Ruský kat Švýcarů. Rubljov v Cincinnati vyřadil po Wawrinkovi i Federera!

  • ATP CINCINNATI - Andrej Rubljov se v Cincinnati postaral během dvou dnů o vyřazení dvou hvězdných Švýcarů. Po Wawrinkovi dnes při premiéře v osmifinále turnaje Masters porazil sedminásobného šampiona Rogera Federera. Ten vzdoroval jen 62 minut, což pro něj byla nejrychlejší porážka od roku 2003. Jednadvacetiletý ruský kvalifikant si o své největší semifinále zahraje s krajanem Medveděvem.
    15. 8., aktualizováno 16. 8. | Aktuality |  186 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     

Andrej Rubljov předloni vyhrál turnaj ATP v Umagu a zahrál si čtvrtfinále na US Open, což je jeho nejvýraznější výsledek na velkých turnajích.

I když se od ruského mladíka očekávaly další úspěchy, Rubljovův vzestup stagnoval. Až letos v létě se dostal do finále turnaje ATP 500 v Hamburku a tento týden v Cincinnati vybojoval své první čtvrtfinále na turnaji Masters 1000.

Jednadvacetiletý Rus v Ohiu začínal už v kvalifikaci, ve které musel otáčet zápas proti Kukuškinovi, stejně jako v prvním kole proti Basilašvilimu. V posledních dvou dnech se ale postaral o dvě překvapení, když vyřadil hvězdné Švýcary. Nejprve zaskočil Stana Wawrinku a dnes šokoval vítězstvím nad sedminásobným šampionem Rogerem Federerem, proti kterému využil tři ze čtyř brejkbolů a zvítězil 6-3 6-4.

Rubljovovi stačilo k nečekanému vítězství pouhých 62 minut. Pro osmatřicetiletého Švýcara to byla nejrychlejší porážka na ATP Tour od roku 2003, kdy ho v Sydney smetl za 54 minut Argentinec Franco Squillari.

Hráče Top 10 porazil Rubljov potřetí v kariéře, skalp světové trojky je pro něj dosud tím nejcennějším. I proto ho krátce po utkání přemohly slzy štěstí.

"Je to úžasný pocit hrát proti takové legendě, všichni lidé ho podporovali až do konce. Jednou snad zažiju také něco takového. Dnes jsem do toho prostě dal maximum a věděl jsem, že musím bojovat o každý bod," uvedl 70. hráč světového žebříčku.



Federer zaznamenal teprve šestou letošní porážku a v Cincinnati neobhájí loňské finále. S hráčem mimo Top 20 prohrál poprvé od loňského US Open.

Federer odehrál zápas plný chyb. Netrefoval údery, které za jiných okolností bývají v jeho podání čistými winnery, a z 19 útoků na síť byl úspěšný jen sedmkrát. S Rubljovem se navíc utkal poprvé v kariéře, takže přesně nevěděl, co od mladého Rusa čekat.

"Pokud hraju proti Rafaelu Nadalovi nebo Novaku Djokovičovi, víceméně už vím, co udělají nebo mohou udělat. U soupeře, s nímž hrajete poprvé, je to jiné," řekl Federer, jenž v Cincinnati absolvoval první turnaj od pětisetové porážky se Srbem Djokovičem ve finále Wimbledonu.

"Ale bez ohledu na to stejně musíte trefovat rohy kurtu, míče k lajně a tak dále. A přesně to on dnes dělal. Hrál dokonale, byl to skvělý výkon," ocenil slavný Švýcar svého přemožitele.

Rubljov diktoval tempo hry ve většině výměn od základní čáry a v druhém setu prohrál při svém podání jen čtyři body. "Hrál bezchybně, čistě. Obrana, útok, dobře servíroval. Nedal mi nic zadarmo a byl všude. Pro mě to bylo těžké, ale z jeho strany excelentní zápas. Byl jsem ohromený. Abych s ním udržel krok, musel bych hrát mnohem lépe," přiznal Federer.

Rubljov se o své největší semifinále utká s o dva roky starším krajanem Daniilem Medveděvem. Ten dnes smetl 6-2 6-1 Němce Jana-Lennarda Struffa, s nímž vyhrál čtvrtý z pěti vzájemných duelů, a bilanci posledních 20 zápasů vylepšil na 16-4. Celkově si připsal už 41. letošní výhru, čímž se vyrovnal nejlepšímu Rafaelu Nadalovi.

Federer tak půjde do grandslamového US Open po pouhých dvou přípravných zápasech na betonu, poté co v Cincinnati před porážkou s Rubljovem porazil Argentince Juana Ignacia Londera.

Odehrál jsem letos 45 zápasů, takže myslím, že to bude v pohodě," naznačil s úsměvem Federer, že se neobává před závěrečným grandslamem sezony nerozehranosti. "Je důležité, že mě netrápí žádné zdravotní problémy. Dobře jsem tady potrénoval, takže bez ohledu na výsledek jsem rád, že jsem tu byl," dodal.

Obhájce titulu Djokovič nezaváhal
Na rozdíl od Federera v turnaji pokračuje jeho wimbledonský přemožitel Novak Djokovič. Obhájce loňského vítězství ze Cincinnati postoupil do čtvrtfinále po výhře 6-3 6-4 nad Španělem Pablem Carreňem, s nímž vyhrál i třetí střetnutí.

V dalším zápase se srbský tenista, jenž loni v Ohiu zkompletoval sbírku trofejí z turnajů Masters, utká v repríze semifinále letošního Australian Open s Lucasem Pouillem (h2h 1-0). V Melbourne s ním ztratil jen čtyři gamy ve třech setech. Francouz v osmifinále otočil souboj s Rusem Karenem Chačanovem.



Richard Gasquet v osmifinále porazil 7-6 6-3 Argentince Diega Schwartzmana a teprve podruhé v sezoně vyhrál tři zápasy po sobě.

Ve čtvrtfinále se třiatřicetiletý Francouz Gasquet utká s o dva roky mladším Robertem Bautistou (h2h 1-4). Španělský semifinalista letošního Wimbledonu smetl 6-1 6-2 srbského mladíka Miomira Kecmanoviče a zajistil si premiérový posun do Top 10.

Kvalifikant Jošihito Nišioka porazil 7-5 6-4 Australana Alexe De Minaura a poprvé postoupil do čtvrtfinále turnaje Masters 1000. V něm třiadvacetiletý Japonec vyzve Belgičana Davida Goffina.

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 6.735.690 dolarů
čtvrteční výsledky (15. 08. 2019)
• Dvouhra - osmifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Carreňo (Šp.) 6-3 6-4
Rubljov (Rus.) - Federer (3-Švýc.) 6-3 6-4
Pouille (Fr.) - Chačanov (8-Rus.) 6-7(3) 6-4 6-2
Medveděv (9-Rus.) - Struff (Něm.) 6-2 6-1
Bautista (11-Šp.) - Kecmanovič (Srb.) 6-1 6-2
Goffin (16-Belg.) - Mannarino (Fr.) 7-6(6) 6-2
Gasquet (Fr.) - Schwartzman (Arg.) 7-6(6) 6-3
Nišioka (Jap.) - De Minaur (Austr.) 7-5 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (186)
16.08.2019 17:45Od: peggy
Pane Renderer,žádný strom neroste do nebe,jednou uschne.
[ Reagovat ]
16.08.2019 17:58Od: Gogiska
:DDDDDDD
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:18Od: Kamilos88
Big3 má štěstí i smůlu zároveň.

Jsou od nich X let taková očekávání, ze si nemuzou dovolit asi ani prohrát, zahrát špatný zapas, udělat chybu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:47Od: Pe3k
Ty už jsi uschla dávno, viď?
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:03Od: peRFect
+1
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:50Od: Kamilos88
Jako studnicka
[ Reagovat ]
16.08.2019 20:58Od: Patik
ani Trafo nebude fungovať večne :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:10Od: miledus
ty jsi kráva, viď
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:11Od: miledus
to bylo na peggy
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:01Od: Laponsky_Intelektual Byl někdo na Tenkrát v Hollywoodu?
Zvažuju, že na to dneska zaskočím.
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:08Od: Forehand
Tarantino, takze must see.

Chystam sa buduci tyzden.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:04Od: peRFect
8 hrozných slabota.Marně čekám kdy se něco přiblíží Pulp fiction.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:07Od: Kamilos88
To byla pic*vina jako mraky

Dvě hodiny v jednom pokoji. Strašný film
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:11Od: Laponsky_Intelektual
To jsem ještě neviděl, ale zní to zajímavě :)

Teprve teď nedávno jsem omrkl Basterdy. Byly tam asi 4 scény, které si pouštím furt znovu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:14Od: Gogiska
Checkni Netflix, Tarantino sa s nimi spojil a vydali 8 Hroznych ako mini seriu v rozsirenom vydani :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:15Od: Forehand
8 hrozných odporúčam v sérii s Djangom..

U mna velmi podarená dvojica..

Ak sa ti páčil herecký výkon Ch. Waltza v Bastardoch (u mna famózne dielo s epickou úvodnou scénou), urcite ho oceníš aj v týchto westernoch.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:18Od: Pe3k
Suhlas s Petržalkou.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:19Od: Laponsky_Intelektual
Djanga už jsem viděl. Jestli i v 8 hrozných hraje Waltz, tak na to dneska mrknu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:32Od: Forehand
Waltz len v Djangovi, tam bol tiez famózny...

8 hrozných je viac urečnený film, iný ako vsetky ostatné. S pomalým dejom, ale vo finále s bleskovým momentom prekvapenia. U mne dobrý.
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:10Od: Laponsky_Intelektual
Byl. A ten film trochu chcípnul i s ním.
[ Reagovat ]
17.08.2019 00:53Od: DORSCH
na Vtedy v Hollywoode som bol vcera,dve hodiny trocha nuda,ten kto Tarantina nemusi tak velmi nuda,bez uceleneho deja,koniec asi 20minut super,mam rad nasilie(nie na sebe),nieco som cital o Charlesovi Mansonovi,tak ten koniec sa ma trocha dotkol,hlavne uplne posledna scena,nevedel som si ju dobre vysvetlit,ked som odchadzal z kina,tak som si vsimol ze moje pocity ma asi jeden z dvatsiatich,ked niektory sedeli dlhsie aj po filme,ostatny to asi brali ako popcorn:-),dnes sa mi to rozlezalo v hlave a je to prijemny film,ktory si este aspon raz urcite pozriem,kvôli koncu a scene z ranca
[ Reagovat ]
17.08.2019 01:03Od: DORSCH Re: Forehand
Pancharti neboli zli,ale viackrat to vidiet nemusim,mozno po dlhsej dobe,Django bol lepsi az na odflaknuty koniec,od Tarantina som od Gaunerov videl vsetko(predtym to bol jeden film ako reziser+jeden aj ako scenarista),mne sa po Pulp Fiction a Gauneroch najviac pacil mensi film Grindhouse:Auto zabijak,pacili sa mi tie keci tych zenskych+nahanacka na autach,nebolo to ako v Mad Maxovi,ale na mna to funguje:)
[ Reagovat ]
17.08.2019 13:06Od: Stan_Borowitz Re: Re: Tarantino
Užívejte si jeho možná poslední film, progresivisté mu to brzo spočítají i s úroky:

https://nypost.com/2019/07/25/quentin-tarantinos-exploitation-has-no-place-in-hollywood-anymore/
[ Reagovat ]
16.08.2019 20:50Od: spaniel
- úvodní scéna na statku
- scéna ve vinarne
- scéna v kině
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:07Od: Laponsky_Intelektual Re: Attendez la cr?me! [ Reagovat ]
16.08.2019 21:17Od: Forehand
Netreba zabúdať ani na scénu Brada Pitta a jeho bezchybnej talianciny.
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:28Od: Laponsky_Intelektual
Podle mě právě to myslel scénou z kina.

Nejlepší na ní byl ten konec.

-Dominic DeCoco

-Bravo!
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:34Od: spaniel
Jj, tu jsem myslel. Ale víc než Dominic De Coco se mne líbilo jak Pitt říkal Buongiorno - bondžornou, totálně americký přízvuk :D Pripomnelo mne to jednoho známého z Texasu, který uměl španělsky a mucho dinero vyslovoval mučou dinerou.
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:38Od: Laponsky_Intelektual
Mně se na tom závěru líbilo, že Landa ho pochválil a sám se tomu zasmál, takže jim tím dal už definitivně najevo, že je má přečtené.

Jako "a zrovna ty sis nevedl úplně špatně, skrčku!"
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:41Od: Laponsky_Intelektual
Plus dobrá je ta Pittova držka po celou scénu. Ten se tváří jako "a je to naprosto nezachranitelně v hajzlu."

https://www.youtube.com/watch?v=YUi13NeQOd0
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:00Od: Forehand
Páni, zajtra je ten čas, kedy si to treba pozriet. Dám to, roky som to nevidel, najvyssi cas..

Niekedy je lepsie si pozriet overené dielo druhykrar, nez ist do niecoho neovereného.
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:48Od: Laponsky_Intelektual
Blbé je, že vyjma těch čtyř scén to vlastně až taková pecka není. Ale podívat se na to určitě dá víckrát.
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:57Od: spaniel
Jinak znáte deepfake videa?
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:07Od: Kamilos88
Nejlepší filmová scéna je z Temného ritire

Teď nechám zmizet tuhle tužku

Tadaaaaa

A je pryč

:D
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:56Od: spaniel
Je to známá scénka...ale nejspíš nebude ani v top 100...
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:12Od: Forehand
8 hrozných..

Záleží, čo si od toho očakával. Podla mna dialógy, prešpikované do posledného detailu, mne sa to velmi páčilo.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:14Od: Gogiska
8 Hroznych bolo super, pacilo aj to ako to bolo natocene na styl divadelnej hry.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:48Od: Kamilos88
Nejlepší je Bambi: Homecoming
[ Reagovat ]
16.08.2019 20:31Od: Gogiska
levi kral lepsi
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:49Od: Kamilos88
Mám rad akci, mrtvoly, výbuchy.

Něco jako Zachraňte vojína ryana atd. Tohle bylo na mě moc nudné

Jak říká můj otec. Pokud není do 10ti minut filmu alespoň 20 mrtvých, tak to vypinam
[ Reagovat ]
16.08.2019 20:28Od: FerrariF50
To říkával i můj otík :-D
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:12Od: Gogiska
Nehanebni bastardi sa mne pacili napr viac ako Pulp Fiction. A najlepsi od neho je Reservoir Dogs :33
[ Reagovat ]
16.08.2019 20:20Od: Mr.Pink
Presne tak. Mr. Pink je legendarni postava :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:30Od: annah
Taky jsem na to zvědavá. Jdu v neděli.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:12Od: Vlk-v-trave
Vcera jsem videl jen kousky, ale moc me to nechytlo.... Fedex hral dost mizerne, cimz nechci ubirat kvality nasi tenisove periferie s Rublevem:)
Ale Svycar, aspon za mne, podal strasny vykon na kurtu, spatne delky uderu, nepresny, na servu nic moc, tajming jak by byl po prujmu...(((ale trebas jsem chytl ty jeho nejhorsi pasaze...nevim)))

Googiska ma aspon jako jedna z mala opravdovou radost z toho, ze Svycar padl. Toz ji to rozhodne preji:)))
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:20Od: Kamilos88
Já viděl celý match a Rublev byl fakt top class, to byl maras. Nebyl to ten typ prohry, kdy jsem byl na Feda nasraný.

Tam nebylo o čem, Rublev vymetal pavučiny z FH, BH, na síti, servisem. To byl krásný výkon.

Roger nehrál úplně zle, ale vůbec nebyl v zápase, nebyla to ani jeho chyba, spíše Rublev ho do zápasu vůbec nepustil.

Ta prohra za 63 minut dle průběhu vypadá zcela logicky. Byl to ten typ mače kdy příjdeš na kurt a než se zpotíš tečeš o set a brejk - to znám taky.

Závěry se z toho dělat nedá, Fed sám říkal, že si potrénoval na hardu a bez ohledu na výsledek je rozehraný a je rád, že v Cinci byl. To byl prostě no chance zápas, takže jsem klidný.
[ Reagovat ]
16.08.2019 15:33Od: annah
Viděla jsem celý zápas s výjimkou posledního gemu, protože ten nevyhnutelně hořký konec jsem nechtěla sledovat.
Rusák Rogera prostě smetl. Vracel údery z úplně neuvěřitelných pozic, sázel winnery jak na běžícém pásu, trefoval lajny, zatímco Roger nemohl trefit první servis. Jeho tradičně silná zbraň zůstala v šatně. Nevím, jak v prvním zápase v Cinci, ten jsem neviděla, ale včera hrál jak na půl plynu. Jen místy se blýskl svými typicky excelentními údery. To samozřejmě nestačilo. Jako by hrál proti neprůstřelné zdi.
[ Reagovat ]
16.08.2019 15:52Od: turista
No Nadala by Rubl neporazil. Ten Rubleva už stačil minulý rok seřezat a zpacifikovat jako každého z next gen.
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:11Od: Gogiska
2017 na UsO
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:31Od: Mr.Pink
Jak na bezicim pasu winnery nesazel. V prvnim setu jich zahral jen 5. Ale celkove hral vyborne. Roger naopak nehral dobre, hlavne na bh se trapil. Proste nemel den, to se stava
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:49Od: Kamilos88
Nehrál dobře protože mu soupeř vzal veškerý čas na to, aby hrál dobře. Sonego nechal Fedexe hrát, Rublev ne. To byl hlavní rozdíl těch dvou zápasu. S Medvedem to bude mít těžké, ten bude branit a pinkat, musí být trpělivý.
[ Reagovat ]
16.08.2019 17:44Od: Mr.Pink
neni to tak uplne pravda. Roger se trapil na servisu. Ve druhem setu vyhazoval i lehke mice, hlavne z bh. Ani proti sonegovi to nebylo ono. Rublev hral vyborne, ale Roger mu to dost ulehcil.
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:17Od: Kamilos88
Ano, souhlas, nebyl 100% cely turnaj, přechod na hard nevyšel. Tam to chce jiný timing. Na jiného soupeře by to asi stačilo s tím, ze třetí zapas by byl už jiný. Co se dá dělat, svět se nezboří.
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:35Od: annah
Asi si prostě musíme zvykat.
Škoda, že se Rafa neodhlásil před losem. Roger by byl dvojka a ruského kata by třeba nepotkal. Anebo by potkal jiného.... :-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:49Od: Kamilos88
Bylo hůře. 2013 a jeden titul z Halle.

Ve 38mi jsou 3 a projety wimbledon z MB s nejlepším hráčem současnosti.

Nejsme spíše nenazrani? :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:58Od: annah
Jen jsem napsala, ze si musime zvykat. S ohledem na Rogiho vek prostě nemůže být pořád posviceni. A bude těch posviceni pořád míň. Famózní rok 2017 se už nezopakuje. Ale legendou Roger zůstane bez ohledu na to, co ještě přijde.
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:06Od: Kamilos88
No tak 2017 ho posunul na hranici nesmrtelnosti.

Chtělo by to us Open pro dokončení pohádky, tam je to několik let těžká bída
[ Reagovat ]
16.08.2019 19:06Od: annah
A nenazrani samozřejmě jsme. Po tech letech Velké GOAT jízdy není divu... :-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 14:58Od: Gogiska
:)
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:04Od: Laponsky_Intelektual
Mě víc mrzí Chačanov. Chtěl jsem ho vidět proti Novakovi. Teď to budu přát Nishiokovi, který rozhodně není nešika. A taky jsem zvědavý na ruskou přestřelku.

Jestli zas ve finále budou třicátníci...
[ Reagovat ]
16.08.2019 11:23Od: MarcelPersch
Chačanov by teď asi moc škody neudělal, ten je schopný i ze 4:0, od konce loňské sezóny je to líbil prostě.
[ Reagovat ]
16.08.2019 11:48Od: Laponsky_Intelektual
Taky neměl moc času na odpočinek mezi Nickem a Pouillem.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:00Od: Krisboy
Já jen nechápu, jak to teď teda bude s tím předčasným finále v semifinále, když Roger vypadl...může mi to místní největší superodborník vysvětlit? Thx.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:09Od: Kamilos88
Úplně jednoduše, Federer tam nebude a Djokovič vyhraje titul bez ztráty setu.

Co na tom chceš vysvětlovat. :D
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:12Od: Grape
Ještě bych počkal - pokud se do finále dostane Bautista, nemusí to být tak jasné. :-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:17Od: Kamilos88
Pravda, na toho jsem zapomněl.

Ale Nole po tom půjde, obhajuje titul, může trošku dotáhnout Rafu v Masters.

Škoda, ten zápas s Nolem jsem chtěl vidět, nicméně když si pak vzpomenu na ten loňský, tak radši ne. Ať si tu výhru Fed nechá na finále USO, má možná jenom jeden náboj, tak proč ho vystřílet v Cincinnati.

Jsem zvědavý na rychlost kurtů na USO, to bude zásadní + snad nebude takový hic jako loni.
[ Reagovat ]
16.08.2019 11:49Od: Laponsky_Intelektual
Medvěd ho rozhodně potrápit může. Přinejmenším set mu vezme.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:13Od: Krisboy
Vůbec nic, jenom si z tebe dělám srandu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:39Od: Kamilos88
Paradoxní ale je, že Nole v Cinci není schopný vyhrát celou kariéru a teď pravděpodobně vyhraje dva tituly po sobě. :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:15Od: Marduch
PF bylo revidováno: Djoko-Medved ;-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:20Od: Frantz lol klaun
Kakamil: Jediné, co mě sere je Cincinnati. Finále se odehraje v SF, zbytek bude coinflip tennis.

Klaun měl zase velkou hubu a pan Goatt dostal nařezáno od kvalifikanta :-D
[ Reagovat ]
16.08.2019 09:31Od: Kamilos88
Až maminka zjistí, že ses zase napojil na sousedovu Wifi, tak dostaneš nařezáno ty.
[ Reagovat ]
16.08.2019 09:40Od: Cico93
Mňa pobavilo ako si písal, že Nadal hraje druhé husle za Federerom a Djokovicom.
A sleduj ako sa Ti to vrátilo.

Len pripomeniem, že Nadal vyhral 3 zo 4 posl. turnajov. Raz porazil Novaka a raz Rogera.
[ Reagovat ]
16.08.2019 09:46Od: Frantz
Kakamil si holt rád Kakaká do huby, navíc je nepoučitelnej, takže mu to asi ani nevadí, že je tady permanentně za klauna ;-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:02Od: Kojinho
Je vidět, že jsi velmi slaboduchý, když zrovna ty o někom píšeš, že je za klauna.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:10Od: Grape
S Kamilosem nemusím vždy souhlasit, ale nedá se mu upřít, že diskutuje věcně, nebojí se zde ukázat, i když Roger prohraje a navíc uznává i Rafu. Ty se zde vždycky zjevíš jen v případech, že jeden z nejlepších sportovců všech dob prohraje a myslíš si kdovíjak nejsi vtipný, když se mu zde vysmíváš. Postřehy k tenisu nula. Takže je celkem jasné, kdo je tu klaun. :-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:29Od: Kamilos88
Projel jsem si komenty po zápasu SF ve Wimbledonu.

Francek s Forehandem tam byli do MB, pak ještě po těch dvou odvrácených.

Pak zmizeli.

Od včera tady byli první. Divné.
[ Reagovat ]
16.08.2019 10:45Od: Grape
Klasika :D I když zase bych neházel do jednoho pytle forehanda s frantzem, forehand ať je jakýkoliv, tak se obecně nevyhýbá diskuzím, i když zápas nedopadne podle jeho představ... A i když s ním většinou nesouhlasím, tak má aspoň nějaké názory a diskutovat se s ním dá. Frantz se vážně umí jen vysmívat Rogerovým porážkám, ale diskuze schopen není...
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:02Od: Kamilos88
Forehand se umí vyjadřovat k diskuzím, které se netýkají BIG3, jakmile začíná jméno hráče na Fed nebo Nad, tak to nemá nejmenší smysl.
[ Reagovat ]
16.08.2019 09:53Od: Kamilos88
Počkej a co na jejich H2H na hardu za posledních 5 let mění včerejší prohra Federera?

Aha, nic :)

Fed prohrál stejně, jako Nadal v MC, bad day, dobrý soupeř. Jediný rozdíl je v tom, že Roger na tiskovce soupeře pochválil a Nadal se zmohl akorát na řeč: Nejhorší zápas na antuce v mé kariéře.
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:22Od: TheRoyalBlue
Mohol by si prestať si vymýšľať a ohýbať si naratív, aby si si mohol kopnúť do Nadala? Aj keď sa chceš tváriť ako nezaujatý, čo teda nie si...

?The vision was clear, but I played a very bad match against a good player, so in that situation, you have to lose,? Nadal told the assembled media in Monte-Carlo. ?That?s what I did this afternoon. It was a tough day and he was a difficult opponent.

?It was this kind of day that everything went wrong. I probably played one of the worst matches on clay in 14 years. And today I deserved to lose because I played against a player that was better than me.?

http://montecarlotennismasters.com/nadal-reacts-after-fognini-defeat/?lang=en

Nech sa páči. Rád som ti pomohol nadviazať kontakt s realitou.
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:44Od: Kamilos88
Já jsem hrál špatný zapas
Špatný den
Všechno špatně
Nejhorší zapas na antuce
Zasloužil jsem si prohrat

Jedine zmíněni soupeře : hrál jsem s dobrým hráčem, dneska byl lepší než já
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:42Od: TheRoyalBlue
" ... a Nadal se zmohl akorát na řeč: Nejhorší zápas na antuce v mé kariéře."
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:47Od: Kamilos88
Podívej ten komentář nebyl určeny tobě aby vyvolal nějaké slovíčkaření, tak to neresme :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:16Od: Pe3k RF
Že rupne s Rublevem, to jsem tedy nečekal...goat se šetří na US open ;)
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:51Od: Kamilos88
Nejlepší Fanatici

Nadal, Nishikori, Shapovalov=evidentně se šetří na Us Open

Fedex jednou za dva roky vypadne s hráčem mimo top10 (který btw hrál top class tenis-ale fanatici se na to samozřejmě nedívali) = konec kariéry
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:05Od: George_Renel
Polovina srpna a tady už jsou půl dne vánoce......
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:54Od: Kozoroh Djoker-Busta 6:3, 6:4
Novak hrál velmi dobře v prvním setu, vytvořil 13 winnerů a jen 5 UE, získal 20 z 24 bodů při svém podání. V druhém setu jeho level poklesl, Busta ho několikrát přetlačil v dlouhé výměně, 2x musel No1e zvrátit skóre 15-40 při sém servisu, ale zvládl to. S výkonem Djokera jsem spokojen a s nadějí očekávám další zápasy :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:04Od: turista
Novak to má na raketě. Pokud nebude mít nějaký blackout tak 34.titul z Masters tady získá.
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:05Od: spaniel
Preklad: pokud neprohraje, vyhraje. Genialni.
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:31Od: Stan_Borowitz
Nebude-li pršet, nezmoknem. Tak tautologií nikdy nic nezkazíš...
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:15Od: Marduch
Nemluvil bych úplně o black outu.. je tam několik těžkých soupeřů, kteří né úplně ideální výkon dovedou potrestat.. Medved, BA..
[ Reagovat ]
16.08.2019 18:26Od: turista
To ano. Ale přitom sami musejí podat ideální výkon což taky není zaručeno.
[ Reagovat ]
16.08.2019 21:36Od: turista
Bautista je venku. Djokerovi se otevírají dveře k titulu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 22:36Od: paddy
tak to je bomba, vyhraje to překvapivě vítěz 4 z 5 posledních GS!

nenasazení hráči to asi podcenili a zbytečně ztratili dobře rozehraný turnaj
asi se podvědomě šetří na US Open, kde si titul určitě nenechají ujít :)
[ Reagovat ]
17.08.2019 02:16Od: turista
Gasquet vyřadil Bautistu. Hmm. Jak to dokázal?
[ Reagovat ]
17.08.2019 09:40Od: Krisboy
Proměnil mečbol. Jak vyhraješ poslední míč zápasu (tj.mečbol), stáváš se automaticky vítězem zápasu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:15Od: woody
Přesně, první set dobrý, druhý vybojovaný!
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:52Od: kada.tom
výborně Rublev, tohle se mu povedlo :-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:52Od: peRFect
Rusův pláč po zápase značí velikou a hlavně přirozenou pokoru.To mi chybí u většiny z nextgen.
[ Reagovat ]
16.08.2019 03:57Od: MarcelPersch
A líťo je pryč.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:25Od: ipko
a myslím, že sa potvrdzuje, že Rublevov skalp Thiema a nakoniec finále v Hamburgu nebola až taká náhoda.. jemu tieto rýchle povrchy perfektne sedia..
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:55Od: Kamilos88
Přesně tak, Rublev včera udělal tak dvě zbytečně chyby, jinak byl excelentní stejně, jako v zápasech v Hamburku.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:03Od: svetova.dvojka
Jestli do Bratislavy na Davis Cup přijedou Federer i Wawrinka, tak se snad stanu vegetariánem...

Spíš to vidím ,že přijedou Laaksonen a Ehrat , tedy hráči kteří jsou 122.a 291. na žebříčku, to by Slováci mohli zvládnout...
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:04Od: ipko
už si môžeš vyberať jedálniček bez mäsa :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:47Od: NoletheBest
Viděl jsem jen HL, ale Rublev hrál hodně solidně, držel mu servis, FH inside out Fed dost nestíhal, solidní liftovaný FH z kurtu ven, nebál se jít na sako, solidní return, spolehlivý na BH. Nakonec to možná bude z nextgen on. Přál bych mu to víc než Zverevovi, Tsipovi nebo Thiemovi. Nemusel by tedy tak moc hekat :)
Zasloužená výhra Rubleva.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:54Od: Forehand
V oktobri, 22r.
V rebricku c. 70.

Moze to byt "ON", ale musí teda pridat, výrazne.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:00Od: ipko
ON-OFF
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:13Od: Laponsky_Intelektual
:)
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:15Od: NoletheBest
V juniorech byl no. 1, což sice teď nic neznamená, ale talentovaný je a má na to. Pokud mu vydrží tělo měl by se dostat do TOP10 během roku, max. dvou.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:18Od: Forehand
Musel by mat velmi dobré zreby na top 10 do roku, a teda Cinci 2020.

Ako svetova 70ka bude dostávat knockout draw hned ale uplne hned.

Ani na nasledujucich dvoch GS nebude na 90% nasadený. Obrovská nevýhoda. A to sú práve tie dva hardové GS, kde je najsilnejsi.

Neocakavam Rubleva v top 10 do roku ani nahodou.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:23Od: NoletheBest
Jemu nevydrží tělo, toho se obávám. Ale pokud by hrál tak jako dnes tři měsíce v roce, tak v TOP10 bude brzy.
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:26Od: Gogiska
On je 47., nie 70. :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 07:27Od: Gogiska
ale bol 70. pred tymto zapasom vlastne. :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:54Od: Gogiska
v 2017 mal paradnu sezonu, vyhral titul, bol v stvrtfinale UsO, ale potom sa zranil a odvtedy sa mu nedarilo.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:44Od: Ereinion
No, jestli se ještě Federer z tohoto zvedne a vyhraje nějaký GS, tak to bude neskutečné...ale jinak to vypadá v 38 letech na odpis...a i pokud udělá SF na US Open, tak to hisotricky nebude nikoho zajímat...
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:52Od: ipko
Federerov najhorší turnaj v sezóne.. ale na výkony z 2013 sa to zďaleka nechytá, takže ja paniku nerobím.. a áno, počítajú sa len GS tituly, Roger ich má zatiaľ 20, čo nie je zlé :) presnejšie by som použil hlášku zo seriálu Chernobyl: not great, not terrible..
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:39Od: Fandina
Ach jo. Pořád jsem doufala, že to otočí. Co se dá dělat. Nak hurá na USOpen. Go Rogiiiiiiii go go.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:00Od: annah
Ten osklivej, hekajici Rusak ovšem hrál velmi dobře. Místy úžasné údery. Roger na ně nenašel odpověď. Odchazeni má za sebou další díl. Toho Connorse už prostě nedá...Legendou ovšem zůstane navždy.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:05Od: Fandina
Jj, hrál dobře. Co naplat, mladíci se derou vzhůru. Ale Rogiiiiiho ještě nepohřbívám. Pořád si myslím, že ještě něco předvede.

PS: možná by bylo lepší, kdyby i u kluků ten zvuk nešel :DDDD
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:07Od: Nola
preco zase odpisujete Fedexa? jeden prehrany zapas, je tam toho, to sa stava, Novak hral tuzku na harde po AO, Rafa po Rim na antuke detto, Fedex nie je hrac, ktory by po jednej prehre vesal raketu na klinec, nechapem, preco to za neho robia niektori fans
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:32Od: Patik
no len keď si tie vety trošku pozmeníš a dodáš k nim niečo znejú inak..Novak hral tuzku na harde po (vyhratom) AO,..Fedex síce prehral zápas v osemfinále..ale nie obyčajný a nie za obyčajných okolností..po domrvenom Wimbledone na obľúbenom Cinci ..to znie už trošku inak..
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:05Od: turista
Žádná panika. Roger není z cukru.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:29Od: ipko
ja len dúfam, že Roger príde si zahrať Davis cup na Slovensko, keď už to v minulosti sľúbi.. a Forehandovi by sa splnil životný sen :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:30Od: Forehand
Kupil by som si listok do prvej rady a povzbudzoval ho slovami "Vamos".
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:31Od: ipko
:D
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:40Od: anajka
Smola. Lístky do prvej rady sú už vypredané.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:30Od: ipko
*sľúbil
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:32Od: svetova.dvojka
Vysoce nepravděpodobné...
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:34Od: ipko
prečo? práveže kvôli Tokiu sa šance zvyšujú.. aj keď jasné, že pre GOATa existujú výnimky :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:38Od: svetova.dvojka
na antuku do Bratislavy hned po US Open, to se mi nějak nezdá...
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:47Od: ipko
Kližanov top povrch a Federerov najhorší.. naše šance proti Švajčiarsku by sa rapídne zvýšili..
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:54Od: Stan_Borowitz
Tak pokud by na svém nejlepším povrchu nedokázal porazit dávno odepsaného důchodce, průměrného antukáře, který tituly sbíral proti Safinům, Hewittům a Roddickům a nedokázal ani ve finále Wimbledonu porazit nejlepšího hráče téhle dekády, tak koho by vlastně Kližan chtěl porazit?
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:57Od: Forehand
Presne.

Klizan je ale schopný jeden den porazit nebezpecného Chiudinelliho, a na druhy den prehrat s Federerom.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:02Od: Stan_Borowitz
Je to labil.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:59Od: ipko
Kližan je slovenský Nadal.. vieme, akú má bilanciu Rafa s Rogerom na antuke.. takže jedine, ak by sa Martin zľutoval, že Mirka je z Bojníc a Rogerovi pustil pár gamov :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:05Od: Stan_Borowitz
Tak míček je kulatý, Roger může hrát na maximální riziko a všechno mu tam může padat, a naopak KLižan nemusí mít svůj den.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:10Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:11Od: ipko
to áno, ale favoritom bude určite Kližan :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:20Od: svetova.dvojka
Finále bude Bautista-Medveděv. To už je teď jasné...
[ Reagovat ]
16.08.2019 02:35Od: turista
Nic není jasné.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:14Od: Tenistop Roger Federer
Bývate zvláštni a hlavne ty Forhende
Mnohí z Vás sa rozumiete tenisu o tom nepochybujem
Ale tvrdit, že pre jeden zápas je konci legendy, koniec najlepšieho hráča všetkých dôb je úbohé
Proste deň blbec
Môže prísť US a vyhrať ho
A keby sj nie
Federer už svoje meno nestrati
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:18Od: Forehand
Stratí nestratí..

Koniec je vzdy dolezitý. Ani nie tak pre vysledky, ale pre pocit..

Pozri ako koncil Sampras..A ked odbocim, keby Hasek skoncil o par rokov skor, tiez si ho ludia mohli pamatat inak. To W. finále si ludia pamatat budú. Je to kuriozne, ale lepsie by bolo pre Federera, ak by vypadol v semifinále.

Jedine, cim by sa vykupil, tak vyhranim GS. Ale ak to bolo posledné GS finále, je to smutny koniec legendy, je to moj nazor. Navyse vo W.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:19Od: spaniel
lol
Retard
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:21Od: Forehand
Sol v otvorenej rane.

Chod si dat studenu sprchu, pomoze.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:34Od: dappe
Celkem ti to tady přerostlo přes hlavu. Já tě mám za kreténa od začátku, ale progres máš opravdu mimořádný.

Jen taková rada, když ostatní označuješ jako fanatiky, tak není úplně žádoucí do 10 minut po prohře Federera zahltit tři různé články svými výplody.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:37Od: Forehand
Selektívne vnímanie..Články žijú aj bez Forehanda. Ale to časom prejde, ked opadnú emócie fanatičku.

Chod sa osprchovat so spanielom.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:38Od: Patik
:D +1
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:41Od: Forehand
Si tým chcel naznačit, ze v poctoch 1+1 si doma, co?
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:42Od: spaniel
Level skolka, takova tva klasika.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:47Od: Patik
Nie..len sa ti smejem :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:53Od: Forehand
Fakt mas pocit, ze dnes večer sa smeješ ty?..:)

Tie počty, ehm. Nedostatočná. 5
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:35Od: Patik
áno..smejem sa ja..na tebe..a nielen ja..všetci :D poď ešte pokračuj..
[ Reagovat ]
16.08.2019 08:44Od: Kojinho
Kámo, ty se v reakcích fakt nebezpečně blížíš dětem ze základní školy. :D
[ Reagovat ]
16.08.2019 12:08Od: Pe3k
V dětech není tolik nenávisti jako je ve foreskinovi.
[ Reagovat ]
16.08.2019 13:59Od: Kamilos88
Když si to sjedeme od začátku.

Hejtuje člověka, kterému pravděpodobně závidí jeho slávu, úspěch, rodinu, peníze, znalost jazyků, vystupování. Nikdo v životě se s ním nepotkal, zná ho max. z televize, pokud ten člověk skončí kariéru, tak mu to nic nepřinese, když vyhraje nic mu to nedá, když prohraje nic mu to nedá - hmotného.

Chlapec prostě žije ve světě mimo realitu a řeší lidi, kteří ani neví, že existuje a je schopen strávit hodiny podmnožinkováním tak, aby mu jeho kůň z toho vyšel dobře.

Ale jeho kůň taky neví, že tady nějaký takový statistik existuje

Smutný to člověk.
[ Reagovat ]
16.08.2019 15:32Od: Forehand
Pekne si sa opísal..

Od rána to tu absolútne nezvládaš. Roztrasená, precitlivelá Kamila, z ktorej maju opat raz ludia prdel.

Ale +1, za to kolko sposobov vies najst, aby si sa utešil, ze to bude dobré a Fed sa len zle vyspal..
[ Reagovat ]
16.08.2019 15:39Od: Kamilos88
Já nezvládám? :D

Hochu já jsem schopný se bavit o všech zápasech svého koně a vím, že může někdy i prohrát.

Tebe po prohře Nadala není týden vidět a objevíš se když porazí hráče n.150, nebo vyhraje titul na turnaji bez konkurence (takže většinu) a pak když prohraje Federer.

Jinak si jako duch.
[ Reagovat ]
16.08.2019 15:43Od: Forehand
Nezvládaš. Od rána refreshujes TP a odpovedáš vsetkym, na vsetko, aj tam kde ta nie je treba, spravidla do 10min. Začni trošku žiť :)

K tým dalsim hlupostiam sa nema cenu vyjadrovat, ako uz dnes ktosi nestranný potrdil, ja nemam problém s TP ani po prehrách Nadala. Ale teba presviedcat nebudem, tvoj nazor nie je dolezity..:)
[ Reagovat ]
16.08.2019 16:46Od: Kamilos88
Nezvladat a diskutovat jsou dvě rozdílné věci.

Ty nezvladas a ani neumíš diskutovat.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:23Od: triatlet
Ale finále 2019 si lidi budou pamatovat i díky Rogerovi!
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:24Od: svetova.dvojka
stejně tak finále 2008...
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:25Od: ipko
finále Wimbledonu si ľudia budú pamätať, ale časom len víťaza.. na tie MB Rogera sa rokmi zabudne
[ Reagovat ]
16.08.2019 05:07Od: Kozoroh
Já bych řekl, že kvůli internetu se na 2 Rogerovy CP dlouho nezapomene. Občas na zahr. fórech padne zmínka o RG 2004, kdy Coria ve finále nevyužil mečboly proti Gaudiovi a prohrál. Zápas proběhl před 15 lety, mezi dvěma hráči, kteří předtím nedosáhli GS titulu. Když se tedy občas připomíná RG 2004, co teprv Wimbledon 2019, kde se střetli dva tenisoví giganti?
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:54Od: peRFect
Zbláznil jsi se s tím W finále?Díky Rogerovi si ho lidé právě pamatovat budou.No nevyhrál ho,mohl,ale co předváděl ve svém věku?Novak se na útok nezmohl,vyhrál to odbráněním.
Každopádně napsat,že pokud to bylo jeho poslední finále,je to smutné,chce dost velké ego.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:01Od: Forehand
Vsetci pouzivaju vek ako barličku.

Ale Federer je 8-nasobný W. vitaz a v Londýne sa vzdy bude niečo očakávat.

Aj Nadal bol v Parizskom finále o 8 rokov starsi ako Thiem a ak by prehral, argument, ze čelil takej vekovej nevýhode by zrejme neobstál.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:05Od: spaniel
Dnes perlis. Mohlo by to byt znakem mrtvicky, radeji to over.
Neni to jen o rozdilu ale o veku. Je rozdil 30 vs 22 a 38 vs 30. Stejne jako kdyz 80 lety dedek chodi s 60 letou babkou, neni to to same. Jako kdyz chodi 35 lety s 15kou ze ano.

To ze ma 8 Wimbledonu taky neznamena, ze tam vyhraje v 70 letech.

Dneska aby ti clovek vysvetloval pomalu i abecedu.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:07Od: Stan_Borowitz
" Stejne jako kdyz 80 lety dedek chodi s 60 letou babkou, neni to to same. Jako kdyz chodi 35 lety s 15kou ze ano."

To mne zaujalo. Co je vlastně horší?
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:09Od: spaniel
Pro chlapa to prvni :D
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:13Od: ipko
ja si myslím, ze pri prvej možnosti je už asi vylúčený vzhľadom na vek sexuálny styk.. aj keď medicína kráča míľovými krokmi dopredu :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:14Od: Forehand
Vylúčené to rozhodne nie je.

By si sa čudoval.

Modrá je dobrá, pamataj.
[ Reagovat ]
16.08.2019 00:16Od: ipko
no veď áno, medicína :D
[ Reagovat ]
16.08.2019 05:25Od: Kozoroh
Díky Novakovi rovněž. Navzdory mečbolům veleúspěšného soupeře ve finále a nepřízni publika No1e zvítězil. Jako první tenista po 71 letech odvrátil mečboly ve finále Wimbledonu a získal titul. Toto vítězství dosáhlo většího ohlasu v západních médiích, než je obvyklé.

https://www.theringer.com/2019/7/14/20693870/novak-djokovic-roger-federer-wimbledon-final-2019

https://www.firstpost.com/sports/wimbledon-2019-novak-djokovic-doesnt-need-love-of-crowd-but-he-certainly-needs-to-be-respected-as-goat-6996791.html
[ Reagovat ]
16.08.2019 06:55Od: peRFect
Pro zajímavost,jak by si pamatovali Haška?Kdy měl skončit?
- první konec v Sabres?
- druhý konec po prvním SC u Wings?
- třetí konec po druhém SC u Wings? (Možno zde,ale to by přišel o titul s PCE a následně v Rusku měl taktéž velmi dobré statistiky).
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:08Od: Stan_Borowitz
No vida, a to bylo starostí kolem losu a odstoupení Nadala. Tak uvidíme, jak to půjde na USO.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:12Od: Patik
Len neviem či chcem byť ako divák súčasťou tohoto tenisového sveta kde next gen nestojí za nič Federer prehráva v prvých kolách a Djokovič kde nastúpi to ovládne.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:28Od: Stan_Borowitz
Ono to nebude tak žhavé, minimálně jedno z toho se nestane.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:07Od: Mayo
Egoista slabý ako čaj.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:21Od: Forehand
Mayko ziskava pomyselnú cenu zo schopnosti ako s co mozno najmensim poctom slov vyjadrit vsetko :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:27Od: ipko
nechápem to prirovnanie.. čaj je slabý? prakticky je to tiež forma drogy :)
[ Reagovat ]
16.08.2019 08:13Od: panzer.dragon
slabý jako tatranský čaj..
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:01Od: Patik
Som hovoril po Wimbledone že je s ním hotovo..na Wimbledone mal svoju šancu mal dobrú formu prepásol si to..a zvezie sa to s ním možno už dokonca kariéry..porážka vo finále Wimbledonu + mesačná pauza po ňom = vypadnutie v osemfinále Cinci ,vypadnutie z formy rytmu psychika úplne inde..teraz príde do kabíny ešte nasratejší k jednej porážke sa pridala druhá...psychika v háji.
[ Reagovat ]
15.08.2019 22:56Od: Kamilos88
Berme to jako Nadalovci.

Mickey mouse turnaj, hlavní je US Open, tohle je rozehravka.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:00Od: FerrariF50
Neudělá nic ani na USO. Wimblas ho odrovnal, já jsem o tom bohužel přesvědčen.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:07Od: Kamilos88
I kdyby, je to fuk.
[ Reagovat ]
15.08.2019 23:18Od: ipko
na ich úroveň sa nikdy neznížim :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist