Pořád nás to baví, radovaly se Krejčíková se Siniakovou po obhajobě v Austrálii

  • Barbora Krejčíková a Kateřina Siniaková pokračují na vítězné vlně, dál si užívají vzájemnou spolupráci a po obhajobě titulu na Australian Open cílí na další úspěchy. České tenistky potvrdily v Melbourne roli turnajových jedniček a díky finálovému triumfu nad japonským párem Šúko Aojamaová a Ena Šibaharová 6-4 6-3 získaly už sedmý grandslamový titul. V rozhovoru pro Radiožurnál označily za hlavní důvod úspěchů vzájemnou sehranost a chuť posouvat se dál.
    30. 1., 07:20 | Aktuality |  42 komentářů
    B. Krejčíková a K. Siniaková (© AFP)B. Krejčíková a K. Siniaková (© AFP) 
     

"Obhájit titul je určitě něčím speciální. Jsem ráda, že se nám to znovu povedlo. Byla jsem nervózní, protože to chce člověk dotáhnout až do konce," řekla Siniaková.

Olympijské šampionky z Tokia ztratily během turnaje jen jeden set a na grandslamech vyhrály 24. zápas po sobě. Vedle loňského triumfu v Melbourne uspěly také ve Wimbledonu a na US Open. Nehrály jen Roland Garros, z něhož se odhlásily kvůli pozitivnímu testu Krejčíkové na koronavirus.

"Strašně ráda hraju debl a jsem hrozně ráda, že se nám s Kačkou takhle daří. A i když spolu třeba delší dobu nehrajeme, stačí nám jeden zápas a zase se do toho dostaneme. Hrozně si toho vážím a nemůžu říct, že je nějaký strop, u kterého si řeknu, že to je konec," uvedla Krejčíková.

Obě hráčky spolu nastupují už od roku 2013. Po úspěších mezi juniorkami se jim nyní daří i mezi elitou. "Jsem hrozně ráda, že to funguje, protože to není jednoduché. Singl je pořád priorita, každá se vracíme domů úplně jinam. Opravdu se sejdeme potom na kurtu a myslím, že když na sobě každá zvlášť pracujeme, tak se to pak projeví. I když nás všichni znají, stále se zlepšujeme a děláme jim to těžší a těžší. I proto to funguje, protože na sobě pracujeme a chceme být lepší a lepší," podotkla Siniaková.

Aktuálně nejlepší deblový pár světa dělí už jen dva tituly od vyrovnání výkonu Heleny Sukové. Jana Novotná vyhrála grandslam ve čtyřhře dvanáctkrát. Rekordmankami podle počtu společných grandslamových trofejí jsou Američanky Pam Shriverová a Martina Navrátilová s dvaceti triumfy.

"Takhle se na to úplně nekoukáme. Člověk se soustředí na svou hru, a když jde do turnaje, chce zvítězit. Je skvělé, že je to sedmý grandslamový titul, ale myslím, že to takto nepočítáme. Pracujeme na sobě, chceme se zlepšovat v singlu i v deblu a je super, že se to daří. Když tam časem bude dvacítka, bude to krásné, ale nepřemýšlíme o tom," uvedla Siniaková.

S tím souhlasí i sedmadvacetiletá Krejčíková. "To, že se nám takhle zadařilo už posedmé, je nádherné a doufám, že do budoucna přidáme další tituly. Kdybychom se někdy dostaly takto vysoko, bylo by to překrásné, ale to je daleko," řekla.

Dvojnásobné vítězce předloňského Roland Garros se ale v Austrálii daří. Vedle dvou titulů v ženské čtyřhře získala i tři v mixu. "Je to asi země zaslíbená, titulově je to můj neúspěšnější grandslam. Mám z toho obrovskou radost. Vím, kolik je za tím tvrdé práce. Je to náročné a ne každý to může dělat. Jsem ráda, jak to zvládám a jak to zvládají všichni kolem mě," dodala Krejčíková.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (42)
30.01.2023 12:44Od: lvicek
To je tedy opravdu hodne nepovedena fotka, muselo dat praci ji vybrat ;).
[ Reagovat ]
30.01.2023 13:55Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 11:31Od: Nenela Aryna
Sabalenku normalne moc nemusim, ale musim uznat, ze techo fotkach ji to fakt slusi a je moc hezka https://www.sport.cz/clanek/tenis-australian-open-jako-princezna-sampionka-australian-open-zaujala-originalnimi-saty-v-kralovskych-zahradach-3942639
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:50Od: GaelM
Princezna s tetováním... asi už jsem fakt starý smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 13:30Od: Liverpool22
smile přesně tak. Titul si zaslouží a i jí to přeju, ale princezna fakt Aryna není - jako ženská se mi vůbec nelíbí - prostě babochlap - ve tváři i co se týče postavy, ale je to otázka vkusu
[ Reagovat ]
30.01.2023 13:57Od: Mantra
je fakt, že to její tetování je opravdu takový kriminální, to jí dělali asi v Minsku, ale jinak na těhle fotkách je ok! Kam se hrabe taková Krejčíková a její fotky po výhře slamu smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 17:23Od: GaelM
Jo tak Bára taky není žádná princezna. Ani to o ní asi nikdo netvrdí smile Ale na své focení s pohárem se teda oblékla imho vkusněji: https://media.gettyimages.com/photos/barbora-krejcikova-of-czech-republic-poses-on-the-rooftop-of-les-picture-id1323482585

Golem v růžových šatičkách je pořád Golem smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 17:28Od: GaelM
A to není nic proti Sabalence, ona tam ten titulek nenapsala smile Jestli se v tom cítila dobře a focení si užila, tak je všechno v nejlepším pořádku...
[ Reagovat ]
30.01.2023 17:28Od: Anonym
A to není nic proti Sabalence, ona tam ten titulek nenapsala smile Jestli se v tom cítila dobře a focení si užila, tak je všechno v nejlepším pořádku...
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:00Od: misa
Vypadá jako Sovětka.
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:36Od: annah
Ty jo, co to má na sobě za růžovou kanyrovou hrůzu? Šílené...
[ Reagovat ]
30.01.2023 11:19Od: Drzymalski
Blahopřeji ke GS titulu i slušnému výdělku. To je tak asi všechno. Ženský debl šel v posledních letech úrovní do suterénu. Singlistky, až na čestné vyjímky našich holek a několika dalších, ho hrají pro rozehrání nebo zábavu. Special páry jako třeba Krawczyk Schnurs sice hrají závěrečná kola, ale jejich tenisová úroveň je, sorry jako, ...mizerná.
[ Reagovat ]
30.01.2023 11:48Od: Liverpool22
To si nemyslím, že ženský debl šel úrovní dolů. Debl hrají např. Pegula, Gauff, Mertens, Ostapenko, Mladenovič, Kudermetova....a to jsou vše hráčky co debl berou vážně + pár sehraných párů hlavně z Asie a ano pak jsou tam hráčky jako Rybakina, Benčič..., které to spíš berou jako trénink či zábavu. Takže ženský debl má určitě vyšší kvalitu než mužský debl.
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:36Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas, že ženský debl na tom tak zle není, nesouhlas s tím, že je na tom lépe než mužský. Tam se to letošní finále AO trochu vymyká. Na předchozích velkých turnajích to byla stále obdobná jména...
[ Reagovat ]
30.01.2023 13:34Od: GaelM
Největší kvalitativní problém je absence stabilních párů. Dříve bylo o něco víc stálých dvojic, dnes se i ty specialistky po roce, max. dvou většinou rozejdou a hrají s někým jiným. Proto KrejSi tolik vyčnívají, kvalitních deblistek je na okruhu víc, ale nemůžou se tolik opřít o sehranost. Díky tomu si taky KrejSi můžou dovolit hrát spolu jen výběrové turnaje a jet si paralelně své singlové kariéry, aniž by se to na jejich deblových výkonech moc podepisovalo. Naopak díky tomu právě možná spolu vydržely tak dlouho, protože se nevidí každý den 45 týdnů v roce smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 13:39Od: Liverpool22
smile jo to je pravda. Teď se např. "rozešla" Veronika s Mertens a tak dále. Uvidíme co Cori a Peggy zda spolu vydrží.
[ Reagovat ]
30.01.2023 21:42Od: GaelM
Gauff+Pegula by mohly vydržet, obě jsou v top10 singlu, budou mít podobný ne-li stejný turnajový program. Otázka je, jestli to myslí s deblem opravdu vážně a nebo to mají jako doplněk na rozehrání. Ale určitě mají kvalitu na to ohrozit pozici KrejSi a sebrat jim nějaký ten GS.
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:02Od: tommr
jj krásně je to vidět např. na páru Danilina/Haddad Maia. Loni ve finále AO s nima měly KrejSi spoustu práce a vypadalo to že budou i nadále hodně nebezpečné. Jenže pak se z nějakého neznámého důvodu rozešly a s novýma partnerka jsou sotva poloviční ...
[ Reagovat ]
30.01.2023 10:14Od: Vlk-v-trave Krejsi 7
Skvělý pár, který je zatím k nezastavení:0)

Když tam časem bude dvacítka, bude to krásné, ale nepřemýšlíme o tom," uvedla Siniaková.

Je asi jedno jestli dosáhnou 20, ikdyž bych jim to pochopitelně přál...klidně i 30 :D

Holky už teď mají velkou zásluhu na propagaci deblu na GS. Jako OH vítězky a skvělé singlistky hodně debl zviditelňují a přibližují divákům, krom toho je to atraktivní v jejich podání... je jasné, že nedosahují atraktivity KyKo, ale zase jsou v té propagaci deblu velmi stabilní a dá se na holky spolehnout...

Doufám, že se jim podaří kalendářní GS...:) A jestli né letos, tak třebas ve 2024...

Také si myslím, že Bára tím doublem z RG asi udělala výkon min. dekády nebou dvou... tří...

Ať se daří dále a hlavně aby je to dál bavilo a rozuměly si jak si ruzumí...
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:37Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
30.01.2023 17:10Od: Kozoroh
Taky mě napadlo, že Bára s Katkou mají potenciál na kalendářní GS. Jsou sehrané, doplňují se, mají za sebou šňůru tří vyhraných grandslamů a vyhrály všechny čtyři GS podniky.
[ Reagovat ]
30.01.2023 08:59Od: 5zdenek5 Odměny
Kolik dostaly za výhru ve 4hre?
[ Reagovat ]
30.01.2023 09:40Od: vavrinec
695OOO A$, obě, ne každá. Žebrácká hůl je to.
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:48Od: Mac
Jak se říká na burze, není malých zisků...smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:52Od: lvicek
Jako mne by to asi celkem stacilo i jako rocni vydelek ;). Dokonce nejspis i po zdaneni :D.
[ Reagovat ]
30.01.2023 14:08Od: vavrinec
Vy jste prostě skromná dívka. smile
[ Reagovat ]
30.01.2023 12:59Od: Vlk-v-trave
10 642 882,50 CZK

pro jednu: 5 321 441,25 CZK
po zákl. zdaněni každá má: 4 203 938,59 CZK

No, to je fakt hrůůůza :DDD
[ Reagovat ]
30.01.2023 14:06Od: vavrinec
Nejsem žádný odborník na daně, ale všude možně čtu, že výhry z tenisových turnajů jsou daněny v zemi turnaje na úrovni 45-55%,v Austrálii to má být 50%. Tak nevím.

https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5779--proklate-dane-kolik-tenistum-skutecne-zbyde-z-prize-money
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:18Od: Vlk-v-trave
píšu po nějakem základním, nevím kolik jim ve výsledku zůstane, a dle toho jak mají nastaveno učetníctví...
Ano je možné, že jim dokonce hrozí, že budou mít každá něco kolem 2 milonů...
No nevím, snad abychom založili příspěvkový účet, aby měly aspoň na svačinku během zpáteční cesty:) a nestrádaly nám holky hladem:)
[ Reagovat ]
30.01.2023 14:26Od: makro99
se nedivím, že toho debla nechce nikdo hrát...:) ne, ty GS jsou v tomhle výjímečná příležitost pro deblist(k)y se zajistit, na menších turnajích už to ale zas taková hitparáda není; prize money pro deblistky je cca třetinové oproti singlu a dále se dělí dvěma, tedy deblistka si za stejný výsledek vydělá jen cca šestinu toho co singlistka; takže např. za deblové semifinále na 250ce dostane hráčka necelé 2 tisíce dolarů hrubého.. a pokud z toho chce zaplatit nějaký doprovod, regeneraci atd...
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:25Od: Vlk-v-trave
joooo, tak chápu, že se to těžko srovnává se singlem..., marketing no...a diváci...ale pořád lepší než kanoistika...nebo lukostřelba, veslování, atletika, curling, jezdectví, to je panečku finanční fičák na údržbu, nebo když to srovnáš i s takovým hokejem...hraješ nějakou pucku ligu, někdo tě nabere na mantinel jak čajku, a je to celé na p...,,,,......
Rozhodně tenisově v porovnání před Open Érou se finanční poměry v tomto sportu změnily, dokonce nevídaně, z nuly až na tohle :D
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:39Od: tommr
když se zraníš v hokeji nebo ve fotbale tak vysedáváš na tribuně a bereš prachy dál. V tenise máš v takovým případě smůlu a nikdo ti nedá ani korunu ...
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:54Od: Vlk-v-trave
ale také riziko, že budeš invalida je větší...
ja bych řekl, že tenis má mnoho výhod v porovnání s jinými sporty, ale jak píše níže kolega... možná to není nejlepší dělat...ta porovnání.

A opravdu si nemyslím, že to je žebrácká hůl...jak se tu objevilo na počátku.
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:46Od: makro99
v menších sportech máš zase menší náklady, nelítáš 40 týdnů v roce od Tasmánie po Mexiko sem a tam.. ale asi to nemá cenu takhle porovnávat..
[ Reagovat ]
30.01.2023 15:57Od: Vlk-v-trave
Nemá, opravdu asi nemá, ale neznám moc jiný individualní sport, kde máš 4x do roka možnost i v takovém deblu si jít pro takové peníze pokud nepočítám golf... no dobře ještě pokr :D
[ Reagovat ]
30.01.2023 16:11Od: George_Renel
Na úrovni Katky s Bárou je to hodně dobré. Z deblů v pohodě zaplatí náklady na sezónu a tým, co pak uhraji v singlu mají v klídku pro svoje úspory či investice.
[ Reagovat ]
30.01.2023 18:12Od: jackiec
No jo, ale co takoví challengeristé alá pavlásek, jebavý?ti to musí dotovat vyloženě ze svého, a nebo si pak nemůžou dovolit mít trenéra, fyzio, kondičního aby s ním jezdili a ještě jim platili letenky a ubytování...a takovým hráčům už svaz asi nic nepřispěje, musí dotovat ze svého, možná klub, sponzor ale to pochybuju.
[ Reagovat ]
30.01.2023 18:18Od: lvicek
No, na urovni Katky s Barou, ktere vyhraly tri GS vloni, si myslim, ze jim snad neco zbyde i z toho deblu :D.
[ Reagovat ]
30.01.2023 18:19Od: makro99
:) no tak zrovna tyhle dvě se deblem jen za posledních 12 měsíců (4 GS titles) bohatě zabezepečily do konce svých věků...:)
[ Reagovat ]
30.01.2023 18:52Od: lvicek
Mno, tak radove 10mega, asi neni uplne do konce jejich veku jen na spotrebu (maj snad jeste neco pred sebou), pak uz zalezi, jestli to treba dokazou nejak dobre investovat.
[ Reagovat ]
30.01.2023 21:05Od: makro99
V US a Anglii jsou ty prize money vyrazne vyssi nez na AO.. takze kazda vic nez 1,1 mega USD hrubyho...
[ Reagovat ]
30.01.2023 21:47Od: lvicek
No, tak po zdanění to o moc víc než 15 mega nebude a to asi na celý život nestačí. Ale základ je to pěkný a dá se s tím pracovat ;). A myslím, že to snad za jednu sezónu neprosustrujou, jak se psalo výše.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist