Muguruzaová v Pekingu slaví svůj nejcennější a teprve druhý triumf

  • WTA PEKING - Garbiñe Muguruzaová v Pekingu prožila skvělý týden. Během něj oslavila 22. narozeniny, zajistila si premiérovou účast na Turnaji mistryň a zakončila ho ziskem svého teprve druhého, nicméně velmi cenného titulu. V dnešním finále si španělská tenistka poradila se Švýcarkou Timeou Bacsinszkou.
    11. 10. 2015, aktualizováno | Aktuality |  359 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Garbiñe Muguruzaová se vyšplhala na páté místo světového žebříčku, třebaže měla na kontě jediný titul, který se navíc už do současného rankingu nezapočítává. Svou první trofej totiž získala loni v lednu na menším turnaji v australském Hobartu. 

Nicméně letos prožívá průlomovou sezonu. Ve Wimbledonu si prvním grandslamovým finále zajistila premiérový posun do Top 10 a začala naplňovat své ambice. Po wimbledonském úspěchu se jí nedařilo, ovšem nedávné angažování trenéra Suma Sumyka jí nakoplo zpět ke skvělým výkonům. 

Nejprve si minulý týden ve Wuhanu zahrála finále, v němž vzdala kvůli problémům s kotníkem, a dnes v Pekingu slaví dokonce titul. Ve finálovém duelu přetlačila Švýcarku Timeu Bacsinszkou, kterou zdolala 7-5 6-4, přestože v úvodu zápasu ztratila tři servisy po sobě a prohrávala 2-5. V druhém setu otočila vývoj z 0-2.



Čerstvě dvaadvacetiletá Španělka tak získala svůj druhý titul a navíc premiérový z prestižního turnaje WTA Premier Mandatory. V čínské metropoli si také zajistila start na Turnaji mistryň v Singapuru a další vylepšení nejlepšího postavení ve světovém žebříčku, v němž se dostane na čtvrté místo před Petru Kvitovou a jen těsně za třetí Marii Šarapovovou.

Šestadvacetiletá Bacsinszká v Pekingu ukončila sérii pěti porážek v řadě a čtvrt roku dlouhé čekání na výhru a zároveň si jako si jako čtvrtá Švýcarka v historii zajistila posun do Top 10. Také se vrátila do hry o Turnaj mistryň, o který může zabojovat ještě v týdnu od 19. října v Lucemburku. Dnes hrála ve svém šestém a dosud největším finále, v nichž má nyní bilanci 3-3.

• WTA PREMIER MANDATORY PEKING •
Čína, tv. povrch, 4,720,380 dolarů
nedělní výsledky (11. 10. 2015)
• Dvouhra - finále •
Muguruzaová (5-Šp.) - Bacsinszká (12-Švýc.) 7-5 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (359)
12.10.2015 11:43Od: sprchon Garbine
Hmmm, hezky, gratulace! :)
[ Reagovat ]
12.10.2015 06:47Od: vendulkabendulka
Nicole prosla kvaldou a je opet po case v MD.
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:02Od: Frick Hele, Monty
Monča

http://imgbox.com/TyVc0bLC

No, je docela bytelná. Ale drží to pevně, takže to nevadí a vypadá to dobře.
[ Reagovat ]
12.10.2015 07:56Od: monty25 Re: Frick
Monča je kus a velká sympaťačka! :)
https://twitter.com/_Tatinka_/status/651756623715794944
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:17Od: triatlet TP jako kniha
Vlku, v HavlBrodu byla včera velká konkurence:
http://www.sportovnipohadky.cz/ a stejný titul u jiného stánku: http://www.grada.cz/sportovni-pohadky_8671/kniha/katalog/
Co Pohádky z TP? Nová kapitola: Carolina je pouze lokální hráčka.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:44Od: Herbert_Hoover
Navíc ani kromě herního stylu nelze na Wozniacki obdivovat mnoho věcí v mých očích..vždy mi přišla trošku jednodušší, viz. smysl pro humor, který se často projevoval v těch jejích jakože "srandách" páchaných na jejích kolegyních na okruhu. Přišlo mi to strašně stupidní. Nejvíc ovšem klesla v mých očích šaškárnou jednou na TM proti Věrce Zvonarevové, její tehdejší herecký výkon by se hodil do divadla. :) Tuším, že TM 2010, ale na beton to nevím. Jestli někomu stačí atraktivní blonďatá schránka, budiž. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:49Od: Cico93
stačí. :DD
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:52Od: Smazaný účet
No, je fakt, že některé její rádoby vtipy - vlastně většina - jsou spíš trapné.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:54Od: Herbert_Hoover
Ano, je to tak. :) Zkrátka je jen pohledná, jinak na ní není co obdivovat, mám teda jinou představu o atraktivitě ženy (vnitřní atraktivitě + chování) :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:59Od: Smazaný účet
Já proti ní v principu nic nemám a ani nemám potřebu zpochybňovat, to že byla světovou jedničkou. Ale že byla světovou jedničkou ještě neznamená, že byla nejlepší.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:04Od: FulnekUltras
Dnes prostě "komerčně vhodný" typ... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:06Od: gigin
Zase taková hitařka to není. Najdou se větší ohňostroje...
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:04Od: Herbert_Hoover
Já beru její pozici na trůnu jako logickým vyústěním, ale nebylo to dobře. No právě, světová jednička by měla být nejlepší. Ale to, že byla na trůnu a tolikrát prohrála s hráčkami, které byly pod ní, na vrcholcích sezony, je právě to oč tu kráčí. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:08Od: triatlet
Maraton pod 3:30 je obdivuhodný výkon.
A celkově je Caro sympatická.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:12Od: Smazaný účet
Vůbec uběhnout maraton je obdivuhodný a je jedno, v jakým čase. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:19Od: FulnekUltras
Jakkoliv pod 4 hodiny - to už je na klobouk dolů...
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:26Od: triatlet
Dneska olympijský vítěz Frodeno ukázal, že je obojživelník (krátký triatlon i ironmana). Dát po 3,8 km plavání a 180 km na kole maraton pod 3 hod., to nechápu :-)
Frodeno Havaj přirovnává k Wimbledonu.
Já sice kdysi porazil Paulu Newby Fraser (https://en.wikipedia.org/wiki/Paula_Newby-Fraser), ale jen kvůli tomu, že při běhu zkolabovala a hodinu ležela na kapačkách :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:47Od: FulnekUltras
Kolegu z MarathonUltras nedávno diskvalifikovali na 112. kilometru za převzetí čelovky mimo checkpoint...jinak by snad z těch Athén do Sparty i doběhl. ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:23Od: George_Renel
180km na kole pod 3 hodiny mi nesedí. To nedá ani proficyklista na rovině.
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:24Od: Smazaný účet
Za tři hodiny dal ten maraton, ne těch 180 km na kole - teda tak jsem to alespoň pochopil já.
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:34Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:36Od: George_Renel
V tom případě ml kolega něco v té větě špatně......
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:40Od: FulnekUltras
jsem to možná trochu zkomplikoval reakcí na triatlon jinou, ještě trochu děsnější disciplínou... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:51Od: George_Renel
Chyba je na mé straně. Až teď jsem to přečetl v klidu a přehlédl jsem v té větě to "po". Takže omluva, kolega to má dobře.
[ Reagovat ]
11.10.2015 22:49Od: Smazaný účet
Má to v pořádku, prostě Iron man je složený z 3,8 km plavání, pak 180 km na kole a nakonec se běží maraton - a po těch prvních dvou porcích dal Frodeno maraton za 2:52 - a to je šílený :) Komplet i s plaváním a kolem to měl za 8:14.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:21Od: triatlet
To je taky pravda :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:19Od: Herbert_Hoover
To samozřejmě, já bych ho nedal. :) Leccos lze usoudit z jejího stylu hry, že běh bude nejspíše její doménou. ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:16Od: Kozoroh
Jj taky to tak vidím. Wozniacká byla statistickou jedničkou, herní nikoliv.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:08Od: dadaft
já osobně s Caroline nemám nejmenší problém --- holt každý hraje, jak nejlíp umí.
tak to prostě je.
světovou jedničkou byla dostatečně dlouho na to, abych si o jejím levelu nedovolil říct ani popel............ a to v časech, kdy se ženská špička vyrovnala a máme tu spoustu hráček schopných vyhrát turnaj.
jako člověka ji neznám, příjde mi milá.
[ Reagovat ]
12.10.2015 11:52Od: VlS
Mám to nějak jako ty a tu debatu chápu jako utrácení času, než bude o čem se hádat :-))
[ Reagovat ]
12.10.2015 21:44Od: Herbert_Hoover
Každý hraje, jak umí, ano...ale to nevyvrací fakt, že je co měnit, lepšit. Někdo hraje jak umí, ale kdyby něco změnil, mohl by být lepší apod.
Naopak, zrovna v té době, kdy byla Caro světovou jedničkou byla poměrně snížená konkurence. Šampionky jako Li nebo Clijsters se na 80% turnajů které dostaly Caro tam, kde ji dostaly, s ní nepotkávaly. Serena vyhrála 2 GS a jinak šlus, po Wimbledonu si zranila chodidlo+plicní embolie. Dementieva na ústupu, vlastně její poslední sezona. Petra prorazila až o rok později, pro Mášu jedna z nejslabších sezon + v té době tuším měla problémy s tím ramenem nějak. Vika taky ještě nebyla tam, kde později, průlom o sezonu později. Takže přímou konkurenci jí tvořila Zvonarevová, další hráčka bez GS titulu, s níž měla Caro bilanci 4:6 a jediné GS střetnutí Wozna prohrála. Henin to zkusila tehdy, uhrála finále GS, pěkný zápas se Serenou, ale jinak taky nic. Zkrátka zrovna tehdy ta konkurence ze stran dnešních šampionek nebyla bůh ví jaká. Wozniacki těžila z Kodaní, Ponte Vedr Beach apod. turnajů. Když už se střetla na prestižním velkém turnaji, vrcholu sezony, tak ji nejlepší tehdejší hráčky přehrály. Caro opravdu těžila jen ze zajímavého WTA systému...zahrát co nejvíc menších turnajů, víc než ostatní hráčky + sem tam něco uhrát na GS potažmo Premier 5/Mandatory. Ale drtivá většina triumfů byla na menších turnajích. Zkrátka si to zasloužila taktickým zvládnutím kalendáře, ale po herní stránce je to v mých očích možná nejhorší světová jednička. Jako člověka ji taky nějak neznám, hodnotil jsem jen ty její vtípky, o kterých má každý se možnost informovat a o některých prohlášeních. I to může leccos naznačit.
[ Reagovat ]
12.10.2015 22:21Od: triatlet
V osmnácti 12. na světě, o rok později čtvrtá a ve dvaceti nejlepší. Vyhrát tucet turnajů během dvou sezon, to nezvládne tuctová hráčka.
[ Reagovat ]
13.10.2015 10:13Od: Herbert_Hoover
Spousta netuctových hráček nebyla světovými jedničkami. Spousta netuctových hráček, které vyhrály GS, nebyla světovými jedničkami. Například taková Mandlíková, Novotná, Sabatini, Pierce, Kuznetsova, Myskina, Li, Kvitová...mnoho z nich vyhrálo více než 1 GS. Že by to bylo vyšší mírou konkurence? :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:00Od: aligo Tianjin
nevíte někdo jestli z něj budou streamy? :)))
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:05Od: FulnekUltras
od středy určitě...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:48Od: aligo Caro
Tohle je sice z loňska ale je to prostě nejvíc boží :)))

https://www.youtube.com/watch?v=xVJ_Qnk8qSU
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:53Od: misa
Ten pohled Marie v 0:32 :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:56Od: Cico93
:-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:59Od: aligo
jj :D sibiřský vrah :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:41Od: vrabejka
Ta trofej je 3x větší než ve Wimbledonu :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:08Od: Frick
Hlavně, estli není z umělý hmoty. :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:10Od: aligo
Nedivil bych se ????
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:10Od: aligo
:DD
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:20Od: aligo Caro
byla no. 1 naprosto zaslouženě! nejlíp dokázala využít vakuum vznikl= pro odchodu Kin a Serky, vyhrávala turnaje byla ve finále GS, dvě sezony zakončila jako jednička, způsob jakým hrála, hraje je famózní...hotovo šmitec :D stoprocentně si to zasloužila.... uhrála si to sama :P
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:21Od: monty25 Re: aligo
+1
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:22Od: milik254
Kin a Serka :DD
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:31Od: triatlet
Věřím, že se jí jednou sejde všechno i na GS.
A její pozice No.1 byla zasloužená. Jen ji mohla na konci sezony 2011 aspoň na týden opustit :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:10Od: Frick
Měla mít tehdy Petra ty svý hluchý období o něco méně hluchý, no...

Vlastně je to zajímavý i u Lucky. Životní sezóna, ale povedl se jí jen únor, květen a srpen (bráno podle měsíce začátku turnaje).
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:22Od: misa
Ještě jí může vyjít říjen.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:08Od: Herbert_Hoover
Ano, pozice byla zasloužená, jelikož si nahnala body díky účastem na mnoha a mnoha menších turnajích se sníženou konkurencí. A když se měl lámat chleba, tak se zlomila Karolínka. :) Právě to je ten systém, který byl tolikrát kritizován a kritika přišla právě s tím, že se Wozniacki dostala na trůn. Několik tenisových legend to kritizovalo. Prostě takový byl bodový systém, který tohle podporoval, takže ano Karol toho využila dokonale, bylo to logické. Ale zkrátka takovou světovou jedničku nemůžu uznávat.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:14Od: Smazaný účet
Chudák Caro, snad si to tady nepřečte, že jí neuznáváš jako jedničku. Možná by pak kvůli tomu sekla s tenisem a šla hrát třeba baseball, tam se dá grand slam udělat taky.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:22Od: Herbert_Hoover
Může jít hrát třeba golf, Rory ji jistě něco naučil :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:33Od: Smazaný účet
Jo, ke golfu má teď určitě kladný vztah :) Podstatné je, že tady zpochybňujete žebříček, který měl určitá pravidla a ona díky tomu, jak byl nastavený, se stala jedničkou. Já jsem taky zastánce toho, že GS je nejvíc, 1 GS považuju za víc než 10 Masters/PM, ale žebříček od toho úplně odděluju. Caroline si mohla díky svojí fyzičce dovolit odehrát víc turnajů a obvykle na nich došla daleko, na tu absolutní špičku holt neměla, ale pokud se ta absolutní špička mimo GS "flákala", tak prostě ten post číslo 1 právem měla ona. A ten GS pořád ještě vyhrát může (když mohla Pennetta nebo Bartoli) a přitom být třeba na žebříčku pátá :) A taky to bude ok.

Navíc ona na tom 1. místě nebyla náhodou, byla tam 67 týdnů, takže tu výkonnost musela mít dlouhodobě. Za 40 let bylo jen 21 jedniček, to taky ukazuje, že není lehký se na tu metu dostat.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:50Od: Herbert_Hoover
Ježiš, však píšu, že to bylo logické, že se na ten trůn dostala, ale že její pozice no.1 nenaplňovala formát toho postu tak jak má. Pokud to srovnáme s dalšími světovými jedničkami (Serena, Henin, Venus, Seleš, Capriati..), je to jako nebe a dudy. Paradoxně třeba Capriati byla na trůnu relativně krátkou dobu, ale přitom šampionka byla, to svědčí jedině o tom, že tehdy byla vysoká konkurence a v té době se prosazovaly i další šampionky. Safina, Jankovič, Wozniacki tvoří hlušší období. Taktika Caro byla jasná, vyšlo jí to, ale po herní stránce a z hlediska šampionky nenaplňovala formát světové jedničky. To je to, co tu zpochybňuju, ne to, že si nějakým způsobem nezasloužila být no. 1. Takticky to zmákla dobře, ale čistě herně při jiné volbě kalendáře a v konfrontaci se špičkou, která tehdy nebyla tak široká a neobjížděla tolik turnajů, by na no.1 neměla. A jsem si docela jistý, že GS nezíská a pokud využije podobné shody náhod jako Flavia, takže to bude nějakým způsobem zpochybňováno.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:55Od: FulnekUltras
Obrovská škoda, že z té hlušiny začátkem roku 2012 nevytěžila o kousíček víc Petra - ale ono to jednou ještě přijde... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:56Od: Herbert_Hoover
O Petru bych se nebál, ta ještě GS vyhraje. :) A turnaj mistryň taky.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:29Od: Herbert_Hoover
Co je famózního na automatu na míčky? Pushniacki prohrávala s jakoukoliv větší šampionkou vrcholy sezon (GS zejména + TM), ať už to byla Li nebo Kim apod...tehdy nebyla prakticky žádná konkurence na těch jejích turnajích stylu Ponte Vedra Beach nebo Kodaň..světová jednička v podobě Wozniacki je zvrhlost bodování WTA. Stačí objet mraky meších turnajů a vyškrábat se díky tomu na trůn při absenci nejlepších hráček.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:30Od: Herbert_Hoover
Netvrdím že to nebyl logický důsledek, o to je to smutnější ovšem. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:34Od: monty25 Re: Herbert_Hoover
Vidím, že poslední dobou sem leze samej lepší matroš...
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:41Od: Herbert_Hoover
To je dost možné, uctívání Pushniacki chce určitý matroš do těla. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:42Od: monty25 Re: Herbert_Hoover
Dlouhosáhlé diskuse s Fandinou taktéž... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:52Od: Herbert_Hoover
Naopak, to chce velmi zdravý úsudek. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:01Od: misa
Zbytečná ztráta času diskutovat s Fandinou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:04Od: Fandina
Zbytečná ztráta času diskutovat s vámi. Neumíte to.
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:06Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:06Od: Cico93
:D
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:07Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:09Od: Herbert_Hoover
A máš to. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:19Od: milik254
Je stejně smutné, že hráčka co bude hrát na TM stejně nemusí skončit v první desítce :(
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:20Od: EllNino
ano ano :) ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:22Od: milik254
jenom proto že nějaká jiná hráčka na takovým pošahaným turnaji porazí unavený hráčky typu Errani...
ale zase kdyby to vyhrála Karolína, tak by mi to nevadilo:DD
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:26Od: misa
ET je zbytečný turnaj, který může způsobit podobnou zvrácenost.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:34Od: tommr
zbytečně plašíš. I ta nejhorší hráčka na TM získá 210 bodů za tři porážky. K nějakejm velkejm přesunům mezi první a druhou desítkou proto skoro jistě nedojde. A pokud si po skončení TM/ET prohodí místo desátá a jedenáctá hráčka tak se vůbec nic nestane ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:55Od: FulnekUltras Když už se tady o kus níž větrají ty slavice...
https://www.youtube.com/watch?v=w9OIoHxT99Y

s omluvou za nižší technickou kvalitu záznamu... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:49Od: Smazaný účet
Na jednu stranu škoda, že Kočička vyhrála. Byla by legrace vidět sv.1 bez většího turnajovýho vítězství. :))) Jináč veliká gratulka.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:43Od: misa Lucka v Linci
připisuje body do race za každou výhru, protože její letošní nejhorší nepovinný zisk v šestnáctce nejlepších turnajů je 1 bod. Dobrá výchozí situace :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:31Od: tommr
a s každou výhrou bude zároven stoupat i její šance na TM ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:04Od: Frick
Na druhou stranu - na co budou v Linzi nutné tři výhry, na to v Moskvě bude stačit jedna výhra.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:33Od: Smazaný účet Před 5 lety se stala Caro no.1...
https://twitter.com/WTA/status/653211216966356992

Btw. ta trofej vypadá jak urna. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:36Od: blixa
Ale néé, URNA vypadá takhle ;-) :

http://web.quick.cz/t.peca/urna09.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:50Od: Smazaný účet
Hezký, taky mne to napadlo.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:48Od: Cico93
67 týždňov, teda wau.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:04Od: Herbert_Hoover
Jeden z největších omylů v historii WTA a upozornění na zvrhlý bodový systém. :) Královna Kodaní a bezgrandslamová Caro světovou jedničkou :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:37Od: monty25 Re: Herbert_Hoover
Sám jsi omyl. Caro ve druhé půlce roku 2010 a první půlce roku 2011 byla skoro na každém turnaji minimálně v semifinále. Zasloužila si to úplně stejně jako každá jiná jednička.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:46Od: Kozoroh
Kdyby měla Caro GS, byť jeden jediný, tak bych proti ní coby No. 1 nic neměl. Ale jednička bez GS titulu je jen poloviční jednička.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:47Od: monty25 Re: Kozoroh
Já jsem se tady k tomu vyjádřil nejmíň pětkrát, takže se nebudu opakovat...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:52Od: aligo
Za to co dokázala a jak dlouho se tam udržela si to naprosto stoprocentně zasloužila!
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:54Od: aligo
Počet všech titulů co má v držení je obdivuhodný a většinu z nich přidala v poměrně krátkém období
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:56Od: misa
Hezká historie, ale poslední sezony jsou už mnohem slabší...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:57Od: monty25 Re: misa
Loňská byla dobrá, hlavně druhá půlka. Letos ve Stuttgartu super, pak už nic moc. :(
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:00Od: milik254
Kdy dáš na twitter, pro koho si hlasoval?:D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:02Od: monty25 Re: milik254
Teď. :D A už jsem to tady házel blixovi v 16:13. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:01Od: misa
Myslel jsem hlavně co se týče turnajových trofejí. Jak to s ní vůbec teď vypadá v soukromém životě? Nemá nějaké problémy, které by ji ovlivňovaly?
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:02Od: monty25 Re: misa
Nevím o ničem.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:07Od: misa
Dobře, nedávno jsem prohlížel její instagram, kde mě kromě tělesných půvabů zaujala i fotka z pečení.
https://instagram.com/p/3RlhrykH4a/

Šikovná dívčina, té se drž :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:10Od: monty25 Re: misa
Tak tos prohlížel opravdu poctivě, protože to tam dávala 29. května... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:15Od: misa
Nedávno jsem myslel před několika měsící, ta fotka mě dost zaujala, takže si ji pamatuju :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:02Od: Frick
https://instagram.com/p/vJS4ssEH3Q/

Bikiny bridge :-D

A pak, že to je známka anorexie. :-D U Caroline, co má zadek jak kombajn.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:00Od: aligo
Teď už je větší,spíš širší konkurence, ale i tak se drží dobře...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:00Od: Cico93
Presne tak, 12 titulov za cca 16 mesiacov.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:08Od: Kozoroh
Mohla mít titulů, kolik chtěla, ale jelikož nebyl žádný majorový, byla jedničkou nezaslouženě.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:11Od: Cico93
tvoj názor.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:14Od: misa
Vyšlo jí to bodově, žádné podvody nebyly, takže si to zasloužila. Žebříček ukazuje jen to, kolik která z hráček získala v posledních 52 týdnech bodů. A někdo jich musí vždy získat nejvíc. Letos po US Open se stala Lucka světovou pětkou, aniž by vyhrála v NY zápas. Zaslouženě?
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:25Od: bIbec
jakákoliv meta, jež tenistka dosáhne je zasloužená. Tyhlety řeči o nějaké nezaslouženosti beru jenom v případě, že hráčka něčeho dosáhne podvodem, či nějakou fatální chybou rozhodčí v rozhodujícím momentu zápasu.
Jinak je diskuze o nějakých zásluhám v podstatě zbytečná bych řek.
Caro nevyhrála nikdy GS (třeba jednou jo.. i když nevím..).. to samo o sobě je taková jakási kaňka, s kterou jí budou vždycky tenisový fans strašit. Nechme ji aspoň tu jedničku.. to není špatné. A je to zasloužené.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:28Od: Kozoroh
Dobře, zeptám se jinak - byla v té době nejlepší hráčkou? A neptám se na body, ale na herní stránku.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:38Od: misa
Žebříček vypovídá jen o bodových zíscích.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:42Od: bIbec
Slovíčko "nejlepší" je dost ošidné. V podstatě je to o tom, že tenisový fanoušek si nastaví jakási pravidla, priority, jež sou pro něj podstatné a pak na základě těch pravidel určí, kdo je nejlepší.

Ale pozor, nemělo by to být tak, že si nastavuješ pravidla hodnot podle toho, jak se ti to zrovna hodí.

Pokud řekneš "ona je nejlepší", tak to není absolutní pravda, nýbrž subjektivní pohled jedince, který vychází z předem stanovených pravidel.. takže asi tak :-)

Jináč pokud řekneš, že nejlepší nebyla, tak je to v pořádku, protože máš ty hodnoty prostě nastavené odlišně.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:45Od: aligo
každý má jinou hráčku která je nejlepší pro něj... takhle to nejde určit... pro každého je nej někdo jiný...
A ANO V TU DOBU BYLA NEJLPŠÍ
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:05Od: Smazaný účet
Když v tu dobu byla nejlepší, proč tedy na konci roku 2011 dostala ocenění za hráčku roku WTA a titul mistryně světa ITF Petra? Nerejpu, jenom se ptám.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:06Od: Cico93
mistryně světa :-))))))
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:17Od: Smazaný účet
Co se směješ? :D Petra je opravdu mistryní světa...

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Mistři_světa_ITF
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:24Od: Cico93 Re: Markétka
Aha tak prepáč...

Čo to je za nezmysel???
Vidím, že v roku 13 to má Novak...no comment
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:31Od: Smazaný účet
Co je na tom nesmyslného?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:35Od: gigin
Zní to přinejmenším legračně. Mistr světa v tenisu... jak jako..
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:36Od: Smazaný účet
Není to o nic legračnější než mistr světa v jakémkoliv jiném sportu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:37Od: monty25 Re: iqe
Tak v jiných sportech se obvykle pořádá MS...
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:38Od: Cico93
Kedy budú MS v tenise? neviete niekto?:-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:38Od: monty25 Re: Cico93
Asi až zasedne ITF. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:51Od: Smazaný účet Re: Disciplíny MS v tenise
Kdo nejvíckrát trefí podáním plechovky nebo vytyčená místa
Kdo dá nejvíc DF v řadě
Kdo dá nejvíc UE v zápase (o prvním místu Petry není pochyb)
Kdo dá nejvíc W v zápase
...

Atd... ;DD
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:54Od: VlS
:-D +1
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:39Od: gigin
Přesně tak.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:40Od: Smazaný účet
Odpovím ti stejně jako Montymu - no a?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:43Od: gigin
Ale nic, já zase zapomněl... Prostě mi ten název nesedí, tečka. Stačí? Žádné MS v tenisu není, tak není ani Mistr světa.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:48Od: Smazaný účet
Nevadí mi, že ti ten název nesedí. Ale neopravňuje tě to ho nějak shazovat či ho rovnou zpochybňovat tím, že není žádné MS. Při vší úctě ty - a nikdo z nás tady - rozhodně nejsi ta autorita, která určuje, kdo je či není mistr světa a jaké musí splnit podmínky pro udělení tohoto titulu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:52Od: gigin
Ale to by mne Jirko v životě ani nenapadlo! Jen mi ten titul prostě prijde směšný. Jeho název, n? zasluhy, za který je teda udělován.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:53Od: Smazaný účet
Tak proč tvrdíš, že žádný mistr světa v tenise není, když to není pravda?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:55Od: gigin
Tvl je, když to existuje :-D ale pro mne ne :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:59Od: Smazaný účet
No proto :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:53Od: gigin
* ne
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:39Od: Smazaný účet
No a? V tenise je holt mistr světa vyhlašován takto. Nic směšného na tom není.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:42Od: Cico93
A dostala Petra aj zlatú medailu?
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:43Od: Smazaný účet
To nevím, neptal jsem se. :-p
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:06Od: misa
Z letošní výstavy Trofeje Petry Kvitové, kterou jsem navštívil:
http://jpeg.cz/images/2015/10/11/cL2D.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 21:20Od: Smazaný účet
Docela pěknej pohár :-)
[ Reagovat ]
12.10.2015 08:26Od: Fandina
Je moc pěkný. A tak koukám, když v jiných sportech se konají MS a tam se kvalifikují jen ti nejlepší, tak takový TM je také MS podobný. I v jiných sportech se hrají různé turnaje a jednou za čas MS. Ale pokud je v tenise mistr svqěta tak, jak je to teď, tak proč to na druhou stranu měnit.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:37Od: Cico93
gigin
tak tak
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:36Od: Cico93
Tak napr. Najlepší hráč podľa ATP za rok 13 Je Nadal a majster sveta je Novak.

donebavolajúci nezmysel!
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:38Od: Smazaný účet
Proč? Protože jsi Nadalovec a Novaka nemáš rád? :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:38Od: Cico93
Novaka mám rád, a to s tým nemá vôbec nič.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:39Od: Smazaný účet
Tak vysvětli, proč je to nesmysl.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:40Od: Cico93
a snáď neni???
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:42Od: Smazaný účet
Četl jsem, co Novak ten rok dokázal. A ne, nepřipadá mi to jako nesmysl. A když si k tomu vezmu, že ten rok poctivě reprezentoval v DC, což se o Nadalovi říct nedá, tak to naopak smysl dává - ITF pochopitelně účast na své soutěži zohlední, ATP má Davis Cup u zadku.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:21Od: Smazaný účet
Co je na tom k smíchu, fakt jí je. Viz PetraFans.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:09Od: bIbec
protože ji tak ITF ocenilo. Ovšem absolutní "svatou" pravdou ITF nedisponuje.
Oni tak rozhodli a je to ok. Někomu ji dát museli. Ale někdo jiný by tou nejlepší hráčku mohl označit Caro.. a taky by to bylo ok.
[ Reagovat ]
11.10.2015 20:20Od: Smazaný účet
Ona ji ocenila i WTA. Trofejí pro Hráčku roku. Ta samá WTA, co spravuje ranking.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:16Od: VlS
A to si nastavila sama pravidla? Jinak by to totiž těžko šlo být neoprávněně jedničkou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:06Od: Kozoroh
Nezasloužila si být No. 1 víc než Serena, vítězka AO a WCH 2010 (která se zranila a konec sezóny vypustila, bez této okolnosti by se Caro v roce 2010 jedničkou nestala) nebo Kim Clijsters, šampionka USO 2010, AO 2011. Tady zas Caro pomohl arsenál malých titulů a pár větších (Peking 10, IW 11). A nedělejte si iluze, na GS v té době nebyla největší favoritkou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:12Od: monty25 Re: Kozoroh
Kdyby, kdyby... Na to se ve sportu nehraje. Prostě Caro byla jedničkou, hotovo, ende, šlus. A ten GS klidně ještě může vyhrát...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:57Od: Smazaný účet
Caro byla zasloužená jednička... Ale konec sezóny 2011 z pohledu Petry pořád mrzí. :(((
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:04Od: Cico93
:-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:07Od: Smazaný účet
Nevíte kdy bude los do Lince?
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:11Od: EllNino
už dávno je :) je tu v odkazu
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:21Od: misa Gratulace Petře
k účasti na TM. Už ji nemůže nikdo vyhodit z postupující osmičky. I přes mlčení WTA :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:47Od: Smazaný účet
Příští rok by to chtělo zajistit si to už po Wimbledonu :D :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:51Od: misa
Po výhře na AO, RG a W úplně v klidu :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:02Od: Smazaný účet
Plus ještě IW a Miami, když má penalizační nulu, tak by to teď chtělo rovnou 2.000 bodů za tak krásné turnaje :D :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:42Od: Smazaný účet
Bohuzel, ceka se na posledni divoke karty, jejichž vydani by mohlo Petru ohrozit. Rusi to maji slozity-kdyz vydaji karty, Petra soutezit musi, kdyby neco.Kdyz ne, tak se jim Petra odhlasiTudiz ocekavam, ze daji karty Vee ci Kaje, petra bude muset prijet a rusaci budou mit supr obsazeni.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:53Od: Smazaný účet
Já myslím, že kdyby WC dali některé z těch dvou, tak už to asi víme. A Rusům to otálení zas tak moc nepomůže, navíc nemůžou otálet až do startu turnaje.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:35Od: tommr
a proč by nemohli? Letos jsou naopak v pozici kdy si můžou vybírat, protože zájemkyn o WC je spousta. A v nejhorším jí vždycky můžou dát na poslední chvíli nějaký talentovaný domácí hráčce, kterých mají mraky ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:03Od: Smazaný účet
Asi proto, že jsou na to (předpokládám) nějaká pravidla? Přeci není možný, aby až do poslední chvíle nebylo jasný, kdo bude hrát.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:42Od: Smazaný účet
Pokud se udělí WC, tak může...
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:49Od: misa
Petru by muselo přeskočit pět hráček, to už není možné.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:53Od: Smazaný účet
Technically, Kvitova has not qualified because the WTA can still offer a WC. If the WTA chooses not to, she has qualified.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:56Od: Smazaný účet
Čtyři. Nezapomeň na hypotetickou WC. A pokud by Kája nebo Venus skutečně tu WC do Moskvy dostaly, tak Petru čtyři hráčky přeskočit mohou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:25Od: misa
Karolína si za Tianjin může připsat max. 175 bodů, pokud by dostala wc do Moskvy, tak za ni max. 285 bodů (doplácí na špatné povinně turnaje, nahradit může Cinci za 105 b. a Antverpy za 185), což je celkem 460 bodů. Ani to by jí k přeskočení Petry nestačilo.

Venus by ji teoreticky při udělení wc do Moskvy přeskočit mohla.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:28Od: misa
Takže se rozhodne od stolu při rozdělování wc do Moskvy, no zajímavé :) Snad Venus v HKG rupne co nejdřív :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:35Od: Smazaný účet
Čeká se na Venus. Ale nevím jestli zrovna jí se bude chtít se takhle honit..
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:37Od: tommr
co vím tak Venus by se na TM ráda podívala ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:54Od: misa
Doufám, že tam nebude a CSN taky ne :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:06Od: Smazaný účet
Ovšem její šance jsou i v případě udělení WC do Moskvy minimální. Což si sama jistě uvědomuje. A jet šest turnajů v řadě (a ještě s nutností na nich něco pořádného uhrát), to se obávám je v jejím případě na úrovni sci-fi.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:32Od: Smazaný účet
No Petru můžou přeskočit Angie, Aga, Lucka a Venus (pokud by dostala WC do Moskvy) + teoreticky WC pro Flavii. To je pět jmen..
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:38Od: misa
Díky, tak to máme vyjasněné. Pokud nedostane Venus kartu do Moskvy, Petra postupuje, stejně tak při konci V. W. v Hongkongu v 1. nebo 2. kole.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:58Od: Serpens
Ženský tenis je teď neuvěřitelně nečitelný. Každé finále v poslední době má "překvapivé" složení. Ale mě se to líbí, je to aspoň zajímavé až dokonce. Turnaj mistryň - to je obrovský otazník. Opravdu si užívám tu část sezóny bez Williamsky :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:20Od: FulnekUltras
Přesněji řečeno bez Sereny model over 30... ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:58Od: misa Koťátko Garbiňka
zaslouží absolutorium. Nechala Lucince velkou šanci na TM! Stačí, když bude Lucka zdravá a nechá jakýmkoliv způsobem za sebou Venus a CSN. Pochybuju, že Bencič nebo Kája ještě budou hrát na wc v Moskvě.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:52Od: Mayo
Táto venezuelčanka hlavne nech vyhrá nejaký GS. Ale nejsom si istý.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:07Od: blixa
Jen napůl. Na druhou půlku je Katalánka ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:07Od: VlS
No, má na to dlouhejch 10 let. Sumyk je asi dobrá volba ( za dva turnaje s Mugu asi vydělal víc, než za předchozí rok s Genie). Prostor pro zlepšení je velikej, od servisu po síť. Přeju jí, aby nezblbla a měla motivaci. Pokud ano, tak z ní m?že být velká hvězda tenisu. Uvidíme, co to udělá příští rok.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:09Od: misa
Teoreticky 10 let, stačí zranění ... Robson, Hampton, atd.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:11Od: EllNino
tak tak :) nebo Safina
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:12Od: VlS
Jasně, zkomplikovat se to může kdykoliv, komukoliv. Stačí třeba si dát syrový mořský potvory a sezóna je v čoudu :-((
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:27Od: tommr HongKong
z našich hráček v Hongkongu bohužel žádná nestartuje ...
Jako turnajová jednička je sále uvedená Muguruza i když se už objevily zprávy, že z turnaje odstoupila ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:28Od: Frick
Jj, odstoupila. Co by tam dělala.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:31Od: tommr
mohla by vyfouknout titul Venus Williamsový. Takhle tam Venus nebude mít kromě Kerberový žádnou rovnocennou soupeřku a její šance na zisk titulu a předstižení Lucky hodně stouply ... :(
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:32Od: Frick
Nejsou tam špatný hráčky. Alizé, Jelena...
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:44Od: aligo
Alize? to už je větší superka Wangová.... Alize je teď v krizi....
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:48Od: Frick
Ok, neřikám. Bral jsem to "podle jmen".
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:27Od: tommr
Cornetový moc nevěřím, ale Jankovicová by Venus zaskočit mohla ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:53Od: Smazaný účet Linec
Tak Lucku v prvním kolik v Linci čeká Mitu ve druhém kole by se mohla setkat s Friedsam nebo s Magdičkou .
V její polovině je Petkovic , AK .
Lucka Hradecká začne první kolo proti Van Uytvanck v druhém kole se může střetnou s Petkovic nebo Larson .
Katka v prvním kole se střetne bohužel s Anastázii .
Báru čeká Haas ve druhém kole by mohlo dojít na český souboj mezi ní a Allertovou tu v prvním kole vyzve Q.
Mezi nejzajíměvější zápas kromě českých bych zařadil Caroline , která se střetne s nebezpečnou Lucic
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:54Od: EllNino
myslím, že Mirjana bude v hale hodně nebezpečná :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:00Od: Smazaný účet
Já si na tento zápas určitě vsadím , protože si myslím , že ten kurz bude kolem 3.5 pro Lucic a toho chci využít . Protože pro mě v tom zápase je naopak favoritkou Mirjana
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:51Od: VlS Monty
Nechceš to poslat Vice? Hezky se na to tancuje a cvičí
http://www.youtube.com/watch?v=e3PUTkA85ZM&sns=em
A Ewa je kočka a šikula :-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:58Od: monty25 Re: VIS
Ne, to teda nechci. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:18Od: Smazaný účet
Se nedivim. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:23Od: monty25 Re: PetraFans
A pokud jde o zpěvačky, tak mám jiný vkus... Dneska dám na Twitter, jak jsem hlasoval do Slavíka, tak se těš. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:25Od: Smazaný účet
Ewu jsem poslouchala, když mi bylo asi 10. :DD ... Českou hudbu už skoro vůbec neposlouchám, tak ani nevím, jak bych hlasovala já... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:27Od: Smazaný účet
Jinak že zpěvaček jsem si oblíbila Lanu Del Rey :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:31Od: Haitik Re: PetraFans.
Tu Lanu ti schvaluji! :DD je skvělá..
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:27Od: Cico93
Mne sa páči Gabča Gunčiková:-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:37Od: blixa
Není špatná, ale bohužel se zakopala s tím trapným americkým cirkusem :(. Ale aspoň si něco vydělá.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:46Od: VlS
Zakopala? rozhodně míň než v trapnejch pražskejch muzikálech. U ní je to otázka buď si začít dělat svou muziku, nebo si bajít skladatele a textaře. Ale zpívá parádně. Koneckonců, turné s půlmilionem diváků, to se u nás asi jen tak nepovede.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:14Od: blixa
Ale jo, ale je to jen kšeft a taky je třeba brát v úvahu, že tam je jedna z mnoha. Lepší než peklo českých muzikálů, tak to určitě. Snad tam získá nějaké kontakty, protože sama bohužel není autorka a to je v Čechách velký problém. V Americe je ten autorský potenciál přeci jen úplně jinde.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:22Od: VlS
A on marketing založenej na šňůře TSO a statisících lidí na koncertech je o něčem jiným, než záznam Kleopatry a seznam pražskejch postelí. Pokud najde autory ( údajně se na tom pracuje) tak nebude muset hledat cestičky, jak se v Amice ukázat, protože už stojí na dálnici.
Ale je to o repertoáru.
Vrátit se domů a zpívat v těch muzikálech může vždycky.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:27Od: monty25 Re: PetraFans
Já hlasuju víceméně podle toho, kdo se mi nejvíc líbil v létě na fesťáku... Jenom u zpěváků mi povinnost velí hlasovat pro Káju. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:29Od: Frick
Lepší hlasovat do Slavíka, než ejakulovat do Slávika.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:34Od: monty25 Re: Frick
Jednou jsem četl na jenpromuze.cz: Jaro Slávik měl v sobě víc klobás, než jich leží v regálech v Kauflandu. :D Jinak já hlasuju pravidelně už několik let. Akorát jednou jsem nehlasoval, když zrovna vyhrál Klus... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:40Od: bIbec
myslem sem, že do Slavíka hlasují jenom šedesátiletý babičky..

(nic proti šedesátiletým babičkám)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:42Od: Smazaný účet
Já zase myslela, že Gotta volí jen důchodci. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:44Od: Cico93
Gotta i Helenku.:-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:46Od: monty25 Re: PetraFans
Kája má příznivce napříč generacemi, ale nevím, kdo všechno z nich hlasuje... A vůbec, já pro něj musím hlasovat. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:48Od: VlS
jsou důchodci, co božskýho Káju rozhodně nemusí, protože dospívali na Jimmy Hendrixovina tak :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:43Od: monty25 Re: blbec
Už od spousty lidí jsem slyšel: "Neznám nikoho, kdo by hlasoval do Slavíka." :D Já vždycky na podzim vidím upoutávku většinou v sobotním magazínu Práva, takže si na to vzpomenu a zahlasuju. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:24Od: Kozoroh Re: monty
Loni do Slavíka hlasovalo 132 tis. lidí (reálně bych to viděl kolem 100 tis., dnes je běžné mít dvě i více SIM karet). Tudíž v ČR jeden člověk ze sta hlasuje do Slavíka. Ale myslím si, že část lidí se hlasováním nechlubí, proto taky vznikají řeči typu "neznám nikoho, kdo hlasuje do Slavíka".
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:25Od: monty25 Re: Kozoroh
To já se klidně pochlubím... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:30Od: blixa
Já jsem dostal od kamarádky "odborný výklad" :D, takže každý prý může hlasovat minimálně třikrát. Přes webový formulář, přímou SMS s napsanou volbou (to se s formulářem nepáruje) a osobně v sídle Slavíka. Pokud má někdo více čísel tak samozřejmě víckrát. Takže reálný počet hlasujících jedinců bude asi výrazně nižší.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:49Od: Kozoroh
Jenže ten webový formulář musí odeslat přes SMS (odešle kód). Tudíž dva hlasy s jedné SIM karty se nezapočítají.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:17Od: blixa
No to jsem si myslel taky ale prej ne. Párujou se jen všechny SMS přes WEB a zvlášť pak přímé SMS s volbou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:34Od: Kozoroh
V MF Dnes ředitel Slavíka Těšínský tvrdil, že hlasovat 2x do Slavíka nejde (přímo SMS & webem+SMS). Ikdyž je možnost hlasovat přes internet, tak se posílá kód přes SMS právě proto, aby odesílatel nemohl hlasovat ještě přes SMS přímo. Když tak někdo zahlasuje, tak se tyto hlasy vyřadí.
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:46Od: blixa
Hele, já nevím. Kámoška to řešila přímo v sídle slavíka (byla tam hlasovat :D) a tohle je výsledek ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:56Od: blixa
Tak jsem se jí na to ještě jednou ptal. Skutečně je to tak, že hlasování přes WEB a hlasování pomocí SMS spolu vůbec nijak nesouvisí (byť se přes WEB rovněž posílá SMS). Prý to tak je už několik let. Asi by bylo moc práce to kontrolovat (pomocí SMS se hlasuje pro každou kategorii zvlášť kdežto z WEBu pro vše najednou). Pan ředitel asi moc hulí ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:46Od: blixa
Monty je hudební "důchodce" už v mladém věku :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:48Od: monty25 Re: blixa
Ale houby, pro starý hlasuju jenom ve zpěvácích... Zpěvačky mám všechny mladý a kapely taky (většinou z nich jsou ty zpěvačky). :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:08Od: blixa
Tak to sem flákni, ať se pobavíme ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:13Od: monty25 Re: blixa
Já to chtěl dát až na Twitter, ale že jsi to ty... :D
http://abload.de/img/slavikcrjnx.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:26Od: blixa
Bože zase Záviš, no to je peklo :D :D Ale jinak jsem čekal strašlivější výběr ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:27Od: monty25 Re: blixa
Kníže pornofolku je nejlepší zpěvák, kterého vídám na fesťáku... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:34Od: Smazaný účet
Kapely, zpěvačky - neznám. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:35Od: monty25 Re: PetraFans
Jelena neznáš? :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:36Od: Smazaný účet
Jenom tohodle :D

https://orsagovamichaela.files.wordpress.com/2013/05/cropped-d40-8803-01-jelen-www_3751.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:37Od: blixa
Pěknej kousek ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:42Od: Smazaný účet
A s takovou váhou na hlavě dokázal Stan vyhrát Tokio, klobouk dolů.
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:15Od: monty25 Re: PetraFans
To jsou oni. Ta zpěvačka (Kateřina Marie Tichá) není přímo součástí kapely, ale pravidelně s nima vystupuje... :)
http://abload.de/img/jelen5yksr.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:18Od: EllNino
třeba song Tančíme spolu :D jinak Jelen je boží kapela
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:23Od: monty25 Re: EllNino
Však jsi je letos v srpnu taky viděl... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:30Od: EllNino
yes, to teda jo :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:26Od: Smazaný účet
Není to špatný :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:35Od: blixa
Neznáš Jelena ???
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:37Od: Smazaný účet
Markét, hezký holky a taková Anetka, ta ukáže nejen zpěv. To je prostě Monty, zapátrám, jestli Karel taky neukazuje kozy :))))
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:35Od: gigin
Ta Jelena, to je co zač :-D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:37Od: blixa
To je ta s tím vychlastaným hlasem ;-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:37Od: EllNino
Dáma :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:26Od: Haitik
To je česká verze "All about the bass" né? :D

A souhlas s Visem! :D Ewa je kočka!
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:48Od: EllNino tak to tu máme :D
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=M015&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:50Od: EllNino
Lucka s Mitu, na rozehrání asi dobrý, Mituod RG velký prd :) pak Magda-Friedsam a do čtvrtfinále asi Camilka ...
Hráďa dostala Van Uytvanck, to jde, Katka bohužel Nasťu :( ...Bára začne s Barbarou Haas, alepak bude hrát asi s Denisou, škoda ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:52Od: tommr
to není tak špatnej los. Kdyby byla Lucka fit tak bych dokonce řek, že je to dobrej los ... :)
Jinak zastoupení českých barev je docela slušný a to ještě může postoupit Klára ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:58Od: EllNino
ale Lucka je fit :D Kdyby nebyla fit, tak by nehrála
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:01Od: tommr
nemyslel jsem tím jen zdravotní stav ale celkovou herní pohodu. Jak na tom Lucka opravdu je poznáme až při zápasech. Na Mitu by ale moh stačit i průměrnej výkon ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:03Od: EllNino
Mitu moc v hale nehraje, myslíš, že by to mohlo vyjít ...pak asi spíš počítám s Friedsam, ta tam loni prohrála až v semifinále s Karolínou :) ...no a pak bych si přál přestřelku s Camilou, nebo Julií :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:53Od: bIbec
takže skutečně uvidíme finále Lucie a Denisy. Těším se.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:23Od: triatlet
Ideální semi: Lucka x Kajka.
A dole ať se daří Mirjaně + Báře a Denise.
[ Reagovat ]
11.10.2015 18:40Od: tommr
ideální semi v Linci by bylo:
Lucka vs. Lucka
a
Katka vs. Denisa
[ Reagovat ]
11.10.2015 19:06Od: bIbec
hmm, ale teď se dívám na ty kvalifikantky, co tam sou. Celkem šupa. Samá slušná jména. Denisa to nebude mít jednoduché v tom 1. kole, hergot.
Si říkám, že by bylo lepší začínat proti nějaké slabší hráčce s hlavního pole a né proti kvalitní, rozehrané kvalifikantce.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:39Od: Kozoroh
Titul jsem víc přál Gabrine, holka má do budoucna velký potenciál. Řekl bych, že za dva-tři roky z ní bude světová jednička a majorová šampionka.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:42Od: Smazaný účet
Udivuje mě, jak málo stačí k tomu, aby byla holčina označena za budoucí světovou jedničku..
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:43Od: EllNino
Aha ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:44Od: George_Renel
To jsme si mysleli o Petře taky, a to měla v jejím věku ještě větší úspěchy.....
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:53Od: slacker
Vsak Petra taky je budouci jednicka a jestli ji nebude tak z ni bude blbka ktera promrhala svuj potencial.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:37Od: Smazaný účet
Jen otázka času,kdy nějaký turnaj vyhraje...Moc jí to přeju.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:30Od: Cico93
Výborne Garbine, gratulujem
Zápas som nevidel dal som prednosť Jagrovi na Fandovi:-))
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:26Od: dadaft gratulka Garbine
podle fotky si to užíváš. ))
a tak to má být...

------------------------------------------------------
malé OT:
dnes se jede Velká pardubická, ale pro milovníky dostihů, kteří nestíhají doporučuji kromě VP ze záznamu shlédnout i Cenu Vltavy.
fantastický dostih.
Charme Look v sedle s mladou amatérkou předvedl famózní výkon, v poslední dlouhé zatáčce to rozbalil, něco extra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
opravdu doporučuji.

nadšení panuje i na ofiko stránkách VP:
http://www.pardubice-racecourse.cz/kratke-zpravy-ze-zavodiste/cena-vltavy-pro-charme-looka
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:46Od: Smazaný účet
Nojo, Marťa nechala Báru v sedle, Bára si jízdu vysloveně užila. Přeju to i Duškovým. Perfektní parta!
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:10Od: dadaft
v cílové rovince to byla dokonalá harmonie koně a člověka, nikdo neměl šanci je dostihnout.
Charme Look je macek - samý sval a rozený vítěz, jak za to před koncem vzal, bylo fakt prvotřídní.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:34Od: Smazaný účet
Viděls, jak se Bára smála při jízdě? Až mne to zaskočilo:)) Tahle pohoda se přenese na koně. Martina si vybrala moc dobře. Moc by se mi líbila tahle parta jako vítěz VP.
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:47Od: dadaft
jj, už po výjezdu ze zatáčky věděla, že na ně nikdo nebude mít.

tak, teď se rozjela VP. ))
[ Reagovat ]
11.10.2015 17:44Od: Smazaný účet
Konečně se Mára dostal k lizu. Moc mu to přeju. Letos moc zbytečnejch pádů.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:07Od: tommr Road to Singapore - doubles
Road to Singapore - průběžnej žebříček k dnešnímu dni - po kompletně odehraném turnaji v Pekingu ...

1 Martina Hingis/Sania Mirza 10085 Qualified
2 Bethanie Mattek-Sands/Lucie Safarova 6390 Qualified
3 Casey Dellacqua/Yaroslava Shvedova 5111 Qualified
4 Ekaterina Makarova/Elena Vesnina 4586 Qualified
5 Timea Babos/Kristina Mladenovic 4340 Qualified
6 Caroline Garcia/Katarina Srebotnik 3705 Qualified
7 Chan Yung-Jan/Chan Hao-ching 3705 Qualified
--------------------------------------------------------
8 Raquel Kops-Jones/Abigail Spears 3200
--------------------------------------------------------
9 Garbi?e Muguruza/Carla Suárez Navarro 3100
10 Andrea Hlavackova/Lucie Hradecka 3060
...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:07Od: tommr
Prvních 7 týmů už má účast na TM jistou ...

O poslední postupovou pozici ještě bojujou tři týmy.
Zatím to vypadá na postup Američanek, ale Španělky a Češky je ještě můžou teoreticky předstihnout na zbývajících dvou turnajích v Linci a v Moskvě.
Háčka by se ještě před Američanky mohla dostat pokud si na ně nahrajou minimálně 140 bodů. Konkrétně to znamená, že v Linci musí získat titul a současně tam Američanky nesmí dojít do finále ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:21Od: Smazaný účet
A člověk si po Pekingu říkal, že Háčka už spolu nehrají, a tak jsme se smířili s ET .. A teď zase počítání a nervy, jestli to zvládnou a kvalifikují se na TM :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:34Od: Fandina
Tak to je dost ostré, musí vyhrát a Američanky nesmí dojít do finále. Ale bylo by super, kdyby se to povedlo.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:40Od: tommr
šance, že se to povede je sice malá, ale pořád ještě žije ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:58Od: monty25 OT - Kvíz
Tak schválně, kdo je na fotce? :)
https://pbs.twimg.com/media/CQ_WUAVWIAAKj34.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:02Od: Smazaný účet
Andrea Hlaváčková ?
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:03Od: monty25 Re: RomanLysak
Ne. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:04Od: Frick
Caro?
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:06Od: EllNino
od kdy má Caro raketu Wilson Juice ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:07Od: EllNino
ne tak to je steam :) nebylo to vidět
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:04Od: kohlik
mladenovič?
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:05Od: Smazaný účet
Mladenovič tam nehrála
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:08Od: monty25 Re: RomanLysak
Hrála tam debla s Alizé Cornet... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:06Od: monty25 Re: kohlik
Ano, je to Kiki Mladenovic! Foceno na OH v Londýně 2012. :)

Za odměnu si můžeš dát jako pozadí na plochu její nejlepší moment z letošního US Open... :D
http://abload.de/img/kiki08nixg2.jpg
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:08Od: lars
slaby
a to nemas dotyk jeji rakety s mickem v tomto uderu ??
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:05Od: EllNino
Olga Govortsova, podle rakety ne ? :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:05Od: EllNino
ne tak Kiki, ale Olga má podobnou postavu ...:)
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:38Od: Smazaný účet
Garbine se odhlásila z Hongkongu.
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:39Od: kada.tom
to je dobře, má nahráno :-)
ať maj taky šanci další :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:28Od: tommr
to není vůbec dobře - právě naopak. Výrazně to totiž zvyšuje šance Venus Williamsový na titul a předstižení Lucky ... :(
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:31Od: EllNino
Garbine už nám pomohla dost, te´d je řada na Lucce samotný, aby si taky něco uhrála, měla teď štěstí, že se před ní nedostalo víc holek :) tak ať maká :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:01Od: Fandina Mugu
gratulka. Zasloužený titul, v Pekingu hrála super a ve finále vždycky zabrala v koncovkách setů a dotahla to. Super a gratulka.

Jinak Sam Sumyk je zřejmě její trenér. Třeba jí dovede ke GS titulům a postu jedničky, jako tomu bylo s Vikou.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:51Od: Forehand
Teprve :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:47Od: Frick Lucka
Já myslim, že to zvládne. Pokud nebude podraz s WC pro Flavii. Byl jsem dost "podělanej" z Timey, ale koťátko pomohlo.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:40Od: Smazaný účet
Bacsinszky cannot qualify for Singapore, but has qualified for Zhuhai.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:41Od: monty25 Re: PetraFans
Škoda, docela bych jí to přál.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:42Od: Frick
Jdi se bodnout.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: monty25 Re: Frick
Nikde jsem nenapsal, že místo Lucky... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:55Od: Frick
To je skoro to samý. Když by tam jela Timea, nejela by tam jiná. A kolik je těch kandidátek, co by ve prospěch Timey utřely? Ruka nešikovného uživatele cirkulárky by na to stačila.
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:02Od: monty25 Re: Frick
No jo, furt. :D Já to zas tak nepočítám, protože Masha už to má jisté a mých dalších favoritek se to netýká...

BTW: Radši začni na Twitteru sledovat @SlaviaZeny. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: EllNino
proč ?
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: Smazaný účet
Já taky... :(
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:41Od: Smazaný účet
Tak to je jas jasů, že Timea už nemá šanci :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:49Od: Smazaný účet
A Sara Errani to samý...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:51Od: monty25 Re: PetraFans
Tak u ní mi to nevadí. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:59Od: Smazaný účet
Unless she gains a WC for Moscow, Karolina Pliskova cannot qualify for Singapore.
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:07Od: Smazaný účet Re: Takže...
Remaining Singapore Contenders:
1. Kvitova
2. Radwanska
3. Kerber
4. Safarova
5. Pennetta
6. CSN
7. Williams
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:11Od: tommr
uvidíme jak se situace vyvine v Tianjinu a v Linzi. Pokud tam Lucka, Aga a Pennetta uspějou tak by Karolíně ani ta WC v Moskvě nebyla nic platná ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:21Od: LukasH
Myslel jsem , že teoreticky může, pokud by jí dali WC do Moskvy a ona vyhrála. V opačným případě nevím, proč už nepotvrdí kvalifikaci Petře, která tak už může být nejhůř osmá...
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:21Od: LukasH
i kdyby dali Flavii WC.
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:27Od: Smazaný účet
WC do Moskvy dostat nemůže, protože už je přihlášená do Lucemburku.

https://twitter.com/WTAStats/status/652783049986338820
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:30Od: LukasH
Aha, no takže Petru už můžou předstihnout jen 4 hráčky, kdy by byla 8. Takže by měla mít teď TM jistej už...
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:41Od: Smazaný účet
Možná že člověk, který to má na starosti, o víkendu nepracuje. :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:42Od: LukasH
:-) asi jo.:-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:34Od: Jam
Garbine letos nasbírala většinu bodů podobně jako minulý rok Petra - Wimbledon, Wuhan, Peking.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:30Od: Smazaný účet OT - Linz debl
Tak tohle jsem opravdu nečekal ... V deblu nastoupí pár Hlaváčková/Hradecká ... A to Andrea teď hrála kvalifikaci někde v Asii ... Tak tohle se opravdu nedalo čekat ... Jsou druhým nasazeným párem. První jsou jejich konkurentky Kops-Jones/Spears ... Tak že by naděje na TM ještě žily?
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:31Od: EllNino
:D taky jsem to zaregistroval ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:36Od: Smazaný účet
Mají teda ještě šanci na TM? Zbývá poslední místo. CSN/Muguruza už spolu nikde hrát nebudou a po Pekingu by H+H měly být před nimi ne? Takže jediný pár, který je může vyšoupnout z TM je Kops-Jones/Spears ... No, ale ty dvě asi ještě budou hrát v Moskvě co? Teda pokud se to někde eviduje :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:35Od: tommr
takže je vlastně docela dobře, že Andrea v Tianjinu prohrála už v prvním kole kvalifikace. Možná, že to tam dokonce schválně vypustila? :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:37Od: Smazaný účet
No, teď to vypadá, že jela jen pro penízky :D :D Protože WC u nich napsána není, takže musely být regulérně přihlášené :D

Když už jsi tady, mají Háčka šanci na TM?
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:41Od: tommr
mají, ale jen velmi malou. Musely by v Linci vyhrát a současně by už Američanky a Španělky nesměly získat žádný další body ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: Smazaný účet
Tak Španělky už spolu nikde nehrají. Teď jenom, jestli Američanky hrají v Moskvě ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:45Od: tommr
to nevím, ale bylo by divný kdyby to tam nezkusily ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:47Od: Smazaný účet
Je možné, aby Lucka v singlu udělala to samé, co Andrea teď? Že by Háčka hrála debla v Moskvě, ale Lucka je přihlášená do Lucemubrska, že by tam prohrála v prvním kole a debla tedy hrály v Moskvě? :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:48Od: Smazaný účet
*Lucemburska
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:50Od: Smazaný účet
Nebo by mohla singla v Lucemburku obětovat, pokud by to šlo a hrát jen debla v Moskvě...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:52Od: Smazaný účet
To nevím, může odstoupit ze singla a hrát jen debla úplně někde jinde?
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:52Od: tommr
pokud si ujasní priority a pochopí, že uspět můžou jen společně v deblu tak by to určitě za pokus stálo ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:51Od: Smazaný účet
Andrea má na svých stránkách, že bude hrát v Moskvě čtyřhru.
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:13Od: Smazaný účet
No, taky má, že bude hrát čtyřhru v Tianjinu :D Což asi fyzicky nezvládne :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 14:21Od: tommr
důležitý je ale taky s kým jí bude hrát. Pokud jí nebude hrát s Luckou tak jí to v boji o TM nic nepomůže ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:42Od: Frick
Jako kvůli těm 1000 USD?
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:44Od: Smazaný účet
Blondýna. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: d@ve Re: CHAN SISTERS QUALIFY FOR WTA FINALS
http://www.wtatennis.com/videos/article/5060758/title/chan-sisters-qualify-for-wta-finals
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:44Od: Smazaný účet
No, to je 7. místo. Teď se evidentně bojuje ještě o 8. místo ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:45Od: d@ve
OK ;)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:48Od: Smazaný účet
Jinak teda Chan/Chan si to zaslouží. Hodně dobré výsledky v posledních pár měsících. A dobře se na ně sází, už mi pár peněz vydělaly :D :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:56Od: kada.tom
to je dobře, sestrám fandím, jsou mi dost sympatické :-)
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:08Od: d@ve
jj, to jsou. :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:29Od: tommr Road to Singapore
Road to Singapore - průběžnej žebříček k dnešnímu dni - po kompletně odehraném turnaji v Pekingu ...
V závorkách jsou uvedeny maximální body, který hráčka ještě může v následujících dvou týdnech získat za tituly na turnajích v Hongkongu (HGK), Linzi (LIN), Tianjinu (TNJ) a Moskvě (MOS). Body z Luxembourgu (LUX) neuvádím, protože body tam získaný se do Race nebudou počítat ...
Křížek místo pořadovýho čísla znamená, že hráčka na TM určitě nebude startovat ...

x. Williams, S. 9945 (-) (-)
-------------------------------------------------
1. Halep 5790 (-) (-)
2. Muguruza 4511 (HGK 279) (-)
3. Sharapova 4321 (-) (-)
-------------------------------------------------
4. Kvitová 3491 (-) (MOS 469)
5. Kerber 3330 (HGK 170) (MOS 360)
6. Radwanska, A. 3245 (TNJ 180) (MOS 370)
7. Šafářová 3221 (LIN 279) (MOS 415)
8. Pennetta 3153 (TNJ 279) (-)
-------------------------------------------------
9. Bacsinszky 3133 (-) (LUX)
10. Suarez Navarro 3030 (-) (MOS 370)
11. Williams, V. 2982 (HGK 279) (-)
12. Plíšková, Karolína 2950 (TNJ 175) (-)
13. Bencic 2900 (-) (-)
x. Vinci 2655 (LIN 250) (LUX)
x. Wozniacki 2641 (LIN 100) (MOS 275)
x. Ivanovic 2616 (-) (LUX)
x. Errani 2525 (-) (LUX)
x. Keys 2495 (-) (-)
x. Svitolina 2410 (TNJ 220) (-)
x. Azarenka 2276 (-) (-)
...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:30Od: tommr
Po dnešku se situace v boji o TM opět o něco zjednodušila ...

Serena Williams si sice účast na letošním TM zajistila s předstihem, ale nakonec na něm startovat nebude ...

Halepová, Sharapova a Muguruza už mají účast na TM jistou ...

O zbývajících 5 míst ještě bojuje 10 hráček:
Hráčky na 4.-8. místě sice ještě účast na TM nemají oficiálně jistou, ale mají velkou naději, že na postupovejch příčkách zůstanou ...
Šance CSN a Venus Williams na účast na TM jsou mizivý. Jejich jediná šance je udělat nějakej mimořádnej výsledek v příštích dvou týdnech a ještě musí spoléhat na to, že hráčky na 4.-8. místě nic neuhrajou ...
Bacsinszky, Karolína Plíšková a Bencicová už jsou v podstatě bez šance ledaže by se ještě dostaly do Moskvy na divokou kartu ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:41Od: Smazaný účet
Baca kartu dostat nemůže a kdyby si o ni řekla Kája nebo Belinda, tak už to nejspíš víme.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:43Od: tommr
jj vypadá to, že Lucku už můžou ohrozit jen CSN a Venus ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:17Od: Frick GS+PM
Z celkových 16 případů hned 9x si ve finále objevila hráčka, co loni nebyla na konci sezóny v TOP 10.

Pokud k tomu připočtem i P5, tak je ta bilance 14/26....
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:22Od: Frick
Přesněji tedy - mimo dominantního loňského kvarteta tří GS vítězek + nejelpší hráčky bez GS, si už žádná hráčka z loňské TOP 10 "neškrtla" - aspoň co se týče účasti ve finále skutečně velkého turnaje.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:24Od: EllNino
a čemu se furt divíš jako ...ženský tenis už dávno není jenom o top 10
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:26Od: Smazaný účet
On se diví i tomu, jak se dělá led.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:27Od: EllNino
:) mně občas připomíná televizi Nova...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:32Od: Frick
Ber to jako zajímavost. Loni to bylo 5/16, resp. 9/26....
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:33Od: EllNino
okey :D ale i tak mi to zajímavý nepřijde ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:46Od: Kozoroh
Konkurence je slabá, každá může porazit každou. Na jednom turnaji hráčka zazáří a na dalších utře....
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:47Od: EllNino
tak to je snad silná konkurence ne, když každá poráží každou a vzájemně si konkurujou :) ...kdyby vládly 3 hráčky, tak je to slabá konkurence, protože jim nikdo jiný konkurovat nemuže ...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:50Od: monty25 Re: EllNino
Takže slabá špička = silná konkurence a naopak? Nechci se pouštět do žádných větších debat... :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:53Od: EllNino
já nevím, mně to tak přijde, když je víc holek na podobné úrovni, tak si navrájem konkurujou ne ? takže ta konkurence je silná :) ..ale možná ne
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:55Od: monty25 Re: EllNino
Já ti to nevyvracím. :) Dá se to brát z různých úhlů pohledu a tohle je jeden z nich. Třeba v roce 2012 se zase naopak dalo říkat, že je silná špička (Vika, Masha, Serena), za kterou ostatní zaostávají...
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:59Od: EllNino
ano, tak jsem to myslel :)
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:55Od: EllNino
a letos je to vidět v tom boji o TM, kde fakt rozhodují i desítky bodů
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:05Od: Kozoroh Re: EllNino
To, co popisuješ není silná, ale široká konkurence. Širokou konkurenci určuje kvantita, tedy počet hráček. Silnou konkurenci určuje kvalita hráček. A když jsou hráčky nevyrovnané, žádná zbylé nepřevyšuje a po povedeném turnaji na dalších podnicích shoří, tak o kvalitní konkurenci se moc hovořit nedá.
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:22Od: EllNino
neříkej něco, co jsem neřekl, díky, jinak já se s tebou o tom bavit nebudu, všiml jsem si, že máš ke mně averzi
[ Reagovat ]
11.10.2015 13:49Od: Kozoroh
Nevím, o jaké averzi hovoříš, averzi mám k nickům jako Fandina, Kveš, jackiec a další, ale k tobě ne. To sis mě musel s někým splést.
[ Reagovat ]
11.10.2015 15:28Od: Fandina
Já mám zase averzi k tobě, takže jsme si kvit.
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:16Od: monty25 Garbine
Měla v Číně opravdu velkou formu. Dvě finále v řadě a nebýt zranění, tak možná byly i dva tituly... Jinak si myslím, že je to spíš pořádná kočička než koťátko. :) Některým pánům možná na TM nahradí Aničku, ale já se mezi ně neřadím. :D
[ Reagovat ]
11.10.2015 16:11Od: misa
Děláš chybu, Garbine je mnohem lepší než Ana :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist