Serena porazila Šarapovovou posedmnácté v řadě. Na grandslamech neprohrála už 27 zápasů

  • WIMBLEDON - Serena Williamsová v semifinále Wimbledonu prodloužila svou neporazitelnost proti Marii Šarapovové už na 11 let a 17 zápasů. Rusku dnes přehrála 6-2 6-4 a vyhrála 27. grandslamový zápas v řadě. O 21. grandslamový titul a zkompletování druhého kariérního grandslamu se třiatřicetiletá Američanka utká se Španělkou Muguruzaovou.
    9. 7. 2015, aktualizováno | Aktuality |  373 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Serena Williamsová opět potvrdila, že na Marii Šarapovovou zná dokonalý recept. V roce 2004 s Ruskou sice prohrála ve finále Wimbledonu a na Turnaji mistryň, ale od té doby s ní už skoro 11 let neprohrála. V dnešním wimbledonském semifinále nečelila brejkbolu, po podání ztratila pouze třináct míčků a za 80 minut hry zvítězila 6-2 6-4.

Londýnskou královnu z roku 2004 Šarapovovou od začátku zasypala sprškou tvrdých úderů a rychle získala nad zápasem kontrolu. "Když se ona zlepšila, tak já taky," pochvalovala si svůj výkon Williamsová, jež neprohrála s o pět let mladší Ruskou už sedmnáct duelů po sobě, navíc v nich soupeřce povolila uhrát pouhé tři sety. V celkové bilanci vede po dnešku 18-2.

Bilanci v grandslamových semifinále Williamsová vylepšila na 25-3. V letošní sezoně vyhrála 38 z 39 zápasů a už pár dnů má jistou účast na Turnaji mistryň.

"Jsem nadšená, že jsem zase ve finále Wimbledonu. Už jsem tady tak daleko nějakou dobu nebyla," řekla třiatřicetiletá Američanka, vítězka turnaje v letech 2002, 2003, 2009, 2010 a 2012. "Cítím se velmi dobře a být tady ve finále je vždycky skvělé," uvedla. 

Na grandslamových turnajích dvacetinásobná šampionka prohrála naposledy před rokem ve třetím kole Wimbledonu s Francouzkou Alizé Cornetovou. Od té doby ovládla loňské US Open, letošní Australian Open a Roland Garros, vyhrála 27 utkání po sobě a jediná výhra ji dělí od zkompletování nekalendářního grandslamu (Serena Slam). Jednou už čtyři grandslamy v řadě vyhrála; v sezonách 2002 a 2003 postupně vládla v Paříži, Londýně, New Yorku a Melbourne. 

Pokud by Williamsová dotáhla letošní Wimbledon ke svému celkově šestému triumfu na trávě v All England Clubu a v září by nenašla přemožitelku ani na domácím US Open, poprvé by dosáhla na prestižní Grandslam, tedy triumf na všech čtyřech grandslamech sezony. To se v open éře podařilo pouze Němce Steffi Grafové v roce 1988 a Australance Margaret Smithové Courtové v sezoně 1970.

V sobotním finále, ve kterém má na grandslamech bilanci 20-4, Williamsová narazí nečekaně na jednadvacetiletou Španělku Garbinu Muguruzaovou, která ve svém prvním grandslamovém semifinále zdolala Agnieszku Radwaňskou.

Williamsová se s Muguruzaovou střetne počtvrté a opět na grandslamu. V roce 2013 a letos ji zdolala na Australian Open, loni však s mladou Španělkou nečekaně prohrála na French Open.

• WIMBLEDON 2015 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 14.455.000 eur
čtvrteční výsledky žen (09. 07. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
S. Williamsová (1-USA) - Šarapovová (4-Rus.) 6-2 6-4
Muguruzaová (20-Šp.) - Radwaňská (12-Pol.) 6-2 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (373)
10.07.2015 19:00Od: tommr Miriam Kolodziejová a Markéta Vondroušová
právě hrajou čtvrtfinále juniorskýho debla. První set vyhrály nad ruskejma soupeřkama 6:3. Z našich je zatím překvapivě lepší Miriam, která vypadá jako rozená deblistka - má šikovnou ruku a hraje chytře ... :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 17:53Od: Frick WTA Bukurešť (kvalda) - los
Bývalá světová no. 7 nebude chybět.
[ Reagovat ]
10.07.2015 17:53Od: Frick
http://www.vysledky.cz/pavouk/nTplLUB8/jwyxDwC2/#draw
[ Reagovat ]
10.07.2015 18:10Od: tommr
tak jsem na Nicole zvědavej. Má velice snadnej los což vynikne hlavně při srovnání s losem Terezy Martincový, která má těžkou soupeřku už v prvním kole ... :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 17:51Od: Frick Terka S., Bára K.
Dvojnásobné zklamání. :-( Obě mají určitě na víc, než jsou ČF na 100k, resp. 50k...

Hlavně Bára byla proti Shapataový jasnou favoritkou.

Bohužel, u toho druhýho sledu to je takový všelijaký. Terka s Bárou špatný, Denisa, Katka a Týna jsou na tom o něco lépe, ale super to taky neni.
[ Reagovat ]
10.07.2015 18:06Od: tommr
u Báry mě to už ani nepřekvapilo. V poslední době hraje pod psa ...
Tereza mě ovšem dost zklamala. Měla sice relativně těžkou soupeřku a bojovala (ve druhým setu měla několik setbolů), ale rozhodující je konečnej výsledek a ten je zase špatnej. Těch proher je v poslední době prostě příliš mnoho - s takovejma výsledkama se ve stovce dlouho neudrží ... :(
[ Reagovat ]
10.07.2015 18:20Od: Frick
Na druhou stranu - až do 20.10. obhajuje Terka jenom asi 87 bodů.
[ Reagovat ]
10.07.2015 19:03Od: tommr
no pak to ale příjde - nejdřív semifinále v Poitiers (50) a pak titul z Limoges (160) ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 19:31Od: slacker
2 finale INT to hrave vynahradi
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:18Od: EllNino
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11667540_965574780130866_2470669012026518881_n.jpg?oh=63db90fefd13d9891f9af4b9f1600952&oe=560E8256

Bára a hlemýžď :D
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:23Od: gigin
Tvl, to bych nedal :DDD Jako Báru jo, ale hlemýžďa ne :DDD
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:27Od: EllNino
já bych taky šneka nedal :DD
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:34Od: babolat.cz
skvělé, fakt, kdyby raději trénovala, ty voe. tenisti, prodá to Nově a vydělá více než tenisem. VIP!!!
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:54Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále Wimbledonu ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonskej Wimbledon, ale neodečítal jsem ještě body za lonskej Bad Gastein a Bukurešt ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Wimbledonu do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 12461 (+7461) *
2. Sharapova 6490 (+1490)
3. Halep 5430 (+430)
-----------------------------------
4. Kvitová 5000
-----------------------------------
4. Wozniacki 5000 (0)
6. Ivanovic 3835 (-1165)
7. Radwanska, A. 3560 (-1440)
------------------------------------------
8. Šafářová 3515 (-1485)
------------------------------------------
9. Muguruza 3365 (-1635) *
10. Suarez Navarro 3285 (-1715)
11. Makarova 3215 (-1785)
------------------------------------------
12. Plíšková, Karolína 3210 (-1790)
------------------------------------------
13. Kerber 2985 (-2015)
14. Bacsinszky 2925 (-2075)
15. Petkovic 2705 (-2295)
16. Williams, V. 2696 (-2304)
17. Svitolina 2465 (-2535)
18. Keys 2280 (-2720)
19. Azarenka 2252 (-2748)
20. Errani 2200 (-2800)
...
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:55Od: tommr
Našim hráčkám se letošní Wimbledon nevyvedl a skoro všechny si v žebříčku pohoršily ...

Petra Kvitová klesla v žebříčku na 4.místo o které se navíc dělí s Wozniackou ...

Lucka Šafářová klesla v žebříčku na 8.místo a předstihnout jí ještě může Muguruza pokud získá titul ...

Karolína Plíšková klesla na 12.místo ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku posun Agy Radwanský a Muguruzy do první desítky a návrat bývalý světový jedničky Azarenkový do první dvacítky. Z tý naopak vypadla Bouchardová ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:00Od: Cico93 Re: tommr
A v prípadnom lose by mala prednosť Petra alebo Caro?
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:15Od: Smazaný účet
V Torontu nehraje Simona, takže je to jedno. :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:30Od: Cico93
jasne, ale by ma fakt zaujímalo, čo by rozhodovalo. Možno aj menší počet od. turnajov...ale to je asi blud.
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:32Od: EllNino
třeba Počáteční písmeno ? :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:20Od: slacker Re: Cico93
Se divim ze se nejakymi Tommrovymi zebrizky chces ridit. Tommr ani nevi jaka jsou pomocna kriteria v pripade kdyz 2 hracky maji stejny pocet bodu. Nevi kdyz se odecitaji body za lonske turnaje.
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:20Od: tommr
těžko říct - nejspíš by to bylo na uvážení pořadatelů ...
Myslím si ale, že k tomu nedojde. Petra a Wozniacká budou hrát současně až v Torontu a tou dobou už bude mít Wozniacká určitě bud mín nebo víc bodů než Petra. Nejdřív totiž příjde o body za neobhájení titulu v Istanbulu a pak bude hrát ve Stanfordu kde naopak nějaký body může získat ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:47Od: Smazaný účet
Počkej do pondělí, až bude oficiální žebříček..
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:16Od: slacker Re: !!!!!!!!!!! Pozor pozor na "zebrickare" Tommra !!!!!!!!!!
Prestan tady dokola mast ostatni chybnym zebrickem. Na cestinu pedant a na presnost zebrizku ignorant.
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:21Od: tommr
neotravuj demente ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:23Od: slacker
Prestan otravovat s zebricky ktere nic neznamenaji
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:25Od: gigin Re: slacker
Tvl, Fandina odjela do Hrvatski, tady bude klid!! Ok?
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:41Od: slacker
Ja Tommra mam za o neco mensiho zabednence nez duo quesh-Fandina. Napriklad jeho tvrdosijne postovani zebrizku s chybama je stejne pokrivene jako tvrdit ze 1 Wimbledon je vice nez dva GS.
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:56Od: tommr
je docela úsměvný když si místní dement slacker osobuje právo rozhodovat o tom kdo je větší zabedněnec ...
A proč vlastně nenapíšeš o jaký chyby se v tom mým žebříčku jedná? Vždyt ty si takovej dement, že ani to slovo žebříček nedokážeš správně napsat a blábolíš o chybách v "zebrízku" ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 13:13Od: slacker
Nejsou odecteny spravne body za lonske turnaje a mensi detail nejsou zohledneny pomocna kriteria pri schode bodu.
Ale stejne to nejspis bude jen dalsi hozena perla svini.
[ Reagovat ]
10.07.2015 13:30Od: tommr
v úvodu upozorňuju jasně, že jsem ještě neodečítal body za lonskej Bad Gastein a Bukurešt. Každej normální uživatel TP to pochopí - nemůžu za to, že ty jsi dement ...
Tyto odečty navíc nebudou mít v žebříčku téměř žádnej dopad. Halepová bude mít sice po nich o pár bodů mín, ale na jejím postavení se nic nezmění ...
A ten tvůj blábol o tom, že "nejsou zohledneny pomocna kriteria pri schode bodu" je už úplně mimo a nedává naprosto žádnej smysl. Snad bych ti měl jen připomenout, že správně česky se píše shoda, ale u dementa jako si ty je to stejně jen házení hráchu na zed ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 14:08Od: gigin
Co se stane, když hodíš hrách na zeď?
[ Reagovat ]
10.07.2015 14:21Od: tommr Re: gigin
nestane se nic. Je to stejně marný jako vysvětlovat něco dementovi typu slackera ... :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 14:27Od: slacker
Ty me nic nevysletlujes. Ty jen odmitas moje argumenty s tim ze jsem dement :-D
[ Reagovat ]
10.07.2015 14:26Od: slacker
Ze na to upozornujes je sice hezka vymluva, ale prave proto by jsi ho nemel zverejnovat a mast TP verejnost. Dalsi vymluva je ze to nema na nic vliv. Coz je docela pikantni, protoze se tady ukajis prave temi bodovymi rozdily a kdo koho muze v kterem kole preskocit.

Ten se posunu k dalsimu tvemu utoku (stejne jako quesh oponentum nadavas).
Chces snad rici ze je uplne jedno kdyz 2 hracky maji v zebrizku stejny pocet? Ze to nem v krajnim pripadem fatalni dopad na nasazeni nebo kvalifikaci do turnaju? Ty ktery resis kazdou banalitu s posunem v zebricku a je mu nakonec jedno jestli hrac je c.4 nebo c.5?

PS: Pokud te rozciluji me pisemne chyby tak se laskave stejne rozciluj i u jinych pachatelu. Jinak je to jen trapny a ucelovy zpusob jak odvracet pozornost od svych faktickych chyb.
[ Reagovat ]
10.07.2015 14:42Od: Smazaný účet
Co kdybys přestal krafat a radši řekl, co tommr udělal tak strašně špatně a jaká že jsou ta pomocná kritéria?
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:10Od: slacker
Vzdyt sem to prave napsal
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:12Od: Smazaný účet
Ta pomocná kritéria ne. Jenom jsi vynadal tommrovi, že je nezná.
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:22Od: Smazaný účet
První kritérium je kdo získal více bodů dohromady z Grandslamových turnajů, Premier Mantadory, Premier 5, Premier a Turnaj mistryň.
Druhé je počet bodů získaných na všech WTA turnajích dohromady.
Třetí pak je počet odehraných turnajů za posledních 52 týdnů (méně turnajů znamená vyšší postavení).
Čtvrté kritérium bere v potaz nejvyšší počet bodů vyhraných v 1 turnaji.
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:40Od: slacker
Ja mu ale celou dobu Wimbledonu vycitam ignoraci odecitani starych turnaju. Ty pomocna kriteria sem prihodil az dnes a jestli je nezna, ja mu je rikat nebudu, protoze si ted nejsem jisty jaka presne jsou a hledani verohodne oficialni informace stoji nejaky cas ktery si vysetrim na jindy nez behem dne. Typicky quesh ktery se upnul na vedlejsi problem.
[ Reagovat ]
10.07.2015 16:19Od: tommr Re: slacker
co to je "ignorace odecitani starych turnaju" ty demente? Neodečet jsem jen výsledky z lonskýho Bad Gasteinu a Bukurešti což jsou turnaje, který se teprve budou hrát a každej normální myslící uživatel TP pochopí, že jejich předčasnej odečet ze strany WTA je pouze formalita daná posunem kalendáře ...
Navíc znovu opakuju, že to nebude mít prakticky žádnej dopad na žebříček, protože nehraje vůbec žádnou roli jestli bude mít Halepka na jeden týden o pár bodů mín nebo víc. Zůstane stejně třetí a ty body si příští týden zase může vybojovat zpátky ...
Jsi prostě jen nemyslící dement, kterej se nezmůže na nic jinýho než plivat jedovatý sliny ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 16:30Od: slacker
Takze priznavas ze smysl tveho "live" zebrizku je ponekud mlhavy a meni se podle tvoji spatne nalady a kasle na WTA pravidla. Prestoze ho aktualizujes nekolikrat tydne klidne reknes ze kvuli na nejakem tydnu nesejde.

Opet si po queshovsku nezapomel se vytasit se invektivou o inteligenci oponenta. Pracuji na tom aby bylo zrejme ze nejsi zadny expert a ze nejsi schopen racionalni diskuze.
[ Reagovat ]
10.07.2015 17:57Od: tommr
s tebou není žádná racionální diskuse možná demente - v tom máš zcela výjímečně pravdu ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 18:13Od: slacker
dalsi tommrovska queshovina
[ Reagovat ]
10.07.2015 10:50Od: Cico93 cute
https://www.facebook.com/Victoria.Azarenka.Fans.31071989/photos/a.613250675364654.1073741828.613021805387541/954593187897066/?type=1&theater
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:15Od: gigin monty
http://www.tennisworldusa.org/Patrick-Mouratoglou-Victoria-Azarenka-is-Much-Better-than-Maria-Sharapova-articolo24931.html
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:29Od: monty25 Re: gigin
Ty jsi blesk. :D Včera jsem tady kopíroval článek, kde je to dokonce česky... :)
http://sport.aktualne.cz/bitva-hvezd-v-semifinale-sarapovova-ale-na-serenu-neumi/r~6941e04025f511e58a300025900fea04/

Neřekl bych, že Vika je MNOHEM lepší než Masha, ale jinak se s Mouratoglouem dá souhlasit. Ona se pořád omílá psychika, Mashy komplex a kdesi cosi, ale je třeba taky vidět herní kvality a možnosti jednotlivých hráček. Vika má prostě na Serenu lepší styl než Masha, kterou má Serena lépe přečtenou. Prostě si nemyslím, že by se Masha proti Sereně bála. Třeba si nevěří jako proti ostatním hráčkám, ale včera se určitě nebála a hrála v rámci možností a svojí současné formy dobře. Jenže Sereně prostě vyhovuje její styl a navíc bere zápasy s Mashou asi víc prestižně, protože působí soustředěnějším dojmem než jindy. V tomhle to má Masha proti ní těžší než ostatní hráčky (včetně Viky).
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:36Od: monty25
No a Masha na to už i zareagovala... :D
https://twitter.com/BenRothenberg/status/619192348451471360
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:46Od: Cico93
;-)
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:43Od: Cico93
Taký ten svoj top má možno s výnimkou antuky Victoria vyššie.
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:49Od: monty25 Re: Cico93
Možná jo, ale vzájemná bilance hovoří těsně pro Mashu...
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/sharapova/azarenka/
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:54Od: Cico93
Antuka výrazné pre Mariu. Najradšej spomínam na US open 12,. Jeden z top zápasov.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:35Od: kranyz
Ale souboje ve finále 1-5 v neprospěch Máši to je docela zajímavé
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:39Od: Smazaný účet
Navíc až letos Marie otočila sérii ve svůj prospěch. Uvidíme jak se budou vyvíjet další zápasy, ale taky se přikloním na stranu Viky.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:47Od: martinek37
Zajímavá je i bilance Petry s Vikou a s Mášou. I z toho je vidět ten rozdílný styl hry. Na Viku si Petra věří víc.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:48Od: martinek37
Ale poslední zápas s Vikou už dost letitý. Bylo by fajn, kdyby spolu zase hrály, třeba už na US hardech.:)
[ Reagovat ]
10.07.2015 10:12Od: Smazaný účet
Na ně působí odpudivý efekt. :D Jakmile jsou v jedný části pavouka, jedna z nich prohraje. Většinou je to Petra. :D
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:50Od: martinek37
Tak v případnym zápase Viky s Mášou budu víc věřit Máše, ale pokud si mám vybrat, kdo víc potrápí Serenu, vyberu si Viku.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:17Od: Smazaný účet
Včera jsem neviděl ani jedno semi, ale podle statistiky zápasu Marie ani jeden break. Vika sice hraje třísetáky, ale vzájemná bilance je dost podobná 17:3 oproti tomu Marie 18:2. O komplexu by se tedy dalo mluvit již u obou hráček.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:42Od: martinek37
Marie se včera tak nějak držela jen ve druhym setu. Bylo to ale k ničemu, protože hned na jeho začátku přišla o podání. Byl to jednoznačný zápas.
Jinak si myslim, že Vika často k zápasu se Serenou přistupuje jinak než Máša. Vika jí chce porazit a neni z toho tolik rozklepaná. Zase je fakt, že Serena je na Mášu více koncentrovaná. Abych řekl pravdu, netuším, proč to tak je. Nicméně zítra očekávám jasnou výhru Sereny.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:55Od: Smazaný účet
Vika sice hraje se Serenou dost často vyrovnanou partii do koncovky, ale tam taky nastoupí nějaký limit. Ano, jsou to vyrovnané zápasy, ale výsledek je pořád stejný :).

Uvidíme s čím španělé nastoupí ve finále, přeji si aby to byl minimálně vyrovnaný zápas.
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:39Od: gigin
Tak sorry monty, nevšiml jsem si.
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:53Od: tommr
od kdy rozhoduje o kvalitách hráček jejich H2H proti Sereně? A to ani nemluvím o tom, že ten rozdíl ve prospěch Azarenkový je naprosto zanedbatelnej (Sharapka má 2:18, Azarenka má 3:17) ...
Ve všech ostatních ukazatelích je Sharapova jasně lepší než Azarenka. Řek bych, že Mouratoglou je proti Sharapce dost zaujatej a to hlavně z osobních důvodů ...
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:33Od: Smazaný účet
To, že je Azarenka MNOHEM lepší než Sharapova, je samozřejmě nesmysl. 2 tituly z AO jsou podle Muratogla víc než kariérní GS a 5 titulů celkem? To, že je Azarenka schopná víc vzdorovat Sereně, z ní lepší tenistku nedělá, tenis není jen o Sereně, jak si Muratoglu (a nejspíš i Serena) zřejmě myslí. Za poslední dekádu je Sharapova jednoznačně 2. nejlepší hráčka. Vika není ani 3.
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:07Od: gigin Fajne
http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/July-2015/Dancevic%E2%80%99s-Double-Dive-on-Hard-Court-in-Winnetka.aspx
[ Reagovat ]
10.07.2015 06:13Od: Smazaný účet
dycky,kdyz se hraje wimbled,tak sem rano brzo zhuru.neska uz se zese klepu,uz aby hraly ty dva feder a este ten druhej.musym sy poradne nabyt nojbug,aby neskolabloval.to bude zase peklo,tak aby to vidrzel.ale vo to strah nemam. akorad musy vyhrad feder,dyz sem se sadil s dedou.jinak budu mused zase jid do kravina uklized.raci koukam na tenis,to je pro mne uzitecni.tak nevym no.uz aby se hralo,zase sem nemoh s toho spad.ale vo to strah nemam,to ne.
[ Reagovat ]
10.07.2015 07:36Od: steve79
Ty vole
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:18Od: Smazaný účet
Tak si pro jistotu ještě nabij televizi,kdyby ti ten notebook zase zkolaboval. Ať máš na co koukat.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:59Od: rod_laver
A Lukáš se nestaví koukat a dát si kafíčko?
[ Reagovat ]
10.07.2015 05:48Od: Frick Salvik99/Marian99
http://digitalni-fotoaparaty.heureka.cz/canon-powershot-sx60-hs/specifikace/#section

Ještě k nedávné fotodiskuzi - HLAVNĚ SI NEKUPUJ TOHLE
[ Reagovat ]
10.07.2015 02:20Od: Frick Kája
http://114.imagebam.com/download/eg7i2_SqK92cJlmnXoWG3A/42079/420789540/11355971_906125412804533_1655135905_n.jpg

Čím dál tim líp :o)
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:45Od: Cico93 Re: je dobrá ! ! !
Skade to vyťahuješ?;-:)
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:58Od: Smazaný účet
sem se zbudil a hned sem se se sem kouk.deda my neska na noc neskoval nojbug,asy zapomel ho skovad.uz se menzu dockad,az tam bude hrad feder,to bude asy peklo,ale von vyhraje.vo to strah nemam.akorad to asy bude masakr,von ten s tou spynavou nohou je taky docela dobrej,to asi jo.tak du este spad.
[ Reagovat ]
10.07.2015 02:22Od: Mayo
spynavou nohou :D
[ Reagovat ]
10.07.2015 10:01Od: rod_laver
a ten se zlejma vočima hraje od dvou :D
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:53Od: Frick Tennis aréna
Máte jí tedy někdo?
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:28Od: Smazaný účet
mám číslo 5-6/2015.
[ Reagovat ]
10.07.2015 09:28Od: Smazaný účet
mám číslo 5-6/2015.
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:49Od: gigin Nola
https://youtu.be/QVl08NCAATs
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:34Od: Frick Bastad
Permice za 4 500 Kč.

Lidovka :-D
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:27Od: Frick Myslíte
že Serena je natolik mdlého rozumu, že se požene z Wimbledonu hned do Bastadu?
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:02Od: FulnekUltras
je to přece její srdeční záležitost ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:05Od: Frick
Sedmimístný dolarový šek by si taky získal mé srdce.

No ale je fakt, že Novotná taky dokázala hned týden po Wimbledonu vyhrát antuku na Štvanici (jo, to byl svět ještě v pořádku)
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:13Od: FulnekUltras
a ani z pouťáku se takticky neodstupovalo po dvou zápasech...
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:55Od: Fandina
Všechny kteří mě máte rádi, který jsem ukradená a těm, kdo mě nesnášíte přeji hezký zbytek Wimbledonu. Držím palce Rogerovi a Ríšovi a mějte se fajn, frčím na dovolenou do Chorvatska. Mějte se. Pojď pojď pojď a úsměv.
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:01Od: Forehand
Chod, chod, chod :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:07Od: gigin
Sretan put, srečo moja. Sretan sam što te imam.
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:07Od: Jan
Přijď, přijď, přijď zpátky :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:49Od: Smazaný účet
Užij si to :-)
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:51Od: Frick
Třeba jí sežere žralok.
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:04Od: FulnekUltras
Ať se dovča vydaří... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 07:57Od: Roger_Federer
Ano, ti jediny dva co te snesou, uz zakejhali ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:36Od: Smazaný účet
ahoj a užij si to tam
[ Reagovat ]
10.07.2015 15:22Od: Smazaný účet
Budeš nám chybět :(
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:51Od: gigin
Dnes Djoko jas, Můra ve čtyřech. Bude to peklo, to zase jo, ale vo to strah nemam..
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:25Od: Frick BTW
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/1487825_10153557444120274_434121945_o.jpg

Věděli jste, že Lucka má neteře hned dvě? Jsou si všechny holky dost podobný. A tedy jsou po tátovi/dědovi Milanovi. Lucka je zas po mamce Janě (viz. ta barva očí)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:50Od: Cico93
Takže žiadna tenistka nevedie so Serenou H2H o 2 víťazstvá?
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:52Od: Fandina
To nevím, ale Janka Čepelka to má 1:0, na to si pamatuji.
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/williams-3d2a9/cepelova/
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:54Od: Cico93
Hey to už je nižšie.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:59Od: Smazaný účet [ Reagovat ]
09.07.2015 23:00Od: EllNino
Sibylle :) tak to je hodně velký překvápko :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:01Od: monty25 Re: EllNino
Vítězka ECM Prague Open 2009. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:02Od: EllNino
joup :) porazila tam Francescu ve finále :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:02Od: Cico93
Si proste skvelá;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:07Od: Smazaný účet
;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:03Od: kranyz
Ty kráso...pěkná práce :-) tomu bych nevěřil teda
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:11Od: Fandina
Sam Stosur 3:8 dvakrát na GS jednou ve finále
http://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=742033
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:50Od: Frick Myslíte si
http://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=39412

Že tohle byl zápas symbolického "střídání stráží"? Vlastně ten rok 1999 byl o tom celej. Dvě ze čtyř největších legend ženského tenisu všech získaly GS. Jedna svůj poslední a druhá svůj první.

A do toho tam byl ještě jakýsi "kompars" v podobě jedné oplácané Američanky a jedné Čechošvýcarky.

Tohle prostě nyní nemáme.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:44Od: Frick Nejhorší je
že 87/88 hráčky (Maša, Ana, Carla, Angie, Ekaterina a samozřejmě i naše Lucinkaaa) si nemůžou řikat, že ona nebude hrát věčně. Jako nebude, ale čas konců jejich kariér se nemusí tolik lišit od konce Sereny.

Taková Petra se toho snad "dožije"...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:52Od: Cico93
Ja myslím, že Petra nebude hrať dlho. Možno ešte skončí skor ako Lucka.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:56Od: Frick
Nemyslim si. Do roku 2020 hrát bude. Lucka asi skončí 2018/19....
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:57Od: EllNino
pokud to Lucce pujde, tak proč to nehrát dál, viz Klára .)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:57Od: Frick
i když samozřejmě bych byl rád, kdyby vydržela déle. Teď - AŽ TEĎ konečně rozkvetla, tak přeci NEMŮŽE uvažovat o nějakém konci. Pokud bude zdraví sloužit, tak 30 žádné číslo.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:56Od: Smazaný účet
Bohužel no... :((((
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:57Od: Smazaný účet
Proč si všichni myslíte, že to Petra co nevidět zabalí?!
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:58Od: Frick
Protože Radek používá nekvalitní ochranu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:00Od: Smazaný účet
Fajn. A nějakou odpověď, která by nebyla na úrovni puberťáka, nemáš?
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:02Od: Frick
Pokud ano a má v plánu si to nechat, nebyl by důvod s tím dělat jakékoliv tajnosti, pokud by plánovala umělé přerušení těhotenství, tak by to nejspíš provedla tady. Jen málokde jsou v tomto ohledu předpisy tak benevolentní jako v ČR, navíc by blíže nespecifikovaný zdravotní zákrok v zahraničí vzbudil možná více nežádoucí pozornosti než u nás, přeci jenom to není lokální hvězdička, ale mezinárodně uznávaná a známá sportovkyně.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:04Od: Smazaný účet
Okopíroval jsi kus mého blogu, fajn. ALE JAKOU TO MÁ KURNIK SOUVISLOST S MÝM DOTAZEM?!
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:05Od: Frick
Že uváhy o tom, kde si Petra bude nechávat dělat vejškrab jsou taky na úrovni.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:05Od: Frick
Navíc já to myslel jako žert a ty jsi to psal zcela vážně.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:13Od: Smazaný účet
Kdyby někteří blbouni nezačali spekulovat o tom, že je těhotná, nebyl by důvod jim vysvětlovat, jak jsou hloupí.

A ano, mě vážně zajímá, proč máte pocit, že to Petra každou chvíli zabalí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:03Od: Cico93
Frick;-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:58Od: monty25 Re: PetraFans
Udělá si malýho Meidlíčka a bude to. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:59Od: Smazaný účet
Myslím, že se rozejdou dřív než o něčem takovém vůbec stihnou začít uvažovat. :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:00Od: Frick
Kdyby chtěla, tak by musela TEĎ. Znamenalo by to odpískání zbytku této sezóny + 2016. Seriózní návrat na AO 2017 v necelých 27 letech.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:03Od: Smazaný účet
Blbost. Pokud by do toho fakt praštili, žádný návrat nebude. Kombinovat mateřství a vrcholový tenis moc nejde.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:04Od: EllNino
Bammer, Bondarenko, Clijsters, Rodina ...jde to :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:08Od: Frick
https://youtu.be/atb6sdroqjw?t=2m

Sice to není tenis, ale vrcholový sport určitě :o)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:10Od: EllNino
jistě :) Katkaa :) a Martinez Sanchez se teď vrátila
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:11Od: Smazaný účet
Jenže z nich mezi skutečné top patří akorát Kim. Takže si stojím za tím, že to moc nejde. :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:01Od: Smazaný účet
Proč ne, když bude hezkej po rodičích a bude hrát tenis. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:03Od: monty25 Re: PetraFans
Jen aby nebyl hokejista po taťkovi... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:04Od: Smazaný účet
Hlavně aby nebyl hokejista po mámě :-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:05Od: Cico93
Radšej hokejista po Jagrovi. Toho mála zbaliť.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:10Od: FulnekUltras
Ještě není všem dnům konec... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:11Od: Cico93
A Jarda stále single;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:34Od: FulnekUltras
No pokud to s Evičkou Samkovou neklapne... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:10Od: monty25 Re: Cico93
No, šance by byla (Masha jak kouká na kostku)... :D
http://abload.de/img/1442187-img-petra-kviy1uk4.jpg
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:13Od: Cico93
To som videl, vtedy to vyzeralo, že to bude pekny párik.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:15Od: monty25 Re: Cico93
A to ještě Jarda tehdy chodil s Innou Puhajkovou (poslední akce, na které byli společně)... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:06Od: Smazaný účet
Hokej by byl taky.v poho, když nebude hrát "jen" první ligu... Aspoň repre :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:17Od: Frick
No ale vem si - Radek si těcj 30-45 měs. asi vydělá. A dost možná nepatří ani do TOP 3000 nejlepších hokejistů světa....

NHL, KHL, švédská liga, finská liga, ELH, švýcarská liga, německá liga, slovenská liga, rakouská liga, AHL, 2. ruská liga, 2. švédská liga, 2. finská liga....

Ve všech těcto soutěžích budou hrát z 70 - 100% lepší hráči jak Radek.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:21Od: Smazaný účet
Peníze jsou mi šumák. Mně jde o to, že na první ligu nebejvá stream.. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:22Od: Smazaný účet
Budeš si muset do Prostějova koupit permici :-D
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:24Od: Smazaný účet
Si počkám až přijedou k nám :DD
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:21Od: Smazaný účet
Vrať se na zem, tolik si v prvoligovém klubu ani náhodou nevydělá. A je celkem fuk, že má smlouvu s Třincem.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:34Od: gigin
Třicet tam má určitě. Kámoš tam letos nastoupil taky.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:38Od: Smazaný účet
V klubu, který hraje na chvostu první ligy? Kde by na to vzali..
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:39Od: lars
A jak casto zahriva lavicku ? :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:43Od: gigin
lars: první brázda
iqe: nevím, ale tak to je
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:50Od: Smazaný účet Re: gigin
Pokud je to v klubu průměrný plat, tak to vychází, že dají ročně osm až devět míčů jenom na výplaty pro hráče, což v možnostech klubu, který má výkonnostně daleko blíž do druhé ligy než do extraligy, těžko bude. Vidím to tady u nás.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:55Od: gigin
Průměrný to určitě nebude. Nemají stejně. Navíc máš určitý zaklad, pak prémie za win, plus mínus body na ledě a tak...
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:00Od: Smazaný účet
Dobře, ale i tak mi to na chvost první ligy přijde hodně. Nicméně když to říkáš..
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:23Od: gigin
http://www.lhkjestrabi.cz/hrac.asp?id=Radek-Meidl-650

Je celkem činorodý, to mít bude..
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:01Od: Smazaný účet
Ok, už jsem zticha.
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:02Od: gigin
:-D ne v poho..
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:56Od: Smazaný účet
Stát se může všechno, tohle ale příliš pravděpodobné není.
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:14Od: Cico93
Veď jasne...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:22Od: kranyz Serena
Má vůbec s někým Serena záporné H2H? :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:23Od: Smazaný účet
jo bylo na ČS=TS, najdi si to :D např Razzano
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:26Od: Cico93
A niečo výraznejšie?
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:27Od: EllNino [ Reagovat ]
09.07.2015 22:30Od: Cico93
Asi ani nic výraznejšie nieje.
A najviackrát ju dala Venus11.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:34Od: kranyz
to asi jo..
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:31Od: kranyz
Taky jsem myslel spíš takové víc vypovídající...ale jo záporné je takže Razzano musí doufat že už jí nepotká protože má asi primát. Cornet to na ní umí 3-3 to už je takový směrodatnější..
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:36Od: lars
za poslednich 5 let ma Sere s Cornet zapor
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:38Od: Smazaný účet
Za posledni rok má Serena s Petrou zápor. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:56Od: lars
to muze zkreslovat, nebot to je malo zapasu :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:48Od: Smazaný účet
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/dementieva/williams-3d2a9/

Sice to je záporný, ale 5:7 neni špatný. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:50Od: kranyz
To je pravda slušná bilance, podobná té u Henin...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:53Od: EllNino
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/zakopalova/williams-3d2a9/ ...ono ani tohle není špatný :D když uvážíte Kláru a Serenu ...dva totální protiklady :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:55Od: Smazaný účet [ Reagovat ]
09.07.2015 22:56Od: EllNino
to teda :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:59Od: kranyz
To jo, Patty hrála v jednu dobu výtečnej tenis než se na ni přisál ten psychopatickej trenér, pamatujete jí? Pak už se do toho nikdy moc nedostala a časem skončila...
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:00Od: monty25 Re: kranyz
Psycho byla, pak prý měla dluhy a dál už nevím...
http://tennisdale.blogspot.cz/2012/04/pripad-patty-schnyder-ci-veci-jsou.html
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:59Od: monty25 Re: PetraFans
Hm, zrovna tahle antisympaťačka... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:38Od: MarcelPersch
má Arantxa Sanchézová Vicáriová 4-3, avšak všechny její výhry pocházejí z doby, kdy bylo Sereně 17 let, takže taky to není příliš směrodatné.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:42Od: Smazaný účet
Taky jsem pátral tímhle směrem, k Arantxe jsem se zatím nedostal :) Např. se Steffi to má 1-1.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:44Od: MarcelPersch
Je zajímavé, že 2 nejlepší hráčky všech dob mají smírnou bilanci, přestože jedna byla na začátku kariéry, zatímco druhá na konci :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:44Od: kranyz
No vida, tak přece a ještě ke všemu Arantxa :-) tu jsem měl kdysi hodně rád, to byla bojovnice vše olítala.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:16Od: rod_laver
Jimmy, kolik jste s dědou vsadili na Federa?
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:58Od: Forehand
Zlatá Henin a Kim...Hrali s kvalitnejšou a mladšou Serenou a dokázali ju nielen poraziť, ale aj porážať..To čo dosahuje Serena dnes hlboko po 30ke je len ďalším opätovným dokazom ako dokáže konkurencia skreslovať jednotlivé obdobia..
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:59Od: monty25 Re: Forehand
Na to jsi přišel jak, že tehdy byla Serena kvalitnější?
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:11Od: MarcelPersch
-přesně tak Monty, peak level Sereny je dnes určitě vyšší nyní než byl tehdy
-nezapomeň taky, že Ree měla v období mezi lety 2004-2008 období, kdy hrála většinou dost tragicky, později také zranění apod., to jsou právě léta, kdy neodehrála zase tolik zápasů a to jí dnes výrazně prodlužuje kariéru.

mimo to má nad oběma plusové H2H a Kim !mladou! Serenu porazila pouze jednou, tak jaképak porážení, Heninová byla s Capriatiovou její největší soupeřka, ale Justine jí porážela jen na antuce kromě svého nejlepšího roku 2007.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:13Od: monty25 Re: MarcelPersch
Přesně. Kdo tvrdí, že Kim porážela Serenu, tak si ani neumí najít H2H. :D Henin byla na antuce fakt dobrá, tam si dávala všechny. Capriati si už moc nepamatuju, ale hráčka to byla taky skvělá. Bohužel taky párkrát bojovala víc sama se sebou...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:16Od: Smazaný účet
Je vidět, že se v diskuzích o mužském tenisu moc nepohybuješ, jinak bys věděl, že Forehand často vysloví nějakou domněnku, kterou si ani neověří a až zpětně dost uměle se ji snaží obhájit. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:17Od: Smazaný účet
I když čísla hovoří jinak.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:19Od: monty25 Re: vencapeRF
Nepohybuju, ale znám ho. :D
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:21Od: Forehand
Omg...Chceš alebo chcete tvrdiť, že dnešná čoskoro 34 ročná Serena hrá lepší tenis ako v dobách, ked mala 25 rokov?....Raz tu ľudia obhajujú Federa s tým, že výsledky neprichádzajú kvôli veku a potom sa dozviem, že dnešná Serena hrá najlepší tenis kariéry...

Kim a Henin boli prvé dve, ktoré ma napadli..Ale bola tu aj Capriati, Davenport, samozrejme Venus...To všetko boli hráčky, ktoré boli schopné Serenu poraziť..Kto je tou hráčkou dnes?...Dakujem za odpovede :)
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:33Od: FulnekUltras
každá druhá selka ze závodky... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:42Od: turista
No škoda, že tak brzy skončila Justine Heninová. Dnes by jí bylo pouhých 33 let. Byla to geniální tenistka.
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:46Od: blixa
Tvl dyk neumřela !! To je jak smuteční řeč .. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:17Od: Cico93
Stačí napísať. 7 GS/20GS po 30-ke.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:59Od: FulnekUltras
Dnešní konkurence má už komplex Kong moc v hlavě...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:02Od: Smazaný účet
Můžeš mi vysvětlit, proč Sereně říkáš "Kong"? :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:12Od: MarcelPersch
protože se nedokáže přenést, že Serena má vyrovnané výkony, zatímco Petra kolísavé :P
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:17Od: FulnekUltras
cenu za tu "vyrovnanost" snad ani nechci znát...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:15Od: FulnekUltras
První muskulaturní a druhý comonový dojem... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:19Od: blixa
On tvrdí že Serena=doping. Nicméně ten Kong svědčí spíše o tom, že je pán drobátko rasista.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:20Od: monty25 Re: blixa
Pán je hlavně drobátko vůl. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:23Od: FulnekUltras
chlapci, domýšlejte si klidně drobátko po svém - ona ta pravda většinou vyplavává na povrch drobátko dlouho, potvůrka... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:16Od: Smazaný účet
S tím dopingem bych byl opatrný, protože se dost těžko prokazuje. Ale, že má Serena postavu, z které dokáže vytěžit pozitivum pro svou hru je snad zřejmé. To nemá s rasismem nic společného.

Malá ukázka, co dokáže doping uděklat s člověkem >

https://www.youtube.com/watch?v=8dBbl9G14Lw
[ Reagovat ]
10.07.2015 23:16Od: FulnekUltras
Klasická antikomunistická agitka současného "nezávislého" média, nad kterou se člověk, který tuto dobu zažil v reálu, může tak maximálně ironicky pousmát.

Jinak prokazování dopingu je dnes bohužel nejen obtížné, ale také podle potřeby velmi selektivní - Serena holt není Kaťuša...
[ Reagovat ]
11.07.2015 11:15Od: Smazaný účet
tak je mi jasné, že máš v tom jasno, asi tak, jako nositel přezdívky, za kterou se schováváš. Jinak je to pro mě určitý pohled na dobu (myšlenku), která zanikla. A když budeš pátrat, tak i v našich končinách najdeš díla, která mají dost podobný úhel pohledu. Samozřejmě znám spoustu starších lidí, někdo byl spokojen, a někdo je rád, že má dnes daleko víc možností se seberealizovat. Nic není ideální, ale to snad nebylo nikdy. Snad ti to pomohlo rozšířit obzory, a příště třeba zase něčím rozšíříš ty moje.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:15Od: FulnekUltras
Rozšiřovat obzory o mediálním přisluhování době si upřímně řečeno nepotřebuju - a už vůbec ne u našich zdrojů. Sám za sebe tuto pokryteckou autocenzuru odmítám - chápu ovšem, že lidé bez osobní zkušenosti nebo jen se zprostředkovanými selektivními tendenčními informacemi to mohou vidět jinak. Tou největší zkušeností je tak jako tak přítomnost - a je na každém, co z ní je schopen vnímat a jak se k tomu případně postaví.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:32Od: Smazaný účet
Tak přiznám se, že nemám důchodový věk, abych mohl tu dobu podat ze svých vlastních zkušeností. Nedělá mi problém postavit si názor na zkušenostech druhých. Je to i o tom, jak chci vnímat "tu" přítomnost.
Nerozumím, o jaké cenzuře to mluvíš, když právě ta fungovala v době, o které se bavíme. V dnešní době máš nespočet informačních zdrojů, a je jen na tobě, který si zvolíš. Samozřejmě je to dáno i šikovností jednotlivých redaktorů.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:42Od: FulnekUltras
Už jen dvě drobná upřesnění: do důchodu mám ještě daleko - a nemluvím o cenzuře, nýbrž autocenzuře ("šikovný" redaktor dnes už zkrátka tak nějak ví, co si může dovolit napsat, aby neměl "problémy" a uživil rodinu...v tomhle směru se vývoj svobody projevu od tzv. "totality" neposunul ani o píď).
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:53Od: Smazaný účet
Přemlouvat tě v tvém pohledu nebudu. Asi je to pouze o těch obzorech :). Díky za diskuzi.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:59Od: FulnekUltras
Obzory si dnes musíme rozšiřovat sami - oficiální "nezávislá" média to za nás rozhodně neudělají... ;)
Taky dík za zajímavou výměnu názorů... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2015 12:16Od: Smazaný účet
S tím dopingem bych byl opatrný, protože se dost těžko prokazuje. Ale, že má Serena postavu, z které dokáže vytěžit pozitivum pro svou hru je snad zřejmé. To nemá s rasismem nic společného.

Malá ukázka, co dokáže doping uděklat s člověkem >

https://www.youtube.com/watch?v=8dBbl9G14Lw
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:21Od: lars
Jsi nevidela film King Kong :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:02Od: Cico93
Myslím, že Serena je este lepšia jak zamladá.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:04Od: monty25 Re: Cico93
BTW: Kim proti ní měla bilanci 2:8, což taky není žádná sláva. Henin ji porážela hlavně na antuce, protože tam byla bezkonkurenční...
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:23Od: Forehand
TO nedáva zmysel..Ved taký Federer, všeobecne plebsom považovaný za poloboha trofeje neziskáva nie kvôli konkurencii, ale kvôli veku..Ako to, že Serena je najlpšia v skoro 34 rokoch?..Niečo mi tu nehrá..
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:46Od: Roger_Federer
:)..boze ty fakt chces srovnavat zensky a muzsky tenis??
Federera se Serenou??
Furt ti Roger neda spat?
Roger hraje to na co ma ve svem veku, porad je to o level vis nez hrac ktery by udajne mel byt na pomyslnem vrcholu top ten.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:09Od: Smazaný účet
Heninová s Clijstersovou znaly Serenu ještě coby obyčejného smrtelníka. Pro ty dnešní holky je to hrající legenda, tenisová polobohyně. Výsledek je ten, že ty holky s ní v hlavě prohrajou ještě dřív než vůbec vlezou na kurt a v klíčových momentech se prostě vysypou aniž by se Serena musela nějak radikálně zlepšit. Takhle proběhlo celé FO, takhle to vypadalo i v zápase s HW teď na Wimbledonu. Serena otočí a ostatní se opět utvrdí v tom, že je to tenisová polobohyně..
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:10Od: monty25 Re: iqe
Co furt máte s tou Kim? Vždyť porazila Serenu dvakrát z 10 zápasů...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:12Od: blixa
Máme Kim rádi ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:12Od: Smazaný účet
Nadhodil to Forehand, já to nezkoumal. Díky za upřesnění.
[ Reagovat ]
10.07.2015 00:25Od: Forehand
2 z 10?...čo by za to dala taká Sharapka, Wozniacky, Radwanska a ostatné...
[ Reagovat ]
10.07.2015 01:18Od: Forehand
Kim porazila Serenu na GS..a dvakrat s nou prehrala 5:7 v rozhodujucom dejstve..Kim bola urcite hrackou, ktora mala na jej hru zbrane..
[ Reagovat ]
10.07.2015 08:11Od: monty25 Re: Forehand
Přesně, jak psal vencape... A ještě napíšeš "Wozniacky", ty ostudo. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:20Od: FulnekUltras
výstižně řečeno - v první řadě je tam velký psychický blok...a vedle něj se už všechno ostatní elegantně ztratí, i kdyby to bylo stokrát v rozporu s fair play...
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:32Od: Smazaný účet
Děkuji za souhlas, nicméně nemám pocit, že by se zrovna Serena nějak extra vyžívala v unfair praktikách. Na to jsou tam jiné "expertky".
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:36Od: FulnekUltras
Pravdou je, že přímo ve hře se SW k podpásovkám uchyluje relativně málo a obvykle jen tehdy, když jí opravdu teče do bot.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:43Od: MarcelPersch
příklad HW je správný, ale s Vikou kdyby nezahrála jako nejlepší hráčka všech dob, těžko by se Vika porazila sama v ten den....
[ Reagovat ]
10.07.2015 03:47Od: Roger_Federer Re: Ige
Neda mi se nezeptat..takze je to o hlave jo ??:):)
[ Reagovat ]
10.07.2015 11:37Od: slacker
Hele prestat trapcit s nejakou polobohyni, jen proto ze si bohyni setris pro Petru :-DD
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:09Od: lars
Zdravim 1 procetnyho,
nektere tvoje prispevky jsou "ulet" :))
Marfusa taky mladou Sere porazila
Petra Kim porazila
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:16Od: rod_laver
:-)))
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:34Od: spaniel
Forehande, tak to vypada, ze jedine misto, kde ti s tou konkurenci muze vyjít, je samotný TP. Ty ne ze mas slabou konkurenci, ty nemas zadnou.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:44Od: Carloss
teda po utkání s heather jsem vůbec nevěřil tomu že by serena mohla dojít do finále. ale to co začla předvádět od zápasu s venus je něco neuvěřitelnýho. nechápu, kde bere tu energii. fascinuje mně na ní její soustředěnost a jednoduchost a účelnost. nehraje nijak v laufu, nijak zvlášť se nepohybuje, jen tam jednou dvakrát prdne return jak z děla a pár es a má set v kapse. na těch jejich soupeřkách je vidět jak se snažej dřít ale prostě na sereninu sílu, sebevědomí nemaj ani trochu. máša mi dneska přišla jako kdyby ani nevěřila tomu že by serenu mohla porazit. to včera vika dělala co mohla ale nic platno.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:55Od: Paseka
To je ten dopink. Nic jiného v tom není.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:04Od: freeteepek
Naopak. Serena je velmi soustředěná. Což bylo dnes mj. vidět na jejím servisu. Ona je jako Petra. Zápas od zápasu se zlepšuje. Petra neměla vypadnout s Jankovičovou už ve třetím kole a mohly se v sobotu utkat se Serenou ve finále. Jenomže Petru zradil servis ve druhé polovině zápasu. Zatímco Jankovičová hrála čím dál líp. Z pohledu statistik byla Petra lepší. Vyhrála za celý zápas více bodů. Jen v jednom parametru byla horší - úspěšnost prvního podání ve druhé polovině zápasu. To že Serena soupeřky ubíjí tvrdýma ranama je prostě dané její muskulaturou. TO se pak ta efektivita dělá lehce:-(
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:28Od: FulnekUltras
Teď je otázka, kde se taková muskulatura vzala...alo to už se tady probíralo mockrát. Vidím jen to, že Venus hraje v tomto směru přes mírně odlišný somatotyp poctivě.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:12Od: kada.tom Serena před finále
"Letos jsem dřela víc, než kdy jindy. Finále Wimbledonu? , věřte mi, že do toho zápasu dám úplně všechno. Nehodlám a nechci prohrát."

... k tomu není víc co dodávat, protože pokud Serena nebude hodlat prohrát, tak neprohraje, tomu věřím :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:09Od: Frick Tady souhlas s Martinou
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/241169/navratilova-kritizuje-hvezdy-na-wimbledonu-nemate-respekt.html

Vypadá to de..bilně.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:12Od: monty25 Re: Frick
Trochu s křížkem po funuse, ale nevadí... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:42Od: Smazaný účet
Už jsme si tady dneska o tom vyměňovali názory :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:08Od: blixa Garbine na FB
"FINAL!!!!! QUIERO MAS! I WANT MORE! @Wimbledon #2015"

Správně ! Tak se na obra musí !!! ;-) :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:06Od: Smazaný účet
musel sem do kravina pomoc dedovy.von rikal,ze afryka se rostahuje.tak nevym.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:47Od: FulnekUltras
s tou velko cernoskou to neny normalni...ale zatym nykdo na nyc neprisel...
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:02Od: pepin Serena
Zaslouží si gratulaci a to nejen za to, že nejdřív vyřadila jeknu a pak heknu, ale i za to, že na rozdíl od naší Petry i v čase kdy se ji nedaří to dokáže zlomit a vyhrát. Byl by zázrak, kdyby to ve finále pustila.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:13Od: lars
Kdyby to Sere dokazala vzdy zlomit tak by s Mugu neprohrala na RG
Sere mela stesti, ze misto Watson nehrala s Jankovic
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:56Od: Smazaný účet
Ono se to láme snadno, když jsou soupeřky posraný předem.
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:01Od: FulnekUltras
přesně tak - a v průběhu ještě víc
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:34Od: Frick ITF Olomouc
No, tak se to dost pročšťuje. Odhlásila se Hradecká, Hlaváčková, Vondroušová i Martincová :-(

Turnajovou jedničkou bude Krejčíková a trojkou Cetkovská.

Dále z Češek už jen takové ty klasické objížděčky ITF-ek :-(
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:35Od: EllNino
to je ale škoda :( ...tak to nevím, ale kvuli Petře Cetkovský tam asi pojedu, bude tam Vory ?
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:36Od: Frick
Taky se odhlásila
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034471
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:39Od: EllNino
to mi se*e ...ale tak snad Petraobhájí titul :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:39Od: monty25 Re: Frick
Když si vezmu, že to je dvojnásobná dotace než Plzeň, tak teda žádná sláva... Snad maximálně ta Ostapenko. Byl bych zvědavý, jestli zase někomu bude chtít utrhnout ruku... :D
http://www.holcomb-vedenanet.blogspot.cz/2015/07/jaky-nadpis-zvolit-dnes-ostapenko-skoro.html
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:39Od: EllNino
:D určitě jo ...je to docela živel :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:45Od: monty25 Re: EllNino
Docela rozdíl... :D
https://twitter.com/KikiMladenovic/status/616385799915991040
https://twitter.com/KikiMladenovic/status/617061008809570304
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:48Od: EllNino
i s Kájou Plíškem se "olíbala" :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:49Od: monty25 Re: EllNino
Vždyť to je "segra". :D Ale Kiki se teda pusinkuje často... :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:51Od: EllNino
i s Lucinou, Petrou ...Frantíci to maj ve zvyku :D i chlapi
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:53Od: Frick
A francouzáka?
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:58Od: EllNino
to teda nevím :D ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:51Od: Smazaný účet
Ostapenko by potřebovala lekci správného podání ruky od Báry. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:53Od: EllNino
Školička podání ruky aneb Nebuď leklá ryba :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:33Od: Smazaný účet
Jamie ve finále debla. Tak to letos bude Murray double :-))
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:19Od: kada.tom
bylo by to fajn :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:40Od: Paseka
Garbine POJD !!!!!!!!!!!!!!!! Serena padne !!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:25Od: ipko OT-TDF
Sagan opäť druhý, som zvedavý kedy to prelomí.. ale Čech po štrnástich rokoch vyhral etapu Tour.. Gratulácia Štybarovi.. už aj v cyklistike nás začínate predbiehať.. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:28Od: Cico93
Tak majú viacej špičkových cyklistov, ale ani jeden neni hviezda formátu ako Peter.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:29Od: Smazaný účet
LOL
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:35Od: ipko
Konig, Vakoč, Kreuziger alebo Štybar títo všetci ešte časom dozrú a podla mna pôjdu aj pred Sagana.. na Slovensku už je to len SAGANmánia, ale už ma to začína štvať.. zobral všetku popularitu Velitsovcom a aj svojmu bratovi..
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:39Od: Cico93
Či pôjdu neviem, predsa su aj starší. A hey je to šialenstvo, ale treba si to užiť, také meno nám už možno nikto nikdy v cyklistike neurobí.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:24Od: Frick ITF 75.000 Sobota/Rokietnica (od 27.7.)
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100035150

Krejčíková, Cetkovská, Voráčová....
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:28Od: Frick
Za týden se dozvíme hráčky pro 25.000 v Plzni a za 14 dní hráčky pro štvanickou 75.000
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:29Od: EllNino
mám prázdniny, takže to vidím na Olomouc, Bad Gastein a ještě Plzeň :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:30Od: Smazaný účet
Si stěžuješ, že tuhle část sezóny nemáš řád a ještě ty turnaje objíždíš... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:32Od: EllNino
nemám, protože nehraje topka, ale zase mám čas na výlety :) v Badu jsem byl už loni, pak kdyžtak hodím nějaký okýnka z místa :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:34Od: monty25 Re: EllNino
V Plzni budu taky. :) Už netrpělivě čekám na hráčské obsazení. Snad to bude aspoň jako loni, i když obhájkyně (Denisa Allertová) asi nepřijede... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:36Od: EllNino
tak se třeba potkáme, ikdyž nevím, jak vypadáš :D :D ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:46Od: monty25 Re: EllNino
Viz vzkazy. :) Vypadám pořád stejně, akorát nosím brýle. Jo a budu tam ještě s jedním kámošem. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:53Od: EllNino
jop, dobře :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:56Od: Smazaný účet
Ještě si tam můžete dat sraz s Kvitofkou. Aspoň bude jasno jestli je to on nebo ona. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:00Od: monty25 Re: PetraFans
Toho zjištění bych se docela obával... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:12Od: EllNino
nápodobně :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:13Od: Smazaný účet
já tam budu :) třeba mě uvidíte a uvidíte že jsem holka
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:24Od: Smazaný účet
Jasně, tam bude jediná holka a to budeš ty.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:47Od: Smazaný účet
jo budu tam jediná holka
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:04Od: lars
... naha :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:44Od: Smazaný účet
já tam budu taky :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:24Od: Smazaný účet Semifinále
Nekoukala jsem, ale finále Serena x Garbine jsem čekala, škoda Máši, ta už z ní musí být vážně na mašli :D Serena Slam je cítit ve vzduchu... Muguruza by jí to mohla ale trošku ztížit :) Zítra se už klepu na druhé semíčko Roger x Andy, tady čekám finálové složení stejné jako loni, Andyho se obávám, ale doufám, že to Roger zvládne :) Fandit budu na dovče s kámoškou mimo internet a tenisportál, takže mě tu nečekejte (ne že bych tu někomu snad chyběla :D), Federerovci fanděte, co to jde klidně i s Jimmym Kafíčkem, ať je tu veselo :D jo a gratulace k případné grandslamové dospělosti přijímám do zpráv ;) tak se tu mějte a nezlobte :P :))
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:24Od: freeteepek uřvaná Máša opět bez šance
I když Serena v každém druhém zápase ztratí set, s Šarapovoou to proběhlo hladce. Jestli chce Maria S. ještě někdy porazit, tak bude muset hrát inteligentě a ne tupě pořád doprostřed Sereně na raketu. Jenomže ona, podobně jako P.K., zná jen jednu strategii:-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:26Od: Smazaný účet
No, Mášena hraje doprostřed, Petra k lajnám :D :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:58Od: freeteepek Re: pravda
To je bohužel smutná pravda. Jedna to mydlí doprostřed, druhá k lajnám. Pokaždé a bez přestání. Trochu myslet by to chtělo:-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:46Od: Jan
Nepřítel zná jen jednu strategii: Obětuje levé křídlo. Co uděláme my ? Obětujeme pravé křídlo ? Omyl pánové: Obětujeme obě křídla :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:17Od: ipko Serena-Maria
toto mal byť menší vrchol turnaja, ale od prvej loptičky bolo jasné že Serena vyhrá.. a potom že WTA nedominuje jeden hráč ako v ATP.. zajtra sa pozerajte na vrchol turnaja.. Maria sa už nikdy nevráti do top formy a dnes som sa na to chvíľu nemohol pozerať na tie strašidelné UE.. tá štatistika ktorú ukazovali na Nova sport po 1.sete, jasne bol vidieť medzi dnešnou Sharapovou a nou z roku 2004.. tento rok trafila dvakrát toľko dvojchýb a menej es.. ale to už je spôsobené asi tou operáciou ramena.. no Serena ide na kalendárny GS.. a potom že ATP nudnejšie.. komu sa to u žien naposledy podarilo?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:23Od: monty25 Re: ipko
Masha celkově ve Wimbledonu nehrála svůj top tenis, ale přesto se tam dostala nejdál od roku 2011. Jinak nevím, co u Mashy považuješ za "top formu", ale GS určitě ještě vyhrát může. Třeba ne Wimbledon, ale RG nebo betony klidně... V poslední době to ale není o ničem jiném, než že všechny hráčky (od 2. místa dolů) čekají na výpadek Sereny, který pořád nepřichází...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:39Od: ipko
no má určite čo zlepšovať.. myslím že už aj na betonoch to bude mať so Serenou len ťažšie.. najväčšie šance jej dávam na RG, ale teda tento rok ju zastavila už Lucka.. :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:14Od: Frick Koťátko
No, já úplně z toho jejího vzestupu radost nemám. Šance našich holek na TM se tím určitě nezvyšují.

No ale bude to velmi zajímavé.

Vypadá to, že trojka Serena, Maria, Simona je jasná. O zbylých 5 letenek by mohlo zabojovat hned 9 hráček.

Bodový rozdíl mezi 3. Simonou a 4. Carlou je 830 bodů....

Bodový rozdíl mezi 4. Carlou a 12. Agou je 774 bodů...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:27Od: misa
Pokud Muguruza finále vyhraje, bude se asi bojovat jen o čtyři místa.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:33Od: Frick
No zatím je Mugu o dost větší outsiderku než byla Lucka před 5 týdny.
[ Reagovat ]
09.07.2015 20:21Od: VlS
Mugu asi je outsiderkou, neřekl bych, že větší než Lucka. Už Serenu porazila loni na RG.
[ Reagovat ]
09.07.2015 21:57Od: Smazaný účet
Jiný turnaj, jiný povrch, jiná fáze turnaje. Absolutně nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:08Od: gigin Máša už je v klidu
https://pbs.twimg.com/media/CI-kOk8UcAA-9m4.jpg
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:09Od: kada.tom
:-D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:10Od: monty25 Re: gigin
Dobrá fotomontáž. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:16Od: lars
a je to urcite tvar Marfusi ?
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:25Od: monty25 Re: lars
Je to fotka z US Open 2006. :D
http://i.jpgs.ru/jpgs/maria_sharapova/hi_1202285678152.jpg
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: Cico93 už si ani nepamätám
Kedy bola Serena naposledy kurz. outsiderkou.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:05Od: Cico93
Tak zapas s Verou po tom návrate po zranení....asi.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:05Od: Smazaný účet
Musel jsem si to najít, protože mi to nedalo :D

2011:
Toronto, Williams - Azarenka, 1,94 - 1.80
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:09Od: Cico93
Aha tak asi to bude to, ale zase len miernou.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:25Od: Smazaný účet
Jo, to bylo naposledy :D A pak samozřejmě v témže roce již zmíněný duel s Věrou, tam byla větší outsiderka :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:07Od: Frick
Na začátku turnaje outsiderkou bývá - např.

Vítězka US Open:
S. Williams @ 2,25
Zbytek @ 1,65

:o)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:01Od: VlS
Jsem s dneškem spokojen, finále Serena - Mugu, souboj generací, paráda.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: monty25 Masha - Serena 2:6, 4:6
Už jsem asi všechno napsal vedle, ale přesto... Překvapení se bohužel nekonalo a vzhledem k výkonu Sereny to není ani nic divného. Myslím si, že Masha předvedla jeden ze svých lepších výkonů v letošním Wimbledonu, ale holt to stačilo jenom na 6 gemů. Řekl bych, že třeba s jejím výkonem proti Zarině by ten výsledek byl daleko horší... Ve 2. setu se Mashe dokonce i povedlo Serenu přehrávat v některých výměnách, jenže za celý zápas jí nevzala servis. Právě servis byl jednoznačně hlavním rozdílem mezi oběma hráčkami, což se ale taky dalo předpokládat...

Celkově si myslím, že Masha ve Wimbledonu nehrála svůj top tenis, ale v konečném účtování se rozhodně stydět nemusí. Vzhledem k losu došla asi nejdál, kam mohla...

Jak už jsem psal před začátkem semifinále: Pokud Masha nepostoupí, tak ve finále Serena - Garbine budu přát Garbine a Serena - Aga mi bude jedno. Takže to beru tak, že pozítří aspoň mám komu přát (to bude mít blixa radost :D)... Garbine je sympatická a stejně si myslím, že je to jenom otázka času, kdy ten GS vyhraje. Spíš bych ji teda tipoval na RG, ale uvidíme. Každopádně by mi jako vítězka GS vůbec nevadila a kdyby Serenu překvapila a pokazila jí kalendářní GS, tak bych byl jedině rád. Jenže pokud bude Serena takhle hrát (a hlavně podávat) i ve finále, tak už Garbine předem lituju...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:34Od: blixa
Garbine je rozhodně víc hardařka než antukářka, a letos si, zdá se, oblíbila i trávu ;-) Hru na to rozhodně má.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:35Od: monty25 Re: blixa
Ale až do Wimbledonu měla nejlepší výsledky na GS právě v Paříži...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:37Od: blixa
To sice jo, ale to je spíš náhoda.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:45Od: monty25 Re: blixa
BTW: Apeloval bych na to, aby Garbine hrála v takových sukýnkách... :D
http://abload.de/img/garbinewxut1.jpg
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:47Od: blixa
Hmmm, dobrá, uvidím co se tím dá dělat :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:48Od: Smazaný účet
Wimbledonská sukně je hezčí. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:49Od: monty25 Re: PetraFans
Markét, s tebou je těžký se zrovna o tomhle bavit... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:50Od: Smazaný účet
Já to beru z módního hlediska. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:50Od: monty25 Re: PetraFans
No právě. :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:38Od: Cico93 Re: monty +1
Všetko podstatné si napisal.

Už len dodať, snáď ju este Mária niekedy porazi!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:39Od: monty25 Re: Cico93
Snad jo. Až to nebude nikdo čekat (ani Serena)... :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:42Od: Cico93
Tá séria je už brutálne dlhá.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:40Od: blixa
Určitě budou hrát obě ve veteránech ;-) :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:25Od: Mayo
Ak vyhrá Wimbledon , tak potom prichádza US Open, jej najsilnejší GS...kde jediná tenistka, čo by ju mohla ohroziť je Vika...Petru nerátam lebo tá ja na USO jalová...ale nejako sa mi nechce veriť aj tak, že by si to Serena nechala ujsť...no uvidíme, trošku predbieham
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:29Od: LukasH
Petra je bohužel poslední rok jalová na všech GS. Nevidím v podstatě rozdíl mezi RG a USO. Jen se jí to na USO tenkrát nesešlo. Paradoxně by se letos USO mohlo povést líp, protože bude hladovější po úspěchu kvůli tomu W.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:31Od: vrabejka
a bude celkem pod tlakem race. Pokud se v New Yorku nedostane do druhého týdnu. Bude mít problem s kvalifikaci na turnaj mistrů.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:36Od: LukasH
No tak je tam ještě celý US Open series a pak celá Čína...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:43Od: vrabejka
kde obhajuje sposutu bodu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:49Od: Smazaný účet
To s race nesouvisí...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:31Od: Smazaný účet
Třeba se potká s Buchard ve 3. kole, která ji vyřadí ....lol
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:22Od: Smazaný účet
VElká gratulace mému miláčkovi. Já věděl, že to zvládne :) Finále dá taky, i když dnes Mugu hrála dobře, tak si myslím, že na Serenku stačit nebude. Holka poooooojjjjď!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:19Od: misa USA > SSSR
To ale všichni víme...

Místo toho, aby se se Serena s postupujícím věkem zhoršovala, předvádí pořád úžasnou jízdu. Finále snad bude taky pro Američanku jednoduchou záležitostí. Snem dnešní tenistky je být na grandslamu v opačné polovině než Serena. Pak může doufat ve finále.
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:31Od: horska.kraslice
Jsou ale výjimky, resp. aspoň jedna výjimka, která pavouky nesleduje. Občas jí to vyjde, občas ne. :-) :-(
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: pockerface
Serena hraje výborně a zvlášť proti hráčkám top10. To je vždy tak zdravě na motivovaná, koncentrovaná, nedělá teatrální gesta. Je neporazitelná a věřím, že to vydrží i do neděle a půjde si pro svůj 21.titul.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: pockerface
tedy do soboty :-), v neděli už bude slavit u Eifelovky :-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:24Od: Kozoroh
Eifelovka je v Londýně???!!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:25Od: blixa
Pravděpodobně ji kvůli Sereně přestěhovali :D :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:22Od: blixa
Jenže to nebude hrát proti hráčce TOP10, což bude ta klíčová zrada !!! :D ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:14Od: vrabejka
Sem rád že dojde k finále snů Gabrine - Serena.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:18Od: slacker
To ale neni finale snu
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:24Od: vrabejka
pro mě vzhledem jake byly semifinale je.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:20Od: misa
Co je na tom zajímavého? Asi to skončí 6-1, 6-3.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:24Od: vrabejka
Ja bych Serenu zas tak nepodcenoval.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:26Od: blixa
Taky myslím že uhraje o chlup víc ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:28Od: Smazaný účet
7:5 6:3 (:
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:30Od: vrabejka
Gabrine je upgrade Sereny, ktera nebude stihat. Gabrine vyhraje 7:5 7:6.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:45Od: misa
Tak ve snu.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:13Od: kada.tom
Velká gratulace Sereno, pevně věřím, že v sobotu sundáš i Muguruzu a uzmeš si pro sebe další Serena Slam, 21. GS a že si uchováš naději na sezónní Grandslam :-)

Budeš v sobotu veliká favoritka, tak to koukej potvrdit, přece nenecháš vyhrát nějakou Španělku.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:17Od: Stan_Borowitz
Jojo, čest Španělska musejí zachraňovat holky...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:18Od: gigin
:))) tvl, tak to je šťouchanec :DDD
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:24Od: blixa
Tsssssss, Garbine není "nějaká Španělka". Když už, tak na půl Katalánka a na půl Venezuelanka :-P
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:42Od: George_Renel
Prostě Telenovela ;-).
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:43Od: blixa
Nezlob !!!
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:11Od: Smazaný účet
Gratulace Serčo, Serena Slam čeká :) Moc ti ho přeju.

Stejně by to bylo ale super, kdyby na US Open Serena padla ve finále z MB .. Třeba proti Petře :D :D :D Ale to už bych osobně chtěl asi hodně moc :D

Ale pokud Petra, Lucka, Lucka a Kája na USO vypadnou, budu fandit jen tobě Serčo :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:19Od: pockerface
Bohužel USO je pro Petru asi nejhorší GS. Ten jí prostě nesedí. Tam bych spíš věřil Karolíně, možná i té Lucce. Jestli Petra dojde do 3.kola bude ráda.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:21Od: EllNino
Petře poslední 3 roky nesedí žádnej GS a už na 4 Grandslamech vyhořela, tak nevím, co jí sedí a co ne ...
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:21Od: EllNino
*Grandslamech vřadě
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:25Od: Smazaný účet
Nikdo od Petry nic nečekejte a třeba překvapí... :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:33Od: Smazaný účet
Jde spíše o to, že se jí nepovedl Wimbledon, což v předchozích letech nebývalo. Petra se o TM umí poprat hodně slušně, pokaždé si TM zajistila velkým úspěchem. Myslím, na US betonech překvapí, jeden z těch tří velkých podniků vyhraje. A pak se uvidí, každopádně si myslím, že letos v Pekingu už konečně ten titul získá :)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:38Od: lars
jedine New Haven v USA pravdepodobne vyhraje
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:44Od: EllNino
Nikdo nečekal v roce 2012 takovou šňůru na US Open a nakonec z toho byly 2 tituly, semifinále a 4. kolo na neoblíbeném GS
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:50Od: lars
spatne analyzujes !!!
Letos se nehraje v Montrealu
A CF na USO muze dat, ale vyhrat USO je pro Petu nepravdepodobne
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:51Od: Smazaný účet
Klidně se vsadím, že pokud dojde někdy na USO do ČF, tak ho ten rok vyhraje...
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:09Od: lars Re: sazka na Petru
Mel by nekdo zajem se vsadit ?
moje prohra bude , kdyz Petra vyhraje jiny turnaj v Americe letos nez New Haven nebo vyhraje CF na USO letos.
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:53Od: LukasH
On je vlastně tenhle stav pro fanouška Petry optimální. Pěkně ho utlumí a opět nabudí pocitem, že se u ní nedá odhadnout příští hodina. Takže fanoušek už je takovej laxní a Petra ho může jen příjemně překvapit. Mnohem lepší výchozí pozice než světová dvojka a obhájkyně titulu před Wimbledonem...:-)
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: lars
jak pro kteryho fanouska Petry
nektery muze byt nervozni, ze muze mit Petra problem dostat se na TM
[ Reagovat ]
09.07.2015 19:02Od: Smazaný účet
Já si právě myslím, že jestli Petra někdy přidá nějaký jiný GS, než Wimbledon, bude to právě USO. Sice nechápu, proč si to myslím, ale je to tam :D
[ Reagovat ]
09.07.2015 22:46Od: Fandina
Kdyby to byl ten letošní, vůbec bych se nezlobila :-)))
[ Reagovat ]
09.07.2015 23:04Od: FulnekUltras
To by byla zase bomba... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:08Od: UnrealTom
Mašina:)
[ Reagovat ]
09.07.2015 18:07Od: Lunej.. A je to
tak Sereno gratulka, jinak žádné velké emoce hráček ani diváků. Ještě že existuje TP. :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist