Serena v Singapuru smetla Halepovou a připsala si už pátý triumf z Turnaje mistryň

  • TURNAJ MISTRYŇ - Světová jednička Serena Williamsová oplatila ve finále Turnaje mistryň porážku Simoně Halepové. Američanka, jež s Rumunkou prohrála zápas ve skupině, dnes zvítězila jasně 6-3 6-0 a popáté v kariéře tak triumfovala na závěrečném podniku sezony. Celkově získala už 64. trofej!
    26. 10. 2014, 13:22 | Aktuality |  291 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Serena Williamsová prohrála na letošním Turnaji mistryň pouze jeden zápas - ve skupině poprvé v kariéře podlehla Rumunce Simoně Halepové, s níž utrpěla nejhorší porážku za posledních 16 let. V dalších dvou utkáních ve skupině proti Ivanovičové a Bouchardové neztratila světová jednička ani set.

Ani to však čtyřnásobné šampionce nedalo jistotu postupu do semifinále. Zachránil ji až zisk setu Halepové proti Ivanovičové. V semifinále včera Američanka zdolala kamarádku Caroline Wozniackou v třísetové bitvě a už celkově posedmé postoupila do finále Turnaje mistryň.

V něm dnes znovu narazila na Simonu Halepovou, jež letos na závěrečném turnaji sezony debutovala. Na cestě do finále si ale počínala naprosto suverénně - ve skupině prohrála jen třísetovou bitvu s Ivanovičovou, v zápasech s Bouchardovou a právě se Serenou naprosto dominovala. V semifinále si pak Rumunka hladce poradila s Polkou Radwaňskou a postupem do finále se stala první rumunskou finalistkou v historii Turnaje mistryň.

V úvodním setu finálového střetnutí působily obě aktérky nervózně a kupily jednu chybu za druhou. Halepová se v první sadě trápila na podání - trefila jen 52% prvních servisů a celkem třikrát o podání přišla. Američanka sice také nebyla na podání tak silná jako obvykle a podání si dvakrát prohrála, ke konci setu už ale situaci kontrolovala a za stavu 5-3 set bez problémů doservírovala.

Druhý set už byl pak jasně v režii rozjeté světové jedničky. Halepová na tvrdou a přesnou hru Williamsové nestačila a Serena tak druhou sadu získala za pouhých 25 minut hry bez ztráty gamu.

"Simona hrála zejména na začátku opravdu velmi dobře. Celý ten úvod byl hodně nervózní, ale pak jsem se uklidnila a začala jsem hrát svoji hru, což bylo asi klíčové. Věděla jsem, že se jí tu daří, ale z té porážky ze skupiny jsem se poučila a do zápasu jsem šla chytřejší. Věděla jsem, co by na ni mělo platit a jsem moc ráda, že se mi to podařilo přenést na kurt," komentovala své vítězství Serena, která Turnaj mistryň vyhrála potřetí v řadě a celkově již popáté!

Williamsová triumfem ze Singapuru navázala na tituly z vrcholu sezony z let 2001, 2009, 2012 a 2013. Ziskem pátého vavřínu se tak vyrovnala Němce Steffi Graffové. Rekord drží Martina Navrátilová s osmi triumfy.

Serena je navíc teprve třetí tenistkou historie, která dokázala vyhrát Turnaj mistryň třikrát po sobě. Naposledy to dokázala Monika Selešová v letech 1990 - 1992. Navrátilová nenašla v letech 1983, 1984, 1985 a ve dvou turnajích v roce 1986 přemožitelku pětkrát v řadě.

"Je to speciální okamžik, nové místo a noví lidé. Jsem opravdu šťastná, že jsem vyhrála první ročník Turnaje mistryň tady v Singapuru. Je to úžasné místo a moc jsem si to tu užila," komentovala třiatřicetiletá Američanka.

"Ráda bych také pogratulovala Simoně. Je skvělé vidět nové lidi na vrcholu a Simona už na ten vrchol patří. Ukázala, že umí hrát fantastický tenis, což dokazuje celý tento týden," chválila Rumunku Serena.

"Děkuji všem fanouškům, moc si vážím toho, že sem přišli a podporovali mě. Byl to skvělý týden a jsem moc ráda, že jsem se dostala až tak daleko. Serena ukázala, že je prostě nejlepší a zaslouženě zakončí rok jako světová jednička. Dnes předvedla skvělý výkon," pochválila Američanku poražená finalistka.

- TURNAJ MISTRYŇ 2014 -
(Singapur, tv. povrch / hala, 6.500.000 dolarů)
nedělní výsledky (26. 10. 2014)
• Dvouhra - finále •
S. Williamsová (1-USA) - Halepová (4-Rum.) 6-3 6-0
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (291)
28.10.2014 14:52Od: Smazaný účet Takže
se nám vytvořila nová sekta serenistů ( jméno Williams) jakoby nikdo nikdy ani neznal, viď rogere federere ? Nu hlavně, že obdivujete Američanku - to se dneska nosí, a naši Petru jen kritizujete. Já jsem na Petru hrdá, už teď je jednou z nejlepších tenistek u nás a na víc skvěle reprezentuje naši vlast. To ovšem někomu vůbec nic neříká a radši bude srovnávat Petru s Williamsovou, z čehož Petra vždy vyjde jako nesmírná chudinka a nevyzrálá plačka.... Z některých tzv. názorů by člověk plakal. Díky, Lukáši za opravdu objektivní zhodnocení Petřiných výsledků.
[ Reagovat ]
28.10.2014 20:22Od: FulnekUltras
Jo, zatím ještě S.W. snáší sázkařům zlatá vejce téměř na úrovni jistot mužského tenisu - otázkou zůstává, za jakou cenu...
[ Reagovat ]
29.10.2014 15:55Od: Roger_Federer Re: fanynko5
Na zacatku jeji kariery mi byla Serena velmi protivna, chovani, vystupovani..atd Respekt si ziskala casem a jejim i mim vekem.
Pro me je zbytecna diskuze srovnavat PK a SW..Petra musi jeste hodne ukazat aby se nekdy mohla porovnavat z Williemsovou..

Fulnek: Bavit se stebou o tenise nema zadnou cenu, pokud srovnavas Williemsovou z opici si omezeny stupid.
[ Reagovat ]
29.10.2014 20:39Od: FulnekUltras
U SW je pro mě podstatná ne zrovna nepravděpodobná souvislost mezi jejími v poslední době stále častějšími závratěmi a možným rozhozením hladiny cukru v krvi, konkrétně hypoglykemií v návaznosti na to, že právě tohle je jeden z vedlejších účinků dlouhodobého braní růstového hormonu pro budování svalové hmoty a svalové dynamiky ve vyšším sportovním věku. Nic víc, nic míň.
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:12Od: LukasH
Přečetl jsem si zdejší příspěvky opět (jak jinak) hodnotící Petru. Zas se tu na ní nenechala nit suchá. Opravdoví zaslepenci jsou ti, kteří po takový době nevidí, že Petra prostě není Serena, nikdy nebyla a nikdy nebude. Srovnává se tu přístup Sereny a Petry. Proboha, to není přístupem, ale tím, že Serena je jedna z nejlepších tenistek všech dob. Petra si může najmout tisíc trenérů, ale Serena se z ní nestane. Je to tak těžký pochopit? Prostě má limity, nemá tak dobrou fyzickou kondici, i když je mladší a není tak komplexní. Tak je prostě založená a hotovo. Může ty parametry vylepšít, ale nikdy je nezdokonalí zcela a budou jí omezovat. A taky fakt miluju, když se jiným hráčkám povede víc aktuální turnaj a opět je tu spoustu keců, jak na ně Petra vlastně nemá atd. Caroline se trápila hodně, hodně dlouho, mnohem víc než Petra, byla mimo 10 a letos v Asii neuhrála taky nic moc. Teď na TM chytla obrovskou formu. Petra zakončí sezónu poprvé od roku 2011 v top 5, má další GS, Premier 5, Premier, finále Premier Mandatory, ale její tým je plnej amatérů a ona se pořád na něco vymlouvá. A kdo to tak nevidí, je asi fanatik.
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:43Od: FulnekUltras
Petra teď potřebuje vydržet, tvrdě pracovat na tom, co jí herně může ještě pomoci - a zároveň s tím nenápadně uvolňovat psychiku, což se už vlastně půl roku děje. Se svými objektivními zdravotními a dispozičními limity v určitých prostředích a klimatech nic nenadělá, ale s vnitřním klidem a důvěrou ve vlastní schopnosti půjde všechno líp.
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:57Od: LukasH
Jojo, nechtěl jsem to nijak kategorizovat, jen říct, že Petra zřejmě vždycky bude někde slabší. Musí tvrdě dřít a výsledky se od Wimbledonu dál projevily víc než dost. Kdo to nevidí, tak se nedá nic dělat. Teď musí makat dál a ne se tlouct do hlavy, že se jí nepovedl TM, ale podle mnohých se za to holt sama nekritizuje dostatečně...
[ Reagovat ]
27.10.2014 01:15Od: Smazaný účet
je prostě blbost srovnávat hráčky, že má hrát jako tamta, dělat to co tamta, copak jsou to stroje? Každé jde něco jiného a každá mu slabiny a klady v něčem jiném. Ale to je zbytečný vysvětlovat, kdo chce, chápe, kdo nechce, bude pořád jako ohraná deska.
[ Reagovat ]
27.10.2014 08:08Od: mrafe
To jsi napsala moc pěkně Lunejko, já bych chtěla vidět ty kritiky Petry, jak by na TM hráli oni.
[ Reagovat ]
27.10.2014 08:16Od: Smazaný účet
samozrejme souhlasim s LukasemH, ale docela zpozornim, pokud se tu pri hodnoceni Petrinych souperek jina deska zasekne u uspechu podpořenych "bohužel ne vždy férovými pomocnými prostředky, ať už ve viditelné nebo i neprvoplánově působící rovině."
[ Reagovat ]
28.10.2014 14:35Od: Smazaný účet Re: sojka
chápu, že zpozorníš, týká se to tvé oblíbenkyně. Já s tím souhlasím a divím se, že ty to nevidíš...Toto mě osobně se na té nejlepší tenistce nelíbí a nikdy líbit nebude, proto nikdy nebude má oblíbenkynš, i kdyby hrála sebelíp...
[ Reagovat ]
27.10.2014 09:25Od: VlS Re: Lukáši
souhlasím s tebou, srovnávat hráčky mezi sebou má smysl jedině v konkrétním turnaji prostřednictvím výsledků, případně statisticky. Asi těžko budeme srovnávat přípravu Martiny Navrátilové, Hingisové, Sereny, Stefi a tak dál.
Petra je výborná tenistka, naše v současnosti nejlepší. Dělá to tak, jak to dělá. Když to jiná bude dělat líp, bude před Petrou. Zrovna přípravu Ivanka ( jak píše někdo dole ) s jeho teorií rozvoje rychlých vláken s výsledkem permanentních problémů svalových zranění jako úplně šťastnou etapu nevidím.
Každá tenistka má svoje limity, které překročí jen tu a tam i s pomocí souhry šťastných okolností. Na tyhle chvilky si rád počkám a oslavím je a mezi nimi budu klidně čekat.
[ Reagovat ]
27.10.2014 12:51Od: pepin Re: LukasH
Tak Lukáši, pokud nebudu brát pisatele jako Gábina a ji podobní, tak z lidí, kteří sem normálně chodí jsem nikde nečetl zdrcující kritiku ohledně Petry. A ohledně mě co jsem napsal, já jsem nepsal o tom jak Petra hrála, ale jak se postavila ve svém zhodnocení ke svým výkonům. Je to můj názor, Ty máš jiný a další také. Co se týče Petry jako takové, komplexně to docela dobře napsal Jan. Ještě nevím proč se chceš rovnat tomu co odešel a používáš hned silná slova jako fanatik, akceptuj také názor druhého, nebo se Ti stane třeba, že fanatikem v otázce Petry Tě budou nazývat druzí. To tu také již bylo.
[ Reagovat ]
27.10.2014 13:23Od: Smazaný účet Re: pepin
Promiň, ale Lukáš není fanatik a to jeho narážení souvisí zřejmě s tommrovou reakcí, který, když byl kritizován za svoji věčnou nespokojenost a černotu, označil právě jeho a další jako fanatické jádro FFK, což je nesmysl. Vždycky když někdo nesouhlasí s tebou nebo tommrem apod., pořád vytahujete queshe, což nechápu proč. Mně taky připadá nesmyslné Petru srovnávat s jinými hráčkami a navíc to od vás vypadá, že Petra se prostě nikdy nezavděčí, když vyhraje, tak má "štěstí", když prohraje, je totálně neschopná. Prostě dost rychlé soudy, připadá mi, že tu někteří zapomínají, že Petra je jen člověk. Už jsem ti jednou psala, že právě od tebe bych čekala lidštější pohled, když sám víš, co je sport a když ti něco nejde nebo se nemáš třeba zrovna kam posunout. :)
[ Reagovat ]
27.10.2014 16:37Od: pepin Re: Lunejka
Ale přece je zásadní rozdíl, zda hovořím o tom jak Petra hraje, v čem je horší či v čem je lepší oproti jiným nebo to co jsem napsal já, jak se vyjádřila ke svým 2 porážkám. A uvedl jsem příklad Serenu a kdo umí číst tak se může zpětně podívat na ten rozdíl. Já jsem Lukáše nenazval fanatikem to si také přečtěte a nevkládejte mi do úst to co jsem neřekl, ba naopak přečti si to první co Lukáš napsal a tam se o fanaticích dočteš. Takže bud spravedlivá. Já jsem se schválně ke hře Petry nevyjadřoval i když mám na to také svůj názor. Ale když to tady vidíš, co se zase strhne v případě nějakého "jiného" názoru než pozitivního tak to raději psát nebudu. Takže také do vlastních řad fanoušci.
[ Reagovat ]
27.10.2014 16:48Od: misa Re: pepin
V diskuzi jsou různé názory zcela běžné, takže je dobře, že "se něco strhlo". Petra se vyjádřila ke svým dvěma porážkám tak, jak je jí přirozené. Je jiná než Serena a asi navždy ve svém přístupu zůstane.
[ Reagovat ]
27.10.2014 16:54Od: Smazaný účet Re: pepin
Už i ty začínáš? Proč to bereš jako útok, já nejsem na žádném válečném tažení, jen jsem ti napsala, že Lukáš není fanatik a proč to slovo napsal. Promiň, ale mně přijde, že jakmile se někdo Petry trochu zastane a reaguje na jiný názor, tak je hned srovnáván s queshem a nevím jako proč. Já ti píšu sama za sebe, nemám tady žádné vlastní řady a jsem fanoušek Petry jako ty, nepřipadám si nějaká zvlášť odlišná teda. To, co jsem ti napsala, bych ti řekla v klidu do očí a věřím, že bys takhle nereagoval. Nevím proč bych měla být spravedlivá, když ti nic nedělám. Tady aby se opravdu už člověk bál říct názor, i těm, u kterých si myslí, že to bude v pohodě. A mám smajla proto, aby bylo vidět, že diskutuju a neválčím. Ale asi to nestačí...
[ Reagovat ]
27.10.2014 19:03Od: pepin Re: Lunejka
Já to přece vůbec nemyslím zle, ale vidíš jak se to různí. Kdyby mi nebylo vkládáno do úst to co jsem neřekl, tak jsem se ani již neozval. Jinak nevím jak jsi to myslela, že začínám. Já jsem přece napsal můj dojem a můj názor na vyjádření Petry, nic víc a nic mín. To okolo má na svědomí úplně někdo jiný, ale někdo to ani není schopný pochopit.
[ Reagovat ]
27.10.2014 19:10Od: Smazaný účet Re: pepin
ok, připadlo mi, že to taky chápeš jinak, že snad nějak útočím nebo co. Nějak je tady toho dohadování tolik, nebo bylo ho to tu tolik, že mi přijde, že jsou někteří zbytečně dotýkaví, možná to dělám i já. :) No nic, takže pohoda jo? :)
[ Reagovat ]
27.10.2014 20:21Od: pepin Re: Lunejka
Jaban, vždyt mě znáš, já jsem ten poslední kdo by se chtěl dohadovat, mám toho v práci dost, však víš. Ahoj, jedu dom.
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:07Od: misa
Souhlasím s Lunejkou. Pokud bych někdy měl někoho nazvat kvitovským fanatikem, LukasH bude poslední v řadě. Naopak, jeho komentáře k Petře považuju za realistické.

Petra hraje často na zabití, ale celkově u ní převažují vynikající výsledky. Nikdo nevidí do její hlavy, jaká je opravdu její touha dostat se až na vrchol, atd. Já si třeba myslím, že pro ni jsou dobré vztahy mnohem víc než poháry a miliony. Nechce zřejmě tenisu obětovat úplně vše a bylo by dobré tento rys její - myslím si velmi dobré - povahy vzít na vědomí. Jednou Petra potěší, pak dvakrát selže, vyhraje nějaký velký turnaj, za 2 týdny vyletí ve 2. kole a pořád dokola.

Až se bude hodnotit celá její kariéra, ve světových médiích se objeví oslavné texty o odchodu jedné z nejlepších travařek posledních cca. 20 let, hráčky s řadou velkých titulů. Je to opravdu tak málo?
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:31Od: Roger_Federer Re: Lunej, misa
Meli byste strilet stejnymi naboji do vlastnich rad..

Napr tk co o kousek nize pise Fanatik Kvitovec FulnekUltras..
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:34Od: misa
S dovolením budu reagovat jen na co chci.
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:39Od: Roger_Federer
jiste na to ma kazdy pravo..Ja jen aby se furt nedelal napr z tommra nejaky bubak..Kdyz u Vas ve staji je to same, horsi.
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:43Od: Smazaný účet Re: RF
Tak hlavně, že ve vaší stáji jsou samé výstavní kusy :D A vůbec, jaké stáje, vždyť o nic nejde ne? :D
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:47Od: Roger_Federer
Je mi divne ze ti jako sekretarce Queshistu :) neprozradili totoznost nicku FulnekUltras..Ze by to bylo nejvetsi tajemstvi sekty, ktere znaji jenom prvni dva vyvoleni v poradi??
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:52Od: Smazaný účet Re: RF
Já nejsem sekretářka, ale předseda a už jsem ti psala, jaký jsem klub, FFK je jiná odrůda. A ve svém klubu mám o svých ovečkách přehled a tam žádné fanatiky nemáme. :) a vůbec, nejsi trochu už paranoidní? Myslíš jako, že já sleduju kdo je jaký nick nebo není? Mně je to úplně šumák, je to veřejný web, kde pořád někdo odchází, přichází a pořád dokola. :)
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:58Od: misa Re: RF
Já jsem na TP sám za sebe, nepatřím do žádné stáje a např. s tommrem nemám jediný problém.
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:36Od: Smazaný účet Re: RF
Hele, FulnekUltras je tu chvíli, nevím, kdo to je a je mi to jedno, navíc já jsem KZFFPK a tam je nás pár, takže co jsou ostatní neřeším a já nejsem žádný kat :) A tu zbraň si občas obrať i proti sobě, protože ty jsi zase fanatický rypáček Nadalovců :P :)
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:41Od: Roger_Federer Re: Lunejko
nejvetsi uplakanci uz tady uz chvili nejsou Nadalisti..;)
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:47Od: Smazaný účet Re: RF
Já to nesleduju, občas jsem si něco jen tak přečetla, ale nemontuju se do toho, zato ty se velmi rád montuješ do Kvitovců že? :D Přitom podle jednoho přispivatele jsou hned blbci jako všichni jen proto, že fandí stejné hráčce? To by se tu pak nemohl bavit nikdo s nikým pomalu. I když ono to tady tak poslední dobou vypadá..
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:49Od: Roger_Federer
Tak pozor, ja se bavim z kymkoliv, Kvitovec, Nadal, Federer to je fuk..Jen z hlari se tady nebudu paktovat.;)
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:56Od: Smazaný účet Re: RF
Myslím to tak, že ses vždycky vynořil, když Petra prohrála a rád si rýpnul a pořád řešíš, jestli je tu někde skrytý Quesh nebo není. Já vůbec nesleduju, jestli nějaký člověk, který fandí Rogerovi, je pravý nebo levý, jestli je to jeho třetí nick nebo čtvrtý atd. A při tom množství lidí tady si to ani nepamatuju. Mám ty, na které ráda reaguju a zbytek nějak neřeším. Proč taky.
[ Reagovat ]
27.10.2014 14:59Od: LukasH Re: pepin
Není to pravda. Jan to právě realisticky vůbec nezhodnotil. Napsal, že se v tom Petra od roku 2012 v podstatě plácá pořád stejně a není většinou schopná vyhrát víc než 3 zápasy. A že se jí občas něco povede, no myslím si, že spousta hráček by byla štěstím bez sebe, kdyby se jim občas povedl Wimbledon a další velký turnaje. Petra se první polovinu sezóny hodně plácala, to je pravda, ale od Wimbledonu toho vyhrála hodně. V New Havenu hrála fantasticky a asijská šňůra byla hodně dlouhá. Nepovedl se jí TM a opět se z ní dělá neschopná hráčka s amatérským týmem.
A i když mi Quesh v něčem vadil, tak mnohem míň než Tommr, kterej tu celou Peřinu šňůru taktně mlčí a po první prohře na TM napíše, jak se má Petra radši sbalit a odjet, aby si neuřízla ostudu. Po výhře nad Mášou se asi všichni zarazili a další den po porážce s Caro se to spustilo nanovo. Já to tedy považuju za hodně, hodně srabácký tenhle přístup, pokud dotyčný fandím.
Ať si každej myslí, co chce, ale pokud bych se měl pořád o Petře vyjadřovat tímhle způsobem, tak jí radši nebudu fandit vůbec, protože by mi to za to nestálo...
[ Reagovat ]
27.10.2014 16:52Od: pepin Re: LukasH
A vidíš, je to věc názoru, Ty si myslíš, že to nezhodnotil dobře a já naopak. Tak v čem je rozdíl, kdo má pravdu.
[ Reagovat ]
27.10.2014 17:40Od: LukasH
Jenže jedna věc je názor a druhá jsou fakta. Ignorace Petřiných výsledků v druhý polovině sezóny už s názorem nemá nic společnýho. Pokud se bavíme o týhle sezóně, tak nevím, která hráčka na tom byla jinak než Petra, co se týká konzistence. I Serena tápala, Maria toho vyhrála o něco víc a větší turnaje, nicméně, že by měla konzistentní výsledky, to se říct nedá.
Snažím se na to vždycky koukat z širšího hlediska a v Petře nevidím komplexní hráčku, nenarodila se tak. Má svůj styl, s kterým bude dominovat na rychlých površích s nízkým odskokem. Proto to, že vyhraje jednoznačně New Haven a vzápětí prohraje ve 3. kole na USO, nebude labilitou, ale spíš povrchem. Jenže místní tohle moc slyšet nechtějí a berou to jako výmluvu.
Na komplexní hráčku typu Viktorie, Marie a Sereny, Petru nepředělá ani tým plnej profesionálů, natožpak Petřin tým "amatérů".
[ Reagovat ]
27.10.2014 20:30Od: VlS
Lukáši, o tom, jestli je to o povrchu by se polemizovat dalo. V 2011 w Madrid, QF Rg prohraný s Na Li po totálním kolapsu ve třetím , SF RG 2012 ....
Je to hlavně o Petřiný hlavě, ale souhlasím s tebou, že tu může předělat jen Petra a nikdo jinej.
[ Reagovat ]
27.10.2014 21:44Od: LukasH Re: VIS
Rok 2011 byl hodně specifickej a Petřina hra se nějakým způsobem změnila. Ač se to možná nezdá, začíná se rýsovat konzistence v závislosti na povrchu. Ve Wimblu byla dobrá vždycky, poslední 2 roky válí na podzim v Asii, New Haven je taky její turnaj. Začal v tom být pravidelnost (samozřejmě nevíme, bude-li trvat i do dalších let), která by se trochu dala srovnat s Mášou na antuce. Ona i ta Máša se poslední dobou víc vyčlenila. Tráva se jí odcizila, hardy už taky nejsou, co bývaly a nejmíň pravděpodobnej povrch se jí stal nejbližším.
Petra by se potřebovala na "svoje" povrchy co nejvíc zaměřit a vytěžit z toho maximum. Konečně zlomit ten nezdar v Austrálii, blízkej východ taky využít, stejně jako Madrid a pak pěkně pokračovat v duchu letošní 2. poloviny sezóny. Naopak v IW, Miami, Římě, RG, USO to asi nikdy nebude nic moc. Ale samozřejmě, snažit se může...:D
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:00Od: Jan
Ta Serena vypadá jak kulturista.
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:01Od: Frick
To bude za 25.000 USD.

Budeš potřebovat splátkový kalendář?
[ Reagovat ]
27.10.2014 07:27Od: PetaM
Ty jsi na proplesk, chceš to taky na splátkový kalendář?
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:03Od: FulnekUltras
Ben Johnson vypadal svého času podobně...jenže v atletice se točí mnohem míň peněz... ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:49Od: Frick ITF-ka
Super, že Marušce to vyšlo, akorát - taky vám nějak nejde z toho Toronta livescore?

Taky dobře, že Nicole zase nedala šanci a zápas skončil tak, jak by proti hráčce 4. stovky skončit měl. Pokud si srovnám tu Řekyni s tou Mao (se kterou prohrála před týdnem), tak mi přijde, že jsou to hráčky podobných kvalit. V tomto kontextu se to Nicolniný selhání jeví trochu nepochopitelně...

V Nantes (50.000+H) se tedy představí Háčka a hlavně Smitková se Siniakovou, které budou nasazené. Monty25 asi bude hodně zvědavý, jak se Katce podaří navázat na Moskvu. A já ostatně taky, jen mne budou zajímat i výkony dalších našich holek.

V Istanbulu (25.000) se pak představí Voráčová a hlavně Bára Krejčíková jako nasazená čtyřka. Ta by měla nějaký body vybojovat, protože jich do konce sezóny má skoro padesát k obhájení.

BTW: To skutečně dostane hráčka, prohraje první kolo debla na ITF 10.000 25 dolarů?

Hezký. Téměř 100 000x méně jak výherkyně GS
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:28Od: Enterprise
Live score mi taky nefunguje (včera ani dnes). Nechci předbíhat, ale pokud by Maruška postoupila do hlavní soutěže, tak ze čtyř hráček ke kterým by byla vylosována, jsou dvě hratelné (Coin a Jegiolka) a dvě hodně obtížně hratelné (třetí nasazená Oprandi a domácí hráčka El Tabakh).
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:05Od: FulnekUltras Revoluce v ženském tenisu se zatím ještě odkládá
Simona už přece jen tlak finále neunesla tak, jako její mnohem protřelejší soupeřka, čili výsledek je jaký je - byť rozhodně neodpovídá skutečnému poměru optimálních herních možností na obou stranách. Zlomová byla - podobně jako třeba ve čtvrtečním duelu Petry s Mašou - první polovina 1. setu, kdy se fakticky diferencovaly psychiky obou finalistek. Simče se povedl brejk na 2:1, aby jej však vzápětí při vlastním servisu po trochu delší přetahované nedokázala potvrdit, zatímco Serena hned na to svůj rebreak na 2:2 v pátém game stvrdila, což Rumunce definitivně vzalo úderovou jistotu z dosavadního průběhu turnaje a dostalo americkou matadorku na koně. Následná další ztráta servisu Halep na 2:4 byla už skoro logická, stejně jako víceméně celý zbytek zápasu. Simoně od zmíněného zlomu přestal jít FS, čehož pak přes SS Serena znamenitě využívala smrtícími nakročenými returny, které jí dále zvyšovaly sebevědomí. K tomu ještě neobvykle mnoho Simoniných UE a strmý nárůst úderů hraných mnohem víc na jistotu než s potřebnou razancí a přesností, a takhle se s Kongem bohužel hrát nedá.
Na stále ještě vládnoucí královnu WTA ovšem Simča i Caro v tomto týdnu ukázaly jasný recept: vytrvale razantní přesná hra k BL se střídavou distribucí míčů na obě strany, kvalitní a konzistentní první servis, co nejméně UE a především - narušení dominantního sebevědomí Sereny a udržení vlastní víry ve vítězství (i venkovním mimoherním projevem na kurtu) až do konce, i přes zákonitě se dostavivší občasné chyby a výpadky. Která hráčka tohle dokáže a nepustí Serenu do někdy až šamansky působícího módu Kong, může v ženském tenisovém světě konečně prolomit tuto ještě stále navenek zdánlivě kompaktní, ale zevnitř už přece jen značně chátrající bariéru výsledkové "jistoty", podpořenou bohužel ne vždy férovými pomocnými prostředky, ať už ve viditelné nebo i neprvoplánově působící rovině. Jednou z adeptek, které to při optimální souhře všech okolností mohou už v dohledné době dokázat, je i Petra.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:24Od: Jan
Tak na tu Petru jsem zvědavý. (V kladném slova smyslu).
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:27Od: FulnekUltras
Slabý ten, kdo ztratil v sebe víru... ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:41Od: Jan
Nemůžu pořád kritizovat. To byste mě sežrali :) Trochu podlézám :) Ale jistě jsem zvědavý, když se Petra se Serenou utká :)
[ Reagovat ]
27.10.2014 08:33Od: Roger_Federer Re: FulnekUltras
"podpořenou bohužel ne vždy férovými pomocnými prostředky, ať už ve viditelné nebo i neprvoplánově působící rovině."

Muzes to vice konkretizovat?
Podle me si dost mimo a rozdil mezi Serenou a Kvitovou je v celkovem konstextu daleko, daleko vetsi nez ty 4 mista na zebricku..
[ Reagovat ]
27.10.2014 08:53Od: VlS
Ježíši, to jsou kecy o ničem.
[ Reagovat ]
27.10.2014 09:12Od: Smazaný účet
řekl bych, že Serenu dost podceňuješ..
[ Reagovat ]
26.10.2014 22:54Od: Vaslab ITF 50k New Braunfels
Nicole s přehledem porazila v 1.kole kvalifikace 6-0 6-2 Despinu Papamichail(372). Jen tak dál! :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:56Od: Enterprise Kvalifikace ITF 50000 Toronto
Marie Bouzková postoupila do třetího kola kvalifikace v Torontu, kde porazila americkou hráčku Danielle Mills 6:0 a 6:4 a zítra jí čeká druhá nasazená v kvalifikaci a 473. hráčka světového žebříčku Denise Muresan.
[ Reagovat ]
26.10.2014 22:02Od: Smazaný účet
tuhle hráčku už porazila letos na začátku roku. Tak snad to vyjde i podruhé a kvalifikuje se :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 22:07Od: Enterprise
Díky za postřeh, toho jsem si ani nevšiml. Každopádně po včerejší třísetové bitvě alespoň dneska pošetřila síly do dalších zápasů.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:32Od: Frick 2015 - TOP 10
http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=801577&highlight=safarova

O Petře neni řeč, není to ale jediná naše holka, co se tam objevuje. Možná trochu překvapení, ale více lidí tipuje, že Petru v TOP TEN doplní Karolína než Lucka....

Uvidíme. Teroreticky by Lucka mohla do TOP 10 třeba dokráčet před Wimbledonem (a pak třeba z ní opět vypadnout) a Karolína po US šňůře (a pak vypadnout). A nebo to bude úplně jinak.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:21Od: Cico93
O čom tu teraz budeme písať? Keď už tote dievčatá dohrali.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:29Od: blixa
Biatlon ? ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:31Od: Smazaný účet
Sezona začíná až 30.11.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:33Od: Smazaný účet Re: PetraFans
Až??? :-o No, tak ale ten měsíc uteče jak voda! :D Ale už se těším! Doufám, že tohle bude stejně úspěšná sezona jako minulá! :-))
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:35Od: Smazaný účet
Minulý rok to byla biatlonová pohádka, která půjde těžko překonat.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:40Od: Smazaný účet
To je pravda no.. :-) Pojedeš se letos podívat na biatlon do Nového Města na Moravě? :-)
Já bych jel, ale myslím, že je to zrovna v termínu kdy se hraje FC a to chci jet se podívat na Marii! Takže ani nebudu moct! :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:59Od: Smazaný účet
Uvažovala jsem o tom, ale spíš asi ne. Já chci jet na jaře do Říma a na podzim letět se školou do Španělska. Nemůžu mít všechno. :-) A biatlon naživo nebude asi nic moc. Podle mě skoro nic neuvidíš...
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:32Od: Cico93
Darja Domracheva, Nasťa Kuzmina a Martin Fourcade sú moji favoriti, tvoji?
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:33Od: Frick
On si Martin nechal ufiknout frantíka?
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:33Od: Frick
Frantíka, chápete? :-D
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:43Od: blixa
Gábina, Verča, Darya, Juliya Dzhyma, Ann Kristin Flatland
chlapi Onřej, Jarda, Martin, Jakov, Lukas.
Určitě jsem na někoho zapoměl ale si tak v kostce :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:52Od: Cico93
A ski? LARA!!!!!!!, Tina Weirather a Ted Ligety, ty?
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:59Od: blixa
No to máme dost podobný, Lara a Ted ;-) Ale můj největší miláček, Maria Riesch už skončila :((
[ Reagovat ]
26.10.2014 22:04Od: Cico93
Noo tak to Tu bude veselo až sa to poriadne rozbehne. ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:38Od: Frick
Tak ještě budou zajímavý turnaje s dotací 75.000 - 125.000....
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:08Od: Frick Nicole
Za chvíli usedne do bloků proti Řekyni ze 4. stovky....
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:42Od: Paseka
Serenu- toho babochlapa- budou muste snad odstřelit. Vypadá to, že bude hrát ještě v padesáti. Dost smutná podívaná !! Ggrrr......
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:32Od: Smazaný účet
No jo, kdyz ma ramena jak vrata a silu jak dospely chlap. Myslim, ze vetsinu prumernych chlapu by porazila v pace
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:06Od: Frick Z opačného ranku
Pokud se zajímáte o fotbal, asi víte, jak Island válí a to i třeba v ženském podání.

Podíval jsem se, jak jsou na tom s tenisem.

A tam je to trochu horší. Třeba v nějaký pralesní divizi FED Cupu 2009 prohrála jejich hráčka 5x s double kanárem s hráčkama z Arménie, Licht., Moldávie, Norska a Egypta.

Poslední ITF 10.000 se hrála na Islandu v 90. letech. Domácí hráčky tehdy nepřešly s výsledky 0:6 1:6 a 3:6 2:6 první kolo kvalifikace (byť jednokolové)
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1020002458

Važme si toho, co máme...
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:11Od: FulnekUltras
Jj, těch pár krytých kurtů v Reykjavíku a nejbližším okolí jim to moc nevytrhne...zato u nás je momentálně o příliv mladé krve celkem postaráno.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:09Od: Frick Takže
Zase můžou ženský hrát jen o druhý místo? Jak basketbalisti a basketbalistky?

Kdo (vyjma ségry a mimo antuku) porazil naposledy Serenu, když hrála SKUTEČNĚ DOBŘE, ale soupeřka JEŠTĚ LÉPE?
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:39Od: Smazaný účet
Vika
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:40Od: Smazaný účet
nebo možná Ana na AO
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:42Od: Smazaný účet
Minulý rok Sloane, Vika a Sabine.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:49Od: ptpc
To určite nie. Keby sa Hantuchová nebola zľakla výhry, porazila by ju už o kolo skôr.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:00Od: Michaelus
Turnaj v Sofii :
Skupina Sredets
1.Pironkova
2.Cibulkova
3.Petkovic
4.Suarez Navarro

Skupina Serdika
1.Makarova
2.Pennetta
3.Cornet
4.Muguruza
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:01Od: Michaelus
BTW mě šokuje, že zrovna Pironkova pronesla tuhle větu:
Everybody deserves to be in Sofia so there will be no easy matches.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:05Od: tommr
no snad tím myslela jen soupeřky ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:16Od: Smazaný účet
Proč tě to šokuje? Výjmečně letos si tam zaslouží být. Skvělě vyhrála Sydney, kde neměla zrovna lehké soupeřky.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:06Od: Smazaný účet
přeju Karličce :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:12Od: tommr
v první skupině přeju Pironkový, ve druhý Muguruze ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:28Od: Smazaný účet
ja preju Muguruzaovy.. ;-) A Karlicce!
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:20Od: blixa
ta Serdika je docela mazec. Těžká skupina.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:28Od: pepin Serena
Tak velká gratulace Sereně, opět se projevila jako oprávněné číslo jedna na žebříčku. Potvrdila pozici opravdové profesionálky, kdy po těžké nakládačce a prabídném výkonu proti Halep otevřeně řekla, že se na další zápas s ní těší a o to bude více trénovat. a po dalším těžkém boji s kamarádkou Carol dokázala zmobilizovat večkeré síly a umění a Halep to vrátit i s úroky. Nebrečela, nestěžovala si na kdeco, na podmínky v hale, na pomalý kurt, na svoji únavu, prostě si to v sobězhodnotila a výsledek jsme dnes viděli. Jaký to podstatný rozdíl pokud to budeme srovnávat s naší Petrou. A to je o x let starší, tělo opotřebovanější a také zmítané různými zraněními. Má se holka ještě co učit.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:37Od: tommr
jj Petra a její tým působí ve srovnání se Serenou a jejím týmem jako naprostý amatéři. Letošní TM toho byl dalším důkazem. Výsledky semifinálových zápasů ukázaly jakej měla Petra dobrej los a jak ho prohospodařila ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:42Od: Smazaný účet
U Petry hodně záleží jak se kde cítí. Když se cíti hůře, výsledek tomu odpovídá. Navíc má horší zdravotní konstituci, ikdyž přímo neonemocní, tak prostě nepodá svůj výkon

Navíc Serena je úplně jiná liga, myslím, že ten ruský Fed Cup kapitán měl trošku v něčem pravdu, a to nechci Serenu urážet, ale její fyziské předpokldy žádná hráčka ve WTA nevyrovná
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:18Od: FulnekUltras
Kdyby začalo hrát tenis víc černochů, asi by žebříčky vypadaly poněkud jinak. Stejně ale tenhle sport není primárně o hrubé síle nebo celkových fyzických předpokladech - při trochu lepší psychice to dnes Simona klidně mohla dokázat.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:55Od: Smazaný účet
všechny hráčky vedle Sereny působí jako amatéři.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:22Od: FulnekUltras
v dopingu ??? ;-)))
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:38Od: misa
Serena je jen jedna, tu nemůžeš s Petrou vůbec srovnávat. Buďme rádi za její úspěchy - vyhrát Wimbledon a skončit 4. na světě není vůbec špatné.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:51Od: Jan
Petra není Serena, to je jasné. Její fyzická konstituce, astma ... Nicméně její neustálé omlouvání mě opravdu nebaví. Podala žalostný výkon s vyjímkou proti Marii a takhle hraje od roku 2012. Občas se jí něco povede, ale jinak obvykle nevydrží hrát víc jak 3 zápasy na dobré úrovni za sebou. Její výsledky tomu odpovídají. Pokud připustíme, že to není úplně top liga, tak je vše OK, kdybychom po ní chtěli stabilnější výkony proti hráčkám nejen top 10, bude to horší.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:52Od: blixa
Co je to top liga ?
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:00Od: Jan
Např. hráčky na TM s vyjímkou Bouchard. Wozniacká i Radwaňská se mi líbily víc, i ty další. Prostě hráčky, které hrají závěrečná kola GS. Kromě Wimbledonu se to Petře už 2 roky nedaří.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:08Od: blixa
A myslíš že Caro a Aga jsou schopné vyhrát GS ? Zatím o tom zrovna nepřesvědčily ty TOP ligo :D :D Součaná TOP liga, když už to tak chceš nazvat je Serena, Máša a Petra. Patřila tam ještě Na Li. Žádná jiná na vítězství v GS nemá.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:10Od: Jan
Budiž. Ale na GS i tyto hráčky dojdou často dál než Petra. Však víš o co jde Mlho :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:15Od: blixa
To můžou Mlho. Každá tenistka má své výkyvy. Ale pokud na GS přijede některá z trojice Serena, Máša a Petra v top formě, nikdo ji neporazí. Platilo to samozřejmě i o Na Li. A to je TOP Liga. Ne ty holky , co sice dolezou často do čtvrt-semi ale nikdy to celé nevyhrajou.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:16Od: mrafe
tak Caro , kromě letošního US, se taky nikam moc nedostala max wibl R 16, FO R 128, AO R 32
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:58Od: Smazaný účet Re: krátká paměť?
jinak si moc nedovedu představit některé příspěvky tady.
Být v semifinále TM je hrozně fajn, některým hráčkám to tam mimořádně sedlo a nejenom to. Aga v roce 2014 vyhrála turnaj Premier 5, Simona se jde nahoru, též vyhrála jeden velký turnaj, byla ve finále GS, stejně tak Caro. Výborný rok od těchto třech semifinalistek, obzvláště Simona a Caro na sebe můžou být pyšné. Letos udělaly pořádný kus práce na kterou můžou příští rok navázat a třeba konečně dosáhnou toho, po čem celou kariéru touží, vyhrát GS.
Ale pro tento rok 2014, jediná hráčka z těch čtyřech semifinalistek na TM, která dosáhla větších úspěchů jako Petra, byla Serena Williams..
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:00Od: Smazaný účet
to měla být reakce nahoru, ne reakce přímo na "Jana", ale pro vícero lidí tady, omlouvám se.
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:21Od: triatlet
Tak třeba Ana sotvakdy překoná na GS čtvrtfinále...
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:13Od: Jan
A zrovna v letošním TM došly dál. Nemusíš mě tahat za slovíčka. Prostě top liga jsou hráčky, které hrají stabilně s další světovou špičkou, zatímco Petra teď 2 zápasy dost vyhučela. A neříkej, že Radwaňská předtím nehrála nic :) Ale teď na TM se mi líbila víc jak Petra.
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:15Od: Smazaný účet
Nezapomeň na Viku
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:18Od: blixa
Nezapomínám, ale o té se nedá mluvit ani jako o minulosti ani jako o současnosti. Samozřejmě pokud se Vika vrátí do bývalé formy, bezesporu do TOP patří.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:53Od: Smazaný účet
a v roce 2011 taky nebyla bezchybná... v Dubaji, IW, Miami, Torontu, Cincinnaty a NY a Pekingu... To už je dost podniků ne?
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:03Od: Jan
Ale aspoň urvala Wimbledon a TM a FC. Navíc v té době stoupala nahoru, také měla pod Ivankem dobrou kondici, následující rok šlo všechno postupně do háje. A od té doby se plácá podobně, plus mínus. S vyjímkou letošního Wimbledonu.
[ Reagovat ]
26.10.2014 18:09Od: Smazaný účet
Petra mela v te dobe spoustu zahadnych svalovych zraneni.. ;-) Ale zmenila zasadne drzeni tela, zpevnila se.. :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:30Od: FulnekUltras
Taky bych její fyzickou přípravu absolutně nesrovnával s průměrným tréninkem fotbalisty... ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:20Od: triatlet
Pokud fanouškům nestačí, že tenista je v top 10 celé 3 roky (s výjimkou cca 3 týdnů), tak je to problém fanoušků.
Navíc mě neoslovují ani novinářské prognózy o letošním zvlomovém Wimbledonu.
Pro mě zůstane zlomovým Wimbledonem ten v r. 2011.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:40Od: Jan
Petra sice byla v top 10 3 roky, ale ten styl ! Když pominu letošní Wimbledon, tak od roku 2012 to žádná velká sláva nebyla. Na GS vypadávala obvykle ve 3 - 4 kole, QF, na jiných turnajích obdobně, TM letos vcelku propadák, loni sice semifinále, ale fyzicky tam už odpadala, předloni TM propadák a letos jednu dobu letěla žebříčkem nahoru i když prohrávala. To, že její soupeřky v žebříčku hrály ještě hůř, což umožnilo její setrvání v top 10 na věci nic nemění. Jinak to úspěch je, je, co se žebříčku týče lepší než spousta jejích soupeřek, to ano. Plus pár vyhraných turnajů, 2 GS a 1 TM. Jistě to úspěch je, ale z optického hlediska ty její průběžné výsledky na turnajích za poslední 3 roky s uvedenými vyjímkami nic moc.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:49Od: Jan
Ještě bych dodal, pokud Petru bereme takovou jaká je a kde zrovna výkonnostně je a nic víc po ní nechceme, jsou její výsledky úspěchem. Když ji budeme srovnávat s nejužší špičkou, už to tak skvělé není.
[ Reagovat ]
27.10.2014 08:01Od: mrafe Re: Jan
Tak Petra je no. 4 a výkonnostně nemá na nejužší špičku? Tak to mi vysvětli, že není no. 1?
[ Reagovat ]
27.10.2014 21:05Od: Jan
Výkonnostně má na nejužší špičku. Ale ty kolapsy. Když se podíváš letos, AO 1. kolo buch, FO, USO taky nedošla daleko. V řadě dalších turnajů také výpadky v prvních kolech. TM až na porážku Marie totéž. Loni to bylo podobné Tak to myslím.
[ Reagovat ]
27.10.2014 09:52Od: triatlet
Asi tenisu rozumíš stejně jako pravopisu :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:48Od: Smazaný účet
Serena je výjimečná v tom, že všechny negativa dokáže přeměnit na svoje přednosti. Petra je opak, nemá plán Bˇ. Buď má svůj den, kdy hraje famozně, nebo je to tragedie, která se vždy něčím omlouvá.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:49Od: PetaM
Hm, že dneska Simona nějaký plán B předvedla ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:54Od: Smazaný účet
Nepředvedla, nepsala jsem, že by to byl problém jen Petry. U Simči bych ale řekla, že proti Sereně by dnes nemyslel plán B nikdo..
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:00Od: Smazaný účet
je to tak Wozniacki ji rozehrála ...:-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:49Od: Smazaný účet
nejen rozehrala, ale i prehrala. Ja si opravdu myslim, ze se dnes Popelka jako prilis velka titanka nepredvedla. Chapu malou zkusenost s podobnymi tlaky - presto jsem od ni cekala vic figur na bale.. :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:53Od: Smazaný účet
Tady na tom místě bych vůbec nezminovala Kvitovou,ta se vůbec nemůže srovnávat se semifinalistky TM ...selka úplně mimo mísu..,ale to zaslepenci nevidí...To je jako by se diskutovalo,proč se ta největší blbka tzv. tenistka Hlaváčková,nedostala ne TM ve dvouhře..))
[ Reagovat ]
27.10.2014 09:34Od: VlS Re: Kataa
tak já bych řekl. že v druhým setu Simona hrála úplně mizerně a Serena na ni ani nic nepotřebovala.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:35Od: ta-dah Re: pepin
Pokud nutne potrebujes neco srovnavat, pouzij radeji obrat POKUD BUDU SROVNAVAT, nikoli POKUD BUDEME SROVNAVAT. Ja se k zadnemu takovemu srovnani nehotovim, pac se mi proste prici srovnavat nesrovnatelne (odlisne osobnosti a jejich odlisny pristup). Petra neni Serena a jeji pristup k nicemu, nejen tenisu, nebude stejny jako u Sereny. Ma na to pravo a ty nemas pravo soudit, co je lepsi, protoze ona dela veci tak, jak umi. Nebreci a nestezuje si, jak se nam tady snazis namluvit. Pripominas mi rodice, ktery sve ratolesti rika - podivej se na Marusku, jak pracuje, jak ma rada skolu a jak ji to jde! Mela by ses od ni ucit!- a otravene ditko se pak vykasle na vsechno, sebevedomi mu klesne na nulu a zpusobi to dalsi neviditelne jizvy. Nech proste Petru byt, hodnot to, co se hodnotit da, tedy jeji hru, kterou vidis a o niz tak neco vis.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:41Od: blixa
To máš marný. Kdykoliv Petra někde prohraje, vynoří se dav chytráčků kteří zaručeně vědí co a jak dělá blbě a jaká je okolo ní banda amatérů, že po přečtení jen žasneš, že je vůbec v TOP 100 (asi nějakým omylem :D). To už jiný nebude ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:51Od: Karolko2
Souhlas
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:26Od: FulnekUltras
I ode mě - a zcela jednoznačný.
[ Reagovat ]
26.10.2014 20:12Od: pepin Re: ta-dah
Poslouchej, nebudu se tady s Tebou ani blixou dohadovat, protože když si neumíte pořádně přečíst o čem jsem psal tak je to zbytečné. Jen na okraj, já jsem vůbec nepsal o hře Petry, to tady píší jiní, já jsem napsal svůj názor jak to vidím já a to v chování Sereny po zničujícím debaklu od Simony a jak se k tomu postavila Petra když předvedla dva "zničující zápasy". A to jsem ještě zapomněl uvést to, jak ji tady velká část zase omlouvá a hledá příčiny pořád někde jinde než jsou. Jinak neslovíčkařím, ale když chceš tak "budu". Pochopitelně Ti Tvůj názor neberu, takže jej nekoriguj druhému ani Ty.
[ Reagovat ]
26.10.2014 21:09Od: ta-dah Re: pepin
Nebrečela, nestěžovala si na kdeco, na podmínky v hale, na pomalý kurt, na svoji únavu, prostě si to v sobězhodnotila a výsledek jsme dnes viděli. Jaký to podstatný rozdíl pokud to budeme srovnávat s naší Petrou. A to je o x let starší, tělo opotřebovanější a také zmítané různými zraněními. Má se holka ještě co učit.
Ja jen aby sis pripomenul, cos vubec napsal. A dovolim si jeste maly dodatek. Kde jsou priciny ceho, kdyz je hledam jinde, nez jsou?... soudim tedy, ze vis, kde jsou, kdyz vis, ze je hledam jinde...ach jo.
[ Reagovat ]
27.10.2014 12:41Od: pepin Re: ta-dah
Já vím co jsem napsal, ale Ty nejsi schopný to pochopit a meleš pořád to samé. Tak Tě nechám, nemá to cenu. Připomínáš mi toho pána co tady odsud zmizel, protože mu nikdo nerozuměl.
[ Reagovat ]
27.10.2014 16:21Od: ta-dah Re: pepin
Naposledy te odcituju, abych mohla mit patricne expose k zaveru:

A to jsem ještě zapomněl uvést to, jak ji tady velká část zase omlouvá a hledá příčiny pořád někde jinde než jsou.

Velice mne zaujalo toto tve tvrzeni u viry, ze jsi schopny sdelit priciny ceho i to, kde jsou. V odpovedi na mou otazku se mi nedostalo odpovedi zadne, zato jsem se dozvedela, ze melu ...a tu mi doslo, ze zazraky se konaji jen vyjimecne a prave tento okamzik neni ten pravy. A uprimne, vubec mi neslo o hru Petry nebo jeji pristup, jedina vec, na ktere mi zalezi je jeji/kazdeho pravo dovolit si ten prepych byt sama sebou, aniz by se musela vystavovat soudum nejakych anonymnich soudcu z lidu, jimz nic nedluzi a nad jejichz laickymi (v lepsim pripade) az prihlouplymi nazory si muze dovolit se jen pousmat...
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:41Od: tommr Háčka už zase vítězí
na prvním společným turnaji po lonským rozchodu vyhrály v Poitiers poměrně suverénně když za celej turnaj neztratily ani set ...
Dneska ve finále byly jasně lepší a jedinej zádrhel přišel za stavu 5:4 ve druhým setu kdy Lucka nebyla - jak už je jejím dobrým zvykem - schopná zápas dopodávat. Hned v další hře už ale soupeřky znovu brejkly a Andrea si s podáváním na zápas za satvvu 6:5 poradila lépe než Lucka ...
Nominace na FC je po dnešku myslím jasná ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:44Od: Smazaný účet
Jsem zvědavý, jestli spolu budou hrát příští rok. Slyšel jsme, že Peng chce hrát s Andreou Hlaváčkovou
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:03Od: tommr
jj taky jsem zvědavej jak se Andrea rozhodne. Já na jejím místě bych ale bral spíš tu Pengovou ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:14Od: Smazaný účet
Taky bych byla pro Peng :) V posledních 3 gemech, kdy toho Lucka dost pokazila, bylo snad pro Andy jasným důkazem, že spíš s Peng má na GS a TM šanci.. :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:19Od: Smazaný účet
Tak Peng je jasně výše v žebříčku i v singlu, otázka je jak by jim to s Andreou fungovalo dlouhodobě a lidsky
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:24Od: Smazaný účet
Já spíš vidím problém u Andy s jejím postavením na žebříčku v singlu a v deblu, nebude podle mě moc turnajů, kde by si mohla dohromady zahrát singla i debla... na turnajích wta bude mít problém vůbec se dostat do kvalifikace, pokud by se do ní dostala, tak je zas možnost, že na předchozím turnaji se dostanou do semifinále nebo finále debla a kvalifikaci pak na dalším turnaji ani nestihne... Asi velké kamarádky nebudou, Peng je prý dost uzavřená, ale zase si řikám, že právě dlouhodobě by to fungovat mohlo..
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:30Od: Smazaný účet
To je pravda, to byl i jeden z důvodů (kromě toho že jim to nešlo), proč přestala hrát s Luckou Šafářovou, ikdyž ta si myslím se svým postavením v TOP 20 už by ani neměla sílu stíhat oboje....
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:22Od: tommr
Lucka je a nejspíš už navždy zůstane nervák a ve vypjatých momentech proto kazí víc než je zdrávo. Pengová je navíc jasně lepší hráčka jak v singlu tak v deblu. Je proto celkem jasný, že s Pengovou by měla Andrea větší šance na úspěchy. Rozhodující ale bude co si o tom myslí Andrea. Doufám, že se nebude moc dlouho rozhodovat, aby nakonec zase nepřebrala ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:53Od: Jan
Jen ať přebere a vezme si Hradeckou :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:35Od: FulnekUltras
tak tak... ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:41Od: Smazaný účet Raketa Petry Kvitové - naposledy
Chtěl bych se tímto omluvit nadávkam proti Kotyzovi a Petře zde. Jak jsem zjistil přes jednoho známeho novináře, který osobně zná Petru (a pral se ji přímo na toto). Celé to je jen cirkus pro veřejnost jak podpořit prodej nove rakety ProStaff a vytvořit dojem, že další TOP hráč hraje s touto raketou. Petra hraje pořád se stejnou raketou, jen v novém designu. Za přestříkáni dostala prašule, tak proč by si nezměnila design ......
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:46Od: misa
Tak hlavně, že ty peníze dostává za přestříkání a ne za ***
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:53Od: Smazaný účet Re: Kiske007
A jak víme, že tohle není taky cirkus? :) Na to, jak si tady vášnivě hájil svůj názor se divím, že si tak lehce sypeš popel na hlavu. :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:02Od: misa Re: Lunejko,
a jak hlavně víme, že si to kiske nevymyslel?
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:02Od: Smazaný účet
Já jsem vycházel s komentářů, na některých zahr. TV, kteří se tomu také podivovali. Udajně i Dimitrov "přejde" na tuto raketu také, opět samozřejmě jen přestřiknutí..

Ted mi to celé dává smysl. Ale je s podivem, že ofic web Wilson zahlásí, že Petra Kvitová přechází na novou Prostaff, když to není pravda...

Bylo to novinář s idnes.cz, co mi to sdělil
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:06Od: blixa
Tak když už ji stříknou tak to musí tvrdit :D Proč by to jinak asi dělali ??
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:11Od: Smazaný účet
To jo, jen mi z toho plyne, že identicky design, co používají hráči a co si můžeš koupit v obchodě, jsou zcela jiné rakety..

Např. oficiálně Berdycha a Šarapová mají stejné rakety, ale ted mi je jasné, že to jsou jiné rakety
[ Reagovat ]
26.10.2014 22:57Od: slacker
NOvinar z idnes.cz = zumpa
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:38Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
27.10.2014 10:04Od: slacker
Z Lidovek zumpa taky. Jen ti z Technetu jsou bilymi vranami
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:01Od: blixa
Taky to může být raketa udělaná spec. pro Petru, která vypadá jako ProStaff (přeci jen se i vzhledově nepatrně liší a nemyslím jen barvy) ale vlastnostma je stejná jako ta původní. Ale to je celkem fuk, ať je to jakkoliv, s raketou Petra problém evidentně nemá.
[ Reagovat ]
26.10.2014 19:24Od: triatlet
povídala jedna paní :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:32Od: Fandina Jupíííííííííííííííííí
Háčka mají titul .......... gratulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:35Od: Smazaný účet
Taky mam hroznou radost :) šlape jim to krásně, tak kdyby žádná roční pauza nebyla :) Líbilo se mi, jak Andy Lucce při vyhlášení poděkovala, škoda, že neneachali taky mluvit Lucku :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:38Od: Fandina
Vyhlášení bylo super. Andrejka hezky mluvila. Mám také obrovskou radost, že hrály dobře a vyhrály. Jsou super!!!
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:43Od: Smazaný účet Re: PetaM
Doufám, že už přestaneš s Andreou prudit, když vidíš, že holky si to spolu ujasnily. Odpouštěj, aby ti bylo odpuštěno. :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:00Od: PetaM
Já už s Andreou dost dlouho neprudím :P
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:01Od: PetaM
Jo a - já neodpouštím (v drtivé většiny případů). A pokud někomu odpustím, tak nikdy nezapomenu.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:31Od: ta-dah
...jak detinske...:(
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:45Od: PetaM
To je tvůj názor.

Ale pokud mi někdo hodně ublíží, nemám vůbec žádný důvod mu odpustit. S takovým člověkem se už ani nechci bavit, takže ani odpuštění není na místě. To, že ty to děláš, tvoje věc, já si na hlavu nikým srát nenechám ;)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:29Od: blixa
Jak nekřesťanské ! Ježíš ti šel příkladem, nechal se kvůli tobě ukřižovat a ty takhle :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:30Od: PetaM
Jo, někomu odpustím a ten mě ukřižuje. Nádhera. :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:33Od: blixa
Říkáš "on do mě kamenem, já do něj větším !" Na chleba se těžko vydělává ! :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:40Od: PetaM
To neříkám :D Když mě někdo opravdu hodně zklame, tak se mu nemstím, prostě ignor a sbohem :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:45Od: blixa
I to je jistým způsobem odpuštění ;-) Ať chceme či ne, i když nejsme věřící, vyrostli jsme z křesťanské kultury a máme to tak nějak v genech.
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:46Od: PetaM
Když to bereš jako odpuštění, tak budiž :D :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:49Od: blixa
Tak v jiné kultuře by si možná žil pomstou ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:50Od: PetaM
Hm, tak pomsta není můj styl. :D Takže ... Pohodička :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:57Od: Jan Re: PetaM
Taky to tak dělám. Ignorace a konec. S ženami je ale problém :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:59Od: PetaM
S ženskýma se nehádám :D To už dávno vím, že to nemá cenu :D :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:43Od: tommr
Lucka ani mluvit nechtěla a mikrofon odmítla - mluvení za ní vždycky dělala Andrea ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:52Od: Smazaný účet
jj Andy většinou mluví, ale přišlo mi, že ten mikrofon nakonec vrátila, protože čekala, že se Lucky zeptá sám ten "moderátor" :) snad se s ní spojí i česká media a přímo se Lucky zeptají, jak jejich spolupráce fungovala i z jejího pohledu :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:01Od: tommr
já už bych do toho radši moc neštoural. Už sám fakt, že spolu zase hrajou a vyhrávají je jasným důkazem toho, že mezi nima žádný nesmiřitelný rozpory nejsou ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:12Od: Smazaný účet
To určitě :) Já bych to spíš chtěla pro ty, co stále Andy vidí, jako tu nejhorší a píšou, že to mezi nima definitivně pokazila... Dnešní zápas byl jasným důkazem, že hrát spolu zvládnou bez problémů, ale pochybuju, že se právě ti, kdo mají s Andy největší problém, dívali... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:17Od: tommr
jj ta averze vůči Andree je u většiny jejích odpůrců zcela iracionální a těžko je cokoli přesvědčí o opaku ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:17Od: Smazaný účet Re: Kataaa
To víš, fanoušci kolikrát vědí to, co nevědí ani sami hráči :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:23Od: Smazaný účet
Já jsem na Andreu loni byla dost naštvaná, ale už mě to přešlo. Už to nějak neřeším. Na finále jsem se chvíli koukala, ale ten stream stál za nic. Mám radost, že vyhrály. Pokud spolu budou zase hrát, budu jim fandit. Když ne, je to jejich věc. Lucce budu fandit s jakoukoli spoluhráčkou.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:30Od: Smazaný účet Zcela upřímně,
bejt raketou Sýrýny, tak taky hraju jak o život.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:41Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:14Od: Smazaný účet Háčka
Koukám, jak jsou holky v pohodě, hezké gesto od Andrey, jak pomohla Lucce ze země, jsem ráda, že jim to spolu klape. :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:15Od: PetaM
Kde na to koukáš? :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:16Od: Smazaný účet
http://www.fixalen.tv/20141020/vv-922181-tennis-544477d54c4dd6.20193563.html - ale nic moc.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:17Od: PetaM
Díííííky :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:18Od: Smazaný účet
není zač, snad ti to šlape. :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:19Od: PetaM
Jasně, pohodička :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:23Od: PetaM
Tak to holky daly. Parááááda :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:29Od: Smazaný účet
Jj, to je fajn. Takové tácy, co dostaly, mám doma, že holky neřekly, nemusely se tak dřít :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:34Od: Smazaný účet
To gesto se mi taky líbilo, bylo to milý a přirozený :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:02Od: Kozoroh Serena-Simona
Fandil jsem Simoně, ale Serena byla silnější hráčkou hlavně po psychické stránce. Simona proti Sereně měla potvrdit servis na 3:1, možná by ji Serena ještě v průběhu prvního setu brejkla, ale mohlo to být vyrovnanější...
Druhý set už byl jasnou záležitostí mladší Williamsky. Ta tedy v počtu vyhraných TM vyrovnala Štefku a na rekordmanku Martinu ji chybí 3 trofeje. Těch však už vzhledem k věku dosáhne jen těžko... Co s týče rekordní série Martiny 1983-86, tak tu podle mě rovněž nevyrovná. Kdyby zápas Simona-Ana dopadl jinak, Serena by si o hattricku mohla jen zdát...
Serena dneškem opět vylepšila pozici v historických tabulkách a ve svém vlastním žebříčku nejlepších tenistek historie ji řadím na 4. místo za Martinu, Steffi a Chrissie.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:22Od: Smazaný účet Re: Chybí Ti
tam Zuzka Lenglenová:)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:43Od: Smazaný účet další meta
Teda ne že bych nějak sympatizoval s tím ruským trenérem, ale Serena by ten mužskej tenis mohla klidně prubnout...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:47Od: PetaM
Nemohla.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:51Od: lars
uz to zkusila a prohrala s hracem okolo 202. ATP :))
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:23Od: Jan
Ale to jí bylo 18 nebo kolik. Teď je úplně jinde. I když už je na sestupu :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:27Od: misa
Oproti mužům podání sotva průměrné, pohyb tragikomický. Od 200. hráče světa by dostala výprask v jakékoliv fázi kariéry.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:30Od: blixa
Podání určitě tragikomické není ani v mužském kontextu, údery také ne , ale pohyb je samozřejmě tragický. Moc by toho neuhrála, plácala by se po challengerech což by jí asi moc nebavilo.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:34Od: misa
Pozor, píšu podání sotva průměrné :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:47Od: blixa
Noo, na úrovni TOP 200 spíš mírně nadprůměrné, ale to je celkem nepodstatné ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:02Od: misa
Proč ne? Dostala by pořádný nářez a mohla by už to konečně zabalit.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:36Od: Smazaný účet :-))
Gratuluji, Sereno, přece jen jsi dokázala zaparkovat jako bourák!:-) A reparát se také náležitě povedl.;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:44Od: Smazaný účet Re: ;-)
opravna tuzka byla na sklade.. :-)

Gratulace kralovne! Skoda, ze si Popelka ples prilis neuzila, zapas s Karolinou byl mnohem stavnatejsi.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:24Od: tommr
měla taky trochu štěstí, ale na to se historie ptát nebude ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:21Od: Smazaný účet Funny and true
Put your hand on your hip if you're NOT going to win the WTA Finals!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10450758_639030616215604_2564865003206432901_n.jpg?oh=247c5cc24c91f7e365ae89d2bd3f390d&oe=54B35229&__gda__=1421137653_ed259d64bc0dc8ef3737893a629ae720
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:19Od: Mayo
tak Serena podľa očakávania nedopustila dve prehry s tou istou hráčkou na jednom turnaji, zničila ju slušne
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:03Od: tommr průběžnej žebříček WTA
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni po odehraným finále na TM.
Čísla v první závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou, čísla ve druhý závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Lucku Šafářovou.
Znaménko plus (+) znamená, že hráčka bude ještě hrát na TŠ ...

1. Williams, S. 8485 (+2519) (+5870)
2. Sharapova 7050 (+1084) (+4435)
3. Halep 6292 (+326) (+3677)
------------------------------------------
4. Kvitová 5966 (0) (+3351)
------------------------------------------
5. Ivanovic 4820 (-1146) (+2205)
6. Radwanska, A. 4810 (-1156) (+2195)
7. Bouchard 4715 (-1261) (+2100)
8. Wozniacki 4625 (-1341) (+2010)
9. Li 3970 (-1996) (+1355)
10. Kerber 3480 (-2486) (+865)
11. Makarova 2970 (-2996) (+355) +
12. Cibulkova 2908 (-3058) (+293) +
13. Errani 2775 (-3191) (+160)
14. Jankovic 2675 (-3291) (+60)
15. Pennetta 2642 (-3324) (+27) +
-------------------------------------------
16. Šafářová 2615 (-3351) (0)
-------------------------------------------
17. Petkovic 2495 (-3471) (-120) +
18. Suarez Navarro 2370 (-3596) (-245) +
19. Williams, V. 2270 (-3696) (-345)
20. Cornet 2200 (-3766) (-415) +
...

Petra Kvitová bude na konci sezóny čtvrtá což je její druhý nejlepší umístění v kariéře - líp na tom byla jen v roce 2011 kdy skončila druhá.
Může jí taky těšit, že na pátý místo má poměrně bezpečnej náskok přes tisíc bodů. Místo v první čtyřce by si tak měla udržet minimálně do Wimbledonu, protože díky špatnejm výsledkům v první polovině letošního roku nebude příští rok až do konce antukový sezóny skoro nic obhajovat ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:03Od: tommr
Lucka Šafářová je zatím v žebříčku na 16.místě, ale můžou jí ještě předstihnout Petkovicová a Suarez Navarrová, který hrajou na TŠ.
V každým případě ale Lucka skončí v první dvacítce což se jí zatím podařilo jen jednou - v roce 2012 skončila na 17.místě. Navíc bude mít podobně jako Petra velkou výhodu v tom, že v první polovině příštího roku toho nebude mít moc k obhajobě a je proto vysoce pravděpodobný, že si postavení v první dvacítce nejen udrží ale možná i dál vylepší ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:11Od: Smazaný účet
A za Fed Cup nejsou žádné body?
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:13Od: tommr
za FC - na rozdíl od DC - bohužel žádný body nejsou ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:17Od: misa Re: tommr
A hlavně bude Lucka po odepsání Li Na ztrácet na top 10 jen pár stovek bodů.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:24Od: Smazaný účet
Jenže Makarová a Cibulková můžou v Sofii nějaké body získat.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:27Od: misa
375 pro neporaženou vítězku není tak hodně.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:09Od: tommr
Pennetta taky může Lucce o něco odskočit a Petkovicová a Suarez Navarro jí ještě můžou v žebříčku předstihnout. Na TŠ budu proto fandit hlavně Pironkový a do jistý míry i Muguruze a Cornetový, protože ty jediný nemůžou Lucku nijak ohrozit ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:23Od: dadaft Re: tommr
ale tentokrát by už raději měla nasbírat nějaké body před Wimbledonem.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:06Od: Cico93
5-8 dosť tlačenka.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:12Od: tommr
a mezi 8. a 9.místem je naopak dost velkej rozdíl - zvlášt když nepočítáme Li Na, která už skončila a je v žebříčku uváděná jen ze setrvačnosti ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:18Od: blixa
Máš to blbě ty a nebo Live Ranking ? Ten má Sáru až za Luckou s pouhými 2515 body ??!
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:42Od: tommr Re: blixa
přiznám se, že vůbec nechápu jak na to přišli. Z nějakýho mě neznámýho důvodu strhli Erraniový 260 bodů. Pro Lucku by to tak bylo samozřejmě výhodnější, ale obávám se, že to je jen nějakej jejich omyl ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:25Od: blixa
No taky nevím, kde by o těch 260 bodů přišla. Asi tam mají nějakou chybku.
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:30Od: Davor1
veď Errani hrala pred rokom TM a vyhrala tam zápas, nie sú to tie body, čo jej strhli?
[ Reagovat ]
26.10.2014 15:57Od: tommr
Errani měla před TM 3085 bodů. Loni na TM získala 370 bodů, který se jí odečetly a místo nich se jí započítalo 60 bodů za druhý kolo ve Wuhanu. Ztratila tak 310 bodů a má jich ted proto 2775 ...
Proč na stránkách Live Tennis Rankings u ní uvádějí jen 2515 bodů tzn. o 260 bodů mín je pro mě záhadou ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:04Od: misa
Občas tam mají chyby.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:13Od: tommr
jj hlavně v tý WTA sekci mají chyby skoro každej týden. V ATP sekci jich tolik nebývá ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:29Od: Cico93 Re: Mária Sharapova.
od sezony 2004
tj. 11 sezon
9 krát zakončila v TOP 10 a 8 krát v TOP5.
a to ešte mala veľké problémy s ramenom v roku 2008.

a 11 krát v top 20-)
Slušne čo poviete?
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:37Od: misa
9x v top 10 je vynikající, kolik takových roků ji ještě čeká? Tipl bych si dva, max. tři.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:38Od: Cico93
Ja verím, že do Kristových rokoch.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:39Od: blixa
Taky si myslím, že Maruš se už po třicítce nebude chtít honit po kurtu.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:02Od: Cico93 Záverečnááá
S ženským tenisom pre tento rok konečna.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:06Od: Smazaný účet
Zapomněls na Fed Cup, Cicko? Nebo nám Slováci nefandí? :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:07Od: Cico93
Ale jo to si pozriem noo.
Na Lucku:)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:21Od: Smazaný účet
no proto :D ;) já jsem zvědavá hlavně na Petru a taky jestli do toho zasáhne Karolína :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:07Od: Jan
Ještě FC :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:56Od: Jan
Počítal jsem, že to na 90% Simona dá, ale nestalo se. Pro Simonu i tak dobrý výsledek a na TM hrála skvěle.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:02Od: pockerface
tak já to měl úplně obráceně.Věřil jsem na 90%,že to Serena dá :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:06Od: Jan
Já si byl skoro jistý Simonou. Prakticky to bylo 100 %.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:49Od: FulnekUltras
zatracená psychika... ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:46Od: misa Simona
mare an, esti frumoasa si dulce :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:41Od: Roger_Federer Sereno
Diky..;), zmoji zlej stavky na Serenu se stala velmi fajn zarobek.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:43Od: Cico93
gratulujem, ja som odovzdal na Maruš.:(
Ale dnes som mal Serenu za 1,6.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:40Od: monty25 Serena - Simona 6:3, 6:0
Možná se mnou fanoušci Simony nebudou souhlasit, ale taky se přikláním k tomu, že včera to bylo předčasné finále. Dneska to bylo asi hodně ovlivněné tím výsledkem ve skupině a Serena se na Simonu speciálně připravila, jak ostatně avizovala už po tom jejím debaklu...

Celkově vzato: Serena horko těžko postoupila ze skupiny a nakonec je vítězkou TM. Mohlo to dopadnout úplně jinak a mrzí mě, že to tak nedopadlo...
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:54Od: Jan
Simona není jak Švédové, kteří si několikrát na OH či MS vybrali soupeře pro čtvrtfinále, že prohráli ve skupině se slabším. Serena mohla být venku a Simona by to měla v kapse. Ale bylo by to nečestné.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:54Od: Jan
V hokeji samozřejmě.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:56Od: monty25 Re: Jan
1. Simona by nic v kapse neměla. Podle mě by Caro měla slušnou šanci na výhru. 2. Nikde netvrdím, že to Simona měla proti Aně vypustit (to bych ani nechtěl). 3. Pokud vím, tak Švédům se to taky párkrát nevyplatilo. :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:51Od: ptpc
Väčšinou sa im to vyplatilo.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:54Od: Smazaný účet
Nejvíc mi je líto Karo. Ta měla fakt šanci a hrála úžasně :-/
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:57Od: monty25 Re: Hirschna
Jsem na tom stejně. :(
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:13Od: lars
mela vcera dopodavat
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:53Od: FulnekUltras
tatík jí to tentokrát posjal...
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:57Od: kada.tom
souhlasím s tím, že včera to bylo předčasný finále, ale zase ... v duelu Caroline - Simona by to asi vypadalo jinak, nevím, to se nedozvíme :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:01Od: pockerface
Caro měla tak famózní formu,že by Simonu na 90% porazila.I když Simona by si proti Caro třeba věřila víc.Moc dobře věděla,že se na ní Serena připraví,také to řekla,že to bude a taky byl úplně jiný zápas než ve skupině.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:08Od: Smazaný účet
Nevím, jestli by Karo ve finále Simonu porazila, protože známe bilanci hráček, které dokázaly Serenu porazit. Většina z nich následující zápas prohrála.
Ale jsem si jistý, že finále Karolína-Simons by byla atraktivnější podívaná, než ta dnes.
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:13Od: dadaft
přesně.
škoda, že to Caro nedotáhla.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:51Od: VlS
Ano, zápas dvou nejlepších hráček turnaje proběhl včera, dnes to bylo hlavně v druhém setu vraždění neviňátek.
[ Reagovat ]
26.10.2014 23:59Od: FulnekUltras
Nebýt zlomu z 2:2 brejku na 2:4 v prvním setu, mohla Simona psychicky vydržet déle - a pak by se vidělo...
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:02Od: FulnekUltras
úplně přesně o tom momentu píše pode mnou Davor
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:38Od: Davor1 škoda
Tak to dnes nevyšlo. Rozhodla dvojchyba za stavu 2-1, 40-15, dovtedy hrala Simona výborne a Serena sa nevedela dostať do tempa, ak by potvrdila na 3-1, mohlo to vyzerať úplne ináč. Po tom game Simona znervóznela, začala kopiť chyby, nevedela trafiť prvý servis, čím sa dostávala na podaní pod sústavný tlak (Serena returnovala meter v kurte chlapskou silou a padalo jej to tam)...

Druhý set sa už ani nemusel hrať, Simona bola psychicky na bode mrazu a vtedy človek ťažko môže predviesť svoje maximum, navyše mám pocit, že Simona nie je práve z tých víťazných typov a po podobnom priebehu si prestane veriť, nie je ako Sharapka alebo Serena, ktoré idú na krv za akéhokoľvek stavu. Asi preto jej aj fandím, jej povaha mi imponuje ďaleko viac...

Sezóna napriek tomu vynikajúca, etablovala sa do úplnej špičky, odohrala fantastické zápasy, videl som všetky jej semifinále a finále a spravila mi kopu radostí, napriek dnešnej prehre a prehrám na RG a v Madride.
Verím, že budúci rok bude ešte lepšia a zabojuje o post jednotky, po Wimbledone až do TM neobhajuje skoro nič, takže tam bude veľký priestor.
Ďakujem za super sezónu a teším sa na ďalšiu...Hai Simona ;)
[ Reagovat ]
26.10.2014 17:49Od: ptpc
Pripájam sa...
[ Reagovat ]
27.10.2014 00:07Od: FulnekUltras
Aj ja, dobre vystihnuté...
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:36Od: dadaft
gratulace Sereně.

pro Simonu samozřejmě platí co poznaly už mnohé před ní - ve finále proti Sereně musíš hrát jako bůh a i tak to nemusí stačit.
s dnešním výkonem to bylo bez šance.

poslední Serenin výprask ve velkém finále už začíná být nechutně fousatý - od Stosurové USO 2011.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:36Od: kada.tom
Serena je opět královnou. Zvládla to!
Je fakt neuvěřitelná :-)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:32Od: Smazaný účet
Jak jste ji po Wimbledonu odepisovali... že No.1 nevydrží.. Vydržela! :D heh
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:29Od: MarcelPersch
Gratulace Sereno, ať zdraví hlavně drží v příští sezóně zdraví.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:29Od: Smazaný účet SERENA IS QUEEN!
teraz oddych, v januári ťa čaká Hopman Cup a potom AO :) ! (ktoré musíš vyhrať, najmä AO ) :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:29Od: pockerface
Gratuluji Sereně,moc jsem jí titul přál,když už ho nemohla mít Petra.A Simoně k dobrým výkonům na celém TM. Vypadá to,že Simona se zabydlela v top10 a jen tak jí neopustí.Přeji do r.2015 hodně dobrých zápasů,jak Sereně,tak Simoně a samozřejmě i Petře.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:28Od: Nola Serena
oplatila prehru Simone, dopadlo to presne ako som predpokladala, Serena nepovolí žiadnej hráčke dve prehry v rade, v druhom sete to bolo iba o jednej hráčke, musím konštatovať, že finále sa konalo už včera, Simona sa dnes zosypala ako domček z karát.....Serena je zaslúženou víťazkou a svetovou jednotkou
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:27Od: pockerface
teď to napíšu s nadsázkou: nejen Simona si podepsala ortel,když prohrála set s Anou,ale dá se říct i Caro,protože kdyby "nechala" vyhrát Petru,tak by šla na Simonu a Petra na Serenu.A podle mně by Caro Simonu porazila.Takže Caro mohla být ve finále.Ale je to tenis,dopadlo to jinak.Ale já jsem rád Sereně jsem moc přál titul TM tedy hned po Petře.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:29Od: PetaM
Nemám moc rád zápasy, kde to hráč "nechá", aby měl lehčí cestu.

Jsem rád, že to Caro ani Simona nevypustily.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:30Od: pockerface
no to já samozřejmě taky a ono se to taky blbě nechává,když máš nastavený vyhrávací mód.Ale jak jsem psal je to nadsázka a takové to kdyby.....
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:35Od: tommr
a taky se to blbě nechává když soupeřky hrajou zoufale což byl hlavně případ Petry ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:37Od: blixa
Caro nemohla s Petrou prohrát, aby to nebyla totální ostuda. Ale ona by to stejně neudělala, i kdyby mohla.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:37Od: pockerface
to máš pravdu,to by musela Caro v pátek hrát při svém podání jednu DF za druhou a nebo všechno posílat do autu.Kdyby Petra vždy na začátku setu potvrdila brejk,tak to mohlo dopadnou jinak.Ale já jsem rád,Sereně jsem to přál.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:38Od: Smazaný účet
Jasně ono je to těžké vypustit zápas, když odmalička trénují to, že musí bojovat o každý míček, ale osobně si myslím, že kdyby takovou šanci dostala například Vika Azarenková, tak by jí nepohrdla.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:33Od: littlegeorge
No jo,ale polka polku nepotopí
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:38Od: tommr
nakonec ale nepomohla ani sobě ani krajance. Aga se v semifinále akorát ztrapnila ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:42Od: Smazaný účet
Myslím že semifinále je pro hráčku celkém slušné ohodnocení jak po bodové tak i po finační stránce
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:09Od: tommr
za porážku v semifinále a ve finále žádný body nejsou. Na TM dostávají hráčky body za porážku jen ve skupině ...
[ Reagovat ]
26.10.2014 14:22Od: Smazaný účet
Jenže pořád je postup do semifinále důležitý minimálně z finančního hlediska.
Podle této tabulky: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_WTA_Finals#Prize_money_and_points semifinalistka získa 37 000 dolarů navíc.
[ Reagovat ]
26.10.2014 16:32Od: tommr
no však už taky Aga naznačovala, že s Caro půjdou nakupovat a útrata bude na ní ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:25Od: VlS Gratulace
Sereně, půjčenýho kanára vrátila a včerejší přesvědčení o jasném vítězství Simony mohou sestoupit z nebes zpátky na zem. Zázrak se stal při zápasu ve skupině a jeden je na TM dost.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:29Od: Nola
tak, tak....
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:25Od: Smazaný účet
Odveta za skupinu! Plus ten jeden game jako dárek za to, že ji nechala postoupit. :D
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:25Od: PetaM
Možná Simčo, kdybys jí v RR neporazila, měla bys šanci dnes, takhle se nedalo nic dělat.

Každopádně, světová jednička získala trofej na TM, svět je v pořádku, veliká gratulace!!!! :)

Věřím, že příští rok to na GS bude vypadat takhle:
AO - Kvitová
FO - Halep
W - Kvitová/Williams
USO - Williams/Azarenka
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:27Od: Smazaný účet
Kéž by :) Podle mě teda Petra AO nevyhraje. Ale jinak by to bylo bezvadné. Už se na AO moc těším. :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:30Od: MarcelPersch
Serena na AO musí tentokrát, podle mě to bude poslední šance Sereny na AO/FO, pak už to pro ní bude reálný jen na W a UO.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:32Od: pockerface
tak to by se mi velice líbilo.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:34Od: pockerface
jenže na AO by muselo být 20 stupňů,super rychlý kurt nebo v případě deště střecha,ale ta teplota nejvíce 25 stupňů.Což je v Austrálii v lednu asi nereálné.
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:36Od: PetaM
V roce 2012 zvládla SF a celkem dost se v něm prala s Mášenou. Nevidím důvod, proč to nezvládnout znova, když finále se pak hraje v noci a se zataženou střechou ... :)
[ Reagovat ]
26.10.2014 13:25Od: Andrew89 Gratulece
gratulace Sereně:)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist