Šafářová i Kvitová v Paříži dohrály, ve čtvrtfinále neuhrály ani set

1. 2. 2013, 18:02
Aktuality 164
Pokud se měly v Paříži dostat do lepší herní pohody před Fed Cupem, pak cíl splněn nebyl. Lucie Šafářová i česká jednička Petra Kvitová končí na halovém turnaji ve čtvrtfinále, ve kterém ani jedna nepotvrdila roli papírové favoritky. Obě dnes nezískaly ani set a pokračují tak v mizerném vstupu do sezony.
Petra Kvitová

V Paříži vůbec neměla hrát, místo toho ji zítra čeká boj o finále. Na "šťastnou poraženou" Kiki Bertensovou nestačila ani Lucie Šafářová, kterou jednadvacetiletá Nizozemka porazila 6-1 a 7-5.

Bertensová měla podle původních předpokladů ve francouzské metropoli dohrát, když v posledním kole kvalifikace nestačila na domácí Virginii Razzanovou. Po odhlášení Lucie Hradecké ale naskočila do hlavní soutěže, a v ní se jí (podobně jako před měsícem v Brisbane Rusce Curenkové) zatím vede na jedničku: bez ztráty setu vyřadila Rakušanku Paszekovou, turnajovou čtyřku Dominiku Cibulkovou a také dnes Šafářovou.

Lucie ŠafářováČeská tenistka tahala za kratší konec téměř celý první set, v němž od stavu 1-2 neuhrála ani game. Ve druhé sadě znovu rychle přišla o podání a prohrávala už 2-4; tehdy se dostala zpátky do zápasu, když srovnala a za stavu 5-4 ji jen dva míče dělily od zisku setu, jenže závěr sady patřil Bertensové. Ta v klíčové jedenácté hře opět prolomila servis šesté nasazené hráčky a poté při vlastním podání zápas ukončila.

Pro Šafářovou je to už druhá prohra s nizozemskou nadějí, poprvé jí - hladce 3-6 0-6 - podlehla loni ve Wimbledonu. "Možná proto si dneska před zápasem tolik nevěřila, a tak jsem šla za vítězstvím od prvního míče," řekla po utkání Bertensová, kterou i dnes pobolívala záda. "Lhala bych, kdybych říkala, že jsou v pořádku. Na pár hodin zajdu k fyzioterapeutovi a uvidíme, jak na tom zítra budu," dodala tenistka, která má už nyní jistý postup do elitní světové padesátky.

Kiki BertensováPo dnešní porážce si může Šafářová ve francouzské metropoli spravit náladu ve čtyřhře, v níž s Anastasjou Pavljučenkovovou v sobotním semifinále vyzvou turnajové jedničky Saru Erraniovou a Robertu Vinciovou.

Postup do finále deblové soutěže si už zajistila Andrea Hlaváčková. S Američankou Liezel Huberovou dnes porazily rusko-španělskou dvojici Duševinová/Medinaová 4-6 6-4 a 10-4. Hlaváčková v Paříži startuje bez tradiční deblové partnerky Lucie Hradecké a bude usilovat o třináctý titul ve čtyřhře. 

Bertensová, která si loni na antuce v marockém Fesu došla z kvalifiakce až pro premiérový titul, si o druhé finále zahraje s nejvýše nasazenou Sarou Erraniovou. Italka dnes v duelu se Španělkou Carlou Suárezovou-Navarrovou prohrála sedmkrát svůj servis, v závěru ale odvrátila mečbol a po 3 hodinách a 4 minutách zvítězila 7-5 4-6 7-5

V boji o postup do semifinále dvouhry ve večerním utkání neuspěla ani česká jednička Petra Kvitová. Světová osmička nestačila na domácí Kristinu Mladenovicovou a nezopakuje tak svůj předloňský triumf. Po neúspěšných vystoupeních v Austrálii má letos bilanci 3 výher a 4 porážek.  

Pro Hlaváčkovou, Šafářovou i Kvitovou je, respektive byl turnaj ve francouzské metropoli generálkou na úvodní kolo Fed Cupu s Austrálií, ve kterém české tenistky 9. a 10. února v Ostravě vykročí za obhajobou titulů z posledních dvou let.

Kristina MladenovicováDvaadvacetiletá Kvitová dnes proti devatenáctileté Francouzce navázala na své předešlé výkony plné zbytečných chyb. V úvodu hned dvakrát přišla o dvě podání, a i když si jedno dokázala vzít zpět, sadu už nezachránila. Na začátku druhého dějství se česká tenistka ujala vedení 2-0, ze zlepšené hry se ale dlouho neradovala. S nadšením hrající Mladenovicová předváděla trpělivý tenis, ve správný moment útočila, opírala se o kvalitní servis, vývoj otočila a nakonec už po 81 minutách vyhrála 6-4 6-4. 

Kvitová v zápase nastřádala 8 dvojchyb, udělala 30 nevynucených chyb a trefila jen 21 winnerů. V Paříži, kde startovala i ve čtyřhře, tak ze tří zápasů porazila jen 100. hráčku světa Vögeleovou. 

Bývalá nejlepší juniorka světa Mladenovicová v Paříži po Görgesové a Wickmayerové vyřadila už třetí favoritku, proti Kvitové si připsala premiérový skalp hráčky Top 10.

"Byl to těžký zápas, vzal mi hodně psychických sil," komentovala Mladenovicová. "Petra je jednou z hráček s nejtvrdšími údery na okruhu, zejména na tvrdém povrchu v hale," dodala 87. tenistka světa.

O první finále si Mladenovicová ve svém druhém semifinále na okruhu WTA zahraje s Němkou Monou Barthelovou, proti které se může pomstít za vyřazení krajanky Marion Bartoliové

Třetí nasazená Francouzka dnes v tie-breaku prvního setu vedla 6-2, žádný ze čtyř setbolů však nevyužila a s dvaadvacetiletou Němkou, které za celý zápas vzala jen jednou podání, nakonec prohrála 6-7 4-6.

Výsledky - Paříž (tvrdý povrch, dotace 690.000 dolarů):
Dvouhra - čtvrtfinále:
Mladenovicová (Fr.) - Kvitová (2-ČR) 6-3 6-4 
Bertensová (Niz.) - Šafářová (6-ČR) 6-1 7-5
Erraniová (1-It.) - Suárezová-Navarrová (Šp.) 7-5 4-6 7-5
Barthelová (Něm.) - Bartoliová (3-Fr.) 7-6(7) 6-4

Semifinálové dvojice:
Erraniová - Bertensová, Barthelová - Mladenovicová.

Čtyřhra - semifinále:
Hlaváčková/Huberová (2-ČR/USA) - Duševinová/Medinaová (Rus./Šp.) 4-6 6-4 10-4
pva, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

164
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
tommr
jen podtrhly naší letošní bídu. Přemožitelky Petry a Lucky si v semifinále ani neškrtly - a to nehrály se žádnejma hvězdama ...
Reagovat
pepin
Máš pravdu, ukázalo se s kým že to prohrály. Já jsem již po zápase Petry napsal, že Ml. nepředvedla nic nadstandartního s čím by si Petra neměla poradit. Tak dnes jí to ukázala Bart. O Rosolovi ani nemluvě, jen díky za servis.
Reagovat
tommr
jj výmluvy na to, že soupeřky hrály mimořádně dobře se ukázaly jako neopodstatněný. Na Petru i Lucku v jejich současný formě stačí bohužel i zcela průměrný hráčky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní zápas jsem neviděl, zato včerejší ano. A tam Mladenovičová hrála vysoko nad své poměry, tak si ty vaše řeči nechte od cesty.
Reagovat
pepin
Já se Ti divím, že se chceš pořád o něčem dohadovat potažmo když jsi dnes nic neviděl. Já si tady s Tommrem o něčem píši a Ty nás hned napadáš. Fakt jsi už pomalu jako ten spisovatel tady, chybí Ti jen aby jsi začal ještě hodnotit šatičky, botičky a já nevím ještě co a popisoval tady celé stránky.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že se shodneme na tom, že diskuze je v zásadě veřejná a ať do ní napíše kdokoliv cokoliv, měl by předpokládat, že na to jiný bude reagovat, na soukromé dopisování je tady vzkazník.

A ano, dnešní zápas jsem neviděl, protože jsem koukal na DC. Dnešní zápas je ale vzhledem ke včerejšímu zcela irelevantní, myslím, že je všem jasné, že není nic neobvyklého na tom, že jeden den se zápas hráčce nadmíru povede a hned druhý zahraje pod psa. A já si pořád stojím za tím, že Mladevičová včera hrála podstatně lépe, než by se u hráčky jejího žebříčkového postavení dalo předpokládat. Samozřejmě Petra naopak zahrála pod své možnosti, to jsem ale nikdy nepopíral.
Reagovat
pepin
Jistě je to věc veřejná, to máš pravdu tak ale nevím proč nám píšeš, abychom si nechali ty řeči od cesty. To nějak nejde k sobě. A potom asi máme jiný názor na to co Ml. předvedla proti Petře za úchvatný výkon. Tak to je každý se na to díváme jinak.
Reagovat
pepin
Tak trochu odjinud, dívám se na DC a mám nějaký špatný dojem z toho 5 setu. Rosol je snad úplně mimo, kromě podání. Nevím zda to Tom sám zvládne.
Reagovat
tommr
jj Rosol je strašný kopyto. Kdyby hrál Štěpánek tak jsme už dávno vyhráli hladce ve třech setech ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra by měla změnit trenéra a najmout si někoho s "jménem", jinak bude dál klesat. Kotyza ji zjevně není schopen udržet na špici.
Reagovat
dadaft
SF Pattaya
Sabine si to asi pohlídá.
mám pocit, že Nina zlepšila forhend - bylo by fajn, kdyby se začla objevovat na větších turnajích - je to holka krev a mlíko...
diváci v poho. ))
Reagovat
smazaný uživatel
co hraje je anti-tenis...ale pokud vnímá
dění ve své nenormální domovině tak se není čemu divit...
Reagovat
smazaný uživatel
> Centre Court
13:30
Errani Sara(ITA)[7] x Bertens Kiki(NED)[65]

15:00
Barthel Mona(GER)[45] x Mladenovic Kristina(FRA)[87]
Reagovat
smazaný uživatel
Sara x Kiki > Tak Sara vcera prozila velky boj. Vypada to, ze by ji to mohlo hodne ozivit. S Kiki ma sve zkusenosti z travy, a jednoduche to v jednom sete nebylo...v kazdem pripade Sara by si nemela vubec dat ujit postup do finale...

Mona x Kristina > Mona ma lepsi h2h, ktere ziskala s ni v jednom roce. Charakterove uplne odlisne hracky:) Mona vcera mne zase po delsi dobe vyzvala, abych na ni myslel casteji:) Takze tlacim Monu, herne je lepsi, tak uvidime jak si poradi s bojovnici Kristinou...
Reagovat
dadaft
Mona je brutální bomberka, na mě až moc, přeju Mladenovičce. ))

a na zápas Sara - Kiki se teda těším.
Reagovat
deLaFere
Hrával jsem tenis mnoho let na poměrně solidní úrovni, od určitého momentu jsem bojoval s vlastní psychikou, rozmlátil jsem nepočitatelně raket, protože bylo ubíjející prohrávat s hráči, kteří byli o dvě třídy níž a já věděl, že je to jen o sebedůvěře a psychice. Obdivuju Petru za to jak zůstává klidná a pořád bojuje, já to kolikrát vzdával, protože jsem cítil, že to nemá cenu, Sám jsem se dostal do spirály, ve které je teď asi ona. Z vlastní zkušenosti vím jak je to ubíjející, a že nakonec ztratíte jakoukoli sebejistotu, poslední mi odešlo podání. Cesta ven byla setsakramentsky dlouhá, ale na druhou stranu mě to nesmírně posílilo. Přeju Petře ať se z toho dostane co nejdříve, má na to být světovou jedničkou, ale myslím, že už ne s tímto realizačním týmem. Je tam moc stereotypu a Kotyza nemá odstup, to je velká chyba. Mě pomohl dril a spousta doslova vydřených zápasů a taky tvrdej a chytrej trenér. Byla by škoda kdybychom o tento klenot přišli, držím Petře palce ať se z toho dostane.
Reagovat
tito
Fajn příspěvek. Nejen včera mi bylo Petry velmi líto. Snažila se a nešlo to. Publikum fandilo outsiderovi ale v tom, kdo jím je, se hluboce mýlilo. A pokolikáté to bylo v jejím případě nikoliv o vítězi, ale o poraženém.....
Vždy, když se zde řešila výměna realizačního týmu, jsem byl skeptický. S Kotyzou dosáhla velkolepých úspěchů a ušla řádný kus cesty. Nyní už to vidím úplně jinak. Petra potřebuje změnu a čas. Budu jí držet palce.
Reagovat
deLaFere
Souhlas a díky
Reagovat
pepin
Souhlasím, s tím prvním beze zbytku a k tomu konci, já jsem to delšé čas také odmítal, ale je vidět, že to asi jinou cestou nepůjde, pochopitelně pokud bude Petra chtít. Nevím, zda by si Davida měla u sebe nechat, když je na něho tak fixována, ale tréninkový proces aby vedl někdo jiný, i když by to asi nedělalo dobrotu. Pak at do toho říznou a pokusí se o změnu. V poslední době mají v tenise dosti příkladů.
Reagovat
deLaFere
To zní rozumně, jako prozatimní řešení by to mohlo fungovat, David Kotyza by se musel trochu upozadit a podporovat toho nového člověka. Hlavně ať už se něco děje, čím později začnou, tím to podle mého názoru bude horší.
Reagovat
smazaný uživatel
V zásadě souhlasím, nicméně pořád si myslím, že pokud má vyměnit trenéra, tak jenom pokud sama cítí, že je to tak správně. Pokud ho vymění jenom proto, že jí někdo řekl, že to má udělat, akorát by jí to uškodilo.
Reagovat
pepin
Tak to je jasný, že to musí ona zkousnout, jinak by to nemělo cenu dělat to přes moc. Ale já si myslím, že současný stav věcí je k tomu dovede.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, i to je možné. I když po AO se k výměně Kotyzy tvářila dost odmítavě a nemyslím, že teď po Paříži otočila o 180 stupňů, tím spíš, když tam s ní Kotyza nebyl.
Reagovat
Fandina
Já věřím, že Petra sama nejlépe ví, co je jiného, kde je změna a co je příčinou jejích proher. A pokud to neví sama, má rodiče, sourozence a ti všichni nejsou tenisoví antitalenti, tak dají hlavy dohromady a uvidíme.
Reagovat
pepin
Jen aby to neprodlužovali dalších půl nebo třičtvrtě roku, aby jim neujel vlak. Jinak máš pravdu, musí Petra, nikdo jiný.
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, že je Petra hráčka top 10 tak by neměla mít problém s hráčkami typu Mladenovicova. To je jen dukaz toho, že Petra do konce roku vypadne z top 10. Mám ji ráda, fandím ji, ale ten tenis co předvádí poslední dobou je hrůza.
Reagovat
allldo
y 10 nevypadne do konce roku,ale již brzo a nejen z 10ky
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt 1.: Petře se opravdu hodně nedaří, což mi je líto. Fakt 2.: Ať si tu každý píše své rozmanité vývody, stejně těžko budeme vědět, co jí pomůže. Fakt 3.: Tak si přeji, aby na to Petra se svým týmem přišla a brzy se její hra vylepšila. Fakt 4.: Peťo, přeji ti ať už se to zlomí!
Reagovat
dadaft
přidávám se k tobě fosterová alice. ))
Reagovat
patriks
je podle mě po psychické stránce rozložená, s Mladenovič hrála 2 sety a každý byl ukončen kompletním vyházením se Petry. Mimochodem jsou zde hráčky s podobným schématem kariéry jako Petra, např. Ivanovič, Petrovová, Jankovič, Kuznětsová - v mladším věku byly světovými jedničkami nebo vyhrávaly grandslamy a nyní k tomu mají také hodně daleko. Možná se u těchto hráček na kurtu objevuje svazující strach z pádu na žebříčku, strach z toho, že s přibývajícími léty a přibývající konkurencí mladších hráček již nevyhrají žádný turnaj/grandlam, z ostudy před diváky ...
Ideální stav je takový, když hráčka myslí na kurtu pouze na hru, na to, kam bude soupeřka podávat, kde má slabá místa a ne na nic jiného. A ty, které to dokážou, pak mají výsledky.
Reagovat
Reti64
Petra má teď tři měsíce na to, aby se postupně dala do pořádku. Neobhajuje skoro žádné body, do konce dubna jen 285 bodů, to nehraje roli.pak přijdou teprve důležité boje. Řím a Paříž = 1125 bodů. Wimbledon + loni OH = 675 bodů a především srpnové betony = 2045 bodů obhajoby, tam se bude lámat chleba. Nemá Petra nějaké osobní problémy např. ve vztahu? - Takže Paříž byla jen relax a teprve další část roku je nutné postupně se vracet. Věřím, že se to povede!
Reagovat
misa
Zaujalo mě, že ve druhém setu si Petra odložila čelenku. To znamená, že se hodně potí i v hale. Myslím, že dříve (2011) to tak nebylo. Příští týden snad zahraje lépe, když už jsem obětoval 500 Kč :-)
Reagovat
Fandina
Já také si přeji, aby příští týden Petra hrála dobře. Také jsem obětovala 500 na vstupenku a asi dvě budou na cestu ... úsměv
Reagovat
pepin
Prostě podle mě je Petra v krizi, těžký krizi a to již delší čas a nic na tom nezmění ani to, že vloni vyhrála ty 2 turnaje v Americe. Již to tu někdo psal, ztratila se jiskra ve hře, nátlaková hra, která eliminovala nev. chyby, ztratil se servis, ztratil se pohyb, hra od zadní lajny přinese většinou vyhození balonku, většina přechodů na sít je neúspěšná. Kdo se na to dívá rozumně tak to asi vidí. Ale je také pravdou, že si musejí poradit oni sami a pokud ji chtějí zachovat na top úrovni, měli by začít nebo jestli již začali co nejdříve.
Reagovat
tommr
s touhle formou můžou naše holky vyletět už proti Austrálii ...
Reagovat
Fandina
doufám, že Australanky budou mít ještě horší ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Zato výsledky Australanek z poslední doby vyloženě nahánějí hrůzu..
Reagovat
dadaft
njn, holkám to teď moc nejde, Australankám taky moc ne - doufám, že to nebude tuplované utrpení.
Reagovat
freeteepek
Zase to bylo o servisu. Kristina dala o 6 es víc a o 3 dvojchyby míň. Když Petře nechodí servis jak má, tak to s ní jde skopce. Má na něm totiž postavenou hru. Ona na to není zvyklá. S slabším servisem by se dalo hrát, kdyby se lépe pohybovala a hrála víc na jistotu. Mě už ten její tenis nějak nebaví. Vždycky dělala hodně chyb, ale na soupeřku víc tlačila, tak to tak nevadilo. Už by měla přestat hrát výhradně plochý rány a víc míček liftovat. Pak by nedělala tolik chyb. Je vidět, že ani pobyt bez trenéra jí moc nepomohl. Pomůže Navrátilová? Kotyzovy už musí být jasný, že sám tohle nezvládne. Petra možná nechce, tak by to měl domluvit za jejími zády.
Taky jsem tady upozorňoval na to, že Kristína hraje pěkně tvrdě a že se slavné soupeřky nezalekne. Pokud bude hrát tak jako dnes, může celý turnaj vyhrát. Petra měla holt zase smůlu na soupeřku, která je mladou nadějnou hráčkou, co jde do toho po hlavě proti soupeřce, kde nemá co ztratit. To je prostě mládí:-( Kristina se veze na vítězné vlně, zatímco Petra se dál plácá v bahně...
Reagovat
tommr
Mládí? Petře není o moc víc a přesto působí jako nějaká vyhaslá hvězda ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je hráčka v krizi, ne vyhaslá hvězda.
Reagovat
Fandina
Petra není ani vyhaslá hvězda ani hráčka v krizi. Nevyhrává jako dřív, ale to neznamená, že zase nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
No ale v krizi jednoznačně je
Reagovat
Fandina
Jestli je v krizi tak to ví nejlépe ona sama. Zvenku se to nepozná. Krizi si představuji trochu jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
A jak? Vždyt ona nevyhrála víc jak dva zápasy na turnaji od začátku září. To pro hráčku kvalit Kvitové krize je
Reagovat
freeteepek
3 roky někdy můžou znamenat hodně:-) Myslím to obecně. Petra by taky mohla těžit ze svého mládí, kdyby jí něco nesvazovalo:-(
Mám na mysli, že Petra prohrává s mladšíma hráčkama, který prostě víc riskujou, mají víc energie, míň spekulujou, víc se umí kousnout, než kdyby jim bylo třeba sedmadvacet(Pvljučenková, Cibulková - ročník 1989, Robsonová (1994), Mladenovicová (1993))
Reagovat
smazaný uživatel
Ve výsledkové krizi bohužel je, to si chtě nechtě přiznat musíme. Ale stejně jako ty i já pevně věřím, že se ještě vše v dobré obrátí a velké výsledky zase přijdou. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkné. Ale stačilo napsat, že to hrajou jako Petra předloni. ;-)
Reagovat
freeteepek
Tak nějak...
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitová že NIE JE v kríze ? ďakujem, denná dávka smiechu je splnená
Reagovat
Fandina
rfever ... tak někomu je potřeba se zasmát ne? to by bylo moc vážné tady a to zas snad není nutné :- ))) ... úsměv

Petře se opravdu nedaří a pokud tomu někdo říká krize, tak já mu to neberu, já bych si krizi představovala ještě mnohem horší, třeba kdyby přišla na kurt a nic nezahrála ale samozřejmě vzhledem k tomu co jsme od ní viděli dříve se ani nedivím, že to krizi někdo nazývá. Já jí přeji, aby se z toho dostala, ať už je příčina jakákoli a ona sama nejlépe ví, kde je změna, co je jiného než dříve.
Reagovat
smazaný uživatel
já už si teda nejsem jistej vůbec ničím. Dohady co by jí pomohlo nebo nepomohlo sou prostě jenom dohady. Dát si pauzu? Vyměnit trenéra? Přísnější metr? Možná by něco z toho pomohlo možná ne. Hlava introverta je velmi složitý a mnohdy zmatený mechanismus :)) Jakoukoliv debatu tedy od této chvíle shledávám zbytečnou a končím. Na Petru se teď nedá koukat. Pokud se nedostane na nějakém turnaji do finále, už její zápasy sledovat nebudu. Mám ji asi moc rád a rve mi to srdce nebo co. Tak nic, sbohem Petro :))
Reagovat
pepin
Máš pravdu, je to utrpení a hrozné nervy. Není z toho žádný požitek, ale protože ji máme hold rádi tak se pořád díváme.
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, pokud mám někoho moc rád, tak se k němu neobracím zády, když se mu zrovna nedaří. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, její tenis byl trochu koukatelný, když tam byla jiskra!! Teď tam, bohužel není! A co bude dál, neví asi nikdo.
Reagovat
Heather_Fedex
jenze petra je profesionalka a s trenerem by mela mit ciste profesionalni vztah a nemela by se rozhodovat o tom, jedtli zustane v jeji tymu na zaklade toho, jestli ho ma nebo nema rada
Reagovat
smazaný uživatel
To ale ani nikdo netvrdí.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná je problém v tom že Petra ještě nedospěla a nedokáže se se vztahem k trenerovi vyrovnat, Kotyze neměl dopustit aby na něj byla tak fixovaná
Reagovat
Heather_Fedex
tvrdis to ty, queshi- postrelena husa zagagala ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To už je celkem divoká spekulace. Ne že by na ní něco nemohlo být, spíš nevím, jak by tomu Kotyza mohl zabránit..
Reagovat
Fandina
Heather nemáš v tom tvrzení guláš? Ty vykládáš že profesionálka by neměla volit trenéra protože ho má ráda. Nikdo jiný to neřekl, než ty.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak Kotyza jako dospělej chlap a zkušenej trenér by měl vědět, jaký vztah má mít trenér a jeho svěřenec a jak takový vztah vybudovat
Reagovat
smazaný uživatel
Buď od té lásky a nešiř tu nesmysly. Budu se tvářit, že to bylo z přehlédnutí a ne úmyslná lež.
Reagovat
smazaný uživatel
Šedivá je teorie, zelený je strom života..
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
smazaný uživatel
A nemohla by.se zase najít nějaká mladá česká hráčka, která by trochu strhla pozornost na sebe. Myslim že i to by Petře pomohlo. Třeba taková Smitková nebo Siniaková
Reagovat
Heather_Fedex
ja nesmysly nesirim a v tvrzeni gulas nemam. to tady nekdo jiny ;))
Reagovat
smazaný uživatel
V tomto případě ano, šíříš.
Reagovat
Fandina
Heather ... guláše máš občas moc dobrý, různě okořeněný, ale jinak v pohodě ... úsměv
Reagovat
Heather_Fedex
v tom pripade si nemel psat, ze kdyz se nekomu nedari, tak se neobraci zady nekomu, koho ma rada
Reagovat
Heather_Fedex
fandinko, na tvem miste bych radej pomlcela ;))
Reagovat
Fandina
Heather ... tak se tak nečerti. Jasně že mám taky guláš, jinak bych ho nepoznala u druhého :-))) ... buď v pohodě ... úsměv
Reagovat
Heather_Fedex
vubec se necertim- jaks na to prisla?
;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jednou si přečti, co jsem napsal a co napsal ten, na koho jsem reagoval. A pak se mi omluv za to, že mi vkládáš do úst něco, co jsem nikdy netvrdil.
Reagovat
Heather_Fedex
queshi, omlouvam se . neuvedomila jsem si poradne prispevek jovoviche, ze psal o sobe jeho vztahu k petre. myslela jsem, ze narazi navztah petra-kotyza
Reagovat
smazaný uživatel
Ať se Petra na tenis už radši vykašle. Má titul z Wimbledonu i Turnaje mistryň a pár milionů k tomu. Naprostá většina top tenistek tohle nikdy nezíská za celou kariéru.
Její dnešní prohra mě až tak nevadí. Kristinu znám díky BBC už od roku 2009, kdy bohužel ve finále wimbledonské juniorky hloupě prohrála. Snad se konečně začíná probírat z dlouhodobé stagnace a něco nám brzo předvede.
Reagovat
freeteepek
Správně, ať se na tenis vykašle. Ale ne úplně. Stačí, když ho bude hrát hlavně pro zábavu:-) Pryč s urputností. Je potřeba se uvolnit. Měla by si častějc pouštět svoje úspěchy. Záznamy, jak získala tituly ve wimbledonu nebo na TM. Ona je hrozně svázaná tím, že musí vyhrávat. Nemusí. Už má vyhráno dost:-))
Jestli si neví rady, tak ať mě angažuje jako psychologa. Pořád nechápu, že člověk, který v životě dosáhl významných úspěchů, z toho nemůže těžit. Úspěchy přeci nikoho nemůžou svazovat. To spíš ta nejistota, že ničeho nikdy nedosáhnu;-)
Reagovat
Heather_Fedex
titul z parize letos preju sare
Reagovat
smazaný uživatel
Já přeju Kristině! Vypadá to, že se po Tatianě Golovin objevila další sympatická Francouzka s nepříliš francouzským jménem. :)
Reagovat
Heather_Fedex
chapu, je to pekne devce ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Rozdíl mezi nima je značný. Golovin je Ruska narozená v Moskvě. Mladenovic má jugošský původ, ale narodila se už ve Francii.
Reagovat
smazaný uživatel
To vím taky, profesůrku... Ale Tatiana hrála taky jako Francouzka, i když se narodila v Moskvě. Takže Francouzky jsou obě dvě a sympatické jsou taky obě. :) Kristina má srbský původ, abychom byli přesnější.
Reagovat
Heather_Fedex
titul z parize letos preju sare
Reagovat
smazaný uživatel
Asi fakt nějakou změnu bude muset udělat - pokud to David neudělá sám......!?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys Petru a dění kolem ní sledoval pořádně, věděl bys, že se změnou přípravy začali už na konci loňského roku a ani k tomu nemusela měnit trenéra.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vám včera říkal, že Kristina je dobrá. Nebyl jsem zaslepen její krásou (jak si možná myslel tommr), i když bych klidně mohl být... :)

Byl jsem zvědavý, jestli Kristina zopakuje svůj včerejší výkon a ona byla možná ještě lepší. V 1. setu výborně podávala. Ve druhém jí ten servis chvílemi tolik nechodil, ale dokázala se s tím poprat. Když si vezmu, že Kristina není příliš zkušenou hráčkou, tak to dneska odehrála opravdu skvěle a bez nervů. Byla na ní vidět obrovská chuť a ještě k tomu měla podporu domácího publika. Hrála docela na velké riziko a přesto měla stejně jako včera víc winnerů než UE a víc es než dvojchyb... V prvním setu měla Kristina výrazněji navrch, ale rozhodující zlom přišel až ve chvíli, kdy zvýšila na 5:3. V osmém gemu tam byly dvě shody a nechybělo moc, aby si Petra vynutila brejkbol... Druhý set už byl vyrovnanější, Petra ho začala o něco lépe. Kristina ale dotáhla z 1:3 na 3:3 a pak už byl každý gem důležitý. Rozhodující momenty zvládla lépe Kristina, a proto vyhrála ve dvou setech... Petra v některých momentech určitě nehrála špatně. Myslím, že na jejích returnech se rozhodně dá stavět. Ten servis je taková alfa a omega. Když jí vyšel, byl hodně nebezpečný. Když ne, byla z toho dvojchyba. V některých výměnách měly míče z rakety Petry velmi dobrou délku, jindy zase dělala poměrně zbytečné chyby. Ve prospěch Kristiny hrála určitě i větší sebedůvěra, kterou Petra momentálně trochu postrádá... Každopádně si myslím, že spíš Kristina hrála dobře než Petra špatně. Takže klobouk dolů před Kristinou! Přeju jí, aby ten turnaj v Paříži vyhrála. V Pattayi momentálně přeju Soraně. :)

Ještě taková zajímavost: Petra i Lucka dneska prohrály proti Kiki...
Reagovat
tommr
ještě rychleji než jsem se obával. Loni ještě prohrávala jen s lepšíma hráčkama, ted už jí přehrávají i hráčky z druhýho sledu. Pokud urychleně nezmění trenéra a celej systém přípravy tak brzo úplně zapadne do průměru ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys Petru a dění kolem ní sledoval pořádně, věděl bys, že se změnou přípravy začali už na konci loňského roku a ani k tomu nemusela měnit trenéra. Takhle to vypadá, že akorát nemáš rád Kotyzu (btw. teď v Paříži ani nebyl)..
Reagovat
Paseka
Novy kondicni trener ji nikterak nepomohl jak je videt.
Reagovat
smazaný uživatel
S novým kondičním trenérem spolupracuje od prosince. To je zatím příliš krátká doba na to jeho práci jakkoliv hodnotit.
Reagovat
smazaný uživatel
tohle tady tommre píšeš pořád...=P
Reagovat
smazaný uživatel
Já už přestávám věřit, že to zas bude ta Petra 2011. Petra to vůbec nezvládá psychicky a to uz více jak rok. Vůbec nechápu proč neudělá alespoň psychologa když je na toho Kotyzu tak fixovaná. Jestli neudělá nějaký lepší výsledek v Asii, tak Kotyza sám odejde, něco takovýho taky říkal nedávno v rozhovoru, že jestli se Petra nezlepší, tak bude uvažovat o skončení spolupráce
Reagovat
smazaný uživatel
Víc než rok? Nepřeháněj. Btw. Kotyza rozhodně nikde neříkal, že sám odejde, ba naopak se vyjadřoval v tom smyslu, že si myslí, že personální výměna by teď vhodná nebyla.
Reagovat
Paseka
Je to presne rok. Od AO 12 sla stale dolu. Novy trener zrejme brzo prijde, jinak to bude jeste horsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, od AO 2012 šla dolů. A proto v létě 2012 vyhrála dva turnaje v severní Americe, čili v místě, kde se jí předtím nikdy moc nedařilo. Když už chceš kritizovat, alespoň si nevymýšlej.
Reagovat
deLaFere
Přesně tak
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře no tak zadařilo se jí v Americe, ale jinak to nebylo nic moc. Vubec ta Amerika byla haluz, podle mě ani sama Petra nevěděla proč se jí tam začalo dařit anakonec taky díky tý Americe zůstala v top 10, jinak by se ted už plácala někde kolem 15 místa
Reagovat
smazaný uživatel
Když se daří, je to náhoda, když se nedaří, je to pravidlo?! Tak s tímhle přístupem jdi k šípku..
Reagovat
smazaný uživatel
To tak nemyslim, ale bavit se o tom co bylo před rokem ted už nemá smysl. Petra by se měla koukat do budoucna, a proto udělat něco co by jí pomohlo dostat se zpět. Jinak si myslim že nemá cenu aby se trápila to at s tim tenisem radši sekne než aby se trápila, i když by to bylo pro nás fanoušky dot smutný
Reagovat
misa
Prostě si teď musíme zvyknout, že příští měsíc, dva nebo tři prohraje Petra s každou trochu lepší hráčkou. Pak se to snad otočí. Druhá možnost je, že už se to neotočí a z Petry se stane právě taková trochu lepší tenistka, která občas někoho porazí, ale na konci roku bude bojovat o top 50.

Každopádně se mi vůbec nezdá, že by jí spolupráce s psychologem něco přinášela. Měla by vyslyšet Martinu Navrátilovou a udělat si čas na schůzku s ní. Rady tenisové legendy budou určitě přínosnější.
Reagovat
smazaný uživatel
Ona by tu Martinu potřebovala ideálně pořád a to jako trenérku
Reagovat
deLaFere
Už když loni na začátku sezony začala s tím pokřikem, bylo jasné, že se něco děje, sama říkala na AO 2012, že to je ubojované, a že to takhle nemůže vydržet dlouho. Místo toho, aby se problém opravdu řešil, jen se prohloubil. Kotyza je na ní měkký, teď to chce dril a tvrdost. Musí být chyba v realizačním týmu, když to dojde takhle daleko. Ty dvojchyby jsou jen důsledkem duševního stavu. Když se na ní podívám, žádná radost ze hry, žádná energie, prostě to tam protrpí, to je deprese jako řemen. K čemu je ten psycholog? Někdo může namítnout, že tvrdost jí ještě více potopí, ale Kotyzův partnerský přístup je evidentně k ničemu, chce to neústupnost a víru, že jí z toho vytáhnu.
Reagovat
Paseka
Vetsi pauza bez tenisu aby si odpocinula a dostala novy elan a hlavne to chce zmenu trenera !!!!
Reagovat
deLaFere
S tím trenérem jsem dlouho nechtěl souhlasit, protože Petra je dost velkej introvert, ale ta změna už je asi nutná.
Reagovat
pepin
Já si myslím, že to přijde a nebude to dlouho trvat protože se o tom již mluvilo.
Reagovat
Paseka
Jednoznacne !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl. Jestli se chce dostat do pohody, musí hrát, ne pauzírovat. A výměna trenéra? Jedině v případě, že si sama bude vnitřně jistá, že je to přesně to, co jí pomůže (a jak jistě víte, teď s trenérem nebyla, takže tu prohru na něj házet nemůžete), pokud by ho vyměnila jen proto, že jí někdo řekl, že to má udělat, tak to zkrátka fungovat nebude, ba naopak, akorát by jí to ještě víc uškodilo.
Reagovat
deLaFere
Nejde to ani s ním.
Reagovat
pepin
Nevkládej mi do úst co jsem neřekl. Hrát co nejvíce potřebuje, to víme všichni a s tím trenérem nemáš pravdu, protože sám Kotyza řekl, že pokud to nepůjde a situace to bude vyžadovat tak se rozejdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta první část byla narážka spíš na Paseku.

S Kotyzou jsem v poslední době četl několik rozhovorů a v žádném z nich neřekl to, co mi tu podsouváš. Ale třeba to řekl v nějakém, co jsem nečetl, byť by to bylo poněkud protichůdné prohlášení..
Reagovat
pepin
Byl s ním i s Petrou velký rozhovor v novinách, Petra to zatím popřela, ale on tam řekl, že pokud by k tomu nastal čas a nutnost, takže s tím nebude mít problém. Bylo to po AO. Já se podívám, možná ty noviny mám ještě v práci.
Reagovat
misa
Sport, 18. 1. 2013:

Otázka: "Jak vám je, když sledujete ostatní hvězdy, jež jsou po zimní přípravě vyladěné, a Petra strádá?"
Odpověď Kotyzy: "Takový blbý start ji potkal prvně. Věřím, že o to lepší bude zbytek sezony. Uděláme cokoliv, aby to tak bylo. A když se to nepovede, tak to nebudeme moct dělat."

Myslím, že z poslední věty to jasně vyplývá.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, tohle řekl. Ano, z toho se dá dovodit, že počítá s tím, že jako trenér Petry může skončit. Ale rozhodně z toho nevyplývá, že hned po dalším nevydařeném turnaji složí funkci, jak nám tady někteří podsouvají.
Reagovat
misa
Teď ještě záleží na trpělivosti pana Černoška...
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyzu si ale platí Petra, ne Černošek, tudíž nevím, z jaké pozice by ho mohl vyhodit. Navíc, jak už jsem tu někde psal, sám Černošek se už několikrát vyjádřil, že do personálního složení Petřina týmu nijak nezasahuje.
Reagovat
Paseka
Jsem velky fanosek Petry. To co ale ted predvadi je opravdu ostuda. Proste katastrofa. Za chvili zacne prohravat s outsiderem z druhe stovky.Pripomina mi to zacatek konce Vadisove.Takhle hrala ke konci kariery. Vidim to s ni pesimisticky.
Reagovat
smazaný uživatel
Petře utekl začátek zápasu a na obrat v prvním setu už sílu nenašla, i když dělala, co se dalo.

Druhý set Petra začala o mnoho lépe, jenže tady se přesně potvrdilo, že u ženských je potvrzení brejku podstatně náročnější než u chlapů, bohužel se to nepovedlo.

Dneska proti Petře stála soupeřka, co moc nekazila a navrch občas přidala úder, o kterém ani nevěděla, že ho umí, což Petře taky moc nepomohlo.

Nemyslím, že Petra dneska hrála vyloženě špatně. Trápil ji ale servis, o který se moc opřít nemohla, zejména v úvodu zápasu jí nefungoval vůbec. Chybí jí především herní jistota a sebedůvěra, chce to hrát a zase hrát, aby ji získala.
Reagovat
Paseka
No nevim, nevim.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo už nevím co si myslet najedn stranu si myslím že nehrála zas tak mizerně ale nadruhou když vidim hrát Serenu , Azarenku tak prostě nevim co si o tom mám myslet tohle Petře moc nepřidá:( čekal jsem v Paříži lepší výkon i sama Petra jinak by tam podle mě nejela. Tak sezona je ještě dlouhá a kéžby jsme na konci ni říkali jak to Petra všem nandala na RG,W a Us.no budu držet palce POjď!! :);)
Reagovat
pepin
Tak to máme úspěšně za sebou. Nic nového pod sluncem, vlastně ano, čím dál lépe a radostněji. Někdo to tady již napsal, heůza, hrůza a někdo psal něco o pivu. Také pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Že vás to baví, furt do ní kopat..
Reagovat
pepin
Co blbneš, nikdo do ní nekope, ale asi by jsi si měl sundat růžové brýle. Všichni tu vidí co zatím napsali jak to vypadá, kam její hra spěje a tak se nediv, že se to tu přetřásá. A nepiš takové bludy, že do ní kopeme. Jestli se Ti zdá, že hraje dobře tak v tom světě zůstan. Dobře jsi napsal, že proti ní stála soupeřka co moc nekazila a jak vidíš tak to na ni stačí. Jinak nic světoborného Ml. nepředváděla.
Reagovat
smazaný uživatel
Kde píšu, že se mi zdá, že hrála dobře?
Reagovat
pepin
Koukni se trošku výš, opak špatně je dobře a opačně.
Reagovat
smazaný uživatel
"Nemyslím, že Petra dneska hrála vyloženě špatně." Opakem této věty rozhodně není tvrzení, že hrála dobře.
Reagovat
Fandina
Pokud je tu nějaký fanoušek Mladenovičky, musí být spokojen. Od začátku žila vítězstvím. Petra ne. Tak příště Petro, snad se to podá.
Reagovat
pepin
Tomu snad nemůžeš ani věřit. Já snad kdyby nastoupila proti nějaké začátečnici, tak by se snad chytla.
Reagovat
Fandina
Já nevím proč ta Petra takhle hrála. Vidím, že holčina proti ní od začátku má navrh, to je těžké toto. Mladenovic vyřadila Julii Georges, Yaninu Wickmayer a teď Petru. To jsou všechno ranařky a proti nim sympatická holka která nechybovala a hrála s výrazem v očích jdu si pro vítězství. Já bych si přála kdyby tenhle výraz v očích měla Petra a nic. Snad příští týden ve fed capu. Že hrát umí snad víme všichni, tak Peťo pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Že ty nevěříš neznamená, že nemůžou věřit ostatní. A já tak přemýšlím, co si myslet o člověku, co nevěří a zároveň se tváří jako fanda..
Reagovat
pepin
Zbytečně se čílíš, respektuj prostě názor druhých a nebud jak spisovatel, když se někdo vyjádří k těm jeho mušketýrkám. Já bych také mohl napsat co si mám myslet o fandovi, který je slepý. Tak bud normální, já se tu s Tebou nechci dohadovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Na tenhle web chodim už hodně dlouho a vždycky si přečtu komentáře tady. Líbilo se mi jak si byla vždycky pozitivní, ale jestli dokážeš byt pozitivní i po tomhle začátku roku, tak jseš bud moc štastnej clovek nebo blazen
Reagovat
smazaný uživatel
Já se taky nechci zbytečně dohadovat, ale jestli jsem slepý jenom proto, že věřím, tak už nevím.
Reagovat
smazaný uživatel
Já s tebou docela souhlasím. Hlavně s tím, že si Kristina šla celou dobu pro vítězství. Taková chuť do hry a ještě k tomu domácí publikum v zádech, to zvedá výkon hodně nahoru... Víc už jsem asi napsal ve svém komentáři. :)
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, že nemám radost z toho jak Petra teď hraje, ale pořád jí věřím. Pořád si myslím, že zase začne vyhrávat. Nevím co proto musí udělat, ale pořád vidím nějaké rezervy. Podle mě dnes nehrála soustředěně nechala to na protistraně a tak nějak nebojovala. Ale nevím, to samozřejmě ví ona. Ale nevěřím, že ze dne na den zapomněla hrát. Dívenka na druhé straně kurtu byla soustavná a přesná a všechno jí tam padalo, to se potom těžko hraje.
Reagovat
pepin
Ale já také věřím, že se to snad obrátí, protože ona to v ruce má, ale kvůli tomu ji tady nebudu pořád omlouvat . Prostě je to tak jak to je, vždyt to tady vidí a píše kde kdo. Tak přece nejsme všichni tupci.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo ji tady dneska omlouvá? Já teda rozhodně ne.
Reagovat
dadaft
tak to by bylo...
Reagovat
smazaný uživatel
to co předvedla byla hrůza. Přijde mi, že snad hraje čím dál tím hůř. Co s tím?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ide riadne dole
škoda
Reagovat
Nancy_z
Tak Petra zatím letos bída... Ale Kristina hrála výborně a nedala Petře šanci... jediné, co mě dává naději, že je ještě tenisová sezona dlouhá a že snad ta Petřina bída jednou skončí...
Reagovat
smazaný uživatel
Mona x Kristina
Sara x Kiki

Zboznuji WTA :D)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že to Kristina vyhraje. Z těch zbývajících hráček je jasně nejhezčí (a pro mě nejsympatičtější), tak třeba bude i nejlepší. :) V semifinále to ale bude hodně zajímavý zápas, protože Mona dneska taky překvapila...
Reagovat
smazaný uživatel
Ve finale tipuji Kristinu se Sarou, ale opravdu, nevim:))
Monu ma rad, libi se mi jak hraje, ale je takova mouchy snezte si mne, urcite mne dnes potesila, ale z toho, co jsem dnes videl, tak Kristina vypada velmi sebevedome, coz Mone obcas chybi, ale herne si myslim je i lepsi...tezko odhadovat.

Sara svedla dnes velkou bitvu, a pro mne trosku s nestastnym koncem, pral jsem hodne Karlicce, abych si vychutnal jeste o jedno kola navic ten jeji backhand:), ale co uz...

Nejvic zkusenosti ma Sara, takze by to mela vyuzit, krom toho dnesni souboj s Karlickou byl pro ni velmi dulezity, nebot s ni vyletela na AO, bylo videt jak se hecuje rve atd. Jak ji na tom zapase zalezi...Byla neskutecne ziva, to ji muze dostat do laufu, a s temi zkusenostmi si vitezstvi v turnaji urvat, ale uvidime:)

Na takovych turnajich se muze stat cokoliv:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra vyzera fakt zleeeee až mi jej jej ľúto:((((((((
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jedinou radost mam z Mony, ktera mne mile zaskocila, a jsem rad.
Lucku jsem uz prekousl - tam to neni problem:), ale Karlicku, ale tu Karlicku...bitva jako hrom, to se zkousava trochu hur...skoda:), ale nektere udery ma opravdu vystavni:)

No a ted koukam na prubeh posledniho zapasu, a jen dodam jedine, s takovym symbolickym podtextem a vzkazem... vlci sojkam proste veri:)))
Reagovat
VlS
Po prvních třech hrách jsem se zvedal, že půjdu radši na pivo, teď lituju, že jsem to neudělal. No nic, snad příště.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si ho dal preventivne pri tom:))))
Pomohlo, ale ja jsem nejaky zazraky v Parizi i tak necekal...ja si tipoval na vitezku Lucku, a teda dost skoda...kdyz tak koukam na ten prubeh turnaje:))))
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
Nancy_z
začala Petra lépe, ale s podáním má pořád problémy...
Reagovat
petrulinka
Lidi, sledujete někdo Petru? Já už se z ní fakt picnu. Teprve 3 game a už má 4 dvojchyby.
Reagovat
smazaný uživatel
je to špatný..
Reagovat
PetaM
Sleduju, nestačím se divit ... Snad to zvládne ... Už po 2 si prohrála servis dvojchybou ... Ach jo :(
Reagovat
smazaný uživatel
omg...
Reagovat
petrulinka
Zatím je to naprostá katastrofa. Já to nechápu, co se to s ní děje? Přece není možné, aby měla už na začátku zápasu 5 dvojchyb?
Reagovat
petrulinka
Asi holky zkoušejí, která na dvojchyby vyhraje, ne?
Reagovat
PetaM
Vypadá to tak :D :D Ale je dobře, že si Peťa konečně udržela servis ... :) :)
Reagovat
gedzitka
to se jí tak třásla ruka nebo co? Nechápu, během prvních dvou gemů na servisu dá 5 dvojchyb, aby na svém dalším servisu dala 4x přímý bod z podání.
Reagovat
misa
Peti, pojď, pojď. Zkus brejk.
Reagovat
Nancy_z
doufám, že se ještě Petra nakopne...
Reagovat
smazaný uživatel
Věřil jsem,že v Paříži by mohla uhrát slušný výsledek.Vidím,že jsem se mýlil a mohu jenom litovat toho,že jsem si na výhru Mladenovičové nevsadil milion korun (byla by to jistota jak prase)
Reagovat
smazaný uživatel
JO Sara postoupila měla to težký Carla měla dokonce i match ball ! ale super! saro jen tak dál a teď už jen petra !! :))

jo a jen tak mimochodem potom co jsem viděl zápas Kiki B. :D tak ať mi tady někdo netvrdí že Petra je tlustá a má nadváhu!!!
Reagovat
pepin
Tak když neberu tady toho jednoho nebo dva úchyly tak nevím, že by zde někdo z normálních diskutérů tvrdil, že je Petra tlustá. Něco jiného je když někdo třeba napíše, že by měla zlepšit pohyb. A to by měla.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže spousta lidí, a to i těch slušnějších a rozumnějších, nenapíše, že by měla zlepšit pohyb. Až příliš často používají formulaci "musí zhubnout, aby zlepšila pohyb." Což je podle mě špatně.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist