestává mě fascinovat, co dokážou někteří lidé považovat za vtipné... opravdu to řekl, nebo nějaká chyba v překladu? Smál se u toho?
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:18Od: Patik
Nieje vtip ako vtip.
[ Reagovat ]
24.08.2022 16:00Od: Krisboy
To jistě není. Jsou vtipy vtipné, a vtipy tak nevtipné, že ani vtipem nejsou. Tohle je ten druhý případ smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 13:55Od: Tweener
Fraška se zákazem vstupu do USA pro neočkované pokračuje. Pokud Djoka nepustí, měl by je zažalovat o velké prachy a vyhraje. Nikdo neoduvodní, že američtí tenisté nemusí být očkování a po vycestováni do Evropy je pustí bez problému zpátky, a to jen proto, ze jsou Američané. Absolutně bez logiky. A nechápu EU, že nezakáže úplně stejně vstup neočkovaných Amíků sem. Tragédi.
[ Reagovat ]
24.08.2022 14:39Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:28Od: Rafaeoli25
Je to fakt na hlavu, když neočkovaní Američané smějí vyjet do světa třeba i stokrát za rok a stokrát se vrátit, ale cizinci nemohou. To skutečně postrádá jakoukoli logiku.
[ Reagovat ]
24.08.2022 23:48Od: turista
Logiku to nemá. Novak řekl že se to nezblázní, když ho tam nepustí. Nakonec 21GS je hezký úspěch a 38 Masters taky. Měl by odehrát nějaké menší turnaje kam ho pustí aby nevypadl z rutiny.
[ Reagovat ]
24.08.2022 13:55Od: goodtennisfan
Je to vlastně vtipný...Jeden si zavinil neúčast na mnoho GS blbým stylem hry. A ten druhý blbým postojem. A oba využívají blbostí toho druhého smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:15Od: Rafaeoli25
Blbý styl, kterým vyhrál 22 GS. Já myslím, že tenhle blbý styl by bral kdekdo smile
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:20Od: Patik
Rafaeoli Gloryhunter.
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:24Od: Rafaeoli25
Ale to s tím nemá nic společného. Jen ironie. No někdy dosažení maximálních úspěchů bolí, bolelo to spoustu lidí, co se sportu týče, tak to bývá. Myslíš, že by byl spokojenější, když by hrál s menším zápalem a měl by třeba jen 8 GS?
[ Reagovat ]
24.08.2022 13:42Od: Anonym
Já tomu nerozumím. Americké Středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC), oznámilo už kdysi v červenci, že pravidla týkající se sociálního distancování v zemi uvolní. Brzy by mělo oznámit aktualizace týkající se cestování. To už je ale jak dlouho staré a nic se neděje??! Takže co?
[ Reagovat ]
24.08.2022 15:26Od: Rafaeoli25
Tak ono je to asi stejné v celém světě, než se něco rozhodne třeba to týdny, ale spíš měsíce. Jedno jestli je to Amerika, Česko nebo kterákoli jiná země.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist