Nadal letos stihl jen pět turnajů. Přesto váhá, zda předčasně neukončí sezonu

  • Rafael Nadal letos kvůli pandemii koronaviru stihl odehrát pouhých pět turnajů. Čtyřiatřicetiletý Španěl, který v neděli potřinácté ovládl antukové French Open a vyrovnal se 20. grandslamovou trofejí rekordmanovi Rogerovi Federerovi, se zatím nerozhodl, zda letošní sezonu ukončí předčasně, nebo se ještě na některém z letošních podniků představí. Odmítnout by tak mohl i účast na závěrečném Turnaji mistrů.
    13. 10., 09:52 | Aktuality |  172 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Nadal do letošní sezony naskočil hned na samotném začátku v ATP Cupu, poté se dostal do čtvrtfinále Australian Open a suverénně vyhrál menší podnik v Acapulku. Na kurty se vrátil po více než půlroční pauze v Římě, jelikož americké betony včetně obhajoby na US Open se rozhodl vynechat.

Zatímco v Římě roli největšího favorita nepotvrdil a vypadl ve čtvrtfinále, na French Open si bez ztráty setu dokráčel pro svou 13. pařížskou trofej a ziskem 20. grandslamového titulu vyrovnal rekordmana Rogera Federera.

Nyní rodák z Manacoru zvažuje, zda se letos ještě na kurty vrátit, nebo letošní sezonu předčasně ukončit. Již v lednu v Austrálii se má totiž rozjet další sezona a hráči nejspíše budou muset po příletu na australský kontinent do 14denní karantény.

"Zatím jsem se o zbytku letošní sezony nerozhodl, nemám jasný plán. Nemůžu teď říct, jestli letos ještě budu hrát," uvedl Nadal, jenž se kvalifikoval na Turnaj mistrů v Londýně, který má začít 15. listopadu.

"Ohledně Turnaje mistrů a dalších turnajů se musím poradit se svou rodinou a týmem. Budu to řešit v příštích dnech. Musím to ale udělat v klidu a pečlivě situaci zvážit, teď si stále užívám triumf na French Open. V Austrálii budeme muset do 14denní karantény, musíme teď všichni dělat správná rozhodnutí, není to jednoduché."

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (172)
14.10.2020 15:46Od: RF46
Bezte ven za zenskejma raci...jo ono neni kam smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 15:51Od: JCFerrero
Dobre vzdavam to . Mate pravdu Roger Federer je horsi ako Nadal.
[ Reagovat ]
14.10.2020 15:58Od: Kamilos88
Mám jednu doma, to se počítá? smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 16:03Od: RF46
Hej ja taky...vlastni gol..:)
[ Reagovat ]
14.10.2020 18:12Od: Cico93
A vie čo tu vystrájaš?
[ Reagovat ]
14.10.2020 15:10Od: JCFerrero
Kamilos nezvlada, totalny chudaksmileRAFA = GOAT OF TENNIS , ma rovnako GS ale viac masters o h2h skoda rozpravat, koniec debaty RAFA >>>> FEDERER
[ Reagovat ]
14.10.2020 19:50Od: Kamilos88
Jak je to s těma práškama? Pošleš mi je, nebo jsi to celé už sežral?
[ Reagovat ]
14.10.2020 15:00Od: mahycek
To se fakt číst nedá, stále dokola
stejné debaty, když finále skončilo
v neděli. To je fakt ztráta času.
Šílené.
[ Reagovat ]
14.10.2020 14:10Od: FerrariF50
Jako já si to tu čtu opravdu pro pobavení, i když vlastně se tu rozebírá furt a furt dokola to stejný :D ... Každopádně mě přijde, že jste se tu pomátli už do čista nehledě na to, komu fandíte :D Nemyslím uplně všechny, ale tu hrstku šílenců co se tu furt hádá o nesmyslech :D Jen tak dál, sranda musí být, v těhle časech dvojnásob smilesmile
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:30Od: Krisboy
smile

https://www.sport.cz/tenis/french-open/clanek/1756106-zazrak-jmenem-nadal-nejpozdeji-do-tri-let-skonci-rikala-v-roce-2009-ceska-kapacita.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:09Od: Amputace
To je tady zase snůška hovadin. Jistě, 34letý Nadal nepojede na halové turnaje, protože se bojí, že by na nich prohrál.

Ta dvojí rétorika je kouzelná. Když jistého hráče nepotřebovala antuka, byl to rozumný krok - jeho nejslabší povrch celou kariéru, proč by se tam na stará kolena trápil, radši ať pošetří síly na "své" povrchy, na turnaje, kde má šanci, může navíc věnovat více času rodině atd.

Když vynechá v době přísných opatření - kdy každý turnaj je svým způsobem riskantní a může ohrozit účast na dalších, důležitějších turnajích, může ohrozit přípravu; kdy je problémem stýkat se se svojí rodinou během turnajů atd. - Nadal necelý rok po svatbě halu, je to proto, že se bojí porážky. Směšné, jak dokážou někteří lidé na jednu a tu samou věc hledět dvojím způsobem. Já Federera za jeho rezignaci na antuku nikdy nekádroval, naopak mi to přišlo jako jedno z jeho nejrozumnějších rozhodnutí v kariéře (navíc v době, kdy každý rok může být poslední a každý odehraný turnaj navíc vytváří rozdíl). Proč by měl po svém tenisovém zenitu plýtvat silami na povrchu, kde byl celou kariéru jen do počtu? V Nadalově případě se to tak z nějakého důvodu nebere.

A nezkoušejte mi tady někdo psát, proč do toho tahám Federera, když diskuze je o Nadalovi. Tahám ho sem proto, že kecy o Nadalově strachu z porážky v hale vytahují v první řadě fanatičtí fanoušci Federera, takže souvislost je samozřejmě více než zřejmá.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:17Od: Kamilos88
Vzhledem k tomu, že píšeš k věci asi 2 věty a zbytek je omáčka k hovnu(jako vždy), tak ti to jenom vyčárkuju

Ad1) Federer má na antuce 11 titulů vč. GS a ve 39ti letech udělal SF na RG. Nadal nevyhrál v hale nic v 16, 25, ani po třicítce, nejde mu to tam, tak tam nehraje, to dělá celou kariéru, proto nehraje v Dubaji, Cincinnati, Halle, Queensu atd.

Ad2) Nadal je gloryhunter, na antukové turnaje jede, ale v hale se bojí nákazy, co to je pičovinu?

Ad3) Fušuješ tady do všech podmnožinek a statistik k Nadalovi od roku 2006 do roku 2020 a na konci svého příspěvku napíšeš, že halu vytahujou fanatiční fanoušci Federera?

Pokud chceš diskutovat o nějaké komplexnosti, tak nemůžeš vynechat z diskuze třetinu sezóny, ve které Nadal evidentně zaostává a místo bojů o n.1, nebo TM, který by mu výrazně kariéru vylepšil, se posraně odebere na Mallorcu aby nedostal na hardu naloženo od Djokoviče, nebo Tsitispase, Zvereva a dalších 20ti hráčů.

Tomu říkám láska k tenisu, hraje se 11 měsíců, já hraju 3, po pauze 10 zápasů, ale tenis je můj život, nicméně teď to balím abych si nepokazil H2H.

Palec hore kamoš.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:35Od: Amputace
Ano, Nadal po třicítce už jisté turnaje strategicky vynechává (viz Cinci, kde i přes všechen strach z porážek startoval celou kariéru), to samé dělá po třicítce Federer. V čem je tedy ten rozdíl?

Na všechny turnaje (či jejich souběžně se hrající alternativy), které jsi vypsal, Nadal celou kariéru jezdil - samozřejmě pokud nebyl zraněný. Ale na tvé lži už musí být člověk zvyklý.

Hala = třetina sezóny? :D Dále jsem tu větu nečetl. Sorry.

Nadal se chce zcela evidentně zaměřit na AO, které jako jediné nemá dvakrát, které se hraje už za měsíc a půl a které bude navíc provázet 14ti denní karanténa. To ale může pochopit normálně uvažující člověk, těžko člen FFF.

A především: Nadal žádné finální rozhodnutí zatím ani neučinil, ale ty už máš jasno, že má strach z porážky v hale :D Já bych se vůbec nedivil, kdyby TM zkusil. Ale riskovat v 34letech zranění kvůli nějaké Paříži? Tam ať si raději honí ego Sockové nebo Khachanovové.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:48Od: Kamilos88
Rozdíl je v tom, že Federer startuje tam, kde startuje Djokovič, Nadal startuje tam, kde startuje Fritz, Fognini a Bautista.

Já nemám nic proti tomu, na co se chce Nadal zaměrit, ať si hraje klidně jenom French Open. Ale sorry, já a myslím si, že XY dalších lidí nemůže Nadala vůbec zohledňovat v tenisové komplexnosti, když cíleně vynechává konec sezóny, pak turnaje po AO atd.

V této oblasti jakékoliv tenisové komplexnosti, která spadá do GOAT disku,ze je prostě Nadal poslední a vždy poslední bude. 0 titulů z haly je pro hráče, který se uchází o post toho nejlepšího, prostě rána jako svině.

A řeči typu, že hala je do počtu jsou úplně mimo, v hale je ?pátý? GS ? 1500 bodů, pak jeden Masters. Čili regulérní povrch, kde má El Matador kariérní průstřel.
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:14Od: Amputace
Což jsou konkrétně které turnaje?

Proč Federer s Djokovičem nikdy nejezdili do Barcelony, ale místo toho si jezdili honit ega do Oeiras nebo Bělehradu?

Děláš, jako by Nadal hrál jenom antuku. Halu považuješ za třetinu sezóny, jsi mimo. Ten největší z největších v hale, tedy Roger Federer, vyhrál "jen" 1x Paříž. Proč asi? Protože v této naprosto nepodstatné části sezóny, která nemá ani svůj GS, jde všem primárně o TM. Ten Nadal nikdy nevyhrál, ano, chyba. Ale proč? Neměl bohužel nikoho, kdo by mu odklidil z cesty Federera s Djokovičem. 5x s nimi prohrál v semifinále či finále a téměř pokaždé ve skupině. Federer, aby vyhrál RG, tak se musel nejprve zbláznit Soderling, Djokovič zase potřeboval ve finále "antukového specialistu" Murrayho. Nadal takové štěstí neměl.

Samozřejmě, že hala je do počtu. Hraje se tam 1 Masters z devíti, nemá svůj GS. Už z principu věci je hala navíc - tenis je venkovní sport. To každopádně nic nemění na tom, že ten TM Nadalovi určitě chybí, to zase ano. Už jen kvůli prestiži, kterou ten turnaj má, ho alespoň jednou vyhrát mohl...
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:26Od: Kamilos88
Madrid 2005 ?

Hala je do počtu jenom pro fans Nadala, je to regulérní listopadová část sezóny, kde Rafa tahá kačera celou kariéru. Navíc sám víš, že to není jenom halou, ale celou sezónou po US Open, to máš min.2 měsíce tenisu.

Nadal po USO vyhrál přesně co? Pamatuji Peking a pak tam máme 3 velké turnaje, tam to je přesně 0.

Což více méně reflektuje to, že Rafa hraje tenis do srpna.

Mr. Komplexnost sama. Po třicítce to platí trojnásob.
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:40Od: Amputace
No... ano... https://www.youtube.com/watch?v=0CDmyTZa7ec ...Ale nepřekvapuje mě, že to nevíš.

Opět jsi mimo. Samozřejmě vůbec nereaguješ na to, co jsem napsal, pouze sumarizuješ své vlastní dojmy.

Jak může nebýt do počtu povrch, který nemá svůj GS - tedy to nejpodstatnější, o co v tenise všem jde?

Regulérní část sezóny to je, podstatná nikoli.

Kam Nadal kvůli Djokovičovi nebo Federerovi nejezdí?

Proč Djokovič s Federerem nikdy nejezdili do Barcelony?

Jaký je rozdíl mezi Federerem na RG a Nadalem na TM kromě jedné haluze v podobě Soderlinga, která umožnila to Federerovi vyhrát? (Samozřejmě také větší počet finále Federera, ale to je dáno i vztahem k počtu celkových účastí.)

Co se hraje po US Open? Shanghai, Paříž a TM. To jsou dva měsíce tenisu, kdy venku je zima, a lidé se přirozeně orientují na úplně jiné sporty.
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:58Od: Kamilos88
Já to vím, ten otazník se udělal ze smajlíka.

My se nedomluvíme, to nemá smysl. Vy žijete v nějakém světe, že tenis jsou jenom GS a hraje si tady na specialisty. Hledal bych roky fanouška Nadala (z toho fóra), který má rád tenis jako celek. Vy máte rádi Nadala, glorifikujete ho tady všude a v každém článku, hejtujete Federera, což je logické když je lepší a jinak se k tenisu nevyjadřujete vůbec.

Prostě tenis je tenis, tenis je 11 měsíců, Masters, TM, DC, OH, těch milníků jsou v něm desítky, ne jenom GS, které mají sice největší váhu, ale tenis na nich nestojí.

Venku je zima a lidé se orientují na jiné sporty, to je dobrá pičárna.

Pokud je tenis tvůj život (jak Nadal říká), tak ho hraju od jara do podzimu a ne v lednu, dva měsíce pauza, duben, květen, pauza, srpen a konec sezóny.

Více to nehodlám rozebírat, nemá to tradičně smysl.
[ Reagovat ]
14.10.2020 14:16Od: Amputace
Nemáš nic. Turnaje jsi mi nevyjmenoval, Barcelonu nevysvětlil, důležitost haly, na které se skoro nic podstatného nehraje, neobhájil, takže jediné, co ti zbývá, je hrát to na srdíčko a lásku k tenisu.

Ty, jako člověk, který tady totálně nelogicky žvaní o strachu Nadala z porážek, který dlouhodobě ve všech jeho rozhodnutích hledá jen ty nejhorší úmysly a který svého koně adoruje až do bláznění a ve všem ho povyšuje nad ostatní, máš současně tu drzost tady moralizovat o hejtování Federera? Já hejtr Federera nejsem, ale nemám rád hloupost a ty coby jeho fanoušek ji spolehlivě předvedeš prakticky pokaždé, kdy je řeč o Nadalovi.

Pleteš si diskuzi, ve které padají konkrétní argumenty, s dojmy a ideály, které ti dává tenis a které ti možná někteří jiní fanoušci svými názory a postoji berou. A pod těmito dojmy se ubíráš ke lhaní, vymýšlíš si čísla, údaje, nefaktické informace. Vůbec nepochybuji o tom, že tenisu rozumíš a vyznáš se, nebojím se ani přiznat, že daleko víc než třeba já, ale v diskuzi o něm bohužel paradoxně neobstojíš. Není to tvá doména. Ono něčemu rozumět a umět o tom diskutovat jsou dvě různé věci.
[ Reagovat ]
14.10.2020 15:21Od: Kamilos88
Už se mi to nechce ani číst.

Ale měl by ses na to dát profesionálně, zkus to třeba tady.

www.blesk.cz/kariera

smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 18:56Od: Amputace
Ty, který tady konstantně lžeš od doby, co ses sem zaregistroval, mě budeš odkazovat na Blesk. Jsi hloupej a ještě k tomu drzej, smrtelná kombinace.
[ Reagovat ]
14.10.2020 19:51Od: Kamilos88
Hloupej a drzej.

A votevřu si vokno.

Nejseš ty z Prahy? To by sedělo, tam je takových magoru plné město.

Sorry plný město smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:17Od: Amputace
A nemá 0 titulů z haly: vyhrál Madrid 2005. Takže laskavě zase nelži.
[ Reagovat ]
15.10.2020 11:43Od: turista
Souhlas.
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:44Od: Forehand
Tretinu sezóny sa hrá na antuke ty slamená hlava :)

V hale sa nehrá nič, ani len GS, diskusia skončená frustráte.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:44Od: ipko
chlapi, aby ste sa o pár rokov nemuseli hanbiť, čo ste tu popísali v boji za svojho GOATa.. dlho to nebude trvať a až potom si uvedomíte, koľko zbytočného času ste týmto zabili a zostane len tma a prázdno po golden éresmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 22:08Od: annah
smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:16Od: JCFerrero
Ked Rogerko viedol bol nedosiahnutelny hrdina , akonahle bolo jasne ze ho Nadal dobehne a Djoko ho zacal prasit ako ziacika tak bolo zrazu big 3 smilesmilea teraz uz ked je jasne ze ho prekonaju tak aj tak je goat lebo je to elegan smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:23Od: Pe3k
Tak vidíš, aj ty hejtr s IQ houpacího koně ho uznávaš jako goata smilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:01Od: Kamilos88
Pozor, pozor.

Neurážej houpací koně smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:06Od: JCFerrero
Bol by goatsmilesmileak by Rafa a Djokov neexistovali
[ Reagovat ]
13.10.2020 19:35Od: RF46
Zda se mi to nebo i Forehand tim dalsim Rafovym FS je zase o neco vetsi, chytrejsi a vsevedouci clovek? Urco ted musi chodit po Blave jako osvoboditel...smile
Ach ti Slovaci...
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:01Od: Pe3k
Slováci jsou v poho, až na Hrabiše a místního klauna smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:01Od: Kamilos88
Při nejmenším mají dobré sýry smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:15Od: Forehand
Taký mladý a taký zadubený stereotypmi a predsudkami.

Pozravujem do 20. stor :)
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:48Od: RF46
Je mi 38let, jestli to je moc, malo nebo akorat, to tezko rict.
-
To nejsou predsudky, to jsou zkusenosti. V Brne je Slovaku fakt hodne. Neurazej se hned, nemusi to byt hned hanlive mysleny. Ta prehnana hrdost je spis narodni mentalita - ja sem Slovak a kdo je vic. Ale ty to jako Slovak tezko posoudis:)
-
Ale bilboardy na Slovensku na CocaColu...neco jako "najdi pod vickem symbol. Slovak ho najde!" To nas fakt rozchehtalo. Nemec, Rakusak, Cech ani Polak by to pod vickem nenasel ale Slovak jo smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:51Od: Pe3k
Furt si tady musí někdo z Klaunhanda dělat legraci, chudák.
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:55Od: RF46
Ja bych bral, kdyby si zalozili server pod tatrou a tady by sice ubyla asi polovina komentaru, takze kvantitaivne by to slo silne dolu ale kvalitativne by to negativni dopad rozhodne nemelo. Forehand by byl admin, JCFerrero zastupce a Amputace cestny zahranicni host.
[ Reagovat ]
14.10.2020 11:04Od: Kamilos88
A jmenovalo by se to www.nadalportal.sk smile

Tam by si vzájemně hladili bruška jak je titul na antuce více, než ten na trávě a titul na trávě více, než ten na antuce, potom by plynule přešli k tomu, že Montreal je Toronto a 20 je více než 20.

Já si myslím, že by se zabavili sami.
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:55Od: Forehand
Tu ale predpokladam, ze navstevujes vyhradne ceske portály a FB alebo IG je pre teba tabu.

Lebo inak ta automaticky musim vnimat za menej bystreho, odkazujuc niekomu niečo, čo sám neplnis.
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:52Od: Forehand
Vobec nie.

Ja sa od Slovakov dištancujem a ked počujem slovenčinu v zahraničí, hned urobím ukrok spat.

Nestotozunujem sa s bezným Slovákom. A ano, tvoje skusenosti mozu byt pravdivé, vzorka Slovakov pracujuca v zahranici a najma v Cechách je vacsinou vzorka Slovakov z vidieka.
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:50Od: RF46
Pak se smeju, jak si privlastnujes zasluhy tenisty z Manacoru a s kazdym jeho dalsim uspechem vyrostes i ty...ale tak, kazdej mame neco.
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:53Od: Kamilos88
Když tě doma mlátí manželka, nemáš kamarády, vycházky, koníčky, tak co chceš dělat? smile A k tomu všemu bydlíš na sídlišti v Petržalce smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:56Od: RF46
To bych pak chapal ale stale existuje varianta, ze je to normalni prumerny Slovak. To pak jednoho mrazi.
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:57Od: Forehand
Nic si neprivlastnujem, skor je to otazka tvojej precitlivelosti a nejakých vnutorných démonov:

Proste nezvládas ako dalsich xy zo stáda a ventiluješ to. Je to prirodzene a je dolezite dostat to von :)
[ Reagovat ]
15.10.2020 10:14Od: RF46
Fakt? Kdyz to rika takova kapacita jako ty, musi to tak byt.
-
Urcite nemam takovou schopnost udelat tlustou caru. V tomhle ses jako nas Ovcacek, Zeman, Babis .. a dalsi zastup elit - napises hovadinu, obhajujes ji, stojis si za ni, hadas se jak decko o lopatku na piskovisti, pak zjistit, ze si napsal blbost a hned zapomenes a tlusta cara. To ja neumim, to ja bych se stydel. U koho si vlastne sazel na ty 4 GS?
[ Reagovat ]
15.10.2020 12:22Od: Forehand
Hovoris trochu z cesty, priznam sa, ze sa strácam v tvojich chaotických nevyrovnaných myšlienkach.

Skus zrozumitelne. Politika, tenis, stávkovanie, tlustá čára...Ideš si :)
[ Reagovat ]
15.10.2020 13:02Od: RF46
Nic psat nebudu, text je snad jasny i pro cloveka bez vzdelani. Ja uz s tebou diskutovat nechci..ono uz to neni ani blby, je to proste nulovy. Mej se a opajej se svou vyjimecnosti. smilesmile
[ Reagovat ]
15.10.2020 13:24Od: Kamilos88
https://www.csfd.cz/film/530751-jsem-bozska/prehled/
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:24Od: JCFerrero
Rafa Nadal = goat of tennis
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:17Od: Cico93
Prečo Tu pišeš takú samozrejmosť...
[ Reagovat ]
13.10.2020 19:25Od: Pe3k
Goat by měl být při nejmenším dominantní světová jednička a ne někdo kdo byl věčná dvojka v éře Federera a ještě věčnějši v éře Djokovice. Navíc většinu titulů získal na jednom povrchu, kde byla během jeho kariéry historicky nejslabší až nulová konkurence...smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 19:45Od: Cico93
Stale väčšia ako na tráve.
Však aj v súčasnosti na tráve hneď odpadne Tsitsipas, Thiem, Medveď...špecialisti na trávu nikde.

Argument, že na tráve môže vyhrať hocikto kto má servis je síce pravda, ale nikto taký sa za x rokov nenašiel.
Jedine čoho sú títo drevaci schopní je, že ten zápas je vyrovnanejší, ale len na oko...

Konkurencia sa na antuke podceňuje, ale to je ozaj len tým Nadalom a jeho gigantickou veľkosťou na tomto povrchu.

Pre mňa je oveľa viac vyhrávať 12-15 rokov GS ako všetko nahrabať za 5.
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:00Od: Pe3k
Tráva je zdaleka nejtěžší povrch na ovládnutí... Těžko budou specialisti na povrch kde si zahraješ 2 turnaje v sezoně. 1 Wimbledon = 3 RG smilesmile*
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:17Od: Forehand
Teba ovládla nenavist, frustráte :)

A celkom lahko...
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:02Od: Kamilos88
Na antuce se hraje od Sibiře po Aljašku.

Na trávě se hraje Wimbledon a 3-4 turnaje. Proto je těžké se na ní adaptovat. Federer dá příští rok snad 20 titulů z trávy.

To zopakuje někdo tak v roce 2200.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:06Od: Cico93
Musím povedať, že mňa aj mrzí, že nie je Masters na tráve. Nikdy som to nechápal, však by to bolo také nejaké proste.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:13Od: Kamilos88
Je to škoda.

Byl jsem v Halle, tam by se Masters v klidu vlezlo, mají 2 kurty, jeden se střechou. Není o čem.

To hodně znevýhodnilo Rogera, být Masters v Halle, tak těch titulů tam pobere minimálně polovinu, co má z toho turnaje teď a to je dost.

V hale je jeden Masters, na antuce 3, zbytek je na hardech. Na trávě je nejprestižnější turnaj světa, ale Masters ne.

Škoda.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:36Od: JCFerrero
3 Gs rychly povrch a 1gs antuka , kolko by mal Rafa GS keby bol antukovy GS 2x

Skoda
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:42Od: Kamilos88
Antuka je podle mě v pořádku, má tři prestižní Masters a GS. Taky USO má summer swing zakončený v New Yorku, 2 masters a GS

Tráva toho má žalostně málo, dvě pětistovky, 2x 250 a jeden GS.

Slabotka.

Chtělo by to spíše halový GS, ať to máme kompletní.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:44Od: JCFerrero
V hale by sa ani nemalo hrat, tenis je letny sport
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:49Od: Kamilos88
Kdyby měl Rafa 10 titulu z TM a Djokovic s Federerem 0, tak by byl tenis zimní sport? smile

Jestli budete s téma podmnozinkama pokračovat, tak bude tenis na zimní olympiade smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 22:15Od: JCFerrero
Neviem akoby som to bral, ale keby to tak bolo asi nefandim Rafovi . Mne sa nepaci v hale tenis a aj co hrame amateri tenis tak mame halovy hard take nieco ako TM a nikto tam nechodi, absolutne kazdy radsej ide 30 km dalej do haly kde je antuka.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:16Od: Forehand
Presne ako pises:

Preto nemoze byt Goat Federer, ktorý sa 2/3 kariéry krčil v rebricku za touto dvojicou :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:54Od: Herbert_Hoover Rafa a konec sezony
My tu debatujeme ale pouze o sportovních důvodech, proč pokračovat, ale Rafa může mít ty osobní.
Posteskl si, že hodně špatně snášel, že nemůže být v kontaktu během RG s rodinou, jeho tatík slavil narozeniny. Určitě i tohle je důvod, užít si pořádně rodiny. A i kdyby stavěl GS nejvýš, je to pochopitelné, 2 zbývající turnaje versus AO, které ho může vystřelit dále v GOAT race..a samozřejmě celá sezona je ve hře. Rafa si myslím, že není riskér. :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:58Od: Forehand
Ved jasne, rozumní to chapu, fed fanatici maju prazdni arzenál a teraz sa chytaju nejakej Viedne :)

Ale to je ako s gumipuškou na slona, slabotka, agonia.

2021 bude vymalované, Kamil s Patikom skocia z nemocnicneho okna ruka v ruke jak romeo a julia s poslednymi slovami chum jetz.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:13Od: Herbert_Hoover
No nedokážu si představit, co by se stalo, kdyby Rafa vyhrál AO a pak ještě obhájil RG. Vlastně to AO by stačilo.. :) Ale o to větší důvod ho tlačit ze všech sil, ještě víc než teď, protože jsem tvor zvídavý. :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:23Od: Kamilos88
Měl by nejvíce GS, to by se stalo. Na AO má šance, co by ne, loni SF, předtím SF, finále 2017 s brejkem v zádech.

Otázka co Djokovič, jak bude nalomený psychicky.

Mě by zase pro jednou stačilo, aby Roger nešel v SF na Djokoviče.

Ale AO bude těžké, Thiem, Tsitsipas, Medvedev...pro celou BIG3 oříšek, nemusí to vyhrát ani jeden
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:26Od: Herbert_Hoover
Neměl by jen nejvíce GS ale měl by dvojnásobný kariérní grandslam ;) A vo to tu jde. Spíše mi jde o to, co byste dělali vy, když po 13. RG a ponížení Novaka tu předvádíte tohle.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:31Od: Kamilos88
Já vůbec nic, mé komentáře jsou pouhá reakce, zrcadlo. Ty se bavíš normálně, já se bavím normálně.

Ten double GS je zaklety, ale je třeba říct, ze Rafa byl nejblíže, brejk nahoře v pátém, to je hodně blízko, hodně moc. Tam už to bylo na spadnutí, ale zase nic.

Uvidime, jak zvládne Rafa hardy příští sezonu, těším se na ao, ale do te doby je ještě hodně tenisu a to se počítá smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:12Od: turista
Nevím zda AO vyhraje Djokovič. Nalomený ale určitě nebude.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:55Od: turista
Kdyby se to kombo 2021 Rafovi podařilo tak by mohl ještě odehrát olympiádu a pověsit raketu na hřebík. Všichni hráči usilující o antukové tituly by si oddechli.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:04Od: Patik
pol roka bol zavretý s rodinou v karanténe keď ostatní hrali exibičné zápasy a cestovali do ameriky..minulý rok bol častejšie na okruhu a rodina mu zjavne toľko nechýbala..proste má čo chcel dosiahol o čo mu ide každú sezónu a tým mu sezóna končí..vie že halové hardy niesú pre hardové bábovky ako je on.. pošetrí sa na Australian Open a zabojuje aspoň o štvrťfinále..
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:12Od: Herbert_Hoover
No ty to nemůžeš pochopit, když napíšeš takovou volovinu, že mu rodina nechýbala loni. Tak asi mohli cestovat s ním případně ne? A nemuseli být izolovaní od sebe. Bože, to je koment.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:17Od: Patik
ale prd..veď takmer v každom zápase mal v boxe niekoho z rodiny a vo finále dokonca aj rodičou so sestrou...Jelena sprevádzala Noleho na takmer každý zápas..než začne Paríž môže s ňou byť dva týždne každý deň..dokonca s ním môžu aj cestovať..toto všetko sú len výhovorky na osobný život..keby sa nato vyhovoril Djokovič nepoviem ale je zvláštne že to hovorí hráč ktorý takmer každý rok po US Open balí všetky turnaje..
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:19Od: Patik
a navyše tento rok počas karantény s ňou bol niekoľko násobne viac ako je len málokedy za celú kariéru..
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:21Od: Herbert_Hoover
Žena není celá rodina a propos být 14 dní bez ní není nic snadného. ;) Zvlášť při takovém emočním vypětí, jaké s sebou GS přináší. Zvláštní je, že když Fedex řekne, že chce být s rodinou je to v pořádku, ale u Nadala je to výhovorka :D No s tímto neuspěješ. Pusť si záznam Wimbledonu 2007 a běž se bít v prsa.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:30Od: JCFerrero
Ono s takym retardom sa neoplati komunikovat. Vsak ked si ho das vyfiltrovat tak kazdy prispevok ako nezmyselne ociernuje Nadala a o nicom inom nevie pisat len o Rafovi. Je to neskutocne zakomplexovany chudak. Keby aspon sa tie jeho nezmysly blizili pravde ale vzdy si vybere len to co on chce a este sa hra akoze na objektivneho.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:35Od: Tomas_Smid_fan
říká někdo, kdo má plnou hubu chlpáčasmilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:37Od: Kamilos88
Já někdy přemýšlím, jestli tady není nasazeny za normální mzdu. Není možné, ze by někdo zadarmo dělal ze sebe takového dementa smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:40Od: Tomas_Smid_fan
Na Slovensku jsou ZŠ asi ještě otevřené, ale intenzita výuky rozhodně velká nebude, když stíhá psát toliksmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:40Od: JCFerrero
Jasne ze pisem o chlpacovi, pretoze ani nehra a stale tu chodia provokovat chlpaci. Najdi nejaky clanok chlapaca kde chodim provokovat , absolutne ma nezaujima.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:48Od: Tomas_Smid_fan
absolutně tě nezajímá hráč, který s tvým idolem odehrál 42 zápasů?smile To tě pak asi moc nebere ani ten Rafa.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:52Od: JCFerrero
Fandim len Rafovi , nechodim provokovat pod clanky Federera a ociernovat ho. Mozes si ma vyfiltrovat ale pisem len pod Rafovymi clankami, vsak to je uplne logicke fanusik Sparty tiez nechodi komentovat zapasy Slavie.
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:53Od: Tomas_Smid_fan
Teď jsi to vystihl - Takže, diskuze pod články tu nejsou jen pro fanoušky toho, o kom článek je, to zaprvé... A zadruhé, pokud je někdo na diskuzním fóru jen proto, aby někoho provokoval, je to jeho problém a zároveň je úplně jedno pod článkem o kterém hráči to dělásmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:01Od: Tomas_Smid_fan
tak jestli by ti to spíš nevyhovovalo tady:
https://cs-cz.facebook.com/Rafaholics
Tam tě myslím nebudou žádní chlpatí otravovat ani provokovatsmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:21Od: Forehand
Nezvládajú.

Tí rozumnejší radsej nekomentujú, su ticho.

Múdro.

Kamil s poloretardovaným bráškou nezvládajú a ventilujú sa tu, sú to také deti :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:38Od: Patik
Pozri nemôžeš porovnávať človeka ktorému ťahá na 40 a má doma ženu a štyri malé deti..s človekom čo sa len prednedávnom oženil..a deti bude mať pravdepodobne keď ukončí kariéru ak vôbec..proste je jasné že o tieto turnaje Rafa nemá záujem spočítal svoje šance..a svoje telesné pozostatky po Roland Garros a pošetrí sa na ďalší rok..
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:35Od: Forehand
Now, its clear, I am definetely one of two.

And lets analyse stats when our carriers will be over..

Na Atp stranke je obsirnejsi rozhovor s Rafom. Vybral som odpoved na otazku, co si mysli o Goatovi.

Trochu zmenil tón a sebavedomo sa postavil za svoje cislo..Vamos Rafa.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:37Od: Kamilos88
Celkem si věří na to, že mu chybí elementární známky nějakého GOATA, weeks n.1, tituly, TM, obhájený GS mimo FO.

Ale proti gustu žádný dišputát.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:55Od: Forehand
Ze weeks :)

Kamosko, samé oriešky :)

Vsetci sleduju GS, a nie weeks, najma tie Federerove, od prichodu big2 ma tak 40weeks :)

Mas v tom tenise troska hokej.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:58Od: Kamilos88
Toni Nadal

I say that the best is Roger Federer because he has more titles in tournaments, more victories, more weeks of number one and everything counts," Toni Nadal said.

Ale názor gaučaka z Petržalky je světový.

Už se neztrapnuj, za mě vše. Cest smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:01Od: Forehand
Ty mas nulove schopnosti vycitit diplomaciu, lebo si holt jednoduchsi chlapec z vidieka, ktory si nafuka bazénik a ma pocit, ze prave šéfuje 5* rezortu na Maledivach..:)
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:33Od: Tomas_Smid_fan
chce se držet za ruku s Rogerem a mávat na Jokerasmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:18Od: Forehand
Prisiel, videl, zvitazil :)

Samotný král...

Snad sa nebude nahanat za nejakou Viedňou. Nedostojné.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:46Od: JCFerrero
Hala je uplne trapny povrch trapnejsi ako trava. V hale sa clovek nauci jeden uder (napr Olivetti, De Schepper, Karlovic a pod drevaci) a potrapi hocikoho. Neda sa na ten tenis ani pozerat, zato na anutke clovek musi vediet toho vela aby len potrapil lepsieho hraca.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:54Od: blixa
Příspěvek na úrovni IQ 6, reaguje na světlo. Hala není povrch. V hale může být položeno cokoliv, včetně té antuky nebo různých umělých povrchů s nejrůznější rychlostí. Je neuvěřitelný, jak v poslední době tu eskalovala demence pisatelů.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:56Od: JCFerrero
Dobre chapeme aku halu myslime, to potom aj tento RG mozme brat ako halovy podla tvojho dementneho prispevku.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:59Od: blixa
Nechápeme, jakou halu myslíš, magore. Silně pochybuju, že jsi schopen něčeho jako je myšlení.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:06Od: JCFerrero
Taku halu ako basel,vieden, tm, valencia ,bercy.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:11Od: blixa
Takže třeba Porsche-Arena v německém Stuttgartu není hala, protože chasníček si ji nevybral jako halu. smile Kde se tahle demence bere ? S ní se už ti jedinci rodí nebo to získají až růstem ? Já nevím .. smilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:15Od: JCFerrero
Ty retard som uviedol priklad ale tazko komunikovat s fanusikom chlpaca.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:30Od: Tomas_Smid_fan
tenhle nick se tu objevil s RG a Rafa nám udělal medvědí službu svojí výhrou, protože díky ní tu bude prudit, dokud nezapomene, kdo to RG vlastně vyhrál. Jinak s ním nemá cenu vůbec diskutovat, protože se to jaksi nenaučil a ve Forhandovi (který mi až tak nevadí) nemá nejlepší vzor. Co naděláme, v nejhorším poputuje do ignorusmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 19:14Od: blixa
Už tam je smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:46Od: Patik
Čo si myslíte o hráčovi ktorý po skončení grandslamu ukončí sezónu ? a čo si myslíte o hráčovi ktorý si po skončení grandslamu pridá ešte jednu 500tku navyše ako prípravu na halové turnaje ?
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:50Od: dako
To, že Rafa vyhral GS bez straty setu, vyhral finále takmer učebnicovým výkonom proti najťažšiemu možnému súperovi a nepotrebuje ísť hrať nejakú 500ku, ktorá mu nijak neprospeje.

Ale Paríž a TM by som z jeho strany uvítal.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:08Od: Patik
Ak by si to náhodou nevedel aj Djokovič hral GS a ešte sa pritom aj viac zapotil a strácal sety..a dokonca aj on stál vo finále proti najťažšiemu možnému súperovi..a vidíš napriek tomu pokračuje a ešte si aj pridáva prípravu..
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:14Od: Kamilos88
Nadal několikrát řekl, že je pro něj primární RG, nic jiného, nikde. Prostě RG.

Za poslední 4 sezóny odehrál v hale 12 zápasů.

Na halový tenis neměl buňky za mlada, takže je logicky po něm nemůžeme ve 34 letech. Jednak tam je riziko zranění a druhak je tam obrovská konkurence, což Nadal zažívá v halách odjakživa. Není tam ta antuková aura a pak ho naloží Goffin a spol.

Nadal hraje tam, kde může vyhrát, to není nic nového.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:21Od: soloo
ano a este doplnim ze jeho hra je stavaná na čím pomalejší tenis tým lepšie, najradsej by bol keby sa lopta pohybovala ako ked Nio zastavoval gulky v matrixe
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:24Od: Kamilos88
:D

Jako tady není o čem diskutovat, Hala je pro Nadala smrt. Těch 0 titulů to pouze potvrzuje.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:35Od: Patik
mňa osobne to vôbec neprekvapilo..čakal som len kedy príde článok že Claydal ukončil sezónu..misia French Open splnená..sezóna skončila..tradične..ako hovoríš tú auru ktorú mal pred týždňom by len zbytočne veľmi rýchlo stratil..
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:37Od: Kamilos88
Rafa hraje Paříž co dva roky, letos to nevychází. 2013,2015,2017,2019...2021 smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:43Od: Patik
2021 rátam skreč pred jedným rivalom..
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:51Od: Forehand
Obrovska konkurence ako Goffin, Dimitrov a next gen, s ktorou si Nadal utiera svoj 20GS zadok :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:52Od: Forehand
Obrovska konkurencia ako Goffin, Dimitrov a next gen, s ktorou si Rafa utiera svoj ctený 20GS zadok :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:48Od: Forehand
Tak Nole z tenisu v case pandémie vychadza ako totálny nestastnik.

Odohral oproti Nadalovi kvantum zapaso. Najprv sa nakazi covidom, nakazi svoju rodinu, z hanby si usije kabat..

Potom sa nahana za GS v NY, kde odchadza s uplnym trapasom po DNQ.

Potom sa chudak nahana za dalsim GS, kde dostane vo finále historicku bitku s kanarom..

A Rafa?..

Ten si odohra par zapasov a berie GS :)

Ako z tohto vsetkeho vychadza Nole a ako Nadal :)

Chudak Nolda teraz lepí aspon nejake beckove turnaje, no vsetko co od februara odohral cez Dubaj az po Vieden by smahom ruky zahodil pre RG.

Nevydalo.
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:05Od: turista
Novak je letos holt potížista a trochu i smolař. Ale ty dvě vyhrané tisícovky v NY a zvláště v Římě ho potěšily a nás v Djokolandu taky. A dvojitý Golden Masters taky.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:28Od: George_Renel
A kdy udělá mečbol doma?smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:30Od: turista
To asi nehrozí.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:54Od: blixa
A všechny ty hádanice jen proto, že zatím nikdo exaktně nezměřil, kdo ho má většího. Magerová, nechceš se toho jak zástupce TP ujmout ? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:48Od: Frantz
Na tohle téma už jistě spoustu večerů přemýšlela...ale jen u nambrvanforévra smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:50Od: brixner
No, na mě by ani neměla metr, borcí...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:13Od: dako
Jasne, treba všetko podriadiť AO, to je priorita. Tá 14 dňová karanténa je veľký zásah do celej prípravy. Poprední hráči asi pocestujú do Austrálie podstatne skôr, aby absolvovali podstatú časť prípravy tam. Bude to ťažké rozhodovanie.

Na druhej strane som si Rafu tohto roku užil veľmi málo. Plus sme všetci fans zdravo naladení na ďalšie zápasy tituly a zápasy po RG a po výkone v poslednom zápase.

Paríž a TM by ešte mohol skúsiť, ale je to len moje prianie. Verím, že Rafa s tímom sa v konečnom dôsledku rozhodnú najlepšie a odzrkadlí sa to aj na výkonoch v Austrálii.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:01Od: Amputace
Škoda případně TM. Loni se mi tam hodně líbil.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:18Od: Kamilos88
Tohle bude chtě nechtě prostě vroubek na Rafově fenomenální kariéře. Je to takové utíkání z boje na podzim. Ví, že by tam dostal, tak stáhne po RG (jinak po USO) ocas a ukončí sezónu. Sám nevěří, že vyhraje TM. Což je smutné, nevím proč by nemohl.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:30Od: Frantz
Jasně, utíkání z boje...ale když Federer opakově odpískal celou antuku, tak to bylo jedině kvůli odpočinku, riziku zranění a samozřejmě správné rozhodnutí smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:31Od: Kamilos88
A proč vytahuješ Federera teď? Bavíme se o Nadalovi ne? Tohle je prostě mentální problém 80% fanoušků Nadala ty vole.

Nadal vynechává haly...ale ale ale Federer taky vynechal antuku !

Diagnóza live smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:59Od: Frantz
No pže tady jde krásně vidět ten tvůj "objektivní pohled nezaujatého fanouška", na kterej se tady imrvere odvoláváš, ty jeden trapnej klaune..o Federerovi bys NIKDY nenapsal takovou sračku, že utíká z boje, když vynechá antuku smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:14Od: Kamilos88
Vynechal jsi standardně půlku příspěvku a použil si to, co se ti hodilo. To je takové tvoje, bez mozku. Celý Francek smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:43Od: Forehand
Znesitelné.

Nieco ako chybajuce OH zlato.

Akurat s tym rozdielon, ze Rafa pre zisk TM vlastne nic neurobil a Roger sa za tym zenie ako besny pes.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:46Od: Kamilos88
A proto tam startoval 9x
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:02Od: Forehand
A 8 krat nie :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:53Od: Marduch Kodeš a Kukal o Rafovi
"Z kuloárů vím, že Nadalovi s Djokovičem vadí, jak je Roger neustále propagován coby vzorový tenista, rodinný typ, který je ideální pro propagaci velkých firem. Takže ho chtějí za každou cenu překonat. A jelikož Rafa ví, že na trávě a betonu, to nemá tak jisté, činí se na antuce," říká Kodeš.

https://www.sport.cz/tenis/clanek/1751804-obyvak-i-mucirna-proc-je-nadal-v-parizi-nepremozitelny.html#dop_ab_variant=0&dop_req_id=RQmsWovkjz4-202010130750&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:11Od: JCFerrero
Uplna pravda. Rogerko vykreslovany ako pan dokonaly. Ale h2h hovori o niecom inomsmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:11Od: woody
Jak já nemám rád pojem něčí obývák.. To je jak v biatlonu : " Dnesku mu to nechutnalo"...

To holedně té popularity se mi taky bezda, min u Rafy.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:24Od: turista
U Rafy se mi to taky nezdá. Popularitu má obrovskou a příjmy z reklamy taky kolosální. Na prize money vydělal míň než Djokovič a Federer. Na příjmech z reklamy inkasoval mnohem víc než Djokovič a o něco míň než Federer..
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:12Od: Kamilos88
Moment.

Takže Nadalovi s Djokovičem vadí, jak je Roger propagován.

A vadí jim to tak moc, že chtějí být jako on.

To mi dává smysl.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:14Od: JCFerrero
A uz su lepsi ako on, cize dava to zmysel.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:15Od: Kamilos88
Ty radši nemysli. Lidé by neměli dělat to, co jim nejde. smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:22Od: JCFerrero
Si srdciar, stale bojujes aj ked vopred je jasne ze prehras.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:48Od: Kamilos88
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:15Od: dappe
To není žádná novinka, ne? Hlavně u Djokoviče. Z jeho chování a chování jeho rodiny je to naprosto zřetelné. Hlavně aby to chlapci s tím "za každou cenu" nepřehnali. Tituly mohou být totiž i zpětně odebrány smile Jen je blbé, že překonání rekordu s tímhle (co jim údajně vadí) těžko něco udělá. :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:16Od: turista
Vyhrané tituly nemohou být hráčům odebrány.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:22Od: JCFerrero
Na to sa spoliehaju rogerkovci.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:46Od: safi1313
To ze to vadí zavistivymu Jugoslávci je všeobecně znamy fakt. O Rafovi je to nesmysl.. Rafa s Rogerem mají vztah jako staří známí a kamarádi, takže nevím odkud tyhle zasvěceny informace někdo bere :D
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:12Od: Kamilos88
Na Kordu sere pes, jeho syn šel do zápasu s Nadalem jako do kina, kde chtěl ještě podepsané tričko.

Musí nahodit nějakou sračku do světa, aby se o něm zase psalo.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:39Od: Forehand
Ved hrava aj betony a travu :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:44Od: Mayo
Treba sa sústrediť na GS smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:35Od: peRFect
Ahoj, jen jsem šel kolem a chtěl jsem zeptat, jestli jste se už domluvili, kdo je ten goat.
Díky :D
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:37Od: Kamilos88
Všichni sportovní profíci se nemohou shodnout, nikdo si nedovolí ani naznačit, kdo by to mohl být.

Ale na TP je dva dny jasno. smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:42Od: Mayo
Je ním Rafael Nadal smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:07Od: JCFerrero
Jedno je iste , urcite to neni Federer. A ci Nadal alebo Djoko sa uvidi po ich karierach
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:16Od: RF46
smilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:38Od: Forehand
Rafa alebo Nole.

Čaká sa.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:55Od: peRFect
Díky všem.Tak já se zas někdy stavím ))
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:28Od: Kamilos88 Rafa
Evergreen.

Zase má soudnost, on za celou kariéru vyhrál v hale jeden titul. Když se mu to nepovedlo do 30tky, tak nevidím důvod, proč by hrál v hale ve 34 letech.

S Tsitsipasema, Zverevema, Medvedevama, Djokovičema.

Zbytečné úsilí, které nepřinese ovoce. Vysrat se na to je logický krok a více méně to podrhne to, co dělá celou kariéru. Konec po USO, letos po RG.

Nič nové.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:55Od: Herbert_Hoover
Nojo, jeden titul ale je to Masters. Někdo má xy pouťovek, ale skutečný titul nemá :)
Co se týče té zatracené pařížské Bercy, Rafa měl největší šanci 2017, bohužel musel odstoupit, tam věřím, že už by si to nenechal utéct vzhledem k tomu, kdo se dostal mezi nej čtyřku. :) Prostě mu to není přáno. TM by ale zkusit mohl, věřím, že za dobré konstelace by měl na všechny a Djoker by třeba byl diskvalifikován :)) Letos nemá v nohách měsíce lopocení na túře a dalo by se říct, že teprve nažhavil motory..škoda je nechat opět vychladnout. :) Na druhou stranu by riskoval možné zranění, což by před začátkem dost klíčové sezony nebylo dobré. Těžko říct. :) Ten TM je ale něco, co ho dohání jako stín.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:17Od: Kamilos88
Tak není přáno, já si nemyslím, že by byl Rafa v hale úplně tragický, ale jeho plánování sezóny mu to prostě nedovolí, vyždíme se na antuce, to se pak špatně hrají haly v listopadu.

Ale letos mohl úplně v klidu hrát, nechápu, proč zvažuje ukončení sezóny, však odehrál 2 turnaje po půlroční pauze, to je jako unavený?

Bude se hrát Masters ,bude se hrát TM, může zabojovat o n.1 s Djokovičem.

Mě to příjde jako připosranost z porážky, nemůžu si pomoct.

Takové "Já mám GS a už nehraju protože bych prohrál, ahoj"
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:28Od: Herbert_Hoover
Rafa si splnil cíl, těžko se pak přeorientovává na jiný, nižší..myslím si, že on už jede jen na grandslamy nebo na to, aby byl co nejdéle konkurenceschopný, možná kariérně živý obecně..no ale ještě by se mohlo stát, že přijde o pozici druhého chlapíka rankingu, což by se mu mohlo v Melbourne vymstít.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:34Od: Kamilos88
Tak ano, ale tenis nejsou jenom GS, hraje se o year n.1, BIG titles, tituly z haly, je tam hratelný TM, který Rafa nemá.

Sezóna se hraje od ledna do listopadu.

Pochopil bych vypuštění konce sezóny v letech 2017, 2019, ale proč letos, po pauze odehrál 10 zápasů.

Zraněný není, unavený není. Hrají všichni, on to vypne na tvrdo jen proto, že se mu tam nedaří?

To je alibismus.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:36Od: Forehand
Turnaje sa delia na Grandslamové a vsetky ostatné.

Rod Laver.

Čauko smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:39Od: Kamilos88
Potom je to obyčejný glohunter jako ty.

Kecy, že tenis je jeho život jsou tím pádem lži. Protože tam kde není favorit, tam nejede.

Velký to hráč.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:03Od: Forehand
Rod Laver gloryhunter.

Povedal na adresu legendy vitaz vymysleneho turnaja v Ostrave :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:31Od: Forehand
Jj, Rafa je uplne vyzmykaný po 4 turnajoch v roku 2020..:)

To, ze sa na to vykasle, okrem ineho potvrdzuje, ze si opat raz nemal pravdu a s vyžmykanim to nema nic spoločne.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:30Od: Forehand
Hala je do počtu.

Halový tenis je niečo ako halový futbal. Hra sa tam len kratko a vzdy len vtedy, ked sa neda hrat vonku.

Pariz Bercy, tam Nadal za celu karieru hral kolko, 6-krat.?

Jednozne najmenej prestizna 1000ka a pripravovat sa teraz mesiac len kvoli TM, je proste nerentabilné.
[ Reagovat ]
15.10.2020 11:50Od: turista
Asi ano. O Golden Masters mu už patrně nejde. A honit 310 a 290 týdnů na pozici světové jedničky o to mu už taky asi nejde. Má prestižních 20GS a 13 z RG, kde to tak zabetonoval, že tak vynikající antukář jako je Djoker bohužel odešel zase s nepořízenou.
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:16Od: turista
Masters to už je Djokovičovo.
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:19Od: woody Novak
By mohl v tom případě udělat něco podobného. Otázkou je jestli by udržel N1. To je 1200 bodů dolů.. To by nemuselo vyjít..
[ Reagovat ]
13.10.2020 10:23Od: Marduch
Pokud vim, tak loňské body hráčům zůstávají, i když od ledna do prosince nesáhnou na raketu. Nebo už to neplatí?
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:06Od: turista
Jen ať Rafa odejde a Novak zůstane.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:28Od: turista
To je asi jeden důvod proč bude Djoker hrát ve Vídni ty body potřebné na udržení pozice světové jedničky. Druhý důvod je rychle zahojit to trpké zklamání z finále RG. Vůbec se mu nedivím.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:31Od: turista
Buďme rádi. Novak pokud se mu bude dařit tak může vyhrát letos třeba ještě dva tituly a změnit celkovu bilanci s Nadalem ze současných 81:86 na 83:86. A to už je méně než jedna sezóna v jejich výkonnostní kategorii. A příští rok to s ním úplně srovnat.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist