Chačanov zastavil Djokoviče, neprohrál ani čtvrté finále a má první titul z Masters!

  • ATP PAŘÍŽI - Karen Chačanov nepřišel o svou stoprocentní bilanci ve finálových zápasech ani při premiéře ve finále turnaje Masters 1000. Dvaadvacetiletý Rus dnes v pařížské hale Bercy zdolal světovou dvojku a 22 duelů neporaženého Srba Novaka Djokoviče, přehrál čtvrtého hráče Top 10 během čtyř dnů a získal svůj čtvrtý a dosud nejcennější titul.
    4. 11. 2018, aktualizováno | Aktuality |  279 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karen Chačanov odehrál čtyři finálové zápasy a všechny vyhrál. Po triumfech na podnicích ATP 250 v Chengdu 2016, Marseille 2018 a Moskvě 2018 dnes slaví svůj životní úspěch na Masters 1000 v Paříži.

Dvaadvacetiletý Rus ve francouzské metropoli ztratil v šesti zápasech pouze jeden set, za to však v osmifinále s Američanem Johnem Isnerem musel odvracet dva mečboly. A pak už skolil tři soupeře, které za týden čeká Turnaj mistrů a během čtyř dnů zaznamenal čtyři skalpy hráčů Top 10.

Po Isnerovi, Alexanderu Zverevovi a Dominicu Thiemovi ho nezastavil ani druhý hráč světa Novak Djokovič, který se zítra vrátí na post světové jedničky. O devět let staršího Srba, jenž doplatil na třísetové čtvrtfinále proti Čiličovi a včerejší tříhodinové semifinále proti Rogeru Federerovi, porazil 7-5 6-4 a oplatil mu porážku z osmifinále letošního Wimbledonu.

Na začátku utkání se sice nervózní Chačanov trápil na servisu a prohrával 1-3, od té chvíle ale nečelil žádnému dalšímu brejkbolu a po 89 minutách hry dokončil cestu za životním úspěchem. 

"Tohle pro mě znamená všechno, je to snové zakončení sezony," radoval se Rus. "Porazit tolik skvělých hráčů a získat tuhle trofej je opravdu úžasný pocit. Jsem šťastný za to, jak jsem to dnes zvládl takticky i psychicky."



Osmnáctý hráč světa Chačanov se ve světovém žebříčku posune na 11. místo a dnešní výhrou si zároveň zajistil, že bude druhým náhradníkem pro letošní Turnaj mistrů. Teoreticky by si v Londýně mohl i zahrát, neboť zdravotní potíže řeší Rafael Nadal (břišní svaly) a úplně fit není ani Alexander Zverev (rameno).

Djokovič dnes prohrál poprvé po téměř třech měsících a sérii 22 výher. Ve svém celkově 104. finále marně usiloval o 73. titul a 33. z turnajů Masters 1000, kterým by vyrovnal rekord Rafaela Nadala. 

"Bohužel se mi nepodařilo zregenerovat po včerejším semifinále. Ale o tom mluvit nechci," uvedl Djokovič. "Chci mluvit o tom, jak dobře Chačanov hrál celý týden. Zasloužil si dnes zvítězit," dodal čtrnáctinásobný grandslamový šampion.

Deblová trofej pro nový pár Granollers/Ram
Čtyřhru v Paříži ovládli Marcel Granollers a Rajeev Ram, kteří odehráli vůbec první společný turnaj. Španělsko-americký tandem ve Francii neztratil ve čtyřech utkáních ani set, ve finále porazil dvakrát 6-4 duo Rojer/Tecau a navázal na skalpy favorizovaných dvojic Kubot/Melo a Murray/Soares.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 5.444.985 dolarů
nedělní výsledky (04. 11. 2018)
• Dvouhra - finále •
Chačanov (Rus.) - Djokovič (2-Srb.) 7-5 6-4
• Čtyřhra - finále •
Granollers/Ram (Šp./USA) - Rojer/Tecau (Niz./Rum.) 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (279)
05.11.2018 15:34Od: ipko
tak ja dúfam, že Roger dostane Nishikoriho- porazil ho dvakrát za sebou v krátkej dobe, takže to musí mať v hlave
potom Thiem by bol tiež v pohode, aj keď sa v hale zlepšil na Rogera by to stačiť nemalo a je zaujímave že Roger s ním ma negatívnu H2H
no a tretí by mohol byť Rafa, už len kvôli tomu že Roger by mal mať v hale navrch
[ Reagovat ]
05.11.2018 15:55Od: Kozoroh
Doma s Nišhim najednou Roger mít nemůže. Oba jsou totiž v posledním, 4. koši. Buď jednoho, nebo druhého.

Já bych si přál Sašu do skupiny k No1emu. Ať Djoker otočí H2H.
[ Reagovat ]
05.11.2018 17:30Od: ipko
tak to som nevedel, tak aspoň dostane jedného z nich
[ Reagovat ]
05.11.2018 17:31Od: Nola
uz to nie je pravda, po odhlaseni Rafu.....
[ Reagovat ]
05.11.2018 17:33Od: ipko
tak určite radšej Thiema ako Isnera
[ Reagovat ]
05.11.2018 17:42Od: Nola
to si prajeme aj my, nie, ze nie.....
[ Reagovat ]
05.11.2018 13:34Od: peggy
Panove nad tricet jiz Vam cinkaji zvonecky asi je cas odejit na vrcholu a neb jako pan Federer si vybirat turaje bez hracu TOP.
[ Reagovat ]
05.11.2018 13:35Od: Krisboy
Tobě už dávno odcinkaly, ty zakomplexovaná závistivá blbá krávo.
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:24Od: Pe3k Fed the goat
Startuje příští sezonu i na RG!
Což mi napovídá, že půjde o sezónu poslední?
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:27Od: Stan_Borowitz
Příští rok na antuce poslední, 2020 ostatní povrchy, pokud zdraví vydrží. Můj tip.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:39Od: turista
Myslím si, že vydrží do roku 2021 kdy mu bude 40. Sice o tom nerad mluví, ale toho Connorse dohnat chce.
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:29Od: Mayo
Vidíš to by mna ako Nadalovca nenapadlo. Snáď ešte potiahne do 40 rokov.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:35Od: Denis92
Kde si to cital? Vravel, ze to bude riesit az po sezone pred pripravou na novu sezonu.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:37Od: Gogiska
tiez som nic nenasla
[ Reagovat ]
05.11.2018 14:37Od: Brutvan
Já našel jen vyjádření, z kterých plyne, že ještě furt neví:

http://www.tennis.com/pro-game/2018/11/federer-decide-french-open-during-offseason/77835/

https://www.malaymail.com/s/1689849/no-idea-on-2019-french-open-status-says-federer
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:25Od: kada.tom
Tak jsem s tím veleodvážným tipem 6-4 6-3 pro Karena nebyl zase tak daleko, byť i já sám jsem si samozřejmě myslel, že vyhraje Novak, přeci jen pro Karena to bylo první takto velké finále, těžký soupeř, a dalších 147 faktorů, proč by se měl podělat a proč by naopak měl vyhrát favorit. Inu - nestalo se a byť Novakovi přeju jeho vyškrábání se na vrchol, vítám tenhle triumf Karena, protože mu fandím a líbí se mi jeho hra :-)

Teď jen, aby podobně jako loni pařížský vítěz nepohnojil celou následující sezónu :-)
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:53Od: ttopi
Co to je za nesmysl si myslet, že vyhraje Novak, ale tipovat výhru 6:4 6:3 Kačanova? Něco si myslet a tipovat jde ruku v ruce.
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:05Od: Smazaný účet
:D myslim si, ze vyhraje a Novak, ale tipuju Khachanova ve dvou... - pribeh kada.tom
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:35Od: slacker
Myslis Karena z telebrit?
[ Reagovat ]
05.11.2018 08:57Od: Denis92
Zreb TM je dnes 20.00 na BBC One v relacii The One Show.

Moje prianie pre Rogerovu skupinu : Nadal, Anderson, Thiem

Takze realita bude : Djokovic, Cilic, Nishikori :D

Aspon toho Nadala by som chcel. Velmi by som si chcel pozriet Fedal nazivo.
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:56Od: a.magerova Gratulace vítězi a jeho fans.... ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:04Od: gigin
\o/ \o/ \o/ \o/
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:17Od: Marduch Chača
Takrka dvoumetrovy Chaca s sirokym rozpetim rukou, dlouhym krokem a nazdory vysce dobrym pohybem dnes spolehlive pokryval celou sirku kurtu. Nicmene Nole po bitce s Fedrem nebyl v rozpolozeni one superodolne zdi, od ktere se micky tradicne odrazeji tim rychleji, cim rychleji jsou na ni souperem vysilany. Trochu mi to dnes pripominalo zapas s Chungem. Skoda, dalsi titul by se pocital, ale na druhou stranu by mozna Nole vstupoval do TM s az prilis lehkou hlavou.. Prohry ve finale tisicovky v minulosti prinesly na nasledujicim turnaji stesti:) Takze dat se do kupy a udrzet No.1, tot posledni vyzva sezony..
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:32Od: turista
Tahle porážka přišla pro Novaka nevhod protože potřeboval 33.tisícovku aby získal dělené prvenství s Rafou Nadalem. Nepodařilo se. Rus Chačanov tady ale zářil a má už 4 tituly ze 4 finále. To je obdivuhodné. Djokoviče a Federera už porazil tak už zbývá jen ten Nadal. Jeho skalp ještě ve své sbírce nemá.
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:35Od: Patik
a kde presne ho Karen porazil..Rogera..to mi nejako uniklo.
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:55Od: a.magerova Re: turista
A v kterém vesmíru či snu Karen porazil Federera?

Zrovna od Tebe bych očekávala pravdivé info... :-P
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:18Od: Brutvan
Pozor, nebrat na lehkou váhu. Mohlo to být jasnovidecké vnuknutí. ...A Rožé je další na řadě.
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:26Od: gigin
No spíš to bral turista automaticky. Když Kačer klepl Djokárnu, zákonitě musel určitě klepnout aj Rožéra. U Nadala si nebyl jistý, tak to nechal raději tak.
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:02Od: Brutvan
Nadala víceméně omylem vysypal z lopaty, na které Rafa seděl s důvěřivým úsměvem tlustě vykrmeného děťátka. Uvidíme, co Roger. Určitou shodou okolností se může stát, že už se třeba do konce Fedexovy kariéry nepotkají a Rogerovi navždy zůstane tahle úctyhodná bilance. Což může časem získat na ceně, pokud z Káči nakonec něco bude.
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:12Od: gigin
:D

No, oni se potkají, Roger ho znovu klepne a tím tu cenu navýší. Já doufám, že Karen pošlape. Tenis takové lidi potřebuje. Doufám, že se přidají další bažanti, ať je to trochu zajímavé. Čumět na gymnastu, jak bere nedělené prvenstí jedno za druhým, by byla nuda. Féďa to zabalí příští rok, Nadal se rozpadne a co pak...
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:13Od: turista
U Nadala jsem si jistý byl. Ten jako jediný prakticky vůbec neprohrává s mladými puškami.
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:59Od: ttopi
https://www.atpworldtour.com/en/players/fedex-head-2-head/roger-federer-vs-karen-khachanov/F324/KE29
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:34Od: Patik
Myslím si že pre Djokoviča je veľkým uspokojením to že porazil kvalitne hrajúceho Federera..nemá ho rád a víťazstvo nad ním mu myslím si že chutí viac ako trofej ktorú už má niekoľkokrát..a Karen..ten už leží niekde opojený vodkou s krivo nasadenou baranicou.
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:46Od: turista
No jo, ale Djoko si chce zpátky sebrat vedení v počtu vyhraných tisícovek. Kdyby dnes vyhrál tak už měl dělené první místo. No aspoň, že Golden Masters nikdo jiný nemá.
[ Reagovat ]
05.11.2018 08:01Od: Stan_Borowitz
V červnu 2019 už bude mít s přehledem nejvíc titulů z tisícovek...
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:08Od: gigin
Nedělených...
[ Reagovat ]
05.11.2018 13:51Od: Patik
Neviem či to neni trošičku blbé..hádať sa či má niekto 32 alebo 33 Masters zatiaľ čo tí druhý získavajú svoje prvé tituly..ako keď sa hádajú ľudia o veľký majetok a peniaze a ďalší žijú takmer na ulici.
[ Reagovat ]
04.11.2018 20:53Od: steve79
Prijdu domu z fotbalu a vidim, ze djoko prohral. Je to sok, ale pro tenis jedine dobře.
[ Reagovat ]
04.11.2018 20:45Od: ipko The Most Brutal Attacking Tennis by Roger Federer
https://www.youtube.com/watch?v=VLHIbx0oDAM
neskutočný tenis a príde mi to tak rýchle v jeho podaní
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:10Od: annah
Teď jsem sestřih zhlédla a je to fakt mazec. Koncert s raketou místo taktovky. Z kterého je to roku?
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:12Od: annah
Už jsem to našla - 2014...
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:18Od: ipko
Novak bol v tom zápase len v roli štatistu.. asi najlepší tenis proti nemu aký kedy hral + SF RG 2011
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:12Od: Patik
a ešte zápas v skupine tuším Turnaj Majstrov 2015..tam ho tiež zotrel..ale vo finále potom prehral.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:50Od: Pe3k Rafael Nadal angry collection
Nové vydání, velmi dobré pobavení ;)

https://youtu.be/R1EL7M_dju4
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:15Od: ttopi
Trochu nerozumím tomu druhému momentu s Berdychem. Nadal vrátil míček do hry a rozhodčí sám hlásil aut a Nadal challenge nežádal (pak bych chápal, že když zastaví výměnu, že ztratí bod). Tady ale souhlasím, že měl být nový balón.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:42Od: Gogiska
Top-10 wins in 2018 among all YEC participants and *alternates

Djokovic 11
Nadal 10
Nishikori 6
*Khachanov 5
Thiem, Zverev 4
Anderson, Cilic, *Isner 3
Federer 2
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:26Od: Templar
Khachanov skončí jako Tsitsipas a další nadějní tenisté!
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:29Od: spaniel
Tsitsipas už skončil?
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:33Od: Brutvan
A předtím vyhrál Masters. Na dvacátníka slušné. Odejít v nejlepším, to umí jen legendy jako Cici a Káča :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:30Od: Gogiska
v top10?
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:32Od: Brutvan
Tsitsipas už skončil? A předtím vyhrál nějaký Masters?
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:33Od: Pe3k
Skončit jako tenista je super.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:03Od: Dobry-den
Paříž? Pche, tu vyhrál gdegdo, dokonce i Berdyč. Před 13 lety! ;-)

Každopádně gratulka. Sympatický Rus na scéně, to se jen tak nevidí ;-)
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:27Od: Brutvan
Káčovi a Berdychovi soupeři měli společnou jednu věc. Jejich příjmení končila na -ič. A tím -ič končí i jakákoli podobnost mezi Ljubičičem a Djokovičem. Káča skolil velikána.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:44Od: annah
To je fakt. To se vidí zřídka. Tenhle je ale fakt docela sympatický. A hraje skvěle. Klobouk dolů. Ovšem fandit mu se mi asi nepodaří. Má cejch příslušnosti k tomu příšernému pronárodu.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:57Od: Brutvan
Teď jsem si s ním poslechl rozhovory po semi, to je absolutní sympaťák.

https://youtu.be/4ZQ6dX_AYFs

https://youtu.be/I6BTvcOSRso

Přece ho takhle předem nezavrhneš jen kvůli tomu, kde se narodil, za což nemůže. Podle mě tím právě podléháš tomu nejhoršímu z Ruska.

Peace and love přece :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 20:11Od: EllNino
navíc, on má arménské předky :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 20:52Od: annah
Jo, Karen působí fakt příjemně. Je to borec.
Ovšem peace and love s Rusama? Blázníš? To je vyloučeno. Jedině mít se furt na pozoru. Když se otočíš, máš kudlu v zádech(obrazně)
Když už jsem je před časem začala vnímat skoro neutrálně, zase něco provedli.
Já jsem tam byla - a ne v žádném letovisku na dovolené. Vím, jak to tam vypadá. Oni se z těch svých sr.ček nikdy nevyhrabou a ještě mají velkou snahu je vyvážet, kam je napadne. O tom, jak se chovají, když někam vyjedou, ani nemluvě.
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:14Od: Brutvan
Hele zase prr, peace jsem myslel s Karenem :) Love taky, chceš-li. V Rusku jsem nikdy nebyl. Ale mám rád některé ruské spisovatele a hudební skladatele. Kultuře, jak známo, sračky svědčí :) Tak ať se v tom dál rochnějí.

Rusů moc neznám, pár jsem potkal v Americe, a tam byli vlastně většinou prima. Mně šlo spíš o to, aby se lidi neodsuzovali na základě národnosti. Přijde mi to nefér. Ale zas beru, že averze se rozmluvit nedá.
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:36Od: annah
Přesně tak. Nedá. A já ty lidi nijak neposuzuju. Jen jim prostě nedokážu fandit. V žádném sportu. Až na výjimky.
[ Reagovat ]
04.11.2018 21:54Od: blixa
On není Rus ale Armén, tak bys mu možná mohl odpustit ;-)
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:59Od: turista
Dnes je holt averze k Rusákům v Česku in. Naštěstí tuhle averzi nemám.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:06Od: blixa
Dnes ? Ti šmejdi nás přes 20 let okupovali, to je malý důvod proto je nemít v lásce ? Já jsem si ty leta vychutnával plnými doušky, takže ano, vždycky budu nesnášet rusáky. A neznám jediného z nich, který by dokázal pochopit nemorálnost jejích počínání. Oni nikdy neuznají, že už jim nepatříme. To považují za trapně dočasný stav, který se zase změní. Jasně že levičácký magor jako ty, to nikdy nepochopí. Snad to radši ani nezkoušej.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:09Od: turista
Pravičáci jsou taky magoři. Bezmezný obdiv k USA, sociální necitelnost a podobně.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:11Od: blixa
A tyhle klišé ti natloukl do hlavy kdo ?
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:27Od: turista
Hele kolik Ti je, že si na mě tak honíš triko? Mě je 57 let takže velice dobře znám socík i tuhle džungli, názory na věci si dělám sám. Nepotřebuju aby mi někdo něco tloukl do hlavy nebo přežvýkával. Stačí se koukat kolem sebe, analyzovat věci, cestovat a nemít předsudky, apod.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:56Od: blixa
O pár let víc než tobě, ale to není tak podstatný. Pokud je ti 57, miluješ Rusáky a jsi levičák, pak nemáš v pořádku mozek. Kdyby ti bylo 20, možná bych to omluvil ale ty žádnou omluvenku nemáš.
[ Reagovat ]
05.11.2018 01:25Od: turista
Rusáky nemiluju, ale necítím ani žádnou nenávist. Je to stejné jako se Skopčáky. I naši rodiče 50 let po válce už brali ty Skopčáky trochu jinak než za 10 let po válce. Je nutné jít dál a nebabrat se v minulosti byť nedobré. Ale je mi jasné, že pokud jsi volič ODS tak ti nepřipouštějí jiné názory než mají oni sami.
[ Reagovat ]
05.11.2018 01:35Od: blixa
Ne, národní socialisty z ODS jsem v životě nevolil a myslím že pokud mi nějaká nemoc nezatemní mozek, nikdy ani volit nebudu. Proč bych měl být volič této obskurní strany ?
[ Reagovat ]
05.11.2018 08:00Od: bIbec
můžu se zeptat, koho jsi volil v posledních volbách? Jestli to není tajemství :-) I odpověď "nebuď zvědavej" nebo "do toho ti nic není" budu respektovat.
[ Reagovat ]
05.11.2018 01:38Od: blixa
Jinak ještě k tvým textům, máš neskutečně schématické uvažování. Co takhle zkusit skutečně myslet ?
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:41Od: slacker
hahaha, modry bolsevik blixa byl spravne identifikovan jako mozny volic ODS (po modrobolsevicku neni schopen tolerance jinych nazoru a pohledu nez svych vlastnich) a pak jeste bude i pres sve zjevne vlastni schematicke mysleni z tehoz obvinovat oponenty. kasparek modrobolsevicky
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:44Od: Ondra979
no bohuzel jsi se moc nepoucil. Rusko a Nemecko a jejich vztah k nasi okupaci se prece absolutne nedasrovnavat. Russaci proti nam vedou hybridni valku a kdokoli je podporuje nebo omlouva, tak je minimalne tichy kolaborant
[ Reagovat ]
05.11.2018 08:46Od: Stan_Borowitz
Nijak zvlášť Rusy nemiluju, ale tohle jsou hrozné kecy médii zmasírovaného neznalce historie. Němci nás v historii vojensky napadali opakovaně, naposledy nám otevřeně hrozili vyhlazením nebo v lepším případě vystěhováním někam na Sibiř. Takže to, že po poslední porážce byli tak zdecimovaní, že se z toho dodnes psychicky nevzpamatovali, beru jako výraz jejich proměny v beránky s velkou rezervou. Naproti tomu spojená vojska zemí Varšavské smlouvy pod vedením Sovětského svazu (nikoli Rusové, jak se s oblibou lže) nás napadla o obsadila jen jednou, a to na rozkaz Ukrajince Brežněva... Navíc Rusové to viděli a vidí tak, že při našem osvobozování padly mraky jejich vojáků, takže tak nějak mají nárok na to, abychom jim byli vděční. Neříkám, že je to správně, ale je to tak.

Největší hybridní válku tady vedou a nenávist vyvolávají neomarxisti, kteří jsou přímými pokračovateli těch, kdo nás obsadili v roce 1968. Rusové ji určitě taky vedou, ale proti nim jsou úplní žabaři. Jejich práce je krásně vidět na té iracionální nenávisti a strachu z Rusů, kterou vyvolali v hlavách jinak i docela chytrých lidí. Navíc se jako rakovina rozlezli do všech státních i nadnárodních institucí na celém Západě.
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:56Od: Ondra979
jsi mimo, a pokud jsi nahodou historik, tak bych nechtel videt tu skolu, kde jsi studoval. O nacisticke a komunisticke diktature toho vim pomerne dost, i z vypraveni rodicu a prarodicu a vim, co na nasem narodu napachaly. Z te komunisticke jsme se bohuzel doted nevzpamatovali. A kecy o tom, jak za to nemuze Rusko, protoze se tam Breznev nahodou narodil, nikdo rozumny nemuze brat vazne, vse to bylo rizeno z Moskvy. Ne nahodou na Ruskou a Cinskou dezinformacni a spionazni kampan upozornuje i nase BISka
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:26Od: Stan_Borowitz
Tak samozřejmě, že mají u nás Rusové a Číňani špióny, když je u nás mají i naši spojenci, a oni naši spojenci nejsou a my děláme všechno proto, aby nás považovali za nepřátele, že.

Zřejmě máš nějaký problém s chápáním poměrně jednoduchého textu, tak se ti to pokusím napsat trochu víc po lopatě. Nikde nepíšu, že my jim máme být vděční, ale že prostí Rusové si to myslí, protože v rodině prakticky každého z nich je někdo, kdo padl při tažení od Moskvy k Berlínu. Takže jsou o to citlivější, když je pak někdo, kdo je třeba naživu jen díky této jejich oběti, nazve sprostou chátrou nebo jak to annah formulovala. A velmocenské hrátky Stalina s Rooseveltem (kteří se v Jaltě ve věci poválečného rozdělení Evropy nakonec spojili proti Churchillovi) je v tu chvíli vůbec nezajímají.

Copak nevidíte, jak licoměrné a komické je, jak tady jedním dechem tvrdíte, že si zaslouží uznání hrdinství prostých vojáků, ale zároveň plivete na ruské sportovce, kteří mají s komunistickou okupací Československa společného asi tolik, jako my s genocidou neandrtálců? Nechali jste si mozky otrávit nenávistnou protiruskou propagandou, která má odvést pozornost od zásadnějších problémů, které se na nás hrnou. Ne že by nebylo třeba mít se před Rusy na pozoru, ale dělat z nich strašáka a ruského agenta z každého, kdo jen lehce nesouhlasí s neomarxistickou vizí budováním šťastné budoucnosti v multikulturní společnosti čtyřiceti pohlaví se stejným právem uzavírat manželství a adoptovat děti ze zkumavky???
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:54Od: slacker
diky Stane ze si to naformulval za me, ja bych to tak dobre a ciste neumel
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:17Od: Gogiska
Amen
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:19Od: gigin
Tetovat, tesat, zhudebnit.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:48Od: annah
Na ruské sportovce tady v žádném případě nikdo neplival. Fakt, že jim nefandim, nemá s plivanim nic společného.
[ Reagovat ]
05.11.2018 16:15Od: Ondra979
tak dobra, trochu si to rozeberme:
"tak samozřejmě, že mají u nás Rusové a Číňani špióny, když je u nás mají i naši spojenci, a oni naši spojenci nejsou
a my děláme všechno proto,
aby nás považovali za nepřátele, že."
- tomu moc nerozumim - my delame vsechno proto, aby nas Cina a Rusko, ktere se v nekterych aspektech bohuzel nepratelsky chovaji (Rusko zejmena), povazovali za nepratele? To jako mame delat, ze se nic nedeje?? tak to presne by si asi prali, no kazdeho volba, ja jsem pro na to upozornovat a davat jim to najevo i diplomaticky, jinak se budou stale chovat povysene. A s temi spojenci, to uz je uplny nonsens..
"ale že prostí Rusové si to myslí, protože v rodině prakticky každého z nich
je někdo, kdo padl při tažení od Moskvy k Berlínu. Takže jsou o to citlivější, když je pak někdo, kdo je třeba naživu
jen díky této jejich oběti, nazve sprostou chátrou nebo jak to annah formulovala"
- tady teda prr, nevim co annah formulovala, ja rozhodne tvrdim, ze vojaci si uctu zaslouzi, pokud tady nepachali jine zlociny, coz se bohuzel taky stavalo. Nicmene Sovestske nejvyssi veleni, to uz lotrove a zlocinci byli a taky nam to dokazali, pokud si to prosti rusove nepripousteji, tak se neda nic delat, bud jsou malo vzdelani nebo ovlivneni propagandou, ale je to fakt.
"jednou, a to na rozkaz Ukrajince Brežněva... Navíc Rusové to viděli a vidí tak, že při našem osvobozování padly
mraky jejich vojáků,
takže tak nějak mají nárok na to, abychom jim byli vděční. "
-tak zadny narok na vdek nemaji, ten musi byt vyjadren dobrovolne a pokud ho nekdo odmita, je to jeho pravo. Ja osobne jsem vdecen pouze vojakum, kteri nepachali zlociny a nebyli cleny nejvyssiho veleni, ale nekdo muze rict, ze i ti slouzili Stalinovi a pomohli mu ovladnout nas uzemi a bude to pravda.
Zbytek si komentar ani nezaslouzi..
[ Reagovat ]
05.11.2018 16:22Od: rubens
Tak tohle musím kvitovat. Konečně někdo, kdo se nebojí říct, jak to je.
[ Reagovat ]
05.11.2018 16:24Od: rubens
Myslím tím Stana...
[ Reagovat ]
05.11.2018 16:30Od: Ondra979
je to snuska prekroucenych informaci a polopravd prolozena argumentacnimi fauly, ale kdo chce necht tomu klidne uveri
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:48Od: turista
Naše BIS je nedůvěryhodná odnož CIA.
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:00Od: annah
Nás obsadili a zabrali sice jen jednou, ale i jinde byli velmi činorodí. Třeba takové Polsko nebo Pobaltí by mohly vyprávět. Nedávno Krym.
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:05Od: Ondra979
hele a s tou vdecnosti Rusum, to prece nemuzes myslet vazne, nebo ano? nikdo neupira hrdinstvi obycejnych vojaku, ale Sovetske veleni melo od zacatku umysl zabrat tento prostor a dostat je pod svuj vliv, a za tohle jim nelze byt vdecny. Navic i dnes vyrabeji propagandisticke filmy o tom, jak nas v r. 68 zachranili od kontrarevoluce - to by bylo v Nemecku prece nemyslitelne, ale v Putinove rezimu no problem..je to hnus
[ Reagovat ]
05.11.2018 11:26Od: Stan_Borowitz
Viz výše
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:48Od: turista
Nijak nerozporuju, že Putin má na rukou krev. Ale světovou válku nezačne.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:46Od: turista
To se teda srovnávat dá Rusáci a Skopčáci ve vztahu k nám. Ta tzv. hybridní válka je výmysl USA a jejího horlivého služebníka Petra Pavla, kapitána ČSLA, komunisty a dnes proamerického válečného štváče, který byl a je "kam vítr tam plášť".
[ Reagovat ]
05.11.2018 13:03Od: spaniel
že má ale dlouhé prsty ten Petr Pavel...až na Pobaltí a Skandinávie...
[ Reagovat ]
05.11.2018 13:16Od: Fandina
Bojis se Americanu, ale kde je ten důvod. Nikdy nás neobsadili, neokupovali, na rozdíl od jiných. Zvláštní způsob myšlení.
[ Reagovat ]
05.11.2018 14:31Od: blixa
Po Stalinultrasovi další zkroucenej mozek. Já jim to ale přeju, ať si svých běsů užijou ;-) :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:48Od: turista
Nevím co máš proti Rusákům? Já jsem tam byl na měsíční praxi v roce 1983 a žádný problém jsem s nimi neměl. Byli OK. Jen tam byla mizerná životní úroveň.
[ Reagovat ]
05.11.2018 06:39Od: annah
No však právě o té úrovni mluvím. S lidmi jsem žádné problémy neměla (o okupaci z roku 1968 jsem s nimi ale nemluvila, možná kdyby jo, problémy bych měla). Ale ze stavu té země jsem byla zděšená, měla pocit, jako bych se vrátila v čase o 150 let nazpátek. Proti nim tady žijeme jak v ráji. Žijí v děsných sra.kách, ale ve světové politice se budou furt tvářit jako mistři světa.
[ Reagovat ]
05.11.2018 06:49Od: annah
A ještě k těm Skopčákům v diskusi výše:
Oni se z toho, co napáchali za války a těsně před ní, poučili a přestali páchat. Zaměřili se na úklid a rozvoj vlastní země. Dost se jim to podařilo.
Zato Rusáci se nepoučí nikdy. V obsazování cizích území jsou odjakživa mistři světa a nepřestanou s tím. Místo aby se zaměřili na úklid vlastních sr.ček, budou je vyvážet. A obyvatelstvu se to zřejmě líbí, jinak by tu zběř, co tam vládne, přece ve volbách nepodporovalo.
Když vidím toho jejich nechutného cara, chytá mě amok - podobně jako při pohledu na kreaturu, co sedí u nás na Hradě a je s Rusákama jedna ruka.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:20Od: turista
No jo ale daleko nejvíc válek často nesmyslných po roce 1945 bohužel vedly USA. A krvavé režimy jako např. Saúdská Arábie jim nevadí protože je proamerická. Jiné, které nejsou dostatečně proamerické jim překážejí. To je dvojí metr.
[ Reagovat ]
05.11.2018 12:52Od: turista
Ano uznávám, že Skopčáci dosáhli po roce 1945 velkých úspěchů prakticky ve všem. Budiž jim to přáno.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:47Od: spaniel
Tipuji,že Ultron 2000 děkoval špatnému bohu a posílal málo srdíček...
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:27Od: Herbert_Hoover
Safin 2.0? Samozřejmě..Marat byl jen jeden, se vším charismatem i temperamentem a bylo by super, kdyby Karen vyhrál alespoň ty dva slamy jako božský Marat, ale čuchám, že povahově to bude fakt větší příslib, tak snad zůstane zdravý a ke své kariéře bude přistupovat s rozvahou a zodpovědností. Umí pobavit nejen herním stylem. Myslím si, že mám nového koně, až Rafa skončí..no bodejť by ne, Marata jsem měl moc rád. :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:29Od: Pe3k
Po Maratovi Nadal? Pán je asi "gurmán".
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:38Od: Herbert_Hoover
Nadal po Roddickovi :) Andy byl pro mě srdcovka, Marat byl oproti němu na vedlejší koleji. Až skončil Andy, začal jsem víc tíhnout k Rafovi..a co? I kdybych fandil Ivaniševičovi a pak po něm Ferrerovi, tak je to úplně fuk, si myslíš, že všichni fandí následně jen herně podobným typům? :) Já jsem se nikdy netajil tím, že herní styl není to, co na Rafovi obdivuju nejvíc.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:51Od: Brutvan
Herně a talentově tam určitá podoba je, ale naštěstí na rozdíl od revolucionáře nemá tak jihoamerickou hlavu. Teď je otázka, jestli bude makat, ale já věřím, že ano. Přijde mi, že je trochu jiný než ty ostatní hvězdičky z mladší generace. Víc chlap. Míň rozmazlené děcko.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:58Od: Brutvan
A když jsme u Marata, pro každého, kdo neviděl a má čas, tohle je asi nejlepší semifinále, co jsem kdy zhlédl. Krásnej infarkťák.

https://youtu.be/gTaVaaudFdk
[ Reagovat ]
04.11.2018 22:49Od: Brutvan
Znovu jsem se na to mrknul. Ten mač je šílený. Jednak -- hrozně rychlý povrch. Krásně se ukazuje, jak od té doby většina povrchů zpomalila. Nevím, nevím, jak by tohle stíhal dnešní Roger nebo Novak.

Druhá fantastická věc -- oba hrají útočně a oba to mydlí na hranici rizika. Žádná snaha toho druhého utahat. Mise? Protivníka rozsekat. Federer řve, Safin řve.

https://youtu.be/gTaVaaudFdk?t=3292

Má to i pár mikropříběhů. Safin v průběhu mače několikrát zkusil topspinový lob. Pokaždé ho zkazil.

Nakonec -- nevím, kde vzal ten nerv -- oním úderem odvrátil matchball:

https://youtu.be/6YB3_MzTmUs

Je ale taky zajímavé vidět, jak obrovský byl Roger bojovník. V pátém setu stáhnul neskutečné manko. Sečteno podtrženo, prostě klasika. Díky Nadalovi jsme pak zapomněli, jak dechberoucí může být konfrontace dvou špičkových útočných hráčů.
[ Reagovat ]
05.11.2018 07:58Od: Stan_Borowitz
Naprostý souhlas, jen bych místo sousloví "Díky Nadalovi..." použil "Kvůli Nadalovi..."
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:57Od: Brutvan
To mi zas vůči Rafovi přijde moc kruté. Když si vezmu třeba AO 2009, byl to fantastický a neskutečně napínavý tenis. A kdyby v něm nastoupil Roger z roku 2005, věřím, že pátý set mohl vypadat úplně jinak.

Co se mě týče, Nadal v tomhle případě zaslouží předložku spíše s pochvalnou než vyčítavou konotací. Herně se mi líbí víc než třeba Novak, i když Djoko hraje s daleko větší lehkostí.
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:32Od: Herbert_Hoover
Díky Nadalovi jsme poznali, jak dechberouci může být konfrontace dvou špičkových herně odlišných hráčů. :)
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:33Od: gigin
Naprostý souhlas, jen bych místo sousloví "Díky Nadalovi..." použil "Kvůli Nadalovi..."
[ Reagovat ]
05.11.2018 09:39Od: Herbert_Hoover
:D :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:06Od: Kozoroh Djoker-Chačanov 5:7, 4:6
Nejsem překvapen. Zpočátku vypadal zápas nadějně, No1e dosáhl brejku a vedení 3:1, ale záhy o brejk přišel a pak nevyužil 2x šance 30:0 na returnu za stavu 5:4 a 5:6. A set byl v háji.
Karen se v průběhu utkání zlepšil v mezihře a postupně účinněji přetlačoval No1eho. Djoker na to nedokázal najít odpověd, kvalita jeho hry byla dnes slabší než v předchozích utkáních proti Marinovi a Rogerovi.
Pro Karena to je velké vítězství, které posílí jeho sebevědomí. No1e a další TOP hráči se budou muset před ním mít na pozoru.
Prohrané finále mrzí, ale když se ohlédneme 7 měsíců a něco zpět do doby, kdy byla Djokerova hra a sebevědomí v troskách, nestěžujme si. Ultron se z trosek dokázal vydrápat zpět na vrchol. A přejme si, aby na tom vrcholu ještě několik let zůstal, rozšířil sbírku triumfů a svým tenisem nás přiváděl v úžas.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:16Od: lg_trio
Djoker to dokázal. Vydrápal se znovu nahoru. Nelze ho neobdivovat.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:27Od: Pe3k
V úžas nás může přivádět někdo jiný... IMHO Nol3 tou svou robotickou hrou spíše nudí :p
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:05Od: Gogiska
Rafi kazdy den :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:34Od: Pe3k
fujky
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:33Od: peRFect
Respektuji a více méně souhlasím se vším co píšeš...až na poslední větu.Řekni mi,co tě udivuje na djokerově hře?
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:47Od: annah
Asi to bude ta konzistentnost, ne? A strojová přesnost úderů, schopnost vrátit míč i z úplně nemožných pozic. A že dokáže porazit každého. Dnes to byla výjimka.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:01Od: Pe3k
Že dělá rekordy.
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:14Od: ipko
a tak zas toľko ich nemá
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:23Od: Kozoroh
Vynikající přesnost úderů (tenisová geometrie v praxi), fyzická a psychická houževnatost, pavoučí ohebnost, komplexnost (prosadil se všude, což dokazuje kompletní sbírka titulů z 14 velkých každoročních turnajů).

A taky - umění přesměrovat chod výměny, dobře vysvětleno v OP z TTW - https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/controlling-the-middle-of-the-court-why-djokovic-is-so-hard-to-beat.630038/
[ Reagovat ]
04.11.2018 23:53Od: turista
Novak holt bude muset vyhrát v Londýně. Škoda té ztracené tisícovky. Mohl mít 33 - stejně jako Rafa Nadal. Potřebuje vyhrát v IW a v Key Biscayne, Madrid, Řím a má doma nedělené prvenství.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:06Od: Nola
ten nadpis nema chybu :D Chacanov zastavil Djokovic
tak, kto vlastne koho zastavil?
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:14Od: annah
Nebuď puntičkář! Chybí tam jen jedno písmeno... :-)))
[ Reagovat ]
05.11.2018 10:21Od: Brutvan
To je geniálně univerzální nadpis. Když nakonec vyhraje Káča, stačí přidat jedno -e. Když vyhraje Novak, přidáš jedno -a. Blbé je, když nakonec nepřidáš nic.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:53Od: lg_trio Daniil a Karen
..už je to pár dlouhých měsíců kdy jsem napoprvé sledoval Karena v zápase s Daniilem.
Dva sympatičtí ruští mladíci kterým jsem věřil, že tenisový svět se jim brzy naplno otevře.
Vlastně Daniil měl už tenkrát skalp Rogera a nějaký ten trumf v ruce navíc.
Karen tenisově dozrává trochu pomaleji ale o to štavnatější je jeho včerejší výstup na Piedestal.
Podle mojeho názoru se začíná psát další tenisová epocha.
Veliká gratulace Karenovi.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:55Od: ipko
Medvedev nemá skalp Rogera
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:05Od: lg_trio
byl jsem tak skálopevně přesvědčen že ten Rogerův skalp má, že jsem si to vůbec neověřoval. Beru zpět a děkuji za upřesnění.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:11Od: annah
Ani Chačanov ho nemá. Dvakrát s Rogerem prohrál.
Letos ho Alien porazil na Hopman Cupu 6:3, 7:6, loni v Halle 6:4, 7:6
Takže celkem se Rus dobře bránil.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:35Od: Pe3k Wtf group
Doufám, že Roger chytne do skupiny Nadala a Tíma, to jsou dvě instantní výhry.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:39Od: Patik
Kedy budú dostúpné informácie o TM skupinách nevieš ?
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:41Od: Denis92
Zajtra vecer je zreb. Tusim 21.30
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:42Od: Patik
To už ? a nevieš prosím ťa kde je možné si to pozrieť ? alebo tam nebude nejaké živé vysielanie.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:44Od: Denis92
Myslim, ze to je len na BBC radio, livestream nebude. Zajtra to pozriem a vecer sem dam nejaky link, ak bude k dispozicii.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:47Od: Patik
Dobre ďakujem..aj ja to ešte pozriem.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:45Od: Herbert_Hoover
Taková výhra pod střechou proti rozpadlému soupeři by ani netěšila ne? :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:34Od: peek
To bolo zdarené,
Karene!
Né že ne.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:29Od: Gogiska
Rafi bude hrat na WTF, takze boj o ye1 pokracuje. :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:32Od: Pe3k
Že hraje ok, ale jaký boj máš na mysli :D ?
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:32Od: dunphy
To je dobře. Hrát tam Isner, tak to nezvládnu :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:32Od: Mayo
Nesranduj :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:12Od: Forehand
Prekvapenie. Novak zrejme ucitil, ze hrat treti dlhy zápas za 3 dni, dá cloveku zabrat. A KK hral zrejme ten mód, co v NY, kedy nestacil na Nadala.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:13Od: Mayo
Presne, na Rafu nestačil.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:17Od: Brutvan
Hrál lépe, nezalekl se vítězství a už tak často nestřídal skvělé momenty s pitomými chybami, i když to párkrát zadrbal. A hlavě dopodával. S Rafou udělal v rozhodující moment snad tři dvojchyby za sebou.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:27Od: Fransoas
Je to trochu překvapení.A je dobře,že se mu to podařilo,neboť by Djokovicovi narostla obrovská křídla.Je to dobře pro tenis,jak jsem si někde přečetl.Já bych řekl pouze obrovská gratulace.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:31Od: Roger_Federer Re: Forehende
Kolik setu se hraje tady, kolik v Us.open?
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:45Od: No-le
Nole byl vyčerpaný především mentálně. Pro něj - stejně jako pro mě - bylo finále včera. Myslím, že ho ani tak moc nemrzelo, že nakonec prohrál, protože vyhrál včera tu epicku bitvu. Vletěl na Rusa a čekal, že se zlomí. Ten rebreak v 1. setu mu však udělal trochu čáru přes rozpočet a ve druhěm už v podstatě neměl sílu vzdorovat... Ale Chačanov fakt skvěle.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:11Od: Mayo
Tak ten Rus ho nakoniec prekvapivo vyfackal v dvoch setoch :O A to som si myslel, že Djokino vyrovná El Matadora, nevadí v IW teda.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:13Od: Patik
Veď ho už dávno prekonal.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:14Od: Gogiska
v pocte Masters ee
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:16Od: Patik
Jáj no..počet nech si nechá..keď má 30 razy len montekarlo madrid a rím :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:17Od: Gogiska
no tak ma a co? :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:18Od: Patik
Nič..nebudem sa hádať.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:19Od: Gogiska
ja by som sa ani nehadala, take debaty su dno :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:20Od: Patik
No veď totok..:)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:26Od: Mayo
Ponizil si sa zbytočne.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:27Od: Patik
V pohode :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:07Od: Pe3k KK
Gratulace. Pro tenis a next gen dobrá zpráva. Roger ho včera načnul a Karen ho dnes dorazil. Trošku to spravilo chuť po tom včerejším zápase...Kozoroh už otevírá šampaňské, ne počkat.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:10Od: Nola
ty si uz pripil ci? :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:12Od: Mayo
On je pripitý (:
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:04Od: Fransoas
Musim zvolat 3x sláva,neboť CHačanov dokázal mého neoblíbeného Novaka porazit.naprosto velká gratulace.Určitě si splnil svúj sen porazit tohoto " velkého " hráče.

Někdy mi Srb připadá, že si múže podat se Serenou ruce se svým chováním.Možná,že by chtěli těmito projevy spasit tenis ? Jsou to jediný dva aktéři ATP a WTA,které nepotřebuji vidět.Naučili se vyhrávat.Pokud mají někdy prblémy,nedokážou krotit své emoce.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:09Od: Nola
Novak je jediny z B4, ktory dokaze prehry skusnut z graciou, to porovnanie so Serenou moze napadnut iba hatera....
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:19Od: dunphy
Jediný? Opravdu?
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:21Od: bIbec
tak dokážou to všeci, ale né tak často jako ten Nolemajstr. S tím bych i s Nolou souhlasil.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:24Od: dunphy
No ale mně jde o tu její formulaci. Nemyslím si, že by ten zbytek byli nějací sore loseři :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:26Od: bIbec
nn, to určitě nejsou. To by člověk musel zabrousit spíš do toho WTÁ-čka. Tam by se jich našlo :-)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:24Od: bIbec
jináč Francoas asi spíš myslel v průběhu zápasu. Tam na Rožérka nemá nikdo z těch 4. Hotový elegán. Pak je otázkou, jestli někoho víc neirituje třeba Můra.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:25Od: blax
Vážně jediný? Rafa bere porážky v rámci Big4 určitě nejlíp - co se týče chování na kurtě.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:32Od: annah
No to je teda blbost! Ještě jsem neviděla Fedexe, aby prohru nepřijal s grácií. A že těch proher letos bylo celkem dost.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:38Od: No-le
Rovněž považuji tento názor za trochu zcestný...
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:47Od: triatlet
Srb si podává ruce se svým chováním. A to jako kdy? Po výtězství?
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:55Od: ipko
menšia satisfakcia za Rogera, ale asi dobre že nakoniec nepostúpil, lebo na Karena by bol prikrátky aj on
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:04Od: Patik
Ja si práveže myslím že s Rogerom by to bol iný zápas..a Roger by to vyhral..ale tak ktovie no možno nie..Ono sa to zdá že Karen hral vynikajúco..a aj hral..ale Novak nehral dobre.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:06Od: Gogiska
jezis maria, hypoteticky federer vzdycky vyhra, to je jasne :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:06Od: Ondra979
taky si myslim, hraje jinak ale asi spolu jeste nehrali, tak tezko rict. Kazdpoadne skoda, snad ta 100 ceka nekde za dvermi
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:08Od: Patik
Ale ja si za tým nestojím to je už len také že čo keby a ktovie ako..
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:19Od: ipko
Fedex Karena dvakrát porazil, ale bolo to vždy tesné.. minulý rok v Halle a aj tento rok na Hopman cupe..
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:45Od: annah
Koukla jsem na výsledky: První set vždycky hladce 6:3 nebo 6:4 a druhý až v tiebreaku.
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:07Od: Nola
Novak ho hladko prehral na W, ale ako sa dnes ukazalo, ten zapas nemal ziadny vplyv na vysledok
[ Reagovat ]
04.11.2018 18:20Od: annah
Rus mezitím vyzrál, anebo Nolemu dnes nebylo dobře...Nebo trochu z obojího.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:55Od: Brutvan
Je tohle zlomový moment v nástupu mladé generace? Asi jen malý krůček, ale tohle by mohlo nakopnout i ty ostatní věčné čtvrtfinalisty a zoufalé nedorosty. Karen zamával vlajkou na nově dobytém území. I herně občas připomíná Safina, který kdysi zahájil útok borců narozených v osmdesátých letech na tenisový trůn.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:56Od: Gogiska
hlavne ho pripomina vyzorom jak je krasny :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:58Od: Brutvan
Aha. Mně připomíná toho týpka z Eurotripu :))
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:00Od: Gogiska
vola sa Liam Hemsworth? :D Checkni si jeho fotky, su jak dvojicky :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:04Od: Brutvan
Jak jsem zjistil, jmenuje se Scott Mechlowicz. Akorát si ho musíš představit s fousama :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:05Od: Gogiska
https://ichef.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/10B77/production/_103317486_liam2.jpg
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:08Od: Brutvan
Joo, tak tady vypadají jak identičtí dvojníci.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:30Od: Brutvan
Hele, ještě vypadá jako Sidney Crosby:

https://imagesvc.timeincapp.com/v3/fan/image?url=https://fansided.com/wp-content/uploads/getty-images/2017/07/695034010.jpeg&c=sc&w=3200&h=2134
[ Reagovat ]
04.11.2018 19:34Od: Marduch
jj pro me je to Crosbyho dvojnik uz nejaky cas.. A obcas i Dom;)
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:54Od: Gogiska
Konecne niekto iny z Next Gen ako Zverev vyhral velky titul. :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:57Od: Brutvan
Ono jde spíš o jeho celkový projev. Zverev mi přijde jako takový narcisek. Karen něco podělá, vynadá si, ale nerozmázne to, hodí to za hlavu a jede dál.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:54Od: Ondra979
hmm ze by konecne nekdo, kdo dokaze zastavit big3..uvidime pristi rok na GS. ale naznak tu je,
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:58Od: Nola
tak oni uz boli zastaveni tento aj vlanajsi rok, ale Karen to dosiahol dominantnejsim sposobom, porazil 4 hracov TOP10 po ceste za titulom
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:54Od: raduz
Karen Chačanov má moje sympatie oproti jiným tenistům ruského původu.Snesu ještě Shapovalova.Chačanov má z nich podle mě největší perspektivu,zkrátka se s tím nepáře,je to tvrďák.Pokud dnes vyhraje,budu překvapen,moc jsem to nečekal.Djokovič hraje nejučelnější tenis co může být,založený na takřka dokonalé hře od zadní lajny.Pokud se to někomu nelíbí,jeho problém.Včera nebyl koukatelnějším hráčem nežli Federer,ale lepší byl,protože zkrátka vyhrál.Federer mě ale velmi překvapil výtečným výkonem.Jedno velké vítězství bych mu ještě přál a pokud bude hrát a dá do příští sezony vše,bude ho mít.Djokovič v top formě je téměř k neporažení,myslím však,že formu z USO a W příští rok neudrží.Myslím si též,že Nadal poprvé nedá RG.Rok 2019 bude počátkem konce těch tří.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:14Od: Fransoas
Ano přesně tat - CHačanov je velký sympaťák.Pokud mi paměť neslhala - hrál i s Berdychem a taky ho porazil.jsem tedy zvědav,jak se mu povede příští sezónu.Touto hrou se může dostat hodně nahoru.Zatim není v top 10,ale má k ní hodně blízko.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:15Od: Gogiska
jj, uz je 11. :)
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:19Od: Brutvan
Ty ses úplně zamilovala.
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:18Od: Brutvan
Taky řve jak hrdina z historického velkofilmu, který se místo rakety ohání dvacetikilovým mečem.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:02Od: turista
Myslím si, že Novak výkonnost udrží a navíc přidá druhý titul z French Open. Mladé pušky ale můžou zlobit což je koneckonců dobře.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:53Od: Nola
Karen super vykon, ako som pisala vcera, nebude to lahky super a ani nebol, gratulacia velka, je to sympatak
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:53Od: Maarek
Takže vloni Sock, letos Karen. Kdo bude za rok?
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:55Od: raduz
Berdych
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:56Od: Smazaný účet
Jyrka
[ Reagovat ]
04.11.2018 17:02Od: bIbec
Luky
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:53Od: ipko
je to borec, ustál to v hlave aj po tej neskutočnej výmene
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:53Od: George_Renel
A je po ptákách, nic netrvá věčně.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:56Od: annah
Djokoland teď zažívá to, co my včera, i když pro ně je asi zklamání mnohem větší. Čekalo se, že dnes Nole vyhraje, zatímco u Rogera to čekal málokdo..
Ale zítra se budou radovat při pohledu na nové vydání žebříčku! :-)
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:07Od: turista
Pro Djokoland je porážka ve finále pochopitelně neúspěch. No ale nedá se nic dělat. Ten Rus byl strašně dobrý tak si tu výhru zasloužil.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:51Od: annah
Teda co teď dokázal Nole Rusovi vrátit, to je neuvěřitelné.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:51Od: ipko
insane tenis
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:47Od: Brutvan
Karen očividně věří, že to prostě v příštím gamu dopodává, ale aby se mu nestalo, co předvedl s Nadalem na US Open.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:48Od: ipko
tam to bol iba 2.set, ale je pravda že kebyže vedie 2:0, tak by ho už zrejme dal
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:50Od: Brutvan
Tak bacha, Novak se probouzí.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:51Od: Brutvan
Už zase spinká.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:46Od: ipko
Karen absolútne zaslúžene, Novak nevie ktorá bije
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:30Od: Patik
Tak trošku som ho podcenil začo sa ospravedlňujem ale zaujímalo by ma..akoby sa s takýmto Karenom popasoval Federer.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:33Od: annah
To už se bohužel nedozvíme. Zatím nám tu dva docela sympatičtí zástupci dvou (pro mě) vrcholně nesympatických národů předvádějí hezký zápas hodný finále Masters. Rus mě teda překvapil.
[ Reagovat ]
05.11.2018 00:04Od: turista
Proč nesympatických národů to teda nechápu.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:36Od: Brutvan
Podle mě je spíš otázka, jak by se Karen popasoval s Rogerem. Pokud by hrál takhle uvolněně, bez respektu a s přehledem, Roger by to měl hodně těžké.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:38Od: Pe3k
Osobně si myslím, že jak by přelezl přes Djoka po 3 hodinách, tak by ho Karen porazil, ale to už je spekulace.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:49Od: annah
Taky si to myslím, když vidím, co Rus hraje.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:20Od: Gogiska
Sexy beast!
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:24Od: Brutvan
On ho čte! Má ho. Já myslím, že ho dá. Novak je poražený. Asi není ouplně fit, ale mám pocit, že část bebíčka stojí na opačné straně kurtu.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:34Od: Gogiska
pride mi, ze fyzicky to neni ono
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:39Od: Patik
Mne aj psychicky.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:40Od: Gogiska
jj uz skusa S&V, vidno, ze je na dne.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:42Od: Brutvan
Jojo. Je pod tlakem a do popředí se dostávají slabé stránky, které tady dneska mnozí vypíchli.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:43Od: annah
Na síti mu to moc nejde. Tam je to slabota.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:12Od: Brutvan
Teď Karen hraje jako budoucí světová jednička.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:14Od: Mayo
Ja, že ako budúci GS víťaz.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:16Od: Pe3k
Zalez do bažin ty pohlupavý čobol. Před zápasem si psal, ze dostane 2x 6:2 od Djoka a najednou gs šampion...dmnce.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:19Od: Mut@demus
Tak to on píše vždycky. Dřív to byl Noleho hater a najednou ho glorifikuje.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:27Od: Pe3k
Mě připadá že hejtuje i glorifikuje celou big3. Kdysi to byl jeden z mych nejoblíbenějších diskutérů zde, ale poslední dobou jeho komenty nemůžu ani vidět.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:31Od: Mut@demus
Asi tak no, bohužel.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:08Od: Mut@demus
Davaj Karen! Nic proti Nolemu, ale nechci nadvládu jednoho hráče.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:52Od: annah
Teda drží se kluk ruská, to se musí nechat. Místy radost pohledět. Ale není mu to nic platné, prohraje stejně...Akorát asi ne tak dramaticky, jak jsem myslela.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:01Od: Brutvan
Záleží, jestli zůstane koncentrovaný v nejvypjatějších momentech. Pokud jo, Novak může povolit. Přece jen, Káča si na něj asi nevěří, ale zároveň z něj nemá mindrák. A působí dobře drze. Tady se pořádek teprve tvoří. To je šance.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:05Od: Gogiska
Nole nevyzera najlepsie, Karen ho utaha, ale musi vydrzat
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:07Od: Brutvan
Yass!
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:07Od: Patik
Bojuje srdcom.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:09Od: Brutvan
A to je přesně to, co ostatním mlaďáskům chybí. Ale co hlava? To se ukáže teď. S Nadalem to podělal. Co teď?
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:13Od: Patik
čakal som že to psychicky nezvládne ..že bude premotivovaný..prekvapil ma.
[ Reagovat ]
04.11.2018 16:13Od: annah
Teď Nole vytáhne to nejlepší, co umí, pošle za sebe na kurt své lepší já a Karen bude zírat.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:43Od: Brutvan
On ho dává!
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:44Od: Brutvan
Má na to, podobně jako měl na Rafu v Americe. Teď... Ten míč po lajně!
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:44Od: Gogiska
kocka mys, neskutocne si s nim hraje :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:44Od: Brutvan
Ale nesmí si to pokazit.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:39Od: svetova.dvojka
Djokovič je mizerný na klíčové míče , sám má bilanci 1 / 17 na breakpointy a soupeř proti němu využije každou šanci...
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:38Od: Gogiska
KK sa rozjizdi
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:34Od: Gogiska
hned ako sa Karen dostane s Nolem do vymeny, tak je vymalovane
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:35Od: Patik
o tom som presne písal.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:37Od: Gogiska
ale teraz pekne zahral tu vymenu
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:39Od: Brutvan
Čím déle Káča udrží krok s čertem, tím větší je šance, že se mu na kopýtko vkrade nervozita a že ho nakonec zkrotí.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:33Od: svetova.dvojka
Novak pokračuje, tam kde včera skončil...
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:34Od: Patik
Priznám sa že som sa tešil keď bude Djokovič v dobrej forme..ale neviem prečo..začínam sa trošku nudiť.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:35Od: Gogiska
mne ho bolo velmi luto, ked prehraval s kazdym nazdarkom, ale uz ma zase sere :D
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:36Od: Brutvan
Protože jsi věřil, že se mezitím vyčistil stůl a jeho rivalita s Nadalem a Fedem může zažít podobný reset jako poměr sil Federer Nadal. Jak se ale ukazuje, Novak ve formě je prostě nejlepší.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:45Od: Patik
Asi máš pravdu..ja mu to prajem..ale príde mi to také nezáživné opäť..zrejme som si zvykol z posledných sezón trošku na Rogera..jeho hra bola ako malovanie na plátno..umenie krásne pre oči..tešil som sa na zápasy..teraz tam vidím len tenisovú mašinu..aj keď zápas sa nám trošku začína rozbieeehať..
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:30Od: Brutvan
Smeč á la Berďa.
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:33Od: Brutvan
Hmm... My chceme rebreak, my chceme rebreak!
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:37Od: Brutvan
Tady ho máte, tady ho máte!
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:20Od: svetova.dvojka
Dneska jsem měl úžasný oběd, hádejte co to bylo ? Napovím vám, že šlo o panské jídlo...
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:26Od: Smazaný účet
Zemlbabu
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:35Od: svetova.dvojka
Kde pak měl jsem zajíce na smetaně s perníkovým knedlíkem , už nás ve městě jsou totiž o víkendu zvěřinové hody, takže to jsem si dal do nosu, ještě jsem si vzal s sebou domů do ešusu bažanta se šťouchanými brambory, to budu mít k večeři.
Já se stravuji jak kníže Schwarzenberg...
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:00Od: Kozoroh
Bylo by chucpe, kdyby No1e po včerejším parádním zápase dnešní finále prohrál. Zápas s Fedem byl předčasným finálem, nejen obsazením, ale především svou kvalitou. Djoker na kurtu včera strávil přibližně 3 hodiny a tento týden se potýká s virem či chřipkou, v kombinaci s oběma faktory může být oslabený. Doufám, že má obava je lichá a Novak si dojde pro titul, jehož zisk by mu usnadnil dosažení YE1 (na to, že Rafa nemusí hrát TM, nespoléhám).
[ Reagovat ]
04.11.2018 13:59Od: ipko
Karen je typ hráča, ktorý ho môže poraziť keď má svoj deň.. získal si ma po zápase na USO s Nadalom, kde ukázal že môže bojovať aj s tými najväčšími hráčmi.. dúfam že to bude vyrovnané a dôstojné finále
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:06Od: Patik
Pokiaľ bude hrať Karen..Servis + bomba má šancu ..ak ma v pláne prehadzovať tak to môže zabaliť..navyše ak sledoval včerajší zápas a on ho sledoval..tak teraz si práve nakladá v šatni do gatí.
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:11Od: Gogiska
Pokial bude Nole hrat ako vcera tak ma Karen sancu
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:22Od: Patik
to myslíš vážne ?
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:26Od: Gogiska
jj, mne sa nepacilo ako vcera hral, prisiel mi dost pomaly a pri loptickach bol neskoro, vela ue z pozicii, z ktorych inokedy zahra winner
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:28Od: Patik
Ale taktiež si držal servis a diktoval tempo vačšinu zápasu.
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:31Od: Gogiska
servis si drzal, ale to bolo dane slabym Fedexovym returnom, vcera zreturnoval len 24 percent z Novakovho druheho servisu. Otras
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:36Od: Patik
Máš pravdu..Djokovič už presne vedel kde a ako sa má postaviť na Rogerov return.
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:32Od: Ondra979
ver tomu ze Novak hral vcera velmi dobre, je to prece i o souperi, citim za tim trochu shazovani Fedova vykonu ale mohu se mylit. Oba sli vcera na max a mohli vyhrat. Jestli se to na novakovi podepise to se uvidi, ale podle me to zvladne
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:34Od: Gogiska
nezhadzujem, vcera som mu fandila, ale bohuzial to nezvladol mentalne
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:39Od: Patik
Myslím si že nešli Djokovič možno..ale Roger mal na viac..len zvolil zlú taktiku..aj keď predviedol krásny tenis a určite sa snažil.
[ Reagovat ]
04.11.2018 14:26Od: tenista1
aby Karen dnes porazil Djoka musí podať najlepší výkon na turnaji /musí mu ísť servis a nesmie sa vyhadzovať/ a Djoko musí byť nervozny a možno aj po včerajšku unavený !!!
[ Reagovat ]
04.11.2018 15:28Od: Brutvan
Tam si to projel v podstatě sám. Já bych mu (a hlavně sobě) přál, aby se vzepřel osudu a popral se o to.
[ Reagovat ]
04.11.2018 13:37Od: Ian6565
Nemyslím si, že Chačanov udrží úroveň hry celý zápas, navíc když Djokovič vrátí víc než kdokoliv na okruhu a to prostě hráče frustruje. Každopádně set by mu vzít mohl, hraje parádně. Záleží vše na jeho hlavě, Djoko ji má na výhru nastavenou.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist