Nadal po Torontu vynechá i Masters v Cincinnati. V ohrožení je i US Open

  • Rafael Nadal kvůli zranění levého chodidla vynechá příští týden i turnaj Masters v Cincinnati. Dvacetinásobný grandslamový šampion to oznámil den po odstoupení z probíhajícího turnaje v Torontu. Nyní se podle deníku Marca vrací do Španělska, aby navštívil svého lékaře. Poté se rozhodne, zda se zúčastní US Open.
    11. 8., aktualizováno | Aktuality |  88 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Pětatřicetiletý Nadal už měl kvůli zranění dvouměsíční pauzu po semifinálové porážce na Roland Garros. Vynechal Wimbledon i olympijské hry a na kurty se vrátil minulý týden ve Washingtonu, kde vypadl v osmifinále.

Nyní pořadatelé oznámili, že Nadal nebude startovat ani v Cincinnati. Už dříve se z turnaje odhlásili světová jednička Srb Novak Djokovič a Švýcar Roger Federer, se kterými se šampion z roku 2013 dělí o rekord v počtu vyhraných grandslamů.

Nadal se podle deníku Marca vrací do Španělska, aby navštívil svého lékaře. Po sérii vyšetření se rozhodne, zda se na americké betony vrátí a zúčastní se letošního US Open, které startuje 30. srpna.

V Cincinnati se kvůli zranění paty nepředstaví ani loňský finalista Milos Raonic. Ze soutěže žen se odhlásily Američanky Venus a Serena Williamsovy a také světová čtyřka Sofia Keninová, protože se chtějí připravit na US Open.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (88)
13.08.2021 10:13Od: Pe3k
Kdyby tu fandové Rafy vůbec nepřispívali, tak se zbavíme 90% zdejší plevele.
[ Reagovat ]
13.08.2021 09:24Od: Anonym
Rafa,byl bourak,placl vyšlo to a nyni placné a nic.Je to asi konec???Zůstane jako antukovy kral.smile*smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 09:24Od: peggy
Rafa,byl bourak,placl vyšlo to a nyni placné a nic.Je to asi konec???Zůstane jako antukovy kral.smile*smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 09:24Od: Anonym
Rafa,byl bourak,placl vyšlo to a nyni placné a nic.Je to asi konec???Zůstane jako antukovy kral.smile*smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 09:24Od: Anonym
Rafa,byl bourak,placl vyšlo to a nyni placné a nic.Je to asi konec???Zůstane jako antukovy kral.smile*smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 09:24Od: peggy
Rafa,byl bourak,placl vyšlo to a nyni placné a nic.Je to asi konec???Zůstane jako antukovy kral.smile*smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 20:07Od: paddy Tsitsipas má 23 let
https://www.youtube.com/post/UgzudaS6_wXiXWjImBh4AaABCQ

pojďme se podívat, jak vypadá srovnání ve věku 23 let

W F SF

Tsitsipas
GS 0x 1x 3x Masters 1x 2x 3x

Federer
GS 3x 0x 0x Masters 4x 2x 2x

Nadal
GS 6x 2x 2x Masters 15x 5x 5x

Djokovič
GS 1x 1x 5x Masters 5x 6x 6x
[ Reagovat ]
12.08.2021 20:49Od: a.magerova Re: Pete Sampras má 50 let
Takže i jeho srovnáme... smile

GS 5x + 1x finále
TM 2x
[ Reagovat ]
12.08.2021 22:43Od: panzer.dragon
nadal byl kdysi dobrej hráč..
[ Reagovat ]
13.08.2021 08:27Od: RF46
A Fuentes dobrej kouzelnik smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 10:24Od: kubiik
Zato ty seš dement pořádsmile
[ Reagovat ]
13.08.2021 10:59Od: Pe3k
Umí tam od Vás použít někdo argument a nejen urážet a nadávat?
[ Reagovat ]
13.08.2021 11:36Od: kubiik
No to se ptá ten pravej, evidentně se tě to taky dotklo, fajn. Jsem rád, že jsem zacílil přesně.smile
Btw hláška s Fuentesem podle tebe není urážka/provokace? Zameť si prvně před svým prahem ty moralisto a rovnou můžeš obejít i ty svoje ovečky.smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:17Od: Pe3k
Já o Fuentesovi nic nepsal, takže nechápu proč bych se k tomu měl vyjadřovat...
Nechápeš toho spoustu a já ti vysvětlím jen jednu věc: fandové Federera jsou individualisté, čili pravý opak oveček, to oproti tomu vaše stádéčko se dá velmi dobře ovečkami nazvat...Hezký den přeji a nebo to vyjádřím tak, aby jsi tomu rozuměl.
Béééé
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:21Od: kubiik
No je vidět, že jsem to trefil opravdu přesněsmile
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:28Od: Pe3k
Co jsi trefil přesně?
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:46Od: kubiik
S tebou už se taky nebudu zdržovat, udělal jsem chybu,že jsem na tebe vůbec reagoval. Můžeš jít zase blít ty svoje moudra individualistosmile
[ Reagovat ]
13.08.2021 14:46Od: Pe3k
Takže 2x tady napíšeš, že si se trefil přesně a nakonec nejsi ani schopen napsat do čeho...ale já tě zdržuju? lol
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:53Od: RF46
Podle me trefil futra a dost tvrde :)
[ Reagovat ]
14.08.2021 20:57Od: Amputace
Individualisté smilesmile

No ty krávo... Tlupa FFF tady už 10 let brázdí TP s těmi samými kecy o elegánovi a největším goatovi, vždycky byli v jasné početní převaze, Nadalovci naopak v diskuzích úplně běžně 1vs3, ale jsou to individualisté... To už mě opravdu pos.er.
[ Reagovat ]
14.08.2021 21:45Od: RF46
Ty...vic premyslej.
[ Reagovat ]
15.08.2021 15:03Od: Amputace
A ty se pro změnu zamysli, jestli je zastání se největšího pokrytce TP a následné popouzení lidí k přemýšlení ideální kombinací.

Jinak samozřejmě chápu, o co jde moc dobře: ztotožňování lidí a toho, komu fandí ve sportu, je dílem dementního mozku. Co tam je dál?
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:35Od: RF46
Proc me urazis?
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:44Od: kubiik
Vím, že je to s tvým nízkým IQ i d i o t a těžký, ale zkus to ještě jednou, třeba ti to docvakne. Kdyby ne, tak bohužel. Pá, už se s tebou nebudu zdržovatsmile
[ Reagovat ]
13.08.2021 12:49Od: RF46
smile Hmm...tebe bych argumenty stejne neutlouk. Smekam pred tvym obdivuhodnym intelektem. Ty se snad muzes utkat na intelektualnim bojisti pouze s eFHackem...tam by to bylo asi napivany...mozna i nerozhodne. smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 15:45Od: RF46
Opravdu z Big4(3) zustal jen jeden..smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 15:45Od: RF46
..ten nejmin sympatickej smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 15:49Od: Amputace
Dalo se to bohužel čekat, že Djokovič vydrží na té úplně maximální úrovni nejdéle :/
[ Reagovat ]
12.08.2021 17:22Od: Pe3k
A Rafa se tam ani nedostal smile smile smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 17:43Od: Amputace
Vidíš to a na Federera to i tak v pohodě stačilo.
[ Reagovat ]
12.08.2021 17:46Od: Pe3k
Ale na Browna, nebo Rosola už ne co? smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 19:10Od: Amputace
Právě...
[ Reagovat ]
12.08.2021 11:23Od: ondra25
Popravdě jsem to čekal. Bál se další prohry s Harrisem tak radši odstoupil. Do příštího jara to bude nějak podobně pytlikovat a pak zahraje něco zas a pořád dokola.
[ Reagovat ]
12.08.2021 17:25Od: Pe3k
Na RG pár kol uhraje.
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:04Od: paddy Evoluce tenisu
Big3 vynechá Tor/Cin 1000 smile
a tenis se z galaktické úrovně postupně vrací do normálních kolejí

Evoluční strom vypadá takto smile

Big 4
Big 3
Big 2
Big 1 - nyní
Big 0 - zerogen jako skupina získá několik GS
Small 1 - někomu mimo Big 0 se v budoucnu podaří získat alespoň 5 GS

smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 07:55Od: Mayo
Ach tie zranenia. Toľko vynechaných turnajov počas kariéry. Už tak má neskutočnú kariéru a kde by ešte bol nebyť týchto nepríjemnosti.
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:25Od: Pe3k
Měl by mnohem více proher na kontě...
[ Reagovat ]
12.08.2021 22:00Od: spaniel
Ted napis kolik ma vynechanych turnaju na antuce vs ostatni povrchy. Zvlastni ze? smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 08:09Od: Forehand
2x vynechané RG.

A teraz nastane ticho :)
[ Reagovat ]
13.08.2021 08:29Od: RF46
Mozna by si ty hlupacik mel cist dotaz, nez zacnejs odpovidat smilesmile
[ Reagovat ]
12.08.2021 07:31Od: steve79
Jestli Rafa nebude hrát na US Open, tak podle mě odpíská celou sezonu a vráti se na AO 2022.
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:06Od: Tomas_Smid_fan
Ono by to nebylo poprvý...
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:27Od: steve79
V takovém věku jsou návraty čím dále těžší. Roger v roce 2017 jeden úspěšný návrat zažil, ale od roku 2020 je to trápení.
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:04Od: Ondra979
je to tak, ten Rogeruv comeback byl maly zazrak..jestli se neco podobneho povede i Rafovi, tak by nezbylo nez smeknout ale moc tomu neverim..uvidime
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:11Od: steve79
Tenis teď bude nějaký čas v úpadku. Nevím ani náznak někoho, kdo by mohl tuto trojku nahradit. Tsipsipas po porážce na french open zažívá krizi, Medvěděv a Zverev mají nevyrovnané výkony a nikdo neví, jestl se Thiem vůbec vrátí v TOP formě.
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:13Od: Ondra979
asi ano..ono se to dalo cekat..ja ho osobne budu sledovat urcite mene. jak skonci Roger, coz je velmi blizko a i Rafa, tak uz me to nebude tolik bavit..
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:15Od: steve79
Já to mám přesně taky. Z Toronta jsem viděl dva zápasy cca. V noci už asi vstávat nebudu jako jsem vždycky vstával na Fedexe:D
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:16Od: steve79
U rogera si myslím, že uvidíme už jen pár zápasů. Moc tomu nevěřím, že do Wimbledonu vydrží. Podle mě nebude ani na US OPEN.
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:17Od: Ondra979
je to mozne. mozna se jeste zkusi dolecit a rozloucit se na pristim W, ale musi mu to dovolit telo, jinak to nema cenu..
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:26Od: Pe3k
A tam bude jako vždy bez šance. Rafa prostě, tak jako každou sezonu čeká až začne RG...On je v goat diskuzi jen do počtu.
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:14Od: Forehand
Nieco ako Pe3k v sofistikovanejsej tenisovej diskusii na TP :)

Stredoskolák medzi akademikmi :)
[ Reagovat ]
11.08.2021 23:21Od: Carmelo Nadal
nemá Turnaj Mistrů. Nemůže být zmiňován do GOAT debaty, neumí hrát v hale, kde nehraje roli vítr, hraje se čistý tenis bez vnějších vlivů, je to jen na skillu daného hráče, hala odděluje zrno od plevelu. Proto Nadal bude jen antukový specialita jako Ferrero. V Dnešní době už sám ví, že 21 GS nepřidá, stačí se jen na něj podívat. Vypadá na 50
[ Reagovat ]
11.08.2021 23:52Od: Forehand
To je v poriadku. Taký Federer nevie hrat na antuke; na ktorej sa hra v sucte viac nez v hale a na tráve. A v sobojoch s Big2 plni len podradnu úlohu.

Napriek tomu je do debaty goat (resp. byval) radený.
[ Reagovat ]
12.08.2021 00:01Od: RFanousek
Nevie hrat na antuke, a preto je šampion, čtyřnásobný finalista, trojnásobný semifinalista French Open, kromě toho že je vítěz několika antukových masters.
S touto logikou umí hrát na antuce na celém světě pouze Nadal.
[ Reagovat ]
12.08.2021 00:11Od: Forehand
Ano, ano. Šampión :)
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:30Od: RFanousek
No i kdyby ne, tak byl na antuce svého času druhý nejlepší hráč na světě smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:33Od: Pe3k
Rafa fans a jejich weak era argument znamená, že nejslabší konkurence byla na antuce a Rafovy tituly nemaj hodnotu, jsou z weak ery...on je jednopovrchový weak era champ.
[ Reagovat ]
12.08.2021 08:35Od: RF46
Neres...a eFHacko davat do jedny vety s logikou smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:29Od: Pe3k
Který fanda Rafy ti připadá, že používá logiku, nebo budí dojem inteligentního člověka? Tady žádný.
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:13Od: Forehand
Vy dvaja ste sa nasli, Ovečka a Kopýtko :)

Vesmir je teraz v rovnováhe.
[ Reagovat ]
12.08.2021 08:31Od: hippos
Jako hrát v hale je těžší než na antuce? Držel si někdy v ruce raketu?
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:17Od: Tomas_Smid_fan
A co ty ozvěny?smile Hrál jsi někdy v hale?smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:47Od: peRFect
Absolutně s ním souhlasím. Jakožto člověk, který hraje tenis určitě víš, že úder se nehraje v kroku - myšleno při došlapu. Na antuce jej v pohodě zahraješ ve skluzu a hned zabíráš zpět na střed krutu. V hale musíš dobrzdit. Předpokládám, že nikdo z nás nehraje na takové úrovni, že slajduje i v halem, takže ano, hala je výrazně těžší a to i pro TOP hráče. o náročnosti na klouby, úpony atd. ani nehovořím. Mně osobně tam nevyhovují ani světelné podmínky. Na modrém kurtu se mi více ztrácí míček.
[ Reagovat ]
12.08.2021 10:14Od: hippos
šak ano, já jsem špatně pochopil původní příspěveksmile
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:27Od: Pe3k
Z Big 3 je Nadal jasná 3.
[ Reagovat ]
12.08.2021 11:38Od: Mayo
3. je Federer, to je každému jasne. smile
[ Reagovat ]
13.08.2021 08:11Od: Forehand
Druha polovica Federerovej kariery.

Federer 4, Wawrinka 3 :)

Rogerov boj sa zužil do boja o helvetsky kriz...
[ Reagovat ]
12.08.2021 11:23Od: kubiik
Djokovic ani Federer nemjí zlato z OH singlu - nemůžou být zmiňováni do GOAT debaty :) Tvoje argumentace :) Každýmu chybí 1 věc...a než začne někdo psát, že OH nemají žádný význam...no stačí si vzpomenout na Djokoviče, jak ho to semlelo, když nedal SF...a nakonec nasraně odstoupil z mixu, když projel i bronzsmile
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:09Od: peRFect
Podle toho, co je pro Novaka důležité, budeme paušálně posuzovat sport? Myslím, že poslední dvě letní olympiády tedy Rio a zejména nyní Tokyo, byly omezeny omezeními. Řada sportovců tam nejela, protože se s nimi vázala zdravotní rizika a nyní i absolutní omezení v rámci týmu, rodiny. Myslíš, že někoho, kdo má 20GS motivuje běhat před prázdným hledištěm? Výlet o ničem a to, že Novak prahne po čemkoliv je jeho věc. Na jednu stranu je to velvyslanec sportu Srbska (takový Ivan Drago), na druhou stranu se odhlásí a po*ebe tím mladou holku. Přesně takovou důležitost mají OH pro Novaka.
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:12Od: Forehand
Lol :)
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:50Od: kubiik
Dobrej blábol...normálně bych nereagoval...ale to dehonestování Nadala mě upřímně začíná sr**. Ne podle Djokoviče se to opravdu paušálně neposuzuje. Ale globálně je zlato z OH bráno mezi velké tituly. Kolikrát už tady byla statistika ATP Big titles...a hádej co se tam počítá? Vzhledem k tvé natvrdlosti máš pokusy 2smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:56Od: peRFect
Mmch, mezi big titles, statistiku kterou povětšinou graficky uveřejňuje ATP, se počítá i TM ;-)
[ Reagovat ]
12.08.2021 15:07Od: kubiik
Opravdu? Teda no to jsem nevěděl...smile Mám dojem, že jsem v příspěvku výš psal, že každýmu chybí 1 věc. Že by Fed/Djok zlato z OH a Nadal TM?smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:54Od: peRFect
Tak pokud někde dehonestuji Rafu, tak jsi natvrdlej asi ty. Takže se tvého kvízu účastnit nehodlám ;-)
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:11Od: Forehand
Federerovi chyba jedna vec, ale de facto mu chyba v rámci rivality BIG3 tolko veci, ze ho fakt nemoze brat nikto vazne.

Ved on nevyhraval ani na tej trave :)..
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:45Od: peRFect
Rozhodně, proto je nejpopulárnější a min. odborná veřejnost se neshodne na nejlepším tenistovi, tzn. skupině, kam řadí i Rogera. Ale eFko ho nebere vážně, protože mu toho vela chybí... Ty máš vážně dost, ty Rafafan co hraje s Headkou :-)
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:54Od: kubiik
Největší popularita...no velkou váhu v tom hraje to, že přišel z BIG 3 jako první. Kde jsou ty časy, kdy se Federerovci byli do prsou, že on je ten pravý GOAT, protože má nejvíc GSsmile Jakmile bylo jasný, že ho Nadal minimálně dolepí, tak se najednou po tomhle argumentu slehlo a jediný, co zbylo je popularita.smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:55Od: peRFect
a kdo jich má víc?
[ Reagovat ]
12.08.2021 15:05Od: kubiik
Hmm nevím, zkusím to propočítat...že by nikdo? už jsem ale několikrát psal, že GOAT debata je blbost. Nikdy se nedá určit napříč historií, kdo byl nej. Můžeš maximálně porovnat hráče v rámci jedné doby. Z toho možná vyjde z těch 3 nejlíp Djokovič...nicméně to spíš bude znamenat, že byl nejúspěšnější. Ale představ si ty 3 v jejich top formě...Každý by si nejspíš strážil svůj povrch s tím, že se jsou občas vzájemně schopni porazit i mimo něj. No a kdo je teda ten GOAT? Já uznávám, že všichni 3 jsou výjimeční...a zařadil bych je po bok dalších legend minulých dob.
[ Reagovat ]
13.08.2021 06:23Od: peRFect
Souhlasím s tebou.Nejsem zde propagátor jednoho goata.Naopak,jsem ten,kdo tu píše,proč to ani jeden z nich není.Pravdou je,že nejúspěšnější bude Novak.Je asi téměř nemožné,aby nyní přestal vyhrávat.Rafa skončí dělený druhý,nebo druhý s puncem antukového krále,kterého nikdo hodně dlouho nepřekoná - pokud vůbec někdy a Roger třetí s tím,že ten si to kompenzuje jednak goatstvím během kariéry - chci říci,byl dlouho nejlepší (měřeno na GS a přitom hrál,Novak ho předběhne a do dvou-tří let skončí) a druhak suverénně největší popularitou.Tzn. všichni tři mají něco,co je dělá výjimečnými a odděluje od všech ostatních,kde je obří propast.
[ Reagovat ]
13.08.2021 10:31Od: kubiik
Konečně se nemusíme hádat smile Ano každý má něco svého a je něčím výjimečný. Nicméně pořád ještě věřím tomu, že se Rafa k tomu jednomu RG vybičuje...u ostatních GS už vidím šanci tak max 10% - fyzicky ani herně už to není ono, takže by potřeboval souhru okolností (los,forma soupeřů atd). Djokovič težko říct...momentálně vypadá, tak že klidně přidá dalších 5 GS s prstem v nose...nebo teda aspoň do OH tak vypadal. Klidně alei u něj může přijít z čista jasna útlum a přidá prd...prostě uvidímesmile kdežto u Federera si myslím, že už opravdu konečná, a to nemyslím nějak zle, abych tady jeho fanoušky popudil.
[ Reagovat ]
13.08.2021 19:39Od: peRFect
Je mu 40.Jakýkoliv GS by byl jen souhra náhod a okolností.A vzhledem k tomu,že do konce kariéry odehraje (v uvozovkách) tak 3 GS,tak asi není o čem.Jsem realista,na Rogera jsem nikdy nekoukal proto,že by měl být nejlepší,s tím asi ani nepočítalo když poprvé porazil bigPetea na W,ale proto,že mě jeho tenis baví.A jak jsem uvedl,každej z Big3 má něco,co ostatní ne,zažili jsme neskutečně výjimečnou éru tenisu.Jsem za to rád.
[ Reagovat ]
12.08.2021 14:56Od: kubiik
Nadal to zlato navíc získal na hardu - tím to získává ještě větší punc. Federer to nedokázal na hardu opakovaně a ani na trávěsmile Djokovič jako best hardař historie taky několikrát vyhořel.smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 21:05Od: Forehand
Očakávané.

Ucast na USO je v tomto momente komplikovaná.
[ Reagovat ]
11.08.2021 20:45Od: brixner
Chlabče, vypadá to, že bys Cinci už neuběhal...
USO nech hlavně Srbovi, já chci GS!!!smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 01:33Od: Patik
On neubeha už žiadne hardy..hovoris akoby mal Nadal nejaké šance zabrániť Srbovi získať US Opensmile
[ Reagovat ]
12.08.2021 07:17Od: gocii
No tak vyhral ho vickrat, tak proč ne smile
[ Reagovat ]
12.08.2021 12:29Od: Patik
ale rozhodne ho nevyhrá cez Djokoviča.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist