Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Zvonarevová se ve Varšavě nepředstaví. Poláci Rusku do země nepustili z bezpečnostních důvodů

  • Ruské tenistce Věře Zvonarevové odepřeli z důvodu státní a veřejné bezpečnosti vstup do Polska, kde měla příští týden hrát turnaj ve Varšavě. Informovalo o tom dnes polské ministerstvo vnitra.
    22. 7., 16:42 | Aktuality |  231 komentářů
    Věra Zvonarevová (© Profimedia)Věra Zvonarevová (© Profimedia) 
     
  • Profil hráče

"Pohraniční stráž zabránila ruské tenistce ve vstupu do Polska. Věra Zvonarevová se s pomocí víza vydaného Francií pokusila dostat do naší země po příletu z Bělehradu," uvedlo ministerstvo v prohlášení. "Po příletu tenistka zůstala v tranzitní zóně Chopinova letiště a po poledni odletěla do Podgorice."

Zvonarevová figuruje podle ministerstva na seznamu osob považovaných za nežádoucí na polském území. Polsko patří k hlavním spojencům Ukrajiny od loňského začátku ruské invaze a brání ve vstupu do země lidem, kteří ji podporují.

Ženská tenisová asociace WTA uvedla, že o situaci Zvonarevové ví. "Hlavní prioritou WTA je bezpečí a pohoda všech hráček. Věra opustila Polsko a my budeme tuhle událost dále posuzovat s turnajem," konstatovala na twitteru.

Osmatřicetiletá finalistka Wimbledonu a US Open v roce 2010, která bývala světovou dvojkou, v roce 2015 s tenisem skončila a rok nato porodila dceru. V roce 2017 se na kurty vrátila. Momentálně je v pořadí WTA až na 655. místě a může startovat na omezeném počtu turnajů díky tzv. chráněnému žebříčku. Letos se objevila jen na třech akcích elitního okruhu v hlavní soutěži a vždy vypadla v prvním kole. Ve Wimbledonu neprošla kvalifikací.

Do turnaje ve Varšavě žádná další Ruska přihlášena není. Ve startovní listině však figuruje Běloruska Aliaksandra Sasnovičová. V soutěži mají hrát také české tenistky Kateřina Siniaková, Linda Fruhvirtová a Linda Nosková.

Zatímco v řadě sportů mají Rusové a Bělorusové start v mezinárodních soutěžích zakázaný, tenis patří mezi výjimky. Pořadatelé varšavského turnaje měli podle svého dřívějšího vyjádření svázané ruce, neboť pokud by ruské hráčky do soutěže nepustili, mohli by o akci WTA přijít.

Šéf turnaje Tomasz Šwiatek před pár dny vyzval fanoušky, aby se k tenistkám z Ruska a Běloruska chovali slušně. "Je lepší být lhostejný. Jiné chování je zbytečné," uvedl před pár dny otec světové jedničky Igy Šwiatekové.

Ministr sportu Kamil Bortniczuk dopředu prohlásil, že na turnaj se podívat nepřijde. "S politikou WTA a ATP nesouhlasím. Je to trochu trapné," citoval jeho slova server onet.pl

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (231)
23.07.2023 20:25Od: patriks
Takže pořadatelé nezabezpečili možnost startovat ruským tenistkám, jak měli určeno, takže by se neměly přidělovat body a pro příští rok turnaj Polsku odebrat.
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:28Od: GaelM
smilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:47Od: Tomas_Smid_fan
tebe by měli taky odebratsmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:51Od: Petr_Fisk
smile
To není vůbec špatný nápad.
Lidi by se takhle vzájemně "poodebírali" a brzy bychom byli na mnohasetletém normálu planety - 1 miliarda.
A rázem by velká část současných problémů zmizela.
[ Reagovat ]
23.07.2023 23:03Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:42Od: DJOKERTHEGOAT
Dneska je to tu v diskuzi samej doktor. No teda, ten internet dělá divy smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:09Od: A211 Ještě
Ještě jsem zapomněl poznamenat že Čech se dožívá cca 76, Rus cca 67 prostě jeho spol.system je neúspěšný proti Českému.
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:01Od: A211 Poláci
Poláci to s V.Z udělali chytře nemají zodpovědnost za její bezpečnost na jejich území a eliminují možné provokace na svém území viz Potapova na AO v dresu Spartak M. nějaký Rus úředník potom řekl že to splnilo svůj účel.To nemluvím o dov.v Egyptě a zkušenosti s Rusem.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:56Od: Patapuff IngStavinoha, turista, alcaraz...
Proč občan státu, který byl sám obětí ruské agrese, obhajuje to, co dělá Rusko na Ukrajině? Už jsem se tu ptal a odpovědi se nedočkalsmile Odpovíte mi někdo z Vás výše jmenovaných proruských lobotomů?
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:41Od: Krisboy
Stalinoha ti neodpoví už se své povahy, turista tvůj dotaz pochopí nejdříve zítra, toho alcaraze neznám.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:08Od: Patapuff
Ty lobotomský nicky byly zmíněný níž, jen jsem je opsal.
[ Reagovat ]
23.07.2023 18:44Od: Ivoch
Stavinoha alias Fulnek by udělal nejlepší věc svého života, kdyby vysmahnul do země zaslíbené, kde zítra již znamená včera.
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:01Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:45Od: hanz
To už jsem mu navrhoval několikrát, ale asi se mu nechce, má holt rád český systém, i když na něj nadává, takových tu máme víc.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:34Od: Ivoch
Nejlepší by bylo na ty jeho bláboly nereagovat, narcisové potřebují pozornost jiných a když se mu ji nebude dostávat, třeba ho admin opět odstřihne :-)
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:37Od: jurasekh
Asi máte pravdu, na takovou ubohust bude nejlepší vůbec nereagovatsmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:38Od: jurasekh
sorry, ubohostsmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:40Od: R01316
vy kluci zavidite, ze ma vic mozkovych zavitu nez vy, co...
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:08Od: Petr_Fisk
Metrických a bohužel levotočivých.
[ Reagovat ]
23.07.2023 23:03Od: Tomas_Smid_fan
kolik let už mu je počítáš?smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:55Od: Smazaný účet
Neboj, Fulnekova skupina dezolátů přijde s nějakým alternativním zdrojem.
[ Reagovat ]
23.07.2023 18:18Od: Krisboy
...a všem nám řekne PRAVDU smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 18:02Od: R01316
ona cela ta situace Ukraina vs. Rusko neni tak cernobila, jak vam to media prezentuji. Tak zacnete u toho...
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:50Od: IngStavinoha
to bys chtěl od žlutomodrých, dříve jen modrých ovčích mozků přespříliš smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 23:11Od: Tomas_Smid_fan
Že ty ses zakoukal do 50 shades of greysmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:32Od: Patapuff
IngStavinoha, turista, alcaraz...Hoši, tak jak to teda je?
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:37Od: IngStavinoha
pokud trpíš tzv. syndromem 68, opravdu nevím, jestli na to po roce 1990 ještě něco zabírá - já tuhle pokryteckou veš nikdy neměl
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:43Od: Patapuff
Proč občan státu, který byl sám obětí ruské agrese, obhajuje to, co dělá Rusko na Ukrajině?
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:52Od: IngStavinoha
Varšavskou smlouvu si dostuduj, čímž zabiješ dvě mouchy jednou ranou, protože se pak mnohem víc dozvíš i o NATO smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:47Od: Patapuff
Ty už zase nevíš? Zase neumíš odpovědět?smile Zavolej někam na ÚV nebo na sekretariát, nebo co to teď máte, ať ti poradí.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:50Od: IngStavinoha
máš dost - ale to tady konečně vidí každý normálně myslící člověk ;-)))
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:20Od: Patapuff
Ty zase nevíšsmile Tohle je velký zoufalství.
[ Reagovat ]
24.07.2023 02:08Od: IngStavinoha
a tak aspoň už ti od minule víc věřím těch plus mínus 730 ;-)))
[ Reagovat ]
24.07.2023 09:12Od: Patapuff
No vidiš, ani tohle nevíš. Oháníš se tu dobou před r. 89 a jak na vojně říkal Jura Matis "Nevieš nič". Už jsem ti psal, že 730 dní tam nikdo, alespoň v době, kdy jsem tam byl já, tj. v 80-tých letech, nebyl. Do civilu se chodilo (kalendářně) o pár dní dřív, než se přišlo, takže to nebylo celých 730 dní, kdo nasluhoval, byl tam naopak o několik dní déle. Máš to prostě těžký, nevíš, vaříš z vody. Chceš se nějak vymezovat vůči většinovému názoru, patrně si tím přijdeš zajímavý, ale nedokážeš zdůvodnit proč. Tipnul bych si, že je to tím, že ti život nevychází podle tvých představ a ty z toho viníš své okolí, společnost a snažíš se vyvolávat ducha socialismu, dobu, která přála lenochům, sviním, závistivcům...prostě zoufalcům jako seš ty.
[ Reagovat ]
24.07.2023 10:02Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 10:12Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 15:29Od: IngStavinoha
copak vážně neumíš číst a nevidíš tam těch plus mínus? smile ty jsi vážně rétorický demagog non plus ultra - navíc tupě zabarikádovaný ve vlastním individuálním konzumu a s tím spojeném vnímání světa, což má dneska víc lidí - a pokud se neprobrali ani teď po "kovidu" a za ukrománie/klimafašismu, aniž by byli schopni rozlišit, kam tento zrůdný systém (kupodivu i s nimi samotnými) směřuje, dají se vlastně už jen politovat
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:14Od: Patapuff
Lidi, vzývající socialismus jakožto dobu hojnosti a radosti, lze obecně rozdělit do tří skupin (můj názor vycházející z vlastního poznání): 1) Ti, co ji nezažili, nebo ji zažili jako děti. Idealizují si ji. Nepoznali její zrůdnost a absurdnost. 2) Lidé v komoušských funkcích. Měli se tenkrát lépe (z některých se stali kapitalisti, ale ne ze všech). 3) Lemplové, co se v práci nenadřeli a přitom se měli stejně jako ti, co makali. Po přechodu na tržní hospodářství pak museli začít makat a byli z toho v pr*eli.
Mám za to, že patříš do té třetí skupiny. Vzpomínám si, jak tu někdo kdysi psal, že se mu Fulnek (FulnekUltras, takhle nějak ses jmenoval dřív, ne?) ve slabé chvilce svěřil, že za komunistů se mu to líbilo proto, že nemusel v práci makat.
A ani na vojně si zřejmě nebyl, kdyš nevíš, že netrvala přesně 730 dní. Jak ses jí vyhnul?
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:30Od: IngStavinoha
koukám, že různí "lemplové" a "skupiny" ti pořád nedají spát - co takhle připustit, že existuje ještě nejmíň jedna další: lidi, kteří po roce 1990 neutrpěli mediálně-režimní sklerózu a dodnes se to nebojí veřejně prezentovat?

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:38Od: Patapuff
Psal si někomu pod nickem FulnekUltras (nebo tak nějak), že za komunistů se ti líbilo proto, že si nemusel v práci makat?
A jak ses vyhnul vojně?
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:42Od: IngStavinoha
pokud to najdeš, zkopíruj mi to sem a můžem pokračovat - jinak s blixou to bylo často štengrování na úrovni celkem daleko mimo tvou rozlišovací schopnost ;-)
[ Reagovat ]
24.07.2023 18:03Od: Patapuff
Takže psal. Takže lempl, co se za komoušů v práci nenadřel a přitom se měl stejně jako ti, co makali. Po přechodu na tržní hospodářství si pak musel začít makat a byl si z toho v pr*eli. Trefil jsem tosmile No nebylo to tak těžký, dle tvých příspěvků to ani jinak být nemohlosmile
[ Reagovat ]
25.07.2023 00:03Od: IngStavinoha
ty si vážně vystačíš úplně sám - a svoje samolibé čvaňhy dokazovat nepotřebuješ (protože nemáš čím), podle situace si je prostě vymyslíš a následně ještě pro jistotu i odsouhlasíš - a takový demagogický dobytek by mě tady chtěl mistrovat ;-)))
[ Reagovat ]
25.07.2023 10:06Od: Patapuff
Nenech cloumat svým majestátemsmile Nedokážeš zdůvodnit své pomatené názory a tím, že se budeš vztekat, to nevyřešíš.
[ Reagovat ]
24.07.2023 19:20Od: A211 Re: Dobře
Dobře zhodnoceno Čech se dožívá 76,Rus 67 let.
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:23Od: Patapuff
K tomu plus mínus 730 jenom doplnim: Původně si psal 730 rovných, nevěděl si to, že to takhle nebylo.
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:27Od: IngStavinoha
číslo se ale odečítalo přesně - a záklaďáci šli domů obvykle ještě o pár dnů dřív - pokud tě ovšem během vojny zavřeli a musel jsi nadsluhovat, tak je to zase jen tvůj problém
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:35Od: Patapuff
Jo, záklaďáci šli domů o pár dnů dřív, takhle sem ti to psal, to si nevěděl. Evidentně si tam nebyl.
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:45Od: IngStavinoha
tentokrát mám už fakt chuť ten tvůj ne zas tak starý příspěvek najít a ukázat ti, jak lžeš - ale jiné chutě jsou naštěstí mnohem větší smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 18:07Od: Patapuff
Najdi ho. Psal jsem, že vojna netrvala 730 dní, ale o pár dní míň nebo o pár dní víc. Tak jak to píšu teď.
Byl si tam? Byl si na vojně? Pokud ne, jak ses jí vyhnul? Měl si modrou? Nebo ti to zařídil nějakej komoušskej strejda?
[ Reagovat ]
24.07.2023 19:35Od: Patapuff
Též možná varianta: komoušskej strejda zařídil modrou.
[ Reagovat ]
25.07.2023 00:10Od: IngStavinoha
další názorný důkaz, co jsi za sračku

každý, kdo bude chtít a bude mu to stát za to, si může zpětně dohledat, jak jsem ti tehdy napsal, že bys těch 730 potřeboval, protože jsi tam zrovna camral jak nějaký -náctiletý harant s pedagogicky vymytým mozkem - akorát jsem zapomněl, že rusofobní geronti trpící syndromem 68 se vyjadřují téměř stejně smile
[ Reagovat ]
25.07.2023 00:17Od: IngStavinoha
a nějaké dny nahoru či dolů sis pak už demagogicky rozvedl sám, jak je tvým "dobrým" zvykem

pokud chceš na mě ještě něco podobného nacvičovat, dokaž to sám z dřívějších debat, když se tady tím tak oháníš - a pak vyjde najevo, co jsem já a co jsi ty zač, definitivně
[ Reagovat ]
25.07.2023 09:59Od: Patapuff
O tom, co jsi zač, si tu už většina přispívajících obrázek udělala. "Hovado" je asi nejmírnější termín, kterým tě tu oslovují.smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:28Od: A211 R
Rus chce poroučet od Kamčatky po Lisabon.
[ Reagovat ]
23.07.2023 13:02Od: Patapuff
Do nekonečna a ještě dál.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:15Od: turista
To chce nejen Rus ale hlavně Ušáci. Když se dva perou třetí se směje. Čína není demokratická, ale dělá to chytřeji než Rusko a USA.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:34Od: Fandina
Nevšimla jsem si, že by USA s tanky obsazovala území sousedů a prohlašovala ho za svoje.
[ Reagovat ]
23.07.2023 18:04Od: R01316
tak prevrat na Ukraine v 2014 mel na starosti Obama a spol. a dosadili si tam vladu, co jim vyhovovala. Takze sice ne s tanky, ale maji na to jiny nastroje
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:05Od: Ela-fon-isi
Zato Rusko se nikdy do věci cizích státu nevměšovalo. smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 02:14Od: IngStavinoha
to si vždy jen chránilo své teritorium a do těch vzdálenějších přinášelo sociálně spravedlivější systémy a ekonomickou pomoc na mnohem rovnoprávnější bázi než dodnes historicky předvádějí USA

ušáci otravují svévolně po celé planetě už 120 let a v Evropě s armádou neoprávněně smrdí už nejméně od znovusjednocení Německa, kdy odporně podvedli naivního stahovače vojsk a ocasu Gorbačova
[ Reagovat ]
24.07.2023 04:37Od: Petr_Fisk
Píšeš blbosti.
Nastuduj si třeba Ruskou agresi proti Finsku (Švédsku) za posledních 500 let, kdy Rusko kradlo postupně Finům Karélii a poloostrov Kola.
[ Reagovat ]
24.07.2023 09:40Od: Tomas_Smid_fan
A Africe teda taky hodně pomohlismilesmile A sociální spravedlnost zase přinesli do Afgánistánusmile
No, já bych do těhlech mocenských hrátek radši moc nerýpal...
[ Reagovat ]
24.07.2023 10:10Od: Petr_Fisk
Fulnek potřebuje nutně pobyt v Rusku.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-slovak-obdivoval-putina-a-emigroval-do-ruska-tam-ho-zavreli-a-obdiv-ho-presel-40437443
[ Reagovat ]
24.07.2023 11:14Od: Tomas_Smid_fan
jj, léčba šokemsmile
[ Reagovat ]
24.07.2023 12:37Od: Krisboy
Vůbec ne, on potřebuje pozornost a pocit, že někoho zajímá. Čertužel tady se mu dostává obojího.
[ Reagovat ]
24.07.2023 14:10Od: Petr_Fisk
Jedno druhé nevylučuje.
Po pobytu v Rusku by tady zuřivě hájil "ušáky" a kapitalismus a na pár let by to byla osvěžující změna.
Jinak samozřejmě souhlas.
[ Reagovat ]
24.07.2023 16:19Od: Krisboy
Nezbývá než vydržet ještě pár let. Tenhle starej bolševickej hnus vychcípá a potom si budeme konečně moci říci: ANO, BUDE LÍP! smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 17:10Od: IngStavinoha
moc si nefandi - to, co za nynějšího "progresivního" vývoje potenciálně čeká tebe, ti nezávidím ani co by se za nehet vešlo
[ Reagovat ]
24.07.2023 19:23Od: A211 Re: Čech
Čech se dožívá 76 Rus cca 67 a bude to míň z logiky.
[ Reagovat ]
25.07.2023 00:18Od: IngStavinoha
nemáš tam taky něco jiného? ;-)))
[ Reagovat ]
24.07.2023 15:33Od: IngStavinoha Re: Ryba smrdí od hlavy
drž se posledního století, a to bude bohatě stačit, tuzexáčku
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:52Od: IngStavinoha
USA rovnou bombarduje - ovšem "demokraticky", protože si to tak označilo samo
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:30Od: Fandina
Toho, kdo obsazuje nebo vraždí souseda. Každý agresor by měl přestat nebo dostat na zadek.
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:45Od: R01316
a co ti, co vrazdi minority na uzemi vlastniho statu.... chybi mi tu nastoleny stejny metr
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:17Od: Fandina
Je tu OSN, zahrnuje státy světa a pokud jejich zástupci zjistí, že dochází tam a tam k porušování práv, tak žádný dvojí metr neexistuje.
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:24Od: R01316
OSN je stejna fraska jako WHO, o tom jsme se taky uz presvedcili. Kdo myslite ze tyhle organizace ridi. Jestli myslite, ze je to nekdo, kdo by mel v zajmu vase blaho, tak to jste na omylu...
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:32Od: Fandina
Když zpochybňuješ orgán, kde jsou všichni zástupci států, tak co potom uznáváš. Asi Rusko, jak tak čtu. Ubohé.
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:41Od: R01316
ja nepodrporuju Rusko, ja jen rikam, ze mas merit stejnym metrem a ze vsechno neni tak cernobile, jak je ti prezentovano
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:58Od: Fandina
Děkuji za poučení. Možná bys měl při svých postojích pročíst víc zdrojů, abys pak neinklinoval jen k tomu jednomu, který považuješ za správný ty.
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:22Od: Titan
Dneska jsem všem pšonkům v naší firmě řekl, že pokud písemně do pondělí neodsoudí jednání jejich vlády, podporující fašistický režim, tak končí pro podporu terorismu...smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:31Od: A211 Re: Lidi
Lidi na práci nejsou jinde je rádi vezmou.
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:37Od: Tomas_Smid_fan
Máš na nohách mezi palcem a malíkem blánu?smile Jestli se necítíš komfortně, já se ti za tu postel u okna přimluvím.
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:08Od: jurasekh
smilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:37Od: Petr_Fisk
Není nad nedělní firemní produktivitu.
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:54Od: A211 Pořadatel
Pořadatel to udělal pro bezpečnost V. Zvonarevovi a tím se zbavil i možnosti provokací vůci ní a vůči Rusovi.
[ Reagovat ]
23.07.2023 09:46Od: jurasekh Rusácým trollům
typu IngStavinoha, turista, alcaraz.dva apod. Je vás naštěstí méně, a proto musíte tak intenzivně a hlasitě pištět!smile Ale stejně to máte marné, těch, co chápou, je víc!!! (Díky Fandina, paddy, SydneyOpen, Amatter a dalším)smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:35Od: paddy Re: často jde o Djokovičovy fans
To není náhoda smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:33Od: Tomas_Smid_fan
smile
To víš, vzpomínky na Jugoslávii, řízky, dobrodružství ve Š120 nebo Žiguli, pak už samá stabilita a životní jistoty smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:05Od: Petr_Fisk
...a neustálý hospodářský růst.
[ Reagovat ]
23.07.2023 23:15Od: Tomas_Smid_fan
ten hlavně. Dvouletky, pětiletky a je splněno na 110%smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 02:19Od: IngStavinoha
zato dnes jsme s Fialou a spol. v prdeli totálně i bez procent - jakkoliv to stále ještě aspoň na veřejnosti zdánlivě v hojném počtu přežívající skvadra konzumních elitářů rádoby nemíní akceptovat smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 06:30Od: A211 Re: V
V prdeli ale dožívající se podstatně delšího věku.
[ Reagovat ]
24.07.2023 15:36Od: IngStavinoha
to si jistě ověříš i sám na sobě, až půjdeš v 75 do důchodu ;-)))
[ Reagovat ]
25.07.2023 16:28Od: A211 Re: Už
Už duchodcuju
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:09Od: jurasekh
smilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:02Od: IngStavinoha Re: odlišný názor dnešní jaSSánky příznačně dráždí
a my, kteří jej zastáváme, se nepotřebujeme neustále navzájem stádně ujišťovat o zřejmých faktech - to nechávámme na těch, kteří by tak zoufale chtěli mít pravdu i většinu dohromady, až jim z toho zbyla jen kolektivní žlutomodře rusofobní trapnost a už teď spolehlivě naprogramovaná cesta i s Fialou/Blažkem a spol. do propadliště dějin

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 14:54Od: alcaraz.dva
Upřímně ani nevím co my tri máme společného..Mně osobně vadí tady samozvany psycholog, který se pustil do diagnostiky psychických nemoci aniž bych věděl,ze tato činnost patří do oboru psychiatrie. A ano...dělám v oboru psychiatrie. "POSTIZENY" není diagnóza.
[ Reagovat ]
23.07.2023 14:56Od: turista
Škoda mluvit.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:10Od: jurasekh
1) nejsem samozvaný, ale promovaný PhDr.smile (a Ph.D. mám z politologie), 2) diagnóza = soustavné určování a klasifikace nějakého obvykle nežádoucího stavu, nejen nemoci. A to jsem zde o Stavinohovi po přečtení jeho 17 příspěvků napsal. Takže nemachruj, doktore!
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:34Od: alcaraz.dva
Jako odbornik prece musite vedet, že na dalku lze urcit maximalne psychotip jedince..Nikoliv stav a uz vubec ne diagnozu.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:17Od: jurasekh
Tak v tom samozřejmě byla nadsázka. Když jsem si přečetl těch jeho 17 poznámek k jedné zprávě, a ještě jednoznačně prorusky zaujatých... Už mám plné zuby těch, co nevidí, jak Rusáci denně zabíjejí civily, staříky i děti, jak loupí a ničí na cizím území atd. A takoví Stavinohové tady pindají nesmysly a obhajují vrahy!? Tak si klidně troufnu napsat, že je zaujatý nebo postižený (třeba slepotou)... Víte, já jsem občas hrál (vedle mnoha dalších) i proti Rusům a nezažil jsem zákeřnější a namistrovanější hovada. Ale to už by byl jiný příběh.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:34Od: Krisboy
Ty jsi spadl z Měsíce? Stalinoha alias rádobyFulnekUltras se tady snaží už dobrých deset let šířit ruskou propagandu (za pomoci frndiny, dříve blixy a dalších se mu to docela daří) a tebe to teď začíná pohoršovat?
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:28Od: jurasekh
Asi spadlsmile...mám rád tenis a všímal jsem si především jej. Znám osobně i některé naše hráče a díky sportovní minulosti i další, třeba Dominika Haška (byl jsem s hokejisty v Naganu). A až v souvislosti s napadáním jeho osobně díky názorům na ruské sportovce a jejich účast třeba na OH, jsem si všiml i kreténů, kteři nejen, že jej napadají, ale ještě navíc obhajují nesmyslné vřaždění a ničení na Ukrajiněsmile...A to mám třeba Rubljova a tenis, jaký hraje, rádsmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:06Od: IngStavinoha
konkrétně Hašek může být rád, že ho "díky" státnímu protekcionismu zaslouženě nezavřeli za ublížení na zdraví, a místo toho mohl ještě volně odcestovat do ušákova hrabat dál na své pozdější "podnikatelské" krachy smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 18:06Od: Krisboy
V poho, to bylo jen takový malý rýpnutí smile

A Rubl? Mě se jeho tenis moc nelíbí, ale je to sympaťák, jeden z nejlepších Rusů.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:57Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
24.07.2023 16:11Od: alcaraz.dva
Jakýkoliv osobní názor je v podstatě v pořádku. Odbornici na lidskou psychiku mají ale jasné nastavené hranice.
[ Reagovat ]
24.07.2023 16:35Od: alcaraz.dva
jasně nastavené
[ Reagovat ]
23.07.2023 18:08Od: R01316
tak tech rozumnych lidi typu Stavinoha je tu nastesti vic, diky Bohu... Jakykoli naznak toho, ze nesezerete to, co je vam globalisty servirovano na zlatym taliri, dava aspon nejakou nadeji...
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:09Od: IngStavinoha
i to maličké smile na konci tunelu je lepší než nic - a ono je jich ve skutečnosti teď už mnohem mnohem víc...
[ Reagovat ]
23.07.2023 09:14Od: Astarin
Může poděkovat nebo si stěžovat svému vůdci.
[ Reagovat ]
23.07.2023 09:19Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:30Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 08:42Od: A211 Mohla
Mohla hrát jinde.
[ Reagovat ]
23.07.2023 09:20Od: Smazaný účet
Třeba doma!
smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:10Od: turista
Poláci jsou pitomci. Zvonarevová ani za mák nemůže za válku na Ukrajině.
[ Reagovat ]
23.07.2023 08:36Od: Smazaný účet
Nevinný skopčáky jsme rovnou stříleli
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:39Od: Tomas_Smid_fan
Že ty jsi Donutil z Pelíšků? Na rozdíl od něj ale nepoučitelný.
[ Reagovat ]
22.07.2023 23:10Od: Fandina
Fascinuje mě neustále, jak někdo může obhajovat agresora. A nebo se divit, že příslušníci té země nejsou chváleni. Připadá mi to ubohé.
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:21Od: IngStavinoha
horší je, že občané této země jsou hromadně a paušálně perzekvováni a omezováni, aniž by měli s "agresí" cokoliv společného - a to je skutečně ubohé, řekl bych ubohost v její nejryzejší podobě
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:11Od: turista
Ano pane inženýre. Plně souhlasím.
[ Reagovat ]
23.07.2023 06:21Od: Otmar
Jestli mě neklame paměť, tak princip kolektivní viny jsme shledali nekorektním. Jinak totiž v Rusku žije 146 milionů válečných zločinců, že?
[ Reagovat ]
23.07.2023 09:21Od: Smazaný účet
Spíš válečných přisluhovačů smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:32Od: Tomas_Smid_fan
A 100mil. podporovatelů války zní lépe?smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:07Od: Fandina
Neudělali nic, kdyby udělali, tak by se proti agresi vymezili, postavili neschvalovali ji. Je to ubohé.
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:25Od: Frick
Volila jsi před r. 89 KSČ?
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:32Od: Fandina
Ne. A když mi komunisti nabídli členství, tak jsem to odmítla.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:13Od: IngStavinoha
takže jsi ani nechodila volit?
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:23Od: Fandina
Ne a kdybych chodila, tak by to bylo úplně jedno, protože byla jedna kandidátka Národní fronty a nic jiného se volit ani nedalo.
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:26Od: IngStavinoha
takže zas taková odbojářka přece jen nejsi ;-)
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:38Od: Fandina
Proč myslíš. Komunisty jsem vždycky nesnášela, v naší rodině nikdy žádný nebyl, naopak, tátovi sebrali živnost a musel jít dělat pomocné práce u zedníků. Takže to mám vrozené, celý socialismus a komunisty mám na háku.
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:47Od: IngStavinoha
Tak v evidenci za neúčast ve volbách jste byli rozhodně. Pak už jen záleželo, zda v místním vedení zrovna seděl nebo neseděl nějaký ideologicky přepjatý pošuk.
[ Reagovat ]
23.07.2023 21:52Od: R01316
nemas socialismus na haku, protoze na nem je postavena cela EU, jejiz jsi zastankyne- aneb bohatsim brat a chudym davat. VS skoly zdarma, materska dovolena, podpora nemakacenkum,... to neni nic jineho nez socialismus
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:12Od: Fandina
Psala jsem o socialismu, který tu byl před rokem 1989. Plánované státní hospodaření, neexistence soukromého podnikání, zákaz cestování do vyspělých zemí atd..
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:22Od: R01316
a co myslite, ze se ve svete deje ted? Za 50 let nikdo nic vlastnit nebude, soukromy majetek bude utopie, stat bude monitorovat, kolik a za co utratite jakoukoli korunu, hospodarstvi je taky planovane pod nalepkou globalniho oteplovani, no a zakaz cestovani jsme tu meli nedavno pod nalepkou covido ockovani. Ted uz se ale pracuje na dalsi pandemii, tak ho budeme mit do roka do dvou zase zpatky
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:38Od: Fandina
A co konec světa. Kdy bude, to náhodou nevíš. Možná by mi stačilo, kdy pořádně naprší. To se ale také se stoprocentní jistotou nedozvím. Musela by to být velká náhoda, kdyby ses strefil.
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:43Od: R01316
od toho je tu prece Greta, ne.
[ Reagovat ]
24.07.2023 02:22Od: IngStavinoha
v úterý už dostaneš postřik ;-)
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:20Od: paddy Kvitová se vdala
smile smile
jak jsem před pár dny odhadoval smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 22:32Od: Blondie
Já taky! Říkala jsem včera, že se určitě zítra (tj. Dneska) vdá. Tak vše nej, přeji oběma štěstí a hezké vztahy i s dětmi z minulého vztahu smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:03Od: vavrinec
Jestli pak to pan Kvěš unese? Aby se nám neoběsil.
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:14Od: Smazaný účet BRAVO
Proč chtějí hrát v nepřátelských zemích??
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:13Od: paddy CSKA (centraljnyi sportivnyi klub armii)
stejné anticovid nicky, reprezentující menšinu, opět vytvářejí svými hlasitými výkřiky dojem, že se jedná o názor většiny smile

problém je hlubší, než jsou někteří schopni svým intelektem pojmout

připomíná to, jak se ministr Lipavský snažil omezit Rusům víza a oni ho obešli tím, že do ČR přilétali z jiných zemí

Zvonarena přiletěla na francouzské vízum z Bělehradu, ale Poláci to prokoukli smile

každý stát je svrchovaný, takže má právo si určit, kdo na jeho území může vstoupit, ba rozdíl od zkorumpované WTA, která podporuje Čínu, tedy režim potlačující lidská práva (peníze dělají divy)

je také potřeba vnímat, že Zvonareva má údajně kontrakt s armádním CSKA smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:14Od: paddy
Ukrainian Tennis Federation asks to withdraw Russians from tournaments that have contracts with CSKA
April 26, 2023
The Ukrainian Tennis Federation (FTU) has asked the International Tennis Federation (ITF), as well as the leaders of the ATP and WTA and the organizers of the Grand Slam tournaments, to suspend Russian players who have contracts with CSKA.
In its statement, the FTU refers to the IOC statement of March 28, which states that all Russian and Belarusian athletes who have contracts with their country's armed forces or with national law enforcement cannot participate. at international tournaments. The FTU also provided a list of players and coaches they believe should be suspended from competition, including Veronika Kudermetova, Vera Zvonareva, Vitaly, Dyachenko, Polina Kudermetova, Evgeny Donskoy, Aslan Karatsev, Alikbek Kachmazov and Ivan Gakhov .
[ Reagovat ]
22.07.2023 22:04Od: IngStavinoha Re: bruh ;-)))
ta provázanost na armádu je už jen poslední zpuchřelá berlička, o kterou se dnes primárně z USA řízená rusofobie ještě může opřít - je to stejně zvrácené, jako kolektivní "tresty" za doping, ale svůj krátkodobý účel pro cílové stádo to jistě splní - Ovečkin přímo v ušákově samozřejmě nevadí, páč tamní honoraci stále přináší slušné prachy smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:14Od: turista
Přesně tak. Paddy tady nadává na Čínu. Přitom bez Číny by neměl žádné boty. Musel by chodit bos. Che, che, che.
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:41Od: paddy
To je důsledek kapitalismu a přesunu vyroby do zemí s nižšími náklady na pracovní sílu.

Nyní si západ uvědomil a zjistil, jak je vůči Číně zranitelný. Výroba čipů se pomalu přesunuje zpět a proces deglobalizace již probíhá.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:08Od: turista
Deglobalizace se nepodaří z toho důvodu, že je to ekonomicky nevýhodné pro velké firmy. U bot a oblečení, počítačů a jiných produktů k tomu určitě nedojde. U mikročipů je to jistě jiná věc. Ale ani tady už Amerika Čínu nezastaví. Tohle století bude čínské, ne americké.
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:47Od: bIbec
V Číně mají značný "reprodukční" problém.

Je pravda, že tenhle problém už je takřka všude, kromě Afriky.

Předpovědět se nedá vůbec nic. Rozhodně ne v rámci století. To je strašně daleko ještě.eee
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:48Od: bIbec
Ty tři éčka sem tam psát nechtěl.
[ Reagovat ]
23.07.2023 16:50Od: bIbec
Určitě bude velký příval Afričanů do Evropy. To je nevyhnutelné.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:23Od: bIbec
Tak nějak mi z toho vychází, že nejlepe na tom bude ten, kdo ten reprodukční problém dovede vyřešit.

Migrační politika bude v tomto století naprosto klíčová.

A tam podle mě Číňani prohrají. Můj tip.
[ Reagovat ]
23.07.2023 17:34Od: paddy
to byly mylné předpovědi analytiků
dle nových odhadů se čínské HDP dostane zhruba na úroveň toho amerického (tzn. na hlavu bude 4x menší) a o moc ho pak nepřevýší
demografie je všude problém a vytvoří to brutální tlak na sociální (a penzijní systém)
budou dvě velmoci, které se možná i vojensky střetnou

tento koloběh mocností byl vždycky
Holandsko jako námořní velmoc, Velká Británie (průmyslová revoluce), USA po válce,...

kromě velikosti ekonomiky je třeba vnímat i technologickou vyspělost země, která může kompenzovat převahu počtu obyvatel

USA hodně těží z lidského kapitálu, nejlepší mozky směřují do USA, vědecká a manažerská špička táhne celé stádo
to je velmi důležitý faktor (ryba smrdí od hlavy)

drtivá většina obyvatel jsou jen pěšáci, ti jsou stejní všude, jen obsluhují stroje nebo lidi. a nikdy netáhnou zemi kupředu

lidí je jako sraček a převážně ničí planetu a na to jednou dojedou, to je nevyhnutelné
stačí se podívat do minulosti a zánik civilizací, stačí k tomu nedostatek vody
[ Reagovat ]
23.07.2023 19:26Od: Martan1
Ale paddy, to právě u Číny neplatí,a nejvíce patentů na světě za rok. Počet geniálních lidí bude mít třikrát větší než v USA protože má třikrát více obyvatel. Až předstihne USA ve výrobě nejpokročilejších čipů, (a ano, právě ty vyrábí nejvíce Tchajwan) tak se potvrdí jako mocnost číslo 1.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:16Od: paddy
o něco vyšší HDP nebude hrát roli, protože klíčové budou technologie (vč. implementace do armády), to rozdíl kompenzuje
budou dvě velmoci a bloky pod jejich záštitou

Evropa jako celek se jim momentálně vyrovná, ale než se tato heterogenní byrokratická sestava domluví, tak bude po světové válce

MMF odhad - HDP 2023 (bil. USD), podíl

World 105.6 100.0%
 USA 26.9 25.4%
 China 19.4 18.4%
 Japan 4.4 4.2%
 Germany 4.3 4.1%
 India 3.7 3.5%
 UK 3.2 3.0%
 France 2.9 2.8%
 Italy 2.2 2.1%
 Canada 2.1 2.0%
 Brazil 2.1 2.0%
 Russia 2.1 2.0%
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:16Od: IngStavinoha
...a dostatek mRNA dávek ;-)))))

ty máš z té státní služby už opravdu slušně vymleto ;-)))))
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:24Od: paddy Re: řekl ten, co tady denně všechny očkuje proruskou propagandou
smile

buď rád, že v ČR je ještě demokracie, protože v Rusku nebo Číně bys dávno seděl a možná i visel smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:28Od: IngStavinoha
tak se pochlub šmejde, ke kterému dotačnímu struku ses tak urputně přisál? ;-)))))
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:41Od: IngStavinoha
nemusíš přesně - stačí jen resort ;-)))))
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:49Od: vavrinec
Ale houby. Z Číny spousta výrobců bot odešla šije v Vitnamu, Malajsii, Thajsku, Kambodži a v dalších zemích.
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:00Od: turista
Částečně ano. Protože tam jsou náklady na pracovní sílu ještě nižší než v té Číně.
[ Reagovat ]
23.07.2023 10:36Od: Tomas_Smid_fan
Ovečkina by od polských hranic hnali holemismilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 15:10Od: turista
Asi ano. Ale v jeho případě opravdu peníze přebijí politiku. Proto zůstává v NHL.
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:17Od: IngStavinoha
buď rád, že máš v sobě všechny dávky, co se tam vešly ;-) na naivitu a demagogii zatím ještě nikdo nic nevymyslel, prý je to za daných ekonomických pravidel silně nerentabilní ;-)))
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:37Od: paddy Re: zdravstvuj tavaryš
smile smile smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:25Od: jurasekh Re: Stavinoha
To je nejen tavaryš, to je přímo agent! A velmi zaujatýsmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:35Od: IngStavinoha
na rozdíl od fanatiků typu Prasoryj či Rakušmejd nemám ani tu nejmenší potřebu se symbolicky balit do ruského praporu - akorát nevydržím dlouho mlčet na všechny ty pokrytecké manipulace, které dnes řízeně a organizovaně probíhají ve veřejném prostoru - víc v tom skutečně nehledej ;-)
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:52Od: jurasekh
Od 19:48 do 0:35 jsi jenom tady psal 17x! Jsem historik a psycholog (ale i bývalý reprezentnt ČR) a můžu ti i na dálku vystavit diagnozu: buď jsi zujatý nebo postižený. Pravděpodobně oboje! Ta jednoznačnost, se kterou obhajuješ (a nejen tady) neobhajitelné, hovoří za vše!
[ Reagovat ]
23.07.2023 01:35Od: IngStavinoha
aspoň jednou vyslovená pravda se obhajuje celkem sama i bez další cizí pomoci - i když to kolikrát chce delší dobu přirozeného vyhnívání ;-)
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:17Od: turista
Vyhnívání a taky zahnívání, že ano, no.
[ Reagovat ]
23.07.2023 06:46Od: alcaraz.dva
smile selhání pana psychologa(?) na celé care
[ Reagovat ]
23.07.2023 07:01Od: alcaraz.dva
Pana psychologa JURASEKHsmile
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:02Od: bIbec
Hlavně že maj lidi vo čem pindat.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:57Od: IngStavinoha z údajných bezpečnostních důvodů
se už v historii udělala spousta hovadin - nově mj. odstavení plně funkčních jaderných elektráren nebo rádoby povinné mRNA "očkování" populace proti kovidu - a toto bude další z nich, byť zdánlivě jen docela nepatrná a časem možná i zapomenutelná
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:34Od: DJOKERTHEGOAT
"Pořadatelé varšavského turnaje měli podle svého dřívějšího vyjádření svázané ruce, neboť pokud by ruské hráčky do soutěže nepustili, mohli by o akci WTA přijít."

Turnaj zrušit teď, není o čem :) Ale zase jako...kdo o ten šmudla turnaj stojí. Dobře pro Veru :-)
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:36Od: SydneyOpen
ano dobře pro Věru, může si hrát turnaje v russku nebo bělorusku smile nebo to můžou vzít jako russáčtí hokejisté, kteří škemrají o zápasy s Indií, protože kromě běloruska s nima nikdo hrát nechce smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:41Od: IngStavinoha
klidně i tři s po sobě můžeš použít, čerstvě rozmražená komsomolská nulo ;-)))
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:36Od: turista
Syčíme, že ano, no.
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:32Od: GaelM
Tvoje bába je šmudla turnaj smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:32Od: DJOKERTHEGOAT
No já nevím...zatím to byla UA a ne Rusko kdo zabil Poláky na jejich vlastním území, a to před pár měsíci.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:33Od: SydneyOpen
nemusela zabít nikoho kdyby russko nezaútočilo na Ukrajinz
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:33Od: SydneyOpen
nemusela zabít nikoho kdyby russko nezaútočilo na Ukrajinz
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:35Od: DJOKERTHEGOAT
Kdyby se USA/UA chovali jinak před operací, Rusko by nemuselo být vyprovokováno. Ale to by byla nekonečná diskuze. Zatím UA vede na zabité Poláky. To je fakt.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:38Od: SydneyOpen
chudáčci russáci furt jim někdo ubližuje... smile není asi náhoda že je téměř celá Evropa nenávidí a jejich sousedé (Lotyšsko, Gruzie, Estonsko, Finsko) obzvlášť
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:45Od: IngStavinoha
přeloženo - "nenávidí" je mnohá zkorumpovaná a ideologicky zpitomělá vedení zmíněných států, plus jim poplatná média a zmasírovaná lokální stáda naivních konzumních ovcí smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:17Od: Ela-fon-isi
Takže Pobaltí je zkorumpované a Rusko je křišťálové nemafiánký stát. Kolik měsíců jste tam žil? Na kolika úřadech nebo v nemocnicích jste něco vyřizoval?
[ Reagovat ]
22.07.2023 21:24Od: IngStavinoha
černo-bílé není nic, ale korupce je obzvlášť v současném systému věčná - a to, jak pobaltské státy dlouhodobě zametají s ruským obyvatelstvem, jen názorně potvrzuje, o co dnes v zásadě jde i na Ukrajině smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:38Od: SydneyOpen
My jsme museli Němce odsunout, to samé měli udělat Ukrajinci s russákama v roce 2013
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:42Od: IngStavinoha
ty máš regulérně dost
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:35Od: turista
Vždyť měli často propojené rodiny s Rusy. My se skopcaky ne.
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:10Od: Patapuff
A proto je u nás tolik německých příjmení, že je ani nepovažujeme za německá...Richter, Lang, Fischer, Gross, Mayer, Muller...smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:19Od: George_Renel
To je ovšem většinou odkaz rakouskouherské monarchie.
[ Reagovat ]
23.07.2023 13:06Od: Patapuff
Dlouholetá provázanost na Německo a Rakousko.
[ Reagovat ]
22.07.2023 22:32Od: Blondie
Loool
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:32Od: SydneyOpen
Polsko smilesmilesmile ti umějí s russákama zatočit je to jejich země, můžou si na své území pustit koho chtějí, zvlášť když jde osoby z nepřátelské země
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:39Od: IngStavinoha
;-))) když s Poláky pod Hitlerem na Ukrajině točila pěkně po árijsku Banderova UPA, byli Rusku za zpětné osvobození tohoto území ještě vděční - dnes ze zdánlivě teplé us zádele už jen zoufale ňafají jak poslušní ratlíci smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 12:16Od: Patapuff
Především jsou vděčni za Katyň.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:23Od: IngStavinoha
Volyň, Katyň, Babi Jar... když se to všechno sečte, tak banderovští hrdlořezové mají na rukách krve nepoměrně víc a dokonce tolik, že je zatím nedokázal překonat ani jejich oddaný následovník v podobě současného ukrorežimu
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:05Od: PetaM
Věřím, že Věrka měla v báglu minimálně atomovku a místo rakety samopal. Fakt super rozhodnutí ????
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:11Od: IngStavinoha
v současných poměrech bohužel už skoro normálka smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:21Od: turista
No ale nerozumím tomu, že ji nepustili na francouzský pas. Na něj přece musí mít občanství Francie stejně jako třeba Richard Gasquet. Rozdíl je pouze ten že Ríša je rodilý Francouz.
[ Reagovat ]
23.07.2023 06:43Od: Otmar
Ale kdeže, prokecla se, že se chystá fotografovat nádraží. Už Švejk věděl, co je to za čertovinu. Pane Hašku, škoda, že jste se upil tak brzy, když tady čtu některé glosy mám chuť Vás následovat.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:00Od: tmora
trapný.. stejně jako se bučelo na Azarenku na Wimbledonu, když nepodala ruku Svitolině smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:57Od: grecco007 Polsko si na své území může pouštět, koho chce
Vzhledem k tomu, že Putin před dvěma dny naprosto nesmyslně obvinil Polsko, že se chystá napadnout Bělorusko a naznačil možnost preventivního úderu, jsou reakce a chování polské strany pochopitelné a logické. Je politováníhodné, že to odnáší tenis, ale válku začalo Rusko.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:00Od: IngStavinoha
tak určitě - hlavně v roce 2014, kdy západní tajné služby načasovaly "převrat" na Majdanu přesně do termínu ZOH v Soči smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:18Od: grecco007
Má to nějakou souvislost s tenisem nebo tu jen prezentujete komunistické bláboly?
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:31Od: IngStavinoha
fakta, holá fakta, která s jakoukoliv politickou orientací nemají absolutně nic společného smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 22:56Od: R01316
https://twitter.com/GabeZZOZZ/status/1680304784916594689
[ Reagovat ]
22.07.2023 23:01Od: R01316
Prevrat na Ukrajine v roce 2014 je fakt a ne komunisticky blabol. A co tam pote delali Ukrajinci s ruskyma mensinama, tak to uz si nastudujte sam, byste se divil...
[ Reagovat ]
23.07.2023 00:26Od: IngStavinoha
stejně jako s menšinami maďarskými, rumunskými, polskými, cikánskými i dalšími - přesně podle vzoru Banderovy UPA z éry německé okupace SSSR, která se už tenkrát v etnickém čištění nacistům podřízeného ukroprostoru neštítila absolutně ničeho
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:40Od: turista
Převrat na Ukrajině v roce 2014 koordinovala Victoria Nulandova a velvyslanec USA Geoffrey Pyatt. Jezdil tam také šéf CIA Brennan a osobně i viceprezident USA Joe Biden.
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:33Od: SydneyOpen
ZOH Soči? Tam kde russáci naprosto giganticky dopovali a zničili celou olympijskou myšlenku? Nebo ty hnusné russké biatlonistky co odmítly naší ženské štafetě vrátit medaili a ještě se tím chlubili. Prostě fair play na russácký způsob
[ Reagovat ]
22.07.2023 20:48Od: IngStavinoha
jste tak trochu mimo podstatu věci, pane ssvazáčku
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:34Od: turista
To bylo na Sydney Open. Ten zasyčel jako první.
[ Reagovat ]
23.07.2023 02:33Od: turista
Nesyč! Je to hloupý.
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:51Od: misa
Ministerstvo vnitra Polska asi dobře ví, proč je tato osoba na jejich území nežádoucí smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:54Od: IngStavinoha
hlavně když mu to poradí ideologicky zpitomělí ušáctí nebo britští špiclové smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 11:29Od: Tomas_Smid_fan
Jj, ti nemají nic lepšího na práci smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:26Od: IngStavinoha
když zrovna neinscenují nějaký lokální masakr
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:48Od: IngStavinoha další z ohavných excesů nadnárodního neoliberálního ksindlu
tentokrát pokrytý polským revanšistickým režimem, který pod vedením imperiálních kruhů USA od samého počátku podporuje jejich narativ ukrajinského konfliktu - přičemž marně doufá, že mu z toho při případném dělení územní kořisti něco kápne smile

Věrka je už naštěstí dost velká holka na to, aby s ní taková servilní ubohost cizích poskoků třetí strany ani nehnula.

smilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2023 07:35Od: A211 Re: Je
Je zajímavé že občané žijící v neoliberálním ksindlu se dožívají podstatě vyššího věku než Rus.
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:31Od: IngStavinoha
ono to už cca dva roky pomalu klesá - příčiny jsou zatím klasické mainstreamové tabu smile
[ Reagovat ]
23.07.2023 20:39Od: IngStavinoha
a vlastně i onen statistický fakt samotný
[ Reagovat ]
23.07.2023 22:41Od: A211 Re: Čech
Čech 76,Rus 67
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:46Od: Otmar
Krásný příklad toho, jak omezenost dokáže být neomezená...autorem, myslím, Werich před 50-ti lety a stále platné.
[ Reagovat ]
22.07.2023 19:12Od: goore
no tpč...ona je tam jako postřílí nebo co? Dementi Polští...k zblití totosmile
[ Reagovat ]
22.07.2023 18:49Od: tommr
vrchol ubohosti ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 18:18Od: com
urcite v tom ma prsty Iguška Swiatekovic smile Uz je s tou jeji ukrajinskou vlajkou trapna smile
[ Reagovat ]
22.07.2023 18:12Od: R01316
komedie....
[ Reagovat ]
22.07.2023 18:03Od: Karel1493 Prostě Poláci
...?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist