Skvělý Federer vyhrál krásné finále nejlepších tenistů světa proti Nadalovi

  • TURNAJ MISTRŮ - Roger Federer a Rafael Nadal se v Londýně postarali o důstojné zakončení sezony 2010. Oba ve finále Turnaje mistrů předvedli krásnou tenisovou podívanou, ze které jako vítěz odešel po třísetovém boji devětadvacetiletý Švýcar. Federer ovládl podnik pro osmičku nejlepších hráčů roku teprve jako třetí tenista v historii popáté v kariéře.
    28. 11. 2010, aktualizováno | Aktuality |  134 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Roger Federer se v závěru letošní sezony znovu přiblížil ke své životní formě. V Lodnýně, kde se sešlo osm nejlepších hráčů uplynulé sezony, jednoduše neměl konkurenci. Švýcarský tenista prošel letošním Turnajem mistrů bez jediné porážky a po finálovém vítězství 6-3 3-6 6-1 nad Rafaelem Nadalem je spolu s Ivanem Lendlen a Petem Samprasem nejúspěšnějším hráčem této soutěže. Všichni na turnaji triumfovali pětkrát.

Dnešní finále se sice nevyrovnalo včerejší bitvě Nadala s Murraym, nestranní diváci se však znovu dočkali povedené podívané vyprodaná hala s mnoha celebritami v hledišti se skvěle bavila. Oba hráči se snažili hrát velmi agresivně, hladovějším 'vlkem' byl Federer. Ten především fantastickým 'slajsovaným' křižným bekhendem získal důležité fiftýny a v první sadětaké soupeřův servis. Stačil mu k tomu jediný brejkbol v osmém gamu a Federer se po 32 minutách ujal vedení 1-0 na sety.  

Nikdo však nemohl čekat, že by čtyřiadvacetiletý Nadal nechtěl a nemohl utkání zdramatizovat. Už ve čtvrté hře se po povedeném returnu a soupeřově chybě na síti propracoval k prvním brejkbolům. Ten druhý využil, když Federer v celém gamu trefil jen jedno první podání ze šesti a hru zakončil vyhozeným forhendem. Podobně jako v úvodním dějství se už nic dramatického nestalo a svižný zápas šel po hodině a pár minutách do posledního setu letošní sezony.

V té chvíli už ale Nadalovi začaly docházet síly. Zatímco Federer se do finále dostal bez ztráty setu, španělský rváč měl v nohách včerejší tříhodinové drama. Basilejský rodák znovu začal trefovat první servis, po němž svého soka dostával po tlak a vydával se pro body na síť. Ve 4. gamu se na returnu dostal ze stavu 15-40 na brejkbol, při kterém do Nadala bušil tak dlouho, než se dostal do rozhodujícího trháku. Rodák ze slunné Mallorky už pak nedokázal přesně hrajícímu šestnáctinásobnému grandslamovému vítězi více vzdorovat a Federer mohl již po 97 minutách slavit skvělé zakončení letošní sezony.

Nadal hrál na Turnaji mistrů ve finále poprvé, poslední titul, jenž mu ve sbírce z velkých turnajů jako jediný chybí, ale nezískal. Narazil totiž na rozjetého Federera, se kterým vypadl už v letech 2006 a 2007 v semifinále.

Švýcarský fenomeném jenom potvrdil skvělou formu, kterou postupně nabíral od nečekané porážky ve čtvrtfinále Wimbledonu s Tomášem Berdychem. Na osmi turnajích byl vždy minimálně v semifinále, šestkrát ve finále a urval čtyři tituly. Z 39 zápasů prohrál jen čtyři.

Za triumf v Londýně si jakožto neporažený na konto připíše 1,63 milionu dolarů (přes 30 milionů korun) a 1500 bodů do žebříčku dvouhry ATP.

Federer: Rafa nemusí být smutný
"Mám obrovskou radost," řekl Federer při vyhlášení poté, co ocenil organizátory turnaje, sběrače i fanoušky. Nezapomněl ani na Nadala a na adresu svého největšího soka prohlásil: "Nezkazil jsem Rafovi dovolenou, protože má za sebou úžasný rok." 

Nadal totiž letos získal tři grandslamové tituly (Roland Garros, Wimbledon a US Open). Na kontě má 43 turnajových vavřínů, ale jen jeden z haly. To se potvrdilo i ve finále v londýnské O2 aréně Federer si tak se Španělem vylepšil zápornou bilanci na osm výher a 14 proher.

"Hrál jsi neuvěřitelně, skvěle odvedená práce," řekl Nadal směrem k Federerovi při vyhlášení. "Doufám, že se uvidíme za rok," dodal Nadal. Cestou do šatny ho "utěšoval" slavný argentinský fotbalista Diego Maradona. 

Určitou šanci na odvetu dostane Nadal za necelý měsíc, protože se s Federerem letos utká ještě dvakrát. Nejdříve se oba střetnou 21. prosince na exhibici v Curychu a o den později změří síly v Madridu. Oba zápasy jsou charitativní.

Poprvé po 24 letech hráli finále vrcholu roku dva nejvýše postavení hráči v žebříčku. V roce 1986 porazila jednička Lendl dvojku Borise Beckera z Německa.

Na Turnaj mistrů se po osmi letech kvalifikoval také český tenista. Tomáš Berdych ve skupině A jednou vyhrál, dvakrát prohrál a do semifinále nepostoupil.

- TURNAJ MISTRŮ LONDÝN (Velká Británie, tv. povrch / hala, 2.227.500 liber) -
nedělní výsledky dvouhry (28. 11. 2010)

Finále:
Federer (2-Švýc.) - Nadal (1-Šp.) 6-3 3-6 6-1

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (134)
09.12.2010 19:20Od: Smazaný účet
ale Fedex si to zasloužil hrál líp jste neviděli ty jeho backhandy???
[ Reagovat ]
29.11.2010 19:01Od: Smazaný účet
Ahoj všichni.
podle mě je federer vynikající tenista on ze začátku hrál neuvěřitelně ale pak se trochu z horšil a právě na tom obdivuju jak se dokázal vytáhnout a začal hrát zase svůj styl tenisu.Já si myslim že v příští sezoně by mohl být zase králem tenisu a zesadit nadala s trůnu.Ale zase nadal je taky dost dobrej tenista.ALe řekl bych že bude zase absolutní jednička.A včera to byl jeden z nejlepších zápasů který sem kdy viděl.
Fak vinikající tenis....
[ Reagovat ]
29.11.2010 15:13Od: Teo :o)
Největším paradoxem je, že když se Nadal vrátil po zranění, jeho stýček Tony prohlásil, že vzhledem k Nadalově zdravotnímu stavu už nepojedou na kvantitu, ale na kvalitu. A výsledek? 11 500 tisíce bodů v žebříčku a stejný počet odehraných zápasů jako v předešlých letech. Podle mě se dříve či později stejně oddělá. Nepřeju mu to, ale když vidím, jak hraje se stejnou zuřovostí jako dřív, jde za každým míčkem, nenapadá mě nic jinýho...
[ Reagovat ]
29.11.2010 12:45Od: Smazaný účet AO
Aj nadal ma svoje maxima a myslim, ze teraz ho caka slabsia sezona, tipujem ze tento rok vyhra max. jeden GS a to asi Paris, je uplne grogy, vycerpany hlavne zdravotne a je otazkou casu, dokedy vydrzia nohy, niekto to tu uz pisal, ze nenabeha viac ako ostatni, ano mozno ale nie takym stylom sprint - brzda a to este na tvrdych povrchoch, to mu dlho nevydrzi a bojim sa ze nedokonci ani AO, co bude skoda!!!!
[ Reagovat ]
29.11.2010 11:25Od: Smazaný účet
je mu přáno, ale přecejenom byl to takovy turnajek.to byla jedna z mala prilezitosti kdy to zviře mohl švycar udolat-na dva sety,v hale a osvicena forma ( mozna unava po Muray. Myslim, ze australie bude trochu o nečem jinem... .
[ Reagovat ]
29.11.2010 11:12Od: Smazaný účet
Indián na něj neměl.Ale dám mu radu do další sezony.http://www.hemeroidy.net/Roger je borec!!!
[ Reagovat ]
29.11.2010 12:34Od: Matti Re: martas21
ty a jemu dávat rady. :-)):-)):-))
[ Reagovat ]
29.11.2010 11:03Od: Smazaný účet
odmitam nazor Nadal-behani, nenabeha o nic vic a o nic min nez ostatni, zduraznil to i jeho Stryc ! jeho problem jsou kratka chodidla ... a ne agresivni styl. Fedr ma optimalnejsi postavu, stesti zdravotniho stavu a naskok zkusenosti-a presto ho Španel uz v mnoha pripadech statistik prekonava...( je o 5 let mladší !!!). nastup grandslam turnaju(nemusim zdur.povrchy) vzajemna bilance, olympiada a mozna v lednu magicky sice nakalendarni GRAND SLAM. to jsou fakta
[ Reagovat ]
29.11.2010 11:46Od: Smazaný účet
Nepřekonává ho prakticky v ničem a hlavně ani nepřekoná, což si myslí většina lidí. Nadal je výborný hráč, bude jeden z nejlepších hráčů v historii, ale nejlepší může být jenom jeden a tím je a bude jednoznačně Federer. Argumenty, že je o 5 let mladší a co jako? Se podívej, kdy začal Nadal vyhrávat, to je na tom to nejdůležitější.Navíc každý hráč má nějaký časový horizont, kdy je schopný hrát maximum a ten má Nadal nesrovnatelně menší s Federerem. Nechci říkat, že skončí brzy, ale v 29 letech nebude schopný vyhrát GS nebo turnaj mistrů, tím jsem si 100% jistý. Když bych měl odhadovat, tak v Nadalových silách je vyhrát možná 12 - 13 grandslamů ale Federer se bude určitě blížit 20, možná i 20 překoná.
[ Reagovat ]
29.11.2010 15:41Od: Smazaný účet Re: Federe versus Nadal
Každý kdo dělal vrcholový sport ví,že dál se dostane ten,kdo je schopen se dál učit,pozměnit svůj styl hry nebo jízdy novým podmínkám. Federer našel zbraň na Nadala.Před tím všichni hledali zbraň na Federera až ji někteří našli,jenže on se změnil a budou muset hledat znovu. Nadalovi dával vysoké topspinové míče k čarám,když se potřeboval přesunout a jindy ho bil z bekhendu a pokaždé jinak,ven z kurtu nebo rovným slajzem k čáře. Jeho 1.podání bylo nejen rychlé,ale hlavně umístěné tam,kde chtěl on.....Nadalova taktika natahování hry,a pak na vytrvalost vyhrát je v koncích,to stačilo na Murraye,ale ne na Federera. 3.sety za 1,5 hodiny,stači.On chce hrát ještě dlouho,proč by se měl zničit jako Nadal?
[ Reagovat ]
29.11.2010 15:56Od: Smazaný účet
Roger vyhraje po roce větší turnaj a co se tady děje je naprosto neskutečná záležitost. Všichni ví kdy Rafa skončí, kdy se nejspíš oddělá a vlastně asi nic už nevyhraje a příští rok ani nedokončí AO...to se snad nikde jinde nevidí než tady. Proboha...vždyt ten kluk má jen 24 let...ani on sám neví co víte tady vy odborníci-:))))))
[ Reagovat ]
29.11.2010 19:33Od: Smazaný účet Re: lol
Hele já bych moc nadala nepodceňoval že se oddělá to určitě neni to
idiot jako ty.Nechci tě nějak urážet.Chtěl bych tě vidět někde na kurtu jak hraješ ty.Asi nemáš zdání jak je to těžký když míček letí nějakech 200 kilometrů za hodinu?Asi ne co.Tak ho přestaň urážet.On se aspoň někam dostal ale ty asi nevíš co to je se někam dostat.
[ Reagovat ]
29.11.2010 09:31Od: martinek37 Příští rok
Moc se těším na příští sezonu, protože tohle vítězství dává šanci Rogerovi poprat se s Nadalem o post světové jedničky.Jinak si myslím, že se na tomto povrchu už o moc lepší tenis hrát nedá.Byl to excelentní zápas.A některým zde bych rád připomněl, že jiný tenis v podání R+R uvidí na trávě, jiný na antuce a jiný na tvrdém povrchu.Kdo nikdy nehrál tenis, tak to asi moc nechápe.
Ještě bych rád popřál Rogerovi několik úspěšných sezon, i když je samozřejmé, že udržet krok nejenom s Nadalem, ale s celou nastupující generací, bude čím dál víc těžší.
Ke včerejšku samozřejmě ohromná gratulace. Fantastický výkon.:)
[ Reagovat ]
29.11.2010 10:10Od: Teo Re: :o)
Jak prohlásil jeho trenér, Roger se cítí mnohem mladší, než je, chce hrát, chce se zlepšovat a chce vyhrátvat. Jeho velkou výhodou oproti všem hráčům z ATP žebříčku je, že hraje CHYTŘE. Dokáže šetřit síly a tělo jako nikdo jiný. S Nadalovým zvířecím stylem (myšleno v dobrém) se to vůbec nedá srovnávat...
[ Reagovat ]
29.11.2010 10:28Od: martinek37 Re: Nadal
Naprosto souhlasím.Roger je v tomhle mistr a je to jeden z důležitých faktorů jeho úscpěchu.Málo hráčů tohle ovládá.Nadalův styl "všechno doběhnout" ho hodně opotřebovává a nahrává častým zraněním.Ale je tu spousta dalších talentů, kteří se každým rokem zlepšují.Příští rok to ale bude R vs.R.
[ Reagovat ]
29.11.2010 15:50Od: Smazaný účet Re: Fedrerova hra je jako bleskový šach
Federer taktiku své hry postavil na rychlém ukončování hry bez zbytečného vydávání sil.Roddick kdysi dával podání 245kmzah a naučili se to všichni z lepších returnovat zpět tak rychle ,že se jeho taktika rozpadla.Teď Federe vracel Nadalovi vysoké topspiny k čarám a v zápětí ho bil jednorukým bekhandem,kterým už skoro nikdo nehraje!Kdo to Nadala naučí vybírat?Z top 20 to nikdo tak neumí jako Federer.
[ Reagovat ]
29.11.2010 08:59Od: Smazaný účet number 1
Roger hral tenis z jine planety a opet dokazal, ze je skutecne jednicka!! To, co predvadel v prvnim setu, s jakou eleganci presne udery, to se nevidi kazdy den. To dokaze jenom on, KING OF TENNIS !!!! Skvela prace nohou, genialni udery.
RF
[ Reagovat ]
29.11.2010 09:17Od: Smazaný účet
ano, naprostý souhlas, první set byl opravdu úžasný...
[ Reagovat ]
29.11.2010 10:07Od: Teo Re: :o)
Řekl bych, že třetí set byl ještě lepší...
[ Reagovat ]
29.11.2010 08:54Od: Smazaný účet Píchnutí do hnízda
Tak vidím, že se mi včera podařilo píchnout do hnízda fanoušků Nadala ... Tímto se těm slušným omlouvám, ale v případě toho mrzáka barneyho mě to upřímně těší. Jinak samozřejmě není pochyb, že je Nadal momentální jedničkou, ale každý průměrně inteligentní divák ví, že je ROZDÍL mezi JEDNIČKOU (pozice na žebříčku) a KRÁLEM (ocenění za dlouhodobě dosažené výsledky a způsob, jakým jich bylo dosaženo). Nu a zde je nad slunce jasné, že Rafu čeká ještě hodně těžká cesta, aby se Rogerovi vyrovnal či jej překonal ... Tak je to tedy s kralováním Rogera a "princováním" Rafy. Včera to byla opravdu krása.
Sportu zdar a tenisu zvlášť v roce 2011!
[ Reagovat ]
29.11.2010 08:56Od: Smazaný účet
tohle je moc hezky prispevek :-)
[ Reagovat ]
29.11.2010 09:30Od: Smazaný účet
palec nahoru!
[ Reagovat ]
29.11.2010 15:55Od: Smazaný účet Re: Zraje jako víno
Čím starší,tím lepší. Profesorský tenis,žádné zbytečné pohyby,výměny nečeká a tvoří hru sám,pravý opak třeba Simona a dalších...
[ Reagovat ]
29.11.2010 07:45Od: steve79
Včera hrál úžásně, hlavně jeho backhand. Byl to asi nejlepší Federerův výkon v zápasech s Nadalem. Nadal prostě vůbec neměl šanci se dostat do dlouhých výměn.Doufám, že Fedex bude takto hrál dále a ne, že to udělá jako po finále Australien Open a přestane intenzivně trénovat. Jinak tady někdo zminoval bilanci 14:7 před tímto zápasem. Je to sice pasivní bilance, ale 10 porážek bylo na antuce. Kdyby hrál Nadal lépe na trvdém povrchu nebo na trávě, tak by ta bilance byla zase třeba 9:2 pro Fedexe.
[ Reagovat ]
29.11.2010 01:01Od: Smazaný účet
Jéé, co tady pořád řešíte? Roger je prostě THE BEST a vždycky bude a basta! :-)
[ Reagovat ]
29.11.2010 00:52Od: Smazaný účet
tento zapas byl o absolutni forme svycara, jakysi osviceni ( u hracu to ma svuj termin...pokud trefis vse ! )je to jeden z poslednich zechvevu federera. posuzujte si tenis silovy,technicky,atleticky, ale uvedomte si, ze ta hra je stale o presnosti a vypjatych momentech.kazdopadne španel nehral uroven W-Us, ale tim neznehodnocuji vykon viteze.Nadala povazuji za sikovnejsiho hrace(viz. kratka hra, prohozy od boha, exhibiční neuveritelne kousky). pokud Novak Djokovic odevzda tu priserne tupou raketu,zautoci pristi sezonu na prvni misto sveta. tyto fakta berte vsichni na vedomi. s pozdravem
[ Reagovat ]
29.11.2010 09:09Od: Smazaný účet
V tenisu vždy platilo, že každý z hráčů hraje to, co mu soupeř dovolí a včera Roger nedovolil Rafovi prakticky vůbec nic...
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:26Od: Smazaný účet
Ja si stejne myslim, ze Fedex hral podprumernej tenis a Rafik to odchodil a jeste nemel den:DDD. Jeste by me zajimalo kde je ten zmr.decek, co se se mnou hadal, ze ho Rafa vypraska za hodinu a 20 minut a bude se potit mozna tak s pritelkyni v posteli:DDD.
Roger forever:)
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:19Od: Smazaný účet
Skvělá podívaná, ecxelentní výkon Federera, nejlepší hráč turnaje právem vyhrál. Jen jednu připomínku, našel jsem jasnou paralelu s finále AO z letošního roku. Jak Murray v Melbourne, tak dneska Nadal, šli do zápasu s taktikou, že budou hrát Federerovi do backhandu, jenže ten je vytřel tak, že z backhandu hrál neuvěřitelně a ještě možná lépe než z forehandu.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:36Od: Smazaný účet
myslím, že ani Nadal ani Murray nejsou sebevrazi, aby mu hráli do forehandu...
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:55Od: Smazaný účet
Já neříkám že tam měli hrát, ale že jim pdoobně nevyšla taktika.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:00Od: Smazaný účet finále
Četl jsem některé komentáře a nedalo mi to, abych se nepřipojil. Srovnávat Nadala s Federerem nejde, oba hrají zcela jiným stylem, na Nadalovi je při každém úderu vidět, jaká strašná dřina je vrcholový tenis, ale Federer, to je lehkost sama, jakoby úplně bez námahy. Na Nadalovi se jistě podepsal včerejší zápas s Murraym, dnes byl prostě všude pozdě. Navíc Federer si na Nadala přichystal novinku v podobě úžasných křižných liftovaných backhandů ven z kurtu, tím Nadala určitě zaskočil. Nadal neukázal nic nového a protože v zápasech mezi těmito dvěma vždy rozhodují maličkosti, možná proto Federer vyhrál v zásadě hladce. Moc se těším na jejich další zápasy...
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:06Od: Smazaný účet
Švýcarská elegance Španělská síla opravdu těžko srovnávat. Roger to zvladl hodně takticky, souhlas s ABC ty backhandy byly velice učinné, a hlavně Roger z nich nekazil. Nebylo to poprvé co to takhle hral. Bohužel z nich předtim vyhazoval tak to přestal hrat
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:33Od: Smazaný účet
však právě o to šlo, že ty backhandy hrál naprosto přesně a hlavně překvapivě, normálně je takhle k lajnám nedává. Na Rafovi se mi moc líbí, že se pokusí doběhnout i to, co by všichni ostatní předem vzdali...
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:46Od: Smazaný účet
jj :-)
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:37Od: Smazaný účet
Gratulace Rogerovi, profesorský excelní vystoupení. Jistota byla vidět jako za starých, prostě dneska a celý turnaj jako by neuměl vyhodit míč :) úžasný výkon podpořený dobře fungujícím servisem. Good job Roger. Rafa hral výborně jako vždy, ale dneska to prostě nestačilo. Rafa respekt za celou sezonu. Jsem moc zvědavej na AO :)
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:11Od: Smazaný účet Federer
Od té doby, co začal spolupracovat s trenérem, tak se neskutečně zlepšil a to za docela krátkou dobu. Už jsem tady psal, že se zápas od zápasu zlepšoval atd. Na US Open to nevyšlo, ale i tam už hrál výborně. Ovšem, to co předváděl tady v Londýně, tak to bylo excelentní, úplně celý turnaj naprosto ovládnul, porazil z první pětky všechny s naprostým přehledem. Dnes před zápasem, jsem se bál, jestli dokáže zahrát, tak jako v předešlých zápasech a to se povedlo, naopak ještě zlepšilo. Takhle dobře hrát Federera z backhandu, jsem neviděl už strašně dlouho, do toho vynikající servis a o forhandu se asi nemusíme bavit, prostě skvělý zápas, Nadal hrál dobře, ale neměl šanci.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:39Od: Smazaný účet Re: Tečka 2010
Byla to skvělá tečka za sezónou 2010. Roger Federer ji zakončil opravdu excelentně. Za výborné výkony si zaslouží dík zejména celá silná "pětka", tj. kromě Rogera i Nadal, Murray, Djokovič a Soderling. Je pravda, že rok 2009 byl tenisově lepší a vyrovnanější, protože tu zářili také Del Potro a Davyděnko (ale i Roddick a Verdasco byli výborní). Takže do roku 2011 přeji všem tenisovým fanouškům spoustu skvělých zápasů.
P.S. A ti ostatní (jako barney) ať si stále smrdí a smrdí, kde můžou, ale na tomto portále co nejméně ...
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:53Od: Smazaný účet
Já gratuluji oboum velikánům,skvělí tenis:-)i když fandím Federerovi,tak Nadal má múj obdiv,neuvěřitelnej hráč:-)))a takoví zakomplexovaný keci jako má Barny nebo jak se jmenuje ukazuje že raketa a charakter mu nic neříká..,čili i tenis:-))hezký večer všem:-)))
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:53Od: Smazaný účet Roger je král
Vynikající výkon, zasloužené vítězství, velká gratulace! Marná sláva - ROGER je KRÁL, Rafa zůstává jen korunním princem. Hraje velmi dobře, ale Rogerova hra (pokud nekazí) je maximální sportovní a estetický zážitek, který lze v tenisu vidět. Ať Rafa dělá co dělá, stále zůstává v jeho stínu ...
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:56Od: Smazaný účet Re: elovan
:DDD elegošové fanatici, já vás žeru ..))) 14:8 korunní princ ve stínu :DDD
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:00Od: Smazaný účet Re: Barney
ty jseš neskutečnej chudák...
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:05Od: Smazaný účet Re: dape
chudáci jste vy, elegošové, Rožéér vyhraje po roce pořádnej turnaj a hned je tu vagón exkrementů
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:08Od: Smazaný účet Re: Re Barney
Kdyby prohral, tak jsou tu taky, ale od Tebe, i kdyz ty tady jsou i kdyz vyhraje. Mel by si uznat, ze Rafa dnes na nej nemel. Po 6ti vyhrach v rade.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:17Od: Smazaný účet
Co to tady plácá ten elovan? Rafa je světová jednička, s Fedexem má aktivní bilanci a teď po mnoha měsících s ním jednou prohrál a ten pošuk tady píše že Roger je král atd. Podle mě je Rafa lepší tenista, myslím teď momentálně v několika posledních měsících. Jedna porážka to nemůže změnit!!!
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:23Od: Smazaný účet Re: carlos
to je právě to, co tihle RF fanatici nikdy nepochopí .)))
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:26Od: Stan_Borowitz Re: carlos
máš naprostou pravdu. Federer bude muset své zlepšení potvrdit v průběhu přísští sezóny, aby se dalo mluvit o jeho návratu na tenisový trůn. Zatím na něm pevně sedí Nadal.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:27Od: Smazaný účet Re: Barney
Ale tak jasně, že tady některé komentáře nejsou objektivní, ale proč to řešíš nadávkami na Federera, to nepochopim.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:33Od: Smazaný účet
Jj s tim naprosto souhlasim. Jasně se ukázalo, kdo rozhoduje o výsledcích zápasů. Když to Rogerovi takhle sedne neporazí ho ani Nadal a špatně rozhodně nehrál, v porovnání třeba se zápasem proti Roddickovi, kde byl hodně špatnej ikdyž to nakonec urval..
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:02Od: Matti Re: dape
chudák jsi ty a navíc o tom ještě víš.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:02Od: Matti
o elovanovi nemluvě - ten je korunovanej.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:52Od: Smazaný účet zaznam
neda sa to niekde pozriet zo zaznamu?popripade stiahnut niekde?

dik
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:15Od: a.magerova Re: Záznam finále
Dnes Sport1 23.00, zítra Nova sport 15.10
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:50Od: Smazaný účet revival.Barney, kalic atd.
Blbove, co bude muset Roger udelat, abyste uznali, ze hral dobre? Tento tyden hral famozne, ve finale porazil sveho nejvetsiho rivala, to vam jeste nestaci? Pamatuji si zde diskuze, kdyz Roger tento rok vyhral AO, i kdyz podle nekterych z vas uz mel vyletet ve ctvrtfinale s Davydenkem. A jake byly reakce zdejsich? Nadavali jste mu do svini a luckeru! Kdyz ted behem mesice vyhral ve Stockholmu a Basileji, nikdo z vas se tady neukazal. Jakmile ale Roger zavahal proti Monfilsovi, byl to pro vas zase neskutecny labil a outsider! Vim, ze to asi nema smysl, protoze si to mozna ani neuvedomite.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:12Od: Matti
nebreč Lanci
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:15Od: Smazaný účet Re: Matti
Ty aby ses zdejsich magoru nezastal, ze? Jelikoz jsi na tom ale velmi podobne jako oni, beru te s rezervou.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:17Od: Matti Re: armstrong
budu se opakovat, ale ....opravdu už nech toho brečení.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:20Od: Smazaný účet Re: Matti
Proc bych mel brecet? :D Ja slavim titul. A ty? :DDDDDDDDD
[ Reagovat ]
29.11.2010 08:52Od: Matti Re: armstrong
když slavíš, tak proč tady brečíš?
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:43Od: Smazaný účet re
barney byl vždycky pomatenec a teď si zřejmě utírá slzičky do semeníčku,ale co tam pořád melou o nějakým sfetovaným Maradonoj to mě hlava nebere,koho zajímá???????
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:47Od: Smazaný účet Re: vinc
No určitě to zajímá víc lidí, než třeba užvejkaná ropucha Vavrinec .)
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:00Od: UnrealTom
co by jsi za ní dal ty panici :-)
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:37Od: majjkaa
Gratulacia Roger!!! Vyhral proste lepsi! :)
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:35Od: Smazaný účet londýn- podvečer
skvělý výsledek,bylo načase,že fedex zdolal býka z malorky snad ještě není do šrotu gratuluji
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:30Od: a.magerova Další dobývání rekordů :-))
Na Turnaji mistrů získal páté prvenství, čímž srovnal počet úspěchů Ivana Lendla a Peta Samprase. Zároveň se 29 letech, 3 měsících a 20 dnech stal druhým nejstarším šampionem Turnaje mistrů po Rumunovi Ilie Nastasem (1975).

Zdroj: http://sport.idnes.cz/federer-v-bitve-gigantu-zdolal-nadala-a-popate-vyhral-turnaj-mistru-1pk-/tenis.asp?c=A101128_134306_tenis_bur
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:25Od: Smazaný účet
Ocenuji, ze az na jedno vlakno, je tu dne hodne slusna diskuze, tak to prosim moc nekazte.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:23Od: nagini6
Takticky skvely Roger :) velmi dobre .... vyhra moze buduci rok sposobit velmi vela v dalsich finale Federer - Nadal
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:20Od: Smazaný účet
Díky Rogere ze bude pres zimu a pres vanoce barney zalezly nekde v noře a pujdou psat komentare :D
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:25Od: Smazaný účet Re: Vojtiiik
myslíš tam, odkud si teď vylezl? Ne, po letošní sezóně a při pohledu do žebříčku nemám důvod .)))
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:11Od: Smazaný účet
jj uz mi tam bylo smutno, konecne sme dneska dali nadalovi narez tak muzu vylezt, uz je mi dobre...
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:11Od: Smazaný účet
No jo, zkrátka když je Roger v takový formě v jaký je, tak na něj prostě nestačí nikdo, ani Rafa. Roger dneska exceloval především na servisu a taky z bekhendu a pokud Rogerovi funguje bekhend, tak se proti němu moc udělat nemá, protože forhend je jistota. Jedinou slabší chvilku si vybral v tom druhym setu a Rafa toho okamžitě využil, ale jinak byl Roger ve všem lepší a hlavně využil všechny šance a zaslouženě vyhrál. Možná škoda že zrovna končí sezona.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:09Od: Smazaný účet
Dobře Federer i když sem fandila Rafovi... :)
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:04Od: Smazaný účet Chytraci v akci :D
28.11.2009 20:07 Od: Barney
"Příští rok bude rád, že se na turnaj mistrů vůbec kvalifikuje :D"

03.11.2009 19:04Od: Barney
"Aby se pan McEnroe II. na turnaj mistrů vůbec kvalifikoval :DDD"

28.11.2010 12:14Od: Paribas_Masters
"Rada je na Rafovi, jelikoz je poprve ve finale World Tour Finals! Jediny velky turnaj jenz zatim nevyhral, Federer se ma na co tesit!"
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:20Od: nagini6
Krasne vystihnute, urcite by sa toho dalo najst viacej :)
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:27Od: Smazaný účet Re: armstrong
svoje rozumy a moudra, jak Nadal je No.1 jen díky antuce a jak si ve Wim + USO neškrtne sem dávat asi nebudeš, viď? :DDD
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:04Od: Smazaný účet Re: Re Barney
no, dlouho jednicka uz Rafa nebude. Pokud Roger bude hrat od zacatku sezony tak jao ted skoncil, tak se vrati na pozici jednicky.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:37Od: Stan_Borowitz Re: Russ
to je zatím v rovině přání otcem myšlenky. Ale čekám, že příští rok bude souboj o první místo hodně zajímavý. Nemuselo by to být tak jednoznačné jako letos.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:16Od: Matti Re: russ
tohle už byla jen labutí píseň
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:47Od: Smazaný účet
Dnes taky byl rozhodujici moment to, ze Roger vyuzival breakbally. Proti Djokovicovi jich mel 11 a vyuzil 4, a v poslednich zapasech treba v Parizi s Monfilsem to taky zazdil, ale dneska 3 ze 3. Takze gratulace!
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:41Od: Smazaný účet Super finale
Bolo sice dost kratke na to ze 3 sety a celkovo malo sanci- ale to ako si obaja drzali servis a ked uz bola vymena tak kvalitna stalo za to. Roger hral vo vybornej forme cely turnaj ale finale este vystupnoval svoj level a naozaj predviedol vykon ktory uz dlho nepredviedol. Rafa nehral sice svoju maximum ale stale hral solidne no dnes to nestacilo. TEsim sa na AO a snad oboch zastihne v dobrej forme a tam by nam tento kratky zapas mohli vynahradit vo finale dakou 5-setovou bitkou. Rafa si kazdopadne myslim ze vyhraje nikedy World tour finals ci uz dalsi rok alebo ti edalsie ale verim tomu ze tak ako sa zlepsil na harde ze aj tento posledny velky turnaj co mu chyba si pripise do zbierky. Roger zasa vyhrou nad Rafom a hlavne tym vykonom by sa mohol nakopnut psychicky do dalsej sezony a skusit zabojovat o pozicu 1cky co stale nie je nerealne dakedy po Wimbledone.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:50Od: Stan_Borowitz Re: Každý hraje tak,
jak mu soupeř dovolí... Rafa hrál velmi dobře, ty řeči o "maximu" a "nemaximu" neuznávám - až na několik her ve druhém setu hrál Federer natolik agresivně a přesně, že mu prostě nedovolil se prosadit. V jedné nebo ve dvou situacích měl i trochu štěstí, ale to prostě přeje připraveným...
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:56Od: Smazaný účet
Jasne maximum sem maximum tam. Dnes to byl jen nepovedenej zapas, stane se i tem nejlepsim. Kdyby to bylo vsude jinde nez v hale tak by jsme se asi dockali lepsi podivane.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:58Od: Smazaný účet
Ved pisem ze hral solidne ale ze dnes to nestacilo cize Roger hral lepsie:D Roger hral vyborne a porazil na jednom turnaji svetovu 1ku, 3ku, 4kku a 5ku co je skvely vysledok sam o sebe- Rafa nehral maximum- ano Roger ho mozno k tomu nepustil ale proste nehral svoj najlepsi tenis Rafa. Tak by som to zhrnul ze naj vykon predviedol Rafa s Murraym a Roger naj vykon predviedol dnes.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:09Od: Smazaný účet
Roger odehral skvely turnaj a ani dnesni zapas nebyl vyjimkou. Skvele serviroval, fantasticky umistoval backhandy, celkove se dobre hybal. Jsem rad, ze se mu po trech letech zase podarilo na Turnaji mistru triumfovat.
GRATULACE ROGEROVI!!!!
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:14Od: Smazaný účet
to je bez komentare, roger hral fakt skvele, riskantne, ale skvele.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:40Od: Smazaný účet ach ne :(
Velke zklamani.. Moc pohledny to tedy nebylo.. samozrejme par vymen ktery mohou predvest pouze tihle dva bylo, ale zbytek pomerne hodne nudnej.. Federer si to vyhral prvnim podanim, to je pravda.. a bohuzel jsem dnes u Rafy postradal tu vuli tygra kterou mel po celej turnaj.. Uvidime zda v budoucnu predvedou neco podobnyho jako na Australian Open 2009, coz povazuji za nejlepsi zapas jakej sem kdy videl
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:43Od: Stan_Borowitz Re: Panebože,
odkud se tihle "experti" berou? Tam, kde míčky lítaj tak rychle a nečekaným směrem, je i Rafovi vůle tygra naprosto k ničemu. Byl to naprosto fenomenální tenis, který se ovšem laikům nemusí líbit, to chápu.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:47Od: spaniel
Pod toto se podepíšu!
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:49Od: Smazaný účet
tady nas laiky nekdo vsechny zna. Jasne ceka se nad standard a ten dneska nevyl. Souhlasim s AO09 se to srovnat neda, to byla uplne jina liga.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:55Od: Smazaný účet Re: expert
Tak kdyby si ty byl expert a znalec tenisu, tak by si jasne videl, ze Nadal hral pomerne prumerne celej turnaj. Takze tvoje skryta narazka na to, ze kdyz ROger zahraje na svech 100% nema souper sanci je samozrejme mimo. Specialne tihle dva jsou tan tom tak, ze rozhoduji malickosti a aktualni forma a ta byla u obou na tomhle turnaji patrna uz od zacatku.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:55Od: Smazaný účet
zadnej expert nejsem, pouze hodnotim.. zadnej laik taky nejsem, tenis sleduji uz nejakou tu dobu... Videl sem hodne kvalitnich nebo jak rikas ty fenomenalnich zapasu ale tenhle tam rozhodne patrit nemuze. Jasny, Federer odehral neskutecnej turnaj, ale Rafa na nej zkratka zahrat umi- ne nadarmo ho porazil nekolikrat v rade. To ze micky litali rychle a necekanym smerem, na to bude asi Federeruv nejvetsi rival malinko zvykly nemyslis? .. Zapas ovladl Federer, jelikoz serviroval vic nez solidne a Rafa si semtam neodpustil chyby, ktere obvykle nedela.. cekal jsem zkratka uplne jiny finale
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:55Od: Smazaný účet
Ja sa podpíšem tiež. Vyzerá, že kolega tenisu rozumie.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:59Od: Smazaný účet Re: re Richmond
Presne. Gratulace Rogovi. A tesim se se svym Nadalem na dalsi sezonu !
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:03Od: Stan_Borowitz Re: Richmond
a proč si myslíš, že Nadal měl na turnaji dlouhý výměny s každým, jen s Federerem ne? A proč naopak Federer neměl dlouhý výměny prakticky s nikým? Protože míče dokázal zakončit dřív, a to tím, že hrál rychle, přesně a jeho hra nebyla pro soupeře čitelná. Jasně, že pomalejši tenis je pro diváka líbivější, ostatně proto ATP stále zpomaluje povrchy. Ale to neznamená, že ty zápasy jsou tenisově kvalitnější.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:12Od: Smazaný účet
Hlavni duvod, je podani, slo mu proto byly vymeny kratsi. Na returnu to bylo delsi. Zpomalovani je dobre, samozrejme pokud se to neprezene. Antuka a trava jsou povrchy pro ktere byl tenis vynalezen, hard je tam jen proto, ze je levny na udrzbu.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:25Od: Stan_Borowitz Re: Reetu
Hrál poměrně průměrně a dostal se bez porážky do finále? To asi nemyslíš vážně, že... Jinak s tvou poslední větou naprosto souhlasím. Když si dáš práci a najdeš si, co jsem psal před finále, zjistíš, že můj názor byl totožný. Osobně jsem tak jasnou převahu Federera nečekal.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:36Od: Stan_Borowitz Re: kalic
podání je základ, zejména na rychlém povrchu, o takové samozřejmosti se snad nebudeme bavit. Ale Federer dnes nevyhrál jen (dokonce ani hlavně) servisem, vyhrál hlavně rychlostí a přesností.
[ Reagovat ]
30.11.2010 11:05Od: Smazaný účet
ATP povrchy nezpomaluje, naopak zrychluje ( Paris Bersy, Aus.open ....
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:40Od: Smazaný účet
rudou nesnasim a auta nijak neprozivam, ale to cervene ferrari, co se prohnalo Londynem, bylo paradni, hezky sportovni i esteticky zazitek. Diky!
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:00Od: Smazaný účet
Originalni zhodnoceni, pod ktere se plne podepisuji.Uzasne celkove vitezstvi s lehkosti a gracii. Skoda, ze je konec sezony. Uvidime na Australian open?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:36Od: Smazaný účet
Krásnej zápas, talent a cit vyhráli nad rychlostí a atletičností :))..
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:32Od: Smazaný účet
Skvělý federer a krásné finále :-o tak to je moc!Si snad děláte Prd.el ne?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:41Od: Stan_Borowitz Re: To toho o tenisu
asi moc nevíš, že?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:44Od: Smazaný účet
Rozhodně nemám tyhle brejle co máš ty.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:45Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
zato ty chodíš jako expert do studia při Davis Cupu, ne?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:46Od: Smazaný účet Re: Sekyy
přesně tak, elegánský brejle, ty tady dávájí za registraci :DDDDD
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:48Od: Smazaný účet Re: Barney
Takže tím předpokládám přiznáváš, že jsi absolutně subjektivní, zaujatej a nejde tě brát vážně, když koukáš přes elegánský brejle.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:54Od: Stan_Borowitz Re: .Barney
nevím, o co ti jde, chlapečku. Neměl bys být už vyčuranej a v posteli? Nedá ti maminka na zadek, že ještě nespíš?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:59Od: Stan_Borowitz Re: Sekky
Dám ti radu. Zkus si našetřit pár korun a za rok si tam zaleť. Ono totiž v TV nebo na počítači to dost klame. Vypadá to, že ten nebo onen míček by se dal doběhnout, kdyby se Nadal (nebo Federer) víc snažil, ale když vidíš naživo, jak rychle tam ty míče lítaj, tak změníš názor. Federer použil přesně stejnou taktiku, o jaké mluvil před zápasem Berdych. Na rozdíl od něj ji ale uměl uplatnit i v praxi. Naprostou většinu zápasu tlačil tak, že Nadala k ničemu nepustil. Backhand měl fenomenální, podobně jako proti Murraymu na AO. A navíc stoprocentně proměňoval breakbally.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:04Od: Smazaný účet
Nesnaž se mě poučovat Nadala sleduju několik let a dost pozorně, poznám na co má jak se cejtí a co může doběhnout.Takže letenku si kup ty a hezkou cestu přeju.
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:22Od: Stan_Borowitz Re: Reetu
inu, komu není rady, tomu není pomoci. Kdybych na pár velkejch turnajích nebyl, tak bych ti to nepsal. Ale jo, klidně si dál hraj na velkýho experta, co pár let kouká na Nadala v televizi a přesně ví, "na co má jak se cejtí a co může doběhnout". Gratuluju, to je fakt výkon. To aby snad on přiletěl za tebou a angažoval tě do týmu, ne? Pak bude neporazitelnej...
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:28Od: Stan_Borowitz Re: Oprava
ten předchozí příspěvek je pro Sekyy
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:30Od: Smazaný účet
Kde seženu tuhle tabletku tak budu všechno vědět a všude jsem byl? :D fakt individu nekteří, hlavně ten co tam nahořže básni jak je Roger král po jedné výhře, ale když tady dává Barney bilanci 14:8 tak se to najednou nepočítá.Ono se vždy počítá jen to co se hodí ...
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:44Od: Stan_Borowitz Re: Sekky
Co to plácáš? Zatím jedinej, kdo je tady expert od TV, který přesně ví "na co Nadal má jak se cejtí a co může doběhnout" (tvoje vlastní slova, vzpomínáš?), jsi ty. Já jsem tě jen upozornil na to, že naživo je ta hra nesrovnatelně rychlejší a že to, co v televizi vypadá jako míč, který se dá doběhnout, v reálu vypadá úplně jinak, toť vše. Nadalův výkon nezpochybňuji, ani jeho aktivní bilanci s Federerem, natožpak první pozici na světovém žebříčku. Tak v čem je problém?
[ Reagovat ]
28.11.2010 22:51Od: Smazaný účet
Aha takže jeden zápas to doběhne a druhej ne?To je normální jo?Nevěřitelný co z tebe padá.Jinak ta bilance nepatřila samozřejmě na tebe kdyby sis to pořádně přečetl.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:04Od: Stan_Borowitz Re: Sekyy
hele, nemám tolik času, abych ho s tebou mohl dále ztrácet. Radu jsem ti dal, zařiď se, jak chceš. Klidně si dál věř svým expertízám od televizní obrazovky. Věř třeba tomu, že všichni soupeři na TM právě v utkání s Federerem "neměli svůj den", a proto je porazil rozdílem třídy. Nebo tomu, že si Federer najal šamana, který je na utkání s ním zaklel. Moje vysvětlení je, že hrál tak rychle, přesně a agresivně, že nikdo nestíhal, včetně Nadala. Prostě se mu ten turnaj mimořádně povedl. Tvoje volba, čemu budeš věřit ty, co ti připadá pravděpodobnější.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:18Od: Smazaný účet
To víš že jo neztrácej, Takovejch odborníků jako jsi ty je tu plno.Zkus se občas podívat na Nadala, aspoň GS to je zase moje rada.Měj se!
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:28Od: Stan_Borowitz Re: Sekyy
ještě jsem ti na závěr našel, co řekl sám Nadal: "He played unbelievable," said the Spaniard. "He was unplayable I think in this first set. I just can congratulate him for his victory and another great tournament for him. He played unbelievable during all the week without losing a set, being in the final. So his level was very high. I tried my best this afternoon, but he was better than me."... Ale ty jistě víš ještě lépe než on, "na co má jak se cejtí a co může doběhnout". No, snad aspoň umíš anglicky, překládat se mi to nechce.
[ Reagovat ]
28.11.2010 23:35Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
Tenhle ( vlastne ani zadny jiny Nadaluv fanousek tady ) ti nikdy neprizna, ze Roger hral dobre. Jsou to zaslepenci, nema smysl s nimi vest vaznejsi diskuzi. Tihle kaspari nikdy neoceni jiny vykon, nez ktery poda jejich Nadal!
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:31Od: Smazaný účet
Gratulace Rogerovi... jasně, všichni už automaticky čekáme, že zápas R+R bude něco historického. Dneska to tak nebylo, ale dělat z toho nudný zápas jenom o podání... no nevím. Ale chápu, že emoce jsou sviňa a zatřesou se zdravým úsudkem kdekoho :)
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:35Od: Smazaný účet
To je pravda, proto je lepsi k tomu pristupovat s rozvahou. A s rozvahou muzu rict, ze tenis kde jsou vymeny je hezci. Dnesni finale byl dobry, ale nijak uzasny zapas.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:52Od: Smazaný účet
Re:kalic
Podľa Teba by mal hráč hrať "hezky" aby sa ti to páčilo a prehrať? Tak to v profi tenise nechodí, iba ak na exibícií. Nudné to rozhodne nebolo, len rýchle a taktické a niektoré údery boli geniálne. Mimochodom, neviem či ti to neušlo, ale hralo sa na tvrdom-rýchlom povrchu.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:29Od: a.magerova
Rafo jsi frajer.

Rogerer jsi nááááš :-))
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:30Od: Smazaný účet Re: a.magorova
my - královna?
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:29Od: Smazaný účet
Holt Federer byl na celym turnaju dominantní, ani Rafa na něj neměl..Takže gratulace
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:28Od: Smazaný účet
Opravil bych nadpis krasne. Vyhral si to prvnim podanim, tod vse.
[ Reagovat ]
28.11.2010 20:39Od: Stan_Borowitz Re: Ty jsi ale expert
co?
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:03Od: Smazaný účet Re: Super Roger
Ja som to videl takto:
Jedine Roger dokazal zatlacit Rafu tak, ze sa nedostal k svojej hre az na druhz set, kedy slabsim podanim a slabsou strednou hrou prehral svoje podanie, potom uz Rafovi nedal vela sanci, Rogera som takto uz nevidel hrat od finale Australian Open!!!
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:05Od: Stan_Borowitz Re: kajsi
přesně tak.
[ Reagovat ]
28.11.2010 21:24Od: Smazaný účet
souhlas, roger hral skvele. Ale hral na risk, ktery vychazel cely zapas. 93% uspesnost prvniho servisu ani on nemiva kaydz den. Dneska si to zaslouzil, ale pro me bohuzel ne moc koukatelnym vykonem.
[ Reagovat ]
29.11.2010 00:25Od: Smazaný účet
tento zapas byl o absolutni forme svycara, jakysi osviceni ( u hracu to ma svuj termin...pokud trefis vse ! )je to jeden z poslednich zechvevu federera. posuzujte si tenis silovy,technicky,atleticky, ale uvedomte si, ze ta hra je stale o presnosti a vypjatych momentech.kazdopadne španel nehral uroven W-Us, ale tim neznehodnocuji vykon viteze.Nadala povazuji za sikovnejsiho hrace(viz. kratka hra, prohozy od boha, exhibiční neuveritelne kousky). pokud Novak Djokovic odevzda tu priserne tupou raketu,zautoci na prvni misto sveta. tyto fakta berte vsichni na vedomi. s pozdravem
[ Reagovat ]
29.11.2010 07:42Od: Smazaný účet
Neměl 93% úspěšnosti 1. podání, ale 93% získání bodu po prvním podání..:) to je rozdíl
[ Reagovat ]
29.11.2010 10:16Od: Stan_Borowitz Re: keboseek
přesně tak, taky jsem na to chtěl upozornit. Úspěšnost prvního podání měl myslím nižší než Nadal.
[ Reagovat ]
09.12.2010 19:19Od: Smazaný účet
no a co ale vyhrál
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist