Nadal v Římě vyhrál i své 12. semifinále a už pošesté ho čeká finálová klasika s Djokovičem

  • ATP ŘÍM - Na turnaji Masters 1000 v Římě se už podeváté a z toho pošesté ve finále střetnou Rafael Nadal a Novak Djokovič. Devítinásobný španělský šampion dnes uspěl i ve svém 12. semifinále na antuce v italské metropoli, když porazil Reillyho Opelku. Pětinásobný srbský šampion po náročné čtvrtfinálové dohrávce s Tsitsipasem zdolal i domácího Lorenza Sonegu a poprvé v přípravě na Roland Garros postoupil do finále.
    15. 5., aktualizováno 16. 5. | Aktuality |  290 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal už v osmifinále přežil dva mečboly proti Denisi Shapovalovovi, s dalšími třemi soupeři už ale neztratil ani set. Poradil si s Jannikem Sinnerem, Alexander Zverevovi včera oplatil týden starou porážku z Madridu a dnes potvrdil roli favorita proti Reillymu Opelkovi

34letý Španěl v prvním vzájemném souboji s o jedenáct let mladším Američanem nabídl čtyři brejkboly, které v úvodu zápasu za stavu 1-2 odvrátil a od té chvíle měl vývoj pod kontrolou. Více než dvoumetrového soupeře spoléhajícího na dělový servis a aktivní hru porazil za hodinu a půl 6-4 6-4.

Statistiky zápasu
Opelka - Nadal
11 esa 5
1 dvojchyby 1
52 %
1. podání 'in' 75 %
84 %
úsp. 1. podání 84 %
52 %
úsp. 2. podání 57 %
27 winnery 13
24 nevyn. chyby 10
8/11 hra na síti 4/5
0/4 brejkboly 2/7
55 celkem bodů 63
čas: 1:32

"Hrál jsem to, co udělat musel. Bylo jasné, že to nebude divácky atraktivní tenis, že to bude o servisu. Těžko jsem hledal rytmus, na returnu jsme neměl moc šancí. Reilly hrál agresivně a v prvním setu mu to vycházelo, bylo důležité, že jsem dokázal odvrátit ty čtyři brejkboly," komentoval Nadal. 

Na antuce dnes odehrál jubilejní 500. zápas. V nich má bilanci 452 výher a 48 porážek, vyšší procentuální úspěšnost žádný jiný tenista v historii nemá.

V Římě Nadal startuje posedmnácté a také své 12. semifinále přetavil ve finále. V něm v neděli může získat jubilejní 10. titul, což už dokázal na Roland Garros (13), v Barceloně (12) a v Monte Carlu (11).


Rodák z Mallorky postoupil do svého 125. finále, v němž bude hrát o 88. titul, z toho 62. z antuky. Turnaj Masters 1000 může vyhrát poprvé od srpna 2019 a získat z nich celkově 36. trofej, čímž by vyrovnal rekord Novaka Djokoviče.

A právě na o rok mladšího srbského rivala, s nímž ve vzájemné bilanci prohrává 27-29 (5-3 v Římě), narazí v nedělním finále. Předloni ho v boji o titul porazil, podobně jako v posledním střetnutí v jednoznačném finále loňského French Open.

"Měl jsem tady celkem těžký los, přesto jsem našel cestu do finále. Celý týden se tu nese v dobrém duchu, na kurtu jsem udělal spoustu pozitivních věcí. Ať už zítra nastoupím proti Djokovičovi, nebo Sonegovi, musím být připraven hrát svůj nejlepší tenis," uvedl Nadal.

Statistiky zápasu
Djokovič - Sonego
5 esa 3
2 dvojchyby 3
69 %
1. podání 'in' 71 %
79 %
úsp. 1. podání 63 %
59 %
úsp. 2. podání 55 %
34 winnery 33
19 nevyn. chyby 31
15/22 hra na síti 15/26
4/12 brejkboly 1/7
106 celkem bodů 86
čas: 2:44

Pětinásobný šampion a obhájce titulu Djokovič má za sebou velmi náročný den. Nejprve zvládl náročnou čtvrtfinálovou dohrávku proti Stefanosi Tsitsipasovi a večer uspěl i v třísetovém souboji s domácím Lorenzem Sonegem.

Šestadvacetiletého Itala, který hrál semifinále turnaje Masters poprvé, zdolal po 2 hodinách a 44 minutách boje 6-3 6-7 6-2 a oplatil mu nečekaný debakl z loňského halového turnaje ve Vídni. 

Djokovič mohl zvítězit ve dvou setech, jenže ve druhé sadě po odvrácení dvou setbolů za stavu 4-5 nevyužil za stavu 6-5 dva mečboly při svém podání a Sonego si v tie-breaku vynutil k obrovské radosti publika zdramatizování duelu. V rozhodující sadě však srbský tenista potvrdil roli favorita, i když hned v úvodu prohrával 0-40 při svém podání.


"On se ve druhém setu skvěle vrátil do zápasu. Já měl špatný vstup do třetího setu, prohrával jsem už 0-40 a byl v těžké situaci. Pokud bych ten game ztratil, mohl se to vyvíjet úplně jinak. Lorenzo ukázal, že místo v semifinále neměl náhodou. Je to velmi kvalitní tenista a v téhle elektrizující atmosféře to nebylo vůbec snadné," komentoval Djokovič. 

"Teď si potřebuju hlavně dobře odpočinout. Mám za sebou náročný den a proti Rafovi musíte být stoprocentně fit, mít lehké nohy a být připraveni na velkou bitvu," uvedl Djokovič po postupu do svého prvního letošní finále na antuce. Minulý týden vynechal Madrid, předtím v Bělehradu prohrál semifinále s Aslanem Karacevem a v Monte Carlu padl osmifinále s Danielem Evansem.

V Římě obhájce titulu Djokovič hraje popatnácté a pojedenácté postoupil do finále. V nich má bilanci 5-5, z toho 2-3 s Nadalem. V celkově 118. finále zaútočí na 83. titul.

Od roku 2005, kdy v Římě Nadal debutoval, se nestalo, aby se do finále nedostal alespoň jeden z dua Nadal-Djokovič. Pouze dvakrát jeden z nich netriumfoval (Andy Murray 2016 a Alexander Zverev 2017).

 

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 2.563.710 eur
sobotní výsledky (15. 05. 2021)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Tsitsipas (5-Řec.) 4-6 7-5 7-5
Sonego (It.) - Rubljov (7-Rus.) 3-6 6-4 6-3
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Sonego (It.) 6-3 6-7(5) 6-2
Nadal (2-Šp.) - Opelka (USA) 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (290)
16.05.2021 20:59Od: Burrows
Rafa si umí dobře načasovat ty antukový prohry. Podle mě je tohle nejlepší načasovaný triumfu a ještě výhry nad Djokovicem. Uvidíme jaký to bude na RG, budu fandit, aby ten 21 GS udělal. Vamos
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:06Od: Patik
Nadal ten introducing na kurt a coin toss pri sieti berie ako nejaký UFC staredown..smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:15Od: Patik
prvý servis nikde takže toto bude rýchlovka..
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:01Od: Amputace
Nemáte, prosím vás, někdo nějaký anglický stream na dnešní finále? Ten můj jaksi vypověděl službu..
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:16Od: Rafaeoli25
Pravda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:19Od: Rafaeoli25
*mělo být jinde.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:19Od: Rafaeoli25
*mělo být jinde.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:47Od: mahycek
Já má také Pfizera, první dávku jsem
měl 8.4. a na druhou jdu teď ve čvrtek.
Ale, přiznám se že jsem ještě na to
neměl nárok, ale svezl jsm se s lidmi,
kteří na to měli nárok, no a já souhlasil.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:43Od: mahycek
Proto si myslím, že by na laykoldu,
letos, by ještě Roger něco mohl uhrát ve
Flushing Medows v NY. Pokud ten nahoře
dá svolení.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:42Od: Kozoroh OT: Rogerovi píchli Pfizera
https://twitter.com/christophclarey/status/1393276644748664832
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:16Od: Forehand
Doper.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:18Od: Tomas_Smid_fan
spíš aby ještě udržel raketu v rucesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: mahycek
Panebože, co je to tu za kecy.
Rafaeoli, jakej Wimbledon ??????? Nadal
a Medvěd ?? To je vtip ?? Musím souhlasit
s Kozorohem i když Djoka nemusím, tak
názory má po mnoho let konzistetní,
někdy jsem nesouhlasil, ale většinou
to má podpořené a i s názory s kterými
jde tady do TP jsem většinou 80:20
souhlasil. A není Kozoroh rychlokvaška.
To se mi zdá, že ty Rafaeoli jseš.
Nic ve zlém, jen to tady nabušeně
bombarduješ. Když to čtu všechno, né
jen tebe, tak snad dnes budu fandit
Djokovi. Jak jsem psal níže....
A to jsem federerovec, ale ty názory
spláchnutí srba, to si Djoko nezaslouží. A pozn. Schválně jsem nezmiňoval Rogera do Wimbledonu. Asi si
na něho zapomněl. I když, tentokrát
váhám v jeho návrat. A to jsem obrovskej fanda. Nic ve zlém. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Rafaeoli25
Psal jsem, že jsem měl být přesnější, Medvedeva mezi adepty ma titul z trávy opravdu neřadím, proč se toho chytáš? Nadal ale šanci ma, v posledních dvou ročnících byl ve Wimblu dvakrát v sedmi a v roce 18 byl od titulu kousíček nebo chceš snad tvrdit, že ne?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:37Od: Rafaeoli25
Jinak nic ve zlém, ale jsem objektivní, pokud dnes nebude mít Nadal špatný den, tak by měl Djokera jasně dát.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:23Od: Kozoroh Djoker-Rafa
12 let už uplynulo od jejich prvního římského finále a ti dva se dnes opět utkají o titul z Věčného města. smilesmile Dnešní střet Djokodalu je unikátní i tím, že se proti sobě postaví dva nejúspěšnější vítězové Italian Open, zbylí šampioni mají max. 3 tituly.

No1e je v pozici outsidera kvůli náročnému sobotnímu programu, ale žádný jiný hráč nemá takovou moc nad Nadalem jako No1e. smile Co je jisté, že No1eho budu tlačit ze všech sil, jako vždy. Tak Idemo No1e!!!
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:59Od: paddy
kdyby si Novak včera ušetřil zbytečný 3. set se Sonegem, pak by měl větší šanci, ale i tak čekám vyrovnaný souboj
s únavou to nebude tak špatné, jak se tady píše, jsou přece dobře trénovaní, není to WTA

letos spolu ještě nehráli, takže nebudou moc vědět, co mají od sebe čekat, ale po pár gemech se to spraví smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:06Od: Forehand
Hej no. Nole ma nad Nadalom taku moc, ze vacsinu dolezitých zapasov na GS prehral a na antuke ho neporazil 5 rokov.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:39Od: Usm
No je to jako den a noc, Djokovič Nadala na antuce neporazil pět let, ale zato Nadal na hardu má proti Djokovicovi za poslednich 7 let skóre na sety asi 0-16???
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:42Od: Amputace
Hrozně to zkresluje Nadalovo slabé období 15-16, kdy Djokovič většinu těch výher nahrabal. Naopak v Djokovičově slabém období (2017) Nadal nenahrabal skoro nic, protože se k němu Djokovič vůbec nedostával.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:54Od: annah
To je fakt. Místo Djoka se k němu dostával Roger a porazil Rafu v tom roce 2017 asi třikrát.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:17Od: Amputace
Ano, 2017, jediný rok ve Federerově kariéře, kdy dokázal porazit Nadala víckrát než 2x v řadě. Ještě jednou mu za to zatleskejme.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:20Od: Forehand
Nadal vyhraval zápasy na GS 08-2016 vsetky na vsetkych povrchoch.

Roger jeden 2017 :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:43Od: Carmelo
Nadal Djokoviče ani Federera neporazil mimo antuku asi 5 let. Po třicítce šel hodně s výkonností dole. Jeho jediné šance jsou na antuce, jinde je bohužel pro něj pouze do počtu.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:54Od: Amputace
A je to tady zase... Nadal neporazil Federera na hardu 6 let, ale z těch šesti let se spolu čtyři roky vůbec nepotkali. Federer Nadala porážel jediný rok: 2017, jinak spolu na hardu ani nehráli.

U Djokoviče ty statistiky zase nafukuje Nadalovo slabé období 2015-16, kdy se na něm povozil a nahonil výhry.

A btw. Federer neporazil Nadala na antuce už neskutečných 11 let (to je víc než polovina kariéry :D) a také mu to o hlavu nikdo neomlacuje.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: Rafaeoli25
Po třicítce šel s výkonností dolů, proto se v roce 2017 a 2019 vrátil na první místo, kde byl ještě loni na podzim že. To myslíš vážně?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:05Od: Rafaeoli25
Šel hodně dolů, proto po třicítce dvakrát vyhrál USO, byl dvakrát ve finále AO, kousek od finále TM loni, málem vyhrál Wimbledon 18 atd.atd.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:08Od: dappe
Po třicítce s Djokovičem i Federerem v podstatě neustále prohrává, takže asi dolů šel. Z posledních 20 zápasů má bilanci 5:15.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:11Od: Forehand
Z toho tak 10-12 zapasov sa datuje do rokov 15-16.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:18Od: Rafaeoli25
Pravda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:51Od: dappe
Platí to ale i naopak. Dvě výhry Nadala jsou během krize Djokoviče, plus ta jediná proti Federerovi je z doby, kdy si Federer jen odskočil na antuku. Takže je to celkem bezpředmětné zpochybňovat. Nadal tyhle zápasy úplně přestal vyhrávat, nevidí to jen slepec.:)
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:01Od: Forehand
Ktoré presne prestal vyhrávať, keď ku žiadnym nedochádza?..
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:13Od: dappe
Za posledních 6 let to je nějakých 25 zápasů, Nadal jich vyhrál 5 nebo 6. A to je Federer v podstatě tenisový důchodce.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:13Od: Forehand
6 let?..

To akože seriously, keď sa bavíme o súčasnosti? :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:13Od: Rafaeoli25
Tak podstatné jsou ale GS tituly a umístění na trůnu, po třicítce získal již 6 GS a byl skoro dva roky na prvním místě, předtím za jedenáct let 14 GS a taky cca dva roky na trůnu, z tohoto pohledu je úspěšnější po t4icítce více než před ní nebo snad ne?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:59Od: dappe
Já neřeším úspěšnost, ale výkonnost, která u něj dost klesala. Úspěšnost ovlivňují desítky dalších věcí.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:07Od: Rafaeoli25
Sorry, to je nesmysl, každopádně to tak vnímej pokud chceš. Mě je to srdečně jedno, pokud bude vyhrávat další a další grandslamy, tak budou tyhle debaty úplně zbytečné, protože o ty jde, na to se bude ptát historie, na statistiky.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:12Od: Forehand
Tak s Federerom sa od roku 2018 v podstate nestretával, keby sa k Rafovi Roger dostane, napriklad v NY tak dostane Rogi naložené.

Jediny velky hardovy zápas vyhral vo finále AO17, kde nastupoval Nadal po 5 hod semifinále s dnom odpočinku menej. Aj aj tak bol na dosah vyhry, to hovori za vsetko.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:56Od: peRFect
To tvoje ubrečené AO17 mě dojímá.Žádný kousek od výhry nebyl a break v pátým na tom nic nemění.Pokud jsi ten zápas viděl celý,víš kdo udával tempo.Den méně k odpočinku vyvažuje 5 let rozdíl.V tomhle věku rozhodně.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:13Od: Forehand
Jezisi maria. To kto udava tempo je uplne bezpredmetné predsa. Dolezity je vysledok.

Nadal bol o break hore v piatom, to je fakt. Rovnako po zapase povedal, ze mu dnes nesli tak nohy ako zvycajne.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:15Od: Rafaeoli25
Tak vést 3:1 v pátém není kousek, ale na dosah se určitě říct dá, v roce 12 ve finále s Djokerem každopádně kousek byl, to bolelo ještě víc.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:10Od: Forehand
To je mozne, cize kazdy si drzi svoje a ziadna moc v rukach jedneho ci druheho sa nekoná.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:02Od: Kozoroh Re: FH
Nadal vede grandslamovou H2H pouze proto, že Serbinátor, tak jak jej známe, který vyřešil svůj problém s lepkem, tu je od roku 2011. Od toho roku má Novak lehce navrch i v jejich vzájemných grandslamových střetnutích, vyrovnané je to jen kvůli RG.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:09Od: Forehand
Aha.

Tak potom, Nole zacal porazat Nadala na harde, po jeho zdravotných problémoch, ked bol pomalsi a za zenitom.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:38Od: Kozoroh
Rafa na hardu nikdy nebyl lepší než v letech 2009-2013. A v půlce této doby ho začal No1e porážet. Rafa má štěstí, že AO stihl vyhrát před rokem 2011, protože kdyby k nástupu Serbinátora došlo o 2-3 roky dříve, Rafa by stále čekal na zkompletování kariérního GS. smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:45Od: Amputace
O Djokovičově haluzi na RG se asi ani rozepisovat nebudeme, což?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:16Od: Forehand
Inymi slovami. Nadal vyhrava GS H2H, lebo bol schopný porazit Novaka v 2 GS hardovych finále, kdezto Novak nebol schopný porazit Nadala v tom parizskom. Jednoduche ako facka.

A ze ako fanusik Novaka, ktory ziskal karierny GS ako slepe kura k zrnu po tom, co sa musel z RG Nadal sam odhlasit :)

Na tuto temu sa radsej nevyjadruj :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:42Od: Kozoroh
Jinými slovy, No1e s Rafou na RG odehráli 8 zápasů (z toho 7x vyhrál Rafa, 70 % Rafových výher nad Djokem na GS je z RG). To je tolik, jako na všech ostatních grandslamech dohromady. No1e nemůže za to, že se k němu Rafa nedostává častěji na AO a ve Wimbledonu, na No1eho dvou nejlepších grandslamech. Na AO Rafa No1eho neporazil nikdy a ve Wimbledonu jen díky skreči před 14 lety.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:03Od: Forehand
Nadal vyhral 5 GS finále, Novak 4. A väčšina z nich sa odohrala na harde.

Takže zase vedľa.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:06Od: Forehand
Mimochodom.

Djokovic sa nedostal k Nadalovi na AO, trikrát.

Takže, Nadal naozaj nemôže za to, že sa k nemu Djokovic nedostával na AO častejšie, mohol bilanciu vylepšiť.

To isté platí v NY a na Wimbledone. smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:46Od: Marduch
To mě zaujalo. Rozdělení zápasů na GS na důležité a nedůležité:D Ktere jsou podle tebe ty nedůležité?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:17Od: Rafaeoli25
Všechny GS jsou důležité, taková by měla být definice, nic víc netřeba dodávat a modifikovat.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:19Od: Forehand
Zápasy na GS su dolezite vsetky. chyba tam zatvorka.

Vacsina dolezitych zápasoch (GS).
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:44Od: Patik
Tsitsipas je v životnej forme a Sonega včera tlačil celý štadión k jeho top výkonu..tie zápasy boli intenzívne a na vážkách a Nole musel siahnuť na dno jeho fyzických ale aj psychických síl..v podstate včera odohral ťažký GS päťseťák a dneska má čeliť Nadalovi ktorý hral včera hodinu so semifinálovým debutantom..navyše servismanom čo ti zoberie síl asi len toľko že chodíš zlava do prava returnovať..tu nieje čo riešiť..Nadal bude šampión ale Djokovič tam nechá zvyšok svojích síl..pred každým finále si čítam stovky rôznych názorov a všetci vedia ako to dopadne ale všimol som si aj že veľa ľudí skladá poklonu Djokovičovi a vôbec neriešia či dnes prehrá..Nole srdca šampión kto by to povedal..
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:59Od: Rafaeoli25
Novak určitě zasluhuje absolutorium za to, co předvedl včera, jakoby se teprve včera poprvé od Austrálie rozhodl hrát svůj top a bojoval ze všech sil. Na druhou stranu, Tsip je jistě v životní formě, ale zase to má to ale, jakmile dojde na souboj s Nadalem nebo Djokovičem, tak nakonec selže, nadále nezvládá velké zápasy až na letošní AO. Sonego hrál taky výborně, opravdu to Djoker měl těžké a zasluhuje uznání, o tom není třeba diskutovat ať ho někdo má rád a někdo ne smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:22Od: Patik
Djokovič akoby si chcel niečo dokázať..zobral tie zápasy ako výzvu ..mne osobne to príde ako nejaké karhanie samého seba niečo ako musím to vyhrať a keď to vyhrám tak budem cítiť že zvládnem prejsť na French Open aj peklom..inak si neviem vysvetliť prečo tak maká..čo sa týka Tsitsipasa tak ono to podľa mňa nieje nejaké typické zlyhanie..vždy sú za tým rôzne okolnosti..posledné zápasy ktoré s Nadalom prehral boli po trojhodinových maratónoch a tuším v každom mal nejaký matchpoint také zápasy už niesú o tom kto je lepší ale niekedy aj o šťastíčku..inak ho grék porazil aj na antuke aj na AO posledné sezóny..to nieje až také zlé..podobne aj s Djokovičom..
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:42Od: mahycek
I když ty srdce rozdává do všech
stran centrálního kurtu, tak to raději
přepínám smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:32Od: mahycek
To je zajímavej názor babo...
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:31Od: mahycek
Dnes to vidím, tak 60:40 pro Nadala.
Myslím, že žádné spláchnutí nebude. Nejsem
fanoušek srba,jsem Federera, ale pozor,
Djoko se umí připravit, je to celkem
výzva pro něj, moc bych s nedivil, kdyby
to bylo naopak. U něj člověk nikdy neví..... Předem jasný ??? To je právě
motivace a obrovská, aby tam rozdával svá
srdce do všech stran.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:40Od: Rafaeoli25
Za normalnich okolností bych se Novaka v Římě obával, má to tam rád, ale Nadal se tam solidně rozjel, navíc faktor únava by se měl projevit, z mého pohledu 80:20 nejmíň.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:40Od: paddy
Rozhodně bys spláchnout měl smile smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:31Od: baba
ten, který to dnes vyhraje, nedosáhne na titul v RG. Takže ať si to tentokrát klidně vezme Rafa, Djoko bude mít šanci na RG.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:37Od: Rafaeoli25
Nesmlyslný názor, u Nadala je jedno co vyhraje nebo ne před FO.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:41Od: paddy
Anebo nevyhrají oba smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:57Od: Patik
Nadal povedal na tlačovke že príprava je splnená ide mu len o Roland Garros ani nerieši proti komu dnes ide..má sebavedomie..Noleho už stretáva len na antuke na harde sa k nemu do vyšších kôl nedostane..táto pozícia mu vyhovuje vyhráva si na svojom piesočku..nerozumiem prečo ešte niekto rieši nejaké RG..furt to tu každý omiela dokola..prosím vás vykašlite sa už nato z 5 turnajov tam stratil 2 sety..vyhrá ešte minimálne 3 RG po sebe vkľude aj štvrtý ktorý môže uhaluziť..riešte radšej zaujímavejšie turnaje..
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:02Od: Rafaeoli25
No myslím, že nás ještě nějaký ten hardový souboj v budoucnu čeká a ne jeden a nedivil bych se, kdyby to bylo třeba na USO. A na TM se určitě ještě někdy potkají taky.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:04Od: Rafaeoli25
Zajímavý bude letošní Wimbledon, tam se asi může stát cokoli tentokrát. USO tam může vyhrát Djoker, Nadal a Medvedev.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:18Od: paddy Re: Medvědev vyhraje Wimbledon
Tak jsem se už dlouho nezasmál smile smile smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:19Od: paddy
S Rafou už je to takový obyčejný vtip, za snahu ti dávám bludišťáka smile smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:37Od: Rafaeoli25
Proč by Nadal nemohl vyhrát USO?
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:45Od: Kozoroh
Kvůli změně z Deco Turfu na Laykold. S nižšími odskoky je Rafa zranitelnější, což je ostatně vidět v Miami, kde se Laykold rovněž používá a Rafa tam nikdy nebyl schopen získat titul. smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:35Od: Rafaeoli25
Když jsem napsal kdokoli, měl jsem to upřesnit, opravdu jsem nemyslel Medvedeva smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:28Od: Patik
Podľa mňa Danilovi sa najlepšie hrá tam v tom období po Wimbledone..jemu asi sedia len tie hardy..trávu vníma asi ako antuku.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:41Od: Kozoroh
Děláš si legraci? smile Tráva je za posledních cca 5 let No1eho druhý nejlepší povrch a Wimbledon je jeho druhý nejúspěšnější grandslam, kde má letos šanci na počet titulů předčit Borga a zkompletovat hattrick. smile
Wimbledon Novak miluje.

No1e na vítězném AO 2021 nastřílel 103 es, teď si představ, že tohle podání použije ve Wimbledonu. smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:46Od: Patik
ale ja nehovorím o Djokovičovi..ale o Medvedevovi..smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:52Od: Rafaeoli25
Taky jsem tu reakci nepochopil smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:34Od: Kozoroh
Zřejmě ti uniklo info, že loni na USO došlo ke změně hardu, namísto dosavadního Deco Turfu tam instalovali Laykold. Pro Nadala to je špatná změna, protože Laykold je rychlejší povrch s nižšími odskoky, než byl Deco Turf v 10. letech 21. století. Z nízkými odskoky míče Nadal neuplatní své pověstné topspinové údery, proto je tak zranitelný v hale. Troufám si tvrdit, že s Laykoldem Nadal další USO titul nezíská.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:22Od: Rafaeoli25
To není tak jisté, když na něm loni vyhrál Thiem.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: Kozoroh
Jenže Nadal není Thiem, víme? smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:39Od: Rafaeoli25
Thiemův styl, jak dělaný pro antuku je tak odlišný od Nadalova?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:28Od: Kozoroh
Prozatím proběhl jen jeden ročník USO s Laykoldem, navíc poznamenaný No1eho diskvalifikací a neúčastí zbylých dvou person Big 3. Ale podle toho, co jsem viděl, tento typ kurtu nebude Nadalovi vyhovovat. Vzpomeň si na mně, až Rafa zahučí na USO 2021.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:46Od: Rafaeoli25
Neříkám, že vyhraje, ale určitě nezahučí. Stejně tak je možné, že Medvedev tam nevyhraje vůbec nikdy. Možné je leccos že.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:22Od: Forehand
No to teda nie je, je daleko lepsi..

A dakujeme za predikciu, tento prispevok si odkladam na september.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:58Od: Kozoroh
Na oplátku, až Rafa na USO 2021 zahučí, tak ti připomenu "já ti to říkal FH, že Laykold nebude Rafovi vyhovovat". smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:05Od: Rafaeoli25
V lichých letech je Nadal na USO úspěšný, tak to neočekávej smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:07Od: Forehand
V poriadku. Tak príde US22, US23.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:25Od: Rafaeoli25
Jinak Thiem fakt není Nadal, min.5 hardových GS a 2 Wimbledony opravdu nikdy nevyhrajesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:35Od: Amputace
Proč zase plácáš kraviny a neověříš si fakta? Nadal se k Djokovičovi na hardu nedostává, proto tam za posledních 5 let odehráli 3x tolik zápasů, co na antuce? Je to úplně naopak - Djokovič se nedostává na antuce k Nadalovi (když už bys to chtěl brát takhle). Jediný hardový turnaj, kde to platí, je AO. Realita je však ta, že Nadal se k Djokovičovi dostává mnohem častěji než Djokovič k němu na antuce. Viz když měl Nadal slabé období 2015-2016, Djokovič posbíral všechny výhry nad tím převážně na hardu, naopak když měl slabé období Djokovič (2017) na antuce se potkali snad jen jednou.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:15Od: Patik
ty a to tvoje slabé obdobie 15-16 večná výhovorka v Nadalovej kariére kde sa celý okruh vyvršil na Nadalovi..naposledy ho na harde Nadal stretol AO 19..ATP Cup nerátam to je tímová súťaž odvtedy ho stretáva Djokovič len na antuke..ty za posledných 5 let..čo tu vyťahuješ akú históriu..už minulá sezóna je minulosťou nieto ešte 5 sezón dozadu riešiť..
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:24Od: Patik
Nole nastúpil za posledný rok na štyri antukové turnaje kde bol aj Nadal...na dvoch ho stretol vo finále..
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:44Od: Amputace
Omg. Ty jsi vážně marnost sama. 2020 - antuka 1 hard 1; 2019 - antuka 1 hard 1; 2018 - antuka 1 tráva 1; 2017 - antuka 1; 2016 - antuka 1 hard 2; 2015 - antuka 1 hard 3. Kde jako vidíš tu Nadalovi neschopnost dostat se k Djokovičovi na hardu a naopak Djokovičův um dostat se k Nadalovi na antuce? Jestli sis nevšiml, už poměrně hodně let vypadávají čím dal častěji předčasně oba a nedostávají se tedy k sobě navzájem. Antuka to samé. V 2020 se tam potkali ve finále RG po šesti letech.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:50Od: Patik
To píšeš ako sa stretli ? 1 zápas na antuke jeden na harde každú sezónu ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:55Od: Patik
Vieš koľkokrát bol Djokovič ešte vo finále hardového turnaja na ktorom štartoval aj Nadal od roku 2015 ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:06Od: Amputace
No - kolikrát? Vsadím se, že tě zachrání pouze ty Nadalovy slabé roky 15-16, kdy vypadával na GS v prvních kolech, jinak to žádné extra číslo nebude - určitě ne ve srovnání s antukou, na které se toho navíc hraje o dvě třetiny méně.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:15Od: Patik
no však to že sa hrá o dve tretiny menej je práve teda dosť koľko ho tam Nole postretával..a neviem ti povedať presné číslo ale teraz v rýchlosti sa mi vybaví napríklad Masters Bercy finále so Shapom alebo finále TM so Zverevom..neviem..a úprimne nebaví ma už toto pomeriavanie si prirodzenia..tých čisiel je všade kopec neni to dôležité a ide mi už z toho vybuchnúť hlava.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:26Od: Amputace
To není poměřování si přirození, ale vyvracení tvého nesmyslného výroku a nepravdy, že Nadal už na hardu k Djokovičovi nedochází, zatímco Djokovič k Nadalovi ano.

Vybaví se ti Bercy, hm, ok. Tak mně se zase vybaví třeba Montreal, kde Nadal vyhrál a Djokovič zahučel ve třetím kole. Nebo AO 17, kde hrál Nadal finále, zatímco Djokovič se ze svého obýváku pakoval už ve druhém kole.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:17Od: Patik
Uži si dneska finále nerieš to..nech vyhrá jeden či druhý..nikdy nevieš kedy spolu hrajú naposledy..toto všetko je už nepodstatná minulosť.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:28Od: Amputace
Jj, pravda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:33Od: Amputace
Není to výmluva, Nadal si za to může pochopitelně sám (Částečně i zranění, které tomu předcházelo), ale pouze uvedení věcí na pravou míru. Kde má ten tvůj kec o tom, že se Nadal k Djokovičovi na hardu nedostává, jako nějaké opodstatnění? Vždyť to jednoduše není pravda. Na hardu se nepotkali 2020, kdy se na něm skoro nic nehrálo a na AO vypadl, pravda, Nadal předčasně. 2019 hráli finále AO a Djokovič se nedostal k Nadalovi na US. 2018 oba vypadli předčasně na AO, a Nadal pak předčasně na US. 2017 se nedostal Djokovič k Nadalovi na AO a US Open Djokovič nehrál...

Jako vážně mi řekni, v čem má ten tvůj kec, že Nadal se k Djokovičovi na hardu už nedostává, a proto se potkávají převážně na antuce, nějaký základ. Nechovej se jako pi.ča, ale zkus to vážně argumentačně dotáhnout... Vážně by mě zajímalo, o co to opíráš.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Amputace
US 2018*
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Amputace
Tak nic. Měl jsme to správně :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:42Od: Patik
nechce sa mi to tu teraz už podrobne podkladať..pozri si H2H len tu na tenisportáli odpočítaj ten ATP Cup alebo neodpočítaj ako chceš..pozri jak sa tam tie oranžové štvorčeky hromadia pripočítaj si tam ešte jeden za dnešok..a teraz si vybav koľkokrát Djokovič vyhral titul alebo bol vo finále na hardových turnajoch kde štartoval aj Nadal a povedz kolkokrát sa tam stretli..čo ti vyjde..ak ti vyjde že sa mýlim tak sa mýlim..ak ti vyjde že sa nemýlim tak sa mýliš ty..
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:01Od: Amputace
Nadal vyhrál za poslední 4 roky 4 hardové tituly (Masters a GS). Ani na jednom z nich Djokovič buď nestartoval, nebo se k Nadalovi nedostal. Dále hrál Nadal finále AO 17, kam se Djokovič rovněž nedostal. Pak se potkali na AO 19. Nadal k Djokovičovi nedošel na US Open 2018, jinak pokud jde o US Open, za poslední roky platí, že dvakrát nedošel naopak Djokovič k Nadalovi. Takže jediné, o čem se dá mluvit, je AO, kde se navíc alespoň jednou potkali (stejně jako na RG).

Opravdu nemíním řešit Masters, kde už Nadal na polovině ani nestartuje a Djokovič také dávno nehraje všechno na antuce.

Jako že mi tady argumentuješ sezónou, kdy se více než polovina turnajů vůbec nehrála, to už opravdu jen podtrhuje tvé argumentační zoufalství.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:47Od: Patik
ale nedá sa to porovnávať lebo zakaždým môžeš vyňať nejaké obdobie že trebárs posledné tri roky..ja poviem posledných 5 rokov ty povieš posledných 7 rokov a nakoniec to budeme porovnávať od začiatku kariéry..
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:10Od: Amputace
Platí to maximálně tak na poslední rok, kdy bylo plno turnajů zrušených, Nadal nehrál US atd.

Jinak je to zkrátka nesmysl. Dokonce i naprosto zoufalý Nadal 15-16 se k Djokovičovi na hardu dostával.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:29Od: Rafaeoli25
Kurz pro Novaka 2.95 ještě dost shovívavý, já bych to vypsal ne 1.45/2.95, ale tak 1.3/4.00.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:12Od: RF46
Tak na vysledek finale sem celkem zvedavy, nicmene cokoliv jinyho nez demolice Novaka, podobne jako na RG, by me prekvapilo.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:26Od: Rafaeoli25
Mě též, ač Řím prostě není Chatrier, to je kurt, kde Nadal za standardních okolnosti nemůže prohrát prakticky nikdy.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:57Od: Kozoroh
Lol a co roky 2011 a 2014, na ty už jsi zapomněl? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:18Od: Rafaeoli25
Mluvil jsem o FO, máš fakt zvláštní reakce smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:02Od: paddy Re: a hlavně Ústí není Praha [ Reagovat ]
16.05.2021 10:36Od: Pe3k
Tak dnes pro změnu udělám opak toho co vždy. Budu sledovat ženské finále a to mužské ne, tam je to předem jasné, kdežto v ženách fandím Polce, ale pokud vyhraje Plíšek, taky to potěší.
[ Reagovat ]
16.05.2021 10:50Od: annah
Mám to úplně stejně. Iga je moje nejmilejší hráčka na tour. Na ženské finále se těším, u mužského jen sem tam nakouknu, jak Rafa Noleho válcuje... :-))
[ Reagovat ]
16.05.2021 10:53Od: Rafaeoli25
Já budu sledovat obojí, přestože mužský finále by mělo byt jasný. Jinak Swiatek je prostě ženský supertalent, doufám, že letos obhájí, mohla by jednou být ženským Nadále na FO.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:40Od: sojka1
jako ze bude do umoru stale dokola tocit ty tri udery a jeden titul? to by si snad ani nezaslouzila... :-)))
promin, to mas za toho Medvedeva, co bude mozna zoufale, protoze bez antuky a predevsim nespravedlive, co na tom, ze jel jak fretka, trapcit chvilicku jako svetova jednicka a pak pofrci hezky supem zase DOLU, treba az na SESTE misto.... pardoon, vim, ze tady takhle piseme bezne, ale kdyz sem clovek prijde jeste uplne cerstvy, nezorientovany a zacte se... :-)))
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:27Od: Forehand
Rafa zahučí a budeš tu ejakulovať ako prvý, rybár.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:38Od: Rafaeoli25
Tak samozřejmě, že by to asi následovalo, což není fér.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:16Od: Rafaeoli25
Jinak letošní Řím ve shrnutí:
1) tradičně vysoký tamní standard Nadala
2) tradičně vysoký tamní standard Djokiho
3) potvrzení letošní výborné antukové formy Tsitsipase
4) překvapení v sf v podobě Opelky, dokazující, že i takoví dlouháni mohou čas od času na antuce uspět
5) progres Sonega, který by se mohl v budoucnu ocitnout na začátku druhé desítky
6) totální zklamání v podobě Medvedeva, který se na antuce nechytá a nemá tudíž nárok bojovat v blízké době o první místo, nemá na něj
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:20Od: Ereinion
u Medvěda je nejhorší, že i tak může být někdy po Wimbledonu naprosto reálně světovou jedničkou, a to i když nevyhraje skoro nic
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:26Od: Rafaeoli25
No snad se tak nestane, protože by to bylo totálně nespravedlivé být jedničkou bez držení GS titulu, s prachmizernými výsledky v celé antukové sezóně a s mizernými výsledky z trávy. To by bylo skutečně absurdní, ač to bodově sice vychází díky tomu, že vyhrál na podzim co se dalo.
[ Reagovat ]
16.05.2021 07:54Od: ttopi
Žebříček je za rok, takže to co vyhrál na podzim má stejnou hodnotu, jako co jiní vyhrávají teď na antuce. Nespravedlivé je proto spíš tvoje myšlení smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 10:42Od: Rafaeoli25
Pokud je někdo jedničkou bez držení GS titulu, tak to moc spravedlivé není.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:44Od: Maarek
Karolína Plíšková byla také světovou jedničkou, aniž by vyhrála jediný grandslam.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:02Od: Rafaeoli25
Právě o tom jsem už níže mluvil, byl by Plíškovou mezi hráči.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:00Od: dappe
Dá se to brát také z jiného pohledu. Stát se jedničkou bez GS titulu znamená, že si byl zřejmě dost dobrý na ostatních turnajích. Mluvit o nějaké nespravedlnosti je minimálně zvláštní.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:07Od: Rafaeoli25
Na ostatních turnajích jen proto, že jim Djokovic a Nadal už nepřikládají takovou váhu a soustředí se hlavně na grandslamy. Ano, dá se na to nazírat i jinak, ale bez vyhrávání grandslamů je post jedničky neslaný a nemastný, to je prostě dané.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:45Od: Rafaeoli25
Každopádně i kdyby se po W jedničkou stal, tak to asi nebude na dlouho, protože počínaje srpnem bude obhajovat tolik bodů, že se z toho dost možná položí. Nakonec to může být dost hořkosladká a velmi krátkodobá radost, během dalších pár měsíců by ho mohl čekat sešup z trůnu třeba až na šesté místo když tak sleduji žebříček race to London, kterému dominují Tsip s Rublevem. Může se tedy stát takovou Plíškovou mezi muži, na pár týdnů jednička díky okolnostem i/a bez GS titulu, podobnost dosti značná.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:49Od: peRFect
Žebříček už nebude po srpnu zmražen?
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:08Od: Rafaeoli25
No já nevím kdy by to mělo být v normálu, o to jsem se přiznám se nezajímal.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:24Od: paddy
Medvěd rozhodně není žádné zklamání, ale potvrzený standard
antuka od r. 2017
10-18, z toho RG 0-4 smile smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:28Od: Rafaeoli25
Fakt zoufalec na antuce, přitom jeho hra by na ní pasovat mohla, nevím, proč s ní má takové problémy. I na trávě to ale není době, on je skutečně hráč jednoho povrchu, alespoň prozatím.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:38Od: Ereinion
ty jeho ploché údery bez větší razance jsou podle mě na antuce problém...
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:47Od: Rafaeoli25
To je na druhou stranu pravda, každopádně jeho běhavost a neortodoxní styl by měly na antuce slavit větší úspěchy, taková mizerie je až nepochopitelná.
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:09Od: turista
No bude se muset zlepšit když má tak velké ambice.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:40Od: Rafaeoli25
On má ambice, motivaci komplexně se zlepšovat zjevně ne, spoléhá na jeden povrch a to je zavrženíhodné. To i hráči jako Isner nebo Opelka se na antuce snaží a čas od času udělají nějaký vysledek. Přístup Medvedeva není dobrý.
[ Reagovat ]
16.05.2021 01:38Od: Vlk-v-trave
Videl jsem opublikovany trening na Punto de break v Monte Carlu s Nadalem... za mne hruza. Tenisovy vtip... Nadal si teda moc zatrenovat nemohl... Medved je klasicky hrac odkojeny hardem. Je jich plno.
Ale uplne mu to staci. Tenis 21. stoleti je vlastne hard, par antukovych turnaju, trava zanedbatelna krom W, jasne.

Nekdy pomalu 10 let zpet si pamatuji rozhovory hracu na turnaji IW. Vesmes vsichni chvalili do nebes hard jako stabilni povrch, a dalo by se rict, zeby vetsina nalila beton vsude. Je par ortodoxnich antukaru v J.A., Spanelsku,... par Australanu a Britu si rado pinkne na trave... a jinak vsichni preferuji hard.

Obecne JihoAmericane jsou spokojeni s Golden Swingem a do Evropy jezdi jak na vylet. Mas par vyjimek.

Moc hracu za antukou a travou neni...

Paradoxne se nejvice na to tema vyjadroval Nadal a jeste vic paradoxne chtel misto hardu travu a ne antuku a hard dost kritizoval.

Je znamo, ze trava byla v mladi Nadala nejoblibenejsim povrchem ...:) Dodnes si delaji na to vtipy Spanele... Me tedy prekvapilo, zeby za hard bral travu... a zopakoval to nekdy jak se vracel po zraneni v Chile, jak se rozehreval na 250. Pamatuji si to jen proto, ze tu travu chtel:)

Medvedev ma 25, Kyrgios ve 24 letech prohlasil, ze se na antuku uz nevrati... tipuji, ze Medved smeruje spis za nim...
... a doufam, ze se jednickou nikdy nestane. To bych bral uz i trebas Thiema. Nejvic to asi zatim vypada na Tsitsipase...
[ Reagovat ]
16.05.2021 09:40Od: Tomas_Smid_fan
Za ty prachy co má si může trávy koupit kolik chce. Poradit se může třeba s M. Tysonemsmile
Jinak jsi mě ale překvapil, tohle jsem nevědělsmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 10:57Od: Rafaeoli25
Snad se mu jeho lenost nevyplatí a jedničkou nebude, spoléhat na jeden povrch a na ostatních být tragický je prostě špatně a vyplácet by se to nemělo.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:57Od: Vlk-v-trave
No jo, ale to se vyplaci...a nejde ted o tu No.1
Si vem, ze antuka se hraje duben, kveten, trava cerven. Zbytek hard. Kdyz se hraje antuka v J.A. tak muzes hrat hard, kdyz se hraje antuka, trava v cervenci muzes hrat hard.

Si vem jen Masters:
IW, Miami, Kanada, Cinci, Sangaj, Pariz + TM. / hard

vs. antuka/trava
MC, Madrid, Rim, a to jeste z hardu v Madridu udelali antuku. Takze si mel jen 2 Masters // na trave M. nemas, a je nesmysl ho tam asi tlacit v tak kratkem terminu, to se odstreli de facto plno turnaju, ktere se hraje a jsou nabouchane do 1 mesice.
Medvedovi staci aby antuku vynechaval, neco pinkl na trave, a celkem vphode No.1 muze byt. Ale musi vyhrat na hardu GS, a nejake Masters. Pokusu ma na to az az...

Take si spocitej, kolik je stricte antukaru v top100 a hardaru:) De facto antukari si to vynahrazuji malymi turnaji a challengrama...tenis proste konvertoval plne uz davno na hard, a hraci budou dal vic chtit hrat prave hard.

Antuka je uz jen takova sluzka hardu. Ta hlavne slouzi, aby se mohl hrat na ni "kde jaky" turnaj... pro mladez, duchodce a tak...hard se proste vsem vyplaci i jestli jde o udrzbu.

Nadal v Barcelone behem zapasu zaplacaval ruzne diry atd. Nadseny asi s kvalitou udrzby nebyl, dokonce odskoky byly takove, ze promachl...bohuzel antuka je takova na pul, nemusis se uplne snazit s udrzbou a udelas na tom turnaj // priklad. cela Evropa krom Madridu...vetsinou kvalita spatna, aspon v porovnani s J.A., kde ji upravuji co 2 gemy...cisti atd. Samozrejme na turnajich ATP. Horsi to je z GS na trave a antuce, hlavni kurty ok...ty tzv. vedlejsi, jsou proste spis hruzy...

V dobe, kdy hard zacinal, antukari byli z toho celkem na prasky,...dneska klasicti antukari stylu Cerundolo hraji challengry a ultimatni hardar Opelka SF v Rime:).

Takze se pochopitelne ty hardy musi vyplacet, at se to bere z jakekoliv strany.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:05Od: Rafaeoli25
Já říkám, že je to z profesionalniho hlediska nesprávný přístup, velcí hráči chtěli byt vždy komplexní, snažili se na všech površích, i Sampras na antuce progresoval alespoň zčásti. Medvedev na to jako jeden z mála nejlepších kašle, takže mu přeju aby na to dojel.
[ Reagovat ]
16.05.2021 12:07Od: Rafaeoli25
Vlastně mu přeju, aby za to spadl hodně dolů.
[ Reagovat ]
16.05.2021 13:55Od: Stan_Borowitz Re: Technická poznámka
Myslím, že před Madridem byl antukový Masters v Hamburku, takže i předtím byly 3 Masters na antuce.

Jinak souhlas, tak za padesát let se na trávu a asi i antuku bude jen nostalgicky vzpomínat a na zápasy na nich budou lidi koukat stejně jako my dnes na zapasy dřevěnejma raketama.

Což je škoda, protože zrovna v tomhle je diverzita dobrá věc... Pro diváka, a tedy i pro samotný tenis.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:05Od: Kozoroh
Wimbledon na hardu si nedovedu představit, i s umělou trávou by už to "nebylo ono".
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:24Od: paddy
stačí zalít betonem a na RG stačí nechat kurt zarůst trávou smile smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:31Od: Stan_Borowitz
Ani já ne, ale konkrétně v UK je v poslední době k vidění věcí, kdteré jsme si dříve nedokázali představit. Za 50 let budou patrně většinu obyvatel UK trvořit muslimové a pro ty je každá tradice, kterou nezaložil Prorok, urážkou islámu.

Naštěstí to, co bude za 50 let, asi většinu z nás nemusí moc trápit.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:38Od: Vlk-v-trave
Mas pravdu, faliruje tam ten Hamburk :)
Na hardu byl jeste Stokholm, misto toho je Sangaj, a dokonce byl i jeden kobercovy :) Tak pro doplneni ve Stuttgartu, ale dlouho se neohral. Abychom to nejak doplnili cele a napravili nepresnosti.

Take v 90 letech to bylo o necem jinem, nez ted. Teprve do roku 2009 se to nejak ustalilo...jak to zname dnes...v devadesatych letech minuleho tisicileti se finale hralo na tri vitezne, to jeste melo punc Masters, ted jsou to uz takove spis pucky v porovnani s 90tkami.

Nevim jestli je treba cekat 50 let, ono to je celkem uz ted jedno, jak koukas na WTA za poslednich 5 let a na to jak hraji na trave, tak ten povrch jakoby neexistoval. Casto i to same na antuce. V ATP je to skoro uz to samy, do 5 let to bude jak WTA.

Zajimavosti je jiste souboj Taylor Townsend, ktera stylem s/v sejmula Halepku... na saku mela winneru vic nez Nadal s Djokovicem za 1 sezonu, ale obecne porad vsichni plkaji ze s/v nema smysl uz hrat... je to tak silna mentalni forma, ze driv rozbijes atom, nez aby se hracum/kam chtelo z bl.

Ve vysledku mas stale jine povrchy nez jen hard, ale hraje se na nich jak na hardu. Toz asi nemusime ani nejak cekat 50 let az to zaliji betonem:D Cumet jak na antuce pinkaji Nadal s Djokovicem jak na hardu je vlastne uplne na p... asi stejne jak cumet pomalu na kohokoliv na trave jak na tom pinka jak na hardu... Pisu to pochopitelne z perspektivy pametnika kdyz jeste hral Noah s Lendlem a zacinajiciho Agassiho karieru...ktery nechtel na zacatku ani do Wimbledonu jezdit, bo nemohl hrat ve svych otrhanych jeansovych krataskach :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:18Od: Stan_Borowitz
Souhlas, současná tenisová škola až fanaticky preferuje hru odzadu a hra se na jednotlivých površích až tak neliší na to, aby se vyplatilo diverzitu povrchů udržovat.
[ Reagovat ]
16.05.2021 07:59Od: steve79
Medvedev hraje na antuce velice spatne a bude to tak i na trave,
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:40Od: mahycek
Je i druhá srana mince. Pokud by Rafa
zítra nevyhrál, tak 1 titul ze čtyř antuk
je bída, jako pro nej antukáře. smilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:44Od: Rafaeoli25
Tak takovou bídu zažil v roce 2019 a přesto RG vyhrál. A víš kolik jarních antuk vyhrál před titulem na FO 14?..jednu velkou 0 smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:53Od: Rafaeoli25
V tom roce 14 jsem měl fakt obrovské pochybnosti, vypadl v Monacu v čf s Ferrerem, v Barceloně s Almagrem dokonce v of, tak pardon, opravují, vyhrál tehdy Madrid, ale zcela nezaslouženě, protože tehdy skvělý Nišikori se ve finále zranil nebo utavil a Nadal to jen se štěstím otočil. Hrál tehdy opravdu dost mizerně na jeho poměry. Přijel ale pak na FO a tam se všemi zatočil, forma lepší o sto procent. Prostě antuková sezona před RG a RG to jsou pro něj občas dvě dost odlišné části.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:11Od: SwissMaestro
Všechny ty antukové turnaje před FO 14 sem viděl a i když jich dost prohrál tak si pamatuji jak neuvěřitelně+ v těch zápasech bojoval a sálala z něj síla, jen výsledkově to nebylo nejlepší. Hlavně Řím 2014 byl v tomto nezapomenutelný.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:20Od: Rafaeoli25
Tak to vidíme odlišně, ano, asi bojoval co to dalo, ale herně to nebylo ono a porážky s Ferrerem a Almagrem byly zasloužené, Nisikori ten ho ve finále Madridu set a půl doslova zašlapával do země než fyzicky odešel. Až na ten Řím to dobré opravdu nebylo. Každopádně na FO to pak byl úplně jiný hráč, který v sf Murrayho vodil jako hadrák.
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:30Od: turista
V Římě 2014 vyhrál Djokovič.
[ Reagovat ]
16.05.2021 10:59Od: Rafaeoli25
Nadal tehdy zlepšil svůj výkon, presto nakonec od Djokiho dostal po vyhraném prvním setu.
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:28Od: turista
Ano. V tom Madridu ale vyhrál skreči Nisikoriho v průběhu zápasu.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:01Od: Rafaeoli25
Pravda, to už jsem zapomněl, každopádně to pro Nadala bylo z p..štěstí, nic víc, Nišikori ho válcoval.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:17Od: paddy
co máš pořád s tím sraním? Freud by řekl, že v tom hraje roli podvědomí smile

nejdřív "ritší vzduch", pak průjem po prohře Sparty a teď zase sraná mince

mincí plné rance, v rukách řídké srance smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=LqTxgyH-khI&t=15s
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:36Od: mahycek
To může hrát do 2024 ale těch 35 let,
už je a bude znát i na té antuce. To
není legrace, teď se ta opotřebovanost
a únava projeví 2x rychleji. To není nic
proti Rafovi. Já nefandím Djokovi, ale
dnes jsem mu přál, tedy jen ze Sonegem.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:43Od: Rafaeoli25
Ale tak samozřejmě, že stárne, ale ruku na srdce, ty myslíš, že se jeho tělo nějak opotřebovalo od října loňského roku, tedy za cca půl roku? To si fakt nemyslím a turnaje v Barceloně a Římě na to zase dávají odpověď. Navíc na FO on vždycky formu dokonale vyladí, neunaví se a pokud se tam nemusí tahat v mnoha dlouhých zápasech tak fakt není moc co řešit. To se ještě pořád, i teď, asi pravděpodobněji utaví Tsip nebo Zverev než on. To je jen objektivni konstatování, RG je jeho chrám, na který se umí připravit, že člověk jen kroutí hlavou.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:05Od: Rafaeoli25
Jinak Kuerten řekl, že Nadala vidí na 15. Myslím, že on ví o čem mluví, že je větším expertem než my oba dohromady smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:27Od: Rafaeoli25
Pokud Nadal Řím vyhraje, bude moci být se současnou sezonou spokojen. Dva tituly a tři čtvrtfinále to je velmi solidní standard, samozřejmě, že o jeden titul navíc místo toho jednoho čf by byl ještě lepší, ale na místě je skromnost, forma velmi stabilní od února, lepší než v roce 2019, loňský rok logicky nepočítám. Před FO, pokud zítra vyhraje nebudu mít sebemenší pochybnosti o jeho dalším titulu. Pokud mu neodejde forma, což se mu tam vlastně nikdy nestalo, budou jeho šance jako vždy obrovské a maximální. Pokud se Djoker a Tsip nevybičují ke zcela abnormálnímu výkonu, nemohou ho tam zaskočit a pohár vyrvat. Opět to bude jen o něm, pokud zahraje svůj standard jako v letech 2017-2020, tak se nemá čeho bát. Ani nemusí hrát to nejlepší co umí, aby se mu to povedlo, s největší pravděpodobností.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:10Od: Forehand Pre pamätníkov
https://www.youtube.com/watch?v=SaPNX0GpHhw

Záverečný TB asi najväčšieho Rímskeho finále. Zaujímavých 10 min, ak máte čas.

Rafa oveľa rýchlejší, a to aj po 5 hod na kurte, než v súčasnosti.

Federer dobré záblesky, ale aj hlúpe UE, ktoré sú pre neho signifikantné.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:12Od: Rafaeoli25
Skvělý mimořádný zápas, kolik jich mezi nimi bylo. To byla radost sledovat.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:31Od: Forehand
Jj, ten mladý extra rýchly Nadal ma extrémne bavil. Tam si ma získal a ďalšie roky to už bolo len o udržiavaní supportu.

Pozrel som si nakoniec aj celý zostrih zápasu, tá rivalita RN vs. RF bola skvelá, ten protipól herných štýlov má proste niečo do seba. Veľmi atraktívne pre diváka.

Sú to už roky a rivalita Nadal Federer časom vybledla a viac sa pozornosť upriamuje do rivality s Djokovicom. Ale keď si človek prejde tie zápasy s Federerom, rok čo rok, celý okruh bol len o nich, Novak prakticky "neexistoval". A nebola to epizódka, boli to roky rokúce a xy veľkých finále. Je skvelým vysvedčením pre Rafu, že Nadal tam už proste bol.

Jedna epická rivalita vystriedala druhú, a Rafa bol opäť aj tam. Je to veľmi lichotivé, že je členom všetkého podstatného, čo sa na okruhu počnúc rokom 2005 deje. O veľa to svedčí.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:35Od: Rafaeoli25
Mě baví Nadal v každé fázi jeho kariéry, i proto, že prochází zajimavým vývojem, snahou měnit hru, což korunoval pod Moyou. Každopádně souboje s Federerem byly fakt strašně zajímavý, bavily mě, bylo to velmi pestré, na všech površích, co se týče zajímavosti, byla tahle rivalita opravdu výborná.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:36Od: Forehand
Samozrejme, že mám Nadalov tenis rád, to bez debaty, jeho FH je pre mňa obľúbený úder celého okruhu. Neskutočná energia a krv :)
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:56Od: Rafaeoli25
Jeho forehand je unikát, to laso nemá obdoby, nenapodobitelný. Každopádně ten kontrast stylů jeho a Federera byl fascinující a vždy mě moc bavil, s Djokerem je to holt gladiátorský souboj, i to je naprosto unikátní samozřejmě.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:27Od: Stan_Borowitz
Ten FH je fakt unikátní a naprostý souhlas s tím, že souboje RF-RN byly díky rozdílnosti stylů obou hráčů divácky nesmírně atraktivní. Taky ta rivalita měla podle mne o trošku větší náboj, když byli jen oni dva. Pak se to tak nějak rozmělnilo.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:44Od: Mayo
Kto vie či si zajtrajší súboj 2 najlepších tenistov pozrie aj Roger smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:46Od: Tomas_Smid_fan
radši bude 4hodiny trénovatsmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:47Od: Forehand
Boh vie ako sa musí cítiť, sledovať 10 rokov najlepších hráčov sveta a ich chrbty. Jeho výhodou je, že je na to už zvyknutý.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:58Od: Rafaeoli25
Tyhle poznámky nejsou na místě, i kdyby byly pravdivý. Přesně tohle přispívá k disrespect hádkám až válkám, to si fakt nikdo z těch tří nezaslouží. I já budu rád, když bude číselně nejlepším hráčem historie Nadal, z Federera si ale nikdy nijak utahovat nebudu, i kdyby měl nakonec i o 10 GS míň.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:59Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:16Od: annah
smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:24Od: peek
No ne, že by normální fanoušek Nadala? To je tady přírodní úkaz. smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:31Od: Rafaeoli25
Tak já znám řadu normálních fandů toho i toho, i spoustu šílených fanatiků, co plivou ať na jednoho či na druhého. To považuji za hnus nehodný takových legend, je to stejné, jako by fandové Samprase plivali na Agassiho a opačně nebo fandové Lendla na McEnroea a opačně. Jsou to souměrné legendy a zasluhují maximum respektu. Lze se bavit kdo z nich je lepší, ale s úctou a s vědomím, že je to vždy do velké míry subjektivní.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:56Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:58Od: Tomas_Smid_fan
Roger není jako ty, aby musel koukat na chrbátysmilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:43Od: Frantz
Hérečka z balkánu vypustil konec druhýho setu, aby mohl zítra být zase za mučedníka smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:31Od: turista
To je pitomost.
[ Reagovat ]
16.05.2021 11:02Od: Rafaeoli25
No potom co předvedl v Austrálii je už asi bohužel možný leccos..
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:40Od: mahycek
Srb si dá ledovou vanu a masáže a zítra
bude z 90% ready. Uvidíme jestli to bude
stačit na Nadala, který nemá oslnivou
formu.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:44Od: Tomas_Smid_fan
4 z 5ti tenisových expertů garantují 3,5h nudného pinkání.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:51Od: Berny Re: Winnery
To je taky teochu obehrana pisnicka, dneska Ital do toho busil hral misty az silene na riziko a stejne mel 33-29, novak u ktere se prej resi jen pinkani mel 34-19? :)
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:09Od: Marduch
Takže Šmíd posral? smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že nesmile
Berny, díky za stats, snad jsou spolehlivé.
Jde o to se taky podívat, co to bylo za winnery a co to bylo za UE. Myslím, že při vizuálním porovnání ten rozdíl jediného winneru s přehledem převálcuje krása winnerů Itala.
Hra nebe a dudy.
Pro Sonega a ty, co neumí defenzivní favority dobíjet je tu starší návod. Zároveň jeden z nejlepších zápasů naší bývalé No1...
https://www.youtube.com/watch?v=iihxAidEL_c
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:57Od: Marduch
Chtěl jsi winnery, dostal si je. Nedelej Forehanda smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:01Od: Tomas_Smid_fan
a ty nedělej, že nevíš, o čem píšusmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:00Od: Forehand
U Djokovica ani nejde o winnery. Ale ten jeho štýl je taký sterilný, rovnaký BH rovnaký FH. On aj keď zahrá winner, tak je to väčšinou bez wow efektu. Je to samozrejme jeho obrovská zbraň, nemať úder, cez ktorý ho súper pretlači, ale pre oko diváka je to mrzuté.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:03Od: Tomas_Smid_fan
veď to stále hovorím, ale sú tu i taký, čo to nechcú pochopiťsmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:05Od: Marduch
Nikdy smilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:46Od: Tomas_Smid_fan
Aj tysmile?
[ Reagovat ]
16.05.2021 02:03Od: Vlk-v-trave
Kazdy hraje to, co umi:)
To i Toni Nadal vysvetloval na tech svych "prednaskach" u Teda. Jak ucil synovce, ktery by nejradeji hral jak Federer, ze proste nemuze hrat jak Federer:) jinak ho neporazi...easy. Kdyby mel Djokovic hrat jak Nadal, tak s nim nikdy nevyhraje, mozna obcas. Me trebas nejak nebavi styl ani jednoho z B4...s nejakyma vyjimkama dle povrchu a protihracu.
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:00Od: Tomas_Smid_fan
jak už tu píšu, není ti ten poměr W/UE divný? Když hrál Sonego tak na riziko? Každopádně na 3sety s Jokerem na riziko 29UE klobouk dolů.
většina winnerů Jokera a Sonega je totálně o něčem jiném. Pokud jsi viděl zápas, asi víš, o čem mluvím. Kdo měl na kurtu optickou převahu?
Pořád opakuju - útočit je prostě těžší a riskantnější. Joker je dokonale stavěný pro obranu a winnery soupeře likviduje způsobem - vrať to na druhou stranu jakkoli, čímkoli - tomu fakt sorry tleskat nebudu...
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:01Od: Rafaeoli25
Nebude ready, jako nebyl ready v říjnu ve finále FO, před nímž zdaleka nemusel tolik bojovat a být fyzicky vystaveny jako v Římě. Nadal nehraje nejlepší co dovede, pokud ale nebude mít špatný den, tak Djoker moc šancí mít nebude, samozřejmě že jakous takous má, v Paříži by neměl žádnou za těchto okolností.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:40Od: Tomas_Smid_fan Prosím
nemáte někdo statistiky W/UE? Překvapení se tedy nakonec nekonalo, přestože moje radost nad vyhraným TB byla veliká. Plácaná opět zvítězila nad krásným útočným tenisemsmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:45Od: Marduch
Zatím nemám. Mám winnery s Tsitsinem. Útočným hráčem. 42:38.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:46Od: Tomas_Smid_fan
no, tady jde asi o to, že winner je bez dotyku rakety a vzhledem k tomu, že pavouk máchne úplně po všem, tak winnerů sice ubývá, ale reálně to byl krásný bod s dotykem - jako eso vs přímý bod ze servu...
Takže ono to pak ve statistice vypadá opticky jinak, než v reálusmile
A pokud ses na zápas díval, čí winnery se ti na pohled (ne jako zaujatému fanouškovi) líbily víc?
[ Reagovat ]
15.05.2021 23:02Od: Marduch
Viděl jsem jen závěr. A tam se mi moc líbil Djokuv BH po care za stavu 6:5 nebo tak nějak. Big point velkým Bé smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:21Od: Tomas_Smid_fan
Doporučuju se kouknout minimálně na druhý set, klidně na celý zápas, ale ten druhý a speciálně jeho závěr...
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:37Od: mahycek
Tady níže jsem se dočetl, že ještě
Rafa 2-3 krát Paříž (Roland Garros) dá.
Sedím u nás u TV s kamarádem (tenistou)a tak dlouho jsme se už nenasmáli. Hloupé,
neznalé, naivní a z říše snů názory. To
je fakt síla, takovej výplod.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:41Od: Frantz
se takhle přiblble smějete už asi tak 10 let, ne?
A to netvrdím, že to dá
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:44Od: Forehand
Odohraná pesnička. Že sa ešte po tých rokoch necítite trápne.

Nehovorím, že Nadal vyhrá RG2021, ale osobne som presvedčený, že kariéru potiahne do OH2024, ktoré sa budú konať na dvorcoch Roland Garros. A pevne verím, že aspoň na jednom z tých ročníkov bude hrať naozaj naozaj dobre.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:17Od: Rafaeoli25
Myslím, že letošní RG vyhraje, fakt nevidím nikoho kdo by ho tam za současného stavu zaskočil a vyhrál nad nim tři sety, jedinými reálnými hrozbami jsou Djoki a Tsip, ani jeden ale teď nemá stabilitu, aby ho tam dal. A kdo jiný by reálně mohl?
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:35Od: turista
Pokud má mít 15x RG tak to musí dát 2021 a 2022. Pak už bude příliš starý.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:46Od: Marduch
Hrůza, vždyť tohle tu trousis rok co rok. Nelze se už poučit? smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:05Od: Rafaeoli25
Tak přesně tohle jsem četl když měl sedm a někteří říkali, že bude mít deset, když měl deset tak se zase smáli, když se tvrdilo, že může mít třináct. Má třináct, tak proč by nemohl mít patnáct? Směšný jsou tyhle posměšky, lidí, kteří tvrdili, že už před tricitkou nejenže nebude hrát, ale že bude max.tak na vozíku. Experti par excellence smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:59Od: team.wta
Píše ten, kdo si už 5 let přeje, aby Nadal nevyhrál FO...

Trolíš, mahycku, trolíš.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:31Od: Stan_Borowitz
Obrovský sympaťák, ten Sonego, po porážce se mile smál...
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:37Od: svetova.dvojka
zajímavý hráč
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:29Od: Forehand
Tak Nole zabojoval a do finále sa predsa len chcel pozrieť. Zajtra totálne nemá čo stratiť, favoritom zápasu bude Rafa, hoci má ďaleko od ideálnej formy.

Obaja hegemóni si zaslúžia rešpekt, nedávno sa tu písalo, že posledné 4 tisícky mali víťaza mimo Big3, ale Rím ukázal, že to bolo viac o tom, že sa ich väčšinou nezúčastňoval jeden, druhý alebo obaja.

Výmena stráži sa nekoná.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:10Od: Rafaeoli25
Nekoná, Djoker vyhrál AO, Rafa dá FO a jeden z nich letos určitě přidá ještě jeden další. Jejich následníci zlobí víc a víc, na GS SR ale žádná revoluce nekoná a na antuce celé včetně Masters taky ne. Ano, zlepšuje se Tsip, Medvedev na hradu taky dobrý, Zverev a Rublev občas zazáří, kouše i Sinner, celkově to ale pořád na TOP2 titánů nestačí, letos se výměna stráží asi opět konat nebude.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:27Od: annah
Tak aspoň to Ital hezky zdramatizoval. Ten závěr druhého setu byl moc pěkné drama! Zítra to bude nejspíš Rafova krasojízda. Ale určitou šanci Nole má... ne moc velkou. :-))
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:19Od: turista
Šanci rozhodně má navzdory únavě. Měl těžký los. Nadal měl štěstí. Je klikar.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:25Od: jklejna Gratulace!!!!
Novakovi. smileSonego hrál dobře.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:24Od: mahycek
Takže ušetřil síly, ani těch 20 minut
to nebylo.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:08Od: mahycek
Djoko zase našel servis. Tím to může
urychlit a ukončit do 20 minut a ušetřit.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:05Od: Patik
Podľa výrazu tváre to vyzerá že Novak bojuje už len o to aby zavrel talianom ústa a akoby už bol zmierený že zajtra dostane naprdel.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:07Od: Mayo
Len ty nie si zmierený. Ale nezufaj, on je schopný vyhrať aj zajtra a keby nie, tak FO je jeho.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:10Od: Forehand
Tento Paťo je dobra diagnozka, ze?..:)
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:13Od: Patik
Je to len Rím..o nič v podstate nejde..len ten princíp že má dlhodobú smolu..minimálne druhýkrát po sebe príde do finále vyčerpaný.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:19Od: Amputace
To není smůla, ale jeho problém, že se trápil a byl horším hráčem proti Tsitsipasovi a trápí se i dnes. Nikdo mu nebránil, aby oba porazil ve dvou setech jako Nadal Sinnera a Zvereva a ušetřil tím síly na finále.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:22Od: Patik
Hej je jeho chyba že mu prekladali zápasy..aj Sonegova chyba že dnes musel hrať s Rublevom a Djokovičom dva zápasy..
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:24Od: Patik
Všetci dobre vedia že tu stále prší všetci vedia že im to stále komplikuje schedule..aj tak s tým nikto nič nerobí..odnášajú si to vždy len hráči.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:27Od: Amputace
Tak na antukové tisícovce nikdo do střechy investovat nebude a jak jinak bys to chtěl vyřešit? Například posunutí zápasu (respektive celého turnaje) o den to je pro pořadatele ztráta peněz za zbytečný provozní den navíc, to by skutečně muselo pršet alespoň dva dny v kuse, aby se k něčemu takovému uchýlili.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:34Od: Patik
Presne tak..turnaj začína v nedeľu tak ho predsunieme na sobotu alebo na piatok keby sa niečo posralo a ono sa väčšinou poserie máme deň k dobru..holt situácia si to vyžaduje keďže sa s týmito problémami potýkajú dosť často..prioritou je predsa aby mali hráči svoj komfort a dobré podmienky pre zápasy a turnaj..a ak nato nemajú tak nech dajú na jeden kurt strechu..veď tam sa každoročne točia neuveritelné peniaze nech mi nehovoria že je to taký problém začať skôr alebo dať strechu..ten turnaj by mal hneď inú úroveň..
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:39Od: Patik
ešte som chcel dodať že čo by urobili keby v strede turnaja začne pršať a prší niekoľko dní s malými prestávkami..alebo zajtra naobed a pršalo by do pondelka alebo aj do utorka..
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:46Od: Forehand
Paťo. Erudovaný tenisový odborník, infektológ, epidemiológ, majster hernej stratégie, krátkych a dlhých lôpt a po novom aj špičkový manažér s potenciálom organizovať veľké tenisové turnaje.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:15Od: Amputace
Ne, prioritou bohužel není to, aby měli hráči komfort, ale zisky. Prodloužení turnaje o den či dva pro případ, že by pršelo, je hodně naivní představa. Hospodský taky nebude mít otevřeno v neděli, pokud ví, že v neděli nikdo nechodí. A každý den navíc je zbytečná investice v podstatě do ničeho.

S tou střechou nevím. Kolik Masters podniků ji vlastně má?
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:37Od: Forehand
Paríž Bercy :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:38Od: turista
To je ale tím květnem. Byl jsem v Římě 2x v červenci a v srpnu a to tam je sucho a horko. Žádný déšť.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:32Od: Forehand
Hlavne Sonega mal vybaviť za hodinu a pol, prvý set trval 37 minút, v druhom bol o break hore a šiel podávať na výhru. Djokovic si to skomplikoval sám.

Na druhú stranu treba povedať, že sám tvrdil, že sa fyzicky cíti dobre. Vynechal Madrid a tak má síl dostatok.
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:25Od: turista
Novak nikdy nejde na kurt smířený s porážkou. To ho neznáš. Jde tam vyhrát a buď se mu to podaří nebo ne. Nadal je navíc aktuálně hratelný. A tady to není jeho obývák.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:53Od: mahycek
Djoko už nemá dnes kde brát. Ten zápas
s Tsitsim byl přece jenom náročnej. A ty
síly už srbovi chybí. Servisem si
nepomáhá a to je znát. Pokud to urve
jen mezihrou, bez přímých bodů ze servisu,
tak zítra to bude hodně oslabem.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:57Od: Rafaeoli25
Nadal si na něm zítra smlsne jako na podzim.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:58Od: Rafaeoli25
Pokud tedy postoupí.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:51Od: com
Sonego se nam nejak rozjel.. Jo domaci publikum dela divy smilesmilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:50Od: annah
Rafa se může radovat a mnout si ruce. Ať dostane zítra na plac Itala, anebo vyšťaveného Noldu, bude mít náskok už na začátku.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:50Od: Mayo
A Ital nebude vystavený?
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:56Od: annah
Ten ať je jaký chce, Rafa ho prostě smázne. Dvakrát po sobě takový výkon jako dnes Ital nedá. Proti Rafovi nemá šanci, zatímco Nolda po dvou setech v semi by šanci měl.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:57Od: Mayo
Zaujímavé.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:56Od: Patik
Nolemu tieto turnaje niesú roky súdené..mám pocit že on jediný si na každom takomto turnaji prechádza rôznymi odkladmi dažďom ťažkými nighsessionmi..dva zápasy denne alebo jeden zápas dva dni..potom príde do finále a Nadal mu dá len frčku do čela..nepamätám si že by to bolo niekedy naopak..je to veľká škoda..keby to bolo v dvoch setoch ešte by to šlo..ale ďalšie tri hoďky na kurte to už je moc na prípadné finále nemá čas ani 20 hodín na recovery..
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:11Od: Forehand
Nadal hral 5 hod semifinále pred AO17. Inak by vyhral 3:0. Federer mal o den volna navyse, co je uplny precedens, aby mal jeden finalista takuto vyhodu.
[ Reagovat ]
16.05.2021 00:43Od: turista
Ano. Přesto Nole v Římě vyhrál 5 titulů z toho 2x přes Nadala - 2011 a 2014.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:48Od: Berny krasny tenis
sleduju zapas za od 3:3 v 2.setu, ale to co predvadi Soneco je naprosto silene a zaroven neskutecne ze mu to vychazi. Hraje odvazne, maximalne utocne, v ruce to ma mega, nechapu ze 2 roky zpet byl nekde mimo TOP 100, takovou ruku nema kazdy.. ac jako fanda Nadala bych mu po dnesnim pripadnem obratu titul pral. Vybouchat a utect z matchballů thiema, rubleva, djokovice a nadala by bylo legendarni.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:50Od: Patik
akurát že by si mohol odpustiť tie orgazmické údery.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:47Od: Patik
Okej takže finále bude nula bodov..škoda..
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:44Od: Rafaeoli25
Djokovic, pokud postoupí zítra prohraje. Na konci zápasu vypadá hodně unaveně.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:38Od: mahycek
Ten servis Djoka je ale strašnej.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:40Od: Rafaeoli25
Za to by ho Nadal mohl a měl ztrestat.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:27Od: Tomas_Smid_fan Sonego
krásný, kvalitní, tvrdý, odvážný útočný tenis a stejně to nebude nic platné proti Jokerově plácané. Jsem zvědav na poměr winnerů...
Hrát proti obranářům je peklo a hrát proti tomu nejlepšímu to největší...
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:35Od: jklejna
smile Sonego opravdu hrát umí.smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:37Od: Rafaeoli25
Mohl by to v budoucnu dotáhnout i někam k desátému místu pokud by takhle hrál stabilně, jako v Římě a Vídni.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:47Od: Tomas_Smid_fan
tak takhle kvalitní tommrovina se mi už asi nepovedesmilesmilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:49Od: Tomas_Smid_fan
aha, trochu předčasně, dělám moc věcí najednou, ale aspoň další útěk z MB...
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:20Od: Nike
Fajn. Za 7 dni bude Djokovicovi 34 let. Super. A nikdo na nej nema. Jeste v 87 letech bude porážet všechny a bude se držet evidentne v top 10 na okruhu. Ten i kdyby mel zlomenou nohu a ruku, tak stejne se z nej hraci zeserou a prohraji zapas.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:25Od: steve79
Nike: Tvuj nazor je mimo. Taky Djokovice nemam rad, ale ze z neho poserou? To neni souperem, ale je to tim jak je Djokovic vyjimecny a v rozhodujicich chvili dokaze zahrat nejlepsi tenis.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:29Od: Rafaeoli25
Jako Nadal, proto jsou ti dva tak vyjímeční.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:30Od: steve79
Djoko je prece jenom o neco lepsi. smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:32Od: Rafaeoli25
Tak to uvidíme až na konci jejich kariér podle počtu GS a Masters titulů, nepředbíhej.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:37Od: steve79
Rafa si myslim, ze dva granslamy udela na antuce. Na hardu to uz asi nebude, protoze tam jsou uz minimalne ctyri hraci lepsi nez on( Zverev, Tsipsipsas, Medvedev s Djokovic)
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:40Od: Rafaeoli25
Taky myslím, že min.dvě Paříže ještě dá, možná i tři, takže bude min.na 22-23. Na hardu je to těžší, pokud se mu ale sejde špičková forma i trocha štěstí, tak USO ještě vyhrát může, tam se cítí vždycky skvěle, to není Austrálie.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:47Od: steve79
V Australii bych rekl, ze ma vice viteznych zapasu nez ns US open. Na AO rafa prohral 5x finale.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:56Od: Rafaeoli25
Tak na USO měl taky více zranění. Každopádně tamní hard mu prostě svědčí tak nějak víc, hraje na něm daleko lehčeji než v Austrálii.
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:04Od: Rafaeoli25
V Austrálii prohrál finále čtyřikrát, na AO i USO byl ve finále pětkrát. Každopádně v Americe se prostě cítil vždycky líp, i opticky, při night session to tam od něj bývá obvykle paráda, skvěle se na to kouká, v Austrálii je takový zabržděný.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:02Od: Kozoroh Re: Rafaeoli25
A co Turnaj mistrů, proč ten nezmiňuješ? No jo, tam má Nadal 0 titulů.smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 21:09Od: Forehand
Keby bol lepsi, potvrdzovali by to vysledky.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:15Od: Rafaeoli25
To už se pohybujeme na tenčím ledě, vyjímeční jsou oba, už teď je těžké říct, kdo z nich dvou je lepší, ukážou nám následující dva tři roky, jak se to vyvrbí.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:35Od: Forehand
Počet Grandslamov je ďaleko najcennejší rekord, ktorému sa podriaďuje všetko.
[ Reagovat ]
15.05.2021 22:46Od: Rafaeoli25
Každopádně teď nelze tvrdit, že je to ten či onen, je to příliš těsné v tuhle chvíli, chce to větší nadhled.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:05Od: steve79
Ja chci finale Djokovic - Nadal!
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:35Od: Rafaeoli25
Kdo by nechtěl krom jejich hejtrů smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:40Od: jklejna
Novak to rozpletesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:26Od: turista
Bylo by fajn kdyby Novak Djokovič porazil jak Sonega tak Nadala.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:28Od: Rafaeoli25
Fajn jak pro koho smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:16Od: Patik
Domáce publikum Sonega tlačí..motivuje ho..tlačí ho k hlúpostiam..a premotivuje ho..Nole štandardne vysporiadaný že idú zase proti nemu..inak hrá ale fantasticky bezchybne s dobrou dĺžkou úderou..Tsitsipas ho rozohral Lorenzo je pochúťka..ale aj tak chalanisko klobúk dole ak dnes vypadne nieje dôvod skláňať hlavu..
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:29Od: Patik
Lorenzo nechcel poraziť Djokoviča ..on chcel byť hrdina a bojovník pred domácim publikom..premotivovanosť mu to trošku pokazila..
[ Reagovat ]
15.05.2021 18:49Od: Krisboy
Brutální game!smilesmile
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:15Od: jklejna
Je to pěknýsmile Poslední míček setu smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:37Od: Krisboy
Já myslel třetí game prvního setu. Ale ono je to jedno, všechny jsou si podobné :)
[ Reagovat ]
15.05.2021 18:48Od: com
vyhraje Sonego a cela pig3 se muze jit zahrabat smile
[ Reagovat ]
15.05.2021 18:52Od: fialka
Nevyhra.
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:02Od: Krisboy
Zatím to teda nevypadá. Djokovič hraje skvěle.
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:16Od: jklejna
Novak je borecsmile Rutina, jede jako vítr.
[ Reagovat ]
15.05.2021 18:58Od: Patik
Djokovič vyhrá..ale o to nejde..teda ide ale..ide hlavne o to kolko síl si odnesie do finále..čím skôr ho vybaví tým lepšie..

Inak ich posledný vzájomný zápas bola len nechcem to nazvať fraška..Sonego teraz okúsi čo je to hrať proti Djokovičovi ktorému záleží na zápase..
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:30Od: turista
Novak na antuce hrát umí. Kromě Nadala na ní není nikdo lepší.
[ Reagovat ]
15.05.2021 19:37Od: Marduch
Tak letos byl lepší Evans a Karatsev. S Tsitskou to bylo fifty fifty.
[ Reagovat ]
15.05.2021 20:31Od: Rafaeoli25
No Tsitsipas se na pozici dvojky po Nadalovi na antuce letos mocně sápe.
[ Reagovat ]
15.05.2021 18:38Od: fialka
VAMOS!!Ak postúpi Srb, mám o Rafu obavy. Hlavne musí dobre a tvrdo podávať a získavať priame body. Zdá sa, že je to jeho slabina, ale dnes sa držal prekvapivo dobre.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist