Nadal musí vynechat milované Roland Garros i Wimbledon a US Open. Příští sezona bude nejspíše poslední

  • Rafael Nadal (36) potvrdil, že nebude startovat na letošním Roland Garros. Pauzu si protáhne ještě o několik měsíců a chybět bude i ve Wimbledonu a na US Open, vrátit by se mohl na finálovém turnaji Davis Cupu. Navíc oznámil, že nadcházející sezona bude nejspíše jeho poslední. Na pařížské antuce, kde je se 14 triumfy suverénně nejlepším hráčem v historii, nebude startovat poprvé od debutu v roce 2005. Navíc ho čeká po více než 20 letech vypadnutí z TOP 100.
    18. 5., aktualizováno | Aktuality |  163 komentářů
    Rafael Nadal (© Profimedia)Rafael Nadal (© Profimedia) 
     
  • Profil hráče

Šestatřicetiletý Španěl, který během kariéry získal rekordních 22 grandslamových titulů, má na Roland Garros z 18 startů impozantní bilanci 112 výher a jen tří porážek. Vloni získal na své oblíbené pařížské antuce trofej navzdory chronickým problémům s chodidlem.

Letos Nadala zdravotní problémy vyřadily hned v úvodu sezony. Na lednovém Australian Open si už ve druhém kole poranil levou kyčel a byť měla léčba trvat šest až osm týdnů, je mimo hru už čtyři měsíce.

A pauza bude trvat ještě mnohem déle. Už minulý týden se na sociálních sítích objevilo video, jak během tréninku stojí zklamaně opřený o zábradlí a po chvíli obklopený svým početným týmem předčasně odešel z kurtu. Tento týden sice znovu trénoval, ale dnes potvrdil informace ze španělských médií a oznámil, že bude poprvé od debutu v roce 2005 chybět na Roland Garros.

"Do poslední chvíle jsem dřel. Ale je to nemožné, poprvé po mnoha letech. Momentálně nejsem schopný Roland Garros hrát. Vzhledem k tomu, co pro mne ten turnaj znamená, si dovedete představit, jak těžké to je," uvedl.

Na tiskové konferenci promluvil i o dalších plánech. Vynechat bude muset také zbývající dva grandslamy, Wimbledon a US Open. Vrátit by se mohl na finálovém turnaji Davis Cupu, skupinová fáze je na programu v polovině září, vyřazovací boje se odehrají na konci listopadu. Pokud mu to zdraví dovolí, nejspíše v nadcházející sezoně odehraje své nejoblíbenější turnaje a pak ukončí kariéru.

"Nemám v úmyslu hrát tenis ještě pár dalších měsíců. Člověk nikdy neví, jak se věci vyvinou. Příští rok ale bude pravděpodobně můj poslední a chci si ho užít," prohlásil a dodal, že proto si nyní chce dopřát čas a zcela se uzdravit.

Roland Garros začne 28. května. Nadal ztratí 2 000 bodů za loňské vítězství a vypadne z TOP 100 žebříčku, ve které figuroval nepřetržitě od 21. dubna 2003.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (163)
19.05.2023 20:57Od: Vlk-v-trave OT - MSH
jedna tretina od toho, aby Lotysi skladali kvetiny u Slovenskeho velvyslanectvi... i s Gulbisem:D
Ikdyz jim to stale nemusi pomoci...

...nebot pokud to Kazachstan da, tak ma dokonce sanci hrat o postup do QF. Staci porazit Slovince a Lotyse. To je aspon paradni ulet... konecne to MS neni tak monotonni:)
[ Reagovat ]
19.05.2023 21:20Od: Vlk-v-trave
Nesktecny ted...:) Bude fajne dramo. Slovaci snizuji, ale ten Kazach v brance, dost skvely vykon dneska.
[ Reagovat ]
19.05.2023 21:41Od: Vlk-v-trave
Pecka, bude prodlouzeni:)
[ Reagovat ]
19.05.2023 22:09Od: Vlk-v-trave
Ty najezdy Kazachu...wow... vsichni 4 neskutecni, za to by se nemusel sydet ani McJesus.:)
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:04Od: soloo
co chce víc Nadal ved delal to co ho naplňuje na svetove urovni co kdyby nemal to štesti a musel by oracovat ve fabrice jako milion dalších lidí? čas semele všechny a ať je rád co dosáhol
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:13Od: Nola
nie si Slovak? :D kedze Rafa pochadza z celkom slusne zabezpecenej rodiny ako aj Fedex, tak by asi dnes skor tu fabriku menezoval smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:24Od: soloo
ak bol Rafa ako dite veľmi bohaty berem späť smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:51Od: Blondie
Chudým rodičům se narodil bohatý kníže.
Rodiče se před ním za svou chudobu styděli...
[ Reagovat ]
19.05.2023 14:22Od: soloo
bla bla bla jak moh byt Rafa bohaty ako dite ked mal chudobnych rodicov ???
[ Reagovat ]
19.05.2023 15:05Od: Krisboy
Establishment.
[ Reagovat ]
19.05.2023 15:35Od: Blondie
Učí se dobře, to nemohu říct!
[ Reagovat ]
19.05.2023 19:47Od: annah
Jára je prostě nej!smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 21:05Od: Blondie
smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2023 15:07Od: annah
smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2023 11:26Od: NovacekTP Nebude
už byla smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 09:24Od: Vlk-v-trave NADAL
Tiskovku komentátoři Punto de Break opravdu prožívali, není divu, jde nejen o domácího hráče, ale už tenisovou legendu obecně... ikdyž v některých věcech asi také kontroverzní.

Dalo se čekat, že příjde konec, neboť vše jednou končí a jen Jára C. nás všechny přežije, dokonce i postavenou sochu v areálu RG v Paříži, která se také jednou rozpadne... na prach.

Čím se tedy nakonec Nadal zapíše... nevím jestli si lidé budou pamatovat počet GS... nebo určité inovace Toniho ve hře tenis... to si budou možná připomínat naši pra...pra...pravnuci přez nějaké dokumenty, které budou zájímat asi jen hrstku...a jestli vůbec.

Asi nejvíc bude spojován s Paříží, antukou,... jako takový král Paříže. O to víc škoda, že ho tam už neuvidíme v plné síle a asi jen jako rozlučku v r. 24.

Já si budu rozhodně pamatovat Nadala z TRAVY:) Neboť odehrál s Dustinem Brownem jeden z největších zápasu historie na trávě a symbolicky proběhla úžasná epická bitva Útočného S/V vs. BL Moderna...

https://www.youtube.com/watch?v=3FrNVOfQVfU

Hodně štěstí a vše dobré do roku 2024 pro jeho fans...s. rozlučkou Bejka s velkým tenisem...
...jako nakonec, ...byla s ním i s vámi celkem občas i sranda:)

Letošní RG bude dost ochuzeno, bez Krále a Nicka. Snad to konečně třebas ten Stefan na cihle zvládne.
[ Reagovat ]
19.05.2023 11:04Od: Marduch
Bez Nicka? "Clay sucks, Roland Garros sucks":D
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:20Od: Vlk-v-trave
:DDD
Abychom za mesic nepsali, Grass sucks, Wimbledon sucks...:)
[ Reagovat ]
19.05.2023 15:07Od: Krisboy
No klidně se to může stát. Bez Rogera, bez Dustina a pokud nedej satan třeba nevyjde první kolo J1rkovi, turnaj skončí ještě než začal.
[ Reagovat ]
19.05.2023 16:02Od: Vlk-v-trave
Jeste HuHu a Mura.
[ Reagovat ]
19.05.2023 17:28Od: Krisboy
Můra pozink mě taky nikdy nebavil a proti HuHu nic nemám, ale nemá na to, aby "udělal" turnaj...
[ Reagovat ]
19.05.2023 20:31Od: Vlk-v-trave
HuHu na trave dobry...mimo travu celkem nuda.
Jeste maestro Berrettini, ktery si dal za cil letosni W24 dat, ale to i Cameron:D
Mura me bavi take jen na trave...
[ Reagovat ]
19.05.2023 07:37Od: hanz
Takže Rafa bude prudit ještě na OH?smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 08:43Od: Krisboy
V té době už bude na vozíčku.
[ Reagovat ]
19.05.2023 11:27Od: NovacekTP
nebude, předávkoval se vakcínou smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 12:06Od: woody
Spojovat zranéní Nadala a očkování proti covidu může jen úplnej idi*t...
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:00Od: Krisboy
A jak říci člověku, kterej každý rýpnutí bere smrtelně vážně?
[ Reagovat ]
19.05.2023 06:03Od: Roger_Federer
Velmi smutne, je starysmilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 20:00Od: Pavol K Nadalovi len toľko.
Nikdy žiadny zápas nevypustil. Proste stará poctivá škola. smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:09Od: Nola
mas pravdu, siel na doraz, asi najvacsi bojovnik, teraz som ho sledovala v telke na tlacovke, a tak nejak mi je smutno
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:38Od: Stan_Borowitz
Jj, konec starých časů...
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:51Od: jackiec
Hráči přicházejí a odcházejí, to je koloběh života a za chvíli si na ně nikdo nevzpomene... Skončil mi Edberg, Agassi, Fedex a teď rád zkouknu Carlita a jestli nikdo nepřijde po něm koho si oblíbím tak přestanu koukat na tenis. No aspoň jsme na vlastní oči ve více než stoleté historii tenisu viděli big3 a nejsilnější skoro 20letou dominanci tří nejúspěšnějších hráčů na GS.smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:56Od: Liverpool22
Jo, jo Edberg to byl taky můj oblíbenec - zápasy Edberga s Beckerem ve Wimbledonu jsou památné. smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:58Od: jackiec
1990 myslím že otáčel v pátém z 1:4 a sám Becker říkal že už se viděl s pohárem a najednou to bylo fuč smileto byly bitvy o to kdo bude dřív na síti, nádhera.
[ Reagovat ]
18.05.2023 23:33Od: Stan_Borowitz
Jo, byla to úžasná doba. I jejich rekordy jednou někdo překoná, třeba právě Carlos. Kdo jiný, když J1rka díky příliš rychlému získání jasné převahy nad světovou jedničkou, a tím nad celým tenisovým světem, ztratil motivaci.

Nejen hráči, my všichni přicházíme a odcházíme a za chvíli si na nás nikdo nevzpomene...
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:43Od: annah
Vypadá to, že Rafa jde v Rogiho závěrečných stopách. Nic veselého to teda není. Aspoň si doma užije synka.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:37Od: steve79
Jednou to prijit muselo. Je zazrak, ze vydrzel hrat tak dlouho. Prvni grandslam vyhral pred 18-ti lety.
[ Reagovat ]
18.05.2023 22:30Od: turista
Ano. Ale tenisovou nesmrtelnost má zaručenou navěky. Ty jeho rekordy na RG jsou asi nepřekonatelné. A 22 GS taky má. Nadal končí a Djokovič ztratil schopnost vyhrávat důležité zápasy takže z toho už nemůže těžit.
[ Reagovat ]
18.05.2023 22:43Od: Nola
:D vsak nenadarmo je najlepsim antukarom vsetkych cias, ten jeho rekord uz nikto neprekona si myslim, to nie je v ludskych silach, ale tak si predstav, ze Novak ako jediny ho dokazal na vsetkych antukovych turnajoch porazit, tak aspon to by ta mohlo utesit smile* , ked si z toho tak nestastny smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 11:21Od: gigin
Tvl nebreč furt. Prostě to chladno a deštivo mu nesedí. No tak hukl, co jako. A hlavně si vytěsni z hlavy Nadala, ten už není pro Djokárnu hrozbou. Zkus přijmout fakt, že jsou tu mladí smyci, kteří pro něj hrozbou jsou.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:10Od: Alien
Cože? Néééééééééééééééééé! Rafo počkáme, jsme s tebou!
[ Reagovat ]
18.05.2023 22:29Od: IngStavinoha
Na sportcézet mají jiný názor:

------------------------------------------

Znám pocit, kdyz tělo řekne ne.

Toxiny v těle způsobuji překyselení a následná regenerace je zatížena lehkým zánětlivým procesem...

Sportovci použivaji vše co by je nahodilo, ale pořád berme že podpůrné regenerační procesy, farmaceutika a i samotné vakciny - a ty si Nadal dopřál na rozdil od Djokoviče -, tak mu dávaji i vzhledem k věku stopku jednou pro vždy.

Neznamena to, že by si nemohl jit zaběhat, ale vrcholový sport po třicítce je na úkor zdraví.

Samozřejmě, že to není jen ten jeho sval. Je tam toho vice, kdo to sleduje ví, a tak mu přeji, aby alespoň mohl v klidu odstoupit z těchto dostihů, které nikam nevedou...

Sportovců, kteří z "neznámych" příčin umírají na kolbištích, poslední dobou bohužel přibývá. ????
[ Reagovat ]
18.05.2023 23:21Od: IngStavinoha
tak což o to, chvilkově "nahodit" bychom to snad ještě mohli ;-))) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:00Od: Kozoroh Rafovo odhlášení z RG a dalších grandslamů
Vzhledem ke zvěstem, které na netu kolovaly, jsem tušil, že Rafa RG odpíská. Dovedu si představit, jak musí být pro Rafu nesmírně těžké vynechat milovaný turnaj, ale vyhodnotil si, že na titul to letos rozhodně nebude. A jak znám Rafu, na turnaje nejezdí, pokud si nevěří na titul. Wimbledon a US Open se tak svezly na odhlašovací vlně s RG.

Pro tenis je Rafova absence na RG samozřejmě obrovská ztráta. Pro soupeře nevídaná příležitost - první "nenadalovské" RG po skoro 20 letech. Kdo to využije? smile smile Za sebe si přeji, aby Serbinátor ukořistil třetí Pohár mušketýrů a definitivně převzal vedení na počet GS titulů! smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:12Od: jackiec
A jestli se mu to nepodaří tak půjde do vedení po Wimbledonu.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:31Od: Marduch
Favorizuju trio Alky-Cicek-Rune. Nole černý kůň, v závislosti na tom, jestli se do toho stihne v prním týdnu dostat.
[ Reagovat ]
18.05.2023 20:00Od: Nola
tak ja by som aj toho Medveda neodpisovala, celkom mu to ide v Rime, sice mal poslabsich superov, ale on predtym dokazal prehrat na antuke s kdekym, uvidime ci Tsi nepadne s Coricom, bo tento turnaj nema nudzu o vyradenia favoritov a to nielen medzi panmi.... vlanajsi a predvlanajsi vitazi, vitazi Madridu, a u panov Monte Carla vypadli skor ako sa stihli ohriat :D
[ Reagovat ]
19.05.2023 09:48Od: Kozoroh
No1e se v prvním týdnu v zápasech na tři vítězné sety dostane do herního rytmu. A v něm bude těžko k zastavení, od svého návratu na výsluní tenisu ho na RG porazili pouze Rafa a Thiem. Jeden nehraje a druhý je stínem svého já.
[ Reagovat ]
19.05.2023 14:20Od: Marduch
Tak snad Noleho údery budou na FO konečně "přesné a správně načasované" smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 16:25Od: turista
Tak nějak. Novak měl kdysi potíže se Zverevem, Tsitsipasem, Medveděvem a Thiemem. Tak jako se s tím vypořádal tak najde recept na to jak neutralizovat Runeho, který mu zkazil už dva velké turnaje. Zmínil se, že se bude muset zamyslet nad tím jak ho porazit.
[ Reagovat ]
19.05.2023 16:44Od: Amputace
A až se to naučí, bude stejně dostávat čočky od Alcaraze - a to už pak bude pozdě se cokoli učit. Zkrátka skutečná next gen je konečně tady.
[ Reagovat ]
19.05.2023 17:47Od: Nola
jj, Alcaraz by mohol byt jeho syn, takze nic prekvapive by sa nedialo, je to skutocne velky talent a buducnost tenisu, no aspon nebude dostavat cocky od hracov ako McDonald, Fritz, Shapo.... mam pokracovat?
[ Reagovat ]
20.05.2023 12:28Od: Amputace
Od Fritze možná ne, ale tak pro změnu zase už dostává od Musettiho, Lajovice, Veselého... mám pokračovat?
[ Reagovat ]
20.05.2023 12:30Od: Pe3k
Jo.
[ Reagovat ]
21.05.2023 17:07Od: Amputace
Evans, Sonego, oblíbenec Busta, Kližan, Edmund... Nechápu, co se řeší. Každý z big3 přece čas od času prohrál s outsiderem.
[ Reagovat ]
20.05.2023 12:43Od: Nola
no pockaj zajac, a co Dustin Brown? to je taky Jirka Vesely, ktoreho tu spominas

vek nezastavis, Novak samozrejme uz nebude dominovat mladsim hracom ako Alcaraz a Rune, ma 36 , a oni maju kolko? 20..... je to prirodzene, len ty to tu pises akoby slo o rovnocennych hracov.... spominam, ked sa tu pisalo, ze Fedex prehrava s Novakom, lebo je ovela starsi - rozdiel necelych 6 rokov....

ved nejde o zivot, tenis nezomrel odchodom Borga, Federera a nepolozi ho ani odchod Rafu a Novaka, tomu ver
[ Reagovat ]
21.05.2023 17:10Od: Amputace
Já reaguji na to, že tady píšeš, jako kdyby čočky s outsidery dostával jen Nadal. Což není pravda.
[ Reagovat ]
19.05.2023 18:07Od: Marduch
Aby se ti nestalo to, co Forehandovi. Jakmile Rafa nějakou dobu nehrál, hůře to snášel a jeho příspěvky sklouzly téměř výhradně k negacím směrem k největšímu konkurentovi Rafy. Což se nakonec, jak už to tak bývá, obrátilo nakonec vůči němu.
[ Reagovat ]
19.05.2023 18:18Od: Krisboy Re: Pro Amputaci [ Reagovat ]
20.05.2023 12:25Od: Amputace
Tak já k Djokovičovi neměl nikdy nic moc víc než negaci. Nicméně příliš nechápu, co by se mělo otáčet proti mně. Dokud tady na fóru může vegetovat Tenisové.hovado, které otevřeně přeje hráčům zranění a konec kariéry, nemusím mít, myslím, strach. A s tím Alcarazem to mimochodem myslím vážně. Podle mě od něj opravdu Novak bude už vesměs dostávat. Šanci má určitě ve Wimbledonu, který na někoho konkurenceschopného z těch mladých čeká už deset let, ale jinak to už moc nevidím.
[ Reagovat ]
19.05.2023 16:12Od: No-le
Spíš Wimbledon. Do Paříže mu moc šanci nedávám...smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:01Od: Kandinsky1
Tak to čumím, počítal jsem s tím, že to tam vyhraje o jedné noze.
Takže bude kopírovat Federera a končit/nekončit dva roky, smutné.
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:27Od: Tennisfan77 OH
Když bude někde mimo top200, muže hrát OH? Tam to je dle rankingu ne?
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:46Od: vergus
Asi jo, Markéta si v Tokiu taky vzala PR a jela místo Muchové
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:17Od: Ereinion
je tam myslím nějaká výjimka pro vítěze GS/OH a Nadal vyhrál oboje
[ Reagovat ]
18.05.2023 21:13Od: GaelM
To je, ale pořád se počítá limit na stát. Někdo ze Španělů bude mít kvůli němu smůlu.
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:20Od: Stan_Borowitz Takže je čas na statistiky...
Počet získaných GS titulů u Rafy končí na čísle 22, počet titulů z turnaje mistrů 0. Celkem 22 velkých titulů. Tam už nic nepřidá. Počet titulů ATP 92, tam může teoreticky ještě pár pohárů z menších akcí přidat. 1 x zlato z OH.

Roger GS 20, TM 6. Celkem 26 velkých titulů, celkem ATP titulů 103. 1 x stříbro z OH. Všecvhny údaje jsou konečné.

Novak GS 22, TM 6, celkem 28 velkých titulů, celkem ATP titulů 93, 1 bronz z OH. Všechno může ještě vylepšit a pravděpodobně to i udělá...
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:29Od: Liverpool22
Pozor!!!! Roger má ZLATO z OH 2008 - vítězný debl se Stanem smile
A Nadal vyhrál debla v Riu s Lopézem
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:30Od: jackiec
Vypisoval singly
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:34Od: Liverpool22
Do statistik se počítají všechny medaile z OH. To je jako by jsi řekl např. Báře s Katkou, že jejich zlato se nepočítá, protože je "jen" z debla smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:38Od: Martan1
Přesně tak. Chudák Martina Navrátilová.
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:44Od: Liverpool22 Re: Statistika BIG 4 na OH
1. Andy Murray 2x zlato 1x stříbro
2. Rafa Nadal 2x zlato
3. Roger Federer 1x zlato 1x stříbro
4. Nole Djokovič 1x bronz
PS: Nole má ještě reálnou šanci zlato urvat na OH 2024
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:47Od: Stan_Borowitz
Takže z hlediska největšího sportovního svátku je vlastně GOAT Andy Murray... Chytrej chlapík, soustředil se na to, co je opravdu důležité. smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:49Od: Liverpool22
smile přesně tak. Alespoň v něčem je Andy první smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:50Od: DJOKERTHEGOAT
Nepřekvapila by mě účast Noleho na OH 28
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:55Od: Liverpool22
To Nolemu bude 41let - takže v mixu s nějakou mladou holkou to je reálné
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:58Od: Marduch
To asi ne, podle mě. Skončí arcirival Rafa, takže po sezóně (max. dvou) bez GS titulu nebude mít motivaci dřít a potloukat se po turnajích a začne být aktivní v jiných oblastech.
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:22Od: jackiec
Tomu sám nevěříš že Srb bude rok dva bez GS titulu...
[ Reagovat ]
19.05.2023 13:15Od: Marduch
Jezismarja, je mu 36 a každý další začátek je evidentně obtížnější. Ty čekáš, že bude ve 37-38 dominovat hardu?
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:33Od: Nola
jj, ma rodinu, tenis nie je cely zivot, nie je potrebne dostavat naklady od mladych dravcov, ani od hracov ako Lajovic /tym nechcem znizit jeho kredit/....tento rok si postrazil svoje panstvo, tak ako Rafa vlani FO.... chapem Stana, ktory nema rodinu, ze stale hra, ale ja sa nechcem prizerat, ze sa trapi ako Andy, ktory si presiel vaznym zranenim, to radsej ukoncit karieru, moj nazor
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:45Od: Stan_Borowitz
To je asi pravda, je to prostě zlatá medaile z OH, ale já jsem se chtěl soustředit na úspěchy v singlu, aby se to zbytečně nemíchalo.
[ Reagovat ]
19.05.2023 15:52Od: Matti Re: Stan
počítej si, jak chceš....22 je 22 smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 16:45Od: Amputace
Ano, jak fikané dát GS a TM do jedné kategorie turnajů :)
[ Reagovat ]
19.05.2023 17:25Od: Pe3k
A ty bys snad chtěl dát turnaj mistrů mezi malé turnaje? smile smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 17:27Od: Pe3k Re: Matti
103 smile
92 smile

smile
[ Reagovat ]
19.05.2023 20:23Od: Matti Re: pe3k
22 a zrovna tobě ještě jednou...22
[ Reagovat ]
19.05.2023 20:32Od: Pe3k
a?
[ Reagovat ]
19.05.2023 21:17Od: Matti
b?
[ Reagovat ]
19.05.2023 17:30Od: Krisboy
22 je 22? Zní to logicky a matematicky je to správně, ale spousta místních "fanoušků" s tebou souhlasit nebude smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:11Od: IngStavinoha
Poctivě absolvovanou vakcinační "kúru" už mu nikdo nikdy nevezme. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:35Od: Martan1
Ty jsi inženýr? Znáš ten vtip ? "Proč se bojíš jít k doktorovi? ". "No protože jestli je to takovej doktor jako já jsem inženýr...?" Tady je to asi obráceně. Ještě že nejsi MuDr.vakcinolog nebo profesor imunologie.
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:43Od: IngStavinoha
ne - tady je to přesně tak, jak píšeš ;-)))

a "kovid"-"testy" za vydatné pomoci mainstreamu mezitím opět kolí Giro smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:54Od: Martan1
To je stejně zvláštní, že spousta lidí na Novakovi obdivuje odpor proti očkování proti covidu. Obdiv si zaslouží za spousty jiných věcí, např.za to jak se dokáže ovládat i když má vztek na všechny okolo a že už ví že mu ty jeho úlety kazí pověst i přesto že je to v podstatě dobrák a mecenáš mladých talentů tenisu vůbec jako takového. Za mě je to jeho nejhloupější rozhodnutí, rozhodnutí lidí jakoby v nějaké psychóze, že ta vakcína bude moci snad za všechny jejich budoucí zdravotni problémy, že je nevyzkoušená a jiné mesmysly. Oproti tomu ti samí lidé spilali Rafovi za to že snad tím, že prohlásil na tiskovce na AO že každý měl možnost se nechat naočkovat a že to bylo Novakovo osobní rozhodnutí, tak že tímto prohlášením snad zavinil že Novák nakonec v Austrálii nehrál. Jo jo, to jsou absurdity.
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:17Od: IngStavinoha
absurdní je především samotný cirkus kovid - se vším, co se pod jeho dnes už totálně shnilým a děravým šapitó kdy odehrálo - a dodnes ještě bohužel odehrává smile

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-giro-ditalia-zachvatil-covidovy-chaos-k-tomu-silene-pocasi-231060
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:25Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:28Od: IngStavinoha
dřív se tomu říkalo prochladnutí na silnici - a dneska Ti "garantovaný" "test" "prokáže", že je všechno úplně jinak ;-))) smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:02Od: Stan_Borowitz
Náhodou jako celosvětové cvičení civilní obrany to nebylo špatné. Zjistilo se, že v případě úniku pravých neštovic nebo něčeho, co má třeba smrtnost eboly, z tajných laboratoří třeba v Číně nebo na Ukrajině jako civilizace končíme a přeživší zbytky lidstva na izolovaných ostrovech se vracejí zpět do jeskyní. Great reset and Green Deal v jednom balení.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:15Od: Stan_Borowitz
Akorát je fakt, že spousta lidí si zjevně neuvědomuje, že cvičení už skončilo.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:27Od: IngStavinoha
mikrobiální zvěřinec ovšem zůstává pojízdný ;-) takže nikdo neví, kam ho zas filantropní impresáriové po podepsání mírových dohod na Ukrajině převezou a volně zpřístupní... smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:40Od: elsky
No, ale bohužel si politici také zjistili míru ovlivnitelnosti občanů propagandou.
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:48Od: IngStavinoha
smilesmilesmile

spolehlivě pořád značná...
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:49Od: Stan_Borowitz
To taky, ale na to teď mají daleko lepší cvičení...
[ Reagovat ]
18.05.2023 19:52Od: IngStavinoha
řekl bych, že je to pořád to samé jak přes kopírák počínaje už Grétou ;-)
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:19Od: elsky
No ták.. aspoň zpětně si už snad můžeme říct, že jsme všichni nalítli zbabělým politikům, ctižádostivým hygienikům a nenažraným farmaceutickým firmám..?
Když už za to tak krutě platíme..
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:25Od: IngStavinoha
jsou lidi, kteří poprvé nalítli už před 33 lety a dodnes to nepřipustí ani sami sobě ;-)
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:25Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:28Od: Marduch
Uvědom si, jakou Novak už dlouhá léta udržuje speciální životosprávu a jak pečlivě a vědomě se chová ke svému organismu. Dlouho bys hledal někoho podobného, kdo si v takto specifickém režimu dokáže trvale udržovat špičkovou sportovní výkonnost. Svému tělu velmi důvěřuje včetně schopnosti autoimunity. Společně s manželkou mají určitě také blíže k celostní medicíně a k ezoterickým principům než ke konvenční medicíně potlačující následky a příznaky zdrav.problémů. Takže odmítavý postoj k masovému laboratornímu produktu farmaceutické mašinérie, asi i s ohledem na to, co se kolem covidu globálně dělo, nebyl u něj nic překvapivého.
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:35Od: elsky
smile taky bych za tím nehledal nějakou názorovou zarputilost. Tihle lidi vědí, že když jejich tělo bude fungovat na 95%, už na kurtu nebudou nejlepší.
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:36Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile rozhodně chvályhodný přístup.
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:42Od: Liverpool22
smilesmile skvěle napsáno smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:19Od: DJOKERTHEGOAT
Kromě zranění evidentně nedokáže korigovat osobní život po narození dítěte. O to obdivuhodnější jak to zvládli Federer, Murray či Djokovič.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:30Od: Nola
a je to problem, ze si uziva rodinny zivot a maleho prcka? a ako to zvladli ti traja teda netusim, trebars deti Murraya som nikdy nevidela na turnaji v hladisku, Fedex nosil deti na turnaje, aj ked boli male, Novak az ked vyrastli... take zbytocne kecy, ziadnu podobnost tych 3 zmienenych tam nevidim.....
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:29Od: Blondie
Tak je fajn, že jim vidíš do kuchyně.
Ono to totiž klidně může být tak, že Rafa se do výchovy a péče zapojuje, zatímco u Novaka a Rogera to v dtivé většině zůstalo na babách. Čemuž tedy neříkám ukorigování.

Nevíme.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:11Od: a.magerova Chráněný žebříček
Jak by u Rafy fungoval?
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:20Od: Vlk-v-trave
Nevim urcite, jeste zalezi, kdy se vrati, ale vse vypada na to, ze navrat bude 2024, a v tom roce by se chtel rozloucit s karierou na nejdulezitejsich turnajich...

Podle mne tam neni jen fyzicka indispozice, ale potvrdil, ze proste ztratil drajv, nechce se mu no... nedava mu to nadseni...kdy nemuze byt v dobre forme. Ale i nejake osobni veci...

Jedine co nevyloucil, kdyby se behem pristich mesicich vyrazne neco zmenilo, zeby DC na podzim zahral, nebo neco i drive...ale tezko soudit...
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:04Od: Vlk-v-trave LIVE - TISKOVKA [ Reagovat ]
18.05.2023 16:06Od: Vlk-v-trave
Nebude na RG, ted potvrdil.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:07Od: Vlk-v-trave
Bez Wimbledonu.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:08Od: Vlk-v-trave
Fyzicke a osobni problemy:)
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:09Od: Vlk-v-trave
Mozny navrat Davis Cup. Podzim...mozna...
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:10Od: Vlk-v-trave
Ohlasil posledni rok kariery - 2024.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:12Od: Vlk-v-trave
Jestli bude ok...
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:51Od: Krisboy
Co to tam ti hokejisti vyvádějí? smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:03Od: Vlk-v-trave
Cekaji nervozne na prohlaseni Nadala, snad to skouknou o prestavce a uklidni se :D
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:08Od: Krisboy
No zdá se, že je to nějak nabudilo.
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:30Od: Amputace
Článek o zraněném Nadalovi, kterému hrozí konec sezóny (možná kariéry) a nejaktivnější přispěvatel? Samozřejmě Tenisovy.odpad. Ať tady kdo psal za ta léta cokoli, největší dno předvádí jednoznačně tento jedinec. Vzhledem k té konkurenci - smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:17Od: Marduch
Je to nedůstojné fandy hlavního rivala. Můžeme mít na Rafu třeba různé názory, ale jsou momenty, jako třeba dneska do této tiskovky, kdy se sluší mlčet.
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:38Od: Amputace
smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:30Od: Blondie
smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 13:49Od: Hector17 Bobky ze Srba
Nadalovi hrozilo finále ve Wimbledonu se Srbem a věděl, že by brutálně dostal a zapříčinilo to jeho obsedantně kompulizvní poruchu. Dostal takový strach, že od té doby skoro nehraje a otázka jestli ještě někdy bude.
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:28Od: Tenisovy.nadsenec
Přesně tak....

I po jeho fandech se slehla zem a nepisou sem. Asi taky OCD. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:33Od: insanezy_
Nene cvičíme, sypeme, abychom nevypadali jako sračky smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:27Od: Martan1
Sklidni hormon, teď můžete zase vzpomínat na vaše názory,že antuku prý nevynechá nikdy, simulace, strach z Djoka atd. a jiný bláboly..blablabla.
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:23Od: Amputace
Přesně. Ze Srba na antuce jde letos vyloženě strach. Jak ho tipuješ na RG? 4 kolo?
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:59Od: Hector17
Záleží na losu. Ale jak všichni víme grandslamy jsou úplně jiný turnaj, takže bych se nedivil kdyby to celé vyhrál. Leč objektivně to vidím na nějaké QF či SF. Wimbledon pak vyhraje.
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:47Od: Ereinion
Takže asi operace a rehabilitace do konce sezony? Pokud se to nevyléčilo doteď, tak asi nemá moc na výběr...prostě to chce ještě jednou zkusit v 2024, když navíc bude na RG i olympiáda. Nicméně z toho dostávám takové Federer 2021 vibes, no...

Jinak technická k článku - Rafa už RG jednou vynechal, v roce 2004.
[ Reagovat ]
18.05.2023 13:45Od: Krisboy
"od svého debutu v roce 2005..."
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:12Od: Ereinion
Dál v článku je "dnes má podle španělských médií oznámit, že bude poprvé v kariéře chybět na startu French Open."

V roce 2004 byl už někde kolem 30. místa, ale kvůli zranění vynechal
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:02Od: Krisboy
Máš recht, to jsem přehlédl, vycházel jsem z té první formulace. smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:35Od: DJOKERTHEGOAT
Tak nějak to směřuje, že po olympijské sezóně 2024 z okruhu odejdou jak Rafa, Andy, Stan tak další legendy jako Gasquet a podobní co zde s námi byli mnoho let. To budou emoce....
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:36Od: DJOKERTHEGOAT
legendy byly
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:08Od: HolyMotors
Smutné odcházení velkého šampióna.
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:17Od: jackiec
Prostě ho dohnal věk a zranění, ne každý se může rozloučit na vrcholu jako bratři Pospíšilové smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:31Od: Tenisovy.nadsenec
Naopak, veselé.....

Ale ještě bych se neradoval předčasně. Španělé jsou ve sportu záludní.... Možná vytáhnou mind games na tiskovce.
[ Reagovat ]
18.05.2023 11:52Od: Vlk-v-trave Chybí tipovačka o čem bude tiskovka
1- Ofiko odhlášení z RG23, návrat na trávě.
2- Ukončení sezóny, návrat A024.
3- Ukončení kariéry a ohlášení posledního turnaje kariéry na OH Paříž.
4- Prohlášení o pozitivním testu na doping.
5- Prohlášení, že ho Toni v mládí zneužíval, a bude ho žalovat.
6- Potvrzení, že bude hrát na RG23, ale vynechá zbytek sezóny, aby se lépe připravil na sez. 2024.
7- Ukončení tenisové kariéry a potvrzení, že od podzimu 23 bude hrát fotbal za Real Madrid.
8- Prohlášení, že trpí depresemi.
9- Žaloba Djokoviče, že podvádí.
10- Prohlášení, že končí u Babolatu a přechází na Wilson.
11- Prohlášení, že konči u Nike a přechází do UniQlo

atd. atd. :)))
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:03Od: gigin
Prohlášení, že pořád miluje Pica.
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:20Od: Vlk-v-trave
Díky za doplnění...to je také možné...
pěkná 12ctka do tipovačky :D
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:47Od: Tomas_Smid_fan
Vlčku, viděls JJ vs HuHu? Já jen kus druhého setu, ale byl to parádní tenis smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 16:02Od: Vlk-v-trave
Ne...antukove jaro mimo mne... Oilers hrali SC. A kdyz hraje Oilers SC, tak jde vse mimo, ale bohuzel... Vyhuceli...tak se tak nejak rozkoukavam, co se deje, ale vidim, ze se moc toho nedeje, a nezmenilo:)
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:46Od: Tomas_Smid_fan
smile
Škoda, JJ hrál, jakoby se mu antuka zalíbila. Krásný výměny, dluhé i krátké, vybíhání až k tribunám, DS, voleje, excelentní crossy...

Hokej mě bral jako mladšího, teď mi přijde koukat na někoho na ledě, když je venku jaro, teplo teda zatím není, ale snad brzy přes těch 20°C bude a to mi prostě nějak neladí. Možná zas někdy na OH nebo něco z finále SC.
[ Reagovat ]
18.05.2023 17:50Od: IngStavinoha
a hlavně čecháčkové už v tomto oboru docela ztratili někdejší konkurenceschopnost

v krátkých sestřizích si tak aspoň jednou ročně kontroluju, jestli ještě Záruba s Dusíkem nezapomněli řvát ;-)))
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:10Od: Vlk-v-trave
jako dobre, ale kdyz hraje Oilers... tak jde u me stranou tenis...tedy hlavne SC. To je hodne stara zalezitost a jsem rad, ze se tam zrodil dalsi vyjimecny hrac:) Ovsem ten trener Woodcroft...to je tezka klada:D

Zeby Vlk si chtel zlepsi antukove stats? :)

No mozne je dneska vsechno...stejne na tom vsichni hraji jak na hardu...

P.S. JJ je velky fan hokeje:) A sleduje i v lete:)
[ Reagovat ]
18.05.2023 18:35Od: Liverpool22
V mém případě byl tenis vždy jednička smile - Edberg, Vilas, Rafter, Sabatini, Seleš, Šarapka, Ivanovič to jsou moje smile
Pak lyžování + biatlon - I.Sternmark, Erika Hessová, Maria Walisserová, Liv Grete Poirée, O. Bjordalen, G. Svan.....
Z letních sportů fotbal a plavání - hokej jen okrajově - celkově spíš sleduji individuální a psychologické sporty smile
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:03Od: Pe3k
Tipuju 4 v kombinaci s 5.
[ Reagovat ]
18.05.2023 14:30Od: Tenisovy.nadsenec
Tak bod 5 popsal už ve své knize. Žádný div, že je Nadal takový vývojově nevyvinutý autista. Přístup Toniho by zamával s každým veselým dítětem.
[ Reagovat ]
18.05.2023 15:31Od: Amputace
Víš, co je autismus? Nevíš. Promiň, že se vůbec ptám.
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:11Od: DJOKERTHEGOAT
Ta 1....spíše návrat na US Open....Wimbledon je za chvilku
[ Reagovat ]
18.05.2023 12:21Od: Vlk-v-trave
OK, tak máme aspoň bod 13 do tipovačky:)
[ Reagovat ]
18.05.2023 11:51Od: DJOKERTHEGOAT
Klesnout na úplné dno a vrátit se ještě jedním GS. Ale jo, věřím mu. Jen on a Novak toho jsou z aktivních tenistů schopni.
[ Reagovat ]
18.05.2023 10:56Od: Tennisfan77 Comeback
Tak mimo TOP100, to bych asi moc neřešil, dostane na každém turnaji WC, samozřejmě je to pak vše otázkou losu, ten asi nebude příjemný. Čorič a spol. do prvního kola.

Každopádně být rok v jeho věku, no nevím, vypadá to na takovou Federerovku.
[ Reagovat ]
18.05.2023 11:41Od: Patik
Bude sa vláčiť po prvých kolách skúsi posledné RG a olympiádu a potom to zabali.
[ Reagovat ]
18.05.2023 10:56Od: Alien
Nééééé, to nééééé! Rafo?
[ Reagovat ]
18.05.2023 10:50Od: Smazaný účet
Neměl by vodit fanoušky za nos a ukončit kariéru. Sam vi, ze uz nic nenahraje. Akorát vodí fandy za nos.

Jinak kdy bude mobilní tenisportal?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist