Nadal se kvůli obnovenému zranění kyčle odhlásil z Indian Wells i Miami

  • Rafael Nadal se kvůli obnovenému zranění kyčle z lednového Australian Open odhlásil i z turnajů Masters v Indian Wells a v Miami. Druhý hráč světového žebříčku už vynechal tento týden turnaj v Acapulcu, právě při tréninku v Mexiku se mu totiž potíže vrátily.
    2. 3. 2018, aktualizováno | Aktuality |  92 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Rafael Nadal si kyčel poranil na lednovém grandslamu v Melbourne, kde musel vzdát čtvrtfinálový zápas s Chorvatem Marinem Čiličem. Tento týden v Acapulcu se měl vrátit na kurty vrátit, den před svým úvodním zápasem si však zranění obnovil a na druhý letošní turnaj si bude muset minimálně několik týdnů počkat.

Poté, co neobhajuje 300 bodů za finále v Mexiku, se jednatřicetiletý Španěl odhlásil i z březnových Masters 1000 ve Spojených státech. Na nich loni získal 90 bodů za osmifinále v Indian Wells a 600 bodů za finále v Miami.

"Bohužel to musím napsat, protože se potvrdily ty nejhorší předpovědi. Zranění, které jsem utrpěl při posledním tréninku v Acapulcu před začátkem turnaje, je ve stejné oblasti jako v Melbourne. Nebudu moci hrát v Indian Wells ani v Miami," napsal Nadal, který na konci loňského roku laboroval se zranění kolena.

"Bylo velmi bolestivé odhlásit se z Acapulka a teď je pro mě velmi těžké nehrát v Americe. Budete mi chybět a já udělám všechno možné, abych se v roce 2019 vrátil," slíbil rodák z malorského Manacoru, jenž tak odstoupil, nebo se předem odhlásil z již osmého turnaje v řadě (Paříž, Turnaj mistrů, Abú Dhabí, Brisbane, Australian Open, Acapulco, Indian Wells a Miami).

Minulý týden Nadal přišel o post světové jedničky a v pondělí bude na vedoucího Rogera Federera ztrácet 600 bodů. Nicméně za měsíc se před něj navzdory neúčasti v Indian Wells a Miami může teoreticky vrátit, letos neporažený Švýcar totiž bude v Americe obhajovat tituly a celkem 2000 bodů.

Začátek sezony na antuce, na které loni získal celkem 4680 bodů, chce Nadal stihnout. Na French Open by rád zaútočil na jedenáctý titul.

V kalifornském Indian Wells se bude hrát od 8. do 18. března, turnaj v Miami je na programu od 19. března do 1. dubna. Kvůli dlouhodobému zranění kyčle se na nich nepředstaví ani Brit Andy Murray, včera se pořadatelům omluvil vinou obnoveného zranění kolena také Švýcar Stan Wawrinka. Minimálně v Indian Wells nebudou rovněž kvůli zranění kolena hrát ani Francouzi Jo-Wilfried Tsonga a Richard Gasquet, nejistý je start Novaka Djokoviče.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (92)
03.03.2018 17:07Od: Ondra979
Nadalovci jsou nejaci podrazdeni..co to, no jo, antuka se blizi a Rafa neni fit, tak to chapu, ale Nadal si holt vybira dan za lonskou sezonu, to se proste neda svitit. Sam jsem zvedavy, jak bude ten ranec bodu obhajovat
[ Reagovat ]
03.03.2018 16:01Od: Ma3ek
Ešte raz zažit Nadala Djokovica Federera Murrayho a Wawrinku naraz v top forme to by bolo najviac
[ Reagovat ]
03.03.2018 17:25Od: Kozoroh
Ti všichni NARÁZ v TOP formě nikdy nebyli.
[ Reagovat ]
03.03.2018 17:59Od: blax
Nejblíž tomu bylo tak na FO 2011. Djokovic v mega formě zastavený v SF nečekaně Rogerem. Roger poražen ve F skvěle hrajícím Rafou. Murray byl v SF, což byl pro něj v tý době na antuce super úspěch. No a Wawrinka aspoň to osmifinále a vypadnutí s Rogerem.
[ Reagovat ]
04.03.2018 09:14Od: Mayo
Netáraj hlúposti. FO 2011 bolo jedno z najslabších od Býka.
[ Reagovat ]
04.03.2018 09:24Od: panzer.dragon
Zas bral titul co víc si přát, jedinej ten Izzy poukazuje na slabší formu Nadala, že ztratil set s Rogerem ve finále neberu jako slabší formu Rafana :))
[ Reagovat ]
04.03.2018 21:47Od: Mayo
Pre teba platí to iste, čo pre blaxa.
[ Reagovat ]
04.03.2018 22:55Od: panzer.dragon
Napadá mě několik slabších to od rafy 2009, 2016, 2015, 2013 a dva srovnatelný 2005 a 2006, ze 13 účasti je to 7-9misto, takovej trochu horší rafuv průměr, ale jedno z nejslabších?
[ Reagovat ]
04.03.2018 13:56Od: Ma3ek
Toto tvrdenie si chceš obhájit tým že ked je v Top Forme Djokovic Nadal Federer tak neprehrávajú? Nadal v top forme prehral s Djokovicom v AO 2012 Djokovic s Nadalom US Open 13 ale skorej som to myslel že sezony ked mali formu všetci takých bolo vela však každý týžden bol niaky megašláger dnes je to lazaret..
Jasné že zist sa na jednom turnaji v superforme je nemožné ale sezony ked povieme že v tej hral super bolo vela
[ Reagovat ]
04.03.2018 14:36Od: Kozoroh
Držme se předmětu diskuze, v původním postu jsi napsal toto:

"Ešte raz zažit Nadala Djokovica Federera Murrayho a Wawrinku naraz v top forme to by bolo najviac"

Použil jsi slova raz (už se to stalo) a naraz (všichni najednou), což z tvého postu činí blbinu, protože všech pět hráčů najednou TOP formě v žádném roce nebylo. Projdi si všechny sezóny a uvidíš, že k stavu, o kterém jsi psal, vždy alespoň jeden hráč chyběl.
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:56Od: peggy
Doufam,ze Rafa se vrati na antuku,videt jeho hru je super.Take jiz tam bude prijemne pocasi a tak se tam tesim.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:25Od: Pe3k
Doufám, že se Nadal na tu antuku už vybodne, jinak skončí jak Jágr a to bych mu nepřál.
[ Reagovat ]
04.03.2018 05:09Od: Franky
-4680 bodov? :D to by sa ledva udrzal v top 10 po takejto neuspesnej obhajobe
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:33Od: Smazaný účet Huráá na French Open? Proč ne. Vstupenky k prodeji.
AHOJTE, mám možnost získat za poloviční cenu vstupenky na French Open. Je úplně jedno jaké kolo. Stačí si říct a můžete jet i třeba na finále. Byl jsem tam již 3krát a pojedu tam po čtvrté, protože vidět nejlepší hráče v Paříži na grandslamu je úctihodný zážitek. Pokud nevěříte mohu poslat video jak přichází Djokovič na stadion a nebo pár selfie ,které jsem pořídil. Dále Vám mohu poradit s dopravou do Paříže a s dopravou v Paříži. Není problém. Pište mi do zpráv a jakmile si to přečtu odpovím. Ptejte se na cokoliv ohledně grandslamu. Budu se těšit
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:57Od: blixa
Jdi už s tím spamem do prdele !
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:26Od: Pe3k
Tohle není spam. Si na tenisovém webu a on se tu už měsíc snaží střelit lístky na RG.
[ Reagovat ]
03.03.2018 17:25Od: blixa
Není spam ? Jako kdyby to napsal tak 3x, nic neřeknu ale on už s tím prudí asi 30x a to už je spam.
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:50Od: Kozoroh
Na antuce bude Rafa opět zdravý jako rybička.
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:50Od: Roger_Federer
Nepochybuju
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:58Od: peRFect
Myslím, že toto už je docela vážné. Takto dlouhé laborování tu ještě u Rafy nebylo. Sice o několik let déle, než jsem čekal, ale zřejmě ho tělo a jeho přístup dobíhá. Měl by se zaměřit taky trochu na rodinu, tam na Rogera ztrácí ještě víc :-)
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:16Od: insanezy_
Není to jeho věc, zda chce potomka nebo ne? To je jako, kdybych vyřknul, že Roger je kostlivec a měl by nabrat svaly.
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:26Od: peRFect
Kdybych tušil, že se tě tahle nadsázka tolik dotkne, nenapsal bych to. Samozřejmě, že je to jeho věc. Vše co dělá je ho věc.
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:36Od: insanezy_
Mě se to nějak moc nedotklo, akorát to konstatuju.
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:41Od: Pe3k
Kostlivec je Nol3 ty Nadull plačko.
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:44Od: manacor
Lol
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:50Od: Pe3k
lal
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:54Od: insanezy_
Tak lito mi to je, ale co s tim udelam, ze je zranenej.
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:56Od: Pe3k
Příď na TP a kopni si do mě, to je vrchol čeho jsou vamos brigade schopni...
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:24Od: insanezy_
Nebudu se snizovat na tvou uroven, je to jen sport.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:27Od: Pe3k
Tak hlavně, že je Roger kostlivec ty úroveň :D
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:34Od: insanezy_
Podle me je, navic jsem to nemyslel jako narazku, protoze k tenisu se jeho postava hodi.
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:00Od: Pe3k
Kostlivec a nemyslel si to jako narážku? Jistě...
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:24Od: janek_da
zdravý nebude, ale objede všechny turnaje a do všech se dostane hodně daleko
na trávě pak v 1., 2. kole zase skrečuje
[ Reagovat ]
03.03.2018 09:52Od: Mayo
betony už Rafu nepotrebujú, azda sa da dokopy kým začne hlina
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:14Od: Roger_Federer
Ale Rafa potrebuje betony, jinak Rogera nesunda dole z 1fleku :)
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:29Od: Kozoroh
Nezapomínej, že Roger se z 1. místa může sundat sám. Před několika dny jsem tady uvedl, že Federer potřebuje k udržení 1. místa při Nadalově absenci v IW dojít alespoň do semifinále.
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:33Od: panzer.dragon
A mezi Indian Wells a Miami vyjde na jeden tyden aktualizovanej žebříček dle výsledků z iw?
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:50Od: Kozoroh
Vyjde, aktualizovaný ATP žebříček vychází každý týden s vyjímkou 2. týdnů GS turnajů a podniků v IW a Miami, žebříček z 1. týdnů tak má platnost 2 týdny.
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:57Od: panzer.dragon
Viděl sem ten souhrn jak si tady dával v případe ruznejch variant výsledků Rafa i rogera, včetně možnosti absence, nedaří se mi to najit, měl si tam rozepsané varianty obou turnajů? Nebo jen iw?
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:22Od: Kozoroh
Jen IW, pokud chceš oba turnaje naráz, podívej se sem:
https://i.imgur.com/3j4xuDp.png
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:49Od: Roger_Federer
Ok jsem si vedom, ale v Miami Rafa strati kolik bodu??
Takze by se Fedex zase vratil zpatky??
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:59Od: peRFect
Rafa obhajuje tuším jen 680 bodů ze sunshine...
[ Reagovat ]
03.03.2018 12:23Od: Kozoroh
Podívej, Rafa po Miami bude mít 8770 bodů (o 90 bodů přijde po IW a o 600 po Miami). Aby byl Roger po Miami světovou jedničkou, potřebuje získat v IW a Miami alespoň 720 bodů.
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:20Od: Denis92
To by mal dat. Mohol si ist este pre 500b do Dubaja a bol by jednotka az do Wimbledonu.
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:50Od: a.magerova
Mu už na nějakém tom týdnu nezáleží... pracovní Dubaj vyměnil za čas s rodinou, juchání při převzetí dvou Laureusů... je třeba krmit i duši nejen peněženku... ;-)
[ Reagovat ]
06.03.2018 16:17Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
03.03.2018 07:53Od: Pe3k Rafa a la Decima
Rafa chce nový rekord: odhlásit se z 10 turnajů v řadě: zatím je na 6.
[ Reagovat ]
03.03.2018 00:24Od: a.magerova já udělám všechno možné, abych se v roce 2019 vrátil
Pozitivní zpráva pro R + R fanoušky.... ;-)
[ Reagovat ]
03.03.2018 00:08Od: safi1313 Trochu úcty
... a pokory by neuškodilo... 2.nejlepsi hráč historie a plive se tu na něho ...??? No comment
[ Reagovat ]
03.03.2018 10:00Od: triatlet
Pe3k je zapšklý dědek, který vystupuje jako fanoušek Rogera, ale primárně mu jde o hejtování Nadala...
[ Reagovat ]
03.03.2018 11:15Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
03.03.2018 13:58Od: Smazaný účet
Je to duch doby. Pokud chceš být vidět, je třeba pozurážet konkurenta, vybrat si jeho slabiny a neustále o tom psát. Kdo má trochu přehled, tak již dávno pochopil, co to jsou za nesympatická individua a trolové v jedné osobě petříci, frenkové, a gramatický martan Federer. Je to paradoxní, jak neustále tady mluví o jeho krásné hře, a přitom píší jak školáci.
Že má Federer štěstí na období, kdy je skoro celá konkurenceschopná kompletní špička mimo, udělala z ATP one man show. Aj taký je šport.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:18Od: Roger_Federer
Neknuc :).
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:23Od: Pe3k
Jak souvisí Federerova hra a náš pravopis?
Už si se vyplakal?
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:24Od: Pe3k
Btw. že sem duch doby to si se trefil. Jak to víš?
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:37Od: Smazaný účet
Když už tě inspiruje takový hráč, tak bys mohl trochu i zapracovat na svých myšlenkových pochodech. Tedy pokud z tohoto důvodu zde tráviš čas.
Chápu, že je to podprahové, a slabí jedinci rádi podlehnou duchu doby.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:47Od: Pe3k
Čárka před a? Zde se chodím většinou jen bavit... Takže ty ani nevíš, co to DuchDoby je, co to znamená, nevíš nic.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:55Od: Smazaný účet
Já možná nevím nic, ale o tobě mám už hodně dávno jasno, ocmrdo.
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:01Od: Pe3k
Ok, já ti tvůj názor neberu. Už sem si zvykl, že jsem zde milován :D
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:29Od: Roger_Federer Re: Tluchubo
A jaka spicka, jmenovite.?
Federer k te spicce patri 15 let v kuse, 15 let v kuse, je hracem top 3.
Krome jedne jedine sezony 13, kdy byl zrali na rucnik, hral a hraje vyrovnane zapasy s Nadalem I Djokovicem..
V letech 14-15-16 hral z Djokovicem 4,finale granslemu(v pohode, prohral) a z Murrayem bezne vytiral kurt.
Takze jeste jednou jakou bachorku o spicce pises?
Nadal?, uz je davno pryc kdy byl spicka na vsech povrsich,ve wimbkedonu snim vybehne kde jaky nazdarek, na tvdych se odpali telo.
Ted zije pouze z antuky a lonske povedeneho US.open.., kdy naopak vytezil titul z nejhure obsazeneno finale v poslednich 50letech..
Takze jeste jednou, jaka spicka chybi..kdyz Federer je ta spicka 15let?
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:53Od: Smazaný účet
Stačí se zeptat, koho tam má Federer momentálně za konkurenta? Jistě si odpovíš sám :D.

Nevím proč tak dupeš nožičkou, když Federer tam momentálně nemá konkurenceschopného hráče. Je to podobné jako za doby vládnutí Novaka. Začátkem desetiletí byly ty turnaje daleko vyrovnanější a dnešní mladí hráči se nikam nehrnou, a zřejmě čekají až ta stará garda pomalu ukončí kariéru.
A neplet si mě s Forehandem, protože vaše komunikace je mi u prdele,jednoduché frázování si nech pro něho.
[ Reagovat ]
03.03.2018 14:59Od: Pe3k
V tom máš sice pravdu, ale proč tu kopeš do "top" fanoušků Federera? Co tě k tomu vede?
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:05Od: Smazaný účet
A proč si ty neustále bereš Nadala do huby? TOP jsi jistě, ale v trolování.
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:11Od: Pe3k
Byl sem tu tebou a ostatními Nadull listy pasován za největšího hejtra Rafy, tak co jiného bych měl podle tebe dělat?

Přišel si se jen vybrečet, že? No tak snad už je to dobrý ;)
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:22Od: Smazaný účet
Mne utěšovat nemusíš, to si nech na doma :)
[ Reagovat ]
03.03.2018 15:35Od: Roger_Federer
O kterych hracich se konkretne bavime?

Budeme li se bavit o zacatku desetileti, muzeme se bavit pouze o roce 11 a teda nejkonkurencnejsim roce 12 kdy si tituly rozdelily 4 hraci..(Nadal na AO finnale a antukovy titul).
V roce 11 teda vystrelil jako raketa Novak a Nadal snim porad prohraval, byl mu teda dostatecnou konkurenci??, ikdyz nevyhral krom RG nic podstatneho?, a Federer za nimi zostal dobre..

Od roku 12, se ti 3 uz nikdy nesesly v top sezone(nebo casti sezony) formou, tak aby se stalo to co ty chces ukazat..
Takze uvazovani, ze pokud nehraje Nadal ve forme13, nebo Djokovic ve forme 11,14,15..kdy tyhle dominance berete jako jediny ukazatel te prave konkurence je uplne mimo misu, protoze to nikdo nemohl vydrzet 10let v kuse, ani Djokovic,ani Nadal, ani Murray..A ani stranouci Federer.
[ Reagovat ]
03.03.2018 16:10Od: Smazaný účet
Ty si pleteš slovo konkurenceschopnost. U mne to je, že oba hráči mají šanci vyhrát zápas. To, že si někdo vybudoval tenisové jméno, ještě neznamená, že je konkurenceschopný za všech okolností. Nadal na hardu už konkurenceschopný bude málokdy, z důvodu jeho kolen, a s Federerem to už je jednoznačná partie. Novak a Murray, je dneska velká neznámá, Wawrinka taky dlouhodobě mimo, Tsonga mimo, dneska tam přibyl Goffin, z Berdycha se pomalu stává lázenský podnikatel, Nishikori se vrací přes ITF. Ještě tam je Potro, ten je schopen zaskočit soupeře, ale zase, na jak dlouho mu to vydrží. Mladíci Thiem, Zverev, Kyrgios, ti zatím nejsou schopni vyhrávat velké zápasy, maximálně jednoho...
Novak, Andy, Rafa, Roger, se dokázali mezi sebou porazit více jak 10x, takže na tu dobu to byli konkurenceschoní hráči. A dneska, je tam někdo? Já neshazuji Federera, ale dokud nezačne antuka, tak na hardu, to bude jednoznačné.
[ Reagovat ]
03.03.2018 22:49Od: Roger_Federer
Stimhle souhlasim.
[ Reagovat ]
03.03.2018 23:19Od: Smazaný účet
Ještě jsem zapomněl na Raonice.

Jinak to, že Někdo má rád vdolky, jiný zase holky, je pochopitelné, a tak je to i s Federerem. To ještě ale neznamená, že ho tady budu stále dokola snižovat.
Já nikomu do vkusu nekecám, je to jeho volba na základě jeho zkušeností, možností, rozhledu a vzdělání.
[ Reagovat ]
03.03.2018 23:32Od: Smazaný účet
Nedávno se udílely ceny oscara, tak kdybych to měl přirovnat k žánru filmu -

Federer - rodinný, sportovní, inspirativní žánr s takovou sladkou tečkou
(takový bestseller pro širokou masu lidí)
Nadal - dramatický, melancholický, plný zvratů, i tajemný pro mě těžko uchopitelný
(rozhodně pro fajnšmekry)
Djokovič - taktéž dramatický, inspirativní, cesta na vrchol a pád
(pro tvrdé fanouškovské jádro)
[ Reagovat ]
04.03.2018 07:57Od: Pe3k
Nadal určo neni pro fajnšmejkry.
[ Reagovat ]
04.03.2018 14:06Od: Kozoroh Re: Daffit
Novak čelil dobrému Fedovi, Andymu a nevyzpytatelnému Stanovi, neměl to při vyhrávání turnajů od druhé poloviny 2014 do první poloviny 2016 tak lehké, jak se tu snažíš podsunout.
[ Reagovat ]
04.03.2018 14:56Od: Smazaný účet
To sis popletl korespondenty, ne? Pokud čtu, tak o Novakovi se tady rozepsal Federer.

Nicméně máš pravdu, pro mne nejlepší GS finále odehrál Stan. Ty utkání měli veškeré parametry pro diváka a momentum překvapení. Zatím RG 15 řadím na první místo, poté US open 16 na druhé v tomto desetiletí.
[ Reagovat ]
02.03.2018 22:27Od: janek_da
TO je snad nějaká blbá telenovela
[ Reagovat ]
02.03.2018 23:10Od: Roger_Federer
Ja si hlavne myslim, ze uz to neni ok, a neco tim jenom prikryvaji.
[ Reagovat ]
02.03.2018 22:16Od: insanezy_
:(
[ Reagovat ]
02.03.2018 21:04Od: nagini6
Rychlo sa uzdrav Rafael.
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:50Od: mrafe Federer je lepší než Rafael, překvapil svými slovy Toni Nadal
Co na to místní odbornici?

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5672--federer-je-lepsi-nez-rafael-prekvapil-svymi-slovy-toni-nadal
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:55Od: Gogiska
Goat recognize Goat :)
[ Reagovat ]
03.03.2018 08:02Od: panzer.dragon
"začal jako pravák hrát levou rukou, aby byl v budoucnu oproti většině hráčů zvýhodněn"

tohle se mi nelíbí, přijde mi to takovej divnej model přemýšlení, vyčůranej, jakože sice sem se narodil jako pravák, ale přeučim se, protože je to pro mě výhodnější, neni to tenisovej postup jak bejt lepší
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:58Od: Pe3k
Mrzí mě, že se Rafa odhlásil, Roger s ním mohl vytřít podlahu jako loni ;)

https://youtu.be/lyiWYu4ROT0

https://youtu.be/yM7Gzhout_g
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:59Od: Smazaný účet
Mrzí mě, že musíme žít na planetě s někým, jako jsi ty...
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:02Od: Nola
smutne, ale pyche predchaza pad.....
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:29Od: manacor
Bože, ty jsi ubožák, kdyby Roger věděl, co to má za fanouška, tak se tě zřekne, d e b i l e
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:37Od: triatlet
Pokora,Pe3k, pokora.
Forehand troluje občas aspoň s vtipem, pe3k jen a pouze trapně.
[ Reagovat ]
02.03.2018 20:39Od: Ondra979
ano, pokorne to neni, ale je to zalozeno na faktech..coz se o Forehandove trollingu v drive vetsine pripadu rict neda
[ Reagovat ]
03.03.2018 07:52Od: Pe3k
Ježíš, jste citliví jak Forehandova předkožka :D
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:55Od: Nola
smutne, ATP lazaret nabera na obratkach, smutne su aj niektore reakcie, zial Rafa nie je jediny, ktory sa nahanal za postom NO1, rok nazad to bol Andy, vek zrejme nepusti, nahanat sa za NO1 sa nevyplaca....
[ Reagovat ]
02.03.2018 21:35Od: turista
Udržet se na No1 je těžší než se tam dostat. Rafa Nadal tam teď pobyl půl roku. To není málo. To je velký úspěch.
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:42Od: Ondra979
no tak hlavne ze se tak cpal uz do Acapulca. Sem na nej zvedav na hline, ale pokud nebude do te doby ready tak se asi budou dit veci
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:40Od: pockerface
To je lazaret. Hoši koukejte s tím něco dělat. Sice jste už téměř všichni třicátníci, ale na tom okruhu chybíte. Co dělají ty felčaři? :-), že si neumí poradit tu s kyčlí, tu s kolenem :-). Nahnat všechny k doktorovi Kolářovi a budou fit :-)
[ Reagovat ]
02.03.2018 19:52Od: annah
:-)))))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist