Potvrzeno: Na Australian Open budou hrát jen tenisté s dokončeným očkováním. Bez výjimky, hlásí dva australští ministři

  • Na úvodním grandslamu sezony 2022 Australian Open budou smět startovat pouze tenisté s dokončeným očkováním proti covidu-19. Rozhodnutí, které oficiálně potvrdili australští ministři Alex Hawke a Greg Hunt, není dobrou zprávou pro velkou část hracího pole, například světovou jedničku a nejúspěšnějšího hráče turnaje Novaka Djokoviče.
    20. 10., 10:24 | Aktuality |  218 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Už letošní Australian Open proběhlo netradičním způsobem. Start úvodního grandslamu sezony byl o měsíc posunut, aby tenisté po příletu na australský kontinent mohli absolvovat povinnou karanténu. Všechny akce v rámci australského léta se konaly v Melbourne. Tentokrát se australská vláda vydala jiným směrem, do své země pustí jen ty, kteří budou mít dokončené očkování proti covidu-19.

"Musíte mít dokončené očkování, abyste mohli Austrálii navštívit. To se netýká jen tenistů, ale všech," uvedl ministr pro imigraci Alex Hawke. "Tato pravidla platí pro všechny, bez výjimky," dodal ministr zdravotnictví Greg Hunt.

Rozhodnutí australské vlády není dobrou zprávou hlavně pro Novaka Djokoviče, který nepatří k fanouškům očkování a jeho účast na Australian Open je ohrožena. V posledním rozhovoru nechtěl sdělit, zda už vakcinaci podstoupil.

Netýká se však pouze aktuální světové jedničky, podle posledních údajů se očkovat nenechalo 35% hráčů a 40% tenistek. Do konce roku tak musí mít buď splněné očkování, nebo se s nadcházejícím Australian Open, které startuje 17. ledna, rozloučit.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (218)
30.10.2021 12:45Od: Smazaný účet
datum: 2021-10-29,
zemřeli celkem: 7,
bez očkovaní: 3, bez očkovaní věk průměr: 63, dokončené očkovaní: 4, dokončené očkovaní věk průměr: 79,;
jip-celkem: 19, bez očkovaní: 10, bez očkovaní věk průměr: 68,; dokončené očkovaní: 9, dokončené očkovaní věk průměr: 73,;
hospitalizovani-celkem : 165,
bez očkovaní : 80, bez očkovaní věk průměr : 61,; nedokončené očkovaní : 6, nedokončené očkovaní věk průměr : 66,; dokončené očkovaní : 78, dokončené očkovaní věk průměr : 73,; posilující dávka : 1, posilující dávka věk průměr : 41;

https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky
[ Reagovat ]
22.10.2021 22:54Od: Smazaný účet
Kupředu levá, zpátky ni krok

http­s://ww­w.you­tube­.com/w­atch?­v=mEp­S6VfBw­Xo

1948 - Budujeme (Vyhrňme si rukávy)

http­s://ww­w.you­tube­.com/w­atch?­v=fH8t­pq9Cgiksmile
[ Reagovat ]
22.10.2021 19:19Od: Smazaný účet
(1948 - Budujeme (Vyhrňme si rukávy) vyhrnem si rukávy a jdeme na to, teď není čas váhat. Vlast volá. http­s://ww­http://w.you­tube­.com/w­atch?­v=fH8t­pq9Cgik smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 18:54Od: Smazaný účet
Jen pro zajímavost : "Podle dat Ústavu zdravotnických informací a statistiky (ÚZIS) je stále asi 400.000 lidí ve věku nad 60 let, kteří nebyli očkovaní ani nemají záznam o nákaze." (čtk)
[ Reagovat ]
21.10.2021 14:14Od: paddy Nadaf nebude příští rok hrát na Roland Garros [ Reagovat ]
21.10.2021 15:52Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 13:06Od: Pavol Alex Hawke a Greg Hunt, dvaja šašovia.
Ale zrejme dôležití . Djoko vydrž veď tituly a peniaze nie sú všetko.

Nevadí mi keď sa ľudia boja o svoj život. Ale vadí mi keď im vadí že Ja sa nebojím. smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 13:28Od: Pavol
Ps už im odstavujú dodávky na koľajnice.
[ Reagovat ]
21.10.2021 13:44Od: dappe
To moudro na konci máš z vlastní hlavy?
[ Reagovat ]
21.10.2021 13:51Od: Pavol
To bolo včera v českých správach.
[ Reagovat ]
21.10.2021 13:54Od: Pavol
Voľajakého chlapíka naháňali ako odtiaľ uteká aspoň že stihol vystúpiť. smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 14:38Od: Pavol
Ani ho nechytili.

https://www.abc.net.au/news/2021-10-20/train-derails-in-the-illawarra-after-hitting-car-abandoned-on-tr/100552436
[ Reagovat ]
21.10.2021 14:39Od: Pavol
Ani ho nechytili.

https://www.abc.net.au/news/2021-10-20/train-derails-in-the-illawarra-after-hitting-car-abandoned-on-tr/100552436
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:10Od: Smazaný účet
No a jinak si myslím že AO22 pojede v pohodě a bez jakýchkoliv restrikcísmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:03Od: Forehand
Uzavrel by som to jedným milým porekadlom.

"Čím viac antivaxerov, tým menej antivaxerov"
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:31Od: Smazaný účet
https://ausopen.com/news
[ Reagovat ]
21.10.2021 08:53Od: Forehand
Téma očkovania polarizuje spoločnosť, no zároveň tak trochu oddeluje zrno od pliev, sorry.

Vy ked ste chorí, tak sa asi liečite bylinkami a polovica z vas verí na chemtrails a Zem je plocha, ze ano?
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:16Od: Smazaný účet
něco jako přirozená selekce a nadřazenost rasy v jednomsmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:26Od: spaniel
To je jine prece. Covid je vymysl farmalobby a mocnaru, zbylych 163876 nemoci a leku je ok.
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:32Od: Smazaný účet
AIDS a TBC zatím nevadísmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:29Od: RFanousek
Jak prosím odděluje zrno od plév? To jsem asi nepochopil tak docela.
[ Reagovat ]
21.10.2021 18:24Od: Marduch
Pozdě, už to tady přece uzavřel.
[ Reagovat ]
22.10.2021 10:43Od: Tomas_Smid_fan
to má FH jako vedlejšáksmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:30Od: RFanousek
Jak prosím odděluje zrno od plév? To jsem asi nepochopil tak docela.
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:34Od: George_Renel
Vždy k tomu stačil fukar.smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 07:48Od: Grape ...
I tady na této diskuzi je zajímavá jedna věc.
Dost lidí tu Novaka a spol. hájí s tím, že by měli právo se svobodně rozhodnout, zda se chtějí nechat očkovat či ne a současně kritizují vládu Austrálie za její rozhodnutí. Australané snad nemají právo se svobodně rozhodnout, koho na svém území chtějí?
Celkově z toho mám opět pocit, že řada lidí by jen chtěla využívat všechna práva a svobody, ale nést za svoje rozhodnutí také odpovědnost, to už ne...
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:31Od: RFanousek
Australané to právo jistě mají, jenže pár pitomých covid-fanatiků úředníků ve vládě nejsou všichni Australané
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:18Od: SpacialRecognition Ostatně
Cela anti-vaxx konspirace od sameho pocatku je zalozena na slovech podvodnika Andrewa Wakefielda. Tomu vazne nikdo pricetny nemuze verit...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:31Od: Titan
Jasně, píchni si tři dávky alfy, abys byl imunní proti deltě...smilesmilesmile
Nahlas se ti směji...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:33Od: Fandina
Jj, směješ se vlastní Titaní blbosti.
[ Reagovat ]
21.10.2021 02:56Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 02:57Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 04:04Od: Smazaný účet
Milá Fandino, je potřeba mít na mysli, že ta vakcína může také zabít a nebo vážně poškodit zdraví. A lidé kteří si myslí, že na tom nejsou tak špatně, tak toto riziko neradi podstupují. A mladí lidé, sportovci, kteří většinou covid prodělali a mají proti němu imunitní barieru a lepší než je ta po vakcíně jsou nuceni k očkování. To je hnus, výsměch etice, morálce atd, . Sportu zdar!!!!smilesmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 07:18Od: ladinec
jak prohlásil masový podporovatel vraždění Winston Churchill demokracie končí vhozením lístku do urny
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:17Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 07:18Od: Anonym
jak prohlásil masový podporovatel vraždění Winston Churchill demokracie končí vhozením lístku do urny
[ Reagovat ]
21.10.2021 08:01Od: paddy
Zabít může každá vakcína a všichni jich mají v sobě hodně a dosud je odmítaly je jen některé novodobé antivax matky

Smrtnost covidu je v průměru 2%, u mladých třeba jen 0,1%, tedy jeden z tisíce

Díky očkování smrtnost logicky klesla, ale jen u neočkovaných

Úmrtnost na vakcíny je jedna ku milionu, případně 100 tis., násobně méně než na covid

Bohužel někteří lidé generalizují z několika medializovaných případů

Lidi nerozumí statistice ani matematice, ale závěr je jasný

Kolik lidí umře na nadměrné kouření, alkohol, přejídání (obezitu)? Příp si zkrátí život

Min. jednotky % populace se vědomě zabíjejí vlastním životním stylem a bojí se mnohem méně nebezpečné vakcíny
[ Reagovat ]
21.10.2021 08:31Od: Grape
smilesmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 08:55Od: Forehand
Ludia absolutne nevedia pracovat s cislami, neskutočné.

Argumenty typu, aj vakcina zabija su ako zo zakladky.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:01Od: gigin
Takových čísel ti naseru, kolik jen budeš chtít. Koneckonců ty to znáš moc dobře, jak tu tvoříš ty své statistiky.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:15Od: Pe3k
Když vakcíny začínaly tak se tvrdilo, že mají 94% účinnost, nyní mají kolem 50%, ale že máš 98% šanci, že covid přežiješ to se nemění. Ten humbuk kolem toho dělají média, ta se stala nástrojem zla.
Trollhand je ten typ co si jako první podá přihlášku do KSČM a nabonzuje souseda, protože nemá ten správný světonázor. Názorově je takový syn Fandiny, ve zkratce ovce.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:55Od: Forehand
Takže každý, kto berie lieky na ochorenie je ovca :)

Ty si také tupelo, že jazdis aj na dialnici v protismere, lebo nie si ovca. Sprostý rybár, ktorý jediné čo chytil bola chrípka.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:23Od: spaniel
smile
Gigi, ty jedes! Nabrouseny jak britva.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:26Od: gigin
:DD tož ale co jako? Každý má nějaký názor. A když máš jiný, jak FH, tak jsi stupid... tohle mi vadí. Já samozřejmě ty pičoviny ohledně čipů a ko*otiny s alobalem a 5G nevnímám. Prostě věřím v přirozené protilátky. Možná se pletu, chytnu to podruhé a pojdu. To se nedá nic dělat. Chybama se člověk učí.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:28Od: Pe3k
Když tady byl označen za boomera (mnou smile), tak to ještě s humorem přešel, ale když je tady fandinou a forehandem nazývám antivaxerem už je vizovický stréc nasratý.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:38Od: gigin
:DD nejsu vůbec nasraný. Boomer jsem, co už. Ale spíš souhlasím se Stanem, že za chvílu covid nebude nikoho zajímat. Bude hrůza. Uvidíš.
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:53Od: Pe3k
Energetická krize, green deal, státní dluh, návrat k socialismu, génius z formy, nedostatek slivovice? Co tě trápí?
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:21Od: gigin
Ale nic. Já už to nějak doklepu. Spíš děcka no...
[ Reagovat ]
21.10.2021 14:08Od: Pe3k
To je hezké, že máš o Nás starost smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 10:53Od: Forehand
Kamoško, daj si nohy do tepla a buď v klude.

To nie sú moje čísla, veď stačí počúvať lekárov a doveryhodné kapacity. To, že vakcína pomáha je fakt. Rovnako je fakt, že očkovaný človek prenáša vírus menej. Každý má právo na názor, ale keď niekto tvrdí, že Zem je plochá, tiež si o ňom pomyslíš svoje.

Moji dvaja kolegovia prisli tento mesiac o rodičov, obaja neočkovaní, jedného kolega priamo nakazil. Tiež neočkovaný.

Nie je to žiadna veda, ale ľuďom je*e a každy druhy verí na sprisahanie.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:00Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
22.10.2021 10:46Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:08Od: Smazaný účet
A mladí lidé, sportovci, kteří většinou covid prodělali a mají proti němu imunitní barieru a lepší než je ta po vakcíně jsou nuceni k očkování. To je hnus, výsměch etice, morálce atd, . Sportu zdar!!!!
[ Reagovat ]
22.10.2021 13:28Od: Tomas_Smid_fan Re: Příklady
jen mezi TOP tenisty: Sofia Kenin a Jeremy Chardy jsou out v souvislosti s očkováním. Našli by se další, ale buď dostali přiměřené držhubné nebo se z toho časem oklepali a neřeší to. Už tady, a to jsme u mladých, zdravých sportovců, jde statistika trochu jinak. Jak tu naznačil gigin - statistiku si většina zadávajících ohýbá podle svých potřeb.
Taky by se nemělo zapomínat, že komplexní statistika má jinou výpovědní hodnotu než ta z pohledu konkrétního jedince, kde se již objevují zásadní proměnné.

Kolik bylo od odborníků doporučení na posilování imunity x kolik bylo doporučování očkování?
Proč hlavní hygienička i poslední rozhodnutí soudu popírají skutečnost, že přirozeně získaná imunita je mnohem účinnější než ta získaná očkováním?
Proč je teď v Singapuru s proočkovaností kol. 80% snad nejhorší situace, jakou tam měli?

Naše MZ by mělo v první řadě zabezpečit očkování nejvíce ohrožených a před ostatními by nemělo tajit alternativní možnosti prevence a léčby. Jednostranné proklamace prospěšnosti očkování, natož restrikce, které mají lidi k očkování přimět, rozhodně nejsou správnou cestou ven z nastalé situace.
[ Reagovat ]
22.10.2021 14:02Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:39Od: SpacialRecognition
Jen se smej, to je asi tak jedine, co zmuzes, tedy krome konspiracnich teorii hodnych tak maximálně sverence Bohnic.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:33Od: FerrariF50
Mě je třeba uplně jedno kdo si vakcínu dá a kdo ne, každý by si měl moci svobodně rozhodnout, ... ale na Bohnice si tady rozhodně spíš ty smile Ať si každý rozhodne, každýho věc, není potřeba se kvůli tomu přece hádat či posmívat. Nechápu jako. Uvidíme až si budou lidi co vakcíny chtějí dávat desátou vakcínu proti dvacáté mutaci jak na tom budou a jaký na to budou mít názor. Každopádně ta brutální propaganda a hon na čarodejnice a všechno kolem co se děje není normální a každý si může věřit čemu chce. Já osobně samozřejmě nevím a nemůžu vědět co všechno za zájmy se skrývá v pozadí, ale že tu jde především o zdraví lidí to si třeba já rozhodně nemyslim. Vždycky a obzvláště u takovéto celosvětové masírky jde o vyšší zájmy a samozřejmě o peníze vždy až na prvním místě a pak dlouho nic.
[ Reagovat ]
21.10.2021 01:23Od: SpacialRecognition
Jasně, dalsi konspiracni teorie... vy anti-vaxx jste vazne tezkej kalibr co se tyce byti mimo realitu.
[ Reagovat ]
21.10.2021 01:42Od: FerrariF50
A ty seš co za kalibr ? Jakou konspirační teorii jsem zde napsal ? Urážet umíš a krom toho ještě něco ? Hrozný tohle.
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:38Od: spaniel
Jednodusi lide vzdy verili, ze nahoda neni a za vsim stoji tajemne a mocne sily. Asi tak.
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:34Od: RFanousek
Jednodušší? Já s ním souhlasím a to jsem vysokoškolsky vzdělán. Nenalepkuj lidi na hloupé a chytré podle toho čemu věříš ty.
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:47Od: FerrariF50
Já jsem ateista a normálně ve vědu věřím. Hlupák asi taky nebudu když všeobecný přehled mám, ve škole jsem prospíval bez učení na jedničky či dvojky a IQ testy mě vždy vyšli v pořádku kolem 130 a to i test přímo z mensy. Každopádně hlupák je evidentně spíš ten, kdo soudí člověka podle toho, jestli je naočkován nebo ne. Ať už si to myslí očkovaný o neočkovaném či naopak. Vždyť je to každého věc a není vůbec potřeba kvůli tomuhle člověka soudit či z něj dokonce dělat hlupáka.
[ Reagovat ]
22.10.2021 10:49Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
22.10.2021 11:16Od: Tomas_Smid_fan
SR je většinou v názorech někde jinde, takže ani u vakcín nepřekvapil...
[ Reagovat ]
21.10.2021 04:09Od: Smazaný účet
a po šestý je prý následuje nesmrtelnostsmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 09:20Od: Pe3k
No po vakcíně na covid zemřelo v ČR 32 lidí (údaj starý měsíc).
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:36Od: Smazaný účet
a tak mRNA vakcínu je potřeba řádně otestovat. Očkujme sesmile. A když nezemře nikdo z našich blízkých tak je to vlastně fuk.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:46Od: Grape
No je nejméně stokrát (spíš víckrát) pravděpodobnější že zemřete na covid než na vakcínu proti covidu. Takže asi tak.
[ Reagovat ]
22.10.2021 10:59Od: Tomas_Smid_fan
A ta tvoje statistika platí pro všechny stejně?smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 21:54Od: SpacialRecognition
Dobře. Ať si sobeččí, vyšinutí anti-vaxx lidé tam nejezdí, nikdo je tam nenutí jezdit. Ostatně tito lidí jsou z drtivé většiny z nevzdělané vrstvy a jejich argumenty nejsou podpořené akademickými studiemi, ale jsou ve stylu jedna paní povídala, a na ty by neměla společnost brát zřetel.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:04Od: Titan
Ty máš pěkně vypláchnutý mozek. Hned v diskuzi je okkaz na odborníky, to jsou ti nevzdělaní vysokoškoláci ty primitive. Akademických studií je dost, ale ještě více údajů, které se nesmí zveřejňovat, třeba počet úmrtí a potratů po očkování.
Zalez do sklepa a neotravuj normální lidi roznášením viru bez testů...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:10Od: SpacialRecognition
Údaju, ktere se nesmi zverejnovat. smile Tak nevim, kdo ma dost. Tohle neni Orwellovka, ačkoliv si dost pomatenců myslí opak...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:28Od: Titan
Pokud máš kontakty na zdravotnické pracovníky, tak ti řeknou, jak se to má s covidem v nemocnicích, nemusíš ze sebe dělat úplně blbého robota...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:30Od: Fandina
Jj, všichni říkají, že je dobré se neočkovat, že pak roznášejí covid a že všechno je to habaďůra. Blbečku.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:39Od: RF46
OCKOVANY roznasi covid taky, jen s tim rozdilem, ze je mu lepe. Tzn. nic ti neni a chodis mezi lidi z vesela a siris. Kdyz uz se necha nekdo ockovat, tak nechapu, proc si o tom neco neprecte...smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:50Od: Fandina
Nemel nesmysly. Očkovaný není automaticky přenašeč. Očkování představuje snížení rizika na všechno. Na onemocnění, na přenášení. Na všechno. Jen blbec tohle nechápe.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:45Od: Hector.Salamanca
Přesně jak píše Fandina - i tu pravděpodobnost přenosu tím snižuješ. Nevylučuješ, ale podstatně snižuješ.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:53Od: FerrariF50
Koukám, že nic jinýho než urážet lidi s jiným názorem neumíš. Hlavně že ty si neomylný vševěd. Fakt hodně ubohý.
[ Reagovat ]
21.10.2021 03:03Od: Smazaný účet
ale stejně je to nádhera jak Vy se umíte bít za pravdu a všechno krásnésmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:08Od: RF46
Kdo pise, ze je automaticky prenasec? Ty tu pouzivas cisla typu - mene, vice, mensi atd. Ukaz cisla nebo nejaky fakt. Tak vyvrat mou domnenku, ze OCKOVANY muze byt prenasec. I ockovani jsou v nemocnici. Posloucham.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:26Od: Fandina
Očkováním se snižuje riziko nakažení i přenášení. Co je na tom k nepochopení.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:37Od: RF46
O kolik?
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:51Od: Fandina
O tolik, aby se to vyplatilo. Očkování se od nepaměti dělá proto, aby se omezilo nakažení. U každé choroby. Pokud to nechápeš, tak hloupý.
[ Reagovat ]
21.10.2021 12:17Od: RF46
Jj, treba ockovani proti klistatum...:)
[ Reagovat ]
21.10.2021 12:20Od: Fandina
Psala jsem to obecně, že vakciny a léky se vyvíjejí proto, aby lidem pomohly, ne proto, aby jim ublížily. A když čtu ty různé reakce lidí na očkování proti covidu, tak si uvědomuji, jak hodně lidí je hloupých.
[ Reagovat ]
21.10.2021 12:42Od: RF46
Kdyz ctu tvoje komenty, dochazim ke stejnemu poznani smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 12:43Od: Fandina
Já když čtu tvoje.
[ Reagovat ]
22.10.2021 14:07Od: Tomas_Smid_fan
Vysvětli to Singapurcůmsmile
Vědci v tom nemají jasno, ale Fandina jo. To mě uklidnilo.
[ Reagovat ]
23.10.2021 00:47Od: Fandina
Mysli hlavou.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:17Od: Fandina
Nech se vyšetřit, uleví se ti.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:24Od: Smazaný účet
smileFany to nemůže být pravda
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:25Od: Titan
Á, někdo vylezl z nory a už otravuje vzduch...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:28Od: Fandina
Obávám se, že Titan blbcům ho nejde ani otrávit, proto je ta blbost je u nich tak totálně Titaní že to nemá obdoby.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:39Od: Smazaný účet
to je vyznánísmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:23Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 21:54Od: SpacialRecognition
Dobře. Ať si sobeččí, vyšinutí anti-vaxx lidé tam nejezdí, nikdo je tam nenutí jezdit. Ostatně tito lidí jsou z drtivé většiny z nevzdělané vrstvy a jejich argumenty nejsou podpořené akademickými studiemi, ale jsou ve stylu jedna paní povídala, a na ty by neměla společnost brát zřetel.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:19Od: Pe3k
Mě se nelíbí, že jsou lidi co si nedali očkovat na covid nazývání antivaxeři. Většina z nich nejsou žádní antivax, jen se prostě nedali očkovat na tuto konkrétní nemoc. Na každého nějaká nálepka smile
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:45Od: Dedkojaro
Máte nekonečne veľa vymyslených termínov a novotvarov, častokrát náhrada anglických výrazov. Ale tentokrát sme v?s predbehli, presnejšie zatienili. Označenie človeka ako antivaxera je prízemné. My týchto ľudí, hlavne keď hejtujú a šíria hoaxy, označujeme ako dezolátov?????
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:35Od: RFanousek
Jsi tak trapný až to bolí. Kdo má jiný názor než ty, je vyšinutý. Co říct k tomu
[ Reagovat ]
20.10.2021 19:50Od: Titan
Austrálie je pomýlená fašistická země už hodně dlouho, tam nesmíte mít na sebeobranu ani nožík. Kašlat na ni, stejně jako na pomýlenou důchodkyni Fandinu, ta ať zaleze do nory...
[ Reagovat ]
20.10.2021 20:05Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 20:35Od: Ivoch
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 20:35Od: Anonym
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:09Od: SwissMaestro
Podobné věci jsme se dočkali i u nás dneska
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:11Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:22Od: Smazaný účet
Ta Fandina to je ale Érosmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:22Od: Smazaný účet
Ta Fandina to je ale Érosmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:51Od: George_Renel Trochu to odlehčím
https://www.prehledne24.cz/sport/petra-kvitova-se-prohani-v-cervenych-bikinach-na-kole-na-havaji-po-skoncene-sezone-si-tam-odjela-plnit-sny/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=5&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=N3Rs8FvV6ub-202110201647&dop_id=13967103
Ale sluší jí to.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 19:16Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 19:19Od: Smazaný účet
Je to jediná správná odpověď na covidovou krizismile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:50Od: Smazaný účet
https://www.tvnatura.cz/archiv/video/3978-pandemie-nebo-lez
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:16Od: misa
Klidně ať nepřijde třeba 30 neočkovaných z první stovky. Mně je to jedno, aspoň by se Bouzková na nějakém turnaji před AO vlezla do hlavní soutěže.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:23Od: Smazaný účet
ale jaksi to nemá tu hodnotusmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:27Od: misa
Hodnotu sice ne, ale zato by byla šance na nějaké body.
[ Reagovat ]
22.10.2021 13:58Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:00Od: PetaM
Neměl by jet nikdo. Hned by si to rozmysleli. Trapáci.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:03Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:54Od: Fandina
Čekají na tvoje rady.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:21Od: Smazaný účet
Fany ty jsi prostě Nanysmile
sportovec, mladý člověk co má imunitní systém v pořádku a možná i protilátky už má tak ten by se očkovat rozhodně neměl - může být dost nebezpečné (krevní sraženiny v kapilárách krevního oběhu). Může být velmi nebezpečné.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:30Od: Fandina
Meleš nesmysly.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:37Od: Smazaný účet
smilejó nesmysly. Kdo neprožil neuvěří lásko moje. Můj plameni.
[ Reagovat ]
20.10.2021 21:27Od: PetaM
To rozhodně. Vypatlaných lidí je každým dnem více a více. Že by vakcínou ...?
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:11Od: Fandina
Jj, jen blb se vakcíny bojí.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:13Od: Smazaný účet
jo tak jednoduché to ale není.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:14Od: Fandina
Pro blbce ne.
[ Reagovat ]
21.10.2021 06:36Od: PetaM
Vidíš to, mám všechny vakcíny. Kromě těch neschválených. Tak čeho se teda bojím, že? ;) Hloupoučká holčičko.
[ Reagovat ]
21.10.2021 11:19Od: Fandina
Kdyby byla neschvalena, tak se neockuje.
[ Reagovat ]
21.10.2021 12:17Od: Fandina
PS ... hloupoučký chlapečku
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:12Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:53Od: Smazaný účet
ono totiž je dost podstatná věc ta, že např. u nás žádná epidemie doposud nebyla vyhlášená a to proto že počet nemocných nedosáhl stanovené hranicesmile Na nějaký test se totiž při vyhlašování epidemie kašle. Covid a ty jejich testy to je podvod.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:39Od: Smazaný účet
Neočkovaná farmaceutka: U léčiv musíme hodnotit risk / benefit, to se u vakcíny proti covidu neděje
https://www.youtube.com/watch?v=PhJ0Uv23tYM
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:23Od: Nola poznamocka
ak sa vacsina zaockuje, budu musiet byt v karantene 14 dni? to je zasadna otazka, na ktoru sa nikto nepyta.... budu testovat zaockovanych tenistov? budu zatvoreny na izbach po hoteloch ak bude mat jeden z nich pozitivny test po pristati, tak ako to bolo vlani, vela premennych, nezodpovedanych otazok
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:37Od: Smazaný účet
Není nad přirozenou imunitu, je pestřejší. Vytváří se na více částí viru. A nejde o pozitivní test, ale především o diagnózu. Vycházet se dá právě jedině z diagnosy. Pokud člověk neonemocní, pak je vše v pořádku.
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:44Od: Nola
tvoja reakcia asi nepatri pod moje otazky, co sa testovania zaockovanych tenistov tyka cestou na AO, karanteny a.p., ak ma pamat neklame Barty je ockovana a musela byt v karantene 14 dni.... ci je ockovany svedomie tenisu - Gyros netusim, ale musel stravit v karantenie tiez 14 dni.....
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:58Od: Smazaný účet
omlouvám se
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:22Od: Smazaný účet
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/obchodniku-se-smrti-ty-vrahu-vime-kdo-jsi-gatese-necekane-privital-dav/
[ Reagovat ]
21.10.2021 07:44Od: Grape Re: ...
AC24, no tak to jo smilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:11Od: Smazaný účet Děkuji
Rusům že nás v 68 osvobodili.
https://www.youtube.com/watch?v=PhJ0Uv23tYM
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:03Od: FerrariF50
Naprostý hovada něco takovýho nutit lidem, za chvíli to budoou píchat lidem násilim ne a nebo dávat neočkované do nápravných táborů. Hnus totální.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:11Od: Nola
tomu sa nevyhnes smile, mna skor zaraza, ze nemaju preockovanu vlastnu populaciu, ale vyhradzuju si pravo rozhodovat o ockovani cudzich statnych prislusnikov.....do svojej krajiny nepustia ani vlastnych, musia cakat na letenky, platena karantena a.p. asi budu sebestacni a nikoho na svete nepotrebuju...

chapem aj nazory, nikto nikoho nenuti hrat, ak nedodrzi pravidla danej krajiny, svet je dnes naruby, ako rada by som vratila cas, kedy som mohla volne cestovat a nikto ma nesledoval, stacila mi letenka, pas a peniaze na ucte smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:14Od: misa
Můžeš cestovat do Košic, tam máte taky exotické lokality.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:18Od: Nola
jj a ty mozes sediet doma a dojit kozy smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:12Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:01Od: Fandina
Každému je jasné, proč se to dělá. A jinak, není pravda, že si mohl cestovat kamkoli a kdykoli. Ano, musíš mít pas, takže první omezení, musíš mít peníze, druhé omezení a musíš si sehnat letenku. Takže musíš pro to něco udělat. A jsou země, kam jsi musel mít vízum, aby ses tam dostat. Lidi zapomínají, že nic není dané, pro všechno se musí něco udělat. A pokud je ve světě hrozba nakažlivých chorob, tak je jasné, že se pro to také musí něco udělat.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:17Od: Nola
a do Afriky si potreboval vakciny a do Ameriky trojmesacne turisticke viza a tak dalej a tak dalej... skus este niecim zaujatsmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:34Od: Fandina
Zaujmout, to je to poslední o co tu jde.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:17Od: Smazaný účet
demagogiesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:27Od: Pe3k
fandinogogie
[ Reagovat ]
20.10.2021 21:06Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:12Od: kolapse
austrálie další země co si myslí že očkování něco vyřeší, no brzy zjistí že opravdu NE. Některé životy to samo ušetří ale BIG FUCKIN PROBLEM je ŠÍŘENÍ a na to je i vakcína krátká.smile Roland garros a Wimbledon bude to stejný.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 23:00Od: Stan_Borowitz
Ano, šíření je základní problém, způsobený globalizací.
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:12Od: Smazaný účet
Strašný. Hrozný.
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:21Od: Krisboy
To je práce Fedalovců. Zoufalý pokus zastavit p.Srdíčka.
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:46Od: Stan_Borowitz
Spolčení loserů.
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:50Od: spaniel
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:19Od: Holahej
AUS dávají přednost zdraví všech obyvatel, chtějí ho ochránit, zabránit vzniku nových mutací, na tuto nemoc se nejen umírá, řada lidí má po prodělání nemoci specifické potíže, léčí se v lázních, dětská populace odolává, přesto jsou jednotlivé děti, které žel špatně dopadly, nechtějí hrát ruletu s nemocí Covid19 a zdravím VŠECH svých obyvatel. AUS je vyspělá země, s přátelskou, pozitivní náladou mezi obyvateli, proto se i tam, dle ohlasů, tenisté velmi těší, mimo jiné.

Djoko ať je doma, je zajištěn, etablován do historie, svobodný v rozhodování, ...pro jedno kvítí, slunce nesvítí...

NHL!Komisař soutěže Gary Bettman se pochlubil vysokými čísly proočkovanosti proti covidu-19, vakcinaci odmítli pouze čtyři hráči z 736. Očkovaní jsou i všichni rozhodčí a veškerý personál, který přichází s týmy do kontaktu. Spojili jsme se pro dobrou věc. Ukázali jsme, že hokej je týmový sport.

Zdroj: https://www.idnes.cz/hokej/nhl/tyler-bertuzzi-detroit-red-wings-ockovani.A211015_134713_nhl_ivt
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:52Od: RFanousek
To jsou strašné žvásty
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:14Od: Smazaný účet
šestá dávka znamená nesmrtelnost, ale musí být podaná 20 jehlou.smile
Mutace Delta má to D asi od Děsně nebezpečná a nakažlivá. Žere hlavně Pražáky a vystupuje z novinářských bažin. Ale nebojte se milé děti, superman Pfajzr má účinnost 150%, nebo i vyšší, jak tvrdí zástupce pro věci politické soudruh poručík Troník v Černých baronech. Tak hrrrr, šupky hupky do vakcinačního centra, nebo nám ty vakcíny proexpirují. Kdo bude mít bumážku a útlý covidový pas s doložkou nejvyšších výhod, tak může na merendy a k moři.
Kdyby vám bylo po vakcíně šoufl a nebo dokonce ještě hůř, tak jste přece podepsali, že stát ani firmy za nic nemohou.
Jižní Afrika a Indie, země promořené AIDS a tuberkulózou, odtud ještě dorazí mutace Omega, ta bude poslední. Postihne hlavně novináře.
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 19:19Od: Nola Re: Holahej
je mi smutno z ludi, ktori sa odvolavaju na clanky a neprezili covid v plnej krase vo svojom okoli, ja o tom nedokazem napisat ani slovicko.... prave kvoli tomu neodsudzujem ludi, ktori sa po prekonani covidu boja ockovat
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:08Od: Patik
Austrália je teda kompletne zaočkovaná..to sa im ako podarilo ?
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:16Od: Smazaný účet
Izrael také už počtvrtésmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 20:00Od: Fandina
Jsou chytří.
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:36Od: RF46
Rafa s Rogerem asi premlouvali vladu v Australii :)
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:34Od: gigin U Djokoviče
by měli ještě kontrolovat očkování proti vzteklině. A u některých všechno ostatní:
Černý kašel
Chřipka
Dětská obrna
HPV
Invazivní meningokoková onemocnění
Klíšťová encefalitida
Nákazy Haemophilus influenzae typu b
Pásový opar
Plané neštovice
Pneumokoková onemocnění
Příušnice
Rotaviry
Spalničky
Tetanus
Tuberkulóza
Zarděnky
Záškrt
Žloutenka

A samozřejmě tu kapavku.
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:29Od: Grape ...
Ok. Tohle je čistě věcí Australanů, koho k sobě pustí.
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:05Od: Alien
Cože?
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:03Od: Andrew89 Naprosto
správný přístup. Pokud jsou pravidla, tak pro všechny bez vyjímeksmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:12Od: Pe3k
Nevím na jaké planetě žiješ, ale tady vždy platily pravidla jen pro obyčejné lidi (pro ty dole) a ne ty co jsou u moci...
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:26Od: RF46
Pro dolnich 10mil, bohuzel mas pravdu.
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:51Od: Andrew89
každá má právo se svobodně rozhodnout....a každý stát má právo na svá pravidla. Neočkovaní mají právo se rozhodnout....nepojedou nebo se nechají naočkovat. Je to jednoduché, prosté. A pokud se nechtějí nechat očkovat - i zde mají možnost (alternativu) a to je podstoupit karanténu. Možnosti výběru má každý:)smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:23Od: Pe3k
Je to ode zdi ke zdi, není to svoboda.
Vím, že jsou lidi spokojení pod totalitním režimem a některým vyloženě chybí (mladí to nezažili).
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:41Od: Stan_Borowitz
Myslím, že pláčeš sice hezky, ale na špatném hrobě.

K totalitě se směřuje úplně jinými kroky než očkováním, a to už pěkných pár let, aniž by proti tomu hrdinní antivaxeři kdy hlesli...
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:47Od: RF46
Pandemie byla zcela jasne pouzit pro zvyseni moci mocnaru...
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:12Od: Fandina
Na výměnu mocnářů máš volby. S pandemií je to horší.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:48Od: annah
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:09Od: RF46
ale co v tom obdobi mezi volbama? :)
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:44Od: Fandina
Řídit se vlastní hlavou a rozumem.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:42Od: RF46
Hodne naivni...
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:25Od: Smazaný účet
smile Láska nezná odpuštění. Bere člověka takového jaký je.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:42Od: Smazaný účet
až na to že není koho volit
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:17Od: blixa
A nebo to prostě neumíš smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:09Od: George_Renel
Jediná blížící se totalita je ta bruselská, prosazující nesmyslné, proti reálnému životu jdoucí věci.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:11Od: Fandina
Které konkrétně máš na mysli?
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:17Od: George_Renel
Na první dobrou - konec spalovacích motorů.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:34Od: Fandina
To může zakázat kdokoli, to není jen věc Bruselu. Ale jinak samozřejmě, že když si součástí nějakého celku, tak ti všechny věci nemusí vyhovovat.
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:11Od: RF46
Nejen, na to snizovani emisi nejsou penize.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:35Od: Fandina
To může zakázat kdokoli, to není jen věc Bruselu. Ale jinak samozřejmě, že když si součástí nějakého celku, tak ti všechny věci nemusí vyhovovat.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:40Od: Fandina
Ach jo. Zkouším, jestli to zase pošle dvakrát.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:41Od: Fandina
Tak ne. Omlouvám se za to předtím, teď už je to snad OK.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:16Od: Smazaný účet
sportovec, mladý člověk co má imunitní systém v pořádku a možná i protilátky už má tak ten by se očkovat rozhodně neměl - může být dost nebezpečné (krevní sraženiny v kapilárách krevního oběhu). Může být velmi nebezpečné.
[ Reagovat ]
21.10.2021 04:13Od: Ela-fon-isi
Co se tohoto týče, má hormonální antikoncepce mnohem větší rizika.
[ Reagovat ]
21.10.2021 16:00Od: Smazaný účet
taky jí neberu
[ Reagovat ]
21.10.2021 16:00Od: Smazaný účet
taky jí neberu
[ Reagovat ]
21.10.2021 16:30Od: blixa
Ale měl bys smilesmile
[ Reagovat ]
21.10.2021 16:33Od: Krisboy
Pro jistotu smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:45Od: RFanousek
Doufám v co největší bojkot ze strany tenistů, ideálně odebrání turnaje Austrálii. Tahle prasárna jim nemůže projít.
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:46Od: SwissMaestro
Souhlas, také bych jim turnaj odebral.
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:51Od: Mantra
a co takový důl, ten nelze ukrást, je v zemi a hotovo smilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:46Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:41Od: Pe3k
V Austrálii jsou lidi už pěkně nasraní, taková situace se může zvrhnout v nepokoje až občanskou válku. Při tom Australský sky news australia je možná nejlepší stanice na světě, na rozdíl od CNN, ABC,CBS (tyto stanice jsou čistá ideologie) atd. nabízí skutečné zprávy a "pravdu".

Jsem hodně zvědavý na Novaka, ostatní tenisty a celkově jak to dopadne.
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:45Od: SwissMaestro
U nás to potrvá déle, ale také se tuto zimu půjde do ulic. Covidpass je na cestě v hospodách, vydírají, útlak a diskriminace těch co prostě nechtějí tuto vakcínu stoupá.
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:42Od: tedi
na ceste? vzdyt v hospodach uz davno plati...
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:45Od: Stan_Borowitz
V zimě se půjde do ulic, to ano, ale k úplně jiným věcem, než že nemůžeš do hospody. Půjde se proto, že lidi budou mrznout a kvůli blackoutům made in Green Deal se začne hroutit celá infrastruktura a pak i všechno ostatní. Nějaké covid pasy jim budou v tu chvíli úplně ukradené.
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:52Od: Stan_Borowitz Re: Mimochodem,
sousedi z vyspělého Západu, kteří tomu jdou nejvíc naproti, už se na tyto situace připravují:

https://twitter.com/BBK_Bund/status/1443516558232461314

Hezké je, že připomínají morální povinnost nezapomínat hlavně na uprchlíky z teplých krajin, kteří na takovou zimu nejsou zvyklí...
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:27Od: paddy
Až budou všichni platit násobně za elektřinu, pak je zelená ekologie přejde smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:26Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 23:08Od: Stan_Borowitz
Hlavně aby bylo vůbec za co platit.

S každým dalším větrníkem zapojeným do elektrorozvodné soustavy a elektromobilem nově uvedeným do provozu a s každou další vyřazenou elektrárnou na fosilní paliva nebo nedejbože jaderkou se blackout přibližuje o něco víc...

Pro neodborníky - blackout není jen "výpadek proudu", daleko přesnější překlad je "Den, kdy se zastaví Země" nebo "Den zúčtování", něco jako biblická Apokalypsa. Konec civilizace, jak ji známe, do pěti dnů.

Díky současné politice EU otázka není, jestli nastane, ale KDY.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:15Od: blixa
Ano, vcelku realisticky nastíněný scénář ...
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:25Od: gigin
Tys taky nabodaný, dědku?
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:36Od: blixa
Já su, ale mě to nezabije (jak tvrdí antivakceři), protože já beru (z nějakého jiného důvodu) léky na ředění krve smile. Ale covid je proti šílenosti zvané "Green Deal" fakt sranda.
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:35Od: SwissMaestro
Věřím, že Djokovič nepojede. A těším se jak budou fňukat nad prodělkem :)
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:45Od: Mony
těch bude víc! To vypadá na bojkot neočkovaných
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:58Od: paddy
Drtivá většina tenistů se doočkuje, jen pár striktních odmítačů nepřijede, bojkot je fantasmagorie smile

PM: 1k 78 tis USD, 19 tis Q-1k
A to se vyplatí smile

Hrát se bude na 100%, hráči ze 2. stovky jsou okamžitě připraveni nahradit absentující smile

Karavana však čítá přes 1 tis lidí, takže větší absence lze spíš čekat mezi členy týmu, kteří se nechtějí očkovat. Na pár týdnů se člověk bez nich obejde.
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:00Od: paddy
O prachy jde v první řadě smile
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:32Od: Smazaný účet
na tom to jejich vládnutí maji postavené. Prachy a strach.
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:30Od: Smazaný účet
já taky, neboť má svou hrdost. A to je správné.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:30Od: Smazaný účet
já taky, neboť má svou hrdost. A to je správné.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:32Od: Smazaný účet Gratulace!!!! ještě jednou.
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist