Plíšková na třetí pokus zdolala Vinciovou. O finále se utká s přemožitelkou Kerberové

  • WTA BRISBANE - Karolína Plíšková v Brisbane zdolala Italku Robertu Vinciovou a ve třetím vzájemném duelu si připsala premiérovou výhru. V semifinále si nasazená Češka zahraje s Ukrajinkou Jelinou Svitolinovou, která vyřadila loňskou finalistku a světovou jedničkou Němku Kerberovou.
    5. 1. 2017, aktualizováno | Aktuality |  93 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková po dvou hladkých dvousetových výhrách z úvodu sezony narazila na Robertu Vinciovou, s níž ve dvou vzájemných zápasech neuhrála ani set. Dobře nezačala ani dnes v Brisbane, po první prohrané sadě však na zkušenou Italku konečně našla recept a zvítězila 3-6 6-2 6-2.

Od druhého setu svěřenkyně nového trenéra Davida Kotyzy začala diktovat výměny a dokázala čelit i bekhendovým čopům Vinciové. Na začátku rozhodujícího dějství sice ztratila podání a prohrávala 0-2, od té chvíle však získala šest gamů v řadě a vývoj bez velkých potíží otočila.

Ve svém prvním semifinále od loňského US Open se čtyřiadvacetiletá Plíšková utká se světovou čtrnáctkou Ukrajinkou Jelinou Svitolinovou, s níž z pěti vzájemných duelů prohrála pouze ten na loňském Hopman Cupu. V pátek se s ní utká o své celkově 17. finále.

Dvaadvacetiletá Svitolinová dnes porazila 6-4 3-6 6-3 loňskou finalistku a světovou jedničku Angelique Kerberovou, s níž si poradila podruhé v řadě a počtvrté z devíti vzájemných střetnutí.


První semifinálovou dvojici vytvořily Španělka Garbiñe Muguruzaová a Francouzka Alizé Cornetová, jež vyřadila Dominiku Cibulkovou.

• WTA PREMIER BRISBANE •
Austrálie, tv. povrch, 1.000.000 dolarů
čtvrteční výsledky (05. 01. 2016)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (3-ČR) - Vinciová (8-It.) 3-6 6-2 6-2
Svitolinová (Ukr.) - Kerberová (1-Něm.) 6-4 3-6 6-3
Cornetová (Fr.) - Cibulková (2-SR) 6-3 7-5
Muguruzaová (4-Šp.) - Kuzněcovová (5-Rus.) 7-5 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (93)
05.01.2017 23:31Od: Fandina
Kája ještě o rozchodu s Vaňkem a o změně v tréninku s Kotyzou.

"Jsem strašně ráda, že jsem udělala změnu, myslím si, že mi David Kotyza může hodně pomoct. Může mě postrčit v některých aspektech, ve kterých třeba už Jiří tolik nemohl. Moc se na tu spolupráci těším. Byla jsem s Jiřím dva a půl roku a myslím si, že nastal ten správný čas na změnu,"

Už během pár prvních týdnů s bývalým trenérem Petry Kvitové poznává velké změny v tréninku. "Změn je tam hodně. Tréninky jsou víc intenzivní. Nechce po mě trénovat pět hodin denně, řekněme, že třeba dvě. Ale naplno," popsala spolupráci.

"Hodně pracujeme na pohybu, na práci nohou. V tom jsem se zlepšila, ale pořád to může být o dost lepší. Je to velmi zkušený kouč, může mi dát velké množství cenných rad. Nic jsme před sebou nepředstírali, díval se, jak hraju, a společně jsme došli k tomu, kde mám nějaké chyby a na čem je třeba nejvíc pracovat," svěřila se.

https://sport.aktualne.cz/tenis/pliskova-snad-jsem-tak-dobra-hracka-ze-to-u-me-neni-tolik-o/r~bce0c1b8d1c411e6b13b002590604f2e/
[ Reagovat ]
05.01.2017 17:47Od: Patri.k
Máme sice hodně hráček na TOP úrovni, ale žádné šampiónky, už by to chtělo nějakou tu naši... doufám, že Plíšková zažije snovou sezónu a třeba se dočkáme... Trochu jsem doufal v Petru, když měla tak skvělej konec sezóny, ale stejně, prostě je moc labilní a třeba ji ta delší pauza prospěje... Kolikrát jsem viděl, jak se hráčky vrací po delší přestávce a začnou válit ještě víc než předtím... Jinak Kvitová má nějak zastavený žebříček? Jako, že půl roku nemusí obhajovat a zachovají se jji body?
[ Reagovat ]
05.01.2017 17:56Od: PetaM
Ne, body se jí budou normálně odečítat. Jen má to štěstí, že se jí to bude odečítat tak po desítkách :D :D Vzhledem k tomu, že měla celkem slabou loňskou sezónu (vyjma konce).
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:01Od: Patri.k
Jakto, já myslel, že se dá zastavit žebříček, když se člověk zraní... no, ale i tak, měla by to stihnout, aby nemusela na GS a většinu turnajů dělat kvalifikací, jen na ty ženské mastersy se asi nevmáčkne
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:06Od: tommr
nezaměnuj postavení v žebříčku a tzv. chráněnej ranking ... :)
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:17Od: PetaM
Žebříček se nedá zastavit :D Body ubývají každému, ať hraje, nebo ne. Ale jak napsal tommr, po určité době strávené na marodce můžou hráči a hráčky využít chráněný ranking.

Ale jak opět píše tommr, Petra až do USO zůstane ve dvacítce ... A tou dobou by se snad už mohla vrátit ...
[ Reagovat ]
05.01.2017 19:33Od: triatlet
Teda vzhledem k tomu, že "Kolikrát jsem viděl, jak se hráčky vrací po delší přestávce a začnou válit ještě víc než předtím... " jsi celkem labilní amatér :-D
[ Reagovat ]
05.01.2017 19:57Od: Patri.k
Tak vzpomněl jsem si na Allertovou, dlouhou dobu se pohybovala kolem 2 stovky, pak měla zranění půl roku nehrála a najednou během chvilky vylétla do stovky... nebo jsem si vzpomněl na Šafářovou co po zranění vyhrála turnaj v Praze... nebo Strýcová po dopingové pauze začala hrát ještě líp, škoda že ji limituje její výška a nejspíš nikdy top10 nebude... ale škoda komentovat někoho, kdo se naváží...
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:05Od: tommr
jj Petra má jistotu, že zůstane až do USO v první dvacítce i když neodehraje ani jeden zápas. Body jí začnou rychleji ubývat až v samým závěru roku ...
[ Reagovat ]
05.01.2017 12:59Od: kada.tom
Jak to tak sleduju, tak hráčky TOP 10 buďto nechtěj odhalovat karty před AO nebo jsou prostě z formy :-D

Kerber dobře že vypadla. Jednak kvůli Sereně a jednak kvůli Karol, pro kterou bude Elina jistě o něco schůdnější soupeřkou :-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:00Od: janek_da
Je to turnaj naprd. Naprostá degradace.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:12Od: kada.tom
tak zatím je na každém turnaji ve hře ještě min. jedna nasazená, takže o degradaci nemůže být řeč ... zatím
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:59Od: blixa
Jaká degradace, pořád máš ve hře nasazenou 3 a 4, naprostá pohoda ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:05Od: kada.tom
+1
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:08Od: dadaft
možná nás čeká hodně hodně otevřený ročník WTA. (???)
[ Reagovat ]
05.01.2017 16:25Od: horska.kraslice
Myslím, že top favoritky zatím nechtějí jít v zápasech "na krev" a riskovat zranění. Některé i testují novinky, co natrénovaly. Holt, až grandslam ukáže víc.
[ Reagovat ]
05.01.2017 12:07Od: Andrew89 WOW zápas
Elina a Angelika..moc krásný zápas. Elina zasloženě vyhrála...Kájo.....finále je nadosah:-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:43Od: slacker
Jaka repriza US Open? se hraje letos US Open uz v lednu a v jinem meste/zemi?
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:27Od: Smazaný účet AO kvalda
Maleckova, Muchova prijedou na posledni chvili nebo se do kvaldy nevesly? Nebo se na ni vybodly?
[ Reagovat ]
05.01.2017 12:27Od: Smazaný účet
Muchová je daleko, Malečková by měla být momentálně přibližně třetí pod čarou (tedy pokud se na to nevybodla)
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:06Od: jirkaS
no Aguše co jéééé tvl!
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:00Od: Fandina Kvituji
:-) i když tu není :-), že na O2 TV říkají příjmení tak jaká jsou a nepřidávají ová. První den jsem si všimla, že komentátoři se párkrát opravili, přidali ova a hned to vzali zpět. A dneska jsem se pobavila, když komentátor jednou při podání Riske skloňoval Riska to dala tam a tam. Pak už to nedělal. Ale mě to připomělo lišku a pobavilo mě to.
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:25Od: Smazaný účet
Kdysi vyhodili z CT spolukomentatorku v behu na lyzich, protoze si na ..ova nemohla zvyknout
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:30Od: Fandina
Časy se mění a třeba se i to ová přestane v ČT přidávat. Když je povoleno u Češek používat příjmení bez ová v jistých případech, tak není nutné ani ová přidávat u cizinek. Tak uvidíme, třeba to tak nakonec dopadne.
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:37Od: blixa
To bys musela postřílet tak polovinu těch dementů z ÚJČ :D ČT jsou alibisti a proto se budu držet "doporučení" ÚJČ až do skonání světa. Je to dokonale absurdní situace, kdy Češka (za určitých okolností) má právo na nepřechýlený tvar svého jména, zatímco cizinkám je toto právo upíráno.
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:45Od: slacker
by stacilo zacit vystrelenim demneta blixu a jemu podobnych bolseviku
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:30Od: triatlet
Krásný den, slackere :-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:47Od: Fandina
To je věčné téma a jak říkám, časy se mění, takže střílet nemusí být třeba. Ono u těch cizinek je to neoficiální mluva, nikdo jim jejich příjmení právně nebere. Já bych to nechala plynout, podle mě se zjistí, že když u Češek nevadí, že se jméno bez ová neskloňuje, tak si na to všichni zvyknou a přestane se to postupem času užívat. Samozřejmě, kdyby byla vydána právní norma, tak by se to urychlilo, ale to si nemyslím, že k tomu dojde. První vlaštovka v podobě O2, kde se to vlastně také někteří komentátoři odnaučovali tady je a časem mohou následovat další. Já tomu i věřím.
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:05Od: Kozoroh Re: blixa
Ty ze sebe děláš velkého chytráka, jen co je pravda. Směšné, jak se povyšuješ nadodborníky z UJČ :-D
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:08Od: Kozoroh
A doplním - že některé Češky mají nepřechýlené příjmení je do očí bijící paskvil. Ať jim se to líbí nebo nelíbí, měly by se jejich příjmení ohýbat. Škoda, že na to neexistuje zákon.
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:16Od: blixa
Ale on na to právě existuje zákon. Který jim to užívání nepřechýlených příjmení za určitých podmínek umožňuje. Takže si vyser voko. A co se týče UJČ, zde nejde o žádnou odbornost. Užívání přechýlených i nepřechýlených jmen je v pořádku a obojí v rámci pravidel. Tohle je prakticky ryzí politikum, nic jiného. A to že ÚJČ doporučuje jména cizinek přechylovat je prostě arogance a neúcta k cizinkám.
[ Reagovat ]
05.01.2017 12:27Od: George_Renel
Nabídka i provedení O2 dnes byla opravdu výborná.
Co mě trošku vadilo, bylo až okaté fandění moderátorů jedné hráčce, konkrétně Aze a Angelice. Chápal bych to u našich holek, ale u dvou cizinek by mohli své jednostranné vášně trošku krotit. (Shodou okolností vyhrály obě méně opěvované)
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:03Od: dadaft
mně se to nelíbí.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:08Od: Fandina
Upřímně, já osobně jsem tenistky pro sebe vždycky jmenovala Kerber, Davis, Šarapová a nikdy jsem si tam to ová nepřidávala. Pro mě je to absolutně v pohodě.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:12Od: dadaft
já taky píšu Halep nebo Davis............. ale v mluvené podobě se mi to nelíbí.
navíc oni to jméno stejně upravují, když třeba řeknou "to může MuguruZU(!!!) mrzet"
takže stejně s tím jménem pracují a ještě k tomu proti pravidlům ČJ.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:14Od: Fandina
Tak samozřejmě, některá jména se skloňují, ale i v češtině jsou jména jako Kočí, která se neskloňují. Tady jde o to přidávání ová za příjmení cizinek.
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:01Od: blixa
Stokrát lepší "Muguruzu" než "Muguruzaovou". Jména končící na "a" nevidím problém takto skloňovat, je to naprosto přirozené.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:39Od: Smazaný účet
A mne se zase v tom celem pripade prechylovani nelibi ta necitlivost k jazyku...
Vubec nechapu proc by se nemohlo rikat Radwanska hraje blbe s Riske. Proste prijmeni, ktere ma na konci samohlasku nebo mekkou samohlasku neprechylovat ve vsech padech.

Ale zase trebas Radwanska si opet nedokazala poradit s Williamsovou me prijde skvele...pochopitelne s tim, ze na kurtu hraje Agnieszka Radwanska a Serena Williams, cimz naznacuji, ze v prvnim pade zahranicnich jmen se toho prechylovani mohou Cesi zbavit bez nejakych problemu a traumat;) A dale v jinych padech citlive prechylovat...

Par prikladu...
Cornet...proste v prvnim padu nechat Cornet...a v jinych padech si pekne muzeme popovidat s Cornetovou... nebo jit s Cornetovou na pivo;)

Muguruza...pochopitelne nelamat prez tu koncovku dalsi samohlasku...nechat tak...a i ta spanelstina to unese...nejenze se mi libi Muguruza, ale mohu milovat Muguruzu a dokonce jit s Muguruzou na rande!;) Cili ta koncovka -a- ma krasny potencial, aspon podle podle mne...;)
(to same Svitolina...ze Svitolinou, Svitolinu, Konta, Kontou, Kontu atd.)

Vinci...tak tady je to krasneeee...proste Vinci je super holka na slajs. A chtel bych si s Vinci pekne popovidat. Myslim porad o Vinci. atd. Ta koncovka -i- je podle mne hezky universalni...a cpat tam zmenu v padech me prijde proste moc;) jine priklady > Lisicki, Doi, Ozaki atd.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:58Od: blixa
S tebou zcela souhlasím (a to se často nestává :D). Prostě k tomu přistupovat s rozumem a jazykovým citem. Co mě vytáčí je ten přechylovací fanatizmus ČT, na druhé straně třeba trvat na tom aby byly cizí jména vždy nesklonné je nesmysl.
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:01Od: Fandina
Ono se to ale netýká jen ČT. Na Eurosportu a třeba Nova Sportu taky přidávají ová.
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:26Od: Fandina
Na Eurosportu 2 teď dohrála Vandeweghová na O2 by řekli Vandeweghe.
[ Reagovat ]
05.01.2017 17:33Od: VlS
Mě jsou volný obě dvě.
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:29Od: Fandina
Já z těch dvou nejraději coko.
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:39Od: Smazaný účet
Gorges...jasne, ze v prvnim pade nechat Gorges...ale pochopitelne rict libi se mi forehand Gorgesove mi prijde ok... chtel bych mit pomer s Gorgesovou pochopitelne vuci giginovi OK neni, ale jazykove mne to prijde OK... dokonce ta koncovka -s- muze mit i potencial na neprechylovani...ale rekneme, ze by se tu dalo prechylovat.

Kerber...jasne je to Kerber, ale proc se nezlobit trebas s Kerberovou, ze...;)
Koncovka -r- je na to prechyleni vhodna.

Kovinic, Ivanovic, Petkovic a jine;) Tam bych se nebal byt opet otevreny k tomu, ze se nemusi prechylovat v jinych padech...jit s Petkovic na pivko zni paradne... vubec koncovka -č- ma paradni potencial...na to, aby se nemuselo prechylovat...

Urcite by se melo zavest pravidlo na neprechylovani cinskych prijmeni, to se potom stvari proste jazykolam a s jazykem a citlivosti pro nej to uz nema vubec nic spolecneho...

Prechylovat jiste! Ale s rozumem...;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:39Od: Smazaný účet
Reakce na Dadafta....jsem zapomnel napsat do zahlavi;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 13:40Od: Smazaný účet
*mekkou souhlasku
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:03Od: VlS
A Koťátko a Prdelku taky skloňujeme, ale nepřechylujeme. Úplně nejšílenější je doplňování za "a" - Kontaová - dyť to i zní blbě.
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:28Od: Smazaný účet Re: Vls
Jo omluva mas pravdu, - mel bych spis uzivat sklonovat na vzor prechylovani...
Jinak jiste s temi samohlaskami na konci a sklonovanim v tom prechylovacim vzoru, to je peklo;)
Ale jeste vetsi peklo podle me, je to prechylovani cinskych prijmeni, tim se uplne ztraci ten cisnky kratky vyraz...nebo tak nejak vseobecne u tech asijskych prijmeni je to proste spis divne;)

To mame Liu, Lu, Zhu, Xu, You, Li, Ye, jako toto sklonovat je proste silene;)
A pritom ta kultura cinskeho jazyka uplne nabizi rict pekne...a ja bych chtel jit s Xu na kafe...nebo s Liu...ale jit na kafe s Xuovou, Liuovou, Yeovou...zacina byt jako dooost narocne;))) Nez bych to vyslovil, tak mne ta holka utece;)

Hodne me take vystrasil novy australsky talent Aiavaova...toz taky pecka pecek...toz je to Aiava, tak jdu na kafco s Aiavou...a klidne tu Aiavu mohu mit rad...ale mit rad Aiavaovou - no, jen to zkusim vyslovit a uz se mne ztraci cele nadseni;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:37Od: Smazaný účet
Jinak by to byl zajimavy pripad, jak by se jmenovala nejaka hracka Koťátko;)
Ale trebas nastesti s Yoko Ono, neudelali Yoko Onovou;D)
Ovsem jak by se tak jmenovala hracka WTA, tak bych se ani nedivil, kdyby to Onova byla, a pro nektere dokonce Onoova;D)
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:46Od: Fandina
Tam by se snad přechylovalo Lennonová.
[ Reagovat ]
05.01.2017 14:48Od: Smazaný účet
Hsiehovovou Seiovou-Whuovou jsem videl v Praze a vubec bych nemusel skakat, abych ji prelezl
[ Reagovat ]
05.01.2017 15:08Od: dadaft
jo, to zní, ale správněji je stejně Pennettová než Pennettaová, Kontová atd.
[ Reagovat ]
05.01.2017 15:44Od: Smazaný účet
Toz na to pozor dadafte;)...nebot to uz pomalu stvaris nova prijmeni.
Jestli je to Konta, tak ji nemuzes predelat v prvnim pade na Kontova...to uz preci nejen zasahujes do prijmeni, ale ho i menis...
Je to proste Konta. neee Johanka Kont. Takze opravdu logicky z toho tvori Cesi Kontaova...
...nezapominej, ze muze byt holka, ktera se jmenuje Kont, to potom jako udelas co?;)))
Ja si fakt myslim, ze v tom prvnim pade u ciziho prijmeni, jak se to necha lezet bez prechylovani, dle originalu... by se to faaakt hooooodne zlepsilo...
;D)
[ Reagovat ]
05.01.2017 15:44Od: Smazaný účet
...a ulehcilo zivot.;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 15:45Od: Smazaný účet
vsem...;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 16:12Od: dadaft
čeština holt ženská příjmení mění.
[ Reagovat ]
05.01.2017 16:39Od: bIbec
je to zapeklité. Petra Kvítko taky není Kvitaová, že :-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 16:49Od: bIbec
ale jako celkově můj názor na tuto problematiku je takový, že je mi to úplně fuk. Ať si to každej tentuje jak chce. Hlavně když vím o koho jde.
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:11Od: Smazaný účet Re: bIbec
Tak ono to tak trochu v tom realu vypada, ze kazdy si to tentuje...jak chce...;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:36Od: Fandina
Tady jde o to, že O2 přišlo s nepřechylováním. To je, nepřidává ženským příjmením cizinek ová, což se u nás ve veřejných médiích dosud nestalo. Takže zajímavý počin a uvidíme co se z toho vyvine.
[ Reagovat ]
05.01.2017 17:40Od: VlS
No, tak o tom přesvědč Českou televizi, protože tam Flavie byla zásadně PennetAová :-). Ale myslím, že tomu kdo tenis nesleduje je to šumák, pro toho, kdo ho sleduje je úplně šumák, jak to kdo vyslovuje, skloňuje, přechyluje nebo cokoliv, protože pro nás je to prostě Flavie.
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:17Od: Smazaný účet
Take nechapu proc komentatori misto toho lamaneho Vinciova, nereknou proste to krasne Bobina...;)
[ Reagovat ]
05.01.2017 18:37Od: Krisboy
Pennetta se jmenuje Flavia, nikoli Flavie.
[ Reagovat ]
05.01.2017 19:12Od: VlS
Nepruď
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:56Od: VlS Aga
Ago, Ago, co na to řekne PiS?
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:05Od: Smazaný účet
Nic...
...jen nechaji tajne otravit vsechny kanarky v PL.
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:24Od: VlS
:-D
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:51Od: Lunej.. Kaju
Jsem nevidela, gratulka, Barca skoda. Nevim proc, ale Tyna se mi tenisove nazivo libi vic nez Kaja, asi je to tim, ze mam rada levaky:)

Jinak dedek blixa mi za komenty s Frickem posle rovnou cely duchod, prasatko uz mi chrochta:)
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:55Od: VlS
A ne že to propiješ, nebo se odstěhuješ do MC.
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:57Od: Lunej..
Myslis, ze blixa je tak bohaty?:)
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:00Od: VlS
No, klimatická porucha se přidává taky koukám
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:58Od: Krisboy
Ná Týnu jsem ráno koukal. Hraje fakt pěkně, tvrdě a rychle, ale dělá hodně nevynucených chyb. Když v TB v druhým setu poslala asi popátý relativně snadnej míč do sítě, už jsem nad ní lámal hůl a chtěl to vypnout. Naštěstí do ustála. Ve třetím už byla Jo zase lepší.
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:11Od: blixa
Jo bábi, až budu mít nějaký důchod, tak ti ho klidně pošlu :D Ale nevím nevím jestli se dočkáš ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 11:20Od: Lunej..
Neva, i tech 150 kc pomuze,jsem skromna:)
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:41Od: Krisboy
Radwa s Riske hrajou tenis, nebo se vozí na horské dráze?
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:47Od: Andrew89
ajo :D lol:D
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:38Od: kada.tom
Karol velmi pěkně, konečně babiznu porazila :-)
Teď ještě aby Elina zabrala a zase Kerber porazila!
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:29Od: Andrew89 Kerber
Jsem velmi překvapený jak Kerber hraje netrpělivě....už včera hrála uplně jinak než v minulé sezoně. Snaží se být přehnaně agrasivní (na její poměry), je netrpělivá...s tímhle dle mého názoru padne žebříčkem jak divá. Nicméně to padne stejně...protože lonská životní sezona se bude asi jen těžko opakovat. Ale uvidíme Angeliku nelze podceněvat je v tutu chvíli jedničkou oprávněne. Další věc co mě dost zaráží že nikdo z TOPky není suveréní...ale je teprve začátek sezony..a dle mého letošní sezona bude na překvapivé triumfy plná :-)
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:35Od: Andrew89
a přijde mi teda, že Kerber nějak zhubla..?
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:54Od: Andrew89
psal jsem dole...první se 6:4...:ha vyšlo mi to. Jinak Radwa zazpívala
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:27Od: dadaft
teď moc pěkná zpomalovačka Elinina vítězného forhendu hraného z běhu --- jak říkám, kdyby ne tenistka, mohla být skvělá slalomářka nebo volejbalová nahrávačka...
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:12Od: Andrew89 Kerber
Kerber dneska padne....
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:08Od: Smazaný účet Kvaldy
Jak to, ze muzou hrat holky 2 kvaldy v jednom tydnu ( int, AO) ? Byl bych zvedav, cemu by daly prednost, kdyby se probojovaly do 2.kola ci QF.
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:11Od: EllNino
no prostě by dojely ten turnaj, kdyby se dařilo, rozhodně by bylo divný, kdyby se odhlásila holka z čtvrtfinále pro zranění a další den se objevila v kvaldě na dalším turnaji ...
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:25Od: rusedski
Vždyť je to v principu úplně stejný, jako hrát např. Q Aucklandu a pak Q Sydney. Akorát že ta grandslamová začíná o malinko dřív, takže ke kolizi zájmů dochází o něco častěji...
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:06Od: Alexandria
Len strucne,fandim obom sestram"Pliskam" teraz sa radujem a blahozelam Karoline a som trochu smutna,ze Kristynka to nezvladla,ale dufajme!Bezim,lebo musim,Karolina skvele!
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:04Od: dadaft Kerber - Svitolina
tak pome na to.

můj tip -- Elina dostane nářez.
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:06Od: VlS
No, bude kopec atletiky, taky spíš tipuju Angie.
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:12Od: dadaft
Andělka zatím duchem ještě na hotelu...
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:12Od: EllNino
zatím to vypadá na opak :)
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:13Od: Andrew89
kerber padne 6:4, 6:3
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:01Od: Fandina Kája
pěkně. Mám radost, že otočila a všimla jsem si, že po prvním setu jí trenér hezky poradil, jak jí hrát na servis k nohám nebo na střed a jak to střídat a to samé s jejími dlouhými ranami, zakleknout atd.. Gratulka druhý a třetí set super.
[ Reagovat ]
05.01.2017 10:03Od: dadaft
tak tak, a jak jsi psal jinde i ta tendence to zabalit, když to zrovna nejde, se vůbec neprojevila.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist