Djokovič byl vůči US Open skeptický. Teď je rád, že se bude hrát

  • Po prvotní ostré kritice je lídr světového tenisového žebříčku Novak Djokovič rád, že se američtí organizátoři rozhodli US Open uspořádat. Newyorský grandslam v první půlce září budou provázet přísná opatření a bude se hrát bez publika, třiatřicetiletý Srb nicméně uvítal, že se tenisový kolotoč po pandemii opět roztočí.
    18. 6., aktualizováno 19. 6. | Aktuality |  82 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

"Spousta lidí včetně mě byla velmi skeptická ohledně akcí v USA. Ale jsem šťastný a nadšený, když vidím, že turnaje a zvlášť grandslamy budou. Je důležité, že můžeme dělat svou práci a mít možnost soutěžit," řekl vítěz 17 grandslamů pro Eurosport.

Omezení během US Open již dříve Djokovič označil za extrémní a neobhajitelná. Tenisté i tenistky se kvůli hrozbě nákazy budou pohybovat jen mezi kurty a hotelem a jejich doprovod bude značně omezen. Srbský tenista před pár dny řekl, že start v New Yorku neplánuje, a ani dnes účast neslíbil.

US Open začne 31. srpna. Djokovič věří, že některá omezení včetně cestování se do té doby ještě zmírní. A že budou moci přicestovat hráči ze všech koutů světa. "Musím říct, že teď jsou podmínky opravdu přísné. Problém s cestováním by mohli mít hlavně hráči z Jižní Ameriky. Snad se tohle ještě změní. Všichni na tom pracují. Nejhorším scénářem je, že to zůstane takhle, ale ještě pořád je čas. Doufejme, že se v příštích dvou měsících omezení zmírní a letošní ročník bude skvělý," dodal trojnásobný šampion z Flushing Meadows.

Zatímco u US Open nemá jistotu, na pařížskou antuku, kde se na přelomu září a října uskuteční přeložené French Open, s jistotou pojede. "French Open přesunulo svůj termín na podzim a jsem rád, že se pořadatelům vše povedlo, protože to muselo být hodně komplikované."

Rodák z Bělehradu se těší i na nový vzhled centrálního dvorce Philippa Chatriera. "Je super, že tam je střecha. To je pozitivní zpráva a těším se, jak to tam vypadá. Jde o jeden z nejdůležitějších a nejhezčích turnajů, vždycky si to tam užívám a nemůžu se dočkat, až se tam vrátím."

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (82)
20.06.2020 10:54Od: Kozoroh
No1e sice svou účast ještě napevno nepotvrdil, ale poté, co mu USTA vyhověla a zmírnila několik opatření, tak počítám s tím, že letošní USO odehraje. V dostizích o GS rekord půjde o každý titul, Novak navíc musí zlepšit svůj záznam na USO, na to, kolikrát byl v semifinále a finále USO, má titulů málo.
[ Reagovat ]
20.06.2020 12:03Od: Amputace
U RG je ten poměr ještě horší, ne...?
[ Reagovat ]
20.06.2020 12:24Od: Kozoroh
To jo, ale v této věci jde o pozici nejlepšího hardaře, dost často se proti Novakovi v debatě GOAT hardu používá argument, že má 'jen' 3 USO tituly, zatímco Federer jich má 5 a i Nadal jich má víc - 4. Proto tvrdím, že na tomto musí zapracovat, tj. získat další USO titul.
[ Reagovat ]
20.06.2020 13:40Od: Forehand
Federer ma 5, ale fakt, ze dve tretiny kariéry je v NY do počtu nie je zanedbatelný. Naopak.

Ano, Nole ma v NY pech, ktory v Melbourne naopak nemá. Nehraju mu tam okolnosti, veterne finále s Murraym, zranenie s Wawrinkom, senzačné zakopnutie s Nishikorim.

Treba vsak spomenut, ze jedno finále s Federerom kde mal svajciarsky babrak snad 1/20 BB vyuzitych mal naopak davku stastia.
[ Reagovat ]
20.06.2020 14:56Od: dappe
Touhle logikou dvě třetiny kariéry budou do počtu asi i ostatní, když mají méně titulů a také hrají už dlouho.

Uvědomuješ si, že ty v podstatě úplně na všechno, co se týká Federera, jeho fanoušků, rodiny, Švýcarska atd., reaguješ negativně nebo se snažíš to zpochybňovat? Nikdy to nenecháš bez odpovědi :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:20Od: RF46
nemuze jinak..to nema smysl.
[ Reagovat ]
20.06.2020 08:37Od: Kozoroh
V tomto článku není uvedena podstatná informace, že USTA ustoupila od požadavku max. jedné osoby jako doprovodu. Nyní si už No1e bude moci přivést vedle kouče i kondičáka a fyzioterapeuta, což je to, o co mu především šlo. Když prosadil to, co chtěl, proč by svůj postoj nezměnil, vážení?
[ Reagovat ]
20.06.2020 08:55Od: Kozoroh
Vedle toho týmu USTA ustoupila i v tom, že hráči si budou moci pronajmout dům (nemusí tedy přebývat v hotelu u letiště) a jak už uvedl dole paddy, bude moci využívat kurty, ikdyby byl v karanténě.
[ Reagovat ]
20.06.2020 12:42Od: paddy
Prostě velká změna podmínek, ale někteří tady z Novaka dělají vola, že z ničeho otočil. Tito lidé nečtou zprávy a zahraniční zdroje tuplem.

Velká část hráčů oponovala a sama USTA řekla, hráči se budou rozhodovat 2-3 týdny předem.
Jsem zvědav, jak to bude v USA v srpnu vypadat, když vir začíná akcelerovat na jihu a americký Prymula je zoufalý z toho, že lidé už nejsou opatrní.
[ Reagovat ]
20.06.2020 13:43Od: Forehand
To je pravda. Aj europske cisla zacinaju, napriklad vo francuzsku pomaly stupat.

Zalezat bude od miery tolerancie, flexibility a ochoty zariskovať.

Ideálny cas na RG by bol zrejme jul/august, na konci septembra sa to kludne moze sklznut neželaným smerom.

Inak Nole vyslovene loboval za svoje zaujmy, ja som si isty, ze by sa zucastnil aj o doprovode jedneho cloveka, ale preco nevyskusat prihovorit sa za vacsi komfort.
[ Reagovat ]
20.06.2020 21:12Od: Nola
Nole lobovak a co Rafa?

Chcem tym povedat, ze nech má Djokovic otca aj pápeža Františka, jeho oblubu to ovplyvni len kozmeticky a stále bude o svetelné roky za Nadalom a spol.

asi mu prisiel na pomoc papez Frantisek....
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:40Od: Nola
nechces hrat za okliestenych pravidiel - vyrazi po tebe USA womens army...

za upravenych pravidiel sa rozhodujes - vyrazi po tebe USA mens party + FFF army

mlcati je zlato
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:50Od: FulnekUltras
však by si vymysleli zas něco jinýho... ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=M02LZTrXu5g
[ Reagovat ]
19.06.2020 21:09Od: Nola
jj, Monica Seles je vystrahou pre podobne s.acky...
[ Reagovat ]
19.06.2020 21:22Od: FulnekUltras
až tak drsně jsem to nemyslel... ale že kovídek dělá paseku hlavně v tmavší bojové linii, to je fakt... ;-)
[ Reagovat ]
19.06.2020 21:01Od: Fandina
Není to žádná křehotinka, je to chlap. Nějaké ty kecy na svou adresu snese.
[ Reagovat ]
19.06.2020 19:49Od: Mayo
Kto by to bol povedal, že bude rad :D :D :)
[ Reagovat ]
19.06.2020 17:56Od: brixner Ty, bábinko, brzdi :-)))
"A je to realita, to neokeceš. Ve společnosti jsou ženy méně oceňovány."

Já bych Ti dokázal hodiny a hodiny vysvětlovat, že existuje mnógo mnógo důvodů, proč ženy oceňuji více! To máš tak, že...

Ale ne, raději ne, tohle není darkweb :-))
[ Reagovat ]
19.06.2020 18:29Od: Fandina
ttps://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/priorities/mdz-2020/20200227STO73519/rozdily-v-odmenovani-zen-a-muzu-fakta-a-cisla-infografika

https://www.mpsv.cz/documents/20142/577460/Aktualni_rozdily_v_odmenovani_zen_a_muzu_v_CR.pdf/8a41b70a-03ec-e023-181a-1145df0cfd94

https://www.monster.cz/rady-a-tipy/clanek/zeny-v-eu-berou-mnohem-mene-nez-muzi

https://www.businessinfo.cz/clanky/zeny-v-evrope-vydelavaji-o-9-mene-nez-muzi-na-stejne-pozici/
[ Reagovat ]
19.06.2020 17:06Od: aligo
k čertu s vlastním názorem! Oblíbenost je důležitější! Podvolím se!
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:15Od: Krisboy
Zítra začíná léto :)
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:58Od: safi1313
Djokovic opět potvrdil roli šaška :) doufám ze ten ubohý zbytek lidi co ho stále miluju opět prořídne :) na us open se ale muže těšit - poprvé v kariéře nebudou diváci při jeho zápase proti němu - popularita jde tedy nahoru se dá říci :)
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:12Od: turista
Nic neprořídne. To doufáš marně. Novak udělá to co musí. Nemá jinou možnost za tohohle stavu věcí.
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:19Od: Kamilos88 Otec Djokoviče
- Novak je kombinace toho nejlepšího ze mě a mojí ženy

A ještě vzkazuje Federerovi ať jde vychovávat děti, lyžovat, nebo dělat něco jiného.

Takové rodiče by neměli vůbec pouštět z domu, chudák Djokovič už má teďka pochroumané PR a ta jeblá rodina to ještě zhoršuje.

Absolutně skvěle se musí cítit Noleho bratři, rodiče opakovaně prakticky potvrdili, že je zajímá jenom Novak.

Taková máma je sen každého kluka. :D
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:52Od: Fandina
Přesně to nesleduji, ale pokud se v nějaké rodině dává přednost některému dítěti víc než druhému, tak není důvod tvrdit, že ty ostatní děti mě nezajímají. Zpravidla je to tak, že se rodina věnuje víc těm, kdo to potřebují. Ať už je to z důvodu handicapu nebo třeba při tvorbě kariéry, jako v tomhle případě. Ale říkat, ty ostatní děti mě nezajímají, je nesmysl.
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:57Od: Fandina
My máme dvě dospělé děti. A ve skutečnosti jsme dali víc peněz dceři, která stavěla dům, hlídali jsme jí děti a pořád hlídáme, i když už jsou velké a těm zase dáváme peníze, jezdíme s nimi na dovolenou a věnujeme se jim, protože jsou a je to potřeba. Syn je svobodný, nemá rodinu a v podstatě mu dáváme daleko méně, než dceři, protože to nepotřebuje. Ale neznamená to, že o něj nemáme zájem.
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:17Od: paddy
Pak nechápu, proč prosazuješ rovné odměňování
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:20Od: Fandina
Jak si na to přišel, že bych prosazovala rovné odměňování. Já říkám, že ženy berou méně peněz než muži a je na to x statistik a rozborů. Proč tomu tak je, jsou různé důvody. Třeba i ty, že muži dělají fyzicky náročnější práci.
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:21Od: Fandina
A je to realita, to neokeceš. Ve společnosti jsou ženy méně oceňovány.
[ Reagovat ]
19.06.2020 19:29Od: safi1313
Pravidlo to není, ale v celkovém průměru je to fakt. Ale nevidím na tom nic prapodivného. ?Své k svému ? . Muži jsou zpravidla víc efektivnější , víc zdatní. - opět není to pravidlo ale v průměru ano.
[ Reagovat ]
19.06.2020 19:59Od: Fandina
Dala jsem nahoru různé odkazy. Já na tom také nevidím nic prapodivného. Jen konstatuji, že to tak je.
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:22Od: Fandina
Rozdíly nemusí být jen zvykové, sociální, ale jsou způsobeny různými faktory, které jsou tam rozebrány mezi jinými i různé složení zaměstnání na základě různých fyzických dispozicí mužů a žen, což pak celkově vede k jinému složení zaměstnání a výši odměňování. Nepíši to proto, že bych chtěla narovnání rozdílů. Jen popisuji fakt, že to tak ve společnosti je. A také si nemyslím, že muži jsou výkonnější. Na základě fyziologie mají jiné složení zaměstnání. Hlavně u duševních zaměstnání se rozdíly stírají.
[ Reagovat ]
22.06.2020 11:25Od: turista
Ve zdravotnictví berou ženy stejně jako muži. Tarifní tabulky jsou unisex a osobní příplatky se odvíjejí od přízně šéfa nebo šéfové.
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:55Od: dappe
Ono je na tom velmi vtipné to, že se snaží přesvědčit celý svět o tom, že Federer jim něco závidí a každým vyjádřením přitom působí jak zakomplexovaný blázen.

Mohl by být ale ještě konkrétnější, protože by mě opravdu zajímalo, co Federer Djokovičovi "celou dobu" závidí. Rodiče můžeme pravděpodobně vyloučit.
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:23Od: Grape
"Novak je kombinace toho nejlepšího ze mě a mojí ženy."
Ona je to ale dost možná pravda. Já Novaka moc nemusím tenisově, jeho hra je pro mě nezáživná, ale lidsky mi přijde celkem v normálu. Občas ujede, ale kdo ne.
Jeho rodiče, to je jiná. Co rozhovor, to perla. On z nich musí mít opravdu to nejlepší, v opačném případě by to byl naprostý blb.
[ Reagovat ]
19.06.2020 12:50Od: Krisboy
Přesně tak. Až si říkám, jestli je to vůbec jeho fotr...něco tak hloupého, zakomplexovaného a závistivého se opravdu jen tak nevidí.
[ Reagovat ]
19.06.2020 11:12Od: paddy Beating Top3 at tournament
1994 Becker - Stockholm
2007 Djokovič - Montreal
2007 Nalbandian - Madrid

https://www.youtube.com/watch?v=9eXHGjHo1h0
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:30Od: Mantra
jj, prachy dělaj divy
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:31Od: Mantra
ponzies si dupli, neasi
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:31Od: Mantra
sponzies*
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:33Od: Nola
od rana byt v razi, to sa len tak nevidi :DDD
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:35Od: Mantra
jako nasranej? to jsem yl včera, tohle je dojezd, ale stále mi hloupne kláesnice
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:26Od: peRFect
:D :D :D :D
[ Reagovat ]
19.06.2020 08:40Od: Kamilos88
Přesně pro tohle byl je a bude vždycky šašek.
[ Reagovat ]
20.06.2020 08:39Od: Kozoroh
Tyhlety zavádějící soudy je vždycky lehké vznést, když nemáte kompletní informaci o události. Novak svůj názor změnil, protoże USTA mu vyhovělo.
[ Reagovat ]
22.06.2020 11:26Od: turista
Přesně totéž dělají i ti ostatní. Mlží a pak nakonec hrají.
[ Reagovat ]
19.06.2020 08:30Od: steve79
Peníze jsou peníze..... Mohl si předchozí prohlášení odpustit.
[ Reagovat ]
19.06.2020 08:01Od: Krisboy
Wle to je kašpar :(
[ Reagovat ]
19.06.2020 07:41Od: Hypertac
Novák byl, je a bude vždy srbský fašoun. A může hrát dobře jak chce.
[ Reagovat ]
19.06.2020 07:25Od: ttopi
Bude se hrát fantasy tennis? :-)
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:55Od: dappe
Co se tak výrazného změnilo, že je najednou šťastný a nadšený?
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:58Od: Forehand
Američanom klesli počty z 26071 zo včera na 25450 nových prípadov Covidu z dnešneho dna
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:58Od: paddy
doporučuji absolvovat 1. třídu ZŠ, tam tě naučí číst :)
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:59Od: FulnekUltras
situace s tou bojovou biologickou látkou se vyvíjí natolik překotně, že tomu logicky odpovídá i vývoj názorů mnoha lidí
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:13Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:38Od: paddy nátlak vyšel
změna je, že s týmem i rodinou už může přijet, a v potenciální karanténě by mohl používat kurty
takto si asi nebude chtít ujít šanci na titul - moc pokusů už nebude

pozn: nyní by nemohli přicestovat hráči z Jižní Ameriky
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:41Od: Nola
jj, spickovi hraci si presadili svoje Haha, a sme doma :), ale iba jeden mal odvahu to prezentovat.....
,
[ Reagovat ]
19.06.2020 00:13Od: Vlk-v-trave
Tak jiste, ze Jizni Amerika je zatim mimo hru, ale kdy USA kdykoliv specialne zalezelo na Jizni Americe na jekemkoliv poli, nejen sportovnim. Pro ne to je nejaka dira na jihu...Mexicany nepusti na tuti.

Ale mam pro tebe jeden vtip na dobrou noc. Kamaradka, ktera pracuje pro Discovery v Polsku mne dnes konzultovala jak to je s nazvem Czechia, nebot pracuje na jednom projektu a psala do USA, ze organizuji reportaz a budou posilat novinare do Czechie.

Dostala celkem sveraznou odpoved, ze ji asi svihlo, ze chce posilat novinare do Cecenska. :D

Tak jsem ji vysvetlil, ze je asi lepsi pouzivat to stare osvedcene Czech Republic, nebot dokonce ani ja to nepouzivam, ikdyz je mozne ze se hodne zmenilo v CR. Ale zasmali jsme se, to jo. V prirucce ma proste napsano, ze se tak ted nazyva CR. Toz pise podle prirucky.

Hmmm pak jsem se schvalne koukl na wikipedii, jak se to rekne a pise v anglictine to Cecensko... ze to preci nemuze byt takovy problem...a clovece dokonce na te wikipedii pisou hned na zacatku:
Not to be confused with Czechia. :D

Amikum je proste vetsinou vsechno jedno jak to jde mimo USA. Udelaji vsechno, jen aby ukazali jak jsou skveli, a ze tam nekdo priletet nemuze, to budou mit jako vzdycky vis kde...

Ale je mozne, ze Kvido s Diegem vyrazi na USO opet autem...takze ti dva by dorazit mohli, jen to ted daji z Argentiny :D a ne jak minule z Mexika... Dobre by bylo vyrazit uz v polovine cervence.
[ Reagovat ]
19.06.2020 00:28Od: paddy Re: Lepší z první ruky než překroucené v diskuzi [ Reagovat ]
19.06.2020 17:33Od: Vlk-v-trave
Takze si to shrnme. Djokovic je rad, ze se turnaj bude hrat, ale jeste se nerozhodl, zda pojede, nebot je jeste hodne casu na rozhodnuti a zmenit se muze ledacos, s tim ze by rad, aby tento GS mohl byt dostupny vsem hracum, nebot v tuto chvili to neni mozne...

...a fanousci jako vzdy vedou spory o vlastni interpretace reality:) No, v kazdem pripade je mozne, ze behem nasledujiciho mesice tu budeme mit jeste hodne zvratu v jeho vypovedich, dle situace, ktera bude ve svete:) Takze nas ceka vlastne, takove rozmarne leto.
[ Reagovat ]
19.06.2020 19:24Od: Marduch
Vlku hurá, aspoň někdo se snahou o objektivní náhled. Přitom zvlášť Federerovci by měli spíš mlčet a soupat nohama, pokud Elegán vystupuje proti USO bez diváků a za 14 dní oznámí, že je po operaci. Fakt skutečný Mr. Perfect.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:27Od: Forehand
Haha, a sme doma :)

Este stále sa tu najdu ludia, ktori si myslia, ze top hráci (big3) speciálne vynechajú GS, lebo si tam nemozu zobrat svojho fyzioterapeuta?
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:51Od: Nola
Rafa sa nepohne bez svojho timu ani na krok... predstava, ze pride iba s Moyom na USO :DDD
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:55Od: Forehand
Dalsia :)
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:57Od: Nola
omg
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:19Od: Marduch
Úkol zní jasně. Postavit se Herkulovi na RG v souboji o druhý kariérní Grand Slam.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:27Od: sojka1
tak ja doufam, ze Herkula sejme Skudla, ale utikas od tematu... byt nerad, ostre vystoupit a po ostre kritice byt stastny a velmi rad, pobavilo... :-))
[ Reagovat ]
19.06.2020 01:41Od: Marduch
Je šťastný především za hráčske pole, si myslím.. A pripominkovanim omezení si vede svůj vlastní boj za konkurenceschopnejsi pozici.
Co na USO Rogi? Je také rád? Nebo stale trvá na tom, že by se mělo přinejmenším počkat, než se ochozy budou moci zaplnit z třetiny či poloviny? :p
[ Reagovat ]
19.06.2020 08:10Od: sojka1
tak ja doufam, ze ano, tohle je krec a ne GS... :-(
[ Reagovat ]
19.06.2020 08:27Od: Forehand
Ukol zní jasne.

Vykaslat sa na Herkula v Parizi a sustredit sa radsej na NY, kde je vacsia sanca uspiet.

Novak to ma v hlave zrátané.

Predpokladam, ze Top hraci pojdu do NY a Madrid a Rim budu riesit podla vysledkov v Amerike. Ak vypadnu v prvom tyzdni, odohraju Madrid.
[ Reagovat ]
19.06.2020 09:20Od: Marduch
Novak zatím USO nepotvrdil.. Jak zde některým uniklo, kvituje konani USO z pohledu hráčskeho pole.
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:02Od: Forehand
Lol, to nemyslis vážne :)

Novak sa USO 100% zucastni, nepriamo to vyplýva aj z jeho vyjadrenia.
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:00Od: Marduch
Nechytej mě za slovo. Ze se bude chtít zúčastnit i bez diváků, myslím avizoval na rozdíl od Fedalu od zacatku, zaskončila ho ta omezení, ktera zbrzdila jeho pozitivní postoj v kontextu jeho osobní účasti. Přičemž v tom clanku jsou jeho vyjádření za hráčů a tenisu jako takového, kdy pro velkou část hráčů znamena GS takřka existenciální záležitost. Z pozice funkce předsedy hráčske rady úplně přirozeně.
[ Reagovat ]
19.06.2020 20:10Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:28Od: Forehand
Takych uz bolo.
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:32Od: peRFect
W do kalendářního GS nepočítáš? Nebo to bereš stylem, že kdyby náhodou zrušili všechny zbývající letošní GS tak Novak díky AO má kalendářní GS 2020?
[ Reagovat ]
19.06.2020 10:37Od: Krisboy
Kariérní, ty kalendáři.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:18Od: Patik
Písal som o tom..bolo to jasné..myslím si že rovnako potvrdí štart aj Nadal..
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:13Od: Nola Nole
uz neinvestuj svoje PM ani tie sponzorske, nizko postavenym hracom, bo si aj tak hejtovany, snad ti to Dom nalezite vysvetlil.... mam, celkom slusny nuch na niektorych hracov, Dom, Sasha, Grigor .... ziadna pretvarka....
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:07Od: misa Petra Kvitová
zítra má rozhovor ve Sport Magazínu:
https://cs-cz.facebook.com/prilohaSportMagazin/
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:09Od: misa
Snad se do New Yorku vypraví, roky běží a mockrát si tam už nezahraje.
[ Reagovat ]
18.06.2020 23:28Od: FulnekUltras
Mnohem horší bylo, že nemohla na jaře 2017 do Tampy.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist