Nadal pojede do Londýna, účast ve Wimbledonu ale stoprocentně jistá zatím není

  • Rafael Nadal po triumfu na French Open podstoupil léčbu v Barceloně a podle jeho slov bolest chodidla způsobená tzv. Müller-Weissovým syndromem ustupuje. Majitel rekordních 22 grandslamových vavřínů tak plánuje na začátku příštího týdne odjet do Londýna, jeho účast ve Wimbledonu však není stoprocentně jistá.
    17. 6., 14:40 | Aktuality |  172 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profil hráče

Nadal odehrál celé French Open pod injekcemi a znovu takovou zkušenost absolvovat nechce. Dva dny po turnaji tak v Barceloně absolvoval pulzní radiofrekvenční terapii, která postižené nervy znecitlivěla.

A vypadá to, že léčba zabírá. "Nic není stoprocentní, ale změny jsou okamžitě patrné. Podstoupil jsem to dvakrát. Občas to ještě cítím, nicméně bolesti se zmenšily a už týden nekulhám," řekl na dnešní tiskové konferenci na Mallorce, kde v tomto týdnu trénuje.

Šestatřicetiletý Španěl, jenž potvrdil, že se brzy stane otcem, což ale podle něj jeho kariéru nijak zásadně neovlivní, plánuje do Londýna vyrazit v pondělí. "Mým záměrem je Wimbledon hrát. Léčba a týden tréninku mi dávají naději, že se to povede a zúčastním se. Zahraju si i exhibici v Hurlinghamu, potrénuju a uvidíme, jestli budu schopný absolvovat Wimbledon."

Ve Wimbledonu může stejně jako loni Novak Djokovič pokračovat v útoku na kalendářní Grand Slam, na nějž v mužské dvouhře dosáhli pouze Don Budge (1938) a Rod Laver (1962 a 1969). "Tři roky jsem Wimbledon nehrál. Nevím, co bude za pár dní, ale naděje tu je. Naposledy kalendářní Grand Slam získal Rod Laver před více než 40 lety. Je těžké pomyslet na to, že by se mi to povedlo v mých 36 letech."

Neslavnější tenisový turnaj ovládl v letech 2008 a 2010, při posledním startu v roce 2019 vypadl v semifinále. Následující ročník se kvůli koronaviru neuskutečnil a loni kvůli náročnosti programu podnik velké čtyřky vynechal.

Po skončení travnaté části sezony by si rodák z Manacoru naordinoval odpočinek a v rámci sezony amerických betonů by se chtěl představit minimálně na kanadském Masters a US Open.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (172)
19.06.2022 20:13Od: Rafaeoli25 To Paixx
Jinak jak ten Wimbledon aktuálně vidíš brachu? Vážně si teď netroufnu odhadovat. Pokud bude Nadal v pořádku, určitě má šanci, momentum je na jeho straně, sebevědomí obrovské po dvou GS titulech. Berrettini vypadá skvěle, s ním se musí počítat, FAA v přípravě tolik nepřesvědčil, ale myslím, že to není rozhodující. Na Djokera jsem hodně zvědavý, upřímně nevím, co čekat. Tlak na něj bude obrovský, protože on musí.
[ Reagovat ]
19.06.2022 21:34Od: Paixx
Vidím to realisticky, porazí tam každýho kromě Djokovice, takže když se mu vyhne a nedostane třeba nějaký servismany nebo kombinaci stylu FAA + Berrettini, mohl by to zvládnout.

Samozřejmě taky záleží co noha. Ale už teď předem říkám, že jestli to vyhraje, tak tady ten portál vybouchne.
[ Reagovat ]
19.06.2022 21:51Od: Rafaeoli25
Já myslím, že pokud se rozehraje, bude mít šanci i proti Djokerovi. No a kdyby porazil i jeho, tak teprve potom si to tu nedokážu představit smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 21:58Od: Paixx
Znáš to, bude to tady odporný i kdyby to vyhrál přes něj i kdyby ne...
[ Reagovat ]
19.06.2022 22:07Od: Rafaeoli25
smile, bohužel.
[ Reagovat ]
20.06.2022 08:58Od: Tennisfan77
Naopak, Ja ho vsadil už po FO.

Není mu vůbec nic, noha je herectví jako vždy, normálně odehraje cely turnaj a má velkou šanci vyhrát
[ Reagovat ]
20.06.2022 11:00Od: Paixx
Jasně že má, je to hráč s největším počtem GS v historii, takže když je zdravý, šanci má všude.

Sice si dojebe nohu, ale bude to vypadat, že mu nic není, což tak i lidé s nižším IQ pochopí, ty seš krásnej příklad.
[ Reagovat ]
20.06.2022 15:37Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.06.2022 08:00Od: Tennisfan77
Pokud riskuje své zdraví a zbytek života kvůli titulu z Wimbledonu, tak má nízké IQ on, ne já.
[ Reagovat ]
21.06.2022 10:58Od: Patik
on ho riskoval kvôli titulu ktorý má 13krát..keby to urobil na AO že po semifinále cíti bolesť a už je jasné že má vysokú šancu na titul tak tú jednu injekciu do nohy no dobre je to moja posledná šanca získať AO..beriem..ale on si to dá kvôli RG ktoré vyhráva každoročne a niekoľko injekcii už od prvých kôl..môže si ho ktokoľvek hocijako brániť nikto normálny by hento neurobil v tenise.
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:17Od: Paixx
Tak tohle je taky gólsmile

"Nadal a jeho fanoušci brečí"

To svět neviděl, to snad fakt není možný.

Příspěvek o tom, že Rafa bude moct hrát Wimbledon. Reakce? 25 dětí tady spustí kolotoč nepravd a stížností a jak je všechno nefér a my, kteří na to POUZE reagujeme, protože přirozeně chceme Nadala i bránit, tak jsme ubrečenci a navrch i Nadal, to nevymyslíšsmile

Chudák Rog i Novak, teď řeknu něco, co říkáte neustále o Nadalovi - mají fakt delusional fanouškovskou základnu, která stále není schopna přijmout fakt, že Nadal má nejvíc GS. A je to fakt strašně vidět kluci, až je to trapný
[ Reagovat ]
19.06.2022 17:26Od: Rafaeoli25
Fakt jako děti, bohužel smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:40Od: Rafaeoli25
Jinak já tu v posledním týdnu prakticky nejsem neb užívám sluníčka a přítelkyně, přesto tu jsem terčem i tak, stačí jeden komentář, někdy ani to. To uz je nemoc,co někteří mají smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:14Od: expert69 NoLE vs Amerika
Za mě by Nole měl startovat, vidím velký rozdíl oproti AO, kde nestartoval zaslouženě. Covid je na ústupu, US tour je pořád v létě. Nole je jediný v top 100 nenaočkovaný, což prostě nechápu... Jakoby mu to něco udělalo, zvláště teď smile Pravidla jsou pravidla, bez nich jsme zvířata a vakcíny byly stvořeny hlavně kvůli zdraví celého lidstva. Za mě by bylo rozhodnutí ohledně djoka a nestartu na us ze sportovního hlediska špatné, ale z hlediska právního a globálního asi obhajitelné.
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:19Od: Pe3k
Takže rozdíl mezi lidmi a zvířaty jsou pravidla smile
Podle stupidity tvého komentáře soudím, že jsi fanda Nadala.
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:22Od: Nola
pravidla jsou pravidla, to nevymyslis, je to proste expert ako paddy smile mna by zaujimalo, kolko hracov si zaobstaralo covid pass podvodom.....
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:58Od: paddy
o to víc mě udivuje, že k podvodu nesáhl člověk, který porušil karanténu a lhal, že před vstupem do Aus nebyl v zahraničí smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 17:34Od: Nola Re: omg
s tebou zbytocne stracat cas, ked nevies kam, tak si vzdy nieco najdes......

Novak donedavna byval v Monaku, ale on tam skutocne zil aj s rodinou na rozdiel od niektorych hracov a hraciek, ktori si danovy raj tiez uzivali, ja ich ale za to neodsudzujem, preco platit dane skorumpovanym vladam......

Novak sa iba vratil domov, kde byva s rodinou, do Spanielska, nikto ho nezastavil, nevyhostil, nepokutoval, tak mi prosim vysvetli, preco tu pises bludy, prisluhovac mainstreamu
[ Reagovat ]
18.06.2022 17:03Od: W.G.M.
No, je to ale v pravda a je smutne, ze se tu ohanis stupiditou, ale sam jsi celkem jednoduchy, kdyz to nedokazes chapat. Vis, ta pravidla nejsou jenom zakony a vyhlasky, ale taky nepsana pravidla slusneho chovani, etiketa, etika, takt... To vsechno jsou pravidla, ktera nam brani v tom kalet po ulicich, chodit nahati, muzum brani obskocit kdejakou zenu, ktera jde po ulici, jist rukama a mlaskat a srkat, nejedname zkratka jen pudove, protoze pudy se prave pod nanosem pravidel a zvyklosti potlacily. Ale porad mame plazi mozek...
[ Reagovat ]
19.06.2022 11:27Od: Pe3k
Připadá mi vtipné, že fanynka Nadala tady vytahuje etiku...Jinak některá pravidla co si vypsala jsou opravdu "zajímavé". Jíst rukama mě připadá normální, zkus jíst bez ruk smile Mlaskat a srkat je v některých kulturách běžné a je to známka toho, že ti chutná (třeba v Koreji). Raději si z tebe nebudu dělat legraci, jinak to o5 neuneseš a budeš si na mě zase stěžovat u admina smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 14:26Od: W.G.M.
Snazis se byt vtipny, ale ani nevis, proc jsem si stezovala. Ja jsem celkem otrla a lidi jako ty se me rozhodne dotknout nemuzou (nekdo tak nizko pod mou urovni), ale byl jsi sprosty, to mi vadilo. Vulgaritu nesnasim.
[ Reagovat ]
19.06.2022 14:54Od: Pe3k
Aha, tak to si teda nepamatuju, že jsem byl tobě tak vulgární jak píšeš, asi je to už x let. Píšeš, že vulgaritu nesnášíš, ale když přesně tohle dělali příznivci klubu Nadala, tak ti to nevadilo vůbec... smile smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 15:08Od: W.G.M.
Tak ti tady v jednom prispevku napises,ze si nepamatujes, ze jsi byl na me vulgarni, ale zaroven presne vis, ze mi nikdy nevadily vulgarity Nadalovych priznivcu? Nezda se ti to divne? I kdyz vlastne ano, dava to logiku, selektivni pamet (teda co pamet, vlastni fabulace) se tu provozuje dost hojne... Pak ti prirozene ani nemohu vycitat, ze si nepamatujes, ze ja fandim i Rogerovi.
[ Reagovat ]
19.06.2022 17:31Od: Rafaeoli25
To nemá smysl s ním smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 17:32Od: Rafaeoli25
Já tu mnohokrát obhajoval Rogera, vždy mu přeju jen to nejlepší a on mi stejně naplije do obličeje.
[ Reagovat ]
19.06.2022 17:41Od: Pe3k
Spíše selektivní vnímání, v tom máte velké zkušenosti...Já si zas nemůžu zapamatovat každou blbost, co tady kdo za ty roky napsal, že nejsem databanka. Většinou to jen tak v rychlosti přeletím a několik lidí co zde píšou hodně mám v ignoru.
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:18Od: Rafaeoli25
No to je opravdu skvělý přístup, dávat si půlku lidí do ignoru. Příznej si ale, že tě ve skutečnosti nějaká pravda nezajímá. Já tu obhajoval Rogera vždy, když do něj jiní prali,považoval jsem to za samozřejmé, protože si ho vážím, ač nejsem jeho fanda. Házet všechny do jednoho pytle je nesmysl, kdybych já měl to samé udělat s hateryNadala, nemohl bych se tu bavit skoro s nikým. Vůbec nejsi nad věci, to je tvůj problém, ty ale ani být nechceš.
[ Reagovat ]
19.06.2022 15:12Od: Paixx
Jo oni to dělají jenom fanoušci Nadala, samozřejměsmile

Tohle je joke už
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:18Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 01:09Od: expert69
no chlapče, ty si zralý na léčení... Tebe znát v realitě.. to musí být kuuva o nervy.
[ Reagovat ]
19.06.2022 01:09Od: expert69
Pe3k
[ Reagovat ]
19.06.2022 11:32Od: Pe3k
Není jak si dát nick expert a pak psát nesmysly...V 1 ráno mi tady vulgárně odepisovat, asi si byl opilý jako posledně kolega amputace, co? No jen v tom pokračuj, když dostaneš banán, nikdo si toho ani nevšimne. smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 11:43Od: expert69
Jestli dostanu ban nebo ne, je mi úplně u.... Já tady netrávím x hodin denně jako ty chlupe. Jenom vám dávám ochutnat stejnou medicínu, co tady vy používáte. A vulgárně odepisuju jak prosím tě???? Na extrémisty jako jsi ty se musí použít taky extrém, aby jste si uvědomili, že se to tady netočí okolo vás. Celkem mě spíš zaráží, že i přes xy urážek z vaší strany, (snad pod každou diskusí o nadalovi) jste nedostali banána ty a tobě podobní... A odpoved na mé dva komenty okamžitou agresí a urážkami, to jen dokazuje jak malý sismile
[ Reagovat ]
19.06.2022 13:05Od: Pe3k
Já tady moc času netrávím, na to jsou tady jiní "experti". Nemusíš mi vykat. Já jsem podle tebe extrémista jo? A co sem tak extrémního udělal prosím tě? Něco mi říká, že odpovědi se nedočkám...Na tvůj komentář jsem odpověděl po 10 a půl hodinách, to mi moc okamžité teda nepřipadá a nic agresivního sem ti taky nenapsal. Když to shrnu tak si napsal jen hromadu nesmyslů.
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:21Od: Rafaeoli25
Ty tady kdekomu píšeš, jak je vulgární, přitom to, jak se projevuješ ty má k respektu a slušnosti asi tak daleko jako Island k Sahaře. Co ti ale jde, to je vyhrožování bany, jakobys je sám rozdával.
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:19Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 19:42Od: PetaM
Pravidla jsou pravdila. :D :D :D Já umřu. Tak až bude pravidlo, že si každý uřízne nohu, tak doufám, že budeš první v řadě ...
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:44Od: Mantra táta
Rafa už bude táta smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:55Od: paddy
Čekají dítě nebo holku? smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:53Od: Rafaeoli25
V tomhle s ním nesouhlasím, měl počkat až po kariéře. Jeho rozhodnutí ale respektuji.
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:13Od: Tomas_Smid_fan
Pokud nejde podle Castanedy o tzv. "nudný m*d", měli by být všichni maximálně happy a ani ty si nemusíš lámat hlavu, žes ho tím proti zbytku Big4 obhajoval.smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:14Od: paddy
Ty bys ho kvůli rekordu i vykastroval smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:17Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:52Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 20:01Od: Nola
Ty si malbtusim problém sa prihlásiť, ja mám tiež, porád, vďaka,
[ Reagovat ]
18.06.2022 20:04Od: Nola
A tie nezmysly, čo som napísala prosím nerieš, neznášam písanie z mobilu
[ Reagovat ]
18.06.2022 23:43Od: Patik
Mam stále problém prihlásiť sa.. Skúšal som to na viacerých notebookoch na viacerých prehliadačoch s viacerými nastaveniami a stále si to vyžaduje aktualizovať cookies..na mobiloch viacerých mi to ide v pohode..nerozumiem kde je chyba a to som ITckar..
[ Reagovat ]
19.06.2022 01:10Od: vavrinec
A nemáš ten problém sám. Mě od dneška od večera přestalo fungovat přihlášení v Edgi a Chrome a funguje už jenom v Opeře a Firefoxu. Obávám se, že to je nějaký problém přímo Tenisportálu, protože co bylo možné jsem zkusil a nic nepomohlo.
[ Reagovat ]
19.06.2022 17:12Od: Rafaeoli25
Tady vůbec nejde o jeho rekordy, jen názor, že mít děti až po kariéře je dobrý krok. On změnil názor, ok.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:37Od: Tennisfan77
Kamo ty jsi hodně mimo realitu, dej si sprchu a začni žít normální život smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:22Od: Rafaeoli25
Já nejsem mimo realitu. Žiju spokojený život, ano, po dětech netoužím. A?
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:32Od: Rafaeoli25
Jinak fakt bych z vás umřel, když Nadala chválím a oceňuju, máte řeči. Když ho za něco zkritizuju, máte reci. Měli byste víc žít svými oblíbenci než Nadalem a jeho fanoušky. Očividně vám nedají spát. Nechci vidět, co by se dělo, kdyby Nadal vyhrál i ten Wimbledon..
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:38Od: Rafaeoli25
Respektive vím, co by následovalo. Vypadalo by to tady, jakoby jeho odpůrci měli silné projevy salmonelózy. Tak tedy vlastně nevím, jestli si mám přát, aby vyhrál i tam, když si ten hnůj, co tady pak bude, představím smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 15:50Od: Anonym
smile a tvoj brat Paixx a ti dalsi, co pisu podobne ako ty s tym suhlasia? priznaj sa, ty ho chces iba pre seba a ten plagat nad postelou sa ti uz zacina malit smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:23Od: Rafaeoli25
Trapný projev malého dítěte smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 18:24Od: Rafaeoli25
Jinak anonym to je dobrý nick pro tenhle prostoduchý kec, lépe se k němu nahlásit smile
[ Reagovat ]
19.06.2022 19:41Od: Paixx
Radši mi napiš pod můj komentář úplně nahoře, je tam nějaký podezřelý ticho.
[ Reagovat ]
18.06.2022 00:49Od: paddy
Kdo vyhraje US Open nevíme, ale bystří už tuší, že po turnaji Djokovič vypadne z top10 smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:35Od: Patik
Za normálnych okolností by som bol z toho sklamaný bohužiaľ však rank nebude v tomto prípade vizitkou Djokovica ale tohoto športu..zliznu si to ti hráči ktori mu budú čeliť v skorších fázach turnaju.
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:54Od: paddy
Nasazený bude, na tom se nic nemění, takže do 3k se mu ostatní nasazení vyhnou.

Pavouk se losuje, je tam náhodný faktor. Z pozice jedničky by klidně mohl mít těžší los.
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:03Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile Totální devalvace tenisového rankingu... Ale jak už jsem tu psal, ten open éry vlastně skončil rokem 2019.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:41Od: Tennisfan77
Od finále USO mezi Zverevem a Thiemem je tenis mrtvý sport
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:11Od: Amputace
Djokovič byl díky covidu světovou jedničkou tak o rok déle, než by byl na základě svých výsledků za běžných okolností. Naopak kvůli covidu nemohl startovat na AO a vypadne z top10. Za mě fifty-fifty.
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:28Od: Tomas_Smid_fan
Chtěl bych tento tvůj koment vidět v případě, že by se situace týkala Nadala. Tvoje příspěvky naprosto postrádají objektivitu.
To, že Joker pravděpodobně vypadne z TOP10 je samozřejmě jasným důkazem pokrouceného rankingu.
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:41Od: Amputace
Tak covid nikomu nepomohl, ale jen u Djokoviče se řeší, jakej je chudáček, že nemohl hrát na AO - a teď se bude řešit, že kvůli covidu bude mimo top10? Že byl rok sv. jednička a bylo prakticky nemožné ho sesadit, protože se body neodečítaly a on měl obrovský náskok po 2019, už nikdo neřeší. Nevím, co za objektivitu bys očekával.
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:16Od: Tomas_Smid_fan
od tebe žádnousmile
Vůbec nikde netvrdím, že to že se déle vyhříval na pozici jedničky bylo v pořádku. Naopak všude tvrdím, že Open éra skončila rokem 2019 a od covidu je ranking zkreslený více a déle než kdykoli předtím.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:16Od: Amputace
V čem jsem tedy neobjektivní? Buď konkrétní, jinak to jsou prázdné řeči. Píšu de facto to samé, co ty: ani jedno není v pořádku. Ale nevidím důvod, proč poukazovat pouze na ty situace, v nichž byl Djokovič řekněme obětí a zcela nebo téměř zcela ignorovat ty, v nichž z covidu spíše těžil.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:38Od: Nola
a ako zdovodnis nezmrazenie bodov za W z roku 2021? rozhodnutie etablischmentu, ktore podporil prave Rafan, resp. to navrhol..... ten ma stale bodiky z roku 2019 za Canadu, vraj 8 hracov nebudu chranit za W, ale trebars niektorych... nebudem riesit o koho sa jedna smilechranili 2 roky pocas covidu, kto to nevidi, je bud slepy, alebo nacisto zmanipulovany, tenis uz davno nie je tym co byval, pozriem si sice zapasy, ale uz necakam ziadnu spravodlivost v tenise....
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:03Od: Patik
V mojej rodine sú ľudia s tromi dávkami a mali covid a teploty..behali vedľa mňa komunikovali somnou.. není som očkovaný a ani som to od nich nedostal.. A najviac ti nadávajú ľudia ktorí sú zaockovani akoby boli nahnevaní ze oni sa museli dať očkovať a ty nie..kuruje im na hlavy..aj tie ovce sú múdrejšie
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:07Od: Nola
asi si sa pomylil v reakcii na mna, ci? tu hodnotim etablischment, ktory diktuje tenisu a udeluje a zmrazuje body ako sa mu to hodi, podla toho o koho sa jedna......
[ Reagovat ]
18.06.2022 17:44Od: Patik
To s tebou súhlasím..
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:26Od: paddy
Djokovič má na rozdíl od Rusů volbu

99% z top100 má očkování, takže to takový problém není

A očkování nesouvisí s tenisem, ale s cestováním po světě
Když někdo odmítá splnit imigrační zákony, pak je to jeho svobodná volba

Bohužel lidé tady dělají ublíženého z někoho, kdo porušuje karanténní opatření nebo uvádí lživé údaje v imigračním formuláři
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:42Od: Nola
vysvetli mi, preco by sa mal dat ockovat, ked skoro vsetci zaockovani vratane mna covid chytili? no a moj neockovany kamos sa mi smeje, ze to dodnes nechytil...... vlastne cela moja zaockovana rodinka si tym presla, vysvetli mi tvoju smiesnu logiku, to sme ludia, uz tak zmanipulovani, alebo hluspi?
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:20Od: paddy
bohužel na světě je třeba dodržovat nastavená pravidla, jinak by byla anarchie
neexistuje pravidlo, které by podporovalo 100% lidí, a proto jsou všechna špatná?

nemá logiku tady řešit účinnost očkování, jde o pravidla vstupu do země

nikdo nikoho nenutí, ale není třeba z něho dělat oběť, tady vůbec nejde o tenis
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:27Od: Nola Re: nemá logiku tady řešit účinnost očkování....
nemá logiku tady řešit účinnost očkování, jde o pravidla vstupu do země

neverim, ze toto dokaze niekto napisat... ked po tebe bude sef, alebo zadavatel zakazky ziadat skocit z utesu, tak skocis? ziadna hrdost, ziadne zasady, iba ovce z kosiara....
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:56Od: paddy
pravidla vstupu do země určuje federální vláda nikoli USO a platí do miliardy lidí ze zahraničí

nikdo nikoho nenutí, takže je trapné stavět Djokoviče do role oběti

ten si navíc sám protiřečí, když říká, že očkování obecně uznává, ale neznám důvod, proč toto ne
[ Reagovat ]
18.06.2022 17:06Od: W.G.M.
Tohle ja treba chapu, taky nejsem ockovana, prestoze sve deti jsem ockovala proti vsemu moznemu a chci se ockovat treba proti encefalitide.

Pro me covid neni nebezpecna nemoc, nevnimam ji jako riziko (ostatne jsem ho dvakrat mela s naprosto jalovym prubehem), tak nevidim duvod, proc bych se proti nemu mela ockovat, neockuji se ani proti chripce.

A Novak to tak asi taky vnima, proste ho nevidi jako riziko pro sve zdravi, tak proc by se ockoval, kdyz kolektivni imunitu to stejne nevytvori.
[ Reagovat ]
18.06.2022 17:44Od: Nola
ockovanie rokmi overenymi vakcinami snad nejdes zrovnavat s vakcinou, ktora vobec nezabranila sireniu virusu.....

ak by vakcina proti pravym kiahnam mala podobnu ucinnost, tak mame dnes polovicnu populaciu, snad nebudem za tento preslap zablokovana.....
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:11Od: Nola Re: co nam este chces nahovorit....
:D, nebyt covidu, tak Rafa vypadne z T10.... o Fedexovi radsej pisat nebudem, oni dvaja su v hracskej rade, to snad postaci.... Novak by NO1 udrzal, nie sice v kuse, ale udrzal by ho v kazdom pripade, skontroluj si to
[ Reagovat ]
19.06.2022 02:04Od: turista
Djokovič na Covidu prodělal nejvíc ze všech tenistů. Myslím si že se měl nechat naočkovat a neměl by problém hrát kdykoliv a kdekoliv a stav souboje o GS by byl jiný. Ale Novak si zvolil tu nevýhodnou možnost a pyká za to.
[ Reagovat ]
19.06.2022 10:08Od: Amputace
Prodělal, ano, ale také na něm vydělal. Celé.
[ Reagovat ]
19.06.2022 13:38Od: Marduch
tak určitěě, byl o rok déle jednička, když v 20 a 21 bral 4 GS a 2xF a to "mu" vedle toho zrušili Wimbledon, jasně, se zmrazením bodů, ale bez možnosti usilovat o pohár tam, kde se mu tradičně velmi daří. Rafovi nějaký GS taky zrušili?
A kdože měl být ta jednička? Snad ne Rafa s pouhým 1 GS a 1SF z obou sezon a dobrovolně odřeknutým USO díky zmraženým bodů z předcházející sezony.
[ Reagovat ]
19.06.2022 21:03Od: Amputace
Rafa ne, ale Medvěděv.
[ Reagovat ]
18.06.2022 00:47Od: Amputace
Je perfektní, jak se magoři můžou zbláznit. Doporučuji přečíst si nějakou dobrou literaturu, to člověka dostane jinam - což přesně potřebujete. Dopingy, Nadal celou kariéru něco předsírá, konspirace... se trošku vzpamatujte, ne? Knížka. Tolik velké literatury... Vážně se dá vybrat.

Taková banda zamindrákovaných deme.ntů na jednom místě snad ani není možná, ne? O tom by koneckonců měl někdo něco napsat.

(Ban? Oh, ne, strach...)

Vy jste úplně hotoví. Nadal startuje na W., a FFF se mohou absolutně zbláznit. To je naprosto skvělé. Přitom Kamilos se tady se mnou do krve hádá, jak Nadal vynechává turnaje a vlastně ho za to hejtuje - že dělá vše pro to, aby se nepotkal s Djokovičem apod. No vymyslíš to?

Perfektní. Vaše dno je ještě níž, než by mě vůbec napadlo domýšlet. Konec Nadala musí být důstojnější, protože postavit takovou trosku Federerovi - po tom všem -, to bych vážně jako mnohaletý fanoušek Nadala nechtěl. Takže, apel na všechny fans Nadala - až skončí, nepředvádějte hlavně nic podobného, je to opravdu hrůza.
[ Reagovat ]
18.06.2022 06:31Od: W.G.M.
Je to opravdu k placi, casto jen kroutim hlavou, co z nich leze. Nevim, jestli znas Cerveneho trpaslika, ale v epizode Navrat do reality je pasaz, ktera mi vzdy mimodek vytane na mysli, kdyz tu ctu prispevky zejmena Patika, stopana a Tennisfana: jedna hlaska za vsechny: Paneboze, tahle parta ma ale pomaly prijem...
[ Reagovat ]
18.06.2022 09:34Od: Patik
Tomu ver inak dúfam ze tam Nadala utrú v prvých kolách ako prach na poličke..vyhodia ako smetny kôš.. smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:10Od: W.G.M.
Promin, ale mne se velmi obtizne bere vazne nekdo, kdo ani neumi poradne psat (jsi jeden z tech prikladu, na nichz se da nadherne demonstrovat, jak nesmirne dulezita je interpunkce a jak je nutne neustupovat tem zjednodusujicim tendencim v jazyce).

A ty si doufej, v co chces. Mne je to jedno, ze chces, aby Rafa prohral, ze ho nesnasis. To je asi celkem prirozene, ze kazdy ma nejake oblibence, ale velmi mi vadi ta nizkost zpusobu, jakym to tady ty a nekteri dalsi demonstrujete.

Je to jen zakerne, zle a omezene placani polopravd, ci vylozene lzi. Pusobi to fanaticky a tak, ze si sve osobni frustrace kompenzujete strefovanim se do nejakeho tenisty.

Jak napsal Amputace, zkuste taky obcas opustit svet tenisu a precist si nejaky kvalitni roman (dam ti spoustu tipu, kdyz budes chtit), urcite vas to povznese, obohati slovni zasobu a nabidne dalsi perspektivy...
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:51Od: Patik
Co aká interpunkcia a písanie... Netuším o com tocis..nerozumiem ti.. Absolútne nemas šajnu o tom co robím v súkromí..ako vieš ze niesom knihomol.. Ale to je jedno vlastne.. Nic o mne nevieš..
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:18Od: Amputace
Text bez čárek obsahující souvětí se čte hodně špatně, co je na tom složitého k pochopení?
[ Reagovat ]
18.06.2022 15:51Od: Anonym
Namiesto ciarok píšem bodky.. Toto sú fakt blbosti.. Nejaká interpunkcia..je to môj štýl písania ktorý není dôležitý.
[ Reagovat ]
18.06.2022 07:14Od: Tennisfan77
Fakt je ten, že vrána k vráně sedá. Nadal celou kariéru brečí stejně, jako jeho fans.

Největší hype je kolem tenisty, kterému reálné v kariéře vůbec nic nebylo, max si šel odpočinout po antuce a vynechal turnaje, na kterých stejně neměl šanci vyhrát a na antuku byl ve většině případu 100% ready.

Netusim totiž, jak by fyzická Troska a chronicky zraněny tenista mohl jinak na French Open prohrát třikrát v kariéře.

Totéž se děje letos, Nadal umí velmi dobře počítat, máme tady asi nejhůře obsazeny Wimbledon v jeho historii, podmínky se tradičně zpomalují a najednou se uplakany Nadal téměř před koncem kariéry zotavi a bude ve Wimbledonu startovat.

Tyhle manýry a komediální prvky už dokonce vidí i jiní profesionální sportovci, kteří se k tomuto vyjádří, ale banda jeho pošahanych fans bude neustále tvrdit opak typu, že v roce 2015 to bylo na konec kariéry, zranění atd, přičemž Nadal proste neměl jeden rok formu, nemyslím si, že by zraněny člověk odehrál 60+ zápasu a většinu sezóny.

Stejně jak Rafa používá pseudo zranění jako vymluvu, naucil to dokonale i jeho fanoušky.
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:38Od: Amputace
Tohle už se nedá ani vyvracet, jsou to takové nesmysly, z prstu vycucané, práce s daty, prameny, odkazy - vše nula. Nemožné vést s takovýmto argumentačním materiálem polemiku.

Btw. fascinuje mě, jak mají někteří (obzvláště Federerovi fanoušci) tendenci naprosto iracionálně spojovat vlastnosti sportovců s jeho fanoušky. Napadlo tě někdy, že fanouškovská příslušnost k nějakému sportovci či týmu (pokud nejde o regionální vazbu) je většinou zcela náhodná? Například ty fandíš inteligentnímu tenistovi, a přitom sám jsi hloupý.

Nikdo tady nepláče. Jediný, kdo pláče, jsi ty, Patik apod. Ať udělá Nadal cokoli, vyvolává to v tobě negativní emoce, které pak ventiluješ zde = pláčeš. Fanoušci Nadala na to přirozeně reagují a vzniká tento kolotoč. Skutečně nejde o žádnou sociologickou enigmu, věř mi. Nadalovi fanoušci nemají žádný důvod k pláči: Nadal má letos bilanci 30/3, dva GS v kapse, poraženého Djokoviče. Naopak ty máš z čistě fanouškovského hlediska k pláči snad všechny důvody světa: Federer už zcela vyloučen z goat debaty, menší zlo, Djokovič, začíná rovněž ztrácí, Nadal vše vyhrává.

Jen jeden konkrétní doklad tvé hlouposti a toho, že zkrátka máš problémy se čtením a chápáním širších souvislostí: nikdo nepsal o roce 2015 v souvislosti se zraněním Nadala. To, že vypadal na konec kariéry, neznamená, že byl zraněný. Vracel se po zranění z konce 2014 a celý rok 2015 to vypadalo, že už se zkrátka nevrátí na úroveň, kde by mohl vyhrávat větší trofeje. Chápeme?
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:41Od: Tennisfan77
Ja nepláču, pláče Nadal.

Kdyby férově hrál a vyhraval, nemám s nim problém, mě přijde k smíchu až poslední sezonu, možná dvě.

Ty jeho herecké výkony proste nemají obdoby a baví mě, jak to jeho fanoušci obhajují.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:47Od: Amputace
A ty pláčeš, protože pláče Nadal :D To je perfektní. Dodáváte s Patikem komediantství zcela nový rozměr.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:55Od: Amputace
A nejlepší na tom je, že si to vůbec neuvědomujete. Vůbec vám nedochází, jak jste trapní a bezmocní. Být tady FH, tak už dávno držíte huby, jak byste byli argumentačně přejetí a ponížení. Já s vámi bohužel (a současně naštěstí) nemůžu ztrácet více času než už teď ztrácím, takže máte pro ty své bláboly relativně volné pole působnosti. Ty coby člověk, který si ještě donedávna myslel, že existuje cosi jako "chronická zlomenina", se vážně pouští do hodnocení zdravotního stavu někoho jiného? Nepřipadáš si ani trochu jako mimoň?
[ Reagovat ]
20.06.2022 08:58Od: Tennisfan77
Nejlepší na tom je, že Ja si fouknul o víkendu tři výlety a bazén a ty tady pises lejna.

Najdi si slečnu a začnu žít
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:11Od: Martan1
No tak teda pověz jak se dá odpočinout na antuce, když je to nejtěžší povrch na fyzičku? Je to právě tím že nohy trpí na betonu víc.
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:17Od: Amputace
"Odpočinou si na antuce" - jojo, to je též perfektní hláška, v té záplavě zvratků se mi úplně ztratila. Třeba Federer na antuce odpočíval dokonce tak bonvivánsky, že na ní vyhrál poslední turnaj v roce 2012.
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:07Od: Tomas_Smid_fan
V tom případě by bylo fér připomenout, že Nadal si jezdil odpočinout na trávusmile Jediné vítězství široko daleko, tedy až do Finále W s Berdychem 2010, zaznamenal ve Stuttgartu 2015.
Kritizuješ výpady diskutérů vůči Nadalovi a děláš to samé, přitom je to naprosto zbytečné...
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:28Od: Amputace
V životě jsem nepřišel pod nějaký článek o Federerovi či Djokovičovi, abych ho tam nesmyslně napadal. Za deset let na TP ani jednou. Takže mě s těmi, co podobným způsobem napadají Nadala, vůbec nesrovnávej. Nechápu, jak chceš vůbec srovnávat, když útočím na jejich fanouškovskou pozici ve snaze bránit tu svou, s tím, co dělají on - tedy opakované útoky na hráče, které nejsou ničím jiným vyprovokovány, než jejich vlastní nenávistí vůči tomuto hráči. Já když se brutálně nedařilo Nadalovi v 2015 a naopak brutálně dařilo Djokovičovi, jsem sem rozhodně nechodil devalvovat jeho úspěchy, vysmívat se mu v diskuzích, zpochybňovat konkurenci apod. Ty mi piš něco o objektivitě, když ani takové jasné rozdíly nejsi schopen odlišit.
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:14Od: Martan1
Omluva na antuce není po antuce.
[ Reagovat ]
18.06.2022 10:26Od: Patik
Vieš čo ešte pomáha okrem literatúry.. Dat si nás do ignoru..myslím ze si rovnako unavený z nás ako my z teba s tým rozdielom ze nikto z nás ta tu nenazyva zamindrakovany deme.nt..hlupejsi ako takáto banda demen.tov sú len ľudia čo sa ich nariekajuc snažia pod každým príspevkom prehovoriť k svojej pravde..obom stranám by ten ignore určite prospel. Aj keď viac určite tebe lebo ty reagujes stále na nás nie my na teba.smile
[ Reagovat ]
18.06.2022 11:08Od: Amputace
Ingor jsem zkoušel. Nic to neřeší. Dokonce bych řekl, že to na mě mělo úplně opačný psychologický efekt, než jakého se snaží docílit.

Ten komentář jsem napsal asi s trojkou v žíle. Mnozí by měli v takovém stavu problém trefit se klíčem do zámku, já napsal tento komentář, hrdý na něj nejsem. Přeber si to, jak chceš.

Je přirozené (opět nic moc těžkého k chápání), že coby fanoušek Nadala reaguji já na vás, když tady dlouhodobě při každé příležitosti blijete na Nadala. Vytváříte tím reakci, která má přirozenou protireakci. Kdybych tady blil já na Djokoviče či Federera jen proto, že zrovna vyhrává, též bych vytvářel reakci, proti níž by se někdo vymezoval.

Dochází ti, že tím, kdo tady opakovaně a už vpravdě téměř neúnosně (začínáme se pomalu topit) pláče, jsou hejtři Nadala? Ať udělá Nadal cokoli - pláčete. Neudělá-li Nadal nic - pláčete. Sami sebe utvrzujete v tom, že pojmenováváte realitu, a přitom se jí každým svým dalším žvástem víc a víc vzdalujete. Ukaž mi jediného fanouška Nadala na světě, který by měl momentálně důvod k pláči.

Myslel jsem, že jsme domluveni, že na sebe reagovat nebudeme... S někým, kdo je schopen tvrdit, že hrál Nadal v roce 2015 dobrý tenis, se odmítám pouštět do diskuzí. Hádat se o tom, že země není placatá, skutečně nemám zapotřebí.
[ Reagovat ]
18.06.2022 12:43Od: Patik
Keby mali všetci reagovať na hlúposť ako ty tak mam pod každým príspevkom nasackovany celý portál..našťastie múdrejší ľudia než ty somnou nestrácajú čas.. keď spomeniem Nadala tak si tu jak na koni ale ty keď spomenieš mna a navyše sa ma snažíš uraziť tak ja reagovať nemám.. No dobre..ja už na teba reagovať nebudem..
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:20Od: Amputace
Pokud já nejsem moudrý z důvodu, že s tebou ztrácím čas (mimochodem: reagoval jsi ty na mě), co jsi v tom případě ty, když máš potřeby sem ty své nenávistné postoje zveřejňovat. Nemoudrý je ten, co reaguje na hatera, jaký je v tom případě hater? Úplně zbytečný. Prázdná internetová existence.
[ Reagovat ]
18.06.2022 15:56Od: Patik
Je to hater.. A keď tak Hater môže byť aj inteligentný človek ktorého zato platia..čím však nehovorím ze ja som ten prípad..a týmto uzatváram našu malú debatu.
[ Reagovat ]
19.06.2022 10:17Od: HolyMotors
:D tohle je snad nejdementnější odpověď, jakou jsem tady četl za dlouhou dobu. A že je z čeho vybírat. Ach jo.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:32Od: Pe3k Djokovic nesmí na US open
Ale Ruští tenisté ano smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:41Od: Patik
To sa dalo čakať.. Táto sezóna ma hodnotu asi ako moja ranna stolica..
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:54Od: Pe3k
No já jsem to nečekal, myslel jsem, že ta hysterie kolem kovidu už pominula, teď je hysterie kolem války a pak bude kolem energetické krize nebo inflace.
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:02Od: Patik
Je to na hlavu padnute..sezóna stratila vážnosť hneď na začiatku a celé to aj pekne zakončí..hraci ktorí sú očkovaní len jednou dávkou z pred takmer dvoch rokou akoby už neboli ani očkovaní ale vstúpiť môžu lebo majú očkovací preukaz vieme ze toto není o zdravi..o to viac si vážim Djokovica ze vytrvava.. Grandslamy niesu dôležitejšie než zdravie.
[ Reagovat ]
17.06.2022 23:29Od: soloo
Djokovic by mal potom tlacit na ATP nech zrusi štatu granslamu US open a da to na 500ku
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:01Od: paddy Re: demagogie
All non-U.S. citizen, non-U.S. immigrants traveling to the United States by air are required to show proof of being fully vaccinated against COVID-19. Only limited exceptions apply.

podmínky vstupu do země vůbec nesouvisí s tenisem
Wimbledon určuje podmínky startu na turnaji

někdo má tvrdou hlavu a myslí si, že může vynechat několik GS a přesto mít nejvíce GS
aby se nepřepočítal smile

já považuji za šikanu mužů, že nemůžou hrát ve WTA smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:51Od: Tomas_Smid_fan
Demagogie možná je to, že Americe vládne farmaceutická lobby. Zatímco ve světě převažuje rozvolňování, USA holt tlačí na pilu. A pro změnu jsou za tím prachysmile
[ Reagovat ]
17.06.2022 22:49Od: turista
smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:21Od: Tomas_Smid_fan
Takže podtženo sečteno, od covidu nemá smysl řešit statistiky. Open éra skončila v r.2019.
Od r.2020 je to éra zmatků a deziluzí.
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:38Od: SwissMaestro
Tak snad si to konečně nechá Djokovič píchnout "na oko"..v tomto případě zcela legitimní ojeb
[ Reagovat ]
18.06.2022 07:16Od: Tennisfan77
Přesně, Nadal si picha dopingové injekce se kterémi vyhrává turnaje a Djokovice nepustí na US Open kvůli očkováni na covid.

Ironie dnešního sportu v praxi, je však dobře, že takové éry někdo umí využít - víme kdo
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:54Od: expert69
Cenu Stefana Edberga za sportovní chování získává hráč volený aktivními tenisty z nominovaných. Rafa vyhrál poslední 4 ročníky, za to djok nebyl ani nominován. Přesto všechno je tu nadal pokládaný za lháře a podvodníka a djok je tady bůh(malé b, nechci urazit toho nahoře). Trochu na zamyšlení a navíc vítěze volí sami hráči. smile smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 18:50Od: Paixx
To zdejší nepochopí a nebudou to nikdy brát v potaz, to co si myslí oni je důležitý, to co říkají hráči, experti a komentátoři není relevantní a je to blbost, Nadal je lhář a tečkasmile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:09Od: stopan
ta cena ma asi taku vypovednu hodnotu ako nobelova cena mieru pre baracka obamu.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:37Od: Rafaeoli25
Sorry, ale to je pěkně blbý srovnání.
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:40Od: Tomas_Smid_fan
Tak zrovna Obamu jsi nevybral jako zářný příkladsmile Ale pár škodných by se tam našlo.
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:42Od: stopan
Poukazal som na absorudnost takychto svetovych oceneni voci realite.
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:52Od: Tomas_Smid_fan
Oksmile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:36Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:29Od: Tomas_Smid_fan
Cenu Stefana Edberga za sportovní chování získává hráč volený aktivními tenisty z nominovaných. Cena je určena pro tenistu, který v sezóně projevil vysokou míru profesionality a osobní integrity, se soupeři soutěžil v duchu fair play a propagoval tenis i mimo dvorec. Tolik citace...
Bylo by zajímavé vědět, kdo a jak hlasoval a proč.
Jinak, vysokou míru profesionality mu nikdo nebere, v dalších aspektech jeho převahu tak jasně nevidím. Fair play? Bafuňářství?
Článek níže jsem sem dal k diskuzi, bez vlastního hodnocení. S obsahem nicméně souhlasím.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:36Od: Patik
Fairplay a Nadal.. Hlavne keď super čaká na baseline ze ide podávať a Nadal si ukladá uteracik na mantineli a tým udáva rytmus hry aj na prijme.
[ Reagovat ]
17.06.2022 15:09Od: Tomas_Smid_fan Pohled Nadalova krajana Gonzálese
Myslím, že je špatně, když sportovec otevřeně před veřejností hovoří o nemocech, protože se tím pasujete do role oběti. Jako že si děláte záchranou síť pro případ neúspěchu.
Pokud se rozhodnete do soutěže jít, musíte vědět, že jste v pozici, že můžete. Když akceptujete takovou výzvu, tak ji akceptujte a nestěžujte si, že máte fyzické problémy,
Šel jste do toho, že budete bojovat. Tečka. Takové holky v moderní gymnastice mají často mnohem větší zdravotní problémy než Nadal. A nemluví o tom,
[ Reagovat ]
17.06.2022 15:10Od: Tomas_Smid_fan
Zdroj:
https://www.sport.cz/clanek/tenis-o-tomhle-bys-nemel-mluvit-spanelska-sportovni-legenda-moralizuje-nadala-3437491
[ Reagovat ]
17.06.2022 15:53Od: turista
No jo. Ale atletika je něco jiného než tenis a za 35 let po výhře Gonzálese na MS v Římě tuplem. Na Nadala je moc vidět a v podstatě musí vysvětlit proč má ty zdravotní vyjímky a důvod těch injekcí na RG. To by ho asi ti masmediální sršni popíchali.
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:07Od: Tennisfan77
Tohle je přesně jeho cíl, dělá to celou kariéru a na jejím konci se to logicky stupňuje. Nikdy neuměl prohrávat, nečekám, že by se to v jeho 36 letech změnilo

Klasicky bude hrát celý turnaj a má celkem solidní šanci vyhrát, proto klidně půjde zase pod injekce
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:19Od: stopan
Ziadne zranenie nema, je to divadlo aby mohol legalne uzivat doping, presne toto iste robia astmatici aby podostavali lekarske vynimky, a potom cuduj sa svete su najrychlejsi a najvytrvalejsi. Tu chadatko Rafik nemoze chodit je o barlach a neciti nohu, a za jeden den rehabilitacie je vsetko OK a ide profesionalne sutazit, z koho si robia srandu??? Zazracna spanielska medicina ??? Federer, Murray, Djokovic, Thiem, Zverev a x dalsich museli pod noze a dlhodobo rekonvalescenovat a tu hla Nadalka je za 1 den fit. a To ze ma pomaly 20 rokoch chronicke problemy, to mu tak zozeru iba jeho ultra fans.
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:47Od: Paixx
Protože oni zranění léčili, Nadal ho neléčí a riskuje kvůli tomu zdraví, to je to dopr.ele tak těžký? Přečíst s otevřenýma očima 2 odstavce textu????
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:48Od: Paixx
Čímž samozřejmě neobhajuju jeho řešení, podle mě je to špatná cesta, může toho litovat.

A sorry za sprostý slova, ale tohle už nejde občas jinak
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:55Od: stopan
NO fajn 20 rokov akoze nelieci zapaly a chronicke problemy a chces mi povedat ze skoro 20 rokov s tym moze hrat profesionalne tenis na najvyssej urovni, neustala zataz treningove procesy a ono sa da 20 rokov takto fungovat bez operacie a so zazracnymi liekmi??? Daj tu o Popoluske.
Djokovic mal zapalene nervy v lakti a musel na dve operacie, co mi chces nahovorit , ze Nadal je z ineho zazracneho sveta?
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:01Od: Paixx
Ach jo... Zase ta vaše rovnice zranění = nemůžu chodit.

Tenhle syndrom zpočátku nevypadá tak zle, prognóza je však dlouhodobě negativní. Proto dostal Rafa od Nike hned na začátku kariéry speciálně upravený boty, který vytváří co nejmíň agresivní podmínky pro danou kost, která se postupně rozpadá. Samozřejmě v průběhu kariéry se to projevovalo, z čeho si myslíš, že má problémy z koleny? Možná z toho, že váhu celého těla nese nakřáplá kost?

A jo, jsou lidi, který by to nezvládli, to je pro vás tak nemožný, že je třeba Nadal silnější a odolnější než ostatní? Copak to už neukázal například tím, že vyhrál 14x nejtěžší tenisovej turnaj světa? Nebo je to úplně běžný a může to dokázat kdokoliv?
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:10Od: stopan
Moj krasny bavime sa o profesionalnom sporte, nie o sipkach alebo pokry. Jasne 20 rokov sa mu rozpada kost a bolia ho kolena a stale je este cela :D :D :D a odohra na kurte pocas turnaja vyse 12 hodin a to nepocitam este treningy. NO jasne bezny clovek je jeden o barlach druhy den postupi rehabko a treti je uz fit, no zvlast profesionalny sportovec. Este jednu zaujimavu rozpravku poprosim.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:14Od: Paixx
Tak nic, to je jedno, běž radši pro jistotu ještě jednou napsat novej komentář o tom, jak je jeden den na berlích a další den hraje Wimbledon, zatím si to napsal asi jenom 3x smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:30Od: stopan
a chces mi povedat, ze to tak nie je????
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:54Od: Patik
Plakal pred AO pred RG teraz bude plakať pred wimbledonom potom pred US Open a kalendárny grandslam vo vačku..dalsiu sezónu bude umierať zase a zase bude hrať normálne ako každú inú sezónu. Čím viac plaču tým viac titulov robíte akoby ste ho nepoznali..
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:03Od: W.G.M.
Ptam se znovu, minule jsi neodpovedel... Copak podle tebe znamena vyplakavani? Slovenstinu taky ovladam a nedomnivam se, ze by to slovo melo jiny vyznam a konotace nez v cestine. Proste konstatovani a popis zdravotniho stavu neni vyplakavani. Nenavist by nemela zatemnovat mysl a vest k fabulacim.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:04Od: Paixx
Selektivní vnímání, stereotypy, haló efekt, co jiného od hatera čekat.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:39Od: Patik
Pokiaľ vieš po slovensky tak potom nerozumiem prečo sa pýtaš smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:03Od: W.G.M.
Aha, tak ty jsi vubec nepochopil muj prispevek a zrejme neznas vyznam slova konotace... Tak strucne a jasne: vyplakavani je uplne neco jineho nez hole konstatovani nejakeho faktu v reakci na cilene dotazy nekoho dalsiho. Takze tvoje vecne stiznosti na jakesi vyplakavani jsou uplne mimo. Ale zjevne ti chybi jazykovy cit, tak te muzu akorat politovat. Jsi totiz dost ochuzen o krasnou barvitost jazyka.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:32Od: Patik
Poviem to inak.. Nadal robí pravidelne pred každým turnajom to co tu kolega Gonzales v hore uvedenom článku od Tomáša tvrdí.
[ Reagovat ]
18.06.2022 14:30Od: Amputace
Nevtipnější na tom je, že on je tím, kdo tady nejvíc pláče kvůli tomu, že někdo jiný pláče. Pochybuji, že mu ta absurdita vůbec dochází.
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:45Od: Paixx
Nadal jenom odpovídá na dotazy, otázka, co má s nohou ho potkala na každý tiskový konferenci od prvního kola až do finále, přičemž až do finále na ni odmítal konkrétně odpovědět, aby si nedělal alibi pro případnou prohru. No a po finále na ní konečně odpověděl - řekl věcně a objektivně, co mu je a jak to hodlá řešit.

A výsledek? Je to lhář, co neumí prohrávat a když prohraje, tak se akorát vymlouvá na zranění. Možná lidem trochu leží v žaludku, že řekl, že to může být poslední zápas na RG... A nemůže? samozřejmě, že může, vždyť se podívejte, jak se ta noha zhoršuje čím dál rychleji, zejména v tomto roce...

Jenže hejtr zůstane hejtrem a logicky uvažovat nechce (umí, ale nechce).
[ Reagovat ]
17.06.2022 16:52Od: W.G.M.
smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:01Od: stopan
je mu sa tie nohy zhorsuju skoro 20 rokov, a stale tam beha a skriabe lopticky z rohov a pomaly tribuny, nie je to ako uvadza kratkodoba zalezitost, a toto je profesionalny sport, nie ruleta. Mozes umrtvit poskodene miesto na isty kratky cas ale nie skoro 20 rokov takto fungovat, ved to je proti zdravemu rozumu a logike ludskeho zdravia.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:02Od: Paixx
Pěkný, teď ještě poprosím reakci na to, co jsem v tom komentáři napsal, jestli je to možné, dík
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:05Od: stopan
plus ano, vsetci ktori si dovolia poukazat na abnormalnost toho co sa okolo Nadala deje tak su hejteri. Tu ma chronicke problemy neciti si nohu a pritom odohra cely turnaj vo dinale vyprasi supera, potom o dva dni je o barlach, vyplakava , ze to takto dalej nejde, potom podstupy rehabko jednodnove a je fit natolko , ze ide hrat wimbledon. To akoze naozaj tomu uveri tak 5 rocne decko, nie zdravo uvazujuci clovek.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:12Od: Paixx
Když to takhle píšeš, tak to zní vážně jako nonsense no, a to je právě ten problém. Vnímáte to všechno prostě černobíle.

Já se snažím to pochopit tak, jak to říká sám Rafa a s přihlédnutím k tomu zranění a co o něm říkají odborníci a lékaři v různých sekvencích.

Ono stačí si uvědomit, že sám říkal, že nebýt umrtvovací injekce, nemohl by tenhle turnaj odehrát a že dál to takhle nechce dělat. Co zápas v Římě proti Shapovalovi, tam asi začal kulhat naschvál po tom, co vyhrál první set 6:1, protože cítil, že na něj nemá viď?
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:05Od: stopan
plus ano, vsetci ktori si dovolia poukazat na abnormalnost toho co sa okolo Nadala deje tak su hejteri. Tu ma chronicke problemy neciti si nohu a pritom odohra cely turnaj vo dinale vyprasi supera, potom o dva dni je o barlach, vyplakava , ze to takto dalej nejde, potom podstupy rehabko jednodnove a je fit natolko , ze ide hrat wimbledon. To akoze naozaj tomu uveri tak 5 rocne decko, nie zdravo uvazujuci clovek.
[ Reagovat ]
17.06.2022 17:59Od: Tennisfan77
Noha se tak zhoršuje, že má dva GS, tři prohry v sezóně a útočí na velký slam.
[ Reagovat ]
17.06.2022 18:52Od: Paixx
smile tady je to tak krásnej příklad toho, jaký je to mluvit do zdi
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:14Od: stopan
doteraz si realne a logicky nevysvetlil ako je to mozne ze Rafik v priebehu tyzdna sa dokaze dat z tak problematickych problemov do poriadku a staci mu na to jedene den rehabka, zatial co ostatni s casovo mensimi problemami pripadne zapalmi musia pod noze a dlhodobo sa zotavovat.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:20Od: W.G.M.
A co ty vis, v jakem je stavu? Videl jsi ho snad uz hrat? Znas jeho presnou anamnezu? Jen proto, ze rekne, ze chce hrat, ale neni to jiste, ty uz vidis, ze zveda nad hlavu pohar po dlouhe petisetove bitve, kterou odbehal jako mladik. Holt se smirte s tim, ze Rafa je houzevnaty clovek, ktery chce hrat a vyhravat. Malokdo to takto ma, zjevne je ale ta touha a posedlost nejakou cinnosti pro vas nepochopitelna a zrejme nikoho takoveho neznate (ja mam takoveho kamarada), jinak byste si ty vykriky o tom, ze Rafa nemuze byt nemocny a zraneni ma jako fikovy list pro doping, nechali od cesty. Vy zjevne nevite, co to je jit za sve hranice a pres bolest.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:29Od: stopan
moj krasny pred tyzdnom chodil o barlach, dnes ide hrat vrcholovy tenis na trave. V januari plakal o konci kariery a neuveritelnych zdravotnych problemoch: Tvoj kamos je vrcholovy sportovec??? Mozes byt huzevnaty kolko chces , ak raz mas zdravotne problemy , realne zdravotne problemy, tak si vrcholovo skoncil a nie behal ako sip po kurte niekolko hodin.
Ja som mal natiahnuty vaz v kolene, chodit som mohol ale pri zvysenej sportovej cinosti a zatazi sa ozvala neskutocna paliva bolest. A tu sa bavime ze 2 dekady ma Rafik chronicke problemy presne ako vytrvalostny sportovci maju udajne problemy s astmou, neviem kto si robi z koho srandu, ale ja seno nezeriem od poniektorych dalsich.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:53Od: W.G.M.
Jezis, copak houzevnatost a tvrdost k sobe a svemu telu musi mit jen vrcholovi sportovci? Vasnivi amateri nemuzou? To je preci vlastnost, charakter, povaha, ktera se muze vyskytovat i mimo vrcholovy sport. Ja se teda fakt uz vubec nedivim mnoha vecem, co tu ctu, protoze tak koncentrovanou omezenou perspektivu na jednom miste jsem teda snad jeste nevidela. To je potom jako vykladat cloveku s monochromatickym videnim o barvach.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:58Od: stopan
no jj vrcholovy a amatersky sport je skoro to same :D :D :D
[ Reagovat ]
17.06.2022 20:05Od: W.G.M.
No, jen potvrzujes, co jsem psala. Ovsem moc lidi tady si to neuvedomi, protoze ma stejne klapky na ocich jako ty.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:59Od: Pe3k
Rafa je drama Queen. Ty jeho řeči kolem zdraví můžou brát vážně jen fanatici typu Rafaeoli. On je schopný si stěžovat i na to, že si popálil prst o horký hrnec. Uplakanějšího tenistu historie nezná, přitom spousta hráčů ukončilo svojí kariéru brzy, když jim bylo 20 něco a nestěžovali si tak jako Nadal, který je na tom z big 4 zdravotně nejlépe.
[ Reagovat ]
18.06.2022 00:51Od: Amputace
Jj, nezná, přitom jeden je schopen předvádět twisty ve fyzickém rozpoložení i v průběhu zápasu, natož mezi turnaji... Ale nezná, jasně, Petříku, jak jinak, máš jako vždy pravdu.
[ Reagovat ]
17.06.2022 19:37Od: Patik
Pred pár dňami mal 2,5 hodinový tréning s Moyom.
[ Reagovat ]
17.06.2022 15:00Od: Marduch
A taky to možná bude jeho poslední Wimbledon smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 18:44Od: Rafaeoli25
Uvidíme, hlavně, aby mohl hrát ještě další dvě FO smile
[ Reagovat ]
17.06.2022 23:06Od: Richino
kalendářní GS + turnaj mistrů je asi lepší kdybych si měl vybrat mezi tímto a nebo 2 FOsmile
a ještě musí urvat tu šanghaj a paříž v halea budu spoko
[ Reagovat ]
17.06.2022 23:12Od: Richino
a ještě miami přístí rok snadsmile
[ Reagovat ]
18.06.2022 00:52Od: turista
Bláznivé úvahy. Tohle vám nesplní a ani mu o to nejde. Golden Masters to je Djokovič 2x a nikdo jiný. Nolda taky nebude mít 14xRG.
[ Reagovat ]
18.06.2022 16:03Od: Anonym
Pravda. Nadal už masters moc neřeší a soustředí se hlavně na gs. V Miami už nikdy nebude startovat (podle mě) a letos klidně možná ukončí sezonu hned po US. Byl bych rád kdyby nadal ještě dokázal konkurovat djokovi na masters, ale radši budu, když bude schopný ještě vyhrávat na gs. 38-36 není moc velký rozdíl, ale zbytek sezony jde na stranu djoka, i když nevíme jestli bude moci hrát... Já mu věřím letos na TM(rafovi) Zvíře zraněné, Medvěd má psychický blok, zbytek rafa snad zvládne. Otázka je nole, protože pokud nebude moc hrát v Americe, jeho forma bude ve hvězdách.
[ Reagovat ]
20.06.2022 15:38Od: Rafaeoli25
Myslím, že Miami a Bercy ho nijak nebolí.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist