Djokovič ve zbytku sezony odehraje Paříž, Turnaj mistrů a Davis Cup. O očkování se bavit nechtěl

  • Novak Djokovič odhalil svůj program pro zbytek sezony. "Budu hrát Paříž, Turnaji mistrů a Davis Cup," sdělil médiím. O očkování proti koronaviru, které možná bude povinné pro start na lednovém Australian Open, se bavit nechtěl.
    19. 10., 14:19 | Aktuality |  138 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Djokovič se chystá na konci týdne opustit rodný Bělehrad a připravovat se na Masters v Paříži, které startuje v prvním listopadovém týdnu. O 14 dní později má v plánu se zúčastnit Turnaje mistrů v Turíně a ihned poté se vydat na finálový turnaj Davisova poháru. Zatímco pro zbytek sezony je program světové jedničky jasný, kdy vstoupí do té následující, není jisté.

Čtyřiatřicetiletý Srb, jenž mohl ve finále US Open dosáhnout jako třetí muž v historii na kalendářní grandslam a odpoutat se v počtu grandslamových trofejí od spolurekordmanů Rogera Federera a Rafaela Nadala, totiž není fanouškem vakcinace. Ta ale možná bude povinná pro všechny tenisty, kteří chtějí příští rok zahájit tradičním australským létem.

"Každý by si měl rozhodnout, zda se nechá očkovat. Neměla by se z toho stát povinnost," řekl už v průběhu letošní sezony. "Nechci vám říct, jestli jsem, nebo nejsem očkovaný. Myslím si, že je to nevhodný dotaz, je to osobní věc. Kdybych vám na to odpověděl, vždycky si najdete způsob, jak mě soudit. Takže vám neodpovím," uvedl v nejnovějším rozhovoru.

"Nevím, jestli do Melbourne pojedu. Samozřejmě chci, Australian Open je mým nejúspěšnějším grandslamem, miluju tenhle sport, pořád mám motivaci a chci hrát," řekl ke své nejisté účasti na lednovém Australian Open, kde ovládl poslední tři ročníky a s devíti triumfy je jasně nejlepším hráčem turnaje.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (138)
20.10.2021 13:52Od: RF46 anketa
Mohla by tu vzniknout anketa, zajimalo by me kolik procent zdejsich je proockovanejch.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:49Od: turista
No tak já už jsem týden po 3.davce očkování.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:58Od: George_Renel
Já od 21.9 a od 5.10. i po očkování proti sezónní chřipce.
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:25Od: paddy Když to shrneme, pak...
Covid ani kalendářní GS neexistují smile smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:46Od: Stan_Borowitz
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:19Od: Mayo
Všetci vieme, že hrať bude a vyhra 21. GS smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:34Od: RF46
Myslim, ze Novak pojede. Nevim kdy prodelal covid ale uz je to asi dost davno. Taky se nechci nechat ockovat ale nakonec nas asi donuti vsechny.
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:21Od: Mayo
Vakcína je sloboda smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:49Od: RF46
Svoboda je si vybrat jestli se chci chranit a nebo nechci chranit. Nebo jestli chci zatezovat nemocnice a nebo ne. Vakcinou nikoho jinyho nechranis..
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:52Od: turista
Komunisté nás kdysi dávno učili: "Svoboda je poznání nutnosti." Blixa pamatuje komáry tak pokud dával ve škole pozor tak si tu definici pamatuje.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:40Od: Pe3k
smilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 09:49Od: Kozoroh
Jestli No1e kvůli (možnému) povinnému očkování na AO nebude hrát, budu velice nasraný. Nikoliv však na No1eho, nýbrž na z covidu hysterické protinožce! smile Rozhodnutím o povinném očkování ublíží tenisu jako celku, nejenom Djokerovi. Jakmile se do sportu tahá politika, sport to obvykle negativně odskáče.
[ Reagovat ]
20.10.2021 09:55Od: Forehand
Zobuď sa.

Pre tych hysterickych jednorozcov sú zrejme stovky, ci tisicky mrtvych dostatočnou výstrahou, aby riskovali. Inými slovami tenis je vzdy len tenis a ich hodnoty sú správne, tie tvoje sú prekrútené.

Nemusis sa ale báť, Djokovic svoje zásady spláchne do hajzla a ešte tento mesiac sa pojde očkovať.
[ Reagovat ]
20.10.2021 09:56Od: Forehand
*Jednorozce :D

To su tí unicorny mojej dcéry, rodičom to evidentne leze na mozog :)
[ Reagovat ]
20.10.2021 09:59Od: SwissMaestro Re: Forehande,
už jsi byl pro třetí dávku?
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:15Od: Pe3k
Vtipné je, že trollhand nazývá lidi ovcemi a nejen z této diskuze jasně vyplývá, že právě on je ta největší ovce... smile
Mě jen mrzí, že takový člověk vychovává děti. smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:05Od: sojka1
*:-)))
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:54Od: turista
Souhlasím. Možnost zisku 21.GS se Novak nevzdá.
[ Reagovat ]
21.10.2021 17:08Od: peek
Přesně tak. Už to jeho vyjádření, že nebude prozrazovat, jestli je očkovaný smile, aby nebyl za pokrytce, za kterého stejně bude (neřeknu, ale na AO jedu smile).
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:22Od: paddy
Vzhledem k tomu, že např. v USA požadují očkování velké firmy typu Amazon nebo Microsoft, tak nejde o politiku.

Nemocní zaměstnanci nemohou pracovat, což firmě logicky vadí, a při pandemii to má dopad do celé ekonomiky. Politici mají povinnost zabezpečit veřejné zdraví, které je nadřazeno individuálním zájmům.

Každý má možnost volby. Nikdo nemá právo pracovat u konkrétní firmy, která si sama určí, koho nabere, stejně tak zaměstnanec si vybírá firmu. Vždy jde o oboustrannou dohodu.

Djokovič už pracovat nemusí, ale jelikož nebude chtít skončit na 20, tak se naočkuje. smile smile

Pro prachy nebo tituly jsou lidé schopni udělat cokoli. smile

Uvidíme se v Melbourne
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA
[ Reagovat ]
20.10.2021 10:29Od: Pe3k
V USA myslím, že v Chicagu odmítlo 35% policistů nucené očkování a to v městě kde sílí marxistický "defund the police". Kriminalita, vraždy trhají rekordy, všude nepořádek, bezdomovci, jehly, fekálie prostě demokraty řízené město (stát) dopadne přesně takhle. Stačí navštívit San francizko, New york, nebo třeba baštu antify Portland (shit hole).
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:14Od: Holahej
Tvůj až fanatismus k Djokovičovi ti zatemnil mysl?, o politiku právě nejde, dávají přednost zdraví všech obyvatel, chtějí ho ochránit, zabránit vzniku nových mutací, na tuto nemoc se nejen umírá, řada lidí má po prodělání nemoci specifické potíže, léčí se v lázních, dětská populace odolává, přesto jsou jednotlivé děti, kteří špatně dopadli?, nechtějí hrát ruletu s nemocí Covid19 a zdravím VŠECH svých obyvatel. AUS je vyspělá země, s přátelskou, pozitivní náladou mezi obyvateli, proto se i tam, dle ohlasů, tenisté velmi těší, mimo jiné.

Djoko ať je doma, je zajištěn, etablován do historie, svobodný v rozhodování, ?pro jedno kvítí, slunce nesvítí?

NHL?Komisař soutěže Gary Bettman se pochlubil vysokými čísly proočkovanosti proti covidu-19, vakcinaci odmítli pouze čtyři hráči z 736. Očkovaní jsou i všichni rozhodčí a veškerý personál, který přichází s týmy do kontaktu. Spojili jsme se pro dobrou věc. Ukázali jsme, že hokej je týmový sport.
Zdroj: https://www.idnes.cz/hokej/nhl/tyler-bertuzzi-detroit-red-wings-ockovani.A211015_134713_nhl_ivt
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:29Od: Holahej
...oprava gram...děti, které špatně dopadly...
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:31Od: Pe3k
O politiku jde, vir tady bude stále, mutovat bude i nadále a vakcíny maj účinnost kolem 50% a ne na dlouho smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:23Od: paddy
Nejde o účinnost, ale hlavně o to, že po vakcíně je násobně nižší pravděpodobnost úmrtí příp. hospitalizace

Čísla hovoří jasně, přes 60% naočkované populace, a přesto v nemocnicích leží z 80% neočkovaní

Zejména mladá generace si myslí, že covid jí neublíží, ale kdyby tu byla Ebola s 90% smrtností, tak by lidé do sebe píchali i experimentální vakcíny ve stádiu vývoje a ještě by za ně byli ochotni platit desetitisíce korun smile

Papučoví hrdinové
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:51Od: RF46
Je mi 39 a taky se nechci nechat ockovat. Covid sem prodelal pred rokem. Kdyby to bylo tak, ze tim ockovanim budu chranit okoli - nebudu infekcni, tak do toho jdu. Jenze to tak neni.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:02Od: Fandina
A jakou to má logiku. Když bude každý chránit sebe, tak pak není nutné chránit druhého.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:02Od: Fandina
A jakou to má logiku. Když bude každý chránit sebe, tak pak není nutné chránit druhého.
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:05Od: annah
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:15Od: RF46
Prave, jenze se to lidem podava tak, ze je to pro ochranu okoli.
[ Reagovat ]
20.10.2021 15:30Od: Fandina
Mysli hlavou.
[ Reagovat ]
20.10.2021 13:46Od: Fandina
Kecy o politice. I kdyby mělo očkování účinnost pět procent, tak lepší než nic. Politika s tím nemá nic společného.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:39Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:42Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:48Od: Pe3k
říká ta, co tvrdí, že 5% je lepší než nic smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:52Od: Fandina
Cos měl z matematiky? Odjakživa je pět víc než nic.
[ Reagovat ]
20.10.2021 16:15Od: Pe3k
To ano Fandino, jenže před aplikací každé (farmaceutické, cizí, syntetické nebo jiné) látky do těla musíš zvážit pro a proti a pokud je účinnost jen 5% pak proti převáží pro.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:48Od: Fandina
Zdá se ti pět lidí ze sta málo? I kdyby šlo o jednoho, tak to stojí za to.
[ Reagovat ]
20.10.2021 17:52Od: Fandina
Jinak samozřejmě to je příměr. V reálu by žádná farmaceutická firma nechtěla takovou vakcinu. Snahou je, aby měla co největší účinnost. Nicméně, jakákoli obrana, zmenšení rizika jakékoli nemoci je lepší než žádná.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:01Od: Nola
skus svojou teoriou presvedcit mladych, zdravych, rozhladenych vysokoskolsky vzdelanych ludi, ze sa maju ockovat :D tu stale pretrvava nazor, ze je to pozostatok komunizmu a iba starsi a nevzdelani neveria vakcinam, nie je to tak.... kazdy si je strojcom vlastneho stastia a nikto z nas netusi ako dopadne, ty sa tu stavias do role prokuratora aj sudcu, kazdy iny nazor je nebezpecny.... som unavena z ludi ako si ty, aj z blaznov, ktori si myslia, ze po vakcine do 2 rokov otrcis kopyta...
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:05Od: Fandina
Já nikoho nepřesvědčuji. Já si o lidech, kteří se brání očkování myslím, že jsou to hloupí a bezohlední sobci. Protože ve společnosti je problém, nakažlivá nemoc a když je potřeba zamezit jejímu šíření, tak by pro to měl každý něco udělat. Jenže hlupáci si myslí, že jim vakcina chce ublížit. Nemám slov.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:10Od: Pe3k
Já očkovaný jsem a bojím se, že k HOVNU a ty máš za hlupáka každého takže...
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:11Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:21Od: Fandina
Jj, u mě je hodně lidí hloupých. Ale to nic neznamená, já nejsem měřítko. Jinak samozřejmě, že jistotu, že nikdo po očkování neonemocní nebo nenakazí druhého nemáš. Spíš jde o čísla, která to dokazují. Já je ale nesleduji, takže selským rozumem beru, že když mám v sobě nějakou látku, která s virem umí bojovat, tak je to pořád lepší, než když žádnou nemám. Jinak bych samozřejmě žádné očkování vakciny a léky nevyhledávala, kdyby to nebyla nakažlivá nemoc a neřádila ve společnosti. Kdyby nebyla, byl by klid.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:44Od: RF46
pro hlupaka kazdy hloupy...
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:10Od: Nola
oni si mozno myslia to iste o tebe.... nastastie v mojej rodine sme toleratni a respektujeme nazory inych, nie sme antivaxeri, covid rozdelil ludi na blaznov na oboch frontoch, to komunisti nemuseli ani prstom pohnut
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:26Od: Fandina
Tady nejde o to, co si kdo myslí, ale o problém, který nakažlivá choroba přináší. Kdyby to nebylo nakažlivé a netýkalo by se to každného člověka, tak po tom ani pes neštěkne. Ale je tu problém, který má společnost řešit. A někdo se tomu vyhýbá.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:46Od: Stan_Borowitz
Ještě někdo pochybuje o tom, že když přijde opravdu velký průser, jako civilizace nemáme šanci?
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:24Od: Krisboy
Nepleť si politiku s ochranou zdraví. Ale ty rád pleteš různé pojmy a rád manipuluješ, že?
[ Reagovat ]
19.10.2021 23:20Od: Smazaný účet X-Man
OT:
Nevím, zda někdo zaregistroval, ale zejtra bude hrát v Belgii X-Man Xavier Malisse smile v deblu!
[ Reagovat ]
19.10.2021 22:02Od: sojka1 Murray x Tiafoe
Franta se Spinavou nohou je velka bitva, opicky, kouzla, ale i kopec skutecneho tenisoveho umeni, narocny a velmi zajimavy zapas... :-)
[ Reagovat ]
19.10.2021 22:23Od: Fandina
Jj, tři hodiny čtyřicetpět minut a stav 8:8 v TB. A tahají se fest. Líbí se mi, že se přitom úsmívají. Oba.
[ Reagovat ]
19.10.2021 22:24Od: Fandina
A Andy už to má. Je to vytrvalec.
[ Reagovat ]
19.10.2021 22:31Od: sojka1
Franta zaver trochu i pokaslal, ale spravedlive tri TB napeti a zabavy, moc pekne...
[ Reagovat ]
19.10.2021 21:10Od: jk-venus Gratulace!!!!
Markétěsmilesmile
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:46Od: Nola
Mika Hakkinen smile

Kto je podľa vás najlepším jazdcom F1 všetkých čias? Michael Schumacher alebo Lewis Hamilton?

Lewis dokázal v tejto súčasnej ére športu fantastické veci, je skvelý jazdec a skvelý človek. Vo svojej ére však bol Michael úžasný pretekár, vždy vedel urobiť skvelú šou? Samozrejme, až po mne.

takto nejak skoncia aj debaty, kto je KOZA v tenise....
[ Reagovat ]
19.10.2021 21:44Od: Fandina
A já myslela, že Niki Lauda. smilesmile
Ale to už je dávno.
[ Reagovat ]
20.10.2021 02:08Od: blixa
Jackie Stewart. To ještě byl opravdový pilot a ne pojídač koláčů ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.10.2021 02:39Od: Fandina
Emerson Fittipaldi, to byl ten pravý.
[ Reagovat ]
19.10.2021 19:38Od: paddy biatlon
jak by řekl Jyrka Babica, nejdůležitější je to prohodit

(na způsob Lenina) prohodit, prohodit, prohodit smile smile smile

https://www.sport.cz/ostatni/biatlon/clanek/2819974-milostne-drama-rozvraci-biatlonovou-reprezentaci-svedska-nejhur-bylo-v-cesku.html

https://www.youtube.com/watch?v=XwhW8ydJTIA
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:15Od: SwissMaestro
My body my choice. Tečka.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:20Od: George_Renel
My tournament, my choice. Tečka.smile
[ Reagovat ]
20.10.2021 01:03Od: Stan_Borowitz
Ano, jen bych to zobecnil: My body, my choice, my responsibility and consequences.

Jakkoli se může zdát neuvěřitelné, dnes se může člověk setkat s takovými absurditami, jako je třeba "diskriminace tetovaných", tzn. jako zaměstnavatel nesmíš odmítnout počmáranýho šaška jen proto, že ze sebe sám a dobrovolně nechal toho počmáranýho šaška udělat. Musíš to okecat nějak jinak. Fakt. Prej je to porušení lidských práv...
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:53Od: Pe3k
Ano tohle hlásají tzv. "demokraté" feministky a další verbež, ale jakmile jde o očkování už to je my body my government choice smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:55Od: SwissMaestro
přesně, smutné
[ Reagovat ]
19.10.2021 21:00Od: Fandina
To ano, ale když půjde o pírsink, když jde o nakažlivou nemoc, tak to není jen tvoje věc.
[ Reagovat ]
20.10.2021 00:06Od: DORSCH
urcite,tu je iny problem, ktory sa vola "nedôvera", ak by to bolo skutocne take zle, tak sa politici neusmievaju na obrazovkach, ale su prvi zalezeni v bunkroch, ta nedôvera sa stupnuje cim dalej tym viac, ked vôbec nejde o to ci si zdrava alebo chora, ale len o to ci si zaockovana alebo nie + nasledna represia kvôli dobrovolnemu ockovaniu, vzdy dostanem trocha strach ak mi chce niekto pomôct
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:26Od: Forehand
Vidina 10 AO titulu Novaka velmi rychlo presvedčí.

A nebude to ani trvat dlho :)
[ Reagovat ]
20.10.2021 01:09Od: Stan_Borowitz
A 21 celkově... taky jsem zvědavej, jak dlouho mu ta zásadovost vydrží...
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:56Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:05Od: com
ja bych to videl na porazky v prvnich kolech a ns TM se pak ani radsi nedostavi smilesmile
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:01Od: Ereinion
Pokud vím, tak Djokovič covid prodělal, o to by bylo absurdnější, kdyby ho do Austrálie nepustili...to vynucování očkování se začíná dost zvrhávat
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:16Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:27Od: Forehand
Cize ked ho raz prekona v roku 2020, v roku 2022 ma stále protilátky superhrdinu?..

Skus si nastudovat dáta.
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:33Od: Nola
ty si lekar, virolog, alebo kto si vlastne? spamujes tu Fedexa, Novaka, nebudem sa k tejto teme vyjadrovat..... navyse nie som antivaxer...
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:40Od: Forehand
Ak nemas co povedat, tak sa nevyjadruj :)

Skus si porovnat protilátky zaočkovaného človeka s clovekom co covid prekonal pred 18mes.

Spýtaj sa lekára, alebo si choď tie testy spraviť sama. Na túto basic knowledge nepotrebuješ byť lekár, pochopili by to rybari aj mimoni.
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:51Od: Nola
asi takto ti odpoviem, ja som na tuto temu nestranna, vypocujem si kazdy nazor, ale je mi smutno, ked niekto vycleni zo svojho okolia neockovanych priatelov, az takto daleko dnesny svet dospel .......
[ Reagovat ]
20.10.2021 01:21Od: Stan_Borowitz
Tak to přátelství asi nebylo tak silné, jak si ta odstrčená strana představovala. Já bych kvůli tomu žádného přítele nezavrhnul, tedy pokud by on sám mne nezačal titulovat hloupou ovcí, která šíří nebezpečné spike proteiny a podobné pitomosti. Což si myslím, že bývá hlavní příčina takto rozpadlých přátelství.

Btw, tady v Česku teď k exkomunikaci úplně stačí, když nejsi bezvýhradně nadšená z volebního vítězství slepence s jediným společným motivem "muž s koblihou nesmí projít"...
[ Reagovat ]
20.10.2021 01:44Od: Fandina
To je úsměvná teorie, že jediným motivem je odstranění druhého. To by museli být ti dotyční ještě primitivnější než ten, kdo to říká. A propo, i kdyby to tak bylo, tak ten důvod je dostatečně pádný a k zamyšlení, proč tomu tak je.
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:01Od: Stan_Borowitz
Bohužel to vypadá tak, že tvá teorie uvedená ve druhé větě je naprosto správná...

A ano, za zamyšlení to rozhodně stojí. Co jiného spojuje třeba trockisty u Pirátů s flanďáky v KDU-ČSL? Eurofanatiky z TOP09 s euroskeptiky v ODS?

Nejde totiž jen o muže s koblihou, samotný jeho odchod by nakonec mohl být i přínosem, kdyby...
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:29Od: Pe3k
Doufám, že v ODS ještě nějací euroskeptici zbyli. Mám strach, že ta nová vláda bude lézt Bruselu do sedinky. Taky mám špatný pocit z toho, jak spousta mladých kolem slavilo vítězství SPOLU, jako by bylo co slavit.
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:50Od: Fandina
Každou koalici spoje jedno a to samé. Uspět ve volbách, pak vládnout. Na tom není nic, co by se nedalo pochopit.

To, že jedni jsou eroskeptičtí a druzí ne, neznamená, že ze svých pozic musí ustupovat, ale mohou je dál prosazovat v rámci svých možností a síly hlasu.
[ Reagovat ]
20.10.2021 18:11Od: turista
Jedno je jisté. Nápor na peněženky a konta bude po výhře pravice velký.
[ Reagovat ]
20.10.2021 19:31Od: Fandina
To jsou kecy na entou, věrné komunistickému učení a strašení. Komunisti nikdy nedokázali vést jakoukoli zemi k rozkvětu, ale vždycky do dluhů a ke skáze hospodářství. Rozdávat umí každý. Ale postarat se o jejich vytvoření, to neuměli. Hlavně, aby už zmizel ten stebák.
[ Reagovat ]
20.10.2021 20:49Od: a.magerova
Zadlužovat se (nesmyslně rozdávat) donekonečna, nemohla ani levice... myšlení "po nás potopa" je sobecké vůči našim potomkům.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:37Od: Stan_Borowitz
Kde proboha všichni vidíte nějakou pravici? Je tam umírněně globalistická a progresivistická ODS, extremisticky globalistická a probruselská TOP09, klientelistická a oportunistická KDU-ČSL v jedné koalici, a extremisticky progresivističtí a globalističtí Piráti a nečitelný STAN.

Takkže v nové vládě budou dvě extremistické strany, minimálně tři globalistické a progresivistické, jedna umírněná globalistická a jedna nečitelná. Kde je tam nějaká pravice? Těch pár konzervativců, co zbylo v ODS? Koho ti mohou přehlasovat?
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:05Od: Ereinion
to bude individuální, znám lidi, co mají po roce pořád hodně protilátek...navíc podstatnější je buněčná imunita, která je podle všeho dlouhodobá...dále jsou výzkumy, že prodělání nemoci chrání více než očkování...nechci z toho ale dělat debatu o očkování, to sem asi úplně nepatří
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:10Od: Pe3k
Poslední výzkumy ukazují, že přirozená imunita po prodělaném kovidu je silnější a déle vydrží, naopak očkování má účinnost kolem 50%.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:14Od: gigin
Jediný důkaz bezinfekčnosti je NEGATIVNÍ test, logicky...

Šířit virus může naprosto každý, logicky...

Takže, jak protilátky, tak očkování chrání v lepším případě pouze konkrétního jedince, přičemž protilátky od určité hladiny jsou lepší "garancí" dobře fungující imunity, protože po vakcinaci se vytvoří mnohem užší spektrum obrany proti viru.

Nemluvě o tom, že u vakcín nedochází k průběžné modifikaci na nové mutace.

A realita aplikovaná do praxe - prokázáním očkování se daný jedinec považuje pro účely kontroly hygieny za bezinfekčního, tedy "zelená Tečka", člověk s vysokými protilátkami za infekčního "Červená tečka"

Lidé z první vlny očkování mohou tedy vesele navštěvovat akce jako nerizikoví a my s vysokými protilátkami se na ně můžeme jen dívat skrz sklo zvenčí..
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:36Od: lvicek
Jen bych reagovala na to, ze virus muze sirit kazdy a ze ockovani chrani jen ockovaneho - to je samozrejme blbost, kterou zacli strasne vyuzivat odpurci ockovani, kdyz se nekdo lekaru zeptal, jestli muze clovek po ockovani nemoc prenaset. Ano, lekari samozrejme reknou, ze muze, protoze zaprve, ockovani neni stoprocentni a za druhe, muze dojit k napadeni sliznic a nejaky vir se tam pak PCR testem prokaze. Proto teoreticky muze sirit nemoc i ockovany. Ovsem je zcela zjevne, ze clovek, ktery nema zadne priznaky a ma mnohem mensi virovou naloz, jelikoz jeho imunitni system si s nakazou poradi, tak nemoc siri s mnohem mensi pravdepodobnosti - napr. bezne nemocny si zakasle a muze nakazit lidi v autobuse nebo v mistnosti a ockovany nositel viru se musi s druhou osobou pul hodiny libat francouzakama, aby vir prenesl. Samozrejme v pripade, ze ockovani nezabere u daneho jedince, pak sirit nemoc muze. Problem s ockovanim jsou nyni podle me dalsi mutace, na ktere je ockovani bohuzel mene ucinne. Ovsem to prave taky souvisi s nalozi nemoci v populaci = cim vic nemocnych, tim vetsi sance pro virus vyrobit mutaci, ktera je lepe zivotaschopna a prenosna. Takze pokud se nekdo naockuje, tak vyrazne snizuje sanci, ze bude virus sam sirit a take snizuje sanci, ze prave u nej se vyrobi nebezpecna mutace pro vsechny. Proto ockovani zdaleka nechrani pouze sveho nositele, ale i okoli a celou spolecnost!
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:41Od: gigin
Někdy nechrání ani svého nositele. Každý člověk je přece jiný. Nejde přece škatulkovat, jsi naočkovaný, tak jsi ok.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:43Od: lvicek
No to jo, ale tady jde o statistiku velkych cisel. Samozrejme ze v rovine jedince je to velmi individualni.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:49Od: gigin
Nebudu se prostě bodat, když mám protilátky. Testy sice za prachy, ale já to jebu. Jestli men nikam nepustí? Strčte si to moře do prdele.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:50Od: gigin
*mne
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:51Od: gigin
A mraky lidí se očkuje, aby měli "pokoj". Říkám jako ne, kvůli zdraví?? Úsměvy, prej to taky.
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:55Od: SwissMaestro
přesněsmile
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:58Od: lvicek
S timhle taky celkem souhlasim. Samozrejme otazka je i presnost tech testu na protilatky, ale myslim, ze by se to dalo vyresit. Takze ja jsem pro, aby se lide, kteri maji vysoke protilatky, take povazovali za bezinfekcni a radsi se ockovali ti, co je nemaji. Btw. vyzkumy rikaji, ze uplne nejlepsi imunitu maji ti, kteri nemoc prodelali a pak se nechali ockovat, takze pro nektere skupiny lidi to muze byt vhodne! Ja jsem reagovala jen na to tvrzeni, ze ockovani chrani jen jeho nositele, coz proste neni pravda.
[ Reagovat ]
19.10.2021 19:00Od: Nola
vies co je napisane na vakcine? je urcena pre tych co sa s virusom nestretli.... a to mi povedal pan, ktory to prekonal a dal sa ockovat iba kvoli tomu, aby mal pokoj.....
[ Reagovat ]
19.10.2021 19:35Od: lvicek
To nemuzu ani potvrdit, ani vyvratit. Ale mam primo v rodine nektere, kteri se po prodelani covidu nechali i ockovat. Nejake prubezne vyzkumy ukazuji, ze v takovem pripade je pak imunitni reakce silna. Otazka je, jak dlouho vydrzi jak samotna imunita, tak i jeji ochrana vuci dalsim variantam... Vloni taky vsichni rikali, ze se pekne promorime a budeme v klidu. No a jak to mame letos na podzim? Ted je otazka, jestli to ockovani pomuze nemocnicim, tam je zatim situace o dost klidnejsi.
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:22Od: George_Renel
Včera proběhl na IKEM webový seminář a kapacity, kterým rozhodně věřím řekli jasně: nejvyšší ochranou je prodělání nemoci a poté očkování.
Co se protilátek týče, jak už bylo řečeno, jsou dvojího druhu. A je zcela individuální, člověk od člověka, jaká jejich výše je právě pro něj dostatečná.
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:34Od: George_Renel
https://transplantaceaockovani.webflow.io/
[ Reagovat ]
19.10.2021 23:38Od: DORSCH
urobil som v marci chybu, ked som bol trocha chory, ze som sa nesiel testovat, teraz neviem ci som TO prekonal alebo nie, mohol by som sa teraz otestovat ci mam protilatky alebo nie, je mi to vsak cele k nicomu, kedze platnost slobody po prekonani je len pol roka, takze ak chcem ist do kina alebo sauny, tak len s testom, kedze musim vsade dokazovat ze nie som chory, pritom som zdravy ako buk, nikdy som sa necitil lepsie, uz ani zuby ma nebolia:)
[ Reagovat ]
20.10.2021 14:58Od: turista
Prodělání nemoci pro řadu lidí končí smrtí takže je to riziko.
[ Reagovat ]
19.10.2021 19:01Od: gigin
Ok. Přitom nemusí chránit ani je. Každý je holt jiný prostě. Zaplaťpánbůh. Kdyby byli všici jak Nadal nebo Forehand.. No tvl...
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:41Od: Marduch
Naštěstí jak Forehand opakovně prohlásil, Nadal je jen jeden smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 23:00Od: Holahej
?U koronaviru zatím nevíme přesně, co musíme změřit, abychom mohli skutečně určit, zda je někdo imunní, nebo ne. Neutralizační protilátky v tom pravděpodobně hrají rozhodující roli. Váží virus na sebe, aby nemohl infikovat žádné další buňky. Ale jak vysoký počet těchto protilátek musí být, je stále nejasné,? vysvětluje imunolog.V boji s infekcí nejsou důležité pouze protilátky. Jakmile totiž virus pronikne do buňky, protilátky se k
němu již nedostanou, a virus se tedy může množit. ?Z toho důvodu má náš imunitní systém T
buňky, které jsou schopné zabít virem infikované buňky.?Protilátky samy o sobě nutně neříkají nic o tom, jak dobře jste
skutečně chráněni. Je možné, že nemám téměř žádné protilátky, jinými slovy: Stále bych mohl
být infikován virem, ale reakce mých T buněk je tak silná, že vážně neonemocním,? říká.
Existují lidé, u kterých se i přes dvě dávky očkování nevyvinuly žádné protilátky, nebo jen velmi
málo. Tito lidé pak pravděpodobně nejsou dostatečně chráněni, varuje. K nízké hladině
protilátek může vést řada faktorů. Věk je jedním z nich nebo také potlačený imunitní systém, který
nepracuje správně a nedokáže pak bojovat s vetřelci. Často musí být provedeno třetí očkování, aby si
organismus vůbec vytvořil protilátky.?Navýšení očkování o jednu látku pomáhá ? to bych zdůraznil. V současné době ještě není jisté,
kde je mezní hodnota a od jaké hodnoty jste skutečně chráněni,? uzavírá pro Deutsche Welle
imunolog. ?Ale my se tam dostaneme.?
[ Reagovat ]
19.10.2021 23:02Od: Holahej
?U koronaviru zatím nevíme přesně, co musíme změřit, abychom mohli skutečně určit, zda je někdo imunní, nebo ne. Neutralizační protilátky v tom pravděpodobně hrají rozhodující roli. Váží virus na sebe, aby nemohl infikovat žádné další buňky. Ale jak vysoký počet těchto protilátek musí být, je stále nejasné,? vysvětluje imunolog.V boji s infekcí nejsou důležité pouze protilátky. Jakmile totiž virus pronikne do buňky, protilátky se k
němu již nedostanou, a virus se tedy může množit. ?Z toho důvodu má náš imunitní systém T
buňky, které jsou schopné zabít virem infikované buňky.?Protilátky samy o sobě nutně neříkají nic o tom, jak dobře jste
skutečně chráněni. Je možné, že nemám téměř žádné protilátky, jinými slovy: Stále bych mohl
být infikován virem, ale reakce mých T buněk je tak silná, že vážně neonemocním,? říká.
Existují lidé, u kterých se i přes dvě dávky očkování nevyvinuly žádné protilátky, nebo jen velmi
málo. Tito lidé pak pravděpodobně nejsou dostatečně chráněni, varuje. K nízké hladině
protilátek může vést řada faktorů. Věk je jedním z nich nebo také potlačený imunitní systém, který
nepracuje správně a nedokáže pak bojovat s vetřelci. Často musí být provedeno třetí očkování, aby si
organismus vůbec vytvořil protilátky.?Navýšení očkování o jednu látku pomáhá ? to bych zdůraznil. V současné době ještě není jisté,
kde je mezní hodnota a od jaké hodnoty jste skutečně chráněni,? uzavírá pro Deutsche Welle
imunolog. ?Ale my se tam dostaneme.?
[ Reagovat ]
20.10.2021 00:53Od: Stan_Borowitz Re: lvíček
Máš samozřejmě naprostou pravdu a šokuje mne, že i lidi, kteří mají jinak všech pět pohromadě, tohle nejsou s to pochopit.

Celá ta diskuse trochu připomíná situaci, kdy manžel nakazí manželku kapavkou a pak se vymlouvá, že je přece možné nakazit se i z ručníku nebo prkýnka na záchodě, takže ho přece nemůže obviňovat z nevěry. Akorát ty protilátky, to je trochu inovace té staré historky...
[ Reagovat ]
20.10.2021 06:22Od: gigin
Panebože. Tobě z toho blahobytu taky už začalo vyhrávat...
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:16Od: Stan_Borowitz
Mně jen není úplně jasné, gigine, co je vlastně zrovna na tomhle očkování tak špatně, když od narození do tebe napíchali už desítky různých jiných sraček.

Leda snad, že jsou v očkovacích látkách ty čipy, co teď chybí Škodovce, aby mohla vyrábět. To je samozřejmě validní argument, bo tím trpí celá ekonomika.

Já nikomu to očkování nenutím, je to na každém, aby se rozhodl. Ale každé rozhodnutí má své následky. My očkovaní se s těmi následky smířili. S tím, že nás odteď bude Gates ovládat na dálku jako zombie a do deseti let nás nechá umřít, aby realizoval Velký reset.

Takže si myslím, že by se neočkovaní s následky svého rozhodnutí, které nejsou zdaleka tak drastické, mohli smířit taky...
[ Reagovat ]
20.10.2021 12:31Od: gigin
Nelíbí se mi restrikce proti neočkovaným s protilátkama. Tady se prostě rozcházíme, to se stává. A jestli na mne jdeš s čipy a jinýma pičovinama, tak ok.
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:44Od: Stan_Borowitz
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/soud-uz-neni-pochybnost-proc-se-favorizuje-ockovani-pred-protilatkami-178355

Když už se Babišovi pořád mlátilo o hlavu soudními rozhodnutími, která jsou přece svatá...
[ Reagovat ]
20.10.2021 22:53Od: gigin
Četl jsem. Píšou tam, že stejně ale se ví houno a vše se může měnit.
[ Reagovat ]
20.10.2021 23:28Od: Stan_Borowitz
Líbí se mi tvůj výklad "současný stav vědeckého poznání = ví se stejně houno", gigine. S tím se dá na konspiračně-fantazijní scéně dojít hodně daleko.

A ano, samozřejmě se může časem zjistit, že protilátky = imunita, a neočkovaní s vysokou hladinou protilátek budou rázem kingové (a kingky) a šťastlivci (a štastlivky), co můžou žrát netopýry, co hrdlo ráčí, a vůbec. To nikdo předem nevylučuje.

Ale stejně si myslím, že do té doby budeme mít úplně jiné starosti...
[ Reagovat ]
20.10.2021 23:51Od: gigin
Jak jsem řekl, neshodneme se v tomto bodě. Vědecký názor koho? Takových je iks a různí se. Jinak se též bojím budoucnosti. Tady se shodujeme.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:14Od: Stan_Borowitz
Já jen cituji ten soud, ten mluví o "vědeckém poznání", ne o vědeckých názorech. Představuju si to asi tak, že "podle současného stavu vědeckého poznání" je třeba Země (přibližně) kulatá, kdežto "podle názoru některých vědců" je i jinde v naší galaxii inteligentní život. Mezi těmito dvěma výroky vnímám zásadní rozdíl, byť oboje může (a nemusí) být pravda a v budoucnu to může být vyvráceno.
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:17Od: gigin
Nenechám se opíchat prostě :DD
[ Reagovat ]
21.10.2021 00:31Od: Stan_Borowitz
Já zase od hezke sestřičky klidně i třikrát a budu přísně trvat na zásadě reciprocity...
[ Reagovat ]
22.10.2021 20:01Od: Tomas_Smid_fan
Na získanou imunitu má již většina vědců podobný/stejný pohled - ta získaná prodělaným covidem je silnější nežli ta získaná očkováním.
Studie jistě není problém dohledat.
U nás proběhla diskuze dvou imunologů s rozdílným pohledem na problematiku epidemie - nicméně oba se shodli na tom, co píši v úvodu.
Na konci článku z odkazu vyčnívá alibistická věta:
"Vědecké poznání bude procházet vývojem, soud nezbavuje odpůrce povinnosti to sledovat."
Ejhle, někdo někde asi zaspal, otázkou zůstává, zda shodou náhod nebo je za tím něco jiného.
[ Reagovat ]
20.10.2021 07:34Od: gigin
https://youtu.be/IyhuGmiSFkY?t=171
[ Reagovat ]
20.10.2021 11:25Od: Holahej
smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 18:57Od: Ereinion
souhlas, bezinfekčnost po očkování je nesmysl...buď testy pro všechny, nebo pro nikoho
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:34Od: a.magerova
Můj známý absolvoval během 14 dnů dva antigenní a tři PCR testy a ani jeden mu neukázal pozitivitu a přitom byl mimo jiné i bez chuti a čichu a následně měl nejvíc protilátek z okolí... smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:46Od: Ereinion
já taky nejsem nějaký velký příznivec testů, ale to už jsem nechtěl rozvádět smile když už se ale vymyslel pojem bezinfekčnost, tak testy aspoň většinu těch nakažených fakt ukážou, i když určitě ne všechny...vadí mi spíš ta fikce, že očkování se rovná bezinfekčnost - sice to není pravda, ale jako nátlak na očkování se to hodí
[ Reagovat ]
19.10.2021 21:04Od: a.magerova
To mi taky vadí, jak se to celé prezentuje, jakože neočkovaný nakazil seniora, nějak nikde jsem se nedočetla, že seniora nakazil i očkovaný...

P.S. Ten můj známý měl doma litr málo chutné slivovice, kterou nechtěl za normálních okolností pít, ale když byl bez chuti, tak ji bez potíží popíjel až ji celou vypil (všechno zlé je pro něco dobré)... smile smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 21:16Od: Ereinion
smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:33Od: Forehand
Nie je to úplne ako vravis gigine.

Moze sa stat, ze clovek ktory prekonal covid ma viac protilátok ako zaockovany. Rovnako ako moze zaockovany zomriet.

Dolezite a klucove je tu vsak vediet narabat s cislami a pravdepodobnostou. Pretoze o tom to celé je. Ze zaockovany clovek je v globále viac chráneny ako nezaockovaný, ma v globále viac protilátok ako clovek, ktory covid prekonal.
[ Reagovat ]
19.10.2021 16:59Od: paddy
ať si to klidně nechá pro sebe, ale v lednu to budeme vědět na 100% smile smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:13Od: Patik
Zaťahá za pár špagátikov zavolá pár známym poprípade vytiahne kreditnú kartu a nikto nebude vedieť nič a Nole bude vkľude štartovať a dostane ešte vlastný hotel spolu s jeho teamom a keď si zažiada tak pred hotel mu donesú ešte tlakovú komoru smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:28Od: Forehand
Si si pomýlil Košice s Melbourne, mimoň.
[ Reagovat ]
19.10.2021 15:46Od: Nola
https://sport.aktuality.sk/c/t2129n0/djokovic-neprezradi-ci-je-zaockovany-media-siria-medzi-ludmi-strach-a-paniku-a-najma-zlobu/

"Svoj stav neprezradím. Príliš veľa ľudí si dnes dovoľuje atakovať slobodu človeka a odsúdiť ho. A to bez ohľadu na to, čo odpoviete. Áno, nie, neviem, premýšľam, je to jedno. Vždy sa to bude zneužívať. Médiá šíria medzi ľuďmi strach a paniku a najmä zlobu. A ja sa nechcem zúčastňovať na tejto búrke. Mám pocit, že všetci sú potom k sebe nepriateľskí a už dávno to prerástlo hranice ľudskosti. Aj tieto moje slová môže redaktor použiť tak, že z toho urobí škandál, prečo takto rozmýšľam," vysvetlil Djokovič svoj postoj."Svoj stav neprezradím. Príliš veľa ľudí si dnes dovoľuje atakovať slobodu človeka a odsúdiť ho. A to bez ohľadu na to, čo odpoviete. Áno, nie, neviem, premýšľam, je to jedno. Vždy sa to bude zneužívať. Médiá šíria medzi ľuďmi strach a paniku a najmä zlobu. A ja sa nechcem zúčastňovať na tejto búrke. Mám pocit, že všetci sú potom k sebe nepriateľskí a už dávno to prerástlo hranice ľudskosti. Aj tieto moje slová môže redaktor použiť tak, že z toho urobí škandál, prečo takto rozmýšľam," vysvetlil Djokovič svoj postoj.
[ Reagovat ]
19.10.2021 16:39Od: Pe3k
Dalas to tam dvakrát tak dva palce hore. smile smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 15:31Od: Patik
Múdro Nole..o očkovaní..politike..o covide..treba mlčať a nehovoriť nikomu svoj názor a médiam obzvlášť bez komentára..
[ Reagovat ]
19.10.2021 15:09Od: Pe3k
Nejsem fanda jeho tenisu, ale tady ho podporuju. Neměla by se z toho stát povinnost. Nic nového jsem o tom nečetl, ale Novak očkovaný není a byl proti tomu dávno před kovidem. Pokud neustoupí a nenechá se očkovat a tím přijde o AO, bude to větší než tenis, než nějaká nekonečná pseudodebata o GOATovi. Já se nechal očkovat, ale obdivuju všechny kteří bojují proti tomu, aby to byla povinnost.
[ Reagovat ]
19.10.2021 15:41Od: DORSCH
az sa bude prechadzat v nakupnom centre, v rozmare po dobrom dietnom hamburgerovi, tak sa mozno da presvecit, loterie a ockovanie v obchodakoch je super strategia, hned maju vsetci lepsi pocit, ze je o nich dôkladne postarane
[ Reagovat ]
19.10.2021 17:25Od: Forehand Re: Tvoja sloboda konci tam, kde zasahuje do slobody ostatnych
Kolektivna bezpečnost je vzdy viac ako bezpečnost jednotlivca.

Ale s tym sa netrap, to nepochopis.
[ Reagovat ]
19.10.2021 20:09Od: JanITCZ
Horni Uhry?smile
[ Reagovat ]
19.10.2021 14:40Od: serbianfan
Idemo smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist