Zverev má 4. titul z Masters, podruhé slaví na antuce v Madridu

  • ATP MADRID - Alexander Zverev získal čtvrtý titul z turnajů Masters 1000. Podruhé 24letý Němec dobyl antuku v Madridu, kde v dnešním finále zdolal po více než dvouapůlhodinové bitvě 6-7 6-4 6-3 Itala Mattea Berrettiniho. Cestou za celkově 15. trofejí porazil tři hráče Top 10 včetně Rafaela Nadala.
    9. 5., aktualizováno 10. 5. | Aktuality |  75 komentářů
    Alexander Zverev (© AFP)Alexander Zverev (© AFP) 
     

Alexander Zverev se po březnovém triumfu v Acapulku dostal částečně i vinou problémů s loktem do útlumu, když vyhrál pouze dva z pěti zápasů. Porážky utrpěl s Ruusuvuorim, Goffinem a Ivaškou.

Tento týden na oblíbeném antukovém Masters 1000 v Madridu však našel ztracenou herní pohodu a přetavil ji v první velký triumf od roku 2018.

24letý Němec ve španělské metropoli porazil Japonce Keie Nišikoriho, Brita Daniela Evanse a tři hráče Top 10: pětinásobného šampiona Rafaela Nadala, svého neoblíbeného soka Dominica Thiema a v dnešním finále otočil nepříznivý vývoj proti Italu Matteu Berrettinimu.

Statistiky zápasu
Zverev - Berrettini
5 esa 7
7 dvojchyby 1
69 %
1. podání 'in' 67 %
76 %
úsp. 1. podání 72 %
55 %
úsp. 2. podání 44 %
16 winnery 32
28 nevyn. chyby 50
11/14 hra na síti 12/12
4/8 brejkboly 1/3
čas: 2:40

V prvním setu se Zverev dostal do brejku na 4-3, ale nepotvrdil ho, v tie-breaku po obratu z 0-5 nevyužil setbol a poprvé na turnaji ztratil set. V dalším průběhu už však s agresivně hrajícím soupeřem ani jednou nepřišel o podání a nakonec zvítězil 6-7 6-4 6-3.

"Jeho herní styl je jedinečný, dlouho jsem s někým takovým nehrál. Navíc má úžasný servis, první i druhý. Bylo to pro mě něco úplně nového," komentoval Zverev.

Zverev získal první velký titul od triumfu na Turnaji mistrů v listopadu 2018. Finále turnaje Masters hrál poosmé a počtvrté v něm zvítězil. V Madridu navázal na triumf z roku 2018, o rok dříve zvítězil v Římě a na hardu v Montréalu. 

"Už to jsou tři roky od mého posledního vítězství na Masters. Je to neuvěřitelný pocit," pochvaloval si Zverev, jenž v celkově 24. finále vybojoval 15. titul.




25letý Ital Berrettini hrál finále pošesté v kariéře a poprvé mimo menší podniky ATP 250. Pátý a dosud nejcennější titul mu ale unikl. 

"Myslím, že jsme oba odehráli skvělý zápas. Prožívám teď úžasný okamžik kariéry, ale pocity mám smíšené, protože jsem dnes prohrál," uvedl Berrettini, který před třemi týdny triumfoval v Bělehradu a dnes prohrál poprvé po sérii osmi vítězství.

Oba nyní čeká přesun na další antukový Masters do Říma. Berrettini začne na domácí půdě proti Gruzínci Basilašvilimu, šampion z roku 2017 Zverev začne proti vítězi duelu Mannarino-Dellien. 

"Na oslavy teď není čas. Nemohu si dovolit Řím vynechat, je to další velký turnaj a chci si ho užít. Podmínky tam jsou trochu jiné, ale doufám, že dokážu předvést stejnou hru," dodal Zverev, jenž by už ve čtvrtfinále mohl znovu po týdnu narazit na Nadala.


Čtyřhru v Madridu ovládli Marcel Granollers a Horacio Zeballos, kteří získali třetí společný triumf na turnajích Masters 1000. Ve finále španělsko-argentinský pár zdolal 1-6 6-3 10-8 chorvatské vítěze pěti letošních akcí Nikolu Mektiče s Matem Pavičem.

 

 

• ATP MASTERS 1000 MADRID •
Španělsko, antuka, 3.226.325 eur
nedělní výsledky (09. 05. 2021)
• Dvouhra - finále •
Zverev (5-Něm.) - Berrettini (It.) 6-7(8) 6-4 6-3
• Čtyřhra - finále •
Granollers/Zeballos (3-Šp./Arg.) - Mektič/Pavič (2-Chorv.) 1-6 6-3 10-8
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (75)
10.05.2021 08:16Od: Kozoroh
Co je zvláštní, že Zverev má nyní 3 antuková Masters, zatímco antukový princ Thiem ani jedno. Thiem dokonce ani nikdy nebyl ve finále Říma a MC, oproti tomu Zverev v Římě hrál 2x ve finále a získal 1 titul. Absence Masters titulu z antuky není pro Thiema lichotivá vizitka, dokonce i Fognini dokázal vyhrát antukové Masters a to ještě porazil po cestě Nadala, stejně jako nyní v Madridu Zverev. Thiem by s tím měl do budoucna něco udělat.
[ Reagovat ]
10.05.2021 09:48Od: Marduch
Nevim, přijde mi, že jednoručák je na antuce handicapem. Skáče to vysoko, half volej z bh/hra po odskoku není kvůli zpomalení či změně směru míče po dopadu efektivní, výměny dvakrát tak delší, zápasy delší, ale ta zatěž nejde rozložit i do druhé ruky.. Navíc Dom do toho řeže prakticky co úder..
[ Reagovat ]
10.05.2021 09:51Od: RF46
Taky mam ten pocit...navic odskoky nejsou vzdy stejny..beru to taky jako nevyhodu spis.
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:33Od: Forehand
Rozumovo menej nadaní jedinci sa často nechavaju strhnut pocitmi a emóciami. smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:38Od: RF46
Chapu, ze te neco nuti reagovat...slovesnka hrdost:)
-
Pisu, ze mam pocit, ne ze to tak je. Rozumis tomu? Vzdyt to prece neni tak slozity...
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:48Od: Forehand
No dobre.

Ale nemusel si sa hned rozplakať..
[ Reagovat ]
10.05.2021 13:28Od: Pe3k
Bacha na něj, už se tady s ním téměř nikdo nebaví a tak se klidně nalepí na tebe, jak poslušný čokel smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 13:49Od: peRFect
Poslušnej čokel je u páníčka. Horší je to s těmi toulavými, ty se nalepí na kdekoho...a pak mu ještě prokousnou kotník :D
[ Reagovat ]
10.05.2021 14:39Od: Forehand
Každá ovečka musí mať svoju poslušnú ovečku.

Inak by nebolo možné vytvoriť stádo :)
[ Reagovat ]
10.05.2021 15:08Od: RF46
Ses si jisty? Jakoze tvori hierarchii? Jak si to zhruba predstavujes? Posloucham.
[ Reagovat ]
10.05.2021 16:54Od: Forehand
A dokážeš poslouchat s porozumením, trúfaš si?
[ Reagovat ]
10.05.2021 21:11Od: RF46
Zkusme mudrci!
[ Reagovat ]
11.05.2021 08:04Od: RF46
Klasika, eFHaccko ticho po pesine:)
[ Reagovat ]
11.05.2021 18:09Od: Forehand
Prepac, kamosko. Nemal som na teba čas...

Čo by si chcel vediet?
[ Reagovat ]
11.05.2021 20:29Od: RF46
A moc udrzis? smile
[ Reagovat ]
11.05.2021 20:59Od: Pe3k
s tou citlivou předkožkou těžko smile
[ Reagovat ]
11.05.2021 21:11Od: Forehand
Moc udrzim.

Odporucam pouzivat diakritiku, aby si nebol za mimoňa..

Alebo nepouzivaj, nebola by taka sranda.
[ Reagovat ]
12.05.2021 16:24Od: RF46
Tak stale cekam na tvou osvetu jak to maji ty ovecky s hierarchie...
-
Každá ovečka musí mať svoju poslušnú ovečku.

Inak by nebolo možné vytvoriť stádo :)
-
Prosim, prosim, vysvetli mi to, ty nas vseznaly odborniku na vsecho! smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 09:52Od: Marduch
ale zas tu máme i Wawrinku, jednoručního hittera, tak nevim. Možná ta pověstná výjimka z pravidla:)
[ Reagovat ]
10.05.2021 10:18Od: sojka1
myslim, ze delka vymen nijak jednorucaka neomezuje ani nevysiluje, take ho hraju. Co vysiluje, je nemoznost v plne siri uplatnit hravost toho uderu, paleta bodu brani mice je na hline chudsi. Navic nudi a vycerpava, ze po kouzlu neprijde okamzita "odmena"... do vseho rezat je v podstate dobra taktika... :-))
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:25Od: turista
No to není jen o Thiemovi nebo Zverevovi. Mladší hráči si rozdělují tituly z tisícovek a to i na antuce. Pro atraktivitu tenisu je to jen dobře a povede to k většímu zájmu hráčů o tenis na antuce. Zbývají už je ty GS na všech površích. Tam jsou zatím tituly mladých ojedinělé. Ale doba se mění.
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:35Od: Forehand
Thiem hral stále 2x finále RG, na antuke ma 4 skalpy Nadala. Absencia jeho titulu z ATP1000 a naopak Zverevove tri kúsky, je v tom aj faktor "štastia".
[ Reagovat ]
10.05.2021 13:53Od: peRFect
To sice ano, ale je poněkud tragické, aby korunní princ antuky neměl žádnou tisícku a jedinej uhranej GS byl na hardu. Když Dom po vyhraném USO prohlásil, že si splnil životní sen a že i kdyby už nikdy nic nevyhrál, bude spokojen, bál jsem, že ta věta znamená něco víc. A ono to uspokojení opravdu přišlo. Otázkou je, zdali ještě dokáže být tak hladovej, jak jsme byli zvyknutí, či zda jej Tsitsipasové, Zverevové a další přejedou.
[ Reagovat ]
10.05.2021 14:11Od: Pe3k
Ten Thiem dobře reflektuje jaká byla konkurence na antuce počas Nadalovy kariéry, veškerá žádná...
[ Reagovat ]
10.05.2021 17:32Od: Amputace
Nejmenší konkurence je už 15 let jednoznačně na trávě. A trvá to dál - vrchol celé next gen ve Wimbledonu je, tuším, třetí nebo čtvrté kolo. Bídu tam hrála i předešlá generace. Za 15 let jedinými hráči druhého sledu, kteří tam dokázali něco uhrát, byli Roddick, Murray a jednou to uletělo Cilicovi a Andersonovi. Navíc na travnatý styl tenisu už dnes každý prdí. Na síti nikdo z mladých nehraje. Nikoho tráva nezajímá. Má jediné štěstí, že se na ní hraje Wimbledon, turnaj ověnčený tradicemi a mimořádnou prestiží. V opačném případě už by tráva byla dávno mrtvý povrch. Kdo se o to má pořád starat, navíc se na ni hráči vůbec nespecializují. Všichni hrají od BL a přetlačují se v dlouhých výměnách.
[ Reagovat ]
10.05.2021 18:01Od: Pe3k
Jasně, tráva nikoho nezajímá, ale hraje se na ni ten nejprestiznější turnaj smile
Řeč byla o antuce smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 18:20Od: Forehand
Keby si nemal v hlave seno, pochopil by si, ze sa tieto dva pojmy navzájom nevylučujú.

Aj anglický ligový pohár ma v Anglicku nepochybnú prestíž, ale rozhodne nikoho nezaujíma.

Rybár, dnes odchádzaš bez záberu.
[ Reagovat ]
10.05.2021 18:46Od: dappe
Samozřejmě, že se to vylučuje, proboha. Anglický ligový pohár nemá téměř žádnou prestiž v porovnání s ostatními soutěžemi v Anglii, o čem tedy jako píšeš?

Celkově je komické sledovat, jak tady jeden tábor shazuje antuku, pak naběhneš ty s tisíci příspěvky o tom, jak jsou hala a tráva druhořadé, takhle pořád dokola.
[ Reagovat ]
10.05.2021 19:29Od: Forehand
Mal som na mysli FA cup, je to tusim najstarsia klubova sutaz na svete. Uz len tento status jej prinasa automaticku prestiz.

Cize naozaj prestiz nerovná sa priorita.
[ Reagovat ]
10.05.2021 18:55Od: dappe
K jakékoli výrazné sportovní dominanci musí napomoci i slabší konkurence. Z tohoto pohledu to vypadá spíše na tu antuku.
[ Reagovat ]
10.05.2021 19:31Od: Forehand
Co je to napomoci?..

Cim dlhsie dominancia trva, tym menej je to o konkurenci..

Federer dominoval 04-07; tam to ozaj bolo len obdobíčko.

Nadal dominuje RG 05-2020, to su tri generácie hracov, tam to uz o konkurencii neni
[ Reagovat ]
11.05.2021 08:01Od: RF46
Nejak ti to nedava smysl eFHacko:)smile
[ Reagovat ]
11.05.2021 09:02Od: sojka1
to je ale ptakovina... :-))
[ Reagovat ]
11.05.2021 18:08Od: Forehand
Ale no..To ze je z toho mimo 46ka, to sa tak trochu očakáva.

Ale sojka, ty?..:)

Ved je to logické. Ked niekto dominuje 3-4roky, vzdy je vacsia pravdepodobnost, ze to je momentálnou nizsou konkurenciou, nez ked ktosi dominuje 15rokov..

Makes sense, right?
[ Reagovat ]
11.05.2021 20:29Od: RF46
A ted si vem, kdyby 15let na antuce nikdo netrenoval, jen Rafa. Doufam, ze se s tim nejak vyporadas:)
[ Reagovat ]
11.05.2021 21:10Od: Forehand
Kdyby :)

Cely tvoj zivot je jedno velke kdyby, kopýtko :)

Táto debata je na teba prilis akademická, nerob si starosti :)

Ty kdyby :)
[ Reagovat ]
12.05.2021 16:28Od: RF46
Haha, napises nesmysl, nekdo ti to pripomene, tak napises tvou tradicni ovci vetu a ticho po eFHackovi :)
-
Pokus se jakkoliv dokazat tvuj vyrok s konkurenci... Nedivim se, ze se tomu vyhybas, protoze o moc vetsi ptakovinu si napsat nemohl...smile
smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 23:15Od: Vlk-v-trave
Hard zemnil tenis, (s tim sla lepsi technologie raket, micu) al

Trava neni specificka, beton jen zalil svet. A stejne asi jak by ti nekdo napsal, at si stris do pr... klasiku, bo dnes z 90% frci neco jineho, tak je i trochu nesmysl takhle travu uplne odstrelit. Je to klasicky povrch. Kdyby nebyl Wimbledon, zustal by v Australii... tomu i verim...dlouho tu travu drzeli, ale Wimbledon nepreskocis.

Wimbledon je sice prestizni, ale lepsi travnate kurty maji - aspon za mne - ve Sttutgartu... no za posledni roky, snad uz kdekoliv...
Jen mimochodem Sttutgart je celkem novy tunaj, dalsi svezi je treba na Mallorce, Turecko. Takze asi to neni, zeby to uplne nikoho nezajimalo...Mimo Wimbledon se hraje dobry tenis...Wimbledon pestuje ten zivy povrch, aby se dal od toho BL lip prehazovat... jasnym toho dukazem je trebas Pella. Tak budte radi vy antuko-filove:D

No mozna next gen je leva na trave, ale i takovy Brown si s Nadalem na trave poradil, Stachovsky s Federerem, atd. takze s tou konkurenci bych nesermoval:)

Tim, ze to je takovy povrch jaky je, jsou i ty vysledky mnohem mene predvidatelnejsi nez na antuce...v Parizinjsou znamy 15 let. Jen si tu nekteri hrajete kazdy rok na prekvapene:)

Nejvic sokujici upsety ma za posledni dobu prave Wimbledon. USO nepocitam, nebot tam je to z duvodu unavy hracu, skreci atd.

Ale travu ve Wimbledonu branit nebudu, za mne uz celkem sajz... to Sttutgart, Queens, Eastbourne za mne maji mnohem lepsi matros:) Hlavne Sttutgart. No ted uz fakt ta trave je snad vsude lepsi nez v tom Wimbledonu.

Jinak ty vase debaty, antuka vs. trava mi pripominaji to prislovi, kde se dva hadaji, treti se smeje, v tomto pripade hard, na kterem se hraji dva GS, vetsina Masters...TM, vetsinou OH...atd. Amici uz ani na necem jinem netrenuji...snad uz tri generace.

Ovsem nekteri mladi Australane trenuji i na trave, a skoda, ze trebas Kyrgios ma tak vymeteno v hlave...s odpustenim. A s odpustenim, bavi ted tenisem cely svet vic nez cela ZeroGen dohromady...
[ Reagovat ]
10.05.2021 14:41Od: Forehand
Thiem pred sezónou vyhlásil, ze jeho hlavnym cielom do sezóny 2021 je vyhrat RG, takze o jeho problem s motiváciou by som sa neobával.

Thiem bude mat v septembri 28, je vyrazne starsi ako Zverev. Ked mal Thiem 24 rokov, narazal na uplne iného Nadala, nez Zverev, ktory hral ako 24r s Nadalom na prahu 35ky.
[ Reagovat ]
10.05.2021 07:49Od: Krisboy
Snad konečně zlomil kletbu ATP Finals. Gratuluji.
Ale nejvíc mě zaujal Matteův forehand. Ten tlak, který jím dokáže vytvořit, je skutečně drtivý. Saša tam chvíli lítal fakt jak hadr na holi z rohu do rohu. Škoda ale těch chyb. Pěkné obsazení finále, pěkný turnaj smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 10:10Od: peRFect
Vysoký tlak přináší vysoké číslo UE. Nicméně granáty tam Matteo pálí solidní.
[ Reagovat ]
10.05.2021 06:04Od: Vlk-v-trave Matti
Co rict... vic, nez skoda, a poprat stesti, at to vyjde priste a trosicku ze skripenim zubu pogratulovat souperi.
[ Reagovat ]
10.05.2021 00:55Od: Fandina Sašovi gratulka
Berrettini se mi jevil lačnější po vítězství, měl i víc winerů a celkově se mi zdálo, že to Saša nedá, ale on vždycky zabral, když to bylo potřeba. Takže nakonec super výhra. A v závěrečné řeči byl dobrý, obsahově a bylo to i vtipné, když řekl, že s ním Feliciano po výhře nad Nadalem nemluvil. A pak dodal, že je to žert.
[ Reagovat ]
10.05.2021 05:41Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 00:53Od: turista
Velká gratulace. Saša Zverev je skvělý. Musel porazit několik těžkých soupeřů.
[ Reagovat ]
10.05.2021 05:42Od: jklejna
Matteo ten závěr hrál pod svoje možnosti. Asi trémista.
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:49Od: Tomas_Smid_fan Btw
Co to tam Saša před rozehráním pronesl u sítě, že to mělo takový ohlas?
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:34Od: paddy Pickleball
dramatičtější než tenis

časté přechody na síť, to je něco pro Vlka smile

USO finále
muži
https://www.youtube.com/watch?v=s8jm5MxXJG0
ženy
https://www.youtube.com/watch?v=vt9-XVlGqm8
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:46Od: paddy
ještě debly a mix, ať je to komplet

12 ridiculous points
https://www.youtube.com/watch?v=yuhtVHPuFDo

min. doporučuji tuto výměnu s tweenerem smile
https://www.youtube.com/watch?v=yuhtVHPuFDo&t=155s
[ Reagovat ]
10.05.2021 06:00Od: Vlk-v-trave
Tohle dokaze Taylor i bez desek na krajeni masa,

https://www.youtube.com/watch?v=Ifl635dOFcI
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:10Od: Forehand
Sympatický výkon mladého Taliana, osobne som nečakal tak vyrovnaný zápas.

Zverev, velký triumf po velkom čase, posledny rok bol výrazne v tieni Thiema, Medvedeva, vela sa hovorilo o Tsitsipasovi. Tak týmto turnajom sa Zverev trochu pripomenul.
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:23Od: team.wta
Mladý Ital je o rok starší než Zverev...
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:28Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:37Od: sojka1
tak on mysli "sluzebne", tentokrat souhlas, taky tak Mattea vnimam.... dneska velka skoda, mohl Sasu v pohode tenisove prepestrit, ale tak co uz, celkem spravedlive... :-)
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:27Od: team.wta
"služebně" :-) To by Aslan patřil mezi mladé Rusy :-)
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:42Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
10.05.2021 06:32Od: annah
A vypadá přitom na 40.
[ Reagovat ]
10.05.2021 08:23Od: sojka1
jenze neni rec o Aslanovi... :-) dobre, mela jsem napsat i sluzebne, protoze Matejovi bylo 25 pred mesicem a prijde mi mlady, nejen relativne, ale i skutecne... ovsem o nic nejde... :-)) vlastne o FH, chapu, ale tentokrat proste nemam chut ho kopnout do holene... :-))
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:43Od: team.wta
OK :-)
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:27Od: Anonym
"služebně" :-) To by Aslan patřil mezi mladé Rusy :-)
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:46Od: Tomas_Smid_fan
Škoda no, taky jsem titul přál víc Matteovi.. Ale Zvíře bylo asi o ty dva gemy lepší. Viděl jsem jen první set.
[ Reagovat ]
10.05.2021 06:34Od: Vlk-v-trave
S tim mlady, stary...to si myslim, ze je hodne relativni, takze bych se v tom vubec nevrtal.
Ale rozhodne skoda, ze Matti toho Sasu v tom stinu jeste chvili nenechal:)
Na druhe strane Zverev si tu porazil Nadala, tak aspon bude mit i poharovou vzpominku.
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:53Od: Forehand
Ano.

To sa vobec nevylučuje s tým, ze je mladý. Pravda?..smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 22:57Od: Pe3k
Ne nadarmo se mu tu říká Trollhand. Je fajn, že je tu někdo vyloženě pro smích.
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:08Od: Forehand
Myslim, ze jediní, kto ste to nepochopili si ty s kopýtkom.

Vesmir je v rovnováhe :)smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 23:51Od: RF46
Kdepak, nemyslis smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 00:20Od: Forehand
Som rad, ze si sa v tom našlo, kopýtko :)
[ Reagovat ]
10.05.2021 07:10Od: RF46
Neboj, vzdyt ja te mam rad. Ses dokonaly sasek TP a vzdy sbnecim prijdes, jak me rozesmat. Uz se tesim na tvoje dalsi metani kozelcu. Fanfim ti!smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:31Od: Forehand
No skoro som ti uveril :)

Skus si v prvom rade utreť penu pyskov, potom mozno dokazes napisat prispevok bez chyby. Nezvládaš ovečka, a este k tomu si aj vytrasená. Ale mozno je ti len zima. Brr :)
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:35Od: RF46
Stejnak te podeziram, ze dostavas od TP penize za to saskovstvi... Vypadalo to, ze si jen tupe pako a ty si naopak velice vychytraly!smilesmile
[ Reagovat ]
10.05.2021 12:50Od: Forehand
Je fajn, ze mas svoj názor, kopýtko.

Síce zostane navždy osamotený, tak ako vždy, ale holt, k tomu si ty tak trochu predurčený :)
[ Reagovat ]
10.05.2021 15:08Od: RF46
To neva, tim se odlisuju od stada smile
[ Reagovat ]
10.05.2021 16:54Od: Forehand
Čierna ovca rodiny.
[ Reagovat ]
10.05.2021 06:16Od: Vlk-v-trave
Nesouhlasim, zeby byl vyrazne ve stinu. Finale USO neni malo. AO QF Djokovic.
Ale pokud stinem myslis velke turnajove vitezstvi, tak mohl v tom stinu klidne jeste zustat:)
[ Reagovat ]
09.05.2021 21:33Od: jklejna Gratulace!!!!
konečněsmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist