Nadal je v Římě nadále suverénní, s Verdascem v derby ztratil jen čtyři hry

  • ATP MASTERS ŘÍM - Rafael Nadal v Římě dál pokračuje v suverénních výkonech. Osminásobný šampion a obhájce titulu po cestě do semifinále ztratil pouhých šest gamů, v dnešním čtvrtfinále smetl krajana Fernanda Verdasca a zvýšil své vedení ve vzájemné bilanci na 19-3. O první finále od letošního Australian Open si antukový král zahraje se Stefanosem Tsitsipasem, se kterým prohrál před týdnem v Madridu.
    17. 5., aktualizováno 18. 5. | Aktuality |  147 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal letos stále čeká na první titul. Finalista letošního Australian Open se po pauze zaviněné zraněním kolene vrátil na svém nejsilnějším povrchu, ale na všech třech předchozích antukových turnajích skončil vždy v semifinále.

Další šanci má v Římě, kde zatím své soupeře ničí. Osminásobný šampion a obhájce titulu včera Jérémymu Chardymu i Nikolozovi Basilašvilimu povolil jediný game a dnes přehrál 6-4 6-0 krajana Fernanda Verdasca, s nímž upravil vzájemnou bilanci na 19-3.

Nadal hrál zpočátku velmi pasivně a Verdascovi vycházela jeho agresivní hra. Favorit si však ztracený servis dokázal vzít zpět, za stavu 4-4 otočil stav 0-40 na podání a odpor svého krajana zlomil. Devátá hra se totiž ukázala pro utkání jako klíčová, antukový král už v dalším průběhu neztratil jediný game.

Nadal, kterého po triumfu v Madridu v rekordním počtu trofejí z Masters (33) dohnal Novak Djokovič, si semifinále v Římě zahraje pojedenácté a ještě v něm nikdy neprohrál.

To se pokusí změnit jeho poslední přemožitel Stefanos Tsitsipas. Řecký mladík do semifinále postoupil bez boje po odhlášení Rogera Federera.

Diego Schwartzman ve svém prvním čtvrtfinále na Masters od srpna 2017 porazil 6-4 6-2 světovou šestku Keie Nišikoriho, proti kterému uspěl až ve čtvrtém souboji, připsal si svou žebříčkově nejcennější výhru v kariéře a na třetí pokus postoupil do semifinále na Masters.

O znovu vylepšení svého maxima si argentinský tenista zahraje se světovou jedničkou a čtyřnásobným vítězem Novakem Djokovičem, který v noční tříhodinové bitvě přežil dva mečbolyJuanem Martínem Del Potrem.

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 5,791.280 eur
páteční výsledky (17. 05. 2019)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Del Potro (7-Arg.) 4-6 7-6(6) 6-4
Nadal (2-Šp.) - Verdasco (Šp.) 6-4 6-0
Tsitsipas (8-Řec.) - Federer (3-Švýc.) / bez boje
Schwartzman (Arg.) - Nišikori (6-Jap.) 6-4 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (147)
18.05.2019 11:41Od: Smazaný účet
Mimochodem na Diega proti Novakovi kurz nic moc.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:56Od: Smazaný účet
Jsem vsadil drobáky na Stefanose, ale jestli to bude rozkouskované přeháňkami, vyhraje spíš Nadal, který v tom umí chodit.
[ Reagovat ]
18.05.2019 08:37Od: steve79
Tesim se na zapas Rafy s Tsipsipasem. Neverim, ze Nadal po druhe prohraje.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:07Od: Smazaný účet
Zvažuju sázku na Stefanose. Rafa zatím výsledkově super, ale herně nepřesvědčivý. A ten kurz...
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:10Od: Kamilos88
Minuly týden byl přes 6, tedka je 4, což je super na zkoušku.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:12Od: Smazaný účet
Mně taky přijde, že to furt hodně atraktivní. Ale zase sázet proti Nadalovi na antuce... Furt se mi u toho křiví ksicht jak po šťovíku.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:14Od: Kamilos88
Pravda. Já si stojim za svým. Tsitsipas vyhraje Řím.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:18Od: Smazaný účet
Asi to tam vpálím za nějaké drobné a budu doufat, že to Stefanos rozehraje natolik dobře, že se kurz v průběhu mače vyšplhá aspoň na 2 na výhru Rafy, takže to když tak jistotně dolepím sázkou na Nadala :)

A pokud ho Rafa smete, tak... jsem neměl sázet proti Nadalovi na antuce :/
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:20Od: Kamilos88
To je rozumná strategie. Můj názor je ten, ze tedka půjde Nadal ve dvou.

Důvod je ten, ze Tsitsipas nevyhrál v Madridu náhodou po jednom dobrém výkonu, jako třeba Fabio v MC. Stefan je mladý, není to tricatnik, který jednou porazí hráče big3 a žije v tom celou kariéru. V tomto případě platí podle mě opačná formule. Vyhrál jednou, vyhraje znovu.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:23Od: Smazaný účet
Ale Madrid je rychlejší.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:19Od: Smazaný účet
Je navíc třeba si uvědomit, že Verdasco hrál v prvním setu neskutečné balony. Nejsem si úplně jistý, že tohle Stefanos udrží celý zápas. A největší problém je, že nehrál QF, takže vlastně není podle čeho soudit. Já nevíiim.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:27Od: Forehand
Niekde som videl vitazstvo Thiema na RG za kurz 12...To uz má hodnotu :)

Rafa sa poučí a dnes neprehrá. Nehral by som proti nemu. Ten Madrid bol aj so stastím, Nadal nevyuzi asi 3x 40:0 na prijme a podobne...Navyse historicky mu Madrid nikdy tak nesedel...

Ja mám Rafu pod 21g v trojkombinácii za kurz 2.35, este s vyhrou Norska +4.5g a Delpo hcp, co uz vyslo.
[ Reagovat ]
18.05.2019 11:53Od: Kamilos88
Mám Thiema za kurz 20, sázel jsem to v listopadu. :)

Já si pravé myslím, ze se poučí spíše Tsitsipas, Rafa bude hrát pořad totéž.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:22Od: Smazaný účet
Jenže ta pomalejší antuka dělá u Rafy hrozně moc, protože bude u míčů dřív a bude stíhat řachat mnohem delší balony. Každopádně to bude hodně zajímavé.
[ Reagovat ]
18.05.2019 13:19Od: Ondra979
ano, proto si myslim, ze spis vyhraje Rafa. JEstli vzhraje Stefanos, tak po boji a nejspis ve trech setech, ale tady hraje vic faktoru pro RAfu, navic ten dest..uvidime
[ Reagovat ]
18.05.2019 08:33Od: steve79
Zapas Novaka s Del Potrem byl brutalni. Uvidime jak se bude Djoko citit dnes. Jeste k Rogerovi: dobre, ze odstoupil. Pri vsi ucte k nemu nemel sanci vyhrat tento turnaj. Minimalne pet hracu na antuce jsou lepsi,
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:34Od: Stan_Borowitz
Mohl bys je prosím zkusit vyjmenovat? Mně napadá jen Djokovič, Nadal a asi Thiem, i když ten poslední zápas nějakou jednoznačnou převahu nenaznačoval. Kdo jsou ti další minimálně dva?
[ Reagovat ]
18.05.2019 07:50Od: Smazaný účet
Hmm... Šel jsem spát za stavu 1:0 na sety a něco:něco ve druhém setu. Děti doufaly v překvapení, ale výsledek potvrdil vědecké prognózy. Škoda, Juan na to měl.
[ Reagovat ]
18.05.2019 05:45Od: Mayo
Delpo nevyužil 2 mecboly, to je otras. Každopádne Djokovic opäť potvrdil, že je najlepsi v histórii v tajbrejkoch. Delpo klobúk dole, pekný zápas. Vamos Juančo
[ Reagovat ]
18.05.2019 05:46Od: Mayo
Samozrejme tento zápas rozhodol o víťazovi turnaja.
[ Reagovat ]
18.05.2019 06:51Od: Kamilos88
DelPo hraje často epicke zápasy, akorát je většinou prohraje. Naštěstí je Řím takový slabší warm up před RG a nikoho moc nezajímá. Mickey mouse turnaj.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:10Od: Forehand
Slušný match. Tak nejak s predpokladaným víťazom, akurát ten čas zápasu je mimo Djokovho plánu dozaista.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:21Od: MarcelPersch
Na tom nezáleží, neumím si představit, ze by mu Schwarztman dělal nějaké problémy.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:24Od: Forehand
3:6, 4:6 bude pre Diega uspech..Snad si Djokovic aspon zabehá.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:59Od: turista
Novak do finále snad postoupí.Ale Diego v SF není náhodou.Neni vysoký ale tenis umí perfektně. Nebude to lehký soupeř.
[ Reagovat ]
18.05.2019 08:19Od: Smazaný účet
Proti Keiovi hrál velmi dobře. Je to takový rtuťovitý nezmar a Novaka rozhodně může potrápit. Víc mě ovšem zajímá druhé semi. Tam očekávám bitvu jak pitvu.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:46Od: turista
Ti organizátoři jsou strašní. Včera sturmovstina a dnes night session. A k tomu sice nerozehrany ale fantastický del Potro. Už jsem nevěřil tomu,že Novak zápas vyhraje.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:54Od: Forehand
Zbytočná kritika rímskeho turnaja :)

Tu sa vždy hrávalo pri svetlách až do polnoci a neskor..

Taktiez, ked celý deň prší, je bežné riešenie hrat dva zápasy za jeden deň. Podla mna žiaden precedens v Ríme 2019 nenastal.
[ Reagovat ]
18.05.2019 02:03Od: turista
Nic proti night session. Ale 2 zápasy za den je moc. Finále v pondělí by bylo dobré.
[ Reagovat ]
18.05.2019 02:04Od: turista
Federera to evidentně utavilo.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:38Od: Stan_Borowitz
Tak taky je to už PRDUCH (pracující důchodce), nevydrží toho už tolik. Kdyby se roky po třicítce u sportovce přepočetly na normální lidský věk, tak je mu kolem šedesátky...
[ Reagovat ]
18.05.2019 02:09Od: Forehand
Pre televízie a pracujúcich Rimanov isto nie.

Bohuzial tenis je stále v prvom rade biznis a rozhodnutia sú odrazom obchodnej politiky..

Nepamatam si finále Masters pondelok za tých dlhých 10-20 rokov. .Dva zápasy za deň sú ojedinelé, no nebolo to zdaleka prvykrát. Ani druhý.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:53Od: Stan_Borowitz
Souhlas, představa finále v pondělí je pro pořadatele noční můra.

Prostě smůla, větru a dešti neporučíš (i když nám to Fulnekovi komunisti kdysi slibovali) a každý se s tím musí vyrovnat, jak nejlíp umí.
[ Reagovat ]
18.05.2019 06:55Od: Kamilos88
Možná pro fanoušky Nadala. Pro normálně smýšlející lid je Řím úplný kanál. Každý rok prší, každý rok se přerušuji zápasy a každý rok špatná organizace ovlivňuje výsledky turnaje. Viz loňský vítěz Nadal, který odcházel pomalu na letiště a déšť mu zachránil prdel. Římský turnaj je totální ustrel a osobně bych jim nařídil střechu do 2020, nebo bych to proste zrušil. Mickey mouse turnaj.
[ Reagovat ]
18.05.2019 09:10Od: Nola
Rim je historicke mesto, koliska civilizacie, kanalizaciu maju vybudovanu.... kanaly sa m.i. nachadzaju v Benatkach, Benatky som nenavstivila, Rim ano, nadherne mesto, ale plavila som sa kanalmi v Amsterdame....
[ Reagovat ]
18.05.2019 10:55Od: Forehand
Tak si sa vyplakal no. Mozes utret slzu, utrúsit nejaké to slovíčko aj na dalsi mickey mouse turnaj RG a so vsetkou vervou sa presunut do kolísky tenisového sveta, Stutgartu.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:53Od: Stan_Borowitz
Juan už odpadá, chybí mu ty setinky, aby byl u úderu včas a vyhazuje se.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:09Od: Stan_Borowitz
No tak jestli bude hrát takhle na RG, nikdo Juana nebude chtít potkat od QF výš.

Ale všechna čest Novakovi, nevím, kdo jiný by takhle hrajícího JMDP porazil.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:43Od: Forehand
Delpo vzhladom na to aký je hromotlk. Tak ma celkom cit v ruke. Niekedy prekvapi naozaj technicky naročnými údermi..
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:48Od: Forehand
No a tento halfvolej to len podčiarkol..:)

Kazdopádne skvelý zápas. Djokovic v útoku s rezervami, ale v obrane predvádza šialené veci. Az je cloveku z toho zle :)
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:50Od: Stan_Borowitz
Jj, ten byl intergalaktický, ale hned na to dvě fatální chyby... už se přece jen hraje dlouho.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:31Od: Stan_Borowitz
Koukám na to chvíli a jak říkám už roky, když je JMDP zdravý a sedne mu to, hraje nejbrutálnější tenis na okruhu. Škoda toho nečistě trefeného forhendu na mečbolu.

Na druhou stranu je potřeba ocenit i umění Djkokoviče, že je schopen tak obrovskému tlaku vůbec vzdorovat. A ten dropshot na druhý mečbol byl snový...
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:09Od: spaniel
To bych nerekl...
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:13Od: Stan_Borowitz
Teď nevím, co konkrétně.
[ Reagovat ]
18.05.2019 08:59Od: spaniel
Ze hraje nejbrutalnejsi tenis. Treba mame jinou predstavu co to je.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:29Od: Stan_Borowitz
Asi to bude jen terminologický mismatch. Nemyslím tím "nejlepší", to hraje momentálně Djokovič, ani "nejchytřejší", to hraje odjakživa Federer, ale nejnátlakovější, maximálně silový, žádné takové to přiteplalé pinkání. Vždyť kolik hráčů na okruhu vůbec umí zahrát forhend, který letí přes 170 km/hod (a do kurtu)? Když je DelPo v ráži, hraje tak pomalu každý druhý. A ty bekhendy po čáře, ty mu včera psaly dokonale.

Pořád si myslím, že nebýt těch vleklých problémů a operací, měl by určitě o dost víc než jeden GS titul. Ale je samozřejmě otázka, nakolik se na tom zápěstí podepsala právě ta úderová brutalita.
[ Reagovat ]
18.05.2019 13:09Od: spaniel
V tom pripade je treba Stan pred nim, ptotoze zakoncuje z obou stran. Navic Delpuv forehand je tak 5x v setu.
[ Reagovat ]
18.05.2019 13:48Od: Stan_Borowitz
Tak to jsem měl včera asi zrovna kliku, protože jsem viděl závěr druhého setu a tiebreak a tam mu hlásil FH nad 170 km/h asi čtyřikrát. Stan podle mne takovou ránu z FH nemá, i když hraje taky dost důrazně. Takový FH pamatuju jen u Gonzalese.
[ Reagovat ]
18.05.2019 14:38Od: spaniel
Jenze jeho tenis je obvykle pinkani, prokladane obcasnymi bombami z FH.
[ Reagovat ]
18.05.2019 14:00Od: Kozoroh
Vůči Delpovým hypotetickým šancím bývám skeptický. Kde by měl šanci uspět, kdyby ho nebrzdila zranění? Na AO se mu nikdy nevedlo, dosáhl jen dvou ČF za celou kariéru. RG je Rafova pevnost a ve Wimbledonu všichni z Velké 4 prokázali, že jsou lepšími travaři než Delpo. Takže zbývá jen USO, ale i v NY by to měl těžké, např. proti No1emu v NY nezískal set.
[ Reagovat ]
18.05.2019 14:17Od: Smazaný účet
Ono jde spíš o to, že nebýt zranění, mohl být celkově lepším hráčem na všech površích.

Jeho kariéře prostě scházela kontinuita, která je k cestě na vrchol naprosto zásadní. A nešlo jen o to proklaté zápěstí. On měl vždycky sklon sbírat i taková ta malá otravná zranění. Stokrát nic porazilo vola.
[ Reagovat ]
18.05.2019 14:20Od: Kozoroh
Takže, nemyslím si, že by měl JMDP úspěšnější kariéru, než Stan nebo Sir Andy.
[ Reagovat ]
18.05.2019 14:36Od: spaniel
Nole ho v top forme nepotkal. Kdyby te historie nepoucila, stejne kecy bys psal na Stana.
[ Reagovat ]
18.05.2019 10:06Od: Kozoroh
No1e je skvěle naladěný na RG :)
[ Reagovat ]
17.05.2019 23:10Od: Patik
Toto tak zbožňujem a nikdy to nepochopím..samozrejme Del Potro ultra výkon galaktický laserovo presný tenis..pred týždňom ledva žil vypadol s Djerem a s Djokovičom musí samozrejme vyhrávať.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:04Od: Patik
úplne tenisová klasika..vyradíš najvačšieho favorita turnaja svojím svetovým tenisom a v ďalšom zápase si zase len ten zranený hráč ktorého porazí aj priemerný kvalifikant.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:18Od: safi1313
Chtěl bych být ?průměrný kvalifikant? co porazí Delpa :))
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:32Od: Stan_Borowitz
S uvozovkami to tady nezkoušej, raději zůstaň u klasického znaku pro palce, ten funguje.
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:45Od: Fazzzy3
Ten zraneny hrac je GS vitaz, Masters vitaz, a kopu dalsich triumfov. Jeden z najvacsich sympatakov a bojovnikov na okruhu. Keby nebol roky zraneny mal velky potencial byt No.1 ... ale na keby sa nehra
[ Reagovat ]
18.05.2019 00:53Od: Patik
Veď ja mám toho nežného obra ako ho prezývajú rád a som si vedomí jeho úspechov a kvalít..ale viem že keď dnes porazí Noleho tak neverím že vyhrá turnaj..častokrát keď vyradíš favorita v ďalšom kole pohoríš lebo už nemáš silu bojovať ďalej.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:01Od: Patik
zabudol som dodať že Delpo je veľký sympaťák a dobrý chlap..a za všetky tie zranenia si zaslúži obrovské úspechy..nechcem aby to vyzeralo že ho nemám rád..ale toto ešte neni jeho turnaj..odchádza fyzicky vyzerá že má otlaky a čaká ho ešte antukár Schwartzmann a vo finále pravdepodobne Nadal..a to proste ešte nedá..Nole áno.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:09Od: Forehand
Zaujímavé ako sú ku zraneniam k Delpovi ludia empatickí a solidárni. Keď nejde o rivala, akoby na ľudi dýchol závam empatie a solidarity. Nadalovi sa neodpúšťa ani slepé črevo :)
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:11Od: spaniel
Je rozdíl x operaci a dlouhé pauzy a tisíc zranění, jen na určitých povrsich a bez zákroku.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:13Od: DORSCH
hlavne Juan nie je konkurencia,s tym jednym GS je sympaticky vsetkym taborom
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:17Od: Forehand
Je sympaťák, ale tie sympatie k jeho osobe sú dosť prehypované..

Murraymu raz vynadal, že je sukin syn :)...neviem, ako dlho by toto prenasledovalo big 3..

A nie kazdy Medical time Delpovi verit..
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:26Od: DORSCH
+ sa este obcas prezehnava,to je momentalne tiez za hranou
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:27Od: Stan_Borowitz
Co je na tom za hranou? Je ze silně katolické země, patrně z věřící rodiny, tak v čom dělo?
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:32Od: DORSCH
myslel som to tak,ze ak si dnes krestan=sa to skoro ako rebel,frcia ine nabozenstva a smery,hetero ci lokalpatriot je uz uplne retro
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:35Od: Stan_Borowitz
A tak, tak to sorry, nepochopil jsem tu ironii. Jj, je bílej, nejspíš heterosexuál a ještě se křižuje, to je vražedná kombinace.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:15Od: Forehand
Alebo je rozdiel vnímať objektívne a selektívne, ze ano...

Medzi ucastami Nadala na styroch majoroch je rozdiel +/- jedna ucast. Takze ziadny zranený len na urcitých povrchoch.
[ Reagovat ]
18.05.2019 08:34Od: Smazaný účet
Hele sympatie jsou jedna z těch záležitostí, které si fakt nevyhádáš.

Delpo podle mě lidi odzbrojuje tím, že je bezprostřední, uvolněný a prostě pohodář. I když prohraje, vyzařuje takovou bodrou spokojenost.

Že je lazar, mu samozřejmě přidá takové ty charitativní body. Ale většině lidí by určitě nelezl na nervy, ani kdyby hrál a vyhrál víc.

Nadal, Federer, Djok samozřejmě mají neotřesitelnou pozici u svých příznivců, ale prostě takoví ti na smrt ambiciózní a vždycky soutěživí lidi u většiny ostatních málokdy budí nějakou vlídnost a vstřícnost. Všichni jsou navíc sore losers. Akorát Federer se ke stáru naučil prohrávat s grácií a hned je z něj mnohem sympatičtější chlápek.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:12Od: Stan_Borowitz
Tak delPo obecně (až na výjimky) vzbuzuje v lidech sympatie jako málokdo. A pak taky zranění, po kterých následují opakované operace, jsou bezpochyby závažnější než ta, která se vyléčí odpočinkem, čaji a obklady.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:19Od: Forehand
To je v poriadku. To nikto nepopiera..

Ale vo vysledku nie je typ zranenia prvorady, ked vo vysledku obe znamenaju absenciu na Granslamoch. Bez rozdielu.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:26Od: Stan_Borowitz
Tak to je samozřejmě taky pravda. Zajímavé je, že vlastně mají společné to, že jsou oba zřejmě do jisté míry oběti svého stylu hry, byť tak odlišného. Každý své tělo huntoval jiným způsobem.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:37Od: Forehand
Štýl hry..To spolu moze súvisiet, ale vonkoncom vobec nemusí.

Taký David Ferrer bol celú kariéru zdravý ako rybyčka, a tiež to zrovna nebola gazela na pastvinách. Naopak.
[ Reagovat ]
18.05.2019 01:52Od: Forehand
Tak som si to zo zvedavosti v rýchlosti pozrel a Feru zdá sa, ze od roku 2003, kedy sa prvykrat zucastnil hlavne sutaze GS, nevynechal už žiaden iný až do AO 2019. Dych berúce, vzhladom na to, aký tenis hral a ešte si zvykol aj zapáliť. Možno práve preto bol taký odolný.
[ Reagovat ]
18.05.2019 12:45Od: Stan_Borowitz
:-) Možná byl dobře zauzený...

David je typický vytrvalostní běžec, i po fyziologické stránce. Myslím, že jsem někde četl, že běhal se španělskými reprezentanty na nějakých středních nebo delších tratích a vůbec si neudělal ostudu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:53Od: safi1313
Blbkovič je zase hodně prijemnej... at se pak nedivi ze fanoušci jsou vždycky na straně soupeře :D
[ Reagovat ]
17.05.2019 23:07Od: Smazaný účet
Pravděpodobně je naprděnej, že hraje v tudle dobu. Římané letos naštvali historický počet hráčů.
[ Reagovat ]
17.05.2019 23:08Od: Smazaný účet
A ten týpek s argentinskou vlajkou naplácanou na ksichtě je k nezaplacení :)
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:44Od: Smazaný účet
Pojď, Juan!
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:49Od: Smazaný účet
Tož Martine!
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:51Od: Smazaný účet
Všímá si někdo, že Novak zase vypadá fyzicky z formy? Mně přijde, že tohle je ta nejistá a hratelná varianta pana D.
[ Reagovat ]
17.05.2019 23:12Od: Marduch
Ze by dnes vydatna rodinna prochajda po krasach Rómy?
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:15Od: woody Delpo Nole
Hrajou az v deset absolutne to nasazeni nechapu, zvlast potom co byly dva zapasy zrusene, chapu asi ze nejde zmenit program ale vzhledem k tomu ze druhej semifinalovej duel uz je davno odehrany tak mi to nrprijde uplne fer...
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:21Od: Smazaný účet
Je pátek večer, tak chtěli asi nejdřív zajít na pivo a pořadatelé jim vyšli vstříc.
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:34Od: woody
Jo taak, to je v caiku, trrba zas uvidime nejaky hospodsky manyry, hod zidli nebo tak neco
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:15Od: Smazaný účet
Už sa mydlijó!
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:30Od: Patik
Organizácia fakt jak poď na mňa zboku.. a zajtra ho dajú hrať semifinále o desiatej ráno..a Nadala presunú na polnoc.
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:34Od: mats23
taliani maju pohodu
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:33Od: Kamilos88
Siesta musí být
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:04Od: Nola
neries, mne je to celkom jedno, super v semi ma najmenej 8 hodin k dobru :D je jedno, kto vyhra, obaja su v nevyhode...
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:33Od: peggy
Uz Rafovi neverim,je to muj kun cela leta,ale sama vik jak se musi na sobe makat,kdyz leta pribyvaji.Uz by si tu vyhru zaslouzil,ale je to hra.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:29Od: Forehand
Videl som len úvod a Rafa je nedorazný a neverí si..

Opat vsak platí, ze jeho antukový priemer/podpriemer stále stačí na 95% hracov..

Uvidime zajtra..
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:44Od: Kamilos88
On je nedurazny už dva roky. Tsitsipas bude úplně jiná káva.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:46Od: Patik
Nevieš aké sú tu podmienky v porovnaní s Madridom..rýchlosť odskok ?
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:38Od: Kamilos88
Madrid je rychlejší, je tam vyšší nadmořská výška, ridci vzduch.
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:06Od: paddy
dokáže někdo srovnat rychlost povrchu? Madrid, Řím a Paříž
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:10Od: Patik
Madrid boli tuším aj vyššie odskoky.
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:11Od: Forehand
Pariz je najpomalší, ale velmi podobný Rímu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 22:32Od: Kamilos88
Madrid je nejrychlejší, po něm Řím a Paříž má nejpomalejsi antuku.
[ Reagovat ]
17.05.2019 23:13Od: Patik
FO najpomalší..? tak preto teda....
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:52Od: turista
Je to tak. Nadalův tenis stále platí na možná 97% hráčů na okruhu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:58Od: Ondra979
tak o to zas tak nejde, ale dulezite je, ze jsou tady 4 hraci, kteri ho porazit mohou i na antuce. A to jeste vypadl Zverev, se kterym se asi neda moc pocitat, ale kdyby hral aspon jako loni, tak by tam taky byl, snad se jeste zvedne. To uz by musel mit velke stesti, aby nepotkal na RG ani jednoho, a muze potkat i dva a pak uz nema nic jisteho.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:24Od: Smazaný účet Nick chycený z publika :)
https://twitter.com/i/status/1129014769237860352
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:00Od: Stan_Borowitz
Zajímavá diskuse pod tím. Trochu vrhá světlo na to, proč se tak vytočil (nedisciplinovaní diváci a nějaká buzerace z umpiru).

Výmluvné jsou zejména ty výzvy od ryzího vohnouta už od pohledu (jakýsi Mark Waugh) k zákazu činnosti na rok, jako by Nick byl přistižen při dopingu, na základě čehosi tak abstraktního a nedefinovatelného jako "disrespect for the game"... Co to jako je?
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:12Od: Smazaný účet
Zabrus dál. Řada lidí tam navrhuje doživotní ban.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:53Od: Stan_Borowitz
Tak tam jsem naštěstí nedošel. Ale vlastně to je logické, rozvratníků a reakčních živlů je potřeba se zbavit, pravda a láska přece musí zvítězit nad lži a nenávistí, a to bez ohledu na oběti...
[ Reagovat ]
17.05.2019 19:33Od: Smazaný účet
Já horlivě odkývám, že by byl oběť pravdoláskařství, protože jediný pachatel, jehož je Kyrgios obětí, je Nick Kyrgios, a Nick evidentně lpí na bezprostřední upřímnosti, pravdě a lásce.

Do světa běžně vytrubuje, že ho tenis nebaví a že ho nemiluje, takže by mu tím prokázali laskavost. Pravda a láska by zvítězily především u Nicka, který by se konečně mohl upřímně, pravdivě a vášnivě věnovat tomu, co skutečně miluje.
[ Reagovat ]
17.05.2019 19:54Od: Stan_Borowitz
I tak se to dá vyložit, pokud "prokázat laskavost tenisu" chápeme jako volný překlad obratu "disrespect for the game"...

Stejně mi ta láskyplná nenávist politicky korektních spoluobčanů vrtá hlavou. Proč požadují tak drakonické tresty za de facto malichernosti?
[ Reagovat ]
17.05.2019 20:25Od: Pe3k
Nejsi dost progresivní abys to pochopil.
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:24Od: Stan_Borowitz
Too old to become a progressive, too young to die...
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:37Od: Smazaný účet
...but at the right age to fancy a tennis match here and there :)
[ Reagovat ]
17.05.2019 21:34Od: Smazaný účet
V té diskuzi jsou nějací "spoluobčané"?

Já to chápu tak, že jsou nakvašení za nesmyslnou sabotáž zápasu, na který si udělali čas a koupili lístek. Co je v tomhle případě ta malichernost? Podle mě Nicka nikdo nechce zaříznout za to, že "vrhl židli", ale prostě proto, že ten zápas zkazil. Není to poprvé. Kdyby chtěli vidět absurdní drama, zajdou na Havlovu hru a můžeš jim říkat "pravdoláskaři". Oni šli na tenis a dostali naprdlého Kyrgiose, který se sbalil a odešel.

Jestli to myslíš obecně, pak je možné, že považuješ za malichernosti věci a jevy, které prostě jiným lidem připadají dost důležité na to, aby kvůli nim gilotinovali hlavy a dekapitovaná těla natahovali na skřipec.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:06Od: Kozoroh
Verdasco je takový labil (facepalm).
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:17Od: Nola
Nandovi dosla energia, porazil Edmunda, Doma a Karena, vybojoval tieto vyhry v 3.setoch, Rafa naopak posetril energiu, rychle zapasy, napriek tomu hral velmi dobre v uvodnom sete...
je labil, ale dnes by som ho neodsudzovala, nie je najmladsi, skor prehra v SF Doha s Nolem
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:51Od: turista
No v prvním setu hrál Verdasco dobře, ve druhém každý druhý míč pálil do autu. Nadal hladká rutinní výhra.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:00Od: spaniel
Suverenni byl i na AO...
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:52Od: Kamilos88
Tsitsipas dá zítra Nadala a ve finále Djokovice. Vyhraje tak svůj první Masters.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:53Od: Kozoroh
Štefek se toho bude muset ještě hodně naučit od velmistrů tenisu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:54Od: Kamilos88
Dost už umí. Porazil je všechny na jejich nejlepších povrsich.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:59Od: spaniel
Ne.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:17Od: Kozoroh
Porazit ano, ale porážet je něco trochu jiného. Djokera dokázal porazit Veselý a el Matadora Rosol.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:38Od: turista
Cicipas podruhé za sebou Nadala na antuce neporazí.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:45Od: Kamilos88
Vsadis na to 100 tisíc?
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:54Od: turista
Nikdy nesázím. Myslím si ale, že se Rafa a Djoker dostanou oba do finále a tam čekám podobně vyrovnanou řež jako v roce 2016.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:56Od: Patik
keď sa Nole pomaly rozbiehal z krízy ? už vtedy robil Nadalovi problémy a to bol len 50 percentný.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:02Od: turista
Ta řež se odehrála asi 3 týdny před Novakovým titulem na RG. Po zápase s Rafou Novak ještě bojoval s nadupaným Nišim a pak prohrál finále. Byla zima a vítr a titul tady nakonec tehdy bral Sir Andy.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:03Od: turista
To co máš na mysli bylo před rokem, kdy se Novak sbíral z útlumu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:15Od: Patik
Hej prepáč pomýlil som si to.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:51Od: Kamilos88
Nadal zítra potvrdí formu z letošní sezóny. Semifinals master
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:06Od: Patik
Ak bude Nadal returnovať v hladisku a hrať 3 metre za štadiónom tak Tsitsipas má šancu.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:24Od: Kamilos88
Nadal potřebuje vyhrát velký zapas. Něco jako Roger včera. Proste tři sety, bitva o každý míček, tie break. Tyhle walkovery, kdy hraje kopce a čeká na chybu soupeře jsou mu na nic. Přijde Djokovic a uhraje pět gamu. Byt vypadá Nadalova bilance v Římě velmi lichotive, tak pořad nepotkal světového hráče. Kdyby hrál dneska s Thiemem, tak se tady už bavíme asi jinak. Tsitsipas určitě není bez šance.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:38Od: Patik
to je to že Nadal už nepozná poriadny tenis..on hrá zápasy v ktorých je jasným favoritom..jeho súperi keď vedia že musia hrať s ním na antuke si naložia už v šatni a na kurte ho pekne pustia do hry a nechajú ho dominovať..potom zrazu príde niekto kto sa ho nebojí a hrá tenis na vyššej úrovni a zostane z toho vyvalený že čo sa deje ..bum a koniec prehra..jeho posledné porážky prišli práve s hráčmi ktorí sa ho neboja Djokovič,Kyrgios,Thiem Fognini..a po novom už aj Tsitsipas..favorizujem gréka no ak ho neporazí..Djokovič v dvoch setoch zoberie titul.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:48Od: George_Renel
1. set to moc suverénní nebylo.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:50Od: Smazaný účet
První 3 hry doslova hořel.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:54Od: Kamilos88
Nehraje vůbec dobře. Vyhrál, protože byl Nando hotovy a ještě pohnojil první set. Tsitsipas ho zítra sfoukne jako svíčku.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:39Od: turista
To si nemyslím.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:14Od: Smazaný účet
Jako svíčku ho nesfoukl ani v Madridu. Každopádně Nadal rozhodně nepůsobí neporazitelně. A pokud se ve finále střetne s Novakem, je vymalováno.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:17Od: Ondra979
jako svicku asi ne, ale verim, ze muze uspet. Unaveny veteran Verdasco dneska nemohl byt nejakym meritkem. Hlavne musi zvolit dobre taktiku a vyuzivat toho, ze Nadal returnuje od tribuny :)
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:27Od: No-le
Nadal ví, že musí před RG ukázat, kdo je tady králem. A zatím se mu to daří...
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:30Od: turista
Ano. Ale na Djokera to stačit nebude.
[ Reagovat ]
17.05.2019 16:46Od: MarcelPersch
Aby to stačilo na odpocinuteho Stefanose...
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:36Od: turista
Bude.
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:45Od: Ondra979
no a ty si nejaka vedma? ja to vidim celkem otevrene, NAdal je mirny favorit ale klidne muze prohrat, Tsitsi mu to neda jen tak, uvidis
[ Reagovat ]
17.05.2019 17:58Od: turista
Favoritem je Rafa Nadal. I když letos na antuce nedominuje, tak tady hraje velice konzistentně a klátí soupeře jako hrušky.
[ Reagovat ]
17.05.2019 18:01Od: Ondra979
uvidime, zatim poradneho soupere nemel, na to nezapomen
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist