Muguruzaová porazila i Radwaňskou a ve Wimbledonu to dotáhla už do finále!

  • WIMBLEDON - První finalistkou letošního Wimbledonu je překvapivě Garbiñe Muguruzaová. Jednadvacetiletá Španělka ve svém prvním grandslamovém semifinále zdolala Polku Agnieszku Radwaňskou a s postupem do finále si zároveň zajistila premiérový posun do Top 10.
    9. 7. 2015, aktualizováno | Aktuality |  308 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Garbiñe Muguruzaová si loni a letos zahrále ve čtvrtfinále French Open a dnes ve Wimbledonu, kde byla dosud jen jednou ve druhém kole, odehrála své vůbec první grandslamové semifinále. A proti Agnieszce Radwaňské v něm vybojovala dokonce postup do finále. 

Muguruzaová v prvních šesti gamech na servisu ztratila pouze sedm fiftýnů, proměnila tři z devíti brejkbolů a vedla 6-2 a 3-1. Postup se zdál být docela blízko. "Hrála jsem opravdu skvěle, a to z nadšení," řekla Španělka po duelu. 

Jenže pak znervózněla, prohrála šest gamů v řadě a rázem byla v úvodu třetího setu brejk pozadu. "Ve druhém setu jsem docela znervóznila a ona prodala své zkušenosti," uvedla Muguruzaová. Z mizerné dvacetiminutovky se však dokázala oklepat, do její hry se vrátila trpělivost a dostala se zpátky do zápasu.

Díky brejku z šestého gamu podávala Mugruzaová za stavu 5-3 na postup, ovšem i kvůli dvojchybě ještě musela odvracet dva brejkboly. K mečbolu se dostala poté, co Polka přerušila výměnu kvůli předchozímu míči, po kterém se z jejího boxu ozvaly výkřiky: "Aut! Aut!" 

"Jen já se můžu rozhodnout a vzít si challenge. Nikdo jiný to udělat nemůže. Bylo to padesát na padesát, ale nebylo to dobré rozhodnutí," řekla Radwaňská. Jestřábí oko totiž ukázalo, že míč "olízl" lajnu. Zápas pak Španělka ukončila po dobrém servisu nabíhaným forhendovým volejem do odkrytého kurtu. Finalistku z roku 2012 zdolala po téměř dvou hodinách boje 6-2 3-6 6-3 a porazila ji i ve třetím letošním střetnutí. Celkovou bilanci s Polkou už otočila na 3-2 ve svůj prospěch.

"Jsem šťastná. Nemám slov. Právě kvůli tomuhle jsem dřela celý život," řekla jednadvacetiletá Muguruzaová, jež je první španělskou finalistkou Wimbledonu po 19 letech. Naposledy si o titul z All England Clubu zahrála v roce 1996 Arantxa Sánchezová-Vicariová. O dva roky dříve se jedinou španělskou vítězkou Wimbledonu stala Conchita Martinezová.

Muguruzaová cestou do finále nemusela porazit žádnou z největších favoritek na titul, přesto nečelila snadným soupeřkám. Vyřadit totiž musela hned tři hráčky Top 15: poradit si dokázala se sedm zápasů neporaženou světovou desítku Angelique Kerberovou, pátou hráčkou světa Caroline Wozniackou, světovou patnáctkou Timeou Bacsinszkou a dnes ji nezastavila ani dvanáctá tenistka žebříčku WTA Radwaňská.

Zásluhou životní jízdy na grandslamovém turnaji se Muguruzaová může těšit na premiérový posun do Top 10 světového žebříčku, v němž bude nejhůře devátá. Šanci má dokonce i na šestou příčku, musela by to však v Londýně dotáhnout až na úplný vrchol.

"Jsem teď ve finále Wimbledonu, ale chci tenhle turnaj vyhrát. Takže se ještě musím soustředit na ten jeden poslední zápas," dodala španělská svěřenkyně trenéra Aleja Mancisidora.

Aktuálně 20. hráčka světa Muguruzaová se o životní titul, který na okruhu WTA získala dosud jen loni na menším podniku WTA International v Hobartu, utká v sobotu s nejtěžší možnou soupeřkou. Vyzve světovou jedničku Serenu Williamsovou, která na grandslamech neprohrála 27 zápasů v řadě, v grandslamových finále má úchvatnou bilanci 20-4 a může zkompletovat svůj druhý nekalendářní grandslam. Williamsová v dnešním druhém semifinále porazila 6-2 6-4 Rusku Marii Šarapovovou.

Muguruzaová prohrává ve vzájemné bilanci s Williamsovou 1-2, když s ní letos a předloni prohrála na Australian Open. Loni zkušenou Američanku dokázala porazit na antukovém French Open.

• WIMBLEDON 2015 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 14.455.000 eur
čtvrteční výsledky žen (09. 07. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
S. Williamsová (1-USA) - Šarapovová (4-Rus.) 6-2 6-4
Muguruzaová (20-Šp.) - Radwaňská (12-Pol.) 6-2 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (308)
10.07.2015 16:13Od: Smazaný účet
Chceš vyhrát první GS? Pozvi do finále Serenu (nebo Maruš). Maruš a Samice potvrdí, v sobotu večer taky Garbinka!
[ Reagovat ]
10.07.2015 16:32Od: slacker
Lucka pozvala, a?
[ Reagovat ]
10.07.2015 16:49Od: Smazaný účet
Lucka jí nezvala, ona jako vždycky přišla bez pozvání a chovala se, jako kdyby jí to tam patřilo :D :(
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:54Od: Frick No ale měl
bych úspěch Garbiny pořádně ocenit. Proč? Protože bych určitě byl rád za to, kdyby nějaký Španěl o 5 týdnů dříve podobně doceňoval úspěch Lucky.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:10Od: spaniel
Ja to oceňoval velice.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:13Od: Fandina
:-)))))))
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:21Od: Frick
:-D
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:36Od: Frick A nebo jinak
Ve 3., 4. kole by jí Garbine porazit mohla. Ve finále ne.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:42Od: Frick
Za poslední dekádu prohrála Serena dvě GS finále. V roce 2011 se vracela po zranění a o dva roky dříve to byla Venus. Oboje to byly zcela jiný situace.

Srovnat se to dá s Wimbledonem 2004. Ale vždyť tehdy byla Serena mladé děvče. Stejně stará, jako je dnes Kája, třeba...
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:44Od: Cico93
Poraziť Serenu vo finale GS. To je najťažšia vec v ženskom tenise.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:46Od: Smazaný účet
+1
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:50Od: Cico93
Možno Cornet by ju dala;)
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:57Od: Smazaný účet
Ve finále asi ne :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:51Od: Smazaný účet
Kdyby hrála finále RG Petra vs Serena ta dobrého počasí tak myslím že by Petra vyhrála možná i ve finále Wimbledonu, ale na AO i na US Open by byla Petra bez šance
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:52Od: Smazaný účet
oprava ta=za
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:36Od: Smazaný účet
Finále GS je finále GS, v něm jsou předchozí zápasy zapomenuty. A Wimbledon je turnaj turnajů, ne každá má hlavu Petry, aby tyhle velké zápasy zvládla na první pokus.. myslím, že Wimbledon už si Serena pohlídá, rupne až na US Open, tam to nikdo nebude čekat. :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:37Od: EllNino
s Petrou ve finále :D ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:51Od: Smazaný účet
To by bylo fajn :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:39Od: Fandina
Tak nějak. V podstatě, stačí hlava, ta je v tenise nejdůležitější, hrát není potřeba.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:52Od: Smazaný účet
Je potřeba hrát. Ale někdy tě k pořádné hře vlastní hlava nepustí..
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:42Od: Fandina
Samozřejmě, že se pokaždé nedaří. To je jasné.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:26Od: vrabejka
Gabrine v poslednim roce dokázala Serenu potrápit nejvíce ze všech hráček. Dokázala ji porazit. Nebojí se jí. Ví že ji umí porazit. Nemá z ní respekt.Favoritkou je Serena ovšem pokud na Garbine nepadne tlak a udrží si výkonost, věřím že muže Serenu porazit.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:39Od: FulnekUltras
souhlas - je to pořád otevřené
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:51Od: Fandina Garbine
gratulka. Ještě jsem jí tady nepogratulovala a ve finále jí budu držet palce. Samozřejmě, vzhledem k tomu, že je tenis všeobecně vnímán, že je o hlavě, tak jí moc přeji, aby jí ta hlava podržela a vyhrála. Bohužel si ale myslím, že jí Serena přestřílí herně, tenisovým umem. Nicméně, každý je omylný, tak držím palce Garbine. A jinak mám obě co zůstaly ve fantasy. Jak Garbine, tak Serenu. Ne sice ve finále, ale i tak. Garbine go go go.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:00Od: gigin
Pokud se Mugu nepo.., klidně může Serenu přehrát. Herně na to určitě má.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:05Od: kranyz
nemá...ale kdo na ni má toť otázka. Ona je schopná prohrát někde v brzkých kolech ale ve finále...já tomu vůbec nevěřím
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:06Od: gigin
V čem je teda výrazně herně horší? Nebo se hůř hýbe?
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:07Od: kranyz
výrazně? Na servisu..
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:08Od: monty25 Re: kranyz
To je oproti Sereně každá... Garbine musí doufat, že Serena nebude sázet jedno eso za druhým. Pak by to šlo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:12Od: kranyz Re: monty25
to je..já odpovídám giginovi kde bude hlavní rozdíl. Kdyby byla ve finále Aga tak ta už jí nemá vůbec čím zaskočit, Garbine pro ni svým pojetím bude nepříjemnější soupeřka ale prostě si nedokážu nejak představit že by ji ve finále Wimbledonu porazila. Na ženský má neskutečnej servis a to se pak těžko hraje když je prakticky ve WTA nebrejknutelná
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:14Od: monty25 Re: kranyz
Hm, vidím to asi podobně. Serena ve finále GS obvykle neprohrává...
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:09Od: gigin
Ok, asi jo. Se Serenou je to blbé srovnávat :DDD
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:05Od: monty25 Re: gigin
Pokud na ni vlítne jako na RG 2014, tak proč ne. Letos na AO ji Serena taky porazila až ve třech setech... Ale může to být dvojsečné, protože Serena si dá o to větší pozor a nejspíš do toho půjde od začátku jako dneska. Navíc je taky otázka, co s Garbine udělá atmosféra toho finále, ale to asi problém nebude. Ona ví, že může jenom překvapit.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:07Od: Fandina
Garbine vloni Serenu vyřadila na FO. Nepodělala se. Takže klidně by mohla i teď. Ale osobně si myslím, že jí Serena přestřílí. Dneska jela zase jako tank.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:28Od: vrabejka
okej tak si to shrnme. Uderově dokáže zatlačit stejně jako Serena. Servis jasně Serena, to jak při nepřiznívem podání vždy vytáhne famozní servis je neskutečné.
Ale říkám Gabrine na Sere umí nemyslím si že by nějak ve finále vybuchla.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:03Od: kranyz
To je páni přirovnání, hlava snad rozhoduje pokud mají aspoň podobné tenisové kvality, já můžu mít hlavu jakou chci a neporazím ani Mináře v tenisovám důchodu. Jinak kdyby měla kvalitu Garbine jako Serena tak právě dost často hlava je nejdůležitější a tu má Serena asi nejlepší...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:37Od: A.R.R.
Jsme bohužel neviděl ani jedno SF, Aga sice prohrála, ale nemrzí mě to,jsem rád, že se zvedla a už zápasy nevzdává předem, Garbine nebyla jednoduchá soupeřka a asi to bylo poměrně vyrovnané. Druhé SF bylo asi jednoznačnější, takže doufám, že Garbine nedostane velký výprask ve finále.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: gigin Hlava x um, rutina, Fandina x proti všem
Tohle může rozlousknout jedině Jimbo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:16Od: monty25 Re: gigin
To je snad nejhorší možná debata a ještě k tomu s Fandinou... :D

Takhle: Já bych to určitě neprezentoval třeba jako EllNino, že se proti Sereně soupeřky podělají. Podělat se vůbec nemusí, protože Serena je prostě lepší tenistka než ony (někdy víc, někdy míň)... Ale o zásadní důležitosti psychiky (hlavy) ve vrcholovém sportu netřeba polemizovat. Dobrým příkladem je momentálně Genie Bouchard, u níž je ta současná krize vyloženě jenom o hlavě a psychické dece. To snad i Fandina uzná, že u Genie není problém v tom, že by neměla um...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:21Od: Roger_Federer
Priklad je pro me za posledni dva roky Wawrinka.Zlepsil hlavu, vyspel, najednou dokaze vyhravat tituly a porazet ty nejlepsi v big zapasech.Jasne hlava, herne na to mel.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:23Od: Fandina
A proto prohrál včera s Ríšou? Bylo to vyrovnané, ale Richard byl o chlup lepší.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:29Od: Roger_Federer
Kolik ma Risa Gr titulu, kolikrat byl ve finale?, zatim 0x.
Navic, copak to ocem se ted bavime znamena, ze hrac nemuze nikdy prohrat??
Risa ma lepsi "um" nez Wawrinka?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:32Od: Fandina
Jde o to, že hlava k výhře nestačí. Kdyby tomu tak bylo, tak by pokaždé vyhrával šampion. Ale ono to tak není. Také se musí umět na kurtu něco předvést, zahrát. Umět. Není to o hlavě, je to o tenisovém umu kompletně. Hlava nestačí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:38Od: Roger_Federer
Jiste ze, umet hrat tenis.
Ktery hrac top to neumi?
Hlava je posledni, nejdulezitejsi clanek jak vyhrat velke zapasy.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:22Od: Fandina
Podívej, já jsem napsala, že v tenise je důležitý um, že hlava je důležitá, ale nestačí. Já myslím, že je to dostatečně jasná záležitost. To, že to tady kde kdo rozebírá, je jako obvykle místní kolorit, když něco napíši.

Jinak nevím, jak je to s Genii, ale ona zrovna mi připadá sebevědomá, viz například loňské finále s Petrou. A tam si myslím, že jí Petra přestřílela herně i takticky. A vůbec si nemyslím, že to bylo u ní vloni o hlavě. Bylo to proto, že Petra hrála líp, byla tenisově lepší.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:26Od: monty25 Re: Fandina
No právě teď jí to sebevědomí chybí...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:28Od: Smazaný účet Re: monty25
To je marný s ní "diskutovat"...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:30Od: monty25 Re: PetraFans
To je taky poslední, co jsem jí napsal... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:44Od: Cico93
:-)))
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:39Od: Smazaný účet
Bože, tak když vám tak vadí, tak na ni nereagujte. Nechoďte s ní do diskuze, když to neumíte. Nepište o ní, když s ní nemluvíte. Nenavážejte se do ní, protože ona přijde. Když zareaguje ona na vás, buď odpovězte slušně, nebo neodpovídejte vůbec - tudíž nevyvoláte den trvající hádku.

Kdybyste byli normální, tak ji necháte být. Já jsem s Fandinou nikdy žádný problém neměl. Buď na ni nereguji, nebo nereaguje ona na mě, nebo se shodneme, nebo se neshodneme, ale nedebatujeme kvůli tomu měsíc.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:50Od: spaniel
Ignorance neni řešení. Ani v reálném životě, ani na webu. Navic, pokud te to rozčiluje, tak se timto svym pravidlem rid a ignoruj to.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:55Od: Smazaný účet
Ignorance je naopak nejlepší řešení. Zvlášť na webu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:38Od: A.R.R.
Koukám furt tu jede včerejší debata :-) tak to raději nebudu pročítat :-D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:56Od: Smazaný účet
Zázrak jsem nečekal, cyborg se neporouchal - naopak, proti Maruš se extra motivuje. Ale v sobotu čekám výhru od Garbinky!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:45Od: Roger_Federer Fandinko
"V tenise se mylně říká, že je nejdůležitější hlava, ale není tomu tak. Musíš umět tenis hrát, abys mohl vyhrávat. Samotná hlava nestačí."

Co to zase je?
Na tomto specializovem portalu prece vsichni vime, ze nejdulezitejsi je umet hrat tenis.Coz vschni hraci top 1000 a snad umi.Vsichni vime, ze se tam nedostali nahodou a jednim podarenym zapasem prece.Venovali tomu roky driny od dectvi.
Ale mezi temi top hraci je nejlepsi a hrcholu skupinka hracu a hracek, krara prece krome tenisu(hry), nejlepe zvladne i svou hlavu..
"Hlava" je prece jeden z nejdulezitejsich aspektu v modernim tenisu.
Proto hraci a hraci utraci nemale sumy za psychology a poradce...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:49Od: gigin
Pro doplnění. Hlava hráče. Ne hlava rakety.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:52Od: Fandina
Nejdůležitejší je tenisový um, hlava je důležitá, ale nestačí. Um rozhoduje.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:00Od: gigin
Michal Šafář:

Je pravda, že čím víc jste ve špičce na hranicích limitu fyzického, technického a taktického, tak vám chybí pět, deset procent, kam se můžete posouvat. A pak hlava hraje rozhodující roli v tom, že umožní posun o těch pět procent, což může být na této úrovni zásadní. Všechno je vzájemně provázané a schopnost podat vrcholný výkon na hranici kapacity, navíc ještě v klíčovém okamžiku, je to, co odděluje hvězdy od průměrných. Hlava tu hraje hrozně velkou roli.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: Fandina
Samozřejmě, že je hlava důležitá, ale nikde nečtu, že je nejdůležitější. To je nesmysl.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:03Od: gigin
" A pak hlava hraje rozhodující roli v tom, že umožní posun o těch pět procent, což může být na této úrovni zásadní..."
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:09Od: Fandina
Psal to psycholog, píše o své práci a samozřejmě, že hlava je důležitá, ale on píše o pěti procentech, ne tom, že je to nejdůležitější. Chápeš to?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:11Od: misa Re: Fandi,
ty takhle komunikuješ s okolím i ve skutečném světě?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:17Od: Fandina Re: misa
Ne. Tam normálně řeknu, že hlava je důležitá pro tenis, ale nejdůležitější je tenisový um. Hlava nestačí. A tím to končí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:13Od: gigin
Fandino mi se tu bavíme o top hráčích, kteří drilují od malička a jsou na tom herně přibližně stejně. A právě těch pět procent je šíleně důležitých. Je jasné, že prodavače z Lidlu smázne i labilní Gulbis, protože má natrénováno. Já se bavím o důležitosti hlavy mezi hráči, špičkovými hráči tenisu. Tady rozhoduje hlava. Nejdůležitější je hlava.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:13Od: gigin
*my se tu bavíme.. už mi to lebka nebere, sorry
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:18Od: Roger_Federer
Ano.Souhlasim.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:25Od: Fandina
Nejsem si tak jistá, jestli vždycky rozhoduje hlava. Sorry, ale já vidím tenisový um. Ale tobě to je zbytečné vysvětlovat. Pořád budeš mlít svoje. Hlava. Ale že Nole je jak gumový, všechno doběhne, odehraje, to nevidíš.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:29Od: gigin
A Můra doběhne možná ještě víc a s Nolem většinou hrčí, nevěří si na něj.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:34Od: Fandina
Podívej, jasně, že jsou komplexy z druhých, ale také to souvisí s herním stylem, zkušenostmi s tím hráčem. Ale není to všechno o hlavě. Je to komplex. Nejde jen o hlavu. S jinými Andy vyhrává lehce, Noleho styl mu nevyhovuje.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:40Od: Roger_Federer
A komplex je ocem? O kolenu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:46Od: Fandina
To je problém, samozřejmě, pokud někdo neumí na někoho hrát, tak z toho má komplex. Ale pořád je to o tom hraní, kdyby na něj uměl zahrát, komplex nezíská.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:53Od: gigin
V tenisu rozhoduje především hlava, připustila pak Hradecká. Údery má člověk pomalu stejné, lepší hráči ale vědí, kdy co mají zahrát, kdy si co mohou dovolit.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:55Od: gigin
?Ten tenis je hlavně o hlavě, protože ty rozdíly mezi nejlepšími a těmi dalšími jsou strašně malé,? myslí si Dominika Cibulková, která se právě na své psychické stránce snažila v posledních měsících hodně zapracovat.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:59Od: Fandina
Ne každý potřebuje psychologa. Někdo ano, jiní ne. Takže je to pořád dokola. Musíš umět hrát, samotná hlava nestačí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:59Od: gigin
Při narušené psychice hráči ztěžkne ruka, ztrácí jistotu. Centimetrová odchylka v nastavení rakety se na druhé straně kurtu projeví při dopadu míče jako metr. Nebo jde míč do pásky. Všechno se hráči najednou zdá jako problém. Někdy to vede k extrémním situacím. Mečířovi se jednou stalo, že musel proti Connorsovi podávat zespodu, protože nedokázal zvednout ruku, jak ji měl zablokovanou.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:02Od: Fandina
Tak samozřejmě, selhání jsou, chyby, nervozita, všechno souvisí se vším. Ale tvrdit apriory, že hlava je nejdůležitější, to je nesmysl. Musíš umět hrát. Je to pořád dokola.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:51Od: Fandina
A podle tebe je nejdůležitější hlava, nebo tenisový um. Zkušenosti, rutina, fyzička? Co je nejdůležitější, podle tebe?

Ne každý tenista má psychologa. Jen ten, který má o něj zájem. Každý ho nepotřebuje.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:57Od: Roger_Federer
Ten um a talent prece v ruzne mire maji vsichni ti hraci.
Ale tu "hlavu" jenom tech par vyvolenych..
Ja myslim ze vis o cem se tady mluvi.
Diskutuje se tady otom denne.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:44Od: Smazaný účet
VAMOS GARBINE!!! :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: Smazaný účet
Ve finále budu přát víc Sereně. Když vyhraje Garbine, tak mi to vadit nebude, protože je mi taky sympatická. Akorát mě štve, že finále asi nestihnu. :(
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:21Od: Smazaný účet
Já ve finále favoritku nemám, tak už to beru jen z pohledu žebříčku, takže mi z toho taky vychází Serena :) Navíc když uhraje ten čistý GS, tak by jí to snad mohlo stačit a nechá v příštích letech pár GS turnajů i pro ostatní.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:23Od: horska.kraslice
Kalendářní GS bych Sereně přála. Garbine bych přála, aby vyhrála Wimbledon, ale ne letošní. Protože vyhrát kalendářní GS je PODSTATNĚ obtížnější a Serena je relativně o dost starší a má k němu letos našlápnuto, tak přeji letošní výhru Wimbledonu Sereně.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: Chrenda Tipoval jsem
sice do finále Radvaňskou, ale Garbine to fakt přeji, finále je super, ale Serena už bude asi moc velké sousto. Každopádně velké a milé překvapení.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:08Od: Smazaný účet
Štybar neuvěřitelný a Sagana proklela Jolanda protože není fyzicky možné a by byl někdo 200x druhý
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:09Od: pockerface
jenom 14x :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:10Od: kada.tom
však to je Čobolák, takže jedině dobře, že je pořád druhej :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:10Od: Smazaný účet
No právě, ale lepší by bylo kdyby byl poslední :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:10Od: Cico93
To už je fakt obrovská smola. Ku*v.a ono sa to už musí zlomiť!!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:12Od: Smazaný účet
No včera to smůla nebyla. Včera zaspal a spurtoval pozdě, dnes to samé
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:15Od: Cico93
Zelené tričko by mu, ale utiecť nemalo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:16Od: Smazaný účet
možná, ale udržet ho do Paříže bude těžké, protože Greipel má úžasnou formu
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: Cico93
Ale nie tak vyrovnanú. Dnes ani nebodoval.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:19Od: Smazaný účet
Dneska nebodoval protože byl spurt do kopce a Greipel je v něm levej, Greipel bude rád když přejede hory a do Paříže dojede
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:19Od: kranyz
Formu má ale budou kopce a Greipel už bude bodovat jen zítra a v Paříži, Sagan bude sbírat bodů mnohem víc, nemá jak ho porazit...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: Smazaný účet Serena vs Murray
Škoda, že tenkrát sešlo z toho zapasu, kvuli operaci zad Andyho. Mohli by to na podzim oprašit a zahrát, zajímal by mě jak by byl velký rozdíl
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:08Od: kranyz
obrovský...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:10Od: Smazaný účet
Jestli by chytla kanára, nebo něco uhrála
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:13Od: kranyz
tak kanára by nechytla, ptž by to byla exibice, ale pokud by hrál Murray naplno tak myslím že nic neuhraje, ve hře vůbec a on má silnej return takže by si podáním taky moc nepomohla, pokud by čistě teoreticky dala přímý bod, dva v gamu což je moc myslím tak by stejně musela něco uhrát ve hře a to by nešlo...takže já bych tipoval 6-0
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:15Od: kranyz
Jinak kdysi nastoupil tuším Karsten Braasch tuším proti Sereně a to je nikdo oproti Murraymu a uhrála snad game čí dva...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: jackiec
uhrála by velké prd, neporazila by ani nejlepší juniory natož někoho z top 400, tak obrovský rozdíl je mezi muži a ženami nejen fyzicky, ale i herně, williamska je pomalá, tlustá, stará, kdejaký junior by ji vystřílel z kurtu
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:33Od: LukasH
a hned kvůli tomu musíš urážet? To je jasný, že by ženský chlapa neporazila. je to stejný jako kdybys postavil vedle sebe sprintera a sprinterku. Nevidím důvod tohle vyzdvihovat jako negativum...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:20Od: Smazaný účet
Kdyby hrál Murray naplno, tak by kanára chytla určitě. A nemusel by to být Murray, bohatě by stačil třeba Veselý... pokud by se zase psychicky nesložil :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:28Od: Smazaný účet
Veselý by to projel, už jak by ji viděla na kurtě tak by s zesypal...muselo by to být o pořádný balík peněz, aby oba hráli naplno
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: jackiec
četl jsem že jak chodil pavlásek s kvitkou a bylo mu 18 a byl kolem 400. fleku na světě, tak kvitka řekla že spolu ani nepinkaj, že to prostě nemá cenu, že by nic neuhrála
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:31Od: LukasH
Ne. Řekla, že spolu hrají na ty body do 10 a někdy vyhraje on, někdy ona. Jenže tenkrát mu bylo 16. Dneska už by to neplatilo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:34Od: jackiec
každopádně by neporazila nejlepší juniory natož chlapa z top 400, když člověk kouká na fyzický fond williamsky, pohyb apod., a pak se podívá na chlapi, tak je to prostě jak zpomalený film, ale to platí i pro fotbal apod
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:40Od: LukasH
Ale tak jasně, že jo. Na všechny baby to stačí, tak nevím, o co jde. Ona nehraje žádnej chlapskej tenis. Proto je taky úplná blbost, když jí někdo nařkne, že je chlap a měla by hrát v ATP....
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:37Od: darek.vrana
Já jsem teda taky slyšel, že říkala, že by neměla vůbec šanci.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:42Od: LukasH
Vyjadřovala se o tom, když vyhrála Wimbledon v roce 2011. To jí bylo 21 a Pavláskovi 16 nebo 17. Říkala, že spolu hráli jen takhle a někdy to vyšlo jí, někdy jemu. Ovšem nevím, jak vážně se to dá brát, pokud hráli jen tak do 10. A pak se jí právě ptali, jestli si někdy zahraje s Tomášem Berdychem, když jsou oba v Prostějově. To řekla, že vůbec. Že by to nemělo cenu...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: Michaelus
Myslíte, že má Serena z těch GS stejnou radost, jakou měla na začátku?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:10Od: horska.kraslice
Zdá se, že čím dál tím větší.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:06Od: George_Renel Letos
na okruhu má Serena stále jen jednu přemožitelnu.....
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:08Od: Fandina
Ať žije Petruška!!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:09Od: slacker
ale ta Premozitelka ma tolik premozitelek
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:11Od: Fandina
Ostatní jich mají ještě víc než Petra, mnohem mnohem víc. Petra je v poměru vyhraných a prohraných zápasů momentálně pátá na světě.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: slacker
Ma byt prvni nebo druha a ne az pata. A hlavne ma hrat vsechny mandatory turnaje a zmenit trenera.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:18Od: Lunej.. Re: slacker
Běž si dát cider na ledu a neraď jo? Ty si taky nenecháš poradit a pořád meleš svoji o změně trenéra atd. :D Máš jí na nějakou trať, kde jezdí vlaky tu psali ne? :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:18Od: Lunej..
jít
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:22Od: slacker
ja prestanu mlit terpve az ho zmeni nebo pod nim dojde na pozici jedna a vyhraj 2xGS rocne a alepson jeden nebude Wimblelon
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:24Od: Lunej..
Tak dobrou noc a hezké sny. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:18Od: Smazaný účet
A mohla být dvojnásobná nebýt toho blackoutu s Jelenou.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:06Od: pockerface
Výborná Serena, bloklá Mária. Pokud Garbine nebude ztrémovaná ve svém 1.finále, tak by to mohl být hezčí tenis než dnes.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:06Od: EllNino
Serena jako šampionka, 3 esa a jedno poloeso ...sice jeden debl, ale nehrálo se :ú
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: monty25 Re: EllNino
To byl taky hlavní rozdíl celého zápasu. Jinak si myslím, že Masha hlavně ve 2. setu hrála celkem dobře.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: EllNino
hrála, ale nestačilo to, bohužel :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:09Od: monty25 Re: EllNino
Asi takhle: Vika odehrála proti Sereně svůj typický zápas a Masha taky.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:05Od: Mayo
Vamos Serenaaaaaa...vitazka zien bude fajn...snad aj u muzov
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: Kozoroh
No1e by byl super, že? ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:05Od: vrabejka
Štybaaar!!! Sagan mu ale pěkně pomohl.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:06Od: Mayo
Sagan je hlupy dilino :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:05Od: pockerface
Zařvala si dneska Serena to svoje Come on. Já to střídal s TdF, takže jsem neviděl všechny gamy.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:03Od: pockerface
závěr TF byl do mírného kopce, trochu to tam zbrzdil pád 1km před cílem, už v ochranné zóně. Zavinil ho žluťák a tedy parťák Štybara Tony Martin a zřejmě si při tom pádu zlomil klíční kost, takže asi další žluťák končí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:04Od: EllNino
:(( Martin ...to je škoda
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:00Od: dadaft
tak zaplať pánbůh postupuje Serena a čeká nás skvělé finále.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:04Od: monty25 Re: dadaft
Proč to píšeš, když ještě není konec? Jak mi jde stream pozadu, tak už jsem se bál, že Masha ztratí servis... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:00Od: monty25 Masha
Ale přiznám se, že mě docela štve, jak někdy hraje tvrdohlavě na střed. To ale není jenom v dnešním zápase, ale celkově ve Wimbledonu...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:01Od: Smazaný účet
špatná taktika, co k tomu jiného říct. Proti Sereně se musí hrát takto:

https://www.youtube.com/watch?v=3UpWQ6QLPTc
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:02Od: EllNino
no ono to bohužel ale někdy nejde :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:03Od: monty25 Re: Kiske007
Ono se to snadno radí. :D Masha prostě není Petra a radši si tu výměnu rozehraje. Proto se taky tolik nevyhazuje, ale někdy je to zase na škodu...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:04Od: Smazaný účet
Asi tak. Petra riskuje a když jí to vychází, vyprovodí i Serenu, jak je na videu vidět.

Ale bohužel neumí ubrat, spíše tlačí ještě více, když to nejde, takže dokáže vyprovodit i sama sebe v zápase klidně i s juniorkou :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:05Od: monty25 Re: Denny7
Ale taky ji Petra vyprovodila jenom v jednom zápase ze šesti...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: Smazaný účet
Ale zrovna letos :D :D

Což stačí zase na pár let :D :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:08Od: monty25 Re: Denny7
Kvitovcům jo. Těm to stačí do konce života... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:10Od: Lunej.. Re: monty25
Tak nám to snad přej, divíš se, že z toho žijeme? Přiber si Petru do svého Dulcinea týmu a budeš tu psát stejný blbosti jako my :D:D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:12Od: EllNino
Monty neblbni, tam bys nezapad :DD
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:13Od: monty25 Re: EllNino
Ani nechci. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: Lunej.. Re: Ellnino
Mám si to brát jako osobně? že Kvitovec = ? :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:15Od: Smazaný účet
Pitomec :D :D :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:16Od: monty25 Re: PetraFans
Až na jednu výjimku, Markét... :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:21Od: Smazaný účet
Hmmm... Ale já jsem stejně "praštěná" jako ostatní Kvitovci, jinak bych ani Petře nemohla fandit. S ní to není jednoduchý. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:16Od: EllNino
kvitovec se rovná otazníku ? :DD
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:13Od: monty25 Re: Lunej
Díky za nabídku, ale sekty nevyhledávám (max. Bohemia Sekt)... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:16Od: Lunej.. Re: monty
Jaký sekty? My jsme mírumilovní fandové PK, proč za tím všichni pořád něco hledají? :) Já si připadám normální (občas), nejsem labilní a takových nás tu jsou mraky, jen dobře hledat. :D:D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:16Od: Smazaný účet
No dovol. :D My jsme mírumilovní lidé. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: monty25 Re: PetraFans
Tak ty jo. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:20Od: Lunej.. Re: PetraFans
vidíš, jak jsme se shodly ve stejný čas na stejném přídavném jménu :) náš klub nezapadne :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:22Od: Smazaný účet
Prostě KZFFPK je propojený. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:09Od: Smazaný účet
Já myslel takhle hrát proti Sereně, ne obecně pořád
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:02Od: Lunej.. Re: monty
a řekl jsi jí to? :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:03Od: monty25 Re: Lunej
Má trenéra, ten má školy. Já mám ho*no. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:51Od: FulnekUltras no
dělá ještě Mařa co může...sedmý game 2. setu na 3:4 při vlastním servisu opět vydřela...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:59Od: Lunej..
Mašena dopodává na vítězství Sereny :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:51Od: kada.tom Štybar !!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:02Od: FulnekUltras
a rozhovor s vítězem etapy TdF v češtině...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:50Od: Smazaný účet
V putovním blázinci WTA může v podstatě každá hráčka porazit každou, s jedinou výjimkou - Maria proti Sereně.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:51Od: monty25 Re: wave
Já vím, že rok 2004 už byl dávno, ale pořád se to počítá... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:53Od: Smazaný účet
Mluvím o současnosti :) Kterákoli hráčka z top 100 má větší šanci, že Serenu zaskočí. Mashe možná Serena nemůže odpustit ten Wimbledon 2014, proto proti ní jede vždycky na 100% a proti 100% Sereně nejde hrát.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:54Od: Michaelus
Ony se 2014 pohádaly, nebo co? :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:55Od: Smazaný účet
Myslel jsem 2004 :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:55Od: monty25 Re: wave
Vždyť to píšu: Kdyby takhle Serena hrála každý zápas, tak nevím, jestli by ji vůbec někdo porazil...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:57Od: Michaelus
Zrovna semifinále,zrovna GS, zrovna Wimbledon, zrovna možnost kalendářního, zrovna Maria... tady nebylo moc argumentů pro Marii :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:58Od: Fandina
Serena a je naprosto soustředěná v největší pohotovosti, jak moc chce Márii porazit. A domnívám se, že jí i vyhovuje, že dělá Mária ty dlouhé přestávky na podání. Asi jí to vyhovuje a pak se soustředí na tom, kam Mária zaservuje.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:50Od: dadaft
Štybar má etapu na TdF. ))
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:51Od: EllNino
to je super :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:58Od: Smazaný účet
Koukám, že Sagan zase 2., tomu už z toho musí hrábnout :) To jim Štybar někde ujel? Protože ve sprintu by neměl šanci.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:02Od: Cico93
Jj ujel.
Peter
Má smolu v pos. pretekoch, ono sa to musí zlomiť už.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:02Od: pockerface
závěr byl do mírného kopce, trochu to tam zbrzdil pád 1km před cílem, už v ochranné zóně. Zavinil ho žluťák a tedy parťák Štybara Tony Martin a zřejmě si při tom pádu zlomil klíční kost, takže asi další žluťák končí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:03Od: dadaft
900m před cílem byl pád a Štybar se dostal do trháku, který udržel.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: Smazaný účet
Jednou se nedívam a on zrovna vyhraje. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:50Od: monty25 3:4
Ale jo, aspoň je to vyrovnanější než 1. set. Kéž by se Mashe povedl aspoň jeden brejk...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:46Od: monty25 Serena
Kdyby takhle hrála každý zápas, tak nevím, jestli by ji vůbec někdo porazil...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:46Od: Mayo
Maria proste neni superka pre Serenu...Vika jej vie ovela viac zatopit
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:50Od: Smazaný účet
Presně, ani si nepamatuji, kdy Maria uhrala proti Sereně set
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:55Od: Smazaný účet
1. set Miami 2013. 3. set pak byl 6-0 pro Serenu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:56Od: monty25 Re: wave
Přesně. Tam to Serena trochu podcenila (jakoby zapomněla, že hraje s Mashou :D) a probudila se až někdy v půlce 2. setu...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:45Od: Fandina
V tenise se mylně říká, že je nejdůležitější hlava, ale není tomu tak. Musíš umět tenis hrát, abys mohl vyhrávat. Samotná hlava nestačí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:45Od: EllNino
Máša umí hrát tenis a stejně to nestačí
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:47Od: Fandina
Serena ho umí hrát líp.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:47Od: Lunej..
Někdo hlavu nepoužívá ani v životě a přesto je happy. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:48Od: monty25 Re: Fandina, EllNino
Důležité je oboje, protože to jsou spojité nádoby. :D

BTW: Teď ty dělové returny Sereny - co s tím Masha asi tak může dělat?
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:49Od: Fandina
Samozřejmě, bez hlavy nic neuděláš.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:49Od: EllNino
já to ale říkáš, že potřebuješ oboje :) neříkám striktně hlavu, jak tu Fandina neustále omílá
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:50Od: monty25 Re: EllNino
Tak to jo. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:49Od: Smazaný účet
Tak takhle, vzpomeň si na zápas Coco - Lucka. První set, Lucka na servisu v pohodě, ale najednou příjde stav 5:4, Lucka má dopodávat set a šup a jsou tam nevynucené chyby a dvojchyba, jaktože zrovna za takovýho stavu začne hrát Lucka blbě?
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:53Od: Fandina
Selhala, samozřejmě, udělala chybu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:59Od: Smazaný účet
A to nebylo poprvé ani naposled, vždyť kolikrát se už Lucce stalo, že za stavu 5:4, 5:3, 6:5 vyhořela, to nemůže být náhoda, že zrovna za tohoto stavu jí najednou odejde hra. Když se to Lucce stalo v semifinále RG s Anou, tak sama přiznala, že jí ta myšlenka blízkosti finále "šrotovala" v hlavě a najednou byla stažená.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: Fandina
Hlava samozřejmě výkon ovlivňuje. To bezesporu. Ale nejdůležitější je umět hrát tenis. Na psychice se potom dá zapracovat.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:26Od: Smazaný účet
Samozřejmě, že tenis musíš umět hrát, pokud se chceš prosadit jako tenista, ale na té nejvyšší úrovni umí tenis asi úplně všichni. A když už jsme u té Lucky, tak u ní je dle mého daleko méně pravděpodobnější, že např. ve finále GS za stavu 5:4 15:40 vytáhne 2 esa nebo alespoň zahraje výměnu bez nějaké velké minely, kdežto třeba u Sereny, Petry (ve finále GS). A to je ono, ta legendární "hlava šampiona".
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: gigin
Ne a ne a ne!! :DDDD
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:43Od: Fandina
Zajímalo by mě, proč ti tak záleží na to, co si myslím, píšu. Nemělo by ti to být jedno?
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: Smazaný účet
oprava kdežto - než
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:42Od: Fandina
Samozřejmě, chyby se dělají všude, někdy se člověk moc snaží a svazuje ho to, jindy mu to nejde. Ale pořád je nejdůležitější mít cit, rutinu, fyzičku. Samotná hlava nestačí. Nemá s čím pracovat.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:45Od: Smazaný účet
Na této úrovni má každá hráčka s čím pracovat, záleží jak a kdy s tím dokáže "zapracovat" nejlíp.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:49Od: Fandina
Nehrají všechny stejně. Každá má trochu jiný styl.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:53Od: Smazaný účet
Každá pracuje s něčím jiným, to ano. Ale záleží na tom, kolik z toho "něčeho" je schopna v danou vypjatou chvíli předvést.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:54Od: Fandina
Ano, záleží na jejím umu, to jak je zdatná. Jak umí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:08Od: Smazaný účet
Zkusím to naposled, uvažujme fiktivní zápas Beth vs Lucka ve Wimbledonu. Zápas je vyrovnaný, až dospěje do stavu 6:6 ve třetím setu. Na podání je Beth. Lucka se dostane k brejkbolu. Výborným returnem si vypracuje pozici na síti, stačí zasmečovat. Zatímco Lucka čeká na míč a v tom jí hlavou proběhne: ty vole musím to dát, mám brejkbol, půjdu podávat na vítězství, na druhé straně je kamarádka, jejej.........bum a je to v síti, i když za tento zápas tento úder ani jednou nezkazila.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:16Od: Smazaný účet
oprava: "Zatímco" je tam navíc
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:29Od: Fandina
Napíši to znovu, nestačí hlava, je nutné umět tenis. To je nejdůležitější. Tím končím nesmyslnou diskusi o ničem.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:33Od: Smazaný účet
nemám, co napsat, nevím co dál = napíšu to, co před dvěma hodinami:)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:45Od: Fandina
A pak jsou chvíle, kdy ani hlava šampiona nestačí. A šampion prohraje. Jak je to možné?
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:47Od: Smazaný účet
Hlava selže ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:52Od: Fandina
Tělo ne?
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:56Od: Smazaný účet
Teď nepočítám zranění ... Tělo je s hlavou propojený. Nejseš psychicky v pohodě, začneš se blbě hýbat, dělat hloupý chyby atd. ... Ale tyhle debaty s tebou nemají cenu. Nechceš to pochopit ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:01Od: Fandina
Podívej, permanentně tvrdit, že když někdo prohraje, tak je to otázka hlavy je nesmysl. Je to součet všech faktorů, zdraví, pohoda, soupeřka, počasí, povrch. Je to souhra všech komponentů. Ale tvrdit, že je nejdůležitější hlava je nesmysl. Je to všechno dohromady.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:57Od: Fandina
Tenisty také prohrávají proto, že ti druzí jsou lepší. Přehrají je a týká se to i šampionů. Prohra je x faktorů. Někdy bojuješ, běháš a nic ti to není platné. Vyhraje ta lepší.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:50Od: Smazaný účet
Jasně, že se to stát může, ale, přece jenom, Serenina finálová GS bilance asi mluví za vše ne?
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:53Od: Fandina
Ano, Serena každého přehraje. Umí to.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:00Od: EllNino
protože se z ní soupeřky podělaj ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:04Od: Fandina
Petra také?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:01Od: Smazaný účet
Serena každého dokáže přehrát nejen kvůli tomu, že její optimální herní pohoda je na vysoké úrovni, ale také proto, že i když se nedaří, dokáže ve většině případů sebrat všechny síly a nějak ten zápas zvrátit pro sebe. I když třeba soupeřka má více winnerů, méně UE, vyšší počet vyhraných bodů celkově, tak Serena zvládne ty klíčové momenty (odvracení soupeřčiných BP, využívání svých), o čem jiném by to mělo být, než o momentálním rozložení psychických sil (např. Serena dá na brejkbol eso, soupeřka dvojchybu). Já se omlouvám, už na to nemám...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: EllNino
nedivím se ti ...za chvíli tu Frndina odradí dalšího rozumného diskutujícího
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:15Od: Smazaný účet
Je to fuška:) bohužel bez jakéhokoli progresu (snad jen zatím)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:16Od: gigin
Přeju pevné nervy, ale můžu ti z vlastní zkušenosti říct, že je to předem prohraná partie.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:23Od: Smazaný účet
Děkuji:) někdy mi přijde, že s Fandinou vzniká nový filozofický směr vyznačující se především 100% sluníčkářsko-optimisticko-infantilním myšlením a absolutním odmítaním jiného (mnohdy toho "nejpřirozenějšího,nejlogičtějšího) úhlu pohledu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:27Od: gigin
Ano :) Ještě ten směr pojmenovat a bude :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:31Od: Smazaný účet
jednoduše, po svém zakladateli
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:37Od: gigin
To by šlo :) Takže - Fandinismus? Nebo Fandismus?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:41Od: Smazaný účet
Nebo fandinalismus, a na druhou stranu, proč ne třeba úsměvismus, pojď-pojď-pojdismus či gogogoismus:)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:45Od: gigin
:DDDDDDDDDDDD

Jsem pro pojď-pojď-pojdismus.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:47Od: Fandina
Hlavně, když máte radost, to je podstatné. To vám přeji. Veselá mysl, půl zdraví.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:51Od: Smazaný účet
Já se omlouvám, ale ty diskuze jsou prostě už tak absurdní, že člověk z toho srandu mít musí, jinak by ho to pohltilo a postupně zničilo:)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:56Od: Fandina
Já předpokládám, že internetová diskuse je o pobavení, byť na vážné téma. Nic jiného to ani být nemá. Zábava.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:43Od: Smazaný účet
Serena dobře :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:46Od: Lunej..
Komentuje to Mc Enroe, škoda, že nevím co říká :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:48Od: Lunej.. Re: onndra
Ještě budeš psát pořád Serenka? :D to je takový úsměvný vzhledem k její konstituci a hře :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:40Od: EllNino
fakt a mně bude někdo říkat, že hlavu nepotřebuješ :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:40Od: gigin
Neurážej. Respektuj. Neser. :DDDD
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:41Od: EllNino
Sorry, já vím, je to rutina pro Mášu ty dvojchyby už :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:42Od: monty25 Re: EllNino
Teď u toho 2. servisu bylo vidět, že jde Masha prostě na riziko. Ono je to teda vidět skoro u všech, protože se to snaží natlačit dozadu nebo na téčko..
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:42Od: Smazaný účet
2chyba vyplynula z toho, že 2 podání přeriskovala, protože jinak by přilétlo torpédo....
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:43Od: EllNino
a proto byla vnitřně pod tlakem :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:40Od: Smazaný účet
Asi je hotovo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:39Od: kada.tom
další DF a Serena má krásně zase brejk :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:40Od: monty25 Re: kada.tom
Kur*a už! Zase jsem se to dozvěděl dřív, než jsem to viděl... :D

Set a brejk dole, to už bude těžký... :(
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:42Od: EllNino
na co se koukáš prosímtě, že ti to tak zpomaluje ? :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:43Od: monty25 Re: EllNino
Na Shifty. Ono se to v posledních dnech trochu seká...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:43Od: kada.tom
nooo, já se dívám taky na stream a mám to v reálným čase, asi máš pomalej net! :-) ... a jinak to už bude fakt těžký 6-2 4-2 se bude těžko obracet :-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:44Od: monty25 Re: kada.tom
To je taky možný, že mám pomalej net...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:37Od: Smazaný účet Maria
Měla by více riskovat a tlačit to k lajnám, jako Petra, jinak je bez šance. Rána do prostřed na Serenu nefunguje
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:38Od: EllNino
protože se bojí, že to vyhodí a to si proti Sereně nemuže dovolit :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:41Od: Smazaný účet
Chápu, ale jiná cesta k poražce Sereny nemůže být. Bud zariskuješ a vyjde ti to, nebo prohraješ tak jako tak...prostě aplikovat hru ala Petra..když s ní 11 let nevyhrála, tak opravdu nemá co ztratit
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:37Od: FulnekUltras Garbine je teď na podobné vlně jako v roce 2011 Petra
Stejný věk, vnitřní pohoda, razantní nástup do špičky bez zbytečného zatěžování se okolními tlaky (které v plné síle možná teprve přijdou), schopnost hrát uvolněně míček po míčku a rychle ze sebe setřásat případné krátké krize ve vývoji utkání.
Finále nebudu tipovat - jsem však přesvědčen, že tahle momentálně hodně slušně rozjetá a motivovaná jižanka se z atmosféry ani Konga rozhodně nepodělá.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:30Od: gigin Zítra
První Djoko, pak Rogi.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:35Od: kada.tom
takže očekávatelné :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:40Od: gigin
Přesně tak. Můra x Roger absolutní tahák. Těším se.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:28Od: rod_laver
Pěkně na hov-no, od sedmi mám chlastačku. Novak si bude muset pohnout :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:24Od: monty25 Masha - Serena 2:6
Doufám, že 2. set bude aspoň vyrovnanější. Neřekl bych, že Masha hraje vyloženě špatně (podle mě už na turnaji hrála hůř), ale ten rozdíl tam prostě je vidět. Ve výměnách ještě jakžtakž, ale v tom servisu má Serena obrovskou výhodu. Sedm es u ní není nic neobvyklého, ale taky dokáže výborně číst servis Mashy. Navíc je to taky o tom, že Serena proti Mashe nic nevypustí a jde do toho od začátku zápasu naplno...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:25Od: monty25
Teď parádní 1. gem 2. setu! :) Ale viděli jste sami, co tam musí Masha předvést, aby Serenu přehrála. Není to jenom tak...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:23Od: spaniel
Stephen Fry v hledišti, panes.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:36Od: Mayo
To je kto?
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:22Od: Smazaný účet
No coco, 1.set vždy o ničem, vyhrát musíš 2, jak nevyhraješ druhej, tak začínáš znova... :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:22Od: pockerface
Ze strany Marie to je blok jako vrata. Proti každé hráčce jde Marina na kurt s tím, že vyhraje a taky se jí to z 90% daří, ale Serena je jediná hráčka se kterou Maria už při vstupu na kurt prohrává 0:1.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:20Od: kada.tom 6-2
Sharapova bez šance. Jsem zvědav, co se bude dít ve 2. setu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:17Od: jackiec
sibiřská ošklivka ji porazí leda v jekotu, jinak je z pana williamse podělaná už v šatně
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:18Od: kada.tom
ze slečny Williamsové
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:24Od: dadaft
sibiřanka z floridy.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:16Od: monty25 Nouni
To mě vždycky baví, když sudí na umpiru něco opraví a přitom sám vidí ho*no. :D Minule Asderaki, dneska Nouni.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:11Od: monty25 1. set
Už je asi rozhodnutý... :(
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:12Od: blixa
Hmmm ... kdyby jen první set :(((
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:10Od: kada.tom
4-1 ... škoda, už to mohlo být i 5-0 :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:11Od: monty25 Re: kada.tom
To by bylo hodně nezasloužené. Zas takový rozdíl tam není...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:14Od: kada.tom
to není, v tom máš recht :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:04Od: monty25 Tři gemy přes shodu
Zatím je to vyrovnané. Rozdíl dělají jenom ty dvojchyby X esa.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:06Od: Smazaný účet
Prostě rozhoduje hlava. :D :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:08Od: monty25 Re: PetraFans
Taky. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:19Od: Lunej..
Mašena tenis umít, tak hlavu nepotřebuje. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:03Od: Mayo
Velka skoda...kanar uz nebude
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:00Od: pockerface
Maria není mojí oblíbenkyní, ale o to nejde. Jde o to, že Maria hraje snad ze všech tenistek na okruhu nejvíc na riziko. Budiž, ale proč nezapracuje na podání? Ty DF jsou strašný. Proti hůře postaveným tenistkám to možná až tak nevadí, ale proti Sereně si tím v podstatě už teď hned na začátku prohrála 1.set. To by musela Serena na servisu zkolabovat a to se dneska nestane. Zatím je 100% koncentrovaná. Come on Sereno.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:01Od: EllNino
protože po tý operaci musela trochu změnit pohyb při podání a holt se bojí, nebo jinak nevím ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:02Od: pockerface
no vidíš, to mi nedošlo, že mělo to rameno a možná opravdu od té doby je schopná na podání udělat 3 DF.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:18Od: EllNino
jojo :) v zápase s Oudin na US Open 2009 jich dala myslím 21 nebo 22
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:13Od: Smazaný účet
Jeden čas hrála servis s předním nápřahem. Hrůza.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:53Od: dadaft
obávám se, že zápas Šarapovové proti Sereně se ani zdaleka nevyrovná tomu s Azarenkou.

mimochodem všimli jste si v tom QF úžasného pohybu jak Viky, tak Sereny.
o tom si Máša může nechat jenom zdát.
(nemluvě o naší Petře)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:54Od: Michaelus
Ale Masha určitě není slabá na pohybu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:01Od: turista
Slabá na pohybu Masha není. Na ženu je však rozměrově přece jen předimenzovaná. I Karlovič nebo Isner se lépe pohybují než ona a to jim Masha se 188cm sahá ne víc než po ramena.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:58Od: monty25 Re: dadaft
Dobře, že o tom píšeš. Ještě nedávno tady totiž Vika byla za pohyb kritizovaná...

Jinak první dva gemy byly vyrovnané, ale stejně Serena vede 2:0. Ona dá totiž eso, když jí teče do bot. Masha dá dvojchybu...
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:06Od: blixa
Ale ten pohyb je proti Sereně možná přesně to, co jí k vítězství chybí. Když to popíšu s velkou nadsázkou, tak Vika začíná jako gazela a končí jako slůně. Chtělo by to pět kilo dolů ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:08Od: monty25 Re: blixa
Jsi moc zhýčkaný Camilkou a Garbinkou. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:09Od: blixa
I tak móžno :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:51Od: kada.tom
oujéé, Serena má brejk :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:40Od: Smazaný účet
Ok no, takže nebude Andy a Aga. Jak na OH nebo USO 2012 teda Andy a Serena :-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:02Od: Kozoroh
A Andy&Gabrine by se ti nelíbilo?
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:20Od: Smazaný účet
Klidně, ale vyhraje stejně Serena.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:38Od: kada.tom
Kader na žebříku :-)
No, snad Serena vyhraje :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:30Od: Smazaný účet
nevyte nekdo,co to je tanier?to je neco vod tenisu?ja sem to nidky nevydel,tak nevym.
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:41Od: FulnekUltras
lapac prahu
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:28Od: Lunej.. Aga
velká škoda, neviděla jsem celý zápas, ale moc pěkné momenty.
Tak Sereno, dneska vypráskat Sirénu a potom Sirénku :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:19Od: blixa
Garbine předvedla vše, co je pro její tenis typické. Nátlakovou hru, v prvním setu dominantní, tradiční výpadek ve druhém a vítězný návrat ve třetím. Finále je pro ni skvělý úspěch, doufám jen, že to bude proti Marfušce, se kterou by to byla alespoň nějaká naděje na úspěch.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:22Od: VlS
Vypomeň si, jak na RG porazila Serenu, Marii ještě nikdy, to by mohlo mít svoje dopady.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:41Od: blixa
Já na tohle moc nevěřím. Spíš koukám, jak kdo na tom konkrétním turnaji hraje.
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:36Od: Mayo
Maria by bola pre nu lepsia...ale Lec gou Serena
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:18Od: Mayo
neskutočná Garbine...obe sú sympošky ajkeď som prial trochu viac Age tak nevadí...prial by som Garbine tanier, uvidíme, každopádne isto ju sledoval aj Býk a má radosť taky (: .... no a teraz Let´s go SERENA!!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:13Od: VlS Blixa
slaví se svou prdelkou :-) Hezky Mugu, teď zopakuj ve Finále loňský RG, ať máme novou GS šampiónku :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:14Od: blixa
Prdelka je Camila :D Gsrbine je koťátko moje ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:20Od: VlS
Promiň koťátko, zastrč drápky, jsem to domotal ( ale vkus máme docela podobnej) :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 17:14Od: Smazaný účet
máš dobrý vkus, Garbi je pekné dievča a postavička ako lusk. Je sympoška, nechýba jej pokora a jej hra mi imponuje. Tak nech sa jej darí a nedopadne ako jedna Kanaďanka. :-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 16:11Od: kada.tom
škoda, Aga nehrála vůbec zle a nebyla daleko od toho, aby v sobotu hrála finále ona, Muguruza byla hodně aktivní

každopádně doufám, že v sobotu to na Muguruzu dolehne jako na Bouchard či Lisicki ... znamená to tedy, že ve finále budu každopádně fandit vítězce druhého SF, tedy Sereně nebo Marii :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist