Nadal ve strhující bitvě šampionů zdolal Djokoviče a je popatnácté v semifinále Roland Garros

  • FRENCH OPEN - 13násobný šampion Rafael Nadal ve strhující čtvrtfinálové bitvě na Roland Garros zdolal světovou jedničku a obhájce titulu Srba Novaka Djokoviče a překazil mu možnost vyrovnat jeho rekord 21 grandslamových triumfů. Zápas trval 4 hodiny a 12 minut a skončil více než hodinu po půlnoci.
    1. 6., aktualizováno | Aktuality |  357 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal, který v minulých týdnech laboroval s chronickým zraněním nohy, v Paříži zvládl druhou více než čtyřhodinovou bitvu během tří dnů. V nedělním osmifinále zdolal v pěti setech světovou devítku Kanaďana Félixe Augera-Aliassimeho a v úterý uspěl i ve čtvrtfinálové bitvě se světovou jedničkou Novakem Djokovičem.

Zápas dvou velkých rivalů se konal na kurtu Philippa Chatriera ve večerním programu a skončil v 1:15 pařížského času. O rok starší Španěl zvítězil po 4 hodinách a 12 minutách boje 6-2 4-6 6-2 7-6 a oplatil mu porážku z loňského semifinále.

Djokovič s Nadalem se utkali na grandslamu poosmnácté, více soubojů žádní jiní soupeři v Open éře nesvedli. Lepší vstup do zápasu měl Španěl, který hned v úvodu prolomil soupeřův servis, stejný počin zopakoval také o pár desítek minut později a první set vyhrál jasně 6-2.

Nadalovi patřil i vstup do druhé sady. Po dvou rychlých brejcích se ujal vedení 3-0. Poté však jeho výborné podání přestalo fungovat a Djokovič ožil. Srb v takřka hodinu a půl dlouhé druhé sadě sebral Španělovi třikrát podání a po triumfu 6-4 se vrátil do hry.

Oboustranně atraktivní přetahovaná dvou gigantů pokračovala. Nadal po dvou brejcích vyhrál třetí sadu 6-2. Djokovič zase i přes frustraci, kdy udeřil zlostně raketou do sítě, utekl v úvodu čtvrtého setu do vedení 3-0.

Dvojnásobný vítěz Roland Garros měl později za stavu 5-3 při svém podání dva setboly, aby si vynutil rozhodující sadu. Ty však nevyužil, utkání dospělo do zkrácené hry a v ní si Nadal vypracoval pět mečbolů. Přestože bojovný Djokovič ještě tři z nich odvrátil, Nadal si už vítězství utéct nenechal a bitvu ukončil.

Vzájemnou bilanci Nadal upravil na 29-30. Na pařížské antuce se střetli již podesáté a rodák z Mallorky vyhrál osmý z deseti soubojů. 



"Je to pro mě hrozně emotivní. Děkuji moc publiku za podporu. Na tomhle kurtu, který pro mě tolik znamená, jsem zažil další mimořádný zápas," řekl Nadal v rozhovoru na kurtu.

"Novak je jedním z nejlepších hráčů tenisové historie a vždy, když s ním hraju, je to obrovská výzva. Dnes to byla další bitva. Abyste ho porazili, musíte hrát všechny balony na sto procent. Byla to kouzelná noc a jsem rád, jak to dopadlo," doplnil Nadal.

"Dneska jsem prohrál s lepším hráčem. Byl lepší v důležitých momentech. Hlavně na začátku všech setů s výjimkou čtvrtého, byl schopný dostat svou hru na úplně jinou úroveň. Já měl šance, jeden dva údery," zalitoval nevyužité možnosti dostat zápas do pátého setu.

"Ukázal, proč je tak skvělý šampion. Ustál to psychicky a zakončil zápas tak, jak zakončil. Bezpochyby si to zasloužil," uznal Djokovič, jenž před duelem s Nadalem vyhrál 22 setů v řadě. "Dal jsem do toho všechno. Vím, že bych mohl hrát lépe. Ale jsem hrdý, jak jsem bojoval až do posledního míčku. Měl jsem šance. Nevyužil jsem je. To je celé," dodal.

Na tiskové konferenci se oba shodli, že nově zavedené Night Sessions začínají v Paříži příliš pozdě (před 21:00). "Bezpochyby je to moc pozdě," prohlásil Španěl, i když sám nyní bude mít do pátku čas na odpočinek.

"Ale když má člověk volno jen jeden den nebo to má jako Zverev v Madridu, kde musel hned druhý den hrát finále, pak je to velký problém," řekl Nadal. "Rozhoduje televize. Takový je svět, ve kterém žijeme. Dávají peníze, tak rozhodují," konstatoval Djokovič.

Už 15. semifinále na French Open
Nadal hraje na Roland Garros poosmnácté a popatnácté postoupil do semifinále. Zápasovou bilanci na pařížské antuce vyšperkoval na 110-3. 

Vítěz letošního Australian Open tak může zaútočit na 22. grandslamový triumf, kterým by znovu posunul historické maximum. Dvacet triumfů mají právě Djokovič, který v Melbourne nehrál kvůli chybějícímu očkování proti Covidu-19, a Švýcar Roger Federer.

V semifinále se Nadal utká v pátek den po oslavě 36. narozenin se světovou čtyřkou Alexanderem Zverevem (h2h 6-3). 25letý Němec ve čtvrtfinále zastavil rozjetého španělského teenagera Carlose Alcaraze.

O druhé semifinálové dvojici se rozhodne ve středu v soubojích Andreje Rubljova s Marinem Čiličem a Caspera Ruuda s Holgerem Runem.

 

Nadal stále řeší nohu, budoucnost nechává otevřenou
Španělský tenista Rafael Nadal nadchl čtvtfinálovou bitvou na Roland Garros s Novakem Djokovičem sportovní svět, po postupu mezi čtyři nejlepší hráče soutěže ale nechal svou další budoucnost otevřenou. Držitel rekordních třinácti triumfů z pařížského grandslamu se potýká s chronickým onemocněním nohy, tzv. Müller-Weissovým syndromem. V semifinále vyzve třetího hráče světa Alexandera Zvereva z Německa.

"Hraji tenhle turnaj, protože jsme udělali určité kroky. Díky nim jsem tu připraven nastoupit. Co se ale stane potom, nevím," citovala pětatřicetiletého Nadala po utkání agentura DPA.

Rodák z Mallorky porazil světovou jedničku Djokoviče po více než čtyřhodinové bitvě 6:2, 4:6, 6:2, 7:6 a postoupil do svého patnáctého semifinále na Roland Garros. Srbskému soupeři oplatil v Paříži vyřazení z loňského semifinále a vylepšil bilanci vzájemných zápasů na 29:30. Na pařížské antuce prohrál Nadal od roku 2005 jen tři zápasy a může zaútočit na 22. grandslamový titul, kterým by posunul vlastní historické maximum.

Světovou pětku však v poslední době intenzivně limituje degenerativní onemocnění způsobující deformaci jedné z kostí ve střední části chodidla. Španěl již kvůli bolestem vypadl na květnovém turnaji v Římě ve 3. kole. "To, že je tu se mnou doktor, mi hodně pomáhá," řekl Nadal.

Před utkáním s Djokovičem uvedl, že hraje každý zápas na Roland Garros s vědomím, že by mohl být jeho poslední v kariéře. "Poslední tři měsíce nebyly jednoduché, takže jsem byl dnes po zápase hodně emotivní," uvedl Španěl.

V pátečním semifinále Nadala čeká světová trojka Alexander Zverev. Němec vyřadil Nadalova krajana Carlose Alcaraze. Nadal v den zápasu oslaví 36. narozeniny.

"Soustředím se už jen na páteční semifinále. S nohou je to, jak to je. Pokud nebudeme schopní najít způsob, jak to zlepšit, nebo alespoň trochu vyřešit, bude to pro mě ohromně těžké. Samozřejmě budu se snažit něco objevit, ale zatím jsme nic nenašli," dodal Nadal.

• FRENCH OPEN 2022 •
Paříž (Francie), antuka, 43.600.000 eur
úterní výsledky (31. 05. 2022)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Nadal (5-Šp.) - Djokovič (1-Srb.) 6-2 4-6 6-2 7-6(4)
Zverev (3-Něm.) - Alcaraz (6-Šp.) 6-4 6-4 4-6 7-6(7)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (357)
01.06.2022 23:19Od: Tomas_Smid_fan Ruru
zatím nejslabší ČF - mraky UE, hlavně Casper zatím zklamání...
[ Reagovat ]
02.06.2022 08:32Od: Tennisfan77
Tam se nedalo čekat nic jiného, proto musí do finále postoupit nejlépe Čilič, Ruud se tam sesype a uhraje tři gamy.
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:03Od: Tomas_Smid_fan
Obávám se, že Marin by se sesypal jen o něco později... Snad postoupí ten lepší s lepšími nervy.smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:10Od: Tennisfan77
Těžko říct, já pořád doufám, že se dočkáme letos překvápka typu Zverev-Čilič. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:19Od: Marduch
To by musel někdo Zverevovi předat informaci, že vyřazením Alcaraze se automaticky nestal nejlepším tenistou ve vesmíru smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:07Od: Tomas_Smid_fan
On si to o sobě nemyslí?smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:32Od: Rafaeoli25
Tohle na antuce tenisovým fanouškům fakt nepřej, při vší úctě ke Zverevovi a Čildovi smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:13Od: brixner
Jen aby to nevyhrál Rume!
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:52Od: paddy Re: Nimá ruma, nimá šturma [ Reagovat ]
01.06.2022 23:21Od: brixner
Jaj, slopali dědkoviasmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:49Od: paddy [ Reagovat ]
01.06.2022 21:40Od: Fandina
Někde jsem slyšela, že Marinovi řekl lékař, že má fyzičku jako kdyby mu bylo 25, tak prý může ještě hrát třeba dvanáct let. Dneska jsem se ale bála, že to zakřikli a že to nakonec nedá. Ale je to tam. A moc pěkný mač. Gratulka!!!
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:36Od: paddy zajímalo by mě
co by říkal Chruščov na to, že mu Čilič vyřadil dva Rusáky v řadě smile
smile

https://www.youtube.com/watch?v=Tg-Q-Acv4qs
[ Reagovat ]
02.06.2022 22:11Od: tempe73
Asi by řekl.že si defekt.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:32Od: paddy co máte pořád s tím Runem?
držme se základního scénáře, že letos RG nevyhraje Djodalca

Když už to nebude Tsitsipas (bylo těžké někoho vůbec tipnout), tak tady se otevírá prostor pro nějakého haluzáka. Jeden GS pro ně byl letos v plánu.

Možná to zní teď bláznivě, ale ve finále Ruud porazí Zvereva. Výsledkově v poslední době není moc přesvědčivý, ale proč ne.

Taktně jsem pomlčel o tom, že Zverev porazí na GS dva hráče top10 v řadě smile smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:37Od: Ondra979
zakladni scenar ma jednu podstatnou trhlinu - na 95 procent nevyjde..Nadal to proste nepusti, pokud se nezrani
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:59Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:03Od: turista
Tak i když má 13 kousků tak mu o ten další jde za každou cenu. Ty poháry a rekordy pro něj znamenají vše i když to popírá. To mu ale ani malé děti nevěří.
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:00Od: Rafaeoli25
Ono to zní jako scifi, ze by mohl Nadal na Chatrieru prohrát ať se Zverevem, Ruudem, Runem nebo Cilicem..
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:49Od: paddy
pravděpodobnost, že Nadal a zároveň Zverev vyhrají QF byla 8%, tedy na 92% to nemělo vyjít

trhlinu bych zatím hledal někde jinde než u mě smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:54Od: Fandina
A jak si k těm číslům došel. Pravděpodobnost, že Nadal nebo Zverev projdou byla velká. Takže všechno je OK.
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:56Od: paddy
3x4,1=12,3
1/12,3=8% na postup obou současně

smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:57Od: Fandina
Nesmysly.
[ Reagovat ]
02.06.2022 06:40Od: Ondra979
no to jsme videli..kurzy byly spatne, hlavne na Zvereva to byl nesmysl a NAdal byl taky podcenen. ted je jasne, ze Nadal si jde pro titul a velmi tezko ho bude kdokoli zastavovat..zverev potrapi, ale na vic nema..to uz ma mozna o neco vetsi sanci cilic, ale muselo by mu tam padat temer cely zapas to co predvedl v TB a to taky moc nejde..takze tak
[ Reagovat ]
02.06.2022 08:10Od: Tennisfan77
Tam by se muselo ze strany Nadala něco výrazně pos-rat, zatím to vypadá, že jeho zranění jako vždy zázračně zmizelo, nicméně pořád to jsou dva zápasy a může se stát vše.

Každopádně po těch eska-pádách a lžích jsem také na straně staronového šampiona Čiliče, případně Zvereva, pro zpestření super. Ale bohužel to dopadne na 95% jako vždy.smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:53Od: soloo
Tak Nadal po zapase s Djokovicom zase vyplakava ze je zraneny. A Pride na zapas jak terminator. Chory človek na hlavu ten Nadal smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:58Od: Tennisfan77
Ale tvl já na to čumím od roku 2005 a on tohle tak výrazně nikdy nedělal, ok, obecně se ví, že neumí prohrávat, ale mě spíše přijde, že ho z těch rekordů už finále jeblo
[ Reagovat ]
02.06.2022 16:12Od: Rafaeoli25
Ale nejeblo, kdyby to tak bylo, tak by jako blázen šel loni i do Wimblu, USO a olympiády. Nic takového neudělal, protože rozum má.
[ Reagovat ]
02.06.2022 16:10Od: Rafaeoli25
Můžeš říct, kde tohle říkal? Nic takového jsem nikde nenašel. Zdroj, díky.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:21Od: paddy SF na všech GS
List of active men's player to reach the semi-finals of all Grand Slam events:

- Federer
- Nadal
- Djokovic
- Murray
- Cilic

End of list. smile smile smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:28Od: Krisboy
Marin už je dávno legenda (Big6). Tohle je jenom formalita pro hnidopichy a byrokraty. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:32Od: Ondra979
to jo, je skoda, ze ma vlastne jen ten jeden GS, potencial ma/mel urcite vetsi kdyz mu to pada..tak treba to vylepsi
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:03Od: Rafaeoli25
Určitě měl potenciál na úrovni Murrayho a Wawrinky, ale narozdíl od nich ho naplnil o hodně méně.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:32Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:32Od: Fandina
V roce 2019 by byl pátým Berďulka smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 23:18Od: Fandina
Ještě Wimbl a dalším bude Zverev.
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:59Od: com
Noooo druhej GS titul skoro po deseti letech by Cilicovi slusel smilesmile ..takovy perdy, ktery mu tam litaly by nevychytal ani Nadal smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:02Od: Tomas_Smid_fan
smile Včera se komentátoři rozplývali nad returny pod 100mph a Marin dneska 108mph na konci 5.setusmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:03Od: Ondra979
nj, to by se NAdal zapotil, ale tezko si predstavit ,ze ho tady porazi..na hardu jo, ale tady tezko.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:09Od: Tomas_Smid_fan
Nicméně Marin Jokerovi ukázat, jak se dodržuje taktika. Nebe a dudy...
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:56Od: soloo
Zaujimave je ze Ciľic a Nadal mali proti sebe za tie kariery iba 9 zapasy
[ Reagovat ]
02.06.2022 08:04Od: Tennisfan77
Tak Nadal se k Čiličovi na hardu a trávě moc nedostával, většinou končil s Brownem a Rosolem. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:21Od: Paixx
Jasně, on se Nadal vlastně nikdy k nikomu moc nedostával viď, divný, že má teda nejvíc GS
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:39Od: Tennisfan77
Nerozporuju, ale Nadalovi celkové stats strašně zkresluje French Open, po netu kolují super statistiky, jak má Nadal H2H proti BIG3 na GS 21-10, ale když to spočítáš mimo Roland Garros, je to 6-9. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:02Od: Paixx
A proč bys to odčítal? To mě fakt zajímá
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:07Od: Tennisfan77
Nic neodečítám, jenom ti ukazuji, jak se dá pracovat skvěle s čísly tak, aby jeden, nebo druhý hráč prostě vyšel hezky.

A tohle je prostě deviza fanoušků Nadala, dělají to prakticky celou kariéru aby zakryly fakt, že je Nadal nejméně komplexní hráč z BIG3.

Nic víc, nic méně, každý má své přednosti a slabiny, proto je to BIG3 a vždy bude, nejlepšího určit prostě nelze. smilesmile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:28Od: Paixx
Pracovat s čísly se samozřejmě dá, tos udělal ty, fanoušci Rafy naopak vytahují komplexní čísla - počet GS, bilance na GS s big3, poměr zápasů na GS/GS tituly atd. Takže v tuhle chvíli není potřeba žádná práce s čísly, jelikož hrajou ve prospěch Rafy, a nejmíň komplexní Rafa? Má Roger každej GS aspoň 2x?
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:37Od: Tennisfan77
Nemá a je mi to upřímně vcelku jedno. Když už jsi vytáhl Federera, má 3/4 GS 5+, co je teďka více, všechny 2x, nebo tři pětkrát?

Další věc, vyhrál by Nadal letos AO přes Djokoviče, spíše ne, na hardu ho neporazil 10 let.

Říkám, můžeme se bavit do nekonečna, mě upřímně BIG3 už významně nudí, celý GOAT race totálně zrakvil COVID, kdyby se hrálo standardně, jsou ty čísla možná úplně naopak. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:19Od: Paixx
Každej má svůj pohled, takže v pořádku.
Mě třeba naopak big3 hodně baví a nevím, jestli vůbec najdu motivaci sledovat tenis, až všichni skončí (možná už když skončí Rafa).
Argument, že je to stále to samé, mi přijde úplně stupidní, protože za 5 let si budeme říkat, že s big3 to aspoň mělo náboj
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:25Od: Tennisfan77
Jasný, to jsem možná přehnal, nicméně faktem v mých očích zůstává to, že tenis totálně zničil COVID a jeho geopolitické dopady a jakékoliv diskuze o nejlepším tenistovi/tenistce pozbývají na důležitosti. Ta pandemie a její dopady ovlivnila sportovní dění tak obrovským způsobem, že se stalo mnoho věcí, které by se určitě nestaly.

Co se týče budoucnosti, tak ji vidíme už teď, prakticky větší část turnajů je bez BIG3, Federer nehraje, Djokovič hrál letos pár podniků, Nadal po skvělém startu roku hraje jenom GS a tohle bude pokračovat, čekám, že po FO Rafu uvidíme tak v Torontu, spíše na USO, nebo vůbec, Djokovič vyhraje Wimbledon, pak možná nějaký hardový Masters a adios možná někde do podzimu.

COVID + Vláďa, to je smrt pro tenis a všechny ostatní sporty.
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:31Od: Paixx
Tenis to ovlivnilo, pravda, ale GOAT debata nikdy neskončí, takže je třeba to brát tak, jak se to stalo, což chápu, že pro nepříznivce Nadala je těžký, protože se zdá z toho profitoval nejvíc (ale bůhví jestli by třeba nevyhrál US 2020, kde by měl ve finale Thiema) atd atd.. AO neovlivnil covid, ale Djokovič a jeho přístup ke covidu. Mohl normálně hrát
Ale co určitě uznám, je Wimbledon 2020, tam by Djokovič skoro jistě vyhrál
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:45Od: Tennisfan77
Tak Nadal využil situace, těžko popírat, že by to udělal každý hráč, udělal bych totéž, ty taky. Nikdo by neřekl, hele to není fair, já hrát nebudu.

Souhlasím s tím, že GOAT debata nikdy neskončí, tohle je téma na XY let dopředu, pro 99% populace bude éra BIG3 fenomenální po všech směrech a určovat jednoho GOATA nebudou, to zbylé 1% se bude handrkovat prakticky do nekonečna.

Každopádně v mých očích není počet GS zásadní faktor, ale jeden z faktorů a ten, kdo má nejvíce, není automaticky GOATEM.

A to je přesně to téma, které se nikdy neuzavře. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:06Od: Amputace
Nadal se k Cilicovi nedostává :D Ty si s tím hledáním dna nedáš pokoj, dokud ho opravdu nenajdeš.
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:07Od: Tennisfan77
Mám z toho prdel, baví mě, jak se u ironického vtipu hned vyrojíte a bráníte Nadala, fanatici no, co víc říct. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:36Od: Amputace
Já Nadala nebráním, naopak mě baví, co zpomalení hateri Nadala dokážou ještě vymyslet. Ono napsat pic.ovinu a schovávat se pak za ironií taky umí kdejaka kun.da - zvlášť na internetu.
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:38Od: Tennisfan77
Hele mám být upřímný?

Ten komentář byla total ironie, ani netuším, kolikrát spolu hráli, takže buď v klidu. smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:52Od: Amputace
Meleš tady hlouposti už několik dnů takřka nepřetržitě. Nemáš život? Jestliže jsi v práci, měl by se tvůj zaměstnavatel vážně zamyslet nad vydaji svých peněz. Nikoho už nezajímá, jak svoje komentáře myslíš. Zahlcujes to tady a zamorujes a bereš prostor lidem, kteří si přišli třeba normálně prodiskutovat. Úplně to samé dělal v minulosti jeden... však ty víš kdo.
[ Reagovat ]
02.06.2022 10:58Od: Tennisfan77
Díky za poučení, vezmu si to k srdci (ironie) smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:56Od: paddy fackovací matrjoška
smile

posledních 9 fiftýnů vyhrál Čilič

ještě že jsem stihnul na Marina vsadit v kurzu 2,38 smile

na Marina, Marina, Marina...smile
https://www.youtube.com/watch?v=Q44K8mXlrwE&t=32s
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:52Od: annah
Paráda! Další rusak out! Marin je borec. Zažil zmrtvýchvstání...
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:53Od: Ondra979
jj, vybombil to neuveritelne..na RAfu sice nema, ale do finale by mu to mozna vyjit mohlo..
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:03Od: aape
smile je to fajn, jak se tady chytil
a ještě poslal rublíka domůsmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:47Od: Ondra979
co ten cilic hraje v TB to jsou bomby..ze by zazracna forma z ÜSO 14 se vratila?
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:32Od: steve79
Jeste k vecernim zapasum. Oba dva maji zcela pravdu. Zacatky vecernich zapasu od deviti je hrozne. Vecerni zapasy bych zanechal, ale od pul osme.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:35Od: Fandina
To by se ale na cetru nesměly hrát před tím čtyřhodinové zápasy.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:36Od: Fandina
centru
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:17Od: paddy Řetězov junior
Čildo trhej! smile smile

určitě se dívá i Čenda smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:12Od: brixner
Bohužel, kvůli němu sem neviděl ani pink, prostě zmizel v lese a vrátil se až za 56 minut. Já ho snad vyměnim za gumový medvídkysmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:08Od: Krisboy
Čilič-Rublev winners 70-28
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:08Od: Rafaeoli25
Drsný.
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:06Od: Tomas_Smid_fan
smile No, střílel to tam jak U Verdunusmile
A MTB naprosto excelentní, v euforii, Rubl si ani neškrtl. Pardon, dvakrátsmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:26Od: Krisboy
Tak nakonec 88:35.
UE 71:31

Ale i tak je to dobrej ranař smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 19:37Od: paddy Djodal se hrál 2 měsíce
Nerozumím, proč se tady lidi divili, že Rafa vydrží 4 hodiny na kurtu, což by pro profesionálně trénovaného jedince měla být samozřejmost. Takový Kuerten při prvním titulu hrál tři pětiseťáky v řadě.
"Ale jeho fyzička mě nepřekvapila," řekl Srb, který na rozdíl od místních tenis sleduje smile

Mats si všiml, že zápas se hrál v květnu i červnu. Pamatujete, jak Krejčíková hrála 4 zápasy během 24h (inteligentně přeloženo 2 zápasy dva dny po sobě). Potom Djodal se vlastně hrál 2 měsíce. U některých gemů mě skutečně připadalo, že se zastavil čas. smile

https://www.idnes.cz/sport/tenis/rafael-nadal-novak-djokovic-roland-garros-ctvrtfinale-ohlas.A220601_071455_tenis_ikuc

Mentální titán Djokovič opět nezvládl psychicky další složitou situaci a se stoickým klidem a sluncem v duši zvládl i zmlátit síť.

Myslím, že Nadala podcenil nejen Djokovič (myslel, že předem vyhrál), ale i řada místních, jako kdyby zapomněli, kde se hraje. A z toho pramenila ta frustrace. Přitom víme, že podvodníci jsou oba. smile

Není špatné si stěžovat, že zápas byl kvůli prachům tak pozdě v noci. K Nadalaovi se přidal i Djokovič a kdokoli z rozumných by nezůstal pozadu.
Je zajímavé, že ředitelka turnaje a bývalá tenistka, Mauresmo, dobře ví, o čem je řeč, ale přesto řekla, že večerní utkání v programu zůstanou. Můra jedna... ;-)

https://www.sport.cz/clanek/tenis-french-open-kdo-plati-tak-rozhoduje-djokovic-i-nadal-se-bouri-proti-roland-garros-3406792
[ Reagovat ]
01.06.2022 19:20Od: Patik
Internet full of Nadalfans shit..Nadal zrazu ultimate player of all time na ktorého sa Djokovič nechytá ani omylom..len to ukazuje akú veľkosť má Djokovič keď ich stretnutia posledné roky sú len Rím RG Rím RG Rím RG tisíckrát..dva turnaje dokola..u Nadala sa asi nedočkáme aby zavítal niekedy do finále Wimbledonu za Djokovičom ..alebo opakovane AO..alebo shanghaj,Paríž,Cinci..Turnaj Majstrov..nič nula bodov..pohoníme ego radšej dookola na RG.
[ Reagovat ]
01.06.2022 19:55Od: Skeec
Tohle je slast jak neunášíš smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:00Od: Krisboy
Smím se optat, co je na tom slastného?
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:06Od: Rafaeoli25
Tak já mám hlavně radost, že zase ukázal, jaký je to neuvěřitelný bojovník, vůbec teď neřeším rekordy, ale prostý fakt, že je prostě borec, kterého nelze nikdy odepsat. A to je cennější než všechny tituly, co získal a ještě získá.
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:10Od: Paixx
Nadal má 6x finále AO
Djokovič má 6x finále RG
O těchto dvou turnajích tedy mluvit nemusíme
Na US Open vede Nadal jak v H2H, tak v titulech
Ve Wimbledonu se k němu naopak nemohl dostávat Djokovic v letech 06-10, kde by Rafa vyhrál, pak se to otočilo a nedostával se k němu Rafa a když se k němu dostal, tak byl míček od titulu a lepším hráčem zápasu
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:11Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:12Od: Rafaeoli25
Respekt k Nadalovi prostě bohužel mnohým chybí smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:22Od: Ondra979
ale jo, to je moc hezke, jen z tohoto neni videt Nadalova jeho distribuce titulu, kde proste dominuje antuka, a to vyrazne. samozrejme, letosni AO je velmi cenne, ale porad je Djokovic komplexnejsi, ve W se na nej Rafa nechyta, stejne jako na AO, ze vede o jeden titul na USO je trochu klika a neni to podstatne. pro Djoka musela byt vcerejsi prohra trochu horka pilulka, po absenci na AO, za kterou si ale do znacne miry muze sem, tady potreboval uspet, ted potrebuje vyhrat W a bude pod tlakem, tam se ukaze jak na tom je..
[ Reagovat ]
01.06.2022 21:15Od: Paixx
Jasný, máš pravdu, já jenom reagoval na komentář o tom, že Nadal má štěstí, že není schopný se k Djokovicovi dostávat.
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:28Od: safi1313
zalez mongole zpatky na slovensko a obohacuj si svými příspěvky tam :-)
[ Reagovat ]
01.06.2022 19:07Od: fialka
Vamos! Možno mal Rafa väčšiu radosť z toho, že porazil Srba ako z postupu ďalej. Skôr si myslím, že nie.
Prekvapilo ma, že taký majster ako Srb si nechá ujsť vedenie 5:2 vo 4. sete. Nezdal sa mi príliš odovzdaný, ale Rafa bojoval o každú loptičku. Obávam sa, že týmto telo už úplne dokaličí.
Uvidíme, čo so Zverákom, lebo ten je teraz fakt ako dravec.
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:14Od: Pe3k Čilič
Kdyby postoupil do finále dostal by se tak do finále všech gs...smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:44Od: Rafaeoli25
Jako jeden z malého mála smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:09Od: panzer.dragon
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:40Od: Stan_Borowitz Rafa
překvapil skvělým výkonem, Novak hrál pod svoje možnosti, takže výsledek zcela zasloužený.

Malá kuriozitka - některé gemy byly tak dlouhé, že jsem během nich stačil udělat manželku, která se mnou trávila večer u ZV. Za odměnu, že je tak trpělivá. Bohužel jsem kvůli tomu propásl ten gem, kdy mohl Novak zápas poslat do pátého setu. Ale tajbrejk jsem už viděl.
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:02Od: turista
Novak včera hrál pod svoje možnosti. Taktika hrát Nadalovi poměrně dost do forhendu byla chybná. Marian Vajda holt Novakovi chybí.
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:06Od: goodtennisfan
To je pravda, s Vajdou tam předposledně dostal kanára smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:26Od: Skeec
Dnes mám vsazeno na Čilice a Runeho, tak pojďte.
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:09Od: Rafaeoli25
Taky jsem věřil těmhle dvěma, ale je to hodně těžké.
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:08Od: peggy
Byl to asi pro Rafu poslední zapa s Djokovicem v Paříži a byl to soubo titanu.Oba budou zapsání do historie tenisu a Rafa jako král antuky.Odehrali finále,perfektně a každý čekal na chybu soupeře.Rafovi to vyšlosmileOběma dík a hlavně zdraví.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:11Od: Rafaeoli25
Ale prosím tě, za rok se tam mohou utkat znovu.
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:57Od: com
ti dva tam budou strasit jeste za deset let smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:06Od: Krisboy
A Federer jim bude dělat umpirasmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:40Od: soloo
Snád Ukončí Federer karieru lebo ak bude hrat do 43 tak Rafa bude hrat do 44
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:05Od: turista
A Novak je bohužel odsouzený k tomu furt jen dotahovat ty dva.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:35Od: brixner Rafa s kozama...
Kdepak, Pegula se možná jevila jako těžká soupeřka, dobrá forma atd...A viděli jsme, jak to dopadlo! Igu budou muset unést někam na Mars, protože teď jí žádná pozemšťanka prostě neporazísmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:39Od: brixner
Navíc Kosatka hraje takový jalový tenis na údržbu, winnery jí tam budou přistávat z druhé strany jedna báseň, bohužel. Dovedl bych si představit ve finále Koko, ale i tu Iga prostě umlátí...
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:22Od: Krisboy blixa
...včera hrál s kapelou v Praze smile

https://cdn.xsd.cz/resize/1fe63b2fa46a37f1a7f2f3f080f768f3_resize=1960,1306_.jpg?hash=51a149c2f118e0e8f5888246bfa27ad5
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:11Od: turista
Porážka Novaka je důstojná. To však nijak nesnižuje její hořkost. Vybral si trnitou cestu bez vakcinace a s tím spojené potíže ovlivnily jeho stav mysli během této sezóny. V boji o GS se dostal do nevýhodné pozice takže měl-li tady získat 21.GS tak by včera musel vyhrál. Byl to podobný tlak na psychiku jako loňské finále v NY o kalendářní GS. Ten tlak patrně ovlivnil Novakův včerejší výkon, který nedosahoval jeho standardu a vedl k tomu, že promarnil své šance v zápase. V Djokolandu jsme rádi aspoň za ten letošní titul z Říma. Vyhrát mohl jen jeden z nich. Porážky ke sportu patří. Ještě bude mít možnost na ten 21.GS a na 3.titul z RG dosáhnout. Tady vyhučeli hráči o nichž se předpokládalo, že dosáhnou na SF ne F event.na titul takže Novak není sám kdo odjede s nepořízenou. Musí to hodit za hlavu a jít dál.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:29Od: Ereinion
No pokud to bude Novak brát takhle, tak ten tlak ve Wimbledonu bude ještě větší než tady...
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:44Od: turista
Vybral si holt kamenitou cestu a tomu neočkování obětoval víc než bylo nutné. Rozhodl se tak sám. V tom Wimbledonu zase budou jiní nebezpeční hráči, to ano. V Djokolandu se snažíme si nějak vysvětlit jeho včerejší nervozitu a určitou mátožnost.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:47Od: brixner
Nemyslím si, že by antiočko mělo nějaký vliv na jeho hlavu, píšeš o nestandardním výkonu a to musel vidět přece každý! Novak nebyl ve své kůži, prostě nebyl! Těžko spekulovat, proč, možná myslel na to, že když ho Rafa teď zařízne a event. odskočí na 22GS, bude to pro něj těžší a těžší, protože všichni víme, kam se Novak tlačí! Ta psychika je prostě složitá věc, viděli jsme už 1000x, když začne tvrdnout ruka...Ve Wimblu má novak velikou šanci a on to ví, takže se srovná!
[ Reagovat ]
01.06.2022 22:00Od: turista
No jo. Ale i tak bude Novak stále 1 GS ztrácet. Možnost, že se může dostat do ztráty 2 GS ho asi včera v podvědomí dusila. Je to daň za tvrdohlavost. Kdyby měl 2 včeličky tak by to měl jak na osmiproudove dálnici. On si ale zvolil kamenitou cestu někde u Kopaoniku. Bohužel.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:51Od: dappe
Djokovič mi přišel nějaký slabý, neměl vůbec energii. Pro mě docela překvapení, zvlášť když vedle Nadala vypadá tak o 10 let mladší, toho ten sport úplně zlikvidoval.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:46Od: Marduch
jj, jako by na ten mač dorazil rovnou z nákupáku s rodinou. Nepřinesl na kurt nic navíc, energii, chuť, odhodlání. Šel kolem a zkusil to, když to přeženu. Nervozita? Nepovedená příprava na zápas, podcenění jeho týmu? Pro mě teda dost zklamání.
Na druhou stranu, už ta fotka radujícího se Rafy se solidně nafouknutýma bicákama nad hlavou po výhře nad Felixem napověděla, že Rafa přípravu na RG jistojistě nestrávil jen ofoukáváním bebíček a intenzita jeho hry tomu včera odpovídala.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:49Od: Ela-fon-isi
smile takhle dlouho nehrál. Výkonný, soustředěný, narozdíl od N.D.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:46Od: Berny rafa / zverev
Jinak nevim jestli jste si vsimli, tak Zverev par dnu zpet prohlasil, ze trpí depresemi (mimo jine nemoc na kterou se i umira/pachaji sebevrazdy) a nasledne na to porazi rozjeteho Alcose. Kde jsou kecy o tom jak muze vyhrat hard match s depresemi ?
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:52Od: soloo
deprese je deprese tenis je tenis
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:53Od: Tennisfan77
Zranění je zranění, každý z TOP10 něco má a každý z nich je v QF GS, asi to tak hrozný nebude. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:01Od: Berny Re: nesmysl
tak ono je samo naprosty omyl tvrdit a zlehcovat ze kazdy ma neco. Nekdo toho ma proste vic a nekdo min :)
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:48Od: Ela-fon-isi
Pokud nemá stavy, kdy není schopný vylézt z postele a ,,jen" mu trvá, než se nastartuje, tak to cizí lidé nepoznají. Kolik času tráví zavřený, bez společnosti kohokoliv, užírá se nebo jen leží a třeba kouká na tenis diváky nezajímá. Zajímalo by mě, co možnou brát sportovci za léky.
[ Reagovat ]
01.06.2022 19:14Od: Tomas_Smid_fan
holky nebo vdolky, dyť je to jednosmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:46Od: Berny rafa / zverev
Jinak nevim jestli jste si vsimli, tak Zverev par dnu zpet prohlasil, ze trpí depresemi (mimo jine nemoc na kterou se i umira/pachaji sebevrazdy) a nasledne na to porazi rozjeteho Alcose. Kde jsou kecy o tom jak muze vyhrat hard match s depresemi ?
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:31Od: ttopi
Kde je Forehand? Kamilos už to zabalil dávno a teď i Forehand?
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:33Od: soloo
Dostal ban za urážky. Chýba ti tu?
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:57Od: woody
Kamil je zpět v plné kráse....
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:19Od: ttopi
Kterej je Kamilos teď? smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:27Od: Frantz
Tennisfan77 = Kamilos88
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:29Od: soloo
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:30Od: Tennisfan77
Už jsem i Nola prej, jste tady měli dobrý legendy, asi vám chyběj. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:39Od: JohnB
proč to nepřiznáš? však to stejně je všem jasný smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:43Od: Tennisfan77
Spíše jenom tobě, včera jsi ve druhém setu 10x napsal, že je hotovo, tvé predikce jsou dost chabé i v tomto případě smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:43Od: Frantz
Kdybys měl aspoň koule to uznat, sráči jeden vypelichanej smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:07Od: woody
Jako Kamilos jsi tu psal tak dlouho a tak často, že Tě prostě máme načteného. Zbytečné se skrývat.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:17Od: Tennisfan77
Spíše tady trávíte už tolik let, že vám někteří jedinci evidentně chybí a máte tendence je vyhledávat v každém novém členovi. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:20Od: Vlk-v-trave
A u magerky ses hlasil?
Kazdy novy se hlasi u magerky.:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:36Od: Tennisfan77
Hele mě stačil ten admin, kterýmu jsem psal asi 15x, že tam mám přihlášku. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:15Od: Krisboy
Nepřestáváš mě udivovat. Má tvoje trapnost nějaké dno?
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:20Od: ttopi
Ne vůbec. Ale předpokládám, že si může založit jiný nick ne?
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:12Od: Vlk-v-trave
Coze, Forehand dostal ban?
Si delas srandu ne...:)))
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:13Od: Rafaeoli25
To tu moc nesleduješ smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:14Od: Vlk-v-trave
No uz par mesicu... neni moc cas.
A za co to dostal?
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:25Od: Tomas_Smid_fan
Asi hlavně za neustálé urážení diskutérů, tak jsem to pochopil. A že to bylo po varování.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:32Od: Vlk-v-trave
To jsou teda zmeny, a fulneka s fandinou take vybanovali, ze je tu nevidim?:) nebo neco jineho.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:35Od: Tomas_Smid_fan
Fandina tu je, Fulnek určitě pomáhá uprchlíkům, tak nemá čas.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:50Od: Vlk-v-trave
:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:36Od: Krisboy
Fulneka asi ano, a proto zmizela i Frndina. Už si nemá s kým povídat.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:39Od: Vlk-v-trave
Chytla abstak :D
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:41Od: Krisboy
Možná ho hledá na jiných fórech smile
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:05Od: Fandina
TRapné
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:36Od: Marduch
Myslim, že jednoho dne se navezl i do pana Jiráska, takže tam si to nesjpíš dost nahnul ..
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:39Od: Ondřej.Jirásek
o tom nic nevím, že bychom měli nějaký konflikt :) každopádně jsem ho slušně žádal, aby přestal, ale nechtěl, tak smůla.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:43Od: Vlk-v-trave
Nooo, to je pekne, dacan jeden, a Fulneka jste take banovali, nebo jen zmizel...?:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:43Od: Ondřej.Jirásek
Fulnek ban nemá, co já vím, ale varování dostal, takových expertů je víc, co to mají dost nahnutý :)
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:44Od: Vlk-v-trave
:D
Tak musim kouknout do vzkazniku nebo do mailu, jestli to take nemam nahnute:D
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:44Od: Frantz Re: OJ
na jak dlouho má ban??
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:51Od: Ondřej.Jirásek
to záleží na něm, pokud by nám napsal po čase, že chce zpět a bude se chovat podle pravidel, tak asi není problém mu účet obnovit. ale dost si to zkazil tím, že si vytvořil další účet a psal tu nějakej elaborát.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:57Od: Skeec
Koukám, že tady se nic nezměnilo. Zřejmě se panu Jiráskovi nelíbil nějaký názor. No co dodat když mě tu úplně zmizel účet.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:05Od: Vlk-v-trave
No nevim :D, psal jsemt tu sve nazory primo na pana Zabloudila, nebo Ondru, a rozhodne koser nebyly :D, a furt funguju, asi jde o to jak se co pise... ze :D To, ze s nekym nesouhlasis ti nedava pravo nekomu vulgarne nadavat... ale jak se tu nadava vulgarne na hracky/hrace a prochazi to, tak potom se neni mozne divit, ze si nadavaj vzajemne uzivatele...
...jen nevim, co je horsi... me se osobne zda nadavat hracum/kam. Je to takove - jak to rict - celkem mimo...slusne receno:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:08Od: Ondřej.Jirásek
přesně tak, za názor nikoho netrestáme banem, ale za vulgarity už ano.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:21Od: turista
Tak tady to je opravdu za urážky a za vulgarity, že někdo dostane ban. OK. Ale četl jsem kdesi na síti článek o možné válečné mobilizaci. Reagoval jsem na to tím, že své děti (dcera - 2001, syn - 2003) do války proti Rusku nepustím a že mé děti nebudou umírat v nesmyslných válkách. Můj příspěvek nebyl schválen a nebyl zveřejněn, protože ve společnosti je aktuálně jakási "válečná psychóza" a jiné názory se na jistých stránkách netolerují.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:14Od: Skeec
Jako nick Secaa jsem tu nikoho vulgárně neurážel, tohle jsou tvé zkušenosti a já mám své. Jak píše níže amputace, Petřík si tu zvesela píše dále přitom tu předváděl neskutečné věci, ale na to má zdejší admin další výmluvu.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:23Od: Vlk-v-trave
Nize pise, ze to tak dlouho na starosti nema:)
Hajit to nebudu. Jen me je divne, ze tu nekdo dostal ban, a byl jako vpohode... to si opravdu za celou 10letku nepamatuji. A jestli si pamatuji ban, tak byl fakt za vulgaritu...a obecne si spis pamatuji, ze tu prochazely hnusy... to, ze ted se neco zmenilo, je pro mne novinka.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:30Od: Skeec
Jo tak tohle se stalo třeba 10+ let zpět, kdy tu pamatuji nicky jako nepofata, Carolin atd... blbý bylo že můj nick úplně zmizel a už se pod ním nelze zaregistrovat.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:38Od: Vlk-v-trave
Tak Carolyn si pamatuji:)
takze to bude asi vic jak 10 let...ale obecne si pamatuji, ze tu jen tak ban neprosel, a muselo to byt uz vazne huste:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:25Od: dappe
Asi bych řešil i kontext těch vulgarit. Občas napsat, že jsou fanoušci toho a toho dementi, to přeci není na sportovním fóru nic hrozného. Psát by mě to nenapadlo, ale není na tom nic pohoršujícího.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:25Od: Vlk-v-trave
A myslim si, konecne, nebot to tu bylo za posledni 2 roky uz bylo fakt dost prez caru, a odchazeli lidi, co tu chteli fakt o tom tenise psat...
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:58Od: Amputace
Petřík, který tady už roky velice explicitně uráží fanoušky Nadala, má též ban či alespoň warning?
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:10Od: Ondřej.Jirásek
nevím, kdo je Petřík a zas tak dlouho to na starosti nemám, abych pochytil všechny, takže pokud to teda dělá pořád, tak ho určitě nachytám :)
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:13Od: Amputace
Pe3k
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:16Od: Vlk-v-trave Re: Amputace
Hele warning by byl dobry... to bych zavedl na TP, stejne jak v tenise.
3 warningy, a ban:) A jak se chces vratit, tak jak hraci, zaplatit symbolickou pokutu.:) Do roka by TP bylo nejbohatsim portalem...:D
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:58Od: Pe3k
Koukám, že to fanoušci Nadal nepochopili, nic nového. Kdyby se tady dával ban i za blbost, tak byste ho měli všichni smile Frantz měl dostat ban už dávno třeba...Já nemám ani varování, jelikož jen nazývám věci prvými jmény smile smile
[ Reagovat ]
03.06.2022 08:27Od: Amputace
To dělal i FH. Neviděl jsem ho tady o zamindrakovanych arogantnich fanouscich Federera napsat jedinou lež.
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:27Od: soloo
Posledný Djokovicov uder smile hovori za vše. Novak neni stroj bez Vajdy smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:30Od: Rafaeoli25
Závisí tedy na Vajdovi víc než třeba Nadal na Tonim? Asi ano.
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:33Od: soloo
JO asi jo. Djoko mi pripada ako špatne namazany stroj bez Vajdy
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:39Od: Rafaeoli25
To ale není zrovna ideální, když je výkon hráče až tak závislý na trenérovi..
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:00Od: soloo
skor taktika detaily shot selection.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:01Od: Rafaeoli25
V tom má Nadal asi výhodu, myslím, že taktiku hodně volí on sám a Moya je spíš poradce a mentor.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:24Od: soloo
Moya je v prvom rade turista
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:26Od: Rafaeoli25
Tak pro Nadala jedině dobře, že se umí kvalitně trénovat sám a nikoho akutně nepotřebuje smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:27Od: Rafaeoli25
Ale vážně, v tom nesouhlas. Moya určitě zkvalitnil jeho hru minimálně na podání. Jak šel jeho servis nahoru počínaje rokem 17 je markantní.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:26Od: Ereinion
uvidíme ve Wimbledonu, prohra s Nadalem na Chatrieru byla běžná i za Vajdy
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:29Od: Rafaeoli25
Myslím, že Wimbledon dá odpověď na otázku, jak to s Novakem asi bude vypadat dál. Pokud Nadal vyhraje Paříž, tak bude muset Wimbl vyhrát, jak kvůli číslům, tak i kvůli všemu dalšímu, kdyby čekal na další GS přes rok, byla by to pro něj hodně špatná zpráva, i pro psychiku.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:38Od: Ereinion
pro GOAT race bude každopádně zásadní, jak to bude dál s covid restrikcemi...pokud Djokoviče nepustí na 2 ze 4 grandslamů, tak to je brutální ovlivnění, už vynechání AO byl v podstatě swing dvou grandslamů ve prospěch Rafy (místo 2020), USO může být další zásah...

Plus jsem slyšel spekulace, že RG může být poslední Nadalův turnaj v kariéře, jelikož v poslední době často mluví o tom, že každý zápas může být last ever atd. Takže teoreticky se v neděli může stát, že Rafa vyhraje 14. RG a oznámí konec kariéry s tím, že má nejvíc GS a že už se mu nechce dál hrát pod injekcemi a jde založit rodinu...na druhou stranu by ho možná ještě mohl lákat potenciální možnost zisku kalendářního GS, uvidíme...
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:42Od: Rafaeoli25
Tomu nevěřím, že skončí. Ještě loni predikoval couple of years, které plánuje. Pokud bude vědět, že to ještě stále půjde a může vyhrávat i nadále velké tituly, tak neskončí. Konec přijde nejdřív po olympiádě v Paříži za dva roky, nejdříve.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:44Od: Tennisfan77
Takže říkáš, že to byly zase kecy do luftu, aby si pobrečel před zápasem, ve kterém mohl prohrát, to se nestalo, čili hraje další 2-3 sezóny? smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:04Od: Rafaeoli25
Nebyly to kecy, počítám s dalšími pauzami kvůli zraněním, jen říkám, že s těmito oddychy to asi plánuje ještě alespoň na dva tři roky. Ale můžu se plést.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:54Od: Ereinion
když se podíváš na jeho včerejší tiskovku, tak tam jsou náznaky ve stylu, že neví, co bude po tomhle turnaji apod. Teďka prostě hraje přes bolest, má na RG prý svého doktora, se kterým může dělat nějaké "věci", ale třeba se mu už tohle nebude chtít do budoucna podstupovat. Pokud ho to bolí i mimo tenis, tak si třeba říká, jestli mu to za to ještě stojí.
Takže to jen uvádím jako možnost, aby nebyli pak všichni překvapeni.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:05Od: Tennisfan77
Možná bych se přiklonil k tomu, že zkusí nějaká jiná řešení a další tenis bude hrát zase až příští sezónu. Nevěřím, že by si střihl trávu a celé hardy, to mu ta noha upadne.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:08Od: Ereinion
pokud vyhraje RG, tak tam třeba může být motivace zkusit kalendářní GS, ale taky si myslím, že si dá minimálně nějakou delší pauzu, i ten konec kariéry by mě úplně nepřekvapil...bylo by to hodně na styl ukončit to po vyhraném RG, naposled něco takovýho měl Pete Sampras v 2002...
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:37Od: Tennisfan77
Tam obrovsky záleží na tom, jaká je realita, my známe vyjádření Nadala, ale zatím jede na RG jako pila a o zranění ani známka. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:51Od: Ereinion
Je možný, že si tak trochu dělal alibi, ale tentokrát mně to přijde jiný...to jeho "zranění" nebo spíš postižení je nejspíš asi toho charakteru, že se s ním dá fungovat přes bolest, takže pod injekcema a práškama ok, že si to nezhorší.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:52Od: Tennisfan77
Jasný souhlasím s tebou, je to chronického typu, čili je fakt otázka, jak dlouho mu to bude stát za to a zda si nedorakví nohu tak, že bude do konce života chodit o berlích a v bolesti, to by se mu asi nevyplatilo.
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:10Od: Rafaeoli25
Každopádně Toni Nadal v minulých dnech řekl, že si je zcela jistý, že to nebylo poslední FO v Nadalově kariéře a to je osoba nanejvýš povolená, která ví, jak se věci mají..určitě chce hrát alespoň do olympiády 24.
[ Reagovat ]
01.06.2022 17:20Od: Ereinion
jo uvidíme...třeba si Rafa zase dá nějakou půlroční pauzu nebo tak
[ Reagovat ]
01.06.2022 18:05Od: turista
Donekonečna to taky není možné. Federer by taky asi rád ještě hrál. Ale už to asi nejde.
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:04Od: Rafaeoli25
Tak pokud je nějaké zranění už tak vážné, že se prostě definitivně překročí rubikon, tak je to v háji, viz. Roger, DelPo, Berdych a další. Uvidíme jak dlouho to ještě vydrží Rafa.
[ Reagovat ]
02.06.2022 09:02Od: Martan1
Podle mě nemá cenu aby jezdil na Wimbledon, to pro něj není. Bude mu stačit už jen Montreal a pak US open a konec v tomhle roce, jestli má teda tu nohu tak jak má.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:05Od: Rafaeoli25
Spíš si myslím, že si dá další pauzu po RG, nepojede do Londýna a vrátí se až v srpnu v Americe. Asi to bude i zapotřebí, zase naplno zregenerovat.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:44Od: Rafaeoli25
Olympiáda v Paříži to je myslím pro něj extra extra motivace, to bude chtít stoprocentně zažít a dát si na RG za dva roky double.
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:18Od: Skeec
Jemu ale nikdo start nezakazuje, může se nechat očkovat a jede se dál (nebo sehnat falešné potvrzení, třeba už se poučil).
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:02Od: Ereinion
falešný potvrzení by bylo optimální, ale to měl udělat už minulej listopad, teď by to bylo dost riskantní...navíc Nole má zřejmě nějakou svou hrdost, že to radši řekne na rovinu, že je proti, což je svým způsobem obdivuhodný
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:19Od: Skeec
S první částí souhlas, s hrdostí nesouhlasím. Kdyby měl hrdost tak do Austrálie vůbec nejezdí a nebo při prvním problému by se sebral a odjel. Mě přijde že tu z něj každej dělá Ježíše, doktora, Mirka Dušína... jsem zvědavej co dalšího.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:20Od: Krisboy
Ježíše z něj dělá jeho fotr smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:36Od: Ereinion
tak původně dostal do Austrálie výjimku kvůli prodělanému covidu, tak logicky tam odjel stejně jako třeba Voráčová...neměl o tom ale psát na Instagramu, takže pak se z toho udělala politická kauza a tam Djokovič už neměl šanci...chápu, že to při prvních problémech nechtěl vzdát, taková je asi jeho mentalita a AO je pro něj nejspíš nejdůležitější turnaj v roce
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:09Od: Skeec
Hejtři Nadala neunáší a přitom se v podstatě nic neděje. Je jen v semifinále po těžkých zápasech, takže ta pravděpodobnost že vyhraje je malá. Největší vtip je, že z prolhance se tu dělá téměř doktor. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:12Od: Rafaeoli25
Nemyslím, že je pravděpodobnost malá. Má teď dva dny volna, on se dohromady dá. Zverev na něj zbraně na téhle antuce nemá, finále může být těžší, čekám tam Runeho nebo Ruuda, ale nic strašného, proč by tedy nemohl?
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:41Od: Skeec
Třeba proto, že mu bude 36? Proto, že má chronické problémy? Proto že v semi. Zverev kterého znova podceňuješ? Jsi nepoučitelný...
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:43Od: Rafaeoli25
Nepodceňuju, ano, faktor věku a zdraví tam je, ale nemyslím si, že by tohle měl propásnout. Na GS se prostě kousne za každou cenu, vzpomeň na Austrálii, co zvládl po těžkém průběhu turnaje v druhém týdnu ve finále, skoro šest hodin.
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:13Od: Rafaeoli25
Každopádně pokoru mám, nemusí to být jednoduché, hlavně to finále.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:03Od: Tennisfan77
Podle mě Zvereva strašně moc podceňuješ, on je v mých očích pro Nadala mnohem horší soupeř, než by byl Alcaraz, Zverev se z toho jen tak nesloží, v jediném GS zápase s Nadalem hrál pět setů, s Djokovičem 5 setů vloni na USO, měl ho na lopatě i na AO.

Ten kurz 3.5 hovoří za vše, Zverev prostě může v pátek vyhrát, má nejvyšší čas a šanci na GS, v cestě mu stojí jenom 36ti letý Nadal na práškách. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:06Od: Rafaeoli25
Jenže to bylo na betonech a ne v Nadalově obýváku na Chatrieru. Tam ho je schopen porazit jen Nole v nejlepší formě, když prohrál se Soderlingem, tak nehrál svůj top, naopak Robin životní zápas. Šance Zvereva nejsou velké, můj názor. To bude mít větší ve finále kupříkladu Rune nebo Ruud.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:10Od: Tennisfan77
To nemyslíš vážně že ne, chceš mi říct, že Rune ve finále GS bude mít větší šance porazit Nadala než Zverev, který ho už sejmul třikrát? smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:12Od: Rafaeoli25
Na téhle antuce je pro Nadala určitě nebezpečnější Rune než Zverev. Jinak pokud ti nestačí, jak Rune zamával s Tsipem tak nevím. Ale přece jen věřím víc na postup Ruudovi. I Ruud by ale dle mě byl pro Nadala nepříjemnější než Saša.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:13Od: Tennisfan77
Ruud je k debatě, ale Rune určitě ne. Tsitsipas předvedl nejtragičtější GS formu za poslední 2-3 roky, byla otázka času, kdo jej vyřadí a mizérie od loňského GS finále pokračuje dále a dále, za to Zverev mi přijde, že hraje čímdál pée
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:19Od: Rafaeoli25
O tom, jak na tom Rune je nejlépe vypoví dnešní čf s Ruudem. Kdyby dal i jeho, tak už si velký respekt bez debat zaslouží. Navíc je to mladý a dosti drzý dravec, který se očividně nikoho nezalekne.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:24Od: Skeec
Ty jsi úplně mimo, podle mě si vždy oblíbila nějakého hráče a přes klapky na očích nevidíš. Já třeba fandím Runemu, koneckonců vydělal mi peníze s Tsipem, ale Zverev je teď nejsilnější možný soupeř. Nebude pod tlakem, skvělý servis, pohyb, základní údery.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:29Od: Tennisfan77
Asi tak, kdyby si Nadal měl vybrat nejhorší soupeře po cestě do finále, tak je první Djokovič a po něm Zverev, Alcaraz, Tsitsipas, Ruud.

Nadal určitě ze Zvereva není nadšený, bude muset hrát minimálně 80% toho, co s Djokovičem s tím, že Zverev bude namotivovaný, nebude se vyhazovat a má mnohem lepší servis a hru na síti než má Djokovič.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:39Od: Rafaeoli25
Pořád musíš vnímat to, kde ho Zverev porazil nebo výrazně potrápil v minulosti. Tohle je Chatrier a nemůže být mezi Nadalem a Zverevem větší rozdíl než právě na Chatrieru (a pak možná ještě větší, ten úplně největší na centrkurtu ve Wimbledonu, kde je Saša marný totálně).
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:23Od: Skeec
Uvědom si, že Zverev půjde do zápasu uvolněně. On může jen získat s vědomím že porazil Alkaraze. Může hrát uvolněně. Ty ho hrozně podceňuješ.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:34Od: Rafaeoli25
Zverev odehrál jediný dobrý zápas na celém turnaji, byl míček od vyřazení a ty/vy tu na něj pějete ódy, přehnané.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:21Od: Rafaeoli25
Ještě ke Zverevovi, no ale on zahrál dobře vlastně zatím jen v tom čf, hned v úvodu turnaje byl míček od vyřazení. Navíc Alcaraz prostě nezahrál nic extra a dá se říct po zásluze vypadl, bylo to slabé včera.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:25Od: Skeec
Nadal byl set od vyřazení, to už je pryč na to nemůžeš brát ohled. Saša dostal zápasem s Alcarazem strašnej boost.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:37Od: Rafaeoli25
Tak je rozdíl být od vyřazení set a míček. Prostě včera hrál Alcaraz průměr, Saša velmi dobře. Ale jeden zápas z něj postrach nedělá. Neříkám, že bude jalový, ale hodně mě překvapí, pokud by Nadalovi vzal víc jak set.
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:05Od: Holahej
Před zápasem byl favorizovaný Djokovič, zvlášť, když se rozhodlo, že se bude hrát večer, kdy Nadalovy rotované údery poletí pomaleji, míče z nich budou níž odskakovat. Rafa, jenž se potýká s chronickým zraněním, nevyléčitelným Müller-Weissovým syndromem, bolestivým problémem v klenbě chodidla, ukázal, že dopředu ve sportu není nic dané.., převedl svůj typický tenis, Noleho představení bylo mentálně i herně odlišné od dřívějších jeho GS turnajů.., objektivní zhodnocení zápasu si tady v češtině asi nepřečtem..
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:01Od: soloo
podvodník porazil podvodníka smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:06Od: Rafaeoli25
Vylučme je tedy oba a teprve pak to bude ta pravá tenisová zábava a prvotřídní kvalita smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:57Od: Vlk-v-trave
Dobre, vcera byl asi zajimavy zapas, ale dnes bude v pohotovosti i jina dimenze... duel Rublev vs. Cilic je takove memento Mutadema... takze dnes i sfery "mrtvych" budou tlacit Rubleva.:) A muze to mit sakra i sirsi vyznam, nez jeden Mut...
Kazdopadne preji Rublikovi..., ja bych mu pral i ten GS, ikdyz to zni celkem absurdne, jen kdyz se uz jen o tom pomysli, natoz napise nebo rekne nahlas...no..ale mozna i proto, ze to tak silene a absurdne zni...:D)))
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:00Od: Rafaeoli25
Proč? Bezpochyby velký talent vždycky byl, s potenciálem vyhrát i GS pokud mu budou přát okolnosti..
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:24Od: Vlk-v-trave
Napis to paddymu, a "uvidis" ten ficak:D
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:05Od: Rafaeoli25
Tak já ho taky dvakrát nemusím, ale tenista je to kvalitní a letos možná konečně dozrál, zatím velmi velmi dobrá sezóna, komplexní na všechny povrchy, za mě smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:07Od: Tomas_Smid_fan
Výhru budu přát radši Marinovi, ukázal dobrou formu. Rubl nemá na důležité zápasy hlavu ani plán Bsmile No uvidíme, asi to bude bitva. H2H je 5:2 pro Rubla, ale na GS 1:0 vede Marin díky letošní výhře na AO.
Ruud, Ruud, Ruudsmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:11Od: Rafaeoli25
Myslím, že horkým adeptem na finále je Rune.
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:28Od: Vlk-v-trave
Hmmm, letos nesleduji, ale netusil jsem, ze tenis je uz v takove krizi, ze do QF se dostal vyslouzily fotbalista Gullit...:)
To jsou teda sokujici zvesti... to by bylo teprve absurdni... jak by to vyhral fotbalista v duchodu a jeste na cihle...:)))
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:33Od: Tomas_Smid_fan
Njn, to víš, není to, co bývalosmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 15:35Od: Vlk-v-trave
To je tim, ze chybi Berdych s Pellou :D
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:30Od: Vlk-v-trave
A jen tak mimochodem, letos oslavi 60 let!
Takze pro Fedexe urcite dobra zprava.:)
Ma jeste slusnou 20letou karieru pred sebou:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:36Od: mahycek
Škoda, že Alcaraz vypadnul, neříkám, že by určitě
vyhrál, ale bylo by to zajímavé. Včera měl zkrátka slabší den a Zverev mimořádný. Jeho čas
samozřejmě přijde a GS finále si zahraje
mnohokrát a pokud nepřijde vážné zranění, tak
tady bude hodně dlouho a drtit soupeře.
A Nadal ? Pozor, zatím Roland Garros ještě
nevyhrál, hodně optimistů si tady myslí, že
to má v kapse, ale brzdil bych to nadšení.
Pokud Zverev bude mít mimořádný den, tak ho
může poslat domů. A to je teprve semifinále.
A když ne, jsou tam ještě další. Byl bych
opatrný.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:25Od: brixner Bejk
Myslím, že včera to bylo jedno z těch slabších utkání...Rafa předvedl profesorský tenis a stačilo to. Moje resumé je, že to nevyhrál Rafa, ale prohrál Novak, přišlo mi, jako by popíjel rohypnol, úplně bez jiskry, strašně se vyhazoval, ne, tohle nebyl Novak, jak jsme byli zvyklí, nezlobte se na mě! Ale potvrdila se moje slova o tom, že Rafa bude bojovat, i kdyby měl jen jednu ledvinu, ať se mi to líbí nebo ne, on je ten největší gladiátor - min. tady v Paříži! Zbytek SF je docela síla, ale já myslím, že Rafa si titul pohlídá, i když Řetězovi to také lítá...No, věřil jsem Novakovi, tak aby to nakonec nevyhrál Mariánsmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:28Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:30Od: Tennisfan77
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:33Od: soloo
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:34Od: Rafaeoli25
Moje resumé je to, že to jsou prostě oba neuskuteční borci a rozhoduje vždy jen lepší forma aktuální den, potažmo týden. Proto je jejich rivalita tak vyrovnaná.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:39Od: makro99
za mě rozhodující moment zápasu ten neproměněnej BB na 2:2 ve třetím setu, jak byl Djoker v tlaku a udělal chybu do pásky; symbolický bylo, jak se tvářil Ivaniševič a komentátor říká, že vypadá dost "frustrovaně".. tady byl Nadal ještě nejistej, dělal dvojchyby i občasné chybky ve výměnách, a myslím, že vědomí, že mu nestačilo vedení 3:0 ve druhým, pak zase 2:0 ve třetím, by ho i s vědomím roku 2021 poslalo mentálně už hodně dolů..
obecně souhlas s tím, že rozhodující faktor zápasu byla Djokerova ne-fyzička, která pořád nedosahuje té jeho top úrovne; Djokerovo kouzlo na GS bylo vždycky v tom, že čím se hraje dýl a dýl, tím se stával prakticky neporazitelným.. včera to bylo naopak, nepůsobil na mě čerstvě už v polovině třetího setu; ve 4. setu sice vedl 3:0, ale pak na returnu v podstatě přestal hrát, IMO aby šetřil energii, s tím, že to nějak doservíruje; což ale proti Nadalovi nejde, pže ten se v jakékoliv situaci pár podařenýma winnerama dostává zpátky do laufu a ten pak včera přetavil i v ten následný re-break..
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:46Od: Patik
podľa mňa ten dav ľudí trošku spravil svoje potom to že Nadalovi padne všetko na čiaru a Novak triafa vždy len pásku..vyzeral byť úplne duchom neprítomný ako hovoríš bez iskry..ale celkovo aj tie tlačovky posledné turnaje sú také nejaké stručné so sklonenou hlavou..akoby bol otrávený z tých ľudi čo idú neustále proti nemu a kladú mu tupé otázky.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:59Od: Rafaeoli25
Tak ale vyhrál Řím, málem i Madrid, byl suverénní až do čf FO, kvůli jednomu zápasu totální proměna?
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:51Od: Tennisfan77
Může být, Nadal měl včera fakt z prdele štěstí, pamatuji jednu pásku, která šla ve prospěch Djokoviče a jednu čáru, jinak vše za Rafou.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:07Od: Rafaeoli25
Tak štěstí na pásky včera Nadal měl, tak to občas chodí, to je součást tenisu a s tím těžko něco neděláme.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:01Od: Tennisfan77
Je to součást karmy, kterou má Nadal v Paříži, škoda, že Federer ve Wimbledonu tu karmu měl celý život, ale když ji potřeboval nejvíce, nepřišla.
[ Reagovat ]
01.06.2022 14:25Od: Rafaeoli25
Dodnes nechápu, jak mohl Nole z těch mečbolů vyklouznout, zvlášť potom, co tam Roger sázel jedno eso za druhým. Megapech v roce 19.
[ Reagovat ]
02.06.2022 18:42Od: turista
Na prasátka a těsné lajny měl Nadal v tomto zápase megakliku. Djokovič měl smůlu.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:47Od: Vlk-v-trave
RG vyhraje Cenda. A to nemusim ten turnaj ani sledovat:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:59Od: makro99
Hele, Cerundolo už vypadl, oba..:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:23Od: Vlk-v-trave
Neni antuka jako antuka... takze oboum se nedivim, ze dali prednost vyletu do Provance a pred odjezdem slusne zaparili na Monmartre...
ale to nema nic spolecneho s Cendou, ktery to letos vyhraje,:)
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:19Od: woody
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:18Od: Tomas_Smid_fan BIG4 a kecy, pardon PR:)
Rafa: blbé kecy o zdraví, covidu a komentování chování hráčů

Joker - kontroverzní, někdy hloupé a jindy vtipné kecy

Sér Múra - gender, LGBT apod. kecy

Roger - diplomatické ticho
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:23Od: paprikovygulas1
Tomáš Šmíd Fan - uväznený v bublinke tenisportalu
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:48Od: Tomas_Smid_fan
...kulinářský vševědsmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:06Od: RFanousek
Přesně, proto fandím RF smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:13Od: Krisboy
Což je ovšem dost hloupý důvod smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:53Od: Tennisfan77
Tak to chování se samozřejmě mění s věkem. Djokovič na staré roky trošku ubral, nicméně je to pořád srbský patriot a to prostě nezapře, Nadal začal zase poslední dvě sezóny být tím GS rekordem tak posedlý, že pro něj udělá cokoliv - včetně lží, Federer se zklidnil, diplomaticky neříká prakticky nic, zda je to dobře, je k debatě.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:37Od: ipko 14
Real Madrid získal LM a o týždeň neskôr môže najvernejší fanúšik dorovnať na RGsmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:54Od: Rafaeoli25
smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:55Od: Rafaeoli25
Symbolické.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:34Od: Berny media, manipulace a ovce
Klidne me nekdo opravte, ale shrnme si co ten váš sedmilhář nadal za posledni 2 měsíce udělal:

1) Vracel se po prokazatelnem zraneni zebra (neni nad cim spekulovat)

2) v Říme se ozvaly chronické problémy s chodidlem (to ze zapas dohral znamena ze nebyl limitovany ? ti co tu pisou ty komentare - videli jste ten zapas ?). Pamatujete na Maria Lemieuxe ? Vite jak vyhral Stanley Cup ? Stridave hral a nehral skrz chronicke problemy se zády, v ZČ odehral 20 zápasů a v play off (kdy Jagr v mnohe rozhovorech rikal, ze pred zapasem kde byl hlavni hvezdou utkani mu pomahali do bruslí a dostaval injekce) byl nejlepsi hokejista sveta. Crosby prakticky tez hraje celou karieru TOP a do toho ma pauzy kdy netrenuje / nehraje a furt ho neco bolí.

3) V rozhovoru uvedl ze si musi uzit kazdy zapas protoze nevi, ktery muze byt na RG posledni. Medie na vsech webech prekroutili, ze Nadal ohlasil posledni zapas, Wilander se toho chytl a vyhlasil ze je to nejdulezitejsi zapas historie, pac vlastne Rafa konci. Z jedine vety se tu vytvorilo, ze Nadal je dead, pricemz on nic takoveho v tom smyslu nerekl. Dokonce se toho chytli bookmakeri a vystavili vcelku nesmyslné kurzy.

Co z toho Nadal udelal zle ? Co z toho nedelá kazdy jiny top sportovce bojujici se zranenima ? V jeho skoro nejlepsim RG 2012, kdy v semi znicil Ferrera a ve finale vcelku prejel Djoka rikal ze hral pod injekcama atd. Nekdy to vyjde do konce turnaje a nekdy to nepomuze jak se Shapovalovem.

Psali se tyto kecy u Lemieuxe, Rosického , Agassiho, Nalbandiana, Crosbyho a dalsich chronickych zranenych hracu ? Jeden den byli jedni z nej na svete a druzi nemohli chodit. Co na tom mistni diskuteri nechapou ?
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:45Od: soloo
pozri si tlačovku Novaka na konci aky ma nazor na Nadala jeho Mind game. takže asi tak
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:48Od: safi1313
Tlacovku:D dej si tlacenku u vas na Slovensku a komentuj si fora tam a nelezte k nám ;)
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:55Od: soloo
Aha ty tupelo, tak som mal napisat press conference Novak Djokovic ? lebo ty slovensky nerozumies ale anglicky asi áno
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:21Od: Tomas_Smid_fan
on rozumí jenom té tlačence a možná tak ještě pivu k tomusmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 20:31Od: safi1313
můžem si dat 1 set :-) s tlacenkou a pivem nemuzes preci prohrat :D
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:23Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:45Od: safi1313
Kvůli tomu Djokovic prohrál ?
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:47Od: Tennisfan77
https://metro.co.uk/2022/05/30/rafael-nadal-makes-plea-to-roland-garros-over-novak-djokovic-clash-16733848/?ico=tag-post-strip_item_1_sport
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:49Od: Tennisfan77
Prakticky celý rozhovor si Nadal dává velmi velký pozor na to, aby opakovaně zazněla jeho slabost, jak je tady rád, že hraje tenis a jaká je čest si zahrát ve svém stavu čtvrtfinále turnaje a možná to může být poslední zápas mé kariéry a proto bych rád hrál přes den.

Djokovič se k tomu na tiskovce vyjádřil jasně - Vůbec mě to nepřekvapuje, vždy po zranění do pár dní hraje a je 100% fit.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:58Od: Rafaeoli25
A? To je pořád dokola. Hlavně by se měl Novak zabývat tím, proč nepodal výkon, kterým by postoupil dál. Za to taky může Nadal?
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:59Od: Tennisfan77
Reaguji tady na komentář Bernyho, nic víc. V odkazu je full rozhovor s Nadalem, každý si udělá názor sám, více k tomu dodávat nehodlám. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:12Od: Patik
práve som to dopozeral..ten Novakov pohľad keď o tom hovoril bol na nezaplatenie..je vidieť že Nadalovi neverí ani slovo ohľadom zdravotných problémov a keď mu to neverí Djokovič tak to je už čo povedať Novak je špecialista na prácu s ľudským telom..výživu organizmus regeneráciu vie v tom chodiť ako nikto iný jeho znalosti sú na úrovni všeobecného lekára čo sa aj oprávnene odráža na jeho zdraví a výkonoch po celú kariéru..tá jeho odpoveď s ironickým podtónom..neoklameš niekoho kto sa v tom vie pohybovať..Nole čo povedať..mám ťa rád chlape..
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:16Od: Rafaeoli25
Zamysli se ale nad tím, o čem se tady někteří z vás pořád dokola bavíte, jen o tom, jestli Nadal byl nějak limitovaný nebo ne, jestli něco hraje. Jak to ale souvisí s tím, že Novak nepodal takový výkon, který by stačil na to, aby postoupil? To je věc, která by se měla řešit.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:21Od: Tennisfan77
To řešíš jenom ty tohle, chápeš, že nám, nebo respektive mě je vcelku jedno, kdo ten zápas vyhrál? Já nefandím ani jednomu, přál bych to spíše Ruudovi, nebo konečně Zverevovi.

My nekomentujeme vůbec ten včerejší zápas jako celek, bavíme se o tom, že Nadal před zápasem prohlašuje řeči viz. přiložený odkaz výše a potom najednou hraje jakoby nic.

A ta reakce Djokoviče je zcela jasná, ironická, nevěří mu prostě a to je ten vtip, který tady komentujeme.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:35Od: Patik
furt ho tu porovnávajú s Djokovičom ktorý si natrhol brušný sval..rozdiel je však v tom že keď sa Novak poranil odmietal o tom akokoľvek hovoriť..jednoducho odstavil novinárov bez komentára nebudem sa k tomu vyjadrovať.. nikto asi až do konca turnaja nevedel o čo ide..všetci boli zvedaví a nikto nevedel čo presne sa mu stalo videli len že si zatejpoval bok a to bolo všetko ani to by nezistili keby mu nelietalo tričko..ono sa totiž v športe častokrát robí že neprezradíš potencionálnym súperom že máš problém aby ti ho nechceli skomplikovať..Nadal urobil presný opak..ľudia umieram a neviem koľko času mi ešte ostáva..môj zdravotný problém ma obmedzuje aj v mojom osobnom živote bla bla..dobre že si nepripraví prezentáciu na tlačovke o jeho komplikáciach o tom ako neznesitelne trpí a následne lieta 8 hodín na kurte za dva dni nevraviac že medzi tým ešte trénoval.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:23Od: Patik
položili mu otázku na tlačovke a on naňu odpovedal nič viac..inak zvláštne otázky od novinárov žeby aj oni mali pochybnosti o Nadalovom pravidelnom zmrtvychvstaní ? rovnako tak ako na tej tlačovke povedal že hral Nadal lepšie..takže ten zápas zahrňa viacero aspektov ktoré sa navzájom ovplyvňujú a odvíjajú od seba a treba ich rozlišovať.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:32Od: Rafaeoli25
No ale někteří tu argumentují tak, že z toho vyplývá, že Nole prohrál proto, že byl rozhozen z Nadalových tiskových konferencí. A to prostě není fér, profík jako je Djoker na tohle určitě nereflektuje, prostě aktuálně nepodal lepší výkon než Nadal a nevyhrál, proč v tom hledat něco víc?
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:33Od: Tennisfan77
Tohle je hloupost, nikdo to tady neřekl. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:44Od: Patik
rozhodne to mohlo zohrať svoju rolu keďže ho Novak videl skrečovať v ríme..a tie tímy sa sledujú navzájom ten povie tomu že Rafa povedal toto a ten mindset sa zmení.. ideš do zápasu s tým že neublížiš raňenému a pristúpiš na jeho hru..to že hral Novak včera to čo hral je druhá vec nikto to nespochybňuje mal hrať lepšie odflákol to..publikum bolo tiež total disrespect..ale v prvom rade Nadalove výkony nezodpovedajú tomu čo vypúšťa stále z huby.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:49Od: Rafaeoli25
Tak FAA šel do zápasu s Nadalem na ostří nože a nijak ho nešetřil, ale Nole taky ne, tenhle argument je fakt na vodě.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:56Od: Rafaeoli25
Přesně smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:19Od: peRFect
Tak ono odehrát údajně napůl zkriplenej zápas přes 4 hodiny, kde musíš 3 hodiny makat, anebo jít odbruslit 12minut z 2,5 hodinového zápasu je trochu rozdíl. Kde je ten největší rozdíl, je v tom, že Mário nikdy novinářům nebrečel že ho bolej záda. V tom je ten kontrast a to nemyslím proti Rafovi vůbec zle. Jen nechápu, že má zapotřebí takto o sobě hovořit, když pak předvádí výkon, kde je na injekcích, aby ho to nebolelo. A zas a zas a zas.
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:33Od: Berny Re: hh
mario v tech finale 91-92 urcite nehral 12,5 min a jinak kolik si myslis ze tenista realne hraje ? v ramci standardniho zapasu je to 20-30 min cisteho casu. Zbytek casu je vymena stran, chozeni pro micky atd. Je to prakticky totez co v hokeji. A ano o Mariovi se o jeho zraneni bavilo celou karieru, neustale se ho na to ptali jak Nadala a on neustale na to musel odpovidat. Vy asi zapominate ze Rafa jako nema blog, kam kazdy den pise: chtel bych vam rict ze dneska jsem byl zraneny, ze me trapi to a to. Ono jsou to jen vzdy odpovedi na cizi otazky.
[ Reagovat ]
02.06.2022 11:32Od: peRFect
lol, 20-30min čistého času v tenise? To je dobrá naivita.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:23Od: Mantra
i kdyby řekl, že je po transplantaci jater, tak nevím co to má za vliv na sílu soupeře... jen to ukazuje, naopak, slabost soupeře smile

věk - jsou od sebe asi 14 dní

Já jsem rád, a to hned ze dvou důvodů, 1, je mi sympatičtější Nadal 2,ještě víc to hodí vidle do plánu balkánce smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:25Od: Usm
14 dní, tak to asi umít hodně blbě počítat - spíš bez 14 dní rok ne? :-))
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:48Od: Martan1
Plán Novaka je asi dosáhnout nejvíce grandslamů ze všech tenistů v historii v otevřené éře. To se mu klidně může podařit protože na antuce se hraje jen jeden grandslam ze 4, a podle toho jak včera hrál tak je to excelentní bijec a mládí na něj nemají,ani Zverev, Medvěd a možná ještě ani Alcaraz ne, Tsipiska ani Nadala na tvrdým a už vůbec na trávě nepočítám mezi konkurenci
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:57Od: soloo
to je takto ano, ale do Australie a USA ho nepustia kvoli vakcine , takze straca vyhodu
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:07Od: Rafanbest
Fantaziesmile Rafa je král smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:51Od: Templar
Nadal ze sebe dělá chudáka, špatný čas hrací doby, bolesti chodidla, přímo nesnesitelné ... A pak hraje na 100% Novak byl slabý, herně i fyzicky! A to jsem si myslel jak toho kulturistu roznosí! Škoda!
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:53Od: vavrinec
Předzápasovou psychologickou masáž zvládnul Nadal na 100%. Ale to je také součást hry.
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:58Od: soloo
vychcanec to je smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:59Od: Rafaeoli25
A za to, že byl Nole dle tebe slabý může Nadal. Jenže on to byl skvělý zápas podle mínění expertů.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:27Od: Tomas_Smid_fan
kvalitou možná (i o tom by se dalo diskutovat - kvůli neudrženým servisům, UE ap.), ale pohledných bylo jen několik míčů hraných v extrémních situacích, rozuměj úhlech. Z těch x hodin by byl koukatelný možná tak jeden set. Chvíli mě to bavilo, ale pak už mě stereotyp nudil a velkou zásluhu na tom měl Joker, protože jeho taktika byla tragická a jasně vedoucí k prohře.
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:50Od: vavrinec
To je Matěj ten Nole. Vede 5:2 a ten set prohraje. Takový zkušený hráč. Horší, jak zde často vysmívané WTA.
[ Reagovat ]
01.06.2022 16:37Od: turista
No za normálního stavu mysli by to Novak dopodával. Ale mohla na něj dolehnout důležitost tohoto zápasu, protože Nadal mu po tomto RG může odskočit na 22 GS. Prostě to Nolda zbabral, nehrál včera svůj standard a je to pryč. Možnost vyhrát tento GS bohužel zmizela.
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:18Od: Pavol Raz o nich natočia film.
Veľmi pekný zápas a Nadal veľmi silný fyzicky aj psychicky. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 13:08Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:04Od: Blondie
Famózní, Rafo! Sice jsem asi tak o dvě molekuly víc přála Novakovi, ale to už je jedno. Vyhraj to tam celé! :-)
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:04Od: woody
Mam fakt depku že Novak prohrál. Velká šance to byla. Stejný scénář jako 2020. Ta výhodnost podmínek je pěkná kravina. Uffff
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:49Od: peggy
Vamos Rafa,byla to bývá dvou velikánů a možná poslání v Paříži.Leta letí a proto kluci zdraví.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:02Od: soloo
toto mozes písať každý rok až ked bude mat 41 tak sa bude bližit vykonostny a karierny konec. otvor oci prosim ta smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:13Od: Rafaeoli25
Tak já doufám, že ještě aspoň těch pět let vydrží, no kéžby smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:22Od: vojta91
Vamos!! GOAT!!

22 is coming!!
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:17Od: peRFect
Oba zápasy byly velmi kvalitní. K tomu druhému bych dodal, že jeden sedmilhář porazil druhého. Škoda, že toto podvědomí oba velké šampióny shazuje, nemyslím si, že to mají oba zapotřebí. Přirovnal bych to k novému TopGunu. Technicky na high level úrovni, ale scénář a zejména některé scény zcela stupidní.
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:37Od: Tennisfan77
smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:56Od: Tennisfan77
Jednoduše řečeno, z rivality se stala válka, kde každý použije všechny dostupné detaily ke svému prospěchu, zda je oukej, ať si každý rozhodne sám.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:59Od: Martan1
Válku z toho dělají jiní. Třeba Novakův syn se těšil až se bude moci s Rafaelem vyfotit. Jednou, třeba za 5 let až možná už skončí a oba budou zvaný spolu ještě na exhibice,budou mít z té rivality srandu.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:00Od: Tennisfan77
Tak ono je to teďka žhavé, za 20 let to bude prostě éra big3 a zda má někdo tam o titul více, nebo tam o týden na n.1 více, to nebude podstatné.

Lidi asi budou řešit v 99.9% že kdysi hrál Djokovič, Federer a Nadal a že byli super.

Detaily si poví pár skalních fanatiků, kteří se stejně neshodnou. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:02Od: Rtanner27
Vždyť Nadal hraje pod práškama, navíc adrenalin udělá taky svoje, to přeci neznamená, že není zraněnej. Je to prostě šampion.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:25Od: Mantra
jako Rocky smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:29Od: Tennisfan77
Musíš trefovat toho prostředního smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:04Od: George_Renel
J8 bych ho poslal k posudkovému.smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:01Od: baba
Novak evidentně není v kondici, kterou by potřeboval, Rafa hrál opravdu jako býk a tentokrát byl prostě lepší!!!Ty žabomyší války obou táborů jsou k smíchu, jednou hraje lépe ten, podruhé zase druhý. No a kdy už by měl Rafa vyhrát, když ne na antuce. Rychlé povrchy tolik nedává,takže tam bude ten, co prohrává..tak o co jde ?!
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:32Od: steve79
Novak ze neni v kondici? Paneboze. Djoko vyhral masters v Rime a do zapasu s Nadalem neztratil set. Nadal prekvapil snad vsechny vykonem na hranicich moznosti.
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:04Od: soloo
Dr Fuentes prekvapil smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:01Od: Rafaeoli25
Jdi někam, fakt už smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:11Od: Martan1
Kdo je doktor Fuentes? Pořád to tady někdo povídá a mě připadá jako Dr. Frankenstein. Včera někdo napsal že z Rafy udělali doktoři Rafasteina, to jsem se docela nasmál, aspoň vtip po nějaký době
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:18Od: Patik
človek ktorý praktikoval doping na športovcov..Nadal s ním bol v spolupráci.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:26Od: Martan1
Díky za info
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:37Od: Meceon
Ne...Novak nebyl v kondici,ve čtvrtém setu už nemohl a nevím na co jsi koukal
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:03Od: Rafaeoli25
To je ale smutné, že nebyl v kondici, na druhou stranu, přesně tak loni ve čtvrtém odešel Nadal, holt si to letos jen vyměnili.
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:51Od: makro99
on hrál v římě nějakej zápas na 4 sety?
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:04Od: Martan1
Přesně
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:01Od: Soob1984
Pisu sem asi po deseti letech, ale nechte uz ty rivality. Je vcelku jedno kdo bude mit po honu nejvic GS. Federer, Nadal, Djokovic dali tenisu novej rozmer. Uzivejme si proto takovy zapasy, protoze jich uz moc nebude, a ruku na srdce, az tyhle 3 skonci, tenis na hodne dlouho nebude mit takovej naboj, jako mel za jejich ery.....
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:11Od: Tennisfan77
Tenis nemá náboj už nějaký ten pátek, chybí osobnosti jako Del Potro, Wawrinka, obrovsky na okruhu chybí Thiem, Federer, namísto toho tady máme plačky jako Zverev, Tsitsipas, přehypovaný Alcaraz. Ve finále mi je z top10 nejbližší asi Ruud, ten má alespoň v sobě pokoru.
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:39Od: Soob1984
Spickovy tenisti, velky sympataci, bylo jich tam vic. Stan kdyz vyhral prvni GS, ja skakal 2 metry vysoko. Na jejich tenis byla radost se divat, a pokud hrali s nekym z tenkrat z velky 4 byla to zaruka kvality, ale i vysledku. Prave proto, ze uz tam nejsou, je obdivuhodny, ze Djokovic s Nadalem tam porad jsou, a drzej si takovou vykonnost. To je neuveritelny, ze jim telo jeste slouzi a maji vuli Proto rikam, ze rivalita uz je zbytecna, muzem jen zasnout nad tim co predvadej...
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:42Od: Tennisfan77
Fakt je ten, že včerejší zápas byl v rámci rivality Djokovič - Nadal prostě průměr, to si můžeme říct asi narovinu.

Nicméně smutné je to, že i ten průměr těchto hráčů stačí k tomu, aby to byl v klídku zápas turnaje.
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:29Od: Soob1984
pokud Rafa oznami konec, tak klidne zapas roku. Kazdopadne bylo na co koukal od prvniho mickusmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:37Od: Tennisfan77
Je to asi subjektivní, za mě dělal Djokovič enormní množství chyb na své poměry, zápas 2021 měl dle mého vyšší kvalitu, ale proti gustu. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:13Od: Rafaeoli25
Jenže tohle člověk poslouchá pořád, hořekovaní nad nižší kvalitou, to jsem slyšel o jejich zápasech tam i v roce 12, 13, 14, no přijde mi, že skoro vždycky.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:19Od: Tennisfan77
Tak je to o tom, že to hodnocení je subjektivní, já osobně jsem třeba fanda útočného tenisu, takže souboje Djokoviče s Nadalem jsou pro mě v pohodě, ale nikdy v životě bych se nepodíval na HL, jako dobrý, ale strašná nuda, pořád stejný průběh, někdy winner, někdy chyba.

Že bych úplně holdoval čtyřhodinovým zápasům na antuce, to fakt ne, má radši trávu a rychlé hardy/haly, kde se hraje svižný tenis, není čas na obíhání míčů.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:42Od: Soob1984
Jenze povrchy se hodne zpomalily vcetne travy, kde jsou ty doby kdy na Wimblu 4 primy body z podani v rade nebyl zadnej velkej zazrak... To uz taky davno neplati, proste delsi zapasy, vic reklam, vic penez. Nejvic na tom byl bytej Federer, kdyby byla trava travou taky by to vyhral 12x v rade. Ja neholduju zrovna, hre Nadal vs Djokovic, kdy to byla temer strojova hra z cekanim na chybu druhyho. Jen se pozastavuju nad tim jak dlouho jsou schopny se drzet na absolutni spicce, rezat se mezi sebou, a mlady kluky splachovat rozdilem tridy.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:57Od: soloo
je to pravda ale nikoho to nezaujima, ale to že Nadal je lepši a prevalcoval supera
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:36Od: Tennisfan77
Tak samozřejmě kdyby byl Wimbledon na trávě z roku 2000 a k tomu místo nějakého trapného Toronta udělali Masters na trávě, tak se tady bavíme úplně o jiném hráči, který by měl 15x Wimbledon a dalších 10 Masters z trávy
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:39Od: soloo
Ja by som bol spokojny ak by na RG bola rychla antuka.
[ Reagovat ]
01.06.2022 12:50Od: Tennisfan77
No, teď si tam musíš vzít gumáky ať nezapadneš do té haldy. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:40Od: Skeec
Ta taktika z loňska asi moc nefugovala co?smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:28Od: Andrew89 Rafa
prosím Vás, nevíte někdo, jak hrál Djovic? ptám se pro kamaráda....

Já že tu na TP skupinka jistých fanatiků, říkala, jak Novak někoho přejede prej...

Kdyby ti šašci raději mlčeli. Rafa hrál skvěle. Byl výborně na Novaka připravenej a držel se plánu se kterým tam evidentně šel, i když ztratil zbytečně jeden set. Vamossmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:29Od: Andrew89
*Djokovic
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:24Od: Krisboy
Famózní Nadal, gratuluji a ještě jednou zdravím SwissMaestra, Tennisfana77 a ostatní uplakánky smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:41Od: SwissMaestro
Kdyby Nadal nelhal a nedělal ze sebe chudáka, všichni zmínění by mu jistě pogratulovali. Včera jel jak blázen a Djokera místy metl, ale...má to kolem zapotřebí? Copak se to nezdá zvláštní ani jeho fanouškům?
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:51Od: Tennisfan77
Přesně, mě Nadal jako vítěz nevadí vůbec, mě vadí, že ze sebe dělá lemru před umřením a pak hraje za dva dny devět setů.

Jeho fanoušci objektivní v životě nebyly, nečekám, že to na sklonku kariéry změní.smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:56Od: safi1313
Dvě největší vemínka TP opět plaaaaacou:) hezky den
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:58Od: Tennisfan77
Máš problém rozlišit pláč od reakce na lži tvého koně, ale myslet, to po Nadals fans nelze chtít. Posílám klíčenku smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:55Od: Rafaeoli25
Vidíš a mně například Noleho lži a asi podvod kvůli AO nijak netankoval, mám pro něj pochopení, chtěl se tam dostat a udělal proto cokoli. Nesoudím ho za to. Chtělo by to větší nadhled.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:23Od: Martan1
Já viděl finále v Indian Wells s Fritzem a tam bylo jasný na první pohled od samého začátku že Nadal není v pořádku. Pak mu v Barvě zjistili naštíplý žebro. Pochybuju že by vynechal Monte Carlo a Barcelonu ( jsou to jeho nejoblíbenější turnaje) jen tak jako že si potřebuje odpočinout a simuloval zranění žebra. To je prostě totální absurdita. Chodidlo v Římě s Shapovalovem klidně být mohlo.
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:05Od: Faddova
Ne, nezdá, já jsem byla osobně na zápase v Římě s Šapovalovem a bylo vidět, že kulhá. Kdo si myslí, že schválně prohrál skvěle rozehraný zápas, aby pak měl nahraných jen pár zápasů na antuce před RG a nevyhrál žádný turnaj, ať se jde léčit. Určitě se i pak za týden zázračně vyléčil. Jo, a loni taky už vlastně půl sezony nechtěl hrát kvůli lžím a vymyslům. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:21Od: Krisboy
Že ti lhaní a podvádění nevadí u Djokoviče? Kašpare. Vy si v životě neuvědomíte, jak jste směšní a trapní, ta frustrace z Nadalových úspěchů je cítit z každého tvého příspěvku. Užívej si to smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 10:17Od: Tennisfan77
Mě třeba jo, zmiňuji záměrně v každém komentáři oba dva. V mých očích je smutné to, že se sportovní rivalita proměnila ve válku, kde oba dva používají všechny dostupné okolnosti, jak toho druhého nějakým způsobem rozhodit a posunout se v rekordech dále, dávno už to není jenom o tenisu, ale přichází na řadu výmysly, lži, matení soupeře atd. a to je prostě škoda - alespoň tedy pro mě.
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:22Od: Krisboy
Ty seš falešnej jak Nola smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:24Od: Tennisfan77
Nolu neznám, asi další legenda portálu, že bych to byl převtělený já? To už bych měl třetí nic tady. smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 11:44Od: Krisboy
Klesáš níž a níž...z tohodle příspěvku už to trapno a špatně skrývané vzteklé skřipání zubů úplně křičí. smile
Na tom nic nezmění ani padesát vychechtanych smajlíků. Spíše naopak.
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:15Od: bardunek666 Velká gratulace
Měl jsem obavy, ale dobře to dopadlo. Hrál velmi dobře, ale pomohl hodně i mizerný výkon soupeře. Pojď si pro titul!

Možná mě tak netěší ani tak samotná výhra Rafy a prohra Djocovida, jak číst tady uplakané a zhrzené komentáře djokofanatiků. Úsměvné udělat z Nadala lháře když si jen stačí vzpomenout, za jakých okolností Djokopodvodnič nehrál na AO. :) Takže tak. Pokud by na to Srb měl, tak vyhraje. Vše hrálo v jeho prospěch, ale podělal se počínaje prvním míčem. Smůla a karma je zdarma
[ Reagovat ]
01.06.2022 08:03Od: Ondra979
jo tak tohle opravdu nebyl lonsky djokovic, ale RAfa samozrejme vyborne, jen by nemusel ze sebe delat temer invalidu pred zapasem..behal tam jak zajic
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:14Od: Frantz
Fantastický výkon smile a to jak to nedávají psychouši Patik, SwissMaestro a klaun Kakamil, to je balzám na duši smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 07:17Od: bardunek666
Není lepší zábava,
než číst, jak to Pa(š)tik nedává smile
[ Reagovat ]
01.06.2022 09:53Od: Meceon
Nezbývá než doufat,že toho simulanta umlátí Zverev
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist