Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

14. den US Open: Djokovič znovu po dvou letech útočí na rekord, do cesty se mu opět postaví Medveděv

  • V rámci 14. hracího dne letošního ročníku US Open se rozhodne o mužském šampionovi. Novak Djokovič útočil předloni ve finále posledního majoru sezony na kalendářní Grand Slam, který mu znemožnil zkompletovat Daniil Medveděv. Právě s Rusem se utká ve finálovém souboji i letos a tentokrát bude usilovat o vyrovnání absolutního rekordu Margaret Courtové v počtu grandslamových trofejí. Na programu je také finále čtyřhry žen.
    10. 9., 14:00 | Previews |  122 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Finále dvouhry mužů •
Medveděv (3-) - Djokovič (2-Srb.) | Arthur Ashe Stadium (22:00 SELČ)
• Finále čtyřhry žen •
Dabrowská/Routliffeová (16-Kan./N. Zél.) - Siegemundová/Zvonarevová (12-Něm./-) | Arthur Ashe Stadium (19:00 SELČ)

 

Finále dvouhry mužů

Daniil Medveděv (3.) - Novak Djokovič (2.) | Arthur Ashe Stadium (22:00 SELČ)
Daniil Medveděv a Novak Djokovič se měli v posledních letech prát o ty největší tituly z tvrdých povrchů, zejména poté, co se Rus stal v roce 2021 největší hrozbou pro srbského velikána. Medveděv však z této role vypadl, a to po zdrcující porážce s Rafaelem Nadalem ve finále loňského Australian Open, kde měl možnost okamžitě navázat na svůj první grandslamový triumf. Místo toho se propadl do zhruba roční krize.

Djokovič bude mít velkou motivaci v nedělním finále uspět. Právě Medveděv mu totiž před dvěma lety ve finále US Open znemožnil zkompletovat kalendářní Grand Slam, což Srb i kvůli mohutné podpoře publika oplakal. Nejlepší ruský tenista v žebříčku navíc ukončil jeho letošní a celkem 20 zápasů trvající neporazitelnost, když ho porazil v semifinále na začátku března v Dubaji.

Bývalý lídr žebříčku Djokovič v posledních letech dominoval na travnatých dvorcích, zčásti možná i díky postupnému odchodu Rogera Federera, ovšem jeho dominance přesahuje i na tvrdé povrchy. A právě Medveděv byl pro něj v poslední době tou nejtěžší překážkou na betonech. Pokud Rus najde svou nejlepší formu po parádním semifinále i ve finále, pak může být souboj klidně atraktivnější, než kdyby do závěrečného kola prošel Carlos Alcaraz, se kterým Djokovič sehrál už tři parádní bitvy.

Daniil Medveděv je zaslouženě členem užší špičky, jelikož dokáže pravidelně porážet nejlepší hráče světa i bojovat o tituly na hardových grandslamech. Hrozbou je už několik let, ovšem po demoralizující prohře ve finále Australian Open 2022 nebyl zhruba rok skoro vidět a trápil se. Už v úvodu probíhající sezony ovšem začal opět zářit a vyšplhal se zpět do TOP 5 pořadí. Navíc si v semifinále aktuálního ročníku US Open připsal skalp momentální světové jedničky a obhájce trofeje Carlose Alcaraze, svůj možná vůbec nejcennější v tomto roce.

Přesně v takový výsledek určitě doufal. Sedmadvacetiletý Rus totiž se Španělem jasně prohrál oba předchozí letošní souboje a nebyl spokojený s tím, že je Alcaraz považován za největšího rivala Djokoviče. Před startem US Open dal jasně najevo, že chce dominanci Alcaraze a Djokoviče narušit a urvat si v New Yorku kus slávy pro sebe. "Každý tady mluví o očekávaném finále mezi Alcarazem a Djokovičem. To mi nevadí, jejich zápasy jsou pro tenis skvělé. Ale byl bych rád, kdyby se zase mluvilo i o mně. To je můj cíl pro letošní US Open," řekl před vstupem do turnaje.

Rodák z Moskvy si zajistil svou pátou účast ve finále majorů, v čemž je ruským rekordmanem. Na rozdíl od ostatních nečlenů Big Four jako třeba Dominica Thiema, Marina Čiliče a Alcaraze čelil ve všech grandslamových finále někomu z Big Three. Přesto porazil předloni na US Open bez ztráty setu Djokoviče a měl velmi blízko k vítězství nad Rafaelem Nadalem na US Open 2019 i na Australian Open 2022.

Úřadující šampion Masters v Miami je v posledních letech nejpravidelnějším účastníkem závěrečných kol na hardových grandslamech. V letech 2019-21 se dostal do finále těchto akcí dvakrát a ještě hrál semifinále na US Open. K tomu můžeme přidat finále na loňském Australian Open.

Daniil Medveděv - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:  Řím, Miami,  Dubaj,  Dauhá, Rotterdam (T);  Indian Wells (F); Wimbledon,  Adelaide 1 (SF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Miami, Dubaj, Dauhá (T); Indian Wells (F); Adelaide 1 (SF)
Bilance: 55:11
Bilance z posledních 10 zápasů: 8:2
Bilance na venkovních betonech: 33:5
Bilance proti hráčům TOP 10: 8:4 (kariérní 37:36)
Bilance ve finále grandslamů: 0:0 (kariérní 1:3)
Bilance ve finále: 5:1 (kariérní 20:13)
Grandslamy: Australian Open (3K), French Open (1K), Wimbledon (SF)

Daniil Medveděv - US Open
Kariérní bilance: 29:5
Nejlepší výsledek: triumf (2021)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance ve finále: 1:1
Generálka: Toronto (ČF), Cincinnati (OF)
Cesta turnajem: Balázs (6:1, 6:1, 6:0), O'Connell (6:2, 6:2, 6:7, 6:2), Báez (6:2, 6:2, 7:6), (13) De Minaur (2:6, 6:4, 6:1, 6:2), (8) Rubljov (6:4, 6:3, 6:4), (1) Alcaraz (7:6, 6:1, 3:6, 6:3)

Novak Djokovič neměl po cestě do finále žádného výrazně těžšího protivníka a potkal jen jednoho z kolegů z TOP 10 žebříčku. Těžší prověrka mu může v případném těsném finále značně chybět. Navíc narazil v semifinále na nezkušeného domácího mladíka Bena Sheltona, který debutoval v hlavních soutěžích na nejvyšším okruhu teprve před rokem a hrál své vůbec první semifinále na této úrovni.

Jak se dalo očekávat, kosil jednoho soupeře za druhým. Jedinou výjimkou je třetí kolo, v němž likvidoval manko dvou setů proti krajanovi Laslovi Djeremu. V posledních třech dějstvích mu však povolil dohromady jen pět gamů. Zatímco Medveděva čeká páté kariérní finále na grandslamech, 36letý Srb se do závěrečného kola probojoval na všech letošních majorech. Po Australian Open kraloval také na French Open a stal se mužským rekordmanem v počtu grandslamových trofejí. Po pětisetové bitvě ve finále Wimbledonu s Carlosem Alcarazem však přišel o šanci zabojovat o kalendářní Grand Slam.

Vzhledem k jeho už více než dekádu trvající dominanci na grandslamech i na tvrdých površích je překvapivé, že se mu na US Open na jeho poměry nedaří. Na triumf v tomto dějišti čeká už pět let a ve zdejších finále má vysoce negativní úspěšnost. Jedná se o jeho největší počet finálových porážek na některém z grandslamů, ve finále má celkově bilanci 23:12 (na Australian Open 10:0, na French Open 3:4, ve Wimbledonu 7:2 a na US Open 3:6).

Trojnásobný šampion US Open má letos famózní bilanci 26:1 na venkovních betonech. Jediný nezdar zapsal rodák z Bělehradu proti Medveděvovi v semifinále v březnu v Dubaji. S jednou porážkou na tvrdých površích pod širým nebem naposledy zakončil sezonu v roce 2011, kdy vyhrál 40 z 41 duelů v těchto podmínkách. V témže roce porazil na US Open v po sobě jdoucích utkáních Rogera Federera a Rafaela Nadala a poprvé ve Flushing Meadows triumfoval.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:  Cincinnati, French Open,  Australian Open,  Adelaide 1 (T);  Wimbledon (F);  Dubaj (SF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Cincinnati, Australian Open, Adelaide 1 (T); Dubaj (SF)
Bilance: 44:5
Bilance z posledních 10 zápasů: 10:0
Bilance na venkovních betonech: 26:1
Bilance proti hráčům TOP 10: 10:3 (kariérní 250:110)
Bilance ve finále grandslamů: 2:1 (kariérní 23:12)
Bilance ve finále: 4:1 (kariérní 94:40)
Grandslamy: Australian Open (T), French Open (T), Wimbledon (F)

Novak Djokovič - US Open
Kariérní bilance: 87:13
Nejlepší výsledek: triumf (2011, 2015, 2018)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve finále: 3:6
Generálka: Cincinnati (T)
Cesta turnajem: Müller (6:0, 6:2, 6:3), Zapata (6:4, 6:1, 6:1), (32) Djere (4:6, 4:6, 6:1, 6:1, 6:3), Gojo (6:2, 7:5, 6:4), (9) Fritz (6:1, 6:4, 6:4), Shelton (6:3, 6:2, 7:6)

Vzájemná bilance: Djokovič vede 9:5. Medveděv půjde do finále ve výborném rozpoložení, protože v semifinále proti Carlosovi Alcarazovi předvedl zřejmě svůj vůbec nejlepší letošní výkon. Djokovič naopak letos v New Yorku svou top formu ještě neukázal, nejspíše jednoduše kvůli tomu, že prostě ještě nemusel. S Medveděvem měl v těchto podmínkách potíže už v minulosti a vzhledem k výkonům ruského soka a také možnému tlaku v podobě útoku na vyrovnání absolutního rekordu Margaret Courtové v počtu grandslamových vavřínů se může do problémů dostat i tentokrát.

Možná je to jen náhoda, ale Medveděv si připsal všech pět skalpů Djokoviče ve chvíli, kdy byl jeho soupeř světovou jedničkou. Pokud Djokovič neseděl na tenisovém trůnu (teď je na druhém místě a v pondělí se vrátí do čela), pak s Medveděvem zvládl všech šest soubojů. Bude tak zajímavé sledovat, zda se jedná opravdu jen o náhodu, nebo faktor, který značně ovlivňuje výkon Medveděva a možná i Djokoviče.

Sám Medveděv si tohoto vzorce po vítězství v Dubaji všiml. "Viděl jsem zajímavou statistiku, že to mám s Novakem 5:3, pokud je světová jednička. A pak on vede 6:0, když není. Říkám si, ať tedy zůstane jedničkou, jak dlouho to půjde. Bude to tak pro mě lepší."

 

Finále čtyřhry žen

G. Dabrowská / E. Routliffeová - L. Siegemundová / V. Zvonarevová | Arthur Ashe Stadium (19:00 SELČ)
Laura Siegemundová s Věrou Zvonarevovou absolvují své druhé společné US Open a i tentokrát mohou dokráčet až k triumfu. Německo-ruská dvojice bude v překvapivém finále čelit Gabriele Dabrowské a Erin Routliffeové, které mohou naopak v ženské čtyřhře na grandslamech kralovat poprvé. Bude se jednat o premiérový vzájemný souboj.

Dabrowská s Routliffeovou spolu začaly hrát až na začátku probíhající US Open Series a postupně se zlepšují. Jednatřicetiletá Kanaďanka má v této disciplíně na kontě 13 titulů, žádný grandslamový a stále čeká na první letošní. Jak chutná triumf na majorech už ale ví, na French Open 2017 a na Australian Open 2018 ovládla mix. Osmadvacetiletá Novozélanďanka nastoupí ke svému prvnímu finále na podnicích velké čtyřky napříč všemi soutěžemi, v deblu žen dosud posbírala tři trofeje.

Cesta turnajem
1K: Davisová/Detiucová (4:6, 6:1, 6:0)
2K: F. Wu/L. Zhu (6:3, 3:6, 6:3)
OF: Strýcová/Vondroušová (bez boje)
ČF: Fernandezová/Townsendová (2:6, 6:3, 7:6)
SF: (8) S. Hsieh/Xin. Wang (6:1, 7:6)

Siegemundová se Zvonarevovou jsou velmi úspěšným párem, ale moc toho bok po boku neodehrály. Přesto mají skvělou bilanci 40:15 a už čtyřikrát triumfovaly, včetně US Open 2020 třikrát na půdě Spojených států. Pětatřicetiletá Němka vybojovala v ženské čtyřhře celkem 11 vavřínů a na US Open se radovala i v mixu (2016). Devětatřicetiletá Ruska má o dva tituly více a na grandslamech je podstatně úspěšnější: dvakrát hrála finále singla, v deblu slavila na Australian Open 2012 a na US Open 2006 a 2020 a v mixu na US Open 2004 a ve Wimbledonu 2006.

Cesta turnajem
1K: Dolehideová/Muhammadová (7:5, 5:7, 6:4)
2K: Minnenová/Wickmayerová (6:7, 6:2, 6:0)
OF: Montgomeryová/Ngounoueová (6:4, 6:4)
ČF: Azarenková/Haddadová Maiaová (5:7, 7:5, 6:4)
SF: Bradyová/Stefaniová (6:4, 6:1)

 

Program 14. hracího dne

• ARTHUR ASHE STADIUM • (od 19:00 SELČ)
1. Dabrowská/Routliffeová (16-Kan./N. Zél.) - Siegemundová/Zvonarevová (12-Něm./-)
2. Medveděv (3-) - Djokovič (2-Srb.) / nejdříve ve 22:00 SELČ


Kompletní program

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (122)
11.09.2023 14:52Od: Kozoroh Amputace
McConaughey nebyl jen hezounek z romantických komedií, jak ho líčíš. Třeba v Amistadu z roku 1997, což je drama o otrokářství, spolu s Hopkinsem podali tak dobrý výkon, že zastínili představitele hlavní role, Morgana Freemana. Zaskvěl se rovněž v soudním dramatu s tématem rasismu Čas zabíjet z roku 1996.

Souhlasím ale v tom, že Oscara za rok 2013 měl dostat DiCaprio, jeho výkon ve Vlkovi byl dechberoucí.
[ Reagovat ]
11.09.2023 14:53Od: Kozoroh
*To patří dole.
[ Reagovat ]
11.09.2023 16:58Od: Tenisovy.nadsenec
Ampi si pravděpodobně myslí, že tohle je nejlepší verze McConaughey - https://youtube.com/shorts/l0pXBXkOQq0?si=v373MaC3m7eNg6Rh smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2023 06:26Od: Amputace
Troufám si říct, že jsem s ním viděl daleko víc filmů než ty. Včetně toho oscarového.
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:41Od: Nola 24
je to tam, konecne ma tolko titulov ako Rafa na USO, Medved vyzeral neporazitelne, dnes kopil kopu chyb, to sice aj Novak, ale jeho taktika dnes slavila uspech - servis-volej a slajzy
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:44Od: farr
Gratulka, dneska hral jak mašina a zvládl to ve 3 smile.Pro něj už jiné GS tituly možná ještě ve 4 ale pětisetaky ho ty mladsi uz asi nejspíš utahaj uvidíme smile. Medvěd dneska solidní výkon, ale ty TOP super agresivní winery co chodiliv SF s Alkacem dnes tam nebyly no. TB moh uhaluzit ale Tiebrekator to prostě zase upinkal smile.
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:45Od: Nola
jj, ten TB bol rozhodujuci, Medved sa potom uplne rozpadol
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:56Od: Patik
Ktovie možno aj keby ho Danil vyhral možno by ho odstavilo v ďalších setoch plece za ktoré sa viackrát chytal..
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:20Od: Tenisovy.nadsenec Uvaha
Tak jsem si tak říkal, v boxu Noleho je fenomenální herec Mccounaghey (True detective).... Kdo by byl v boxu Nadala z herců? Asi tak maximálně ochotnický divadelní a amatérský kvazi herec Amputace. xDDDD Vrána k vráně..... Kvalita ke kvalitě. :)smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 02:02Od: turista
Tak s Nadalem se přátelí Ben Stiler.
[ Reagovat ]
11.09.2023 02:20Od: Tenisovy.nadsenec
Aha, takže vrána k vráně sedá no, jak jsem říkal.

McCounaghey má Oscara a Zlatý globus. Naopak Stiller má Golden Raspberry - nejhorší herecký výkon (opakovaně). Aneb kvalita ke kvalitě sedá. :)smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 08:00Od: Amputace
Bože, to je zase blábol. Opravdu se raději vyjadřuj pouze k tenisu, o tom alespoň něco víš, byť jsi zfanatizovaný uctívač Djokoviče, ale tohle už je příliš.

Vezmu to popořadě. McConaughey. Označení "fenomenální" je hodně přes čáru (vůbec se nebudu vyjadřovat k tomu, že jeho jméno ani neumíš napsat) - kdyby nic jiného, už proto, že do nějakých cca 45 let to byl ryze béčkový herec, který si vybudoval "jméno" coby hezounek z druhořadých romantických komedií. Měl veliké štěstí, že ho v roce 2013 obsadil M. Scorsese do Vlka z Wall street. Potom se chytil a dnes určitě patří ke špičce. Nicméně pořád platí, že je to herec dvou tří rolí. V tenise bychom použili zde oblíbený termín "druhý sled". Zkrátka kvalitní tenista bez GS, ovšem s tou úplnou špičkou nesrovnatelný. - Film, za který má Oscara (předpokládám, že jsi ho ani neviděl), je v podstatě tuctové sociální drama, které si dnes už nikdo nepamatuje. Jeho výkon byl skvělý, o tom žádná, ale určitě v tom roce byli větší adepti, především DiCaprio a Bale. Nicméně téma Klubu poslední naděje je v Americe natolik populární, že nějaké to ocenění přijít muselo. A známe Akademii, která často a ráda upřednostňuje společenský dosah oceňovaných filmů před reálnou uměleckou kvalitou.

K Oscarům. Mohl bych ti tady napsat desítky herců, kteří Oscara nemají, a přitom hrají (dlouhodobě) úplně jinou ligu než McConaughey. Namátkou: Irons (ten má dokonce pouze jedinou nominaci! - což je naprostý výsměch s ohledem na to, o jakou se jedná legendu), Gosling, Fassbender, Dafoe, Buscemi, Hardy, Depp, Norton, McGregor, Law... a dalo by se pokračovat prakticky donekonečna. Takže asi takovou výpovědní hodnotu ten tvůj Oscar má.
[ Reagovat ]
11.09.2023 08:00Od: Amputace
Ke Stilerovi. Rozhodně nejsem fanoušek jeho herectví, dokonce bych se nebál (až na výjimku několik filmů) říct, že je mi protivné. Na něj je však třeba pohlížet úplně jinak, než jako na šaška z Fotr je lotr a podobných sra.ček. V první řadě je to výborný režisér a člověk se značným vlivem a schopností tepat do palčivých amerických problémů. Celkově vzato jeho pole angažovanosti je nedozírně širší než to McConaugheyho. Také je to mnohem větší celebrita, což v aristokratickém Hollywoodu nelze brát na lehkou váhu. Takže pokud mám tvůj příměr s vrána k vráně se dá brát tak, že je Nadal (Stiler) vlivnější sportovec než Djokovič (McConaughey), nemohu než souhlasit.

Mimochodem Stiler Zlatou Malinu nikdy nedostal. Na rozdíl od Laurence Oliviera.
[ Reagovat ]
11.09.2023 13:58Od: Tenisovy.nadsenec
smile Díky Jirko Spačile, dneska mám dobrou náladu, tak to tak nechám. smile

Měli bysme spolu mít Stand up comedy těle varieté... Něco jako Náhlovský a ten druhej vocas. smile
[ Reagovat ]
12.09.2023 14:37Od: Amputace
"dneska mám dobrou náladu, tak to tak nechám."

Jinými slovy: nerozumím tomu, raději budu držet hubu.

Palec nahoru za sebereflexi. Nečekal jsem ji od tebe. smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 14:53Od: Kozoroh Re: Amputace
McConaughey nebyl jen hezounek z romantických komedií, jak ho líčíš. Třeba v Amistadu z roku 1997, což je drama o otrokářství, spolu s Hopkinsem podali tak dobrý výkon, že zastínili představitele hlavní role, Morgana Freemana. Zaskvěl se rovněž v soudním dramatu s tématem rasismu Čas zabíjet z roku 1996.

Souhlasím ale v tom, že Oscara za rok 2013 měl dostat DiCaprio, jeho výkon ve Vlkovi byl dechberoucí.
[ Reagovat ]
12.09.2023 06:23Od: Amputace
Samozřejmě, že nebyl, omg. Jste fakt blbí? Píšu o tom, že se tady řeší nějaká fenomenalita. McConaughey byl 80% své kariéry béčkový herec. Hrál ve s.račkách, žádný komerční divák ho neznal z jiných filmů, než těch, kde si sundá tričko nebo dá nějakou romantickou árii s nějakou čůzou. Vypracoval se. Super. Nebýt Vlka či True Detectiva, vůbec nevíš, kdo to je (nemyslím teď konkrétně ty, ale spíš obecně, k filovému diváku). Absolutně se ten člověk nedá srovnávat s topkou. Kdyby s Djokovičem seděl Al Pacino, držím hubu a ani nemuknu, ale tohle? Děláte si fakt už prd.el? Jako vám nestačí, že Djokovič překonal všechno? Vy mě tady budete ještě přesvědčovat, že McConaughey je snad top herec všech dob, nebo co? Jako ok, Djokoviče vám uznávám, prostě top, není se o čem bavit, ale to, že McConaughey zahrál mezi lety 1990-2013 dobře v jednom filmu má být jako argument, že je to herec srovnatelný třeba s těmi, co jsem jmenoval? Klidně si hontě péra, že seděl v boxu vašeho fenoména, ale fakt je ten, že jde o herce, o kterém se fakt na školách učit nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2023 06:36Od: Amputace
A mimochodem v Amistadu Freemana fakt nepřehrál. Víc hrát nerovná se víc umět. To je docela zásadní herecké pravidlo.
[ Reagovat ]
11.09.2023 15:38Od: Pe3k
Leo D je strašně přeceňovaný herec.
[ Reagovat ]
12.09.2023 06:25Od: Amputace
Nesmysl. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:09Od: Dovodo6
Jak si Medvěd před každým returnem chytne ptáčka, je poněkud znepokojující smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:02Od: Orgasmator
Novak druhý set urval na morál... Neskutečný nervy smile TB otočený z nepříznivého stavu...
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:59Od: Patik
Danil si struhne 5 minútovú výmenu a na ďalší fiftin nemá problém dať si ešte dlhšiu výmenu a medzitým musí chodiť každý druhý úder hlboko do kolien ..ja neviem kde ten chalan berie kyslík silu a energiu nato..A takto tri hodiny s malými pauzami..a ta jeho krkolomna technika úderov ja už len čakám kedy odletí pri sieť nejaká koncatina.
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:07Od: ipko
no veď čaká kým umrie Djokovič ako prvý, však o tom hovoril po zápase s Rublovomsmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:09Od: enfee
Haha...ta jeho technika je nekdy fakt funny. Jak nekdy stihne svihnout tim forehandem, kdyz to uz vypada, ze to ma snad za sebou... Takovy hrac neni. Obdivuhodna kuriozita
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:59Od: ipko
Djokovič iba 54% prvého podania a aj tak easy 2:0 na sety, veľká hanba pre Medvedevov return a ten setbal mal premeniť bekhendom po čiare, ale radšej mu nabil na volej a elegantne prehral aj dobre rozbehnutý tiebreaksmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:00Od: Patik
No neviem ci zrovna easy..
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:05Od: ipko
no proste je to 2:0 a to s tak mizerným zapojením prvého podania od Djokoviča rozhodne nemalo byťsmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:58Od: Ereinion
Gratulace Nolefam ke 24...je neuvěřitelné, jak Medvěd pořád lpí na tom svém returnu 6m za čárou, když to evidentně vůbec nefunguje...všichni vědí, že Djokovič dá servis a volej a Medvěd stejně stojí úplně mimo
[ Reagovat ]
11.09.2023 06:10Od: uztoje
To jsem si taky rikal, proc stoji tak daleko, ze to fakt nefunguje moc dnes...smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 08:45Od: Usm
všichni vědí - tak Djokovic zrovna není typickým příkladem hráče "sevis - volej", ale když zjistil, kde Medvedev pravidelně stojí, tak tam holt začal chodit i on (nesíťař). Když jsem viděl hrát s Medvedem Rubleva, tak ten do toho pořád mlálit jak hluchej do brat a bez úspěchu. Rublev je holt hráč, který jede pořád to svoje a není schopen operativně změnit styl hry, je-li to potřeba
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:56Od: Tenisovy.nadsenec Budoucí big 3
Troufám si říct, že tato krátkodobá big three (Novak, Carlitos a Daniil) by v h2h matchapu paradoxně mohla být smrtící proti big three (Djokovič, Federer a Nadal). Když odhlédneme od počtu GS a zaměříme se na hru. Tak PEAK Medvedev by s tímhle stylem byl perfektním hráčem k vydeptání Rogera... Obzvláště Rogera, který naháněl rekordy a byl často velmi nervózní s menší hlavou rakety. Alcaraz by roztrhal Nadala na většině povrchů. Novak vs Novak.... Mladý by měl výhodu ve výměnách, ale tenhle starý je variabilní s lepším servisem...... Pořád tu brečí uplakanci, že big 3 skončila, ale tahle dočasná krátkodobá by klidně mohla vymrskat tu předchozí. :)
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:59Od: Ereinion
Federer by chodil na síť ještě víc než Djokovič, měnil by rytmus...to je recept kterej na Medvěda prostě funguje, minulej rok to taky ukázal Kyrgios...ostatně Fedex je s Medvědem 3:0 H2H
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:55Od: GrandSlamMan
Medvěd se zatím rozehrává, teď Djoka sfoukne jak svíčku smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:54Od: MarcelPersch
Snad Djokovič, když u to musí bohužel být... vyhraje 25. GS, aby zavřel pusu Courtový
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:54Od: kolapse 2-0
vypadá to dobře Nole smile aji se spánkemsmile
doraž ho ! Ideeeeemo24smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:54Od: Kozoroh Djoker-Medvěd 6:3, 7:6(5)
V druhém setu byl Djoker v dlouhých výměnách slabším hráčem, ale ty přechody na síť ho podržely a donesly ho až k zisku 2. setu!!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:02Od: No-le
Exactly!
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:51Od: Mayo
Novak Tajbrejkovič je istota
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:48Od: HolyMotors
Musím říct, že jsem to nečekal, ale grády to dostalo. Medvěděv se rozehrál, je agresivnější a působí teď dynamičtěji. Ale známe Djokoviče, že.
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:41Od: paddy
jako Alc ve Wimbledonu Med musí vyhrát TB 2. setu

překvapivě kurz 2 na Med za stavu 1:0 TB smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:40Od: enfee
TO bude mit tak sest hodin pokud se nikdo nezrani
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:42Od: paddy
lidi půjdou rovnou do práce smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:46Od: enfee
smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:52Od: Pe3k
a ty do družiny smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:11Od: uztoje
Začíná to být každopádně zajímavější...smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:20Od: turista
Na Brundibárovi si pouze Nadal vylepšil statistiky. Nikdo jiný ho neumí tak skácet.
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:58Od: Pe3k
Medvedev je fakt kretén, nejprve vyřadí Alkáče a pak ve finále předvede podprůměrný a odevzdaný výkon smile smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:03Od: farr
Fanda Nadala trošku neunáší evidentně smile.
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:07Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:12Od: farr
Odevzdaný vykon ty lolesmile, jeden gem hned zkraje zápasu mu nevyšel. Úplně řežba na ostří nože. Fakt tahle objektivita úrovně mateřské školky met nikdy nepřestane bavitsmilesmile.
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:08Od: Amputace
Fanda Nadala smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:30Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:52Od: Patik
smile čistý Nadalfansmile
[ Reagovat ]
11.09.2023 14:56Od: Kozoroh
No1emu se los USO vskutku povedl, Medvěd s Alkáčem se vystříleli mezi sebou a Djoka čekal jen jeden z nich. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:53Od: enfee
Danek musi jet na doraz a davat nejlepsi slupky, aby Noleho ubimbal. Djoko ty delsi vymeny uz zacina hur snaset, mozna se to prehoupne. Ale myslim, ze to da a nepusti
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:35Od: lvicek
To bylo reci o tom, ze zensky tenis nikoho nezajima a ze chlapy tahnou a tady zatim pet a pul komentare pri GS finale ;). Tak nevim tedy!
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:54Od: farr
Protože tady se hraje dokonalý tenis a ne ta běloruská ruleta, kde se dalo krásně zahejtřit nad odpadním stavem WTAsmilesmile...
[ Reagovat ]
11.09.2023 01:05Od: No-le
V NY plno... smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:31Od: paddy
noční zápas a uspávači hadů to není dobrá kombinace, i zamrzlé video je zábavnější smile

od začátku zápasu mám pocit, že Med splnil roli užitečného idi.ota a odstranil Alc
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:41Od: HolyMotors
Mám ten stejný pocit. Je to šílená nuda a od prvních míčů mi přijde jasné, kdo vyhraje.
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:29Od: uztoje
Medved dost chybuje a je nějak bez šťávy...smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:23Od: Mayo
Medvedev slabý ako čaj
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:27Od: enfee
taha za kratsi provaz
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:31Od: Pe3k
Spavý výkon o ničem.
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:15Od: hanz
Zýgemund to tam pěkně pohnojila... ten její tyjátřický kiksy byly k popukání...
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:10Od: Patik
Začiatok druhého setu bude kľúčový pre Djokovica v poslednej dobe ich vie často prespať..hadam nepolavi a udrží si tento štandard lebo zatiaľ hrá s jasným plánom dobrý dôraz tvrdosť z forehandu..
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:02Od: lvicek
To byl snad ten nejstrasnejsi pokus o kratas, co jsem kdy videla ;). (zcela naprosto vyjimecne se divam na muzsky tenis)
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:10Od: NovacekTP
smile to bylsmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:48Od: kolapse
Novak je dnes nehratelnej.... půjde se brzo spátsmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:51Od: jackiec
Snad to dokončí srb brzy, chci se vyspat do roboty.
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:11Od: farr
Naopak zatím o chlup Nole lepší, 1. set zaslouženě. Daniil nechytil dobře start zápasu , ale pak se to vyrovnalo, za mě stále otevřené... sic statistiky 1. set vítěz= celkový vítěz smile.
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:45Od: enfee
Zatim hrajou oba skvele. Nole je vostrejsi
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:47Od: farr
On ví, že musí. Rusa neupinká, tam by se vyštavil Nolda do bezvědomí...
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:56Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 23:11Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:41Od: PetaM
Přehazovač proti přehazovači, strašná nuda ...
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:45Od: farr
Strašný prehazovaci ... už dohromady byli 15x na síti a hrajou 25 minutsmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:46Od: Kozoroh
No1e dnes exceluje na siti. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:30Od: farr
haha 3. hra a Novak už začíná hrát servis volej. Let's go.smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:24Od: Patik
No toto bude zase betonaren na oboch stranách.
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:18Od: Pe3k
Má někdo 4K stream?
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:39Od: Pe3k
tady FullHD

https://jokeristhebest.live/1cb7309f/43f8c201/626d25df
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:18Od: Kozoroh
US Open je paradoxně jediným GS turnajem, který No1e v současné dekádě 20. let nevyhrál. Je čas to napravit.smile Jdeme na to, No1e! smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:19Od: Pe3k
3:7 ve finále US open to nejsou stats goata
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:09Od: Patik
Myslím ze ak to dnes Novak vyhrá tak Rafa sa príde rozlúčiť už len zo slušnosti.. Ak to prehra tak Rafa príde ešte zabojovať o GS rekord..

K dnešnému zápasu asi len toľko ze vyhrá ten kto vykroči na kurt tou správnejšou nohou pretože po všetkých stránkach mi to príde úplne vyrovnané..nejake skúsenosti a história Djokovica nebudu podľa mňa dnes nič znamenať.. Nech vyhrá ten lepší v zápase.
[ Reagovat ]
11.09.2023 08:32Od: Usm
i kdyby se Nadal vrátil v jakžtakž formě, tak podle mě Alcaraz (na antuce) dorostl v takovýho hráče, že Nadal nemá šanci ho na porazit už ani antuce, kor na tři vítězný
[ Reagovat ]
10.09.2023 21:55Od: GrandSlamMan Finále US Open
Medvěd dnes možná opět vykouří celý Djokoland jako v roce 2021 smile (Djokovi jsem kalendářní GS ten rok fakt přál a zasloužil si ho) => nedivil bych se, kdyby číslo 24 zůstalo i pro něho zapovězeno podobně jako pro Serenu.
[ Reagovat ]
10.09.2023 20:48Od: Fandina
A je po. Areál USO osiřel. Všude prázdno. smile smile

https://i.ibb.co/Wkdy3Rc/2023-09-10-USO.jpg
[ Reagovat ]
10.09.2023 20:44Od: paddy Pátý útok na Margaret
Dnes to zkusí Djokovič s vědomím, že Margaret si lehce poradila se čtyřmi pokusy Sereny.
Pojď Margaret! smile

Kdyby mi před turnajem někdo řekl, že titul vyhraje Federer, tak by mi to nevadilo. Ten však ve finále nenastoupí. Do SF se dostali tři nejvýše nasazení a zároveň hlavní favorité. Turnaj měl nudný průběh, čekalo se spíše na druhý víkend. Rozšířeným tipem bylo Alcovič finále, ale nedopadlo to, takže nás čeká Medjo. Toto finále nebude tak oku lahodící, dá se čekat tuhá baseline bitva, ale kvalitní zápas to bude. Uvidíme, zda někdo bude muset vlivem ubývajících sil začít více riskovat a zkracovat výměny (někdy od 4. setu).

Alcovič bych se asi snažil dokoukat do konce, i když by to nebylo jisté, protože jak je znám, tak by se tahali až do tří do rána. Medjo klidně vypnu a radši půjdu spát. Bude záviset na skóre a času. Mám obavu, že ti škodolibí dacani na nás chystají pět setů.

V anketách fanoušci tipují výhru Djo v průměru více než 70/30 (na webu USO je to ovšem 60/40), bookmakeři to vidí na 67/33. Z mého pohledu to je 60/40 a tím pádem je atraktivní kurz 3 na Med (stačí 33% úspěšnost).

Po vypadnutí Alcaraze se snížila pravděpodobnost scénáře 23-23-20, ale stále zůstává ve hře. Jak říká klasik - míč je kulatý. smile

Pokud tento scénář přežije dnešní večer, tak si všichni dáme Margaritu smile
https://cs.wikipedia.org/wiki/Margarita
[ Reagovat ]
10.09.2023 20:54Od: com
a taky si dame gumovy medvidky az vyhraje Medvedev smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 21:15Od: paddy
a pak pustíme si Méďu Béďu smile a zazpíváme "Žhavil Béďa, žhavil drát" smile
https://www.youtube.com/watch?v=kt1POGCRIAA&t=9s
[ Reagovat ]
10.09.2023 20:36Od: Mac
trocha cteni abx ten cas ubehl rychlejc...
https://www.idnes.cz/sport/tenis/karel-novacek-us-open-new-york-rozhovor-mensik.A230905_203934_tenis_czo&h=6B57A303A85611F6C6B4D73E64AD9DC9
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:22Od: QacO Djoko
Do hnoje,sopel to co je sa choďte hrať na pieskovisko deti a neruste....
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:23Od: hanz
Tak tak, umejt a spát.
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:39Od: com
Máš to špatně smile

Pozor pozor! Upozorňujeme, že tento pořad není vhodný pro děti a mladistvé!

Takže děti, vyčůrat, pomodlit a spát." smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 19:04Od: hanz
to je sice fajn, ale říkáš to sám sobě, tady jiný děti nejsou.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 19:52Od: NovacekTP
smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:03Od: bardunek666
Medvedev do boje, Djokovič do hnoje
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:12Od: com
Medvedev ziska trofej. Djokovic jen utře sopel smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 19:53Od: NovacekTP
Djok vyhraje
[ Reagovat ]
11.09.2023 00:16Od: turista
Bardunek666 do hnoje!
[ Reagovat ]
10.09.2023 15:32Od: com
Rekord se nekona, Medvedev vyhraje smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 16:12Od: Tenisovy.nadsenec
23 je platný Undisputed rekord v mužském tenise. Tak se můžeš zase vrátit do lavice základní školy prvního stupně. Školáčku. Nebo bych měl možná říct "šCOMáčku". smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 16:13Od: hanz
Com má s tím učením trable no, nechce se ani přiznat, kolik už má bajlí.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 17:37Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 15:00Od: uztoje
https://www.youtube.com/watch?v=v27M_RgrLzU

"po demoralizující prohře ve finále Australian Open 2022"

Neznalý jako já, čekal skoro tři kanáry a on to byl parádní zápas, který Medved prostě nedotáhl...
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:42Od: QacO Djoko
Bude to parádny tenis dúfam ze zo šťastným koncom pre djokovica. Škoda ze v pondelok musím skoro ráno Vstávať takže pozerať to nebudem možno prvý set. Takže ráno uvidím......smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:40Od: Mayo
Buh vi či bude finále pozerať aj Nikolaj Davydenko smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:53Od: Tenisovy.nadsenec
Nebo trulo a šašo Forehand. :))
[ Reagovat ]
10.09.2023 15:34Od: Nola
si sem dosiel carovat zasesmile?
[ Reagovat ]
10.09.2023 16:58Od: FedError
Aj Davydenko aj Safin aj Kafelnikov, určite všetci si to pozrú. Pre jedného, či druhého to môže byť posledný GS titul.
[ Reagovat ]
10.09.2023 17:03Od: Tenisovy.nadsenec
Forehandsmilesmile

Doufám, že už si připravuješ příspěvek pro případ, že Daniiil vyhraje, kde dehonestuješ hardove kvality nejlepšího hráče v historií na hard kurtech. :))

Posílám smile priatelu.
[ Reagovat ]
10.09.2023 17:05Od: FedError
Nie som Forehand, ale nechám ťa v tom, keď ťa to baví chlapče. smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:49Od: Krisboy
Davyděnko! To je polozapomenutý génius tenisu!!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:38Od: Mayo
Velkolepe finále je tu. Djokovic musí vyhrať lebo je to dosť vostuda aby antukový špecialista a nekomplexný hráč mal viac titulov z New Yorku ako najlepsi hardar všetkých čias . Už je na čase ho konečne aspoň vyrovnať.

Ale pozor na Medvedeva.

smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 19:54Od: NovacekTP
smilesmileje to tak
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:13Od: Tenisovy.nadsenec Přání
Přání bylo dostat raději Carlitose. Novak útočící na 24, bude proti sobě mít zeď, obrovský tlak ... Bude muset být kreativní a hrát o tři údery na víc..... Ve 36 letech... To není zrovna dobrá kombinace. Nepochybuji o tom, že Novak by Medvedenka upinkal easy před 7 lety, ale tenhle střet stylů je nepříjemný v teto fázi kariéry GOATkovice. Doufám, že Djokovič ve čtyřech a nedojde na přetahovanou v 5, to by pro krále nemuselo dobře dopadnout. Neříkám, že by to bylo s Carlosem lehké , v žádném případě, ale pořád by tam pod tlakem bylo více šancí na kolaps, chyby a vypadnutí z rytmu.

Každopádně jestli Novak vyhraje, tak se budu hodně kravit. Hlavně se připravuju na tu neoliberální a pasivně agresivní sketu Tomáše Šmída + Nadalovce tradičně. I když kravit se budu i tak, protože 23 je rekord amore. A Novak Djokovič je UNDISPUTED GOAT. 36 let, dva GS na kontě a dvě finále. Kdo to má? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 16:44Od: Marduch
Po tom gala-představení Meďoura s Carlosem.. tak tam dneska asi nevidím jinou cestu, než urvat to přes servis z kurtů a sako, možná slicy do BB. Od BL si tady Medvěd všechny povodil jak slepé koně. Prej "potreboval jsem proti Carlosovi predvest kvalitu 11 z 10 a to se mi podarilo, jen v tom prohranym setu jsem hral 10 z 10 smile smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 17:00Od: FedError
V 36 rokoch 4 GS finále to je šialené, všetky klobúky dole. smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 18:34Od: Tomas_Smid_fan
smile On už ani neví, co píše.smile
Kdoví, čím se před tím finále posilňuje.smile Ono to bohužel není lepší ani za střízliva...
[ Reagovat ]
10.09.2023 22:01Od: FedError
Čo si mu urobil? smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist