Už jsem zapomněla, jaký je pocit vítězství, řekla Serena a naznačila konec kariéry

  • Po roce a dvou měsících si bývalá tenisová královna Serena Williamsová vychutnala pocit vítězství. Nevydařený červencový návrat do Wimbledonu si vynahradila na prestižním turnaji v Torontu, kde prošla přes první kolo. Čtyřicetiletá Američanka byla ráda, že vidí světlo na konci tunelu. V dnes zveřejněném článku pro zářijové vydání magazínu Vogue ale naznačila, že se blíží k ukončení kariéry a sní o rozšíření rodiny.
    9. 8., 16:20 | Aktuality |  92 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

"Jsem ráda, že jsem vyhrála. Už je to hodně dlouho, zapomněla jsem, jaké to je," řekla Williamsová poté, co zdolala 6-3 6-4 Španělku Nurii Párrizasovou. Jako vítězka odcházela z kurtu poprvé od loňského Roland Garros. Pak se ve Wimbledonu zranila a od té doby odehrála jen dvě dvouhry a jeden debl.

Kolik zápasů ještě přidá, netuší. "Proto se snažím užít si tyhle okamžiky. Je to jako světlo na konci tunelu. Přibližuju se mu a nemůžu se dočkat, až jím projdu," řekla tenistka, která na konci září oslaví 41. narozeniny.

Pro magazín Vogue pak napsala, že je připravená vzdát se tenisu. "Nikdy jsem neměla ráda slova odchod do důchodu. Nepřipadá mi to jako moderní slovo. Přemýšlím o tom jako o přechodu, ale chci být při užití tohoto slova opatrná, protože pro určitou komunitu lidí to znamená něco velmi specifického a důležitého. Asi nejlepší slovo, které by to popsalo, je evoluce. Chci vám říct, že se vyvíjím směrem od tenisu k jiným věcem, které jsou pro mne důležité," uvedla.

Williamsová, jež má na kontě jen ve dvouhře 73 titulů, z toho 23 grandslamových, je připravená odejít, přestože se jí nepodařilo vyrovnat rekord Margaret Courtové v počtu grandslamových trofejí. "Před pár lety jsem v tichosti založila Serena Ventures, společnost rizikového kapitálu. Krátce nato jsem založila rodinu. Chci tu rodinu rozšířit," dodala.

V Torontu získala titul třikrát a před třemi lety hrála finále. Nyní ve druhém kole přípravy na US Open může narazit na Terezu Martincovou, pokud Češka zdolá švýcarskou favoritku a olympijskou vítězku Belindu Bencicovou.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (92)
10.08.2022 22:25Od: Fandina
Krásné šatičky ve stylu mořské panny pro Vogue a ta barvička. Moc hezké.
[ Reagovat ]
10.08.2022 23:14Od: medvidek-v-malini
jedna kaňka naštěstí móře neobarví
[ Reagovat ]
10.08.2022 23:27Od: George_Renel
A ten Photoshop, ten dělá s kily zázraky.smile
[ Reagovat ]
11.08.2022 14:23Od: Holahej
Někdo se narodí s orlím nosem, nohami do ó, Serena je často na titulkách, v módních šatech, má ženské tvary, zepředu takhle vypadá, jen má po matce stejnou její postavu, nadměrně velké, vypouklé pozadí, ..ta genetika..ti prostě někdy naloží.
[ Reagovat ]
11.08.2022 14:31Od: Krisboy
Ty jsi fakt fanatik odtrženej od reality. Hlavní faktory Prasereniny postavy jsou tisíce nazvedaných tun železa v posilivně a hlavně steroidy, ty gene.
[ Reagovat ]
11.08.2022 22:31Od: Holahej
..podívej např., jak vypadala Kratochvílová v době svých rekordů, Korda když byl suspendován za doping, jen podle vzhledu nelze nikoho osočovat..
[ Reagovat ]
12.08.2022 09:22Od: Krisboy
Však Kratochvílová taky dopovala ve velkém, to všichni přece vědí.
[ Reagovat ]
12.08.2022 10:21Od: vavrinec
To zcela určitě, ale lidé z blízkého okolí paní Kratochvílové tvrdí, že ona sama je přesvědčená o tom, že nikdy nedopovala. On jí to prostě nikdo neřekl, dávali jí "vitamíny" a "doplňky" a ona tomu věřila. Aspoň nedopadne jako Lance Armstrong, který to neunesl a všechno přiznal a vlastně to odnesl za celou tu dobu, přestože tehdy v cyklistice dopoval prakticky každý. V atletice to bylo v té době skoro podobné (ale jen skoro, byli tehdy i čistí atleti), takže bych to paní Kratochvílové nevyčítal. Ona skutečně dřela naprosto neuvěřitelně, že bez anabolik by tu dřinu její tělo prostě nevydrželo, to je druhá věc.
[ Reagovat ]
12.08.2022 11:44Od: Krisboy
Já nikomu nic nevyčítám, jenom říkám, že uvádět zrovna Kratochvílovou jako argument na obranu Prasereny je poněkud mimo.
Tenkrát dopovali skutečně všichni, v naprosté většině nedobrovolně. Zaremba, Fibingerová, Machura a tisíce dalších československých a východoněmeckých sportovců.
[ Reagovat ]
12.08.2022 15:45Od: medvidek-v-malini
tak hlavně když ti to už skoro 33 let tvrdí us kolaborantský mainstream, viď?

https://www.novinky.cz/podcasty/clanek/jarmila-kratochvilova-bojkot-olympiady-se-rezimu-neda-odpustit-40404504

zhlédni - a pak se před touto dámou pokloň a pokorně šoupej nohama, servilní čuráčku
[ Reagovat ]
11.08.2022 16:27Od: George_Renel
Ty fakt nevidíš ten rozdíl mezi její reálnou postavou na kurtu a na tomto reklamním snímku?
[ Reagovat ]
12.08.2022 00:45Od: Fandina
Podle mě je to bez fotošopu. Je nafocená tak, aby vypadala dobře. I na jiných fotkách vypadá podobně.

https://www.instagram.com/p/ChAy5zPPowA/

https://static01.nyt.com/images/2019/09/01/sports/01openweb-topper/merlin_160067850_dc674793-4b67-43b3-8b58-c470d5c6322c-superJumbo.jpg?quality=75&auto=webp

https://m.actve.net/evropa2/2020/07/serena-dcera-web-660x371.jpg
[ Reagovat ]
10.08.2022 18:26Od: medvidek-v-malini kalí vodu, Vojtěchu, kalí vodu... karikatura na legendu
ale dřív nebo později potáhne tak jako tak - bez rekordů i elementárního uznání smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:45Od: Holahej
Zpráva o ukončení kariéry Sereny Williams, na letošním Us Open, zaznamenala mezi fanoušky poprask. Poslední Grandslam roku hlásí, že lístky jsou téměř vyprodané na celý turnaj.
[ Reagovat ]
10.08.2022 18:13Od: Krisboy
Ale ona přece nekončí kariéru, ona prochází evolucí! smile

Dezinformátore. smile
[ Reagovat ]
11.08.2022 14:14Od: Holahej
..jízlivosti, překroucenosti ti jdou..
[ Reagovat ]
11.08.2022 14:36Od: Krisboy
Jaký překroucení? To je citát, já bych něco takového nevymyslelsmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 18:28Od: medvidek-v-malini
přesně takto funguje parazitní kapitalismus - každý Soukup potřebuje svou Hanychovou smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:44Od: Holahej
Sereno, děkuji ti za všechno, co jsi udělala pro to, abys prolomila bariéry a byla pozitivním světlem v tomto světě. Všichni jsme viděli, jak nosíš korunu velikosti s takovou pokorou, milostí a integritou, po které můžeme všichni toužit. Znamenalo to mnoho, sledovat tvou cestu jako sportovce, jako matku, jako obchodní vedoucí a další. Přeji ti hodně štěstí v další fázi tvojí kapitoly života. A prosím pamatuj, že ti budu vždy fandit.
Michelle Obama
Sereně za tenisovou kariéru poděkovala i herečka Reese Witherspoon nebo herec Jason Statham
[ Reagovat ]
10.08.2022 18:29Od: medvidek-v-malini
už jsem se lekl, že jsou ty rádobykorektní bláboly z tvé vlastní hlavy smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2022 05:40Od: Amputace
Ano. Kariéra bezesporu velká, zápis do tenisové historie legendární, nicméně její boj za rovnoprávnost tomuto boji spíše ubližující. Taková medvědí služba, troufl bych si říct. Z latentních xenofobů podobně vystupující osobnosti, které jdou na krev a za každou cenu, bez ohledu na to, či jsou v právu, xenofoby spíše vytvářejí, nežli by v nich tyto sklony odbourávaly. A právě v těch latentních xenofobech, rasistech, šovinistech tkví jádro problému. A osobnosti jako je Serena tomu podle mě vůbec nepomáhají.
[ Reagovat ]
11.08.2022 11:03Od: Newcombe
pěkně napsáno
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:40Od: Rafaeoli25
Snad Serena ještě pár dobrých turnajů odehraje, na USO bych jí přál alespoň čf, aby to bylo důstojné.
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:46Od: com
pokud ji nafasujou do losu zase LL jako tady, tak snad to druhy kolo dopadne smile Jinak se Sirína bude loucit raz dva smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:51Od: Rafaeoli25
Chápu, že její hejtři jsou na ní nabroušení, jen nechápu, z čeho tak soudí, když po návratu odehrála zatím dva zápasy.
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:54Od: Rafaeoli25
Jak na tom je, ukáže nejlépe zápas s Benčič. Pokud zahraje dobře, nebude pochyb, že na to ještě pořád má a to i kdyby ten zápas prohrála.
[ Reagovat ]
10.08.2022 16:56Od: lxr
smile
[ Reagovat ]
11.08.2022 23:56Od: Tomas_Smid_fan
Dával jsem jí max 5gemů a uhrála 6smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:04Od: Mantra pro
mě byla největší její legrace, když dostala "doma" naloženo od Berty Vinci smilesmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:05Od: Mantra [ Reagovat ]
10.08.2022 13:35Od: misa Tenisová legenda
jako je Serena zabránila řadě hráček získat gs. titul nebo hrát aspoň finále (Dívám se, že v roce 2012 hrála semifinále US Open Errani smile a SW jí pak nechala 3 gemy). Dnes takové osobnosti (možná kromě Swiatek, uvidí se dál...) nejsou a nejcennější tituly tak vyhrává kdokoliv.

Posledním příkladem je Raducanu. Tenistka, která je rok po výhře na US Open lidem pro smích.
[ Reagovat ]
10.08.2022 14:15Od: Vlk-v-trave
Rekl bych, ze to bude spis problem lidi, nez samotne Emmy:)
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:22Od: Tomas_Smid_fan
Jj, smát se 19tý holce, co vyhrála GS, na to musíš mít fištrónsmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 16:05Od: annah
smile
[ Reagovat ]
09.08.2022 23:16Od: Tomas_Smid_fan Naomi retired
kvůli bolesti zad, nicméně na TP live zápas stále běží...
[ Reagovat ]
09.08.2022 23:19Od: SpacialRecognition
Zase si může jít stěžovat na twitter či instagram,jak těžké je uživit 4 členy rodiny s těmi milionami dolarů co má....
[ Reagovat ]
09.08.2022 23:23Od: team.wta
milionami smile
Ty seš jako Milouš Jakeš, ten si taky pletl brojlery a bojlery.
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:09Od: Blondie
Naprosto parádní kariéra, zápis do historie, vzor (ano, souhlas, i kontroverze a důvody ke kritice byly), ale k tomu všemu zvládla i založit rodinu a být spokojená máma.

To je na smeknutí :)
Ať se daří!
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:51Od: svetova.dvojka
Ano Serena je žena, matka a feministka.smile

Co jsou její kritici ? naprosté nicky...
Co oni udělali pro chudé, bezbranné a utlačované nic... protože sami by chtěli utlačovat.smile
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:58Od: Blondie
Ech... :D

Serena není svatá, za spoustu konkrétních kroků je zcela adekvátní ji kritizovat.

Nicméně ten hloupý a nízký hejt, co se na ni v Česku jede, spíš vypovídá o autorech :)
[ Reagovat ]
09.08.2022 22:03Od: com
*rozpačitě si odkašlal a přemýšlí, zda má blondie připomenout, kdo tu neustale pomlouva a hejti Karolinu* Hodne to vypovida o autorce smilesmile
[ Reagovat ]
09.08.2022 22:09Od: Blondie
Já?
Já jsem na Karolínku hodná a stále se jí zastávám a nesnáším, když někdo drbe její vztah s Hrdličákem :D

Nefandím ji jen na kurtech, jinak jí přeji milý, šťastný a spokojený život smile a rozhodně uznávám, že je to výborná tenistka, byť zatím možná nenaplnila potenciál ;D
[ Reagovat ]
09.08.2022 19:56Od: svetova.dvojka
Nejlepší v historii, dokázala se prosadit i přes bělošský rasismus, který v tomto sportu a v této společnosti vždy panoval.
Protože tenis byl dlouho bílý sport, pro bílé zbohatlíky a bílou tzv. šlechtu.

Stačí se podívat na příběh prvního a dosud jediného černošské vítěze Wimbledonu Artura Ashe, jaký on zažíval nechutný rasismus, jak ze strany samotných tenistů jeho soupeřů , tak ze strany tenisové veřejnosti.

Serena bojovala nejen se soupeřkami ale také s rasismem, proto je nejlepší v historii.

Navíc skvělá úžasná žena, lidskoprávní aktivista, bojovnice za práva žen, za práva černochů, za práva utlačovaných.smile

Její život , její kariéra měla i obrovský přesah mimo tenis, jedna z největších žen celého 21.století.smilesmile
[ Reagovat ]
09.08.2022 20:29Od: milik254
To jsi radši neměl(a) psát, za chvíli se sem sletí smilečecháčcismile, aby ti řekli, že Serena je jenom maskuliní herečka.
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:47Od: svetova.dvojka
Kecy čecháčkovských xenofobů a mačistů mě nezajímaj...
Skutečným Čechem byl Václav Havel a ne nějací zamindrákování Čecháčci co by chtěli brát práva ženám a národnostním menšinám.
[ Reagovat ]
10.08.2022 08:46Od: Martan1
Světová dvojko, že ty myslíš ironicky ty svoje příspěvky? Pak se bavíš reakcí na ně smile. Pochybuju že to myslíš vážně vzhledem k tomu co píšeš. Vypadá to jako kdyby vzali novináře z padesátých let a řekli mu že má psát v duchu hysterie která teď panuje v tzv. západním mainstreamu. Ale dobrý, když se tím bavíš.. za chvíli tě tady prokouknou.
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:33Od: RFanousek
to je všechno hezké, ale když řeknu A tak by bylo fajn říct i B. A sice, že její chování na kurtu ne vždy bylo adekvátní a že dokázala také chovat pěkně arogantně. Její trapné výstupy na US Open proti Clijsters a proti Osace si asi všichni pamatujeme, v prvním případě vyhrožovala sběračce míčků, v druhém sprostě nadávala sudímu a argumentovala, že přece nemůže podvádět, protože je MATKA. A ještě si vzpomínám, jak onehdy vyhodila Thiema z tiskovky, protože ONA MUSÍ JÍT PRVNÍ.
Takže ano, úžasná tenistka, významná osobnost, rozhodně. Úžasná žena? Mi nikdy sympatická nebyla a rád ji nemám a nemá to nic společného s tím, že je černá, nebo žena, nebo MATKA nebo cokoliv jiného. smile
[ Reagovat ]
09.08.2022 22:00Od: Blondie
No jasně, mnohé boty udělala.
Ale když už jí člověk nefandí, nebo ji nemusí jako osobu, tak jako sportovec je teda sakra k respektování :)
[ Reagovat ]
10.08.2022 08:56Od: Martan1
Přesně, cítím z ní že by pro slávu a úspěch udělala kdykoliv cokoli a to cokoli doslova a že v jiném oboru by šla tzv. přes mrtvoly.Vždyt ona může skončit s velkou pompou a neustále se usmívat a kynout druhým na všelijakých exhibicich a banketech. A co vidíme? Vidíme kyselý úsměv když předstírá že ji to nevadí že prohraje a když vyhrála nad Parizasovou tak se ani neradovala, asi ví že s jinou hračkou by dávno rupla.
[ Reagovat ]
10.08.2022 12:32Od: Holahej
Kdo chce bít, hůl si vždy najde..
V rámci objektivity Serena Thiema nevyhazovala, chtěla do jiné menší místnosti, byla to věc pořadatelů, necitlivá chyba organizátorů, Thiem to nevěděl, cítil se dotčen, proto se později Sereně omlouval, nabízel společný mix na GS...

Serena je velmi citlivá na nespravedlnost, když cítí nespravedlnost, reaguje temperamentně, až výbušně, nechce se nechat..., dostává se do transu bojovnice, má silný hlas, křičí, ale zas nic tak hrozného, nepochopitelného..
Koučování, běžný, víceméně tolerovaný kolorit GS, turnajů...a najednou ve finále GS, na zaplněném největším tenisovém centrálním dvorci, s mnoha tisíci halasícími diváky, je ona, právě jen ona, která si nikdy na turnajích, kde to je / bylo/ možné, nezve a nepozvala trenéra k sobě na lavičku na porady, znenadání dostane penalizací za koučování..., kterého hráče by to nerozlítilo ..
[ Reagovat ]
10.08.2022 13:04Od: Krisboy
S tím Thiemem máš pravdu, tam to bylo opravdu trochu jinak.
[ Reagovat ]
10.08.2022 13:51Od: Amputace
Zase na druhou stranu: obhájit se dá při vhodném užití slov také téměř všechno. Diváci, tlak, nervozita, fyzická únava, má takovou povahu, je bojovnice a občas jí prostě přepne, nic velkého - stačí si vybrat. Blbé je, že do podobných extrémů (jako ten s Naomi) to obyčejně tlačila právě jen a jen ona, žádný podobný exces si nevybavuji u jiných hráček. Ten případ z US Open je v mých očích totálně neomluvitelný. Bylo to její naprosté selhání po sportovní i lidské stránce. Kdyby ten rozhodčí použil její vlastní medicínu, mohl ji zpětně v klidu napadnout za urážku motivovanou genderem. Nazývá ho tam opakovaně lhářem. Na základě čeho? Že je ve společnosti mužské lhaní, podvádění a podobně stereotypizováno? A už by se jelo. Jistě, je to finále GS, ale to také pro něj, také je pod tlakem, také může být nervózní a může prožívat emoce, které nás v souvislosti s rozhodčími vůbec nenapadne řešit a ona ho tam naprosto brutálně slovně napadá zcela bezdůvodně. Křičet na rozhodčího, že je pi.ča, protože udělal špatné rozhodnutí, je jedna věc, ale křičet na rozhodčího, že je lhář a dokonce zloděj a že ona je matka, tudíž má pravdu, to je zkrátka Serena. "Já jsem matka, proto nikdy nelžu a mám pravdu." Typický její argument v boji za rovnoprávnost, což tomuto boji paradoxně více škodí než prospívá.
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:19Od: Tomas_Smid_fan
Naprostý souhlassmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:06Od: Holahej
DiváPci stáli za Serenou, nelíbilo se jim, jak rozhodčí vstoupil do zápasu, byl to rozhodčí, kdo znehodnotil zápas, zasáhl do něj, chtěl být důležitý, měl na SW pifku, ví jen on, trenér Osaky přiznal, že na Osaku taky pokřikoval, je to prý běžné, rozhodčí zvedl kartu, kterou nemusel, je sporná.., hráč za to nemůže, radit výkřiky může i divák, je to od prvních kol, celý turnaj tolerované, nepostihované, proč zrovna jen ona a ve finále GS, kde jde o velký úspěch, peníze, sledovanost.
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:08Od: Holahej
Diváci stáli za Serenou...
[ Reagovat ]
11.08.2022 05:29Od: Amputace
Cože? Rozhodčí znehodnotil zápas? Reagoval naprosto podle regulí. I ze záběrů je zcela patrné, že tam coaching byl. Ano, mohl to posoudit citlivěji, nechat to být, o nic velkého jistě nešlo, ale v žádném rozporu s pravidly nebyl, nedopustil se žádného bezpráví či rozhodnutí, které by si z hlediska pravidel neobhájil. Serena dostala warning a následné body/gemy jí byly odebrány až na základě jejího opětovného pič.ování a hádání se a nadávání, ba přímo dost osobního urážení rozhodčího, takže nevymýšlej nesmysly. Serena si u rozhodčího vynucovala jakési principy, tahala tam témata, která s tím neměla vůbec nic společného. Což je pro ni ostatně typické - rvát otázky rasismu, genderu, mateřství tam, kam vůbec nepatří a kde je kromě ní vlastně nikdo jiný neřeší. A o tom - alespoň myslím - je tady řeč. Serena rozhodně není žádný exemplární příklad člověka, kterému v životě bylo bůhvíjak ublíženo na základě toho, že je černá či žena (nebo alespoň co tenis sleduji, nic podobného jsem v mediálním prostoru vůči její osobě nepozoroval... můžu se samozřejmě plést). Přesto se chovala, jako by snad právě ona měla představovat symbol útlaku, proti němuž bojuje - bojuje za každou cenu, často jen proto, aby vůbec nějaký boj probíhal. To mi připadá spíš směšné než výmluvné. Její způsob uvažování se v tom zápase nádherně vyjevil: za vším hledá osobní útok, problém vůči své osobě, přitom téma je úplně jinde. Realita je ta, že rozhodčí učinil rozhodnutí, které bylo v sounáležitosti s pravidly, Serena reagovala, jako by se jednalo o osobní útok. První je zcela jednoznačně dokazatelné a zdůvodnitelné, druhé je pouhá hypotéza.
[ Reagovat ]
11.08.2022 06:26Od: medvidek-v-malini
poslední cca desetiletí serenoidním novosvazákům bohužel mimořádně přeje: migrace, green deal, LGBT, BLM, kovid, ukrobanderismus, z USA Evropě cíleně diktované sebelikvidační sankce, tam všude gateSSorosovský globálsystém poskytl (opět záměrně) tomuto "korektně" arogantnímu namistrovanému ksindlu až neuvěřitelný prostor, aby veřejně ukázali svou aktivistickou tupost a nenávist k tradičním hodnotám normálního života

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.08.2022 14:12Od: Holahej
Naštvalo by to každého hráče, měla vztek, byla rozohněná, ne vulgární, zloděj, který jí bere body.., pravidlo koučování, které vytahuješ, platí jen pro Serenu ?!?, diváci, ty tisíce, stáli za ní, proto obrovský pískot, humbuk..., proti rozhodčímu, ne soupeřce, věděli proč. Tvoje vyjádření mi připomíná prvky fanatismu.
[ Reagovat ]
11.08.2022 19:51Od: Amputace
Ty ses úplně zbláznil? Já vůbec neřeším, na co reagovali američtí tuponi přímo na stadionu, zvláště šlo-li o jejich domácí hráčku. Pokud ty si myslíš, že každá hráčka by reagovala takhle, tak já si to tedy rozhodně nemyslím a ostatně mě nenapadá žádný srovnatelný příklad. Jistě, řvát po rozhodčím, diskutovat s ním, mít kecy vůči jeho rozhodnutí, to je jedna věc, ale pořádně se podívej, co za kecy přinesla Serena. Nejprve rozhodčího označila za lháře, což není pravda, neboť coaching proběhl, takže lhářkou byla ona. Pak přisadila, že je tedy i zloděj, protože jí vzal body (až na základě jejích opětovných keců a urážek - je třeba zdůraznit), takže opět: lhářka je ona. A konečně, aby bylo úplně jasno, zdůraznila, že je matka a nikdy nelže. S čím to mělo jako souvislost? Koho zajímá, že je matka? Jmenuj jediný podobný incident, kde by podobně osobním, urážlivým způsobem šla hráčka po rozhodčím. Mělo by to být v pořádku, když tvrdíš, že tohle je vlastně normální a bagatelizuješ to tím, že každý by byl naštvaný. To jistě ano. Jde o to, co za divadlo z toho udělala Serena. Takový Monfils, kdyby mu někdo podobným způsobem "ublížil", by se asi s rozhodčím nehádal třeba o tom, že je černoch a tudíž je mu ubližováno, protože je černej. Nikdo tyto problémy nikdy neřešil. Jen ona. Takže jestli to nebude spíš o tom, že Serena lidem vadila jednoduše pro to, jaká je, jak se chová, jak vystupuje, a ne pro to, že je černoška, žena či matka.

Jestli tohle obhajuješ, jsi sám fanatik. Asi nějak nešťastně zamilovaný do Sereny, jinak vážně nevím.

Sleduji tenis i fotbal. Ve fotbale je téma rasismu skutečně palčivý problém: otevřené urážení černých hráčů přímo na stadionu, útoky na soc. sítích apod. V tenise jsem vážně nevypozoroval, že by se něco podobného dělo. Takže proti čemu Serena vlastně bojovala? Proti obecnému společenskému problému, jasně. Ale proč to tahala do tenisu?
[ Reagovat ]
11.08.2022 22:21Od: Holahej
Moc přeháníš, spekuluješ, jak by kdo reagoval, což ve vzteku nikdo ani u sebe neví, co by, kdyby, snažíš se podpořit jen svůj náhled, diváci jsou dle tebe tupouni, hm, koukni, má u diváků i teď v Kanadě uznání...A standing ovation for the legend @serenawilliams in her final match in Canada.
[ Reagovat ]
11.08.2022 22:53Od: Amputace
Ne, spekuluješ naopak ty, pokud to chování obhajuješ způsobem, že je vlastně normální vybouchnout. To, co Serena, nikdo jiný nepředvedl. To je fakt. Takže reálně můžeme vyjít ze skutečnosti, že ona je bezprecedentní případ. Opěru v argumentu, že takto se chovat na kurtu je normální, běžné a není to nic výjimečného i u jiných hráčů, tedy hledat nemůžeš. A pokud ano, ukaž mi jinou hráčku, která by při hádce o tenisových pravidlech tlačila do rozhodčího, že je matka a tudíž nepodvádí. Vždyť už i toto je samo o sobě totálně směšné, nemá to mezi sebou žádnou souvislost, ty dva pojmy: mateřství a podvádění. Serena to pojala tradičně po svém: cítila, že jí bylo ublíženo, tak v tom hned hledala útok na své ženství, mateřství a kdovíco. Že se rozhodčí mohl zkrátka splést nebo reagoval zkrátka necitlivě, ji v tu chvíli podle mě ani nenapadlo, okamžitě v tom viděla útok na svoji osobu. Komické.

Proč tam pořád cpeš diváky? Úplně jinak byla ta situace vnímaná přímo na stadionu a zpětně na sociálních sítích, kde lidé mohli v klidu vyslechnout, co tam Serena vlastně tlačila za srač.ky. Pokud ti jde o tohle.
[ Reagovat ]
12.08.2022 01:37Od: medvidek-v-malini
smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:17Od: Holahej
Překrucuješ..., ona neslyšela žádné rady, nebyla na ně ani zvyklá,...proto ho nazvala lhářem, chtěl jí sebrat body, proto zloděj. Matka, nechce dělat dětem ostudu, nelhat, jít špatným příkladem..., proto to použila, že už je matka a nelže...
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:29Od: Holahej
Plíšková v utkání, které nebylo tak důležité, sledované, cítila se poškozená rozhodčí, co jí řekla nebylo veřejně slyšet, nebyly mikrofony.., byla ve vzteku a roztřískala raketou jí těsně pod nohama empair..., reakce mnohem horší, rozčílila se nejen slovně, ale i fyzicky...
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:37Od: Krisboy
smile

https://i.redd.it/7e6k6kmiwdl11.jpg
[ Reagovat ]
10.08.2022 20:07Od: annah
smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:28Od: Tomas_Smid_fan
Jestli nejseš obhájce, tak ses minul povoláním smile
Ještě možnost, že by ses jí tak horlivě zastával jako bratr ve vířesmile

A na Serenu není nutno hůl hledat, ona ji na potkání lidem strká do ruky...
[ Reagovat ]
10.08.2022 16:06Od: annah
smile
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:44Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:47Od: Tomas_Smid_fan
jedna z největších žen... No, Američanky, ať bílé či černé, dosahují bez problémů váhy přes 200kg, takže zas tak velká není...
[ Reagovat ]
10.08.2022 08:59Od: Martan1
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 09:03Od: Krisboy
I ségra Venus je o dost větší... a co teprv Taylor Townshend, nebo jak je to jmenovalo, to jsou veliké ženy!
[ Reagovat ]
10.08.2022 12:38Od: milik254
Nesnáším muže
[ Reagovat ]
10.08.2022 12:59Od: Krisboy
A co já s tím...?smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:24Od: com
no že ti neda, tak abys s ni nepocital smilesmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 17:09Od: Krisboy
A sakra, tak to je pro mě rána, s tím jsem nepočítal a nevím, jak se s tím vyrovnám...pro jistotu vám všem dávám sbohem, kdybych to nezvládl smile
Držte mi prosím palcesmile
[ Reagovat ]
10.08.2022 15:34Od: Tomas_Smid_fan
A já doteď myslel, že jsi muž (teda, že bys nemohl/a/o být).
Tím pádem je pro mě, vzhledem k většině tvých komentářů, tvoje ženství (pokud) zklamáním. Ale rozhodně nebudu říkat, že nesnáším ženy smile
[ Reagovat ]
09.08.2022 21:55Od: team.wta
Koukni na poslední 4 minuty: https://www.youtube.com/watch?v=GTc-gv8tNWQ

Za herecké etudy na FO 2015 mohla získat i Oscara.

A finále s Naomi snad není ani třeba připomínat.

V první dekádě její kariéry jsem jí i přál, po r. 2011 už ne.
[ Reagovat ]
09.08.2022 22:20Od: Liverpool22 [ Reagovat ]
10.08.2022 12:21Od: Vlk-v-trave
Me to moc smesne nepripada, jde o jedno z nejsmutnejsich finale historie tenisu. A neslo jen o Serenu, ale take o divaky... Serena se potom sice zpetne omluvila, vzala psychologa... anonymni divaci se vetsinou nejen neomlouvaji, ale jsou jeste schopni ten hnus co predvedli vklidu obhajit.

Asi jedna z nejcernesich kanek zenskeho tenisu... a nemyslim to pochopitelne dle rasy... Serena vlastne tou akci, na ktere se divaci svezli celkem pocuchala nervy Naomi... to uz asi nikdy nebude dobre, ono nejsilnejsi veci jsou kdyz se deji poprve, a tohle muselo zanechat stopy...... urcite to neudelala umyslne, ale bylo to odporne..., zaznamy z toho videli i znami, kteri se tenisem trebas vubec nezabyvaji, ani nevi pomalu, kdo to Serena je... jen ze nekdo takovy exituje, jejich reakce byly jasne, ze to je odporne... a na tenis by se asi nalakat nedali...

Jedine v cem mela Serena pravdu, ze na okruhu ATP by se to hodnotilo jinak...ne asi tak prisne...jak u zen, ale to uz je jiny pribeh... a furt si myslim, ze asi neni dobre porad tak srovnavat zensky a muzsky tenis... jenze zijeme bohuzel v dobe hlavne vzajemneho srovnavani a soutezeni o kazdou cypinu.... a pak to tak dopada... a tohle dopadlo opravdu priserne.

A nejde mi o hodnoceni jednoho cloveka, proste priserne finale...
[ Reagovat ]
10.08.2022 08:38Od: Martan1
To je hezký že bojuje, aby to ale nebylo někdy taky tak (a ono to často bývá u takových afektovanych a aktivistických lidí) jako v textu jedné písničky..." uvařím kávu..zastávám se slabších..i když nejsou v právu.."
[ Reagovat ]
10.08.2022 08:55Od: rili Re: Pěkně napsáno.*1709*
Ty hloupé urážky v diskuzích si Serena nezaslouží. Každý sem tam šlápneme vedle. Jen mě za ty moje přešlapy nelynčuje ihned půl zeměkoule.
Nejsem totiž ostře sledovaná celebrita.
Nejsem největší tenisová star světa.
Nejsem černoch.
A nejsem ani žena.
To je pro mě dost faktů a informací, aby mě nějaké hodnocení a kritizování jejího charakteru a chování ani nenapadlo, natož ji vyloženě urážet.
V tenisu i mimo něj dosáhla na mnohé a zasluhuje minimálně respekt. Ode mě navíc obrovský obdiv.
I když se mi po ní bude tak trochu stýskat, přeju jí v "potenisovém" životě vše dobré.
Byla to jízda, Sereno!
smile
[ Reagovat ]
10.08.2022 09:08Od: Martan1
A komu vadí že je černošská žena? Proč by tohle mělo vadit? Lidé jsou na světě různých ras a z poloviny ženami. Vadí to že je taková afektovaná. Vysvětlím úplně jednoduše jak nejvíc to jde na příkladu. Proti její sestře Venus lidé nic nemají a mají ji rádi. A jsou to často ti samí lidé kteří nemají rádi Serenu. Tak..!
[ Reagovat ]
10.08.2022 10:25Od: Blondie
Mně se vlastně líbí, že se divíte, že by snad někomu mělo vadit, že je Serena žena a ješě černá. Ukazuje to, že vy s tím problém nemáte smile

Nicméně bohužel velkým problémem je, že řada jiných ano :/
[ Reagovat ]
10.08.2022 13:33Od: Amputace
Někomu to jistě vadit může, ale Serena je přímo ukázkový příklad toho, jak se dá boj za rovnoprávnost (ať už genderovou či rasovou) zneužít pro vlastní prospěch - v případě Sereny přímo k vybudování jakési osobnostní značky. Překlad s Venus je naprosto legitimní - ta nikdy nikomu nevadila ani za svoji rasu, ani za pohlaví. Proč? Nepoutala k sobě kontroverzní kauzy a hystericky kolem sebe v jednom kuse nekřičela, jak je jí ubližováno. Serena úplně vše, co se kolem ní mihlo - bez ohledu na jakoukoli souvislost -, vždy hned přetvořila v prostředek a téma pro boj za svou ženskost a svoji rasu. Přitom velká většina kauz, které v mediálním prostoru rozehrávala, s jejím pohlavím a rasou ani nesouvisela. To je od základu špatně a podobní lidé boji za rovnoprávnou společnost spíše ubližují.
[ Reagovat ]
10.08.2022 10:30Od: Tomas_Smid_fan
Přesně tak, jak by napsal Fulnek, za novosvazáckými kecy se skrývá manipulace s realitou. Taky jsem nikdy neslyšel nic špatného na Venus, to bylo také první, co mě po přečtení toho novosvazáckého postu napadlo.´
Prostě, když je někdo No1, potažmo legenda, leží na něm zodpopvědnost nejen vůči divákům a fandům aby vyhrávala, ale aby byla vzorem těm, co ji budou chtít následovat. Myslím, že byla mj. vzor i pro Naomi a co jí na USO provedla? Ne, je to arogantní osoba, které bych nevěřil ani nos mezi očima.
Btw, výmluvný byl pohled Venus při jejím divadle v zápase proti Kim C.

Serena = 30% šikovná ruka 30% hlava 40% brutální síla, které prostě subtilnější hráčky (až na výjimky jako Justine) prostě nemohly vzdorovat 2 neřkuli 3 sety.
[ Reagovat ]
10.08.2022 11:07Od: Krisboy
Nejen na Venus, ale ani na Sloane, Monfilse, Frantu a spoustu dalších černochů. Tím, že je černá a žena se ohánějí jenom hlupáci jako je ona sama.
[ Reagovat ]
09.08.2022 19:07Od: Krisboy
A já už jsem zapomněl ta tvoji aroganci, nesportovnost, falešnost a celkovou tupost. Prosatana tě prosím: nepřipomínej mi to! smilesmile
[ Reagovat ]
09.08.2022 17:50Od: Mantra USO
dál to nebude
[ Reagovat ]
09.08.2022 16:30Od: com
ta skonci, az vyhraje dalsi GS.. Takze vlastne neskonci nikdy smilesmile
[ Reagovat ]
09.08.2022 23:46Od: wojtop
The 23-time Major champion Serena Williams will end her tennis career at the upcoming US Open! Serena announced the news in her story for the September edition of Vogue, saying it's something she had to do, despite hating every moment of it.

Zdroj:https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Serena_Williams/118459/tennis-queen-serena-williams-announces-retirement/
[ Reagovat ]
10.08.2022 22:22Od: Fandina
:-DDDDDDDDDDDDD smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist