Noční jubileum. Nadal ve 100. zápase na Roland Garros porazil Sinnera a připsal si 98. výhru

  • FRENCH OPEN - Rafael Nadal na French Open ve svém jubilejním 100. zápase, který skončil až skoro hodinu a půl po půlnoci, porazil devatenáctiletého Jannika Sinnera. Italský tenista sice dvě hodiny vzdoroval, ale ani on favorizovanému soupeři nesebral set a Španěl si připsal svou 98. výhru na pařížské antuce. V celkově 13. semifinále se dvanáctinásobný šampion Nadal utká s Argentincem Schwartzmanem, s nímž prohrál před třemi týdny v Římě.
    7. 10., 09:48 | Aktuality |  208 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal v prvních čtyřech kolech nenašel rovnoceného soupeře a do čtvrtfinále prošel se ztrátou pouhých 23 gamů. První těžší test mu připravil až Jannik Sinner, který sice favorizovanému Španělovi také nesebral set, vzdoroval však téměř tři hodiny. 

19letý Sinner při svém debutu na Roland Garros prošel až mezi osmičku nejlepších a mohl si užít zápas na centrálním kurtu proti dvanáctinásobnému šampionovi. A dlouho ho trápil. V prvním setu dokonce za stavu 6-5 podával na zisk sady, ale k setbolu se nedostal a v tie-breaku dějství ztratil. 

V úvodu druhého setu si italský mladík vypracoval vedení 3-1, ovšem brejk nepotvrdil a tím jeho vzdor skončil. K dalšímu brejkbolu se již nedostal a do konce utkání, které skončilo téměř hodinu a půl po půlnoci, už uhrál jen dva gamy. 

34letý Nadal nakonec zvítězil po 2 hodinách a 49 minutách hry 7-6 6-4 6-1 a ve svém jubilejním 100. zápase na Roland Garros zaznamenal už 98. výhru. Na pařížském grandslamu hraje již pošestnácté a potřinácté nechybí v semifinále. V minulosti to pak nakonec vždy dotáhl až na vrchol. 

"Je to hodně dobrý a talentovaný hráč. Má spoustu sil a skvělé údery. Zvlášť ve druhém setu jsem měl štěstí," uznal antukový král. "Snažil jsem být trpělivý, se vším se smířit a být pozitivní. To se mi povedlo," dodal poté, co si připsal další rekord v historii turnaje. Později než v 1:26 ještě žádný zápas neskončil.

Nadal se po postupu podivoval, proč je pořadatelé nechali hrát tak pozdě, když bylo navíc sotva 13 stupňů Celsia. "Počasí... Na tenis byla zima. Pro tělo to bylo trochu nebezpečné," řekl španělský tenista, jenž může získat v Paříži 20. grandslamový titul a vyrovnat rekord Rogera Federera.

I vzhledem k podmínkám zvládl zatím nejtěžší letošní prověrku. Nelíbilo se mu, že pořadatele naplánovali na hlavní kurt pět zápasů. Byli totiž ve skluzu s jedním duelem čtvrtého kola žen, které znemožnil o den dříve déšť. A před jeho zápasem se Sinnerem se odehrála pětisetové bitva.

"Nevím, proč tam dali pět zápasů. Hrozilo, že některé budou dlouhé, což se taky stalo. Byl to risk," zlobil se Nadal. "Vím, že fotbalisté v takových podmínkách hrají pořád, ale oni jsou neustále v pohybu, zatímco my se zastavujeme, měníme si strany...," dodal. Tradičně se Roland Garros hraje v květnu, ale letos bylo kvůli pandemii koronaviru odloženo na podzim.



Nadalovým soupeřem v semifinále bude Diego Schwartzman (h2h 9-1), s kterým prohrál týden před Roland Garros ve čtvrtfinále v Římě. Argentinec potvrzuje svoji formu i v Paříži a ve čtvrtfinále vyřadil vítěze US Open a finalistu posledních dvou ročníků French Open Dominica Thiema z Rakouska.

• FRENCH OPEN 2020 •
Francie / Paříž, antuka, 6.947.000 dolarů
úterní výsledky (06. 10. 2020)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Nadal (2-Šp.) - Sinner (It.) 7-6(4) 6-4 6-1
Schwartzman (12-Arg.) - Thiem (3-Rak.) 7-6(1) 5-7 6-7(6) 7-6(5) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (208)
07.10.2020 21:44Od: Forehand
Carreňo dôstojne, bez ohľadu na výsledok. V každom sete mal viacnásobné šance breakballov, zápas tesnejší, ako hovorí výsledok.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:46Od: brixner
Vo co tam, curva, de??? Už někoho sestřelil už?smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:53Od: annah
Zatím ne, ale všechno k tomu směřuje. A zatímco v Paříži bojují, někdo si v klidu poblíž Curychu dává kafe... :-))
https://pbs.twimg.com/media/EjUhmxqWAAMXT7o?format=jpg&name=medium
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:02Od: brixner
No jo, je to náš Jurasmile Jen aby v tom nebylo třeba to...no...jo aha - meldonium! To by si Srb v Melbourne už neškrtsmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:08Od: annah
:-)))
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:25Od: woody No dobrý den
pane Djokovic.

Ale je to nejaky divny, jakoby byl nemocny nevim...
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:22Od: pockerface
Mě je líto těch dětí. Hlavní sudí a čárový v bundě, tenisté v nátělníku a děti v kraťasech a tričku a ti chudáci co tam byly včera do 1:30 když hrál Rafa nebo předevčírem když hrál Novak ve větru a dešti než zatáhli střechu, tak to pár frantíků asi odneslo pěknou rýmou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:14Od: Mantra a máme
tady fázi číslo 2 - vztek, už to rozjel, takže se blížíme k fázi 3 - retiredsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:16Od: Patik
Toto je iný vztek..chce vyhrať..
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:05Od: safi1313
Djokovic vypada na peknou chřipku. Ten cervenej nos a dýchání jenom pusou - ten ma rýmu jako prase :D.. ono hrat turnaj kde je 8 stupnu .. podle me to snad tito někteří hraci nemuseli snad ani nikdy zažít ne?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:15Od: Forehand
Španielska chrípka, tzv. Busta 20.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:20Od: safi1313
:D hlavně aby ji měl v neděli
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:45Od: turista
Máte 12 RG titulů. To stačí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:43Od: brixner
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:04Od: JCFerrero Nuda
Djokovic hra na 20% a uplne v klidku vyhra.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:49Od: MarcelPersch
Teď Djokovič pojede jako zamlada smile tohle už tu bylo několikrát :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:52Od: Kamilos88
Klasika
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:01Od: Patik
Djokovič hrá polovične aj tak mu to stačí..Busta nemá nato byť stena dlhšie ako set..
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:06Od: annah
Asi jo. Svět se vrátil k normálu. 6:2 ve druhém.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:15Od: Patik
Djokovič na breakballoch zapína Beast mode útok..zároveň ventiluje emócie..čo je dobré..záleží mu na zápase..
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:16Od: JCFerrero
Nole je bojovnik , nie ako Rogi , ktory nema problem vypustit zapas.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:19Od: Kamilos88
Přesně. Federer prodal nejeden zapas
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:25Od: Patik
Rafa Fan..
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:45Od: Mantra Dneska
fandím s Fandinou smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:45Od: annah
Tak nevím. Je to tím, že je Nole nějak zdravotně limitovaný, anebo Busta hraje naprostou topku životku? Možná platí obojí. Jak to vidí Djokoland?
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:48Od: ipko
Busta nehrá topku, horšie ako na US Open si myslím a Novak zatiaľ bez komentára, lebo to ani nie je výkonsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:50Od: Linka
Djoko je strašná hérečka. Vždycky vypadá na umření, když se nedaří.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:02Od: Patik
je to niečo medzi.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:43Od: ttopi
Nole vypadá jak kdyby ho vytáhli z postele.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:42Od: MarcelPersch
Tímhle si to dost možná prohrál, to bych tam snad dal i já.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:43Od: Forehand
Pre rekreačného hráča to nebola ložená pozícia.

Ale väčšina profíkov by s tým problém mať nemala.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:45Od: ipko
myslíš ten forehand Pabla po smeči Novaka?
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:41Od: ipko
Busta si to rozhodne zaslúži, aj keď Djokoviča niečo limituje, ale stále je veľmi ďaleko
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:38Od: MarcelPersch
Já Nolemu prostě nevěřím, podle mě za chvíli bude hrát jako z partesu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:35Od: mahycek
Né, Djokovič klame, pozor na to Careňo.
Je, jak žirafa bez vody v savaně.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:32Od: Ereinion
Dva možné scénáře - buď to Djokovič fejkuje a za xchvíli začne hrát zase naplno (70% šance), nebo Busta bude dál vyhrávat a Djokovič to skrečuje za stavu 0:2 brejk dole (30% šance)
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:31Od: woody Nolda
To vypada na konec, z top formy do totalni propasti...
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:30Od: Mayo
Lil Busta set, to je divne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:31Od: Forehand
Ten set si zaslúžil, už iba za ten New York.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:29Od: Mantra přesně
podle předpokladu - medical v akci... a pak vztek a finito, ret. smile smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:26Od: Stan_Borowitz
Blíží se finále snů Schwarzman - Busta...
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:28Od: Tomas_Smid_fan
Pokud vyhraje Diego, tak aťsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:36Od: Stan_Borowitz
Malý muž by byl velký šampión, i bych mu to přál. Ale to asi nemůže stihnout zregenerovat.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:39Od: Forehand
Má na regeneráciu o 24hod viac, ako mal Nadal v roku 2017 pred finále Australian Open s Federerom po 5hod zápase s Dimitrovom. A je samozrejme mladší a doteraz postupoval turnajom bez straty setu.

Myslím, že baterky dobije bez problémov.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:04Od: Stan_Borowitz
Oni hrajou to semifinále až v sobotu? Tak to jsem nevěděl.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:17Od: Forehand
Utorok stvrtfinále, piatok semifinále. Deň extra.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:28Od: Stan_Borowitz
Ježišmarjá, sorry, včera bylo úterý, dnes je středa, mám z toho časovýho posunu zmatek v tom, který je vlastně den...
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:26Od: mahycek
Pokud to bude na více než 3 sety,
Djoko bude mít velké problémy a
prohraje. Dýchá divně, grimasy obličeje
utrápený, no nevím. Ale , on už to
dělal mnohokrát. Umíral a pak vyskočil, jak zajíc.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:26Od: MarcelPersch
To bude brejkovaná v tomhle zápase
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:23Od: Kamilos88 Nole
1st serve 38%

Tragicky výkon, chyby, pinkani.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:28Od: Forehand
Busta opäť super solídny od základnej čiary a Djokovicovi tento match up fakt nesedí. Celkovo, keď má súper oba základné údery na úrovni a pôsobí bez výraznejšej slabiny a núti Djokovica tvoriť, Srb má problémy.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:45Od: Kamilos88
Je to tak, ale 40% first serve; tam něco bude. Ale furt mu nevěřím
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:58Od: Patik
Rafova sila modlitby..
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:21Od: Forehand
Vzhľadom k Noleho minulosti, kedy pôsobil na ska.panie a so zdravotnými problémami a vzápätí z ničoho nič ožil a vyhral zápas. Tak akékoľvek indície tohto sú v tomto smere absolútne nedôveryhodné.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:26Od: MarcelPersch
Znám Noleho minulost, takže si nemyslím, že by tím byl nějak extra limitovany.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:13Od: Patik
Prečo sú všetci španieli takí pinkači...
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:14Od: JCFerrero
Preco su vsetci fanatici chlpaca taki retardi?
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:32Od: Frantz
LOL smile +1 smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:07Od: Mantra Medical
pak pokusy, vztekání a ret. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:15Od: JCFerrero
3:0 a vztekanie bude od rogi blaznov.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:29Od: Mantra
Medical už je tam.... smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:04Od: Andrew89 Pojd Pablo
Novak neni ve svy kuzi a toho se musi vyuzit....

Aby nam to zas neodesl nejaky rozhodci:))))
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:00Od: safi1313
Skoda no ze Rafa Djokovice v neděli nesmazne :(.. Novak si zabali kufry už dneska no :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:02Od: Kamilos88
Otázka jak moc Nole simuluje. Carreňo jede naplno, vše trefuje, je agresivní.

To mu nevydrží celý zápas.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:13Od: JCFerrero
Ale nejaku pasaz bude Busta lepsi :D ako aj ty ked vytahujes rogi bilancie, to su doslova hlavolamy.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:57Od: Forehand
Carreňo is the new Wawrinka :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:01Od: Kamilos88
Vyhlížíš další walkout GS? Nebo jaké jsou pocity, šimrá tě bříško? smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:04Od: Forehand
Novak vyhrá, v kľude..Ale páči sa mi ten stres fanatikov, jak sa trasete dole s tým retardom Paťom, to je podívana :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:06Od: Kamilos88
Já se netřesu, dělám si z toho primárně prdel.

Za mě je TOP GS bez BIG3, vzrůšo, nedopodávaný zápas, zvraty, překvápka.

To mě baví.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:10Od: Kamilos88
A mám ti tady nakopírovat tvoje příspěvky ze včera?

Sinner se dostal na 4:4 a už si psal, že Rafa může zahučet, tep 180, 3 příspěvky za minutu. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:14Od: Patik
chcel som to napísať..ale škoda reči..:)
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:41Od: Patik
Čo to má DJokovič prilepené na krku..ách bože..takže je tu problém..alebo prevencia proti problému..
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:54Od: Patik
už sa naňom podpisuje šnúra víťazstiev..Krk..ruka..no nevidím to dobre..zdravie ho môže zradiť..
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:55Od: Kamilos88
Jinak Nadal GS nevyhraje, to už známe. Diego, finále Tsitsipas.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:57Od: Patik
ak Djokoviča zradí zdravie tak na tomto turnaji už nieje o čom..
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:08Od: annah
Rafa si v tom případě může jít rovnou pro pohár.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:40Od: Tomas_Smid_fan
Po zápase sympaťaček zápas sympaťákůsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:25Od: Mayo
Tsitsipas ho rýchlo vybavil, som prekvapený ale posetril sily. Grékovi verím na set proti ND. Rublev by bol fackovací panák.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:30Od: Tomas_Smid_fan
teď ještě potřebujeme pinkanou na pět setů a 6hodinsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:17Od: Kamilos88
Rublev dneska slabý jako argumenty Forehanda.

Tsitsipas ve všem lepší, snad udrží level i na SF
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:37Od: Patik
aby ešte Djokovič nepohorel na grékovi..Djokoviča už vidíme všetci vo finále..stačí deň blbec a životný tenis Tsitsipasa a je to jasné..ono by to celkom pasovalo na Nadalove grandslamy posledné roky..jeden Top10 hráč vo finále..
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:03Od: JCFerrero
To bude nuda ked skonocia kariery dvaja najlepsi hraci historie Novak a Rafa.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:17Od: Kamilos88
Nuda bude, až přestaneš psát bez chyb.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:35Od: Forehand
Este 4 dni a Federer bude opat skresaný. Nadalom alebo Djokovicom.

Tik, tak, tik tak.

Zvony, Santa Fé, otázka času, Fed navzdy posledný.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:40Od: Kamilos88
Já už jsem si zvykl, ze tvůj level jde dolu; už se zmuzes jenom na strohé plivani kolem sebe, jako zdechly pes
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:15Od: Forehand Tsi vs. Lev
Ako sa čakalo.

Grék šikovnejsí s vyrazne lepšou defenzivou, zapol som za stavu 4:5, odvtedy ma Stefan prejav, ktory je nutne si udrzat este dva zápasy.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:51Od: Tomas_Smid_fan
smile jj, krásné balony hraje. A to proti Rublovi, co do toho mlátí hlava nehlava.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:53Od: Forehand
Ale ze Rublev takto spanikári a po jednom rebreaku vyfučí ako balónik, to je celkom trestuhodné na stvrtfinalistu GS.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:55Od: Tomas_Smid_fan
Ale Filosof aspoň pošetří síly. Teda doufám, že už nenechá Rubla zápas prodlužovat.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:08Od: Forehand
Stefan tipujem, ze v semi nedovolí 3:0 pre Noldu, set mu vezme.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:19Od: Tomas_Smid_fan
Ať mu vezme radši třismile
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:23Od: blixa
Ale klidně. Je mi vcelku jedno, jestli bude hrát finále se Schwartzmanem Nole nebo Stefan ... smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:59Od: Kamilos88 Když už kecáme
Kdyby se Federer vrátil v jakž takž formě, alespoň z roku 2019, tak by taky potřeboval zaváhání BIG3 tak, jako Nadal při zisku svých poslední GS. 3/4 posledních GS potkal buď Nadala, Djokoviče, nebo oba.

Akorát USO nevidím reálně, ale kdyby Djokovič vyhučel na AO i na Wimbledonu, tak by to bylo zajímavé.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:21Od: MarcelPersch
A French vidíš realne? :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:37Od: Kamilos88
90% samce, budu při zemi
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:24Od: Forehand
Si sa zasníval trolinku.

Trolinku - V zmysle trošku, trochu, málo.
Nie v zmysle Kamil-Trol, zdrobnenina-Trolinku.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:38Od: Kamilos88
Ani ne, poslední 4 roky 2 tituly, QF, SF ze zraněnou nohou.

Začátek roku je Federer silný, pokud bude mít walkout do finále proč ne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:44Od: Forehand
Federer tam bude, ale akoby tam ani nebol.

Plati to uz skoro 3 roky, je len administratívnym oživením turnajov.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:48Od: Kamilos88
Ano. Federer potká Djokovice na každém GS v top formě.

Nadal Djokovice porazil naposledy na GS v roce 2014, (French open) od te doby posbiral 5 GS aniž by potkal soupeře z top5

Jak se tomu říkáš? Gold era?

A Federerovy GS přes světové jednicky a vítěze GS je jak? Weak era?

Nebo to mám naopak? Oprav mě kdyztak
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:52Od: Mayo
Federer je hlavne neschopný premeniť mečbol smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:56Od: Forehand
Ak by si mal v škole zadanie.

Mayko, oprav si vetu za pomoci troch slov, aby dávala zmysel.

Stavim sa, ze napises.

Federer je neschopný :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:53Od: Amputace
Tradičně lzes. Není samozřejmě pravda, že vyhrál posledních 5 gs, aniž by potkal hráče top5.
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:54Od: Forehand
Hovorim, Kamil dupe vodu.

Dalsi den, kedy odchádza z diskusie s kanárom.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:15Od: Kamilos88
A koho potkal? Medveděva?

Moc dobře víte jak to myslím, děláte opět blbce.

V cele diskuzi se nahodilo vc. dappeho komentářů cca 7-8 argumentů, které jste cilene přeskočili a pořad tocite dokola čtyři věty.

To jenom prokazuje vaši marnost, za dnešní diskuzi Vám beru tři bludistaky, můžete je získat zpět, vaše šance přijde. Dneska ne.

Hezké odpoledne
[ Reagovat ]
08.10.2020 02:50Od: Amputace
Já jsem se do diskuze s tebou ani nezapojoval, pouze uvádím tvé lži na pravou míru - Nadal nevyhrál poslední GS bez skalpu hráče top5, na svém nejslabším povrchu hrál dvě finále a další perly. A promiň, píšeš těch žvástů tolik, že se opravdu nedá reagovat na všechno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:34Od: makro99
tak dnes na noční nastupuje zase Novak? že ty top hvězdy nasazují na night session, když jsou diváci na tribunách, show, atmosféra, to bych chápal; ale, když se na to dívaj lidi v telce? organizátoři si tím podle mě hlavně zvyšujou riziko, že si hlavní hvězdy v těch nočních mrazech natáhnou sval a pak jim půjde (semi)finálová TV sledovanost do...
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:24Od: George_Renel Nejlepší bylo
že tam za ním nemusela poskakovat 2 pážata s ručníky.
A taky to jde.
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:10Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:10Od: Kamilos88 Rafa na FO 2020
http://www.masbirka.cz/polozka/12722-smoula-fesak/
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:15Od: Patik
Rafa vyzerá jak keby sedel doma v pyžame počas korona krízy a striekal si šlahačku do úst pri telke a niekto mu zavolal že musí na kurt na French Open..zobral len topánky z botníka náhodnú čelenku čo našiel vo vaku s raketami a vybehol na kurt..
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:17Od: Kamilos88
Přibral, to jo.

Ale outfity má pěkné, i Dimitrov. Nevím, proč přešel vysraný Federer k Uniqlo, vypadá jako bezdomovec v těch hadrech.

Každopádně TOP outfitová ikona byl Fognini když ho oblíkal Hydrogen, to nemá konkurenci.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:29Od: Patik
Fogniniho outfity to už bolo moc extravagantné na môj vkus..Uniqlo mi príde také fádne bez nápadu žiadne nejaké vzory nič..Nike outfity sú top..mne osobne sa páčil ouutfit Rogera AO 2017 a Sunshine Double v zelenom prevedení..a Rafa si vyberá pekné outfity tiež..tielkové hlavne..
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:33Od: Patik
pribral to je jedna vec ale aj telo pôsobí trošku zanedbane tie svaly už strácajú svoje tvary ..tvár aj krk..vyzerá pomaly akoby robil 12tky v závode..tri deti a jedna hypotéka..to už sú aj roky no..
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:04Od: turista
Vypadá konečně jako normální smrtelník.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:07Od: Newcombe tak snad Novak
Ostatní jsou už uštvaní a tlustoprd si jen pinká
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:09Od: Kamilos88
To není tlustoprd, ale Papa Smerf :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:38Od: Hector.Salamanca
Nadal Dominicsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:37Od: annah
Skutečný GOAT a legenda- Roger
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:41Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:01Od: Patik
GOAT of Philippe Chatrier court..King of Clay
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:06Od: Mayo
GOAT trávy - Pete
GOAT hardu - Novak
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:06Od: Mayo
GOAT 250 - Roger smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:07Od: Patik
Amen
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:53Od: Kamilos88
Roger má 19 titulů na trávě, pokud zvládne ještě jeden, tak bude mít 20 titulů na trávě.

Federer: Tráva 19x,45x outdoor, 26x indoor, 11 antuka

Nole: Tráva 6x, 47x outdoor, 13x indoor, 15x antuka

Rafa: Tráva 4x, 20x outdoor, 2x indoor, 59x antuka
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:56Od: Kamilos88
Z toho více méně vyplývá, že co se titulů týče, tak v rámci BIG3

Federer má nejvíce titulů na trávě a v hale, venkovní hardy má srovnatelné s Djokovičem, antuka je nejslabší povrch

Djokovič má nejlepší venkovní hardy, druhou nejlepší trávu a druhou nejlepší halu, antuka druhý nejlepší

Nadal je nejhorší na trávě, venkovních hardech, v halách a nejlepší na antuce
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:14Od: Forehand
Z toho akurat vyplýva, ze si detailne statistiky neskúmal :)

Pri blizsom pohlade zistis, ze 80% titulov ma z doby pred golden érou a 15GS/20 ma bez Big2./

K statistikám mu gratulujem, prave vdaka nim bude jednoznačne najlepsi tenista druhej vlny.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:20Od: Kamilos88
Je to konstatování.

Federer má 3/4 GS 5x a více
Djokovič 2/4
Nadal 1/4

Když to vezmeš nějakým pomyslným mediánem a vymažeš nejlepší a nejhorší výsledek, tak to je takto

Federer 11 GS
Djokovič 8 GS
Nadal 6 GS

Nezajímá mě éra, to je nějaký výmysl, který jste si tady upatlali na koleni a pořád ho opakujete.

Mě jde o poměr jednotlivých turnajů, povrchů. Kdybych Federerovi smazal Wimbledon, Halle, Basilej, Cincinnati, tak má pořád tak 60 titulů

Kdybych Rafovi smazal FO, Madrid, Monte Carlo, Řím, tak má 15 titulů
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:23Od: Forehand
Tak mozeme sa bavit o cislach s druhou vlnou, alebo sa mozeme bavit o prvej lige v rámci Big2 a Federer.

Tie cisla z druhej vlny ti nikto neberie, Federer je samozrejme lepsi ako Gonzales a Baghdatis..

Ale v konkurencii najlepsich zaostáva.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:26Od: Kamilos88
Co je konkurence nejlepších? Je to šíleně diskutabilní.

Jednou se tady diskutuje na téma, že poslední 2 USO vyhrál Nadal bez konkurence, což je pravda, ale Nadal fans se bouří a mávají argumenty typu "Ale on nemůže za to, že jeho soupeři vypadli"

A na druhou stranu hejtuješ Federera, že má většinu titulů z weak éry.

Tak jo, víš co?

Federer nemůže za to, že si rodiče od Nadala a Djokoviče nezašukali dříve.

Jejich problém.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:29Od: Forehand
Tak Nadal hlavne vyhral dvakrat UsO cez Djokovica, takze svoju kvalitu v Ny dokazal a dalsie rocniky je tym padom nezmysel spochybnovat.

Vyhral aj W. a AO cez Federera, tu proste štíš proti vetru.

Toto je konkurencia najlepsich, strety vo finále Gs, Federer tu zlyháva, preto ho uz nejde brat vážne. Je najlepsi z tych prenasledovatelov Big2. to hej. Spolu s Murraym.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:38Od: Kamilos88
To jsou výsledky z dob, kdy chodil po Evropě ještě T-Rex.

Rafa to má od 2015 z BIG3 na GS 1:5 a s tímhle 1:5 vyhrál 5x GS.

Suma sumárum to, co Federer nahnal před BIG3 nahnal Nadal od 2015 se stejným štěstím, jako Federer.

Federer dostával od BIG3 před 2015 a vyhrával tituly bez nich, Nadal dostává po 2015 a vyhrává tituly bez nich.

Jediný, kdo má skoro všechny GS přes BIG3 je Djokovič.

Hotovo dvacet.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:51Od: Forehand
Inymi slovami, Nadal zacal prehrávat na svojich najslabsich povrchoch s rivalmi po 30ke.

Federer s rivalmi nevyhrával ani na svojich najlepsich povrchoch, a to celú karieru.

Od tohto sa vzdy odraz a budes mat jasno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:02Od: Kamilos88
Ne, Nadal vyhrál v konkurenci svých největších rivalů 1 GS za posledních 7 let.

Od toho se budu vždy odrážet.

Nadal je velký hráč před rokem 2013, od té doby spoléhá na štěstí a absenci Djokoviče s Federerem.

Pokud na FO ve finále rupne s Djokovičem, tak to bude černé na bílém.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:12Od: Forehand
Inymi slovami, Nadal zacal prehrávat na svojich najslabsich povrchoch s rivalmi po 30ke.

Federer s rivalmi nevyhrával ani na svojich najlepsich povrchoch, a to celú karieru.

Od tohto sa vzdy odraz a budes mat jasno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:13Od: woody
Vy dva jste jak Tom a Jerry...
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:16Od: Kamilos88
Akorát že Tom má pevné argumenty, které jsou opřené o čísla a Jerry opakuje furt totéž dokola.

Nadal porazil Federera na jeho nejlepším povrchu, Weak era, golden era, to se počítá, to se nepočítá, Nadal po třicítce se nepočítá, ale Federer se po třicítce počítá, 10 proher s Djokovičem v řadě na hardu se nepočítá, ale titul z USO přes Djokoviče v roce 1984 se počítá.

Kolovrátek.
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:24Od: Amputace
Nadal ve svých nejlepších letech dokázal své hlavní rivaly porážet prakticky kdekoli. Po třicítce šla jeho výkonnost prudce dolů, což je i pochopitelné, takže přirozeně na svých "neoblíbených" površích ztrácí. Federer je také posledních osm nebo devět let na antuce marný, případně tam vůbec nehraje - a dá se to pochopit, protože nikdy nepatřila k jeho nejlepším povrchům.

Ale rozhodně nejde srovnávat to, že Nadal byl Federerovou noční můrou v jeho nejlepších letech (kolem 25-30ti let) a pak s ním jeden rok dostal bídu (2017), kdy už navíc ani jeden z nich v nejlepších letech nebyl.

Djokovič je úkaz, ten se úplně vymyká.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:23Od: Forehand
Strašná sranda ako sa bijú za toho Federa, ale maju prazdne ruky a holé zadky..:)

Fakt nemajú čím, žiadne zbrane. Je to akoby si chcel majitela Mercedesu presvedčit, ze Fábia je lepšia :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:27Od: Tomas_Smid_fan
Fabia vs MB A - to je na diskuzismile
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:29Od: Kamilos88
Ne ne, ty máš svou myšlenku a tu nikdy neopustíš.

Jak říkal dappe, vy reálné diskuzi by ses nechytal, tady se sotva držíš a opakuješ dva roky totéž.
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:33Od: Krisboy
Kdepak Tom a Jerrysmile

https://www.csfd.cz/film/2595-blby-a-blbejsi
/prehled/
[ Reagovat ]
07.10.2020 17:39Od: Kamilos88
Ty jsi blby, nebo blbější?
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:16Od: Patik
No inač..ako som písal včera Rafa toho Noleho ak sa tu stretnú proste musí poraziť..to je pre neho nutnosť..ak by Nole vyhral znamenalo by to že posledná Rafova pevnosť padla..a s ňou aj Rafael Nadal..jedine že by sa tu o rok stretli zase a Rafa by ho tu zotrel čím by povedal že toto je stále jeho turnaj a jeho piesoček..
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:17Od: Kamilos88
Pevnost?

French Open je pevnost?

Okej, ale v tom případě nájezdnící mají luky a meče a na hradbách stojí národní garda s Kalashnikovy.

Nadal vyhrál FO přes Djokoviče naposledy v roce 2014, od té doby tam vyhrál 4x bez Djokoviče.

To není pevnost, ale stan, kterého šťastně míjí vítr.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:20Od: Forehand
Ee, znamenalo by to len to, ze Rafova pevnost by padla 12 rokov po tom, čo padla pevnost Federera. Ktoru mimochodom dobyl sám Rafa. Nepotreboval k tomu tretiu osobu :)

Je to vlastne tá jediná a posledná stojaca pevnost v tenisovej historii v sucasnosti.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:22Od: Kamilos88
6-4, 6-4, 6-7, 6-7, 9-7

Takhle se nedobývá pevnost, takhle se vyhrává o jeden míček.

Ty z toho děláš každoroční klasiku.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:24Od: Forehand
O jeden míček to bolo aj v roku 2007, ved tak isiel capko len cez TB. Vyhral som stastím.

Vlastne aj v 2008 isiel len cez TB.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:27Od: Kamilos88
Jo, ale tvoje jediná berná mince je ta, že Nadal porazil ve Wimbledonu těsně Federera, ale Federer Nadala na French Open ne.

Na tomto stavíš celou realitu.

Přitom Nadal to má s Federerem ve Wimbledonu 1:3 primárně proto, že měl problém přejít přes Rosola a spol.

Federer to má na FO ve finále s Nadalem 0:5 a mezitím dokázal na svém nejslabším, opakuji nejslabším povrchu porazit lepší antukáře, než byl on sám.

Takže Roger na svém nejslabším GS 5 finále 1 titul

Nadal na svém nejslabším GS 2 finále, 2 tituly.

To je vše co máš a tohle v různých formách přednášíš furt dokola
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:33Od: Patik
nepleťte do toho zase Federera..čo s tým má zase Federer..ten tu ani neni..V turnaji sú Djokovič a Nadal..ja riešim konkrétnu aktuálnu vec ktorá môže ukončiť ich rivalitu nadobro a podtrhnúť fakt že Rafa už na Noleho nemá nikde..už ani na jeho naj antukovom turnaji..
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:39Od: Patik
a to by bolo už druhýkrát po sebe vlastne čo ho tu Nole porazil..či zase by sa tu našli ludia čo povedia že Korona slabá forma to sa nepočíta..a reči typu v Rafovej top forme by ho tu Nole neporazil.
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:28Od: Amputace
Tohle už je moc... Nadal Federera ve Wimbledonu prostě porazil, navíc v tom zápase vedl 2:0, ale pak prohrál 2 TB. Nadto rok předtím také dotáhl zápas s ním do pěti setů. Federer na RG se ani nepřiblížil pěti setům, neřku-li vítězství. To jsou dvě různé a naprosto nesrovnatelné situace.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:25Od: dappe
Přesněji by se jen potvrdilo, že Nadal od dosažení 28 let velké turnaje přes nejlepší hráče nevyhrává. A to aniž by měl proti nim věkovou nevýhodu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:28Od: MarcelPersch
Zbyde mu jich 41 ;)
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:17Od: Forehand
Keby sa Nadal a Djokovic nahanaju za touto statistikou, tak si struhnú pár 250 a bol by klud.

Im nejde o tituly, im ide o Grandslamové tituly.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:22Od: Kamilos88
250tky jsou další věc, která se Federerovi vytýká, má jich asi 24, nebo 25, nevím.

Z toho je tak polovina turnajů, které se staly poté ATP500 a zbytek jsou turnaje, které hrálo před rokem 2010 9/10 hráčů TOP10 jenom neměli takovou kategorii.

Takže taky blábol více méně.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:24Od: Forehand
Prave preto to nikdy nebude mat ziadnu vahu, lebo Nadal a Djokovic ich dobrovolne nehraju. Na čo im je hrat turnaj tretej kategorie, ked sa zameriavaju na najsmerodajnejsiu statistiku a to pocet GS. Toto cislo rozhodne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:28Od: Kamilos88
Zase to není pravda.

Kdyby Nadal s Djokovičem hráli od roku 2000 na ATP tak, jak to dělá Federer, jejich počet ATP250 by byl trojnásobný.

Jenže oni začali vyhrávat tituly někdy po roce 2006 a dále a od té doby Federer startoval na jedné 250tce v Istanbulu.

Takže v éře BIG3 někde od roku 2006 startovali všichni tři na stejném počtu 250tek.

Federer nemohl v roce 2001 v Marseille vědět, že 250tka bude plebs a že příjde Nadal s Djokovičem.

To je prostě hloupost
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:30Od: Forehand
Keby im ide o pocet titulov, hrali by slabo obsadene turnaje aj teraz/

Kaslu na to. Takze pocet celkovych titulov je len bezvyznamne cislo.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:35Od: Kamilos88
Ano, ale nemůžeš říkat, že má Federer nejvíce ATP250, to je kravina. Má jich nejvíce, protože se do roku 2006, kdy byl na tour 7 let, prostě 250tky hrály více, než teď.

Ani jeden z BIG3 nehraje low turnaje, Nadal se vyhýbá Dubaji a vyhrává Acapulca s Kyrgiosem, to je celé.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:39Od: dappe
On ti něco vysvětluje a ty reaguješ jak nějaký retard, kdy opakuješ pořád tu samou kravinu dokola.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:45Od: Kamilos88
Fanoušci Nadala argumentačně skončili někdy po roce 2013. To byl rok, kdy Rafa naposledy získal regulérní GS přes Djokoviče/Federera.

Od té doby vyhrál Nadal 6x GS titul a toho jenom jednou porazil Djokoviče/Federera.

Vše ostatní šlo mimo ně.

Ale mě budou říkat, že Federer má tituly z weak ery.

Díky ahoj.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:56Od: Patik
Tendenciou Rafových fanúšikov je hlavne neustále spomínať nato čo bolo kedysi..na úspechy v minulosti..čo aj chápem každý rád spomína na tie svoje staré dobré časy..jeho základňa fanúšikov sú buď úplna menšina normálni fanúšikovia objektívni..väčšia skupina burani hejteri a urážači s osobnými útokmi na ľudí..alebo notorický spomínači..
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:53Od: Forehand
Hnev ti zatemňuje mozog.

Ja chápem, že sa tazko zmieruje s realitou.

Skus cerstvy vzduch.

Pocet titulov je len cislo, kedze Nadal s Djokim nenahana kvantitu ale kvalitu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:14Od: Kamilos88
Jasné a proto Nadal hraje v Abu Dhabí, Acapulcu, nebo Barceloně.

Nahání kvalitu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:14Od: dappe
V první řadě nemáš vůbec ponětí o situaci na okruhu a kalendáři po roce 2000 a následných změnách. Od toho se to celé odvíjí, ty realito.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:25Od: Forehand
Mam prehlad, nemaj starost.

Pocet titulov odzrkadluje kvantitu, pocet GS kvalitu.

Jasné ako facka.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:28Od: Kamilos88
V pohodě.

Federer má kvantitu 103 i kvalitu 20
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:34Od: dappe
Přehled nemáš ani náhodou. Ty motáš dohromady takové nesmysly s tolika nepřesnostmi, že o svém přehledu snad nemůžeš přesvědčit nikoho. To podotýkám, že jsme pořád v internetové diskuzi, kde si můžeš spoustu věcí dohledat. Reálná diskuze s tebou, to musí být něco.
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:13Od: turista
Takhle. Nadal vyhrál 85 titulů, z toho 19GS na všech površích, což je tak vypovídající o jeho tenisových kvalitách, že bych se ani jako téměř fanatický příznivec Novaka Djokoviče neodvážil rozporovat. Prostě má to v Manacoru ve vitrínách a budiž mu to přáno!
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:41Od: Patik
ako keby mal aj 30 250tiek..ľudia asi zabúdajú že má cez sto titulov štvrtinu z toho má 250tky..takže to je myslím si že obdivuhodné keď máš z každej kategórie cez 20 titulov..je to rozhodne komplexnejšie ako mať 80 titulov z toho 60 zo štyroch turnajov..hovorím Rafa bude vždy Goatom ale ako viacerí hovoria Goatom len na kurte Filipa Šatriéra..nikdy nebude komplexnejší ako jeho rivali..
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:57Od: Forehand
Najkomplexnejsi tenista historie ma 9 titulov mimo Melbourne.

Nadal ma 7; to je v poriadku.

Co si myslis, ze by chcel byt Roger, najkomplexnejsi, alebo najlepsi?..:)

Nakoniec neni ani jedno, aspon nemá dilemu :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:04Od: Kamilos88
Federer má 12 mimo Wimbledon.

Djokovič 9 mimo Melbourne

Rafa 7 mimo FO

Hezky sis naběhl a už se na to můžeš vysrat. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:27Od: Forehand
Federer ale v tomto boji ani nefiguruje :)

9 vs 7 su golden era.

Fed v golden ere vyhral 2 tituly mimo W.

#ZaseNič
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:45Od: dappe
Ono považovat Nadalovy tituly z USO 17 a 19 za tituly v golden éře chce slušnou dávku ironie :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:52Od: Kamilos88
A k tomu RG 19,18,17 bez Djokoviče, 2x přes roztřepaného Thiema a 1x přes Wawrinku.

Více méně jsi teďka taky kápl na notu.

Nadalových 5GS bez Djokoviče/Federera od roku 2013, přes Medvedevy, Andersony, nezkušené Thiemy, Wawrinky, kdy jinak schytává od obou z BIG3 náklad na všech GS po světe se počítá jako GOLDEN ERA.

Federerovy GS přes Hewitty, Rodicky, čili bývalé světové jedničky je WEAK ERA.

To jen tak abychom si rozuměli.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:01Od: Kamilos88
Poslední 250tku, kterou Federer vyhrál byl Istanbul 2015, úlet, nový turnaj, chtěl se podívat do města, dejme tomu.

Předtím to byla Brisbane, příprava na AO stejně, jako Dauhá a jiné sračky.

Halle je od roku 2015 ATP500, předtím to byla 250ka, kterou Federer vyhrál 7x

Je na tour nejdéle, tak logicky hrál před AO nejvíce přípravných turnajů, kterou jsou ATP 250 atd.

Za posledních 15 let odehrál tak tři 250tky.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:11Od: Forehand
Nemáte niekto link na celu tlačovku Nadala?.

Na ofiko strankach su len tie minutove šteky.

Kritizoval organizátorov za rozhodnutie mat 5 zapasov na jednom kurte. Že bola v noci brutálna zima, bol skrehnutý, stuhnutý a velmi tazko mohol hrat svoju hru.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:48Od: RF46
Podminky byly stejne pro oba, nicmene ty podminky a cas tenisu skodi, s tim se neda nesouhlasit.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:02Od: woody Nadal na RG
Rozhodně porazit Nadal na RG patří k největším současným výzvám dnešního sportu.

Těžko se hledá srovnání, ale jedná se o neskutečný úspěch RN. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:43Od: steve79
Nadal je na antuce minimálně o level výše než zbytek světa. V případě, že bude zdráv, tak bude ještě minimálně tři roky bojovat o vítězství na Roland Garros. Jediný hráč, který ho může na antuce porazit na tři sety je Djokovič.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:45Od: turista
Bojovat o antukové tituly ještě Nadal může. Nicméně tenisově je Djokovič na antuce na stejném levelu jako Nadal. Úderově a herně tam žádný podstatný rozdíl ve prospěch Nadala není. jediný rozdíl je, že Djokovič má mnohem lepší bekhend než Nadal.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:33Od: ipko
ak dnes bude pokračovať Busta v podobnom výkone v akom skončil proti Djokovičovi na US Open, tak mu zatopí.. potom som zvedavý na dva momenty: čo sa stane za stavu 5:6 alebo keď si Novak prehrá podanie ako prvýsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:42Od: Mantra
no hlavně to nezáleží na Bustovi... a Srb, musí se mu přinat, se umí ponaučit a nepamatuji, kdy by se stejným soupeřem 2x pos sobě hrál stejně v případě, že se mu v prvním utkání nedařilo - podle mě hladce 3-0 max 30gemů
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:10Od: ipko
určite, nevidel som ani jeden zápas Bustu, ale podľa výsledkov zvládol všetky prekážky presvedčivo a to mal proti sebe v každom zápase zaujímavých súperov
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:12Od: ipko
Millman, Pella, Bautista, Altmeier je určite kvalitnejšia príprava na štvrťfinále akú mal Novak, okrem Khachanova
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:55Od: Andrew89
Nadal už neni Rafael? smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:24Od: Mayo
Anblívlbl, poklonte sa El Matadorovi. To nikto nikdy neprekoná podľa mna.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:44Od: Kamilos88
Tolik titulu z pěti turnajů taky nikdo nepřekoná. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:04Od: Patik
tak zjednodušuje to svetu triediť tenistou podľa ich kvalít..Rafu si budú navždy pamätať ako dobrého tenistu ale predovšetkým ako krála antuky.
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:59Od: Kamilos88
To tak nelze brát, ale i kdyby Nadal dorovnal Federera, tak z 20ti titulů mít 13 z antuky je fenomenální, nicméně v otázce srovnání s GS tituly Federera, který má 8-6-5-1 vypadá 13-2-4-1 prostě hůř.
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:59Od: Kamilos88
Roger vyhrál 3/4 GS 5x a více a to se počítá
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:21Od: Forehand
Federera nikto neberie vazne.

Djokovic ako najlomplexnejsi tenista histórie má 9 GS mimo Melbourne.

Nadal ich má 7; takze stráca dva na status najkomplexnejsi historie, to je okej.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:24Od: Kamilos88
Ne, ty nebereš Federera vážně, máš celkem přehled, solidní argumenty.

Ale jak příjde do diskuze Federer, tak se chováš jako žena, kterou vysadíš před Dubai Mallem s neomezenou kreditkou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:26Od: Forehand
Sorry no. Ale časom Rogi z goat diskusie proste svojvolne odisiel. Nikdy nemal dominantny GS voci RN/ND, nikdy nevyhral na ich dominantnom GS, nikdy ich neporazil na GS dvakrat za sebou a celkovo si odniesol 20, lol, prehier z majoru len z ich rakiet.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:34Od: Kamilos88
Může být, ale pořád tam jeho čísla zamávají.

S Nadalem obrátil po roce 2015 vzájemnou bilanci mimo antuku, porazil 2x na GS, v jejich éře prakticky za zenitem získal 4 GS.

Nadal dominuje na GS tak, že se vyhýbá se štěstím oběma z BIG3.

Od roku 2015 získal Nadal kolik GS 5? 2x USO 3x FO.

Kolikrát z těch 5ti GS teda přešel přes BIG3?

Pokud vím, tak Djokoviče porazil na FO naposledy někde v roce 2014, potom jednou prohrál a 3x ho při zisku titulu nepotkal, na USO měl walkout 2x.

Takže Rafa vs. Djokovič/Federer za posledních 5 let na GS je kolik 1:5?

A z toho má Rafa 5x GS?

To mi okomentuješ jak?
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:58Od: Forehand
Inymi slovami, Nadal zacal prehrávat na svojich najslabsich povrchoch s rivalmi po 30ke.

Federer s rivalmi nevyhrával ani na svojich najlepsich povrchoch, a to celú karieru.

Od tohto sa vzdy odraz a budes mat jasno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:09Od: Kamilos88
Ty nejlepší povrchy, na to si přišel jak prosím tě?

To je podle mě jedno z největších h0ven, které jsem v tenisové diskuzi slyšel.

Nadal se utkal na trávě s Federerem 1x a vyhrál v pátém setu asi o jeden fifteen, ostatní dva duely projel.

Dle tvé teze to tedy znamená, že Nadal vyhrával na silnějším povrchu Federera?

Co takhle to vzít z jiné strany mince.

Federer se dostal na French Open do finále 5x z toho prohrál vždy s Nadalem, to je v pořádku, Nadal se dostal do finále Wimbledonu 3x, jednou to vyhrál o jeden fifteen, podruhé prohrál, potřetí porazil Berdycha, což je totéž, jako porazit Soderlinga na antuce, akorát Berdych je kvalitnější travař.

Jediný argument je ten, že Federer neporazil Nadala na French Open a Nadal má titul z Wimbledonu přes Federera, kdy vyhrál po 80ti hodinách o jeden fifteen.

Ty to podávaš, jakoby si Nadal natíral Federera celou kariéru na trávě na chleba, přičemž Nadal měl problém přejít přes Rosoly, Browny, Mullery.

Federer to finále FO alespoň vždycky udělal.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:17Od: Forehand
Inými slovami Federer projel na tráve aj harde GS finále jak s Nadalom, tak s Djokovicom.

Zbytocna vata okolo, skus to zjednodusit.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:19Od: Kamilos88
Výborně.

A Nadal vyhrává French Open bez Djokoviče/Federera

Všude jinde 7 let končí s debaklem.

Jsem rád, že jsme došli k závěru.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:28Od: Forehand
Už dupeš vodu kamarát..:)
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:38Od: Kamilos88
Vůbec ne.

Opakuješ pořád totéž. Nadal vyhrál USO přes Djokoviče, vyhrál AO přes Federera, vyhrál, Wimbledon přes Djokoviče.

Oukej.

Federer vyhrál Wimbledon přes Nadala, AO přes Nadala, US Open přes Djokoviče a byl 5x ve finále French Open.

Rozdíl je co?

Jeden turnaj? Nebo co bude teďka?
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:19Od: Forehand
Pravda Paitiku, antuku bude jediny povrch, ktora bude spojená so slovom král.

S travou a hardom si to nikto hovorit nebude, nemoze :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:58Od: peRFect
A to já se už poklonil několikrát, nejlepšímu antukáři ever.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:58Od: Mayo
To cenim smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:33Od: Krisboy
Nerad se klaním až k zemi, bolí od toho hřbet. Ať se vám medvěd klaní k zemi! smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:55Od: Forehand
Antuka je jediny povrch, ktory ma svojho jednoznačného vitazs, vsade inde to je nejasné.

Rafa, Goat .
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:18Od: Franky
preto ho Novak vsade na antuke porazil?
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:57Od: Kamilos88
A Federer mu tam dal 2x 6:0
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist