Nadala stále trápí chodidlo. V Torontu se nakonec nepředstaví

  • Rafael Nadal se kvůli přetrvávajícím potížím s levým chodidlem rozhodl odstoupit z právě probíhajícího Masters v Torontu. Španělský veterán měl obhajovat předloňský triumf z Montréalu a v úvodním zápase čelit Lloydovi Harrisovi, se kterým prohrál před týdnem ve Washingtonu.
    10. 8., 23:44 | Aktuality |  65 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Nadala trápí levé chodidlo už od French Open, kde v semifinále nestačil na Novaka Djokoviče. Poté se rozhodl vynechat Wimbledon i olympijské hry v Tokiu a doufal, že na startu sezony amerických betonů už bude fit.

Na kurty se vrátil před týdnem ve Washingtonu a dle svých slov bolest v levém chodidle stále cítí. Potíže ho pronásledovaly už v prvním zápase proti Jackovi Sockovi, kterého zdolal v tie-breaku rozhodující sady. V následujícím duelu byl nad jeho síly Lloyd Harris.

Jeho další zastávkou bylo Masters v Torontu, kde měl obhajovat předloňský triumf z Montréalu. V kanadské metropoli se však nakonec nepředstaví. "Vážně jsem tu chtěl hrát, ale bohužel jsem musel učinit toto rozhodnutí. Všichni víte, že už mě zranění trápí pár měsíců. Samozřejmě z toho nemám radost, protože se mi v Kanadě vždy dařilo," řekl pětinásobný šampion National Bank Open. V hlavní soutěži ho nahradí krajan Feliciano López.

Za týden by se měl Nadal představit v Cincinnati a poté na US Open, které startuje 30. srpna. Ve Flushing Meadows má obhajovat body za předloňský triumf.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (65)
12.08.2021 09:49Od: Tomas_Smid_fan Rafa má platfus?
No tak to 3xdenně klystýr a pomašírujesmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 18:17Od: RFanousek
Velká trojka už spíš nehraje než hraje
[ Reagovat ]
11.08.2021 17:50Od: Nola Rafa
nebude hrat ani v Cincy, kedy sa naposledy stalo, ze B3 nehra ziadny M1000?
[ Reagovat ]
11.08.2021 18:22Od: Pe3k
Novak říkal, že má několik zranění najednou.
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:47Od: brixner
Jojo, todlencto je horší než podebraná pata...
[ Reagovat ]
11.08.2021 13:07Od: peggy
Rafova,kostra je za léta utahana a po dlouhém odpočinku se bolesti a zranění objevují.Dvacet mu také již není.Snad se vrátí a pokud ne zůstane Králem antuky.smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 09:15Od: Pe3k
Rafa nechtěl druhou prohru v řadě se stejným hráčem a tak ho rozbolela noha...na US open bude běhat jako rybička smilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 10:56Od: Paixx
Pořád se tu psalo, že se Rafa odhlašuje tam, kde startuje Novak nebo Roger... A teď začínají další teorie... Ono to možná fakt bude i tím, že je prostě zranenej?
[ Reagovat ]
11.08.2021 11:02Od: Amputace
Psalo se vždycky jen o Novakovi. Že má strach Rafa z Rogera a vybírá si podle toho turnaje, to by nemohlo uspět ani jako crazy komedie.
[ Reagovat ]
11.08.2021 11:40Od: Pe3k
To víš píše se spoustu blbostí, třeba weak era argument smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:02Od: Amputace
Ten je relevantní, zato že má Rafa strach z Rogera je čistočistá blbost, už vzhledem tomu, že to bylo vždycky naopak.
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:07Od: Pe3k
To jsem teda popravdě ani jednou nečetl, ale weak era argument není relevantní, je to blábol. A ty jsi tak hloupý, že si ani neuvědomuješ, že by to dělalo i s Nadale weak era championa...
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:22Od: Amputace
Je relevantní, už s ohledem na to, že 12 z 20ti GS vyhrál Federer během 4 let v době, kdy Nadal s Djokovičem buď ještě nebyli, nebo měli pořád dlouhou cestu ke svým beast módům. Pak začal z nějakého záhadného důvodu prohrávat. Proč asi? Nečelil už Roddickovi, ale v nejlepší životní formě hrajícímu Nadalovi a později navíc Djokovičovi. Je to něco, o čem se dá minimálně diskutovat. Ale to, že má Nadal kvůli jedné nepodařené sezóně strach z Federera je naopak úplná hloupost, což víš stejně dobře jako já.
[ Reagovat ]
11.08.2021 13:26Od: dappe
Na druhou stranu ke 12 z 20 neměl Djokovič daleko ani v té samozvané zlaté éře tenisu. :) Momentálně má 8 z posledních 12?

Po cca 5 letech dominance přichází útlum těch nejlepších napříč všemi sporty. To, že se při Federerově útlumu objevili takto kvalitní soupeři, mladší a hladovější, je spíše náhoda/smůla. Federer nebyl od určitého roku zdaleka tak suverénní obecně proti všem hráčům, i těm níže postaveným. Zakládat na tomto názor o nějaké weak éře je tedy trochu zvláštní.
[ Reagovat ]
11.08.2021 13:58Od: Forehand
Tak Djokovic a Nadal vyhrávali GS prakticky konštatne, Nadal na RG celú kariéru, mimo RG si uhral svoje cez rivalov, Novak to isté, s menšou dominanciou na AO a s komplexnejsim zaberom mimo AO.

U Federera to ale neplati. Ten vyhrával fakt len tie 4 roky a potom akoby utalo. Prestal vyhrávat na Wimbledone a mimo W prakticky vzdy len s vyhnutim sa Big2.
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:14Od: dappe
Jenže je to do velké míry tím, že jim nikdo nepřišel do cesty. Nikdo mladší podobných kvalit se neobjevil. Pak je to samozřejmě o něčem jiném. Přijít jako druhý, být mladší a přitom cca stejně kvalitní, je vždy výhoda. Je to tak všude ve sportu. Nadalovi se to částečně stalo s Djokovičem, ale jen částečně, není výrazně starší.

Existence někoho jako Djokovič historicky v tenise, vlastně ve všech sportech, není nic automatického. On kdyby neexistoval, nebo existoval v jinou dobu, Federer by vyhrával spoustu titulů i po třicítce. Weak éra založená na tom, že Federer začal prohrávat s Nadalem a Djokovičem, nedává smysl, protože je to naprosto logický jev.
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:32Od: Amputace
To, že si stáli v cestě oni dva, v pohodě stačí, protože jsou oba výjimeční a potkali se v jedné době. I navzdory tomu mají stejný počet GS jako Federer, který více než polovinu z nich vyhrál přes kvalitativně daleko horší hráče, než je on sám. Naopak přes hráče jeho kvalit už je vyhrávat prakticky nedokázal.
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:46Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:58Od: Forehand
Tak pokial berieme obdobie dajme tomu od 2011 a neskor, tam bol Federer v nevýhode v kontexte zbierania GS, to som nikdy nepopieral.

Napriek tomu sa to nevylučuje s tvrdením, že celkovo, bol zvýhodnený.

Federer nastupil zhruba do 20+ GS s vedomím, že Nadal s Djokovicom neexistujú alebo su este prilis mladí na legitimnu konkurenciu.

Nadal nastupil do 0GS s vedomím, že tam nie je Federer alebo Djokovic.

Djokovic to má podobné, hoci je možné, ze od roku 2021 bude okruh naozaj de facto bez Nadala s Federerom.

Co sa Federerovej konkurencie týka v rokoch 03-07, naozaj za vsetko hovori fakt, ze nikto nedosahoval ani výkonnost Murrayho, ktory bol v rokoch 08-17, tak trochu do počtu.
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:22Od: Amputace
Nebyl zdaleka tak suverénní? 2008 by měl kalendářní GS nebýt Nadala s Djokovičem. 2009 by navázal hned pátým GS v řadě nebýt Nadala + zkompletování GS a Wimbledon, čili další 3 GS za sezónu. 2010 byl všeobecný útlum, to, pravda, prohrával s kdekým, nikoli jen v rámci big3, potažmo big4. Nicméně hned 2011 má snad osm porážek s dvojicí Nadal/Djokovič, všechno samozřejmě finálové či semifinálové zápasy. 2012 opět dvě prohry s Nadalem a Djokovičem na GS + prohra s Djokovičem ve finále TM. Nebýt jich, má v roce 2012 s největší pravděpodobností opět tři GS. 2013 velký útlum, vypadalo to na blížící se konec kariéry. 2014 nicméně návrat ve velkém stylu, tedy obligátní prohra s Nadalem na AO, prohra ve finále W. s Djokovičem a ve finále TM opět s Djokovičem. Takže to by byly po tragické sezóně 2013 další dva GS pro Federerera nebýt big3. A 2015 snad ani nemusím komentovat, tam mu Djokovič sebral 3 GS.

Snad i slepý musí vidět rozdíl v úrovni konkurence a Federerovy suverenity před a po big3. Ti dva ho mezi lety 08-15 13x porazili na GS. Takže zakládat na tom názor o weak éře se dá podle mě úplně v pohodě.
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:45Od: dappe
Z toho, co si napsal, je naprosto evidentní, že si Federera těžko sledoval celou kariéru. Vycházet čistě z dosažených výsledků, je tak jednoduché. Píšeš to dokonce tím stylem, že v roce 2015 byl na tom dlouhodobou výkonností stejně jako v roce 2005, a rozdíl byl jen v těch dvou soupeřích. Jestli máš takový názor, ok, je to tvoje věc.

Co když bylo v roce 2005 o mnoho těžší se dostat do finále než v roce 2015? Mi připadá, že si to někteří ani nedokážete připustit. :)
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:02Od: Amputace
V tomto případě to není ale vůbec podstatné - řešit, jestli v roce 2005 hrál lepší tenis než v roce 2015. Ta čísla hovoří úplně jasně a Federer by ty výsledky a čísla měl pořád více méně podobná i později, protože by tam nebyl nikdo jemu rovný. Čas od času by ho samozřejmě porazil Del Potro, Wawrinka, Murray či někdo podobný (k tomu ostatně docházelo i v těch letech 2004-2007), ale ty v průměru 2 GS ročně by s velkou pravděpodobností vyhrával. Proč bych si na základě těch čísel a jeho bilance s hráči "druhého sledu" měl myslet opak? Přece mi nechceš tvrdit, že duo Djokovič/Nadal není pro Federerovu kariéru zase tak důležité, že i nebýt jich, stejně by šel dolů a začal prohrávat. Prohrával a začal prohrávat v první řadě kvůli nim a s nimi, to se snažím říct. V letech 2008-11, kdy byl Federer pořád v dobrém tenisovém věku, to jde přece krásně vidět, jak se absolutně nedokázal vyrovnat s rivaly sobě obdobných kvalit.

V čem to jako mělo být těžší? Že budeme řešit, jestli byl lepším tenistou Wawrinka nebo Safin; Murray nebo Roddick; Nalbandian nebo Berdych? Podstatné je, že tam nebyl žádný hráč, který by se s ním mohl kvalitativně rovnat. Jakmile se takoví hráči objevili, měl problém a vyhrával přes ně jen velmi minimálně. Naproti tomu ti dva, i navzdory tomu, že si vzájemně konkurovali a konkuroval jim ještě Federer, mají stejný počet GS jako on. Přinejmenším z hlediska match-upu je naprosto do očí bijící, že Federer proti těm dvěma těžce ztrácí.
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:11Od: peRFect
Čistočirá blbost je to, co píšeš. Doby, kdy Rafa Rogera porážel jsou pryč. Co se mi narodila starší dcera, tak Rafa vyhrál jen na FO v totálně netenisových podmínkách. A to jde moje dcerka za 3 týdny do školy.
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:16Od: Amputace
Protože se spolu vesměs vůbec neutkávají a už ani utkávat nebudou. Drtivou většinu kariéry si ale Nadal s Federerem vytíral zadek. Nechápu, proč se bráníš jasné realitě. Stačí se podívat na čísla. 14 let měl Nadal nad Federerem navrch, v určitých fázích kariéry dokonce jasně navrch, a pak mu to Federerem v jednom roce (2017) "vrátil".
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:16Od: Amputace
11 let*, sorry.
[ Reagovat ]
11.08.2021 14:34Od: Pe3k
Federer byl goat, teď bude Djokovic no a Rafa? Třetí do počtu smile A že má pozitivní bilanci s Federerem je mu na nic, když jí má zápornou s Djokovicem...
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:27Od: Amputace
Ano, ale zatímco H2H Djokoviče s Nadalem je extrémně vyrovnaná i navzdory tomu, že spolu odehráli přes 50 zápasů, takže se dá průběh jejich soupeření napříč celou kariérou vnímat jako vyrovnaný, H2H Federera s Nadalem je naopak až žalostně jednoznačně nakloněná na jednu stranu, což jasně naznačuje, co píšu: Nadal si ho většinu kariéry mazal na chleba a byl v jeho hlavě, takže tvrzení, že se Nadal Federera bojí je naprostý nesmysl.
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:13Od: Patik
Bilancia s Djokovičom je extrémne vyrovnaná len vďaka antuke inak by ten rozdiel bol od roku 2013 úplne priepastný..neviem presné čísla ale Nadal si tak mazal na chleba Federera že mimo antuky to má tuším vo svoj prospech Federer a nie Nadal..čiže opäť natom veľa spravil ten jeden povrch...veď aj trebárs Djokovič alebo aj Federer sa stretli s Nadalom len na French Open minimálne 5krát..Djokovič asi aj 7 alebo 8..vieš čo by to bolo keby namiesto toho sa stretli 7 krát na Wimbledone alebo AO ?
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:54Od: Forehand
"Bilancia s Djokovičom je extrémne vyrovnaná len vďaka antuke".

OH2008, finále USO2010, finále USO13.

Ty si skoncil este skor ako si začal, s tebou je radost diskutovat :)
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:57Od: Amputace
Bilance Federera s Nadalem na hardu je vyrovnaná a to ještě především díky roku 2017, jinak si ho většinu kariéry mazal i tam. Nebýt antuky, bylo by to nějakých 13:10 pro Federera, takže nic propastného. Naopak na antuce byl Federer proti Nadalovi úplně nulový, nadto si před ním nedokázal uhájit ani tu svoji trávu. Že tohle vůbec někdo může zpochybňovat, vážně nepochopím. Kdyby nic jiného, tak mach-up je snad jasně na straně Nadala, i v rovině samotné hry, nejen čísel. Federer prostě na Nadala neměl zbraně.
[ Reagovat ]
11.08.2021 19:08Od: dappe
I tohle se ale přeci musí rozebrat více. Povrchy/podmínky nejsou jen antuka a hard. Na trávě má Nadal 1 výhru ze 4 zápasů, v hale 1 výhru ze 6 zápasů. Procentuálně to není příliš odlišné od Federera a antuky.

Nadal má výrazně navrch v těch nejdůležitějších zápasech, tedy bilanci na GS.
[ Reagovat ]
11.08.2021 22:03Od: peRFect
Rafa vyhrál nad Rogerem ve W o jeden zápas více,než Roger nad Rafou na RG.Propastný rozdíl.
[ Reagovat ]
11.08.2021 23:54Od: Forehand
Cize ked sa vyspis s Paris Hilton raz alebo ani jedenkrát.

Si v podstate rovnaký samec.
[ Reagovat ]
12.08.2021 08:18Od: RF46
A nebo kdyz do ni napumpujes o jednu spermii vic nez kolega, tak si king.
[ Reagovat ]
12.08.2021 09:49Od: peRFect
To přirovnání tvl. Ty bys chtěl upadnut na Paris Hilton? :-)
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:26Od: dappe
Match-up mezi RF a ND je ale vyrovnaný, když by si s tím dal někdo přes kompletní statistiky (zohledňující veškeré faktory) práci, tak možná zjistí, že naprosto vyrovnaný. Rivalita těchto dvou je celkově úplně typická v tom, jak to obecně v individuálním sportu chodí.

K tomu ostatnímu, určovat kvalitu jednotlivých dob je dost možná jedna z nejtěžších věcí. Proto mě trochu překvapuje, jak mají někteří fanoušci (zejména Nadala) rychle jasno. A zakládat to na tom, že nejúspěšnější hráč historie začal při svém stropu výkonnosti ve 24 letech pravidelně porážet sportovně opotřebovaného druhého nejúspěšnějšího hráče historie. smile No dobře.
[ Reagovat ]
11.08.2021 17:01Od: Amputace
Já jasno nemám, psal jsem, že se o tom dá přinejmenším diskutovat - na rozdíl od tvrzení, že Nadal má strach z Federera a přizpůsobuje tomu turnaje, což je holý nesmysl i s ohledem na výše uvedené. V kontextu jejich rivality a jejich vzájemných statistik to vyznívá až komicky.

Pravidelně ho porážel prakticky od začátku kariéry, ale samozřejmě vlivem toho, že se potkávali převážně na antuce, protože na zbylých površích se tak daleko většinou nedostával. Od roku 2008 ho ale začal porážet úplně všude a to Federerovi bylo kolik, 27 let? Pokud je v 27 letech tenista sportovně opotřebovaný, skutečně netuším, jakým slovem bych zhodnotil jeho situace ve čtyřiceti. Nad hrobem?
[ Reagovat ]
11.08.2021 17:51Od: dappe
Nadal měl ale na Federera ideální hru, minimálně tu první část kariéry. Je to evidentní z jejich soubojů z úplného počátku, kdy s ním měl Federer obrovské problémy již v době, kdy byl celkově daleko kvalitnějším hráčem (To jsou ty souboje Miami, IW, Dubai apod.). Tohle bych nechal stranou a tvrzení typu, že se Nadal odhlašoval kvůli Federerovi apod., bych asi vůbec nehodnotil.

Ve 27 letech může být hráč už hodně opotřebovaný, minimálně psychicky. Federer už měl v tom věku 12 GS titulů, což bylo blízko tehdy rekordnímu číslu. Nadal byl ve 27 letech také již dost opotřebovaný, vlastně ještě daleko více. Také zanedlouho přišla výrazná krize.
[ Reagovat ]
11.08.2021 18:37Od: Amputace
Hm. Nadal v 27 prožil jednu z nejlepších sezón a hrál možná nejlepší tenis v kariéře.
[ Reagovat ]
11.08.2021 18:47Od: dappe
A mezi 28 a 30 zase možná ten nejhorší?
[ Reagovat ]
11.08.2021 16:52Od: Forehand
Nadal je jediny hrac z udajnej Big3, ktory je tu neustále.

Je najvacsim kariernym konkurentom jak Federera, tak Djokovica.

V podstate plati, ze od 06-2010 (+2017) historiu pisala rivalita Nadala s Federerom a od 2011 rivalita Nadala s Djokovicom. Spoločnym menovatelom zlatej éry tenisu je Nadal.

Djokovic neexistoval 06-2010, 5 rokov.
Federer neexistoval v podstate od roku 2013 s vynimkou 2017.

To su ohromne dlhe obdobia pre oboch ucastnikov Big3.

Takze naopak. Nadalova pozicia v skupine BIG3 je velmi velmi lichotivá. V podstate plati, ze Nadal bol vacsinu kariery v rebricku pred Federerom a myslim, ze to stále plati aj o Djokovicovi.
[ Reagovat ]
11.08.2021 21:56Od: peRFect
Já se ničemu nebráním,to jen ty to otáčíš do haluze.Rafovu dominanci nezpochybňuji,ale ten strach ano.Pokud jsem měl jako malej strach z čerta protože mě strašil a pak jsem po pár letech zjistil,že není tak špatnej,neznamená to,že se ho budu bát celej život.Rozumíme?Rogerova sezóna 17 a W19 ukázaly zcela jasně, jak se Rafy bojí.To jen ty si to neumíš připustit.
[ Reagovat ]
11.08.2021 07:48Od: Mayo
Ach tie vecne zranenia smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 09:13Od: Pe3k
Jo no, ten chudák prodělal celkem 0 operací...
[ Reagovat ]
11.08.2021 10:54Od: Paixx
Zranění=operace?
[ Reagovat ]
11.08.2021 10:57Od: Amputace
Dement=Petřík.

Tolik k odpovědi na tvoji otázku.
[ Reagovat ]
11.08.2021 11:42Od: Pe3k
No chlapci, teď jste všem jen oba ukázali jací jste dementi. Já nepsal zranění rovná se operace, tohle napsal Paixx a Amputace jako typický dement, který fandí Nadalovi se toho hned chytl.
Bylbý a blbější... smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 11:52Od: Amputace
Já jsem nepsal zranění=operace, psal jsem dement=Petřík. Ani číst to neumí..
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:08Od: Pe3k
Ano, očividně neumíš ani číst.
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:11Od: Amputace
Očividně už ani nevíš, co sám píšeš. Měl bys to zabalit.
[ Reagovat ]
11.08.2021 14:31Od: Pe3k
Ne děkuji, z boje utíká jenom Nadal a jeho fanoušci...
[ Reagovat ]
11.08.2021 15:28Od: Amputace
Ale já jsem se žádného boje neúčastnil. Napsal jsem, že jsi dement, a ty místo toho, aby ses bránil, mi cpeš něco, co jsem vůbec nenapsal. Takže tvoje klasika.
[ Reagovat ]
11.08.2021 17:08Od: Pe3k
Jak vidím ty odstavce co spisuješ, sice to nečtu, ale je jasné, že to těžce nezvládáš...Otravuj s tím někoho jiného smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 02:20Od: Patik
Myslím si že by mal predčasne ukončiť sezónu.. Celkovo tento rok to proste nejde.. Zlá konstalacia hviezd.. Cele zle.. Zbytočne prehry..nezvladnute RG.. Zranenie.. Forma a kondícia chaba..zbalit túto sezónu do jedného vreca vyhodiť a viac sa za ňou neotacat..roky síce nezastaví ale rozhodne potrebuje resetnut..... a dat si snickerssmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 07:31Od: steve79
Patik: To snad nemyslíš vážně ? Sakra. Hrál jsi někdy tenis nebo nějaký sport ? Rafa má letos skvělé výsledky. Australien Open čtvrtfinále, vyhrál Barcelonu, Řím, Semifinále French Open. Je mu více než 35 let a má velice náročný styl.
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:57Od: Patik
Ide o to zranenie..ak s tým má problém od RG..po Wimbledone si dal pauzu a pri návrate to má hneď naspak..čo si ale myslíš že vynechá toronto a Cinci a príde US Open a bude natom inak ? bude sa to s ním ťahať až do konca sezóny..tie výsledky nestoja za veľa tie tituly boli doslova vydreté Barcelonu by nemal keby Tsitsipas využil matchpoint a Rím mal byť vonku už so Shapom..jemu tieto ukončenia a comebacky idú len s tým zranením oddialuje nevyhnutné namiesto toho aby to dlhodobejšie vyriešil a vrátil sa niekde pripravený na AO..to už Roger mal v 38 ďaleko lepšiu sezónu.
[ Reagovat ]
11.08.2021 00:38Od: Fandina
Všimla jsem si, že s tenisty v Torontu při nástupu na kurt doprovází vlajkonoš. To jsem tedy nevěděla, že se tohle dělá. smilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 00:37Od: Tomas_Smid_fan Rafa
za sebe na Lloyda radši posílá starýho kocoura Felicianasmilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2021 00:10Od: Forehand
Rafa skipne Wimbledon a OH, aby bol plne prekvapený na americké leto, ktore vynecháva kvoli zraneniu.

Sezóna ako víno, to je jas.

Šanca na USO je niekde okolo 50%.
[ Reagovat ]
11.08.2021 00:11Od: Forehand
*Plne pripravený
[ Reagovat ]
11.08.2021 00:33Od: RFanousek
Jako šance na účast nebo na triumf?
[ Reagovat ]
11.08.2021 12:19Od: Forehand
Ucast.
[ Reagovat ]
11.08.2021 13:31Od: Tomas_Smid_fan
Až tak?smile
[ Reagovat ]
11.08.2021 14:10Od: Forehand
Osobne si myslim, ze vynecha aj Cinnci, kedze Toronto bola z dvojice turnajov isto priorita.

A ist na USO vo Wsh forme, tomu davam tak 50%, ze na to Nadal pristupi.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist