Potvrzeno: Ruští a běloruští tenisté se nesmí zúčastnit Wimbledonu ani britských travnatých turnajů

  • Ruští i běloruští tenisté byli kvůli invazi na Ukrajinu vyloučeni z Wimbledonu, a dokonce i všech britských travnatých turnajů. Pořadatelé londýnského grandslamu a britský tenisový svaz tuto informaci před malou chvílí potvrdili v tiskovém prohlášení. Dříve uvedli, že o účasti ruských a běloruských hráčů a hráček na wimbledonské trávě jednají s britskou vládou. Konečné stanovisko plánovali zveřejnit v polovině května, ale přišli s ním již dnes.
    20. 4., aktualizováno | Aktuality |  306 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

"Uvědomujeme si, že to je tvrdý trest, a mrzí nás, že hráči a hráčky budou trpět kvůli krokům lídrů ruského režimu," uvedl v prohlášení předseda All England Lawn Tennis Clubu (AELTC) Ian Hewitt, který krok projednával i s britskou vládou.

O vyloučení Rusů a Bělorusů dnes nejprve informoval zpravodajský web Sportico. Posléze to potvrdili i pořadatelé, kteří původně chtěli verdikt oznámit až v polovině května.

"Vzhledem k obrovské sledovanosti turnaje nechceme, aby byl zneužit k propagaci ruského režimu. A také máme obavy o bezpečí veřejnosti, hráčů a jejich rodin, proto jsme nemohli rozhodnout jinak," uvedl Hewitt.

Zákaz znamená, že v mužské dvouhře budou chybět světová dvojka Daniil Medveděv nebo osmička Andrej Rubljov, který přitom bezprostředně po zahájení invaze vystoupil proti válce na Ukrajině.

Řada ruských hráček je i v ženské světové špičce. V žebříčku je nejvýše postavená Anastasija Pavljučenkovová, které patří patnáctá příčka. Nejvýše postavenou Běloruskou je Aryna Sabalenková na čtvrtém místě, o Wimbledon přijde i dvojnásobná grandslamová šampionka Victoria Azarenková.

Ohradil se Kreml, ATP i WTA
Kreml se proti vyloučení ruských hráčů z Wimbledonu důrazně ohradil už po zveřejnění zprávy webu Sportico. "Znovu používají sportovce jako rukojmí pro politické předsudky, politické intriky. To je nepřijatelné," rozčiloval se podle AFP mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov.

"Myslím, že to je špatné rozhodnutí, ale nemůžeme s tím nic dělat. Ruský tenisový svaz už zkusil všechny možné kroky. Tohle rozhodnutí jde proti sportovcům," přidal šéf ruského tenisového svazu Šamil Tarpiščev.

Proti rozhodnutí pořadatelů se ohradili také představitelé ATP. "Je to nespravedlivé a může to být nebezpečný precedens do budoucna," uvedli v prohlášení na webu.

"Diskriminace na základě národnosti je také v rozporu s dohodou uzavřenou s Wimbledonem, protože jediným kritériem pro účast je postavení v žebříčku. Dalšími kroky budeme řešit po poradě s vedením a dalšími členy," uvedla organizace.

Podobně se proti postupu organizátorů ohradila i WTA. "Jsme velmi zklamaní. Jedním ze základních principů WTA je fakt, že o účasti hráček na turnajích rozhodují pouze výkony," uveda v prohlášení.

"Máme to jasně zakotvené v pravidlech i v dohodě s AELTC a britským svazem. Zákaz diskriminace navíc mají i oni sami ve vlastních regulích. Sportovci by neměli být trestáni za to, odkud jsou, nebo za činy jejich vlád. Něco takového není ospravedlnitelné," dodala.

Účast ve Wimbledonu byla naposledy zakázána po druhé světové válce tenistům z Německa a Japonska. "Je naší povinností se připojit k celosvětové iniciativě a omezit ruský vliv nejtvrdšími možnými sankcemi," uvedl AELTC na twitteru.

Zákaz ještě může být přehodnocen
Současně však organizátoři dodali, že pokud by se situace na Ukrajině do června změnila, zákaz startu ruských a běloruských tenistů v All England Clubu by mohli přehodnotit.

Tenis je jedním z mála sportů, kde nebyli ruští a běloruští sportovci plošně vyloučeni z mezinárodních soutěží. Mezinárodní federace ITF jim zakázala účast ve všech týmových soutěžích včetně Davis Cupu a Poháru Billie Jean Kingové, mohou však jako neutrální hrát na turnajích profesionálních okruhů WTA a ATP i grandslamech řízených ITF.

Britský ministr sportu Nigel Huddleston se ale v březnu nechal slyšet, že se mu nezamlouvá představa, že by ruský tenista mohl vyhrát Wimbledon. Třetí grandslam sezony se uskuteční od 27. června do 10. července.

Ondřej Jirásek, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (306)
21.04.2022 06:11Od: bIbec
Přiznám se, že mně na celém tom konfliktu Rusko x Ukrajina nejvíc vadí, že to lidi mají tendenci furt řešit a mlet o tom furt dokola. Je to neskutečně otravné.
V reálu vdycky když o tom někdo začne, tak jenom kejvu jakože "jasný, jasný (tyvole)".
A cítím tu jejich energii, ten zápal jakoby mě chtěli přesvědčit, že ten jejich pohled je ten správný. Nasrat. Putina a Zelenskyjn ať dou do prdele.
[ Reagovat ]
21.04.2022 06:16Od: bIbec
Ty lidi, tvl, nalepený u těch svejch noťásků, musejí pořád DOKOLA přesvědčovat někoho o PRAVDĚ.
[ Reagovat ]
21.04.2022 06:20Od: bIbec
Vážně mi přijde, že to z někoho i dost vysává energii. Včecky ty INFORMACE. Strašně smutný.
[ Reagovat ]
21.04.2022 06:36Od: bIbec
ještě bych řekl, že INFORMACE je fajn. Ta, která např naučí praktické dovednosti.

Ale že někdo někoho zabil, že se někdo někde vyboural, že někdo něco ukradl. Na co to člověk potřebuje vědět?
[ Reagovat ]
21.04.2022 08:19Od: TheRoyalBlue
Informácia o tom, ako ťa rozrušujú informácie o vojne - načo som to potreboval vedieť? Iba zo mňa vysávaš energiu.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:06Od: bIbec
Napadlo mě to samé co tebe, když sem to psal.
Je to zase názor. Zdeluju ho víceméně ze sobeckých důvodu, abych řekl svou pravdu.
Přesto upřímně tvrdím, že nemusím mít názor na všechno. Sou věci, kterým nerozumím a rozumět nechci. A které mužů jen těžko ovlivnit.
Nezaobírat se takovými věcmi je v dnešní době těžké.
Ale asi je občas dobré si říct nasrat. Nemá to cenu a jdu okopavat zahrádku.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:16Od: bIbec
Tuhle informaci, kterou předávám sem si z prstu nevycucal. Samozřejmě. Někdo mi ji vnuknul, nasál sem ji jako houba.
A pro mě má praktický význam.
To, co slyším v televizi je hluk. Co mi nedá nic.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:31Od: Tomas_Smid_fan
O svém životě si rozhoduješ sám, takže klidně sázej mrkev a kdoví, třeba tím někomu uděláš radostsmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:05Od: bIbec
Tak účel ty zahrádky není v tom udělat někomu radost, že jo.
Jinak melu tu o televizi, ale významný informační boom přišel s internetem. Ten mě určitě ovlivnil. Negativně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:30Od: bIbec
"Hospodský aktivista". To je asi ten nejpřesnější výraz. To dělá z lidí přemíra informací a zpráv, které sou zákonitě spíše negativní.
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:45Od: Tomas_Smid_fan
to "udělat radost" bylo myšleno ne jako účel, ale jako nechtěná událost. Člověk míní život měnísmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 06:00Od: Stippy
Nebetyčná hloupost.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:07Od: PetaM
Bohužel, když je nemocná hlava, trpí celé tělo. Možná by stálo za zvážení nelpět tolik na tradicích a posunout se dále ... I Wimbledon je nahraditelný ...

Tradice přijdou, odejdou a někdy je třeba vybudovat nové tradice.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:19Od: Tomas_Smid_fan
Třeba Kremlin Cup na trávě, kam pro změnu nebudou moci jiné než spřátelené zeměsmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:40Od: PetaM
To by tam nikdo nehrál. :D
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:15Od: Tomas_Smid_fan
Finále žen: Sabalenka x Samsonova (Nasťa má možná škraloup)
Muži: Medveděv x Gerasimov i když i ten Medvědův start by nebyl tak jistý. V záloze když tak Rubl.smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:43Od: FulnekUltras
v rublech budeme už brzy platit - ale pššš... ;-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:59Od: Dedkojaro
Nejako si zúžil počty spriatelených krajín. V zálohe na finále sú pripravení Thiem a Fucovic????
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:01Od: FulnekUltras
smilesmilesmile ;-)))
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:01Od: Tomas_Smid_fan
že by? Sice jsem na ně úplně nemyslel, ale nevyloučil jsem je. Bohužel tito chlapci by mšli tak na ČF, o SF docela pochybuju.smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:07Od: Vlk-v-trave
Myslim, ze nejsou nemocne hlavy jen ve Wimbledonu:)))
Ale jo, vsechno je nahraditelne, Vse jednou pomine.

Zakaz by meli rozsirit na cinske hrace, na srbske hrace, madarske hrace, francouzske hrace, nemecke urcite, za tu ropu, no vlastne i na ceske, nebot ty Karlovy Vary...nevim, nevim...:D takova skvrna...
na Slovenske hrace, za ty spiony, na polske, bo furt pousteji prez hranice ruske dodavky a ryzuji na tom prachy, no ty cistky by meli udelat poradne... dale by meli zakazat ucast britskym hracum za ty oligarchy, kteri si tam dale celkem vesele hospodari:D, krom nekterych medialne znamych, kteri byli exemplarne potrestani, aby se vlk nazral a kozy zustaly dale cele...pochopitelne americkym hracum, nebot USA "prodava" jak Rusku tak i Ukraine :D a je jedno jestli je nekdo mafian, nebo to jde oficialni cestou. Jak trestat, tak trestat.
A vzhledem k tomu, ze Rusko je pul globusu, tak jen tezko hledal zemi, ktera s nema nema neco spolecneho v cemkoliv, vcetne ukraincu:)

Pocitam, ze by se to po takove cistce zuzilo na etnika, v Africe, Americe...v Asii, staty jak Butan, atd.

Prvni kolo Wimbl:

Indian kmene Cernonozcu - Chytil jsem raketou buvola na planich, vs.
Pygmej kmenu Baka - Umim koukat prez sit bez dur.

Ja bych se na takove zapasy i tesil:) Jen to chce poradne ocistit od hracu zemi, kteri maji neco spolecneho s Ruskem:)
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:09Od: FulnekUltras
;-))) jo, ten Bhútán by snad mohl být dostatečně intaktní a očistný... ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:14Od: Tomas_Smid_fan
ahoj Vlčku, jestlipak jsi zaznamenal Stefanovu výstavní rybičku a ke všemu na antuce?!
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:40Od: Vlk-v-trave
nezaznamenal,... resim celkem jine veci...
ale zpravu o Wimblu jsem byl jeste schopny nejak zaregistrovat, takova chvilka, nadech pred mnoha dalsima vyzvama, a neni jich malo:)
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:04Od: Tomas_Smid_fan
Stojí za to, určitě na ni mrknismile
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:30Od: Fandina
To jsou zase bláboly. Já tedy z Ruskem nic společného nemám a ani nechci. Národ, který tleská tomu, že vojensky obsadil jinou zemi, to je tedy to poslední, co bych měla uznávat. Tak morálně jsem ještě neklesla.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:31Od: Fandina
s Ruskem
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:48Od: lars
palivo v nadrzi auta, kterym jezdis ? :)
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:51Od: Fandina
Co je tohle za kecy. Za benzin si zaplatím. To je důvod k rozpoutání války?
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:58Od: Vlk-v-trave Re: Diskriminace & Ironie
Diskriminace je termín označující nějaké rozlišování.

Nejčastěji se používá v negativním významu rozlišování lidí na základě příslušnosti k nějaké obecné skupině bez ohledu na schopnosti konkrétního jedince.

V tomhle pripade poradatele Wimbledonu diskriminuji rozhodne Rubleva. Jako jedinec ma schopnosti ucastnit se turnaje a jako jedinec vyjaril odpor k valce a agresi Ruska, ale je diskriminovany za to, ze se narodil jako Rus... coz je upadek zakladnich moralnich hodnot, nebot je nemoralni trestat lidi za to, kde se narodili a za to, jake jsou narodnosti. Je to v rozporu se zakladnimi lidskymi pravy.

Muj blabol je jen ironii... :)

Ironie: zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho. :)
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:03Od: Fandina
Mně tedy tvůj příspěvek humorný vůbec nepřipadá. Neuraž se, ale je to trapná ironie.
[ Reagovat ]
21.04.2022 05:53Od: Mony
Jestli je Rublev proti válce, tak by měl být rád, že se proti ní něco dělá.. Tady nejde o něj, ale o nějaký příspěvek organizátorů se zapojit do důležitějších věci, než je teď tenis.. Někdo posílá miliony na obranu, jiný to řeší takhle a dle mne je tohle ještě efektivnější.. Nikdy jsem nebyl pro bojkot OH, ale teď se válci a Wimblaci to timhle jen oznamuji prostým Rusům na jejich dědině, protože o tom nevědí... Když mě např. jako Čecha třeba vyloučí z Wimblu, protože valcim např. v Iráku nebo v Kosovu, tak se alespoň začnu zajímat, co se tam vlastně děje, jestli dělám správně, ap. Informace jsou dnes velká zbraň. Většina i chytrých v Rusku si dnes invazi obhaji a konec může přijít jen s výměnou názoru, ke kterému tohle vylouceni pomuze
[ Reagovat ]
21.04.2022 08:18Od: Mony
A tohle všechno hajim přesto, že vím, že invaze byla z nemalé části vyprovokována (zákaz ruštiny, brutalita a stále velký politicky vliv fašistického Pravého sektoru, neprijatelne úsilí o vstup do NATO, ap. )
[ Reagovat ]
21.04.2022 08:52Od: Vlk-v-trave
Hajit veci je dore, hlavne ty, za ktere jsme odpovedni a mame pocit, ze maji hodnotu, nebot na tu hodnotu reaguje take pozitivne a aktivne nase okoli...kteremu to prinasi evidentni uzitecnost v zivote atd.

Valka vzdy rodi utrpeni na obou stranach. Existuji mnohem pozitivnejsi a urcite i ucinnejsi reseni, nez segregace, diskriminace, tvoreni socialnich stigmat, ktere vzdy spis eskaluji problem konfliktu mimo valecne bojiste.

Organizatori mohou vyhlasit, ze hraci budou letos hrat zadarmo, vsechny odmeny pujdou na postizene valkou, hracum jen zajisti ubytovani a jidlo, zazemi pro sportovni souboj a vsem tak dat aktivni moznost vyjadreni nesouhlasu s valkou a agresi bez rozdilu narodnosti. Aktivni, bez tech vsech pseudopolitickych kecu...
Tohle jde udelat na mnoho zpusobu, pokud se lide dokazi chovat trochu dospele a ne jak populisti... kecu je plno...cinu malo...
Neverim ani jim, ani tobe...verim uz jen konkretnim cinum...ktere maji nejaky pozitivni a konstruktivni dosah...kecum urcite ne... tady si muze napsat kazdej co chce...

A ja jdu pracovat:) Nejen pro sebe, ale i pro Ukrainu:) cus.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:06Od: Tomas_Smid_fan
Pošli to nápad na výtěžek z turnaje pro Ukrajinu pořadatelům. Mně osobně se moc líbísmilesmile
Možná je pro ně komplikovanější než prostý zákaz...
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:46Od: Mony
Myslím, že jsem toho zas tolik nenakecal. Ale jestli tohle není konkrétní čin, ale Le jen kecani, tak jsem překvapen.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:01Od: Tomas_Smid_fan
Nevěř trollůmsmile Na Ukrajině sice není všechno čisté jak sníh, ale důvody k tomu, co se tam teď díky Putinovi děje jsou prostě jinde. Jako záminka se samozřejmě hodí kde co.
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:08Od: Mony
Ano záminka se najde vždy snadno, nicméně už by se mohli politici trochu z historie poučit a nešlapat do vosiho hnizda
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:14Od: Mony
Já vůbec ani Putina ani Zelenskeho neobhajují, jen mám raději politiky typu Gorbačova, kteří vidí trochu dál, než na konec svého nosu.. A své pocity a plány nesdeluji dříve, než mají pevnou půdu pod nohama.
[ Reagovat ]
22.04.2022 07:19Od: aape
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:22Od: SpacialRecognition ¨Proti je i WTA
https://twitter.com/christophclarey/status/1516841628274774019

Hmm tak myslím, že buď Wimbledon přehodnotí postoj, nebo budou grandslamy v budoucnu pouze tři.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:28Od: paddy
GS je jenom jeden smile, a pak nebude žádný smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:20Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:31Od: Krisboy
Podle mě Wimbledon postoj nepřehodnotí. Pokud budou nějaké soudní tahanice, ročník se spíš vůbec neodehraje, než by ustoupili. Ale to je jen můj tip, o zákulisních, politických a právnických čachrem vím víte co smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:50Od: SpacialRecognition Vyjádření Martiny Navrátilové
https://www.lbc.co.uk/news/martina-navratilova-wimbledon-ban-russian-players/

Nesouhlasí se zákazem ruských hráčů ve Wimbledonu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:52Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:53Od: SwissMaestro
Nikdy bych nevěřil, že se s ní v něčem shodnu
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:54Od: FulnekUltras
to se někdy stane i na domovní schůzi ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:14Od: paddy
jelikož má doma v posteli Rusku, tak není o čem smile smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:15Od: FulnekUltras
důležité info ;-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:22Od: Tomas_Smid_fan
To muselo být kruté ultimátumsmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:31Od: paddy
věřím, že se z toho dokázala vylízat smile smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:14Od: Newcombe Re: Martina těžce zklamala
Pamatuju si jí jako bojovnici proti rusákům. Škoda slov, no má za menželku rusandu, takže musí držet hubu
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:34Od: Stan_Borowitz
Asi bude taky hentá "kremelská svině" a "agentka putinovské propagandy", jak moudře dí eurosoudruh blixa. Kdyby nebyla, vydala by té ruské agresorce, co s ní žije, zákaz pobytu v ložnici.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:34Od: Krisboy
Proti komoušům, nikoliv proti Rusákům.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:44Od: Carloss
Wimbledon rulezz! tohle měla ATP a WTA udělat už dávno. jsem rád, že tenhle pořád soukromý a konzervativní klub učinil tohle rozhodnutí. proti zlu jaké představuje putinovské Rusko je třeba udělat vše. i když to jistě vůči ruským hráčům není spravedlivé. bravo!
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:49Od: Stan_Borowitz
Mně to připadá takové polovičaté. Měli by ruské hráče nechat přijet a pak je prostě postřílet.

To by Putinovi teprve ukázali, jak se bojuje proti zlu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:54Od: Carloss
Stan Borowitz: spousta lidí si neuvědomuje, že putinovské Rusko je se západním světem ve válce. informační a psychologické. nehledě na to jakou genocidu páchá na Ukrajině. ti sportovci se s tím musej nějak vyrovnat nebo emigrovat. jsem tak rád, že ve Wimbledonu nemůžou propagovat fašistický Putinův režim. Churchill by to udělal stejně. zlu se nesmí ustupovat ale naopak - zatnout mu tipec hned. i když to odserou nevinní lidé. ale neumřou. jako Ukrajinci.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:17Od: Stan_Borowitz
Myslíš teď konkrétně jen ty Ukrajince, kteří umírají od 24. února 2022, nebo i ty, kteří umírali rukou vlastních spoluobčanů od roku 2014 do 24. února 2022?
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:22Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:22Od: Krisboy
Myslíš v té části Ukrajiny, která je od zmíněného roku částečně okupována Ruskem?
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:27Od: Stan_Borowitz
Myslím tu čast Ukrajiny, kde žije cca 5 milionů etnických Rusů, kterým "trestné" prapory Azov, Ajdar a další střílely osm let na hlavu rakety a dělostřelecké granáty jen proto, že požadovaly status autonomních regionů a možnost mluvit rusky.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alley_of_Angels

Mně je líto i těchto zavražděných dětí. Umírat se na Ukrajině nezačalo 24. února.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:36Od: Fandina
Nemel nesmysly. Nikdo nikomu nezakazoval mluvit rusky. Jsi ubohý.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:53Od: Stan_Borowitz
https://www.hrw.org/news/2022/01/19/new-language-requirement-raises-concerns-ukraine

Doufám, že Human Rights Watch nepovažuješ za proruský web, Fandino.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:02Od: Fandina
Milý Stane, i kdyby si sem dal cokoli, tak moc tlačíš na pilu a moc píšeš o Ukrajincích. Ale oni nikoho nenapadli, agresor je tady Rusko. Nesnaž se to omluvit. Jsi moc průhledný.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:17Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:24Od: Stan_Borowitz
To se pleteš, do tohohle vlákna jsem naopak vstoupil návrhem na daleko přísnější postup vůči ruským sportovcům. O zabitých Ukrajincích začal až Carloss, tak jsem se ho jen zeptal, jestli myslí všechny, nebo jen některé. Protože pro mne jsou ti druzí zabití, které vy ignorujete, také lidi.

Škoda, že pro tebe ne.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:30Od: Fandina
Co to meleš za nesmysly. Kdyby ti pitomí Rusové neobsazovali druhé státy, nebyli by žádní mrtví, ani vojáci. Jenže to ty nikdy nepochopíš.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:46Od: Stan_Borowitz
Takže počítají se jen ti mrtví, které zabili Rusové. Nad těma se pláče. Ti ostatní si smrt tak nějak zasloužili, takže se nemá smysl jimi zabývat. No, čím dál líp, Fandino.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:49Od: Fandina
Psala jsem o tom, že když není válka nejsou mrtví. Ani vojáci. Nauč se číst.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:50Od: Fandina
PS a vojáci jsou mrví v každé válce a je to vina těch, kdo válku způsobí.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:58Od: Stan_Borowitz
V tom se rozhodně shodneme.
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:08Od: Tomas_Smid_fan
S jazykem to nesmysl je, protože ruštinou mluví nemalá část Ukrajinců.
Doporučuji článek publicisty Justa, který v Rusku žije 15let a situaci na Ukrajině se věnuje.
A jestli sis nevšiml, tak Ukrajina je suverénní stát a tudíž je jakékoli napadení kvůli problémům menšiny nepřípustné.
Čeho teď Rusové dosáhli? Je jejich denacifikace úspěšná?
Nebuď naivní, při téhle invazi rozhodně nejde o práva ruské menšiny na Donbasu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:45Od: FulnekUltras
ale vyrazit usnatu z rukou uk beranidlo smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:23Od: Carloss
koukám, že ruská propaganda ve Vašem případě a dalších pánů zde funguje na sto procent. :) neumíte rozlišovat. Rusko je agresor. tečka. páchá zločiny proti lidskosti tečka. je to zločinný režim tečka. nesrovnávejte to prosím už nikdy s invazí USA do Iráků nebo bombardováním Srbska. protože vás to bude jen usvědčovat z toho, že jste blbý jako tága. vy jste přesně ten typ lidí, co by kolaborovali i s Hitlerem, protože byste si mysleli, že češi jsou svině neb šikanují sudetské Němce. je mi líto, že to tak musím říct. mně jen mrzí že ATP a WTA tenhle zákaz ruským hráčům neučinili už dříve. protože byznys vládne. jsem rád, že Wimbledon pořád má svou čest.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:25Od: FulnekUltras
klid, svazáčku - v životě tě ještě čeká hodně poznávání... ;-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:30Od: Stan_Borowitz
Váš už ve škole fakt učí, že Češi posílali na sudetské Němce trestné prapory zformované a placené českými oligarchy a skoro deset let je bombardovali a zabíjeli?

No, koukám, že transformače školství pokračuje mílovými kroky...
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:39Od: aape
zdá se, že TP je prostor okupovaný nehoráznou proruskou propagandou a jejími přívrženci
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:43Od: Fandina
Stan a FU potřebují odůvodnit Ruskou válku. Ve skutečnosti se odhalují jako primitivní ubožáci.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:00Od: Stan_Borowitz
Tam, kde dojdou argumenty, přicházejí urážky. Vypovídají ovšemn především o těch, kdo se k nim uchylují.

Já rozhodně nepotřebuji "odůvodňovat" válku na Ukrajině, Fandino, já ji nevedu, neposílám do ní zbraně ani peníze na ně. Jen vidím věci trochu víc v souvislostech. Pokud Zelenskij nakonec protiútokem dobude a srovná se zemí Moskvu a popraví Putina na Rudém náměstí, smutnit kvůli tomu fakt nebudu...
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:06Od: Fandina
Milý Stane, jsi moc průhledný, jak se snažíš svalit vinu na Ukrajinu. Jenže ta Rusko nenapadla.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:16Od: Stan_Borowitz
Ale já nic na Ukrajinu nesvaluju, to jsi opravdu nějak špatně pochopila, Fandino. Ukrajinci jsou v tom celkem nevinně, tedy většina z nich. Stejně jako většina Rusů.
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:26Od: Tomas_Smid_fan
Ani toto není pravda - cca 70% Rusů fandí Putinovi a volilo by ho a tedy většina Rusů se na vzniklé situaci podílí a nese svůj díl viny.
Pokud by tam byla situace jako v Íránu, kde je proti vládě ca 70-80% lidí, pak by platilo, že je jich většina nevinných, tak tomu ovšem není.
Snažíš se vrtěti psem a to zrovna v téhle situaci není nejlepší.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:02Od: FulnekUltras
situaci v Íránu znáš osobně? smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:25Od: Tomas_Smid_fan
Byl jsem tam a i vím od lidí, co tam jezdí často, pak i od místních.
USA jsou satanáši, ale spousta mladých netouží po ničem jiném, než tam zdrhnout. Zakázané ovoce...
Komu situace vyhovuje jsou vyšší vojenské šarže a náboženský radikálové. Írán má ten islám jen v názvu. Jasně, že tam fungují šíité a sunnité, ale u nich jde často víc o historické kořeny než jakýkoli fanatismus. Jsou to hlavně Peršané. V některých menšinách ženy ani nenosí šátky, v Teheránu to bylo taky často jen na oko.
Jsou tam svázaní, nemůžou projevovat ani vlastní kulturu naplno. A proti vojenské moci nic nezmůžou, už to nedávno zkusili.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:34Od: FulnekUltras
tak mlaďoši a část střeďáků jsou pomatení konzumem i u nás - a když to nejde přes volby, má globálmafie v záloze "barevné revoluce" - Damávand a vykoupat se v šusťákách v Kaspiku mám ještě v plánu, ale zatím nezbývá, než tomu nechat volný průběh ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:42Od: lars
Proc jsi napsal 70 % ?
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:01Od: Tomas_Smid_fan
napsal jsem cca 70%, tedy může to být o málo méně nebo i víc. Zkus dohledat na netu, podpora Putina je velká, Rusové vždycky potřebovali silného vůdce a pokud je to ještě někdo, komu záleží na velkém Sovětském svazu, tak nemá o příznivce nouzi. Hodně mladých a inteligence zdrhla, ve velkých městech je nějaká opozice, ale prostě jsou hodně v menšině.
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:08Od: lars
Jenze mnoho Rusu muze byt ovlivneno propagandou Kremlu
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:38Od: Tomas_Smid_fan
ne že může, ale je, ovšem absence vlastního zdravého úsudku je neomlouvá. My měli komunistickou masírku 40let a lidi se úplně zblbnout nenechali. Jenže Rusko je větší, izolovanější a lidi všeobecně míň vzdělaní a zvyklí, že jim někdo vládne pevnou rukou. Skoro nemožný tohle rozbít.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:33Od: annah
Je to tak. Bohužel je to národ, který neunese svobodu, zčásti proto, že ji nikdy nezažil. Asi potřebuje vládu silné ruky. A tak bude vždycky nebezpečí, že se tě vlády chopí nějaký šílený Hitler Druhý. O vyrazi na zteč. Jako právě teď
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:03Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:10Od: lars
A % Rusu ma absenci vlastního zdravého úsudku ?
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:15Od: Tomas_Smid_fan
bohužel dost na to, aby v Rusku mohl vládnout někdo jako Putin už tolik let...
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:47Od: Rafaeoli25
Tak ale to bys mohl říct i o Maďarech. Každopádně Orbána bych rozdělil, jeho ekonomická politika špatná není.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:48Od: lars
A ze si jeste "neodstranil" z funkce prezidenta CR - Zemana, nebo s jeho politikou souhlasis ? :))
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:11Od: Krisboy
Jak vidno, demagogie skutečně nemá hranic...
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:46Od: FulnekUltras
naopak - je skvělé, že se tu navzdory převažujícím veřejným poměrům až dosud zachovala jistá oáza svobody projevu - byť uznávám, že někdy je toho OT až moc smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:51Od: blixa
Okupován snad ještě ne ale rozjeli to tu chlapci. Většina jsou to celkem neškodní hlupáci, taky jsou tu nějaké zkroucené mozky jako je třeba ten nešťastník Ultras, ale skutečně chytrá zkušená a zavilá prokremelská svině je nick Stan_Borowitz. Jedná dokonale podle instrukcí určené pro kremelské troly. Nikdy neútočí přímo, naoko je tak nějak jakoby proti válce, ale zpochybňuje, zpochybňuje, zpochybňuje, nahlodává, dává do souvislostí to co spolu v žádném případě nesouvisí, překrucuje, skvěle pracuje s polopravdami, vypadá to že mezi námi máme opravdu kvalitního agenta putinovské propagandy pro Česko. Platí tě aspoň dobře ty šmejde ? smilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:10Od: Fandina
Jj, přesně tak to na mě působí.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:12Od: annah
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:13Od: Stan_Borowitz
Á, blixíček zase vzlyká, chudák maličká, bo se právě podle pokynů soudružky mistopředsedkyně Evropské komise vysprchoval ve studené vodě a při zavírání kohoutku vítězně zvolal: "A máš to, Putine!"

A teď je připraven na lov putinovkých agentů. Ledničku a kredenc už prohledal, pod postele se podíval, tak vyrazil na TP. Takový inspektor Clouseau ve službách liberální demokratury.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:15Od: Krisboy
Sorry, ale klesáš stále níž. Ty tvoje bláboly už fakt nemají úroveň, jsi jak malé děcko.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:49Od: Stan_Borowitz
Jsem rád, že i podle tebe ty bláboly paní Margarete Vestager, místopředsedkyně Evropské komise, o pomstě Putinovi sprchováním ve studené vodě nemají úroveň a znějí, jako by je pronášelo malé děcko...
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:46Od: Krisboy
Nejsi jen ultrademagog, ale i blb. Tohle je dno. Tím s tebou končím, Babišův klone.
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:30Od: Tomas_Smid_fan
smile Taky bych ho nečekal až tak hluboko...
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:29Od: FulnekUltras
Černochová vězí podstatně hlouběji. smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:16Od: Tomas_Smid_fan
nové koště...
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:17Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:13Od: Krisboy
Já myslím, že jsi to moc netrefil.
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:38Od: Lina
Tenhle útok na Stáňa, myslíš vážně?
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:40Od: Lina
* Stana
[ Reagovat ]
21.04.2022 01:51Od: blixa
Nevím kdo jsi, tvůj nick jsem tu zatím nezaznamenal. "Stáňa" (to je dobrý, to budu používat smile) si tě pozval, abys ho podpořila ? Ne, to není žádný útok. Jen jsem napsal to, čím jsem si na 99% jist.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:10Od: Newcombe Re: dobře Carlos!
Líp bych to nenapsal.
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:54Od: lars
A proc nebyly sankce proti USA za invazi do Iraku ?
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:59Od: Tomas_Smid_fan
protože si pleteš holky a vdolkysmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:22Od: lars
to je asi opacne :)
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:07Od: Tomas_Smid_fan
zkus se nad tím zamyslet a zjistíš, že to rozhodně není totéž. A tím nijak USA neomlouvám, nemám žádný důvod se zastávat jakýchkoli nepravostí, ať je dělá jakýkoli stát...
Ale na druhou stranu, politika je svinstvo a k nám se stejně nějaké zákulisní boje a záměry nedostanou. Je to jak v Jistě pane premiére nebo ve starých dobrých francouzských filmech...
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:26Od: lars
neni to totez :)
Ale ja se ptal, proc nebyly sankce proti USA za invazi do Iraku ?
Sankce byly i proti Iranu, ikdyz invazi do jineho statu neudelal.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:46Od: turista
Protože byl monopolární svět. A samozvaný světový četník může všechno beztrestně i zabíjet civilisty a děti.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:56Od: Fandina
Nemel nesmysly.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:01Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:57Od: aape
ubohé
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:10Od: Krisboy
Ubohé, trapné a ultrademagogické smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:15Od: Stan_Borowitz
Úplně stejně ubohé, trapné a ultrademagogické jako zakazovat hrát třeba Rublevovi, který invazi odsoudil.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:19Od: Krisboy
Není to vůbec stejné. Tvoje laciná demagogie je až taková babišovská, řekl bych, víc k tomu nemám co říct.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:23Od: FulnekUltras
typický volič "antibabiše" ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:33Od: Stan_Borowitz
Najdi pět rozdílů, Krisboyi...

Uplatňování principu kolektivní viny je naprosto odporná praxe (praktikoval ji také jeden pán jménem Hitler na Židy) a navíc v případě Rusů nepovede k ničemu dobrému. Spíš to k Putinovi přivede i ty, kteří mu zatím nefandili.
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:25Od: Krisboy
"Mně to připadá takové polovičaté. Měli by ruské hráče nechat přijet a pak je prostě postřílet."

Co z toho jsi myslel vážně? Tipnu si - nic. Jaký smysl má takové vyjádření? To je prostě demagogie a manipulace přesně babišova stylu.
Co podobného jsem napsal já? Kde schvaluji kolektivní vinu? Pořád dokola...
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:57Od: Stan_Borowitz
Ale já nepolemizuji s tebou, nebo ty jsi snad člen All England Clubu a hlasoval jsi pro vyloučení ruských tenistů z Wimbledonu?

Akorát tě štve, že si teď sám uvědomuješ, jak ten nesmysl kolektivního trestu vynikne v plné nahotě, když se dovede ad absurdum.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:53Od: FulnekUltras
dobro a zlo jsou zvlášť v poslední době ve veřejném prostoru dvě docela slušně pokrytecky zdeformované kategorie smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:06Od: Patapuff
Ten, co jiného napadá, je zlý. Nic zdeformovaného na tom není.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:10Od: FulnekUltras
a jak se díváš na černo-bíle monotónní, nic neřešící stalking? smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:39Od: Patapuff
Jo, zapomněl jsem se zeptat: Už si řekl těm našim hokejistům, že jsou lemry a holátka? Nebo to dokážeš jenom anonymně psát?
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:42Od: FulnekUltras
jj, stále kvoká... ;-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:55Od: Patapuff
A proč jim to neřekneš? A ministryni obrany už si dal jednu mezi oči?
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:58Od: FulnekUltras
mezi světla ;-) jí to řeknu, hned jak ji někde potkám - ale že bych podobnou bezpáteřní svoloč pracně vyhledával, to tedy nehrozí - už tak se na mě lepí až dost ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:54Od: Patapuff
Doma u klávesnice ji asi nepotkáš.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:00Od: FulnekUltras
rozumíš, co říkám? - slídit po té anální ficce rozhodně nemíním - každá věc má nakonec svůj pravý čas smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 06:19Od: Patapuff
Takže zase zůstane jenom u honění si pinďoura u klávesnice. Že tě to bavísmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:46Od: FulnekUltras
že na to furt myslíš smile - dej ale pozor, ať se ti elfoušek neskřípne mezi klávesy ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:12Od: Stan_Borowitz
Jako USA, když napadly Srbsko? Nebo Irák? Grenadu? Atd. atd.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:54Od: annah
Asi se to dá přirovnat k rozhodnutí vyloučit Německo a Japonsko z OH 1948. Důvod byl stejný jako dnes: ty země rozpoutaly válku. Jejich sportovci za válku tehdy taky nemohli, i když mnozí se za fýrera postavili a nadšeně hajlovali jako dnes hajluje třeba Pljuščenko.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:56Od: Carloss
annah: jj, to je dobré přirovnání.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:58Od: FulnekUltras
bush mladší byl führer jak vyšitý - a krve mu za nehty zůstalo řádově víc - že to tenkrát až tolik nikoho z "liberáldemokratů" nevzrušovalo?... smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:03Od: Stan_Borowitz
Tak oni hajlovali hlavně Banderovci a Šukevičovci, ke kterým se hrdě hlásí dnešní ukrajinský režim...
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:06Od: Fandina
Nečti už ty proruské weby. Jsi směšný.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:10Od: Stan_Borowitz
Připadá ti Wikipedie jako proruský web?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Roman_%C5%A0uchevy%C4%8D

Doporučuji zejména odstavec "Ve službách nacistů".

A víš, že jeden z hlavních prospektů v Kyjevě se jmenuje Prospekt Romana Šucheviče? A že má ten pás své vlastní muzeum? A spoustu soch po celé Ukrajině? A že dostal titul Hrdina Ukrajiny?

Ty proruský webe...
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:15Od: Fandina
Možná by sis to měl nastudovat podrobněji a ne číst jen to, co se ti hodí. Pohled na Banderu se liší.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:17Od: Fandina
PS ... děláš přesně to, co ruská propaganda. Propaguješ jen co potřebuješ.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:22Od: Stan_Borowitz
Ale ne. Jen připomínám to, co naše propaganda taktně zamlčuje...
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:17Od: FulnekUltras
v době, kdy přímých pamětníků už rychle ubývá, není mezi "kovanými" 30-40tiletými "historiky" ani divu smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:20Od: Stan_Borowitz
Pohled na Šuchevyče se taky liší?

"Šuchevyč se připojil k Banderovi a pod vedením Abwehru z ukrajinských nacionalistů zformovali dva "policejní" prapory, Nachtigall a Roland, které se podílely na etnických čistkách na Ukrajině, například na pogromech ve Lvově"
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:23Od: Fandina
A jak to souvisí s tím, že Rusko napadlo Ukrajinu?
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:29Od: FulnekUltras
taky si Fandi někdy všimni, jaký znak (ne náhodou) visí za Zelenským - a kde má svůj původ

https://cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinsk%C3%BDch_nacionalist%C5%AF
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:27Od: Krisboy
Jeden z Putlerových tajných trumfů v "denacifikaci" Ukrajiny:

https://www.parlamentnizpravy.cz/putin-posila-zoldaky-z-wagnerovi-skupiny-s-tetovanim-ss-na-ukrajinu/

smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:35Od: FulnekUltras
dřív se tihle kluci servali s azovci někde na fotbale, dneska už se bohužel můžou "realizovat" i jinak - podobně jako další chuligáni z celé západní i střední Evropy, před osmi lety cíleně svážení na Majdan smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:47Od: Stan_Borowitz
Já ale nikde netvrdím, že je Putin Mirek Dušín a bojují za něj samí čestní hoši a dobráci... Putin je typický představitel arogantní velmoci, která pro obranu svých zájmů a občanů neváhá rozpoutat válku, vtrhnout do cizí země, financovat a organizovat politické púřevraty, unášet a vraždit cizí politiky a tak dále a tak dále.

Znám minimálně ještě jednu takovou...
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:19Od: D@nny
"Putin je typický představitel arogantní velmoci, která pro obranu svých zájmů a občanů neváhá rozpoutat válku"

Teď jsi tomu nasadil korunu. Jestli jsi skutečně myslíš, že Putinovi záleží na občanech své země, tak jsi opravdu jen dětský prosťáček.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:37Od: FulnekUltras
na Fialu a Pekarovou samozřejmě nemá ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:27Od: Patik
bože tá rozhodkyňa..povedzte mi prosím čo tie ženy vidia na tej plastike..taká pekná žena to bola..
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:37Od: FulnekUltras
teď už je jen pevná
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:28Od: Patik
Djokovič už cítiť že pomaly naskakuje na ten kolotoč cítiť že už sa dostáva na tú vlnu niektoré tie údery výmeny cítiť že ochvíľu naskočí len potrebuje trošku pomôcť od súpera a potom sa už len povezie..herne to pôjde..potom už to bude len na kondícii..
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:36Od: annah
Pere se s tím ztěžka, od své loňské formy je pořád kilometry daleko. Je šance, že se do ní dostane za měsíc? Asi moc ne, i když možné je všechno. Spíš to vypadá, že Rafův hlavní soupeř v boji o FO je mimo hru, takže Rafovi stačí vyléčit zranění a má dvaadvacítku skoro v kapse.
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:50Od: Patik
potrebuje zvládnuť tento zápas..keď v Madride niečo uhrá v Ríme niečo..na RG keď mu dopraje dobrý žreb..títo veľkí hráči tie formy skôr oprašujú ako hladajú.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:21Od: annah
Zápas je fakt napínavý. Za stavu 5:5 ve třetím měl Djere při svém podání snad šestkrát výhodu, nakonec proměnil, ale byl to nervák. Pro oba...
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:34Od: Patik
takúto výhru potreboval ako sol..uvidíme ako zregeneruje a čo predvedie zajtra..ale nech ho pekne vytrápia potrebuje to.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:44Od: turista
Nemá v kapse zhola nic natož dvaadvacítku. Takový Tsitsipas ho může vypařit.
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:43Od: steve79
Djoko zaziva tezkou krizi, ale neni se co divit. Za ctyri mesice odehral pet zapasu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:59Od: Patik
ono to ani neni kríza..aspoň ja to tak nevnímam..štandardná situácia kedy hráč dlho nehral a potrebuje sa do toho dostať..kríza by to bola keby hral dobre a bol by v pohode aj kondične a vypadával by na základe nejakých zmätkov kiksov výpadkov..potrebuje len zápasovú prax..
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:09Od: Pe3k
Chápu, že má krizi po minulé sezoně po těch kovidových eska padách, ale co nechápu je, že neumí hrát bez Vajdy smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:16Od: Patik
to či vie hrať bez Vajdu sa uvidí asi až nakonci sezóny..ešte je skoro na také súdy..2017-18 je stará záležitosť ktorá nemusí nič znamenať..
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:15Od: Krisboy
Láslo, ty seš máslo smile
Na lopatě jsi ho měl smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:36Od: SpacialRecognition ATP se vyjádřilo
Discrimination based on nationality also constitutes a violation of our agreement with Wimbledon that states that player entry is based solely on ATP Rankings. Any course of action in response to this decision will now be assessed..."
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:37Od: SwissMaestro
NOoo....
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:21Od: SwissMaestro
wimbledon si muze delat co chce, ale ostatni britske turnaje spadaji pod ATP, ne? to mohou jen tak svevolne toto rozhodnout? Podle me, toto uz je soudne napadnutelne
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:29Od: Mony
Asi to museli mít prodiskutovane s právníky i ATP, WTA i ITF.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:31Od: SwissMaestro
no, žalovatelné to je (ty ATP turnaje) ...podle prvních komentářů
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:35Od: Mony
Uvidíme. Zase popudit si své chlebodarce nemusí být nerozumějsi
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:32Od: SwissMaestro
to je jak když někomu zakážeš chodit do práce jen protože je nějaké národnosti :D
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:34Od: FulnekUltras
nebo do hotelu nepustíš toho, kdo na recepci nepodepíše patřičný "postoj" smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:35Od: Fandina
ATP je sdružení, organizace, která si stanovuje svoje pravidla. Na čem se usnese, to platí. Naivní představa, že něco musí.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:38Od: Stan_Borowitz
Musí dodržovat zákony zemí, ve kterých působí, mezinárodní právo a uzavřené smlouvy. Například.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:39Od: Fandina
To samozřejmě, ale to kdo bude nebo nebude hrát na turnajích je v jejich kompetenci.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:47Od: Stan_Borowitz
Tady o tom ale nerozhodla ATP, naopak ta s tím rozhodnutí organizátorů WB nesouhlasí a tvrdí, že je to v rozporu s pravidly ATP.
[ Reagovat ]
20.04.2022 21:03Od: Fandina
Budou o tom ještě jednat, takže nic není jisté.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:46Od: Krisboy
Mezinárodní právo? K smíchu. To už je dávno jen cár papíru.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:47Od: Krisboy
Uzavřené obchodní smlouvy jsou nad mezinárodním, nebo snad nedejsatan lidskými právy.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:56Od: Stan_Borowitz
Tak závazný výklad mezinárodního práva provádí samozřejmě ten, kdo má k tomu dost zbraní. Donedávna to byly jen USA, ale pomalu si dělají ambice i další státy. Rusko, Číma, Indie...

S obchodními smlouvami je to krapet složitější, zbraněmi mohou být i suroviny nebo potraviny.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:56Od: FulnekUltras
a vůbec nejvýš je vyhláška hlavního hygienika smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 23:42Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:10Od: Tomas_Smid_fan
ty žaloby se ještě pár let potáhnou a budou státy, a samozřejmě jako vždy obyčejné občany, i nemálo stát.
[ Reagovat ]
21.04.2022 00:14Od: FulnekUltras
no doufejme, že totalitní mánie "všeobecné očkovací povinnosti" se už nikdy nevrátí...
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:49Od: Mony
Všechny GS a Wimbledon zvlášť jsou v podstatě soukromé akce, kde mohou prdet na jakékoliv pravidla.. A na soukromou akci si můžu pozvat koho chci. Víc už bych nesoudil. Pro mě jsou a byli vždy frajerismile. Už proto, že nepotřebovali žádné sponzory.. Anonymous se taky nikoho neptá..
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:52Od: SpacialRecognition
No nevím ITW/WTA/ATP můžou teoreticky říct, že body do žebříčku se z Wimbledonu a ostatních britských turnajů počítat nebudou a měli by problém.
Tím neříkám ,že to udělají, to určitě ne, ale i takovou možnost mají.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:16Od: Mony
A komu by to ublížil víc?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:53Od: FulnekUltras
anonymous je skutečný (virtuál)fašistický hnus - kdo nesplní to, co ve svém zvráceném fanatismu chceme, toho zničíme smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:17Od: Mony
Tak si je nerozhazej!
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:38Od: Jon61
(Virtuál)fašistický hnus? Vy budete hájit Vladimíra Vladimíroviče do roztrhání těla, i když on je REÁLNÝ fašistický hnus, který si klade požadavky a vynucuje si je brutální sílou.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:40Od: FulnekUltras
Putin je úplně jiná kapitola - a na rozdíl od mnoha amerických agresí přesně ví, co a proč dělá. Stejně jako pes zahnaný do kouta. smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:43Od: blixa
Neurážej psy, šmejde ! A víš o nich howno, pes zahnanej do kouta propadá panice a většinou moc neví, co dělá ...
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:45Od: FulnekUltras
prostě nejlepší obrana je v takové situaci útok - to je fakt smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:27Od: Jon61
Na Putina někdo zaútočil? smilesmile To je vzteklý kremelský mala putbull Vovka.
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:27Od: FulnekUltras
USNATO už samou roztažností neví, co by - a to je celé - nebylo možné dál čekat, jako by to jistě udělali Gorbačov či Jelcin (a za dalších deset let se pak už jen poklonili ušákům přímo před mauzoleem) smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:45Od: SwissMaestro
tvl ten Djokovič je totálně rozhozenej a mimo :(
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:28Od: com
vod porazky od Jirika to s nim de z kopce smilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:30Od: Mony
Od odchodu Vajdy, jako vždy predtim
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:32Od: SpacialRecognition Dobrá tedy, Vyloučení OK
ale proč tedy nejsou vyloučeni i Čínané, je všeobecně známým faktem, že v číně jsou na určité národnostní menšině taktéž páchány zvěrstva. A také vzpomeňme na Peng Shuai, která byla "rehabilitována".
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:33Od: Rafaeoli25
Na největšího ekonomického hegemona světa si už dnes nikdo netroufne..
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:34Od: SpacialRecognition
Pak je ale tohle rozhodnutí přinejmenším pokrytecké, ne?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:35Od: Rafaeoli25
Tak dnešní svět je už jen o penězích bohužel a Čínu si nikdo znepřátelit nechce, to je očividné.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:34Od: FulnekUltras
ušáci bezohledně bombardovali a vraždili po celém světě - takže je tím jasnější, odkud vítr fouká i dnes smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:37Od: lars
spis proc byly OH v Cine ?
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:07Od: Krisboy
Správná otázka. Pokrytectví na entou. Číňané zřejmě zaplatili jistým osobám tolik peněz, že se na chvilku přimhouří očičko.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:19Od: Mony
Protože tam žije skoro třetina lidstva.. Ty nic nemůžou nebo nesmeji?
[ Reagovat ]
20.04.2022 20:45Od: Stan_Borowitz
Ne, ti mají přece jako koloniální otroci za hrstku rýže pomáhat plnit americký sen...
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:15Od: annah
Protože ruský fašistický stát už na rozdíl od Číny překročil tu poslední mez. Bez vypovězení valky napadl sousední zemi, drancune ji a vraždí lidi po tisících. Putler je to samé jako kdysi Hitler. A polknutim Ukrajiny se nezastaví. Hitler měl stejny cíl: ovladnout Evropu. Nastesti neměl jaderné zbraně. Putler je má. Máme se na co těšit.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:26Od: FulnekUltras
a na rozdíl od USA?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:25Od: FulnekUltras ohavná servilita britských fangličkářů
toto uplatňování kolektivní viny - byť pod brutálním nátlakem soudobé gateSSorosmafie - je jednou z nejzvrácenějších forem pozemské existence vůbec - a dokonale protřídí charaktery smile

ty nejpodstatnější věci se však odehrávají jinde - o pomoc škemrající (mj. též britští) žoldáci v Mariupolu a velmi nadějná situace před prezidentskými volbami ve Francii budiž důkazem, že základní hodnoty normálního světa stále žijí a rozhodně se nehodlají podrobit úchylným globálním experimentům několika málo zazobaných sociopatů, podporovaných mediálně protežovaným stádem jejich bezpáteřních novosvazáckých pohůnků

smile smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:29Od: Rafaeoli25
Sorry, jsem velkým kritikem politiky USA i počínání NATO. S tím, co říkáš ty ale nesouhlasím, pro mě není normální svět ten, co vidíme v Číně, Rusku, o KLDR nemluvě. Normální svět se nevyznačuje tim, že potírá menšiny. Být homusexuálem, transexuálem, ale i všemi jinými menšinami je v těchto zemích ohavně trestáno, že s tím žádný normální člověk nemůže souhlasit nebo by rozhodně neměl.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:33Od: FulnekUltras
normální svět se po tisíciletí vyznačuje kulturní rozmanitostí - a ne tím, že se v něm jedna strana pokouší to své násilně vnutit všem ostatním - což v posledních deseti letech dosáhlo historického vrcholu - pod mimořádně sofistikovanou rouškou neoliberálního progresivismu smile smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:35Od: Rafaeoli25
No jo, jenže právě rozmanitost je třeba v tom Rusku totálně potřena. Proč mají třeba homosexuálové kdekoli na světě trpět za to, že se tak narodili?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:37Od: FulnekUltras
Rusko rozhodně nijak neglorifikuju - momentálně se ale hraje o víc.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:30Od: EugeneGoostman Re: Octuješ?
Hlavně bacha na chemtrejly.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:10Od: Krisboy
Ten nic jiného, než chemtrejly nekonzumuje. Možná byl tenkrát v Brně, když tam létalo to letadlo smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:17Od: EugeneGoostman
Tihleti človíčkové se "zdravým selským rozumem" a "vysokou školou života" čerpající moudra na "nezávislých alternativních" serverech jsou roztomilí. :-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:29Od: FulnekUltras
hlavně kritické myšlení v širších souvislostech a čerpající ze VŠECH dostupných zdrojů a zkušeností - to je dneska to, co vrabel-kartousovským elfosvazákům vadí nejvíc smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:34Od: EugeneGoostman
Určitě. Protože když jeden tvrdí, že Země je kulatá, a druhej, že je placatá, pravda je logicky uprostřed.

K tomu nám dopomáhej Volný, Pitomio, Jaruna Foldyna, Trumpeta a ostatky Milouška Zemana...
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:37Od: FulnekUltras
tak na podobné "průměry" byli vždycky největší machři staří óbrparaziti z ods - ale to už asi moc nepamatuješ ;-)

jezevcovi teď přeji už jen klidný důchod - až na ten poslední rok to docela šlo ;-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:12Od: Krisboy
smilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:33Od: Rafaeoli25
Jinak nejlepším kandidátem na prezidenta pro Francii byl Melenchon..Macron a Le Pen, každý jinak, jsou oba otřesní smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:40Od: FulnekUltras
doufejme, že Marine aspoň sebere většinu Melenchonových voličů - a u moci bude nucena mírně korigovat některé dřívější extrémy - pořád je to větší šance pro Evropu než zahnívající osakovaný paňáca Macron
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:48Od: EugeneGoostman
Dokud bude náckyně Marína v druhých kolech, má její protikandidát jisté vítězství. Ona sama je tak zárukou pokračování liberální multikulturní demokracie ve Francii jako nikdo jiný, neboť sesbírá všechny ultraleváky (bolševiky a fašounky tvého typu), aby jejich hlasy následně vešly totálně vniveč.

Podobnou roli u nás sehrává psychopatický ekonomický imigrant od popelnic Pitomio, s jehož sektou se nikdo nebaví a nikdy se k moci nedostane.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:55Od: FulnekUltras
máš hodně jednoduché nastavení, chlapče...
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:02Od: EugeneGoostman
Volíš Pitomia, ne?
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:06Od: FulnekUltras
pokud bude zas kandidovat na Hrad, proč ne
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:10Od: EugeneGoostman
No jo, posledně to s těma mrtvejma dušema na seznamu petentů krapet přehnal...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:06Od: Rafaeoli25
Jinak zástupcem radikální levice byl právě Melenchon, takže radikální levičáci neměli určitě potřebu volit Le Pen. Tu volí spíš stalinisté, ty ale za levičáky nepovažuji.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:04Od: Rafaeoli25
Ještě k Melenchonovi, ten měl jediný komplexní program ze všech kandidátů, mohl posunout Francii dopředu, ani Macron, ani Le Pen toho schopni nejsou.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:03Od: Rafaeoli25
Jsi na omylu, skutečný ultralevičák - socialista nikdy volit Le Pen nemůže, jako Macrona. Já jsem vyhraněně levicový, ke druhému kolu mezi nimi bych nešel, považuji je za neštěstí oba.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:12Od: EugeneGoostman Správné rozhodnutí
Je to bohužel zcela namístě, velkoruský fašismus se zcela vymkl všem mezím a v podstatě dokonale kopíruje někdejší Hitlerův nacismus.

Ovšem tenistům z těch dvou zemí bych start povolil, pokud veřejně genocidu Ukrajinců odsoudí.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:13Od: SwissMaestro
Invaze již byla těmito tenisty odsouzena :-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:24Od: Rafaeoli25
Tady ale jde o to vymazat vše ruské nejlépe, ještě by měla přijít výzva, aby se Medvedev vzdal i svého jména. Je to trapné a ubohé, on už patnáct let žije ve Francii, politika ho nezajímá, přesto musí pykat. Ještě by mu měli doživotně zakázat vstup na území V.Británie aby to bylo komplet. Hlavně ale ať se potom nikdo nediví, jak roste krajní pravice po celé Evropě. Tyhle věci situaci ještě zhorší a Putinovi přátelé se dostanou k moci nakonec v celé řadě zemí EU. To bude skutečně výhra..
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:26Od: FulnekUltras
ty máš dost - a bohužel je vás víc smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:52Od: SwissMaestro
Doufám, že tomu zatleská Sir Andy Murray s tou svojí korektností. Djokoviče potopil stejně jako ostatní. Neočekávám nic jiného ani tady.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:28Od: FulnekUltras
a hned potom vzhůru na čtvrtou dávku genosajrajtu smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:50Od: SwissMaestro
Když vidím agresi vůči normálním občanům Ruska, jak na to doplácí slušní (nejen z Ruska, ale i u nás), tak nějak mi je jedno jak to na UA dopadne.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:01Od: Rafaeoli25
Je to smutné.
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:27Od: Fandina
Je to smutné, co se děje, ale dávám tady odkaz na to, jak to vypadalo ve světě sportu se zákazy třeba na OH v důsledku válek. Samozřejmě bych byla šťastná, kdyby žádné zbraně a války na světě neexistovaly.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Olympijsk%C3%A9_skand%C3%A1ly_a_kontroverze
[ Reagovat ]
20.04.2022 15:58Od: vojta91
Ani vyřazení Rusů Švýcarovi se šátkem nepomůže.
Možná se to podaří když odstraní antivaxera a z různých důvodů zhruba 100 dalších a preventivně i Poláky, aby nemohl schytat kanára.
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:06Od: RFanousek
Federer nemá v plánu startovat ve Wimbledonu
[ Reagovat ]
20.04.2022 15:00Od: Rafaeoli25
Měli by zakázat i všechno, co má v názvu ruské, to bude určitě nejlepší řešení. Budeme odteď jíst ukrajinské vejce, ukrajinskou zmrzlinu a budeme chodit do ukrajinské čajovny smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:29Od: FulnekUltras
gateSSorosovská ubohost nezná mezí smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:04Od: aape
běžte si brečet do ruska, a nezahazujte se tady
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:30Od: blixa
Ten ? Nikdy ! Salóního stalinistu do Ruska nedostanete ani heverem. Takoví si moc rádi užívají zahnívajícího kapitalizmu smilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 14:57Od: Rafaeoli25
Komédia del artéé..
[ Reagovat ]
20.04.2022 14:51Od: SwissMaestro
Kdyby Medvěděv či Rublev podporovali invazi, chápal bych to. Tímto se pro mě však stal Wimbledon odporným turnajem. A vůbec, už to není otevřená éra. Jednou nesmíš hrát kvůli vakcíně potom zase kvůli invazi za kterou nemůžeš. To by v minulosti Roddick a spol moc nehráli také...
[ Reagovat ]
20.04.2022 15:10Od: Pe3k
Odporný to je trochu silný termín. Otevřená éra to rozhodně není. Když válčí USA, tak se to nazývá vývoz demokracie smile a těm by nikdo nic nezakázal, ale oni jsou v rozkladu zevnitř díky krajně levicovým ideologiím.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:36Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:11Od: turista
Souhlasím s tím, že je to odporné rozhodnutí ze strany těch, kteří mají jinak plná ústa korektnosti. Kdyby šlo o sportovce ze země "světového četníka" tak by si nikdo k nim nic podobného nedovolil.
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:23Od: Fandina
Nemel nesmysly, kdyby USA válacovali se zemí Kanadu nebo Mexiku, tak si to dovolí každý.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:25Od: Rafaeoli25
No kdyby podnikli invazi na Kubu, tak by to myslím dopadlo jako s Irákem, protože Kuba je přece ta špatná..
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:28Od: Fandina
Nemel nesmysly. Pokud ty schvaluješ jakoukoli válku, já ne. Odsuzuji jakoukoli.
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:30Od: Rafaeoli25
No já všechny odsuzuji, ty také, mnozí ale bohužel dělají rozdíly a o těch mluvim, kapíto?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:06Od: Rafaeoli25
Bohužel, kdyby teď USA podnikly invazi na Kubu, tak by se ještě řeklo správně, třebaže by šlo o stejné napadení suverénního státu jako v případě Ruska. Kuba to je totiž hrozba pro svět, stejně jako Venezuela řeklo by se bez uzardění a USA mají právo diktovat ostatním, jaké režimy tam či onde budou. Pokud by byl prezidentem Sanders, tak by se USA samozřejmě chovaly jinak, proto se ale dělá v Americe vše proto, aby se lidé jako on prezidentem nestali.
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:10Od: aape
vy tu řešíte nějaké kdyby, ale na Ukrajině rusko vede odpornou válku podle vlastních pravidel, kde trpí a umírá spousta civilistů, z měst jsou ruiny.
Díky této válce bude nejspíš v nejchudších zemích světa hladomor. Proti tomu je vyloučení rusů zanedbatelná maličkost..
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:15Od: FulnekUltras
americké brutální a často pravdu jen čistě dobyvačné agrese za posledních 70 let po celém světě ti jistě nevadí smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:18Od: aape
typická reakce demagoga
[ Reagovat ]
20.04.2022 19:26Od: FulnekUltras
typická reakce fangličkáře
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:29Od: Krisboy
Kolikrát nám to budeš ještě opakovat? Už tady brečíš půl roku. Nechceš si svoji frustraci z Nadalovy Jednadvacítky ventilovat jinde?
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:49Od: SwissMaestro
Víš, mně je úplně jedno jestli ti můj brekot vadí nebo ne.
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:53Od: Krisboy
Kdyby ti to nebylo jedno, měl bych tě za ještě většího blba, než teď.
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:54Od: Krisboy
Nicméně to tvoje věčné fňukání je skutečně trapné a nedůstojné, nejde o to, co mě vadí nebo ne.
[ Reagovat ]
20.04.2022 14:18Od: Vlk-v-trave
Ti maji fakt problemy...
Neco ve stylu. Jean! je 17:00, kde mam svoje Te...a nechapavy sluha... ale Lorde potapi se nam lod?! Dobre Jean, a co to ma spolecneho s tim, ze nebudu mit svuj caj o pate:)

*
Opet se nudi, nebo cisti sve zkorumpovane svedomi, asi jim napisu, ze jak se tak nudi, tak muzou ty sve line zadky zvednout, prijet k nam, mame denne plne ruce prace, ze nevime ani jak se pomalu jmenujeme...

#ZalijteWimbledonBetonem
:D
[ Reagovat ]
20.04.2022 14:34Od: misa
K nám, to je kde?
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:36Od: lars
asi do Polska
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:42Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 14:07Od: George_Renel
Jen aby míra kolektivních snakcí nepřesáhla mez, kdy se zatvrdí i ruští pacifisté a antiputinovci.
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:12Od: peRFect
Vyhození Mazepina chápu, ale pokud se sportovci z ruska proti válce vymezují, tak zakázat jim účast mi přijde zvláštní. Těžko mohou dělat víc, chci říci, pokud by veřejně a opakovaně dehonestovali Putina, tak se to k obyčejným občanům RU stejně nedostane a navíc Putinových poskoků s novičokem běhá po evropě/světě dost.
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:47Od: Grape
"Znovu používají sportovce jako rukojmí pro politické předsudky, politické intriky. To je nepřijatelné," rozčiloval se podle AFP mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov.

Peskove, jsou i jiné věci, které jsou nepřijatelné ještě mnohem víc. Třeba napadení sousedního státu, mučení a vraždění civilistů...
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:04Od: Ereinion
Napadení sousedního státu a zabíjení civilistů jistě nepřijatelné je, ale nepamatuji si, že by se za to dřív sportovci vylučovali ze soutěží, tohle je svým způsobem novinka...ten dvojí standard prostě bije do očí.
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:26Od: Grape
No jo, na druhou stranu jsme v 21. století, někam jsme se posunuli... A je to ukázka toho, že mezi civilizovanými zeměmi je určité chování neakceptovatelné a to i na úrovni sportu. Ti tenisti za to nemůžou, to je jisté, ale bohužel reprezentují zločince.
Ono je fascinující především to, že představitelé státu, který na Ukrajině porušil už snad úplně všechno co porušit jde, neustále poučuje západní země o tom co je či není přijatelné.
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:35Od: Ereinion
Ono i v tom 21. století už bylo několik konfliktů se spoustou mrtvých civilistů...
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:44Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 15:21Od: SwissMaestro
trestat nevinné, to jsme se posunuli trochu nazpět :-)
[ Reagovat ]
20.04.2022 17:56Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.04.2022 22:46Od: Grape
No nevím, ve válce se vždy trestali nevinní - když si uvědomím jak po WW2 dopadla spousta nevinných Němců tak mi zakázaný turnaj nepřijde jako nic extra hrozného.
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:42Od: blixa
Teda Karolíno, to není tenis, to je tragédie. Má to cenu se takhle trápit ? smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:25Od: Krisboy
https://youtu.be/ERk9qrCs6Js?t=9
[ Reagovat ]
20.04.2022 13:45Od: Tomas_Smid_fan
nj, to byl kouřsmile Aby nedošlo ještě na žiletky...
[ Reagovat ]
20.04.2022 16:02Od: Krisboy
Nebo na napadení bustou smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:42Od: Patik
Možno ich nepustia ani na US Open..to bude čerešnička na torte pre túto sezónu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:33Od: Blondie
Ahoj, prosím, prosím, nemáte někdo stream na Peťa vs. Karo? Nejede mi obvyklý :(
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:34Od: misa
http://mx.freestreams-live1.com/tennis-channel-4/
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:36Od: Blondie
Jé, děkuju, zrovna jsem našla, ale i tak, díky za bleskovou odpověď!
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:36Od: Blondie
Ok, zde, ale seká se... http://mx.freestreams-live1.com/tennis-channel-4/
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:45Od: Ereinion
Zatím to vypadá, že jedinej Open Slam této sezóny bude RG...
[ Reagovat ]
20.04.2022 12:43Od: Patik
zrovna ten najmenej prestížny grandslam v sezóne.
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:21Od: SwissMaestro
Druhá propaganda vítězí. Hnus, tentokrát ukrajinskej.
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:44Od: Nenela
Ukrajinci za tohle asi tezko muzou. Vymysleli si to Britove
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:19Od: Pe3k
Takže po historicky nejslabším AO tady bude druhý nejslabší Wimbledon. Doufám, že zakážou i ruskou zmrzlinu.
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:39Od: elsky
Myslím, že už na obalu jsou nějaký vysvětlivky. Omluva výrobce..
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:07Od: SpacialRecognition
čas pro Alexandrovou konečně získat to český občanství smile
[ Reagovat ]
20.04.2022 11:54Od: Ela-fon-isi
Ona o něj kdysi stála, ne?
[ Reagovat ]
20.04.2022 18:23Od: Mony
Ano, ale nebyla zas tak důsledná. Pozdeji nad tím mavla rukou
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist