Monfils podruhé porazil světovou jedničku! V Indian Wells vyřadil nového lídra Medveděva

  • ATP INDIAN WELLS - Gaël Monfils si na Masters 1000 v Indian Wells připsal druhý skalp světové jedničky. Nadšeně hrající 35letý Francouz ve třetím kole porazil 4-6 6-3 6-1 Daniila Medveděva, který hrál první turnaj z pozice nejlepšího hráče světa, ale vinou porážky bude z čela po pouhých třech týdnech sesazen Novakem Djokovičem.
    14. 3., aktualizováno 15. 3. | Aktuality |  104 komentářů
    Gaël Monfils (© AFP)Gaël Monfils (© AFP) 
     

Gaël Monfils měl skvělý vstup do sezony, když bez ztráty setu ovládl turnaj ATP 250 v australském Adelaide a na Australian Open prohrál až ve čtvrtfinále po pětisetové bitvě s Matteem Berrettinim.

Jenže po návratu do Evropy začal mít zdravotní potíže spojené s 3. dávkou očkování proti Covidu-19 a formu ztratil. Na oblíbeném domácím halovém turnaji v Montpellier utrpěl debakl s Mikaelem Ymerem a z dalších čtyř akcí (Rotterdam, Dauhá, Dubaji a Davis Cup) se odhlásil.

Více než měsíc odpočíval, ale hned po návratu na kurt naše formu ze začátku roku. V Indian Wells začal dvousetovou výhrou nad Srbem Filipem Krajinovičem a dnes si v utkání 3. kola poradil s nejvýše nasazeným Daniilem Medveděvem.

Statistiky zápasu
Medveděv - Monfils
5 esa 3
6 dvojchyby 7
50 %
1. podání 'in' 68 %
64 %
úsp. 1. podání 69 %
50 %
úsp. 2. podání 43 %
17 winnery 21
37 nevyn. chyby 44
6/16 hra na síti 11/12
2/7 brejkboly 5/14
82 celkem bodů 89
čas: 2:04

Monfils sice s téměř nechybujícím favoritem prohrál první set, v němž spáchal 20 nevynucených chyb a trefil jen 5 winnerů, ale zápas nezabalil a naopak si ho začal více užívat. A zatímco francouzský šoumen se dostal na koně, Medveděv znervózněl a začal chybovat. 

Aktuálně 28. tenista žebříčku Monfils předváděl smeče ve výskoku, dělové forhendové winnery či podání spodem (včetně zahájení poslední výměny druhé sady). A když třetí dějství zahájil brejkem, Medveděv rozmlátil raketu a od rozhodčí dostal varování.

Francouz po výměně stran pobavil publikum, když po soupeři uklidil z kurtu úlomky rakety. A navíc dál pokračoval v nadšeném výkonu, kterým utlumil sílu Medveděva. Monfils nakonec zvítězil po dvou hodinách hry 4-6 6-3 6-1 a vzájemnou bilanci otočil na 2-1.



35letý Monfils odehrál již 21. zápas proti světové jedničce a teprve podruhé zvítězil. Jediný předchozí skalp nejlepšího hráče světa slavil v roce 2009 v Dauhá proti Rafaelu Nadalovi.

"Daniil hrál od začátku parádní tenis a já dlouho marně hledal recept. Ale zůstával jsem hlavou v zápasu a věřil, že moje šance přijde. Jsem šťastný, že jsem vývoj otočil a zvítězil," pochvaloval si Monfils, manžel Ukrajinky Eliny Svitolinové. Po zápase na kameru napsal 'Family'.

Medveděv, který v úvodním zápase vyřadil Tomáše Macháče, odehrál první turnaj od svého premiérového posunu do čela světového žebříčku a zároveň se kvůli agresi jeho rodné země na Ukrajině poprvé představil v roli neutrálního sportovce.

Vinou dnešní porážky ale 26letý Medveděv přepustí první místo v žebříčku po pouhých třech týdnech opět Novaku Djokovičovi. Srbský tenista v Indian Wells kvůli chybějícímu očkování proti koronaviru nestartuje.

"Je lepší být světovou jedničkou třeba i jen jeden týden, než se tam nikdy nedostat? Já bych řekl, že je lepší to dokázat," řekl Medveděv smířeně. O další rošádu v čele může postarat po Miami, kde bude potřebovat postoupit alespoň do semifinále.


Bývalý 6. hráč světa Monfils v Indian Wells proměnil pátý ze šesti posledních startů v osmifinále. O čtvrtfinále, kterým by vyrovnal své maximum z let 2016 a 2019, se utká s Carlosem Alcarazem (h2h 0-0).

Osmnáctiletý Španěl dnes ovládl souboj generací s o patnáct let starším krajanem Robertem Bautistou, kterého deklasoval 6-2 6-0.



I 17. zápas v sezoně 2022 vyhrál Rafael Nadal. Španělský tenista si poradil s Britem Danielem Evansem a zaznamenal jubilejní 400. výhru na turnajích Masters 1000.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 9.554.920 dolarů
pondělní výsledky (14. 03. 2022)
• Dvouhra - 3. kolo •
Monfils (26-Fr.) - Medveděv (1) 4-6 6-3 6-1
Nadal (4-Šp.) - Evans (27-Brit.) 7-5 6-3
Brooksby (USA) - Tsitsipas (5-Řec.) 1-6 6-3 6-2
Kyrgios (Austr.) - Ruud (8-Nor.) 6-4 6-4
Sinner (10-It.) - Bonzi (Fr.) 7-6(5) 3-6 6-4
Norrie (12-Brit.) - Basilašvili (18-Gruz.) 3-6 6-3 6-1
Opelka (17-USA) - Shapovalov (13-Kan.) 6-7(4) 6-4 6-4
Alcaraz (19-Šp.) - Bautista (15-Šp.) 6-2 6-0
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (104)
15.03.2022 01:09Od: Rafaeoli25
Šapo vs Opelka čekal jsem tři sety a asi na ně dojde. Víc aktuálně věřím na postup Reillymu, pro Nadala každopádně příští zápas nic snadného.
[ Reagovat ]
15.03.2022 12:29Od: Patik
nic snadného ? veď má walkover až k titulu.
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:22Od: Tomas_Smid_fan
Tak Rafa má walkover k titulu vždycky, ale ne pokaždé ho využijesmile
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:38Od: Rafaeoli25
Celá sezóna je jeden velký walkover, v roce 2010, 13, 17 a 19 to asi bylo podobné smile. To ostatní musí dojít k titulům heroickým úsilím přes moře nástrah, jasná věc smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 00:24Od: Rafaeoli25
Brooksby pokud to zvládne v hlavě by měl Tsipa, jenž nemá absolutně co nabídnout, udolat.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:56Od: Rafaeoli25
Jinak když vidím Gaelovu nefalšovanou radost, tak mu to přeju dvojnásobně. Málokdo si zaslouží víc satisfakci v podobě velkých vítězství, i kdyby jen dílčích v zápasech, jako on, po všech těch zdravotních trablech, co ho potkaly. On, Tsonga a DelPo byli vždycky mými oblíbenci, škoda, že z nich přežil už defacto jen jeden. Takže Gaeli, vydrž ještě pár sezón jako Rafa, s tebou je tenis velkou zábavou, na kterou se člověk vždycky rád podívá smilesmilesmile
[ Reagovat ]
15.03.2022 00:13Od: Rafaeoli25
Pokud Nadal projde do sf, ani nevím jakého soupeře si mám víc přát - jsem zvědavý na první ostrou konfrontaci s Carlosem, ale Gaela mám moc rád a přál bych mu další velký úspěch, to je dilema. Hlavně ať to není Tsip, což snad nehrozí smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 00:23Od: Rafaeoli25
Myslím ale, že Carlos je tak rozjetý, že to bude spíš on, jde z něj opravdu až strach, jestli tohle není budoucí dlouhodobá jednička a vítěz mnoha a mnoha grandslamů, tak kdo už potom..
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:11Od: Tomas_Smid_fan
Holka mu zamotá hlavu a bude po GSsmilesmile
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:15Od: Rafaeoli25
Myslím, že jemu ne.
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:37Od: Tomas_Smid_fan
je na kluky?smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:39Od: Rafaeoli25
Ne, ale má to v hlavě srovnané jako Nadal a Djoker a myslí jen na tenis a na to, jak uspěje. On na to vypadá.
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:06Od: Tomas_Smid_fan
Mně vždycky říkali, nevěř cizím lidemsmile
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:47Od: Tomas_Smid_fan
Gael to dal mazácky. Hodně hru Medvědovi znepříjemňoval, často měnil rytmus, což mu nevyhovuje a navíc Gaels umí hodně přitvrdit a takové míče pak nestíhá ani všudybyl Medvěd. Ten ovšem včera nebyl úplně ve své kůži, těžko říct proč, ale přišel mi tak. Na druhou stranu byl docela trpělivý, když zvládl bez poznámek Gaelův 2,5minutový lov hmyzusmile
Jakkoli, gratulka Gaelovi je zasloužená, moc pěkné vítězství.smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:51Od: Rafaeoli25
Gael to je prostě ozdoba tenisu, s ním je tenis po všech stránkách velká zábava, jakoby často vůbec nešlo o vítězství, ale hlavně o to nabídnout lidem co nejvíc radosti. Za to by aspoň jeden GS určitě zasloužil nebo aspoň to Masters bezpochyby.
[ Reagovat ]
15.03.2022 11:32Od: annah
Já myslím, že není těžko říct, proč se necítil dobře. Pokud je jen trochu normální, tak mu musí být stydno za to, že se jeho rodná země chová jak Hitler za druhé světové. Nemůže ho to neovlivnit.
[ Reagovat ]
15.03.2022 11:52Od: Tomas_Smid_fan
tolik mu do hlavy nevidím, abych tušil, nakolik ho ta situace ovlivnila. Často se chová povýšeně až arogantně, v Rusku nežije, tak fakt těžko říct. Tím neříkám, že to zcela vylučuju.
[ Reagovat ]
15.03.2022 12:20Od: Fandina
Jisté je, že je na něj upřená pozornost. Rus, který je jedničkou ve sportovní disciplině, která je coby individuální sport sledovaná nevětším počtem lidí a to není jednoduché pro něj. Nejde se té situaci vyhnout, i kdyby chtěl.
[ Reagovat ]
15.03.2022 12:31Od: Fandina
Netvrdím, že pozornost celého světa, minimálně toho, který o agresi ví.
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:12Od: annah
A to je skoro celý... vyjma Ruska a KLDR. Jak je na tom Čína , netuším.
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:21Od: Tomas_Smid_fan
Tak myslím, že někde v Africe nebo Jižní Americe je to extra moc netrápí. Asi podobně jako mnoho Evropanů problémy lidí tam.
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:36Od: annah
To je fakt. Ale informace tam asi maji.
[ Reagovat ]
15.03.2022 15:09Od: Ondra979
cina je na tom asi tak, ze je samozrejme na strane ruska, ale oficialne to nerika samozrejme naplno, tedy prozatim to rozhodne plati, neni to prekvapive a je to desne, ale to je cinsky rezim take. na cinskych sockach a obecn v mediich prevazuji narativy na podporu ruske agrese a podpora ukrajiny je ojedinela a casto blokovana..ale to se tady moc nedozvime. je pravdepodobne ,ze cina svuj postoj zmeni, protoze si uvedomuji, ze by je to poskodilo a uz se to mozna deje..ale to neznamena ,ze bychom jim to meli verit, udelaji to ciste ucelove proto, ze Putler a podpora jeho agrese uz je prilis toxicka i pro cinsky rezim...ale bude to jiste zajimave sledovat dale
[ Reagovat ]
15.03.2022 15:17Od: Rafaeoli25
Člověče nic proti debatám o politice, ale už ani nevím, kdy jsi tu měl naposledy nějaký příspěvek o tenisu smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 15:27Od: Ondra979
ted tenis tolik neresim..az budou lepsi casy, tak zase klidne, ale neprijde mi to ted uplne podstatne, ale jinak Rafa jede neuveritelne a jestli tady vyhraje, tak to bude naprosto snovy uvod sezony, Jura teda samozrejme taky :), o tom zadna, a skoda, ze Djok tady nemohl hrat..jejich souboj bych si rad dal jako odreagovani tak snad na antuce
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:19Od: Tomas_Smid_fan
To, že Putina odmítl napřímo odsoudit vyvolává otázku, jestli se z nějakého důvodu bojí.
Každopádně teď v Rusku lidi mizí jako v Chile za Pinocheta.smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:28Od: Tomas_Smid_fan
Co ale nechápu je, že za Zelenským, po kterém pasou všichni zabijáci (nejen) z Ruska, jede Fiala a další, jako by se nechumelilo. Měl jsem za to, že jeho místo pobytu se tají jako u Usámysmilesmile
Každopádně jeho cesta jistě byla velmi utajovanásmile
[ Reagovat ]
15.03.2022 13:52Od: Krisboy
Fiala je ruský agent, ty to ještě nevíš?
[ Reagovat ]
15.03.2022 15:48Od: Tomas_Smid_fan
A má za úkol dovést Rusy k Zelenskému, jo?
A kdo je ještě agent?
Na Slovensku jich teď pár pochytali.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:26Od: Forehand
Inak Nadal dnes jubilejné 400. vitazstvo na urovni ATP1000.

Slušné. Kližan ma asi 3-4..:)
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:28Od: Rafaeoli25
400 moc pěkný, 500 ale už je asi utopie. Ale lepší výzva je těch 109 smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:29Od: Rafaeoli25
To ale letos musí fakt vyhrát, co se dá, aby tam byla šance do dalších zbývajících sezón.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:30Od: dako
Dokázal to ako prvý v histórii!

Čakal by som to skôr od elegána, ale tak ten sa sústredil hlavne na 500 a 250, čo už...
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:36Od: Forehand
Ano, je to kuriozne. Aj vzhladom k tomu, ze z 9 Masters su tri na antuke. Takze hraci s preferenciou hardu by mali byt zrejme vpredu. Opat to dokazuje, ze Nadal je na harde proste zviera, vzdy bol.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:44Od: Rafaeoli25
Zbytečně útočné poznámky. V každém případě ano, vždy byl na hardu skvělý, jen na GS mu trvalo než svoje schopnosti potvrdil, to byla škoda. Bude jedině dobře, když si ve zbytku kariéry ještě statistiky na něm jak se patří dál vylepší. Chtělo by to ještě alespoň tak pět šest titulů nejméně, lépe samozřejmě víc, ale budu rád i za těch pět, ideální by bylo, kdyby z nich alespoň jeden byl ještě z USO, což by bylo i krásně symbolické. Z hráče, který podle mnohých neměl nikdy USO vyhrát by byl ten, jenže se na něm dělí o první místo s Rogerem, Petem a Connorsem, to by bylo sladké smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:47Od: Forehand
Hej v 24 vyhral karierny, dlho mu to trvalo fakt :)
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:49Od: Rafaeoli25
Dlouho, ale pak si to zase na USO vynahradil dosytosti, kdo by to byl řekl kdysi, že to nakonec bude jeden z největších králů USO v historii, přiznám se, že ještě v srpnu 2010 by mě to ani ve snu nenapadlo. To je pro mě asi největší překvapení, co se jeho kariéry týče a moc příjemný smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:47Od: Rafaeoli25
*jenž smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:23Od: Forehand
Kazdym setom je Rafa lepsi. Samozrejme kazdy match up s papierovým jednorucným BH typu Evans, Berrettini Rafovi prirodzene sedí.

Shapovalov mu rozhodne nesedí a ten zápas je, akoby povedala královna Alžbeta "Tricky".

Kazdopadne, ak by sa Nadalovi podarilo vyhrat IW, v race bude mat taký velky naskok, ze ak zvládne RG a sezonu dohra zdravy v standardnej vykonnosti, na konci roku by mal byt prvy. Ale v polovici marca su predpovede este predčasné.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:26Od: Rafaeoli25
Dnes už to bylo od poloviny prvního setu opravdu dobré, tak snad se vrátil do předchozích stabilních kolejí. Rozhodně když vidím formu ostatních, tak by si neměl nechat další titul ujít, byla by to škoda. Šapo překážka bude, ač nehraje přesvědčivě, proti němu se ale bude jako vždy chtít vytáhnout.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:58Od: paddy jepičí jednička
Medveděv po třech dlouhých týdnech opouští post světové jedničky smile

smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA&list=WL
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:58Od: Patik
Vojna urobila svoje.. Ale ma čas vyriešiť si súkromie..jeho chvíle prichadzaju po Wimbledone
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:00Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 00:28Od: Rafaeoli25
Taky si myslím, že ho to zase ani moc netrápí, jedničkou alespoň chvíli byl, splnil si tedy svůj sen a cíl, teď už se také bude chtít víc soustředit na grandslamy a reálnou šanci má a asi mít vždycky i bude, jen na dvou, takže do srpna času dost. Je smutné, co ho v krátkém čase potkalo - zdrcující prohra ve finále AO a hned potom válka.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:52Od: dako
Čo má Rafa s tými DF? To je katastrofa. Zverev v najlepších časoch ????
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:00Od: Rafaeoli25
Tak ono ale není podstatné, kolik jich zahraješ, ale jestli vyhraješ gamy smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:45Od: Pavol Elina mu prikázala.
Čo by nespravil pre manželku. smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:06Od: v.lenka
Jsem ráda, že se mu to povedlo!!! Je to tak správně...smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:43Od: Forehand
Rafa uz hrá dobre a na turnaji je jasným favoritom.

Zaskočiť ho može Shapovalov, možno Opelka, Monfils. Uvidime, co Alcaraz či Tsitsipas. Pisem správne zaskočiť, lebo do zapasu pojde Rafa ako velky favorit.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:04Od: Rafaeoli25
Medvěd v celku zaslouženě zpět pod trůnem, tomu se ani nedá říkat Zimní král, když použijeme historickou panovnickou terminologii smile. Rafa ale nehraje o moc líp, dnes už z toho možná porážka bude. Hodně zvláštní a nevyvedený turnaj z pohledu všech top hráčů zatím. Každopádně Gael všechna čest dobrý, moc mu přeju, aby se vrátil do desítky kam patří smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:12Od: paddy
volně přeloženo Rafa je v dalším kole smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:17Od: Rafaeoli25
Proč? Já mám tipy víc než slušné. Každopádně v IW to zatím přesvědčivé není, ale je to Nadal, takže toho nelze odepsat ani za stavu 0:5, to taky nedělám, jen říkám, že s takovými výkony ta porážka přijít může, nic víc.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:19Od: paddy
hlavně jsi dobrý na výběr tutovek smile smile smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:23Od: Rafaeoli25
Tak je fakt, že jsem dobrý hlavně na kurzech 1.4 - 1.8, což je myslím důležitější ne? smile. Tutovky moc nedávám, nevyplatí se a to někdy dvojnásob za nízké kurzy. Každopádně na AO například jsem trefil prakticky všechno, finále jsem nedával neb jsem to viděl 50 na 50. To není tak špatné ne?smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:24Od: Rafaeoli25
Rozhodně dávalo smysl dávat třeba Nadala s Berrettininim na AO za 1.56, to byla skoro tutovka a ještě za parádní kurz smile. Nebo Medvěda s Tsipem ve druhém sf za 1.45 smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:19Od: Rafaeoli25
Ale je to Nadal, takže to asi otočí i tentokrát. Budu jedině rád smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:40Od: annah
Určitě to otočí, neboj. Ovšem ta hrůza, co má na sobě, to je něco. On má na ty nevkusné kriklave outfity snad monopol. Konkuroval mu jen Wawrinka. Ty široké oranžové lampasy korunovane oranžovym lemovanim nohavicek... kdo tohle vymyslel...smile Děs běs.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:43Od: Fandina
Jj, oblečení je děs. Hlavně ty šortky. Wawroše oblečení jsem brala spíš jako recesi, ostatně i on to pak prezentoval spíš v tomto duchu, tohle je míněno vážně.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:54Od: Rafaeoli25
Nechápu, jak tohle můžeš říct, ano tahle kombinace se tolik nepovedla, beru, ale větším jeho outfitů je parádních, jen se podívej na předchozí sezóny a ukaž mi nějaký špatný.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:55Od: Rafaeoli25
*většina
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:59Od: Fandina
Nechci se hádat, ale ty jsi fakt vztahovačný. Píšu o tomhle oblečení, ne o jiných.
[ Reagovat ]
15.03.2022 00:58Od: Rafaeoli25
Vysvětlili jsme si to níže smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:47Od: Forehand
Nadal má na sebe nula kriklavej. Podla mna je to bežná oranžová. Ale je možné, ze to je kriklavá. Je totiz vedecky dokázané, ze zeny vidis vacsia spektrum farieb a teda farebnejsie. Nie nadarmo to co je pre muza ruzová, je pre zenu lososová, ci oranzova vs. marhulková.

Šortky mi pridu také, ze Rafa nosí bežne L-ko, to nebolo, a tak si zobral XLko. Farebna kombinácia mi ale pride zaujimava.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:52Od: Rafaeoli25
Jeho outfity, co mu dělá Nike jsou tak z 90% skvělé. Miluji barvy a zrovna jemu sedne skoro všechno. Každopádně mě mrzí, že nestartoval na USO 20, na ten outfit, který měl mít se podívej, byl skvělý. Na FO mi vadí pořád dokola ta modrá, je tam málo červené a žluté. Sluší mu v každém případě oranžová, fialová i růžová, fakt to Nike umí smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:56Od: Fandina
Mně se na něm líbilo všechno oblečení co měl od Nike. Tohle ne, triko je fajn, ale kraťasy jsou děs. Takže je to podle mě to tak 98 procent pro Nike.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:58Od: Rafaeoli25
Tak to jo, myslel jsem, že se ti nelíbily i předchozí. Ok tedy smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:49Od: Rafaeoli25
Spousta outfitů ale byla v minulosti dokonalých, jemu sluší červená, oranžová, zelená, modrá i další barvy, tady je horší ta kombinace s modrou, oranžová je skvělá, chtělo by to ale přece jen asi bílé šortky jako na AO, tam to bylo ok. Skvělý outfit měl např.na FO 10, 11, 12 a 19, na AO 10, 12, 14, 19 a letos, na USO pak měl mít skvělý pro ročník 2020, bohužel na něj nedošlo.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:12Od: dappe
Ty si ty outfity takto pamatuješ z hlavy? smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:16Od: Forehand
To aj mna zaskočilo.

Podla mna to nevedia naspamat ani fanynky.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:19Od: Rafaeoli25
Tak pro mě je i tenis komplexní, mám rád i módu a hlavně barvy a to všechny a Nike to dělá fakt skvěle. Schválně si projdi všechny od začátku roku 2009, kdy začal nosit rukávy. Je to perfekt.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:23Od: Rafaeoli25
Na ten z USO 20 fakt mrkněte, byl skvělý, zrovna na ten ale nedošlo a Nike už ho znovu nenasadil a raději dělá pořád nové bez ohledu na to, jestli jsou uplatněny, škoda.
[ Reagovat ]
15.03.2022 02:41Od: Paixx
Já třeba vím všechny outfity a nemyslím jenom GS, od roku 2008 si věřím, že bych vyjmenoval všechno na všech turnajíchsmile
Ani mi to nepřijde divný
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:15Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:21Od: Rafaeoli25
Hele fakt pamatuju, mám fotografickou paměť, takže si přesně vybavuju, co kdy měl a protože mám barvy všeho druhu opravdu rád, tak to pro mě není zas až takový problém smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:37Od: Fandina
Na Športu dávají IW každý den.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:39Od: Rafaeoli25
A? Teď nechápu smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:43Od: Fandina
Sorry, to patřilo úplně jinam.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:44Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:46Od: Fandina
smilesmilesmile včera jsem na tebe vyjela, ale neber to zas až tak vážně.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:48Od: Fandina
Vyjela, ve smyslu štěkala na tebe, byla zlá ... aby si někdo nemyslel něco jiného .smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:51Od: Rafaeoli25
Jo to mě mrzelo, tak díky za omluvu smile
[ Reagovat ]
15.03.2022 10:36Od: Tomas_Smid_fan
Ona je Fandina tak trochu štěknasmile
Za včerejší outfit má smile Alcatraz.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:44Od: expert69
prohrát s evansem, ale no tak.... Viděl si někdy evanse hrát?
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:53Od: Rafaeoli25
Viděl jsem ho tak dvacetkrát, občas umí zahrát víc než dobře, třeba jako onehdy s Novakem, kdy to bylo? smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:34Od: expert69
Rafovi tenhle typ soupeřů sedne. Jednoručák, nijak extra podání a return a mentálně slabý.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:46Od: Rafaeoli25
Tak každý jednoručák pro něj jednoduchou výzvou nebyl a není, záleží na všech dalších aspektech. Roger, Stan a Šapo jsou jednoručáci, co se mu uměli / umí dostat na kobylku.
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:47Od: paddy za vrcholem kariéry
podobně jako Thiem po vítězství na USO smile smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:49Od: EllNino
Thiem hrál po výhře na US Open finále GS?
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:07Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:09Od: Rafaeoli25
Spíš ho zničila porážka ve finále AO, je znát, že se z toho nemůže vzpamatovat, i když se dostal na první místo. Asi to má pořád v hlavě a kdo ví, kdy ho to opustí, řekl bych, že až nejdřív v létě.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:56Od: Patik
Skôr ta vojna..bohvie co všetko musí riešiť mimo kurt..rusko má kopec sankcií isto to ovplyvňuje nielen jeho ale aj celú jeho rodinu.. Divím sa ze vôbec hral turnaj.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:57Od: Rafaeoli25
No možná obojí dohromady, ta porážka na AO byla každopádně strašně bolestná, podobně jako Rogerova v roce 19 ve Wimblu, na to se blbě zapomíná ztratit trofej, kterou už má člověk skoro v rukou.m
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:07Od: Forehand
Minuly rok tu prehral s Dimitrovom v 3. kole, ale ked prehra s Monfilsom, je za tym vojna.

Ukrajinka Yastremska hrala nedávno finále a to je vojnou viac postihnutá, ako Medvedev.

Retard Patik zas fantaziruje.
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:37Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:28Od: Forehand
Chudák Patik, podľa mňa skončí na drogách. Nadalov najväčší konkurent vypadol, toto už je nezdravé zahrávanie s duševnou rovnováhou hejterov.

Pre Rafu nebude výhodné, keď pôjde na RG ako nasadená jednotka, keďže jednotka hrá vždy druhé semifinále (nočné).

Naopak, nasadená dvojka hrá vždy semifinále prvé. Možno sa pozerám príliš dopredu, ale pre potenciálny stret s Djokovicom je tento detail podstatný.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:00Od: Ereinion
Nevím, jak je pro Rafu reálný, že se dostane do FO na 1-2...když se dívám na body, tak pokud nevyhraje všechno, bude pravděpodobně 3. ,takže to bude stejně o losu
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:05Od: paddy
los je přeceňovaný a papírové prognózy mnohdy nevyjdou

co je však jisté, tak Djokovič bude mít o hodně lehčí los než na AO

na entry listu pro RG totiž chybí Hawke smile smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:10Od: Rafaeoli25
Také losu moc důležitosti nepřikládám. Navíc potom, co Nadal všechno fyzicky přežil v Austrálii ho to minimálně z tohohle pohledu trápit nemusí. Jde jen o to, aby byl zdravý, o nic dalšího.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:23Od: Forehand
To je vlastne pravda, Novak aj Medvedev maju do RG minimum obhajob, Rafa urcite nepripise v Barcelone a Ríme a stráca 2000b.

Ale ak by vyhral IW, bude to zrazu dosiahnutelné.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:26Od: Rafaeoli25
Vyhrát ale IW nebude jednoduché. Každoádně to fakt neřeším, není to podstatné, hlavně aby se neutavil a přijel na RG bez zranění. Vše ostatní je podružné.
[ Reagovat ]
14.03.2022 22:07Od: Rafaeoli25
Tohle bych vůbec neřešil, jde hlavně o to, aby byl zdravý a ve vyladěné fresh formě.
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:26Od: com
a zas bude jednickou Djokovic smile
[ Reagovat ]
14.03.2022 21:29Od: paprikovygulas1
O poziciu svetovej jednotky sa zaujíma len média znudený fanúšikovia.
[ Reagovat ]
14.03.2022 23:56Od: Rafaeoli25
Ale ale..smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist