Schwartzman v pětihodinovém maratónu udolal Thiema a v Paříži je poprvé v semifinále grandslamu!

  • FRENCH OPEN - Diego Schwartzman na Roland Garros udolal po více než pěti hodinách boje světovou trojku, vítěze letošního US Open a finalistu posledních dvou ročníků French Open Rakušana Dominica Thiema a poprvé v kariéře postoupil do semifinále grandslamu. V něm 28letý Argentinec vyzve Rafaela Nadala.
    6. 10., aktualizováno 7. 10. | Aktuality |  339 komentářů
    Diego Schwartzman (© AFP)Diego Schwartzman (© AFP) 
     

Diego Schwartzman se po koronavirové pauze nevrátil v nijak oslnivé formě. Až na antukovém Masters v Římě poprvé vyhrál dva zápasy po sobě a nastartoval svou zřejmě životní formu. 

Na 10. pokus porazil Rafaela Nadala a na 18. pokus si připsal premiérový skalp člena Big 3. V italské metropoli to nakonec dotáhl až do svého největšího finále a nyní prožívá i svůj nejpovedenější grandslam. 

Na French Open se 28letý Argentinec dostal bez ztráty setu počtvrté v kariéře do čtvrtfinále grandslamového turnaje a dnes vybojoval své premiérové semifinále. V boji o něj udolal až po 5 hodinách a 8 minutách 7-6 5-7 6-7 7-6 6-2 finalistu posledních dvou ročníků Dominica Thiema

Zápas nabídl velmi vyrovnanou bitvu. Schwartzman získal první set v tie-breaku a ve druhém byl za stavu 5-4 třikrát dva míčky od vedení 2-0, ale k setbolu se nedostal. Ve třetím setu argentinský tenista vedl 5-3, ale servis neudržel, vzápětí nevyužil setbol a prohrával 1-2. 

Ve čtvrté sadě Schwartzman nevyužil za stavu 5-4 a 40-0 tři setboly a málem toho litoval. Celkem třikrát byl pouhé dva body od porážky, ovšem mečbolu čelit nemusel a vynutil si pátý set. V něm Thiemovi došly síly předvádět útočnou hru a o rok starší Argentinec toho využil.

"Byl jsem tak nervózní, protože jsem dneska cítil šanci. Na konci jsem si zasloužil vyhrát," komentoval Schwartzman, jenž se v pondělí stane poprvé hráčem Top 10.

"Dominic je teď jedním z nejlepších hráčů na světě. Vyhrál poslední grandslam, tady byl dvakrát ve finále... Je to můj přítel, hodně ho respektuju. Proto byl pro mě tenhle zápas tak moc důležitý," dodal jeden z nejmenších hráčů na okruhu. 

Thiem před třemi týdny v New Yorku dobyl US Open a získal premiérový grandslamový titul. V Paříži čtyři roky nechyběl v semifinále a poslední dva ročníky pro něj skončily až finálovou porážkou, letos však vypadl dříve. 

"Byla to skutečná jízda na horské dráze. Samozřejmě se teď cítím prázdný a zklamaný, ale nemám si co vyčítat. A z Diega mám radost. Prohrát s přítelem bolí o trochu míň," řekl Thiem.

"Poprvé v životě jsem odehrál zápas, který trval pět hodin. Mám toho dost, fyzicky i psychicky jsem na hraně. Diego byl lepší a zaslouženě vyhrál. S letošní sezónou jsem ale hodně spokojený. Toužil jsem vyhrát grandslam a to se mi podařilo," dodal rakouský tenista.



Schwartzman má nyní dva volné dny na regeneraci před pátečním semifinále. V boji o celkově 10. finále vyzve dvanáctinásobného šampiona Rafaela Nadala (h2h 1-9), kterého zaskočil před třemi týdny v Římě. 

34letý Španěl ve svém jubilejním 100. zápase, který skončil až skoro hodinu a půl po půlnoci, porazil 7-6 6-4 6-1 devatenáctiletého Itala Jannika Sinnera. Ten přitom v první sadě podával na zisk setu a ve druhé vedl 3-1, od té chvíle ale favorizovaný Nadal prohrál už jen dva gamy a bez ztráty setu postoupil do semifinále.

• FRENCH OPEN 2020 •
Francie / Paříž, antuka, 6.947.000 dolarů
úterní výsledky (06. 10. 2020)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Nadal (2-Šp.) - Sinner (It.) 7-6(4) 6-4 6-1
Schwartzman (12-Arg.) - Thiem (3-Rak.) 7-6(1) 5-7 6-7(6) 7-6(5) 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (339)
07.10.2020 09:49Od: ttopi
Včera jsem viděl Nadala po dlouhé době a ty jeho rituály mi fakt chyběly. Na jednu stranu obdivuju, že to fakt pokaždý udělá, ale jinak je to strašná komedie. Ještě že není zvyklej před každým podáním udělat kortmelec, nebo běžet k síti a zpět smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:52Od: Kamilos88
On podle mě ani neví, že to dělá.

Já klepu míčem 3x o zem před prvním i druhým servisem, je to rituál, který si přehrávám v hlavě a pak jedu jedno klepnutí, druhé, třetí a na tři fáze servis.

1,2,3, nadhodit jedna, napřáhnout dvě, zasáhnout tři

Kdybych to nedělal, tak dám DF :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:10Od: ttopi
Dobře. Ale přecijen to dělá 99% hráčů, takže to považuju za normální. Co dělá Nadal to už je diagnoza. Jinak jo, asi si to neuvědomuje. Prostě jako když jdeš na WC, rozepneš poklopec, vyndáš ho a čůráš smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:13Od: Kamilos88
On to dělá celou kariéru, ale každopádně to diagnóza je. Djokovič dělá totéž, ale v jiném stylu. On klepne míčem o zem 40x před servisem.

Já bych zavedl hlavně časový limit i mezi prvním a druhým servisem. Je hezké, že to třeba včera Nadal bez warningu přetahoval o 5 vteřin, ale on pak dalších 30 vteřin přetahoval před druhým servisem.

Když vyhrál game přes 40:3O, tak servíroval 5x.

Kdyby zahrál 3x první servis a 2x druhý, tak to máš 4 minuty jenom servis, kde jsou výměny :D

Féďa hraje game 40:15 na servisu někdy za 55 vteřin. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:54Od: ttopi
Taky jsem si kolikrát říkal, že je to vlastně nefér i vůči soupeři. Stojí v postoji, koncentruje se na příjem, čeká, čeká... A pak to Nadal dá do sítě a jde na druhý servis. A zas to celé trvá, soupeř připravenej, ten postoj a ta koncentrace kolikrát po několika vteřinách trochu opadne. Nevim no... smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:49Od: RF46
to rikej Gyrosovi :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:16Od: Patik
Je to OCD ako vyšité..a keďže som s tým mal sám v minulosti problém poznám to na každom pri prvom náznaku..on zato nemôže..on to musí spraviť jemu keby to v sekunde zoberieš tak on prehrá momente zápas aj na French Open v prvom kole..a je toho dosť čo robí a to robí len na kurte..a tie rituály robí aj mimo kurt..
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:45Od: Frantz
Jenže ty taky nikdy nic pořádnýho nevyhráls, jedině tak z ostudy kabát ;-)
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:54Od: Kamilos88
Vyhrál jsem v soutěži mozek, ty jsi skončil předposlední a bral jsi jenom seno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:48Od: Forehand
Tak ono to bol jubilejný 100. zápas na RG.

Tak Rafa, este dalsich 100 a potom si uz rob co chces :)

Zaujimave, symbolické, ze práve finále vychádza na 100:2..Ale viem, ze Novak tu Rafu v 2015 porazil prave na jeho narodeniny, takze nepochybujem o tom, ze by mu rád prekazil aj tú 100-ku. Je to proste zly clovek :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:10Od: paddy Re: 99-3
smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:02Od: turista
Ano. To bychom v Djokolandu brali.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:59Od: turista
Novak a zlý člověk? Ty jsi asi spadl z jahody na znak. Snaží se pouze o to samé co Rafa a Roger. A je odsouzen k neustálému dotahovaní těchto dvou. Ale zisk 81 titulů ve Fadel období je dobrý zářez.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:01Od: turista
Opravuji: Fedal
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:05Od: woody
Přečti si to poŕádně, to bylo myšleno s nadsázkou
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:10Od: turista
Ano. Ale ti Nadalovci by byli rádi kdyby Novak zůstal u jednoho titulu z RG a Rafa jich vyhrál snad 20. Jim těch 12 Rafových trofejí odsud ještě nestačí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 14:57Od: Herbert_Hoover
Tak logicky..Rafa musí zkompletovat podruhé grandslamy dřív než Novak nebo mu to alespoň do konce kariéry překazit
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:31Od: Mayo
Novak to dokáže už v nedeľu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:37Od: Patik
Myslíš že Rafa to môže dokázať v Austrálii a vrátiť úder Nolemu ?
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:58Od: turista
Když nepočítám GS tak v březnu 2017 ztrácel Novak na Rafu 2 tituly celkem. Do července 2018 mu Rafa utekl až na rozdíl 11 titulů. Dnes Novak ztrácí na Rafu pouhé 4 tituly, z toho 2 GS. V přepočtu podle věku neztrácí už ani jeden. Nadal už nemůže Novakovi zásadně utéct i kdyby tady v Psříži vyhrál. Jednoho dne bude Novakem dostižen.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:39Od: fialka
No, Nadal mak sakra prácu. Zdalo sa, že Rafa ho prevalcuje, ale Sinner mu bol dôstojným súperom. Rafa bol nejaký roztekaný a unavený. Prvý set trápenie. Obávam sa, že mu Diego tiež bude robiť veľké problémy. Ten chalan ide. Na Rafu vie a dúfam, že to nedopadne ako v Ríme. Ak je to na 3 víťazné sety, tak azda Rafa fyzicky neodpadne podobne ako Thiem.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:39Od: fialka
*mal
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:11Od: turista
Diego to může vyhrát tady celé. Tak je dobrý.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:37Od: Krisboy
Tak tohle byla slušná válka. Škoda, že v pátým už Dom odpadl, mohli hrát krásných 6-7 hodin a třeba udělat rekord. I když fandím Thiemovi, Diegovi to moc přeju. smile Dom možná byl jeden z papírových top favoritů, ale aby vyhrál dva GS takhle krátce za sebou, to bylo velice nereálné. Na Paříž si holt musí ještě počkat :)

Za pokec u sítě a gratulaci další palec nahoru smile TAKHLE vypadá upřímná gratulace a radost z kamarádova vítězství. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:04Od: turista
Souhlas. Byli oba skvělí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 08:32Od: Frantz
Sinner hrál dobře, jinak je to ale hroznej nesympoš, něco jak místní klaun Kakamil - tváří se, jako kdyby sežral celýmu světu rozum (skill) a přitom má holou prdel smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:06Od: Kamilos88
Holou prdel máš maximálně ty.

Sinner se z toho neposral, šel do zápasu a větší polovinu Nadala přehrával.

Pak mu to prohrála nezkušenost. Ty máš nezkušenost s kamarády a holkama a on s tenisem, každý má něco.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:50Od: Forehand
Vcera som na to pomyslel.

Paci sa mi jeho hra, ale sympatie osobne pri supporte holt hraju rolu u mna..Doteraz nechapem ako clovek moze fandit Ronaldovi napriklad :)

Takze Sinner ee, ani u mna.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:57Od: Kamilos88
Tak já třeba Ronaldovi fandím a mě příjde v klidu.

Messi je úplný pičus ku příkladu. Skončil u mě výroky typu "odcházím pryč" a pak stejně stáhl ocas protože je posraný hrát kdekoliv jinde, kde se z něho všichni neposerou.

Ronaldo změnil klub několikrát a všude je GOAT.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:11Od: MarcelPersch
On nemohl odejít, protože tu jeho výstupní klauzuli nechtel nikdo zaplatit, kdyby ho z ní někdo vyplatil, už by byl dávno pryč.Odejde po sezoně zadarmo, protože mu končí smlouva.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:15Od: Kamilos88
Neodejde.

Všude jinde ho polámou v prvním poločase.

On se rozhodl pro Barcelonu, kdyby chtěl být GOAT, tak se ukáže v Anglii, nebo Itálii.

Neudělal to, tak bude do konce života ten, který se snažil být lepší než Ronaldo
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:22Od: MarcelPersch
Proč by nemohl celou kariéru strávit v 1 klubu? Já na tom nevidím nic spatnyho a mnoho nejlepších hráčů historie šlo stejnou cestou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:29Od: Kamilos88
Klidně může, ale potom nelze o Messim vůbec uvažovat jako o nejlepším hráči historii (ty to neděláš, ale fanoušci ano).
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:30Od: Mayo
Aha čiže, GOAT môže byt iba ten hráč, ktorý hra v Anglicku, zaujímavé smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:43Od: Kamilos88
Samozřejmě že ne. Kdybych měl v mých očích vybírat fotbalového GOATA, tak mě asi více zaujme hráč, který ma LM se dvěma týmy, poháry a ligové tituly ve třech zemích a svou repre dovedl k národnímu úspěchu, než borec, který v repre celý život hoří a vyhrál asi o 50% méně titulů v LM a celý život hraje za jeden klub.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:56Od: Mayo
Tak ligových titulov má viac LM, usatych trofeji CR o jednu. Podľa mna je jedno či hráč strieda kluby alebo hra celu kariéru za jeden klub. Čo však chyba LM narozdiel od CR je titul s repre to rozhodne áno. MS 2014 to mali Albicelestes zvládnuť, konečne mali top trénera pod vedením Lionela a to aj naposledy. Ale aj taký je šport.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:02Od: MarcelPersch
I když věřím, že Messi je lepší než Ronaldo celkově, tak je pravda, že Messi když nemá podporu tvoritele hry, tak je těžko rozdělování hráč, což ve svy repre prostě nemá. Navíc je v takový situaci schopnej se na vy... a zapas odchodit.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:03Od: MarcelPersch
Rozdílový*
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:06Od: dappe
Vždyť Messi už několik let tvoří útočnou fázi celé Barcelony sám ne? Z Ronalda už je naopak klasický hráč do vápna (logicky i věkem). Navíc on se do té Itálie podle mě uklidil, protože na té úplně top úrovni už přestával vynikat, což mu ego nedovolí. V Itálii ho ale určitě všichni pozitivně nehodnotí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:11Od: spaniel
To je vsechno hezke, ale Messi je proste lepsi. Technika > sila vzdy. Nejak jste si panove nevšimli, ze fotbal neni sport jeden na jednoho.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:21Od: Kamilos88
Já osobně mluvím o úspěších. To, zda je Messi lepší než Ronaldo technicky, to vůbec nediskutuji.
[ Reagovat ]
07.10.2020 15:21Od: dappe
Ano, je lepší. Za mě v podstatě pro každého, kdo nesleduje pouze statistiky.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:59Od: Mayo
A ešte jedna vec, CR dotiahol svoj národný tím k titulu dokonca ako tréner smile veľký šéf
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:44Od: brixner
Tak tak, Ronaldo je opravdový GOAT - oproti Messimu! Já fandil oběma Ronaldům! CR7 kam vleze, tam se mu daří, myslím, že Premier League je nejtvrdší liga světa a on tam uspěl, Messi by tam byl chudák!!! A jeden tým po celou kariéru? No a? Takový Maldini udělal skvělou kariéru v AC, stejně jako Messi v FC, tohle je, myslím, v pohodě.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:10Od: dappe
Nejlepší záložník PL posledních deset let David Silva a nejlepší útočník Sergio Aguero. Tolik k té tvrdosti a fámám, že se tam techničtí a menší hráči nemají šanci prosazovat smile Messi by v takovém Manchesteru City kraloval ještě několik let.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:08Od: turista
No je s podivem, že náš Rosický v tak surové soutěži jako je anglická Premier liga dokázal hrát tak dlouho.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:26Od: paddy
Vždyť on moc nehrál, půlku promarodil
[ Reagovat ]
07.10.2020 08:09Od: gigin Jinak
Thiem and Schwartzman have played ONE HUNDRED rallies of 9 or more shots.

that is more than John Isner has played in his entire career. and he's 35 years old!
[ Reagovat ]
07.10.2020 08:47Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile Njn, lzzy se s tím ne...
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:47Od: ttopi
To fakt? Když si představim, že by Isner odehrál za zápas byť jen 1 takovou výměnu, tak už by jich za karieru musel odehrát stovky... smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:52Od: Forehand
Fakt?...

Neni to nejaký svindel?...

9 mi zas nepride tak extremne cislo, ze by John neodohral trebars jednu takúto vymenu za zapas.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:00Od: gigin
U toho tweetu se vedou spory. Spíš je to kec...
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:41Od: Forehand
Znamenalo by to, ze John aspon raz v zapase neprehodi siet 5x za sebou, ak odohral len 100 zapasov
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:29Od: steve79
Rafa s Diegem bude nádherný zápas. Vyhraje Nadal. Schwartzmann může vzít Nadalovi maximálně set.
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:33Od: stefankelner Re: Zobere
mu maximalne len 3; 7:6/7:5/, 6:3, 6:0.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:14Od: turista
Záleží na tom jak Diego zregeneruje. Po pětihodinovém boji je předem v nevýhodě.
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:23Od: Kamilos88 QF
Rafa hrál ke konci už dobře.

Nicméně zapas mu pořad vyhrála nezkušenost Sinnera, být tam kdokoliv jiný, kdo by se neposral na servisu, tak Rafa teče 0:2 na sety.

Diego dezert, borec bez servisu a po petihodinovem maratonu je dáreček, jako zatím cely los Nadala na French Open. Nicméně pořad si myslím, ze uhraje více, než uspokojeny Thiem. Pokud Rafa nechytne začátek zápasu, tak se bude s Diegem tahat.

Nevím, co by se muselo stát, aby ve finále nebyl Djokovic s Nadalem, sice nudné obsazení, ale do finále bude turnaj zábavný.

Pořad si myslím, ze Nole bere titul s prstem v nose, Rafa je pomalý, nestíhá, Nole ho vykosti. Pokud do finále dojde.
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:47Od: Grape
Já nevím, proč si furt všichni myslíte, že Diega v semifinále ten včerejší zápas poznamená, vždyť má výbornou fyzičku a dva dny odpočinku k tomu. Myslím, že ho Rafa porazí, ale zas tak moc by mě nepřekvapilo, kdyby se tak nestalo.
Ale s Novakem souhlas, taky ho vnímám jako jasného favorita.
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:51Od: steve79
Hlavně má dva dny na odpočinek. Semifinále se hraje v pátek.
[ Reagovat ]
07.10.2020 08:37Od: Grape
No právě, přesně to píšu. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:05Od: Kamilos88
Já jsem Noleho viděl dva zápasy, to je čistá smrt.

On pokud nechytne nějaký blackout, tak je prostě nehratelný. Rafovi v tom případném finále budu věřit tak z 5%.

Rok,dva,tři zpátky možná, ale teď je prostě pomalý, už nestíhá. Tohle je jeho poslední šance na RG, pokud to neurve teď, tak příští rok těžko. Ale samozřejmě je to pořád velký hráč, stát se může cokoliv.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:29Od: Grape
No o Rafových posledních šancích čtu už tak 5-6 let. smile
Samozřejmě čas hraje v jeho neprospěch, za rok asi bude v mnohem lepší formě Dom, je tu Diego, pak Novak samozřejmě. Ale nikdy nevíš.
V případném finále Novak-Rafa ale letos určitě taky věřím Novakovi.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:55Od: Kamilos88
6-7 let je to přehnané.

Je pomalejší, jde to vidět, včera to šlo vidět, Sinner byl mladší, dravější, rychlejší, silnější.

Prohrál nedostatkem zkušeností a pak je tu Gaston, Altmaier, Tsitsipas, Thiem, Korda, to prostě pojede postupně, za chvíli bude těch mladých 90% a bude to těžké.

Za mě USO a FO nejlepší GS za poslední roky, zápletky, favoriti končí.

Tak mě to baví. Pokud bude finále Nadal-Djokovič, tak se ani nebudu dívat, mě to nahánění mezi BIG3 už nebaví.

Ale kdyby měli Rafa a Roger po 20GS, tak je to epické. Dalších 20 let by měli tragédi jako Amputace z čeho žít.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:58Od: Mayo
Všetci už spomalili po 30-tke iba Djoki v 33 stále rovnako rýchly. Ako to ten chalan robí smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:17Od: Kamilos88
Djokovič je kapitola sama o sobě.

On je po 30tce ještě lepší, než před ní, je přesný a hlavně je mentálně nehratelný.

Po tom kiksu na USO bude zázrak, jestli mu něko vezme set.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:23Od: MarcelPersch
Já si počkám na dnešní zapas a pak budu dělat soudy, stejně jako Rafa do včerejška hrál jenom s žabařema.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:28Od: Kamilos88
Jop, souhlas.

Nicméně Rafa hrál celé RG stejně, jako včerejší 2 první sety. Nuda, kopce, žádný tlak, FH po lajně neexistoval, spoléhal na chyby soupeřů. Sinner hrál svůj tenis a kdyby vedl 2:0, tak se nikdo nebude divit, klidně mohl vyhrát, rozhodly zkušenosti. Třetí set nekomentuju, to Rafa vedl. 2:0 a uvolnil se, kdyby to bylo 2:1 pro Sinnera, tak hraje furt stejně špatně.

Khachanov hrál v zápase s Nolem svůj pravděpodobně nejlepší antukový tenis, alespoň první set a půl. Donutil Noleho si sáhnout na svůj TOP a to byla prostě zeď.

Takže z toho soudím, že podobný průběh to bude mít u Noleho až k titulu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:58Od: MarcelPersch
A proč by tak nehrál, když věděl, co mu stačí. Nadal není hloupý, poslední roky začíná utkání vždy vlažně, spis testuje na co soupeř má a na co ne. Tu přidanou hodnotu přidává až když musí. Vzhledem k věku a formě by tak ani nezvládl hrát celou dobu, ale umí přidat, když potřebuje.

Já spis nechápu, proč víc nehraje ty rovný údery, placky z FH, včera to bylo vidět, kolikrát zahraničí ze zoufalství, ale na soupeře to platí víc než ty kopce. Proti Nolemu jsem ho ještě neviděl tohle zahrát nikdy.
[ Reagovat ]
07.10.2020 11:13Od: Kamilos88
Já si právě nemyslím, že Nadal hraje to, co mu stačí. On hraje každý fifteen na 200%.

Federer hraje to, co mu stačí, on na to většinou do stavu 4:4 úplně jebe a pokud mu to soupeř nedaruje, tak nebrejkne, jenže on si tak věří servisu, že si to může dovolit.

Rafovi hodně pomohla včera nezkušenost Sinnera, Thiem by to dopodával a věřím, že i Tsitsipas.

S Diegem bude mít Rafa problém hlavně od BL a pokud nebude hrát razantně, tak ho Diego na té síti dojebe.

V Římě právě net play hodně Diegovi pomohla a včera s Thiemem to bylo totéž, 71x šel Schwartzmann na sako s úspěšností 62%
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:01Od: Forehand
Lol, minimálne troch z toch zoznamu porazí Nadal na centr kurte v Parizi aj v 40ke..
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:09Od: Kamilos88
Jo, mě nic jiného nenapadlo, ale progres těch nextgenů je značný.

Je jich čím dál více, což je logické.

Samozřejmě primární otázka je ta, zda by Sinner, Gaston, nebo Korda byli v osmifinále FO kdyby se hrálo v květnu a sezóna by nebyla úplně ujebaná.

To nevíme.

Nevíme ani, jestli by Thiem vyhrál USO.
[ Reagovat ]
07.10.2020 10:34Od: Franky
nevyhral...
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:18Od: turista
Korda ne. Ten na absolutní vrchol mentálně nemá. Sinner se ukázal v daleko lepším světle proti Nadalovi. Kladl tuhý odpor 2 hodiny a teprve pak se sesypal.
[ Reagovat ]
07.10.2020 04:31Od: Mayo
Ak by mi niekto povedal, že El Matador to bude mat po 100 zápasoch na French Open intergalaktickych 98-2, tak by som ho považoval za blázna smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 07:07Od: spaniel
Snad zalezi, kdy by ti to rekl.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:33Od: dako
Dokonalá ukážka, ako vie Rafovu hru ovplyvniť jeho vlastná nervozita a sebavedomie. Prvé 2 sety strašne tvrdý, ťažkopádny, krátke údery. V treťom zrazu úplne uvoľnená ruka, razancia ľahký pohyb, skvelý return.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:35Od: Forehand
Jj, mega rozdiel. Deň a noc.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:33Od: Forehand
Neviete, kam zmizol Mats Wilander?...

Tim Henman inak príjemným oživením, pasuje mi tam viac ako Corretja.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:38Od: dako
Eurosport sa vyjadril, že kvôli chorobe. Ja som čítal, ževraj mu Eurosport dal stopku kvôli vyjadreniu na Andyho a následne veľkú kritiku divákov Eurosportu. Kto vie...
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:40Od: Forehand
To snáď nie. Príde mi to ako konšpirácia, že by mu za názor dali BAN.

Dúfam, že to je len dočasné, Mats je super a už neoddeliteľnou súčasťou Eurosportu a Grandslamu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:47Od: dako
Boli to len domienky, kvôli chorobe tam bol od začiatku len cez video, možno sa mu to zhoršilo. Na druhej strane im kľudne mohlo vyhučať veľa ostrovných divákov kvôli tomu vyjadreniu, aj keď povedal pravdu. Ja ho mám tiež veľmi rád, jeden z mála, ktorý aj v telke povie veci na rovinu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 09:07Od: Kamilos88
Konečně do piče.

Wilander je kokos a na eurosportu mele furt totéž dokola, nedá se to poslouchat.

Dobře, že ho vyhodili.
[ Reagovat ]
07.10.2020 12:25Od: turista
Souhlas. Wilandera pamatuji. Byl daleko lepší tenista než komentátor.
[ Reagovat ]
07.10.2020 13:45Od: Kamilos88
Hlavně on nebyl vůbec objektivní. Šlo pokaždé vidět komu fandí a komu ne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 16:00Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:31Od: Patik
Nadal má ešte pár dní aby potrénoval..a je tam čo trénovať..no i tak pre istotu ak by pozeral zápasy Djokoviča nemal by si zabudnúť ruženec..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:32Od: Forehand
Dobrú noc tragéd smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:34Od: Patik
už ideš ? ..Dobrú
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:29Od: Forehand
34. semifinále Grandslamu nie je nikdy zlé.

Rafa obrovské zlepšenie, tento zápas potreboval ako soľ, zápas, kedy bol nútený priniesť niečo echt šmrncovné, faktor X.

A na konci tam už šúpal jeden banán za druhým, snáď si tento prejav udrží, musí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:33Od: FulnekUltras
trocha odľahlo, však? ;-)
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:35Od: Forehand
Odľahlo na dva dni. To, že Nadal končil zápas v parádnej fazóne neznamená, že v tom istom svetle začne aj piatok.

Hoci na Diega mu tentokrát celkom verím, hoci ten argentínsky kliešť na druhej strane kurtu fakt nemusím.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:25Od: Forehand
Zaujímavé sledovať, nieže by sme to predtým nevedeli, ako výkon Rafu ovplyvňuje sebavedomie.

V treťom sete je to už totálny válec s FH vystrihnuýtm ako z najlepších čias. Oproti tým fľusancom, čo posielal v prvom sete, neporovnateľné.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:19Od: Ereinion
Taky někomu vadí ty zvuky úderů? Jak říkal Evans, ty míčky by nedal ani psovi, jak jsou tvrdý...
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:31Od: brixner
Copa Evans...Měl bys slyšet, jak já zazvonim, když mi jí pleskne sousedka z pekárny...Tydle míčky sou rajská hudba TVLsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:33Od: Patik
Lahodia mojím ušiam..rovnako ako na Wimbledone..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:36Od: FulnekUltras
má to svoje kouzlo - a méně diváků mi nijak nenarušuje zážitek
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:37Od: Patik
Presne tak..o to lepšie..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:11Od: MarcelPersch
Pamatujete ještě někdo Rafuv skvělý servis z posledních 2 let? Kde je mu konec? S BH někam zmizely smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:14Od: Forehand
V tejto vate by mal aj Goran 1 eso po 5 hodinovom zápase.

Uspešnosť prvého má niekde na úrovni 65%, čo je slušné.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:22Od: MarcelPersch
To ano, ale ta rychlost a jedovatost je zas zpátky v roce 2014..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:05Od: Berny umeni
neni umeni vyhrat zapas kdyz vam to jde a je forma, je umeni se vyhrabat ze sracek v jakych Rafa velkou cast 1. a 2.setu byl a dostat se na vysoky standard, ktery predvadi od 4:4 2.setu..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:06Od: Forehand
Vytesať do kameňa.

100% suhlas.

Nadal potreboval takýto zápas ako soľ. Dúfam, že si tento štandard prenesie do ďalších zápasov.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:07Od: Patik
Ten vysoký štandard myslíš to jedno prasiatko a dve či tri nevynútené chyby Sinnera..?
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:11Od: Forehand
Si v zlom vlákne. Hejteri sú o 3 poschodia nižšie.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:18Od: Patik
To neni hejt..môžem si to vkľude pretočiť a detailne opísať Sinner viedol 40:15..UE 40:30 mal ukončiť gem dostal prasiatko následne sa vyhádzal v zhode a prehral si podanie..to nebol vyšší štandard Nadala..
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:21Od: Forehand
V pohode. A čo tých ďalších 100 výmien?
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:23Od: Patik
ja reagujem konkrétne na vetu za stavu 4:4 nastavil Rafa vyšší štandard.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:13Od: farr
Před spaním mě to nedá a nemůžu nereagovat.

Tesat do kamene. Kde se můžu pod to podepsatsmile.
Rafa si dneska nic moc sám neuhrál v rozhodujících momentech buď klika nebo pomoc soupeře, kdo to nevidí asi kouká na záznam z předchozích RG kde Rafa hrál tennis a ne tuhle parodii. Snad se
do finále zvedne jinak čekám ostudu a nerad bych, aby mě mu ho bylo až líto smile.
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:17Od: Berny Re: mazec
hele 6:5 40:40 podani Sinner = Rafa 2 winnery z FH po lajně
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:06Od: turista
Jednou to finále musí antukový král prohrát. Nepřekonatelných 12 titulů z RG stačí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:57Od: Forehand
Rafa sa zlepšil, koncovku prvého už výkonnostne zachytil, v druhej polovici druhého hral už miestami dobre.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:55Od: Blondie
Klučina je neskutečný talent, alespoň set dva bych mu přála. Ale Rafa je prostě král amá vždy odpověď. Smekám...
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:52Od: farr Zase zadarmo, proč proč tak snadno
Dvě hodiny tam do Nadala řeže hlava nehlava a pak na BP tyhle stupidní faily. To bych se uvztekalsmile . Mlaďák sympatickej výkon, ale ta zátěž v trenkách ta ho prostě sráží úplně total smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:58Od: Patik
Pritom keby nezlyhal v hlave už mohol mať dva sety vo vačku nad Nadalom..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:59Od: farr
Šmitec ... Jdu spát tohle už bude o ničem. Rafa utrpí vítězství.smile Tak třeba Diego zkompletuje rovnou double smile . Hezkej pozdní večír smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:51Od: Forehand
Keď si zajtra kráľovna Alžbeta prečíta Times-i, tak si pomyslí, že Nadal si pripísal rutinnú výhru a ani jej len nenapadne ako blízko bol dnes Rafa vypadnutiu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:31Od: Franky
skoda ze ty niesi blizsie k vypadnutiu z tohto portalu...hned by sa tu lepsie dychalo
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:51Od: Berny klasika
co si budeme, v prubehu setu spatne, ale posledni game tam hodil (oba teda) par TOP úderů :), proste tenis je od stavu 4:4 a dále jiny sport:)smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:50Od: RF46
Du spat, mejte se. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:49Od: MarcelPersch
Můžete mi někdo vysvětlit, proč Rafa nehraje tyhle placky proti Djokovi? Ani když kopce nevychazeji...
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:10Od: turista
No protože v plackách se Djokerovi Rafa nemůže nikdy vyrovnat. To by dostal rychle nařezáno 3:0 na sety.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:49Od: RF46
Jako ikdyz prohraje, tak nektery vymeny mladika sou nadherny, utocny, pripraveny. Moc se mi libi. Obcas se ocitne na siti ciste nepripraveny ale to se zlepsi.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:48Od: Patik
Schválne..keby sa mal Djokovič zajtra stretnúť s Nadalom..aké by ste im dali kurzy..strelte číslo..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:51Od: Betfair
Djokovic 1,60- Nadal 2,50
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:54Od: Forehand
Reálne bude rovina, ak Nadal prejde 3:0 cez SF, tak tendenčne bude dokonca kurzovým favoritom.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:13Od: turista
Díky zásluhám a díky genius loci by byl Rafa kurzovým favoritem proti Djokovi. Tenisově za ním momentálně zaostává i na té antuce.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:47Od: Tomas_Smid_fan
Takže klasika. Janek je lepší, ale prosírá to na BPsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:50Od: Forehand
V druhom sete lepší nebol, Rafa mal problém na servise len raz. Sinner niekoľkokrát odvracal 0:30, a na big pointoch chýbajú skúsenosti.
[ Reagovat ]
07.10.2020 08:04Od: Tomas_Smid_fan
Právě závěr prvního setu mohl hodně ovlivnit vývoj zápasu. Jistota, co by bylo dál sice není, ale Janek by měl aspoň zaslouženě set, Rafa by byl ještě v útlumu a mohlo se stát cokoli. Třetí set byl už takhle o něčem jiném...
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:42Od: RF46
Prasatko, lehkej kratas a je na sikme plose. To je tenis no :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:40Od: DORSCH
je to len môj pocit,alebo sa to zda aj niekomu inemu,ze Rafa akosi zostarol,kurwa este aj ten Goat vyzera lepsie k svetu,mozno je to tym ze je stale mladozenac
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:43Od: Patik
je to tak..Nadala tá pauza úplne rozhodila fyzicky..úplne ovisnutý..taký akoby sa počas pauzy stal oteckom a už nemá čas na šport a na seba..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:43Od: RF46
Nemas ve svym okoli nikoho na fetu?
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:46Od: DORSCH
mohol si sa spytat aj priamo,no tak som si dal jedno pivo desiatku
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:45Od: Forehand
Je strhaný, akoby bol počas pandémie 3 mesiace na pařbe vo Vegas. Po žúrke chytil posledné lietadlo do Paríža a prihlásil sa na turnaj.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:39Od: Forehand
Neuveritelné, že až z Bratislavy vidím, ako sa tam tá lopta po dopade zaborí, viditelne spomalí, ale fakt viditelne, o 20-30% snád. Neuveriteľné.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:43Od: RF46
U drop shotu? smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:39Od: dako
Tie returny na tečko sú strašné, hlavne, keď to tak zahraje po druhom servise.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:35Od: RF46
Set dokoukam ale tak nejak verim Rafovi...na big pointy je lepsi.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:27Od: DORSCH
Sinner sa snazi,ale stale mam pocit,ze ho Rafa ukorculuje
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:31Od: Patik
Je to trošku smutné že mladí chalani majú problém upinkať starých capov..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:26Od: Forehand
Lol, tak toto bolo aké kuriózne :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:27Od: Forehand
30:30, ale tie dva poťa fiftíny, čo uhral mladý, to je groteska.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:34Od: farr
Mlaďák je šikovnej to je evidentní, ale zatím mu chybí taková ta trpělivost, ale ta přijde s postupnýma zkušenostma. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:17Od: Patik
Nadal vypadol z turnajového kolotoča a na tie jeho super návraty už nemá roky..na tomto zápase to krásne vidieť..jedna dlhšia výmena a Rafa vyzerá ako na konci piateho setu..keby nemal Sinner v koncovke setu plnené trenky tak Rafa by tu celkom možno aj skončil..a úprimne si myslím radšej by mal padnúť teraz..kým je načo sa vyhovoriť..neskorá hodina..zlé podmienky..loptičky zlá forma nedostatok zápasov..a Sinner hráč ktorý by tu za normálnych okolností nemal proti nemu nárok..takto ho môže deklasovať Djokovič a Rafa stratí dlhodobú výhodu do budúcna a Djokovič ho nadobro ovládne v hlave a na všetkých grandslamoch..a budú sa viesť úplne iné debaty v neprospech Rafu..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:19Od: Forehand
AKé to sú plnené trenky?...TO je nejaký gastronomický pojem?
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:20Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:21Od: Patik
Pozeraj sa na Sinnera keď brejkne Rafu a uvidíš ako mu to tečie po nohách..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:21Od: Berny Re: djokovic
hele je to totalni trapeni o tom zadna, ale ten TsiTsipas toho Djoka fakt nemuze dat, ze ho vsichni tak favorizujete ? :) abychom se nedivili vsichni az bude finale Cipisek s bozskym Diegom/Sinnerem
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:23Od: Patik
ja som toho názoru že Rublev je bojovník..a Stefanos s ním prehral nedávno vo finále..Grék bude kuť pomstu a Rublev mu to nedá zadarmo..obaja sa navzájom poničia a Djokovič ich len Djokončí..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:30Od: farr
Asi tak... A Nadal dneska propluje do semi přes připos*anýho mlaďocha ani nebude vedět jak smile. Tam čeká dorubanej Diego smile a budou si moct ve finále s Nolem podat ruce v cestě turnajem...smile. Finále už bude dle jejich aktuální formy defacto jen formalitka.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:39Od: Patik
Diego zregeneruje o to sa nebojím do piatku času dosť..len neviem či si Nadal nechá dvakrát po sebe namlátiť od jedného hráča..každopádne Diego ako hovorím nemá plnené trenky z Nadala a zadarmo mu to nedá..ak ho nepošle domou druhýkrát zoberie mu kus energie..a Nadal s Djokovičom musí bezdpodmienečne..ak by prehral znamenalo by to koniec Djokovič by prebral úplnú kontrolu nad Rafom..a ten už má teraz dosť slušný blok z neho..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:40Od: MarcelPersch
Tu už má dávno, spíš je tohle možná Rafova poslední reálná šance na GS. Navíc Rafa ještě ani nevyhrál.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:47Od: Patik
aj to..a o to horšie lebo Nadal to môže mať v hlave..nieže môže podľa mňa aj má..roky pribúdajú ručičky tykajú šance a sily sa míňajú..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:48Od: Forehand
Rafa bude môcť vyhrať RG vždy keď ho bude hrať. Kedykoľvek bez ohľadu na vek, fakt. Veď v rámci jeho statusu je myslieť si čokoľvek iné somarina.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:42Od: Forehand
Ty si celá kontrola :)

Moc do toho vidíš.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:17Od: turista
No v Djokolandu bychom chtěli aby si Rafa proti Novakovi už ani neškrtnul a získal nad ním totální kontrolu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:19Od: turista
Ale je tady ještě několik hráčů, z nichž snad každý může tento GS získat.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:25Od: Forehand
Jop, už od 2018 vravím, že aby Tsitsipas nevyhral RG skôr ako Thiem.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:15Od: HolyMotors
I´m maybe sinner but your innocence is mine..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:12Od: Forehand
Trápenie mladého býčka pred porážkou fakt.

Hrať o polnoci na jeseň, to je tiež nápad za milión.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:34Od: Franky
uz si hladal vyhovorky keby nadal vybuchol nahodou? :D klasicky rafaland
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:12Od: RF46
Tak kdy prijde varovani?
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:15Od: Forehand
Prehral si servis. Varovný prst vztyčujem práve teraz!
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:21Od: farr
A mlaďák se zas pos*al.smile Tohle je pak práce k ničemu, hned to Rafoj vyloženě odevzdávat zpětsmile ...smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:07Od: RF46
Po breaku se mladymu rozklepaly kolena, v TB celkem lehky chyby a set je v riti..
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:02Od: MarcelPersch
Zajímavý že Rafa většinou víc boduje, když z FH zahraje placku, ne topsin, ty v téhle podmínkách nejsou míč účinný.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:00Od: blixa
Přes TB se tam Nadal asi nakonec protlačí. Přeci jen, zkušenosti jsou zkušenosti ...smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:55Od: Davor1
Jannik škoda, ten prvý set mal byť jeho, bol jasne lepší. Nadal veľmi slabý, Djokovič už asi väčšiu šancu na druhý RG ako tento rok mať nebude...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:59Od: farr
Příští rok a ten další a další pokud vydrží zdravej. Rafa mě příjde poslední rok tak trochu za "zenitem". Už to loňský US Open vyhrál jak s klikou od blázince s tím že měl los jak na challengeru a ve finále hořel s Medvědem jak papír. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:00Od: MarcelPersch
Ano hořel potom, co lehce vyhrál 2 sety a ve 3. měl dobre nakročeno a malém si to prohrál sám? smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:03Od: farr
Právě proto, že z vyhranýho zápasu udělal kovbojku a nebejt to Medvědova premiéra ve finále v 5. by ho sfouknul jak svíčku. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:06Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:02Od: Amputace
Hořel jak papír? Vedl 2:0 na sety navíc s breakem ve třetím... Víc si to zkomplikovat už snad ani nemohl. Hořet jako papír si opravdu představuji jinak.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:59Od: Forehand
41-43 na lopty. Jasne lepší nebol, ale pôsobilo to celý čas tak, že je pánom situácie.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:59Od: MarcelPersch
Myslíš, že Rafa bude příští rok v 35 lepší?
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:02Od: Davor1
A to ako Djokovič môže na RG prehrať len s Nadalom?
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:56Od: turista
Ještě nikdo neznáme složení obou SF. Pokud bude finále Nadal v.s. Djokovič tak Rafa může vyhrát na haluz či na genius loci. Tenisovou kvalitu současného Djokera prostě nemá. Dnes mladíka zválcoval až ve třetím setu. První dva sety byl hratelný, porazitelný a na BH zvláště po čáře dělal jednu UE za druhou. Naštěstí mu šlapal banana FH a pomohly mu i zbytečné chyby Sinnera v druhé části druhého setu , který ale ukázal, že jednou možná bude ty GS sbírat on. Druhé SF ukázalo fantastický tenis z obou stran celých 5 hodin. Bezmezný obdiv Schwartzmanovi i Thiemovi. Rozhodla Diegova neuvěřitelná vytrvalost, dlouhé údery z obou stran, chirurgická přesnost a málo UE. Dnes by asi Diego porazil Rafu i Novaka kdyby tam byli místo Dominica. Pro Doma je to hořké. Ale jednou na Roland Garros ten titul určitě vyhraje.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:03Od: Forehand
Skoro by som dal na to krk, že bude.

Uvidíme aká bude situácia vo svete, ale ak si pred RG strihne štandardné antukové kombo a RG sa bude hrať za slnečného, klasického počasia s novými loptami, Wilsonky organizátori zahodia po tomto roku do koša, tak to všetko Nadalovi pomôže.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:39Od: MarcelPersch
Určitě s nimi má Wilson smlouvu a ta nebude na 1 rok.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:23Od: Marduch
Je na 5 let
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:41Od: Forehand
To neznamená, že budúci rok budú rovnaké lopty.

Rovnaká značka neznamená rovnaká lopta.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:52Od: dako
Máme tu aj jedno pozitívum pre Rafu do druhého setu - horšie to už byť nemôže. Na druhej strane, tomu aj chápem. Čakať celý deň, či vôbec budeš hrať a potom nastúpiš pomaly o 11 večer na kurt v 10 stupňoch a silnom vetri.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:52Od: dappe
Škoda, teď už se asi prozdržuje do semifinále. :( Nevím, jestli to je tím, že ten jeho tenis nemám rád, ale koukat na ty pauzy mezi prvním a druhým servisem mi ten zápas úplně otráví vždycky.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:00Od: Kamilos88
Tohle mi asi nikdo nebude věřit, ale já mám Nadala rad všude, jenom ne na antuce.

Hraje pěkný tenis na hardu; na trávě, ale na antuce to je proste humus, mě se to nelibi, navíc schválně zdržuje, čistí čáry a čím více nestíhá, tak více zdržuje.

Warning neexistuje samozřejmě
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:05Od: RF46
Soucast taktiky, bohuzel :(
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:11Od: dappe
Prostě dělá pro výhru cokoliv, je to taktika. Při jeho podání se vše neuvěřitelně táhne, začíná to už prvním bodem. Nevěřím tomu, že to negativně neovlivňuje soupeře. Zápasu to ubližuje, ale možná jsem jen netrpělivý.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:14Od: Forehand
On to robí, bez ohľadu na priebežný výsledok. To ste si už hejteri mohli všimnúť.

Alebo aj v prvom kole za stavu 6:1, 5:1 taktizuje?
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:19Od: RF46
a po vyhranym bezi, to sis nevsim ?:)
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:23Od: Forehand
Beží?.

Ako, že beží na servis?...

Tak sa budeme hrať. Ukážeš mi teraz, kedy bude Nadal bežať, počas prestoja :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:34Od: RF46
Nech to bejt a vzpomen na A.A. :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:51Od: Berny rafa od 2017
jen pro osvezeni, Rafa od sveho zmrtvych vstani v roce 2017 na FO ztratil za 3,5 rocniku 3 sety. 25 hráčů mu sebralo 3 sety, kdo dá 3 v jednom zápase ? btw mladej se mi moc libi
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:54Od: farr
Nole by mu dal klidně 4 s tím co dneska Rafa hraje smile smile .
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:57Od: Forehand
Ahoj Berny..

Ako som písal nižšie..Všetky Rafove dominantné štatistiky sú podľa mňa v kontexte RG2020, kde Moya sedí v hladisku v zimnej lyžiarskej vetrovke úplne irelevantné.

Ale áno, tých setov stratil Rafa pramálo.
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:01Od: Davor1
Myslím, že aj tréneri súperov sedia v hľadisku v lyžiarských vetrovkách, nie len Moya :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 00:07Od: Forehand
jj...

To len na ilustráciu, že všetky zabehané stereotypy, ktoré s RG máme, tu tento rok nemajú čo hľadat.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:51Od: MarcelPersch
Pokud chce Rafa dal, je jen dobře, že si vyzkoušel tyhle kriticky situace, hraje už trochu lépe, ale na Djokoviče by tohle ani náhodou nestačilo. Ani kdyby byl bez formy.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:52Od: Kamilos88
A bez rakety
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:51Od: Kamilos88
Oukej, ale Rafa měl dostat minimálně 2x warning, ale dobrý, chápu, ze na FO se mu nadrzuje celou kariéru, Sinner se s tím musí porvat.

Každopádně s tímhle výkonem Nadal neporazi ani Diega
[ Reagovat ]
07.10.2020 01:16Od: Patik
Keď si nikto nevie otvoriť ústa..tak nech hrajú všetci podľa jeho tempa..Fognini s Kyrgiosom by sa tam už hádali..
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:50Od: Forehand
Nadal s obrovským šťastím, tuším aj v TB mu tam raz pomohla páska.

Pozitívom je, že začal hrať FH po čiare, zistil, že ich musí hrať. Práve tie zobrali mladému momentum zápasu.

Naďalej to však môže byť 5-setový zápas, doležitý bude úvod druhého setu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:46Od: HolyMotors
Konec pohádky, ale moc nechybělo) skoro bych po vyhraným setu začal i věřit.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:49Od: FulnekUltras
hlava je prevít
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:52Od: farr
Mláďák na Rafu má jen se nesmí takhle vyházet, pokud bude furt podobně drzej, tak ještě Rafoj může zatopit, nicméně nemůžu si trochu pomoct s dojmem, že Rafa přišel k 1. setu jak slepej k houslímsmile smile ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:40Od: blax
Vždyť ten Sinner nehraje vůbec nic, kopcovaná
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:41Od: MarcelPersch
Do posledního gamu hrál skvěle
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:43Od: farr
Se mlaďák pos*al, že by moh Rafoj sebrat první set. Nervy a strach a Nadal rebreak zdarma...smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:43Od: RF46
prepni na spravnej zapas, cumis na zensky ze zaznamu :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:44Od: blax
Já to zapnul až ve 12. gamu a to fakt byla kopcovaná na téčko. Teď už je to lepší.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:51Od: RF46
Do ty doby hral suprove a verim, ze zase zacne.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:39Od: Forehand
Álečo, pridaná hodnota.

Forehand po čiare. Nutnosť, absolútna nutnosť.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:40Od: MarcelPersch
Ještě bych to nepřeceňoval, TB nejsou Rafova devizy poslední roky.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:44Od: Forehand
Nepreceňujem, nič nemá vyhraté, len konštatujem pozitívny impulz.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:35Od: dako
Rafa je dnes strašne ťažkopádny. Musí sa rozhýbať, v takom tempe to nepôjde.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:34Od: farr Rafa hraje uplnou pi..
Vidím první zápas Rafy na RG 2020. To fakt takhle hrál/nehrál už od prvniho kola josmile ? Nechápu, že dávno nevyhučel...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:36Od: HolyMotors
Něměl s kým.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:33Od: RF46
K cemu je limit na podani, kdyz se to "nepocita" ???
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:35Od: DORSCH
k tomu k comu povinne nosenie rusok
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:33Od: HolyMotors
Poojď Sinnku! Pošli tu zkostnatělost, která má
už evidentně problémy s pohybem do důchodu, kam patří smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:32Od: HolyMotors
Poojď Sinnku! Pošli tu zkostnatělost, která má
už evidentně problémy s pohybem do důchodu, kam patří smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:29Od: MarcelPersch
Dnes to bude chtít víc než krátké kopce a backhand na tecko, co se stalo s BH z minulého roku? Tam to byl úder, na který se Rafa mohl 100% spolehnout.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:38Od: Forehand
Minulý rok ho hľadal dva mesiace počas jarnej antukovej prípravy.

Tento rok vstal z gauča a hybaj na Roland Garos..Všetko je tak strašne atypické, že nejaké porovnania s minulou sezónou fakt nejsú na mieste.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:04Od: turista
No jo ale u Rafy vždycky šlo pouze o účinný BH CC. BH DTL Rafa Nadal téměř nepoužíval ani v letech 2017-2019. Nepotřeboval ho. BH DTL byl vždycky trade mark Djokoviče a Nišikoriho.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:23Od: MarcelPersch
Rafa by potřeboval trochu zapracovat na fyzičce, nevypadá moc dobre, v Covid pauze nakynul.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:26Od: Forehand
Nehrá dobre a kludne može zahučať.

Sinner hrá dobre, ale standardne by to nestačilo ani na jeden set. Dnes ma sancu uspiet.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:27Od: MarcelPersch
To já už jsem řekl 2 dny zpátky, tady nemůže být nikdo překvapený. Sinner je kvalitní a je rozjetý, narozdíl od Rafy.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:21Od: HolyMotors
Výborně zvolil dropshot smile jako školák
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:19Od: HolyMotors
Drží se výborně. Pokud to ustojí v hlavě. Kdo ví, co se může stát)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:18Od: RF46
S Kordou neporovnatelny.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:22Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:17Od: Forehand
Rafa mi po Corone príde trošku pribratý a nehýbe sa dobre. Pohyb je sucastou celého toho tazkotonážneho balíčku, kde proste tomu niečo evidentne chýba, je to celé akési kŕčovité.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:23Od: FulnekUltras
alebo aj gumené ;-)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:14Od: RF46
Ty kratsi balony delaji problem oboum...micek nedoleti.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:13Od: HolyMotors
Nádherně, z 0:30. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:09Od: RF46
Dve lajny :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:08Od: HolyMotors
Král a začátek v 11? Jak mu to mohli udělat!)

Pojď Jannik! Nejvyšší čas na střídání stráží.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:06Od: Forehand
Stavil by som zivot, ze pri svojej premiere uz RG nikto nevyhrá :)

Sinner má 19 a toto je jeho prvé RG, niečo mi to pripomína, bolo by to epické.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:06Od: RF46
nestahuj gate prosimte...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:10Od: Forehand
Preco, chces ma vyfajcit?..:)

Ber to skor ako zaujimavy postreh. Sinner by vsak potreboval vyhrat tri zápasy, aby vyhral RG na svojej premiére ako Rafa v 2005.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:12Od: MarcelPersch
Djoka, by tu neporazil, Rafa měl výhodu, že tehdy musel porazit jen jednoho opravdu kvalitního antukare.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:14Od: Forehand
Rafa isiel na RG05 ako najvacsi favorit po násobných vitazstvách pocas antukovej pripravy a porazil Federera v SF.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:12Od: RF46
Kdybych chtel, tak bych snad psal, STAHUJ :)

Jako vsechna cest jak Sinner hraje, tlaci, hraje v kurtu, paradni BH.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:04Od: RF46
Nemam splacenou hypo jeste ale i tak poslu o cislo vetsi trencle Rafoj, to je peklo :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:25Od: annah
Hraje v pyžamu! To by přišlo i s vrskem draho...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:00Od: Kamilos88
Sinner hraje dobře, ten se sám neporazi

Navíc ty ploché udery Rafovi moc nesedí.

Asi vyhraje, ale bude muset něco predvest
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:01Od: MarcelPersch
Třeba si uvědomit, že musí hrát do FH, né se pořád tlačit do BH, po lajne si nevěří, takže bude muset hrát I-o
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:01Od: RF46
Sinner se mi moc libi...break visel ve vzduchu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:02Od: RF46
Ty vole, peknej uder :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:53Od: FulnekUltras pět hodin
už dneska nikdo nemá čas nic souvisle sledovat - už aby i v mužském tenise uhodilo a dočkali jsme se všude normálních zápasů na dva vítězné sety, které plně odpovídají životu 21. století
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:54Od: RF46
nesmysl...smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:55Od: FulnekUltras
neříkám, že pár úchylů se dneska ještě nenajde ;-)
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:56Od: RF46
Mlada potencialni hvezdicka, v barvach temer Valeho a pomalu odchazejici legenda...to se neodmita.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:57Od: FulnekUltras
co já jsem mezitím všechno udělal... ;-)))
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:58Od: RF46
pi*a...ted sem malem Sinnerovi zatleskal..
[ Reagovat ]
07.10.2020 06:19Od: hippos
Ten odkaz na život 21. stoleti mi vůbec s tou tvojí politickou agitkousmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 06:20Od: hippos
*nesedí
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:47Od: MarcelPersch
Sinner hraje skvěle ale teda
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:41Od: Forehand
Rafa prvy gem ako pán.

Vypadnutie Thiema ho dostalo do pohody.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:48Od: Forehand
Tak Sinner od zaciatku vysoky herny standard.

Navyse s jeho vyborným BH mu tento match up celkom sedí, kedze Rafa jeho BH bude vyzývať velmi často.

Nadal si dnes vyskusa, na co v turnaji ma, musi porazit silneho protihraca.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:48Od: MarcelPersch
No FH po lajně moc od Rafy očekávat nemůžeme, to je jasné
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:00Od: Forehand
Tym padom, nemozeme ocakavat boh vie aky vysledok.

Len nech ho Sinner trápi tym BH, Rafa sa musi zlepsit, lebo toto je presne ten béčkový, tazkopadny tenis, ktory staci na 99% superov, mozno doslova 99, ale vo finále je práve ta jednotka zo sto, svetova jednotka. A tam toto isto nestaci.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:36Od: Kamilos88 QF
Oni je fakt pošlou na kurt před jedenáctou.

To se muže stát jenom na French Open. Ta antuka bude totální blato.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:41Od: .vorlik.
Z FO 2020 asi chtěj udělat boj o přežití ve stylu Battle Royale apod :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:54Od: FulnekUltras
jsme ve válce, tak si to užívejme smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:10Od: .vorlik.
ehm... v jaký válce?
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:13Od: FulnekUltras
v předem plánované, tiché a gatesovsky zákeřné smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:34Od: RF46
Tech 170cm neni zrovna prototypovejch pro modernismile hrace...
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:23Od: dappe
Swiatek hraje skvěle.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:56Od: FulnekUltras
tak doufejme všeho do času smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:16Od: woody Nezda
Se mi ue byl Nadal Sinnet meli hrat tak pozde, podle me za hranici regulernosti...
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:20Od: Forehand
Night session v NY zacina o 19:00 miestneho času, cize druhy zápas sa uz viackrat zacinal okolo 22:00...V Melbourne to maju tusim podobne.

Viem, ze parkrat koncili hraci hlboko po polnoci, ten start 22:30 nakoniec az tak nekrici, o to viac, ze sa hra bez divakov.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:22Od: Kamilos88
Jo kamos.

Ale v NY a Melbourne je 31 stupňů. V Paříži bude tak 9-10 a déšť
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:22Od: Forehand
Holt, aj takéto pribehy pise zivot.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:13Od: brixner
Tak trochu jsem to i tušil...
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:10Od: woody Dominic na to nemel
Bohuzel, fyzycky ani hlavou to Dominic nedal. Trochu usnadnil dolni polovinu, Diego bude dobry souper pro Nadala ale udela max set.Ten servis je opravdu velky llimit. Poprve v semi, proti Nadal ve svem kralovstvi. Skoda, Dominic by se mi tam libil vic.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:57Od: paddy tutovka
jen blázni si mohli myslet, že Thiem po zisku GS může bojovat o titul na RG smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:37Od: makro99
Diego, je to tam! Zapas jsem neviděl, ale viděl jsem semi v Římě, takže jsem docela věřil, že by to mohlo jít. :) Každopádně Diego potvrdil, že konzistentně (na rozdíl třeba od Quida), krůček po krůčku, stoupá k vrcholu. A je dobře, že po několikaleté odmlce, je členem absolutní světové antukářské špičky opět specialista :) z Argentiny.
A nezapomeňme - ta argentinská semifinále máme dneska dvě smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:41Od: Forehand
Quido?...

Mysliš Pellu?...Pella sa narodil vyslovene pre 2-3. kolo Grandslamu. Cez to nejde vlak.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:56Od: makro99
jj, Quido měl řekněme 2 sezóny, kdy Diegovi konkuroval; ale od toho Wimbledonského triumfu to jde dolů...
ale my už čekáme na punto de break... server asi spadnul :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:12Od: Forehand
Trevisan, poctivá antukárčina :)

Druhá Errani.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:02Od: stefankelner Nech?pačky
Kukal som polovicu 2. setu a tam jasne dominoval Thiem... v kratkych výmenách.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:02Od: dadaft
jako super, o tom žádná,
ale jenom díky tomu, že jsem v součtu nějkolik hodin vynechal.
vždyť začali někdy ve tři hodiny!
tohle nemá obdoby v žádném sportu, i ti cyklisti v nejtvrdších etapách, kde třeba mají v závěru dva vysoké alpské kopce, jedou tři čtvrtiny v klídku v balíku..., maratón, o kterém se říká, že je peklo, trvá přes dvě hodiny u nejlepších...
na mě je to prostě moc, tři vítězné jsou pozůstatek z časů, kdy se hrálo servis-volej a výměny trvaly plus minus 5 úderů...

gratulace malému muži

(víckrát už nebudu s délkou prudit, to jen že jsem musel tak dlouho čekat na svůj zápas)
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:06Od: stefankelner Re: Môžno
treba zrychlit povrchy /aj u antuky sa to dá/ a zkratit set, za 5:5 hrať tiebreak do 6, aj o bod...
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:57Od: Linka
Tak jak je to s tím zdravením u sítě?! Holky si podle pokynů jen ťukají raketou, přitom chlapi se tam oplácavaj jak bábovičky. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:59Od: Kamilos88
Chlapi na to jebou, jsou to kamosi, respektuji se.

Ženské se standardne pomlouvaji a všechny se nenávidí. 1 z 10 ženských se u podání ruky divá na soupeřku. Ze se Diviš
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:03Od: Linka
O to mi tolik nejde. Ale jaký jsou teda pravidla? Dotýkat by se neměli, ne?
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:04Od: Kamilos88
Asi ne, ale co jim reknes po petihodinovem zápasu?

Ze mají perma ban?
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:20Od: Linka
Jasný
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:24Od: Forehand
To iste co povedali Nolemu v NY.

Že to je pravidlo a nemaju na vyber.

Diego DNQ.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:41Od: Linka
Djoko si taky plácnul v minulém zápase.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:54Od: Ereinion
pokud vím, tak se stejně dotýkají stejných míčků, takže je to do velký míry spíš divadlo...
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:00Od: FulnekUltras
jako celý kovid
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:56Od: steve79
V kolik ted Nadal bude hrat??smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:03Od: Forehand
Trevisan rychly break, takze to vidim tak na 23:00...

Uz ked je Nadal v utrobách 5hodin, organizátori nebudu mat gule povedat mu, ze cakal zbytočne, myslim si.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:10Od: Mantra
nebo už tam není smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:55Od: RF46
No, jeden z favoritu je venku...
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:53Od: Forehand
Rafa vyhral RG, 5x cez Federera, 3x cez Djokovica, 3x cez Thiema. Je skoro statisticky neuveritelné, ze len raz sa k titulu dostal cez Soderlinga a legitimne vyhral RG lahsou cestou. Matematika je velká veda a mala by trochu tuto štatistiku vyvážit. K 2/3 lahkych titulov ako ma Roger sa nedostane, ale tych 2/13 by bolo fajn.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:56Od: RF46
pockej, vzdyt furt rikas, ze je Fedex slabej a navic na antuce..vzdyt podle tvyho vzorce to mel tedy 5x zadarmo.smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:57Od: Kamilos88
Smashed !
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:58Od: Forehand
No samozrejme omnoho slabsi ako Nadal, Djokovic.

Ale stále omnoho lepsi oproti zbytku sveta, aj preto je jednooky kral slepych, lebo druhej vlne dominuje.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:08Od: team.wta
Druhá vlna? Nestraš.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:31Od: RF46
Uz zase? Minimalne Djok slepy neni!
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:53Od: Frantz
Domino už to nedával fyzicky, v závěru už jen čopoval, na ty jeho bomby už neměl sílu...škoda ho, kluka ušatýho.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:49Od: steve79
Byla to skvela podivana. Diego vratil opravdu vsechno. Thiemovi v patem setu dosly evidentne sily. Letosni French open nebylo od neho stoprocentni.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:48Od: Kamilos88 Rafa
Thiem by Nadala neporazil, akorát by ho podle mě rozjel do antukového masterclassu.

Vypadnutí Thiema je pro Nadala obrovský problém, protože hrát FO se Sinnery, Kordy a Mekenzími, pak v SF vyzvat Diega po šestihodinovém maratonu a ve finále potkat Djokoviče, který ještě neztratil ani set je velký špatný.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:47Od: ipko
Diego Rafu minimálne potrápi, pamätám si na ich posledný zápas na FO, Schwartzman bol set a pol lepší, potom bolo pre dážd prerušené a na druhý deň ho Nadal zničil.. toto nebude ten prípad, obzvlášť po Rímesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:49Od: Kamilos88
Hlavně ty podmínky jsou úplně jiné, pokud bude tak sychravo jako dneska, tak má Diego šanci Nadala sestřelit, podmínky budou podobné Římu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:30Od: turista
Když dobře zregeneruje tu únavu tak má Diego šanci porazit jak Nadala tak i Djokoviče jak je dobrý. Dnes by porazil jednoho i druhého.
[ Reagovat ]
07.10.2020 02:40Od: Forehand
Lol...

Názor jak od mojej 6-ročnej dcéry.
[ Reagovat ]
07.10.2020 06:10Od: hippos
Nemáš valné mínění o své dceři, tatínkusmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:46Od: Mayo
Počkať, to vážne idu ešte nudné ženy? No mne je zle smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:47Od: Mantra
smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 23:02Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:45Od: Mantra DS
mi trochu evokuje Davida Ferera smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:45Od: Mayo
No konečne idem zapat tenis. Vamos Rafa.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:46Od: Mantra
Iga smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: Forehand
Ak by niekto Thiemovi ponukol jeden GS z dvoch hraných par tyzdnov dozadu, bral by to vsetkymi desiatimi. Pravdepodobne by bral aj jeden GS za dva roky.

A presne tento pocit, som z neho mal, ked skoncil zapas. Uvolnenie, bol rad, ze to mal za sebou, dal do toho vsetko, prehral, nevadí.

Pre Nadala, ak bude vo finále Djokovic, v podstate zlá správa, kedze cez Diega moze teoreticky prejst aj s béčkovým tenisom bez tolko omielanej pridanej hodnoty.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:46Od: HolyMotors
Lol. A i kdyby nahodou Thiem vyhral, nejspíše fyzicky dosti poničený, nemohlo by se stát, že by i přes něj Rafa mohl přejít "béčkovým" tenisem? Že by tedy Thiem nehrál příliš dobře, rozhodně ne tak dobře jako v předešlých dvou letech proti Rafovi. Celkem reálná varianta, kterou jsi ani náznakem nezmínil od té doby, co tě napadla ta hypotéza, jak skvělá prověrka by Thiem byl.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:52Od: Forehand
Streda, stvrtok.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:59Od: HolyMotors
Ok. Ale pak je tu ta tvoje úporná snaha ukázat Diega jako extrémně hryzaveho, nebezpečného, ale pořád asi jen tak z poloviny jako Thiema, jak jsi někde zmínil. Přitom ho Diego před pár dny zničil. Takže celkem zvláštní rétorika.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:01Od: Forehand
1:9.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:15Od: Kamilos88
Jde o podmínky.

Diegovi to sedí více
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:22Od: Forehand
Moze byt. Ale podminky mozu byt rozhodujuce pre dvoch hracov podobnej urovne.
[ Reagovat ]
06.10.2020 22:32Od: Kamilos88
Možná, Nadal ještě ani v semifinále není
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: Kamilos88 Forehand
Tady musím říct, že to, co jsi říkal o tom, jak bude nahypovaný Thiem po zisku GS nebezpečný na FO, je dle mého přesný opak.

Po prohře se smál, ten poslední game čistě odevzdal.

Kdyby nevyhrál USO, tak se více snaží, letos byl slabý a Nadala možná více potrápí Diego, více mu to tady sedí.

Thiem je uspokojený, má GS.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:44Od: Mantra
souhlas, byl odevzdaný, smířený
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:45Od: Forehand
Nevládal, bol fyzicky na dne, stvrdnuté nohy, s odovzdanim to nemalo nič.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:46Od: Kamilos88
No hlavně to úplně zam-rdal že jo.

V TB udělal 2-3 UE, i tak byl na stavu 5:4, projel to 5:7 třema chybama.

Měl to ukončit ve čtyřech, nedal to a Diego měl více sil.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:51Od: Forehand
S tym nemam problem, uznat to. Ale UE nie je nic vynimočné v tenise..Rovnako mohol Diego dopodavat 5:3 v tretom a cele by to bolo o inom. Proste tesný zápas, Thiem ale nehral svoj najlepsi tenis, Diego hral v Rime s Rafom este lepsie ako dnes.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:57Od: Kamilos88
Diego je na letošním RG tezsi soupeř; než Thiem. Otázka jak s Diegem zamava ta výhra nad Nadalem v Římě. Nemyslím sk, ze ho dá dvakrát v rade

Ale lopta je gulata
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:05Od: Forehand
Kazdy zápas je iny a Thiem ma jednoznacne vacsie zbrane, nez Diego, uz len na servise. Porazil Nadala na antuke tusim 4x, podmienky mu sedeli.

Diego bude hryzt, moze vyhrat, ale v globále má oproti Thiemovi šance tak polovičné.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:11Od: Kamilos88
Nicméně my pořad nevíme, jak hraje Nadal. To je podstata věci.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: Nola
wau Diego, neverim, dva skalpy najlepsich 2 antukarov poslednych rokov behom mesiaca, neuveritelne.... Dom dosiel na fyzicku, strasne narocne podmienky a mozno nerozohranost
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:42Od: com
Diego sunda i Nadala a Djokovica smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: Mantra
možná pujde do finále, ale bohužel to by bylo vše, si myslím
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:42Od: Mayo
Vamos Albicelestes smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:34Od: Mayo
Thiem je slabý ako čaj na tohtoročnom FO.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:32Od: Kamilos88
A Rafa klub slaví. Semifinále Diego po sedmi hodinovém zápasu. Aj také příběhy píše French Open
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:34Od: Mayo
Ja neslavim nič. Neni čo slavitsmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist