Na Masters do Miami nedorazí ani Djokovič. Raději zůstane doma s rodinou

  • Z turnaje v Miami se po Rafaelu Nadalovi, Rogeru Federerovi či Dominicu Thiemovi odhlásil i první hráč světového žebříčku Novak Djokovič. Srbský tenista, jenž od triumfu na Australian Open kvůli svalovému zranění nehrál, nechce na Floridu cestovat kvůli koronavirovým omezením a dá přednost trávení času s rodinou. Omluvenku do Miami poslalo už 27 hráčů z Top 100, dnes se odhlásili také Borna Čorič či Filip Krajinovič.
    19. 3., 23:27 | Aktuality |  117 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Novak Djokovič si ve třetím kole Australian Open poranil břišní sval, přesto si v Melbourne dokráčel pro 18. grandslamový titul. Od té doby ale nehraje, neboť trhlina ve svalu se mu zvětšila a musel odpočívat.

Třiatřicetiletý Srb původně plánoval návrat na turnaj Masters 1000 do Miami, aby se rozehrál před antukovým Masters v Monte Carlu. Nakonec však na Floridu kvůli jednomu turnaji nepoletí.

"Rozhodl jsem se využít tento drahocenný čas a zůstat s rodinou. Se všemi těmi omezeními je důležité, abych našel rovnováhu mezi časem stráveným na tour a doma," napsal na Twitter šestinásobný vítěz turnaje. Naposledy v Miami triumfoval před pěti lety.


Djokovič je už čtvrtým hráčem Top 10 a sedmým členem Top 20, který se letos z Miami odhlásil. Z různých důvodů se omluvili také Španěl Rafael Nadal (záda, koncentrace na antuku), Švýcar Roger Federer (nedostatečná zápasová kondice), Rakušan Dominic Thiem (ztráta formy, koncentrace na antuku), Francouz Gaël Monfils, Španěl Pablo Carreño a Švýcar Stan Wawrinka (únava, koncentrace na antuku).

Z elitní stovky se omluvilo dokonce už 27 tenistů. Chorvat Borna Čorič, Srb Filip Krajinovič, Argentinci Guido Pella a Juan Pablo Londero, Australan Nick Kyrgios, Francouzi Richard Gasquet, Jo-Wilfried Tsonga, Gilles Simon, Lucas Pouille a Corentin Moutet, Španělé Pablo Andújar, Alejandro Davidovich a Roberto Carballés, Uruguayec Pablo Cuevas, Slovák Norbert Gombos, Bělorus Jegor Gerasimov, Brit Kyle Edmund, Maďar Attila Balász a Italové Marco Cecchinato a Gianluca Mager.

Vliv na velké množství omluvenek může mít nejen zdravotní stav tenistů, ale také kvůli pandemii koronaviru odložený turnaj Masters v Indian Wells. Ten se každý rok konal vždy před Miami a je součástí prestižního a štědře dotovaného Sunshine Double.

Startovní pole žen, které čeká rovněž prestižní podnik WTA 1000, zatím zůstává se všemi hvězdami. Z Top 100 se dosud omluvilo sedm tenistek: Donna Vekičová, Karolína Muchová, Barbora Strýcová, Anastasia Pavljučenkovová, Su-Wei Hsieh, Polona Hercogová a Patricia Tigová.

 

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (117)
21.03.2021 22:36Od: Forehand
Djokovic je najkomplexnejsi z trojice a asi aj historicky. Vyhral 9GS mimo AO. Nadal za historicky najkomplexnejsim hracom zaostava o 2 GS, vyhral ich mimo RG 7.

Federer ma lepsie cisla ale mimo W vyhraval s Baghdatismi, Gonzalesmi a Cilicmi, takze tieto cisla fakt nie su a nemozu byt porovnatelne, s Nadalom, ktory vyhraval W cez Federera a USO cez Djokovica.

Naopak, Federer vyhral mimo W cez Nadala s Djokovicom mozno tak 2GS, samozrejme nikdy nie RG cez Rafu a USO vyhral s Djokovicom za okolnosti, ze to bolo pre Djokovica prve GS finale v zivote a s Rafom po jeho 5hod semifinále v Austrálii.

Inak vzdy dostaval nalozene. Federer je hrac rychlych povrchov, rozhodne nie je komplexnejsi nez Nadal, nepotvrdil to koniec koncov ani vo vzajomných subojoch. Ak by bol Federer komplexnejsi, uz dávnoby mal velke vyhry s big2..A nie je to len vekom, ked moze porazit 17 rocny Nadal federa na harde, moze vyhrat aj o 5r starsi Federer po 30ke.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:56Od: Pe3k
Takže když to shrnu, ty nevíš co znamená slovo komplexní smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:48Od: Forehand
Tak ty rozmyslas len v jednotkách a nulách. Nemas schopnosti vidiet "aj za horizont" okolnosti. Nerozumies hlbsim suvislostiam.

Si proste taký patik vol.2..:)
[ Reagovat ]
22.03.2021 09:57Od: Pe3k
Takže já nerozumím hlubším souvislostem a ty naprosto základním slovům. smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 10:09Od: stefankelner Tak ako
Tak ako "şpanielska" chrípka nevznikla v Španielsku, tak k0r0?a p0dw0d nevznikol v Číne... hráči to už prepukli, B0hwie kolko ich príde na US0?
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:18Od: Tomas_Smid_fan
Bylo aspoň dobrý, co sis dalsmile?
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:33Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:03Od: Pe3k
Kde teda vznikl?
[ Reagovat ]
21.03.2021 08:21Od: Krisboy
A co rekord? smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:46Od: Pe3k Amputace
Ty jsi opravdu případ. Ty jako mnozí z vašeho tábora, ty nefandíš tenisu, ty si čistý Nadalův fan boy (na tom nic špatného není).

Napsal jsi tohle: Už mě vážně ser.ete, takže budu též hejtit. Normálně bavit se s vámi nedá.). Těch hlášek typu "Nadal za posledních sedm let neporazil Federera na hardu" apod., už bylo za posledních pár dnů moc.

Takže napsat FAKT je na tebe už moc, to ti vadí dobrá.

Trollhand napíše: Miami je nepodstatny turnaj, opat sa to ukazalo v plnej nahote. Aj preto ho Nadal nikdy nevyhral, nemal o neho zaujem. smile

No a tato čistá fabulace ti NIJAK nevadí. Klasická ukázka fanoušků Nadala.
[ Reagovat ]
20.03.2021 23:03Od: Nola
FH sleduje aspon aj inych tenistov, ma celkom slusny prehlad, niekedy zasvieti aj u bab a sleduje ich aspon na GS.... iba tolko....
[ Reagovat ]
21.03.2021 08:01Od: Pe3k
Jako vtip po ránu opravdu dobrý Nolka smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 08:28Od: Nola
si nejaky nabruseny hned z rana, asi ta zaskocil Zverev, videla som iba TB, ale vraj dArtagnan viedol v 1.sete 4:1 a mal dalsie BB a nakoniec to prejel....
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:22Od: Tomas_Smid_fan
Stefanos sice hraje mnohem pestřejší tenis než Rubl, ale trochu podobně mu chybí plán B. Překvapení, nadstavba.
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:43Od: Nola
Stefanos prehral vsetky finale 500, 1000, Sasha je v tejto statistike podstatne lepsim hracom, ako kedysi napisal FH, radsej prehrat semicko ako byt vyradeny vo finale.... vono nestaci vyradit Fedexa, Nadala, Djokovica niekde v pavuku, ale dokracat za titulom byva omnoho zlozitejsie....

ma jeden skvely zarez a to je TM
[ Reagovat ]
21.03.2021 00:01Od: Forehand
Si si poplakal.
[ Reagovat ]
21.03.2021 10:48Od: Amputace
Jj, je to zhruba stejný fakt, jako napsat, že Federer neporazil Nadala 3 roky na hardu, 4 roky v hale a 11 let na antuce.

S tím, že Miami je nepodstatný turnaj, nesouhlasím, Nadal na něj pravidelně jezdil a určitě ho vyhrát chtěl. A že mi nijak nevadí, že si to FH nemyslí? Nějak si nevybavuji, že by ses zrovna ty někdy ohrazoval proti hloupostem vyplozeným fanoušky Federera, takže s tímto na mě vůbec nechoď.
[ Reagovat ]
21.03.2021 10:53Od: Forehand
Su to precitlivelé ovce, predkožky darmo.

Pe3k hodi hejt na Rafu, a fans Nadala zostavaju nad vecou.

O prispevok nizsie si dovolim mensi flame na adresu Rogera a sleduj, čo sa pod nim zomlelo. Vyskakali ako čertíci z krabičky. Toto je katalogovy priklad TP, ako to tu funguje :)
[ Reagovat ]
21.03.2021 10:54Od: Forehand
*O prispevok vyssie. Mysliac prispevok nad tym Petrikovym v zaciatkoch diskusie úplne dole.
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:04Od: Pe3k
Ani se nemusíš opravovat, nikdo nečekal, že napíšeš něco smysluplného smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:04Od: Pe3k
lol nepamatuješ nebo nechceš pamatovat? Z kamilose a Patika mám srandu furt, to je ten rozdíl mezi námi.
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:19Od: Amputace
Srandu z nich možná máš, ale dávat to najevo jsem tě neviděl. Možné to je, nejsem tady každý den a nečtu všechno.
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:21Od: Amputace
A rozdíl mezi FH a Kamilosem či Patikem je ten, že ti dva mají prostě jen krátké vedení, zatímco FH si z vás dělá srandu. To by sis měl možná uvědomit.
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:53Od: Patik
hej lebo ja to tu beriem smrtelne vážne..veď na tomto portáli sú možno dvaja ľudia čo tu napíšu niečo normálne objektívne aj to sa tu objavia raz za pol roka..inak je to tu jak nejaký portál kde sa rieši politika len čistý hejt posmešky a blbosti..
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:55Od: Pe3k
FH je tu akorát pro smích...
[ Reagovat ]
21.03.2021 12:11Od: Amputace
Vy jste mu ale taky pro smích, to je to důležité :) Nebere to vůbec tak vážně, jako svého času Kamilos. Který nejen, že to bral vážně, ale ještě byl 90% času úplně mimo.
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:24Od: Forehand
Pre FFF (udajne), a to je v poriadku. Kedze tvoj nazor je zaujaty, kedze si objektom. Vsetko sedí
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:37Od: Pe3k
Kdybys měl smysl pro humor, tak jsi pro smích i sobě smile stačí si jen přečíst co jsi napsal a od smíchu ti vyrostou břišní svaly smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:53Od: Forehand
Pointa ide úplne mimo teba. To, ze ty napises, ze som k smiechu nema ziadnu hodnotu ty obetný baránok.

Videl si niekedy kozu velebit vlka?..V tvojom pripade ovečka :)
[ Reagovat ]
21.03.2021 20:25Od: Pe3k
Koza, vlk, ovečka a beránek. Nejsi ty ke všemu ještě zoofil? Vsadím se, že tebe nemají rády ani zvířata smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 11:49Od: Patik
Jj, je to zhruba stejný fakt, jako napsat, že Federer neporazil Nadala 3 roky na hardu, 4 roky v hale a 11 let na antuce.

no to je teda pekná blbosť..Nadal ho neporazil lebo na neho nemá..Federer ho neporazil lebo sa proste len nestretli..takže keď ich zajtra postavíš hocikde tráva hala alebo hard outdoor..tak Federer s ním vytre kurt..Nadal by s ním vytrel kurt len na antuke..takže to je fakt že len ZHRUBA stejný fakt..
[ Reagovat ]
21.03.2021 12:08Od: Amputace
Z čeho vycházíš? Z toho, že se mu proti němu povedl jeden rok? Hodně velkohubé vzhledem k tomu, že většinu kariéry s Nadalem vesměs prohrával.

Obojí je pravda - jak to, že Nadal neporazil Federera 7 let na hardu, tak to, že Federer neporazil Nadala 3 roky na hardu a 4 roky v hale. Obojí jsou fakta. Jenže na tomto příkladu se právě snažím ukázat, jak mohou být i fakta zkreslující a ovlivněná jejich podáním. Ohánět se sedmi lety, během kterých Nadal Federera neporazil na hardu, je zkrátka nesmysl, protože po většinu té doby se na hardu vůbec nepotkávali. Kdybyste psali, že v roce 2017 si Federer namazal Nadala na chleba, bylo by to zcela v pořádku, ale vytahovat sedm let, aby to jakože znělo kolosálněji a jak se ten nebohý Nadal proti Federerovi už sedm let trápí, to je samoúčelné až na půdu.
[ Reagovat ]
21.03.2021 12:30Od: Patik
dá sa to napísať a podať kadejako..lenže tieto H2H a GS a tieto celé vaše riešenia čísel a porovnávanie si kto ho má v gatiach väčšieho..väčšinou riešia hejteri fanatici hlupáci čiže nedá sa nereagovať inak než len kolosálne teatrálne a neviem ešte ako..od toho ako ti to napíšem záleží len na teba..

čo tak napísať a podať to trebárs že z posledných (príklad neviem presne číslo ) 20 hardových zápasov čo je 40 a viac setov s jeho rivalmi..uhral 2-3 sety..je to lepšie ?
[ Reagovat ]
21.03.2021 12:50Od: Amputace
Už dva dny tady neochvějně tvrdíš, že Nadal je méně komplexní než Federer. Vytahuješ poslední dobu (poslední zápasy, poslední roky) a pak z toho samého ještě ke všemu osočuješ mě. Už mě to nebaví.

20 zápasů to nebylo, ani kdyby ses přerval na dvě poloviny. Dám ti radu - chceš-li diskutovat o číslech, je dobré si je předem zjistit. Těch zápasů bylo 14 a z toho 5 se navíc odehrálo během Nadalovy herní krize v letech 15-16, takže to není zas až taková pecka, jak se ti pocitově zdá. To Nadal na antuce si ty dva vodí úplně jinačím způsobem. A ne v posledních pěti šesti letech, ale celou kariéru. Když to porovnám na základě výsledků - ti dva na něj ve většině případů na antuce nemají (neměli) nárok, zatímco on proti nimi na hardu byl většinu kariéry konkurenceschopný. Opačně to neplatí a neplatilo. Takže se opět ptám - kde je ta chybějící Nadalova komplexnost ve srovnání s Federerem? A nevytahuj, prosím tě, znovu Stuttgart a podobně, nebo budu muset já vytahovat Rio, Buenost Aires, Peking, Acapulco a tak.
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:10Od: Patik
ja sa ťa nesnažím osočovať ja proti tebe nič nemám a niekedy dosť často s tebou dokonca súhlasím..alebo sa prikláňam v duchu na tvoju stranu keď tu s niekym niečo riešiš..ale prepáč niekedy si naozaj trošku zaslepený..

jedna vec že nespochybňujem že Nadal je plne komplexný hráč konkurencie schopný na každom povrchu..to je holý fakt..to že mal krízu je jeho problém..ty mu to môžeš ako jeho fanúšik odpustiť a prehliadnuť ale tie zápasy tam boli..stál na kurte prehral..to že s Federerom vytrie kurt na antuke absolútne nespochybňujem rozhodne si s nimi lepšie poradí ako oni s ním na harde to je jasná vec..ale to neznamená že je komplexnejší..znamená to len v skratke že je pre nich väčšia konkurencia..a nie to že je lepší trávar halár hardár..pretože Federer s Djokovičom majú čísla na týchto povrchoch určite ďaleko vyššie než Nadal..jediné čo majú nižšie je antuka..to sú 4 povrchy..3 zo 4och majú lepšie čísla a je jedno že Nadal im tam robí problémy väčšie než oni jemu..sú skratka komplexnejší a všestrannejší.

druhá vec je to čo si spomínal že nechceš počuť o tých turnajoch..zhruba Nadal má kolko 80 - 90 titulov z toho 60 je z piatich turnajov na antuke ? Federer má kolko titulov z antuky ? 10 ? a zvyšných 90 má z turnajov po celom svete..a stále je menej komplexný než Nadal ?..len preto že mu nevie zatopiť na antuke..čo je toto za logiku mi prosím ťa vysvetli..
[ Reagovat ]
21.03.2021 18:40Od: Amputace
To, co tady už dva dny tvrdím (jinými slovy, ale přece), je to, že z těch tří se o jediném Djokovičovi dá objektivně říct, že je nejkomplexnější, resp. komplexnější než ti dva. Měl úplně stejné podmínky jako Nadal (neb je s ním vrstevník), a přesto má ty výsledky na všech površích dobré. Z hlediska komplexnosti nemá v podstatě v těch číslech slabinu - pouze snad neschopnost více toho vytěžit na RG, ale on toho na rozdíl od Federera plno povyhrával na jiných antukových turnajích a několikrát i přes Nadala, takže v antuce bych slabinu jeho komplexnosti neviděl.

Oproti tomu Nadal a Federer měli úplně jiné podmínky, proto se jejich komplexnost těžko srovnává na základě čísel. Nadal se první polovinu kariéry coby mladík bil s už hotovým Federerem, který zcela bezprecedentně dominoval okruhu, a druhou polovinu kariéry s Djokovičem v nejlepší formě. To je těžké po něm chtít, aby měl 30 titulů z každého povrchu, vždyť to vzhledem k těm podmínkám bylo skoro nemožné. Na téměř každém turnaji narazil na jednoho z dvojice Djokovič/Federer. Aby splňoval tvá kritéria (tedy měl své úspěchy vyvážené s antukou), musel by 90% všech těch zápasů se svými největšími rivaly vyhrát. Dokázal to v první třetině kariéry, v druhé třetině jen částečně a v té poslední už nikoli. Federer velkou část svých úspěchů na trávě a hardu uhrál bez těch dvou největších rivalů - nemůže samozřejmě za to, že se narodil dřív, než oni, ale je to prostě tak a už z toho důvodu se ti dva (Nadal s Federerem) velice těžko srovnávají.
[ Reagovat ]
21.03.2021 18:42Od: Amputace
Abys mi správně rozuměl, pointa toho, za co argumentuji, není tvrzení, že Nadal je komplexnější než Federer, ale vyvracení jistoty, s níž tvrdíš, že Federer je komplexnější než Nadal. Za mě byl Nadal v nejlepších letech zcela komplexním hráčem schopným vyhrát úplně kdekoli, ale bohužel měl částečně i smůlu v tom, jak si své formy rozložili jeho největší rivalové. Zkus si představit, že by od 2010 Nadal proti sobě neměl Djokoviče v top formě (podobně jako proti sobě dlouho neměl v top formě Federer Nadala a Djokoviče). Dnes bychom tuhle diskuzi vůbec nevedli. 2011 by totálně zdominoval okruh, měl by obhájen Wimbledon a US Open, 2012 by měl další Austrálii, plus samozřejmě spoustu dalších menších neantukových turnajů, v jejichž zisku mu Djokovič zabránil. Neměl ve své kariéře žádnou skulinku, kdy by odehrál byť jen jedinou sezónu bez hrozby těch dvou (či třeba alespoň, že by byli oba totálně mimo formu a Nadal z toho mohl těžit). Federer takové období měl, proto se ta čísla těžko srovnávají a nedá se tudíž očekávat, že budou mít ta čísla stejná nebo podobná.
[ Reagovat ]
21.03.2021 19:24Od: Nola
nejak si z tejto debaty vynechal Andyho, skveleho hraca na hardoch a trave... keby bolo keby.... to moze povedat aj Fedex, Nole a Andy detto...
[ Reagovat ]
21.03.2021 20:05Od: Amputace
Nole ne, ten si to právě uhrál, takže se dá s Nadalem z hlediska komplexnosti klidně srovnávat - měli stejné podmínky. Nadal s Federerem nikoli.
[ Reagovat ]
21.03.2021 20:16Od: Nola
Novak vstupil na scenu, kedy vladli dvaja titani a o slovo sa hlasil aj Andy, ktory nebol urcite do poctu, mal to najtazsie, ale o tom sa bavit nechcem.... keby bolo keby, to je to o com sa bavim
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:00Od: Amputace
Ano, ale na tom "keby" právě závisí to srovnání Nadala s Federerem, chápeš to? Nejde prostě postavit jejich čísla vedle sebe a pak říct, ten je komplexnější než ten druhý, protože má taková a taková čísla.

Že se Djokovič začal výrazně prosazovat později, je jeho problém, podmínky měl však podobné jako Nadal, proto se ti dva srovnávají daleko snáz a nemám problém uznat, že z toho Djokovič vychází o něco lépe. U Federera s Nadalem, potažmo Federera s Djokovičem je to však podstatně složitější a musí se přihlížet chtě nechtě k období, ve kterém ti dva ještě nefigurovali, nebo se teprve do popředí dostávali.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:02Od: Pe3k
Co furt řešíš? Rafa je 3. nejlepší Evropan tenisové historie, buď rád, ne?
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:11Od: Amputace
Čísla budou na konci hovořit jinak. Federer bude první pouze v popularitě.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:52Od: Pe3k
Jako čísla z antuky?
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:24Od: Patik
Tak jediné v čom bude Nadal možno prvý je počet GS..aj to len preto že bude mať 15krát jeden grandslam..a čo sa popularity týka áno Federer bude vždy najpopulárnejší..Federer je tenis..Jordan je basketball Ronaldo futbal..
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:49Od: Forehand
To je zaklad. Tam diskusia goatovi zacina aj konci :)smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:59Od: Amputace
Takže vlastně v tom hlavním, proč tenisté ten sport hrají :D No za mě cajk.
[ Reagovat ]
22.03.2021 12:22Od: Patik
No v podstate hej..ale rovnako ako fanúšik tak aj tenista rieši iné veci nielen GS..to by potom trebárs už len po US Open všetci poukončovali sezónu..a pripravovali sa na AO..a z AO by išli rovno niekde do ríma..
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:13Od: Patik
ja rozumiem čo mi tu celý čas píšeš a s týmto súhlasím ale v konečnom dôsledku tu ide stále len o odôvodňovanie a obhajovanie si Nadala..neber to tak že na teba teraz útočím..ale porovnávame ich komplexnosť..samostatne..bez ohladu nato ako bol kto kým ovplyvnený..

ty napíšeš nejaký fakt..ktorý je síce fakt tak to bolo a veľa toho vysvetluje..ale samotné porovnávanie s týmto všetkým nesúvisí..lebo to že Nadal čelil hotovému Federerovi neni Federerov problém..rovnako ako to že mal Djokovič top formu..holt Nadal mal smolu..rovnako ako mal Federer smolu s Djokovičom na antuke..tu nemáš akú istotu vyvracať..vieš dobre aj ty sám že jediný povrch kde Federer nevyhráva je antuka..tak ako aj vieš že Nadal nevyhráva až na dvoch povrchoch..v hale a na tráve..do toho sa nemusí človek ani ponárať je to úplne jednoduché aj pre laika..
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:26Od: Amputace
No však ano. Ale proč tam nevyhrává? Kvůli těm dvěma. Protože v jedné půlce kariéry chytil na vrcholu jednoho a v druhé půlce na vrcholu druhého. Hrát dva tři roky bez nich (podobně jako Federer), nepochybuji ani v nejmenším o tom, že i ta čísla mimo antuku by měl ještě o mnoho lepší.

A btw. halu podle mě nelze vnímat jako samostatný povrch., je to pořád hard. Loňské finále RG přece také nebylo halové finále, ale antukové.. Nicméně ano, závěr sezóny (tedy halové turnaje) je bezpochyby Nadalovou celokariérní slabinou, ale pořád je to sotva pětina všeho, co se hraje, takže se to nedá ani v nejmenším srovnávat s obsáhlostí antuky, na níž (dnes už se dá říct) dlouhodobě selhává Federer. Prostě na třetině všeho, co se hraje, nevyhrál osm let žádný turnaj. To i ten Nadal vyhrál na trávě za tu dobu alespoň blbej Stuttgart...
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:46Od: Amputace
A jinak ano - obhajoba Nadala to z mé strany určitě je, to se ani nesnažím zastírat a rozhodně nechci, aby to tak vypadalo. Zkrátka si nemyslím, že je méně komplexní než Federer, resp. myslím si, že je to vzhledem k průběhu jejich kariér a dosaženým výsledkům v podstatě neurčitelné.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:04Od: Pe3k
Méně komplexní je, to je jasné i Mayovi.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:08Od: Amputace
Já si to nemyslím.
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:52Od: Pe3k
Federer je lepší na trávě, hardu, v hale, na koberci, na modré antuce smile zkrátka všude mimo antuku...
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:11Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
21.03.2021 23:51Od: Forehand
Len skoda, ze trava, koberec, hala maju v sucte mensi podiel ako antuka :)

Na harde je lepsi, ale z nejakého dovodu vyhral s Nadalom len jeden zapas 3:2 po tom, co Nadal odohral 5hod semi :)

Ked odohral Federer 4hod semi na OH, tak dostal vo finále nalozene 0:3 od Murrayho, na tráve ;)

Takze s tym hardom brzdi, rybar.
[ Reagovat ]
22.03.2021 00:18Od: Amputace
Na trávě a v hale lepší je, to máš pravdu, jenže na těch površích se nehraje ani polovina toho, co se hraje na antuce. Na hardu určitě lepší není, a pokud ano, tak rozhodně nijak jednoznačně. 80% všech větších titulů z hardu si uhrál v době, kdy Nadal s Djokovičem ještě neexistovali, nebo měli kolem 18ti let. Vždyť se stačí podívat, jak je na tom ten ultrakomplexní Federer s hardovými GS od chvíle, kdy Nadal zkompletoval kariérní GS a kdy Djokovič začal beastit - vyhrál přesně 3, za deset let. Je to úplně do očí bijící. I antukář Nadal je na tom líp. Jenže holt neměl to štěstí, aby třetinu kariéry byli jeho jedinými soupeři hráči druhé vlny. To je zhruba podobný princip, jako kdyby mezi lety 2010-2013 byli na okruhu Nadal, Murray, Berdych, Tsonga, Soderling, Ferrer atp. a 18ti letý Djokovič. Nepochybuji, že by Nadal vyhrával jedno AO a US za druhým. Chce se to dívat trochu dál, než si otevřít Wikipedii, spočítat hardové tituly a na základě toho pak něco porovnávat.
[ Reagovat ]
22.03.2021 09:58Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
22.03.2021 14:59Od: Forehand
Hlbsie suvislosti, s tym si nerob starosti :)
[ Reagovat ]
23.03.2021 15:45Od: Pe3k
noob smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:06Od: Patik
ja absolútne nemám problém povedať že Nadal je v mnohých veciach lepším hráčom než Federer..a takých desať rokov dozadu by som necekol ani slovo o jeho komplexnosti keď dobre viem že lámal Federera tam kde bol najhrubší..ale čím je starší sa viac vyfarbuje a jeden aj keď veľký hardový turnaj alebo dva to nespravia..a vlastne ako sa táto éra big3 končí pomaly tak pokukujem po hráčoch ktorí by mohli byť práve ako Nadal v skorom veku nech tenis má ešte nejakú legendu a odštartuje nejakú novú éru alebo rivalitu kvôli ktorej si budem v noci nastavovať budík..
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:28Od: Amputace
V posledních letech se vybarvuje? Podle většiny predikcí neměl už dávno ani hrát, natož stále vyhrávat turnaje. Právě v těch posledních letech, více než kdy jindy, ukazuje tu největší komplexnost, protože je schopen vyhrávat i turnaje mimo antuku (i když podle tebe jsou 2 hardové GS + další 2 finále za 4 roky málo) bez své největší zbraně - rychlosti. Což je jasným důkazem jeho obrovské herní kvality, která byla v minulosti často zpochybňována a jeho úspěchy byly bagatelizovány tím, že si je vyběhal a vydřel. Co se týče jeho rivality - s nejlepším hardařem prohrává na hardu, s nejlepším travařem prohrál jednou na trávě a v jedné sezóně několikrát na hardu (čím se vyrovnaly jeho mnohačetné hardové porážky z minulosti), přičemž s oběma vyhrává na antuce. Já skutečně nevidím nic, v čem by ztrácel. Mnoho toho už poslední dva tři roky vynechává, soustředí se skutečně převážně na GS, a je to pochopitelné. Je vlastně zázrak, že pořád hraje a je dokonce stále dominantní na svém povrchu. Podle všech předpovědí měl skončit mnohem dříve než Federer s Djokovičem - už vzhledem ke svému raketovému nástupu, kdy už od osmnácti let absolvoval rok co rok stejnou porci zápasů jako mnohem starší a fyzicky odolnější hráči.
[ Reagovat ]
21.03.2021 21:56Od: Patik
ale to už píšeš v teoretickej rovine čo keby..čo teda nič neznamená pri porovnávaní..mal by lepšie čísla ale nemá..pracujem s tým čo je.

No v halách to predsa len trošku inak lieta..si pamätám čo sa tu písalo keď tu podaktorí zistili že vtedy vo finále RG zatvorili strechu..akoby náhle zmenili disciplínu..s plnými trenkami všetci čo fandili Nadalovi..a po zápase všetci generáli..ja som tu stále za debi1a ale mnohí tu zabúdajú na seba..
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:10Od: Amputace
Ok. V tom případě tedy můžeme říct, že Nadal vyhrál halové finále - čímž pádem není pravda, že by za poslední roky v hale nic nevyhrál :)
[ Reagovat ]
21.03.2021 22:59Od: Pe3k
On není v hale až tak špatný, problém je, že všichni ostatní jsou o hodně lepší než on smile
[ Reagovat ]
21.03.2021 13:21Od: Forehand
S Federerom si vytieraju kurt dnes uz aj kadejakí gruzínci, to len také drobné precitnutie do reality, ty nestastnik :)

Federer s vynimkou 2017 prakticky nemal sezonu, kde by mal pozitivnu sezonnu H2H. Z 20 odohratých :)

Ani sa necudujem, ze ta neberie vazne dokonca ani petrik, co je rovnaký nestastnik, je fajn vas sledovat teliatka :)
[ Reagovat ]
20.03.2021 20:25Od: Vlk-v-trave
Jsem ani nevedel, ze Miami se bude hrat...
... a ted to tak trochu vypada, ze mozna ani plno hracu nevedelo, ze se ten turnaj bude hrat:D
Trebas Wolf se ucastnit nebude, asi take nevedel, ze se bude hrat.

Z dalsich hracu slovutne periferie, kteri nenastoupi do kvaldy a do Miami nejedou:

Kukuskin, Sousa, Ymer, Duckworth, Popyrin, Harris, Delbonis, Coria, Londero, Mayer, Majchrzak, Korda,... co jmeno to skvost...takze uz v zakladech turnaje nam to skripe:)
[ Reagovat ]
20.03.2021 20:32Od: Vlk-v-trave
Jinak zajimave rozhodnuti o WC...

(WC) Andy Murray
(WC) Carlos Alcaraz
(WC) Hugo Gaston
(WC) Michael Mmoh
(WC) Jack Draper

Jiste se ptate, kde jsou Gulbis s Vlkem, ze? :)
No, zaspali jsme s giginem a neposlali jsme na cas zadost...o divosku. Necekali jsem, ze se to vubec bude hrat...
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:01Od: Tomas_Smid_fan
Taková šance vyhrát, to jste prokaučovalismilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:00Od: EllNino
Wolf zraneny
[ Reagovat ]
20.03.2021 15:48Od: Kozoroh
Nevím, jestli je zranění břišního svalu zahojené, ale určitě mělo vliv na No1eho rozhodnutí, nechce uspěchat návrat na kurty. K němu tedy dojde v Monte Carlu a hned poté má Novak hrát v Bělehradě, na oba turnaje se už hodně těším smilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 16:34Od: Marduch
Spíš jde fakt jen o čas s rodinou. Nehledal bych za tím víc, než Nole uvedl:)
[ Reagovat ]
20.03.2021 17:03Od: turista
Těším se taky.
[ Reagovat ]
20.03.2021 15:07Od: Mayo
Katharina získala maly glóbus a Petra veľký smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 14:13Od: annah
Není se co divit, že se tolik hráčů ohlašuje. Kdyby se hrálo IW, byli by i v Miami všichni. Ale letět do Ameriky kvůli jednomu turnaji...
Škoda. Nebude to ono.
Poslední Miami vyhrál Roger. V posledním IW byl ve finále. I rok předtím a ještě rok zpátky ho vyhrál.
Proč se vlastně IW nehraje, když Miami ano?
[ Reagovat ]
20.03.2021 14:17Od: sojka1
Due to COVID-19, the 2021 BNP Paribas Open in Indian Wells will not be held in its customary dates in March.
[ Reagovat ]
20.03.2021 15:28Od: Kozoroh
IW se hraje v oblasti, kde je velká koncentrace seniorů a ti (resp. jejich volení zástupci) jsou proti konání turnaje. Organizátoři se drží naděje, že by šlo IW uspořádat později, třeba před USO.
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:26Od: Patik
Tak toto bola šanca pre Rafu kedy získať svoj prvý titul z Miami škoda že už trénuje na antuke..mohol zabojovať spolu s ostatnými hráčmi druhého sledu šance sú tento rok vysoké pre každého..
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:31Od: Mayo
On tam mal už xy šancí vyhrať takze pohoda.
[ Reagovat ]
20.03.2021 18:59Od: Patik
nie nemal..vždy ho tam vyškolili jeho rivali :) a Davydenko :)
[ Reagovat ]
20.03.2021 21:15Od: Amputace
Ve finále 2005 byl velmi blízko. 2:0 + break. Navíc v jednom z rozhodujících momentů umpire uznal Rogerovi jasný out jako dobrý míč. Škoda, že tou dobou ještě nebylo jestřábí oko. Mohli jsme dnes vést úplně jinou diskuzi. Ale jestli si takto představuješ vyškolení, budiž.
[ Reagovat ]
20.03.2021 21:37Od: Nola
tak, tak, ja zase hovorim, ze uz mal byt davno jastrab na kurtoch a Novak nemusel byt vyluceny z USO, tak si teda vyber....
[ Reagovat ]
20.03.2021 21:57Od: Tomas_Smid_fan
Asi každý by našel něco...
Ale omlouvat tím faily Rafy, no nevímsmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:07Od: Nola
jj, Goffin vs Rafa a out ako vykladna skrina, ktory nevidel iba umpire...
dnes uz nastastie funguje jastrab, ale co ti hraci, ktori ho nikdy nemali k dispozicii, ako sa ti musia dnes citit....
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:09Od: Amputace
Fail to byl obrovskej, to bezpochyby. Měl si to v klidu pohlídat na 3:0 a nějaký sporný moment by vůbec nemusel nikdo řešit. Ale napsat o Nadalových finále v Miami, že tam byl svými soupeři školen, když ve dvou z nich dokonce vedl a prohrál až v rozhodujícím setu, je vcelku slušný úlet. Školen byl tak možná Roger na RG, kde to s Rafou za celou kariéru neuhrál ani do pěti setů, natož aby mohl vůbec pomýšlet na vítězství. (Už mě vážně ser.ete, takže budu též hejtit. Normálně bavit se s vámi nedá.). Těch hlášek typu "Nadal za posledních sedm let neporazil Federera na hardu" apod., už bylo za posledních pár dnů moc.
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:28Od: Forehand
Pocuj, ze beries toho polointeligenta vážne.

Chlapik, co s velkou pravdepodobnostou nedokoncil skolu hovorí o školení. To je dalsia z kuriozitiek tohto portálu.

Frustrácia FFF bude v 2021 kulminovat.
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:39Od: Pe3k
Jak velká je ta pravděpodobnost? 2%?
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:49Od: Pe3k
A Péťo proč jsi tak frustrovaný? Pověz nám smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:54Od: paddy 138 Masters 1000 with Big3 in a row [ Reagovat ]
20.03.2021 12:51Od: Patik
jeden turnaj bez nich a akoby to bol obrovský zásah do histórie tenisu..čo to bude keď ukončia kariéry..tento svet už nebude nikdy ako predtým..smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:17Od: Forehand
Miami je nepodstatny turnaj, opat sa to ukazalo v plnej nahote. Aj preto ho Nadal nikdy nevyhral, nemal o neho zaujem.

Trochu ma prekvapuje, ze nepride Federer, v druhej vlne zvykol vynikat. Je zrejme, ze Miami zrusil s vedomim, ze sa ho zucastni BIG2, a teraz vypadá ako deb1l.
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:23Od: RFanousek
Na tyhle žvásty asi nemá moc smysl reagovat, ale přesto mě překvapuje že Nadal na tom bezvýznamném turnaji pětkrát bojoval o titul.
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:38Od: Torn
A pětkrát to projel, což asi Forehand nepřekousl do teď. :D smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:43Od: Forehand
Ani neviem, ze tam hral 5x finále.

Pamatam si len, ze v Miami vypráskal Federera ako 17 ročný a započal tým túto zábavnú jednostrannú "rivalitu".
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:46Od: Pe3k
To máš pravdu, tahle jednostranná rivalita, kdy Nadal neporazil mimo antuku Federera už 7 let, Djokovice 8!Z toho jde vidět, že je jen pouhý antukář smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:22Od: Forehand
Isteze, z toho ale 6 rokov spolu nehrali. Lol, rybar. Vidim, ze zlatu rybku si stale nechytil, rozum ziadny :)
[ Reagovat ]
20.03.2021 12:38Od: RF46
Rafa je tvuj Buh a ty nevis, ze tam byl 5x vo finale a vysledek 0. smilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:12Od: Torn
Očividně máš z toho mokrý sny ještě dneska. smile smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 14:19Od: Lukyi
smilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:42Od: Pe3k
No trollhand už ví, že k tenisu neumí nic smysluplného a originálního napsat, tak aby nebyl k smíchu ještě více než už je, tak dělá to jediné co mu jde a to vyvolat diskuzi na základě cíleně provokačního komentáře...
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:44Od: Nola
Barcelona a MC je iste prestiznejsi turnaj smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 11:48Od: Pe3k
A Petržalka je prestižní králikárna smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:28Od: paddy
Souhlasím a tím se potvrzuje, že RG je méněcenný GS, protože 2 z 3 členů Big3 o tituly z něj nestojí, a ten jediný titul ziskali jen kvůli toho, aby mohli říct, že mají kariérní GS smile smile smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 13:34Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 14:08Od: Forehand
Oni nestartujú na RG?..

Trochu vam unika podstata, pan pad. Ale zajtra je nový den :)
[ Reagovat ]
20.03.2021 14:49Od: paddy
Tak jako Rafa vynechává Miami

Počet odehraných turnajů v Miami
Nadal 13 smile
[ Reagovat ]
20.03.2021 15:54Od: Forehand
História, piseme rok 2021.
[ Reagovat ]
20.03.2021 18:45Od: peRFect
Hmm v roku 2021 zatím nějaké 15. místo v race...tak se zas nezapomeň ohánět konspirací na Feda.
[ Reagovat ]
20.03.2021 21:21Od: Forehand
Pochopitelne, ved sa hral len jeden turnaj.

Federer neni ani v rebricku podla mna za ten krach na jeho oblubenej 250ky.

Mozno by mal skusit turnaj ATP10.
[ Reagovat ]
21.03.2021 09:42Od: peRFect
lol, skoro čtyřicátník co se vrací po 13ti měsících...ok, pokud je toto pro tebe měřítko.
[ Reagovat ]
20.03.2021 20:52Od: Pe3k
A?
[ Reagovat ]
20.03.2021 15:35Od: RF46
Myslim, ze tobe unika nejen podstata smilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2021 08:30Od: Pe3k Miami
To bude nejhůře obsazené Miami novodobé historie. Chybí BIG 3, 27 hráčů z top 100.
Novak vede rank a jelikož se díky bodům z Miami nemá čeho bát, tak zůstává na home officu

Nadal udělal velkou chybu, že tam nejel. Přeci jen to je jeho nejlepší šance, když špička chybí Rafa cítí šanci. Oba dva tituly co Rafa mimo antuku vyhrál byly právě díky chybějící konkurenci a ultra lehkému losu, to je Rafova parketa...

Roger taky měl jet, tu nerozehranost překoná spíše zápasy než tréningem. Letos bude hrát antuku čistě proto, aby byl fyzicky ready na Wimbledon. Jeho kondiční kouč Paganini říkal, že Roger přišel o podstatnou část svalové hmoty...

Favoriti za mě: Danil, Saša, štefan, černý kůň Aslan.
[ Reagovat ]
20.03.2021 09:22Od: SwissMaestro
Docela mě zajímá jestli tu antuku bude opravdu hrát s tím kolenem....v roce 2017 na ní nehrál z obav reakce kolena. Teď má ze sebou další dva zákroky...
[ Reagovat ]
20.03.2021 10:19Od: Pe3k
To sice ano, ale co říkal Roger, koleno je ok.
[ Reagovat ]
20.03.2021 22:51Od: Mr.Pink
roger v jednom rozhovoru rikal, ze je zvedavy, co s nim udelaji zapasy na tri vitezne zapasy na FO a pak ve wimbledonu, ale to bylo pred prvnim zapasem. pravdepodobne tedy s FO pocital, ale je mozne, ze zmeni plany
[ Reagovat ]
20.03.2021 09:32Od: peek
Méďa sníží ztrátu na No. 1
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist